Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• djmelvee
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 20:15
quote:
-Splash- schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:52:
[...]

Dat is een kwestie van tijd. ;) Over een half jaar is dat wel redelijker.
Het gigantische prijsverschil tussen Nexus en Pixel zal nooit gaan wennen helaas.. 1000 euro voor een telefoon is erg veel.

• Sjeik
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 13:05
Pfff... 13 februari had ik mijn telefoon teruggestuurd omdat hij in de boot-loop zat. Vandaag terug ontvangen. Wil ik hem vanavond installeren, na 3 minuten ermee bezig te zijn: weer de boot-loop!! :( :( :(

Dus mag hij weer terug, weer ruim 2 weken wachten... ;(

Was ik maar rijk en niet zo knap...

• freakshock88
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 14-12 16:05
Mijn 5X is na 2,5 week weggeweest te zijn via Mediamarkt weer terug, bootloop is opgelost nadat er een boardswap is uitgevoerd.
Inderdaad wel de NO RPMB status in de bootloader.
Ondanks dat heb ik hem met behulp van de reddit thread die hier eerder gepost is wel kunnen rooten. Alleen de instructie m.b.t. Magisk klopt niet helemaal, ik heb eerst de laatste SuperSU geflasht in TWRP, vervolgens direct de Magisk zip, daarna had ik root.

freakshock88 wijzigde deze reactie 03-03-2017 11:13 (4%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Vincent_
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Sinds vanavond heb ik helaas ook een bootloop op mijn Nexus 5X (aankoopdatum 31 mei 2016).
Ik kom wel in Fastboot Mode, maar vervolgens niet in Recovery Mode. Alle opties hebben als resultaat dat ik het Google logo weer krijg te zien en de telefoon opnieuw opstart. Behalve Power Off, dan gaat ie uit.

Morgen stuur ik hem terug naar Bol.com. Benieuwd of ze hem gaan repareren en hoe lang dat duurt of dat ik ook een optie krijg aangeboden voor een ander toestel.

_Vincent_ wijzigde deze reactie 06-03-2017 00:55 (3%)

• Sjeik
quote:
_Vincent_ schreef op zondag 5 maart 2017 @ 23:43:
Morgen stuur ik hem terug naar Bol.com. Benieuwd of ze hem gaan repareren en hoe lang dat duurt of dat ik ook een optie krijg aangeboden voor een ander toestel.
Bij mij hebben ze hem (geprobeerd) te repareren... Zonder succes dus! Hij is nu weer terug naar Bol.com.

• _Vincent_
  • Niet online
quote:
Sjeik schreef op maandag 6 maart 2017 @ 08:53:
[...]

Bij mij hebben ze hem (geprobeerd) te repareren... Zonder succes dus! Hij is nu weer terug naar Bol.com.
Ai...dat klinkt niet erg hoopgevend. Hebben ze vermeld wat ze bij jouw toestel hebben gerepareerd? Bij een boardswap mag het probleem toch niet zo snel terugkeren lijkt me?
En hoe lang duurde het voordat je hem terug kreeg van Bol.com?

Opvallend bij mij was overigens dat het toestel in bootloop kwam terwijl ik er mee bezig was en deze aan de snellader hing. Misschien dus toch iets met oververhitting?
Al maakt het in feite weinig uit hoe het ontstaan is. Hij is kapot en moet gerepareerd worden...

• Sjeik
quote:
_Vincent_ schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:44:
[...]

Ai...dat klinkt niet erg hoopgevend. Hebben ze vermeld wat ze bij jouw toestel hebben gerepareerd? Bij een boardswap mag het probleem toch niet zo snel terugkeren lijkt me?
En hoe lang duurde het voordat je hem terug kreeg van Bol.com?

Opvallend bij mij was overigens dat het toestel in bootloop kwam terwijl ik er mee bezig was en deze aan de snellader hing. Misschien dus toch iets met oververhitting?
Al maakt het in feite weinig uit hoe het ontstaan is. Hij is kapot en moet gerepareerd worden...
Ze hebben hem gereset staat er in het verslag. Geen boardswap denk ik dus.
Ik heb hem 13-2 verzonden en 2-3 terug.

Bij mij hing hij niet aan de oplader toen hij voor het eerst resette.

• J0YR1D3R
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
quote:
J0YR1D3R schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 14:28:
[...]

Maakt niets uit, die van mij ligt ook net na een jaar bij de reparateur. Heb hem voornamelijk met usb-a opgeladen. Hij zal komende week wel klaar zijn denk ik na 2-3 weken. Weet alleen niet of ik hem nog actief ga gebruiken nu ik een 6P heb gekocht....
Ik heb inmiddels antwoord van Mediamarkt, ben er nog niet helemaal uit wat ik er van vind..
quote:
Media Markt is zich ervan bewust dat het vervelend is wanneer een product niet meer naar behoren functioneert.
Om de overlast enigszins voor u te beperken streeft Media Markt naar een redelijke reparatietermijn.
Wij zijn van mening dat deze redelijke termijn is overschreden en willen u om die reden uitnodigen om naar de service afdeling van onze vestiging te komen, waar u de keuze heeft uit een nieuw product of uw geld retour te ontvangen.
Wij attenderen u erop dat wij uw service opdracht alleen kunnen afhandelen wanneer u uw afhaalbewijs kan overleggen en tegen inlevering van eventuele accessoires van het door u ingeleverde product. (bijv. afstandsbediening, losse voedingen, accu, etc.)
De 6P bevalt eigenlijk wel prima en ik zou het aankoopbedrag terug krijgen ook een prima optie vinden. Ik vind het dan wel weer gek dat ze hem niet gewoon kunnen maken..

Website

• begintmeta
  • Registratie: november 2001
  • Niet online
Zo lang de telefoon het doet krijg je in iedergeval tijdig updates, 2017-03 staat alweer klaar.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• EquiNox
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 12-12 16:40

EquiNox

Speed plz.

Nieuwste March update is ook beschikbaar, alleen security fixes, geen merkbare wijzigingen in gebruik

Full images : https://developers.google.com/android/images
OTA images : https://developers.google.com/android/ota

Ik gebruik zelf Flashfire hiervoor (van Chainfire). Aanradertje.

