|
[ Voor 36% gewijzigd door Kiwi op 29-09-2015 16:23 ]
|
[ Voor 36% gewijzigd door Kiwi op 29-09-2015 16:23 ]
Waarom is het IPS scherm van de "oude" Nexus 5 niet meer goed?Kiwi schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:59:
Ik kijk zelf heel erg uit naar het eerste gerucht, na bijna 2 jaar met het LCD van mijn Nexus 5 heb ik toch echt heimwee naar een OLED paneel. Ook het draadloos laden (met meerdere standaarden) en de accu zijn erg welkom.
En ik ben ook erg benieuwd naar de vingerafdrukscanner, en of dit in de praktijk ook nog een beetje efficiënt werkt.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Het IPS scherm van de huidige Nexus 5 is op zich prima, maar ik heb toch liever een OLED scherm in mijn telefoon zitten. De kleurweergave is inderdaad een stuk minder, hoewel ik OLED daar ook wel iets vind hebben, maar de zwart waarden en functies als Ambient Display wegen bij mij meer. Voor een mooie kleurweergave kijk ik wel op mijn monitor/tablet, mijn telefoon heb ik daar minder voor nodig.kuusj98 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:24:
[...]
Waarom is het IPS scherm van de "oude" Nexus 5 niet meer goed?
Ik vind dat het scherm goede kleuren weergeeft en dat het sowieso een stuk beter is dan AMOLED, want hoe je het ook went of keert: het blijft één grote kleurenverzadiging en niks anders dan dat. Bovendien vind ik ze verschrikkelijk omdat ze zo'n paarse waas over zich heen krijgen als je ze kantelt
De twee tabellen zijn de twee verschillende geruchten, waarbij sommige specs verschillen, en sommige gelijk zijn.En dan heb ik inderdaad liever OLED, maar waarom staan er 2 tabellen in je OP met allebei een 5,2" scherm maar verschillende andere specs?
De kleuren zijn ook prima, maar ik merkte toen ik overstapte van een AMOLED scherm naar het Nexus 5 scherm dat zwart wel echt "vaal" zwart oogt. Daar ben ik nu wel aan gewend, maar naast een S6 is het verschil toch groot. De kleurverzadiging is tegenwoordig ook wel een stuk beter dan het geweest is.kuusj98 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:24:
[...]
Ik vind dat het scherm goede kleuren weergeeft en dat het sowieso een stuk beter is dan AMOLED, want hoe je het ook went of keert: het blijft één grote kleurenverzadiging en niks anders dan dat. Bovendien vind ik ze verschrikkelijk omdat ze zo'n paarse waas over zich heen krijgen als je ze kantelt
In beide gevallen wordt gemeld dat de Nexus 5 2015 niet op de LG G4 is gebaseerd. Een bron zou dit hebben tegenover AndroidPit hebben verklaard (link naar wat deze bron is heb ik niet kunnen vinden).Kiwi schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:35:
Ik zal proberen de bron op te zoeken, maar ik had ergens gelezen dat de Nexus 5 niet op een bestaand toestel zou worden gebaseerd, maar compleet nieuw. Voor hoeveel opslag zouden jullie eigenlijk gaan?
Niet gebaseerd op qua ontwerp, maar de specs zullen gelijklopend zijn. Nexusmodellen shoppen altijd in de onderdelenwinkel van bestaande topmodellen, dat helpt de prijs drukken.agoNITE schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:52:
[...]
In beide gevallen wordt gemeld dat de Nexus 5 2015 niet op de LG G4 is gebaseerd. Een bron zou dit hebben tegenover AndroidPit hebben verklaard (link naar wat deze bron is heb ik niet kunnen vinden).
Nexus 5 (2015) price, release date, specs, rumors
Exclusive: LG will build the Nexus 5 (2015)
Dat klopt niet helemaal, de Nexus 9 was bijvoorbeeld het eerste apparaat met een 64-bit Tegra K1 CPU.Drwho1 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:11:
[...]
