• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:06
Kiwi schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:08:
[...]

En toen ik hem 2 nov bestelde stond hij op de 13e. Zegt dus vrij weinig, al hoop ik natuurlijk van niet.
Zojuist gebeld met cb. Ze verwachte vorige week een levering maar dit is met ruim 3weken verschoven blijkbaar.

Heb specifiek gevraagd of ze al wat van de fabrikant bevestigd hebben gekregen, verwachte leverdata geeft geen zekerheid zolang er geen bestelnummer oid is afgegeven vanuit de fabrikant namelijk
Persoon aan de tel ging dit even checken en kwam met een vrij overtuigende uitspraak, 'Meneer heb het even voor u uitgezocht, het is vrij zeker dat wij ze in de week van 25 nov gaan uitleveren'
Nog niet honderd procent maar dit geeft enige hoop :)

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-09 19:53
BigF25 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:18:
[...]

Zojuist gebeld met cb. Ze verwachte vorige week een levering maar dit is met ruim 3weken verschoven blijkbaar.

Heb specifiek gevraagd of ze al wat van de fabrikant bevestigd hebben gekregen, verwachte leverdata geeft geen zekerheid zolang er geen bestelnummer oid is afgegeven vanuit de fabrikant namelijk
Persoon aan de tel ging dit even checken en kwam met een vrij overtuigende uitspraak, 'Meneer heb het even voor u uitgezocht, het is vrij zeker dat wij ze in de week van 25 nov gaan uitleveren'
Nog niet honderd procent maar dit geeft enige hoop :)
Ik geloof het pas als ik die blauwe doos in mijn handen heb :) Ze zijn er elke keer vrij zeker van.

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-06 07:31

Swaptor

Java Apprentice

Heeft iemand al een witte 32GB Nexus 5X mogen ontvangen?

Ik heb op 2 november in de Google Play Store een zwarte en een witte 32GB 5X besteld, maar de aangegeven leverdatum van 11 of 12 november is niet gehaald.
Na telefonisch contact met El Goog ben ik niet veel wijzer geworden, mijn order is in het warehouse 'on hold', en niemand weet nog wanneer deze door gaat komen.
Men wil daar dus ook niet aangeven welk product voor de vertraging zorgt, maar ik denk zelf dat het aan de witte 5X ligt.
CoolBlue geeft trouwens de 18e aan als leverdatum voor de witte...

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:48

Boy

www.byoscoop.nl

Ik heb 'm bij Studentmobiel besteld, geloof er weinig van, maar er staat dat ie begin week 47 er moet zijn. Heb ze gemaild, en kreeg "Dat is wel de verwachting. Wij doen nooit een belofte echter."

maar als ze leveren, dan vind ik het wel gaaf dat het klopt en ze woord kunnen houden (en ben ik blij :) ), en anders denk ik dat ik vrij snel annuleer omdat ik het er niet mee eens ben met zulke nep-info. Want op dit moment moeten ze toch wel weten of er iets binnen komt begin komende week of niet...

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

• The Unbelievabl
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
De Franse Amazon geeft 23 november als datum aan, misschien betekent dat ook voor de rest van Europa dat dat de datum wordt.

Verwijderd

Boy schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:15:
Ik heb 'm bij Studentmobiel besteld, geloof er weinig van, maar er staat dat ie begin week 47 er moet zijn. Heb ze gemaild, en kreeg "Dat is wel de verwachting. Wij doen nooit een belofte echter."

maar als ze leveren, dan vind ik het wel gaaf dat het klopt en ze woord kunnen houden (en ben ik blij :) ), en anders denk ik dat ik vrij snel annuleer omdat ik het er niet mee eens ben met zulke nep-info. Want op dit moment moeten ze toch wel weten of er iets binnen komt begin komende week of niet...
Heb van de week contact met Studentmobiel gehad en zij zeiden dat hij in de week van 23 november pas verkrijgbaar zou zijn. Uit voortekenen en reacties bij alle andere leveranciers lijkt week 48 dus de week te worden waarin hij leverbaar wordt.

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:33:
[...]
Heb van de week contact met Studentmobiel gehad en zij zeiden dat hij in de week van 23 november pas verkrijgbaar zou zijn. Uit voortekenen en reacties bij alle andere leveranciers lijkt week 48 dus de week te worden waarin hij leverbaar wordt.
Net gebeld door CB voor mij contract gegevens en jou vraag (nogmaals) gesteld (wellicht dat ze daar meer haast erachter zetten door de vele vragen :+).. ze geven inderdaad aan dat alles in week 48 binnen zou moeten komen..

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 18:25

spanx

_Sp[A]nX_

spartacusNLD schreef op donderdag 12 november 2015 @ 17:04:
[...]

Net gebeld door CB voor mij contract gegevens en jou vraag (nogmaals) gesteld (wellicht dat ze daar meer haast erachter zetten door de vele vragen :+).. ze geven inderdaad aan dat alles in week 48 binnen zou moeten komen..
Ik las heel even 48 uur....😞

Damn it's good 2b a Tweaker!

• rudyhattem
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-03 21:28
Nou, duidelijke taal...

Rudy Stoffers @rstoffers
12 nov.
@bol_com Jullie verwachte leverdatum van de nexus 6p is 18 november. Kun je aangeven hoe zeker deze datum is?

bol.com

@bol_com
12 nov.

