LG moet toch aantonen dat jij er niet goed mee om bent gegaan?
Verwijderd
Binnen 6 maanden na aanschaf ligt de bewijslast bij de verkoper (v.z.i.w. heeft de fabrikant of leverancier in Nederland wettelijk geen directe rol bij garantie), niet bij de koper. Ze moeten dus kunnen bewijzen dat jij de barst hebt veroorzaakt.
Ik probeer het telkens bij Dynafix en elke keer is het gewoon prijsopgave hoor.
Vraagje hoeveel ruimte heb je tot je beschikking op de 16Gb versie?
Anders gezegd hoeveel ruimte neem stock Android in beslag.
Thanks
Thanks
Ik kan 10.67 GB gebruiken volgens het systeem.Asprine schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 22:30:
Vraagje hoeveel ruimte heb je tot je beschikking op de 16Gb versie?
Thanks
Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.
Verwijderd
Daar heb je dan het toestel ook niet gekocht neem ik aan.VanStino schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 13:00:
Ik probeer het telkens bij Dynafix en elke keer is het gewoon prijsopgave hoor.
Verwijderd
Hm nog niet eerder gehoord, klinkt een beetje als het grey out van de iphone.. Je hebt hem dus al via het ''boot'' menu een reset gegeven? Wat indien je het gewoon via het instellingen menu doet nadat het toestel opgestart is?ost schreef op donderdag 19 november 2015 @ 20:49:
Sinds vandaag heb ik geen wifi verbinding meer op mijn N5x.
Als ik de wifi probeer aan te zetten blijft deze hangen op "turning wifi on"
Een wipe van de cache of factory reset lossen niets op.![]()
Ik wacht nog op mijn nano sim dus 4g heb ik niet.
Andere die hetzelfde ervaren?
Normaal, lijkt de reset in het boot menu het beter te doen mja..
Laten we hopen dat het niet hardware matig is..
Ik heb contact opgenomen met LG. Omdat ik het toestel bij een abonnement heb verkregen loopt de service via LG volgens de servicepagina van Google. Op het verzoek van LG foto's opgestuurd. Aan de telefoon is in elk geval nog geen resolute 'NEE' gegeven. Ik wacht even af wat zij aangeven.RobVeldman schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 01:27:
Nou....het kwaad is geschied. Superzuinig op de 5x. Zit er een hele dunne barst in het scherm van links naar rechts. Iemand enig idee hoe de service van Google of LG hier mee om gaat. Voor de duidelijkheid, hij is niet gevallen.
PS4 BF3/BF4/BF1: Phunkeee
Ondertussen contact gehad met Google Support, blijk een hardware issue te zijn.Verwijderd schreef op zondag 22 november 2015 @ 00:05:
[...]
Hm nog niet eerder gehoord, klinkt een beetje als het grey out van de iphone.. Je hebt hem dus al via het ''boot'' menu een reset gegeven? Wat indien je het gewoon via het instellingen menu doet nadat het toestel opgestart is?
Normaal, lijkt de reset in het boot menu het beter te doen mja..
Laten we hopen dat het niet hardware matig is..
Ze sturen me een nieuwe op.
Verwijderd
Helaas, ik was er stiekem al bang voor. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat er nu een passende oplossing voor je isost schreef op maandag 23 november 2015 @ 16:17:
[...]
Ondertussen contact gehad met Google Support, blijk een hardware issue te zijn.
Ze sturen me een nieuwe op.
Voor degene die de Nexus 5X nu even in huis hebben, wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb de telefoon nu precies 2 weken in gebruik. Moest in het begin beetje wennen aan de plastic behuizing (kom van HTC One M7) maar nu helemaal aan gewend en ook zeer tevreden. Het enige wat ik wel ervaar is dat die soms (erg) traag reageert bij openen apps en andere handelingen. Twee dagen geleden was het niet meer te doen en heb ik de telefoon maar opnieuw opgestart. Nu draait die weer redelijk vlot.
Andere hier ook last van? Lijkt toch aan de 2gb geheugen te liggen wat ook wel te voorspellen was helaas...
Ik heb de telefoon nu precies 2 weken in gebruik. Moest in het begin beetje wennen aan de plastic behuizing (kom van HTC One M7) maar nu helemaal aan gewend en ook zeer tevreden. Het enige wat ik wel ervaar is dat die soms (erg) traag reageert bij openen apps en andere handelingen. Twee dagen geleden was het niet meer te doen en heb ik de telefoon maar opnieuw opgestart. Nu draait die weer redelijk vlot.
Andere hier ook last van? Lijkt toch aan de 2gb geheugen te liggen wat ook wel te voorspellen was helaas...
Hoe is je geheugengebruik? 2GB is voor normaal gebruik namelijk meer dan genoeg, met mijn N5 (niet X) zit ik op 0,9-1,1 gemiddeld genomen. Ruim voldoende dusNss schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:01:
Verwijderd
Ik heb hem nu 2 weken in gebruik en totaal geen problemen met het geheugen. Hij draait erg soepel en vlot, en heeft over het algemeen 1,3 of 1,4 GB in gebruik. Het aparte is dat mijn Nexus 9 met exact dezelfde versie van Android (stock 6.0, niet geroot) en dezelfde apps geinstalleerd (sterker nog, met minder apps omdst ik Whatsapp, Rabobankieren en Movescount alleen op m'n telefoon (kan) gebruik(en)) regelmatig naar de 1,7 GB gaat en dan traag wordt.Nss schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:01:
Het toestel bevalt me overigens sowieso uitstekend. Ik kom van een Moto X 2014, en alleen de speaker is een achteruitgang.
Hier ook 0,0 last van geheugen (wat ik eigenlijk zou voorspellen want ik kwam van een 1GB toestel en daar had ik ook zelden last).Nss schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:01:
[..]
Gemiddeld 1,3GB gebruik zegt hij. Verder super tevreden eigelijk. Nooit last van traagheid of andere merkbare vertragingen. Heb hem toevallig een week geleden eens gereboot na 9 dagen omdat ik zag dat hij al up was sinds ik hem uitpakte. Nu weer 7 dagen uptime zonder enige klacht.
Accuduur valt me ook 100% mee. Na een werkdag met gemiddeld gebruik voor mij zit ik 's avonds altijd boven de 70% over. Geschatte duur altijd ruim 2 dagen gedurende de dag. 's avonds daalt hij wat meer door meer apps, games, video's en browsen, maar dan nog steeds moet ik m'n best doen om met minder dan 30% te slapen.
Verder vooral erg tevreden met de vinger scanner, toch echt makkelijk. Zit nu steeds op m'n Nexus 7 op de achterkant te zoeken naar de scanner als ik hem oppak..
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Dat van het traag reageren lees ik ook regelmatig op XDA. Wel vreemd op zich ik heb een Nexus 9 die ook over 2GB geheugen beschikt en waarbij ook standaard encryption aanstaat en daar heb ik geen problemen mee dat ie traag wordt. Mogelijk is het te wijten aan die brakke 808 SoC, maar dan zou iedereen daar last van moeten hebben. Grote kans dus dat het een softwarematig probleem is, misschien een bepaalde app.Nss schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:01:
[ Voor 6% gewijzigd door Laguna op 25-11-2015 21:02 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Hier ook soms last dat hij traag wordt.Nss schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:01:
En de camera app vind ik traag en soms zijn de kleuren geel achtig.
Heb hem nu ook een twee weken in gebruik, heb tot nu toe 1 keer meegemaakt dat de telefoon dermate traag werd dat deze bijna niet meer bruikbaar was. Heb hem toen opnieuw opgestart en daarna niet meer voorgekomen. Iets van een memory-leak wellicht?Nss schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:01:
Verder draait ie soepeltjes, vlot, gaat de batterij goed mee (als ik hem intensief gebruik, is ie wel echt 's nachts leeg), is het scherm mooi en scherp genoeg, telefoon is lekker licht en vind hem qua design ook goed (ijsblauw).
Al met al tot op heden tevreden over de telefoon en zie hem zonder problemen nog een twee jaar gebruiken!
Weet niet of anderen er ook last van hebben, maar mijn Nexus 5X begint steeds slechter en trager te reageren. Haperingen (vooral bij Chrome, ook de Beta en Dev versies). Na sluiten van 3 Chrome tabbladen met niets verder openstaan, duurt het enkele seconden voordat mijn homescreen apps weer verschijnen bij terugkeren naar homescreen via homescreen knop.
Daarnaast houdt de batterij op rond 17.00 a 19.00 uur en MOET ik 'm opladen. Ik luister overdag muziek (1 uur sochtends, 1 uur smiddags - bus), maak geen foto's, kijk een uur of anderhalf Netflix, speel geen spelletjes, gebruik enkel een uur Chrome (Tweakers, school, etc.)
Heb Bluetooth, GPS en 4G aanstaan (ligt het daar aan? Beter 3G? Beter geen GPS?).
Iemand tips?
Daarnaast houdt de batterij op rond 17.00 a 19.00 uur en MOET ik 'm opladen. Ik luister overdag muziek (1 uur sochtends, 1 uur smiddags - bus), maak geen foto's, kijk een uur of anderhalf Netflix, speel geen spelletjes, gebruik enkel een uur Chrome (Tweakers, school, etc.)
