Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:46:
Korte eerste indrukken:

- cheap look
- cheap feel
- slecht scherm (backlight bleeding vergelijkbaar met mijn eerste hd ready tv van 10 jaar geleden)
- mono speaker van mindere kwaliteit

+ camera dik in orde (groothoek lens is fijn)
+ meer dan snel genoeg
+ gewicht
+ formaat (net ietsje teveel bezels nog maar goed)
Één van de beste schermen in een telefoon ooit bedoel je?

Anandtech:
I really don't know what else to say about the Nexus 5X's display, because there's really nothing that can be criticized. I would certainly like if the brightness went up to 600 nits, but I would also prefer that it went to 6000 nits, and obviously that's asking a bit much. As far as LCDs go, the Nexus 5X has one of the best, if not the best that I've seen to date.
http://www.anandtech.com/...-google-nexus-5x-review/2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:56
Smultie schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:20:
[...]

Één van de beste schermen in een telefoon ooit bedoel je?

Anandtech:

[...]

http://www.anandtech.com/...-google-nexus-5x-review/2
Meh, zeker review exemplaren uitgestuurd. Het eerste dat ik dacht toen ik het toestel gisteren aanzette was, hmm dat grijze scherm is zeker alleen tijdens het booten/first boot. Maar nee, alles wat zwart hoort te zijn is grijs.

Komt wel van iemand die helemaal gek kan worden van niet gekalibreerde beeldschermen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreX
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-09 13:54
Na veel reviews gelezen te hebben zit ik erg te twijfelen tussen de Nexus 5x en de Galaxy S6. Het prijsverschil is nog maar 18€. Het scherm, de camera en snelheid van de S6 zijn beter dan die van de 5x. De 5x heeft een betere batterij en draait stock android. Lastig lastig! Wie kan mij overtuigen om toch voor de 5x te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Ik. Stock Android >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> TouchWiz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcaran
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-01-2022
GreX schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:01:
Na veel reviews gelezen te hebben zit ik erg te twijfelen tussen de Nexus 5x en de Galaxy S6. Het prijsverschil is nog maar 18€. Het scherm, de camera en snelheid van de S6 zijn beter dan die van de 5x. De 5x heeft een betere batterij en draait stock android. Lastig lastig! Wie kan mij overtuigen om toch voor de 5x te gaan?
Stock android
Smultie schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:05:
Ik. Stock Android >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> TouchWiz
+111111111111111111111111

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreX
Ik heb nog nooit een stock android telefoon gehad. Gebruik nu een S4 mini. Wat maakt hem dat nu zo veel beter?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-09 02:17
GreX schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:30:
Ik heb nog nooit een stock android telefoon gehad. Gebruik nu een S4 mini. Wat maakt hem dat nu zo veel beter?
Het belangrijkste van stock Android is dat Samsung er met geen vinger aan heeft gezeten. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreX
:)
djmelvee schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:43:
[...]

Het belangrijkste van stock Android is dat Samsung er met geen vinger aan heeft gezeten. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:34
Phusebox schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:24:
[...]

Meh, zeker review exemplaren uitgestuurd. Het eerste dat ik dacht toen ik het toestel gisteren aanzette was, hmm dat grijze scherm is zeker alleen tijdens het booten/first boot. Maar nee, alles wat zwart hoort te zijn is grijs.

Komt wel van iemand die helemaal gek kan worden van niet gekalibreerde beeldschermen.
Hier is zwart ook gewoon zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik zal eens een foto maken voordat ik hem terugstuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:53:
Ik zal eens een foto maken voordat ik hem terugstuur.
Post dan meteen je helderheid settings er eens bij. 100% helderheid zal het ongetwijfeld grijzer doen overkomen dan 30%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:35
mcaran schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:55:
[...]

Mono speaker - Het is geen boombox he...Daar zijn voor een paar 10tjes betere oplossingen voor te vinden.
Klopt, maar het is wel fijn als je telefoon over voldoende volume beschikt zodat je ook in luidruchtige situaties het geluid nog kan horen. De speaker in de 5X is gewoon te zwak net als in z'n voorganger.
GreX schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:01:
Zie deze reactie onder de review van de Nexus 6P bij Anandtech. Hier wordt gesproken over de Note 5 maar hetzelfde geldt voor de S6. De keuze tussen de 5X en S6 is niet eenvoudig, in beide gevallen zal je concessies moeten doen. Qua hardware is de S6 simpelweg beter (op de vingerafdrukscanner na), cpu/gpu, geheugen, scherm, en speaker (meer volume). Camera en accuduur zijn ongeveer gelijk, alleen qua software is TouchWiz inferieur aan stock Android. Al wil de 5X ondanks stock Android wel eens haperen, maar dit is vermoedelijk te wijten aan de combinatie: specs en encryptie.

[ Voor 16% gewijzigd door Laguna op 18-12-2015 14:23 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Smultie schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 14:13:
[...]

