Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockeJohn
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 25-07-2021
LockeJohn schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 18:10:
Mijn Nexus 5X op 8.0 is stuk. Ik had hem in mn zak maar een moment later werkte die ineens compleet niet meer, zwart scherm wat ik doe maakt niet uit ik krijg er totaal geen leven in.

Zat in mn zak samen met NFC bankpas maar dat zal geen invloed moeten hebben lijkt mij.

Wat kan ik nu proberen/doen om hem toch aan de praat te krijgen. ?
Heel raar start vandag weer op randomly.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:21
De 5x van mijn vrouw is vorige week ook retour CoolBlue gedaan i.v.m. bootloop. Ze lijken ineens wel weer bij bosjes te gaan zeg. Ik zie dat hij is doorgestuurd naar LG, benieuwd hoe lang het duurt voordat ik wat hoor.

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winDOS
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 14:08

winDOS

6.22

Pegasus schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 22:24:
[...]

Probeer eerst eens de netwerk instellingen te resetten. Ga naar Instellingen/systeem/resetten.

Heeft bij mij goed geholpen _/-\o_
Dit had ik dus al geprobeerd. Toch nog maar eens geprobeerd en telefoon direct erna gereboot. En wifi lijkt zowaar weer te werken 8)7

Edit: Helaas, verbind nu helemaal niet meer met een wifi netwerk. Zo gauw als je het netwerk aantikt om te verbinden, valt het bereik helemaal weg. En krijg ik de melding dat het netwerk "out of range" is :-(

[ Voor 21% gewijzigd door winDOS op 04-10-2017 14:24 ]

C:\>Signature.bat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-09 22:11
Is retour mediamarkt altijd geld terug of worden ze inmiddels weer gerepareerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:12
Om het bootloop probleem voor te zijn ben ik sinds afgelopen weekend bezitter van een Motorola G5S. Mijn Nexus 5X is van april 2016 uit mijn hoofd gezegd, dus ik vrees dat die ook niet meer het eeuwige leven heeft. Het is het fijnste toestel wat ik ooit heb gehad en ik vind het ook echt wel jammer, maar goed.

Tot nu toe nog geen spijt van de G5S, ik heb bewust de S gekocht zodat ik dezelfde schermgrootte, resolutie, etc zou hebben als de 5X. De G5S is wel wat dikker en zwaarder, maar daar staat een aluminium unibody tegenover. De G5S heeft out-of-the-box ook al Android 7.1.1 aan boord dus qua functionaliteit mis ik niks (Smart Lock, Fingerprint, etc). De launcher zit wel iets anders in elkaar dus daar moet ik nog even aan wennen, maar dat vind ik geen onoverkomelijk probleem. Snelheid is goed, scherm is goed, kijkhoeken zijn goed, over de camera kan ik nog geen uitspraak doen, die van de 5X vond ik wel erg goed dus ik hoop dat het vergelijkbaar is, zo ja, dan denk ik dat ik een goed alternatief heb gevonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pegasus
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:03
corrado20vt schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:47:
Is retour mediamarkt altijd geld terug of worden ze inmiddels weer gerepareerd?
Mijn 5X is via de MM gerepareerd in augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 23:38
UTwizard schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 16:23:
Om het bootloop probleem voor te zijn ben ik sinds afgelopen weekend bezitter van een Motorola G5S. Mijn Nexus 5X is van april 2016 uit mijn hoofd gezegd, dus ik vrees dat die ook niet meer het eeuwige leven heeft. Het is het fijnste toestel wat ik ooit heb gehad en ik vind het ook echt wel jammer, maar goed.

Tot nu toe nog geen spijt van de G5S, ik heb bewust de S gekocht zodat ik dezelfde schermgrootte, resolutie, etc zou hebben als de 5X. De G5S is wel wat dikker en zwaarder, maar daar staat een aluminium unibody tegenover. De G5S heeft out-of-the-box ook al Android 7.1.1 aan boord dus qua functionaliteit mis ik niks (Smart Lock, Fingerprint, etc). De launcher zit wel iets anders in elkaar dus daar moet ik nog even aan wennen, maar dat vind ik geen onoverkomelijk probleem. Snelheid is goed, scherm is goed, kijkhoeken zijn goed, over de camera kan ik nog geen uitspraak doen, die van de 5X vond ik wel erg goed dus ik hoop dat het vergelijkbaar is, zo ja, dan denk ik dat ik een goed alternatief heb gevonden.
Nadat ik de 5x ongerepareerd terug kreeg ben ik voor de G5+ gegaan. Op de fingerprint reader na eigenlijk nog geen dingen tegen gekomen waar ik niet tevreden over ben. Vandaag is mijn 5x eindelijk na de tweede reparatie terug gekomen en nu zit er wel een reparatieformulier bij en is er een boardswap gedaan. Helaas is hij naar het adres van mijn ouders gestuurd, ondanks extra bellen en ondanks dat er een brief bij de doos ingestopt was...

Maar goed binnenkort maar eens een beslissing maken of ik weer voor de 5x ga of bij de G5+ blijf. In ieder geval een aanrader voor iedereen die iets vergelijkbaars wil als de 5x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:42
Waffle schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 17:50:
[...]

Nadat ik de 5x ongerepareerd terug kreeg ben ik voor de G5+ gegaan. Op de fingerprint reader na eigenlijk nog geen dingen tegen gekomen waar ik niet tevreden over ben. Vandaag is mijn 5x eindelijk na de tweede reparatie terug gekomen en nu zit er wel een reparatieformulier bij en is er een boardswap gedaan. Helaas is hij naar het adres van mijn ouders gestuurd, ondanks extra bellen en ondanks dat er een brief bij de doos ingestopt was...

Maar goed binnenkort maar eens een beslissing maken of ik weer voor de 5x ga of bij de G5+ blijf. In ieder geval een aanrader voor iedereen die iets vergelijkbaars wil als de 5x.
Nadat laatst mijn touchscreen opeens stopte met werken heb ik ook de Moto G5+ gekocht en ben er ook over te spreken, enige jammere vind ik dat hij nog niet op Oreo zit en net iets groter is. Maar voor de rest eigenlijk prima telefoon voor niet al teveel geld.

Hopelijk wordt mijn 5x nog onder garantie gerepareerd, dan moet ik de keuze gaan maken wat ik er mee ga doen. Weer gebruiken of aan mijn pa geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Nou ik ben even een tijd aan het zoeken geweest waarom mijn camera vaak de geest gaf (zie eerder post dat ik dacht dat whatsapp webmessenger inlog bugged was).
Ik had in sept mijn 5X terug gekregen van reparatie en meteen Oreo op geknald, maar begon te merken dat de camera vaak op zwart stond en de telefoon liet rebooten. Daarna alle volgende stappen gevolgd:

- Cache legen van de camera
- Rebooten (vaak maar eventjes weer werkende camera daarna)
- Safe Reboot (camera werkte wel of niet...erg willekeurig met elke safe reboot)
- Rechten nagelopen van alle 3rd parties. Alle apps gestopt. Geen verbetering (steeds couldnt connect to camera)
- Stock camera app gedeinstalleerd naar fabrieksversie (steeds weer camera eventjes werkend en dan vlot weer niet).
- Fabrieksreset (met als verandering dat nu de melding kwam "fatale error" bij openen camera app)
- Camera app volledig gedeactiveerd en er een 3rd party camera app op gezet.....EUREKA, we hebben een stabiel werkende camera op alle apps!