Niet gebaseerd op qua ontwerp, maar de specs zullen gelijklopend zijn. Nexusmodellen shoppen altijd in de onderdelenwinkel van bestaande topmodellen, dat helpt de prijs drukken.
Er moet natuurlijk een verschil blijven, anders ontstaat er kannibalisatie. Bijvoorbeeld een wat kleinere -goedkopere- batterij.
Qua specs zal het toestel natuurlijk op meer toestellen dan alleen die van LG lijken. Ik doelde dan ook op het uiterlijk.Drwho1 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:11:
[...]
Niet gebaseerd op qua ontwerp, maar de specs zullen gelijklopend zijn. Nexusmodellen shoppen altijd in de onderdelenwinkel van bestaande topmodellen, dat helpt de prijs drukken.
Er moet natuurlijk een verschil blijven, anders ontstaat er kannibalisatie. Bijvoorbeeld een wat kleinere -goedkopere- batterij.
Als die SoC in de nieuwe Nexus 5 zit, wordt het hem voor mij niet. Zou ook een vreemde keuze zijn IMO.Kiwi schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:18:
[...]
De Snapdragon 620 vind ik daarom ook nog niet zo'n heel vergezochte CPU.
[ Voor 21% gewijzigd door agoNITE op 28-08-2015 15:07 ]
Het zal vooral de vingerafdrukscanner (VAS, wat een lang woord zeg) zijn die op deze Nexussen de trend moet zetten, omdat ze er met Android M ook echt voor gaan betreffende Google Pay. 2016 moet hét jaar van de VAS worden op androidtoestellen, niet enkel meer voor de topmodellen.Kiwi schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:18:
[...]
Dat klopt niet helemaal, de Nexus 9 was bijvoorbeeld het eerste apparaat met een 64-bit Tegra K1 CPU.
Ik denk toch echt dat elk Nexus model eigenlijk weer een verassing is, aangezien ze ook vaak bedoeld zijn als innovatie (om nieuwe technieken sneller geaccepteerd te laten worden).
De Snapdragon 620 vind ik daarom ook nog niet zo'n heel vergezochte CPU.
Ik hoop van harte dat we minimaal een 805 krijgen, anders zou de SD800 bij wijze van nog sneller zijn dan de nieuwe N5Drwho1 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:55:
[...]
Het zal vooral de vingerafdrukscanner (VAS, wat een lang woord zeg) zijn die op deze Nexussen de trend moet zetten, omdat ze er met Android M ook echt voor gaan betreffende Google Pay. 2016 moet hét jaar van de VAS worden op androidtoestellen, niet enkel meer voor de topmodellen.
Een 620 daar zet ik geld op dat het die niet zal worden.![]()
Misschien een 805 in de LG en een 810 v2/808 in de Huawei, als ik dan toch nog eens een gokje zou wagen.
Ik heb liever de 620 dan de 810 of 808. Hij is een stuk energie zuiniger, en in de benchmarks doet hij het beter dan een 808 of underclocked 810. Alleen de GPU is nog een raadsel, of die een beetje oké is.agoNITE schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:39:
[...]
Als die SoC in de nieuwe Nexus 5 zit, wordt het hem voor mij niet. Zou ook een vreemde keuze zijn IMO.
[ Voor 11% gewijzigd door Kiwi op 29-08-2015 16:25 ]
K.W.
Als ze willen dat het weer een gigantisch succes wordt zullen ze inderdaad met zo'n prijzen moeten komen, ware het niet dat helaas helaas bedrijven als Samsung en Apple ieder nieuw model hun prijzen zonder pardon omhoog gooien en ik ben dus bang dat Google ook in die trend gaat zitten. Ze hebben het al gedaan bij de Nexus 6 (en kom op, zo baanbrekend veel beter was die qua hardware nu ook weer niet als de Nexus 5).KoensSocialL schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 18:48:
Zijn er al geruchten over prijzen?
