Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoccodeJ
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 17-08 23:28
Wat zijn de records wat betreft screen ontime? Op YouTube halen gebruikers 5 uur SoT met helderheid op een derde en de hele dag thuis met WiFi. Wanneer men ook 3g/4g gaat gebruiken en de helderheid richting 50% gooit blijft daar nog zo'n 3½-4 uur vanover.

Zelf gebruik ik nu een 1+1. Ik heb mijn helderheid gewoon op automatisch en haal bij thuisgebruik via WiFi omgerekend zo'n 6½ uur SoT en zodra ik in de trein ga zitten en 3g ga gebruiken en de helderheid automatisch war hoger gaat haal ik omgerekend zo'n 5-5½ uur.

Dan heb ik Bluetooth, actieve locatie etc allemaal uit en spelletjes doe ik ook niet. Vooral wat appen, browsen. Waarbij de achtergrond bij WhatsApp compleet zwart is, wie weet helpt dat ook nog.

Meestal laad ik de batterij tijdens het avondeten op tot ±85% en 24u later heb ik daar nog 25-50%(afhankelijk van de dag) van over om dan tijdens het eten weer op te laden.

Wat is jullie inschatting dat de batterij van de 5x dan haalt? Ik zie wat wisselende resultaten op het forum, maar de meeste mensen hebben helderheid hoger dan ik en ook muziek luisteren of locatie aan en veel streamen kost batterij war ik allemaal niet doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:34
Zelf haal ik maximum 2 uur SOT.

Bluetooth, 4g en wifi ganse dag aan.
Maar op het werk zit hij dus een ganse dag op de Wifi.

Streamen doe ik nooit het gebruik gaat vooral naar Facebook, Browsen, Tapatalk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoccodeJ
Met welke helderheid dan ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
En wat is de totale tijd sinds 100%?
Twee uur SOT lijkt laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radavl
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19-11-2023
JWPrutser schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 20:23:
[...]

Dacht al zoiets. Jammer dat het niet aan te passen is aangezien dit er echt niet uit ziet.
Kan je dit niet gewoon verhelpen met een launcher als Apex of Nova?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
FoccodeJ schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 13:02:
Met welke helderheid dan ongeveer?
Op automatisch.

En ik haal totaal max 24u.

Ik ben echt niet blij met de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daflux schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 14:08:
[...]
Op automatisch.

Het ligt niet aan de batterij maar aan de bouwkwaliteit en de hardware naar mijn mening.
Ik heb een S6 die een kleinere batterij heeft en een hogere resolutie, en toch haal ik 6 uur SOT en zo'n 3 dagen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 14:21:
[...]

Het ligt niet aan de batterij maar aan de bouwkwaliteit en de hardware naar mijn mening.
Ik heb een S6 die een kleinere batterij heeft en een hogere resolutie, en toch haal ik 6 uur SOT en zo'n 3 dagen aan.
Ik denk dat het eerder aan de software ligt.
Want er zit volgens mij ook een memory leak in Android 6 althans toch op de Nexus 5x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoccodeJ
daflux schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 14:08:
[...]

Op automatisch.

Hm, dan valt hij toch af voor mij ben ik bang.. Dat is inderdaad wel heel karig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoccodeJ
[...]

Hardware matig is het enige verschil dat de chip van SGS6 op 14nm is gemaakt en de 808 op 20 toch? Verder zijn het dezelfde 4 zuinige en dezelfde snelle, waar de S6 er dan vier van heeft en de 5x 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
[...]

En er zijn ook mensen met een S6 die slechts 2 uur halen en met een N5X tegen de 5 uur. Er zijn zoveel factoren die meespelen dat er niet echt een vaste hoeveelheid schermtijd haalbaar is, met welk toestel dan ook. Je hebt verschil in bereik, verschil in applicatie gebruik, eventuele problemen met hangende apps ala Play Services, etc. Mijn gemiddelde ligt na een week rond de 4-4,5 uur en daar ben ik prima tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:00:
[...]
En er zijn ook mensen met een S6 die slechts 2 uur halen en met een N5X tegen de 5 uur. Er zijn zoveel factoren die meespelen dat er niet echt een vaste hoeveelheid schermtijd haalbaar is, met welk toestel dan ook. Je hebt verschil in bereik, verschil in applicatie gebruik, eventuele problemen met hangende apps ala Play Services, etc. Mijn gemiddelde ligt na een week rond de 4-4,5 uur en daar ben ik prima tevreden over.
Dat ben ik helemaal met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
FoccodeJ schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 14:50:
[...]

Hm, dan valt hij toch af voor mij ben ik bang.. Dat is inderdaad wel heel karig.
Tja, als je je laat afschrikken door 1 gebruiker.
Ik haal er regelmatig 5-6 uur SOT mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 13:18
JWPrutser schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 19:34:
Ik heb hem nu een weekje en hij bevalt prima.
2 minpunten:
1: tijdens het opladen is hij haast niet te gebruiken. Toestel reageert dan nauwelijks.
2: Bij heel veel widgets klopt het formaat totaal niet. Hier had ik op de N5 geen last van.
Ik bedoel dit als voorbeeld:[afbeelding]
Waarom is dit niet gewoon schermvullend?
Dit is met veel meer widgets het geval, en je kunt het formaat niet zelf aanpassen.
Kun je de widget niet resizen als je hem aanklikt en even ingedruikt houdt?

