Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 16:10
Je weet niet of je last krijgt van die issues, misschien is dit beperkt tot (oude) revisies van het toestel. Opzich een prima toestel. Je krijgt in ieder geval nog een paar maanden de Android updates en wat langer de security updates dus wat dat betreft zit het wel goed.

Er is in die prijsklasse volgens mij nog weinig vergelijkbaars wat een OTA naar 7.1 heeft gehad of krijgt.

Die prijs lijkt me trouwens een prijsfout aangezien de 16GB versie nog veel meer kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mountainbiker
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:53
en niet leverbaar bij deze winkel. Dus fake prijs

mountainbiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:26
henkebek schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 11:40:
Voor de mensen die deze telefoon al een jaar of langer hebben: zouden jullie deze telefoon inmiddels zelf nog kopen? Of zijn er te veel kleine issues (batterij, bootloops etc.)?

De 32 Gb versie gaat nu voor 199 euro over de toonbank, ondanks de verouderde hardware is dat toch een behoorlijke prijs/kwaliteit lijkt me?
Je bent al te laat, is inmiddels al uitverkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkebek
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02 10:36
Heb hem wel kunnen bestellen voor die 199 euro als zakelijk toestel. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
henkebek schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 12:20:
Heb hem wel kunnen bestellen voor die 199 euro als zakelijk toestel. Ben benieuwd.
De 32GB variant?
De 16GB variant staat nog steeds beschikbaar voor 199 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Voor de mensen die deze telefoon al een jaar of langer hebben: zouden jullie deze telefoon inmiddels zelf nog kopen? Of zijn er te veel kleine issues (batterij, bootloops etc.)?

De 32 Gb versie gaat nu voor 199 euro over de toonbank, ondanks de verouderde hardware is dat toch een behoorlijke prijs/kwaliteit lijkt me?
Ik koop nooit meer een LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkebek
Majesty schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:47:
[...]

De 32GB variant?
De 16GB variant staat nog steeds beschikbaar voor 199 nu.
Ja, de 32 Gb variant. Nu schijnt Typhone, aan de reviews te zien, de laatste jaren zwaar achteruit te zijn gegaan dus nog even afwachten of t ooit geleverd gaat worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
henkebek schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:54:
[...]

Ja, de 32 Gb variant. Nu schijnt Typhone, aan de reviews te zien, de laatste jaren zwaar achteruit te zijn gegaan dus nog even afwachten of t ooit geleverd gaat worden....
Ja, het vreemde is dat ik de 32GB ook nog gewoon kan kopen nu (als in, afrekenen), maar hij staat wel op 'niet leverbaar'. Leuk trucje om weer geld binnen te krijgen.

Over Typhone gesproken, ik weet niet anders dan dat dat echt een flut webshop is, maar goed als ze maar leveren inderdaad.

[ Voor 11% gewijzigd door Majesty op 05-01-2017 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkebek
Majesty schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:08:
[...]

Ja, het vreemde is dat ik de 32GB ook nog gewoon kan kopen nu (als in, afrekenen), maar hij staat wel op 'niet leverbaar'. Leuk trucje om weer geld binnen te krijgen.

Over Typhone gesproken, ik weet niet anders dan dat dat echt een flut webshop is, maar goed als ze maar leveren inderdaad.
Bij mij stond hij nog wel op voorradig. Maar ook dat is geen garantie bij Typhone blijkt uit de reviews...

Er zijn wel ook nog een paar Phone Houses waar je ze kan afhalen voor € 199, zag ik.

[ Voor 7% gewijzigd door henkebek op 05-01-2017 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:18

TFHfony

Professional Weirdo

Heb de mijne pas 10 maanden, maar voor 199 euro zou ik hem zo weer kopen.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coster1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-07 04:06
Telefoon dik jaar in gebruik gehad, vond de telefoon geweldig, was wel aan de grote kant, formaat nexus 5 was perfect voor mij persoonlijk. Alleen helaas heb ik ook een model met de bootloop en wacht wanneer de telefoon terug komt van reparatie.

Relatief kleine accu werd goed opgevangen door de quick charge, na werk/school even onder het eten opladen en kon de rest van de avond&nacht er weer mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Smultie schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:51:
[...]

Ik koop nooit meer een LG.
Nexus gedeelte is prachtig (snelle updates, kale android), maar het hardware gedeelte (bouwkwaliteit) van LG vind ik inderdaad wat minder. Camera is wel goed!

Als ik nu een toestel zou moeten kopen, zou dit een OnePlus 3(T) worden.

[ Voor 10% gewijzigd door EquiNox op 05-01-2017 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
EquiNox schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 16:05:
[...]

Nexus gedeelte is prachtig (snelle updates, kale android), maar het hardware gedeelte (bouwkwaliteit) van LG vind ik inderdaad wat minder. Camera is wel goed!

Als ik nu een toestel zou moeten kopen, zou dit een OnePlus 3(T) worden.
Ik vind de telefoon fantastisch, maar heb al één keer een bootloop-issue gehad, en LG heeft duidelijk gemaakt het issue niet serieus op te pakken. Helaas.