Ik hoop toch iets in de aard van 350 (32GB) 400 (64GB)
Ik zou er niet op rekenen, zijn imo ook niet echt redelijke prijzen. Ik verwacht eerder 400~500.KoensSocialL schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 18:48:
Zijn er al geruchten over prijzen?
Ik hoop toch iets in de aard van 350 (32GB) 400 (64GB)
[ Voor 23% gewijzigd door Kiwi op 29-08-2015 08:01 ]
Die tweede en derde foto spreken elkaar toch echt compleet tegen m.b.t. de achterkant?Kiwi schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:29:
http://www.timesnews.co.u...-new-images-release-date/
Front Facing speakers, USB-C en nieuwe afbeeldingen (renders?). Nog steeds geen informatie over het type display, maar 2K als resolutie lijkt vrijwel zeker
Die laatste is sowieso een render gemaakt door https://plus.google.com/109595428707391703320/postsMuchachooo schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 13:46:
[...]
Die tweede en derde foto spreken elkaar toch echt compleet tegen m.b.t. de achterkant?
Klopt, vergeten te wijzigen, maar alle 3 de foto's blijken nep te zijn.Muchachooo schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 13:46:
[...]
Die tweede en derde foto spreken elkaar toch echt compleet tegen m.b.t. de achterkant?
Waarom kon het dan wel bij de N4 en de N5? Ik hoop in ieder geval op zo'n (350) prijs, anders ga ik denk ik naar de Moto X Play of de 1+2...Kiwi schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:34:
[...]
Ik zou er niet op rekenen, zijn imo ook niet echt redelijke prijzen. Ik verwacht eerder 400~500.
EDIT: Ik zat trouwens te denken, als ze op Android Pay willen inzetten, dan is NFC nodig, en dus geen full metal body. Dat verhoogd gelukkig ook weer de kansen op wireless charging
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless.
[ Voor 6% gewijzigd door TomAtTweakers op 01-09-2015 19:34 ]
Kiwi schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:52:
http://bgr.com/2015/09/01/nexus-5-2015-pricing-structure/
Die Robin lijkt inderdaad wel erg veel op de Nexus 5 (hoewel de Nexus 5 hopelijk OLED en QI heeft).
Prijzen van 300/400 lijken dus inderdaad goed mogelijk.
De mijne heeft spontaan een barst (overnacht) gekregen in het schermjip_86 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:57:
Vanochtend mijn oude Nexus 5 een maandje te vroeg een duik laten nemen, ligt nu te drogen in de rijst op hoop van zegen
[ Voor 10% gewijzigd door Drwho1 op 02-09-2015 19:49 ]
Jeuj, hij doet het weerjip_86 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:57:
Vanochtend mijn oude Nexus 5 een maandje te vroeg een duik laten nemen, ligt nu te drogen in de rijst op hoop van zegen
Inderdaad, de Nexus 4 was destijds ook gewoon direct te bestellen. (Niet in België maar goed)Kiwi schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:20:
Het is inderdaad compleet afwachten wat er gaat gebeuren, er is nou niet bepaald een patroon. Dan ben ik toch meer geneigd te geloven dat ze meteen beschikbaar zijn gezien de geruchten.
De Nexus 5 ook inderdaad, maar vorig jaar gingen de Nexus devices als preorder. Overigens zal het nu waarschijnlijk weer anders zijn, aangezien er nu een evenement zou zijn volgens de geruchten.Asskicker schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:03:
[...]
Inderdaad, de Nexus 4 was destijds ook gewoon direct te bestellen. (Niet in België maar goed)
I intend to live forever. So far, so good.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Aangezien de Nexus 5 voor 5" staat, de Nexus 6 voor 6", de Nexus 7 (die er al is) voor 7" staat en de Nexus 9 voor 9" staat.Christiano007 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:19:
Erg verwarrend die namen. Er is al een Nexus 5, zelfs een 6. Waarom noemen ze dit niet de Nexus Phone 7 en 7XL oid?
