Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-03 12:35
Ik draai nog MM (rooted, custom kernel, nieuwste sec updates).

Wacht nog even met N. Gewoon geen behoefte aan omdat het perfect werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-09 20:29
RonaldMeer schreef op maandag 30 mei 2016 @ 08:57:

Hebben andere mensen ook de ervaring met buienalarm, dat deze de telefoon laat vastlopen bij het radarbeeld?
Ben ik hiermee dan echt de enige? Ik moet de telefoon vaak gewoon aan de hand van powerbutton opnieuw opstarten om hem weer werkend te krijgen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
RonaldMeer schreef op maandag 13 juni 2016 @ 07:52:
[...]

Ben ik hiermee dan echt de enige? Ik moet de telefoon vaak gewoon aan de hand van powerbutton opnieuw opstarten om hem weer werkend te krijgen ..
Net even getest, werkt prima. Buienalarm al eens opnieuw geïnstalleerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• commentator
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:06
[...]

heb ik ook!
Alleen als ik de radar erbij haal. Als ik m alleen voor de grafiek/alarm functie gebruik gaat het wel goed

[ Voor 16% gewijzigd door commentator op 13-06-2016 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvalk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-09 13:33
Bij mij werkt buienalarm inmiddels prima. In het begin had ik er ook problemen mee. Geen idee wat ik toen gedaan had. Volgens mij had ik hem eraf gegooid, toestel gereboot, opnieuw erop gezet, weer rebooten en toen geopend. Beetje in die trend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

commentator schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:38:
[...]

heb ik ook!
Alleen als ik de radar erbij haal. Als ik m alleen voor de grafiek/alarm functie gebruik gaat het wel goed
Had ik ook bij de radar, keer de data verwijderd en werkt weer.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Buienradar heeft op meer telefoons voor problemen gezorgd. Op de S4 zorgde hij ook voor crashes en het leeg lopen van de accu. In mijn optiek is de ontwikkelaar niet getalenteerd genoeg om die app 100% probleemloos te kunnen laten werken.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
Ik heb de app meerdere malen opnieuw geïnstalleerd e.d.

Bij mij werkt hij ook prima tot ik de radar erbij haal, wat ik vaak wel doe haha.

Had er tot deze telefoon geen last van, is wel een baler;) bedankt voor jullie reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

[...]

Hier ook hetzelfde probleem, de radar werkt even goed maar loopt dan vast. Telefoon wordt onwerkbaar.
Misschien de ontwikkelaar op te hoogte brengen?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
Klopt, hij werkt heel even maar goed en dan is het over en uit. Heel soms lukt het me om multitask menu te openen en hem weg te halen, dan doet telefoon ook weer normaal. Vaak is het gewoon een reboot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commentator
jelmervos schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:26:
[...]

Hier ook hetzelfde probleem, de radar werkt even goed maar loopt dan vast. Telefoon wordt onwerkbaar.
Misschien de ontwikkelaar op te hoogte brengen?
heb ik al gedaan. Denk dat het goed is als dat meerdere gebruikers doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-09 12:18
Ik heb ook een nexus 5x aangeschaft. voor 295 euro voor de 32 gb leek me dit een koopje. Zijn er dingen die ik kan doen om bijv. de batterijduur te verbeteren en zijn er sowieso nog dingen die ik moet weten over de telefoon? Tot nu toe bevalt ie wel. Reageert overal snel op, foto's zijn goed en hij laadt snel op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardogn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-06 12:06
Sinds een maand gebruiker van de Nexus 5x. Erg tevreden, maar sinds gisteren wil die maar niet opladen.. Erg langzaam. Originele kabel en accu. Alle apps zijn netjes afgesloten en heeft zelfs al een reboot gehad.

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Laatst online: 02:17
Kabel/voeding niet meer in orde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardogn
djmelvee schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:33:
Kabel/voeding niet meer in orde?
Lijkt me heel sterkt, is nog geen maand oud.. Maar kan weleens een nieuwe kopen. Heb er nu 1 doordat het USB-C is.

Na 4 uur opladen (meerdere stopcontacten) is de accu vol. Dus kan nu niet meer testen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Gek verhaal. Wat zie je staan als 'ie in de oplader zit? Bij mij staat er altijd 'Charging Rapidly'. Telefoon is uiteraard wel Engels ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardogn
djmelvee schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 11:11:
Gek verhaal. Wat zie je staan als 'ie in de oplader zit? Bij mij staat er altijd 'Charging Rapidly'. Telefoon is uiteraard wel Engels ingesteld.
Geeft aan Snel Laden (staat in het NLD ingesteld). Maar dan verwachtte tijd op 4 uur nog wat.. Eerder was die in knap 2 uurtjes opgeladen. Daarom ook mijn vraag; hardware in telefoon of accu of misschien oplader.