PFFFFFFffff....dit zijn van die dingen waarbij Android toch wel een beetje het onderspit delft tegen IOS

Edit:
Te vroeg gejuicht. Crashes keep coming.
Eens kijken of ik de telefoon open maak om te zien of de camera-connector wel goed zit (aangezien die los is geweest toen ze de mobo hebben vervangen)

[ Voor 8% gewijzigd door Joarie op 05-10-2017 10:40 ]

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThoNohT
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:44
Na de Oreo update had mijn Nexus 5X veel wifi-problemen. Moeite met verbinden, als hij verbonden was vaak na een tijdje de melding dat er geen internetverbinding was. En al kwam die melding niet, dan laadden sites enorm traag of totaal niet. Na enkele minuten was de verbinding ook vaak weer verbroken, waardoor hij terugviel op 4g (jammer als je net Netflix of YouTube aan het kijken bent).

Gisteravond een nieuwe update (security patch level van 5 October 2017), en alle problemen lijken verholpen te zijn. Na de reboot had ik meteen wifi, schakelen tussen 2.4Ghz en 5Ghz ging snel en zonder problemen, gewoon snelle (internet)verbinding, en geen disconnects. Dus er lijkt in deze patch iets wat met wifi te maken had te zijn opgelost.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:34
Joarie schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 21:54:
PFFFFFFffff....dit zijn van die dingen waarbij Android toch wel een beetje het onderspit delft tegen IOS
Je vergelijkt hier een toestel die 50% goedkoper is dan een gelijkwaardige iPhone. En alles wat je noemt is te relateren aan een falende cameramodule of connector; het zijn hardwareproblemen. Heeft niks te maken met Android of iOS ;)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Richh schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:33:
[...]

Je vergelijkt hier een toestel die 50% goedkoper is dan een gelijkwaardige iPhone. En alles wat je noemt is te relateren aan een falende cameramodule of connector; het zijn hardwareproblemen. Heeft niks te maken met Android of iOS ;)
I know, maar met mijn N=1 onderzoek thuis kom ik tot de conclusie dat ik minder soft- en hardware problemen had met mijn iPhones dan mijn opvolgende Androids. Het blijft gewoon steeds een doe-het-zelf-zoektocht of het een driverfout, appfout of hardwarefout is. Mijn oude iPhone 4s is nog steeds alive 'n kicking en fungeert als fietscomputer. Traag als een slak in gebruik, maar nog altijd probleemloos connecten met bluetooth.

Maar goed, neemt niet weg dat IOS ook zo zijn frustraties heeft.

Updatetje over de camera:
Gisteren voor het eerst zelf de telefoon geopend (hij was doorvoor alleen voor de bootloop open geweest door reparateur) en de cameramodule even losgemaakt en weer vastgezet op de mobo. So far so good. De camera lijkt eindelijk een stabiele factor vooralsnog. Maar hou zeker vinger aan de pols.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Joarie schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:39:
[...]
Updatetje over de camera:
Gisteren voor het eerst zelf de telefoon geopend (hij was doorvoor alleen voor de bootloop open geweest door reparateur) en de cameramodule even losgemaakt en weer vastgezet op de mobo. So far so good. De camera lijkt eindelijk een stabiele factor vooralsnog. Maar hou zeker vinger aan de pols.
Bouwkwaliteit is en blijft een factor bij de 5X, dat merkte ik direct toen ik van de HTC M7 af kwam.

Maar goed, aan de andere kant pakt ie wel lekker vast (stroeve achterkant) en is de snelheid sinds Oreo wel merkbaar verbeterd, evenals de batterijduur (wel factory reset gedaan en de ROM handmatig via ADB/Fastboot geïnstalleerd). Ben zelfs unrooted, een unicum :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:12
Waffle schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 17:50:
[...]

Op de fingerprint reader na eigenlijk nog geen dingen tegen gekomen waar ik niet tevreden over ben.
Offtopic, maar mag ik vragen waarom je de fingerprint reader niet fijn vindt? Het is voor mij vooral gewenning dat ik hem nu op de voorkant heb zitten. Uit automatisme leg ik mijn rechter wijsvinger iedere keer nog op de plek waar de fingerprint reader bij de Nexus 5X zit, en laat daar bij de G5S nou ook nog precies een "kuiltje" in de behuizing zitten. Het is me al een paar keer gebeurd dat ik een aantal seconden heel dom naar mijn G5S heb gekeken met de gedachte dat de fingerprint reader kapot is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Laatst online: 20:58
N=1, tjah. Mijn HTC Desire (2010) functioneert ook nog steeds prima.

Hier tijdelijk een Moto G5S terwijl ik de kat even uit de boom kijk.
De functie om de drie android knoppen uit te zetten en de fingerprint reader als touchpad te gebruiken is 'verfrissend'.
Bij het aansluiten van de micro-usb kabel pink ik toch elke keer weer even een traantje weg met de 5X nog fris op mijn geheugen.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Laatst online: 18-09 23:38
UTwizard schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:43:
[...]

Offtopic, maar mag ik vragen waarom je de fingerprint reader niet fijn vindt? Het is voor mij vooral gewenning dat ik hem nu op de voorkant heb zitten. Uit automatisme leg ik mijn rechter wijsvinger iedere keer nog op de plek waar de fingerprint reader bij de Nexus 5X zit, en laat daar bij de G5S nou ook nog precies een "kuiltje" in de behuizing zitten. Het is me al een paar keer gebeurd dat ik een aantal seconden heel dom naar mijn G5S heb gekeken met de gedachte dat de fingerprint reader kapot is :+
De locatie gaat het mij inderdaad ook om. Normaal pakte ik hem regelmatig uit mijn broekzak met gelijk de wijsvinger op de fingerprint en kon ik ook meteen met mijn duim werken op het touchscreen. Nu met de fingerprint onderaan het scherm moet ik acrobatische taferelen uithalen met mijn duim als ik eerst de fingerprint gebruik en dan mijn notificaties wil zien.

Natuurlijk zal het gewenning zijn, maar voor mijn gevoel werkt achterop veel natuurlijker. De update dat je ook nog eens je notificaties naar beneden kon scrollen maakte het helemaal af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernard0343
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:04
Raymond P schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 16:45:
Helaas, mijn 5x was toch ook nog even aan de beurt.

Prima opgelost door Coolblue, ik heb 529 euro shoptegoed gehad om mijn verlies te compenseren.

Na de eerste conclusie "onherstelbare vochtschade" heb ik wel om een beetje bewijs gevraagd. Tegelijk met de foto kreeg ik de compensatie.

Na bijna 2 jaar gebruik moet ik dus, met tegenzin, iets anders gaan uitkiezen.
Ha!

Eergisteren mijn Nexus, inclusief het bootloop probleem, opgestuurd naar Coolblue. Hoelang duurde de afwikkeling bij jou?

No AI tools were used in writing this post. It's a product of human stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
Bernard0343 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:53:
[...]

Ha!

Eergisteren mijn Nexus, inclusief het bootloop probleem, opgestuurd naar Coolblue. Hoelang duurde de afwikkeling bij jou?
13 dagen, twee weekenden ertussen.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Ook mijn telefoon is helaas overleden :( bootloopje

Nu heb ik de telefoon via marktplaats overgekocht en viel deze al buiten de garantie termijn.
Is dit nu een gevalletje "nieuwe telefoon kopen" of toch laten maken voor +/-1 a 200 euro.

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mswp
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 05-08-2024

mswp

Wie Niet?

murphylee schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 09:23:

Nu heb ik de telefoon via marktplaats overgekocht en viel deze al buiten de garantie termijn.
Is dit nu een gevalletje "nieuwe telefoon kopen" of toch laten maken voor +/-1 a 200 euro.
Voordelen en nadelen op papier zetten? Hoe lang wil je er nog mee doen? Was je al vanplan een andere te kopen? Hoelang heb je hem al?

Voor 100 euro meer kan je al andere leuke toestellen kopen. Voor 200 euro krijg je niet hetzelfde toestel.

