Ik draai nog MM (rooted, custom kernel, nieuwste sec updates).
Wacht nog even met N. Gewoon geen behoefte aan omdat het perfect werkt.
Wacht nog even met N. Gewoon geen behoefte aan omdat het perfect werkt.
Ben ik hiermee dan echt de enige? Ik moet de telefoon vaak gewoon aan de hand van powerbutton opnieuw opstarten om hem weer werkend te krijgen ..RonaldMeer schreef op maandag 30 mei 2016 @ 08:57:
Hebben andere mensen ook de ervaring met buienalarm, dat deze de telefoon laat vastlopen bij het radarbeeld?
Net even getest, werkt prima. Buienalarm al eens opnieuw geïnstalleerd?RonaldMeer schreef op maandag 13 juni 2016 @ 07:52:
[...]
Ben ik hiermee dan echt de enige? Ik moet de telefoon vaak gewoon aan de hand van powerbutton opnieuw opstarten om hem weer werkend te krijgen ..
heb ik ook!RonaldMeer schreef op maandag 13 juni 2016 @ 07:52:
[...]
Ben ik hiermee dan echt de enige? Ik moet de telefoon vaak gewoon aan de hand van powerbutton opnieuw opstarten om hem weer werkend te krijgen ..
[ Voor 16% gewijzigd door commentator op 13-06-2016 11:38 ]
Had ik ook bij de radar, keer de data verwijderd en werkt weer.commentator schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:38:
[...]
heb ik ook!
Alleen als ik de radar erbij haal. Als ik m alleen voor de grafiek/alarm functie gebruik gaat het wel goed
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hier ook hetzelfde probleem, de radar werkt even goed maar loopt dan vast. Telefoon wordt onwerkbaar.RonaldMeer schreef op maandag 13 juni 2016 @ 07:52:
[...]
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
heb ik al gedaan. Denk dat het goed is als dat meerdere gebruikers doenjelmervos schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:26:
[...]
Hier ook hetzelfde probleem, de radar werkt even goed maar loopt dan vast. Telefoon wordt onwerkbaar.
Misschien de ontwikkelaar op te hoogte brengen?
Lijkt me heel sterkt, is nog geen maand oud.. Maar kan weleens een nieuwe kopen. Heb er nu 1 doordat het USB-C is.djmelvee schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:33:
Kabel/voeding niet meer in orde?
Geeft aan Snel Laden (staat in het NLD ingesteld). Maar dan verwachtte tijd op 4 uur nog wat.. Eerder was die in knap 2 uurtjes opgeladen. Daarom ook mijn vraag; hardware in telefoon of accu of misschien oplader.djmelvee schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 11:11:
Gek verhaal. Wat zie je staan als 'ie in de oplader zit? Bij mij staat er altijd 'Charging Rapidly'. Telefoon is uiteraard wel Engels ingesteld.
Geen idee al had ik met mijn vorige Nexus5X wel batterijproblemen.ricardogn schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:52:
Sinds een maand gebruiker van de Nexus 5x. Erg tevreden, maar sinds gisteren wil die maar niet opladen.. Erg langzaam. Originele kabel en accu. Alle apps zijn netjes afgesloten en heeft zelfs al een reboot gehad.
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Waar heb je die charger gehaald?Frostbite schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:19:
[...]
Geen idee al had ik met mijn vorige Nexus5X wel batterijproblemen.
Mijn huidige laadt inderdaad via de originele kabel binnen 1,5 uur helemaal op.
In de autolader doet hij het ook goed (Snel laden) met de Tronsmart.
Heb je het ook als je je telefoon net hebt opgestart? Klinkt als een app die je SOC bezig houdtricardogn schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:14:
Thanks mensen voor de reacties. Ik ga maar eens langs bij de winkel (MM). Verwacht niet veel. Maar moet iets.. Updates volgen.
Zodra telefoon net opgestart was gaf die het aan. Maar bleef het aanhouden. Geen overmatig CPU verbruik. Heb alle apps ook afgesloten. Zelfs na 30 min laden bleef die dit houden. Dan zou die app al klaar moeten zijn.418O2 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:15:
[...]