Sowieso niet onder de 400 euroAsskicker schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:36:
Ik vind het prijskaartje wel wat spijtig. Als het om $400 gaat, dan gaan wij waarschijnlijk naar de €450 gaan?
En voor die opslag (16GB, komaan...) en specs vind ik dat best duur. Zelfs de OnePlus Two is goedkoper.
[ Voor 7% gewijzigd door Asskicker op 03-09-2015 16:49 ]
Sterker nog, als de Moto X style €400 dollar is kost hij bij ons €499,-Asskicker schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:36:
Ik vind het prijskaartje wel wat spijtig. Als het om $400 gaat, dan gaan wij waarschijnlijk naar de €450 gaan?
Ter land, ter zee en in de kroeg
Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply
[ Voor 78% gewijzigd door The Wizard op 04-09-2015 13:50 ]
Ik ben ook benieuwd hoeveel de Huawei Nexus gaan kosten, aangezien de flagships van andere merken inderdaad al behoorlijk zijn gedaald.Nilco schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 15:30:
Als de telefoon met 32gb opslag rond de € 450 - 500 gaat kosten kijk ik ook nog wel even naar de S6.
Want dan heb je veel betere specs voor paar tientjes meer.
Huawei heeft zich voor mij ook nog niet genoeg bewezen om een aantrekkelijke Nexus telefoon op de markt te brengen, maar als de specs straks écht stukken beter zijn dan bij de 5X, dan kan het hem toch zomaar worden. Ik hoop dus van nietNilco schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 16:00:
Mijn dochter en mijn zus hebben nu een huawei en hebben vanaf dag 1 al problemen aangaande de wifi en dataverbinding. Ook de accuduur is een drama. Voor mij absoluut geen huawei.
Tja, dan heb ik liever nog een telefoon waarvan ik weet dat ik update's krijg, en bovendien heeft zijn voorganger (de oude N5 dus) zich in 2 jaar bij mij bewezen als het beste apparaat wat ik gekocht heb.Asskicker schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:45:
[...]
En voor die opslag (16GB, komaan...) en specs vind ik dat best duur. Zelfs de OnePlus Two is goedkoper.
Maar, het is allemaal nog niet zeker.
[ Voor 98% gewijzigd door Quacka op 07-09-2015 12:38 ]
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
[ Voor 21% gewijzigd door Edzeau op 07-09-2015 22:09 ]
A) echte mannen gebruiken geen hoesjeEdzeau schreef op maandag 07 september 2015 @ 22:08:
Op verschillende "gelekte" foto's, lijkt de vingerscanner op de achterkant te zitten. Mocht dit daadwerkelijk zo zijn, dan zou het erg lastig worden om een geschikt hoesje te vinden voor de Nexus 5x, ben ik bang.
Lol, echte mannen gebruiken geen hoesje? Serieus?Smultie schreef op maandag 07 september 2015 @ 22:20:
[...]
A) echte mannen gebruiken geen hoesje
ik zie niet in waarom een hoesje met een gat erin nou zo onmogelijk te maken is
Met een hoesje lever je meestal een aantal voordelen in, in ruil voor een betere bescherming. Telefoons worden echter niet (compleet) ontworpen om met een hoesje te gebruiken, dus dat zal je altijd houden.Edzeau schreef op maandag 07 september 2015 @ 22:29:
Verder zou het idd een hoesje kunnen zijn, maar dan zal het wel (iets) lastiger zijn de scanner te gebruiken, omdat ie dan iets verzonken zal liggen.
Bedoel je de 'echte mannen' die vervolgens geen moer geven om hun telefoon,weigeren alimentatie te betalen aan het moederbedrijf?Smultie schreef op maandag 07 september 2015 @ 22:20:
[...]
A) echte mannen gebruiken geen hoesje
ik zie niet in waarom een hoesje met een gat erin nou zo onmogelijk te maken is
K.W.
Haha, ik dacht bij deze afbeelding: die onderste ziet er wel erg mooi uit!