😲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehaktstaaf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:51
Gisteravond was ik even bang dat mijn 5X ook in de bootloop terecht kwam. Toestel had nog +/- 12% accu, haal hem uit m'n broekzak, vraagt hij om de toegangscode (halverwege het opstarten). Eenmaal opgestart klopte de datum en tijd ook niet meer.
Afijn, tot nu toe werkt het toestel nog weer prima. Al zit het me toch niet helemaal lekker, zeker omdat ik ook geen reservetoestel meer heb liggen..

Vrijstaande woning 1998, 212m², RD3,6. Geen na-isolatie, originele beglazing. 100m² VV, Adlar 6KW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HEY_DUDE
  • Nu online
murphylee schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 09:23:

De nexus 5x staat voor 275 in de PW. Dan heb je ook weer twee jaar garantie. 200 Euro voor reparatie is echt teveel. Bij 100 zou ik het misschien nog overwegen, maar dat hangt er ook vanaf hoe goed het toestel is en met name de batterij.Batterij wordt bij mij na 1 of 2 jaar rap slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

mswp schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 17:35:
[...]
Voordelen en nadelen op papier zetten? Hoe lang wil je er nog mee doen?
Enkel en alleen maar voordelen!
Perfecte maat, snelste updates.
Unlock via vingerafdruk, camera voor wat het waard is. Snel, redelijke accu duur.

Misschien een nadeel is dat de telefoon de laatste paar dagen merkbaar achteruit ging! Erg traag werd en raar reageerde op multitasken en input (touch screen)

Blijkbaar een voorteken dat de telefoon het niet lang meer zou uithouden.

Ik heb nu de Nexus 5 uit de kast gehaald. En die loopt als een trein! Maar toch zou ik die graag willen ruilen voor een N5X zonder gebreken.
En dat is het hem nu juist!
Mocht ik 1 via vraag en aanbod kopen dan heb ik weer de kans op een vastloper...:(

Btw
Ik heb ook de 6P gehad. Fijn toestel maar veelste groot voor mij.

En om nu over te stappen op een ander toestel dat geen Nexus is.... NO way
Dan koop ik nog liever een iPhone :r
HEY_DUDE schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 21:34:
[...]
De nexus 5x staat voor 275 in de PW. Dan heb je ook weer twee jaar garantie.
Ik dacht dat de N5X nergens meer te koop was. Ik ben een half jaar geleden de boot in gegaan voor €200. Welbekende online webshop die de laatste paar voor een mooie prijs verkocht. Een week later waren ze failliet verklaard. Bye bye money

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mswp
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 05-08-2024

mswp

Wie Niet?

Hmm.. Collega van mij heeft in het weekend zijn Nexus 5x geupdate naar 8.0. Nu werkt de vinger afdruk niet meer.

Elke keer als wij de vinger opnieuw willen invoeren dan stop hij bij de laatste keer registreren.

Hebben meer mensen hier last van? Heb er nog niemand anders over gehoord.

Edit: probleem opgost, telefoon een keer opnieuw opgestart :F

@murphylee Tja, of een nieuwe voor €290?
https://azerty.nl/product...-5x-android-smartphone-4g

[ Voor 24% gewijzigd door mswp op 09-10-2017 15:58 ]

😲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HEY_DUDE
  • Nu online
murphylee schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 00:25:
[...]

Ik dacht dat de N5X nergens meer te koop was. Ik ben een half jaar geleden de boot in gegaan voor €200. Welbekende online webshop die de laatste paar voor een mooie prijs verkocht. Een week later waren ze failliet verklaard. Bye bye money
Kijk zelf even in de PW, zijn prima shops die hem nog hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RohanKishibe
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07-05-2023
RohanKishibe schreef op donderdag 7 september 2017 @ 15:59:
Ook hier heet bootloopprobleem, en ik ben momenteel ten einde raad.

Begin augustus heb ik hem opgestuurd via de verkoper naar Dr. Mobile (Dynafix). Met de track & trace zag ik dat de reparatie was afgebroken op 22 augustus. Met de klantenservice van Dynafix contact gehad en het toestel zou dus worden gecrediteerd. Dynafix verwees me door naar LG voor verdere informatie en LG verwijst me naar Dynafix. Nu al meer dan een maand voorbij en er is nog niks gebeurd. Contact met beide partijen is waardeloos. De verkoper had geen bewijs/bevestiging van de creditering en kon dus nog geen geld teruggeven. Heb ondertussen maar een nieuwe mobiel aangeschaft maar ben ten einde raad wat ik hier moet doen... Iemand hier ervaring mee?
Even een vervolg hierop:

12 september is de Nexus 5x ongerepareerd teruggestuurd. Een mail van LG zegt dat de creditering niet mogelijk was omdat het om een buitenlands toestel ging (wat ik niet wist), en dat ik voor creditering bij de winkel moest zijn. De winkel wist hier van niks en heb mijn mobiel bij ze achtergelaten op 15 september. Ondertussen geen vooruitgang op gekomen en heb ik de winkel op 27 september gemaild de koop te ontbinden. Hier gaan ze alleen niet mee akkoord: ze hebben hem namelijk opnieuw opgestuurd ter reparatie terwijl LG mij eerder verteld werd dat er een creditering zou plaatsvinden. Het is nu behoorlijk geëscaleerd en heb niet echt vertrouwen in de geschillencommissie... Wat kan ik nu doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bernard0343
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:04
RohanKishibe schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:39:
[...]

Even een vervolg hierop:

12 september is de Nexus 5x ongerepareerd teruggestuurd. Een mail van LG zegt dat de creditering niet mogelijk was omdat het om een buitenlands toestel ging (wat ik niet wist), en dat ik voor creditering bij de winkel moest zijn. De winkel wist hier van niks en heb mijn mobiel bij ze achtergelaten op 15 september. Ondertussen geen vooruitgang op gekomen en heb ik de winkel op 27 september gemaild de koop te ontbinden. Hier gaan ze alleen niet mee akkoord: ze hebben hem namelijk opnieuw opgestuurd ter reparatie terwijl LG mij eerder verteld werd dat er een creditering zou plaatsvinden. Het is nu behoorlijk geëscaleerd en heb niet echt vertrouwen in de geschillencommissie... Wat kan ik nu doen?
FYI: Je hebt alleen met de verkoper te maken, met hen heb je een koopovereenkomst afgesloten. Natuurlijk kunnen zij de reparatie uitbesteden aan LG, dr. Mobile of hun handige neefje, dat maakt niets uit. Ik zou bij de verkoper, nogmaals, aangeven dat zij ofwel, binnen een redelijke termijn (bijv. 10 werkdagen, het loopt immers al even) je een werkende Nexus 5x leveren ofwel dat de koop ongedaan gemaakt wordt.

Hier meer info en een voorbeeldbrief: https://www.juridischloke...ntie/ondeugdelijk-product

Succes!

