• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09 10:39
Ik hoop dat het geluid van gemaakte filmpjes beter is. Bij mijn Nexus 5 is dat écht slecht.

Gek genoeg hoor ik daar niemand over

[ Voor 1% gewijzigd door corrado20vt op 26-09-2015 15:28 . Reden: Typo ]

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:32

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Yeh dat is het probleem met die midrange processor die ze gebruiken, de bestaande Nexus 5 is gewoon net zo goed....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koen87
  • Laatst online: 15-09 07:21
corrado20vt schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 15:28:
Ik hoop dat het geluid van gemaakte filmpjes beter is. Bij mijn Nexus 5 is dat écht slecht.

Je bent niet de enige hiermee. Dit heb ik ook.
Daar zwerven ook wel fixes voor rond op XDA. Maar je kan er van uit gaan dat dit niet gaat voorkomen op de Nexus 5X.

De grote van de Nexus 5X wordt nu al met grote zorgen besproken door vele mensen. Het formaat zou namelijk nog iets groter zijn dan de Xperia Z3. Ik kan mij niet voorstellen dat dit geheel te danken is aan de twee front speakers die er gaan komen (die de Xperia Z3 dus ook heeft).

Afwachten tot a.s. Dinsdag :)

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:25

13art

Moderator Mobile
corrado20vt schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 15:28:

Ik zou er niet op rekenen. Dat is bij de meeste telefoons het ondergeschoven kindje. De G2 van LG blinkt er ook totaal niet in uit. Ik zal eens googlen hoe dat bij de G4 is. Als dat daar verbeterd is, is er misschien nog een klein beetje hoop.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e.eringfeld
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-03-2024
Voor de personen die benieuwd zijn naar het uiterlijk misschien geeft dit meer duidelijkheid.
http://www.spigen.com/col...in-fit?variant=6502712001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

e.eringfeld schreef op maandag 28 september 2015 @ 09:08:
Voor de personen die benieuwd zijn naar het uiterlijk misschien geeft dit meer duidelijkheid.
Apart. Vind dat toestel erg lijken op een Motorola. Heb zelf nu een Moto X 2014, en ook die heeft redelijk kleine bezels, speakers die er erg op lijken en ook de front facing camera oogt hetzelfde. Dit wijkt erg af van de eerder (case) leaks. Maar ik vind Spigen er ook niet echt het bedrijf naar om zomaar iets online te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01:14
Dit zijn sowieso fake renders. Er zijn all 'officiële' renders gelekt en daar is duidelijk te zien dat de bovenkant en onderkant veel dikkere randen hebben. Ik moet zeggen dat ik dat ook een stuk mooier vind.

Ik heb het even uitgerekend, en er van uitgaande dat de randen aan beide kanten even groot zijn, is de rand aan de boven/onderkant 16mm hoog. De zijkanten zijn 4mm breed.

Ik vind het design persoonlijk erg mooi, en een waardige opvolger van de Nexus 5. Al moet ik hem natuurlijk wel eerst in handen hebben :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Laatst online: 15-09 07:21
De dimensies die op de site van Spigen staan, bevestigen dan wel weer de afmetingen die door Android Police zijn gepost.
Namelijk: 2.95" x 5.88" x 0.47" = 74.93 x 149.35 x 11.9. Dat is dan inclusief cover van Spigen
Kiwi schreef op maandag 28 september 2015 @ 09:31:
[...]

Dit zijn sowieso fake renders. Er zijn all 'officiële' renders gelekt en daar is duidelijk te zien dat de bovenkant en onderkant veel dikkere randen hebben. Ik moet zeggen dat ik dat ook een stuk mooier vind.

Ik heb het even uitgerekend, en er van uitgaande dat de randen aan beide kanten even groot zijn, is de rand aan de boven/onderkant 16mm hoog. De zijkanten zijn 4mm breed.

Ik vind het design persoonlijk erg mooi, en een waardige opvolger van de Nexus 5. Al moet ik hem natuurlijk wel eerst in handen hebben :9~
Rearth heeft al een screencover gemaakt voor de Nexus 5xx, waaruit wordt bevestigt dat de renders van Spigen dus ook daadwerkelijk fake zijn

[ Voor 53% gewijzigd door Koen87 op 28-09-2015 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogue
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-09 07:31
Ben echt heel benieuwd wat we morgen te zien krijgen. Ik ben de aankoop van een nieuw toestel aan het uitstellen tot deze Nexus wordt gelanceerd. Hoewel ik wel hoop dat het gerucht dat er slechts 2GB RAM aanwezig is niet meer dan een gerucht is. We gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Same here, sinds een paar dagen begint mn touchscreen op mn G2 het een beetje te begeven. Het is dus de presentatie van de 5x afwachten en dan kijken welke telefoon ik ga aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 13:13
l3art schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:24:
Same here, sinds een paar dagen begint mn touchscreen op mn G2 het een beetje te begeven. Het is dus de presentatie van de 5x afwachten en dan kijken welke telefoon ik ga aanschaffen.
Zie dat de Nexus 5 in 1,5 jaar tijd ~€20 gezakt is. Wat is de verwachting wat deze telefoon ongeveer gaat kosten, en is het bij een Nexus voordeliger om deze zonder abonnement te kopen?

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 15:33
Reaper.JA2 schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:36:
[...]