@rstoffers Leverdata zijn zeker :-) Als wordt aangegeven dat deze op de 18e komt, zal dit naar verwachting ook zo zijn!

• Skadrow
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-12-2022
rudyhattem schreef op donderdag 12 november 2015 @ 18:25:
Nou, duidelijke taal...

Rudy Stoffers @rstoffers
12 nov.
@bol_com Jullie verwachte leverdatum van de nexus 6p is 18 november. Kun je aangeven hoe zeker deze datum is?

bol.com

@bol_com
12 nov.

@rstoffers Leverdata zijn zeker :-) Als wordt aangegeven dat deze op de 18e komt, zal dit naar verwachting ook zo zijn!
Altijd weer niet de 100% zekerheid, zal dit naar verwachting ook zo zijn

• rudyhattem
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-03 21:28
Klopt, maar de zin begint met 'leverdata zijn zeker'. Gewaagde uitspraak... Het zou kunnen, maar ik betwijfel het....

• Kiwi
rudyhattem schreef op donderdag 12 november 2015 @ 18:34:
Klopt, maar de zin begint met 'leverdata zijn zeker'. Gewaagde uitspraak... Het zou kunnen, maar ik betwijfel het....
Ik denk dat ze vooral bedoelen dat ze die data van hun leverancier gekregen hebben, en het dus niet een schatting van Bol.com zelf is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:56

CSB

:D

Zojuist een bestelling voor de 32GB 6P black bij Bol geplaatst. Altijd goede ervaringen met Bol gehad, dus ik zie het wel.

[ Voor 9% gewijzigd door CSB op 17-11-2015 08:44 ]

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:33:
[...]

Lekker allemaal, die tegenspraken...mss toch maar weer annuleren, alleen al omdat ze niet eerlijk zijn dat ze het gewoon niet weten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JTH4
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-09 21:23
Boy schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:59:
[...]

Lekker allemaal, die tegenspraken...mss toch maar weer annuleren, alleen al omdat ze niet eerlijk zijn dat ze het gewoon niet weten...
Geen een shop weet het nog zeker. Dit zijn allemaal data die ze van de leverancier te horen krijgen en die schuift nogal vaak met de data waarop ze gaan leveren. Kunnen de shops zelf ook weinig aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

JTH4 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:20:
[...]

Geen een shop weet het nog zeker. Dit zijn allemaal data die ze van de leverancier te horen krijgen en die schuift nogal vaak met de data waarop ze gaan leveren. Kunnen de shops zelf ook weinig aan doen.
Ja maar kontheur geeft aan al eerder dan mij contact te hebben gehad en die geven een latere datum dan wat ik laatst hoorde..dus ik ga ervan uit dat ze de site effe zouden aanpassen met de nieuwe datum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTH4
Boy schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:36:
[...]

Ja maar kontheur geeft aan al eerder dan mij contact te hebben gehad en die geven een latere datum dan wat ik laatst hoorde..dus ik ga ervan uit dat ze de site effe zouden aanpassen met de nieuwe datum
De Levertijd van de 6P zilver staat al een tijdje op eind week 47/begin week 48 en komt dus overeen met wat Kontheur te horen kreeg. Voor de zwarte versie staat inderdaad wat jij te horen krijgt. Al ben ik inderdaad ook benieuwd of ze dat waar kunnen maken hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

JTH4 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:50:
[...]

De Levertijd van de 6P zilver staat al een tijdje op eind week 47/begin week 48 en komt dus overeen met wat Kontheur te horen kreeg. Voor de zwarte versie staat inderdaad wat jij te horen krijgt. Al ben ik inderdaad ook benieuwd of ze dat waar kunnen maken hoor.
Aha, dat is m'n verwarring, thanks voor het duidelijk maken!
Zodra ik iets hoor van Studentmobiel over levering, laat ik t weten...

[ Voor 7% gewijzigd door Boy op 13-11-2015 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel1994
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-08 21:58
Heb op de 2de mijn bestelling geplaatst voor een zilveren 6P bij Belsimpel icm een Tele2 abbonement, zojuist deze mail gehad:
Wellicht heeft u inmiddels al op onze website gelezen dat Tele2 een nieuwe abonnementsstructuur hanteert. Deze abonnementen bevatten extra veel data en zijn vaak voordeliger dan de oude abonnementsvormen.

U heeft een bestelling geplaatst voor een oud abonnement. Het toestel dat u daarbij gekozen heeft wordt niet ondersteund door de nieuwe abonnementen. Tele2 geeft aan dat de bestelling in zijn huidige vorm nog door te voeren is, maar dat dit even gaat duren voor dat deze uitgeleverd kunnen worden. U heeft nu 3 opties:

U kiest voor een nieuw abonnement van Tele2 met een ander toestel, U kunt ons bereiken op info@belsimpel.nl om dit in orde te maken. Indien u voor deze optie kiest loopt uw order minder vertraging op en bent u waarschijnlijk ook veel voordeliger uit.

U wacht op uw oude bestelling. Deze zal niet eerder (en mogelijk later) dan 19 november uitgeleverd worden. Indien u voor deze optie kiest betaalt u mogelijk teveel. Wij adviseren u dan ook om te kiezen voor optie 1.

U kiest voor het toestel van uw keuze in combinatie met een andere provider.
Blijkbaar is de 6P dus niet te krijgen in combinatie met de nieuwe Tele2 abbonnementen.

Op zoek naar een nieuwe provider dan maar :'(

edit: Levering van de 6P stond vooralsnog in ieder geval op de 18de gepland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTH4
Maikel1994 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:39:
Heb op de 2de mijn bestelling geplaatst voor een zilveren 6P bij Belsimpel icm een Tele2 abbonement, zojuist deze mail gehad:

[...]

Blijkbaar is de 6P dus niet te krijgen in combinatie met de nieuwe Tele2 abbonnementen.

Op zoek naar een nieuwe provider dan maar :'(

edit: Levering van de 6P stond vooralsnog in ieder geval op de 18de gepland.
Klopt. Tele2 levert met nieuwe abonnementsvormen (sinds 12 november) alleen toestellen die geschikt zijn voor VoLTE, om hun 4G-only netwerk rendabel te krijgen. Het is mij overigens niet bekend waarom de Nexus 6P daarvoor niet geschikt is, maar is waarschijnlijk nog niet getest enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaptor
  • Laatst online: 17-06 07:31

Swaptor

Java Apprentice

[32 GB N5X zwart & 32GB N5X wit]
Update: Er zijn nu twee boekingen gedaan tegen mijn creditcard (:') :')), en nog geen verzending vanuit Google.

Support geeft aan dat er wat vertragingen zijn betreffende de 5X, maar wil geen specifieke producten noemen.
Kan ook geen nieuwe leverdatum aangeven, originele datum was 11 of 12 november.

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
Hetzelfde meegemaakt met de HTC One M8. De leverdatum werd ook steeds uitgesteld. Mijn ervaring is dat alle orders op dezelfde datum binnenkomen. Dus als de Nexus 6P leverbaar is, dan is die dat bij alle bedrijven. Coolblue, MM of Bol.... Etc. Dus de illusie dat een bedrijf ze eerder heeft dan de rest is naar mijn mening onzin. Ik heb de m8 toen bij Bol besteld omdat die leveren bij een post.nl punt en Coolblue bij pré order alleen thuis.
Ik heb destijds ervaren bij Bol dat ze niet zo snel zijn met levering. Ik heb de bestelling toen alsnog geannuleerd en bij Coolblue besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skadrow
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-12-2022
ik krijg net een email van belsimpel over mijn 6p bestelling:

Uw bestelling met ordernummer ---------- heeft helaas enige vertraging opgelopen omdat uw product momenteel niet voorradig is. Wij verwachten de volledige order op 17-11-2015 voorradig te hebben. Vervolgens zal uw abonnement binnen 1 - 3 werkdagen aangesloten en verwerkt worden. Zodra de aansluiting afgerond is pakken wij het toestel doorgaans dezelfde dag nog in en wordt uw order verzonden.

Mocht het waar zijn dan heb ik mijne volgende week :D, ik wacht het even af, ik hoop dat het waar is.
ik denk wel dat ik een van de eerste was die em besteld had bij belsimpel, staat al in bestelling sinds eind okt :+

[ Voor 9% gewijzigd door Skadrow op 13-11-2015 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 09:30
De productpagina van mijn 32GB geeft juist aan dat hij vertraagd is naar 23-11... Nu is Coolblue dalijk alsnog eerder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XPowerStef schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 19:05:
De productpagina van mijn 32GB geeft juist aan dat hij vertraagd is naar 23-11... Nu is Coolblue dalijk alsnog eerder...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DWLAx9V.jpg
De productpagina geeft gewoon 28-11 aan hoor. Waar zie jij 23-11 staan dan?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2015 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steynno
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 10-06-2024
"Wij verwachten uw LG Nexus 5X 32 GB Wit, onder artikelnummer 1411596, in de loop van week 48 bij u te kunnen bezorgen. Mocht deze indicatie tussentijds wijzigen, dan houden wij u wederom op de hoogte."

Aldus Mediamarkt. Ondertussen al 3 weken opgeschoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steynno schreef op maandag 16 november 2015 @ 16:11:
"Wij verwachten uw LG Nexus 5X 32 GB Wit, onder artikelnummer 1411596, in de loop van week 48 bij u te kunnen bezorgen. Mocht deze indicatie tussentijds wijzigen, dan houden wij u wederom op de hoogte."

Aldus Mediamarkt. Ondertussen al 3 weken opgeschoven.
Hè? Wacht je nogsteeds op de 5X? Er liggen letterlijk tientallen in de bak in de Mediamarkt (Apeldoorn) hier.
Welke kleuren weet ik niet, dat heb ik niet gecheckt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2015 @ 16:54:
[...]

Hè? Wacht je nogsteeds op de 5X? Er liggen letterlijk tientallen in de bak in de Mediamarkt (Apeldoorn) hier.
Ik kan met gemak raden welke kleuren daar lagen: Zwart en zwart. Wit is nog nergens leverbaar in Nederland voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:56
zunrob schreef op maandag 16 november 2015 @ 16:12:
[...]

Maar is dit nou echt mogelijk? Ik heb dit pas gevraagd in de winkel in Eindhoven en die medewerker zei dat ie toch wel verwachte dat hier wat haken/ogen aanzaten. Alleen kon ie me niet vertellen welke, dat moest ik zelf bij Ben checken/de voorwaarden goed doorlezen... Wanneer zou je je abonnement bijvoorbeeld opzeggen? Een dag nadat het in is gegaan?
Toen mijn broer de informatie via de mail kreeg.. Klantnr 06 enz heeft ie meteen opgebeld en afgezegd.
Het is maar 1 maand ingegaan 2e maand gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steynno
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2015 @ 16:54:
[...]

Ja echt, ik wacht nog steeds op de 5X :'( Alleen zwart vergrijgbaar voor zover ik weet. Wit is nog nergens te bekennen en de leverdata duurt maar langer en langer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Gezien de populariteit van beide toestellen mag dit topic opgesplitst worden. Graag een apart topic aanmaken voor de leverprijzen van de 6P, als deze er is zal ik van de laatste pagina's de berichten mbt de 6p verplaatsen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
l3art schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 07:02:
[modbreak] Gezien de populariteit van beide toestellen mag dit topic opgesplitst worden. Graag een apart topic aanmaken voor de leverprijzen van de 6P, als deze er is zal ik van de laatste pagina's de berichten mbt de 6p verplaatsen. [/modbreak]
Bij deze: [Huawei Nexus 6P] Levertijden & Prijzen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44

13art

Moderator Mobile
Thnx! Ga ik meteen even wat berichten verplaatsen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burddie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09:15
Ik hoor zojuist van CoolBlue dat de witte 5X nog niet binnen is. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Burddie schreef op woensdag 18 november 2015 @ 09:14:
Ik hoor zojuist van CoolBlue dat de witte 5X nog niet binnen is. :(
Leveranciers komen natuurlijk niet op een vast tijdstip langs :) daarnaast is het zo dat binnenkomende voorraad bij de meeste handelsbedrijven niet direct zichtbaar is in medewerkerssystemen (en dus ook niet op de website) 18-11 duurt nog lang ;)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burddie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09:15
spartacusNLD schreef op woensdag 18 november 2015 @ 09:21:
[...]

Leveranciers komen natuurlijk niet op een vast tijdstip langs :) daarnaast is het zo dat binnenkomende voorraad bij de meeste handelsbedrijven niet direct zichtbaar is in medewerkerssystemen (en dus ook niet op de website) 18-11 duurt nog lang ;)
Op de website staat: "Gratis bezorgd op de releasedag: 18-11-2015", dus was ik in de veronderstelling dat ik 'm vandaag binnen zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Burddie schreef op woensdag 18 november 2015 @ 09:24:
[...]
Op de website staat: "Gratis bezorgd op de releasedag: 18-11-2015", dus was ik in de veronderstelling dat ik 'm vandaag binnen zou krijgen.
Dat zij ''verwachte'' leverdata van leveranciers. De website geeft deze datum weer als ''zeker'' terwijl het woord ''pre-order'' hier lijdend zou moeten zijn (niet duidelijk ik weet het). Je weet het pas zeker als ''pre-order'' veranderd in ''op voorraad''.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronaldo vivaldi
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-07 00:20
Weer een mailtje van Coolbue. Mijn witte 5x 32gb is weer vertraagd. Nu hebben ze het over 27 november.

Nu maar weer wachten op het volgende mailtje met vertraging. Hoe moeilijk kan het allemaal zijn........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsene
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-08 23:00
Prijs van de 5x is toch even met €30 gedaald sinds de release. Toch een prima deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steynno
Ondertussen hier al 5 dagen stil, heeft iemand de 5X 32GB Wit al mogen ontvangen?

"We streven ernaar om het product in de loop van deze week bij u te bezorgen."
Aldus Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07
Nog wat extra zout in de wond. De 5X is in Amerika in de Google Play Store vanwege Black Friday nu $299 voor de 16GB en $349 voor de 32GB.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steynno
10 minuten geleden mijn 32GB wit mogen ontvangen van de Mediamarkt.
Duurde even...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

Op ibood is de 32gb versie (zowel zwart als wit) vandaag in de aanbieding voor 469,95. Het is wel een 'secret deal', volgens de nieuwsbrief alleen voor nieuwsbrief abo's (al werkt het wellicht ook nadat je je gelijk aanmeldt?): http://www.ibood.com/nl/n...366/lg-nexus-5x-32gb.html

Prima prijs natuurlijk, verzenddatum 11dec. Alleen zou ik qua aftersales niet zo snel m'n telefoon bij ibood kopen, hoewel het meestal via LG direct zal gaan? Anyway, ik heb m'n Nexus al een paar weken :)

[ Voor 4% gewijzigd door Nss op 04-12-2015 06:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-09 10:28
Nss schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 06:51:
Op ibood is de 32gb versie (zowel zwart als wit) vandaag in de aanbieding voor 469,95. Het is wel een 'secret deal', volgens de nieuwsbrief alleen voor nieuwsbrief abo's (al werkt het wellicht ook nadat je je gelijk aanmeldt?): http://www.ibood.com/nl/n...366/lg-nexus-5x-32gb.html

Prima prijs natuurlijk, verzenddatum 11dec. Alleen zou ik qua aftersales niet zo snel m'n telefoon bij ibood kopen, hoewel het meestal via LG direct zal gaan? Anyway, ik heb m'n Nexus al een paar weken :)
Via Google. En dat gaat goed tot nu toe (ervaring... Nexus 5X...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritzzz
  • Laatst online: 12-09 11:22
De 5X met 32GB opslag is vandaag in de aanbieding op 1dayfly: http://www.1dayfly.com/nl/nl/extreme/
Zelfde bedrag als de iBOOD vorige week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

voor een ieder die niet kan wachten: V&A aangeboden: Huawei Nexus 6P 32GB Aluminium (niet mijn advertentie)

[ Voor 6% gewijzigd door spartacusNLD op 09-12-2015 14:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 13:30
Momenteel op de spaanse amazon de witte 32 GB versie voor 469€, daar komt nog eens een korting bovenop van 40€ als je afrekent. Dus 429€ in totaal.

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ekfad schreef op woensdag 09 december 2015 @ 20:28:
Momenteel op de spaanse amazon de witte 32 GB versie voor 469€, daar komt nog eens een korting bovenop van 40€ als je afrekent. Dus 429€ in totaal.
Net getest, 32GB uitvoering zwart (€478) en wit (€469) beschikbaar.
Confirmación del Pedido
Productos: EUR 469,00
Envío: EUR 5,76
Total: EUR 474,76
Promoción aplicada: -EUR 40,00
Importe total: EUR 434,76
De witte 32GB voor €435 dus en met verwachte leverdatum van 22/23 december. Damn mooie prijs, zit te twijfelen!

+ betalen mogelijk via creditcard zonder bijkomende kosten, gelijk diefstal verzekerd voor een jaar
+ zelfde levertijd als in Nederland denk ik gezien wit hier nog niet in de winkels ligt
- garantie kan moeilijk zijn?
- verzending vanuit Spanje dus kan allemaal stiekem toch wat langer duren

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 13:30
Neok_ schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:29:
[...]
- garantie kan moeilijk zijn?
- verzending vanuit Spanje dus kan allemaal stiekem toch wat langer duren
Ik ben niet 100% zeker maar het zou kunnen dat het toestel vanuit een central magazijn verstuurd wordt.
Ik heb er een besteld en komt via UPS, zal dus vlug zien vanwaar het toestel wordt verzonden.

Wat de helpdesk betreft, er is een engelse help pagina voorzien. Ik veronderstel dan ook een engelse helpdesk mogelijkheid zoals bij amazon duitsland en frankrijk. Zou mij niet verwonderen dat die gecentraliceerd zitten. Ooit eens door amazon.fr gebeld vanuit Ierland. Vandaar mijn vermoeden.

Dus ik maak mij voorlopig weinig zorgen. :)

De garantie probeer ik dan wel te regelen via Google mocht dat nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Niet online
En de prijzen zijn weer €35 gestegen... te laat :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .MaT
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 19:58
Via wat prijsvergelijkers en opzoeken SKU/EAN nummers ben ik hier op gestoten:

http://maxict.nl/product/5559054/lg-lg-nexus-5x-black-32gb
€454.79 incl BTW en 1-3 werkdagen levertijd.

Echter vind ik bij dezelfde winkel ook dit:
http://maxict.nl/product/...gerabdruck-sensor-android
€558.09 incl BTW en tot 2 weken levertijd.

Wat zijn de verschillen en is die eerste URL betrouwbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 17:12
Had vandaag even de 5x in me handen, leuk toestel alleen vond ik hem voor die prijs toch best goedkoop aanvoelen eerlijk gezegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De 32GB N5X is nu gelijk aan de prijs van de 16GB bij Mediamarkt, lijkt het:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14009460/14-12-2015%209-54-13.png

https://www.mediamarkt.nl...-16-gb-zwart-1411593.html
https://www.mediamarkt.nl...-32-gb-zwart-1411595.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Crap te laat. Dan maar een S6 voor mijn vrouw of een Motorola X Play. 529 is echt te duur.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlayBox
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:22
Phusebox schreef op maandag 14 december 2015 @ 22:52:
Crap te laat. Dan maar een S6 voor mijn vrouw of een Motorola X Play. 529 is echt te duur.
BCC ook. Maar wel bijna uitverkocht... (Zwarte versie dan, wit is in voorraad)

http://www.bcc.nl/navigat...s&utm_source=tweakers.net

[ Voor 3% gewijzigd door PlayBox op 14-12-2015 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlayBox
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:22
Bij MediaMarkt dus 469. Wellicht tijdelijk en alleen overdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .MaT
Bij afuture vind ik deze:

€468.90 voor de 32GB versie en gratis verzending naar BE en NL.
http://www.afuture.nl/productview.php?productID=4752063

Maar nogmaals vraag ik me af wat dan het verschil is met deze die €493.80 staat?
http://www.afuture.nl/productview.php?productID=4712880

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 13:11
Nu 32GB 449 bij Belsimpel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:12
en 399 voor de 16GB ook bij Belsimpel.nl en Coolblue helaas nog niet te combineren met Ben abo bij coolblue dan staat de prijs ineens op 750 euro?

[ Voor 56% gewijzigd door Michel242186 op 16-12-2015 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:21
En niet alleen daar zie ik.
Da's een forse price drop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
  • Laatst online: 08:49
HetGezegde schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 17:15:
[...]

Via Google. En dat gaat goed tot nu toe (ervaring... Nexus 5X...)
Ik heb hem bij iBood besteld, beloofde verzendatum was 11 December, echter is er nu vertraging:
"Uw bestelling zal naar verwachting einde volgende week verzonden zijn."

Aangezien hij nu overal te koop is voor 469.95 en nog eens zonder verzendkosten is het voordeel van iBood dus helemaal niks meer vooral om dat ik ze niet vertrouw qua garantie... Ik ga die bestelling nu maar snel annuleren en bij BCC/MediaMark shoppen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-09 10:28
Black_Mage schreef op woensdag 16 december 2015 @ 09:42:
[...]

Ik heb hem bij iBood besteld, beloofde verzendatum was 11 December, echter is er nu vertraging:
"Uw bestelling zal naar verwachting einde volgende week verzonden zijn."

Aangezien hij nu overal te koop is voor 469.95 en nog eens zonder verzendkosten is het voordeel van iBood dus helemaal niks meer vooral om dat ik ze niet vertrouw qua garantie... Ik ga die bestelling nu maar snel annuleren en bij BCC/MediaMark shoppen :/
16GB? Das niet duur. Vraag en aanbod op Tweakers al eens gecheckt? (Hint hint)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
  • Laatst online: 08:49
HetGezegde schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:17:
[...]

16GB? Das niet duur. Vraag en aanbod op Tweakers al eens gecheckt? (Hint hint)
Nee de 32GB versie, haha
Maar ik zie dit die van jouw al op Gereserveerd staat :P

[ Voor 11% gewijzigd door Black_Mage op 16-12-2015 10:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:57
Prijs voor de zwarte 16GB schiet vandaag bij veel shops naar 399,-
pricewatch: LG Nexus 5X 16GB Zwart

Dat is een flinke daling!
Je zou je bijna gaan afvragen wat er aan de hand is...

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
bij coolblue komen er alleen hele vreemde bedragen met abbo uit. 1 jaar verlening is 600+ bijbetalen?
hopelijk dalen de 32gb prijzen ook snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
El_V schreef op woensdag 16 december 2015 @ 15:54:
bij coolblue komen er alleen hele vreemde bedragen met abbo uit. 1 jaar verlening is 600+ bijbetalen?
hopelijk dalen de 32gb prijzen ook snel
Zijn al gedaald 449 euro bij Coolblue.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:33
raymondw schreef op woensdag 16 december 2015 @ 15:51:
Prijs voor de zwarte 16GB schiet vandaag bij veel shops naar 399,-
pricewatch: LG Nexus 5X 16GB Zwart

Dat is een flinke daling!
Je zou je bijna gaan afvragen wat er aan de hand is...
Waarschijnlijk prijsdalingen in verband met kerst aankopen

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .MaT
Ik zou verwachten dat de prijzen pas na de feestperiode beginnen te dalen. Daarom dat ik nu enorm twijfel of ik wel of niet van de huidige aanbieding gebruik ga maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unicron
  • Laatst online: 24-08 17:50
Ik volg de prijs van de Nexus 5x nu al een tijdje. In andere Europese landen zijn er ook al aanbiedingen of prijsdalingen.
Persoonlijk vermoed ik dat de prijs omlaag gaat om beter te kunnen concurreren met andere telefoons. Ik bedoel een Samsung Galaxy s6 is goedkoper dan de 32gb Nexus 5x en volgens mij zijn de specs van de s6 beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Narf. Kijk ik tig keer op bol.com waarom zij de prijs niet aanpassen, uiteindelijk elders besteld en nu is de prijs wel aangepast... En daar had ik nog wat tegoedbonnen van liggen.

Dan maar die andere weer terugsturen en hopelijk als die retour verwerkt is en ik mijn geld heb de aanbieding nog geldig is en leverbaar voor kerst. Just my fucking luck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
Na de prijsdrop een goede deal voor de 32gb uitvoering bij belsimpel kunnen vinden.

1 jaar vodafone RED verlenging (3gb onberperkt bellen + sms) inclusief telefoon voor in totaal €556..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cafaro
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-03 12:12
Zojuist na de pricedrop mijn (nog steeds) openstaande order bij iBOOD gecancelled en bestelling geplaatst bij Coolblue. Scheelt toch nog een paar tientjes en hopelijk nu wel snelle levering :)

• Laguna
We worden hier nog steeds flink genaaid vergeleken met Amerika:

With the new pricing applied, the 16GB Nexus 5X costs $329, while the 32GB model is $379. The 32GB Nexus 6P costs $449, the 64GB version is $499, while the one with 128GB of storage will require $599.

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:05
Laguna schreef op donderdag 17 december 2015 @ 08:01:

With the new pricing applied, the 16GB Nexus 5X costs $329, while the 32GB model is $379. The 32GB Nexus 6P costs $449, the 64GB version is $499, while the one with 128GB of storage will require $599.
Bron?

• Phusebox
Helaas is in de play store nog niks te merken van de pricedrop in Europa.

• J0YR1D3R
  • Niet online
Laguna schreef op donderdag 17 december 2015 @ 08:01:

Is natuurlijk altijd al zo geweest, zeker bij de officiële Google shop. Die houden gewoon tot de laatste dag zo'n beetje de adviesprijs aan.
Phusebox schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:05:
Helaas is in de play store nog niks te merken van de pricedrop in Europa.
Waarom zou je hem in de play store willen kopen als een zaak als Coolblue hem wel goedkoper in de lijst heeft?

• Laguna
http://www.gsmarena.com/n...ogle_store-blog-15567.php
J0YR1D3R schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:07:
[...]

Is natuurlijk altijd al zo geweest, zeker bij de officiële Google shop. Die houden gewoon tot de laatste dag zo'n beetje de adviesprijs aan.
Dit jaar wel ja, voorgaande jaren was het prijsverschil echter veel kleiner. Daarom boycot ik dit jaar de Nexus reeks ;)

• J0YR1D3R
  • Niet online
Laguna schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:17:
[...]
Dit jaar wel ja, voorgaande jaren was het prijsverschil echter veel kleiner. Daarom boycot ik dit jaar de Nexus reeks ;)
Ongetwijfeld ja, maar de dollar staat natuurlijk een stuk minder gunstig in vergelijking met 2 jaar terug. 1,38 tegenover 1,08 is een aardig verschil. Dat plus het feit dat Google de telefoons iets hoger in de markt wil zetten zorgt voor dit prijsniveau. Tijdens de BTW dagen van Mediamarkt komt de 16GB versie uit op dezelfde prijs als de Nexus 5 destijds, helemaal niet slecht imho :)

• Phusebox
Vandaag binnen van Coolblue, maar denk dat ik hem ga terugsturen. Ziet er wel erg budget telefoon uit voor iets van 450 euro. Gammele knopjes, krakende behuizing, matig scherm.

• .MaT
Dat plus het feit dat Google de telefoons iets hoger in de markt wil zetten zorgt voor dit prijsniveau.
Als je een telefoon hoog in de markt wil zetten doe je dat met high end specificaties en een hoge kwaliteit, niet door er een prijskaartje aan te hangen dat hoog in de markt hoort.
Voor een telefoon met USB-C stekker maar wel USB2 chip, mono speaker, FHD scherm, matige accu prestatie, niet verwisselbare accu, geen geheugenslot, min 16GB en max 32GB geheugen, maar 2GB RAM, geen wireless charging en een algemene goedkope feel qua materiaal en afwerking, is de prijs nog steeds zo'n €100 te veel imho. De Amerikaanse prijzen zijn veel meer gerechtvaardigd voor hetgeen je krijgt.

Ik ga hem wel nog kopen, maar enkel omdat het de enige telefoon kleiner dan 5.5" is en stock android heeft. Was mijn huidige telefoon niet zwaar verouderd, traag en tekenen vertonend van eerste mankementen dan had ik deze ook zeer zeker overslaan omwille van de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritzzz
  • Laatst online: 12-09 11:22
.MaT schreef op donderdag 17 december 2015 @ 17:26:
[...]

De Amerikaanse prijzen zijn veel meer gerechtvaardigd voor hetgeen je krijgt.
De Amerikaanse prijzen zijn op dit moment in verhouding hoger dan de huidige aanbieding hier.

In de VS kost de 32GB variant $429 exclusief btw. Dit is met de huidige Dollar/Euro koers €395,72. Tel je hier de BTW bij op die we in Nederland hebben, dan kom je aan €395,72 * 1,21 = €478,82. Dat is dus bijna 30 euro duurder dan de huidige prijs van €449 bij veel webshops. De 16 GB variant is in verhoudig nog duurder, dit scheelt omgerekend zo'n 45 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Mauritzzz schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 19:41:
[...]

De Amerikaanse prijzen zijn op dit moment in verhouding hoger dan de huidige aanbieding hier.

In de VS kost de 32GB variant $429 exclusief btw. Dit is met de huidige Dollar/Euro koers €395,72. Tel je hier de BTW bij op die we in Nederland hebben, dan kom je aan €395,72 * 1,21 = €478,82. Dat is dus bijna 30 euro duurder dan de huidige prijs van €449 bij veel webshops. De 16 GB variant is in verhoudig nog duurder, dit scheelt omgerekend zo'n 45 euro.
Je vergeet dat de prijzen daar ook zijn verlaagd. 32GB is nu $379 oftewel €350 en met BTW kom je dan op €423. Amerikaanse prijzen zijn dus nog steeds lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Laguna schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 20:25:
[...]

Je vergeet dat de prijzen daar ook zijn verlaagd. 32GB is nu $379 oftewel €350 en met BTW kom je dan op €423. Amerikaanse prijzen zijn dus nog steeds lager.
423 vs 449, dat is toch niet echt een wereld van verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
J0YR1D3R schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 21:19:
[...]

423 vs 449, dat is toch niet echt een wereld van verschil?
Klopt, daar ging het ook niet om?

Overigens is het sowieso puur een theoretische vergelijking. De werkelijkheid is dat er staten zijn waar je nu $379 (€350) betaald en dat scheelt toch 100 euro. Maar goed wij dienen hier nu eenmaal 21% belasting over zulke producten te betalen.

Persoonlijk vind ik het toestel niet meer dan €350 waard, maar ik heb toch voor mezelf al besloten dat ik nog een jaar doorga met m'n Nexus 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Laguna schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 21:49:
[...]

Klopt, daar ging het ook niet om?