Heb Bluetooth, GPS en 4G aanstaan (ligt het daar aan? Beter 3G? Beter geen GPS?).
Iemand tips?
Ik vind ook voor een nieuwe gsm dat hij toch wat sneller zou mogen gaan.HetGezegde schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:45:
Weet niet of anderen er ook last van hebben, maar mijn Nexus 5X begint steeds slechter en trager te reageren. Haperingen (vooral bij Chrome, ook de Beta en Dev versies). Na sluiten van 3 Chrome tabbladen met niets verder openstaan, duurt het enkele seconden voordat mijn homescreen apps weer verschijnen bij terugkeren naar homescreen via homescreen knop.
Iemand tips?
Met je batterij lijkt niets mis je gebruikt hem gewoon vaak.
2 Uur muziek.
1u30 Netflix -> vreet batterij
1 Uur Chrome.
dus dan heb je sowieso al 2u30 Screen On Time dat lijkt mij niet slecht en dan nog 2u muziek bij.
Ging met m'n OPO toch minder snel.
Zal afwachten wat de eerstvolgende Android Update doet. 't Is Nexus, dus als er problemen zijn met accu in Android 6.0, dan worden deze wel het eerst verholpen
Normaal zou je met videoafspelen langer kunnen doen dan met internetten. Maar dat gaat waarschijnlijk niet over streamen + videokijken.
Ben aan het testen zonder GPS en WiFi uitschakelen wanneer ik geen WiFi heb (op de fiets e.d.). Wellicht gaat het beter
Thanks voor je input!
Zal afwachten wat de eerstvolgende Android Update doet. 't Is Nexus, dus als er problemen zijn met accu in Android 6.0, dan worden deze wel het eerst verholpen
Normaal zou je met videoafspelen langer kunnen doen dan met internetten. Maar dat gaat waarschijnlijk niet over streamen + videokijken.
Ben aan het testen zonder GPS en WiFi uitschakelen wanneer ik geen WiFi heb (op de fiets e.d.). Wellicht gaat het beter
Thanks voor je input!
Inderdaad dat gaat niet over streamen en is die 2uur muziek ook streamen?HetGezegde schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:53:
Thanks voor je input!
Nee gedownloade podcasts. En zou het uitmaken als ik 3G zal gebruiken ipv 4G? 3G zou betere dekking moeten hebben en daarmee stabieler = langere accuduur?daflux schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:30:
[...]
Inderdaad dat gaat niet over streamen en is die 2uur muziek ook streamen?
Jawel kan wel wat uitmaken.HetGezegde schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:34:
[...]
Nee gedownloade podcasts. En zou het uitmaken als ik 3G zal gebruiken ipv 4G? 3G zou betere dekking moeten hebben en daarmee stabieler = langere accuduur?
Ik ben benieuwd hoe je ervaringen zijn met 30 Chrome tabbladen, op mijn Nexus 5 is dat namelijk geen probleem. Ook dan gaat terugkeren naar het homescreen zonder herladen van het homescreen.HetGezegde schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:45:
Iemand tips?
De speaker in je OPO is volgens mij ook een stuk luider, al calls gemist met je 5X?HetGezegde schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:53:
Het is te hopen dat ze die issues aanpakken in de eerstvolgende update. Bij Lollipop heeft het ook maanden geduurd eer ze het memory leak hadden gefixt, dus don't get your hopes up.
Met streamend video kijken gaat je accu inderdaad rap, vooral over 4G (al betwijfel ik dat je dat doet met al die beperkte databundels).
Op zich wel triest heb je een nieuwe telefoon moet je nu alweer op zoek naar accubesparende zaken, omdat je het einde van de dag niet haalt. Enige wat ik fijn zou vinden aan de 5X is de camera en de vingerafdrukscanner, ik blijf iig voorlopig bij m'n Nexus 5.HetGezegde schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:34:
[...]
Nee gedownloade podcasts. En zou het uitmaken als ik 3G zal gebruiken ipv 4G? 3G zou betere dekking moeten hebben en daarmee stabieler = langere accuduur?
Ook al heeft de 5X onlangs een Excellent Choice Award gekregen bij de buren.
[ Voor 5% gewijzigd door Laguna op 26-11-2015 17:40 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Ik zit doorgaans rond de 1,5gb (80%), maar zal het nog wat verder monitoren. Camera vind ik ook traag zoals ook eerder genoemd.J0YR1D3R schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:21:
[...]
Hoe is je geheugengebruik? 2GB is voor normaal gebruik namelijk meer dan genoeg, met mijn N5 (niet X) zit ik op 0,9-1,1 gemiddeld genomen. Ruim voldoende dus
Als ik de reacties zo lees, zijn de ervaringen gemengd. In grote mate zal het ook aan de apps liggen die je gebruikt lijkt me? In mijn geval overigens (in mijn ogen) weinig bijzonders, voornamelijk Chrome, Gmail, Whatsapp, Maps en Outlook app. We wachten het maar af, over het algemeen nog wel tevreden over de 5X.
Populariteit van zowel de 5X als de 6P haalt het nog bij lange na niet bij die van de Nexus 5, waar voordat het toestel beschikbaar was er al zo'n 1600 posts aan waren toegewijd. Toen het toestel eenmaal te koop was kwamen daar in krap 3 weken tijd zo'n 2500 posts bij.
Inmiddels staat het totaal aantal ervaringen posts op zo'n 14000. Dan heb je ook nog het levertijden topic 4500 posts, accessoires 1800 posts en custom rom & rooten 500 posts en kom je dus op een totaal aantal posts van ruim 20000 mbt de Nexus 5.
Ter vergelijking:
Nexus 6: 250 posts pre release / 500 posts after release / 400 levertijden / 50 accessoires
Nexus 5X: 750 posts pre release / 200 posts and counting after release / 400 levertijden
Nexus 6P: 850 posts pre release / 150 posts and counting after release / 400 levertijden / 150 accesoires
Inmiddels staat het totaal aantal ervaringen posts op zo'n 14000. Dan heb je ook nog het levertijden topic 4500 posts, accessoires 1800 posts en custom rom & rooten 500 posts en kom je dus op een totaal aantal posts van ruim 20000 mbt de Nexus 5.
Ter vergelijking:
Nexus 6: 250 posts pre release / 500 posts after release / 400 levertijden / 50 accessoires
Nexus 5X: 750 posts pre release / 200 posts and counting after release / 400 levertijden
Nexus 6P: 850 posts pre release / 150 posts and counting after release / 400 levertijden / 150 accesoires
Camera app lijkt mij soms trager dan de N5 en ook algemeen snelheidsgevoel is niet wat ik zou verwachten van een nieuw toestel.Nss schreef op donderdag 26 november 2015 @ 17:38:
[...]
Ik zit doorgaans rond de 1,5gb (80%), maar zal het nog wat verder monitoren. Camera vind ik ook traag zoals ook eerder genoemd.
Als ik de reacties zo lees, zijn de ervaringen gemengd. In grote mate zal het ook aan de apps liggen die je gebruikt lijkt me? In mijn geval overigens (in mijn ogen) weinig bijzonders, voornamelijk Chrome, Gmail, Whatsapp, Maps en Outlook app. We wachten het maar af, over het algemeen nog wel tevreden over de 5X.
Inderdaad rraarr. Ik heb de apk geript: https://www.androidpit.co...apk-file-from-google-play en nu heb ik weer itv op mijn 5x. Maar inderdaad jammer dat het zomaar niet meer werktZjoske78 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 12:05:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem.
Dacht even dat het aan Android 6.0 lag omdat ik niet meer zeker wist of ik de app ooit had gebruikt op mijn Nexus 5 sinds daar 6.0 op draaide.
Maar nu weet ik zeker dat het aan de 5X ligt.

/update: app hangt soms, hopen dat kpn snel met update komt!
[ Voor 5% gewijzigd door Doane op 30-11-2015 21:42 ]
Reacher said nothing / Everybody counts or nobody counts
Update na 2,5 week in gebruik: straight 2 the point; ik mis heel wat functies welke ik wel had op mn lg g2; knock on/off, keyboard functionaliteit, browser gemak(moet nu 3 handelingen doen om een bookmark t openen , slide down voor notificaties en snelle instellingen (nu moet ik meerdere keren swipen) Prestaties; vallen zwaar tegen. Camera is langzaam en forceclosed zelfs regelmatig. In het algemeen veel lag. Niet opvallend sneller vergeleken met mn g2 (welke al 2 jaar!! Oud is). Was ik te verwend? Ik typ dit nu zelfs op mn g2. Kan er maar niet aan wennen! Ik ben me ervan bewust dat er veel op te lossen is door andere apps maar ik wil gewoon dat het out of the box lekker werkt! Als ik een oproep aanneem tijdens het kijken van een filmpje (bijv dumpert) blijft het geluid trouwens gewoon doorlopen kwam ik vandaag ook achter. Iemand anders die komt van de g2 (of 3 of zelfs 4) en wél tevreden is?. Zo. Ff lekker geklaagd.