Zie dat de Nexus 5 in 1,5 jaar tijd ~€20 gezakt is. Wat is de verwachting wat deze telefoon ongeveer gaat kosten, en is het bij een Nexus voordeliger om deze zonder abonnement te kopen?
Over de hele linie heb je gelijk, maar er zit al eerder een daling in de prijs. Daarna loopt de prijs echter weer op (wellicht ivm de release van Android Lollipop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:32
agoNITE schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:18:
[...]

Over de hele linie heb je gelijk, maar er zit al eerder een daling in de prijs. Daarna loopt de prijs echter weer op (wellicht ivm de release van Android Lollipop).
Komt puur door marktwerking, vraag en aanbod. Aanbod werd minder waardoor de prijs omhoog ging.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
De vraag is natuurlijk ook of de Nexus 5X het in zich heeft om net zo'n populair toestel te worden als de huidige Nexus 5. Er zijn tegenwoordig veel meer toestellen die én betaalbaar én zeer snel zijn. Ik denk dat dat allemaal een stuk minder gaat zijn met de 5X, mede omdat de 5 eigenlijk nog prima mee kan gaan, en de 5X niet zo'n hele grote upgrade is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-08 12:16
Sowieso een gekke render, want het lockscreen dat daar te zien is is 99% iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 16:06
Verkoop vanaf morgen in de Play Stores, helaas geen NL: http://www.androidpolice....-korea-japan-and-ireland/

Er word alleen van Play Store gesproken dus kan best dat het hier ook in de gewone retail beschikbaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:05
jip_86 schreef op maandag 28 september 2015 @ 17:59:
Verkoop vanaf morgen in de Play Stores, helaas geen NL: http://www.androidpolice....-korea-japan-and-ireland/

Er word alleen van Play Store gesproken dus kan best dat het hier ook in de gewone retail beschikbaar komt.
Volgens AP wordt ie alleen te koop aangeboden via de Google Store, en dus niet via de retail verkrijgbaar. Dan wordt het importeren, of een paar weekjes wachten... Wel lijkt het me raar als ze NL niet snel toevoegen, aangezien de Nexus 6 niet meer te koop is ("Momenteel niet op voorraad").

Prijs wordt $ 379 voor 16GB, reken maar op € 379 dan ook, of wellicht een tientje meer of minder.

/edit: Google vraag nu 90 euro voor dubbel zoveel geheugen (N6 en N9). Geen idee of zie die lijn blijven doorzetten...

[ Voor 6% gewijzigd door FabianNL op 28-09-2015 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 15:45

Christiano007

Ich bin der champion

FabianNL schreef op maandag 28 september 2015 @ 18:24:
[...]

Volgens AP wordt ie alleen te koop aangeboden via de Google Store, en dus niet via de retail verkrijgbaar. Dan wordt het importeren, of een paar weekjes wachten... Wel lijkt het me raar als ze NL niet snel toevoegen, aangezien de Nexus 6 niet meer te koop is ("Momenteel niet op voorraad").

Prijs wordt $ 379 voor 16GB, reken maar op € 379 dan ook, of wellicht een tientje meer of minder.

/edit: Google vraag nu 90 euro voor dubbel zoveel geheugen (N6 en N9). Geen idee of zie die lijn blijven doorzetten...
ga er maar van uit dat het toestel €459 oid wordt. De Moto X Style is $399 en kost bij ons ook €499,-

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Christiano007 schreef op maandag 28 september 2015 @ 18:29:
[...]

ga er maar van uit dat het toestel €459 oid wordt. De Moto X Style is $399 en kost bij ons ook €499,-
Inderdaad. Veel te duur voor wat die telefoon is dus. :(

Ik zoek verder naar een vervanger voor mijn Nexus 4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
FabianNL schreef op maandag 28 september 2015 @ 18:24:
[...]

Nexus 5 was hiervoor ook pas in maart verkrijgbaar in de play store (nieuws: Google verkoopt Nexus 5 en 7 in Nederlandse Play Store - update). Hier staat ook expliciet dat hij alleen niet in US-Carrier stores uit gaat komen. Goede hoop dat het weer zo gaat als ik het zo allemaal zie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeneunited
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 13:47
Slecht nieuws dus, of vinden jullie 480 wel een goede prijs voor zo'n matig toestel? Is het 2 jaar later nou echt zo'n grote verbetering?

En dus wéér niet via de NL Play Store, klein beetje hoop nog dat 'ie wel op korte termijn in de winkel ligt. Alhoewel ik niet eens meer zeker ben of ik m wel wil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:06
Joeneunited schreef op maandag 28 september 2015 @ 19:31:
Slecht nieuws dus, of vinden jullie 480 wel een goede prijs voor zo'n matig toestel? Is het 2 jaar later nou echt zo'n grote verbetering?

En dus wéér niet via de NL Play Store, klein beetje hoop nog dat 'ie wel op korte termijn in de winkel ligt. Alhoewel ik niet eens meer zeker ben of ik m wel wil...
Dat valt niet te beantwoorden want de prijs is niet bekend en ook niet of het een matig toestel is ja/nee.

Even afwachten lijkt me :)

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
jip_86 schreef op maandag 28 september 2015 @ 19:29:
[...]