Heb je het ook als je je telefoon net hebt opgestart? Klinkt als een app die je SOC bezig houdt
Ik ben vorige week een aantal dagen terug gegaan naar Marshmallow, maar ik merk werk duidelijk verschil in accuverbruik. Dit is aanzienlijk verbeterd, nu al, in de preview.Tralapo schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:34:
Gebruik de laatste bèta van Android ook sinds afgelopen donderdag. Geen problemen mee gehad tot nu toe. Heb het idee dat het toetsenbord mij af en toe niet helemaal meer kan bijbenen, maar dat is dan ook het enige.
Splitscreen werken werkt verrassend goed, ook al geeft hij altijd eerst de melding dat de apps hier niet voor geoptimaliseerd zijn. Doze zou in Android Namey McNameface (iemand die easter-egg al gezien?) fanatieker moeten zijn, maar dat merk ik nog niet direct terug in de accuduur. Wellicht zijn er andere zaken die nog niet optimaal zijn en daardoor momenteel meer stroom verbruiken waardoor dat effect wegvalt. Minder is het in ieder geval ook niet geworden.
Ik heb dit ook één dag gehad. Geen idee wat er aan de hand was.ricardogn schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:59:
Update voor mijn batterij laad issue;
Afgelopen donderdag ontstonden er issues met het laden van de batterij, deed erg lang over. Toen die eenmaal weer wat leger was weer aan de oplader, en toen was die wel weer volgens normale oplaadtijd vol. Daarna weer leeglaten lopen. En weer opladen en dat ging ook goed. Blijft een vreemd verhaal. Maar het is nu weer op orde. Kan totaal niet verzinnen wat er aan de hand is geweest. Was niet overmatig warm, geen apps die raar deden of actief waren.
Ik houd het in de gaten. Maar het is nu weer op orde.
Dacht ie dat ie via USB geladen werd?ricardogn schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:59:
Afgelopen donderdag ontstonden er issues met het laden van de batterij, deed erg lang over.
Nee, gewoon via de originele lader. Probleem verholpen. Blijft vreemd.Olaf van der Spek schreef op maandag 20 juni 2016 @ 23:04:
[...]
Dacht ie dat ie via USB geladen werd?
[ Voor 4% gewijzigd door pnanning op 23-06-2016 16:44 ]
Wat gebeurt er dan na die 80%, gewoon niets meer? Zegt hij klaar met laden of nog steeds laden met een tijdsbestek erbij?pnanning schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:28:
Vandaag een Nexus 5X gekocht. Blij mee, telefoon aan de lader gezet en alles ingesteld etc. Nu was de telefoon opgeladen tot 80% maar laadde daarna niet meer verder op. Alle mogelijke manieren om de kabel in de telefoon en lader te doen geprobeerd, maar geen resultaat. Opnieuw opgestard heeft ook niet geholpen. Straks maar weer terug naar de winkel.. erg jammer dit. Meer mensen hier last van gehad?
De telefoon laad helemaal niet meer op! Erg frappantMartijnRGS schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:33:
[...]
Wat gebeurt er dan na die 80%, gewoon niets meer? Zegt hij klaar met laden of nog steeds laden met een tijdsbestek erbij?
Ik kan vanavond pas weer heen. Ben benieuwd.MartijnRGS schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 16:34:
Heel apart nog niet tegengekomen. Inmiddels een nieuwe gekregen?
Gelijk omruilen. Vergeet niet om je Google account uit te loggen en misschien verder je toestel te resetten.pnanning schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 16:43:
[...]
Ik kan vanavond pas weer heen. Ben benieuwd.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Ik ben even langs een vriend geweest die ook een usb-c lader heeft, en die deed het wel gewoon. Dus dan ligt het aan de lader toch? Of moet ik hem alsnog omruilen? Ik wacht sowieso tot maandag, dan kan ik hem ook nog omruilen. Maar dan heb ik wel 5 werkdagen geen telefoon..Frostbite schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 20:35:
[...]