Gaat niet helemaal lekker zo te merkenSanderWit schreef op maandag 30 november 2015 @ 23:00:
Update na 2,5 week in gebruik: straight 2 the point; ik mis heel wat functies welke ik wel had op mn lg g2; knock on/off, keyboard functionaliteit, browser gemak(moet nu 3 handelingen doen om een bookmark t openen , slide down voor notificaties en snelle instellingen (nu moet ik meerdere keren swipen) Prestaties; vallen zwaar tegen. Camera is langzaam en forceclosed zelfs regelmatig. In het algemeen veel lag. Niet opvallend sneller vergeleken met mn g2 (welke al 2 jaar!! Oud is). Was ik te verwend? Ik typ dit nu zelfs op mn g2. Kan er maar niet aan wennen! Ik ben me ervan bewust dat er veel op te lossen is door andere apps maar ik wil gewoon dat het out of the box lekker werkt! Als ik een oproep aanneem tijdens het kijken van een filmpje (bijv dumpert) blijft het geluid trouwens gewoon doorlopen kwam ik vandaag ook achter. Iemand anders die komt van de g2 (of 3 of zelfs 4) en wél tevreden is?. Zo. Ff lekker geklaagd.
Wel grappig die aspecten die je noemt betreft LG die niet in een stock rom zitten. Heel vaak roept men dat stock altijd maar beter is (a la nexus), maar het voelt ook erg 'kaal' aan als je van een toestel komt die in een skin toch een aantal handige functies had
Betreft dumpert / audio: dit had ik ook bij mijn voorgaande phone (galaxy s6). Lijkt een bug te zijn, iig niet toestel gerelateerd (heb het zelf alleen bij dumpert af en toe). Gebeurt mij overigens niet wanneer ik een oproep aanneem.
Camera: werkt bij mij prima (meer dan prima eigenlijk). Had vooraf meer lag verwacht op basis van opinies van anderen, maar valt me heel erg mee. Enige moment van lag is bij Snapchat vreemd genoeg, maar verwacht dat dit in de toekomst wel wordt gefixed.
Overall performance: een 8.5. Ik heb via ontwikkelaaropties de animaties op 0.5 gezet (scheelt ook aardig wat). Verder ben ik blij dat pagina's in chrome lang niet zo vaak hoeven te herladen als een Galaxy s6. Heel af en toe merk ik een wat grotere vertraging, dat alles een paar tellen traag loopt. Na een restart is dit ook gefixed. Al met al geen belachelijk grote issue.
Verder vind ik de camera waanzinnig goed! Ook de accuduur valt me erg mee (en ik zie mezelf als een intensieve gebruiker, die elke dag reist, meerdere mail accounts gebruik, veel surfen etc etc). Het allerfijnste hierbij is toch het snelladen. Jeetje, even 15 minuutjes aan de lader & ur good 2 go.
Ik raad het toestel iig aan iedereen aan! Verder nog de vraag aan jullie: heeft iemand dit hoesje in bezit? (en zo ja, hoe bevalt die) https://store.google.com/product/adopted_case_n5x
Ouch. Notificaties kost toch maar een keer swipen? Quick settings kost dan nog een extra touch maar dat is het wel.SanderWit schreef op maandag 30 november 2015 @ 23:00:
Update na 2,5 week in gebruik: straight 2 the point; ik mis heel wat functies welke ik wel had op mn lg g2; knock on/off, keyboard functionaliteit, browser gemak(moet nu 3 handelingen doen om een bookmark t openen , slide down voor notificaties en snelle instellingen (nu moet ik meerdere keren swipen)
De S6 heeft 3GB RAM, waarom moet die zo vaak herladen? Dat kan toch niet kloppen.ri0ta schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:00:
Verder ben ik blij dat pagina's in chrome lang niet zo vaak hoeven te herladen als een Galaxy s6.
[ Voor 48% gewijzigd door Olaf van der Spek op 01-12-2015 13:21 ]
Problemen met RAM optimalisatie (google maar eens op Galaxy s6 ram issue).
Verder scheelt het natuurlijk dat de nexus 5x op een kale android draait --> gecombineerd met 2 gb werkgeheugen. Ook scheelt het (denk ik), dat de nexus 5x 'slechts' een Full HD scherm heeft ipv QHD.
Verder scheelt het natuurlijk dat de nexus 5x op een kale android draait --> gecombineerd met 2 gb werkgeheugen. Ook scheelt het (denk ik), dat de nexus 5x 'slechts' een Full HD scherm heeft ipv QHD.
Heb sinds vandaag de 5X voor mijn vrouwtje. Heb ook de LG Quick Cover voor de 5X.Raymond P schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:40:
Met betrekking tot de quick cover, dit is gewoon een sensor in de telefoon die reageert op magnetische velden. Getest met een magneetje en die functie is er gewoon.
Wel lijkt deze in plaats van in de linkerbovenhoek zoals bij de n5 alleen te reageren op een verticale beweging.
Edit: goed gepositioneerd (midden scherm) werkt omhoog/omlaag ook gewoon. Dus een quick cover zal ongetwijfeld wel komen.
Echter gaat het schermpje niet aan of uit wanneer ik de cover open of sluit. Ook met mijn cover van mijn Nexus 5 geprobeerd en lukt daar ook niet mee.
Is dit een optie die ergens moet worden aangezet?
Overigens in de LG Quick Cover 5X helemaal niet zo goed als deze voor de 5. Voelt aan alsof de cover te groot is.
Ik heb geen quick cover. Afaik is er ook geen optie die aangezet moet worden.Tazmanian79 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 21:56:
[...]
Heb sinds vandaag de 5X voor mijn vrouwtje. Heb ook de LG Quick Cover voor de 5X.
Echter gaat het schermpje niet aan of uit wanneer ik de cover open of sluit. Ook met mijn cover van mijn Nexus 5 geprobeerd en lukt daar ook niet mee.
Overigens in de LG Quick Cover 5X helemaal niet zo goed als deze voor de 5. Voelt aan alsof de cover te groot is.
Zit er wel een magneetje in je quick cover?
- knip -
Het vreemde is ook dat die LG quick cover niet in de Google Store te koop is, zou je toch wel verwachten bij een officieel product. In de Google Store verkopen ze een soortgelijke versie onder de naam Folio, waarbij nadrukkelijk staat vermeld dat het scherm aangaat bij openen.Tazmanian79 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 21:56:
[...]
Heb sinds vandaag de 5X voor mijn vrouwtje. Heb ook de LG Quick Cover voor de 5X.
Mogelijk zit er idd geen magneetje in de LG versie, al zou dat wel een flinke misser zijn.
Die case heb ik besteld en krijg die als het goed is morgen of vrijdag binnen...ri0ta schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:00:
[...]
Ik raad het toestel iig aan iedereen aan! Verder nog de vraag aan jullie: heeft iemand dit hoesje in bezit? (en zo ja, hoe bevalt die) https://store.google.com/product/adopted_case_n5x
Ik heb het zonet nog wat testen gedaan ivm de LG Quick cover.
1. De cover werkt niet voor de Nexus 5X
2. Vervolgens geprobeerd het scherm aan of uit te doen via de quick cover van mijn Nexus 5. Werkt niet
3. Vervolgens geprobeerd het scherm van mijn Nexus 5 aan of uit te doen met de quick cover van de 5X. Werkt niet.
Dus heeft de Nexus 5X de functie niet om de quick cover te laten werken? En hebben ze de quick cover er dan ook niet mee uitgerust? Alhoewel het dezelfde naam heeft als de N5 zou het dan toch dezelfde functies moeten hebben?
Ik zal vanavond ook nog eens een paar foto's posten van de cover. Is echt niet handig, cover te groot voor het toestel, of sluit op zijn minst toch niet zo perfect aan als deze voor de N5.
1. De cover werkt niet voor de Nexus 5X
2. Vervolgens geprobeerd het scherm aan of uit te doen via de quick cover van mijn Nexus 5. Werkt niet
3. Vervolgens geprobeerd het scherm van mijn Nexus 5 aan of uit te doen met de quick cover van de 5X. Werkt niet.
Dus heeft de Nexus 5X de functie niet om de quick cover te laten werken? En hebben ze de quick cover er dan ook niet mee uitgerust? Alhoewel het dezelfde naam heeft als de N5 zou het dan toch dezelfde functies moeten hebben?
Ik zal vanavond ook nog eens een paar foto's posten van de cover. Is echt niet handig, cover te groot voor het toestel, of sluit op zijn minst toch niet zo perfect aan als deze voor de N5.
Zoals ik eerder melde heeft de n5x wel de functionaliteit om zo'n quick cover te laten werken, en eventueel ook slide covers en andere door magneetveld getriggerde shizzl.
Ter demonstratie een video:
[YouTube: https://youtu.be/IUXtaY44G9U]
Edit:
Voor zover ik mij herinner zat de hall sensor in de n5 in de linker bovenhoek.
In de n5x lijkt deze ongeveer ter hoogte van het het midden van het scherm te zitten.
Ter demonstratie een video:
[YouTube: https://youtu.be/IUXtaY44G9U]
Edit:
Voor zover ik mij herinner zat de hall sensor in de n5 in de linker bovenhoek.
In de n5x lijkt deze ongeveer ter hoogte van het het midden van het scherm te zitten.