Nexus 5 was hiervoor ook pas in maart verkrijgbaar in de play store (nieuws: Google verkoopt Nexus 5 en 7 in Nederlandse Play Store - update). Hier staat ook expliciet dat hij alleen niet in US-Carrier stores uit gaat komen. Goede hoop dat het weer zo gaat als ik het zo allemaal zie :)
Dat kwam doordat er ten tijde van de release van de Nexus 5 nog helemaal geen Nexus hardware verkocht werd in de NL Play Store. Ik verwacht dan ook niet dat het heel lang zal duren eer de N5X en N6P in de NL Play Store te koop zijn (ik verwacht ergens in oktober).

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
hmmm die 5x, geen microsd ( wel verwacht van Nexus toestellen ) en geen wireless charging en 379.99 dollar is de beginprijs voor de 16gb versie.

Hopelijk max 449 voor een 32gb versie, anders zijn er betere toestellen ( Nexus ervaring of niet )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-09 08:33
Katmi schreef op maandag 28 september 2015 @ 20:21:
hmmm die 5x, geen microsd ( wel verwacht van Nexus toestellen ) en geen wireless charging en 379.99 dollar is de beginprijs voor de 16gb versie.

Hopelijk max 449 voor een 32gb versie, anders zijn er betere toestellen ( Nexus ervaring of niet )
Hoe kan je nou microsd support verwachten op een Nexus? Op de Nexus 4 na nooit meer geweest en met de focus van Google op de cloud zal dat wellicht ook niet meer gebeuren.

Opvallend feitje uit de FCC gelekte info:
Geen band 20 te bespeuren bij de LTE frequenties...

http://www.androidauthori...us-5x-fcc-listing-644931/

Dat zou wel straf zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Drwho1 schreef op maandag 28 september 2015 @ 20:29:
[...]

Hoe kan je nou microsd support verwachten op een Nexus? Op de Nexus 4 na nooit meer geweest en met de focus van Google op de cloud zal dat wellicht ook niet meer gebeuren.

Dat zou wel straf zijn.
Heb toch nergens beweerd dat ik het ''verwacht'' 8)7 , mijn geen SD opmerking was gewoon op een Android Police post eerder vandaag over geen microSD net zoals de geen wireless charging optie.

Begint gewoon meer en meer te lijken op een midrange toestel met een hoge prijs, uiteraard laten we de aankondiging afwachten, maar sommige dingen zijn al bevestigd die ontbreken + de US prijs.

[ Voor 12% gewijzigd door Katmi op 28-09-2015 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
Katmi schreef op maandag 28 september 2015 @ 20:38:
[...]

Heb toch nergens beweerd dat ik het ''verwacht'' 8)7 , mijn geen SD opmerking was gewoon op een Android Police post eerder vandaag over geen microSD net zoals de geen wireless charging optie.

Begint gewoon meer en meer te lijken op een midrange toestel met een hoge prijs, uiteraard laten we de aankondiging afwachten, maar sommige dingen zijn al bevestigd die ontbreken + de US prijs.
Inderdaad verkeerd geïnterpreteerd, excuus. Je formulering liet evenwel ruimte voor interpretatie. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Koen87 schreef op maandag 28 september 2015 @ 09:31:
[...]

Rearth heeft al een screencover gemaakt voor de Nexus 5X, waaruit wordt bevestigt dat de renders van Spigen dus ook daadwerkelijk fake zijn
Wacht, dus die van Spigen zijn per definitie fout, en die van Rearth per definitie correct?
Beetje raar, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Drwho1 schreef op maandag 28 september 2015 @ 20:43:
[...]

Inderdaad verkeerd geïnterpreteerd, excuus. Je formulering liet evenwel ruimte voor interpretatie. :P
Geen probleem :P
Hoop wel nog steeds dat sommige dingen fout zijn, zoals bv geen LTE band 20, achja morgen zullen we wel zien :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabianNL
Katmi schreef op maandag 28 september 2015 @ 20:38:
[...]

Hoezo wordt het toestal opeens de laatste dagen midrange genoemd? Is het puur elkaar napraten, of komt het door de definitieve renders van de 6P welke toch stiekem wel mooi is?

Een 808, USB C, fingerprint reade; RAM en camera zijn nog onbekend... Ik ken geen ander toestel wat hetzelfde biedt voor minder dan 380 euro. Of heb ik iets gemist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Laatst online: 22:32

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

FabianNL schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:44:
[...]

Hoezo wordt het toestal opeens de laatste dagen midrange genoemd? Is het puur elkaar napraten, of komt het door de definitieve renders van de 6P welke toch stiekem wel mooi is?

Een 808, USB C, fingerprint reade; RAM en camera zijn nog onbekend... Ik ken geen ander toestel wat hetzelfde biedt voor minder dan 380 euro. Of heb ik iets gemist...
Geen band 20, geen OIS, snapdragon 600, 2GB RAM, duidelijk midrange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
ocn schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:51:
[...]

Je gaat nogal kort door de bocht.

Snapdragon 808, niet meteen midrange. OIS niet noodzakelijk een high-end feature.
LTE bands hebben ook weinig met de segmentering van een toestel te doen.

Het zal eerder semi-high-end worden.

Edit: Nexus 5X spec sheet is volledig gelekt:
http://www.androidpolice....pecs-confirms-2gb-of-ram/

[ Voor 18% gewijzigd door Drwho1 op 28-09-2015 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
De Snapdragon 808 CPU zit ook gewoon in de G4. LTE banden zijn wel jammer opzich. De 20 band (KPN/Vodafone) en 8 (T-Mobile) zijn toch wel de banden die voor een beter bereik/verbinding zouden moeten zorgen.