Het kan dus elk moment terugkomen.

Overigens, de camera is gewoon van Sony. Zou elke fabrikant kunnen inbouwen.

[ Voor 6% gewijzigd door Smultie op 05-01-2017 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Laatst online: 02-09 12:59
[b][message=49744593,noline]

De SOC is gewoon Qualcomm, Scherm is gewoon LG,Camera is gewoon Sony,...
Elk onderdeel is van een fabrikant en zou iedereen gewoon kunnen inbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 14:35
Mijne is weer terug van de reparatie, er is een boardswap uitgevoerd (had het bootloop probleem).
Had hem in de winkel bij belsimpel gekocht, en hij is een kleine 2 weken weg geweest (inclusief verzending van winkel naar belsimpel hoofdkantoor, en van hoofdkantoor weer terug naar winkel). Reparatie is uitgevoerd door Teleplan

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
TheFes schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 09:36:
Mijne is weer terug van de reparatie, er is een boardswap uitgevoerd (had het bootloop probleem).
Had hem in de winkel bij belsimpel gekocht, en hij is een kleine 2 weken weg geweest (inclusief verzending van winkel naar belsimpel hoofdkantoor, en van hoofdkantoor weer terug naar winkel). Reparatie is uitgevoerd door Teleplan
Fijn dat ie gefixed is. Ik moet mijne eigenlijk ook keer opsturen naar belsimpel (daar heb ik hem vandaan), als mensen bellen klinkt het geluid niet goed heel blikkerig, maar jah wil eigenlijk niet zonder telefoon zitten en zo heel vaak bel ik nou ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
TheFes schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 09:36:
En? Last van het "NO RPMB" probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Smultie schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 10:01:
[...]

En? Last van het "NO RPMB" probleem?
Geen idee, ik heb het volgens mij wel voorbij zien komen in dit topic. Had te maken met het unlocken van de bootloader ofzo toch? Mijn Nexus 5X was, en is nu ook helemaal stock, dus ik heb er geen last van.. Zou best kunnen dat er wel iets in veranderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
TheFes schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 10:04:
[...]

Geen idee, ik heb het volgens mij wel voorbij zien komen in dit topic. Had te maken met het unlocken van de bootloader ofzo toch? Mijn Nexus 5X was, en is nu ook helemaal stock, dus ik heb er geen last van.. Zou best kunnen dat er wel iets in veranderd is.
Je zou het kunnen testen door DRM-media van Netflix of Google Play Movies af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Smultie schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 10:17:
[...]

Je zou het kunnen testen door DRM-media van Netflix of Google Play Movies af te spelen.
Wat is precies het probleem dan? Ik heb geen Netflix en ook geen Google Play Movies..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Bij het vervangen van het moederbord, krijgen de meesten (waaronder ik) een iets andere EMMC-chip waar door het reparatiebedrijf geen RPMB-partitie op weggeschreven is.
Behalve voor het rooten van je telefoon, heb je deze partitie ook nodig om DRM-beveiligde media af te spelen.

Je kunt dit snel testen door via Netflix media af te spelen (dat werkt dan dus niet meer) of door op te starten in je bootloader. (Telefoon uitzetten en opnieuw aanzetten terwijl je Vol- ingeduwd houdt.)

Als er onderin het volgende staat "SECURE BOOT - enabled(NO RPMB)" heb je een verminkte telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Smultie schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 10:27:
Bij het vervangen van het moederbord, krijgen de meesten (waaronder ik) een iets andere EMMC-chip waar door het reparatiebedrijf geen RPMB-partitie op weggeschreven is.
Behalve voor het rooten van je telefoon, heb je deze partitie ook nodig om DRM-beveiligde media af te spelen.

Je kunt dit snel testen door via Netflix media af te spelen (dat werkt dan dus niet meer) of door op te starten in je bootloader. (Telefoon uitzetten en opnieuw aanzetten terwijl je Vol- ingeduwd houdt.)

Als er onderin het volgende staat "SECURE BOOT - enabled(NO RPMB)" heb je een verminkte telefoon.
Jep, dat staat er dus.. Dus.. conclusie? Ik kan geen DRM-beveiligde dingen afspelen met mijn telefoon nu..
Ik geloof niet dat ik daar ooit last van ga hebben, maar is het te verhelpen? Vind het niet de moeite om er ophef over te gaan maken in ieder geval..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coster1
Smultie schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 10:27:

Is dit zelf te verhelpen/fixen? Ik hoop mijn telefoon eind van deze week terug te krijgen na de bootloop, en hoop wel netflix te kunnen blijven kijken, heeft spotify ook DRM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
coster1 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 11:09:
[...]

Is dit zelf te verhelpen/fixen? Ik hoop mijn telefoon eind van deze week terug te krijgen na de bootloop, en hoop wel netflix te kunnen blijven kijken, heeft spotify ook DRM?
Ik heb er met Spotify in ieder geval geen last van.

Update:
Ik heb even een proefabonnement op Netflix genomen, en de eerste keer dat ik de app opende kreeg ik een Device Failure 501 -116 error.
Maar na een paar herstarts en nog een andere application error, doet hij het nu uiteindelijk wel. Heb getest met Daredevil, Luke Cage en Gotham

[ Voor 29% gewijzigd door TheFes op 09-01-2017 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGab
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 22:04
Smultie schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 16:56:
[...]

Ik vind de telefoon fantastisch, maar heb al één keer een bootloop-issue gehad, en LG heeft duidelijk gemaakt het issue niet serieus op te pakken. Helaas.

Het kan dus elk moment terugkomen.

Deze vraag is gericht aan alle Nexus 5X bezitters/gebruikers die het toestel nu een tijdje hebben gebruikt.....

Zouden jullie dit toestel nog steeds aanraden? Ik twijfel tussen de Nexus 5x of de 6P. Ik ben een mid/heavy user. Veel browsen, navigeren, muziek luisteren, fotootje hier, maar speel geen games.

De 6P heeft AMOLED, maar is misschien weer te groot om zo in je broekzak te stoppen en de nexus 5X heeft weer een mindere accu.

Is de 6p het prijsverschil waard, of zouden jullie zo zeggen dat voor de €300 de 5X sowieso een no-brainer is?

[ Voor 0% gewijzigd door MrGab op 10-01-2017 08:29 . Reden: high verandert in heavy user ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:15
MrGab schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 06:49:
[...]

Deze vraag is gericht aan alle Nexus 5X bezitters/gebruikers die het toestel nu een tijdje hebben gebruikt.....

Zouden jullie dit toestel nog steeds aanraden? Ik twijfel tussen de Nexus 5x of de 6P. Ik ben een mid/high user. Veel browsen, navigeren, muziek luisteren, fotootje hier, maar speel geen games.

De 6P heeft AMOLED, maar is misschien weer te groot om zo in je broekzak te stoppen en de nexus 5X heeft weer een mindere accu.

Is de 6p het prijsverschil waard, of zouden jullie zo zeggen dat voor de €300 de 5X sowieso een no-brainer is?
Ik gebruik mijn 5X op vrijwel dezelfde manier en als hij vandaag stuk valt, koop ik gisteren een nieuwe.

Mindere accu heb ik zelf niet zo'n last van, maar anderen hier en bijvoorbeeld mijn vrouw wel. Volgens mij moet je een beetje mazzel hebben met je app-keuzes en/of het toestel/de batterij zelf (?). Een 6P heb ik nooit in mijn handen gehad, maar de 5X voldoet voor mij dan ook perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGab
Jorizzz schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 07:49:
[...]

Ik gebruik mijn 5X op vrijwel dezelfde manier en als hij vandaag stuk valt, koop ik gisteren een nieuwe.

Mindere accu heb ik zelf niet zo'n last van, maar anderen hier en bijvoorbeeld mijn vrouw wel. Volgens mij moet je een beetje mazzel hebben met je app-keuzes en/of het toestel/de batterij zelf (?). Een 6P heb ik nooit in mijn handen gehad, maar de 5X voldoet voor mij dan ook perfect!
Allrighty, accuduur is dus app afhankelijk...maar geldt dat niet voor alle smartphones? Ik gebruik Whatsapp veel maar geen andere social media apps zoals FB, Twitter etc. Alleen af en toe ff LinkedIn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
MrGab schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 08:32:
[...]

Allrighty, accuduur is dus app afhankelijk...maar geldt dat niet voor alle smartphones? Ik gebruik Whatsapp veel maar geen andere social media apps zoals FB, Twitter etc. Alleen af en toe ff LinkedIn.
Snap ik, maar wat ik bedoelde te zeggen is dat er geen duidelijke verklaring is waarom de één veel betere batterijduur haalt dan de ander. Daarom neem ik even aan dat het ligt aan ofwel de apps die je wel/niet gebruikt, ófwel dat er een verschil in kwaliteit is tussen de batterijen die worden meegeleverd. Ik gebruik zelf ook geen FB/Twitter apps. Wel WhatsApp en FB Messenger en sinds kort Signal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
MrGab schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 06:49:
[...]

Zouden jullie dit toestel nog steeds aanraden? Ik twijfel tussen de Nexus 5x of de 6P. Ik ben een mid/heavy user. Veel browsen, navigeren, muziek luisteren, fotootje hier, maar speel geen games.
Persoonlijk vind ik het een nog steeds een goed toestel en perfect voor de prijs. Als je veel navigeert, betekent dat ook dat je 'm weer kan opladen? De accuduur is namelijk niet geweldig, maar opladen gaat snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGab
Amelandbor schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 09:01:
[...]

Persoonlijk vind ik het een nog steeds een goed toestel en perfect voor de prijs. Als je veel navigeert, betekent dat ook dat je 'm weer kan opladen? De accuduur is namelijk niet geweldig, maar opladen gaat snel.
Navigeren doe ik inderdaad in de auto, kwestie van een goede autolader aanschaffen, eentje met 2A of 2,5A output lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Ik zou hem niet aanraden. De accu is echt niets waard en de updates stoppen met een half jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
418O2 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 09:06:
Ik zou hem niet aanraden. De accu is echt niets waard en de updates stoppen met een half jaar
Accu ben ik niet met je eens. Ik haal er geregeld 6 uur SOT mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Accu ben ik volledig met je eens die is bagger.