[ Voor 26% gewijzigd door Raymond P op 02-12-2015 17:26 ]
- knip -
Sinds 2 dagen ook de trotse eigenaar van een Nexus 5x.
Erg bij mee en voor de vingerscan werkt echt super goed!
Echter heb ik wel een probleem, welke ik voorheen met mijn Nexus 5 niet had.
Wanneer het scherm uitschakelt( telefoon in idle gaat) ontvang ik geen meldingen voor inkomende berichten (bijv Mail, Whats App , enz ). Zodra wanneer ik de telefoon oppak en unlock, word ik overspoelt met meldingen en allemaal veel eerder verstuurd ( soms echt half uur / uur aan verschil )
zit op mobiele netwerk ( geen wifi )
overigens nog niet getest of het bij wifi verbinding ook zo is.
Wanneer het scherm uitschakelt( telefoon in idle gaat) ontvang ik geen meldingen voor inkomende berichten (bijv Mail, Whats App , enz ). Zodra wanneer ik de telefoon oppak en unlock, word ik overspoelt met meldingen en allemaal veel eerder verstuurd ( soms echt half uur / uur aan verschil )
Knowledge is my Weapon
Dat merk ik ook met mijn Nexus 6P, dat zou best wel eens door de doze-functie van Android 6 kunnen komen.
The devil is in the details.
Grrrr... erg vervelend dit ik mis dus nu e-mails die gewoon direct opgepakt moeten worden...Hahn schreef op woensdag 02 december 2015 @ 19:43:
Dat merk ik ook met mijn Nexus 6P, dat zou best wel eens door de doze-functie van Android 6 kunnen komen.
heb je toevallig een fix/workaround of is het wachten op een fix ?

Knowledge is my Weapon
Hier komen meldingen wel gewoon binnen. Evenals email (aquamail imap-push)
Ik gok dat dit te maken kan hebben met accuoptimalisatie. Wellicht even nakijken.
Instellingen > accu > menu > accuoptimalisatie
Ik gok dat dit te maken kan hebben met accuoptimalisatie. Wellicht even nakijken.
Instellingen > accu > menu > accuoptimalisatie
- knip -
Bij mij komen ze niet meer binnen na een X aantal minuten in idle..
zal accu besparing eens nakijken
[ Voor 22% gewijzigd door Snyder op 02-12-2015 20:04 ]
Knowledge is my Weapon
Optimalisatie, niet besparing.Snyder schreef op woensdag 02 december 2015 @ 20:03:
Bij mij komen ze niet meer binnen na een X aantal minuten in idle..
Je kan een exclude opgeven per app. Mijn mail, sip en push apps staan op exclude.
- knip -
excuus typo.. het zit inderdaad in het zelfde menu... ga ik nu testenRaymond P schreef op woensdag 02 december 2015 @ 20:19:
[...]
Optimalisatie, niet besparing.
Je kan een exclude opgeven per app. Mijn mail, sip en push apps staan op exclude.
Knowledge is my Weapon
Ik kan ondertussen bevestigen dat de X5 net als de N5 de optie heeft om het scherm te openen en te sluiten via magneetje alleen heeft de LG Quick Cover voor de X5 dit niet ingebouwd. Net daarom had ik die cover gekocht
Ik kende dit menu ook nog nietSnyder schreef op woensdag 02 december 2015 @ 20:28:
[...]
excuus typo.. het zit inderdaad in het zelfde menu... ga ik nu testen
Ik zie dat het bij mij volledig staat uitgeschakeld en mijn accu duur is eigenlijk prima. Dus dat kan je eerst proberen voordat je alle aps afzonderlijk gaat toevoegen.
Verder ook geen last van meldingen die niet aankomen dus normaal in het in elk geval niet denk ik. Heb daar in de 3 weken dat ik hem gebruik ook nog geen last van gehad (of niet dat me opgevallen is).
Zou ook vreemd zijn als je geen berichten notificaties meer krijgt.
bij mij staat accu besparing ook helemaal uit. ( staan bij jou alle apps op niet geoptimaliseerd ? bij accu optimalisatie ? )Klippy schreef op woensdag 02 december 2015 @ 23:02:
[...]
Ik kende dit menu ook nog niet
Ik zie dat het bij mij volledig staat uitgeschakeld en mijn accu duur is eigenlijk prima. Dus dat kan je eerst proberen voordat je alle aps afzonderlijk gaat toevoegen.
Verder ook geen last van meldingen die niet aankomen dus normaal in het in elk geval niet denk ik. Heb daar in de 3 weken dat ik hem gebruik ook nog geen last van gehad (of niet dat me opgevallen is).
Zou ook vreemd zijn als je geen berichten notificaties meer krijgt.
ik heb vannacht 01:00 berichten ontvangen(e-mail). op het lockscreen zag ik dat ze pas rond 4 op mijn telefoon binnen zijn gekomen.
ik ga vandaag weer verder testen... of dit ook zo is met whatsapp enz.
Knowledge is my Weapon
Nou Coolblue 2ekans heeft als eerste de 5x voor mij in de aanbieding. Ik kom van de N5 af en mijn scherm in recent gebarsten.
Niemand hier die deze mij af raad? Wil iig niets anders dan de 5x of 6p en formaat maakt me niets uit en qua performance ben ik nog tevreden met de n5.
Niemand hier die deze mij af raad? Wil iig niets anders dan de 5x of 6p en formaat maakt me niets uit en qua performance ben ik nog tevreden met de n5.
Waarom dan vervangen als je je N5 nog goed vindt?Currry schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:25:
Nou Coolblue 2ekans heeft als eerste de 5x voor mij in de aanbieding. Ik kom van de N5 af en mijn scherm in recent gebarsten.
Ik heb toevallig net mijn HTC One S na ongeveer 3.5 jaar vaarwel gezegd, hij ligt treurig op 't hoekje van mijn bueau, voor mij ligt namelijk de Nexus 5X. Vandaag opgepikt bij KPN kan nog weinig zinvols erover zeggen. Behalve dat wifi weer werkt! Dat was kapot bij mijn HTC, vandaar dat ie vervangen werd. Maar afgezien daarvan was ik nog redelijk tevreden over het toestel.
Zolang je huidige telefoon nog voldoet en geen kuren heeft, zou ik 'm niet vervangen. Had laatst een N5 van een vriend van mij vast en die was ongeveer even oud als mijn HTC. Alleen dan nog wél super duper snel! Echt een wereld van verschil.
[ Voor 3% gewijzigd door Barista op 03-12-2015 14:59 ]
Omdat het scherm recent is gebarstenBarista schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:58:
[...]
Waarom dan vervangen als je je N5 nog goed vindt?
Ik heb toevallig net mijn HTC One S na ongeveer 3.5 jaar vaarwel gezegd, hij ligt treurig op 't hoekje van mijn bueau, voor mij ligt namelijk de Nexus 5X. Vandaag opgepikt bij KPN kan nog weinig zinvols erover zeggen. Behalve dat wifi weer werkt! Dat was kapot bij mijn HTC, vandaar dat ie vervangen werd. Maar afgezien daarvan was ik nog redelijk tevreden over het toestel.
Zolang je huidige telefoon nog voldoet en geen kuren heeft, zou ik 'm niet vervangen. Had laatst een N5 van een vriend van mij vast en die was ongeveer even oud als mijn HTC. Alleen dan nog wél super duper snel! Echt een wereld van verschil.
Het praat een beetje lastig als we het niet over hetzelfde hebben of het is en typo, dus een screenshot:Snyder schreef op donderdag 03 december 2015 @ 08:44:
[...]
bij mij staat accu besparing ook helemaal uit. ( staan bij jou alle apps op niet geoptimaliseerd ? bij accu optimalisatie ? )
ik heb vannacht 01:00 berichten ontvangen(e-mail). op het lockscreen zag ik dat ze pas rond 4 op mijn telefoon binnen zijn gekomen.
ik ga vandaag weer verder testen... of dit ook zo is met whatsapp enz.

Het gaat dus over accu optimalisatie en als dat uit staat kan je ook geen apps toevoegen of configureren. Dus ja, alle apps staan uit. Accu besparing is weer wat anders en gaat ook aan wanneer je accu ver leeg is.
Hoe zet je accu optimalisatie uit? Je laat op je screenshot namelijk slechts alleen de niet geoptimaliseerde apps zien.Klippy schreef op donderdag 03 december 2015 @ 20:16:
[...]
Het praat een beetje lastig als we het niet over hetzelfde hebben of het is en typo, dus een screenshot:
[afbeelding]
Het gaat dus over accu optimalisatie en als dat uit staat kan je ook geen apps toevoegen of configureren. Dus ja, alle apps staan uit. Accu besparing is weer wat anders en gaat ook aan wanneer je accu ver leeg is.
In mijn scherm 'Niet geoptimaliseerd' zie ik dus de apps waarvan het accugebruik niet geoptimaliseerd is:
[ Voor 7% gewijzigd door Raymond P op 02-12-2021 23:01 . Reden: beetje veel te groot. ]
- knip -
OK duidelijk, ik heb gewoon nog nooit apps toegevoegd dan 
Ik dacht dat ze allemaal grijs werden, maar dat zijn alleen DMService en Google Play-services dan.
Jou instelling lijkt dan gewoon gelijk aan die van mij.