[ Voor 5% gewijzigd door jip_86 op 28-09-2015 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
ocn schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:51:
[...]

Band 20 lijkt me sterk, denk dat die wel in het EU-model ondersteund gaan worden hoor. OIS is inderdaad jammer maar is blijkbaar niet mogelijk met de nieuw soort camera (is een iPhone 6S ook midrange?). Er zit een 808 in, geen 600.
2GB is wel echt bizar... Dat vind ik nog veruit het grootste minpunt.

Alle specs: http://www.androidpolice....pecs-confirms-2gb-of-ram/

[ Voor 5% gewijzigd door FabianNL op 28-09-2015 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:27

Klippy

Still Game

FabianNL schreef op maandag 28 september 2015 @ 22:18:
[...]

[..]
2GB is wel echt bizar... Dat vind ik nog veruit het grootste minpunt.

Alle specs: http://www.androidpolice....pecs-confirms-2gb-of-ram/
Waarom is dat eigenlijk bizar, heb je nu serieus last van 2GB geheugen?

2GB vind ik eigenlijk niet echt een probleem, vind het eerder vreemd dat iedereen vanzelf meer geheugen verwacht. Als ik software zou schrijven die opeens 33% meer geheugen ging gebruiken op tijd van 2 jaar zou dat me niet in dank worden afgenomen. Bij Android is de trend eigenlijk dat het geheugengebruik afneemt door de optimalisaties en door een snellere CPU zou je in theorie weer meer RAM compression kunnen doen in zRAM.
Beetje scheve vergelijking misschien, maar waarom zou meer RAM perse nodig zijn? Ik loop zelf nog met een Galaxy S2 met 1GB want dat ding ging (tot 3 weken geleden) niet kapot en loopt met Android 5 nog steeds prima en stabiel. Enige dat soms last heeft van weinig RAM is browsen met een paar tabs, maar op bijvoorbeeld mijn 2013 Nexus 7 heb ik zelf nog nooit wat gemerkt van weinig RAM met 2GB.
Al zou 1GB ook niet veel schelen in productiekosten, dus het zal vooral marketing zijn (expres lager in de markt plaatsen) dan techniek, maar ik denk niet dat ik veel mis zonder die 1GB.

Wat mij zou tegenvallen is denk ik wel dat gebrek aan Qi charging als dat echt ontbreekt. Heb het nu ook niet, maar keek daar wel naar uit eigenlijk. Veel kennissen hebben de huidige Nexus 5 en die gebruiken het allemaal... Dan zou een beperkte accuduur ook een minder groot bezwaar zijn want je legt dat ding gewoon op zo'n plaatje op kantoor.

Verder even afwachten tot morgen, zal eigenlijk vooral van de beschikbaarheid afhangen denk ik, want die S2 is nu toch wel aan vervanging toe na bijna 3,5 jaar.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien hoopte men op de perfecte telefoon, maar die bestaat voor 99% van de mensen niet. De Nexus 6 kreeg met name kritiek om z'n formaat en prijs. Je kunt niet alles willen, geen sub-flagship prijs met flagship specs. De Nexus 5 leek dat misschien te zijn, naar had toch ook z'n tekortkomingen (volgens veel mensen de camera, accu, microfoon bij video opnemen en speaker bij media). Als de knelpunten van zowel de Nexus 5 als 6 nu nu (grotendeels) zijn aangepakt in de 5X, denk ik dat deze telefoon met deze specs voor een fatsoenlijke prijs (379-450 euro bij release) zeer goed zal gaan verkopen.

Ondanks dat het een Nexus is krijg ik toch het gevoel dat men dat zoekt, een iets breder publiek en dus iets groter marktaandeel voor de Nexus. Ik denk ook dat dat blijkt uit het feit dat men nu voor het eerst met 2 toestellen komt. Als Nexus een groter marktaandeel krijgt gaat Google z'n fragmentatie tegen, en heeft LG weer een topper zoals de Nexus 5 op de markt. Ik zou die tactiek in ieder geval goed kunnen begrijpen.

Als het EU-model wel LTE-band 20 heeft en de 32GB reëel blijft qua prijs, ga ik dit toestel met deze specs zeker aanschaffen. Denk dat ik hiermee weer prima 2 jaar vooruit kan, zeker icm stock Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 02:32:
Misschien hoopte men op de perfecte telefoon, maar die bestaat voor 99% van de mensen niet. De Nexus 6 kreeg met name kritiek om z'n formaat en prijs. Je kunt niet alles willen, geen sub-flagship prijs met flagship specs.
OnePlus Two : 1080p 5.5 inch IPS LCD, dual sim, 4gb DDR4, 64gb storage, snapdragon 810 v2.1, usb-c, redelijk premium design met degelijke kwaliteit, zo goed als stock android met handige toevoegingen, 400 Euro.

Over heel het invites debacle zullen we het dan maar niet hebben, maar je hebt wel je flagship specs and sub-flagship prijs.
Design en dergelijke is dan up for debate, maar we hadden het puur over sub-flagship prijs met flagship specs en dat heb je wel met de OnePlus Two, als je een invite vast krijgt.