Haal hier nooit 2u SOT

Heb geen FB messenger, Facebook, Snapchat enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Smultie schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 09:08:
[...]

dat is echt een uitzondering. Ik kom nooit boven de 3.5 uur uit en ik ben zeker niet de enige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
418O2 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 09:14:
[...]

dat is echt een uitzondering. Ik kom nooit boven de 3.5 uur uit en ik ben zeker niet de enige
Sinds 7.1 zit ik gemiddeld op 4,5 uur gok ik zo. Het is niet zeker dat updates stoppen. Al mijn voorgaande Nexus devices hebben meer dan 2 jaar updates gehad. En je bent iig nog verzekerd van security updates.

Het hangt een beetje van de prijs af. Ik heb hem door een nieuw abonnement voor 140 euro kunnen halen.

Voor meer dan 300 euro zou ik waarschijnlijk wat bijleggen en voor de OnePlus 3T gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGab
Tot wanneer komen er dan nog security updates binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 17:07

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
MrGab schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:06:
[...]

Tot wanneer komen er dan nog security updates binnen?
Volgens de Play Store minimaal 2 jaar na uitkomen via de Play Store, dat is tot minimaal september 2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 10:03
Denk echter dat je kunt rekenen op minimaal een jaar langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

djmelvee schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:21:
Denk echter dat je kunt rekenen op minimaal een jaar langer.
Waar baseer je dit op? Werden oudere Nexus toestellen ook langer ondersteund? Nexus 5, 6 en 9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephen.L
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-03-2021
Voor de Nexus 4 heb ik 3 jaar updates gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGab
Stephen.L schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:29:
Voor de Nexus 4 heb ik 3 jaar updates gekregen.
ok, ik begrijp dus waarschijnlijk wel langer security updates...

En wanneer komt de nieuwe versie van Android uit? 8.0 dus...krijgt de Nexus (ongeacht de 5x of de 6P) deze update ook nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

MrGab schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:32:
[...]
En wanneer komt de nieuwe versie van Android uit? 8.0 dus...krijgt de Nexus (ongeacht de 5x of de 6P) deze update ook nog?
Dat is helaas nog niet bekend. Android 6 kwam in oktober uit en 7 kwam in augustus uit. De 5x en 6P worden officieel ondersteund tot september, als Android 8 uitkomt in augustus zou het dus logisch zijn dat de update ook uitgebracht worden voor die twee toestellen, echter kan het ook zijn dat ze alleen security updates uitbrengen voor die twee toestellen tot die tijd. Valt nu helaas nog te weinig over te zeggen.

De ondersteuning voor de Nexus 6 en 9 liep af in oktober en deze hebben Nougat nog wel gekregen, persoonlijk verwacht ik dat Android 8 dus nog wel uitkomt voor de 5x en 6P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djmelvee
rens-br schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:26:
[...]

Waar baseer je dit op? Werden oudere Nexus toestellen ook langer ondersteund? Nexus 5, 6 en 9?
Ik heb een Nexus 4 gehad en daar was dit inderdaad ook bij. Nexus 5 is volgens mij ook flink langer ondersteund. Beleid van Google is wat dit betreft vrij soepel, zeker voor de populairdere telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 680x0
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-03 16:06
Smultie schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 09:08:
[...]

Is inderdaad haalbaar. De helderheid van het scherm wat lager zetten kan grote verschillen in batterijduur geven.

En LineageOS erop maakt ook een verschil bij mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
418O2 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 09:14:
[...]

Daarin de Nexus 5x per gebruiker wel wisselvallig. Volgens mij ligt heel erg aan gebruik. In begin bekeek ik accuduur op 5x van mijn vrouw en dat varieerde van 4,5 uur tot 6 uur SOT over twee volle dagen verdeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
Ik moet zeggen dat ik toch wel verbaasd ben over wat mensen aan SOT (screen on time, als ik me niet vergis) halen, en dan roepen dat de accu slecht is. Ik bedoel, 3-4 uur per dag, dat is toch best veel, of ligt dat aan mij? Ik haal hem 's morgens uit de lader, tijdens het ontbijt even tien minuutjes social media en nieuws checken en dan ga ik naar mijn werk. Als ik dan nog dik drie uur op mijn telefoon speel vóór ik weer thuis ben, dan doe ik toch iets niet goed op mijn werk... Meestal zit ik dan 's avonds op de bank ook nog wel even met mijn telefoon te spelen, maar hij haalt het 99,9% van de tijd gewoon makkelijk uit tot hij weer in de lader gaat als ik ga pitten.
Gebruiken anderen hun telefoon dan zoveel meer dan ik? Ik voel me bijna een ouwe lul, maar 25% van je wakkere tijd (4 uur SOT op 16 uur wakker) naar je telefoon kijken, dat is toch gewoon bizar veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Jorizzz schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:42:
Gebruiken anderen hun telefoon dan zoveel meer dan ik? Ik voel me bijna een ouwe lul, maar 25% van je wakkere tijd (4 uur SOT op 16 uur wakker) naar je telefoon kijken, dat is toch gewoon bizar veel?
Niet iedereen heeft een 40 uur werkweek. Toen ik nog op het HBO zat haalde ik die 4 uur op sommige dagen gemakkelijk. Ik zat op sommige dagen 2x 2,5 uur in het OV. Verder waren sommige lessen van zo'n bedroevende kwaliteit dat opletten eigenlijk geen (rechtvaardige) optie was, waardoor je ook daar gewoon soms dik 2 uur achter elkaar op de telefoon aan het spelen was.

