Ben ik de enige die nog zwart ziet?
Denk het wel, hier is hij al een tijdje bezig.Zinloos1 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:07:
Ben ik de enige die nog zwart ziet?
Ja.
Pichai is al een tijdje aan het woord.
Pichai is al een tijdje aan het woord.
De presentatie is begonnen, ik heb al 5 minuten beeld/geluid. Intro is nu bijna over.
Nexus 5X confirmed, kan een mod de titel aanpassen?
[ Voor 23% gewijzigd door Kiwi op 29-09-2015 18:09 ]
Nvm, het is al gelukt.
Is de Nexus 5X al geweest?
Is de Nexus 5X al geweest?
[ Voor 70% gewijzigd door Zinloos1 op 29-09-2015 18:10 ]
Try the CNET stream: YouTube: Google's 2015 Nexus Event (LIVE SHOW)
2700mah batterij, dat was nog niet bekend geloof ik.
Beide Nexi hebben dus dezelfde 'Nexus Camera'. Alleen heeft de 6P nou ook laser autofocus?
JepKiwi schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:13:
Beide Nexi hebben dus dezelfde 'Nexus Camera'. Alleen heeft de 6P nou ook laser autofocus?
Do what you love, do it often
Dat idee met die sensor hub klinkt goed.
Is natuurlijk handig voor hun Google Now app :-)
Is natuurlijk handig voor hun Google Now app :-)
Dit geldt dus alleen voor de 6P, niet voor de 5X?
Camera, Sensor hub en Fingerprint scanner zijn voor beide Nexi exact hetzelfde.
De nieuwe indeling van het menu heb ik ook sinds afgelopen week, geloof ik
Do what you love, do it often
Meh, niet direct een preorder voor NL
Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.
Nexus 5x $ 379 16 GB in de US, hopelijk wordt dit € 399 in NL.
[ Voor 10% gewijzigd door PCSO op 29-09-2015 18:31 ]
A few weeks... kan me niet snel genoeg zijn.
Wachten vind ik persoonlijk niet erg, maar ik wil graag weten of die prijs die eerder genoemd was nou klopt of niet.
Ze noemde wel retail buiten de US. Dat is nog wel positief hoop ik.
Nexus 5x preview van coolblue, wel positief als zij die al online hebben staan: YouTube: LG Nexus 5X productvideo (NL / BE)
Nexus 5x preview van coolblue, wel positief als zij die al online hebben staan: YouTube: LG Nexus 5X productvideo (NL / BE)
[ Voor 60% gewijzigd door jip_86 op 29-09-2015 18:35 ]
Geen woord over nfc of wireless charging.... Benieuwd of het er nou wel of niet in zit.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Vond de presentatie tegenvallen...
Ook vond ik het niet duidelijk of sommige features nu wel ook in de 5X zitten die hij opnoemende bij de 6P.
Simpel er maar vanuit gaan van niet.
Telefoon had ik hoog op mijn lijstje staan... maar ik betwijfel wel of het hem gaat worden. Nog even de prijs afwachten maar als de Nederlandse prijs inderdaad +/- 100,- duurder is gaat het hem zeker niet worden.
Ook vond ik het niet duidelijk of sommige features nu wel ook in de 5X zitten die hij opnoemende bij de 6P.
Simpel er maar vanuit gaan van niet.
Telefoon had ik hoog op mijn lijstje staan... maar ik betwijfel wel of het hem gaat worden. Nog even de prijs afwachten maar als de Nederlandse prijs inderdaad +/- 100,- duurder is gaat het hem zeker niet worden.
Laserfocus noemen ze wel in de coolblue preview.
Is ook genoemd voor beide telefoons in de presentaties.jip_86 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:40:
Mja dat was een beetje vaag omdat hij alles met de 6P liet zien. Werd net iig even genoemd dat het waarschijnlijk niet zo wasKiwi schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:40:
[...]
Is ook genoemd voor beide telefoons in de presentaties.