Ik ben meer dan tevreden met een Snapdragon 808 in de Nexus 5x, maar voor een beginprijs van 379.99 voor 16gb had ik graag wireless charging en 3gb ram gezien met full EU LTE banden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:08
Voor die 380 euro blijf ik nog wel even doorbellen met mijn Galaxy S5 Plus en zeker als ie Android 6 krijgt.

Weer een prijs die gewoon net te is. 299 en 345 had mooi geweest

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Katmi schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 02:47:
[...]

OnePlus Two : 1080p 5.5 inch IPS LCD, dual sim, 4gb DDR4, 64gb storage, snapdragon 810 v2.1, usb-c, redelijk premium design met degelijke kwaliteit, zo goed als stock android met handige toevoegingen, 400 Euro.

Over heel het invites debacle zullen we het dan maar niet hebben, maar je hebt wel je flagship specs and sub-flagship prijs.
Design en dergelijke is dan up for debate, maar we hadden het puur over sub-flagship prijs met flagship specs en dat heb je wel met de OnePlus Two, als je een invite vast krijgt.

Ik ben meer dan tevreden met een Snapdragon 808 in de Nexus 5x, maar voor een beginprijs van 379.99 voor 16gb had ik graag wireless charging en 3gb ram gezien met full EU LTE banden.
Je hebt zeker een punt, hoewel de OnePlus Two weer kritiek krijgt vanwege het ontbreken van NFC, het eveneens ontbreken van wireless charging en quick charging en de Snapdragon 810 die al dan niet terecht nog steeds mensen afschrikt. En ik weet dat NFC nog niet onmisbaar is, maar voor een flagship toch een opvallende keuze. Iedere telefoon mist wel iets, en zo niet, is hij vaak onbetaalbaar bij release.

Waar het mij vooral om gaat is dat ik echt het gevoel heb dat men met de 5X en de 6P naar mijn idee gaat voor een breder publiek. Volgens mij is de Nexus ooit op de markt gebracht voor de typische Tweaker, en wordt het nu steeds meer een mainstream toestel. Of proberen ze van stock Android meer het mainstream OS te maken (denk ook aan het Android One project). Misschien niet altijd naar volle tevredenheid van de echte Tweakers, maar wel voor mensen zoals ik. En gezien het feit dat ze nu maandelijks willen gaan updaten met patches kan ik me er ook wel iets bij voorstellen dat het voor hen prettig is als de fragmentatie wordt teruggedrongen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2015 06:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
Aangezien wireless charging ook zal ontbreken op de 5X, zie ik eigenlijk geen reden meer om voor de 5X te gaan. Ik vraag me wel af hoe het bij beide apparaten zit met NFC, ik ging er wel van uit dat beiden dit ondersteunen, gezien Android Pay etc. Is dit tegenwoordig al mogelijk bij full metal bodies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
Kiwi schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 07:51:
Aangezien wireless charging ook zal ontbreken op de 5X, zie ik eigenlijk geen reden meer om voor de 5X te gaan. Ik vraag me wel af hoe het bij beide apparaten zit met NFC, ik ging er wel van uit dat beiden dit ondersteunen, gezien Android Pay etc. Is dit tegenwoordig al mogelijk bij full metal bodies?
NFC zit er 99% zeker op, met het oog op de lancering van android pay.
De Huawei Mate 7 (full metal body) heeft bijvoorbeeld ook NFC, doordat men op strategische plaatsen dunne plastic lijntjes laat lopen (ook voor antennes te zien).

Maar inderdaad, geen wireless charging (vermoedelijk op beide)...tja. Ik had het graag gewild, maar of het nou een dealbreaker hoeft te zijn...daar ben ik nog niet uit.

Benieuwd waar de embargo's van de (p)reviews gaan vanavond...misschien heeft MKBHD al wel wat erover.

[ Voor 6% gewijzigd door Drwho1 op 29-09-2015 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
Drwho1 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:50:
[...]

NFC zit er 99% zeker op, met het oog op de lancering van android pay.
De Huawei Mate 7 (full metal body) heeft bijvoorbeeld ook NFC, doordat men op strategische plaatsen dunne plastic lijntjes laat lopen (ook voor antennes te zien).

Maar inderdaad, geen wireless charging (vermoedelijk op beide)...tja. Ik had het graag gewild, maar of het nou een dealbreaker hoeft te zijn...daar ben ik nog niet uit.

Benieuwd waar de embargo's van de (p)reviews gaan vanavond...misschien heeft MKBHD al wel wat erover.
Er is natuurlijk ook een mogelijkheid dat NF. in de zwarte balk zit. QI had mij over kunnen halen naar de 5X, dus de 6P wordt steeds aantrekkelijker.

Overigens denk ik niet dat er al reviewtoestellen zijn geleverd, dat doet Google vaak niet, en dan waren de leaks wel anders geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Vanwaar de plotselinge gedachte dat er geen Qi op zit? Zou wel vrij ruk zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel50506
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-09 11:44
Reaper.JA2 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:59:
Vanwaar de plotselinge gedachte dat er geen Qi op zit? Zou wel vrij ruk zijn :9
Een artikel van gisteren op Android Police:
http://www.androidpolice....wireless-charging-either/

Persoonlijk vind ik het best een gemist, ik vind het fijn werken met mijn huidige Nexus 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Drwho1 schreef op maandag 28 september 2015 @ 20:29:
[...]

Dat zou wel straf zijn.
Wellicht omdat Google de ondersteuning voor micro SD kaartjes nog beter wordt met Android M?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:09
Ik ben zeer benieuwd naar de presentatie vanavond! De speclist die gister voorbij kwam vind ik persoonlijk, zoals hier al werd geopperd, een beetje tegenvallen. Ik had op meer gehoopt. Stiekem heb ik dan ook nog de hoop dat deze niet helemaal klopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Voor de mensen die veel games spelen op hun toestel is de 2GB misschien een tegenvallen. Echter voor mensen die met name gewoon apps als agenda, internet, etc gebruiken is de 2GB denk ik meer dan voldoende. Zeker op een nexus telefoon die toch geen zware skin/launcher er overheen heeft liggen.

Sowieso zullen de zware gamers sneller voor een toestel gaan met een high end processor als de 810 en later de 820, daarbij valt de nexus 5x dan, met de huidige bekende specs, dus af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-09 18:07

ErikKo

Rippie

zunrob schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:17:
Ik ben zeer benieuwd naar de presentatie vanavond! De speclist die gister voorbij kwam vind ik persoonlijk, zoals hier al werd geopperd, een beetje tegenvallen. Ik had op meer gehoopt. Stiekem heb ik dan ook nog de hoop dat deze niet helemaal klopt!
Hoe laat is deze presentatie (NL tijd)? En waar is deze te volgen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
ErikKo schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:03:
[...]

Hoe laat is deze presentatie (NL tijd)? En waar is deze te volgen? :)
Als het goed is om 18:00 en te volgen via YouTube: Google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.androidauthori...rototype-hands-on-645143/

Android Authority met een hands-on van een prototype. In deze kleur niet echt fraai wat mij betreft, denk dat ie in het zwart wel mooi zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
En kut, geen MicroSD dus :(

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:08
Weer een gemiste kans dus eigenlijk. Hoe moeilijk kan het zijn wireless charging, micro sd slot, dikkere accu...

Wordt het toch maar weer verder zoeken helaas. Had z´on in een Nexus phone weer....

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
aveenhuysen schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:49:
Weer een gemiste kans dus eigenlijk. Hoe moeilijk kan het zijn wireless charging, micro sd slot, dikkere accu...

Wordt het toch maar weer verder zoeken helaas. Had z´on in een Nexus phone weer....
Ik ook, maar geen MicroSD is voor mij toch wel weer een dooddoener. Ik ga gewoon niet weer een 64GB telefoon kopen (als die er überhaupt al komt).

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:10
Bah, toch wel balen hoor. Had echt gehoopt dat dit toestel alles zou bieden wat ik zocht;
- Minimaal 5" 1080*1920
- Wireless Charging
- USB-C
- Fingerprint
- 3 GB werkgeheugen

Maar zoals het nu lijkt geen 3GB werkgeheugen en geen wireless Charging.
Toestel bied dan niet veel extra's t.o.v andere toestellen.

Misschien dat het nog zoiets word als 16GB/2GB en 32GB/3GB wat je wel vaker ziet, maar dan nog blijft het gemis van Wireless Charging wel groot. Maar laten we hopen dat Google ons vanavond verrast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jip_86
Wat een verbazing ineens allemaal. Micro-SD heeft er nog nooit in gezeten, en nu ineens wel :?

[ Voor 6% gewijzigd door jip_86 op 29-09-2015 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 10:24
Mijn huidige Nexus 5 heeft ook niet alles wat is destijds wenste (lees MicroSD). Maar Google gaat nou eenmaal zichzelf niet in de vingers snijden en jou alles op laten slaan op een SD.

Ik vind de specs gewoon normaal, 3GB is overbodig in mijn ogen. Alleen het wireless chargen is jammer, maar gebruik ik nu ook niet.

Het is een goede kandidaat voor mij, maar neig toch eerder naar de Xiaomi Mi4C.

Voorlopig werkt mijn N5 nog goed, op de accu na die al redelijk snel leeg is. Ik wacht nog wel even af wat Android 6.0 doet op de N5 en dan ga ik de keuze maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
AFCAjax schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:21:
Voorlopig werkt mijn N5 nog goed, op de accu na die al redelijk snel leeg is.
Dit is toch een belangrijk, zo niet het belangrijkste, aspect van de telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
jip_86 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:16:
Wat een verbazing ineens allemaal. Micro-SD heeft er nog nooit in gezeten, en nu ineens wel :?
Ja ik begrijp er ook niets van. :?

Het druist gewoon principieel in tegen de strategie van Google, behalve die ene keer en dat was toen nog een ander tijdperk.
Opslagruimte kost omzeggens niets meer (behalve voor de consument) en er zijn cloud-oplossingen te over. Operatoren wereldwijd beginnen hun dataplannen stilaan ook aan deze nieuwe tendens aan te passen.
Het is bijna hetzelfde als roepen om een laptop met een floppydisk.

Anyhow,

Behoorlijk flets design en de uitstulpende camera is ook niet echt mooi...en die mint kleur juk. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Reaper.JA2 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:36:
[...]