Ik dacht dat ze allemaal grijs werden, maar dat zijn alleen DMService en Google Play-services dan.
Jou instelling lijkt dan gewoon gelijk aan die van mij.
Alles staat standaard geoptimaliseerd, je kan dus alleen zelf uitzonderingen toevoegen.
Zelf geen problemen mee. Staat ambient display misschien uit? Bij mij zijn alle apps accu-geoptimaliseerd en alles komt gewoon binnen. Via 3G/4G en WiFi.Raymond P schreef op woensdag 02 december 2015 @ 20:19:
[...]
Optimalisatie, niet besparing.
Merkte wel dat een factory reset wonderen doet. Heb dit vrijwel direct gedaan na de installatie van het toestel tijdens opladen.
Ambient Display staat aan bij mij.
Maar ik heb dan ook geen issues.
- knip -
Ik hoopte eigenlijk dat de quote in de quote van de probleem-poster mee kwam. Helaas.Raymond P schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 00:19:
Ambient Display staat aan bij mij.
Same!ri0ta schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:00:
[...]
Gaat niet helemaal lekker zo te merken![]()
Wel grappig die aspecten die je noemt betreft LG die niet in een stock rom zitten. Heel vaak roept men dat stock altijd maar beter is (a la nexus), maar het voelt ook erg 'kaal' aan als je van een toestel komt die in een skin toch een aantal handige functies had.
Betreft dumpert / audio: dit had ik ook bij mijn voorgaande phone (galaxy s6). Lijkt een bug te zijn, iig niet toestel gerelateerd (heb het zelf alleen bij dumpert af en toe). Gebeurt mij overigens niet wanneer ik een oproep aanneem.
Snapchat loopt constant vast; camera vertoont dan enorm veel lag.Camera: werkt bij mij prima (meer dan prima eigenlijk). Had vooraf meer lag verwacht op basis van opinies van anderen, maar valt me heel erg mee. Enige moment van lag is bij Snapchat vreemd genoeg, maar verwacht dat dit in de toekomst wel wordt gefixed.
De Google Camera app loopt ook constant vast. Na een minuut 4K filmen stopt de app en is het filmpje verdwenen. 1080p gaat wel goed.
Foto's maken ook enoooorm traag. Zowel in snapchat als in whatsapp als in untappd.
Vind t zelf echt geen 8,5 waard aan performance. O.a. Chrome al disabled omdat deze constant vast loopt. Software issue? Factory reset en cache partitie leegmaken helpen niet.Overall performance: een 8.5. Ik heb via ontwikkelaaropties de animaties op 0.5 gezet (scheelt ook aardig wat). Verder ben ik blij dat pagina's in chrome lang niet zo vaak hoeven te herladen als een Galaxy s6. Heel af en toe merk ik een wat grotere vertraging, dat alles een paar tellen traag loopt. Na een restart is dit ook gefixed. Al met al geen belachelijk grote issue.
Ik zal eens testen met die animatie schaal.
Heb je het dan over Window animation scale of Transition animation scale?
Al met al vind ik niet dat bij zo'n dure, toch wel high-mid-end telefoon dusdanig veel getweaked dient te worden om verdorie een stock android soepel te laten draaien!
As I said: camera is een ramp. Camera en accuduur zijn de twee redenen van de aanschaf. RMA?Verder vind ik de camera waanzinnig goed! Ook de accuduur valt me erg mee (en ik zie mezelf als een intensieve gebruiker, die elke dag reist, meerdere mail accounts gebruik, veel surfen etc etc). Het allerfijnste hierbij is toch het snelladen. Jeetje, even 15 minuutjes aan de lader & ur good 2 go.
Hoesje heb ikIk raad het toestel iig aan iedereen aan! Verder nog de vraag aan jullie: heeft iemand dit hoesje in bezit? (en zo ja, hoe bevalt die) https://store.google.com/product/adopted_case_n5x
Stoffen achterkant gaat nog prima mee (sinds 2 weken xD).
Daarnaast vind ik de Nexus Imprint een stuk gemakkelijker nu!
Heb m'n al eens met de grond laten kennis maken vanaf m'n schoot; no problemo!
Zelf geen problemen mee. Staat ambient display misschien uit? Bij mij zijn alle apps accu-geoptimaliseerd (op twee na die niet geoptimaliseerd kunnen worden) en alles komt gewoon binnen. Via 3G/4G en WiFi.Snyder schreef op woensdag 02 december 2015 @ 19:42:
Sinds 2 dagen ook de trotse eigenaar van een Nexus 5x.
Merkte wel dat een factory reset wonderen doet. Heb dit vrijwel direct gedaan na de installatie van het toestel tijdens opladen.
En test inderdaad eens via wifi?
Heb bij sommige apps wel eens gehad dat ik geen notificaties binnen kreeg; in de desbetreffende app naar instellingen en Default Settings (soms m.b.t. notificaties alleen) terug zetten of app verwijderen en opnieuw installeren.
[ Voor 20% gewijzigd door HetGezegde op 04-12-2015 00:59 ]
Er is volgens mij echt iets niet goed met je toestel; zojuist als test even geprobeerd, kon zonder problemen 2 minuten achter elkaar 4K filmen (daarna heb ik de opname zelf gestopt). Tevens zit er alleen lag in de camera als je de camera draait (van portrait naar landscape en andersom), maar is deze verder nog nooit bij mij vast gelopen. Ik heb gisteren een kleine "fotoshoot" gehouden, en daarbij een stuk of 100 foto's geschoten in 10 minuten. Zonder problemen of ook maar een vast loper.HetGezegde schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 00:29:
[...]
Snapchat loopt constant vast; camera vertoont dan enorm veel lag.
De Google Camera app loopt ook constant vast. Na een minuut 4K filmen stopt de app en is het filmpje verdwenen. 1080p gaat wel goed.
Foto's maken ook enoooorm traag. Zowel in snapchat als in whatsapp als in untappd.
[...]
Vind t zelf echt geen 8,5 waard aan performance. O.a. Chrome al disabled omdat deze constant vast loopt. Software issue? Factory reset en cache partitie leegmaken helpen niet.
Ik zal eens testen met die animatie schaal.
Heb je het dan over Window animation scale of Transition animation scale?
Al met al vind ik niet dat bij zo'n dure, toch wel high-mid-end telefoon dusdanig veel getweaked dient te worden om verdorie een stock android soepel te laten draaien!
[...]
As I said: camera is een ramp. Camera en accuduur zijn de twee redenen van de aanschaf. RMA?
Tevens is Chrome veruit mijn meest gebruikte applicatie (daarvoor heb ik persoonlijk een smartphone), en deze is ook nog nooit vastgelopen. Bezoek geen hele obscure websites en heb nooit meer dan 10 tabbladen open staan, maar dan nog...
Ik denk een 'maandagochtend modelletje' welke je gewoon moet ruilen...
Thanks voor de infoFabianNL schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 01:33:
[...]
Er is volgens mij echt iets niet goed met je toestel; zojuist als test even geprobeerd, kon zonder problemen 2 minuten achter elkaar 4K filmen (daarna heb ik de opname zelf gestopt). Tevens zit er alleen lag in de camera als je de camera draait (van portrait naar landscape en andersom), maar is deze verder nog nooit bij mij vast gelopen. Ik heb gisteren een kleine "fotoshoot" gehouden, en daarbij een stuk of 100 foto's geschoten in 10 minuten. Zonder problemen of ook maar een vast loper.
Tevens is Chrome veruit mijn meest gebruikte applicatie (daarvoor heb ik persoonlijk een smartphone), en deze is ook nog nooit vastgelopen. Bezoek geen hele obscure websites en heb nooit meer dan 10 tabbladen open staan, maar dan nog...
Ik denk een 'maandagochtend modelletje' welke je gewoon moet ruilen...
Morgen de del van T-Mobile bellen. Zie er nu al tegenop. Heen en weer woord dat ze mij een vervangend toestel moeten voorzien en weet ik 't allemaal meer.
Verwijderd
Na mijzelf lang gepijnigd te hebben met een keuze voor een nieuwe telefoon, uiteindelijk toch de Nexus 5x gekozen.
In de laatste ronde deden de Honour 7, Galaxy S6 en de Nexus 5X nog mee. Soms twijfelde ik ook over een Iphone 6. Tot gisteren gebruikte ik naar tevredenheid nog een 4s
Uiteindelijke overweging om een Nexus te halen: van Touchwiz wordt ik misselijk en ook het uiterlijk van de S6 is naar mijn smaak niet mooi. De Honour 7 heeft een aantrekkelijke prijs en hardware, maar de software lijkt me niets. Apple is veel te duur. S6 is wbt specs iets beter, maar stock android sprak me aan. Gister las ik op een android forum een aantal verhalen van mensen die hun S6 hadden verkocht, om een Nexus 5x te kopen en wat waren ze blij! Dat gaf de doorslag, gisteravond een gehaald.
Tot nu nog meer tevreden dan verwacht. Uiterlijk valt me zeker niet tegen, ligt goed in de hand. Mooi scherm met natuurlijke kleuren (in tegenstelling tot S6). Alles loopt soepel en vloeiend. Erg prettig om weer terug te zijn bij Android. Enige minpunt is de (in verhouding tot VS) hoge prijs, maar ik vind de telefoon toch zijn prijs waard.
In de laatste ronde deden de Honour 7, Galaxy S6 en de Nexus 5X nog mee. Soms twijfelde ik ook over een Iphone 6. Tot gisteren gebruikte ik naar tevredenheid nog een 4s

Uiteindelijke overweging om een Nexus te halen: van Touchwiz wordt ik misselijk en ook het uiterlijk van de S6 is naar mijn smaak niet mooi. De Honour 7 heeft een aantrekkelijke prijs en hardware, maar de software lijkt me niets. Apple is veel te duur. S6 is wbt specs iets beter, maar stock android sprak me aan. Gister las ik op een android forum een aantal verhalen van mensen die hun S6 hadden verkocht, om een Nexus 5x te kopen en wat waren ze blij! Dat gaf de doorslag, gisteravond een gehaald.
Tot nu nog meer tevreden dan verwacht. Uiterlijk valt me zeker niet tegen, ligt goed in de hand. Mooi scherm met natuurlijke kleuren (in tegenstelling tot S6). Alles loopt soepel en vloeiend. Erg prettig om weer terug te zijn bij Android. Enige minpunt is de (in verhouding tot VS) hoge prijs, maar ik vind de telefoon toch zijn prijs waard.
Ik heb precies over hetzelfde getwijfeld (op Apple na). Honor 7 is mooi, langzame camera en EMUI is niet zo handig vind ik zelf. Dus zou een Custom ROM op moeten; bootloader unlocken = weg garantie geven ze bij Huawei aan.Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:40:
Na mijzelf lang gepijnigd te hebben met een keuze voor een nieuwe telefoon, uiteindelijk toch de Nexus 5x gekozen.
In de laatste ronde deden de Honour 7, Galaxy S6 en de Nexus 5X nog mee. Soms twijfelde ik ook over een Iphone 6. Tot gisteren gebruikte ik naar tevredenheid nog een 4s![]()
De S6 ook een hele mooie, maar TouchWiz is niet zo mijn ding en ik vind t uiterlijk ook echt heel erg lelijk bij Samsung.
Toevallig mijn review geraadpleegd?
-- btw: T-Mobile is echt makkelijk he; ga maar in de winkel langs, je krijgt geen leentoestel en je toestel wordt opgestuurd voor reparatie. Verdorie, ik wil geen reparatie! Niet al na 3 weken. Dan zit ik al meteen met een soort Refurbished apparaat te werken. Denk er dan sterk over na om de koop te ontbinden en een nieuwe aan te schaffen. Maargoed, eerst maar eens in Breda zien te komen voor zo'n winkel.
** NEXUS 5X staat trouwens op iBood momenteel (enkel beschikbaar als je de nieuwsbrief ontvangt, of via deze link: http://www.ibood.com/nl/n...ter&utm_campaign=date_nl# )
[ Voor 5% gewijzigd door HetGezegde op 04-12-2015 12:49 ]
3g/4g/wifi allemaal het zelfde.. heb het idee dat het alleen bij mail is... ik krijg snachts ( 1;00 ) altijd melding dat backup gelukt is ( of misluktHetGezegde schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 00:29:
[...]
Zelf geen problemen mee. Staat ambient display misschien uit? Bij mij zijn alle apps accu-geoptimaliseerd (op twee na die niet geoptimaliseerd kunnen worden) en alles komt gewoon binnen. Via 3G/4G en WiFi.
En test inderdaad eens via wifi?
Heb bij sommige apps wel eens gehad dat ik geen notificaties binnen kreeg; in de desbetreffende app naar instellingen en Default Settings (soms m.b.t. notificaties alleen) terug zetten of app verwijderen en opnieuw installeren.
ambient display staat gewoon aan.. ik ga een factory reset proberen..
Knowledge is my Weapon
[quote]HetGezegde schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:45:
[...]
-- btw: T-Mobile is echt makkelijk he; ga maar in de winkel langs, je krijgt geen leentoestel en je toestel wordt opgestuurd voor reparatie. Verdorie, ik wil geen reparatie! Niet al na 3 weken. Dan zit ik al meteen met een soort Refurbished apparaat te werken. Denk er dan sterk over na om de koop te ontbinden en een nieuwe aan te schaffen. Maargoed, eerst maar eens in Breda zien te komen voor zo'n winkel.
Waar heb jij je toestel gekocht? In de winkel, of online? In principe als het toestel zo snel een defect heeft, kan deze omgeruild worden voor een nieuw toestel. Ik zou het iig doen via de klantenservice, en aangeven dat je een DOA hebt.
[...]
Waar heb jij je toestel gekocht? In de winkel, of online? In principe als het toestel zo snel een defect heeft, kan deze omgeruild worden voor een nieuw toestel. Ik zou het iig doen via de klantenservice, en aangeven dat je een DOA hebt.
[ Voor 4% gewijzigd door ri0ta op 04-12-2015 13:41 ]
Oh en betreft de animaties:
instellingen - opties voor ontwikkelaars (deze evt eerst ontgrendelen door bij over de telefoon - 5/6 x klikken op buildnummer) - scrollen naar categorie tekening - vervolgens: vensteranimatieschaal, overgangsanimatieschaal, duur van animatieschaal: allen op 0.5x.
instellingen - opties voor ontwikkelaars (deze evt eerst ontgrendelen door bij over de telefoon - 5/6 x klikken op buildnummer) - scrollen naar categorie tekening - vervolgens: vensteranimatieschaal, overgangsanimatieschaal, duur van animatieschaal: allen op 0.5x.
''Three apps that can help your new Nexus 6P or 5X take even better pictures''
http://www.androidcentral...=navigation&utm_source=ac
http://www.androidcentral...=navigation&utm_source=ac
Thanks voor de feedback! Ben heel benieuwd:). In principe gebruik ik nooit een hoes bij m'n toestel, maar ik vind de achterkant toch relatief gladjes.HetGezegde schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 00:29:
[...]
Hoesje heb ikerg fijn, voelt stevig. Niet van dat flauwe eBay rubber, maar gewoon degelijk, verhard plastic met een rubberen finish maar voelt niet goedkoop aan.
Stoffen achterkant gaat nog prima mee (sinds 2 weken xD).
Daarnaast vind ik de Nexus Imprint een stuk gemakkelijker nu!
Heb m'n al eens met de grond laten kennis maken vanaf m'n schoot; no problemo!
Maakt deze cover de nexus 5x niet een stuk 'lomper'? Als ik zo de foto's , video's bekijk, krijg ik een beetje dat idee...vandaar dat ik nog niet overgegaan ben tot aankoop.
Anyway, ik ga hem gewoon bestellen, en als het echt niet voldoet aan m'n verwachtingen stuur ik em wel retour. Ook maar gelijk wat extra usb C kabels bestellen
Hey spammer 
Ben ook bang dat ze in de winkel moeilijk gaan doen. Liefst gewoon een omruiling en dan in de vorm van een DOA, maar dat gaan ze niet doen. Omruiling gebeurt bijna nooit. Zit ik dan weer 3 weken zonder telefoon...
Heb 'm telefonisch gekocht via Early Renewal (ook nog eens €70 voor betaald om klant te kunnen blijven; zo iets raars ook). Maar goed. Winkel moet me helpen. Chat geeft aan dat ik bij Google moet zijn. Ja jongens ik ga gewoon naar jullie toe
Maargoed, eerst maar een nutteloze trip naar Breda. En daarna vast nog wel een paar keer...
USB kabel welke gecertificeerd is (kan gecheckt worden met CheckR app):
http://www.ebay.nl/itm/29...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
USB kabel niet gecertificeerd:
http://www.dx.com/p/usb-2...te-2m-410313#.VmGNXvkveUk
DOA zullen ze niet doen. Is alleen als het letterlijk een DEAD ON ARRIVAL is in de winkel zelf. Da's niet zo. Klantenservice via telefoon zegt dat ik naar winkel moet of via My T-Mobile. My T-Mobile wil ik niet; kan ik geen extra info geven.ri0ta schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:40:
[quote]HetGezegde schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:45:
[...]
Ben ook bang dat ze in de winkel moeilijk gaan doen. Liefst gewoon een omruiling en dan in de vorm van een DOA, maar dat gaan ze niet doen. Omruiling gebeurt bijna nooit. Zit ik dan weer 3 weken zonder telefoon...
Heb 'm telefonisch gekocht via Early Renewal (ook nog eens €70 voor betaald om klant te kunnen blijven; zo iets raars ook). Maar goed. Winkel moet me helpen. Chat geeft aan dat ik bij Google moet zijn. Ja jongens ik ga gewoon naar jullie toe
Maargoed, eerst maar een nutteloze trip naar Breda. En daarna vast nog wel een paar keer...
Wordt ie niet per se sneller van. Ik houd 't op een maandag morgen telefoon. Helaas.Oh en betreft de animaties:
Fotootje maken? Wil 't gerust even naar je doorsturen of hier posten hoorThanks voor de feedback! Ben heel benieuwd:). In principe gebruik ik nooit een hoes bij m'n toestel, maar ik vind de achterkant toch relatief gladjes.