Coolblue preview? Heb je een link?jip_86 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:40:
Paar posts terug: YouTube: LG Nexus 5X productvideo (NL / BE)
Eerste keer dat ik een liveevent volg van Google, ik vond het ook maar snel voorbij gaan allemaal. En geen BE/NL release onmiddellijk. Daarbij krijgen ze enkel in USA 50 euro Play store credit er bij, dat lijkt elders ook weer weg te vallen?
Gelijk even contact opgenomen met Coolblue. Ze weten zelf ook nog niet waarom het toestel niet op de website staat. Hopelijk horen we snel meer!jip_86 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:42:
[...]
Paar posts terug: YouTube: LG Nexus 5X productvideo (NL / BE)
Die 50 euro playstore tegoed mogen ze houden als de prijs onder de 400 euro blijftYohsoog schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:46:
Eerste keer dat ik een liveevent volg van Google, ik vond het ook maar snel voorbij gaan allemaal. En geen BE/NL release onmiddellijk. Daarbij krijgen ze enkel in USA 50 euro Play store credit er bij, dat lijkt elders ook weer weg te vallen?
Ik kan me niet voorstellen dat de 5X pas in november leverbaar is als de video nu al online staat bij Coolblue.
Ik ben nog niet overtuigd, eerst maar de reviews afwachten. Ik ben wel benieuwd of de camera in beide devices echt zo goed is.
Overigens wel slecht dat de nieuwe devices nog niet te vinden zijn op de Google website.
Overigens wel slecht dat de nieuwe devices nog niet te vinden zijn op de Google website.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
video: Google onthult de Nexus 5X
De video van de 5X van Google. Wel een radicaal andere muziekkeuze vergeleken met andere productvideo's
De video van de 5X van Google. Wel een radicaal andere muziekkeuze vergeleken met andere productvideo's
Coolblue geeft dit aan onder hun productvideo:Megupe schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 19:00:
Geen woord gerept over draadloos laden... Hopelijk dat ze daar gewoon over heen geskipt zijn..
Pluspunten:
Het nieuwe Android 6.0 Marshmallow zorgt ervoor dat je accu aanzienlijk langer meegaat.
Ontgrendel je toestel snel via de vingerafdruksensor op de achterkant.
Film in een indrukwekkende 4K-resolutie en maak leuke slow motion-video’s.
Opladen en bestandsoverdracht gaan sneller dan ooit tevoren met usb type C-kabel.
Minpunten:
In tegenstelling tot zijn voorganger, kan de NEXUS 5X niet draadloos opgeladen worden.
Usb type C heeft veel voordelen, maar je kunt je oude docking station of autolader niet meer gebruiken.
[ Voor 26% gewijzigd door Randle op 29-09-2015 19:03 ]
Draadloos opladen is niet mogelijk, helaas.Megupe schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 19:00:
Geen woord gerept over draadloos laden... Hopelijk dat ze daar gewoon over heen geskipt zijn..
Gezien de livestream hadden ze daar gewoon goedkope rechten voor gekocht
Ik ben nu toch benieuwd naar de prijs op coolblue e.d.
Waar heb je dat gevraagd? Op de twitters reageren ze nietMarc1510 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:48:
[...]
Gelijk even contact opgenomen met Coolblue. Ze weten zelf ook nog niet waarom het toestel niet op de website staat. Hopelijk horen we snel meer!

Ik had gebeld, klantenservice is nog tot vrij laat open.Niekfct schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 19:16:
[...]
Waar heb je dat gevraagd? Op de twitters reageren ze niet
In de livestream ondertiteling was nog even te horen dat de aanwezigen de nieuwe Nexus apparaten in de komende weken toegestuurd kregen, hoe kan Coolblue hem dan nu al in bezit hebben?
Ze staan erop: http://www.coolblue.nl/zoeken?query=nexus+5x
Coolblue heeft de toestellen online staan:
32 GB: http://www.pdashop.nl/pro...nexus-5x-32-gb-zwart.html
16GB: http://www.pdashop.nl/pro...nexus-5x-16-gb-zwart.html
Er worden er op dit moment meer toegevoegd.
32 GB: http://www.pdashop.nl/pro...nexus-5x-32-gb-zwart.html
16GB: http://www.pdashop.nl/pro...nexus-5x-16-gb-zwart.html
Er worden er op dit moment meer toegevoegd.
Jullie zijn me voor, maar prijs valt me mee!
[ Voor 91% gewijzigd door Nss op 29-09-2015 19:20 ]
Pff €479 bij coolblue... Denk toch maar een anders toestel uitkiezen volgend jaar of nog ff door met sim only per maand opzegbaar.
Wat een grap, voor een nexus 5 met slechte accu, 2GB ram 480 euro... Kan je beter een oneplus two, xiaomi mi4c of zelfs oneplus one halen...
[ Voor 18% gewijzigd door dageeknerd op 29-09-2015 19:28 ]
idd.. oneplus one 64 GB en heb je nog geld over ook..dageeknerd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 19:22:
Wat een grap, 480 euro... Kan je beter een oneplus two, xiaomi mi4c of zelfs oneplus one halen...

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
http://www.coolblue.nl/zoeken?query=6P -> 6P
http://www.pdashop.nl/pro...76315.97376250.1443547444
649 euro...
http://www.pdashop.nl/pro...76315.97376250.1443547444
649 euro...
[ Voor 57% gewijzigd door spartacusNLD op 29-09-2015 19:25 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ze hopen zeker op een Apple-fanboy-achtig effect 
Mag toch hopen dat 'ie elders of later wél een normale prijs krijgt
Mag toch hopen dat 'ie elders of later wél een normale prijs krijgt

Verwijderd
Op Coolblue staat bij de verbindingen van de Nexus 5X niet de 800 mHz (band 20) genoemd, die voor Vodafone en KPN zo belangrijk is voor goede 4G. Dit zou toch wel echt slecht zijn...
Nexus 5X, 16 gb: € 479
Galaxy S6, 32 gb: € 472
De reviews zullen wel uitzonderlijk goed moeten zijn om deze prijs te rechtvaardigen
Galaxy S6, 32 gb: € 472
De reviews zullen wel uitzonderlijk goed moeten zijn om deze prijs te rechtvaardigen

Bah bah, wat een prijs voor de nieuwe telefoons. Je kan beter een onePlus halen ipv een nexus telefoon..
Wat mij betreft is de nexus zijn budget-lijn bekendheid aan het verliezen..
Wat mij betreft is de nexus zijn budget-lijn bekendheid aan het verliezen..
Ik weet niet zo goed wat ik van de leverdatum moet denken. Zit met een tijdelijk toestel omdat ik mijn Nexus 5 in het water gegooid heb. Bij de 6p staat pre-order en (leverdatum onbekend), bij de 5x binnenkort leverbaar (leverdatum onbekend). Dat pre-order en binnenkort leverbaar is wel een verschil. Wil graag een beetje weten waar ik aan toe ben, want ik ben wel een beetje klaar met mijn gammel budgettoestel
Ik snap dat de toestellen duurder worden ivm de wisselkoers, maar zo'n groot verschil had ik niet verwacht. Wel fijn dat coolblue alvast de prijzen erop heeft gezet, daar zijn ze rap mee. Voor de juiste prijs had deze Nexus 5X een heel populair midrange toestel kunnen worden denk ik, wellicht als de prijs verder daalt over de maanden heen (?)
De 5X is nu ook te preorderen bij Coolbluejip_86 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 19:33:
Ik weet niet zo goed wat ik van de leverdatum moet denken. Zit met een tijdelijk toestel omdat ik mijn Nexus 5 in het water gegooid heb. Bij de 6p staat pre-order en (leverdatum onbekend), bij de 5x binnenkort leverbaar (leverdatum onbekend). Dat pre-order en binnenkort leverbaar is wel een verschil. Wil graag een beetje weten waar ik aan toe ben, want ik ben wel een beetje klaar met mijn gammel budgettoestel
http://www.valuta.nl/dollar_euroCyclonist schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 19:36:
Ik snap dat de toestellen duurder worden ivm de wisselkoers, maar zo'n groot verschil had ik niet verwacht. Wel fijn dat coolblue alvast de prijzen erop heeft gezet, daar zijn ze rap mee. Voor de juiste prijs had deze Nexus 5X een heel populair midrange toestel kunnen worden denk ik, wellicht als de prijs verder daalt over de maanden heen (?)
de dollar wordt alleen maar duurder voor ons Europeanen dus het toestel zal zeker niet goedkoper worden..
Ja dat klopt, maar word het dan een maand wachten bijv, of volgende weekNiekfct schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 19:38:
[...]
De 5X is nu ook te preorderen bij Coolblue
Je kan je nu ook aanmelden voor de wachtlijst op de officiële Google Store:
https://store.google.com/product/nexus_5x
EDIT: Dé reden om de 6P te kopen: Hij heeft een RGB LED
https://store.google.com/product/nexus_5x
EDIT: Dé reden om de 6P te kopen: Hij heeft een RGB LED
[ Voor 20% gewijzigd door Kiwi op 29-09-2015 19:43 ]
Is dit al gebeurd (zie wel 5X staan)? Vind de '(2015)' niet zo veel meer toevoegen namelijkKiwi schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:08:
Op de officiële site van Google is deze wel vermeldVerwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 19:25:
Op Coolblue staat bij de verbindingen van de Nexus 5X niet de 800 mHz (band 20) genoemd, die voor Vodafone en KPN zo belangrijk is voor goede 4G. Dit zou toch wel echt slecht zijn...
De X is inderdaad toegevoegd, de 2015 is inderdaad niet heel handig meer nu.Muchachooo schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 19:44:
[...]
Is dit al gebeurd (zie wel 5X staan)? Vind de '(2015)' niet zo veel meer toevoegen namelijk
[ Voor 30% gewijzigd door Kiwi op 29-09-2015 19:45 ]
Zijn er mensen in dit topic die 'm gaan aanschaffen?
[quote]Joeneunited schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 19:46:
[/quote]
Heb zojuist bij Coolblue preorder geplaatst. Kan het altijd nog cancellen.
[/quote]
Heb zojuist bij Coolblue preorder geplaatst. Kan het altijd nog cancellen.
Dan moet je wel een behoorlijke Nexus fan zijn.Joeneunited schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 19:46:
Motorola en Oneplus bieden betere producten aan in lagere prijscategorien.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ik heb em gepreordered bij Coolblue, zodat ik hoog in de wachtrij sta
Ik kan em altijd nog annuleren
Ik kan em altijd nog annuleren

Als Android developer komt een Nexus apparaat altijd wel heel handig uitJeroenneman schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 19:47:
[...]
Dan moet je wel een behoorlijke Nexus fan zijn.
Motorola en Oneplus bieden betere producten aan in lagere prijscategorien.
[ Voor 57% gewijzigd door Niekfct op 29-09-2015 19:49 ]
Moet eerlijk zeggen dat ik nog erg twijfel. Ik baal bij de Nexus 5X van de 16GB, de prijs en de 2GB RAM.
De 6P vind ik een prachtig toestel en met de prijzen zoals in de US was het een no-brainer geweest. Jammer dat $499 hier €649 moet worden ......
De 6P vind ik een prachtig toestel en met de prijzen zoals in de US was het een no-brainer geweest. Jammer dat $499 hier €649 moet worden ......
Verwijderd
Wat ik nu begrijp van de volledige specsheet van de 5X in de Google Store, en de punten die me opvallen:
- Één naar voren gericht luidspreker voor audio (dus geen front facing stereo speakers)
- Quick charging (dus kennelijk geen wireless charging want dit wordt niet genoemd)
- Één naar voren gericht luidspreker voor audio (dus geen front facing stereo speakers)
- Quick charging (dus kennelijk geen wireless charging want dit wordt niet genoemd)
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2015 19:52 ]
Ik keek uit naar de 5X maar slechts 2GB RAM, 16GB opslag, ips-lcd in plaats van oled, geen stereo speakers, geen draadloos laden en een accucapaciteit van 2700 mAh voor maar liefst € 479 vind ik weinig bijzonders, al hadden we dit natuurlijk met alle leaks wel kunnen verwachten. Voor $ 379 was het een ander verhaal geweest, maar ach, we zijn het inmiddels wel gewend hier in de EU.
Het enige goede vind ik de stock Android en de keuze voor de S808 in plaats van die frituurpan die S810 heet. Alleen al vanwege die waardeloze soc ga ik me niet eens verdiepen in de 6P.
Jammer, na de Nexus 6 van vorig jaar wederom twee teleurstellende toestellen uit de stal van Google. Stock Android is ongeveer nog het enige overgebleven unique selling point voor deze apparaten.
Het enige goede vind ik de stock Android en de keuze voor de S808 in plaats van die frituurpan die S810 heet. Alleen al vanwege die waardeloze soc ga ik me niet eens verdiepen in de 6P.
Jammer, na de Nexus 6 van vorig jaar wederom twee teleurstellende toestellen uit de stal van Google. Stock Android is ongeveer nog het enige overgebleven unique selling point voor deze apparaten.
Je weet dat er ook een 32GB was (link)? En je weet dat de 810's al een nieuwe revisie hebben die niet meer op standje frituurpan gaat?TomAtTweakers schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 19:52:
Ik keek uit naar de 5X maar slechts 2GB RAM, 16GB opslag, ips-lcd in plaats van oled, geen stereo speakers en een accucapaciteit van 2700 mAh voor maar liefst € 479 vind ik weinig bijzonders, al hadden we dit natuurlijk met alle leaks wel kunnen verwachten. Voor $ 379 was het een ander verhaal geweest, maar ach, we zijn het inmiddels wel gewend hier in de EU.
Volgens mij vergeten veel mensen hier dat de dollar prijzen ex btw zijn en daarom (ook omgerekend) een stuk lager uitvallen dan de prijs in euro, die wel inclusief btw zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door cordonbleu op 29-09-2015 19:55 ]
Ja, maar dan wordt het ding nog duurder (lees: nog meer boven mijn budget). En ik weet van de revisie van de S810 maar zelfs de meest recente modellen hebben voor zover ik weet nog last van throttling. Of ze zijn dramatisch gedownclocked, zoals het geval is bij de OP2.jip_86 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 19:54:
[...]
Je weet dat er ook een 32GB was (link)? En je weet dat de 810's al een nieuwe revisie hebben die niet meer op standje frituurpan gaat?
Doe mij maar een Motorola, meer voor minder.
Onderaan de pagina van Android M de prijzen vanaf,
Nexus 6P: Vanaf 649.00
Nexus 5X: Vanaf 479,00
https://store.google.com/magazine/android_6_platform_story
Nexus 6P: Vanaf 649.00
Nexus 5X: Vanaf 479,00
https://store.google.com/magazine/android_6_platform_story
Nexus 5X blijkbaar niet, 6P weer wel.Smultie schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 19:58:
Wát, geen stereo speakers?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik heb er wel een besteld, maar puur omdat mijn oude dus kapot was. Anders had ik het denk ik ook laten schieten.
Wat deze toestellen dus nog verder de markt uit prijst.cordonbleu schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 19:54:
Volgens mij vergeten veel mensen hier dat de dollar prijzen ex btw zijn en daarom (ook omgerekend) een stuk lager uitvallen dan de prijs in euro, die wel inclusief btw zijn.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Dat doen ze zeker. Maar dat is niet wat ik bedoelde. Hoop mensen vinden de 379 dollar nogal afwijken van de 479 euro. Dat is waar ik op insprong.Jeroenneman schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 20:08:
[...]