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoccodeJ
Smultie schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:42:
[...]

Tja, als je je laat afschrikken door 1 gebruiker.
Ik haal er regelmatig 5-6 uur SOT mee.
Dat is best keurig. Wat voor context is dat in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoccodeJ
Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:36:
[...]

Dat ben ik helemaal met je eens.
Is dat met vergelijkbaar gebruik als in met mijn 1+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
JWPrutser schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 19:34:
Ik heb hem nu een weekje en hij bevalt prima.
2 minpunten:
1: tijdens het opladen is hij haast niet te gebruiken. Toestel reageert dan nauwelijks.
Hoe is dit bij andere mensen met de 5x? Want dit zou een complete dealbreaker voor mij zijn. Ik kan het me ook haast niet voorstellen.

Zelf heb ik een Galaxy S4 en die gebruik ik vrij heftig, zo vaak dat ik hem ook aan de lader laat hangen met langer kabel als ik thuis op de bank zit. Anders redt hij het echt niet :)

Tijdens het laden moet het toestel gewoon blijven werken natuurlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Lethalis op 12-02-2016 20:05 ]

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:25
Geen issues bij gebruik aan de lader.
Zowel thuis als in de auto niet.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lethalis schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 20:03:
[...]

Hoe is dit bij andere mensen met de 5x? Want dit zou een complete dealbreaker voor mij zijn. Ik kan het me ook haast niet voorstellen.
Heb mijn 5X vanaf de eerste week dat hij leverbaar was, geen verschil in snelheid wanneer hij aan het laden is. Ongeacht of dit via m'n laptop of aan het stopcontact gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik merk ook geen verschil aan de laders (USB, stopcontact en autolader).

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madferit28
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-08 07:12
Op m'n vorige mobiel stond linksboven altijd de naam van de provider (Telfort). Nu heb ik dat niet, is er een mogelijkheid om het aan te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 19:57
Madferit28 schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 18:08:
Op m'n vorige mobiel stond linksboven altijd de naam van de provider (Telfort). Nu heb ik dat niet, is er een mogelijkheid om het aan te zetten?
Stock Android heeft die functie niet, de naam van je provider staat in het notificatie centrum.

Vraag mij alleen af waarom je dat zou willen, ik had dat ook en vond dat een enorme ruimte verspilling in de statusbalk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madferit28
  • Laatst online: 28-08 07:12
Mizgala28 schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 18:19:
[...]

Stock Android heeft die functie niet, de naam van je provider staat in het notificatie centrum.

Vraag mij alleen af waarom je dat zou willen, ik had dat ook en vond dat een enorme ruimte verspilling in de statusbalk...
Op m'n vorige mobiel had ik geen verbinding met de provider als de naam niet linksboven stond. Ik dacht dus dat ik een slechte verbinding had, maar via het notificatiecentrum is ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Madferit28 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 10:30:
[...]

Op m'n vorige mobiel had ik geen verbinding met de provider als de naam niet linksboven stond. Ik dacht dus dat ik een slechte verbinding had, maar via het notificatiecentrum is ook prima.
Anders kun je aaltijd nog de Phono widget gebruiken als je dat graag wilt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51
JWPrutser schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 21:26:
[...]

Had inderdaad een topic hier over gevonden op XDA waaruit blijkt dat het merendeel hier last van heeft.
Ze zijn er volgens mij nog niet helemaal uit of het aan de oplader of aan de telefoon zelf ligt. Ik wacht dus nog wel even af. Gebruik hem toch meestal niet veel tijdens het opladen.
Als ik deze reactie van mux lees op zijn blog dan lijkt het aan jouw exemplaar van de lader te liggen. Gebruik je de meegeleverde oplader of een andere? Ik heb overigens zelf (nog) geen last van dit probleem gehad, niet met de originele lader maar ook niet met de lader van mijn tablet (N7) i.c.m een Anker USB-C naar USB 3.0 kabel. Met die kabel kan ik ook zonder probleem opladen vanaf de PC al is dit logischerwijs beperkt tot langzaam laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 19:57
Madferit28 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 10:30:
[...]