• EagleTitan
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 15:39
Mijn Nexus is ook overleden vanmorgen na het installeren van de 2017-03 update. Eerst bootloops en daarna niet meer kunnen opstarten, zelfs niet meer mogelijk om in fastboot te komen.

Dus nu maar retour naar Coolblue ;(

• jelmervos
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

quote:
EagleTitan schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 09:15:
Mijn Nexus is ook overleden vanmorgen na het installeren van de 2017-03 update. Eerst bootloops en daarna niet meer kunnen opstarten, zelfs niet meer mogelijk om in fastboot te komen.

Ik ben benieuwd hoe Coolblue het voor jou oplost.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 13:19

Yonix

Gamertag: Yonix360

Vanmiddag de knoop doorgehakt en een Samsung Galaxy S7 aangeschaft, want mijn LG Nexus 5X was ik inmiddels beu. :( Nu maar weer high-end. :*)

i7-4790K | Asus RoG Maximus VII Ranger | Palit GTX 1080 GameRock 8GB | Crucial Ballistix Tactical 16GB | 2X Samsung 850 EVO (120+500GB) | Seagate Barracuda (1TB) | Asus ROG Swift PG278Q | Oculus Rift + Touch | Fractal Design Define R5 | Xbox One X

• Estoque
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 13:38

Estoque

Turbobrick Owner

Nog meer mensen die "problemen" hebben sinds de laatste update?

Mijn 5X start gewoon op, maar mijn Nexus 5X heeft zichtbaar moeite met het snel typen van berichten. Het voelt een beetje alsof je werkgeheugen vol zit, maar middels verschillende apps geconstateerd dat dit niet het geval is.

In Whatsapp heb ik regelmatig dat ik woorden aan het typen ben en dan een freeze heb voor een 2 Š 3 seconden, waarna hij weer verder gaat.

Respect to the man in the icecream van!

• Catch22
  • Laatst online: 06:47

Catch22

De ene is je moeder

quote:
Yonix schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:10:
Vanmiddag de knoop doorgehakt en een Samsung Galaxy S7 aangeschaft, want mijn LG Nexus 5X was ik inmiddels beu. :( Nu maar weer high-end. :*)
Op dat punt heb ik ook al een paar keer gestaan, maar wacht toch even op de s8

En de ander is je zus
Steam: maxx0r
R5 1600 - RX480 - LG 34UC79G

• Smultie
  • Niet online
quote:
Catch22 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 14:17:
[...]

Op dat punt heb ik ook al een paar keer gestaan, maar wacht toch even op de s8
Voor slechts 800 euro!!

Mi Notebook Air 13" 7200U --- Nexus 5X --- Synology DS213 --- RPi3 met OSMC --- Nvidia Shield Tablet

• Catch22

Catch22

De ene is je moeder

quote:
Tsja, alles wat goed is kost een hoop geld. Ik heb me nu een dik jaar geŽergerd aan een goedkope telefoon en daar ben ik wel klaar mee. Ik gebruik mijn telefoon veel (heb geen laptop of tablet thuis, dus zit op de bank met mijn telefoon te klooien) en dan is het wel fijn als hij snel is, niet gelimiteerd wordt door het geheugen en een degelijke camera heeft.

En de ander is je zus

• Smultie
  • Niet online
quote:
Catch22 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 15:32:
[...]

Tsja, alles wat goed is kost een hoop geld. Ik heb me nu een dik jaar geŽergerd aan een goedkope telefoon en daar ben ik wel klaar mee. Ik gebruik mijn telefoon veel (heb geen laptop of tablet thuis, dus zit op de bank met mijn telefoon te klooien) en dan is het wel fijn als hij snel is, niet gelimiteerd wordt door het geheugen en een degelijke camera heeft.
Snap het ergens wel hoor, maar een OnePlus van §440 doet dat toch ook?

Mi Notebook Air 13" 7200U --- Nexus 5X --- Synology DS213 --- RPi3 met OSMC --- Nvidia Shield Tablet

• Catch22

Catch22

De ene is je moeder

quote:
Smultie schreef op maandag 20 maart 2017 @ 15:39:
[...]

Snap het ergens wel hoor, maar een OnePlus van §440 doet dat toch ook?
Wel minder imo. Maar dat is een keuze die een ieder voor zich mag en kan maken gelukkig :)

En de ander is je zus

• _Vincent_
  • Niet online
quote:
_Vincent_ schreef op zondag 5 maart 2017 @ 23:43:
Sinds vanavond heb ik helaas ook een bootloop op mijn Nexus 5X (aankoopdatum 31 mei 2016).
Ik kom wel in Fastboot Mode, maar vervolgens niet in Recovery Mode. Alle opties hebben als resultaat dat ik het Google logo weer krijg te zien en de telefoon opnieuw opstart. Behalve Power Off, dan gaat ie uit.

Het duurde al een week voordat het toestel weer bij Bol.com terug was (verstuurd via Kiala...).
Nu heb ik eindelijk reactie ontvangen, maar zij melden dat reparatie buiten de garantie valt 8)7
quote:
Bol.com schreef:
De geautoriseerde reparatieservice van LG heeft geconstateerd dat het defect buiten de fabieksgarantie valt. Dit betekent dat de reparatie niet kosteloos kan worden verricht. Helaas zijn de reparatiekosten hoger dan de oorspronkelijke waarde van het artikel zelf. Het is mogelijk dat dit artikel voor jou persoonlijke waarde heeft. Om deze reden willen we je vanzelfsprekend wel de mogelijkheid geven om het artikel te laten repareren.
In de bijlage van Teleplan staat dat reparatie §356,95 kost (§ 295,- + 21% BTW).
Diagnose : Vloeistofschade

Ik kan kiezen om het (1) te laten repareren voor § 356,95 of (2) het toestel terug te laten sturen en § 27,50 excl. 21% BTW als onderzoekskosten te betalen.
Verderop staat echter: "Als wij geen reactie van u hebben mogen ontvangen, sturen we na 2 weken uw defecte telefoon ongerepareerd retour." Geen idee of ze dan ook een rekening van de onderzoekskosten sturen...

