Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Op beide Nexus 5X KPN de NLAlert ontvangen.Frostbite schreef op woensdag 7 december 2016 @ 09:44:
Iemand trouwens een NLAlert melding gehad?
Met mij al twee andere mensen gesproken waarbij alles op het toestel goed ingesteld staat maar toch hebben we geen melding gekregen?
Verwijderd
Mijn LG nexus 5x heeft een connectie probleem met de oplader. De originele oplader kan helemaal niet meer aangesloten worden, en de oplader welke ik nieuw via de leverancier heb gekregen doet het maar de helft van de tijd.
Het lijkt net alsof de kabel niet goed in de connector meer past.
Heeft iemand hier ervaringen mee en eventueel een oplossing ?
Stof in de connector?Verwijderd schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:19:
Hallo,
Mijn LG nexus 5x heeft een connectie probleem met de oplader. De originele oplader kan helemaal niet meer aangesloten worden, en de oplader welke ik nieuw via de leverancier heb gekregen doet het maar de helft van de tijd.
Eens goed uitblazen ofzo of met naald het vuil er uit halen?
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Toen ik mijn Nexus 5 weg bracht voor reparatie en mijn N5X liet zien meldde de dame van de receptie dat zij veel reparaties deden op de oplaadpoort van de N5X..Verwijderd schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:19:
Hallo,
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
daflux schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:24:
[...]
Stof in de connector?
Eens goed uitblazen ofzo of met naald het vuil er uit halen?
Verwijderd
cheiron schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:29:
[...]
Toen ik mijn Nexus 5 weg bracht voor reparatie en mijn N5X liet zien meldde de dame van de receptie dat zij veel reparaties deden op de oplaadpoort van de N5X..
Iemand enig idee hoe ik night mode weer werkend kan krijgen onder 7.1.1? Zonder root, that is.
Also: het handmatig checken op een systeemupdate triggerde bij mij ook de OTA-prompt van 7.0 naar 7.1.1; thanks voor de tip!
[ Voor 11% gewijzigd door Tuktop op 07-12-2016 17:31 ]
Gelukkig heb ik geen problemen met mijn 5x.Verwijderd schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:19:
Hallo,
Misschien je connectie aanpassen als je je 5x koppelt via je PC. Anders een interne probleem
Sorry. I was busy talking about my feelings and killing people
Zat ook al in de dev preview en zou opgelost zijn. Is dus niet het geval.
Ik wil deze Launcher ook gaan gebruiken maar bij mij crasht de wallpaper picker wel. Ik heb android 7.1.1 al ontvangen via OTA, dus hoe heb jij dit voor elkaar gekregen?Quad schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 00:25:
[...]
Mooi, de Pixel launcher apk welke ik al tijdje gebruikte crasht niet meer bij selecteren wallpaper.
Daarnaast werken de zogenoemde popups bij Google-apps ook in deze Android versie.
[afbeelding]
Ik heb de apk via:
Ik draai stock android zonder root en dat wil ik graag nog even houden op deze telefoon
[ Voor 5% gewijzigd door RonaldMeer op 07-12-2016 20:53 ]
Ik heb die van 19 oktober draaien, en kan gewoon wallpapers selecteren via de long press optie op een vrije stukje ruimte.RonaldMeer schreef op woensdag 7 december 2016 @ 20:52:
[...]
Ik wil deze Launcher ook gaan gebruiken maar bij mij crasht de wallpaper picker wel. Ik heb android 7.1.1 al ontvangen via OTA, dus hoe heb jij dit voor elkaar gekregen?
Ik heb de apk via:
spoiler: Download website
Ik draai stock android zonder root en dat wil ik graag nog even houden op deze telefoon
Ook stock en zonder root.
Ik kom dan hier terecht: http://i.imgur.com/JJK8lUV.png
[ Voor 4% gewijzigd door Quad op 07-12-2016 23:39 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zou dit te maken hebben met het gebruik van een andere launcher o.i.d.? Als ik namelijk een foto selecteer en instel als achtergrond heb ik nergens last van.
Ik gebruik deze op 7.1.1 DP2, daar werkt hij nog prima op. Ga er vanuit dat hij op 7.1.1 final ook wel zal werken, maar ik heb de OTA nog niet gehadtuk2008 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 17:29:
Hmm, Night Mode Enabler (https://play.google.com/s...aelevans.nightmodeenabler) werkt niet meer. Bij de description van die app staat nu het volgende: Note: On Android 7.1 and higher - this feature is officially built into the operating system, called Night Light. However, this feature requires a driver, and as a result, only is available on Pixel and Pixel XL (and newer devices). As a result this will not work on Nexus devices on that version.
Iemand enig idee hoe ik night mode weer werkend kan krijgen onder 7.1.1? Zonder root, that is.
Also: het handmatig checken op een systeemupdate triggerde bij mij ook de OTA-prompt van 7.0 naar 7.1.1; thanks voor de tip!
Google Play: Night Mode - Nougat 7.0 & 7.1+
Als de tile er niet (meer) staat dan even via de edit kijken of je hem toe kunt voegen.
⏩ PVOutput☀️
Ook met 7.1.1? Ik heb 'm enabled via die app maar dan komt ie nie in de lijst te staan waar ik 'm aan kan toggelen. Ga nu de app van TheFes proberen.Quad schreef op donderdag 8 december 2016 @ 11:11:
Night mode werkt nog wel, met die app komt er een extra tile in het dropdown gebeuren.
Als de tile er niet (meer) staat dan even via de edit kijken of je hem toe kunt voegen.
Met de app van TheFes werkt het probleemloos.tuk2008 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 11:47:
[...]
Ook met 7.1.1? Ik heb 'm enabled via die app maar dan komt ie nie in de lijst te staan waar ik 'm aan kan toggelen. Ga nu de app van TheFes proberen.
⏩ PVOutput☀️
TheFes werkt prima. Zag in eerste instantie het icoontje ook niet in het lijstje, maar moest even naar benedenscrollentuk2008 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 11:47:
[...]
Ook met 7.1.1? Ik heb 'm enabled via die app maar dan komt ie nie in de lijst te staan waar ik 'm aan kan toggelen. Ga nu de app van TheFes proberen.

Werkt inderdaad! Helaas ziet het er niet uitdennisvalk schreef op donderdag 8 december 2016 @ 12:51:
[...]
TheFes werkt prima. Zag in eerste instantie het icoontje ook niet in het lijstje, maar moest even naar benedenscrollen
Ik heb het nu opgelost door deze app te downloaden: Google Play: AchtergrondenQuad schreef op woensdag 7 december 2016 @ 23:36:
[...]
Ik heb die van 19 oktober draaien, en kan gewoon wallpapers selecteren via de long press optie op een vrije stukje ruimte.
Ook stock en zonder root.
Ik kom dan hier terecht: http://i.imgur.com/JJK8lUV.png
Pixel launcher pakt hem dan ook en dan kom ik in eenzelfde menu als jij. Jammer dat je de dagelijkse achtergrond niet alleen voor vergrendelscherm kan instellen...
Dat idee van de accuduur heb ik dus ook....Out.of.Control schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 17:12:
Grappig hoe je perceptie van persoon tot persoon kan verschillen. Ik merk weinig verschil aan de camera maar heb juist het idee dat de accuduur flink verbeterd is.

Met hoe veel OST?Albert020 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 17:46:
[...]
Dat idee van de accuduur heb ik dus ook....
[afbeelding]
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Wel weinig op 3 dagen, maar toch: een net resultaat!
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Had hem niet zo veel gebruikt na de update, hoeveel OST haal jij dan ?TFHfony schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 19:52:
[...]
Wel weinig op 3 dagen, maar toch: een net resultaat!
Meestal zo'n 5 uur, maar dan wel op 40 uur oid (Dus effectief 2 dagen gebruik)Albert020 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 19:57:
[...]
Had hem niet zo veel gebruikt na de update, hoeveel OST haal jij dan ?
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Met Facebook, Whatsapp en Chrome op een dag haal ik max 3,5 uur..
Veel bellen, sms, whatsapp, mail.RonaldMeer schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 00:41:
Waar gebruiken jullie de telefoon dan voor dat je zoveel SOT haalt?
Met Facebook, Whatsapp en Chrome op een dag haal ik max 3,5 uur..
Bij accugebruik staat signaal van mobiel netwerk dan ook veel als gele kleur aangeduid
[ Voor 23% gewijzigd door RonaldMeer op 10-12-2016 11:59 ]
Nee dat helpt inderdaad niet, integendeel. Ik heb perfect bereik op het werk.RonaldMeer schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 11:57:
Het zal ook wel mee spelen dat ik in een buitengebied woon waar het bereik matig tot slecht is, vaak niet meer dan 2 streepjes en ook zelfs helemaal niks.
Bij accugebruik staat signaal van mobiel netwerk dan ook veel als gele kleur aangeduid
Had je met je vorige telefoon het zelfde probleem ?Kassad schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 14:55:
[...]
Nee dat helpt inderdaad niet, integendeel. Ik heb perfect bereik op het werk.
Ja, op dezelfde werkplek waardeloze batterijduur, 2-3 uur sot, ik haalde geen werkdag. Ik heb die teruggestuurd, heb daarna met een S6 gewerkt maar daar kon ik niet aan wennen. Toen weer een 5X gehaald nadat ik las dat het geen structureel probleem was maar dat er slechte toestellen tussenzitten. Mijn huidige toestel bevalt erg goed.Albert020 schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 20:08:
[...]
Had je met je vorige telefoon het zelfde probleem ?
Via de bootloader, opties start en recovery mode, valt de telefoon ook uit. Is dit een bekend probleem en/of is hier nog wat aan te doen.
Valt dit eigenlijk onder garantie?
Nog nooit van gehoord. Garantie kun je altijd proberen uiteraard, hopen voor je dat er geen waterschade te vinden is in de telefoon.Prev schreef op zondag 11 december 2016 @ 00:18:
Gisteravond is mijn telefoon uitgevallen en start niet meer op. Kom niet verder dan de opstartanimatie en dan valt de telefoon uit.
Via de bootloader, opties start en recovery mode, valt de telefoon ook uit. Is dit een bekend probleem en/of is hier nog wat aan te doen.
Valt dit eigenlijk onder garantie?
Gebruik maken van je garantie!
Lijkt me wel (mij gebeurde het binnen het jaar, dus geen ervaring)Prev schreef op zondag 11 december 2016 @ 14:08:
Thanks Djmelvee en Smultie, dan maar richting de t-mobile winkel - jippie. Valt dit onder de standaard twee jaar garantie?
Dit klinkt niet als de gebruikelijke bootloopt hoor, een bootloop loopt namelijk en dat doet dit nietSmultie schreef op zondag 11 december 2016 @ 12:49:
Zeker een bekend probleem; de infamous bootloop issue die LG vaak heeft.
Gebruik maken van je garantie!
Daarna in een continue bootloop. Zelfs recovery werkt niet (komt niet verder dan het Google-logo en herstart zichzelf).
Heb de laatste factory images erop gezet (flash-all.sh) en "fastboot oem lock" wederom uitgevoerd. Dit gaf helaas geen soelaas.
Heb mijn telefoon nu ook aangemeld via T-Mobile bij Dynafix. Ben benieuwd wat die te zeggen hebben.
Is de omgeving van je fingerprint-reader ook regelmatig warm? Want ik heb hetzelfde, maar als een reset niets uithaalt kan ik daar beter mee wachten (aangezien het herstellen nogal een gedoe is). Verlies op sommige momenten gewoon 1% per 1 á 3 minuten. 's ochtends navigeren met GPS + screen aan kost me voor een kwartiertje autorijden al 15%, mijn autolader kan het niet eens bijbenen.WeAreLegion schreef op maandag 12 december 2016 @ 09:07:
Heb gister mijn Nexus 5X een fabrieks reset gegeven en uit beta programma gehaald, dus kreeg laatste versie er weer op. Maar ik blijf last houden van een batterij drain. Heb dalvik ook al geleegd maar dat hielp niet echt. Denk at ik op 2 uur OST kom misschien iets meer maar dan zit ie al wel op 15%
Wat me opvalt is dat ik regelmatig "Google Play Services is gestopt" en "Google Play Services stopt steeds" meldingen langs zie komen. Volgens mij is dit voornamelijk bij applicaties die iets met de GPS doen.
mmmm niet echt op gelet eigenlijk soms wel maar dat is eigenlijk vooral als hij aan het stroom hangt. Die meldingen van google play services heb ik niet gezien dus dat heb ik verder niet. Maar het gaat vrij rap inderdaad.Sypher schreef op maandag 12 december 2016 @ 09:43:
[...]
Is de omgeving van je fingerprint-reader ook regelmatig warm? Want ik heb hetzelfde, maar als een reset niets uithaalt kan ik daar beter mee wachten (aangezien het herstellen nogal een gedoe is). Verlies op sommige momenten gewoon 1% per 1 á 3 minuten. 's ochtends navigeren met GPS + screen aan kost me voor een kwartiertje autorijden al 15%, mijn autolader kan het niet eens bijbenen.
Wat me opvalt is dat ik regelmatig "Google Play Services is gestopt" en "Google Play Services stopt steeds" meldingen langs zie komen. Volgens mij is dit voornamelijk bij applicaties die iets met de GPS doen.
Heb nu een screentime van 12 minuten, staat 1 uur en 45 aan en zit op 93% dus het gaat vrij rap.
Ik denk dat prev bedoelt dat ie loopt, maar dat kan hij alleen zelf toelichten natuurlijkdjmelvee schreef op zondag 11 december 2016 @ 16:08:
[...]
Dit klinkt niet als de gebruikelijke bootloopt hoor, een bootloop loopt namelijk en dat doet dit niet
Ach, hoe dan ook; gevalletje opsturen en hopen dat het onder garantie valtSmultie schreef op maandag 12 december 2016 @ 10:02:
[...]
Ik denk dat prev bedoelt dat ie loopt, maar dat kan hij alleen zelf toelichten natuurlijk
Het zwart-witte Google logo was zichtbaar en dan schakelt de telefoon zichzelf uit.djmelvee schreef op maandag 12 december 2016 @ 10:38:
[...]
Ach, hoe dan ook; gevalletje opsturen en hopen dat het onder garantie valt
Sinds vanochted heb ik een rood knipperend lampje wanneer ik de telefoon probeer aan te zetten. Het scherm gaat ook niet meer aan.
Betekend over het algemeen dat de batterij te leeg is om aan te gaan..Prev schreef op maandag 12 december 2016 @ 12:06:
[...]
Het zwart-witte Google logo was zichtbaar en dan schakelt de telefoon zichzelf uit.
Sinds vanochted heb ik een rood knipperend lampje wanneer ik de telefoon probeer aan te zetten. Het scherm gaat ook niet meer aan.
Verwijderd
Na de update van mijn LG Nexus 5x naar Android 7.1 . Heb ik een probleem met de bluetooth connectie met mijn medianav.. (auto carkit/n avigatie) maakt wel verbinding maar valt daarna direct weg) echter bij andere bleutooth verbindingen bijv smartwatch blijft verbinding wel actief.... ????? Hoe kan ik dit oplossen????
*knip*. Het doen van de groetjes is niet gewenst op tweakers, zie ook: Het algemeen beleid #groeten.
[ Voor 18% gewijzigd door rens-br op 13-12-2016 09:20 ]
zogauw de beller de oproep beeindigd is het toestel weer bruikbaar.
ik kom meerdere meldingen tegen, maar niemand met een concrete oplossing.
is er hier iemand die hier ervaring mee heeft, en een oplossing heeft?
ik ga morgen iig een factory reset proberen, ben ik nog niet aantoe gekomen
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
[ Voor 10% gewijzigd door Osiris op 14-12-2016 05:58 ]
Ik heb de helderheid altijd laag staan en zit bijna altijd op WiFi.