Momenteel heb ik echter wel een baan en heb ik de dezelfde situatie als jou. De meeste dagen heb ik moeite met de 2 uur SOT halen, dat ligt dan niet aan de accu, maar puur en alleen omdat ik gewoon bezig ben met werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:52
En sommige mensen gebruiken em zakelijk, dus ik ben er 8 uur per dag mee bezig, bel denk ik zo'n 3 uur per dag met dat ding, plus email, whatsapp, navigatie, boekhoudapp etc.

Maar het is volgens mij vrij duidelijk dat er toestellen zijn met betere en mindere batterijen. Ik heb zelf 2 5X-en gehad waarvan de eerste een waardeloze batterijduur had, de tweede is erg goed.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Ik heb thuis geen pc, dus ik doe mijn browsing etc mobiel. Ik laad mijn telefoon op als ik uit werk kom en dan red ik het eind van de dag alsnog vaak niet. Maargoed; ik zit dus met 2:45 al op 15%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Dan doe je toch iets niet goed ben ik bang.
Ben je rooted?
Zo ja: probeer eens PureNexus icm ElementalX kernel, DrunkSauce Lite en Thermal Tweaking.

Als je dan nog steeds slechte resultaten behaalt, ligt het aan je Wi-Fi of 4G bereik, danwel de apps die je gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik gebruik mijn telefoon best veel maar dan houd hij een dag ook echt niet vol, denk dat ik een SOT heb van ongeveer 2 uur en dan is hij wel aardig leeg. Maar goed gelukkig laat dat ding heel snel en een Anker powerbank helpt ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk94
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-09 18:57

tomk94

Developer

Helaas is mijn Nexus 5X gisteravond overleden. Het welbekende bootloop probleem. Net 5 maanden oud toestel. Heb hem opgestuurd naar Coolblue. Hopelijk valt de reperatieduur mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 16:10
Had mijn toestel 2,5 week na inleveren weer opgehaald bij de MediaMarkt. Op de reparatiebon van Teleplan stond "toestel is gerepareerd" maar geen details van wat ze hebben verricht.
Men zou dit voor mij nagaan en hier over mailen maar heb tot op heden nog niets vernomen.
Enfin, het zal waarschijnlijk wel een vervangen moederboard/logic board zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
  • Laatst online: 01-09 20:29
Ik dacht gelezen te hebben in dit topic dat er wat problemen zijn op 7.1 met de Bluetooth verbinding.
Heeft dit ook betrekking op bijvoorbeeld een bluetooth headset? Ik ben misschien van plan zo'n headset te bestellen maar als de bluetooth verbinding niet werkt heeft het geen nut natuurlijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
RonaldMeer schreef op zondag 15 januari 2017 @ 18:42:
Ik dacht gelezen te hebben in dit topic dat er wat problemen zijn op 7.1 met de Bluetooth verbinding.
Heeft dit ook betrekking op bijvoorbeeld een bluetooth headset? Ik ben misschien van plan zo'n headset te bestellen maar als de bluetooth verbinding niet werkt heeft het geen nut natuurlijk 8)7
Ik heb 2 bluetooth headsets en beide werken prima met 7.1 nog geen 1 probleem mee gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 21-10-2019 10:10 . Reden: Leeg ivm privacy ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:45

Quad

Doof

Idem hier. Geen problemen met Bluetooth op 7.1.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
  • Laatst online: 01-09 20:29
Super, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coster1
Vandaag de Nexus opgehaald van reparatie bij de Mediamarkt. Blijkt er helemaal niks verholpen te zijn, telefoon valt direct weer in bootloop. Ook zie ik niks speciaals als ik de telefoon opstart dmv. aan+vol down. Denk dat er uberhaupt niks gedaan is. Wordt weer terug naar de mediamarkt dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
coster1 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 20:15:
Vandaag de Nexus opgehaald van reparatie bij de Mediamarkt. Blijkt er helemaal niks verholpen te zijn, telefoon valt direct weer in bootloop. Ook zie ik niks speciaals als ik de telefoon opstart dmv. aan+vol down. Denk dat er uberhaupt niks gedaan is. Wordt weer terug naar de mediamarkt dus
Heb je ook geen reparatierapport gehad of zo?

Bij mij (via belsimpel -> teleplan) hebben ze een boardswap gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:05
Ik heb sinds een aantal weken last van haperingen (softwarematig traag, apps die vastlopen, lang wachten op openen apps etc.) en het probleem dat wanneer ik via WhatsApp een video verstuur (geselecteerd vanuit mijn galerij) het geluid en beeld niet synchroon lopen. :S

Dit is met Android 7.1.1. Ik heb al meerdere keren de cache geleegd en de telefoon opnieuw gestart. Ik draai, voor zover ik weet, geen zware apps (geen Facebook, Instagram, Snapchat o.i.d.) en de grootverbruiker van mijn RAM is alleen het besturingssysteem met 707 MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Laatst online: 19-09 00:09
Klinkt bekend Yonix, heb ik ook veel last van gehad. Heb daarna een nieuwe rom geflashed (pure nexus). Heb nu een heel andere telefoon. Een accu duur van bijna twee dagen en Mega snel.
Misschien dus dat een factory reset of een andere rom uitkomst bied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-09 16:24
Er zijn apps die dit kunnen veroorzaken.
Bij mij was de AliExpress app die mijn 5X continue liet vastlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

MaNDaRK schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 00:24:
Klinkt bekend Yonix, heb ik ook veel last van gehad. Heb daarna een nieuwe rom geflashed (pure nexus). Heb nu een heel andere telefoon. Een accu duur van bijna twee dagen en Mega snel.
Misschien dus dat een factory reset of een andere rom uitkomst bied?
Is dat ook na 4 weken nog het geval?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Over bt gesproken, mijn volume loopt soms ineens naar maximaal zonder dat ik wat doe. Dat is wel irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:40
Mijn Nexus 5x is ook afgeschreven... Vochtschade nadat het cameraglas kapot is gegaan, en daar vocht op is gecondenseerd. Camera stuk (geen focus meer) en mogelijk meer. Ga dr niet meer aan beginnen.
Viel me toch al tegen qua accuduur ( hooguit 1,5 dag bij matig gebruik) en geheugen (eigen fout, maar 16 gig).

Heb de boeg radicaal omgegooid. Mij zal je voortaan in het IOS topic zien ;-) (lurken)

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Laatst online: 19-09 00:09
Quad schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 18:57:
[...]

Is dat ook na 4 weken nog het geval?
Ben nu nog maar een week verder. Maar alles voelt nogsteeds soepel aan, net alsof ik hem net had geflashed.

Zal jullie op de hoogte houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0ud1
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-10-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 08:40:
[mbr]*knip*[/]

Na de update van mijn LG Nexus 5x naar Android 7.1 . Heb ik een probleem met de bluetooth connectie met mijn medianav.. (auto carkit/n avigatie) maakt wel verbinding maar valt daarna direct weg) echter bij andere bleutooth verbindingen bijv smartwatch blijft verbinding wel actief.... ????? Hoe kan ik dit oplossen????

[mbr]*knip*. Het doen van de groetjes is niet gewenst op tweakers, zie ook: Het algemeen beleid #groeten.[/]
Op bovenstaand beschreven issue is nog geen oplossing bekend. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

LineageOS is nu ook officieel uit voor de Nexus 5X.

Edit: Toch niet, de links werken nog niet.

[ Voor 18% gewijzigd door MegaTronics op 23-01-2017 15:35 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Meh, nog steeds nightly. Wacht liever op een stable release.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Op een stable kun je denk ik nog erg lang wachten. Bij CM werden die maar sporadisch released.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkie8
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:59
Yonix schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 20:00:
Ik heb sinds een aantal weken last van haperingen (softwarematig traag, apps die vastlopen, lang wachten op openen apps etc.) en het probleem dat wanneer ik via WhatsApp een video verstuur (geselecteerd vanuit mijn galerij) het geluid en beeld niet synchroon lopen. :S

Dit is met Android 7.1.1. Ik heb al meerdere keren de cache geleegd en de telefoon opnieuw gestart. Ik draai, voor zover ik weet, geen zware apps (geen Facebook, Instagram, Snapchat o.i.d.) en de grootverbruiker van mijn RAM is alleen het besturingssysteem met 707 MB.
Heb de 5X ook alweer enige tijd en heb dezelfde ervaring sinds een week nu. Voelt stroperig, loopt allemaal niet lekker en heb nog geen oorzaak gevonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

MegaTronics schreef op maandag 23 januari 2017 @ 15:48:
Op een stable kun je denk ik nog erg lang wachten. Bij CM werden die maar sporadisch released.
Inmiddels op PureNexus en tevens datapartitie decrypted.
Eens zien wat dat oplevert voor de langere termijn.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-09 18:55