Ah zo, aparte provider dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje aangaande batterijduur: waarom is dit voor sommigen een dealbreaker? Je legt je telefoon 's nachts aan de oplader, 's morgens is hij 100% en kan hij weer een hele dag mee (vorige telefoon, Nexus 5 had meestal na normaal/zwaar gebruik nog 30% over, 5X nu meestal 50-60%). Zodra ik in bed lig, ligt hij aan de oplader en ook daar geen problemen met gebruik: Youtube, nieuws, mail, gamen. Werkt net zo soepel als anders. Moet wel toegeven dat eigenlijk alleen Whatsapp synchroniseert en ik verder geen Bluetooth, GPS of notificaties aan heb staan, maar ik heb dit wel eens allemaal aangezet, maar meer dan 20% meer gebruikt hij dan niet. Maar het zal echt gebruiker afhankelijk zijn...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Ik haal soms den dag niet en zoveel gebruik ik hem niet en GPS bv al niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Ik heb sinds december ook de Nexus 5X 32 GB Zwart, over het algemeen redelijk tevreden, echter :

* Camera (App) is desastreus slecht; crash vaakt, opent niet, reageert traag of maakt zwarte/groene foto's of slaat ze helemaal niet op. Dit is helaas een bekend probleem van de Nexus 5X. Erg lullig, ben net voor de 2e keer vader geworden en heb hierdoor dus een aantal leuke foto momentjes gemist. Je telefoon rebooten om een foto te kunnen nemen is dan best wel kansloos.
* Mijn scherm is aardig geel qua tint tov mijn HTC One M7 en de Nexus 7 (2013). Dit is geen software probleem, maar een kwaliteitsissue bij LG. Dit is helaas ook een bekend probleem.

Dit heeft mij doen besluiten het toestel te retourneren voor reparatie of omruilen, voor zover dat gaat helpen. Coolblue doet daar niet moeilijk over volgens mij.

Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Mizgala28 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 14:37:
[...]

Ah zo, aparte provider dan.
Waarom?
Als er geen verbinding is staat de naam er niet dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sound Rush®
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02-2024
Hoe is het geluid van de 5x wanneer je filmt op festivals oid? Kom van de Nexus 5 af en daar vervormt het geluid zo erg dat je niets anders dan gekraak hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51
EquiNox schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:30:
Ik heb sinds december ook de Nexus 5X 32 GB Zwart, over het algemeen redelijk tevreden, echter :

* Camera (App) is desastreus slecht; crash vaakt, opent niet, reageert traag of maakt zwarte/groene foto's of slaat ze helemaal niet op. Dit is helaas een bekend probleem van de Nexus 5X. Erg lullig, ben net voor de 2e keer vader geworden en heb hierdoor dus een aantal leuke foto momentjes gemist. Je telefoon rebooten om een foto te kunnen nemen is dan best wel kansloos.
* Mijn scherm is aardig geel qua tint tov mijn HTC One M7 en de Nexus 7 (2013). Dit is geen software probleem, maar een kwaliteitsissue bij LG. Dit is helaas ook een bekend probleem.

Dit heeft mij doen besluiten het toestel te retourneren voor reparatie of omruilen, voor zover dat gaat helpen. Coolblue doet daar niet moeilijk over volgens mij.

Ik ben benieuwd.
Klinkt alsof je een maandagmorgen-model hebt. Hier heb ik dergelijk issues nog niet gehad met de standaard camera applicatie. Omdat die app wat beperkt is gebruik ik daarnaast ook Camera 5V en ook daar nog geen problemen mee gehad, behalve dan dat C5V foto's niet helemaal goed lijkt te verwijderen maar dat is geen issue van de 5X. Mijn exemplaar komt overigens van de MediaMarkt vandaan (gekocht tijdens de BTW-dagen).

Over het scherm heb ik ook niets te klagen. Vergeleken met mijn N7 (2013) is er qua kleurtemperatuur amper verschil tussen beide, wat opvalt is dat het scherm van de 5X een stuk contrastrijker en iets warmer oogt. Als ik beide schermen met mijn monitor vergelijk (gekalibreerd op D65) dan heeft de N7 een hogere kleurtemperatuur (iets blauwer dus) en zit de 5X er tussenin maar verschilt het op het oog allemaal niet heel veel van elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

Ook problemen met de camera. Vaak als ik app open blijft beeld zwart, waarna ik na een tijdje melding krijg dat app geen connectie met camera maken. Ook crasht app regelmatig, of duurt het lang voordat je een foto kan maken. Toch wel erg vervelend. Ik ga er vanuit dat het aan de software ligt, maar als (vele?) anderen er geen last van hebben misschien toch een garantie aanspreken. Ik heb overigens model van het 1e uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb er een van het eerste uur, besteld via de Google Store. Geen problemen met de camera of camera-app. En ook in heb net m'n tweede kleine mogen verwelkomen, dus heb de camera de afgelopen weken meer dan genoeg gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-09 23:19
Nss schreef op maandag 15 februari 2016 @ 21:14:
Ook problemen met de camera. Vaak als ik app open blijft beeld zwart, waarna ik na een tijdje melding krijg dat app geen connectie met camera maken. Ook crasht app regelmatig, of duurt het lang voordat je een foto kan maken. Toch wel erg vervelend. Ik ga er vanuit dat het aan de software ligt, maar als (vele?) anderen er geen last van hebben misschien toch een garantie aanspreken. Ik heb overigens model van het 1e uur.
Ik heb dezelfde problemen. Ik maak vrijwel nooit foto's, maar de enkele keer dat ik dit wilde doen kon hij geen verbinding met de camera krijgen. Misschien aankomende dagen ook wat vaker proberen de camera te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Nss schreef op maandag 15 februari 2016 @ 21:14:
Waffle schreef op maandag 15 februari 2016 @ 23:53:
[...]