Kan wel concluderen dat de accuduur behoorlijk is toegenomen (gebruik nog steeds dezelfde apps). Bij mijn gebruik haal ik elke dag ongeveer driekwartier extra SOT. In mijn geval is dit toegenomen van 2:45u/3:00u naar 3:30u/3:45u. Enkel op een dag dat ik veel thuis ben (constant wifi) zit er ongeveer 5u SOT in.
Eerder had ik altijd al last van dat Snapchat de eerste seconden na het openen extreem laggt. Kort na de OS update was dit verdwenen, maar helaas inmiddels wel weer terug gekomen.
Vrijstaande woning 1998, 212m², RD3,6. Geen na-isolatie, originele beglazing. 100m² VV, Adlar 6KW
Het begon met een spontane reboot, waarna de telefoon in een bootloop leek te zitten, hij kwam niet verder dan het Google logo, en begon dan opnieuw.
Telefoon weg gelegd, even iets anders gaan doen, en toen bleek de telefoon toch doorgestart. Vervolgens kreeg ik eindelijk de update naar 7.1.1 aangeboden (ik zat nog op DP2). Deze heb ik geïnstalleerd, en even later tref ik de telefoon weer in eenzelfde bootloop aan. Na even wachten werkt hij ook deze keer weer, en ik fiets naar mijn werk.
Vervolgens blijkt dat het probleem niet weg is, want om de zoveel tijd loopt de telefoon vast, en krijg ik weer een tijdelijke bootloop, waarna hij uiteindelijk wel doorstart.
Ik heb gegoogled, en normaal gesproken komt het bootloop probleem door een hardware fout, maar dan is het volgens mij niet zo dat hij uitieindelijk wel doorstart. Vandaar dat ik toch maar een factory reset in recovery heb gedaan, maar ook dat heeft niet geholpen.
Iemand nog een idee? Ot toch maar gewoon terug naar de winkel?
Bootloops zijn nooit goed eigenlijk. Als er nog garantie op zit zou ik hem gewoon terug brengen naar de winkel.TheFes schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:34:
Ik heb sinds vanmorgen een probleem met mijn Nexus 5X
Het begon met een spontane reboot, waarna de telefoon in een bootloop leek te zitten, hij kwam niet verder dan het Google logo, en begon dan opnieuw.
Telefoon weg gelegd, even iets anders gaan doen, en toen bleek de telefoon toch doorgestart. Vervolgens kreeg ik eindelijk de update naar 7.1.1 aangeboden (ik zat nog op DP2). Deze heb ik geïnstalleerd, en even later tref ik de telefoon weer in eenzelfde bootloop aan. Na even wachten werkt hij ook deze keer weer, en ik fiets naar mijn werk.
Vervolgens blijkt dat het probleem niet weg is, want om de zoveel tijd loopt de telefoon vast, en krijg ik weer een tijdelijke bootloop, waarna hij uiteindelijk wel doorstart.
Ik heb gegoogled, en normaal gesproken komt het bootloop probleem door een hardware fout, maar dan is het volgens mij niet zo dat hij uitieindelijk wel doorstart. Vandaar dat ik toch maar een factory reset in recovery heb gedaan, maar ook dat heeft niet geholpen.
Iemand nog een idee? Ot toch maar gewoon terug naar de winkel?
Ga ik maar doen dan.. Bedankt in ieder gevalWeAreLegion schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:44:
[...]
Bootloops zijn nooit goed eigenlijk. Als er nog garantie op zit zou ik hem gewoon terug brengen naar de winkel.
Update;
Telefoon is afgegeven, gaat gerepareerd worden.
In de winkel bleek er nog een extra probleem te zijn, de simtray kwam er niet meer uit. Kon dus ook meteen even een nieuwe simkaart regelen zodat ik bereikblaar blijf
[ Voor 28% gewijzigd door TheFes op 21-12-2016 09:56 ]

[ Voor 7% gewijzigd door tasseron op 22-12-2016 07:19 ]
Dat is inderdaad wel heel erg vreemd. Was je telefoon ook warm vanmorgen? Veel data verbruikt?tasseron schreef op donderdag 22 december 2016 @ 07:02:
Ik heb vannacht wel de grootste drop ooit gehad in m'n accu. Als je kijkt naar de percentages, snap ik niet waardoor dit komt. Iemand een idee?
[afbeelding]
Dat moet toch minder kunnen zou je denken?
Ik vind het wel vervelend worden dat webpagina's constant herladen, apps opnieuw moeten openen en dat het eea gewoon tragend werkt.
[ Voor 23% gewijzigd door Quad op 22-12-2016 23:33 ]
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Unused memory is wasted memory..Quad schreef op donderdag 22 december 2016 @ 23:30:
Dat moet toch minder kunnen zou je denken?
Mee eens, maar wat is het nut nog van dat geheugengebruik als webpagina's moeten herladen als je even naar WhatsApp switched en daarna weer terug? Dat is rete irritant..Olaf van der Spek schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 07:43:
[...]
Unused memory is wasted memory..
⏩ PVOutput☀️
😲
Hij lag aan de (bijgeleverde) lader, was 70-80% vol en haal hem er af en stop 'm in m'n broekzak.
Een minuut of 2-3 later pak ik hem weer.. vinger op de scanner.. Huh, niets. Knopje reageert niet. Power button lang indrukken ook niet.
Dus hang hem weer aan de oplader. Niets. Ai.
Even een paar uur aan de lader laten liggen maar nog steeds niets. Toen losgehaald en dag erop weer geprobeerd. Geen leven, maar wel een rood ledje.
Toen weer aan de de lader gehangen, ledje knipperde sneller en ging later uit. Maar nog steeds niets.
Gisteren maar ingeleverd voor check/reparatie. Als ik het zo lees zal het uiteindelijk wel resulteren in het vervangen van het moederbord.
Gelukkig had ik mijn "oude" Nexus 5 nog liggen waar ik wel even mee uit de voeten kan, maar mis wel de resolutie en vingerafdrukscanner
Resolutie? Volgens mij hebben beiden een Full HD scherm. De Nexus 5 heeft een wat kleiner schermformaat, dus eigenlijk zou het beeld relatief scherper moeten zijn:)Gelukkig had ik mijn "oude" Nexus 5 nog liggen waar ik wel even mee uit de voeten kan, maar mis wel de resolutie en vingerafdrukscanner
Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber
Vanuit Whatsapp, paperclip, contact kan ik het wel delen.
Dus van uit de contact lijst kan ik niet delen, vanuit Whatsapp wel
Is dat een bekend iets?
[ Voor 18% gewijzigd door corrado20vt op 29-12-2016 12:59 ]
Heb ik ookcorrado20vt schreef op donderdag 29 december 2016 @ 12:56:
Contact informatie delen via Whatsapp lukt al een tijdje niet meer. Ik krijg sinds de melding "kan berichtinhoud niet delen" of als ik kies voor Whatsapp, vervolgens tik ik op de contact persoon, dan kan ik op de verzendknop tikken wat ik wel maar gebeurd er niets.
Vanuit Whatsapp, paperclip, contact kan ik het wel delen.
Dus van uit de contact lijst kan ik niet delen, vanuit Whatsapp wel
Is dat een bekend iets?
zal een boardswap worden was bij mijn nexus 6p ook zo.coster1 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 18:33:
Telefoon is vandaag ook in de welbekende bootloop terecht gekomen, zodadelijk even bij de mediamarkt langs waar hij een jaar geleden is gekocht. iemand ervaring met deze omstandigheden?
Ik hoop dat ze zo makkelijk zijn als in Amerika, waar ze gewoon hun geld terug krijgenMichel242186 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 19:03:
[...]
zal een boardswap worden was bij mijn nexus 6p ook zo.
En daarna heb je een telefoon die geen DRM-media meer kan spelen en niet te rooten isMichel242186 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 19:03:
[...]
zal een boardswap worden was bij mijn nexus 6p ook zo.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Maar mocht een telefoon helemaal leeg zijn en je wil hem weer aan doen, moet je dan alsnog het bootscherm altijd kunnen zien en dat hij dan daarna weer uitvalt?
Gelukkig nieuwjaar trouwens.
Als hij het ledje ook niet meer laat zien dan kan het gerust 2 uur (laden) duren voordat je hem weer aan krijgt.
Mijn originele kabel begint trouwens ook aan 1 kant beschadigd te raken waar de kabel bij de plug komt.
- knip -
Ah oké thanks. Hij was op iets van 11% toen ik 'm aan de oplader hing. Als de kabel kapot is zou hij dus leeggelopen moeten zijn, laten we hopen dat dat het is. Anders is-ie overleden.Raymond P schreef op zondag 1 januari 2017 @ 19:44:
Als de telefoon bijna helemaal leeg is krijg je een rood knipperend ledje. Helemaal leeg doet hij dat zelfs ook niet meer.
Als hij het ledje ook niet meer laat zien dan kan het gerust 2 uur (laden) duren voordat je hem weer aan krijgt.
Mijn originele kabel begint trouwens ook aan 1 kant beschadigd te raken waar de kabel bij de plug komt.
BeidenPlayBox schreef op maandag 2 januari 2017 @ 16:17:
Komt het bootloop probleem alleen voor bij toestellen die via OTA zijn geüpdatet naar Nougat? Of ook bij toestellen die clean geflashed zijn?
Het schijnt een hardware probleem te zijn, dus Nougat zou er niets mee te maken moeten hebben. Mijne is weer gerepareerd als het goed is, wacht nu tot hij weer bij de winkel ligtPlayBox schreef op maandag 2 januari 2017 @ 16:17:
Komt het bootloop probleem alleen voor bij toestellen die via OTA zijn geüpdatet naar Nougat? Of ook bij toestellen die clean geflashed zijn?
Inmiddels mijn vorige telefoon (HTC One M7) gevonden en na een jaar complete stilstand ging hij gelukkig nog aan, blijft toch echt een fijne telefoon.
Hehe, had laatst hetzelfde nadat mijn 5X een duikje had genomen. De M7 is inderdaad nog steeds een fijne telefoon, vooral als je er een Google Play Edition ROM op zet. Best nog snel voor zijn leeftijd en een geweldige bouwkwaliteit.Noedelsoep schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 18:21:
Nexus is stuk, heb 'm vandaag opgestuurd naar bol.com. Duimen dat het niet te lang duurt...
Inmiddels mijn vorige telefoon (HTC One M7) gevonden en na een jaar complete stilstand ging hij gelukkig nog aan, blijft toch echt een fijne telefoon.
En dat is dan thuis op WiFi
ja, gedaan maar maakt geen verschil in accuduur418O2 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 21:59:
Heeft iemand al eens een factory reset gedaan en leverde dat een betere accuduur op? Ik heb nu na 2:46 sot nog maar 25% , altijd.. wordt er echt gek van.
Wellicht is je mobiel bereik in je huis minder?418O2 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 21:59:
Heeft iemand al eens een factory reset gedaan en leverde dat een betere accuduur op? Ik heb nu na 2:46 sot nog maar 25% , altijd.. wordt er echt gek van.
Geen idee wat mijn SOT is, zal wss ook niet veel bijzonders zijn maar goed.. Hij doet het vooralsnog op een 2 a 3- wekelijkse vastloper na prima.
⏩ PVOutput☀️
Nog even twee maanden uitzingen en hopen dat de S8 er dan is. Dit is echt zo ergerlijk.
De 32 Gb versie gaat nu voor 199 euro over de toonbank, ondanks de verouderde hardware is dat toch een behoorlijke prijs/kwaliteit lijkt me?
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Prijzen, levertijden: ~~~[Nexus 5X] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: ~~~[LG Nexus 5X] Accessoires