Post dan meteen je helderheid settings er eens bij. 100% helderheid zal het ongetwijfeld grijzer doen overkomen dan 30%.
Volgens mij stond hij ergens rond de 40%

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lanf
  • Laatst online: 12-10-2024
Na 4 jaar is het eindelijk tijd om mijn S2 te retireren, en met de recent pricedrop is de keuze voor deze nexus x5 snel gemaakt. Ik twijfel nog over een hoesje. Kan iemand een goed hoesje aanbevelen? Alleen een backcover of toch maar een volledige wallet style hoesje? Ik heb eigenlijk nog nooit een hoesje gehad, maar zou toch graag hebben dat deze phone ook weer 4 jaar mee gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coster1
  • Laatst online: 16-07 04:06
lanf schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 17:53:
Na 4 jaar is het eindelijk tijd om mijn S2 te retireren, en met de recent pricedrop is de keuze voor deze nexus x5 snel gemaakt. Ik twijfel nog over een hoesje. Kan iemand een goed hoesje aanbevelen? Alleen een backcover of toch maar een volledige wallet style hoesje? Ik heb eigenlijk nog nooit een hoesje gehad, maar zou toch graag hebben dat deze phone ook weer 4 jaar mee gaat :)
Zelf ben ik voor een backcover gegaan. als je een wallet style hoesje doet, is het hoesje voor de fingerprintscanner.

telefoo nog +- 1 dag in gebruik, telefoon maakt super foto's in het donker/schemer tov. de nexus 5. Vraag is of het ik draadloos opladen ga missen, dat fast charging maakt ook heel veel goed. Het instellen van de fingerscanner viel tegen, heb dan ook 2-3x dezelfde vinger erin staan, maar steeds beetje bij gedraaid. Zitten mooie/goede oordoppen bij, maar helaas mist een usb-a naar usb-c kabel. Muziek moest dus draadloos via de NAS erop gezet worden.

[ Voor 40% gewijzigd door coster1 op 19-12-2015 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Zooo, vandaag m'n 5X afgehaald.. Druk bezig met vanalles oververhuizen :P

Moet alleen nog even m'n micro-SIM gaan versnijden richting een nano-SIM.. Denk dat ik er maar een malletje en scalpel voor bijpak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Grrr ik haat screenprotectors aanbrengen... alweer 30 euro verkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Ach, als Corning's Gorilla Glass 3 van de Nexus 5X net zo goed of beter is dan het Gorilla Glass 2 van m'n HTC One X+, dan ga ik echt echt écht niet de moeite nemen om mijn telefoon te verpesten met zo'n protector :D

Ik heb drie jaar zonder hoesje met m'n HOX+ rondgelopen, dagelijks in m'n broekzak en hij is ook wel eens uit m'n klauwen geflikkerd (niet op straat o.i.d.) en er zit geen enkel zichtbaar krasje op. Hooguit als je er met extraspeciaal gepolariseerd LASER-licht m.b.v. een microscoop of weetikveelwat zou gaan kijken zul je wat microkrasjes tegen gaan komen, maar voor de rest: niets, nada noppes.. :)

Dus nee, ik zie 't nut er niet van in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Osiris schreef op zondag 20 december 2015 @ 14:51:
Ach, als Corning's Gorilla Glass 3 van de Nexus 5X net zo goed of beter is dan het Gorilla Glass 2 van m'n HTC One X+, dan ga ik echt echt écht niet de moeite nemen om mijn telefoon te verpesten met zo'n protector :D

Ik heb drie jaar zonder hoesje met m'n HOX+ rondgelopen, dagelijks in m'n broekzak en hij is ook wel eens uit m'n klauwen geflikkerd (niet op straat o.i.d.) en er zit geen enkel zichtbaar krasje op. Hooguit als je er met extraspeciaal gepolariseerd LASER-licht m.b.v. een microscoop of weetikveelwat zou gaan kijken zul je wat microkrasjes tegen gaan komen, maar voor de rest: niets, nada noppes.. :)

Dus nee, ik zie 't nut er niet van in.
De eerste telefoon waarop ik er geen heb geplakt was mijn Note 4... altijd in een hoesje gehad. Na 3 maanden vol met krassen. En dat was Gorilla Glass 4, als dat überhaupt nog wat zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Ik gok 't er wel op. Ik haal 'em niet regelmatig door een bak met zand heen dussuh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Blijft inderdaad apart dat er mensen zijn die het voor elkaar krijgen dat hun scherm binnen de kortste keren vol met krassen zit. Enige wijze waarbij er bij mij krassen opkomen is als ik naar het strand ga in de zomer.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Ik had laatst een gave oplaaddockingstation gezien voor de Nexus 5X maar die is helaas niet meer leverbaar.

Dan maar weer usb-c kabeltjes bestellen (voor werk, auto, thuis etc). Ik denk dat ik ze niet goedkoper kan krijgen dan hier (zelfs meer korting bij meerdere kabels)!

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Burner-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 20:06
vanpeltje schreef op zondag 20 december 2015 @ 19:43:
Ik had laatst een gave oplaaddockingstation gezien voor de Nexus 5X maar die is helaas niet meer leverbaar.

Dan maar weer usb-c kabeltjes bestellen (voor werk, auto, thuis etc). Ik denk dat ik ze niet goedkoper kan krijgen dan hier (zelfs meer korting bij meerdere kabels)!
Je moet even opletten dat niet alle kabels geschikt zijn.http://m.androidcentral.com/where-buy-cable-or-adapter-use-your-existing-chargers-new-nexus-phone. Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat je telefoon denkt een snellader aangesloten te hebben terwijl dit niet het geval is.
Research is dus belangrijk!

[ Voor 20% gewijzigd door -Burner- op 20-12-2015 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-09 20:44
Ik dacht dat deze telefoon over snel laden beschikte, gister hing ik hem voor het eerst aan de lader bij een procentje of 20 ongeveer en toen stond er "vol over 2 uur en 55minuten"

Tegelijkertijd hing ik me oude G3 aan de lader met nog 10 procent ofzo en die zou over 1 uur en 45 minuten vol zijn... Later checkte ik me 5x nog is en toen stond er NOG 7 UUR tot vol :S.

Stekker eruit en weer erin gedaan daarna was tie weer terug bij 2 uur en nog wat.