Maakt deze cover de nexus 5x niet een stuk 'lomper'? Als ik zo de foto's , video's bekijk, krijg ik een beetje dat idee...vandaar dat ik nog niet overgegaan ben tot aankoop.
Anyway, ik ga hem gewoon bestellen, en als het echt niet voldoet aan m'n verwachtingen stuur ik em wel retour. Ook maar gelijk wat extra usb C kabels bestellen
- DOA: klopt niet helemaal wat je zegt. Binnen 8 dagen kan je gewoon omruilen. En ik heb vaak genoeg meegemaakt in een t-shop dat ze hem ook na 2.5/3 week voor me omruilen....(alles kan, als ze het willen).HetGezegde schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:59:
Hey spammer
[...]
DOA zullen ze niet doen. Is alleen als het letterlijk een DEAD ON ARRIVAL is in de winkel zelf. Da's niet zo. Klantenservice via telefoon zegt dat ik naar winkel moet of via My T-Mobile. My T-Mobile wil ik niet; kan ik geen extra info geven.
[...]
Wordt ie niet per se sneller van. Ik houd 't op een maandag morgen telefoon. Helaas.
[...]
Fotootje maken? Wil 't gerust even naar je doorsturen of hier posten hoor
Als je het online heb besteld, heb je zelfs 60 dagen voor een directe omruiling.
- Via winkel gaan ze heus niet moeilijk doen. Reparatie is een standaard procedure, en is zo gepiept (niet zo heel lang geleden iPhone 6s opgestuurd van m'n vriendin in de shop).
- Reparatieduur is gemiddeld 10 werkdagen: m'n vriendin dr iPhone was in 5 dagen terug.
- Early renewal: bijna in allen gevallen niet de gunstigste optie, maar ik neem aan dat je je redenen had
Thanks voor de pics en accesoires! Laatste vraag over de cover: wordt het toestel een stuk lomper met de case eromheen? of vind je dit wel meevallen?
Ik weet 'tri0ta schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:06:
[...]
- DOA: klopt niet helemaal wat je zegt. Binnen 8 dagen kan je gewoon omruilen. En ik heb vaak genoeg meegemaakt in een t-shop dat ze hem ook na 2.5/3 week voor me omruilen....(alles kan, als ze het willen).
Als je het online heb besteld, heb je zelfs 60 dagen voor een directe omruiling.
- Via winkel gaan ze heus niet moeilijk doen. Reparatie is een standaard procedure, en is zo gepiept (niet zo heel lang geleden iPhone 6s opgestuurd van m'n vriendin in de shop).
- Reparatieduur is gemiddeld 10 werkdagen: m'n vriendin dr iPhone was in 5 dagen terug.
- Early renewal: bijna in allen gevallen niet de gunstigste optie, maar ik neem aan dat je je redenen had
Maar goed; dan zit ik voor m'n gevoel met een refurbished omdat ik gewoon niet de mogelijkheid heb gehad 'm kapot te maken (ofzoiets?). Ofja; had ik net zo goed een refurbished kunnen kopen. Normaal zal een toestel vast wel binnen garantie gerepareerd moeten worden, maar liefst niet al na 3 weken.
Online bestellen kon niet + toestel was bij T-Mobile €350 en Early Renewal €70 (en thuiskopie + levering) = €435 voor de 32GB versie - da's de reden geweest
Maar goed, dat er €70 betaald moet worden om al eerder aan te geven dat je klant wilt blijven, vind ik gewoon absurd. Nog steeds een flinke korting, maar toch.
Zal straks even een fotootje makenThanks voor de pics en accesoires! Laatste vraag over de cover: wordt het toestel een stuk lomper met de case eromheen? of vind je dit wel meevallen?
Ik vind m juist fijner in de hand liggen; case is redelijk dik, maar ik mag dat wel. Toestel is zelf al niet enorm groot dus het valt goed mee. Case is vooral erg degelijk (en dat gaat vaak gepaard met dikte).
Ik heb op ebay USB C kabels gekocht voor ik denk 3 Euro en die zijn volgens die CHEKR APP oke.HetGezegde schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:59:
Hey spammer
[...]
DOA zullen ze niet doen. Is alleen als het letterlijk een DEAD ON ARRIVAL is in de winkel zelf. Da's niet zo. Klantenservice via telefoon zegt dat ik naar winkel moet of via My T-Mobile. My T-Mobile wil ik niet; kan ik geen extra info geven.
[...]
Wordt ie niet per se sneller van. Ik houd 't op een maandag morgen telefoon. Helaas.
[...]
Fotootje maken? Wil 't gerust even naar je doorsturen of hier posten hoor
Ja prima
dan heb je geluk haha!
Heb je een linkje?
Heb je een linkje?
[ Voor 24% gewijzigd door HetGezegde op 04-12-2015 14:49 ]
Precies in hetzelfde schuitje, maar ik vind de 5x eigelijk te groot en zeker te duur. (ff de Mediamarkt actie van januari afwachten, scheelt al snel 17,5%)Currry schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:25:
[...]
Omdat het scherm recent is gebarstenVerder was ik inderdaad ook nog zeer tevreden met de n5
Hier ook een bekend euvel?
http://wccftech.com/washe...s-player-youre-not-alone/
http://wccftech.com/washe...s-player-youre-not-alone/
-
[ Voor 100% gewijzigd door Olaf van der Spek op 04-12-2015 15:17 ]
AUBHetGezegde schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:48:
Ja primadan heb je geluk haha!
Heb je een linkje?
http://www.benl.ebay.be/i...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
1. https://dl.dropboxusercon...X/IMG-20151204-WA0000.jpgri0ta schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:06:
[...]
Thanks voor de pics en accesoires! Laatste vraag over de cover: wordt het toestel een stuk lomper met de case eromheen? of vind je dit wel meevallen?
2. https://dl.dropboxusercon...X/IMG-20151204-WA0001.jpg
3. https://dl.dropboxusercon...X/IMG-20151204-WA0002.jpg
4. https://dl.dropboxusercon...X/IMG-20151204-WA0003.jpg
zijkant:
5. https://dl.dropboxusercon...X/IMG-20151204-WA0004.jpg
6. https://dl.dropboxusercon...X/IMG-20151204-WA0005.jpg
Ze doen dus flink moeilijk:- DOA: klopt niet helemaal wat je zegt. Binnen 8 dagen kan je gewoon omruilen. En ik heb vaak genoeg meegemaakt in een t-shop dat ze hem ook na 2.5/3 week voor me omruilen....(alles kan, als ze het willen).
- DOA alleen als toestel jonger is dan 8 dagen = 3 weken (10 november)
- Ze kunnen 'm opsturen naar Dynafix = slechte ervaringen mee en daarmee is het toestel dan hersteld en nooit meer zo strak/goed als dat hij door LG is geproduceerd.
- Koop ontbinden i.v.m. ondeugdelijk product kan alleen nadat hij eens is gerepareerd.
- Omruilen is bij T-Mobile ONMOGELIJK. Niet via telefoon, niet via chat en ook niet in de winkel.
- Geen vervangend toestel.
- Moet het maar met Google uitzoeken zeggen ze dan. T-Mobile kan niet voor mij betekenen wat ik wil, dus moet ik maar bij Google aankloppen.
Lekker dan.. Iets juridisch wat wel/niet waar is aan dit verhaal?
Ondertussen maar eens met Google contact opnemen = gebeld worden op tijdstippen die je zelf niet kunt kiezen. Google zelf is niet bereikbaar alleen wanneer je je telefoonnummer achterlaat. Mag ook niet telefoonnummer zijn van toestel waar je problemen mee hebt, omdat ze dan geen ondersteuning kunnen bieden. Ff uitvogelen hoe ik dat dan ga doen. Zie m'n vriendin of ouders al een Google telefoontje wegdrukken omdat ze 't niet snappen of ik niet in de buurt ben o.i.d.
Ik heb de Coolblue 2ekans gepakteL_Jay schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:52:
[...]
Precies in hetzelfde schuitje, maar ik vind de 5x eigelijk te groot en zeker te duur. (ff de Mediamarkt actie van januari afwachten, scheelt al snel 17,5%)
Lucky bastardCurrry schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:15:
[...]
Ik heb de Coolblue 2ekans gepakt415 voor de 32gb! Alles compleet, nieuw en origineel.
---
heb trouwens net 45min contact gehad met google. telefoon staat nu (weer) in veilige modus, moet dit vanavond testen met af en toe foto's maken.
Morgen gewone modus nazien.
Zondag herinstalleren (factory settings) en dit maandag en dinsdag nazien met zo min mogelijk onzinnige apps.
Dinsdag of woensdag Google terug koppeling geven via email.
Gaat al een stuk beter en professioneler dan T-Mobile imho.
[ Voor 44% gewijzigd door HetGezegde op 04-12-2015 17:08 ]
Mooie foto's! Super bedankt:)HetGezegde schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:09:
[...]
1. https://dl.dropboxusercon...X/IMG-20151204-WA0000.jpg
2. https://dl.dropboxusercon...X/IMG-20151204-WA0001.jpg
3. https://dl.dropboxusercon...X/IMG-20151204-WA0002.jpg
4. https://dl.dropboxusercon...X/IMG-20151204-WA0003.jpg
zijkant:
5. https://dl.dropboxusercon...X/IMG-20151204-WA0004.jpg
6. https://dl.dropboxusercon...X/IMG-20151204-WA0005.jpg
[...]
Ze doen dus flink moeilijk:
- DOA alleen als toestel jonger is dan 8 dagen = 3 weken (10 november)
- Ze kunnen 'm opsturen naar Dynafix = slechte ervaringen mee en daarmee is het toestel dan hersteld en nooit meer zo strak/goed als dat hij door LG is geproduceerd.
- Koop ontbinden i.v.m. ondeugdelijk product kan alleen nadat hij eens is gerepareerd.
- Omruilen is bij T-Mobile ONMOGELIJK. Niet via telefoon, niet via chat en ook niet in de winkel.
- Geen vervangend toestel.
- Moet het maar met Google uitzoeken zeggen ze dan. T-Mobile kan niet voor mij betekenen wat ik wil, dus moet ik maar bij Google aankloppen.
Lekker dan.. Iets juridisch wat wel/niet waar is aan dit verhaal?
Ondertussen maar eens met Google contact opnemen = gebeld worden op tijdstippen die je zelf niet kunt kiezen. Google zelf is niet bereikbaar alleen wanneer je je telefoonnummer achterlaat. Mag ook niet telefoonnummer zijn van toestel waar je problemen mee hebt, omdat ze dan geen ondersteuning kunnen bieden. Ff uitvogelen hoe ik dat dan ga doen. Zie m'n vriendin of ouders al een Google telefoontje wegdrukken omdat ze 't niet snappen of ik niet in de buurt ben o.i.d.
Je hebt duidelijk slechtere ervaringen dan ik met het reparatieproces. Wat ik zou doen:
- toestel gewoon opsturen ter reparatie via tmobile. Bij de reparatie al je klachten in de reparatiebeschrijving laten zetten. En vooral ook erbij vermelden dat het toestel een paar weken oud is en dat je een swap wilt.
Je gaat nu uit van de worst case scneario, maar je hebt natuurlijk ook gewoon kans dat je een nieuw (refurbished) toestel krijgt, waar helemaal niets mis mee is. Hoe dan ook is het de moeite waard om hem het reparatietraject in te sturen.
Ik heb bijv van Dynafix een refurbished toestel terug gekregen (galaxy s6), die werkelijk splinternieuw leek, en dus ook prima werkte:).
Refurbished =! nieuw
Eerst maar eens met Google afwachten
Daarna kan altijd nog naar Dynafix via T-Mobile
Eerst maar eens met Google afwachten
Daarna kan altijd nog naar Dynafix via T-Mobile
Ah had hier even overheen gelezen, maar hoop dat deze oplossing werkt!HetGezegde schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 17:06:
[...]
Lucky bastardik daar mooi 435 voor betalen!
---
heb trouwens net 45min contact gehad met google. telefoon staat nu (weer) in veilige modus, moet dit vanavond testen met af en toe foto's maken.
Morgen gewone modus nazien.
Zondag herinstalleren (factory settings) en dit maandag en dinsdag nazien met zo min mogelijk onzinnige apps.
Dinsdag of woensdag Google terug koppeling geven via email.
Gaat al een stuk beter en professioneler dan T-Mobile imho.
Wat was de reden voor 2e kans dan?Currry schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:15:
[...]
Ik heb de Coolblue 2ekans gepakt415 voor de 32gb! Alles compleet, nieuw en origineel.
Hij beviel niet en ik terug gestuurd binnen de 7/8 dagen. Ik heb hem inmiddels binnen en je kunt ze altijd zelf ook retour doen, maar na grondige inspectie kan ik geen verschil zien met een nieuw toestelOlaf van der Spek schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 17:49:
[...]
Wat was de reden voor 2e kans dan?
Nexus 5XPlayBox schreef op zondag 06 december 2015 @ 18:38:
Hoe is de kwaliteit van foto's? Lukt het om zonder OIS binnenshuis goede foto's te maken?
Nexus 5X #2
EOS 1200D
[ Voor 11% gewijzigd door Raymond P op 06-12-2015 20:10 ]
- knip -
#2 is met een andere focus dan #1. Beide HDR.
Ik ben niet ontevreden. Voor de occasional click volstaat de 5X prima.
Als ik serieus een foto probeer te maken dan maak ik snel een foto met de smartphone voor geotagging en pak ik daarna toch wel een normale camera.
(Edit) En buiten:
Overdag
Avond
Ik ben niet ontevreden. Voor de occasional click volstaat de 5X prima.
Als ik serieus een foto probeer te maken dan maak ik snel een foto met de smartphone voor geotagging en pak ik daarna toch wel een normale camera.
(Edit) En buiten:
Overdag
Avond
[ Voor 28% gewijzigd door Raymond P op 06-12-2015 20:32 ]
- knip -
Zo snel is ie niet bij mij..
Kerel zei ook iets over 2,5 uur battery life op intensieve dagen en 3,5 uur normale dagen? 4min 47. Bedoelt hij Screen On Time?
En hij spreekt over een goede budget phone; adviesprijs van €550 is niet heel budget imo en daar zit ik mee. Betaal meer dan gemiddeld en krijg minder dan gemiddeld.
Ik wou hier toch even kwijt dat de nexus 5X geen miracast meer ondersteunt. Zeer irritant als je voorheen screen mirroring op bv een samsung tv gebruikte. Voor mij gaat google hier zwaar in de fout door enkel hun eigen chromecast te ondersteunen. Enkel het device rooten en een lijntje aanpassen geeft je terug miracast, maar dat is voor mij geen optie aangezien het een company phone is. Heb het ook even in een review gezet.
YepHetGezegde schreef op maandag 07 december 2015 @ 08:38:
Kerel zei ook iets over 2,5 uur battery life op intensieve dagen en 3,5 uur normale dagen? 4min 47. Bedoelt hij Screen On Time?
Hij heeft het waarschijnlijk over amerikaanse prijzen.En hij spreekt over een goede budget phone; adviesprijs van €550 is niet heel budget imo en daar zit ik mee. Betaal meer dan gemiddeld en krijg minder dan gemiddeld.
Dat is "below avarage" volgens mij. Helaas heb ik geen vergelijking met mijn OPO.
Ging er van uit dat een iets kleinere accu (OPO 3100mAh, N5X 2700mAh) in combinatie met een nieuwer OS, geen bloatware, beter management (dankzij nieuw OS), kleiner scherm en waarschijnlijk hogere kwaliteit componenten wel ongeveer op hetzelfde zou uitkomen.
Maar hier in EU kost hij wel "veel". Dus ik heb "veel" betaald voor een "zwakke" telefoon imo. Dan betaal ik liever "iets meer" voor een "sterkere/betere".Hij heeft het waarschijnlijk over amerikaanse prijzen.
Zoals? Welke telefoons zijn strikt beter (dus Android 6.0, vlotte updates, geen bloatware, goede vingerafdrukscanner, te koop in NL shop)?HetGezegde schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:11:
Maar hier in EU kost hij wel "veel". Dus ik heb "veel" betaald voor een "zwakke" telefoon imo. Dan betaal ik liever "iets meer" voor een "sterkere/betere".
Het zou handig zijn als je wat duidelijker zou zijn, wat bedoel je met zwak?
Screen-on-time vermeld in een YT video zegt niet zoveel IMO. En 435 euro voor de 32GB variant lijkt me zeer redelijk.
[ Voor 6% gewijzigd door Olaf van der Spek op 07-12-2015 12:00 ]
Nou ik gooi een knuppel in het hoenderhok...
Na de Nexus6p in handen gehad te hebben voor een paar uur, ben ik (voor mij type gebruik) er uit dat de 5x vele male fijner is. Licht, ligt beter in de hand, voelt persoonlijker (dan koude 6p). Plus dat ik het scherm van 5x veel fijner vind (vloeken in de kerk niet?).
In ieder geval fijn toestel voor wat het is, komend vanaf een iphone, prijs is oke maar kan beter, batterij is oke maar kan beter.
Al met al wel een van de meest allround telefoons misschien wel ...
Na de Nexus6p in handen gehad te hebben voor een paar uur, ben ik (voor mij type gebruik) er uit dat de 5x vele male fijner is. Licht, ligt beter in de hand, voelt persoonlijker (dan koude 6p). Plus dat ik het scherm van 5x veel fijner vind (vloeken in de kerk niet?).
In ieder geval fijn toestel voor wat het is, komend vanaf een iphone, prijs is oke maar kan beter, batterij is oke maar kan beter.
Haha gaafRD schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:26:
Nou ik gooi een knuppel in het hoenderhok...
Na de Nexus6p in handen gehad te hebben voor een paar uur, ben ik (voor mij type gebruik) er uit dat de 5x vele male fijner is. Licht beter in de hand, voelt persoonlijker (dan koude 6p). Plus dat ik het scherm van 5x veel fijner vind (vloeken in de kerk niet?).
Maar in ieder geval draait mijn N5X nu wel wat beter ( afkloppen

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Prijzen, levertijden: ~~~[Nexus 5X] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: ~~~[LG Nexus 5X] Accessoires
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Prijzen, levertijden: ~~~[Nexus 5X] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: ~~~[LG Nexus 5X] Accessoires