Dit is toch een belangrijk, zo niet het belangrijkste, aspect van de telefoon
Dat hij werkt, of dat de accu het goed doet? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:12

IkWilbert

Het is mij!

vanaf 2 november in NL?
"De prijzen van de Nexus 5X in Nederland liggen beduidend hoger dan we eerder zagen zo blijkt uit onze bron. De 16GB-versie zal voor € 479 verkocht worden, waar de 32GB-versie voor € 529 over de toonbank gaat. Dit versus een Amerikaanse beginnend bij $ 379 is een bijzonder groot verschil."

http://androidworld.nl/ni...mber-levering-9-november/

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
IkWilbert schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:42:
vanaf 2 november in NL?
"De prijzen van de Nexus 5X in Nederland liggen beduidend hoger dan we eerder zagen zo blijkt uit onze bron. De 16GB-versie zal voor € 479 verkocht worden, waar de 32GB-versie voor € 529 over de toonbank gaat. Dit versus een Amerikaanse beginnend bij $ 379 is een bijzonder groot verschil."

*Afgehaakt* :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
9 november ook...
Zit al een maand met een 100 euro toestel omdat ik de mijn Nexus 5 in het water gegooid had, had gehoopt dat ik daar deze week vanaf was eigenlijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosemime
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:13
Zo zeg, dat is flink hoger dan ik had verwacht. Dan blijf ik mooi nog even bij mn Nexus 5

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Laatst online: 21:46

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ik geloof er niet zoveel van... lijkt me zeer stug. We zullen het vanavond weten.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:08
Steeffoon schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:47:
Ik geloof er niet zoveel van... lijkt me zeer stug. We zullen het vanavond weten.
Ik denk niet dat wij vanavond te horen krijgen wat de prijzen worden in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

-EvoLution- schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:52:
[...]

Ik denk niet dat wij vanavond te horen krijgen wat de prijzen worden in Nederland.
Neem aan dat Europese prijzen dan wel bekend worden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09 16:14
vanaf 2 november in NL?
Jeeemig... dan toch maar geen fingerprint en gyro maar wel met een klasse batterij voor een Moto X Play gaan voor ~285euro uit India.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:48
Jemig. Wat een prijzen zeg. Ben ik even blij dat ik van een galaxy S6 aktie gebruik gemaakt hebt. Met deze prijzen ben ik bang dat het niet het succes zal worden als de eerste N5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Vraag me af waarom ik dan een Nexus 5X zou nemen boven de Moto X Play. Laatst genoemde is ook praktisch native Android en heeft een grotere accu en verder vrijwel dezelfde specs. Marginaal grotere behuizing met een betere screen to body ratio. En ik denk wat goedkoper en beter leverbaar.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
catchingfire schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:57:
[...]

Jeeemig... dan toch maar geen fingerprint en gyro maar wel met een klasse batterij voor een Moto X Play gaan voor ~285euro uit India.
Waar koop je die dan? :)
Tsurany schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:04:
Vraag me af waarom ik dan een Nexus 5X zou nemen boven de Moto X Play. Laatst genoemde is ook praktisch native Android en heeft een grotere accu en verder vrijwel dezelfde specs. Marginaal grotere behuizing met een betere screen to body ratio. En ik denk wat goedkoper en beter leverbaar.
Of de OnePlus2, die voor €400 alles wat beter geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Asskicker schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:10:
[...]

Geen NFC, amper een upgrade van de OPO.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
True schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:15:
[...]

Geen NFC, amper een upgrade van de OPO.
Behalve geen NFC is die telefoon volgens mij beter dan de 5X. En NFC gebruik ik persoonlijk (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt nu toch wel heel benieuwd naar vanavond... Als deze prijs klopt, 529 euro voor 32GB, vraag ik me af of dat het waard is ten opzichte van m'n Moto X 2014.... Maar zou wel raar zijn, ik kan me herinneren dat de prijs in euro's voor de Nexus 5 gelijk was aan de prijs in dollars. Kan iemand daar zekerheid over geven? Het zijn tenslotte dezelfde betrokken partijen, Google en LG.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2015 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Laatst online: 21:16
Ik ben benieuwd wat Google vanavond te melden heeft. Ik ben echter bang dat ik toch bij IOS blijf als ik dit zo allemaal lees :( Voor volgende week vrijdag wil ik iig een keuze maken: Een goed Android toestel of een iPhone 6s plus. Gezien een goed Android toestel vinden nogal moeilijk en frustrerend is, wordt het waarschijnlijk de 6s plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 12:14
vanaf 2 november in NL?

Dag, Nexus ;w 8)7 |:(

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 17:20
Lijkt me toch wel erg zuur als de Nexus lijn weer heel duur word... zeker als het alleen in Nederland is.

Maar de Nexus 5X vond ik toch al niets, gezien de renders.
Geef mij maar de Nexus 6P, die ziet er een stuk beter uit, met aluminium behuizing.

Het gaat ook wel echt van de reviews afhangen hier. Ben nog steeds erg blij met m'n Nexus 5.
De nieuwe foto's van de Nexus 6P gaven mij pas interesse voor een upgrade. :P

(Offtopic, ik hoop ook dat ze een nieuwe Nexus tablet van Samsung laten zien? Nexus 10X? :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
Eerlijk gezegd denk ik dat het artikeltje van Androidworld.nl zuiver clickbait is, ze willen gewoon nog effe meesurfen op de hype rond de nieuwe Nexussen.

