Eind november 2017 ben ik helaas ook toegetreden tot de bootloop club

. Heb het toestel in februari 2016 bij de MediaMarkt gekocht en tot aan de bootloop eigenlijk nooit problemen gehad en naar tevredenheid gebruikt. Toestel naar de MM gebracht en vervolgens heeft Teleplan onder garantie een swap van het mainbord gedaan. Toestel is weggeweest van 24 november tot 8 december wat wel acceptabel is.
Echter na de reparatie ontbrak de RPMB-partitie dus het toestel de volgende dag weer teruggebracht inclusief beschrijving van het probleem. Op 27 december het toestel teruggekregen, wederom een swap van mainbord (onder garantie). Heb ter plekke gekeken of het probleem verholpen was maar helaas, RPMB-partitie ontbrak nog steeds. Binnen een half uur nadat ik het toestel van reparatie heb opgehaald weer teruggegeven om voor de derde keer te laten repareren.
Kreeg ik gisteren plots een mail met een prijsopgave: er is vocht-/waterschade geconstateerd in de koptelefoonaansluiting, of ik even €164 wil betalen. Oh en de garantie was bij deze ook vervallen

. In het half uur dat ik met het gerepareerde toestel (binnen) in de MM heb rondgelopen zou dan de schade ontstaan moeten zijn. Yeah right. Dus gisteravond maar weer voor de vierde keer naar de MM geweest omdat ze bij LG/Teleplan niet in staat zijn het toestel fatsoenlijk te repareren en vervolgens er met zo'n kutsmoes onderuit proberen te komen

. Bij de MM hebben ze de case doorgezet naar het hoofdkantoor en nu maar afwachten wat ze gaan doen. Ik hoef in ieder geval niet op de prijsopgave te reageren of zelf in contact met Teleplan te treden dus dat scheelt gelukkig de nodige frustratie. Wordt vervolgd...