Ik heb dezelfde problemen. Ik maak vrijwel nooit foto's, maar de enkele keer dat ik dit wilde doen kon hij geen verbinding met de camera krijgen. Misschien aankomende dagen ook wat vaker proberen de camera te openen.
Deze problemen treden op als het toestel enige tijd aan is geweest (meestal uptime van 48+ uur). Als je doubletap power doet, blijft de zoeker vaak zwart, of crasht de app (Camera reageert niet). Alternatieve apps verhelpen het eigenlijk niet. Na een powercycle is het meestal weer een tijdje goed.

https://productforums.goo.../8D7t6xJVwyU/1Mldj5rBCgAJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Nou... ik heb er 1 binnen via Ibood. Maar hij is wel groot... erg groot..
Dus nog steeds wel twijfel. Overigens is mijn doosje netjes verzegeld.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 16:37
Cyberpope schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 11:19:
Was ook mijn eerste indruk (kwam van een 4,3 inch HTC) maar je went er zo aan :)
Vind het nu echt een fijn formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

paul99 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 11:43:
[...]

Was ook mijn eerste indruk (kwam van een 4,3 inch HTC) maar je went er zo aan :)
Vind het nu echt een fijn formaat.
Inderdaad een fijn formaat. Hij is 1,5 cm langer dan mijn vorige Nexus 4, maar je went er zo aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:10
Sound Rush® schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:35:
Hoe is het geluid van de 5x wanneer je filmt op festivals oid? Kom van de Nexus 5 af en daar vervormt het geluid zo erg dat je niets anders dan gekraak hoort.
Is helaas net zo brak als bij de Nexus 5:

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:00
Ik weet niet wat er aan de hand is met de Gmail-applicatie, maar hij synchroniseert nu mijn Outlook- (IMAP) en Exchange-account helemaal niet meer op mijn LG Nexus 5X. :s

Ik heb de accounts al verwijderd en opnieuw toegevoegd, maar dat mocht niet helpen. Ook een herstart van het toestel heeft niet geholpen.

Het begint nu toch wel erg vervelend te worden ...

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:02

Quad

Doof

Ik meende in de reviews dat men de behuizing wel prettig vindt qua grip. Ik vind het nog wel een redelijk gladde plastic.

De telefoon is ook veel minder premium qua looks en feel dan mijn HTC One M8.

Gisteren deze Nexus 5X binnen gekregen en als eerste direct de bootloader unlocken, datapartitie decrypten en rooten. Helaas bij het instellen van het toestel herkende hij mijn HTC One M8 niet zodat daar de apps en wifi logins overgenomen konden worden. Dus het toestel als nieuwe telefoon geconfigureerd en dmv titanium backup de apps, data en wifi toegangspunten overgezet.

Tevens de dpi gewijzigd van 400 naar 340, heerlijk!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Iemand ervaring met webdav en laatste android/nexus 5x? Ik heb een aantal folders op mijn telefoon welke ik automatisch wil back-uppen op mijn synology nas maar ik krijg het met DS Cloud of met foldersync lite niet voor elkaar.

• DrNizeGuy
  • Laatst online: 22-09 13:38
Ds cloud werkt hier prima, ik maak wel gebruik van 'n quickconnect-id.

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-09 23:19
Afgelopen dagen heb ik elke dag de camera even geopend en heb geen enkele keer dat zwarte scherm meer gekregen. Zal dus wel een software matig probleem met doze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark213
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-07 15:18
Zeer scherpe prijsdaling voor de Nexus 5x nu:

PhoneMarket.nl €319,95
The Phone Store €320,-
PhonePhone €314,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Waffle schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 21:04:
Afgelopen dagen heb ik elke dag de camera even geopend en heb geen enkele keer dat zwarte scherm meer gekregen. Zal dus wel een software matig probleem met doze zijn.
Probleem is bij mij ook niet meer voorgekomen. Ik hou het dus nog even in de gaten. Lijkt inderdaad iets softwarematigs te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barista
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:32
Cyberpope schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 11:19:
"Je bent er in een dag aan gewend", zei de verkoper tegen mij destijds.
Meestal denk ik dan: Verkooppraat 8)7
Maar hij had gelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Mja, na de 5x is een 6p ook nog maar een kleine stap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Natsu
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-09 06:42
Ja je went er inderdaad wel aan. Maar je went ook prima aan onprettige dingen.
Ik vind mijn 5X toch net te groot. Hij ligt niet fijn in de hand, maar dit ligt ook aan de vorm. De moto G 2014 vind ik bijvoorbeeld wel fijn in de hand liggen terwijl die maar heel iets kleiner is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:25
In theroie heeft de 5X gewoon een prima maat.