Wat deze toestellen dus nog verder de markt uit prijst.
Ik ga ervan uit dat dit een foutje van Coolblue is. Anders gaat de 5X volgens mij echt ontzettend hard falen in in ieder geval Nederland.Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 19:25:
Is een fout ja, volgens de specs op Google Play:TomAtTweakers schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 20:15:
[...]
Ik ga ervan uit dat dit een foutje van Coolblue is. Anders gaat de 5X volgens mij echt ontzettend hard falen in in ieder geval Nederland.
- LTE (FDD): B1/2/3/4/5/7/8/9/17/18/19/20/26/28
[ Voor 33% gewijzigd door Randle op 29-09-2015 20:19 ]
Met 21% btw erbij gerekend komt de US versie dan uit op 404 euro. Alsnog een prijsverschil van bijna 20%...cordonbleu schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 20:11:
[...]
Dat doen ze zeker. Maar dat is niet wat ik bedoelde. Hoop mensen vinden de 379 dollar nogal afwijken van de 479 euro. Dat is waar ik op insprong.
Verwijderd
Gebruiker Kiwi reageerde hierboven al, hij had al gezien dat deze band er in de Google Store in de specificaties wel bij staat. Zoals Randle daarna ook bevestigd. Dit is dus in ieder geval geen probleem. Wel bedankt voor je reactie uiteraard!TomAtTweakers schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 20:15:
[...]
Ik ga ervan uit dat dit een foutje van Coolblue is. Anders gaat de 5X volgens mij echt ontzettend hard falen in in ieder geval Nederland.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2015 20:22 ]
Verwijderd
Vind het toch wel schrikbarend duur voor een middelmatig toestel, dat er verder wel goed uitziet. Ik twijfel nog even verder.
Iemand enig idee wanneer Coolblue (en andere winkels) de telefoon kunnen leveren?
Verwijderd
Dat zal nog wel enkele weken duren. Ik denk dat je er verstandig aan doet eerst een aantal uitgebreide reviews af te wachten.Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 20:31:
Vind het toch wel schrikbarend duur voor een middelmatig toestel, dat er verder wel goed uitziet. Ik twijfel nog even verder.
Helemaal mee eens en voor dat soort prijzen zoek ik wel een S6 32GB uit....wat een teleurstelling weer, na die geweldige Nexus 4 en Nexus 5 met stock android. Wat voor soort mensen werkt daar bij de marketing afdeling, doen ze uberhaupt wel marktonderzoek???TomAtTweakers schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 19:52:
Ik keek uit naar de 5X maar slechts 2GB RAM, 16GB opslag, ips-lcd in plaats van oled, geen stereo speakers, geen draadloos laden en een accucapaciteit van 2700 mAh voor maar liefst € 479 vind ik weinig bijzonders, al hadden we dit natuurlijk met alle leaks wel kunnen verwachten. Voor $ 379 was het een ander verhaal geweest, maar ach, we zijn het inmiddels wel gewend hier in de EU.
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Die prijzen kan je toch niet menen ?
Kan nooit op tegen een Moto X Style voor 499 euro, een Galaxy S6 voor ongeveer 480 Euro of een OnePlus Two voor 400 euro.
Weet zelfs niet of de 5x wel op kan tegen de Moto X play van 350 euro :")
Kan nooit op tegen een Moto X Style voor 499 euro, een Galaxy S6 voor ongeveer 480 Euro of een OnePlus Two voor 400 euro.
Weet zelfs niet of de 5x wel op kan tegen de Moto X play van 350 euro :")
Grappig dat je dat zegt. Ik zat net even te kijken welke telefoons een alternatief kunnen zijn. Bij sommige webshops krijg je tijdelijk € 75 retour bij aanschaf van een S6. De goedkoopste shop die hieraan meedoet verkoopt hem voor € 547. Sommetje: € 547 - € 75 = € 472: bijna exact de verkoopprijs van de 5X (een paar euro goedkoper zelfs). Dus voor iedereen die een telefoon voor hetzelfde geld maar met betere specs zoekt, is de S6 een mooi startpunt.aveenhuysen schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 21:01:
[...]
Helemaal mee eens en voor dat soort prijzen zoek ik wel een S6 32GB uit....wat een teleurstelling weer, na die geweldige Nexus 4 en Nexus 5 met stock android. Wat voor soort mensen werkt daar bij de marketing afdeling, doen ze uberhaupt wel marktonderzoek???
Wat accuduur betreft: ik ben ontzettend benieuwd of Android M hierin echt de beloofde verbetering gaat brengen. Dat zou erg mooi zijn!
En toch ga hem morgen toch maar even vasthouden of ik mijn pre-order niet moet heroverwegen.
Pre-order is inmiddels (voorlopig) gestopt bij Coolbue. Hoop dat dit betekent dat ze snel een concrete batch binnenkrijgen om de pre-orders uit te leveren....
Even gebeld, ze zeiden dat dit niet concreet betekend dat er binnenkort iets beschikbaar gaat komen. Ze hadden een aantal plaatsen beschikbaar voor de pre-order. Hij noemde daarbij waarschijnlijk november als leverdatum.Nss schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 22:50:
Pre-order is inmiddels (voorlopig) gestopt bij Coolbue. Hoop dat dit betekent dat ze snel een concrete batch binnenkrijgen om de pre-orders uit te leveren....
Nexus 5X: geen stereo speakers (onbegrijpelijk..), geen notificatie LED.
Nexus 6P: (te) groot, achterkant.. mja mooi is anders (als ie aan de voorkant onderaan nog een kin had gehad was het net een periscoop).
Europese prijzen van beide toestellen zijn gewoon belachelijk. Zoveel is de koers niet gewijzigd en ja bij de Amerikaanse prijzen komt er nog belasting bij, daarom was de prijs voorheen qua bedrag gelijk, maar met verschillende valuta.
Oftewel €379 voor de Nexus 5X en €499 voor de Nexus 6P ipv €479 en €649.
Google slaat de plank vooral in Europa flink mis op deze manier.
Nexus 6P: (te) groot, achterkant.. mja mooi is anders (als ie aan de voorkant onderaan nog een kin had gehad was het net een periscoop).
Europese prijzen van beide toestellen zijn gewoon belachelijk. Zoveel is de koers niet gewijzigd en ja bij de Amerikaanse prijzen komt er nog belasting bij, daarom was de prijs voorheen qua bedrag gelijk, maar met verschillende valuta.
[ Voor 7% gewijzigd door Laguna op 30-09-2015 09:07 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Geen notification light voor de 5X? Sorry maar ik kan niet zonder. Los van de prijs kan ik deze gsm al niet kopen. Teleurstellend..
Dacht dat dat er nu wel op zat nadat het op alle voorgaande ook zat en nu laten ze het weg. Nog een flater dus van jewelste..........en dan 500 euro neerleggen. Niet te geloven.
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Wel een notification led aanwezig, maar door vergetelheid ontbreekt deze op spec sheet:
http://www.androidpolice....ssing-from-the-spec-list/
http://www.androidpolice....ssing-from-the-spec-list/Laguna schreef op woensdag 30 september 2015 @ 00:14:
Nexus 5X: geen stereo speakers (onbegrijpelijk..), geen notificatie LED.
Dit wordt net zo'n debacle als met de 9. Over een jaar dus bij de mediamarkt voor €250 als ze de prijs niet aanpassen aan de markt.
Mooi, zou nog mooier zijn als ze dan ook een fout hebben gemaakt met de specs van de speakers, maar dat zal dan wel weer niet..Drwho1 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 06:40:
Wel een notification led aanwezig, maar door vergetelheid ontbreekt deze op spec sheet:
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Prijzen, levertijden: ~~~[Nexus 5X] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: ~~~[LG Nexus 5X] Accessoires
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Prijzen, levertijden: ~~~[Nexus 5X] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: ~~~[LG Nexus 5X] Accessoires