Aangezien die net een maand oud is, kan ik nu nog terug naar winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Heel gek. Zou het doen, vraag even wat hun denken dat het is. Die van mij heb ik sinds 2 weken na launch. Nog steeds binnen anderhalf uur opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

ricardogn schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:52:
Sinds een maand gebruiker van de Nexus 5x. Erg tevreden, maar sinds gisteren wil die maar niet opladen.. Erg langzaam. Originele kabel en accu. Alle apps zijn netjes afgesloten en heeft zelfs al een reboot gehad.

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?
Geen idee al had ik met mijn vorige Nexus5X wel batterijproblemen.
Mijn huidige laadt inderdaad via de originele kabel binnen 1,5 uur helemaal op.

In de autolader doet hij het ook goed (Snel laden) met de Tronsmart.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-09 12:18
Frostbite schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:19:
[...]

Geen idee al had ik met mijn vorige Nexus5X wel batterijproblemen.
Mijn huidige laadt inderdaad via de originele kabel binnen 1,5 uur helemaal op.

In de autolader doet hij het ook goed (Snel laden) met de Tronsmart.
Waar heb je die charger gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Beavbusi schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:26:
[...]

Waar heb je die charger gehaald?
Banggood (klik )

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardogn
Thanks mensen voor de reacties. Ik ga maar eens langs bij de winkel (MM). Verwacht niet veel. Maar moet iets.. Updates volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:18
ricardogn schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:14:
Thanks mensen voor de reacties. Ik ga maar eens langs bij de winkel (MM). Verwacht niet veel. Maar moet iets.. Updates volgen.
Heb je het ook als je je telefoon net hebt opgestart? Klinkt als een app die je SOC bezig houdt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardogn
418O2 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:15:
[...]

Heb je het ook als je je telefoon net hebt opgestart? Klinkt als een app die je SOC bezig houdt
Zodra telefoon net opgestart was gaf die het aan. Maar bleef het aanhouden. Geen overmatig CPU verbruik. Heb alle apps ook afgesloten. Zelfs na 30 min laden bleef die dit houden. Dan zou die app al klaar moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Mijn 5X moet helaas terug naar CoolBlue. Twee maanden geleden gekocht. Begon afgelopen donderdag spontaan te rebooten, soms ook al tijdens het booten zelf. Vrijdag wou ie helemaal niet meer aan. Vandaag toch weer aan gekregen en factory images geflashed en bootloader kunnen locken. Start niet meer door naar Android en bootloader geeft aan met rood uitroepteken dat systeem corrupt is.
Het lijkt er op dat er iets met het opslaggeheugen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coster1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-07 04:06
Zijn er meerdere mensen die problemen hebben met de camera? Wanneer de camera-app/snapchat langere tijd aan staat wordt de camera gruwelijk warm en dit zorgt ervoor dat de hele telefoon traag wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:09
Iemand hier die N geprobeerd heeft? Ik al twee keer, Preview 3 en Preview 4, maar in beide werkte m'n wifi amper (bleef hangen op 'Optaining IP-Address' bij alle netwerken) en in Preview 4 trok het proces Android System zelfs 65% van m'n accu leeg.. Helaas! Verder werkt N echt superlekker, dus kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Ik draai Preview 4 met dagelijks gebruik. Gebruik mijn telefoon veel ivm oa m'n werk. Draait prima, nergens last van. Lekker snel en stabiel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Gebruik de laatste bèta van Android ook sinds afgelopen donderdag. Geen problemen mee gehad tot nu toe. Heb het idee dat het toetsenbord mij af en toe niet helemaal meer kan bijbenen, maar dat is dan ook het enige.

Splitscreen werken werkt verrassend goed, ook al geeft hij altijd eerst de melding dat de apps hier niet voor geoptimaliseerd zijn. Doze zou in Android Namey McNameface (iemand die easter-egg al gezien? :p) fanatieker moeten zijn, maar dat merk ik nog niet direct terug in de accuduur. Wellicht zijn er andere zaken die nog niet optimaal zijn en daardoor momenteel meer stroom verbruiken waardoor dat effect wegvalt. Minder is het in ieder geval ook niet geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Tralapo schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:34:
Gebruik de laatste bèta van Android ook sinds afgelopen donderdag. Geen problemen mee gehad tot nu toe. Heb het idee dat het toetsenbord mij af en toe niet helemaal meer kan bijbenen, maar dat is dan ook het enige.

Splitscreen werken werkt verrassend goed, ook al geeft hij altijd eerst de melding dat de apps hier niet voor geoptimaliseerd zijn. Doze zou in Android Namey McNameface (iemand die easter-egg al gezien? :p) fanatieker moeten zijn, maar dat merk ik nog niet direct terug in de accuduur. Wellicht zijn er andere zaken die nog niet optimaal zijn en daardoor momenteel meer stroom verbruiken waardoor dat effect wegvalt. Minder is het in ieder geval ook niet geworden.
Ik ben vorige week een aantal dagen terug gegaan naar Marshmallow, maar ik merk werk duidelijk verschil in accuverbruik. Dit is aanzienlijk verbeterd, nu al, in de preview. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardogn
Update voor mijn batterij laad issue;

Afgelopen donderdag ontstonden er issues met het laden van de batterij, deed erg lang over. Toen die eenmaal weer wat leger was weer aan de oplader, en toen was die wel weer volgens normale oplaadtijd vol. Daarna weer leeglaten lopen. En weer opladen en dat ging ook goed. Blijft een vreemd verhaal. Maar het is nu weer op orde. Kan totaal niet verzinnen wat er aan de hand is geweest. Was niet overmatig warm, geen apps die raar deden of actief waren.

Ik houd het in de gaten. Maar het is nu weer op orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
  • Laatst online: 17-03 12:35
ricardogn schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:59:
Update voor mijn batterij laad issue;

Afgelopen donderdag ontstonden er issues met het laden van de batterij, deed erg lang over. Toen die eenmaal weer wat leger was weer aan de oplader, en toen was die wel weer volgens normale oplaadtijd vol. Daarna weer leeglaten lopen. En weer opladen en dat ging ook goed. Blijft een vreemd verhaal. Maar het is nu weer op orde. Kan totaal niet verzinnen wat er aan de hand is geweest. Was niet overmatig warm, geen apps die raar deden of actief waren.

Ik houd het in de gaten. Maar het is nu weer op orde.
Ik heb dit ook één dag gehad. Geen idee wat er aan de hand was.
Was een week of 3 geleden, geen last meer van gehad. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ricardogn schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:59:
Afgelopen donderdag ontstonden er issues met het laden van de batterij, deed erg lang over.
Dacht ie dat ie via USB geladen werd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardogn
Olaf van der Spek schreef op maandag 20 juni 2016 @ 23:04:
[...]

Dacht ie dat ie via USB geladen werd?
Nee, gewoon via de originele lader. Probleem verholpen. Blijft vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnanning
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-12-2024
Vandaag een Nexus 5X gekocht. Blij mee, telefoon aan de lader gezet en alles ingesteld etc. Nu was de telefoon opgeladen tot 80% maar laadde daarna niet meer verder op. Alle mogelijke manieren om de kabel in de telefoon en lader te doen geprobeerd, maar geen resultaat. Opnieuw opgestart heeft ook niet geholpen. Straks maar weer terug naar de winkel.. erg jammer dit. Meer mensen hier last van gehad?

[ Voor 4% gewijzigd door pnanning op 23-06-2016 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnRGS
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-09-2024
pnanning schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:28:
Vandaag een Nexus 5X gekocht. Blij mee, telefoon aan de lader gezet en alles ingesteld etc. Nu was de telefoon opgeladen tot 80% maar laadde daarna niet meer verder op. Alle mogelijke manieren om de kabel in de telefoon en lader te doen geprobeerd, maar geen resultaat. Opnieuw opgestard heeft ook niet geholpen. Straks maar weer terug naar de winkel.. erg jammer dit. Meer mensen hier last van gehad?
Wat gebeurt er dan na die 80%, gewoon niets meer? Zegt hij klaar met laden of nog steeds laden met een tijdsbestek erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnanning
MartijnRGS schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:33:
[...]

Wat gebeurt er dan na die 80%, gewoon niets meer? Zegt hij klaar met laden of nog steeds laden met een tijdsbestek erbij?
De telefoon laad helemaal niet meer op! Erg frappant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnRGS
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-09-2024
Heel apart nog niet tegengekomen. Inmiddels een nieuwe gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnanning
MartijnRGS schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 16:34:
Heel apart nog niet tegengekomen. Inmiddels een nieuwe gekregen?
Ik kan vanavond pas weer heen. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

pnanning schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 16:43:
[...]

Ik kan vanavond pas weer heen. Ben benieuwd.
Gelijk omruilen. Vergeet niet om je Google account uit te loggen en misschien verder je toestel te resetten.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnanning
Frostbite schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 20:35:
[...]

Gelijk omruilen. Vergeet niet om je Google account uit te loggen en misschien verder je toestel te resetten.
Ik ben even langs een vriend geweest die ook een usb-c lader heeft, en die deed het wel gewoon. Dus dan ligt het aan de lader toch? Of moet ik hem alsnog omruilen? Ik wacht sowieso tot maandag, dan kan ik hem ook nog omruilen. Maar dan heb ik wel 5 werkdagen geen telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 09:26
Misschien nog even de batterij helemaal leeg laten gaan en dan weer aan de lader hangen? Moesten die dingen zichzelf niet kalibreren ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 14:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Misschien een aparte vraag, maar ik stel hem toch.
Is het een goed idee om in augustus nog een LG Nexus 5X te kopen?
Niemand weet nog hoe goed of slecht de volgende Nexus wordt. Aangezien de volgende bij htc vandaan komt weet ik niet of dat positief of negatief zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Daantje20 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:26:
Niemand weet nog hoe goed of slecht de volgende Nexus wordt. Aangezien de volgende bij htc vandaan komt weet ik niet of dat positief of negatief zal zijn.
HTC is een zinkend schip tbh. Ik heb de 5X al behoorlijke tijd in gebruik en nog steeds met veel plezier. Prima telefoon, alles wat je van een telefoon wilt zit erop en eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Daantje20 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:26:
Kun je niet wachten totdat we dat wel weten?
De prijs van de 5X is lekker gedaald maar je hebt wel minder lang support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:08

Quad

Doof

Olaf van der Spek schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:44:
[...]

Kun je niet wachten totdat we dat wel weten?
De prijs van de 5X is lekker gedaald maar je hebt wel minder lang support.
Daarover zullen meningen verschillen. Je hebt, ook al koop je hem een maand voor de einddatum van de support, even lang support als de early adaptors, namelijk 2 jaar na lancering van het toestel. Daarnaast heb je 1 jaar fabrieksgarantie na aankoop. Al zal dat wel twee jaar kunnen zijn.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Quad schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:47:
[...]

Daarover zullen meningen verschillen. Je hebt, ook al koop je hem een maand voor de einddatum van de support, even lang support als de early adaptors, namelijk 2 jaar na lancering van het toestel.
Dat is toch per definitie (voor jou) minder lang? Dan heb je dus maar 1 jaar over, dat vind ik echt kort..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Gevoelsmatig heeft je toestel minder lang support ja, mee eens.
Maar technisch gezien heeft de N5x nog net zolang support als de early adaptors, je hebt alle security updates die vanaf het begin ontwikkeld zijn binnen en de software ondersteuning wat ontwikkeld is voor dat toestel is op moment van aanschaf al een jaar oud.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Quad schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:21:
Gevoelsmatig heeft je toestel minder lang support ja, mee eens.
Daar is niks gevoelsmatig aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Olaf van der Spek schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 17:52:
[...]

Daar is niks gevoelsmatig aan...
Inderdaad, ik vind het best karig, twee jaar support na lancering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
Die support is iets minder dramatisch dan jullie voor doen komen. Google geeft zelf het volgende aan:
How long your Nexus will get updates

After a certain period, Google can no longer guarantee that a device will get version updates or security patches.

Nexus devices receive:

• Android version updates
For at least two years from when the device became available on the Google Store.

• Security patches
For the longer of 3 years from availability or 18 months from when the Google Store last sold the device.
Ze zeggen hier dus minstens twee jaar Android updates en minstens 3 jaar na lancering of 18 maanden na laatste verkoop security updates. Daarnaast zijn er geruchten dat er intern met Android N voor de Nexus 5 getest word. Zijn ook maar geruchten natuurlijk, maar om te zeggen dat de support van Nexus apparaton door Google slecht is vind ik een beetje ver gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-09 13:31

jbbrans

Ik heb vorige week een 3x gekocht en ben er blij mee, maar heb een vraag over de vingerafdruk scanner.
Deze herkent mijn vingers altijd meteen, maar ik heb al een paar keer meegemaakt dat ik alsnog een pincode moet invoeren. Is dit normaal, en is dit ergens uit te zetten?

Het enige min punt vind ik de usb poort, waarom kunnen die telefoonmakers niet gewoon bij microusb blijven? Ja je kan usb-c er op 2 manieren in steken, maar je moet wel weer een andere kabel hebben en ik moet nu weer op zoek naar een usb-a naar usb-c kabel voor in de auto.

[ Voor 33% gewijzigd door jbbrans op 29-06-2016 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

jbbrans schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 00:08:
Ik heb vorige week een 3x gekocht en ben er blij mee, maar heb een vraag over de vingerafdruk scanner.
Deze herkent mijn vingers altijd meteen, maar ik heb al een paar keer meegemaakt dat ik alsnog een pincode moet invoeren. Is dit normaal, en is dit ergens uit te zetten?
Ja, dit is normaal. De melding geeft ook aan dat je als extra controle je PIN moet opgeven (net als bij het booten van de telefoon).
Het enige min punt vind ik de usb poort, waarom kunnen die telefoonmakers niet gewoon bij microusb blijven? Ja je kan usb-c er op 2 manieren in steken, maar je moet wel weer een andere kabel hebben en ik moet nu weer op zoek naar een usb-a naar usb-c kabel voor in de auto.
Of voor je bestaande kabel een (goedgekeurde) adapter kopen zoals bijvoorbeeld deze. Die heb ik ook in gebruik met mijn Xiaomi Powerbank.

[ Voor 3% gewijzigd door MegaTronics op 29-06-2016 07:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik vind 't stiekem wel fijn, dat USB-C :$

Meteen na aanschaf van de 5X een viertal USB-A -> USB-C en een lang USB-C -> USB-C gekocht via Amazon.de (die goed uit zo'n bekende dude z'n reviews kwam) en eigenlijk nergens meer last van qua moeilijk doen bij opladen qua kabeltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Edward
jbbrans schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 00:08:
[...]

Usb type C heeft toch wel een aantal mooie voordelen. Bijvoorbeeld ondersteund USB C ook de overdracht van HDMI, Displayport en VGA. Maar dus ook stroom voorziening tot 100watt. Wellicht allemaal meer gericht op laptops, maar het idee dat je straks nog maar 1 type kabeltje nodig hebt is wat mij betreft erg aanlokkelijk :)

[ Voor 16% gewijzigd door Kapitein Edward op 30-06-2016 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:04
Osiris schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 08:31:
Ik vind 't stiekem wel fijn, dat USB-C :$

Meteen na aanschaf van de 5X een viertal USB-A -> USB-C en een lang USB-C -> USB-C gekocht via Amazon.de (die goed uit zo'n bekende dude z'n reviews kwam) en eigenlijk nergens meer last van qua moeilijk doen bij opladen qua kabeltjes.
Ja, dat gevoel krijg ik ook steeds meer na de overstap van 5 naar 5X.
De makkelijkheid van USB-C maakt het ook dat ik niet mijn QI-lader mis. Het is gewoon nu 's avonds makkelijk in het donker inpluggen. En man, ik ben helemaal enthousiast over de vingerafdrukscanner op de achterkant, wat een genot! Ding zit precies op de goede plek voor mij en ik kijk met veel leedvermaak naar mijn collega's die hun Samsung-scanner aan de voorkant moeten bedienen en daar beide handen voor nodig hebben plus een hoop engelengeduld.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20

Daantje20

Ik ben toch voor de Nexus 5X gegaan, 2 jaar verlenging ook, dus 1 jaar geen support. Maar dat laatste is niets nieuws want dat heb je bij de meeste modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Laatst online: 22:46
Ik heb sinds een paar weken ook een Nexus 5X. Ik merk dat het verbinden met Wi-Fi netwerken niet altijd even goed gaat. Ik heb er één van thuis in staan en één van mijn werk, maar soms geeft hij aan dat er verbinding is, maar doet internet het dan niet. Even rebooten helpt altijd, dan is het probleem weg. Totdat ik weer van netwerk wissel (thuis->werk of andersom), dat zijn de momenten waarop het (soms) fout gaat.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Zag in dit topic al wel wat vergelijkbare issues voorbij komen, maar nog geen oplossing :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xacky
  • Laatst online: 10-09 20:44
Ik heb laatst met USB-C met mijn telefoon mijn accupack opgeladen :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
  • Laatst online: 22:45
Gisteren mijn 24 dagen oude Samsung Galaxy S5 Neo bij de webshop geruild tegen een Nexus 5X 32 Gb in 'Stormtrooper White'. De S5 Neo is perferct voor wat ik met een smartphone doe, maar de Nexus was zodanig in prijs gedaald (ik moest gisteren 12 Euro bijbetalen, haha) dat ik mijn nieuwsgierigheid niet kon bedwingen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20

Daantje20

Heb de Nexus 5x nu een paar dagen in bezit en het is een heel fijn toestel. De vertraging af en toe is er inderdaad, maar ik vind het niet storend. Vooral de Stock android is echt heel fijn! Netjes security updates krijgen en verder alleen Google spul en verder niets aan software voor geïnstalleerd is.
De accu duur valt me wel wat tegen, dat is wel wennen, maar de winst is wel groot komend van een OnePlusX, vooral de camera is een verademing. Ook zag ik dat de support van Google minimaal 2 jaar is, dus zou ook langer kunnen zijn uiteindelijk.
Wat ook heel fijn is en super werkt is de vingerafdruk scanner, bruikbaar in veel applicaties Super snel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

jelmervos schreef op zondag 19 juni 2016 @ 16:03:
Mijn 5X moet helaas terug naar CoolBlue. Twee maanden geleden gekocht. Begon afgelopen donderdag spontaan te rebooten, soms ook al tijdens het booten zelf. Vrijdag wou ie helemaal niet meer aan. Vandaag toch weer aan gekregen en factory images geflashed en bootloader kunnen locken. Start niet meer door naar Android en bootloader geeft aan met rood uitroepteken dat systeem corrupt is.
Het lijkt er op dat er iets met het opslaggeheugen is.
En na ruim 2 weken komt hij weer terug, wat ze (Teleplan) gedaan hebben: "Het moederbord van uw toestel was defect en werd vervangen". Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Edward
Vorige week voor een mooie prijs een paar weken oude Nexus 5X op de kop kunnen tikken als vervanging voor mijn OnePlus X. Vorig jaar wou ik sowieso al een 5X kopen, maar bij de introductie vond ik hem te duur.. Maar dit voelt nu toch wel echt als een vooruitgang! Camera is sowieso stukken beter, dat was eigenlijk de grootste reden (naast het gebroken glas van de OP X :P ) om over te stappen. Heb er ook meteen maar weer Paranoid Android opgezet en dat draait tot nu toe net als op de OP X als een zonnetje :)

Alleen jammer dan er een hoekje van de Spigen tempered glass screen protector niet wilt plakken :( Hopenlijk trekt dit nog weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
Heeft er iemand de juli beveiligingsupdate al binnen? Ik las gisteren dat deze vrijgegeven was maar heb nog niets binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Goofman schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 07:44:
Heeft er iemand de juli beveiligs update al binnen? Ik las gisteren dat deze vrijgegeven was maar heb nog niets binnen...
Op https://developers.google.com/android/nexus/images#bullhead zijn ze al beschikbaar,. Voor OTA duurt het altijd een paar dagen voordat die binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
Okee, geduldig afwachten dus ;-)
Ik heb wel even de site bekeken en wat me opviel was dat mijn 5X op MTC19V zit maar er inmiddels wel al 2 recentere OTA updates zijn: MHC19Q & MTC19T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20

Daantje20

Goofman schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 09:27:
Okee, geduldig afwachten dus ;-)
Ik heb wel even de site bekeken en wat me opviel was dat mijn 5X op MTC19V zit maar er inmiddels wel al 2 recentere OTA updates zijn: MHC19Q & MTC19T
Mijn toestel heeft ook MTC19V en beveiliging updates tot 1 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

MTC19Z is de update van juli, die ga ik zo even flashen.

Edit: en de flash is al weer voltooid en alles werkt nog. :p

[ Voor 36% gewijzigd door MegaTronics op 07-07-2016 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

jelmervos schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:33:
[...]

En na ruim 2 weken komt hij weer terug, wat ze (Teleplan) gedaan hebben: "Het moederbord van uw toestel was defect en werd vervangen". Ik ben benieuwd.
Op het eerste gezicht zag alles er goed uit, maar er is blijkbaar iets mis gegaan.
Ik heb precies dit probleem:Ook ik heb "NO RPMB" staan in de bootloader.

Oftewel: er is iets mis met het eMMC waardoor ik niet kan unlocken.

Nu weer met CoolBlue in conclaaf. Hopen dat ze met een passende oplossing komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horsemen
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-09 17:39
AeoN909 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 11:51:
Vraagje, iemand hier ook problemen met de vingerafdruk scanner? Sinds gisteren werkt hij niet meer en de Nexus imprint optie is verdwenen.

Heb op het net wat gelezen dat dit door de maart opdate kan komen maar ik was benieuwd of er meer mensen last van hadden?
Sorry voor de late reactie maar ik heb hier al een aantal weken niet meer gekeken.
De tweede helft mei heb ik al een paar keer over dit probleem geschreven.
Tweede week juni heb ik mijn toestel terug gekregen na reparatie omdat de vingerafdrukscanner niet meer werkte. Hij heeft het een paar dagen gedaan en toen wederom de zelfde klachten en vervolgens was na een paar uur de hele telefoon dood en deed niets meer. Wederom terug gebracht naar de Media markt voor reparatie. A.s. dinsdag is hij al weer drie weken weg dus verwacht hem een dezer dagen wederom terug. Het zal mij benieuwen maar ik heb er weinig vertrouwen in. Overigens zijn er meer mensen met problemen met de scanner geweest, dan moet je even verder terug lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

jelmervos schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 09:00:
[...]

Op het eerste gezicht zag alles er goed uit, maar er is blijkbaar iets mis gegaan.
Ik heb precies dit probleem:Ook ik heb "NO RPMB" staan in de bootloader.

Oftewel: er is iets mis met het eMMC waardoor ik niet kan unlocken.

Nu weer met CoolBlue in conclaaf. Hopen dat ze met een passende oplossing komen.
Ik mag hem nogmaals terug sturen naar CoolBlue. Echter probeerde ze het nog te gooien op mijn unlock poging:
Klopt, bij de Nexus (en Android)toestellen kan de bootloader worden unlocked. Dit kan en mag, maar is wel op eigen risico. Mocht er een defect optreden, en dit is aantoonbaar verbonden met het unlocken van de bootloader, dan vervalt de garantie en is reparatie niet mogelijk.
Vervolgens heb ik gemeld dat ik hem niet eens kan unlocken nu, de eerdere reparatie (vervangen PCB) heeft mij deze kans ontnomen.

Vreemde reactie dus, ook omdat ik dit toestel pas 2 maanden heb.

Ik ben benieuwd wat ze nu gaan doen, weer een reparatie heb ik weinig vertrouwen in. Kans is groot dat ik dan weer de RPMB partitie mis (en misschien nog meer waar ik later pas achter kom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20

Daantje20

Gisteravond kwam voor mij de ota security update binnen. Best een goed gevoel om zo bij te zijn met updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
Bij mij nog niets. Ik kan mijn 5x overigens ook niet 'zien' in apparaat beheer. Beetje vreemd, maar krijg het niet opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Laatst online: 02-09 12:59
Er had hier eens iemand zijn auto lader geplaatst die quick charge ondersteunde van de N5X.

Zou die persoon die link nog eens kunnen plaatsen?

Want mijn autolader lijkt niet goed te werken met de N5X soms laad die helemaal niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Heb hem nu sinds begin maart en de batterij holt wel achteruit.
Waar ik in het begin 2 dagen haalde met een volle accu, is dat nu 4/5 van een dag :(

Ook spontane resets bij intensief gebruik. Weet iemand of de 5x bij thermal throttling zichzelf direct uitschakeld (zonder audio/visueel melding)?

Binnenkort maar eens een factory reset doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
eL_Jay schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:54:
Heb hem nu sinds begin maart en de batterij holt wel achteruit.
Waar ik in het begin 2 dagen haalde met een volle accu, is dat nu 4/5 van een dag :(

Ook spontane resets bij intensief gebruik. Weet iemand of de 5x bij thermal throttling zichzelf direct uitschakeld (zonder audio/visueel melding)?

Binnenkort maar eens een factory reset doen.
Ik heb hem sinds 4 februari en merk weinig verloop in de accuduur. Doet nog steeds prima wat ik er van verwacht eigenlijk. Spontane resets heb ik nog nooit gehad, terwijl hij wel regelmatig warm is en ook langere tijd (heb bijv. dit weekend 1,5 uur F1 gekeken via Horizon Go) wordt gebruikt. Denk dat er toch met het toestel zelf iets mis is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:32
Iemand nog interesse in een copper dbrand skin + extra's?

And it's gone..

Enjoy J0YR1D3R oOo

[ Voor 14% gewijzigd door Laguna op 13-07-2016 14:36 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

daflux schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:50:
Er had hier eens iemand zijn auto lader geplaatst die quick charge ondersteunde van de N5X.

Zou die persoon die link nog eens kunnen plaatsen?

Want mijn autolader lijkt niet goed te werken met de N5X soms laad die helemaal niet op...
Hier is mijn autolader te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Laatst online: 02-09 12:59
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandersmeltink
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 19-05-2021
Is deze telefoon nog steeds een aanrader voor de prijs? of weten jullie nog een andere telefoon dat beter is voor rond de 300 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Laatst online: 22:11
Prijs/kwaliteitverhouding is gewoon goed, je kunt je er eigenlijk geen buil aan vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horsemen
Ik heb gisteren mijn "gerepareerde" telefoon voor de tweede keer opgehaald (vingerafdrukscanner werkte niet meer en later het hele toestel dood). Wat denken jullie? Krijg ik hem terug met een scheurtje in het scherm (ter hoogte van de microfoon). Wat een ellende! En echt dat de Media markt nog niet tot vervanging wil overgaan. Hem daar dus maar gelijk weer achter gelaten voor een spoed reparatie. Ik baal er mega van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
Horsemen schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 07:09:
Ik heb gisteren mijn "gerepareerde" telefoon voor de tweede keer opgehaald (vingerafdrukscanner werkte niet meer en later het hele toestel dood). Wat denken jullie? Krijg ik hem terug met een scheurtje in het scherm (ter hoogte van de microfoon). Wat een ellende! En echt dat de Media markt nog niet tot vervanging wil overgaan. Hem daar dus maar gelijk weer achter gelaten voor een spoed reparatie. Ik baal er mega van.
Zo'n hekel aan dit soort praktijken. Ik probeer mede daarom zo weinig mogelijk bij de MM te kopen. Bij de de MM bekijken/uitproberen, maar bij Coolblue kopen ;-)

Ik heb gisteren Nougat geflashed. Ben benieuwd. Eerste indrukken zijn goed iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Zitten daar nog extra kosten aan verbonden?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horsemen
Gonadan schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:38:
[...]

Zitten daar nog extra kosten aan verbonden?
Dat zal toch zeker niet. Hij is bij mm of reparateur gesneuveld, dus nee geen kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-09 10:15
Heb sinds vorige week een 5X en deze bevalt prima. Ik heb vorig weekend via het Android beta programma een update naar N uitgevoerd en omdat Pokemon Go er nog niet mee werkte ( :P ) ben ik via hetzelfde beta programma weer terug gegaan naar MM.

Nu wil ik graag weer terug naar de N preview maar ik krijg het echter niet meer voor mekaar om de OTA te ontvangen. Heb me meerdere keren aangemeld, sta geregistreerd en het toestel een factory reset gegeven maar er gebeurd niks. Iemand een idee hoe ik toch de OTA weer kan ontvangen? Heb niet zoveel zin om via de PC met fastboot en unlocken te klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 12:33
Hanky74 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 12:42:
Heb sinds vorige week een 5X en deze bevalt prima. Ik heb vorig weekend via het Android beta programma een update naar N uitgevoerd en omdat Pokemon Go er nog niet mee werkte ( :P ) ben ik via hetzelfde beta programma weer terug gegaan naar MM.

Nu wil ik graag weer terug naar de N preview maar ik krijg het echter niet meer voor mekaar om de OTA te ontvangen. Heb me meerdere keren aangemeld, sta geregistreerd en het toestel een factory reset gegeven maar er gebeurd niks. Iemand een idee hoe ik toch de OTA weer kan ontvangen? Heb niet zoveel zin om via de PC met fastboot en unlocken te klooien.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb 3 dagen geleden me weer aangemeld voor de beta, maar krijg ook geen OTA. Volgens de site van de Android Beta Program zou het maximaal 24 uur duren eer de update binnen zou komen, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-09 10:15
Thom2289 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 19:47:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb 3 dagen geleden me weer aangemeld voor de beta, maar krijg ook geen OTA. Volgens de site van de Android Beta Program zou het maximaal 24 uur duren eer de update binnen zou komen, maar helaas.
Heb op XDA gelezen dat het mogelijk te maken kan hebben met een snelle release van preview versie 5. Dus maar even afwachten dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hier inmiddels een flinke barst in het camera glaasje. Zit erover te twijfelen om enkel het glaasje te vervangen (meer werk) of de hele backcover.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SampleUser
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19:56
Moet je voor garantie niet bij Google zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SampleUser
Ik heb er eentje bij de mediamarkt gehaald, ben er zeer tevreden mee. Eén dingetje valt me op: ik laad m op met microusb op 2 ampère, en toch laad ie soms niet verder dan 2%. Ik heb de USB-C oplader in een stoffige la gelegd omdat ik toch niks aan USB-C heb. Ook valt het me op dat ik soms de telefoon 10 uur moet opladen om naar 100% te gaan. Ik heb deze nu 4 dagen, hoort dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Micro usb? Je gebruikt een verloopje van micro usb naar usb C?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horsemen
SampleUser schreef op zondag 17 juli 2016 @ 23:18:
[...]

Moet je voor garantie niet bij Google zijn?
Nee, volgens mij niet. Ik heb hem gekocht bij de MM dus hun zijn verantwoordelijk. Ik zag overigens dat hun het toestel hebben doorgestuurd naar LG , dit is de fabrikant van de 5X. Die zou ik dus eventueel rechtstreeks kunnen benaderen maar of ik daar nu veel mee opschiet vraag ik mij af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commentator
SampleUser schreef op zondag 17 juli 2016 @ 23:22:
Ik heb er eentje bij de mediamarkt gehaald, ben er zeer tevreden mee. Eén dingetje valt me op: ik laad m op met microusb op 2 ampère, en toch laad ie soms niet verder dan 2%. Ik heb de USB-C oplader in een stoffige la gelegd omdat ik toch niks aan USB-C heb. Ook valt het me op dat ik soms de telefoon 10 uur moet opladen om naar 100% te gaan. Ik heb deze nu 4 dagen, hoort dit?
ik zou toch echt eerst maar eens gaan laden met de bijgeleverde lader ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SampleUser
commentator schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:39:
[...]

ik zou toch echt eerst maar eens gaan laden met de bijgeleverde lader ;)
Bijgeleverde lader heeft het zelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commentator
SampleUser schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:46:
[...]

teruggaan naar de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

SampleUser schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:46:
[...]

Zie hierboven. Teruggaan naar de winkel. Met de originele lader moet het apparaat van volledig leeg na een paar uur al volledig opgeladen zijn.

Als je de lader aansluit dan zie je ook op het lockscherm onderin staan hoelang het nog duurt en of hij langzaam of snel opgeladen wordt.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SampleUser
Frostbite schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:03:
[...]

Zie hierboven. Teruggaan naar de winkel. Met de originele lader moet het apparaat van volledig leeg na een paar uur al volledig opgeladen zijn.

Als je de lader aansluit dan zie je ook op het lockscherm onderin staan hoelang het nog duurt en of hij langzaam of snel opgeladen wordt.
Ik zou toch liever naar de fabrikant gaan, had 2 jaar geleden een Nokia Lumia 630 en de reparatie daarvan (bij de Media Markt) was 1 grote bodge. Aanraakscherm deed het half, alles was met keflon tape vastgemaakt, meh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 22:10
SampleUser schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:24:
[...]

Ik zou toch liever naar de fabrikant gaan, had 2 jaar geleden een Nokia Lumia 630 en de reparatie daarvan (bij de Media Markt) was 1 grote bodge. Aanraakscherm deed het half, alles was met keflon tape vastgemaakt, meh...
Zo werkt het helaas niet, garantie moet je claimen bij de winkel waar je het gekocht hebt..

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SampleUser
TheFes schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:31:
[...]

Zo werkt het helaas niet, garantie moet je claimen bij de winkel waar je het gekocht hebt..
Dan moet ik 'm maar 10 uur aan de lader houden. Toch bedankt voor al jullie ideeën, maar ik wil liever niet anderhalve maand mijn mobiel kwijt zijn...
Pagina: 1 ... 20 ... 39 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Prijzen, levertijden: ~~~[Nexus 5X] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: ~~~[LG Nexus 5X] Accessoires