Dat heeft denk ik ook erg veel te maken met de populariteit van de vorige LG Nexus 5.Drwho1 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 08:38:
Zoveel er lekt over de Nexus 5X blijft de Huawei Nexus alweer een tijdje onder de radar...vreemd!
Als Google/LG enig gezond verstand bezit, dan zetten ze deze Nexus 5X recht tegenover de OP2 met €399 als maximumprijs.
Eerst nog maar afwachten of ze eindelijk eens van 16GB gaan afstappen, want anders wordt het €399/€449 voor 16GB en €449/€499 voor 32GB.Kiwi schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:34:
[...]
Dat heeft denk ik ook erg veel te maken met de populariteit van de vorige LG Nexus 5.
Overigens is €399 wel redelijk voor 32GB, maar als er een 64GB model komt gok ik eerder op €449
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Hmmmm.... Volgens de specs die bij die afbeelding zijn gelekt wordt het een LCD scherm, en 2GB RAM LCD scherm staat niet in de originele bron, dus er is nog hoop, en bij de 2GB RAM vermeld de bron dat dit nog bevestigd moet worden, dat gaat waarschijnlijk dus wel 3 worden. Overigens meld diezelfde bron opslag van 32GB/64GB. Als dit hem wordt ga ik toch wel echt twijfelen, het wordt steeds minder een upgrade van de huidige Nexus 5...Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:55:
[afbeelding]
Men claimt een nieuwe afbeelding van de Nexus 5X. Bron: Androidplanet
[ Voor 14% gewijzigd door Kiwi op 10-09-2015 00:14 ]
"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards
Wees blij, ik had Lollipop liever niet gehad.. alleen maar problemen mee. Eerst het geheugen issue waardoor het geheugen steeds volliep waardoor je toestel uiteindelijk vastliep of zo traag werd dat je wel moest rebooten. Dat werd pas maanden later met 5.1.1 opgelost en het probleem met mobile radio die actief blijft met battery drain als gevolg hebben ze helemaal niet op kunnen lossen, dat wordt pas met 6.0 gefixt.Reaper.JA2 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:47:
Zit sinds 2 jaar op een LG G2 en hoewel deze nog uitstekend bevalt is het vooral de software-updates die me doen lonken naar een Nexus. Kreeg 2 maand terug pas de Lolipop update
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Ik heb blijkbaar extreem veel geluk gehad, nooit last gehad van problemen met Lollipop. Het enige vervelende aan Lollipop voor mij was het wachten op Xposed.Laguna schreef op donderdag 10 september 2015 @ 10:00:
[...]
Wees blij, ik had Lollipop liever niet gehad.. alleen maar problemen mee. Eerst het geheugen issue waardoor het geheugen steeds volliep waardoor je toestel uiteindelijk vastliep of zo traag werd dat je wel moest rebooten. Dat werd pas maanden later met 5.1.1 opgelost en het probleem met mobile radio die actief blijft met battery drain als gevolg hebben ze helemaal niet op kunnen lossen, dat wordt pas met 6.0 gefixt.
Same hereNilco schreef op donderdag 10 september 2015 @ 11:12:
maar ik wil nu gewoon een nieuwe telefoon.
"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards
Agree. Ook ik heb een LG G2, en die doet het op zich nog prima. Er zijn wel wat dingen die wat mij betreft beter kunnen. Zo ben ik niet echt te spreken over de camera en de geluidskwaliteit van de G2. Hopelijk is dat bij de nieuwe nexus wel wat verbeterd.Nilco schreef op donderdag 10 september 2015 @ 11:12:
Ik heb ook de LG G2. Deze doet alles nog vloeiend en soepel. Ook geen enkel probleem met lollipop maar ik wil nu gewoon een nieuwe telefoon.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ik vraag me eigenlijk af of die vingerafdrukscanner wel een knop wordt. Android is heel erg om de 3 vaste knoppen (power en volume) gebouwd, en Google voegt over het algemeen niet zomaar functies toe die specifiek voor dat apparaat zijn. Als dit klopt dan is de scanner of geen knop, of een 'normale' extra power knop. Wat ook zou kunnen is dat er een nieuwe knop is opgenomen in Android M speciaal voor vingerafdruk scanners.l3art schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 08:27:
[...]