Gelijk omruilen. Vergeet niet om je Google account uit te loggen en misschien verder je toestel te resetten.
HTC is een zinkend schip tbh. Ik heb de 5X al behoorlijke tijd in gebruik en nog steeds met veel plezier. Prima telefoon, alles wat je van een telefoon wilt zit erop en eraan.Daantje20 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:26:
Misschien een aparte vraag, maar ik stel hem toch.
Is het een goed idee om in augustus nog een LG Nexus 5X te kopen?
Niemand weet nog hoe goed of slecht de volgende Nexus wordt. Aangezien de volgende bij htc vandaan komt weet ik niet of dat positief of negatief zal zijn.
Kun je niet wachten totdat we dat wel weten?Daantje20 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:26:
Misschien een aparte vraag, maar ik stel hem toch.
Is het een goed idee om in augustus nog een LG Nexus 5X te kopen?
Niemand weet nog hoe goed of slecht de volgende Nexus wordt. Aangezien de volgende bij htc vandaan komt weet ik niet of dat positief of negatief zal zijn.
Daarover zullen meningen verschillen. Je hebt, ook al koop je hem een maand voor de einddatum van de support, even lang support als de early adaptors, namelijk 2 jaar na lancering van het toestel. Daarnaast heb je 1 jaar fabrieksgarantie na aankoop. Al zal dat wel twee jaar kunnen zijn.Olaf van der Spek schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:44:
[...]
Kun je niet wachten totdat we dat wel weten?
De prijs van de 5X is lekker gedaald maar je hebt wel minder lang support.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat is toch per definitie (voor jou) minder lang? Dan heb je dus maar 1 jaar over, dat vind ik echt kort..Quad schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:47:
[...]
Daarover zullen meningen verschillen. Je hebt, ook al koop je hem een maand voor de einddatum van de support, even lang support als de early adaptors, namelijk 2 jaar na lancering van het toestel.
⏩ PVOutput☀️
Daar is niks gevoelsmatig aan...Quad schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:21:
Gevoelsmatig heeft je toestel minder lang support ja, mee eens.
Inderdaad, ik vind het best karig, twee jaar support na lancering.
Ze zeggen hier dus minstens twee jaar Android updates en minstens 3 jaar na lancering of 18 maanden na laatste verkoop security updates. Daarnaast zijn er geruchten dat er intern met Android N voor de Nexus 5 getest word. Zijn ook maar geruchten natuurlijk, maar om te zeggen dat de support van Nexus apparaton door Google slecht is vind ik een beetje ver gaanHow long your Nexus will get updates
After a certain period, Google can no longer guarantee that a device will get version updates or security patches.
Nexus devices receive:
• Android version updates
For at least two years from when the device became available on the Google Store.
• Security patches
For the longer of 3 years from availability or 18 months from when the Google Store last sold the device.
[ Voor 33% gewijzigd door jbbrans op 29-06-2016 00:11 ]
Ja, dit is normaal. De melding geeft ook aan dat je als extra controle je PIN moet opgeven (net als bij het booten van de telefoon).jbbrans schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 00:08:
Ik heb vorige week een 3x gekocht en ben er blij mee, maar heb een vraag over de vingerafdruk scanner.
Deze herkent mijn vingers altijd meteen, maar ik heb al een paar keer meegemaakt dat ik alsnog een pincode moet invoeren. Is dit normaal, en is dit ergens uit te zetten?
Of voor je bestaande kabel een (goedgekeurde) adapter kopen zoals bijvoorbeeld deze. Die heb ik ook in gebruik met mijn Xiaomi Powerbank.Het enige min punt vind ik de usb poort, waarom kunnen die telefoonmakers niet gewoon bij microusb blijven? Ja je kan usb-c er op 2 manieren in steken, maar je moet wel weer een andere kabel hebben en ik moet nu weer op zoek naar een usb-a naar usb-c kabel voor in de auto.
[ Voor 3% gewijzigd door MegaTronics op 29-06-2016 07:36 ]
Usb type C heeft toch wel een aantal mooie voordelen. Bijvoorbeeld ondersteund USB C ook de overdracht van HDMI, Displayport en VGA. Maar dus ook stroom voorziening tot 100watt. Wellicht allemaal meer gericht op laptops, maar het idee dat je straks nog maar 1 type kabeltje nodig hebt is wat mij betreft erg aanlokkelijkjbbrans schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 00:08:
[...]
Het enige min punt vind ik de usb poort, waarom kunnen die telefoonmakers niet gewoon bij microusb blijven? Ja je kan usb-c er op 2 manieren in steken, maar je moet wel weer een andere kabel hebben en ik moet nu weer op zoek naar een usb-a naar usb-c kabel voor in de auto.
[ Voor 16% gewijzigd door Kapitein Edward op 30-06-2016 09:39 ]
Ja, dat gevoel krijg ik ook steeds meer na de overstap van 5 naar 5X.Osiris schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 08:31:
Ik vind 't stiekem wel fijn, dat USB-C
Meteen na aanschaf van de 5X een viertal USB-A -> USB-C en een lang USB-C -> USB-C gekocht via Amazon.de (die goed uit zo'n bekende dude z'n reviews kwam) en eigenlijk nergens meer last van qua moeilijk doen bij opladen qua kabeltjes.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
En na ruim 2 weken komt hij weer terug, wat ze (Teleplan) gedaan hebben: "Het moederbord van uw toestel was defect en werd vervangen". Ik ben benieuwd.jelmervos schreef op zondag 19 juni 2016 @ 16:03:
Mijn 5X moet helaas terug naar CoolBlue. Twee maanden geleden gekocht. Begon afgelopen donderdag spontaan te rebooten, soms ook al tijdens het booten zelf. Vrijdag wou ie helemaal niet meer aan. Vandaag toch weer aan gekregen en factory images geflashed en bootloader kunnen locken. Start niet meer door naar Android en bootloader geeft aan met rood uitroepteken dat systeem corrupt is.
Het lijkt er op dat er iets met het opslaggeheugen is.
Op https://developers.google.com/android/nexus/images#bullhead zijn ze al beschikbaar,. Voor OTA duurt het altijd een paar dagen voordat die binnen komt.Goofman schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 07:44:
Heeft er iemand de juli beveiligs update al binnen? Ik las gisteren dat deze vrijgegeven was maar heb nog niets binnen...
Mijn toestel heeft ook MTC19V en beveiliging updates tot 1 juni.Goofman schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 09:27:
Okee, geduldig afwachten dus ;-)
Ik heb wel even de site bekeken en wat me opviel was dat mijn 5X op MTC19V zit maar er inmiddels wel al 2 recentere OTA updates zijn: MHC19Q & MTC19T
[ Voor 36% gewijzigd door MegaTronics op 07-07-2016 16:01 ]
Op het eerste gezicht zag alles er goed uit, maar er is blijkbaar iets mis gegaan.jelmervos schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:33:
[...]
En na ruim 2 weken komt hij weer terug, wat ze (Teleplan) gedaan hebben: "Het moederbord van uw toestel was defect en werd vervangen". Ik ben benieuwd.
Sorry voor de late reactie maar ik heb hier al een aantal weken niet meer gekeken.AeoN909 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 11:51:
Vraagje, iemand hier ook problemen met de vingerafdruk scanner? Sinds gisteren werkt hij niet meer en de Nexus imprint optie is verdwenen.
Heb op het net wat gelezen dat dit door de maart opdate kan komen maar ik was benieuwd of er meer mensen last van hadden?
Ik mag hem nogmaals terug sturen naar CoolBlue. Echter probeerde ze het nog te gooien op mijn unlock poging:jelmervos schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 09:00:
[...]
Op het eerste gezicht zag alles er goed uit, maar er is blijkbaar iets mis gegaan.
Ik heb precies dit probleem:Ook ik heb "NO RPMB" staan in de bootloader.
- http://forum.xda-develope...s-to-lock-reboot-t2903581
- http://forum.xda-develope...k-bootloader-n5x-t3290923
- https://plus.google.com/w...5401222/posts/JDR3MptNKMM
- http://www.android-hilfe....-mainboard-defekt.752584/
Oftewel: er is iets mis met het eMMC waardoor ik niet kan unlocken.
Nu weer met CoolBlue in conclaaf. Hopen dat ze met een passende oplossing komen.
Vervolgens heb ik gemeld dat ik hem niet eens kan unlocken nu, de eerdere reparatie (vervangen PCB) heeft mij deze kans ontnomen.Klopt, bij de Nexus (en Android)toestellen kan de bootloader worden unlocked. Dit kan en mag, maar is wel op eigen risico. Mocht er een defect optreden, en dit is aantoonbaar verbonden met het unlocken van de bootloader, dan vervalt de garantie en is reparatie niet mogelijk.
Ik heb hem sinds 4 februari en merk weinig verloop in de accuduur. Doet nog steeds prima wat ik er van verwacht eigenlijk. Spontane resets heb ik nog nooit gehad, terwijl hij wel regelmatig warm is en ook langere tijd (heb bijv. dit weekend 1,5 uur F1 gekeken via Horizon Go) wordt gebruikt. Denk dat er toch met het toestel zelf iets mis is?eL_Jay schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:54:
Heb hem nu sinds begin maart en de batterij holt wel achteruit.
Waar ik in het begin 2 dagen haalde met een volle accu, is dat nu 4/5 van een dag
Ook spontane resets bij intensief gebruik. Weet iemand of de 5x bij thermal throttling zichzelf direct uitschakeld (zonder audio/visueel melding)?
Binnenkort maar eens een factory reset doen.
[ Voor 14% gewijzigd door Laguna op 13-07-2016 14:36 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Hier is mijn autolader te vinden.daflux schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:50:
Er had hier eens iemand zijn auto lader geplaatst die quick charge ondersteunde van de N5X.
Zou die persoon die link nog eens kunnen plaatsen?
Want mijn autolader lijkt niet goed te werken met de N5X soms laad die helemaal niet op...
Zo'n hekel aan dit soort praktijken. Ik probeer mede daarom zo weinig mogelijk bij de MM te kopen. Bij de de MM bekijken/uitproberen, maar bij Coolblue kopen ;-)Horsemen schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 07:09:
Ik heb gisteren mijn "gerepareerde" telefoon voor de tweede keer opgehaald (vingerafdrukscanner werkte niet meer en later het hele toestel dood). Wat denken jullie? Krijg ik hem terug met een scheurtje in het scherm (ter hoogte van de microfoon). Wat een ellende! En echt dat de Media markt nog niet tot vervanging wil overgaan. Hem daar dus maar gelijk weer achter gelaten voor een spoed reparatie. Ik baal er mega van.
Zitten daar nog extra kosten aan verbonden?Horsemen schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 07:09:
Ik heb gisteren mijn "gerepareerde" telefoon voor de tweede keer opgehaald (vingerafdrukscanner werkte niet meer en later het hele toestel dood). Wat denken jullie? Krijg ik hem terug met een scheurtje in het scherm (ter hoogte van de microfoon). Wat een ellende! En echt dat de Media markt nog niet tot vervanging wil overgaan. Hem daar dus maar gelijk weer achter gelaten voor een spoed reparatie. Ik baal er mega van.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat zal toch zeker niet. Hij is bij mm of reparateur gesneuveld, dus nee geen kosten.Gonadan schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:38:
[...]
Zitten daar nog extra kosten aan verbonden?
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb 3 dagen geleden me weer aangemeld voor de beta, maar krijg ook geen OTA. Volgens de site van de Android Beta Program zou het maximaal 24 uur duren eer de update binnen zou komen, maar helaas.Hanky74 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 12:42:
Heb sinds vorige week een 5X en deze bevalt prima. Ik heb vorig weekend via het Android beta programma een update naar N uitgevoerd en omdat Pokemon Go er nog niet mee werkte () ben ik via hetzelfde beta programma weer terug gegaan naar MM.
Nu wil ik graag weer terug naar de N preview maar ik krijg het echter niet meer voor mekaar om de OTA te ontvangen. Heb me meerdere keren aangemeld, sta geregistreerd en het toestel een factory reset gegeven maar er gebeurd niks. Iemand een idee hoe ik toch de OTA weer kan ontvangen? Heb niet zoveel zin om via de PC met fastboot en unlocken te klooien.
Heb op XDA gelezen dat het mogelijk te maken kan hebben met een snelle release van preview versie 5. Dus maar even afwachten danThom2289 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 19:47:
[...]
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb 3 dagen geleden me weer aangemeld voor de beta, maar krijg ook geen OTA. Volgens de site van de Android Beta Program zou het maximaal 24 uur duren eer de update binnen zou komen, maar helaas.
⏩ PVOutput☀️
Moet je voor garantie niet bij Google zijn?Horsemen schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 07:09:
⏩ PVOutput☀️
Nee, volgens mij niet. Ik heb hem gekocht bij de MM dus hun zijn verantwoordelijk. Ik zag overigens dat hun het toestel hebben doorgestuurd naar LG , dit is de fabrikant van de 5X. Die zou ik dus eventueel rechtstreeks kunnen benaderen maar of ik daar nu veel mee opschiet vraag ik mij af.SampleUser schreef op zondag 17 juli 2016 @ 23:18:
[...]
Moet je voor garantie niet bij Google zijn?
ik zou toch echt eerst maar eens gaan laden met de bijgeleverde laderSampleUser schreef op zondag 17 juli 2016 @ 23:22:
Ik heb er eentje bij de mediamarkt gehaald, ben er zeer tevreden mee. Eén dingetje valt me op: ik laad m op met microusb op 2 ampère, en toch laad ie soms niet verder dan 2%. Ik heb de USB-C oplader in een stoffige la gelegd omdat ik toch niks aan USB-C heb. Ook valt het me op dat ik soms de telefoon 10 uur moet opladen om naar 100% te gaan. Ik heb deze nu 4 dagen, hoort dit?
Bijgeleverde lader heeft het zelfde probleem.commentator schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:39:
[...]
ik zou toch echt eerst maar eens gaan laden met de bijgeleverde lader
teruggaan naar de winkelSampleUser schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:46:
[...]
Bijgeleverde lader heeft het zelfde probleem.
Zie hierboven. Teruggaan naar de winkel. Met de originele lader moet het apparaat van volledig leeg na een paar uur al volledig opgeladen zijn.SampleUser schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:46:
[...]
Bijgeleverde lader heeft het zelfde probleem.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Ik zou toch liever naar de fabrikant gaan, had 2 jaar geleden een Nokia Lumia 630 en de reparatie daarvan (bij de Media Markt) was 1 grote bodge. Aanraakscherm deed het half, alles was met keflon tape vastgemaakt, meh...Frostbite schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:03:
[...]
Zie hierboven. Teruggaan naar de winkel. Met de originele lader moet het apparaat van volledig leeg na een paar uur al volledig opgeladen zijn.
Als je de lader aansluit dan zie je ook op het lockscherm onderin staan hoelang het nog duurt en of hij langzaam of snel opgeladen wordt.
Zo werkt het helaas niet, garantie moet je claimen bij de winkel waar je het gekocht hebt..SampleUser schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:24:
[...]
Ik zou toch liever naar de fabrikant gaan, had 2 jaar geleden een Nokia Lumia 630 en de reparatie daarvan (bij de Media Markt) was 1 grote bodge. Aanraakscherm deed het half, alles was met keflon tape vastgemaakt, meh...
Dan moet ik 'm maar 10 uur aan de lader houden. Toch bedankt voor al jullie ideeën, maar ik wil liever niet anderhalve maand mijn mobiel kwijt zijn...TheFes schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:31:
[...]
Zo werkt het helaas niet, garantie moet je claimen bij de winkel waar je het gekocht hebt..
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq