weinig tot niks..
Dat zie eruit als een goede tip, volgens mij scheelt dat heel simpel 25 euro...didio schreef op maandag 09 november 2015 @ 09:26:
In Frankrijk is de prijs van de 64GB toch iets lager (674,99).
http://www.expansys.nl/go...6p-64gb-aluminium-284182/
Nog haken en ogen tov bestellen bij CB / Play store die ik niet zie?
Bij de meeste providers kan je 3 of 4 maanden voordat je abonnement afloopt al verlengen. Als je deze aanbieding wil, zou ik hem gewoon bestellen. Krijg je je telefoon ook nog een paar maanden eerderJoas707 schreef op maandag 09 november 2015 @ 08:28:
Mijn abonnement met de Nexus 5 loopt over een kleine drie maanden af. Zou er dan weer een vergelijkbare aanbieding zijn als die van T-mobile icm de Nexus 5x (350 euro voor het toestel en 17,50 per maand voor 120 minuten en 6GB)? Of zou ik hem echt vandaag moeten bestellen?
UiteraardspartacusNLD schreef op zondag 08 november 2015 @ 17:01:
[...]
Het is meer als alleen tekenen. Ze maken ter plekke ook een kopie van je ID en bankpas (zorg dus dat je die bij hebt). Ook moet je 1 cent kunnen pinnen met diezelfde bankpas. hou hier rekening mee
[ Voor 25% gewijzigd door beugeldop op 09-11-2015 12:36 ]
Misschien verzendkosten. bij CB is het gratis verzenden, bij Expansys kost dat geloof ik 8,-, maar dan ben je nog goedkoper uit. Ik heb mijne ook nog bij CB is bestelling staan maar mocht hij bij Expansys eerder leverbaar worden dan ga ik misschien wel annuleren bij CB.djpsycho82 schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:28:
[...]
Dat zie eruit als een goede tip, volgens mij scheelt dat heel simpel 25 euro...
weinig tot niks..
didio schreef op maandag 09 november 2015 @ 09:26:
In Frankrijk is de prijs van de 64GB toch iets lager (674,99).
http://www.expansys.nl/go...6p-64gb-aluminium-284182/
djpsycho82 schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:28:
[...]
Dat zie eruit als een goede tip, volgens mij scheelt dat heel simpel 25 euro...
Bij Orange precies dezelfde prijs, misschien hetzelfde bedrijf.. ?didio schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:41:
[...]
Misschien verzendkosten. bij CB is het gratis verzenden, bij Expansys kost dat geloof ik 8,-, maar dan ben je nog goedkoper uit. Ik heb mijne ook nog bij CB is bestelling staan maar mocht hij bij Expansys eerder leverbaar worden dan ga ik misschien wel annuleren bij CB.
Maar er staat bij gratis verzending, maar helaas ook geen verwachte leverdatum..
http://store.orange.com/n...6p-64gb-aluminium-284182/

Alle 6P's zijn dus leverbaar vanaf de 28e, behalve de 64GB Zilver, die staat nog op 25 november

Kiwi schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:32:
Bij Coolblue is de verwachte leverdatum voor de 32GB 6P's zojuist verschoven naar 28 november...![]()
Alle 6P's zijn dus leverbaar vanaf de 28e, behalve de 64GB Zilver, die staat nog op 25 november
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Op voorraad: voor 23.30 uur besteld, morgen in huis staat op de site. gebeld of dit klopte.. zij verwachten hem binnen 2 tot 4 werkdagen binnen te krijgen. 100% zeker wisten ze het niet.. verleidelijk om mijn order om te zetten van CB naar belsimpel..
EDIT: haha na het bellen is de status naar 2 - 4 werkdagen gegaan
[ Voor 19% gewijzigd door spartacusNLD op 09-11-2015 16:09 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
dit is in het andere (en juiste) topic al uitvoering besproken..bbc schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:04:
Er is ook nog een tweede bend test van dezelfde person die de eerste had gedaan.
[video]
Ik ging ineens weer een 5X bestellen tot ik er weer aan moest denken dat ik weer een hele boel kabeltjes apart moest bestellen. De 5X 16GB is bij Vandenborre ook weer gewoon naar 479 gegaan.
Ik ga proberen om me nog even te bedwingen alvorens een bestelling te plaatsen ...

[ Voor 5% gewijzigd door spartacusNLD op 09-11-2015 16:05 ]
Ik heb een 32GB en 64GB in de pre-order staan.spartacusNLD schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:49:
[...]
order maar omzetten naar 64GB versie.. heel jammer dit.
Vorige keer zou de 64GB ook eerder geleverd worden, maar die werd toen later aangepast naar twee weken later, grote kans dat die nu ook opgeschoven wordt dus.
Vorige keer? was er ooit een leverdatum voor 20/11 dan?Kiwi schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:07:
[...]
Ik heb een 32GB en 64GB in de pre-order staan.
Vorige keer zou de 64GB ook eerder geleverd worden, maar die werd toen later aangepast naar twee weken later, grote kans dat die nu ook opgeschoven wordt dus.
Verwijderd
Bij mij staat de status nog steeds op: "Status: Niet op voorraad. Wij verwachten dit product op 18-11-2015 weer op voorraad te hebben."spartacusNLD schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:02:
Huawei Nexus 6P 32GB Zwart bij belsimpel
Op voorraad: voor 23.30 uur besteld, morgen in huis staat op de site. gebeld of dit klopte.. zij verwachten hem binnen 2 tot 4 werkdagen binnen te krijgen. 100% zeker wisten ze het niet.. verleidelijk om mijn order om te zetten van CB naar belsimpel..
Ik heb op 23-10-2015 mijn order op de 6P gedaan.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2015 16:09 ]
Misschien was ik niet heel erg duidelijk, maar ik prober eigenlijk op de snelste manier de 6P te pakken te krijgen, aangezien ik mijn hele oude SGS2 verdronken heb en momenteel mijn nog oudere Nokia 6XXX aan het gebruiken benspartacusNLD schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:05:
[...]
dit is in het andere (en juiste) topic al uitvoering besproken..
Dit filmpje doet er mij over twijfelen om de dan toch weer goedkopere 5X te bestellen die zo te krijgen is en die Vandenborre melding leek me relevant. Hij stond daar vorige week aan 431,92 euro.
Op de site staat inderdaad 2-4 werkdagenVerwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:08:
[...]
Bij mij staat de status nog steeds op: "Status: Niet op voorraad. Wij verwachten dit product op 18-11-2015 weer op voorraad te hebben."
Ik heb op 23-10-2015 mijn order op de 6P gedaan.
https://www.belsimpel.nl/...-6p-32gb-black/abonnement
Verwijderd
Als dat betekent dat ik de 6P eerder krijg vind ik het prima maar ik denk dat het een manier is om meer orders binnen te krijgen.thomas8787 schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:11:
[...]
Op de site staat inderdaad 2-4 werkdagen
https://www.belsimpel.nl/...-6p-32gb-black/abonnement
Verwijderd
Daar twijfel ik dus ook aan.. daarnaast is de bijbetaling voor de 32GB bij belsimpel hoger als de bijbetaling voor de 64GB bij CB.. toch maar wachten lijkt me het slimste.. of het makkelijk is is wat andersVerwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:14:
[...]
Als dat betekent dat ik de 6P eerder krijg vind ik het prima maar ik denk dat het een manier is om meer orders binnen te krijgen.
[ Voor 8% gewijzigd door spartacusNLD op 09-11-2015 16:24 ]
Verwijderd
Bij mij was de bijbetaling bij CB juist hoger dan bij Belsimpel vandaar dus Belsimpel.spartacusNLD schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:16:
[...]
Daar twijfel ik dus ook aan.. daarnaast is de bijbetaling voor de 32GB bij belsimpel (bij een abbo) hoger als de bijbetaling voor de 64GB bij CB.. toch maar wachten lijkt me het slimste.. of het makkelijk is is wat anders
Net het volgende mailtje ontvangen:
U heeft recentelijk bij ons de fraaie LG Nexus 5X besteld. Dat is een prachtig toestel en een uitstekende keuze.
Het toestel komt ook uw kant op, maar wel met enige vertraging helaas. LG heeft ons laten weten dat zij de toestellen niet op tijd kunnen leveren. Dat vinden wij uiteraard buitengewoon vervelend. Mede namens LG bieden wij onze excuses aan voor de vertraging. Naar verwachting is uw toestel nu op 18 november leverbaar.
Verwijderd
Ik hoop dat die leverancier dat niet garandeert door een of andere batch uit de VS te importeren, dan zou deze snellere levering nog wel eens een vervelend staartje kunnen krijgen.c.williams1987 schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:54:
Zojuist mijn order voor de 6p 32gb zwart omgezet van Coolblue naar Belsimpel. Met beide bedrijven gebeld. CB gaf aan dat de leverdatum voor dit model naar achteren is verplaatst naar 28 november, terwijl Belsimpel de datum juist naar voren heeft getrokken. Degene die ik aan de lijn had bij Belsimpel zei dat ze van hun leverancier de garantie hebben gehad dat zij binnen 2-4 werkdagen kunnen uitleveren. Ik ben benieuwd wanneer ik de telefoon daadwerkelijk heb, maar dat is me die 15 euro extra bijbetaling wel waard
Explain?Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:08:
[...]
Ik hoop dat die leverancier dat niet garandeert door een of andere batch uit de VS te importeren, dan zou deze snellere levering nog wel eens een vervelend staartje kunnen krijgen.
Had ook Belsimpel gebeld, zelfde vraag gesteld waarop mij werd aangegeven dat ze een leverdatum nooit kunnen garanderen als iets nog niet op voorraad isc.williams1987 schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:54:
Zojuist mijn order voor de 6p 32gb zwart omgezet van Coolblue naar Belsimpel. Met beide bedrijven gebeld. CB gaf aan dat de leverdatum voor dit model naar achteren is verplaatst naar 28 november, terwijl Belsimpel de datum juist naar voren heeft getrokken. Degene die ik aan de lijn had bij Belsimpel zei dat ze van hun leverancier de garantie hebben gehad dat zij binnen 2-4 werkdagen kunnen uitleveren. Ik ben benieuwd wanneer ik de telefoon daadwerkelijk heb, maar dat is me die 15 euro extra bijbetaling wel waard
[ Voor 57% gewijzigd door spartacusNLD op 09-11-2015 17:16 ]
Mijn vorige 4 telefoons kwamen allemaal bij Belsimpel vandaan. Tot nu toe heb ik daar alleen maar goede ervaringen, dus ik zie geen reden om ze hierin te wantrouwen..Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:08:
[...]
Ik hoop dat die leverancier dat niet garandeert door een of andere batch uit de VS te importeren, dan zou deze snellere levering nog wel eens een vervelend staartje kunnen krijgen.
Volgens mij omdat de US versie andere 4G banden heeft en dus niet perfect werkt op NL providers. Zo mist band 20 bij de US versie, dat wel gebruikt wordt door KPN en Vodafone volgens Wikipedia.
Als belsimpel die versie's gaat verkopen aan klanten hebben ze alleen zichzelf daarmee.. die klanten komen natuurlijk allemaal terug..The Unbelievabl schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:15:
[...]
Volgens mij omdat de US versie andere 4G banden heeft en dus niet perfect werkt op NL providers. Zo mist band 20 bij de US versie, dat wel gebruikt wordt door KPN en Vodafone volgens Wikipedia.
Enig realisme kan natuurlijk nooit kwaadspartacusNLD schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:12:
Had ook Belsimpel gebeld, zelfde vraag gesteld waarop mij werd aangegeven dat ze een leverdatum nooit kunnen garanderen als iets nog niet op voorraad isleuk dit
Verwijderd
Natuurlijk hebben ze zichzelf er mee, maar dat wil niet zeggen dat ze het niet doen. Veel mensen zullen geen of slechte 4g eerder wijten aan de provider dan aan de telefoon.spartacusNLD schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:17:
[...]
Als belsimpel die versie's gaat verkopen aan klanten hebben ze alleen zichzelf daarmee.. die klanten komen natuurlijk allemaal terug..
Als ze de telefoon als eerste kunnen leveren heeft natuurlijk een enorm business voordeel, als ze dan 20% moeten terugnemen tja dat is dan een risico wat ze moeten nemen.
Kan me niet voorstellen dat Belsimpel zo 'slim' zou zijn om dit te doen.Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:08:
[...]
Hoe zit dat dan met zoiets 'simpels' als de oplader, dan zou je ook een amerikaanse oplader erbij krijgen?
Verwijderd
"Het is u niet ontgaan: de Huawei Nexus 6P is een mooi toestel. Daarom hebt u een pre‐order bij ons geplaatst. Binnenkort hebt u de Huawei Nexus in uw broekzak, maar wij vragen u nog even geduld te hebben.
Hij komt. Iets later.
Huawei heeft ons laten weten dat de Nexus nog niet geleverd kan worden. Op basis van de informatie van Huawei verwachten wij het toestel 30 november bij u te kunnen bezorgen. Deze vertraging is vervelend. Dat vinden wij ook. Mede namens Huawei bieden wij onze oprechte excuses aan. Zodra het toestel wordt verzonden, ontvangt u van ons een verzendbevestiging."
Duurt dus nog wat langer
heb je de telefoon los gekocht of met een abbonement? zelf niks ontvangen.Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:35:
Coolblue:
"Het is u niet ontgaan: de Huawei Nexus 6P is een mooi toestel. Daarom hebt u een pre‐order bij ons geplaatst. Binnenkort hebt u de Huawei Nexus in uw broekzak, maar wij vragen u nog even geduld te hebben.
Hij komt. Iets later.
Huawei heeft ons laten weten dat de Nexus nog niet geleverd kan worden. Op basis van de informatie van Huawei verwachten wij het toestel 30 november bij u te kunnen bezorgen. Deze vertraging is vervelend. Dat vinden wij ook. Mede namens Huawei bieden wij onze oprechte excuses aan. Zodra het toestel wordt verzonden, ontvangt u van ons een verzendbevestiging."
Duurt dus nog wat langer
FF geduld dus
@spartacusNLD: heb telefoon besteld icm abonnement
Verwijderd
Los toestel, 32GB zilverspartacusNLD schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:39:
[...]
heb je de telefoon los gekocht of met een abbonement? zelf niks ontvangen.
[ Voor 3% gewijzigd door Michel242186 op 09-11-2015 18:49 ]
Is er een tweede/derde batch die niet buigbaar is dan? Bron?Michel242186 schreef op maandag 09 november 2015 @ 18:49:
ik vind het niet erg om even te wachten als wij dan maar de tweede of derde batch krijgen die niet meer buigbaar is...mijn order staat nog steeds op 25-11 64gb zilver
Verwijderd
op google play music gezien dat ze 2 maanden gratis aanbieden. Ik heb ze maar genomen zodat ik er daarna nog eens 3 krijg bij de telefoon.Net Beter de kleine lettertjes lezen dus. Foutje van mezelf. Disregard everything after good morning.
[ Voor 17% gewijzigd door bbc op 09-11-2015 19:20 ]
Misschien niet zo handig, want die 90 dagen gratis bij de Nexus is alleen voor mensen die nog geen abonnement hebben of de afgelopen 12 maanden geen proefabonnement hebben gehad!bbc schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:11:
Off-topic: of toch geen idee waar ik het precies moet posten, maar het heeft te maken met bestellingen vermoed ik.
Net op google play music gezien dat ze 2 maanden gratis aanbieden. Ik heb ze maar genomen zodat ik er daarna nog eens 3 krijg bij de telefoon.
Die 7-8 dagen stond er vorige week ook al, volgens mij ook genoemd in dit forum.Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 18:59:
Mediamarkt zegt de Nexus 6P 32 gb te kunnen leveren over 7-8 dagen via hun webshop. Denk dat ik mijn CB order maar ga annuleren, snap dat zij geen garantie kunnen geven maar vind het buitengewoon vervelend dat ze nu al 3 keer de datum hebben veranderd.
Tevens als je 'm vervolgens in je winkelwagen doet en die bekijkt staat er 1-2 wekendidio schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:24:
[...]
die 7 tot 8 dagen staat er al dagen.. Veranderd vooralsnog niet..
[ Voor 15% gewijzigd door thomas8787 op 09-11-2015 19:26 ]
[ Voor 0% gewijzigd door Xenvius op 09-11-2015 19:49 . Reden: Typo ]
Ik zou Mediamarkt niet zomaar geloven. Maar dat kan ook gewoon mijn argwaan zijn bij dit bedrijf...Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 18:59:
Mediamarkt zegt de Nexus 6P 32 gb te kunnen leveren over 7-8 dagen via hun webshop. Denk dat ik mijn CB order maar ga annuleren, snap dat zij geen garantie kunnen geven maar vind het buitengewoon vervelend dat ze nu al 3 keer de datum hebben veranderd.
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Klopt. Bij MM is het eerst zien dan geloven. Ik denk dat je vooralsnog sneller je 6P bij CB krijgt.Boy schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:20:
[...]
Ik zou Mediamarkt niet zomaar geloven. Maar dat kan ook gewoon mijn argwaan zijn bij dit bedrijf...
Over belsimpel weet ik het niet, aangezien ze dus echt bevestigen (als ik mijn mede-tweakers mag geloven
Ik heb geen mail gehad van CB, dus even via twitter gevraagd, om dat bij mijn pre-order mail de datum 20 nov stond en als ik online bij mijn order kijk er 28 nov staat..treris schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:55:
Ook hier de mail van CB gehad, maar had al eerder vernomen dat het al de 28e zou gaan worden, dus twee dagen later vind ik niet erg schokkend.
@spartacusNLD: heb telefoon besteld icm abonnement
Hun reactie: "Je zit bij de eerste groep mensen die dit toestel hebben besteld. Die zullen rond de 20e hun toestel ontvangen. Alle mensen die nu op de productiepagina kijken en bestellen zullen hem rond de 28e krijgen.... sorry voor de verwarring"
Dus ik ga nog steeds de vanaf de 19e met mijn slaapzak bij de deur liggen
Verwijderd
Daar zitten ze dan met die 'garantie' van hun leverancier dat ze heb binnen 2-4 dagen hebbenVerwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:12:
En Belsimpel heeft hun voorraadstatus ook weer veranderd 2-4 werkdagen naar 2 weken.
Wanneer had je besteld als ik vragen mag?Groverp08 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:30:
[...]
Ik heb geen mail gehad van CB, dus even via twitter gevraagd, om dat bij mijn pre-order mail de datum 20 nov stond en als ik online bij mijn order kijk er 28 nov staat..
Hun reactie: "Je zit bij de eerste groep mensen die dit toestel hebben besteld. Die zullen rond de 20e hun toestel ontvangen. Alle mensen die nu op de productiepagina kijken en bestellen zullen hem rond de 28e krijgen.... sorry voor de verwarring"
Dus ik ga nog steeds de vanaf de 19e met mijn slaapzak bij de deur liggen
Vond het sowieso al een beetje vaag, de 32black wel 2-4 werkdagen en de silver niet. mag toch hopen dat ze deze week een vaste datum krijgen, want dit slaat echt nergens opVerwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:12:
En Belsimpel heeft hun voorraadstatus ook weer veranderd 2-4 werkdagen naar 2 weken.
Verwijderd
Ik heb ze gisteren nog gemaild met de vraag hoe het zat.Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:12:
Mijn mail:
Ik heb op 23-10-2015 mijn pre-order gedaan op de Nexus 6P. Ten tijde van de bestelling stond er 2 weken maar was na de bestelling vrij snel duidelijk dat het geen 2 weken zou zijn maar meer.
Nu staat er op de site dat de telefoon binnen 2 tot 4 werkdagen wordt verwacht maar in mijn order status staat 18-11-2015 wat minimaal 7 werkdagen betekent.
Wat kan ik nou precies verwachten? (order ******)
Bel"SIMPEL" antwoord:
Op onze website wordt gesproken over een levertijd van twee weken. Dit is de verwachte levertijd bij nieuwe bestellingen. Wij verwachten eerder een zending van deze toestellen te ontvangen, waarmee we onder andere uw bestelling kunnen uitleveren. De datum van ontvangst zal vermoedelijk 18 november zijn.
Moet ik hier nou mee? Het terugzetten van 2-4 werkdagen naar 2 weken op de site is duidelijker dan dit (niet)antwoord op mijn vraag.
EDIT: Het is maar net hoe je het antwoord leest. Ik krijg volgens hun dus gewoon de 18de mijn telefoon en de wachttijd op de site is dus alleen voor nieuwe orders.(wat met die 2-4 dagen niet zou kloppen maar goed)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2015 11:18 . Reden: Nog een keer het antwoord gelezen. ]
Verwijderd
op 2 nov, toen de pre-order weer open ging.Wanneer had je besteld als ik vragen mag?
Heb je toevallig de 32gb versie? Want ik heb ook CB gesproken en ze zeiden namelijk dat de 64GB versie 1 of 2 weken later dan de 32GB versie uitkomt.Groverp08 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:28:
[...]
op 2 nov, toen de pre-order weer open ging.
Dat is niet meer zo (of iig niet zoals het nu op de site van CB staat) de silver 64GB komt zelf 3 dagen eerder uit voor de rest.. de leverdata zijn echter al verschillende keren aangepast dus ik geloofd het pas op het moment dat ik een verzendbewijs hebInenting schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:52:
[...]
Heb je toevallig de 32gb versie? Want ik heb ook CB gesproken en ze zeiden namelijk dat de 64GB versie 1 of 2 weken later dan de 32GB versie uitkomt.
[ Voor 13% gewijzigd door spartacusNLD op 10-11-2015 14:08 ]
Die van mij is een 32gb zwart iddInenting schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:52:
[...]
Heb je toevallig de 32gb versie? Want ik heb ook CB gesproken en ze zeiden namelijk dat de 64GB versie 1 of 2 weken later dan de 32GB versie uitkomt.
De terug melding van CB was dat de Nexus 6P dan op de 13e geleverd word als je bij de eerste batch qua pre-orders zit. Kortom, ik ben zeer benieuwd.
Dat zou mooi zijn, maar ik vind het lastig te geloven. Ten eerste lijkt het mij dat ze weten hoe groot hun eerste levering zal zijn, dan zouden ze bij die orders gewoon de correcte leverdatum houden. Daarnaast heb ik ze gisteren ook een DM gestuurd, en daar kreeg ik als reactie op dat de leveringen elke keer worden uitgesteld en dat ik moest wachten tot de 28e. Lijkt er niet op dat ze een vast antwoord hebben.Fanges schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:13:
ikzelf heb de Nexus 6P 64GB Zilver besteld op 2-11-2015 bij CB. Die zou geleverd worden op 13-11-2015. Nu is de datum op de website aangepast naar 25-11-2015. Maar... Heb vandaag een DM gestuurd via Twitter.
De terug melding van CB was dat de Nexus 6P dan op de 13e geleverd word als je bij de eerste batch qua pre-orders zit. Kortom, ik ben zeer benieuwd.
Zoals elke dag verhalen moeten aanhoren hoe goed de 6P is?BigF25 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:34:
We moeten gewoon wachten mensen, zit niks anders op, nog ff geduld, zat andere dingen te doen toch? :):)
haha, jij hebt nog de 5x van je pa om te checken, klein voorproefje van de 6pKiwi schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:35:
[...]
Zoals elke dag verhalen moeten aanhoren hoe goed de 6P is?
Dat maakt het alleen maar ergerBigF25 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:38:
[...]
haha, jij hebt nog de 5x van je pa om te checken, klein voorproefje van de 6p
Ik ben wel erg verrast door de 5X, dus dat belooft veel goeds voor de 6P
Gaat Huawei trouwens ook nog compensatie geven voor de vertragingen hier? $25 voor elke 2/3 weken
Duidelijk, want ik kreeg vandaag de melding dat er pas vanaf 28-11 geleverd gaat worden.. (64GB zilver)XPowerStef schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:31:
Mijn ervaring is dat CB op Twitter zeer verschillende meldingen doet, ik ben het vertrouwen in ze een beetje kwijt en verwacht niks voor de 28ste
To dare is to do
[ Voor 24% gewijzigd door Skadrow op 10-11-2015 17:29 ]
De enige data waar je wat meer op kan bouwen zijn de exacte data, zoals Coolblue ze bijvoorbeeld geeft, die krijgen ze namelijk van de leverancier. Data als 'binnen x dagen/weken' zijn gewoon een standaard termijn, die in dit geval vrijwel nooit zal kloppen. Zonde om hiervoor je orders te annuleren in ieder geval.
Verwijderd
Nou ik denk dat ze dat bij de andere bedrijven ook niet echt weten, anders zou het niet iedere keer aangepast worden.Skadrow schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 18:14:
Het jammere is dat belsimpel als enige niet weet waneer ze de telefoon krijgen uberhaupt
net ook gebeld met cb...Kiwi schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:31:
[...]
Dat zou mooi zijn, maar ik vind het lastig te geloven. Ten eerste lijkt het mij dat ze weten hoe groot hun eerste levering zal zijn, dan zouden ze bij die orders gewoon de correcte leverdatum houden. Daarnaast heb ik ze gisteren ook een DM gestuurd, en daar kreeg ik als reactie op dat de leveringen elke keer worden uitgesteld en dat ik moest wachten tot de 28e. Lijkt er niet op dat ze een vast antwoord hebben.
mijn bestelling gedaan op 2 nov (als een van de eersten)
uitgelegd 13-11 naar 25-11
morgen komt er niets binnen (in de computer gekeken)
als je op 2 nov besteld hebt als een van de eersten zit je bijna zeker bij de eerste lichting. (25-11)
64Gb silver 6P
Damn it's good 2b a Tweaker!
Ik ga er niet vanuit, maar het zou me ook weer niet verbazen als ze toch eerder geleverd worden dan nu verwacht. Volgens mij weten ze het gewoon niet.
Verwijderd
Betreft: Levertijd van uw order ***
Geachte heer Fernandez Raimundo,
Uw bestelling met ordernummer *** heeft helaas enige vertraging opgelopen omdat uw product momenteel niet voorradig is. Wij verwachten de volledige order op 18-11-2015 voorradig te hebben. Vervolgens zal uw abonnement binnen 1 - 3 werkdagen aangesloten en verwerkt worden. Zodra de aansluiting afgerond is pakken wij het toestel doorgaans dezelfde dag nog in en wordt uw order verzonden. U ontvangt van ons een bericht per e-mail op het moment dat het product aan u wordt verzonden. De actuele levertijdinformatie vindt u op uw persoonlijke orderstatuspagina.
Hoe gaat het verder?
U ontvangt van ons een bericht zodra het product naar u verzonden wordt. Ook benaderen wij u wanneer het product lastig leverbaar blijft. Onze excuses voor het ongemak, wij danken u alvast voor uw geduld.
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken via een reactie op deze e-mail of 050-2103404. Vermeld daarbij alstublieft uw ordernummer ***.
Zou betekenen dat ik eindelijk eind volgende week de 6P thuis heb. Nou maar hopen dat het niet weer wijzigt.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2015 21:40 ]
Welke versie is dit? Persoonlijk verwacht ik niet dat belsimpel hem eerder heeft dan Coolblue, dus een van beide zou dan fout zitten (ik hoop CoolblueVerwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 21:38:
Mail van belsimpel gekregen vandaag:
Betreft: Levertijd van uw order ***
Geachte heer Fernandez Raimundo,
Uw bestelling met ordernummer *** heeft helaas enige vertraging opgelopen omdat uw product momenteel niet voorradig is. Wij verwachten de volledige order op 18-11-2015 voorradig te hebben. Vervolgens zal uw abonnement binnen 1 - 3 werkdagen aangesloten en verwerkt worden. Zodra de aansluiting afgerond is pakken wij het toestel doorgaans dezelfde dag nog in en wordt uw order verzonden. U ontvangt van ons een bericht per e-mail op het moment dat het product aan u wordt verzonden. De actuele levertijdinformatie vindt u op uw persoonlijke orderstatuspagina.
Hoe gaat het verder?
U ontvangt van ons een bericht zodra het product naar u verzonden wordt. Ook benaderen wij u wanneer het product lastig leverbaar blijft. Onze excuses voor het ongemak, wij danken u alvast voor uw geduld.
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken via een reactie op deze e-mail of 050-2103404. Vermeld daarbij alstublieft uw ordernummer ***.
Zou betekenen dat ik eindelijk eind volgende week de 6P thuis heb. Nou maar hopen dat het niet weer wijzigt.
Verwijderd
Het gaat om de Graphite 32GB.Kiwi schreef op woensdag 11 november 2015 @ 21:57:
[...]
Welke versie is dit? Persoonlijk verwacht ik niet dat belsimpel hem eerder heeft dan Coolblue, dus een van beide zou dan fout zitten (ik hoop Coolblue)
Verwijderd
Ik heb een bestelling bij Belsimpel staan van de 32GB zilverkleurige variant. Bij mijn orderstatus wordt ook vermeldt dat ze hem de 18e binnen hebben.Kiwi schreef op woensdag 11 november 2015 @ 21:57:
[...]
Welke versie is dit? Persoonlijk verwacht ik niet dat belsimpel hem eerder heeft dan Coolblue, dus een van beide zou dan fout zitten (ik hoop Coolblue)
Verwijderd
Volgens mij gewoon precies een week. Preorder 2 november, uitlevering 9 november. Het kan nog prima dus alleen dan moet een dezer dagen wel de Preorder opengaan.rudyhattem schreef op woensdag 11 november 2015 @ 23:21:
Bij bol.com ook nog steeds op de 18e. Ik heb er echter geen goed gevoel bij, hij staat immers in de playstore nog steeds niet te koop, dat is wel erg vreemd... Volgens mij was hij ruim 2 weken voor de levering van de 5x in de playstore te koop namelijk.
Ik vraag me toch echt af hoe Coolblue selecteert wie die emails krijgt. Ik heb 2 pre-orders staan voor de 6P, ingeschreven voor melding wanneer de telefoon op voorraad is via mail en SMS, maar heb nog helemaal niks gehoord.superstephan1 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:40:
paar dagen geleden mail gehad van coolblue dat mn 6p uitgesteld was tot de 30e maar staat nogsteeds op de 28e volgens mijn bestellingen. heb het gevoel dat ze nu een tijdje niks meer aanpassen omdat ze geen zekerheid hebben.
Dit is niet hoe ik Coolblue ken.
Inderdaad. Had mijn abb verlengd en kreeg een aut. mail met 'We hebben je niet kunnen bereiken..'Kiwi schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:30:
[...]
Ik vraag me toch echt af hoe Coolblue selecteert wie die emails krijgt. Ik heb 2 pre-orders staan voor de 6P, ingeschreven voor melding wanneer de telefoon op voorraad is via mail en SMS, maar heb nog helemaal niks gehoord.
terwijl ze me niet eens hadden gebeld

Zag in het andere forum dat je zei dat er de 13e een leverig komt. Waar heb je die info vandaan? En ik hoop trouwens echt dat er toevallig een 64gb zwart voor mij bij zitKiwi schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:30:
[...]
Ik vraag me toch echt af hoe Coolblue selecteert wie die emails krijgt. Ik heb 2 pre-orders staan voor de 6P, ingeschreven voor melding wanneer de telefoon op voorraad is via mail en SMS, maar heb nog helemaal niks gehoord.
Dat had Coolblue aan meerdere mensen op Twitter gemeld. Echter heb ik het net nog even gevraagd, maar ze houden weer gewoon vast aan de 25e/28e.superstephan1 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:41:
[...]
Zag in het andere forum dat je zei dat er de 13e een leverig komt. Waar heb je die info vandaan? En ik hoop trouwens echt dat er toevallig een 64gb zwart voor mij bij zit

En toen ik hem 2 nov bestelde stond hij op de 13e. Zegt dus vrij weinig, al hoop ik natuurlijk van niet.BigF25 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:00:
Denk niet dat ze nu weer gaan verschuiven, hij staat al sinds mijn bestelling (3 nov) op de 25ste
Levertijden en prijzen voor de Nexus 6P vind je hier: [Huawei Nexus 6P] Levertijden & Prijzen