No AI tools were used in writing this post. It's a product of human stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Nou dit euvel speelt mij ook parten na de mobo-swap en upgrade naar Oreo:

https://www.reddit.com/r/...oid_oreo_camera_problems/

Dan merk je opeens hoe vaak je je eigenlijk je camera gebruikt op je telefoon.
Ik gok dat ik hem deze week maar weer aanbiedt ter reparatie want dit begint vervelend te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:20
Hier ook vanuit het niets de bootloop problemen op mijn 5X. Tot die tijd eigenlijk een probleemloze telefoon, denk dat hij in die (ruim) anderhalf jaar nog geen 5x ( 7(8)7 ) ongewenste reboot of iets heeft gehad.
Volledig stock, dus kon ook veel van de op internet genoemde 'oplossingen' niet toepassen. (kon niet eens in Recovery komen)

Januari 2016 rechtstreeks via Google Store gekocht en vanochtend even gebeld: zonder verder gedoe wordt er een vervangend toestel gestuurd. d:)b Tot die tijd de oude vertrouwde N4 maar even uit z'n winterslaap gehaald.
Enige kanttekening is dat ik half uur aan het zoeken ben geweest naar een telefoonnummer.. De "Help" pagina's van de Store stuurden me constant in een cirkeltje rond.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Out.of.Control
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20:02
En hier nog een bootloop geval. Vanuit het niets een bevroren scherm, daarna herstart. Af en toe lukt het om helemaal op te starten, maar binnen een minuut of zo loopt hij weer vast en volgt een herstart. Compleet onbruikbaar dus.
Na het weekend maar terugsturen naar Coolblue en ondertussen een ander toestel uitzoeken. De 5X hou ik dan maar als reserve-toestel (als ze 'm al gaan repareren, juist gisteren is hij een beetje nat geregend dus wellicht gooien ze het op vochtschade).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
  • Laatst online: 15-09 21:31
Out.of.Control schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 20:37:
En hier nog een bootloop geval. Vanuit het niets een bevroren scherm, daarna herstart. Af en toe lukt het om helemaal op te starten, maar binnen een minuut of zo loopt hij weer vast en volgt een herstart. Compleet onbruikbaar dus.
Na het weekend maar terugsturen naar Coolblue en ondertussen een ander toestel uitzoeken. De 5X hou ik dan maar als reserve-toestel (als ze 'm al gaan repareren, juist gisteren is hij een beetje nat geregend dus wellicht gooien ze het op vochtschade).
Hier het zelfde probleem, maar dan gooien ze het op valschade, want het glas voor de achtercamera is gebroken..

Is dit op te lossen met opnieuw flashen? Hij kan wel in de bootloader maar moet nog unlocked worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Ik heb de mijne wederom ter reparatie aangeboden maar heb er weinig vertrouwen in. Ben daarom maar overgegaan tot de aankoop van de Nokia 8. Eerste indruk van het toestel is zeer positief, al kan hij niet tippen aan de fijne vingerafdrukscanner van de 5X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:39

Quad

Doof

Joarie schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:16:
al kan hij niet tippen aan de fijne vingerafdrukscanner van de 5X.
Ik vind de vingerafdrukscanner juist wat minder, een Huawei P9, bijvoorbeeld, is vele malen sneller dan die van een Nexus 5x.

De positionering vind ik wel weer heel prettig.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

LeBrun schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:01:
[...]

Hier het zelfde probleem, maar dan gooien ze het op valschade, want het glas voor de achtercamera is gebroken..

Is dit op te lossen met opnieuw flashen? Hij kan wel in de bootloader maar moet nog unlocked worden.
Het is een hardware probleem, opnieuw flashen gaat het niet oplossen.
Aangezien het een bekend probleem (fabricagefout) is wat niks te maken heeft met vallen, vind ik dat Belsimpel het gewoon moet repareren onder garantie.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
  • Laatst online: 15-09 21:31
jelmervos schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:55:
[...]

Het is een hardware probleem, opnieuw flashen gaat het niet oplossen.
Aangezien het een bekend probleem (fabricagefout) is wat niks te maken heeft met vallen, vind ik dat Belsimpel het gewoon moet repareren onder garantie.
Dank voor je reactie. Heb je nog tips hoe ik dit verder kan aanpakken? Zou het zin hebben om dit direct bij LG aan te kaarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

LeBrun schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:18:
[...]

Dank voor je reactie. Heb je nog tips hoe ik dit verder kan aanpakken? Zou het zin hebben om dit direct bij LG aan te kaarten?
De ideale route is via de verkoper, die hoort (moet) jou garantie te geven.
Ik zou kort en duidelijke aangegeven bij Belsimpel dat het gebroken glaasje niks te maken heeft met de fabricagefout. Probeer een bron te vinden waar je naar kan verwijzen, er is genoeg te vinden op internet over dit probleem. Vervolgens zeg je dat ze het binnen garantie moeten oplossen.

[ Voor 4% gewijzigd door jelmervos op 24-10-2017 16:27 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 22:30
ThoNohT schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:29:
Na de Oreo update had mijn Nexus 5X veel wifi-problemen. Moeite met verbinden, als hij verbonden was vaak na een tijdje de melding dat er geen internetverbinding was. En al kwam die melding niet, dan laadden sites enorm traag of totaal niet. Na enkele minuten was de verbinding ook vaak weer verbroken, waardoor hij terugviel op 4g (jammer als je net Netflix of YouTube aan het kijken bent).

Gisteravond een nieuwe update (security patch level van 5 October 2017), en alle problemen lijken verholpen te zijn. Na de reboot had ik meteen wifi, schakelen tussen 2.4Ghz en 5Ghz ging snel en zonder problemen, gewoon snelle (internet)verbinding, en geen disconnects. Dus er lijkt in deze patch iets wat met wifi te maken had te zijn opgelost.
Had zelf thuis al een tijdje problemen bij het overschakelen tussen verschillende access points maar sinds ik bij Instellingen > Netwerk en Internet > Wifi > Wifi-voorkeuren > Geavanceerd > Provider van netwerkbeoordeling deze instelling van 'Google' naar 'Geen' heb veranderd waren bij mij praktisch alle problemen verholpen en blijft de telefoon netjes verbonden met de AP waar ik voorheen problemen mee had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThoNohT
  • Laatst online: 20:44
Jorick schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:58:
[...]

Had zelf thuis al een tijdje problemen bij het overschakelen tussen verschillende access points maar sinds ik bij Instellingen > Netwerk en Internet > Wifi > Wifi-voorkeuren > Geavanceerd > Provider van netwerkbeoordeling deze instelling van 'Google' naar 'Geen' heb veranderd waren bij mij praktisch alle problemen verholpen en blijft de telefoon netjes verbonden met de AP waar ik voorheen problemen mee had.
Dit ga ik meteen eens proberen. Het probleem lijkt al een stuk minder zijn sinds de update, maar toch wil hij af en toe nog wel eens disconnecten. Ik zal eens een tijdje in de gaten houden hoe stabiel het nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hier ineens bootloop problemen met mijn Nexus 5X. Herhaaldelijk afsluiten en opstarten en na verloop van zo'n half uur een dood toestel. Niets meer mee te beginnen.
Op 3 oktober'17 aangemeld bij Coolblue en het toestel is op 6 oktober door hen ontvangen en vrijwel direct doorgestuurd naar een reparateur. Het toestel is helaas nog steeds niet terug.
Ze beloven binnen 3 weken gegarandeerd een oplossing te bieden ( da's vrijdag a.s. dus), dus ik ben benieuwd.

Maar eens kijken naar een Motorola Moto X4, denk ik

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2017 15:51 . Reden: aanvulling op tekst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Britske
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:09
Ik heb ook ineens het bootloop probleem. Hij valt nog binnen de garantie, dus ik heb net de telefoon ter reparatie aangemeld bij belsimpel. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Helaas heb ik geen telefoon meer liggen waar dit formaat simkaart in past en ik kon ook nergens zo'n simvergroter meer vinden in huis, zodat ik tijdelijk een andere oude telefoon kan gebruiken. Nu dus ook maar meteen een simkaartvergroter besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Out.of.Control
Bij de MM is er nu een Nokia 3 in de aanbieding voor 75 euro. Uiteraard geen volwaardige vervanger, maar voor dat geld geen slechte tijdelijke/reserve telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Britske
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:09
Out.of.Control schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 20:39:
Bij de MM is er nu een Nokia 3 in de aanbieding voor 75 euro. Uiteraard geen volwaardige vervanger, maar voor dat geld geen slechte tijdelijke/reserve telefoon.
Nou ja, voor een week of 2 wil ik wel een samsung s4 mini gebruiken die hier nog ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

sphere

Debian abuser

Zit je te wachten op een bootloop, sterft je digitizer 😐

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Out.of.Control schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 20:39:
Altijd een goede optie als reserve telefoon voor dat geld.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rageplay
  • Laatst online: 09-08 04:12
Goedendag allen,

Ik was tot ongeveer een maand geleden de troste bezitter van een 5X.
Helaas ging hij 'plots' stuk, hij ging niet meer aan, maar inmiddels is hij naar de reparatie.
(Ik had nog garantie tot begin 2018 dus komt mooi uit).