Mijn duim is gewoon niet lang genoeg waardoor ik niet bij het uiteinde van het scherm kan.
Of mijn vingers zijn niet lang genoeg waardoor ik geen (of niet voldoende) grip heb als ik met mijn duim het uiteinde van het scherm kan bereiken.

Het went... Mijn Pocketline Swing moest ik immers ook met twee handen vasthouden en dat ging ook prima.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:08
Ik heb een aantal apps zoals Notification Toggle Google Play: Notification Toggle die altijd in de statusbar blijven staan. Het active display denkt dat dit een notificatie is. En laat zo nu en dan het scherm oplichten. Maar dat wil ik niet. Ik wil dat ie dat alleen doet bij "echte" notificaties.
Maar ik heb nog geen manier gevonden om dit te doen. Bijvoorbeeld door bepaalde apps te negeren voor het active display.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Laatst online: 16-09 13:50
Kan iemand helpen met het uitschakelen van de encryptie o pmijn 5X? Ik heb deze tutorial gevolgd, en dan nummers 1, 2 en 6(systemless root), en ik heb ook 1,2 en 7 geprobeerd.

http://forum.xda-develope...guides-beginners-t3206930

Echter blijft mijn telefoon hangen in de bootanimatie als ik systemless root probeer op mmb29k.

Daarna heb ik gebprobeerd de stock rom van MDB29K te installeren, en deze start goed op. Echter komt mijn telefoon continu in een bootloop terecht na het flashen van de modified boot.img

Het is mij dus nog niet gelukt de encryptie eraf te halen.

[ Voor 8% gewijzigd door thefal op 21-02-2016 16:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrNizeGuy
Als het goed is hoef je geen boot.img te flashen, alleen de bootloader unlocken en een custom recovery installeren. dan kan je SU flashen. Eventueel kan je de userdata partitie nog formateren om te decrypten (fastboot format userdata).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
DrNizeGuy schreef op zondag 21 februari 2016 @ 16:33:
Als het goed is hoef je geen boot.img te flashen, alleen de bootloader unlocken en een custom recovery installeren. dan kan je SU flashen. Eventueel kan je de userdata partitie nog formateren om te decrypten (fastboot format userdata).
Dat dacht ik ook, format userdata doet niks bij mij. Erna is alles nog steeds encrypted. Na het flashen van SuperSU (en wipe cache/dalvik) start de telefoon ook niet meer op.

[ Voor 8% gewijzigd door thefal op 21-02-2016 16:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hier is het wel gelukt.
Ik heb de gemodificeerde boot image gebruikt en ipv flashen recovery geboot naar recovery en format uitgevoerd. Daarna recovery geflasht, superSU geflasht en booten maar.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Quad schreef op zondag 21 februari 2016 @ 16:46:
[..] format uitgevoerd. Daarna recovery geflasht, superSU geflasht en booten maar.
Dat heeft geholpen! Ik volgde de tutorial van "voor naar achter", maar ik heb nu eerst een format van userdata gedaan (stap 3 in de tutorial), waarna encryptie nu wel verdween. Daarna recovery geflasht (stap 2), een wipe gedaan (zonder wipe startte die ook niet op) en daarna omdat ik toch al zover was, meteen supersu geflasht. De volgorde omdraaien is dan dus echt de oplossing.

Heel erg bedankt!

Ik heb het trouwens nog een keer van voor naar achter geprobeerd en inderdaad, format userdata doet hier niks als je recovery eerst hebt geflashed.

[ Voor 3% gewijzigd door thefal op 21-02-2016 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Mooi dat het gelukt is. d:)b

Hier overigens wel last van touchregistraties als hij aan de originele lader hangt. Met een usb A naar usb C kabel aan m'n HTC One M8 adapter werkt hij perfect. Vreemd.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iradun
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-10-2023
Ik krijg volgende week mijn 5x binnen En wil hem graag rooten voor adaway. Is het dan noodzakelijk om te decrypten? Wat zou uberhaubt een reden zijn om te decrypten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Een gedecrypte telefoon is theoretisch sneller (of je er in de praktijk veel van merkt?!?), maar gaat ten koste van veiligheid (de hele discussie Apple vs FBI van de afgelopen week gaat over encryptie).
Je hoeft niet de decrypten om te rooten.

[ Voor 16% gewijzigd door Smultie op 21-02-2016 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Iradun schreef op zondag 21 februari 2016 @ 17:46:
Ik krijg volgende week mijn 5x binnen En wil hem graag rooten voor adaway. Is het dan noodzakelijk om te decrypten? Wat zou uberhaubt een reden zijn om te decrypten?
Niet noodzakelijk maar als je je OS verkloot raakt om wat voor reden dan ook, is her handig om bij je data te kunnen via TWRP. Het is ook noodzakelijk voor het flashen van custom ROMs.

Ik heb hem nu een paar dagen, bevalt op zich goed maar ik mis wel de premium feel ten opzichte van de HTC One M8. En ligt ook wat minder prettig in de hand. Ik wacht iig nog een paar dagen voor ik beslis of deze blijft of niet.

[ Voor 20% gewijzigd door Quad op 21-02-2016 21:11 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JcHm
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-09 13:35
Hoe ervaren de meeste gebruikers hier de bel kwaliteit eigenlijk?

Ik heb de nexus 5x ook vorige week ontvangen via de ibood bestelling, maar ik vind de kwaliteit van de bel-speaker maar matig. Zelf ben ik prima te verstaan overigens, maar zeker wanneer het signaal iets minder is of bij veel achtergrond geluid versta ik bellers slecht. Ter referentie, mijn vorige telefoon was een Moto G van de eerste generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 20:29
Mee eens... ik heb ook vaker het idee dat de speaker niet echt goed te noemen is (had hiervoor een Samsung Galaxy S6 edge).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Laatst online: 10:31
Ik zie dat er geen speciaal custom ROM topic is voor de 5x, dus ik stel de vraag maar hier:

Heeft iemand hier Cyanogenmod op zijn/haar 5x draaien en hoe bevalt dat? Ik kom zelf van een OnePlus One af en heb de 5x vandaag in gebruik genomen. Voornamelijk vanwege de fingerprint scanner en de goede camera. Maar ik merk al gelijk dat ik CM mis, zoals bijvoorbeeld de "close all" functie en instelbare tiles.

Als ik bij de downloads van CM kijk zie ik dat er slechts 3 nightlies in de release geschiedenis staan voor de 5x. Te riskant om nu al te flashen?

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
Je kan is naar purenexus rom kijken. deze draai ik nu en heeft aardig wat extra's aan boord, en is goed stabiel. Is alleen niet cm maar aosp based.
Ik zag wel zojuist dat jgcaap zijn rom ook beschikbaar heeft gemaakt voor de 5x. Deze is cm based dus daar zou je is naar kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Ik vind de 5x toch maar onhandig groot :(
Verder wel een fijn toestel en op de meeste vlakken beter dan de 5, maar ik gok dat deze snel een kapot scherm heeft want de balans bij 'single-handed-use' is ver te zoeken.

Accuduur is wel geweldig als je van een 2 jaar oude 5 komt naar een verse 5x :P haal net geen 2 dagen met licht gebruik en zie nu nog niet in hoe ik hem in 1 dag leeg krijg zonder te gamen. (over 1,5 jaar natuurlijk wel).
Ook de 808 vind ik net wat sneller aanvoelen dan de 800. De UI wordt nog soepeler gerenderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
DrNizeGuy schreef op maandag 22 februari 2016 @ 15:33:
Je kan is naar purenexus rom kijken. deze draai ik nu en heeft aardig wat extra's aan boord, en is goed stabiel. Is alleen niet cm maar aosp based.
Ik zag wel zojuist dat jgcaap zijn rom ook beschikbaar heeft gemaakt voor de 5x. Deze is cm based dus daar zou je is naar kunnen kijken.
Thanks, ga ik doen!
eL_Jay schreef op maandag 22 februari 2016 @ 15:59:
Ik vind de 5x toch maar onhandig groot :(
Hoe lang heb je 'm nu in gebruik? Dat vond ik van mijn OnePlus eerst ook, maar dat wende erg snel. Vind de 5x nu soms zelfs wat klein aandoen, al scheelt 't nog geen halve inch.
Ook de 808 vind ik net wat sneller aanvoelen dan de 800. De UI wordt nog soepeler gerenderd.
Ik heb geen ervaring met de 800, maar ik heb stiekem wel het idee dat de 801 in mijn OPO toch wat meer power heeft dan de 808 in mijn nexus 5x... De fingerprint is heerlijk, maar in alle andere opzichten ben ik bang dat mijn OnePlus toch fijner was. Ook merk ik weinig van de LTE-A die mijn OPO niet had. Haalde ik met mijn OPO hier in Korea vaak rond de 80Mbit, blijf de Nexus steeds steken rond de 50Mbit. Maar dat is wellicht ook locatie afhankelijk...

Eerlijk toegeven dat ik de nexus nu pas 2 dagen in gebruik heb, misschien gewoon even wennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
De Nexus 5 was en is een van de snelste Android toestellen, zelfs nog op dit moment. Dat komt omdat de Snapdragon 800 een erg goede chip was, en Android erg licht vergeleken door de afwezigheid van een skin. Volgens mij is de slankheid van Android en de afwezigheid van een skin veel belangrijker voor de gevoelssnelheid van een telefoon, waardoor de Nexus 5 ook zo goed blijft presteren.

Het is al gebleken dat de N5x last heeft van encryptie die standaard aan staat. Nadat ik deze heb uitgezet draait deze net zo vloeiend als de Nexus 5 en naar mijn gevoel iets sneller, zoals het hoort natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Voor de mensen die de stockrom geroot hebben, zet je dpi eens op 340. Must have wat mij betreft. :)

Live display uitgezet hier, goede keuze want de accu gaat nu een stukje langer mee. Wellicht ff een andere kernel installeren voor de double tap to wake optie. Kijk ik van het weekend maar eens naar. Voor de rest draait hij als een zonnetje. :Y

PVOutput☀️

• daflux
Quad schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 23:59:
Voor de mensen die de stockrom geroot hebben, zet je dpi eens op 340. Must have wat mij betreft. :)
Waarom? Icoontjes zijn dan kleiner?
Of heet het ook invloed op het RAM verbruik?

• Quad

Quad

Doof

daflux schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 08:48:
[...]

Waarom? Icoontjes zijn dan kleiner?
Of heet het ook invloed op het RAM verbruik?
Icoontjes zijn kleiner, stocklauncher biedt nu plaats voor 6 iconen op een rij en de app drawer kan nu 7 rijen weergeven.

Screenshots vindt je hier.

PVOutput☀️

• Smultie
  • Niet online
Ik vind het onaangenaam klein, en heb erg goede ogen.
Maar voor elk wat wils; da's het grote voordeel van Android.

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Smultie schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:58:
Ben ondertussen de 40 gepasseerd.. die is te klein voor mij.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 20:29
Moet zeggen dat ik de icoontjes van de stock Android erg groot vind, maar het gebruik van Nova Launcher lost dit probleem voor me op.

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
EquiNox schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 18:42:
Mja, na de 5x is een 6p ook nog maar een kleine stap...
Ik kan je melden dat ik de 6P retour heb gedaan vanwege de grootte en ook omdat ie vrij zwaar is. Heb nu even een 5x en die is toch echt aanmerkelijk kleiner, lichter en vele malen handzamer imo.

• Quad

Quad

Doof

Smultie schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:58:
Ik vind het aangenaam prettig, maar zoals je het al zegt, voor elk wat wils en dat is waarom ik Android zo prettig vind werken. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
Sommige apps die de camera gebruiken (bijv. Abn amro, de pathe bioscoop app of dailyroads voyager) spiegelen het beeld zowel horizontaal als verticaal.
Nu gebruik ik een custom rom, maar is er wellicht iemand die dit ook heeft met de originele rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:30
DrNizeGuy schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 19:53:
Sommige apps die de camera gebruiken (bijv. Abn amro, de pathe bioscoop app of dailyroads voyager) spiegelen het beeld zowel horizontaal als verticaal.
Nu gebruik ik een custom rom, maar is er wellicht iemand die dit ook heeft met de originele rom?
Ja, ook met originele ROM en ook bij andere camera-apps gespiegelde beelden.
Alleen de standaard Google camera app functioneert normaal.

PSN ID: JLvanEs0305

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bo0bz
  • Registratie: April 2010
Zie dat er verschillende mods zijn om de kleine minpuntjes van de 5x aan te pakken zoals stereo geluid (activatie van bovenste speaker) en EIS zoals op de 6P. Iemand hier al deze mods geprobeerd?

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
Die camera mod werkt goed, stereo geluid opzich ook wel, alleen is de bovenste speaker wel minder luid bij mij. Wellicht een kwestie van fine tunen maar daar heb ik nog geen tijs voor gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
DrNizeGuy schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 19:53:
Dat ligt niet echt aan de ROM, maar aan het gebruik van API's binnen de apps die jij noemt. Ik heb gelezen dat LG de cameramodule noodgedwongen ondersteboven in de Nexus heeft gemonteerd. Nu is dat netjes aangeven in de hardwarelist, maar verouderde APIs houden daar geen rekening mee. Wellicht dat toekomstige updates van de door jou genoemde apps het probleem verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Bo0bz schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 20:17:
Zie dat er verschillende mods zijn om de kleine minpuntjes van de 5x aan te pakken zoals stereo geluid (activatie van bovenste speaker) en EIS zoals op de 6P. Iemand hier al deze mods geprobeerd?
Interessant, wil ik eens nekijken/proberen. Heb je misschien een linkje naar het topic op XDA mbt de EIS tweak? Thx.

Edit : al gevonden.

http://forum.xda-develope...electronic-image-t3276260

[ Voor 11% gewijzigd door dafmay op 28-02-2016 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Zowel EIS als de surround sound werken. De Nexus 5X heeft dus toch een speaker bovenaan. Ik vraag mij af waarom deze niet fabriek-af dan geactiveerd is.

Is er trouwens ook een manier om de trilmotor aan te passen danwel te versterken? Ik vind deze namelijk vrij zachtjes.

[ Voor 28% gewijzigd door Quad op 28-02-2016 10:47 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bo0bz
  • Registratie: April 2010
Ik moet nog even een goede kabel scoren om de 5X aan de pc t hangen dan ga ik ook op mod jacht :P

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Heb de Belkin van Coolblue plus een paar van Ebay.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-09 08:57
Ik zag in dit topic en elders meerdere malen de app CheckR langskomen om USB kabels te testen. In Google Play staat deze echter als "not available in your country". Kan iemand me aan de .APK helpen?

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Harmani schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:22:
Ik zag in dit topic en elders meerdere malen de app CheckR langskomen om USB kabels te testen. In Google Play staat deze echter als "not available in your country". Kan iemand me aan de .APK helpen?
Zie DM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09 10:39
Klopt het dat de 5x kanaal 13 van de 2,4GHz wifi niet ziet? Ik heb de n791f met een originele simkaart. M'n nexus 5 had daar geen moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 16:37
Vandaag weer in de aanbieding bij iBood €319 voor 32 gb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna
paul99 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 17:15:
Vandaag weer in de aanbieding bij iBood €319 voor 32 gb.
Ja zoals ik ook al in het levertijden/prijzen topic aangaf, verkopen moeten toch wel erg tegenvallen dat er zo met de prijs wordt gestunt. Waar bij de Nexus 5 2 jaar geleden de prijs zo'n 50 euro was gedaald rond deze tijd, is de prijs van de 5X inmiddels al zo'n 200 euro gedaald.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:51
Het lijkt een heel ander verkoopmodel; de erg hoge aanvangsprijs was niet realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajo94
  • Laatst online: 09-05-2023
Hoe bevalt de accu bij jullie? Is het goed mogelijk om er een normale werkdag mee door te komen? Zit te twijfelen tussen: Nexus 5x, Moto play en Oneplus 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Hajo94 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 23:42:
Hoe bevalt de accu bij jullie? Is het goed mogelijk om er een normale werkdag mee door te komen? Zit te twijfelen tussen: Nexus 5x, Moto play en Oneplus 2...
Als je puur voor de accu gaat dan is die Moto Play volgens mij de beste optie.

Ik ben een vrij heavy user (per dag +4 uur screen on time, gemiddeld een uur audio over bluetooth, meer 4G dan Wifi) maar hoefde mijn OnePlus One niet vaak voor het einde van de dag bij te laden.
Nu heb ik een weekje of twee de Nexus 5x in gebruik ik geloof niet dat ik ooit een dag niet tussendoor heb bijgeladen.

Maar is vaak wel meer voorzorg dan noodzaak - en met de juiste laders laadt ie echt héél snel bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Ik haal regelmatig 5+ uur SOT (max is 6.5 uur).
Heb daarvoor wel moeten rooten, custom kernel geïnstalleerd, Greenify de notoire background-battery-slurpers en een getweakte Governor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Ik haal max 2u SOT.
En heb geen fb, twitter, whatsapp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajo94
  • Laatst online: 09-05-2023
pimsaint schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 02:09:
[...]

Als je puur voor de accu gaat dan is die Moto Play volgens mij de beste optie.

Ik ben een vrij heavy user (per dag +4 uur screen on time, gemiddeld een uur audio over bluetooth, meer 4G dan Wifi) maar hoefde mijn OnePlus One niet vaak voor het einde van de dag bij te laden.
Nu heb ik een weekje of twee de Nexus 5x in gebruik ik geloof niet dat ik ooit een dag niet tussendoor heb bijgeladen.

Maar is vaak wel meer voorzorg dan noodzaak - en met de juiste laders laadt ie echt héél snel bij!
Dank, ik heb op dit moment ook een OPO....lastig besluit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
daflux schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 08:07:
Ik haal max 2u SOT.
En heb geen fb, twitter, whatsapp
Dan doe je iets niet goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Bo0bz schreef op zondag 28 februari 2016 @ 19:20:
Ik moet nog even een goede kabel scoren om de 5X aan de pc t hangen dan ga ik ook op mod jacht :P
Ik heb een paar van deze jongens aangeschaft, lekker klein dus ik heb er altijd wel eentje bij me (jaszak, portemonnee). En da's best handig, want USB-C is nog lang geen gemeengoed en zo groot is de accu van de 5x niet bepaald.

Anyway, tot mijn verbazing werken ze ook prima voor data, met succes custom recovery en CM erop geknald.

Ben je echt opzoek naar kabels zelf, kan ik deze aanraden. Niets speciaals en het duurt even voordat je ze in huis hebt. Maar laden en datapompen doen ze prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Smultie schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 06:25:
Ik haal regelmatig 5+ uur SOT (max is 6.5 uur).
Heb daarvoor wel moeten rooten, custom kernel geïnstalleerd, Greenify de notoire background-battery-slurpers en een getweakte Governor.
Hier ook ge-root met custom rom (eerst PureNexus, nu Chroma). SoT rond 5 uur, zonder custom kernel. Welke kernel gebruik jij...EX of Franco?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Smultie schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 08:41:
[...]

Dan doe je iets niet goed :)
Volgens mij doet de N5X iets niet goed dan.
Namelijk de batterij.
Pagina: 1 ... 14 ... 39 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Prijzen, levertijden: ~~~[Nexus 5X] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: ~~~[LG Nexus 5X] Accessoires