WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:17
orange.x schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 09:39:
@sapphire Ik zou dan eerder voor een andere headunit gaan als je ook daarbij weet dat die het probleem oplost. Ik herken je probleem ook wel met mijn Garmin 530 dus. Die is ook de snelste niet meer en dan maakt ook wel dat je eens verkeerd fietst. Geen complete ramp natuurlijk maar als het niet hoef!

Zo'n radar, ik fiets eigenlijk altijd met 1 oortje in (rechts), als ik solo rij, en heb nog nooit een probleem gehad met verkeer dat ik niet hoorde of graag had willen opmerken dat achter me zat etc. Daar kan je toch voor omkijken?

Gisteren reed ik door Doorn heen en zat gewoon op mijn helft en was een bocht naar rechts aan het maken toen er ineens een auto vol door die binnenbocht kwam zetten, ook niet zachtjes ofzo... Het ging allemaal gelukkig goed, maar je hebt er mensen bijzitten... Goed, heb je aan zo'n radar in die situatie ook niets :+

@Raznov Ah, maar die 20% van de rit is dan uiteindelijk een paar uur geweest en dan is de batterij van 70+ naar 40+ gegaan? Dat is nog best rap gegaan dan zou ik zeggen. Ik moet nog steeds even kijken op welke helderheid mijn 530 nu ingesteld staat. Dat is dan ook een beetje om te kunnen inschatten of die BiNavi Air helder genoeg zou kunnen zijn, lees daar ook nog wel wat over. Gisteren een YT filmpje gezien waarbij de 530 en een gewone BiNavi beide op 100% stonden en daar zag ik weinig verschil. Heb zelf geen problemen met het aflezen van de 530 in welke weersomstandigheid dan ook, dus dat euvel zou er niet moeten zijn.
Ik zag dat je uiteindelijk voor een iGPSport bent gegaan, maar om dan voor de anderen nog even er op terug te komen:

606 nu een paar ritten gebruikt, ook met scherm altijd aan en de batterij is prima. Wat er bij de Elfstedentocht precies is gebeurd, geen idee. Maar nu een aantal keer wat ritten van 1 a 2 uur gemaakt en het percentage liep heel netjes. In 1 uur van 42% naar 38% was geen probleem. Wel merkte ik dat het percentage wat sneller ging zodra de telefoon gekoppeld is, maar verder geen problemen bij "normaal" gebruik. Zeer tevreden, de Bolt v1 mag de deur uit.

Strava & Untappd - Do not combine!

Pagina: 1 ... 104 105 Laatste