Ik heb nu al een tijdje een Nokia 5 ter vervanging van mijn 5X.
Nu is het zo dat ik toch nog graag een tijdje terug ga naar de Nexus wanner hij binnen komt.
Voor mij persoonlijk zijn dit de nadelen waar ik iets aan wil doen:
- RAM (2GB is aan de kleine kant)
- Opslag (Ik heb destijds zelfs de volle pond betaalt voor de 16gb versie)

Dus; beste tweakers; mijn vraag is dit:

- Is het (in Nederland) mogelijk om de eMMC chip te laten vervangen van 16gb naar 64gb?
- Is het (in Nederland) mogelijk om het werkgeheugen up te laten graden van 2gb naar 4gb?

Het enige punt van refferentie dat ik heb zijn deze 2 xda-items (waarvan 1 op de 2013-nexus 5 doelt)
- https://forum.xda-develop...pgraded-nexus-5x-t3588743
- https://forum.xda-develop...xus-5-64gb-t3350533/page2

wat denken jullie?

[ Voor 3% gewijzigd door Rageplay op 26-10-2017 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:24

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Na het laten vallen van mijn N5X een maand of twee geleden heb ik nog altijd niet de stap genomen om hem te laten repareren. Het bedrag staat mij toch ergens tegen. Daarnaast lees ik hier de laatste tijd eigenlijk alleen maar klachten en vraag mij dan af of ik het wel moet willen om er nog in te investeren. :X
Joarie schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:16:
Ik heb de mijne wederom ter reparatie aangeboden maar heb er weinig vertrouwen in. Ben daarom maar overgegaan tot de aankoop van de Nokia 8. Eerste indruk van het toestel is zeer positief, al kan hij niet tippen aan de fijne vingerafdrukscanner van de 5X.
Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen. Een echte Nexus zal gewoon niet meer komen, maar Nokia lijkt dat gat goed op te kunnen vullen. Uiteraard afwachten hoelang ze dat updatebeleid volhouden en wat de hardware op langere termijn doet, maar de eerste berichten zijn zeker niet slecht.

Zelf twijfel ik nog steeds erg hard tussen het repareren van mijn N5X of overstappen naar een Nokia 6 of 8.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2019 16:10 . Reden: Leeg ivm privacy ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lrrr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-08 22:32
Doordat 1 fabrikant een brak product aflevert ben je klaar met heel Android?

I am Lrrr, ruler of the planet Omicron Persei 8! | Mijn custom CSS-snippets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:24
De mijne is ook in de bootloop terecht gekomen.
Net voor dit gebeurde was mijn homescreen zwart/wit in plaats van gekleurd en reageerde nergens meer op.
Ik heb nog wel een cache clear en een complete whipe kunnen uitvoeren maar heeft allemaal niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 08:51

@r!k

It is I, Leclerq

Het is kennelijk bijltjesdag, mijn nexus 5x zit niet in een bootloop maar doet opeens helemaal niets meer. Reageert echt nergens meer op. Na lang zoeken op google support (heb hem via de google store gekocht) eindelijk een support telefoonnummer gevonden....alleen open van maandag - vrijdag. Maandag maar weer bellen dus.

Toestel is van Februari 2016 overigens dus zou nog garantie moeten hebben.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Mijn Nexus 5X is nu gedegradeerd tot reserve toestel van het reserve toestel (de €75 euro Nokia 3 van de mediamarkt). Main toestel is de Moto G5 plus geworden.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlayBox
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07:35
Mijn nexus 5x is ook gedegradeerd tot een reserve toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yep123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-05 11:10
Hoi

Even lekker aan het internetten met mijn Nexus, ineens het scherm op zwart geen beweging meer in te krijgen. kan niet uit/aan.

Is dit het bekende bootloop probleem?

Gelukkig heb ik ieder geval nog een half jaar garantie bij belsimpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Bootloop betekent dat 'ie constant opnieuw blijft opstarten (vandaar de naam 'bootloop'), dus nee, wat jij hebt is wat anders.

Als je de toetsencombi hebt geprobeerd om 'm hard te resetten, kan je niet veel anders meer doen dan 'm voor reparatie op (laten) sturen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yep123
Hahn schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 18:50:
Bootloop betekent dat 'ie constant opnieuw blijft opstarten (vandaar de naam 'bootloop'), dus nee, wat jij hebt is wat anders.

Als je de toetsencombi hebt geprobeerd om 'm hard te resetten, kan je niet veel anders meer doen dan 'm voor reparatie op (laten) sturen.
Helaas het toestel doet helemaal niks meer. Ik bied het ter reparatie aan bij bel simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yep123
Vanochtend zat er ineens weer wat leven in de Nexus. Hij ging aan, eenmaal op het startscherm gaat het scherm weer op zwart en er zit geen beweging meer in. Balen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazmanian79
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-06 15:26
Vandaag ook de bootloop opgetreden bij mijn toestel. Gekocht april 2016.
Zit aan eerste dag vakantie in Oostenrijk en niet meer bereikbaar voor niemand ... :-(

Is er ondertussen al een fix gekend of is enige oplossing hem op te sturen?

Zal ook maar uitkijken naar een ander toestel, misschien even de grens over rijden en de Pixel 2 in Duitsland gaan kopen ... :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Gonadan schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 21:55:

Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen. Een echte Nexus zal gewoon niet meer komen, maar Nokia lijkt dat gat goed op te kunnen vullen. Uiteraard afwachten hoelang ze dat updatebeleid volhouden en wat de hardware op langere termijn doet, maar de eerste berichten zijn zeker niet slecht.

Zelf twijfel ik nog steeds erg hard tussen het repareren van mijn N5X of overstappen naar een Nokia 6 of 8.
De stap naar de Nokia 8 is me goed bevallen. Moet er wel meteen bijzeggen dat het een compleet andere prijscategorie is en daardoor niet eerlijk is om te vergelijken.
Enkele zaken die opvallen:

- Dun
- Zeer goede helderheid
- Van de accuduur sta ik elke keer te kijken (of ik had een gammele N5X, dat kan ook) maar dat kan natuurlijk ook komen door de heerlijk snelle chipset
- Android is inderdaad clean. Alleen een paar kleine aanpassingen (zoals tellertjes op je app-pictogrammen en Glance, die alweer uitstaat)
- 64 GB is een verademing en kan gewoon straffeloos offline-playlists van Google Music op mijn telefoon zetten. SD kaart nog niet nodig gehad.

Enige nadeel wel is dat de alumuniumbody glad is en ik loop nu voor het eerst met een case eromheen zodat hij niet uit mijn hand glijdt. En tja, zoals eerder aangegeven vind ik de vingerscannerplek op de achterkant fijner dan op de voorkant (maar dat is puur persoonlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 08:51

@r!k

It is I, Leclerq

@r!k schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 17:08:
Het is kennelijk bijltjesdag, mijn nexus 5x zit niet in een bootloop maar doet opeens helemaal niets meer. Reageert echt nergens meer op. Na lang zoeken op google support (heb hem via de google store gekocht) eindelijk een support telefoonnummer gevonden....alleen open van maandag - vrijdag. Maandag maar weer bellen dus.

Toestel is van Februari 2016 overigens dus zou nog garantie moeten hebben.
Het wordt nog vreemder, na zo'n beetje de hele zaterdag geen leven in het toestel te hebben probeerde ik het 's avonds nog 1 keer en heb de powerbutton ongeveer 30 seconden in gedrukt gehouden en hij ging aan 8)7 . Hij doet het nu nog steeds echter werken de Led notificaties niet meer. Iets in mij zegt dat het alleen uitstel van executie is voor nu.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bert-93
  • Laatst online: 10-09 19:25
@r!k schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:04:
[...]

Het wordt nog vreemder, na zo'n beetje de hele zaterdag geen leven in het toestel te hebben probeerde ik het 's avonds nog 1 keer en heb de powerbutton ongeveer 30 seconden in gedrukt gehouden en hij ging aan 8)7 . Hij doet het nu nog steeds echter werken de Led notificaties niet meer. Iets in mij zegt dat het alleen uitstel van executie is voor nu.
Herkenbaar. Mijn 5x had hetzelfde, werkte volgende dag weer, maar (waarschijnlijk) op hetzelfde accupercentage was het die dag weer raak. Intussen bijna 3 weken bij de reparateur via Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Joarie schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:59:
De stap naar de Nokia 8 is me goed bevallen. Moet er wel meteen bijzeggen dat het een compleet andere prijscategorie is en daardoor niet eerlijk is om te vergelijken.
Waarom niet? De Nexus 5X was een toestel wat voor zijn prijsklasse belachelijk goede hardware had. Dat was juist de kracht van de Nexus-reeks.
Wellicht kan je de Nokia 8 beter vergelijken met de 6P (beide high-end), maar in de basis zouden beidne gewoon goed moeten presteren toch?
Zelf heb ik ook aan de Nokia 6 gedacht, maar vind die toch te veel de middenmoot zijn. Hij is maar een klein beetje sneller dan de 5X en mist belangrijke zaken zoals snel laden via USB-C e.d. Als ik dan toch al voor een nieuwe telefoon ga dan moet het een stukje beter zijn, anders kan ik net zo goed een nieuwe 5X kopen. :P

Qua prestaties voldoet die namelijk grotendeels nog prima. De enige klachten die ik heb is dat apps soms wat trager reageren of hangen, maar dat wijt ik eerder aan dat de telefoon wel een fabrieksreset kan gebruiken dan aan de hardware zelf. :+

- Dun
- Zeer goede helderheid
- Van de accuduur sta ik elke keer te kijken (of ik had een gammele N5X, dat kan ook) maar dat kan natuurlijk ook komen door de heerlijk snelle chipset
- Android is inderdaad clean. Alleen een paar kleine aanpassingen (zoals tellertjes op je app-pictogrammen en Glance, die alweer uitstaat)
- 64 GB is een verademing en kan gewoon straffeloos offline-playlists van Google Music op mijn telefoon zetten. SD kaart nog niet nodig gehad.

Enige nadeel wel is dat de alumuniumbody glad is en ik loop nu voor het eerst met een case eromheen zodat hij niet uit mijn hand glijdt. En tja, zoals eerder aangegeven vind ik de vingerscannerplek op de achterkant fijner dan op de voorkant (maar dat is puur persoonlijk)
Klinkt op zich goed, al ga ik heel hard weigeren een hoesje te nemen. :P
Ook goed om te zien dat de weinige aanvullingen nog uit kunnen ook, is dat gewoon een instelling of moet dat met kunst en vliegwerk.

De vingerafdrukscanner aan de achterkant vind ik ook ideaal inderdaad, met name bij het grabbelen uit de broekzak. Het is echter weer irritant als de telefoon ligt, dus voor beide opties is wel wat te zeggen. Gewoon een kwestie van wennen gok ik. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gonadan schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 17:15:
[...]

Waarom niet? De Nexus 5X was een toestel wat voor zijn prijsklasse belachelijk goede hardware had. Dat was juist de kracht van de Nexus-reeks.
De 5X kostte gewoon ruim 500 euro bij de introductie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Smultie schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 17:34:
De 5X kostte gewoon ruim 500 euro bij de introductie.
Ja, vanwege de schaarste. Het duurde niet lang voordat de beschikbaarheid beter werd en hij zo'n €200 zakte.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
529 was de officiële Google prijs in Europa geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Gelukkig betalen we nooit de adviesprijs voor een toestel, wellicht hooguit bij Apple. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Gonadan schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 21:32:
Gelukkig betalen we nooit de adviesprijs voor een toestel, wellicht hooguit bij Apple. ;)
Ik heb het gewoon betaald in november 2015 :)
Uw bestelling
Aantal Omschrijving Prijs incl. BTW
1 LG Nexus 5X 32GB White € 529,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

sphere

Debian abuser

Ik heb regelmatig dat apps sterven, ik merk het met name met navigeren, op een ritje van 2 uur toch moet ik maps toch minstens 3 keer opnieuw starten. Iemand anders ook dit soort ervaringen?

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 11:35
Mijn 5X is inmiddels ook wel overleden lijkt het. Krijg hem of niet meer aan, of als hij tijdje aan de lader heeft gelegen dan wil hij nog wel eens tot het Google logo komen. En een keer tot "Your system is corrupt go to goo.gl/ABH" of iets dergelijks.

Lijkt ook bootloop probleem, en zou misschien nog in garantie zitten. Ga hem wel opsturen in ieder geval, als reserve telefoon lijkt t me nog erg fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bert-93
  • Laatst online: 10-09 19:25
Zojuist bericht dat Coolblue de N5X niet heeft laten repareren en een shoptegoed t.w.v. de aanschafprijs heeft toegekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Hetzelfde verhaal als Yep123, Zaterdag deed het toestel het ineens niet meer, 2 minuten ervoor nog zonder problemen gebruikt. Zondag ging hij weer aan en kon ik in het power button + volume down menu komen maar vanaf daar nergens verder. Gelukkig ook nog een half jaar garantie bij Belsimpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JcHm
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 15:31
Iemand ervaring waar ik een originele Nexus 5X front + scherm kan kopen? Ik heb bij een bekende webshop een front + scherm besteld welke geadverteerd stond als origineel, maar de speaker grill onder en boven lagen los in de behuizing. Leek mij dus niet om een origineel spare part te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:02
JcHm schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:38:
Iemand ervaring waar ik een originele Nexus 5X front + scherm kan kopen? Ik heb bij een bekende webshop een front + scherm besteld welke geadverteerd stond als origineel, maar de speaker grill onder en boven lagen los in de behuizing. Leek mij dus niet om een origineel spare part te gaan.
Het lijkt me dat er genoeg kapotte 5x-en op marktplaats moeten staan vanwege de bootloop problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Joarie schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:59:

- Dun
- Zeer goede helderheid

Je trok me over de streep. €150 neerleggen voor reparatie van een toestel wat nu nieuw €300 kost is waanzin. Dan moet ik er van mijzelf ook zeker nog een jaar of anderhalf mee gaan doen. Grote kans dat ik mij dan voor die tijd al erger aan de snelheid en gewoon wat nieuws wil.

Als je dan weer een snappy telefoon hebt merk je pas dat de 5X toch eigenlijk stiekem wel wat trager was geworden (feitelijk apps zwaarder). Dat aluminium vind ik niet een zo glad, het is meer de vorm die verraderlijk is. Door die rondingen kan hij inderdaad zomaar wegglippen. :X

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Welkom bij de club :+

Nog niks gehoord van mijn retour gestuurde N5X. Eens kijken wat ze erover te melden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2019 16:10 . Reden: Leeg ivm privacy ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Out.of.Control
bert-93 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:35:
Zojuist bericht dat Coolblue de N5X niet heeft laten repareren en een shoptegoed t.w.v. de aanschafprijs heeft toegekend.
Ik kreeg vanmiddag bericht dat hij gerepareerd is ('defecte onderdelen vervangen', voor wat het waard is). Als het goed is morgen weer in huis. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 14:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Het is ondertussen wel steeds beter merkbaar dat de N5X wat ouder aan het worden is. Ik kocht hem al 1 jaar na release voor een goede prijs (€320) en heb veel plezier van de schone Android ervaring met regelmatige update én OS upgrades. Maar als ik dan zie dat mijn vrouw haar Moto G5 enorm soepel draait met 3GB RAM dan gaat het wel kriebelen.
Maar wat vooral een mooi ding is, de camera op dit toestel is zo goed, heel mooie plaatjes. Dat wil ik liever niet kwijt. Als ik nu zou moeten kopen, denk ik dat het de Moto G5S zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Laatst online: 14:29

Theuno

Da Devil Crew

Wauw, wat een berg 5X-en zijn er stuk aan het gaan!

De mijne is eninge tijd geleden stuk gegaan, bekende symptomen.. niet meer aan, bootloop, of gewoon echt niets willen doen. Hij kwam bij bol.com vandaan, dus teruggestuurd. Ze hebben er een nieuwe PCB in gedaan, en hij doet het weer. Keurig onder garantie na 1.5 jaar.

Maar eigenlijk is de "tijdelijke" Nokia 8 nu zoveel fijner... denk dat de 5X nog een tijdje op de reservebank zal liggen.

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:45

TFHfony

Professional Weirdo

Ach, ik ben er nog steeds erg content mee, dus ik hoop dat ik nog lang geen last krijg van het bootloop verhaal... Ook het feit dat het toestel ook nog Andriod 8.1.0 krijgt vind ik wel fijn:

LG Nexus 8.1.0

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbbs
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:21
Heb Android 8.1 preview 1 geïnstalleerd en heb na een tijd geen geluid meer. Ik blijk alvast niet alleen te zijn.
Een reboot lost het probleem op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

mrbbs schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:05:
Heb Android 8.1 preview 1 geïnstalleerd en heb na een tijd geen geluid meer. Ik blijk alvast niet alleen te zijn.
Een reboot lost het probleem op.
Nog geen jaar van gehad, maar dat kan nog komen natuurlijk. Bèta versies gebruiken brengt risico's met zich mee natuurlijk.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Daantje20 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:14:
Het is ondertussen wel steeds beter merkbaar dat de N5X wat ouder aan het worden is. Ik kocht hem al 1 jaar na release voor een goede prijs (€320) en heb veel plezier van de schone Android ervaring met regelmatige update én OS upgrades. Maar als ik dan zie dat mijn vrouw haar Moto G5 enorm soepel draait met 3GB RAM dan gaat het wel kriebelen.
Maar wat vooral een mooi ding is, de camera op dit toestel is zo goed, heel mooie plaatjes. Dat wil ik liever niet kwijt. Als ik nu zou moeten kopen, denk ik dat het de Moto G5S zou worden.
Ik merk ook dat het stock Android niet meer zo snel is als op een nieuw toestel.
Mijn Nexus 5x is in gebruik een flink stuk trager onderhand dan een Huawei P9, en het geheugengebruik in Oreo is dramatisch. Ik kan gewoon niet switchen van browser naar launcher zonder dat m'n launcher opnieuw opgebouwd (refresh iconen en widgets), of dat de browser pagina gerefresht wordt.
Daarnaast irriteer ik mij mateloos aan de beperkte accuduur, sterker nog, ik heb gisteren nog even de Lenovo P2 zitten te overwegen, maar de usb aansluiting en de flink beperkte camera zijn dealbreaker, een ander alternatief is er nog niet echt, een goed amoled scherm, vlotte prestaties en prima prijs.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20

Daantje20

@Quad Klopt dat het homescreen vaak opnieuw moet opbouwen. Zwaardere apps zijn traag, Facebook bijvoorbeeld is een draak van een app die blijkbaar heel veel geheugen gebruikt. Maar soms merk je het al met websites die veel media bevatten. De tijd dat 2gb ram voldoende was lijkt wel voorbij te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:59
Quad schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 21:30:
[...]

.... een ander alternatief is er nog niet echt, een goed amoled scherm, vlotte prestaties en prima prijs.
Ik overweeg de LG G6, die is hard in prijs gezakt, €450 voor een flagship is echt prima.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lrrr
Daantje20 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 08:30:
@Quad Facebook bijvoorbeeld is een draak van een app die blijkbaar heel veel geheugen gebruikt.
Het is niet echt nodig om Facebook geïnstalleerd te hebben, de webversie kan voor 99% hetzelfde. Als je de webversie in Chrome gebruikt kan je ook notificaties krijgen, voor berichtjes moet je alleen even Messenger installeren, maar als je geen chatheads/video/games/etc. hoeft kan je met Messenger Lite ook af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

jamy015 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:59:
[...]

Het is niet echt nodig om Facebook geïnstalleerd te hebben, de webversie kan voor 99% hetzelfde. Als je de webversie in Chrome gebruikt kan je ook notificaties krijgen, voor berichtjes moet je alleen even Messenger installeren, maar als je geen chatheads/video/games/etc. hoeft kan je met Messenger Lite ook af.
Tja, dat soort omwegen wil je dus eigenlijk niet gebruiken op je toestel. Dat zijn meer workarounds, die bevestigen dat je toestel aan het eind van zijn levensduur is.
Ik moet overigens zeggen dat ik bovenstaande verhalen niet echt herken. Facebook werkt lekker snel, ik kan schakelen tussen Facebook, launcher & Chrome zonder dat er zaken opnieuw geladen moeten worden. Kortom, nog steeds erg content met het ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lrrr
Als alles nog lekker snel is behalve Facebook, wil dat niet zeggen dat het toestel verouderd is, maar dat de Facebook app bloated is. Met de webversie mis je niets qua features, maar je telefoon is wel een stuk sneller.

Hetzelfde geldt overigens voor Snapchat: die app is merkbaar een stuk trager dan de rest van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-09 22:11
Toevoegen aan startscherm vanuit chrome.

Ik krijg netjes de melding dat dat gelukt is maar als ik naar het homescreen ga dan zie ik vervolgens niets.

Ik heb de telefoon net terug na het bootloop probleem en hij draait op oreo. In de standaard launcher werkt het prima. Met apex launcher krijg ik het niet voor elkaar.
Iemand hetzelfde probleem?

[ Voor 15% gewijzigd door corrado20vt op 05-11-2017 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Sinds Oreo hier een hoop problemen. Traagheid, vastlopers, apps die zomaar ermee kappen en nieuw: enorme lag bij het invoeren van tekst.

Heb cache partitie al geformatteerd, alles er af gegooid dat ik niet nodig heb qua apps, Facebook lite ipv full geïnstalleerd, etc.

Een bericht hier typen is een ramp.

Baal er behoorlijk van. Ik heb dit toestel pas een jaar en juist gekocht omdat ik niet meer wou kloten met custom roms etc.

Heb ik eindelijk een Android toestel dat bijgewerkt wordt, krijg ik het gevoel dat ik een beta tester ben.

Is er nog enig vooruitzicht dat Google dit gaat oplossen of kan ik beter terug naar een iPhone? Want dit is mijn 2e Android waar ik helemaal gestoord van word :')

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:39
Lethalis schreef op zondag 5 november 2017 @ 09:15:
Sinds Oreo hier een hoop problemen. Traagheid, vastlopers, apps die zomaar ermee kappen en nieuw: enorme lag bij het invoeren van tekst.