Overigens is het sowieso puur een theoretische vergelijking. De werkelijkheid is dat er staten zijn waar je nu $379 (€350) betaald en dat scheelt toch 100 euro. Maar goed wij dienen hier nu eenmaal 21% belasting over zulke producten te betalen.
Nee, maar het is ook niet zoveel meer als het was. Het zijn nu prima vergelijkbare prijzen. Overigens zijn er maar heel weinig staten waar de tax op 0% ligt. De prijzen bij Apple liggen veel verder uit elkaar wanneer je euro's en dollars met elkaar gaat vergelijken.
Persoonlijk vind ik het toestel niet meer dan €350 waard, maar ik heb toch voor mezelf al besloten dat ik nog een jaar doorga met m'n Nexus 5.
Same here, daarom wacht ik wel tot januari wanneer er weer BTW dagen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
J0YR1D3R schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 21:51:
[...]

Nee, maar het is ook niet zoveel meer als het was. Het zijn nu prima vergelijkbare prijzen. Overigens zijn er maar heel weinig staten waar de tax op 0% ligt. De prijzen bij Apple liggen veel verder uit elkaar wanneer je euro's en dollars met elkaar gaat vergelijken.
Dat hangt af van hoe je er tegenaan kijkt, als je er op de manier van Mauritzzz tegenaan kijkt dan scheelde het eerst 50 euro en nu +/- 25 euro. Als je alleen naar dollars en euro's keek zonder rekening te houden met belasting dan zag je grotere verschillen.
[...]

Same here, daarom wacht ik wel tot januari wanneer er weer BTW dagen zijn ;)
Ja had ik ook voor ogen maar sla dat drama jaar van Qualcomm liever over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Niet online
Same here, daarom wacht ik wel tot januari wanneer er weer BTW dagen zijn
Ja had ik ook voor ogen maar sla dat drama jaar van Qualcomm liever over.
Wat voor drama bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Neok_ schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 13:02:
[...]

[...]

Wat voor drama bedoel je?
De gehaaste overstap naar 64-bit SoC's (808/810) waarbij ze gebruik hebben moeten maken van ARM ipv hun eigen kernen. Met als gevolg dat er relatief weinig performance winst is en de SoC niet bepaald energiezuinig is. Zie ook de review van Anandtech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Niet online
Ah op die manier, ik dacht dat je refereerde naar de Mediamarkt BTW vrij dagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcaran
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-01-2022
Zou iemand een sticky topic voor de accesoires voor de 5X aan kunnen maken? Of zal ik dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-08 12:46
Super via Coolblue prijsverschil terug gehad. Ik zag dat er ongeveer een daling van 70eu was voor de 32gb versie en heb dit binnen 14dagen gemeld bij Coolblue en kreeg netjes het bedrag terug gestort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen.ijmuiden
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14-09 15:32
Zojuist de 32GB besteld bij Belwijzer.nl. Was 179 euro kwijt icm Tmobile 3GB, 120minuten en 6 eu toestelbijdrage. Totaal € 719,- over 2 jaar tijd. GSM web was goedkoper, de reviews hebben me er echter van weerhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbuddha
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 07:25
@pineapple23

Welk prijsverschil bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bo0bz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:41
Net te horen gekregen via de klantenservice van BEN dat hun 4g snelheid voor abonnementen boven de 1500mb verhoogt word naar 75mbps medio februari. Dit geeft leuke mogelijkheden icm de nexus 5x.

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 20:09
Weet iemand waarom de blauwe variant maar weinig in (web)shops te vinden is? Zie hem in de pricewatch alleen bij Belsimpel staan en dan natuurlijk bij Google zelf...
Ben op zoek naar een vervanger van mijn Nexus 4 en de 5X staat hoog op het lijstje. De kans dat het "gewoon" de zwarte zou worden is vrij groot, maar wil dat blauw toch eerst ook wel ff in het echt bekijken. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Bo0bz schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:06:
... 4g snelheid voor abonnementen boven de 1500mb verhoogt word naar 75mbps medio februari. Dit geeft leuke mogelijkheden icm de nexus 5x.
Wat voor mogelijkheden geeft dat dan die je nu niet hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bo0bz
ASW1 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 15:48:
[...]

Wat voor mogelijkheden geeft dat dan die je nu niet hebt?
sneller internetten buiten de deur :)

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Bo0bz schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:49:
[...]

sneller internetten buiten de deur :)
Maar wat doe je daardan mee, torrents binnenhalen ofzo?
Welke snelheid geeft ben nu dan?

[ Voor 3% gewijzigd door ASW1 op 07-01-2016 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bo0bz
ASW1 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:52:
[...]

Maar wat doe je daardan mee, torrents binnenhalen ofzo?
Welke snelheid geeft ben nu dan?
Nu op de frontpage nieuws: Ben verhoogt maximale 4g-snelheid tot 75Mbit/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Ja, maar je geeft nog steeds geen antwoord op de vraag wat die "leuke mogelijkheden" dan zijn voor de nexus 5x die je eerst niet had?
Met 15mbit/s kun je toch ook youtube in hd streamen?

[ Voor 3% gewijzigd door ASW1 op 08-01-2016 08:24 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste

Let op:
Levertijden en prijzen voor de Nexus 6P vind je hier: [Huawei Nexus 6P] Levertijden & Prijzen