In de advertenties las ik "snel laden 4 uur gebruikstijd met 10 min opladen"

Ik vind het maar vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Burner-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 20:06
Dat klopt niet inderdaad... Gebruik je wel de originele lader en kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

TIp! Er zit ook een Full RGB notificatie LED op! Staat standaard uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-08 12:46
Phusebox schreef op zondag 20 december 2015 @ 14:38:
Grrr ik haat screenprotectors aanbrengen... alweer 30 euro verkloot.
Als je het niet kan zou ik het laten doen, maar ik heb er nooit echt moeite mee. Alleen deze keer was het wel lastiger, want ze hadden nummertje 2 over het gaatje van de camera dus dan is het maar gokken of ie wel goed zit. Maar hij ging in 1 keer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
-Burner- schreef op zondag 20 december 2015 @ 21:55:
Dat klopt niet inderdaad... Gebruik je wel de originele lader en kabel?
Yep, gister avond voor 2e keer aan de lader gehangen bij wederom 10 procent en toen gaf die 1 uur en 20 min aan.. Weer wat minder dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
pineapple23 schreef op zondag 20 december 2015 @ 23:41:
[...]

Als je het niet kan zou ik het laten doen, maar ik heb er nooit echt moeite mee. Alleen deze keer was het wel lastiger, want ze hadden nummertje 2 over het gaatje van de camera dus dan is het maar gokken of ie wel goed zit. Maar hij ging in 1 keer goed.
Nee ach laat ook maar zitten. Crappy dingen, moet je laag 2 eraf halen trek je 1 mee, luchtbellen en stof eronder, hoppa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
coster1 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 17:08:
[...]

Zelf ben ik voor een backcover gegaan. als je een wallet style hoesje doet, is het hoesje voor de fingerprintscanner.

telefoo nog +- 1 dag in gebruik, telefoon maakt super foto's in het donker/schemer tov. de nexus 5. Vraag is of het ik draadloos opladen ga missen, dat fast charging maakt ook heel veel goed. Het instellen van de fingerscanner viel tegen, heb dan ook 2-3x dezelfde vinger erin staan, maar steeds beetje bij gedraaid. Zitten mooie/goede oordoppen bij, maar helaas mist een usb-a naar usb-c kabel. Muziek moest dus draadloos via de NAS erop gezet worden.
Heb hier mijn vinger er maar 1 keer inzitten.
En werkt elke keer perfect zal dus eerder aan jou liggen.

Het is niet nodig dezelfde vinger er meerdere keren in te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
EquiNox schreef op zondag 20 december 2015 @ 22:28:
TIp! Er zit ook een Full RGB notificatie LED op! Staat standaard uit...
Die led werkt gewoon standaard?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-06 11:24

RD

focus

daflux schreef op maandag 21 december 2015 @ 09:04:
[...]

Heb hier mijn vinger er maar 1 keer inzitten.
En werkt elke keer perfect zal dus eerder aan jou liggen.

Het is niet nodig dezelfde vinger er meerdere keren in te zetten.
Sterker nog, volgens mij leert de telefoon jouw vinger. Ik hoef mijn vinger nu nog maar half er op te leggen en hij unlockt al. 9,5 van 10x gaat het goed. Vele malen beter dan mijn iphone5s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Thanks -Burner- , als ik op de website kijk dan staat er wel dat ie de Nexus 5X ondersteund en nog wat andere info. Ik heb er dus alle vertrouwen in. En zeker voor die lage prijs :)
-Burner- schreef op zondag 20 december 2015 @ 21:16:
[...]

Je moet even opletten dat niet alle kabels geschikt zijn.http://m.androidcentral.com/where-buy-cable-or-adapter-use-your-existing-chargers-new-nexus-phone. Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat je telefoon denkt een snellader aangesloten te hebben terwijl dit niet het geval is.
Research is dus belangrijk!

vanpeltje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcaran
Accessoires topic aangemaakt
\[`LG Nexus 5X] Accessoires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Ghe, de Nexus 5X heeft ook een luchtdrukmeter aan boord:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/eK40mlQAQ5vLLaWiDpTHRpqi/full.png
Klikbaar

Dit is de uitslag die de grafiek maakt als je hem, nou, wat zou 't zijn, een metertje omlaag en omhoog beweegt :D Althans, dat is zover als m'n armuitslag rijkt? :+

Dat eerste dal ligt zo rond de 1026,57 hPa als je "inzoomt" en de eerste piek (tussen de 100 en 150) schommelt rond de 1026,71 hPa.

a) Ik wist niet dat er eentje aan boord zat :+ en b) mozes kriebel wat zijn die dingen nauwkeurig :o Althans.. Volgens 't KNMI is 't nu 1025.5 hPa in De Bilt.. :+ Maar toen ik de screenshots maakte, was 't nog wel 1026,x :P

Ik vind 't cool 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Osiris schreef op woensdag 23 december 2015 @ 18:27:
Leuk om te zien inderdaad, maar niets nieuws ivm de Nexus 5 die er ook al 1 heeft :P Kwam daar laatst ook achter toen ik de AIDA64 app draaide. Er zit bijvoorbeeld ook een stappenteller op, ook nooit geweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
J0YR1D3R schreef op woensdag 23 december 2015 @ 18:56:
[...]

Er zit bijvoorbeeld ook een stappenteller op, ook nooit geweten.
Google Fit nooit gebruikt? ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Laguna op 23-12-2015 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Laguna schreef op woensdag 23 december 2015 @ 19:34:
[...]

Google Fit nooit gebruikt? ;)
Nope, alles behalve play store en play music staat uit. Heb er niets aan, vreet alleen maar resources.

• ASW1
  • Laatst online: 22:19
Osiris schreef op woensdag 23 december 2015 @ 18:27:
Mijn 150 euro chinaphone heeft er ook een, maar ik heb hem nog nooit uitgelezen.
Welke app gebruik je daarvoor?
Wanneer ik een bepaalde GPS app gebruik wil hij altijd gaan calibreren om de hoogte te bepalen.
Volgens mij zijn ze (client side) vooral daarvoor bedoeld, als altimeter.
Verder geeft het natuurlijk informatie over je lokatie.

Ik ben nu in stedelijk gebied in Azie en merk toch dat maps etc. niet heel geweldig is voor navigatie als je loopt, omdat er vaak meerdere levels over elkaar heen lopen die niet hetzelfde zijn. Bijv. op level 1 is een loopbrug over een kruispunt, op begane grond kun je alleen op bepaalde andere plaats oversteken, op -1 is een ondergronds winkelcentrum dat onder de weg doorloopt, etc.
Navigatie in een plat vlak werkt dan gewoon niet, dat moet in 3D en je toestel moet weten op welke hoogte je zit. Al betwijfel ik of een luchtdrukmeter daar wel bij kan helpen zodra je binnen zit, omdat luchtverversingssystemen meestal op overdruk werken.
Buiten zou het wel moeten kunnen, al moet je dan wel eerst op luchtdruk calibreren, maar misschien zijn daar bepaalde truucjes voor.

• Osiris
  • Niet online
ASW1 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 02:42:
[...]

Mijn 150 euro chinaphone heeft er ook een, maar ik heb hem nog nooit uitgelezen.
Welke app gebruik je daarvoor?
Sensor Readout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 20:45
Kan het zijn dat de proximaty sensor standaard uit staat? Als ik mijn hoesje opendoe moet ik zelf nog op de power button klikken. Als ik met proximaty finder (app) en mijn vinger test krijg ik niet het effect (scherm zou uit moeten gaan bij bedekken sensor en terug aan indien ik de vinger wegneem). Hoe zet ik deze functionaliteit aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
roel0 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 10:47:
Kan het zijn dat de proximaty sensor standaard uit staat? Als ik mijn hoesje opendoe moet ik zelf nog op de power button klikken. Als ik met proximaty finder (app) en mijn vinger test krijg ik niet het effect (scherm zou uit moeten gaan bij bedekken sensor en terug aan indien ik de vinger wegneem). Hoe zet ik deze functionaliteit aan?
Misschien worden deze rechten niet automatisch toegewezen of is die app niet compatible met Marshmallow. Proximity sensor werkt standaard al, als ik mijn hoesje opendoe en mijn telefoon vervolgens oppak gaan mijn scherm kort aan (zwart-wit) en laat 'ie mijn meldingen zien.

Edit: 't Appje Proximity Finder laat mij zien dat de sensor rechts naast de luidspreker zit.

[ Voor 6% gewijzigd door djmelvee op 29-12-2015 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Met de app die nét boven je post staat, kun je óók de proximity sensor testen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan voor 398euro een 5X 32GB kopen bij mediamarkt, maar ik twijfel nog een beetje. In de tijd eigenlijk ook wel zoveel aan mijn gewone N5 uitgegeven maar nu lijkt het plots meer geld :/

Goeie deal?
Ik had een OPX maar deze heb ik terug verkocht, mooi scherm maar draaide mijn games niet.
Ook de OP2 terug verkocht, geen bereik op het werk en mijn iphone had wel 4G :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Als je toestel uit staat staat de proximity sensor ook uit.
Deze sensor dient om het scherm uit te zetten als je aan het bellen ben en je houd je telefoon aan je oor.

Hetgeen jij zoekt werkt via een magneet normaal die je scherm laat aanspringen en is een andere sensor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:19:
Ik kan voor 398euro een 5X 32GB kopen bij mediamarkt, maar ik twijfel nog een beetje. In de tijd eigenlijk ook wel zoveel aan mijn gewone N5 uitgegeven maar nu lijkt het plots meer geld :/

Goeie deal?
Ik had een OPX maar deze heb ik terug verkocht, mooi scherm maar draaide mijn games niet.
Ook de OP2 terug verkocht, geen bereik op het werk en mijn iphone had wel 4G :?
Ik heb 'm vorige week voor €449 gekocht bij Coolblue, klinkt dus al een goeie deal :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
De prijzen zijn idd op veel plaatsen sterk gedaald, anders had ik hem nooit gehaald :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
djmelvee schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 11:40:
[...]

Misschien worden deze rechten niet automatisch toegewezen of is die app niet compatible met Marshmallow. Proximity sensor werkt standaard al, als ik mijn hoesje opendoe en mijn telefoon vervolgens oppak gaan mijn scherm kort aan (zwart-wit) en laat 'ie mijn meldingen zien.

Edit: 't Appje Proximity Finder laat mij zien dat de sensor rechts naast de luidspreker zit.
Idd als ik hem beweeg doet hij het wel, jammer bij de nexus 5 moest je gewoon het hoesje opendoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
roel0 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:42:
[...]

Idd als ik hem beweeg doet hij het wel, jammer bij de nexus 5 moest je gewoon het hoesje opendoen :)
Heeft volgens mij met de nieuwe Doze functie op de 5X in combinatie met Marshmallow te maken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar gekocht dan aan 398 :+
Zeer mooi en deftig, en die vingerafdruk :9~ wat een verschil met een patroon tekenen.

Wat een goed gevoel als je weet dat je weer goed zit voor minimum 3 jaar updates.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2015 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-08 12:46
Super via Coolblue prijsverschil terug gehad. Ik zag dat er ongeveer een daling van 70eu was voor de 32gb versie en heb dit binnen 14dagen gemeld bij Coolblue en kreeg netjes het bedrag terug gestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hjsurk
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 11:26
Zojuist de Nexus 5X 32GB ontvangen en wat een wereld van verschil met mijn Nexus 4.

Vooral de extra's als een vingerafdruk scanner zijn erg handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 19:40:
Toch maar gekocht dan aan 398 :+
Zeer mooi en deftig, en die vingerafdruk :9~ wat een verschil met een patroon tekenen.

Wat een goed gevoel als je weet dat je weer goed zit voor minimum 3 jaar updates.
Wat was er mis met je N5 dat je de 5X hebt gehaald?

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:38
Ik was de afgelopen maanden al aan het kijken naar een leuke opvolger voor mijn HTC One (M8) en heb daarbij ook gekeken naar de Nexus 5X en 6P. Echter, ik durfde niet echt een knoop door te hakken ... tot ik vanmiddag dit apparaatje tegenkwam:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/9xrkNlxptcPr3tINK4aquX1x/medium.jpg

Voor € 279,- kon ik hem écht niet laten liggen. :*) Een mooi oudejaarscadeau voor mijzelf. _/-\o_

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:28
Nieuw? Waar?

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:47
Yonix schreef op donderdag 31 december 2015 @ 13:43:
Ik was de afgelopen maanden al aan het kijken naar een leuke opvolger voor mijn HTC One (M8) en heb daarbij ook gekeken naar de Nexus 5X en 6P. Echter, ik durfde niet echt een knoop door te hakken ... tot ik vanmiddag dit apparaatje tegenkwam:

[afbeelding]

Voor € 279,- kon ik hem écht niet laten liggen. :*) Een mooi oudejaarscadeau voor mijzelf. _/-\o_
Dat is wel super goedkoop, waar heb je hem zo goedkoop gevonden?! :D

• Yonix
zunrob schreef op donderdag 31 december 2015 @ 15:48:
[...]

Dat is wel super goedkoop, waar heb je hem zo goedkoop gevonden?! :D
Tweedehands (bij een winkel in het centrum) en een gevalletje nooit gebruikt door gebruiker. Telefoon is puntgaaf. d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
Is er een manier om de weergave van contacten in het telefoonboek aan te passen? Nu staan 'standaardcontacten' - die ik gewoon wil bellen - en e-mailcontacten door elkaar en dat stoort mij.

Verder vind ik, na een flinke dag wennen en knutselen met Nova Launcher, de LG Nexus 5X een prima opvolger voor mijn HTC One (M8). Natuurlijk lever ik op een aantal gebieden wel in, zoals:
[list]• Premium feel: HTC's aluminium body > Nexus' plastic body;
• Beeld: Het scherm van de HTC lijkt de kleuren net iets voller weer te kunnen geven;
• Geluid: HTC's Stereo BoomSound-speakers > Nexus' enkele speaker.
Echter, daarentegen ga ik er op - meerdere en belangrijkere - gebieden ook vooruit:
[list]• Vingerafdrukscanner: in één woord fantastisch! Hij is daarnaast ook nog eens sneller dan de scanner in mijn vriendin haar iPhone 6 :*) (zo lijkt het);
• Android 6.0.1 en toekomstige updates bij release meteen vanaf Google haar servers op mijn Nexus 5X;
• De 'customizability'. Stock vond ik het allemaal maar een beetje saai, zeker als je HTC Sense gewend bent, maar met Nova Launcher Prima is alles naar wens - en meer - in te stellen. _/-\o_ .

Al met al ben ik een happy camper. O+ Nu nog mijn HTC One (M8) voor een leuk prijsje zien te verkopen, zodat ik de komende tijd voor 'een prikkie' op de eerste rij mag zitten. ;) :+

[ Voor 76% gewijzigd door Yonix op 01-01-2016 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbuddha
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 07:25
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:19:
Ik kan voor 398euro een 5X 32GB kopen bij mediamarkt,
Online staat hij nog steeds duurder. De 32GB versie toch. Welke media markt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Heeft iemand een alternatief voor Google Foto's? Ik probeer namelijk een video die geschoten is in 120FPS te bewerken, maar als ik het filmpje door wil sturen via WhatsApp is alles vertraagd i.p.v. het gedeelte dat ik heb geselecteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-06 11:24

RD

focus

Yonix schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 19:44:
Heeft iemand een alternatief voor Google Foto's? Ik probeer namelijk een video die geschoten is in 120FPS te bewerken, maar als ik het filmpje door wil sturen via WhatsApp is alles vertraagd i.p.v. het gedeelte dat ik heb geselecteerd.
Goeie.... dat snap ik ook niet helemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 19:44:
Exporteren naar een ander video app? Ik dacht dat je hetzelfde moest doen op een iphone, daar moet je ook eerst exporteren naar iMovie en dan pas kan je het op ieder apparaat afspelen zoals gewenst met je slow motion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 16:26:
[...]

Exporteren naar een ander video app? Ik dacht dat je hetzelfde moest doen op een iphone, daar moet je ook eerst exporteren naar iMovie en dan pas kan je het op ieder apparaat afspelen zoals gewenst met je slow motion.
En wat is dan een beetje een goede video app? iMovie is er een van Apple zelf, dus dat is kwalitatief gewoon goed. Ik zou niet weten wat ik moet hebben als ik de Play Store bekijk. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hjsurk
  • Laatst online: 22-09 11:26
Yonix schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 16:27:
[...]

En wat is dan een beetje een goede video app? iMovie is er een van Apple zelf, dus dat is kwalitatief gewoon goed. Ik zou niet weten wat ik moet hebben als ik de Play Store bekijk. :?
Als alternatieve video app gebruik ik meestal MX Speler (Google Play: MX Speler). Ik weet helaas niet of deze app ondersteuning biedt.

Waarschijnlijk is VLC (Google Play: VLC for Android) ook wel een goed alternatief.

[ Voor 13% gewijzigd door Hjsurk op 06-01-2016 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTomatosoup
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:22
Heb hem nu 2 weken, en na een beetje wennen vind ik hem nu echt wel heel fijn. In het begin had ik wat batterij en performance issues maar die zijn zo goed als verdwenen. Het enige wat ik nu soms heb is dat de vingerprintsensor niet registreert dat mijn vinger erop staat. En dan niet dat hij niet herkent dat het mijn vinger is, maar hij ziet uberhaupt niet dat er een vinger op staat. En als ik hem dan unlock dan is voor een seconde het icoontje beneden rood en zegt ie "fingerprint hardware niet beschikbaar". Ik heb al 2 cache wipes gedaan. Na contact met iemand van google op het nexus forum heb ik alle fingerprints verwijderd en toen een cache wipe gedaan, en heb het nu een dag al niet meer gehad, dus dat is fijn, maar het kan nog terugkomen want toen ik het had zaten er ook pauzes tussen. Iemand een idee wat het dan zou kunnen zijn? Software of hardware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb getwijfeld, maar ik moet concluderen dat ik de 5X een slechte deal vind. Met name de prijs/kwaliteit verhouding. Iedereen die zijn telefoon intensief gebruikt, mp3/video/camera heeft aan 16GB te weinig. Dus ga je altijd voor de 32GB variant. Die kost bijna €500! Verder is er geen qi laden meer, vond ik net zo handig! En screen/body ratio is ook gemiddeld.

Ik ga voor een nieuwe LG G2. Zeer compact, nieuw voor €260. Geen updates meer, maar da's het enige nadeel. Nou en wat minder "premium" inderdaad, maar daar kom ik dan wel overheen... Als ik specs vergelijk G2/5X zie ik weinig verschil. Alleen dus die updates... Vinden jullie de 5X niet gewoon te duur voor wat ie biedt? Zeker in vergelijking met bijv. een G2?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2016 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:46:
Heb getwijfeld, maar ik moet concluderen dat ik de 5X een slechte deal vind. Met name de prijs/kwaliteit verhouding. Iedereen die zijn telefoon intensief gebruikt, mp3/video/camera heeft aan 16GB te weinig. Dus ga je altijd voor de 32GB variant. Die kost bijna €500! Verder is er geen qi laden meer, vond ik net zo handig! En screen/body ratio is ook gemiddeld.

Ik ga voor een nieuwe LG G2. Zeer compact, nieuw voor €260. Geen updates meer, maar da's het enige nadeel. Nou en wat minder "premium" inderdaad, maar daar kom ik dan wel overheen... Als ik specs vergelijk G2/5X zie ik weinig verschil. Alleen dus die updates... Vinden jullie de 5X niet gewoon te duur voor wat ie biedt? Zeker in vergelijking met bijv. een G2?
Nee, zeker niet. Prijs kwaliteit verhouding is perfect. Nog 0 problemen of lag issues gehad met de 5X. Sowieso komende 3 jaar verzekerd van Android updates + komende 5 jaar van beveiliginsupdates. Geen seconde spijt van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Vinden jullie de 5X niet gewoon te duur voor wat ie biedt? Zeker in vergelijking met bijv. een G2?
Zeker, daarom heb ik 'm ook niet gekocht. Ik hou het lekker nog een jaartje bij m'n Nexus 5. Qua specs ongeveer gelijk aan de G2, maar voordeel van de N5 is dat je dit jaar nog gewoon updates krijgt (tot de volgende major update later dit jaar dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86

Ik heb zelfs mijn G3 vervangen voor de 5X, en ik merk letterlijk geen verschil anders dan het formaat. Hij is net zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:08

Quad

Doof

Even erop inhakend, de LG G2 is een leuk toestel hoor alleen de accu is na vrij korte periode al wel sterk minder. 's Avonds haal je misschien net.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:58
Heb getwijfeld, maar ik moet concluderen dat ik de 5X een slechte deal vind. *knip*

Ik ga voor een nieuwe LG G2. Zeer compact, nieuw voor €260. Geen updates meer, maar da's het enige nadeel. *knip*
En juist 80% (fictief aantal) koopt juist de Nexus 5X voor de stock Android ervaring, de goede updates en ondersteuning hierin. De komende jaren verzekerd van de nieuwste (stock) Android versie en maandelijks een 'security update', en dat is wat je bij geen andere telefoon (op de Nexus-lijn na) kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Fabian ik denk dat Google met zijn Nexus lijn meer op de premium lijn gaat zitten. Design, stock, etc. Beetje de Apple kant op. Ik denk dat Motorola de "oude" Nexusmarkt inmiddels aan het bedienen is met hun Moto G's en X Play en Style. Als Motorola een strakke 5.2 inch telefoon zou aanbieden zou ik daar ook voor (kunnen) gaan. De Moto X 2014 heeft echter AMOLED waar ik geen fan van ben, en de X Play is erg zwaar. Updates is heel aantrekkelijk, stock ook, maar om daar dan €200 extra voor neer te leggen voor de 5X?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinuz___
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:49
@jayaloha: volgnes mij is het prijsverschil kleiner, ik zie de G2 niet onder de 300 euro? Hoe dan ook, of het prijsverschil gerechtvaardigd is hangt puur van je eisen/wensen af. De camera('s) van de 5X zijn toch wel een stuk beter, verder is de hardware moderner (lees sneller/zuiniger), heb je een vingerafdrukscanner en is er de al genoemde doorlooptijd van updates. Zelf heb ik de knoop nog niet doorgehakt, maar goede kans dat ik rond eind januari de 5X koop tijdens de "BTW weg ermee" dagen. De 32GB versie uiteraard, dat er uberhaupt een 16GB versie is vind ik, gezien het ontbreken van een geheugenkaartslot, onbegrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Tinuz ja ik woon nu ff in Duitsland, dus daar is de G2 32GB voor €260 te koop. En 16GB slaat inderdaad echt nergens meer op, hoe verzinnen ze het? Ik zou anders ook best een paar maanden willen wachten op de X5 alleen wordt dat ding amper minder waard zo lijkt het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Laatst online: 22:19
Ik vind de 5x een leuk toestel, maar vind hem ook echt te duur.

De vorige nexus 5 was in veel opzichten hardwarematig beter dan duurdere concurrenten en is daarom ook goed verkocht. De 5x is aardig maar om nou te zeggen dat de hardware interessant is t.o.v. andere toestellen.... nee.

Ik verwacht daarom wel dat de prijs snel gaat zakken.
De liefhebbers van nexus die de hoge prijs nu wel willen betalen is maar een kleine groep die snel verzadigd zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinuz___
ASW1 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 14:32:
[...]
Ik verwacht daarom wel dat de prijs snel gaat zakken.
Ik hoop het :)
Tijdens de BTW aktie zou, zonder stiekeme prijsverhogingen vooraf, de 32GB versie op 371 euro komen. Dat vind ik wel acceptabel. Een andere kandidaat voor mij was de Samsung S5 Neo, vooral vanwege de camera (voor mij één van de zwaarst wegende punten). Maar gezien Samsungs laksheid met het uitbrengen van updates, volgens mij mede door het "spammen" van de markt met belachelijk veel modellen, is die afgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coriolis
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-07 22:17
Hallo Allemaal,

mijn nexus 5 begint langzaam dood te gaan.

Eerst hield mijn microphone er mee op (zit nu beter geklemd op het moederbord)
En sinds kort crashed mijn telefoon regematig. Eens in de twee dagen.

ik ben dus naarstig opzoek naar een andere telefoon.

Ik twijfel heel erg aan de 5x omdat het gewoon niet veel meer bied boven de 5 (die vingerprintscanner doet mij niets). Kunnen jullie uit ervaring vertellen hoe de batterij is in vergelijk met de 5? Ik heb contrast vrij laag staan en locatie uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Coriolis schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 15:48:
Hallo Allemaal,

Ik twijfel heel erg aan de 5x omdat het gewoon niet veel meer bied boven de 5 (die vingerprintscanner doet mij niets). Kunnen jullie uit ervaring vertellen hoe de batterij is in vergelijk met de 5? Ik heb contrast vrij laag staan en locatie uit.
Ik gebruik mijn telefoon redelijk intensief met mijn werk en mijn batterij gaat 1 dag en 5 uur gemiddeld mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
djmelvee schreef op zondag 10 januari 2016 @ 11:46:
[...]

Ik gebruik mijn telefoon redelijk intensief met mijn werk en mijn batterij gaat 1 dag en 5 uur gemiddeld mee.
Hoeveel Screen On Time?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Tijd kan ik niet ontdekken, is in ieder geval 5%. Voorbeeld van vandaag, half 8 van de lader afgehaald. Hele dag bluetooth aan ivm werkauto & mobiel internet (4G) aan, nu op 73% met nog 23 uur resterend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
djmelvee schreef op maandag 11 januari 2016 @ 16:24:
[...]

Tijd kan ik niet ontdekken, is in ieder geval 5%. Voorbeeld van vandaag, half 8 van de lader afgehaald. Hele dag bluetooth aan ivm werkauto & mobiel internet (4G) aan, nu op 73% met nog 23 uur resterend.
Screen on time kan je zien door is op scherm te klikken in je batterij weergave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinuz___
[...]
Ik heb contrast vrij laag staan
[...]
Ik neem aan dat je helderheid bedoelt?
Verder geeft de test hier op tweakers volgens mij een aardige indicatie. En uit de gebruikerservaringen die ik van meerdere toestellen heb gelezen lijkt er, behalve tussen verschillende modellen, ook per toestel nogal wat spreiding in te kunnen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Allemaal,

Om je een beeld te geven: mijn 5X is sinds gisteren 18:00 uur van de lader af (dus iets meer dan 24 uur geleden). In die tijd heb ik 2 uur en 42 min screen on time en ongeveer 2 uur muziek gedraaid met Spotify naar m'n bluetooth-speaker, en nog 32% (dus zo'n 12 uur) resterend. Ik speel geen games op mijn toestel en ben denk ik een gemiddelde gebruiker. Alles wat maar kan syncen staat aan, en ook de locatie-services staat op hoge nauwkeurigheid. Ivm nachtdienst vandaag om 10:00 uur gaan slapen met 51% accu resterend, en om 15:30 uur weer wakker.... Met nog steeds 51% accu resterend. Doze doet z'n ding. Ik ben dik tevreden over de accu, en het is een redelijke stap voorwaarts komende vanaf een Moto X 2014.

Naast de accu overigens ook heel tevreden over het toestel, op een kraakje in de achterkant van het toestel na. Van dat laatste heb ik op zich geen last doordat ik een harde transparante case gebruikt (van Ringke).

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2016 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLucovic
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-09 18:45
Aan het einde van de week ontvang ik de 5X als vervanger van mijn Nexus 5. Na 2 jaar is deze nog in uitstekende staat waardoor ik nog wel een redelijke restwaarde overhoud.

Leuke aanbieding gevonden en als ik de restwaarde meereken in de abonnementsprijs, ben ik ongeveer hetzelfde in de maand kwijt.

Het maakt me dus niet zoveel uit of het een upgrade waardig is. Ik zal posten wat mijn problemen/bevindingen zijn.

Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacques1971
  • Laatst online: 10-09 14:07
De Nexus 5X nu een weekje in bezit. Over de snelheid niks te klagen, ten opzichte van de Nexus 5 een goede upgrade. Camera is erg goed te noemen, zelfs in een vrij donker restaurant maakt deze Nexus nog een goede scherpe foto. Echter heb ik een klein issue met bluetooth icm. een Soundblaster E3. Audio van MP3 bestanden wordt normaal weergegeven, echter het audio van notificaties komt niet door. Er is dan wel een uitfade te horen, maar geen notificatie. Dit probleem had ik niet met de Nexus 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcaran
Met Spotify icm. ingeschakelde EQ en bluetooth in-ears is er bij skippen naar het volgende nummer altijd een volume spike omhoog aanwezig. Een seconde of twee en dan is de volume weer normaal. Hetzelfde geldt als je binnen een nummer verder of eerder skipt.

Daarnaast is de volume via bluetooth + EQ over het algemeen 20-30% lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark213
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-07 15:18
Prijsverlaging voor de Nexus 5X. Misschien wordt ie dan aantrekkelijker?

http://www.gsmarena.com/l...rts_at_349-blog-16027.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:40
mark213 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 08:09:
Prijsverlaging voor de Nexus 5X. Misschien wordt ie dan aantrekkelijker?

http://www.gsmarena.com/l...rts_at_349-blog-16027.php
Je zou bij launch maar €529 afgetikt hebben. Voel je je toch behoorlijk genaaid lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
paul99 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:26:
[...]

Je zou bij launch maar €529 afgetikt hebben. Voel je je toch behoorlijk genaaid lijkt me...
Verhouding US-EU was altijd al scheef. En ach, als eerste iets willen hebben kost altijd geld. Kijk maar eens naar de prijzen van de Galaxy S6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Iemand al een "ICE"-optie kunnen vinden? Die ook bereikbaar is buiten het lockscreen om? Zelfs via Google vind ik maar weinig en niets nuttigs voor Marshmallow.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Is er niet, behalve een nummer altijd laten weergeven op je lockscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Da's gaar :X Vroggâh zat het wel gewoon in Android. Hebben ze er dus bewust uitgesloopt? 8)7

Goed bezig Google :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Zeker weten? Ik heb het volgens mij nog nooit gezien en heb sinds Android 2.1 heel wat versies langs zien komen (2.2, 2.3, 4.0, 4.1, 4.4, 5.0, 5.1, 6.0) maar nog geen enkele keer deze functionaliteit. Samsung heeft het wel in Touchwiz verwerkt, misschien ben je daar mee in de war?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Zijn er meer Tweakers die last hebben van Dropbox die foto's en video's niet of nauwelijks synchroniseert op de LG Nexus 5X? Deze optie staat ingeschakeld in de applicatie (upload via Wi-Fi), maar zodra ik een foto heb geschoten wordt deze niet geüpload naar mijn Dropbox-account. Enkel wanneer ik het account handmatig synchroniseer via 'Settings > Accounts' worden de foto's gesynchroniseerd.

Op mijn HTC One (M8) gebeurde dit meteen na het schieten van een foto, maar op de LG Nexus 5X (i.c.m. Android 6.0.1) werkt dit alles behalve probleemloos. Is er misschien een synchronisatie-interval werkzaam op de achtergrond, zoals synchroniseer elke 30 minuten, die ik niet kan wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MalleEppie71
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:11
Osiris schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:01:
Iemand al een "ICE"-optie kunnen vinden? Die ook bereikbaar is buiten het lockscreen om? Zelfs via Google vind ik maar weinig en niets nuttigs voor Marshmallow.. :/
Bedoel je a la apple? Is er niet op de 5X. Heb ik ook nog nooit op een Android gezien. Wel kan je via Instellingen, Beveiliging een bericht op je lockscreen zetten, zoals J0YR1D3R hierboven al schrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:32
Is het scherm van de N5x vergelijkbaar qua kleuren/warmte etc als de voorganger N5. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Signs schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:08:
Is het scherm van de N5x vergelijkbaar qua kleuren/warmte etc als de voorganger N5. ?
Beoordeel zelf: http://www.anandtech.com/...-google-nexus-5x-review/2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag even naar de winkel geweest en het is echt mooie telefoon, maar ik moet ook zeggen: die speaker is echt ONTZETTEND slecht. Ik heb nu een Moto G3 en ik luister regelmatig podcast of ff snel wat muziek, maar het is ZO slecht dat ik echt overweeg om maar gewoon mijn G3 te houden. Wat een idiots bij Google om een telefoon op de markt te zetten met zo'n hoge prijs, en dan niet even voor zeg max. €10 een fatsoenlijke speaker in te bouwen. Waarom waarom? Onbegrijpelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 20:20:
Vandaag even naar de winkel geweest en het is echt mooie telefoon, maar ik moet ook zeggen: die speaker is echt ONTZETTEND slecht. Ik heb nu een Moto G3 en ik luister regelmatig podcast of ff snel wat muziek, maar het is ZO slecht dat ik echt overweeg om maar gewoon mijn G3 te houden. Wat een idiots bij Google om een telefoon op de markt te zetten met zo'n hoge prijs, en dan niet even voor zeg max. €10 een fatsoenlijke speaker in te bouwen. Waarom waarom? Onbegrijpelijk...
Volledig mee eens en ook is het volume te laag. In een drukke winkelstraat zal je 'm niet horen.

Pagina: 1 ... 12 ... 39 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Prijzen, levertijden: ~~~[Nexus 5X] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: ~~~[LG Nexus 5X] Accessoires