Een prijsverschil van 100 tussen de $ en € lijkt me erg twijfelachtig en zo prijzen ze zich erg uit de markt. Om het valutaverschil op te vangen volstaat 10 of 20 meer in € zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Laatst online: 21:16
Drwho1 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:55:
..
Een prijsverschil van 100 tussen de $ en € lijkt me erg twijfelachtig en zo prijzen ze zich erg uit de markt. Om het valutaverschil op te vangen volstaat 10 of 20 meer in € zeker.
Motorola doet het ook met de Style en Pure...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
Anteros schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:57:
[...]

Motorola doet het ook met de Style en Pure...
Gewoon keihard negeren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 13:36
Blijkbaar heeft iemand een "prototype" van de Nexus 5x. Dit is alleen de body zonder hardware erin. Veel reacties op andere fora gelezen dat dit gewoon een 3D print is en dus helemaal geen prototype.

YouTube: Google Nexus 5X Prototype Hands On \[4K]

Ben er zelf niet echt kapot van moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackP
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-04-2022
Stond hierboven al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 13:36
Ah niet gezien omdat het niet een directe link naar het filmpje was. Desalniettemin ben ik er niet van overtuigt dat het een echt prototype is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackP
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-04-2022
Dat ben ik, net als vele andere, met je eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Asskicker schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:10:
Dan moet je gaan bedelen bij anderen om een invite te krijgen om de telefoon te mogen kopen. Je moet dus ontzettend veel moeite gaan doen en dan nog eens grof geld neerleggen ook. Dat beleid vind ik ook weer zeer discutabel. Zie ook de V&A waar iedereen geld wilt verdienen met die invites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:59

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Zucht... geen wireless charging. Prima, dan strepen we deze ook weer van de lijst. Heb zo'n Qi plaatje op m'n nachtkastje liggen, werkt toch wel erg prettig. Dan hou ik het nog wel even met m'n 'oude' N5 uit :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:33
Ik zie het voordeel van het QI plaatje niet helemaal hoor.. Ik heb er zelf ook een icm een nexus 5, maar gebruik hem eigenlijk nooit. Het is niet alsof het veel handiger is dan een kabeltje (mits die lang genoeg is). En dat laden gaat bij mij de helft van de tijd sowieso niet goed, dus ik vind het nou niet echt een gemis eigenlijk. En met Microusb-C zou je het gezanik met hem er verkeerdom in doen ook kwijt moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Tsurany schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:34:
[...]

Dan moet je gaan bedelen bij anderen om een invite te krijgen om de telefoon te mogen kopen. Je moet dus ontzettend veel moeite gaan doen en dan nog eens grof geld neerleggen ook. Dat beleid vind ik ook weer zeer discutabel. Zie ook de V&A waar iedereen geld wilt verdienen met die invites.
Valt goed mee, er komen er dagelijks ook gratis bij. Gewoon een beetje opletten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
Zinloos1 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:01:
Ik zie het voordeel van het QI plaatje niet helemaal hoor.. Ik heb er zelf ook een icm een nexus 5, maar gebruik hem eigenlijk nooit. Het is niet alsof het veel handiger is dan een kabeltje (mits die lang genoeg is). En dat laden gaat bij mij de helft van de tijd sowieso niet goed, dus ik vind het nou niet echt een gemis eigenlijk. En met Microusb-C zou je het gezanik met hem er verkeerdom in doen ook kwijt moeten zijn.
Ik gebruik mijn QI lader elke nacht, omdat het altijd zo'n gigantisch gekloot was met Micro-USB. Met type-c heb je dat al een stuk minder, maar het is nog altijd minder makkelijk dan hem gewoon op een lader leggen. Overigens kan ik wel over het gemis van wireless charging heen komen, dankzij USB-C, maar ook dankzij ZNAPS (mits die binnenkort geleverd worden :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Sinds mijn Nexus 5 elke keer zo goed als leeg was als ik thuis kwam lag die in de praktijk toch altijd aan het kabeltje omdat je hem dan gewoon kan gebruiken. Had wel zo'n pad op het bureau liggen, maar in de praktijk komt daar niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Dat kan toch niet waar zijn dat ze dit soort prijzen gaan hanteren? Dan beseffen ze zelf toch ook wel dat bijna iedereen voor die prijs iets anders gaat kopen wat betere specs heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Prijzen van AW lijken toch te kloppen...
http://www.androidpolice....several-countries-leaked/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
500 dollar, dat is nu 445 Euro als je het omrekent, maar ze vragen er 649 voor?! 205 Euro meer! Dat is toch absurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:33
Wauw, dit is wel redelijk absurd. Waarom is de omrekening van de US naar Europa zo belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Zijn wel de 6P prijzen, maar wel bizar verschil idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-08 18:56
Hoe laat zou het event beginnen dan? Ik zie alleen 8AM in die invite, maar geen timezone oid..

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
6 uur bij ons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

zunrob schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:38:
500 dollar, dat is nu 445 Euro als je het omrekent, maar ze vragen er 649 voor?! 205 Euro meer! Dat is toch absurd?
Vergeet niet dat er in Europa nog BTW bijkomt. Nog steeds een groot verschil, maar wel een stuk (de helft) minder dan die 205euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Hier kan je de livestream volgen: YouTube: Google Press Event 9/29/15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeneunited
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 13:47
Pagina: 1 ... 3 ... 39 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Prijzen, levertijden: ~~~[Nexus 5X] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: ~~~[LG Nexus 5X] Accessoires