Ik heb hem destijds voor § 269,+ gekocht, dus ik ga hem echt niet voor § 356,95 laten repareren.

Wat kan ik hier tegen inbrengen? Ze hebben een foto toegevoegd waar inderdaad wat corrosie op te zien lijkt. Maar het lijkt mij stug dat een bootloop ontstaat door vochtschade?

• TFHfony
  • Registratie: januari 2002
  • Nu online

TFHfony

Professional Weirdo

quote:
_Vincent_ schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:38:
[...]
Wat kan ik hier tegenin brengen? Ze hebben een foto toegevoegd waar inderdaad wat corrosie op te zien lijkt. Maar het lijkt mij stug dat een bootloop ontstaat door vochtschade?
Vochtschade kan de meest uiteenlopende klachten veroorzaken, variŽrend van dood toestel, boot loops, spontane vastloper, beeld artefacten, etc.. Dit omdat het eigenlijk een soort random schade is met een bijbehorend effect. Dus wellicht voor jezelf toch even te rade gaan of het toestel toch niet op een of andere manier iets te veel vocht heeft gezien.
Je kan overwegen om het toestel als je het terugkrijgt elders voor en contra expertise in de leveren.

www.file-hunter.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• _Vincent_
  • Niet online
quote:
TFHfony schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:50:
Dus wellicht voor jezelf toch even te rade gaan of het toestel toch niet op een of andere manier iets te veel vocht heeft gezien.
Tja, regelmatig door een plensbui gefietst met de telefoon in mijn broekzak. Dus hij is wel eens vochtig geworden. Dacht juist gelezen te hebben dat de 5x daar goed tegen kon!
Teleplan heeft foto's toegevoegd en op 1 foto staat een rode/roze indicator of sticker? Blijkbaar is die normaal gesproken wit, maar na aanraking met vocht kleurt deze.
Lijkt er dus op dat ik geen been heb om op te staan en mijn verlies maar moet pakken?
Ben wel even klaar met LG telefoons zeg...

_Vincent_ wijzigde deze reactie 21-03-2017 15:00 (4%)

• TFHfony
  • Nu online

TFHfony

Professional Weirdo

quote:
_Vincent_ schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:59:
[...]
Tja, regelmatig door een plensbui gefietst met de telefoon in mijn broekzak. Dus hij is wel eens vochtig geworden. Dacht juist gelezen te hebben dat de 5x daar goed tegen kon!
Teleplan heeft foto's toegevoegd en op 1 foto staat een rode/roze indicator of sticker? Blijkbaar is die normaal gesproken wit, maar na aanraking met vocht kleurt deze.
Lijkt er dus op dat ik geen been heb om op te staan en mijn verlies maar moet pakken?
Ben wel even klaar met LG telefoons zeg...
Is een issue welke je met alle merken hebt. Mensen zijn tegenwoordig erg makkelijk geworden met hun telefoons en realiseren zich niet dat het gewoon een stuk elektronica is welke gevoelig is voor vocht, tenzij men een telefoon met een fatsoenlijk IP waarde neemt. Dit is niet voor niets een verkoopsargument geworden. Collega hier mocht ook voor de reparatie van zijn iPhone betalen ivm corrosie door vocht. Zitten ook dergelijke sticker is. Ik denk dat de fabrikanten wel een beetje klaar waren met het opdraaien voor de kosten van reparaties bij vochtschade.

www.file-hunter.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• djmelvee
quote:
_Vincent_ schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:38:
[...]

[...]

Wat kan ik hier tegen inbrengen? Ze hebben een foto toegevoegd waar inderdaad wat corrosie op te zien lijkt. Maar het lijkt mij stug dat een bootloop ontstaat door vochtschade?
Ik kan uit ervaring, mijn eigen werk, vertellen dat onderzoekskosten altijd doorberekend zullen gaan worden. De leverancier/reparateur heeft hier manuren in moeten stoppen, deze moeten uiteraard gedekt worden.

Heb je wel foto's met bewijs dat het vloeistofschade is gekregen? Elektronische apparaten hebben over het algemeen altijd indicator stickers aan de binnenkant zitten welke verkleuren als ze in aanraking komen met vloeistoffen.

• jacques1971
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 11:43
Mijn Nexus 5X heeft gelukkig geen last van bootloops.
Probleempjes die ik heb zijn af en toe geen geluiden van notificaties en verlate email notificaties.
Vermoedelijk heeft dat te maken met het energie beheersysteem van Android.

• EagleTitan
quote:
EagleTitan schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 09:15:

Als het goed is morgen weer een werkende telefoon terug :*)

• Catch22

Catch22

De ene is je moeder

quote:
EagleTitan schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:16:
[...]

[afbeelding]

nog even en ze hebben net zoveel replacement moederboarden geleverd als nexus 5x'en

En de ander is je zus

Acties:
  • +1Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
quote:
jacques1971 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:00:
Mijn Nexus 5X heeft gelukkig geen last van bootloops.
Probleempjes die ik heb zijn af en toe geen geluiden van notificaties en verlate email notificaties.
Vermoedelijk heeft dat te maken met het energie beheersysteem van Android.
Ik was ook prima tevreden met mijn 5X. Zo'n bootloop kondigt zichzelf niet aan hoor, die krijg je gewoon :) Je toestel doet het tot dat moment gewoon zoals altijd.
Ik heb overigens mijn aankoopbedrag terug gekregen van Mediamarkt na het toestel net iets meer dan 1 jaar gebruikt te hebben. Ik vind het een prima oplossing en ben tot nu toe verder tevreden met de Nexus 6P :)

Website

• jacques1971
  • Laatst online: 11:43
quote:
J0YR1D3R schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 11:00:
[...]

Ik was ook prima tevreden met mijn 5X. Zo'n bootloop kondigt zichzelf niet aan hoor, die krijg je gewoon :) Je toestel doet het tot dat moment gewoon zoals altijd.
Ik heb overigens mijn aankoopbedrag terug gekregen van Mediamarkt na het toestel net iets meer dan 1 jaar gebruikt te hebben. Ik vind het een prima oplossing en ben tot nu toe verder tevreden met de Nexus 6P :)
Dat begrijp ik. Wat mij afvraag is of dat bepaalde series zijn met dat soort verschijnselen. Die van mij is van november 2015... Overigens de vorige Nexus 5 die mijn partner nu heeft, draait na vervanging van de accu, ook nog steeds uitstekend. Tot nu toe tevreden over LG.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

quote:
EagleTitan schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:16:
[...]

[afbeelding]

Puur uit interesse: ga je de bootloader unlocken?

• Smultie
  • Niet online
quote:
jelmervos schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 11:35:
[...]

Nee, want dat kan niet :P

• lijphoofd
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 13:09
Bij mijn telefoon verbruikt mobile standby momenteel echt smerig veel batterij... volgens de standard batterij app 50%, GSAM zegt hetzelfde. Was vroeger niet zo, en ben niet verhuisd oid... Woon & werk in redelijk grote steden in randstand.
Hebben jullie daar ook last van?

Draai gewoon standaard android.

• EagleTitan
quote:
jelmervos schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 11:35:
[...]

Nee, waarom zou ik?

• Smultie
  • Niet online
quote:
Om te rooten, custom ROMs te draaien, complete backups van je telefoon te kunnen maken, etc etc etc

• EagleTitan
Weet ik, maar heb juist een Nexus genomen zodat ik niet hoef te rommelen met custom roms of root.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• mauricej
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 21:34
7.1.2 staat klaar, inclusief de security patch van april.

• corrado20vt
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 13-12 19:42
Heb de update ook binnen

• MegaTronics
  • Laatst online: 19:32

MegaTronics

Chef WiFi kabels

Vanavond maar eens de 7.1.2 factory image flashen.

MegaTronics wijzigde deze reactie 04-04-2017 12:17 (6%)

24 uur in een dag, 24 flesjes bier in een krat..Toeval?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Voor mensen die het allemaal handmatig willen doen, update script:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
fastboot flash bootloader bootloader-bullhead-bhz11l.img
fastboot reboot-bootloader
ping -n 5 127.0.0.1 >nul
fastboot flash radio radio-bullhead-m8994f-2.6.37.2.21.img
fastboot reboot-bootloader
ping -n 5 127.0.0.1 >nul

fastboot flash system system.img
fastboot flash boot boot.img
fastboot flash vendor vendor.img

Dit is zonder recovery, hier gebruik ik TWRP voor.

Flashen m.b.v. platform tools: https://developer.android...eases/platform-tools.html

Daarna SuperSU via sideload in recovery:
adb sideload SuperSU-v2.79-201612051815.zip

jelmervos wijzigde deze reactie 04-04-2017 13:16 (4%)

• T homass
  • Laatst online: 14-12 17:29
Bootloop sinds vorige week maandag. Gekocht Juli vorig jaar bij Belsimpel. Sinds afgelopen donderdag ligt hij bij Teleplan. Hopelijk duurt het niet al te lang..

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 14-12 18:19

MeNTaL_TO

The future is not set

Dacht dat in 7.1.2 accu verbeterd zou worden, maar ik heb juist dat mijn 5x veel minder lang op een accu kan doen dan op 7.1.1
Doe zo'n 5% per uur zonder echt veel te doen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance

• jeroen.ijmuiden
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 13:31
Mijn accu haalt vaak niet eens 7 tot 17 uur en dan gebruik ik hem niet veel. Android systeem en besturingssysteem samen vaak bijna 30% van totaal.

• Prx
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 18:17
Android Auto werkt trouwens goed in combinatie met de 5X. Ben hier uiteindelijk maar voor gegaan, aangezien Mirrorlink helaas niet wordt ondersteund. Gelukkig is Waze op dit moment bezig met beta testen van hun software binnen Android Auto, dus met een beetje geluk kan ik die binnenkort gebruiken op mijn Seat Nav, in plaats van die ingebouwde 'meuk' :9.

• boschhd
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 10:17
Veel batterijverlies in rust, heb ik alleen als ik de vingerscanner gebruik om de notifications naar beneden te kunnen halen. Als dat uit staat, geeft de batterij monitor een vrijwel horizontale lijn te zien.
quote:
MeNTaL_TO schreef op donderdag 6 april 2017 @ 21:37:
Dacht dat in 7.1.2 accu verbeterd zou worden, maar ik heb juist dat mijn 5x veel minder lang op een accu kan doen dan op 7.1.1
Doe zo'n 5% per uur zonder echt veel te doen.

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 14-12 18:19

MeNTaL_TO

The future is not set

quote:
boschhd schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 11:58:
Veel batterijverlies in rust, heb ik alleen als ik de vingerscanner gebruik om de notifications naar beneden te kunnen halen. Als dat uit staat, geeft de batterij monitor een vrijwel horizontale lijn te zien.

[...]
Dan ga ik die ook weer uitzetten.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance

• Nieni
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 10-12 00:06
Nadat ik gisteren Android 7.1.2 op mijn Nexus 5x heb gegooid (geen root oid uitgevoerd, dus volledig stock toestel) en de telefoon vanochtend gewoon heb gebruikt, voel mijn 5x spontaan uit. Hierna bleef de telefoon hangen in het bootscherm. Daarna heb ik een reboot gedaan door de power button lang in te drukken en dit leek te werken. Echter kreeg ik vervolgens de melding: "process system is not responding" met als opties "close app", "wait" en "send feedback". Enkele tientallen seconden later valt het toestel weer uit en is het hetzelfde verhaal.

Mijn vraag aan jullie is: is dit het bootloop-probleem waar ik vrij veel van voorbij zie komen?

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

quote:
Nieni schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 16:04:
Mijn vraag aan jullie is: is dit het bootloop-probleem waar ik vrij veel van voorbij zie komen?
Ja.

• Nieni
quote:
Bedankt, dat wordt opsturen dus. :-(

• Kaizen
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 24-11 17:34
Enkele dagen na de update naar 7.1.2 is mijn toestel plots uitgegaan, ik kom in de recovery mode (factory reset is nog gelukt) en verder als het Google logo kom ik niet.
Opgestuurd naar T-Mobile, ff afwachten wat de bevindingen zijn.

• EquiNox
  • Laatst online: 12-12 16:40

EquiNox

Speed plz.

Ik ben ondertussen overgestapt naar LineageOS Nightly (rooted + Franco Kernel), ben hier erg over te spreken. Rooten is niet verplicht, maar voor bepaalde zaken (Adblocking) wel handig.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 18:17

• T homass
Sinds 30 maart lag mijn telefoon bij Teleplan (bootloop). Vandaag telefoon terug en gerepareerd onder garantie.
2 weken in totaal, ik had erger verwacht. Prima!

T homass wijzigde deze reactie 12-04-2017 12:42 (3%)

• begintmeta
  • Niet online
quote:
T homass schreef op woensdag 12 april 2017 @ 12:42:
Sinds 30 maart lag mijn telefoon bij Teleplan (bootloop). Vandaag telefoon terug en gerepareerd onder garantie.
2 weken in totaal, ik had erger verwacht. Prima!
Hebben gerepareerde Nexus 5X nog steeds geen Replay Protected Memory Block?

• Catch22

Catch22

De ene is je moeder

Had Netflix na reparatie nog niet geprobeerd, kwam er achter dat ze die drm chip niet goed hebben ingesteld. Dus hij gaat weer weg zo gauw de S8+ binnen is

En de ander is je zus

• T homass
Na de reparatie werkt Netflix hier gewoon.

• Catch22

Catch22

De ene is je moeder

quote:
T homass schreef op woensdag 12 april 2017 @ 15:00:
Na de reparatie werkt Netflix hier gewoon.
Niet altijd na reparaties dus. Er zit een chip op replacement moederboard die moet worden gecodeerd (ofzo), maar als ze dat vergeten werkt DRM niet meer.

En de ander is je zus

• Kaizen
quote:
Kaizen schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 09:19:
Enkele dagen na de update naar 7.1.2 is mijn toestel plots uitgegaan, ik kom in de recovery mode (factory reset is nog gelukt) en verder als het Google logo kom ik niet.
Opgestuurd naar T-Mobile, ff afwachten wat de bevindingen zijn.
quote:
Ons reparatiecentrum mag de reparatie niet uitvoeren van de fabrikant van je toestel. Je toestel is doorgestuurd naar een ander reparatiecentrum.
Dus van Dynafix naar ....?

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

quote:
Kaizen schreef op donderdag 13 april 2017 @ 07:37:
[...]

[...]

Teleplan. Hier kun je hem proberen op te zoeken: https://www.e-repair.nl/

jelmervos wijzigde deze reactie 13-04-2017 09:40 (15%)

• Noedelsoep
  • Laatst online: 29-11 12:08
Vind het gebruik van de vingerafdrukscanner om je notificatiescherm mee naar beneden te sliden eigenlijk maar irritant. Al meerdere malen gehad dat ik per ongeluk met m'n vinger erop zit en je dan ongewild dat scherm naar beneden slide.

• djmelvee
quote:
Noedelsoep schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:11:
Vind het gebruik van de vingerafdrukscanner om je notificatiescherm mee naar beneden te sliden eigenlijk maar irritant. Al meerdere malen gehad dat ik per ongeluk met m'n vinger erop zit en je dan ongewild dat scherm naar beneden slide.
Gelukkig bestaat de mogelijkheid dit uit te zetten. :')

• daflux
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 19:00
quote:
djmelvee schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:06:
[...]

Standaard staat het zelfs niet aan.

• djmelvee
quote:
daflux schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:10:
[...]

Standaard staat het zelfs niet aan.
Niet geheel mee eens, ik draai de beta al jaar en dag en voor mij stond dit wel standaard aan. Wellicht dat de officiele firmware dit standaard uit heeft staan maar daar durf ik geen uitspraken over te doen :)

• TheFes
  • Laatst online: 12-12 07:59
quote:
Catch22 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 14:22:
Had Netflix na reparatie nog niet geprobeerd, kwam er achter dat ze die drm chip niet goed hebben ingesteld. Dus hij gaat weer weg zo gauw de S8+ binnen is
Bij mij geeft het recovery scherm ook aan dat de DRM chip niet goed zou zijn, maar Netflix werkt wel
Ik moest wel na het installeren de telefoon een keer rebooten, en daarna de app ook nog een keer herstarten, maar nu werkt het prima.

Don't mess with the Fes

• stx
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 12-12 18:05
quote:
Nieni schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 16:24:
[...]

Bedankt, dat wordt opsturen dus. :-(
Ik had exact hetzelfde probleem met de 7.1.2 update, heeft aantal dagen prima gewerkt. Opeens zonder aanleiding valt m'n Nexus 5X uit en hangt op het Google logo. Afgelopen maandag laten opsturen in de T-mobile shop (online T-mobile aangeschaft). Ben benieuwd ;-)

• begintmeta
  • Niet online
Werkt bij de t-mobilegebruikers trouwens de 1-toets-snelkoppeling voor het bellen van de voicemail? Ik heb recent maar mijn voicemail weer eens ingeschakeld, en me is opgevallen dat het voicemailnummer niet voorgeprogrammeerd is, maar ook niet zelf in te stellen is. Bij mijn vorige telefoon kon ik het zelf instellen. Op het t-mobileforum heb ik daarover een topic ontdekt, waaruit blijkt dat ook al bij de Nexus 5 een dergelijk verschijnsel bestond. Ik ben benieuwd of het te herleiden is tot een bepaalde simkaart-serie of iets dergelijks.

• Noedelsoep
  • Laatst online: 29-11 12:08
quote:
djmelvee schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:06:
[...]

Dat heb ik dan ook gedaan. Geef alleen aan dat het voor mij hinderlijk werd, hoewel ik het wel een handige feature vind.

• macciez
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 14-12 20:13
Sinds 2 weken stopt mn 5X er af en toe gewoon even mee. Scherm hangt, knoppen werken niet meer, niks. Na 10 minuten is dan alles ineens weer super. Iemand anders dit gezien? (search op 5x and scherm hangt krijgt nogal veel resultaten :) )

Do what you love, do it often

• Nieni

Heb de telefoon inmiddels terug. Werkt gewoon weer, maar ik heb helemaal geen "nieuwe" software gekregen, want ik moest gewoon alle patches vanaf januari installeren. Vond het sowieso vreemd, omdat ik dus juist alle updates altijd installeer. Beetje raar dus, maar misschien heb ik het gewoon niet bij het juiste eind.

• Sypher
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 22:03
quote:
macciez schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 00:13:
Sinds 2 weken stopt mn 5X er af en toe gewoon even mee. Scherm hangt, knoppen werken niet meer, niks. Na 10 minuten is dan alles ineens weer super. Iemand anders dit gezien? (search op 5x and scherm hangt krijgt nogal veel resultaten :) )
Yep. Heb ik ook al een paar maanden ondertussen.. heb vaak niet het geduld om 10 min te wachten dus dan doe ik een reset (power ingedrukt houden). Gebeurt eigenlijk 1x per dag. Soms een paar dagen niet. Heb hem aan de debugger gehangen en het systeemproces hangt gewoon..

• commentator
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 16:35
quote:
macciez schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 00:13:
ja, had ik ook. Of dat het scherm niet snel aan ging. Oplossing was factory reset :)

• Kaizen
quote:
Kaizen schreef op donderdag 13 april 2017 @ 07:37:
[...]

[...]

Reparatiestatus bij T-Mobile:
quote:
Je toestel kan niet meer gerepareerd worden. We nemen contact met je op voor een andere oplossing.
Ff afwachten wat ze kunnen aanbieden.

• chielisdenaam
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 14-12 20:54
Mijn Nexus is zojuist ook in de beruchte bootloop gekomen. Bij het lezen van het nieuws viel hij plots uit en bleef hij in een bootloop. Af en toe komt ie op het startscherm maar dan duurt het een paar minuten voordat ie weer uitvalt. Telefoon is niet geroot o.i.d. Dat wordt dan maar opsturen voor garantie |:( .

chielisdenaam wijzigde deze reactie 26-04-2017 11:03 (5%)

• Korumera
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 21:24
Mijne is zo juist in de bootloop te recht gekomen, was spotify aan het luisteren, hij bleef hangen, ging uit en komt nu niet voorbij het google logo (soms wel maar reboot dan weer). Niet geroot of wat dan ook verder.

PSN: Korumera

• Frostbite
  • Laatst online: 15:12
Met deze twee berichten hierboven durf ik mijn telefoon niet meer aan te raken :+

Erg vervelend mannen. Ik had in het begin met mijn zwarte 5X best wat problemen en ook zaken die niet goed werkten. Ik kwam hier pas goed achter toen ik voor iemand anders een witte 5X had besteld waarbij alles goed werkte ?

Nier veel later had ik vage problemen met de batterij en heb eindelijk ervoor gekozen om zelf ook maar een witte te bestellen als vervanging. Tot nu toe geen enkel probleem gehad.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 256Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S7

• Korumera
Opzich ben ik best tevreden over de telefoon hij had wel wat dingentjes maar verder deed hij het prima, dit is gewoon jammer. Maar goed zal hem straks opsturen en dan merk ik het wel hoe en wat, was toch al aan het kijken voor 2e telefoon er bij.

• Jorizzz
  • Laatst online: 20:04
Hier thuis twee keer een Nexus 5X, een witte en een zwarte. Vooralsnog geen problemen, al gaat de batterij van de witte al vanaf het begin af aan altijd sneller leeg dan die van de zwarte, met vergelijkbaar gebruik.
Kan ik nog iets doen of juist laten met die telefoons om te voorkomen dat wij dit probleem gaan krijgen?

• Korumera
quote:
Jorizzz schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:08:
Hier thuis twee keer een Nexus 5X, een witte en een zwarte. Vooralsnog geen problemen, al gaat de batterij van de witte al vanaf het begin af aan altijd sneller leeg dan die van de zwarte, met vergelijkbaar gebruik.
Kan ik nog iets doen of juist laten met die telefoons om te voorkomen dat wij dit probleem gaan krijgen?
Nopes, dat gebeurd gewoon :) daar is verder niks aan te doen

• GtrCraft
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 14-12 22:06
quote:
Frostbite schreef op woensdag 26 april 2017 @ 11:37:
Met deze twee berichten hierboven durf ik mijn telefoon niet meer aan te raken :+

Erg vervelend mannen. Ik had in het begin met mijn zwarte 5X best wat problemen en ook zaken die niet goed werkten. Ik kwam hier pas goed achter toen ik voor iemand anders een witte 5X had besteld waarbij alles goed werkte ?

Nier veel later had ik vage problemen met de batterij en heb eindelijk ervoor gekozen om zelf ook maar een witte te bestellen als vervanging. Tot nu toe geen enkel probleem gehad.
De kleur maakt ook echt uit 8)7

• Frostbite
  • Laatst online: 15:12
quote:
GtrCraft schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:17:
[...]

De kleur maakt ook echt uit 8)7
Dat snap ik ook wel maar had het idee dat het misschien een andere batch was.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 256Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S7

• Thom2289
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 16:33
Ik kan ineens geen 1080/60fps-filmpjes op YouTube afspelen. Het gekke is dat het via Chrome wel lukt. Iemand dezelfde problemen?

• P-Nut
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 14-12 00:47
Vandaag slachtoffer geworden van zogenaamde bootloop nexus 5x 32gb.

16-02-2016 aangeschaft via ibood. Heb LG inmiddels getweet. Iemand enig idee welke stappen ik het best kan ondernemen?

• wortelsoft
  • Registratie: februari 2001
  • Nu online
quote:
P-Nut schreef op zondag 30 april 2017 @ 00:18:
Vandaag slachtoffer geworden van zogenaamde bootloop nexus 5x 32gb.

16-02-2016 aangeschaft via ibood. Heb LG inmiddels getweet. Iemand enig idee welke stappen ik het best kan ondernemen?
RMA aanvragen via ibood

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gurby
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 09-12 09:36
De mijne had ook last van het bootloop probleem. Ik heb hem bij Mediamarkt ter reparatie aangeboden, maar na drie weken kreeg ik bericht dat ze het niet binnen de gestelde termijn konden oplossen. Ik heb nu het volledige aankoopbedrag teruggekregen; dat is wel netjes!

Om de reparatie te overbruggen had ik al een Xiaomi Redmi Note 4 gekocht. Die bevalt me voor die prijs meer dan goed genoeg om even geen Nexus meer te hebben totdat Google weer met iets betaalbaars komt ☺️

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stx
quote:
Je toestel kan niet meer gerepareerd worden. We nemen contact met je op voor een andere oplossing.
*zucht* zit al 18 dagen te wachten en dan dit :)
Ben benieuwd waar T-mobile mee gaat afkomen.

@Kaizen Wat hebben ze jou geboden?

stx wijzigde deze reactie 02-05-2017 08:28 (10%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Korumera
Heb de mijne gister op de post gedaan ben benieuwd wat ze er mee gaan doen. Heb ondertussen al een andere telefoon want mocht mijn abbo verlengen. Maar goed als reserve telefoonis het nog steeds een prima telefoon.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kaizen
quote:
stx schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 08:27:
[...]

*zucht* zit al 18 dagen te wachten en dan dit :)
Ben benieuwd waar T-mobile mee gaat afkomen.

@Kaizen Wat hebben ze jou geboden?
Gisteren contact gehad met T-Mobile, de keuzes die ik heb gekregen:
- LG G5 SE TN 32GB
- Huawei Nova 32GB
- Sony Xperia X Compact BK 32GB

Lastige keuze, neig naar de G5 SE.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HEY_DUDE
  • Laatst online: 08:22
quote:
Kaizen schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 10:00:
[...]

- LG G5 SE TN 32GB
- Huawei Nova 32GB

Geld terug vragen? Ik heb een Nexus omdat deze kale android draait en je snel de laatste versie krijgt. Ik zou me niet kunnen vinden in het aanbod.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pepjansen
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 14-12 13:21
quote:
Nieni schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 18:47:
[afbeelding]

Heb de telefoon inmiddels terug. Werkt gewoon weer, maar ik heb helemaal geen "nieuwe" software gekregen, want ik moest gewoon alle patches vanaf januari installeren. Vond het sowieso vreemd, omdat ik dus juist alle updates altijd installeer. Beetje raar dus, maar misschien heb ik het gewoon niet bij het juiste eind.
Werkt je toestel nog steeds goed? Ik kreeg namelijk vandaag hetzelfde bericht van Coolblue. Krijg m'n 5X morgen terug nadat-ie drie weken geleden plots uitviel en helemaal nergens meer op reageerde (niet eens het genoegen van een bootloop). Omdat ik het een vreemd verhaal vind dat er nieuwe software beschikbaar zou zijn (aangezien ik een Nexus heb gekocht om altijd up-to-date te zijn qua software) even gebeld met de helpdesk van Coolblue wat dat dan precies zou zijn. "Misschien iets met nieuwe drivers" was het antwoord...

Ben benieuwd morgen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stx
quote:
HEY_DUDE schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 11:58:
[...]

Geld terug vragen? Ik heb een Nexus omdat deze kale android draait en je snel de laatste versie krijgt. Ik zou me niet kunnen vinden in het aanbod.
Hier neig ik ook naar. Ik zit niet te wachten op Android 6 en alle bloatware van de Xperia X bijvoorbeeld.
Ze gaan me straks bellen, dus ga eens lekker kritisch zijn. Ik vraag me sowieso af wat het standpunt van LG is, toestel is dus defect binnen garantie termijn. Dit aanbod lijkt me meer iets vanuit T-Mobile.

Ik lees daarnaast ook cases waarbij de 5X gewoon wel gerepareerd is voor een bootloop issue. Waarom die van ons niet?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• daflux
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 19:00
quote:
stx schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 13:51:
[...]

Hier neig ik ook naar. Ik zit niet te wachten op Android 6 en alle bloatware van de Xperia X bijvoorbeeld.
Ze gaan me straks bellen, dus ga eens lekker kritisch zijn. Ik vraag me sowieso af wat het standpunt van LG is, toestel is dus defect binnen garantie termijn. Dit aanbod lijkt me meer iets vanuit T-Mobile.

Ik lees daarnaast ook cases waarbij de 5X gewoon wel gerepareerd is voor een bootloop issue. Waarom die van ons niet?
Er zijn niet genoeg onderdelen niet meer om er nog verder te kunnen repareren.

https://androidworld.nl/n...aan-reparatie-onderdelen/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stx
quote:
Kaizen schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 10:00:
[...]

- LG G5 SE TN 32GB
- Huawei Nova 32GB

Zojuist ook contact gehad n.a.v. bootloop 'reparatie'.

T-mobile zegt letterlijk "Toestel is gecrediteerd door LG", we zijn echter verplicht om u een vervangend toestel te leveren. Heb er flink op gehamerd maar je krijgt dus niet zomaar je geld terug.

Ik zit niet te wachten op een of ander B-toestel van Sony of Huawei. Maar lijkt verder niet veel anders op te gaan zitten.

stx wijzigde deze reactie 02-05-2017 18:00 (36%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HEY_DUDE
  • Laatst online: 08:22
quote:
stx schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 17:59:
[...]

Zojuist ook contact gehad n.a.v. bootloop 'reparatie'.

T-mobile zegt letterlijk "Toestel is gecrediteerd door LG", we zijn echter verplicht om u een vervangend toestel te leveren. Heb er flink op gehamerd maar je krijgt dus niet zomaar je geld terug.

Ik zit niet te wachten op een of ander B-toestel van Sony of Huawei. Maar lijkt verder niet veel anders op te gaan zitten.
Gelijk hebben of krijgen zijn twee verschillende zaken. De specificaties van de aangeboden telefoon moet algemeen aanvaard beter of gelijk zijn dan de Nexus 5X. Leg de specs lijsten naast elkaar en kijk of er nog verschillen zijn. Bovendien denk ik dat hier voldoende tweakers te vinden zijn die de aabgeboden toestellen niet gelijk vinden aan de nexus 5x.

Zelf heb ik nooit zo'n zin om er veel tijd en effort in te steken. Kijk welk toestel het goed doet op V&A van tweakers, waarschijnlijk heb je dan een jaar lang een goedkope telefoon gehad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nieni
quote:
pepjansen schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 12:17:
[...]

Werkt je toestel nog steeds goed? Ik kreeg namelijk vandaag hetzelfde bericht van Coolblue. Krijg m'n 5X morgen terug nadat-ie drie weken geleden plots uitviel en helemaal nergens meer op reageerde (niet eens het genoegen van een bootloop). Omdat ik het een vreemd verhaal vind dat er nieuwe software beschikbaar zou zijn (aangezien ik een Nexus heb gekocht om altijd up-to-date te zijn qua software) even gebeld met de helpdesk van Coolblue wat dat dan precies zou zijn. "Misschien iets met nieuwe drivers" was het antwoord...

Ben benieuwd morgen...
Jep, hij werkt nog helemaal naar behoren. Ik heb niks te klagen. Ook de gebruikservaring is er niet op achteruit gegaan. Hopelijk voor jou hetzelfde ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pepjansen
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 14-12 13:21
quote:
Nieni schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 19:47:
[...]

Jep, hij werkt nog helemaal naar behoren. Ik heb niks te klagen. Ook de gebruikservaring is er niet op achteruit gegaan. Hopelijk voor jou hetzelfde ;)
Dat is fijn. Ik kom er nu achter dat ze me een kapot toestel hebben teruggestuurd - lijkt wel alsof er niks mee is gebeurd. Dus die gaat weer terug. Lekker, Coolblue |:(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SanderWit
  • Laatst online: 06-11 22:23
Hier ook boot loop probleem. Vanochtend ging de wekker al niet en bleef maar herstarten. Kon eerst nog in fast boot menu maar na recovery geselecteerd te hebben hop weer verder in de loop......gelijk opgestuurd naar Tmobile (Dynafix) . Ben benieuwd waar ze mee komen, maar dat kan dus nog wel ff duren begrijp ik! Zal LG vast nog druk mee krijgen.....

• stx
quote:
SanderWit schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 22:00:
Hier ook boot loop probleem. Vanochtend ging de wekker al niet en bleef maar herstarten. Kon eerst nog in fast boot menu maar na recovery geselecteerd te hebben hop weer verder in de loop......gelijk opgestuurd naar Tmobile (Dynafix) . Ben benieuwd waar ze mee komen, maar dat kan dus nog wel ff duren begrijp ik! Zal LG vast nog druk mee krijgen.....
Krijg je aanbod voor vervangend nieuw toestel:
Huawei Nova
LG G5 SE
Sony Xperia X compact
Huawei P10 lite
iPhone SE

Eigenlijk toestellen van rond de 350 eur in de Tmobile shop die zeer beperkt is helaas.

• Ekfad
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 13:04
Ik heb ook problemen met mijn Nexus sinds een 2-tal maand. Op random tijdstippen valt het toestel uit en moet ik na lang de power toets te hebben ingedrukt opnieuw opstarten. Ook heb ik de laatste weken constant vastlopers, een herstart is dan ook noodzakelijk.

Ik had deze gekocht bij Amazon.es en gelukkig mag ik hem retourneren en storten ze mij het volledige aankoopbedrag terug. Alleen vraag ikmij nu af wat ik in de plaats moet kopen?

Hebben de nexus 5x toestellen die men nu verkoopt ook nog steeds last van de bootloop problemen?
En wat is een mooi alternatief voor de N5X? (Liefst met een zo kaal mogelijke android)

• Korumera
quote:
stx schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 08:36:
[...]

Krijg je aanbod voor vervangend nieuw toestel:
Huawei Nova
LG G5 SE
Sony Xperia X compact
Huawei P10 lite
iPhone SE

Eigenlijk toestellen van rond de 350 eur in de Tmobile shop die zeer beperkt is helaas.
Die P10 lite is nog wel leuke telefoon tho :)

• _Vincent_
  • Niet online
quote:
Ekfad schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 15:34:
[...]
En wat is een mooi alternatief voor de N5X? (Liefst met een zo kaal mogelijke android)
Ik heb uiteindelijk de Moto G5 Plus gekocht, nadat mijn Nexus 5X in bootloop kwam. Bevalt me prima!

Vandaag kreeg ik mijn kapotte Nexus 5X eindelijk terug van Bol.com. Ze wilden deze dus niet repareren onder de garantie vanwege vochtschade. Ze vroegen § 356,95 voor reparatie, waar ik uiteraard niet mee akkoord ben gegaan.

Ik heb een flesje alcohol en wattenstaafjes gekocht, telefoon open geschroefd, het hele moederbord schoongemaakt met alcohol, telefoon weer in elkaar gezet en hij start weer op _/-\o_

Ondertussen ben ik erg blij met de Moto G5 Plus, maar wel een fijn idee om de Nexus nog achter de hand te hebben als reservetoestel.

• Ekfad
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 13:04
quote:
_Vincent_ schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 18:48:
[...]

Ik heb uiteindelijk de Moto G5 Plus gekocht, nadat mijn Nexus 5X in bootloop kwam. Bevalt me prima!

...

Ondertussen ben ik erg blij met de Moto G5 Plus, maar wel een fijn idee om de Nexus nog achter de hand te hebben als reservetoestel.
Ik ben momenteel aan het twijfelen of ik even als tussendoor een budget neem en wacht op de nieuwe toestellen van Google of dat ik voor de OnePlus 3T ga. Vervelend dat het niet wat later gebeurde.
Pagina: 1 ... 29 ... 36 Laatste

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*