Heb cache partitie al geformatteerd, alles er af gegooid dat ik niet nodig heb qua apps, Facebook lite ipv full geïnstalleerd, etc.

Baal er behoorlijk van. Ik heb dit toestel pas een jaar en juist gekocht omdat ik niet meer wou kloten met custom roms etc.

Heb ik eindelijk een Android toestel dat bijgewerkt wordt, krijg ik het gevoel dat ik een beta tester ben.

Is er nog enig vooruitzicht dat Google dit gaat oplossen of kan ik beter terug naar een iPhone? Want dit is mijn 2e Android waar ik helemaal gestoord van word :')
Heb je al een hard reset geprobeerd? Cache partitie formatteren is wat anders, toch? Mijn telefoon was na de update eigenlijk ook onbruikbaar, Google Maps liep continu vast en alles was bizar traag. Na een full reset waren de problemen opgelost! Moet wel zeggen dat de snelheid nog steeds af en toe inzakt hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yep123
yep123 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 18:48:
Hoi

Even lekker aan het internetten met mijn Nexus, ineens het scherm op zwart geen beweging meer in te krijgen. kan niet uit/aan.

Is dit het bekende bootloop probleem?

Gelukkig heb ik ieder geval nog een half jaar garantie bij belsimpel
Hallo

Telefoon is nu bij Teleplan, ben benieuwd wat het gaat worden. Ze behandelen de klacht als Freeze (lock up)(Hang)

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Daantje20 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 08:30:
@Quad Klopt dat het homescreen vaak opnieuw moet opbouwen. Zwaardere apps zijn traag, Facebook bijvoorbeeld is een draak van een app die blijkbaar heel veel geheugen gebruikt. Maar soms merk je het al met websites die veel media bevatten. De tijd dat 2gb ram voldoende was lijkt wel voorbij te zijn.
Ik gebruik Facebook Lite, juist vanwege batterijduur oa.
Het toestel heb ik poosje terug voorzien van de images van de Google website, juist om lekker ff clean te beginnen.
Maar goed, helpt allemaal niet zoveel, alsof hij gewoon versleten is / slijt.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daantje20

Daantje20

@Lethalis Kan me een beetje inleven in je verhaal, persoonlijk had ik van 8.0.0 release ook meer verwacht. Na wat updates is Gmail nu eindelijk wel stabiel (crashes op achtergrond lijken nu weg). Lijkt er bijna op of Google er op rekent dat er maanden zit tussen release van een nieuwe versie en het moment dat er gebruik van gemaakt gaat worden (dat een gebruiker er mee gaat werken).

Zo lijkt het er ineens op dat voor een "netjes" bijgehouden OS je blijkbaar bij de fruitmand moet zijn, maar dat is ook maar deels waar, als je kijkt naar de release issue's van iOS is dat ook niet iets om over naar huis te schrijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Ik merk in de praktijk ook dat 2GB RAM gewoon te weinig is voor dit toestel. Het is echt een van de dingen die de gebruikerservaring naar beneden trekt.

Mijn vriending heeft nu een Xiaomi Mi A1 van 250 euro... met een Snapdragon 625 en 4GB RAM blaast ze mijn Nexus 5X finaal uit het water. De jaloerse blikken vliegen dan zo nu en dan ook haar kant op, alhoewel mijn camera beter is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
Gisteren liep 'ie vast tijdens het internetten, en sindsdien telkens opnieuw starten op het Google logo...oftewel...RIP Nexus 5X ;( Vandaag zelfs de hele middag alleen maar Google in beeld zonder dat ie opnieuw start...

Vandaag even een mailtje naar belsimpel gestuurd met de vraag wat ze voor me kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JcHm
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 15:31
ASW1 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 23:09:
[...]

Het lijkt me dat er genoeg kapotte 5x-en op marktplaats moeten staan vanwege de bootloop problemen?
Dat is wel een goede tip! Ga ik eens ff in de gaten houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daantje20

Daantje20

Naar aanleiding van de discussie over de performance van de Nexus 5X de laatste tijd heb ik de Facebook app en LinkedIn app en Messenger app verwijderd. Resultaat is een beetje schokkend, de performance is nu gewoon goed. Er is veel meer geheugen vrij. Twee linkjes naar de webpagina op startscherm geplaatst en klaar. De light apps of de webpagina gebruiken is een heel goed idee zo blijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:01
Lethalis schreef op zondag 5 november 2017 @ 09:15:

Vreemd zeg! Ik gebruik de telefoon nog elke dag met veel plezier en volledig zonder frustratie. Nog nooit zoveel waar voor m'n geld gehad.
Toch maar een factory reset proberen? Het overgrote deel gaat vanzelf weer terug, contacts, mail, foto's etc., dus je hebt er niet echt een kind aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
tuk2008 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:54:
[...]
Vreemd zeg! Ik gebruik de telefoon nog elke dag met veel plezier en volledig zonder frustratie. Nog nooit zoveel waar voor m'n geld gehad.
Toch maar een factory reset proberen? Het overgrote deel gaat vanzelf weer terug, contacts, mail, foto's etc., dus je hebt er niet echt een kind aan.
Ik heb een volledige factory reset gedaan en sindsdien doet de telefoon het inderdaad weer wat beter.

Heb daarbij ook meteen wat dingen los gelaten die ik mij nauwelijks realiseerde. Heb bijvoorbeeld mijn Whatsapp backup niet terug gezet, want die was 2GB 8)7 Sindsdien werkt Whatsapp ook weer normaal.

Mja. Blijkbaar moet ik Android ook gewoon maar zien zoals Windows. Als het traag wordt, moet het opnieuw geïnstalleerd worden...

Daarnaast heb ik nu zo min mogelijk apps geïnstalleerd.

Maar goed, sommige dingen heb ik nog niet getest. Google Maps crashte best vaak bij mij. Ik moet nog testen of het nu wel stabiel is.

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:01
Lethalis schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:26:
[...]

Ik heb een volledige factory reset gedaan en sindsdien doet de telefoon het inderdaad weer wat beter.

Heb daarbij ook meteen wat dingen los gelaten die ik mij nauwelijks realiseerde. Heb bijvoorbeeld mijn Whatsapp backup niet terug gezet, want die was 2GB 8)7 Sindsdien werkt Whatsapp ook weer normaal.

Mja. Blijkbaar moet ik Android ook gewoon maar zien zoals Windows. Als het traag wordt, moet het opnieuw geïnstalleerd worden...

Daarnaast heb ik nu zo min mogelijk apps geïnstalleerd.

Maar goed, sommige dingen heb ik nog niet getest. Google Maps crashte best vaak bij mij. Ik moet nog testen of het nu wel stabiel is.
Goed om te horen! Ik ben geen fanboy en wil niets overdadig verdedigen/aanvallen, maar iOS (evenals MacOSX) wordt/worden evengoed traag. De iPhone 6 van mijn vriendin heeft ook echt een reset nodig, want die is regelmatig stukken langzamer dan m'n Nexus 5X.
Daarnaast kom ik regelmatig bij klanten thuis waarbij de iMac of Macbook niet vooruit te branden is (zelfs met SSD). Dat geldt uiteraard evengoed voor Windows-computers, hoewel ik vind dat het sinds Windows 10 echt stukken beter is.

Alle apparaten gaan hun leeftijd tonen op een gegeven moment. Ik wilde alleen even kwijt dat ik het bij de Nexus 5X als mid-range telefoon van nu ongeveer 2 jaar oud alleszinds mee vindt vallen.
Pagina: 1 ... 35 ... 39 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Prijzen, levertijden: ~~~[Nexus 5X] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: ~~~[LG Nexus 5X] Accessoires