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik ben wat aan het testen met USB-C headsets op de Nexus 5X, soms gaat m'n headset in suspend als ik muziek afspeel. Dit lijkt vooral op de zwarte versie te gebeuren. Op de witte uitvoering heb ik dit niet. Weet iemand of er hardwarematig er een verschil kan zijn tussen de witte versie of de zwarte versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TurboTon1973
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-09 19:43
RonaldMeer schreef op zondag 15 januari 2017 @ 18:42:
Bij een volkswagen golf met een RND 310 ingebouwd. Moet steeds de pin van de simkaart ingevoerd worden bij het verbinden van de telefoon met de auto. En na het uitstappen uit de auto moet je de pin van de simkaart op de telefoon weer opnieuw invoeren anders kan je niet bellen.
Bij volkswagen en google wisten ze geen oplossing. Bij de Volkswagen dealer adviseren ze een samsung of apple te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
LOL dat is wel heel simpel gezegd van Volkswagen. Klopt natuurlijk voor geen meter he.. Bluetooth zou met elk apparaat moeten werken. In mijn Astra werkt bluetooth dan ook perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Hier ook een bootloop... Zit me wel mee. Had hem gekocht als vervanger van de g4, die een bootloop had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
418O2 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 00:01:
Hier ook een bootloop... Zit me wel mee. Had hem gekocht als vervanger van de g4, die een bootloop had
Kwestie van garanatie gelukkig, maar toch is het balen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
djmelvee schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 09:24:
[...]

Kwestie van garanatie gelukkig, maar toch is het balen :(
Ik heb gelukkig nog een acceptabele backuptelefoon liggen, maar het is wel geklooi. 2e LG telefoon op rij dus met het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
418O2 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 09:52:
[...]

Ik heb gelukkig nog een acceptabele backuptelefoon liggen, maar het is wel geklooi. 2e LG telefoon op rij dus met het probleem.
Hoor er meer mensen over hier, tot op heden heb ik gelukkig nergens last van.. Krijg je de bootloop er niet zelf af door middel van flashen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Vanwege alle bootloop verhalen zit ik te bedenken wat ik kan doen qua backup. Gebruikte altijd titanium, maar heb geen root en eerlijk gezegd om dat alleen voor titanium te doen is een beetje overdreven.

Na zo'n bootloop reparatie ben je alles kwijt? En hoe kan ik ervoor zorgen dat alle gegevens privé zijn bij zo'n reparatie, is encryptie aanzetten genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Amelandbor schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:06:
Vanwege alle bootloop verhalen zit ik te bedenken wat ik kan doen qua backup. Gebruikte altijd titanium, maar heb geen root en eerlijk gezegd om dat alleen voor titanium te doen is een beetje overdreven.

Na zo'n bootloop reparatie ben je alles kwijt? En hoe kan ik ervoor zorgen dat alle gegevens privé zijn bij zo'n reparatie, is encryptie aanzetten genoeg?
Alle data is weg, denk niet dat ze er nog bij kunnen na reparatie. Ze doen een boardswap dus je al je opslag is ook geswapped.

Photos backupped mijn fotos, whatsapped backupped naar google drive. Enige dat weg is, is applicatiedata. Niet zo'n groot probleem imo
djmelvee schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 09:58:
[...]

Hoor er meer mensen over hier, tot op heden heb ik gelukkig nergens last van.. Krijg je de bootloop er niet zelf af door middel van flashen oid?
Dan moet ik dingen doen die mogelijk gezeik opleveren met garantie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
NOS app verwijdert en mijn accuduur is ongeveer verdubbeld.
GSAM is een aanrader mocht je nexus5x geen dag meer meegaan en je willen achterhalen waardoor dit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commentator
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:27
eL_Jay schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:25:
GSAM is een aanrader mocht je nexus5x geen dag meer meegaan en je willen achterhalen waardoor dit komt.
dank voor de tip. Heb die app nu ook geïnstalleerd.
Gebruikt de NOS app echt zoveel stroom dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
commentator schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:58:
[...]

dank voor de tip. Heb die app nu ook geïnstalleerd.
Gebruikt de NOS app echt zoveel stroom dan?
geen idee, voorkwam bij mij waarschijnlijk dat de telefoon is sleep kwam. Doze deed ie al helemaal niet meer. Heb er in de loop van een paar maanden een hoop apps afgegooid, maar NOS was de laatste en nu werkt ie weer als 'nieuw'.
Waren meer Apps waarvan ik het vermoedde had dat ze battery drainden, maar van de NOS app weet ik nu 100% zeker dat die mijn accuduur halveerde. Nu haal ik weer ongeveer 24 uur ipv 10 op een volle accu en zelfde gebruik. SoT is van 2-ish (tot max 3-ish als ik gewoon keihard 3 uur achter elkaar scherm actief had) naar 4-ish gegaan. Telefoon is 12 maanden oud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Out.of.Control
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15:26
Heb geen problemen met de NOS app, maar heb wel de notificaties uit gezet. Wellicht helpt dat bij jou ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefly III
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 21-10-2019 10:10 . Reden: Leeg ivm privacy ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Laatst online: 18-09 09:26
JCE schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 12:15:
Ik heb de laatste tijd dat foto's niet worden opgeslagen.

Ik mik, ik klik en de foto verschijnt heel even in dat kleine rondje rechtsonder. Als ik dan de camera sluit blijkt de foto gewoon weg te zijn.

Camera schiet wel gewoon, de animatie is er en de foto wordt gemaakt. Maar hij is gewoon foetsie.

Soms let ik er op en zie ik dat na ~2 sec de foto verdwijnt (vorige foto komt weer naar boven).

Super storend! Ik moet dus telkens dubbelchecken dat de foto ook echt gemaakt is.

Iemand anders hier ook last van?
Ik heb hetzelfde nu ook een paar keer gehad, het lijkt er (bij mij in ieder geval) op dat wanneer ik een plaatje schiet zonder de telefoon te unlocken... Tegenwoordig unlock ik mijn phone en schiet dan pas het plaatje, dat lijkt beter te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Idem hier, al paar keer gehad idd, dan sta je wel ff flabbergasted te kijken of je niet gek bent.

Ik heb nu m'n datapartitie niet encrypted en ook dat lijkt niet goed te werken. Soms wel, heel soms niet.
Nu heb ik de dubbeltap power knop uitgezet, zodat ik iig niet in de verleiding kan komen om op deze manier ff snel een foto te schieten.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
418O2 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 00:01:
Lol.

De G4 is van LG, en omdat die een bootloop had, kocht je maar een nieuwe telefoon van LG ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Smultie schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 19:53:
[...]

Lol.

De G4 is van LG, en omdat die een bootloop had, kocht je maar een nieuwe telefoon van LG ? :D
Ik hoopte dat het niet weer zou gebeuren. Toen ik hem kocht was het ook nog niet bekend over de 5x dus ik gaf ze een kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Laatst online: 15:18

TFHfony

Professional Weirdo

Beetje OT wellicht, maar toch...
Daar mijn modem vandaag een knipperlichtrelatie onderhield met de CMTS van Ziggo, voor de eerste keer eens gebruik gemaakt van de hotspot functie van deze telefoon via 4G. Dat surfde eigenlijk best prima!

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
eL_Jay schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:25:
Ik heb die GSAM ook is geinstalleerd maar die is toch compleet nuteloos zonder root?
Wat het meeste verbruikt bij mij is Combined App CPU.

Maar daar ben je niets mee aangezien je geen details kunt bekijken.

[ Voor 7% gewijzigd door daflux op 02-02-2017 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commentator
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:27
daflux schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 09:22:
[...]

Ik heb die GSAM ook is geinstalleerd maar die is toch compleet nuteloos zonder root?

precies, ga m ook weer verwijderen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eL_Jay
daflux schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 09:22:
[...]

Leg hem via een kabel aan je pc, download de android sdk (je hebt daar maar 1 specifiek onderdeel van nodig) en volg de tutorial uit de app.
Dan kun je blijvend zeer gedetailleerd zien welke apps de meeste energie gebruiken. Ze leggen in de app uit hoe dat werkt als je geen root hebt. Voor mij resulteerd dat erin dat ik weer een praktische smartphone heb, dus dat was die 5 minuten inzet wel waard ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
die platformtools kan je los downloaden nowadays

https://developer.android...eases/platform-tools.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
eL_Jay schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 10:25:
[...]

Leg hem via een kabel aan je pc, download de android sdk (je hebt daar maar 1 specifiek onderdeel van nodig) en volg de tutorial uit de app.
Dan kun je blijvend zeer gedetailleerd zien welke apps de meeste energie gebruiken. Ze leggen in de app uit hoe dat werkt als je geen root hebt. Voor mij resulteerd dat erin dat ik weer een praktische smartphone heb, dus dat was die 5 minuten inzet wel waard ;)
Ik weet wel hoe ik moet rooten heb dat ondertussen al 100x gedaan.
Maar deze telefoon is van het werk en mag dus niet geroot worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
daflux schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 10:56:
[...]

Ik weet wel hoe ik moet rooten heb dat ondertussen al 100x gedaan.
Maar deze telefoon is van het werk en mag dus niet geroot worden.
Dat is dus volgens mij niet nodig. Mijn nexus 5x is volgens Root Checker niet geroot iig, maar heb nu wel uitgebreide stats in GSAM

[ Voor 5% gewijzigd door eL_Jay op 02-02-2017 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Ik heb zojuist de beta van 7.1.2 geinstalleerd. Grootste verandering is volgens mij dat je nu met een swipe over de fingerprint scanner je notifications naar beneden kunt zien (en weer kunt minimaliseren).

Helaas geen build in night mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
eL_Jay schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 11:39:
[...]

Dat is dus volgens mij niet nodig. Mijn nexus 5x is volgens Root Checker niet geroot iig, maar heb nu wel uitgebreide stats in GSAM
Inderdaad heb het nu is deftig gelezen en je kan juist via ADB permissie geven om de details van het batterijverbruik te lezen.

Bij mij werkt het dus zonder root.

Ik kan iedereen die dit wil doen dit aanraden:

https://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2317790

Minimal ADB
Pagina: 1 ... 27 ... 39 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Prijzen, levertijden: ~~~[Nexus 5X] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: ~~~[LG Nexus 5X] Accessoires