Overigens vind ik de vingerafdrukscanner aan de achterkant lang zo gek niet. Net als met de volume toetsen op de achterkant van de G2/G3/G4. Als je de telefoon vast pakt heb je al snel je wijsvinger op de achterkant van het toestel liggen (ik althans), dus best handig om dan met die vinger je toestel te ontgrendelen als je hem oppakt.
Wat nog mooier zou zijn (beetje afgekeken van de S6 edge+) als je met diezelfde vingerafdruk scanner een foto zou kunnen maken op het moment dat je een selfie oid wil maken.
Is het ook, wat dat betreft is nog maar weinig zeker. Het is meer dat het me een mooie optie zou lijken. Net als de hartslagmeter op de edge+ waarmee je een foto kan maken. Maar kans is idd denk ik klein dat het ook echt zo gaat werken.Kiwi schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:40:
[...]
Ik vraag me eigenlijk af of die vingerafdrukscanner wel een knop wordt. Android is heel erg om de 3 vaste knoppen (power en volume) gebouwd, en Google voegt over het algemeen niet zomaar functies toe die specifiek voor dat apparaat zijn. Als dit klopt dan is de scanner of geen knop, of een 'normale' extra power knop. Wat ook zou kunnen is dat er een nieuwe knop is opgenomen in Android M speciaal voor vingerafdruk scanners.
Anyway, ik vind het nogal onduidelijk
Ik hoop het ook dat er extra mogelijkheden mee zijn, vooral het scherm aanzetten met de scanner is eigenlijk wel een must, anders kost het nog steeds evenveel tijd om je telefoon te unlocken.l3art schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:13:
[...]
Is het ook, wat dat betreft is nog maar weinig zeker. Het is meer dat het me een mooie optie zou lijken. Net als de hartslagmeter op de edge+ waarmee je een foto kan maken. Maar kans is idd denk ik klein dat het ook echt zo gaat werken.
Lijkt me logisch dat je de telefoon vanuit slaapstand meteen kan ontwaken + ontgrendelen door je vinger op de scanner te leggen. Zou anders wel heel erg onnuttig zijn.Kiwi schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:18:
[...]
Ik hoop het ook dat er extra mogelijkheden mee zijn, vooral het scherm aanzetten met de scanner is eigenlijk wel een must, anders kost het nog steeds evenveel tijd om je telefoon te unlocken.
Maar bij de iPads en iPhones is de vingerafdrukscanner geïntegreerd in de knop om het scherm te ontwaken.Drwho1 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:39:
[...]
Lijkt me logisch dat je de telefoon vanuit slaapstand meteen kan ontwaken + ontgrendelen door je vinger op de scanner te leggen. Zou anders wel heel erg onnuttig zijn.
Nu ik er zo over denk, op m'n ipad air 2 moet ik inderdaad wel die handeling wél maken, eerst wekken en dan scannen....hmm...
Bij de edge+ moet je ook eerst de knop (die ook de vingerafdruk scanner is) eerst indrukken, vinger er op houden en dan ontgrendelt het toestel. Ik mag hopen dat ze dat bij de Nexus ook zo doen, maar goed we zullen zien.Drwho1 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:39:
[...]
Lijkt me logisch dat je de telefoon vanuit slaapstand meteen kan ontwaken + ontgrendelen door je vinger op de scanner te leggen. Zou anders wel heel erg onnuttig zijn.
Nu ik er zo over denk, op m'n ipad air 2 moet ik inderdaad wel die handeling wél maken, eerst wekken en dan scannen....hmm...
Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
[ Voor 75% gewijzigd door Smultie op 15-09-2015 10:34 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq