Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 21:01
Nova163 schreef op zondag 27 maart 2016 @ 17:41:
[...]

Helaas uitverkocht. Ik kijk al een tijdje rond, maar heb nog geen Duitse aanbieder gevonden die goedkoper is dan de Nederlandse en naar Nederland verstuurt.
Hij is nu weer beschikbaar, voor 285 euro incl. verzending. Vraag me alleen af hoe het met de garantie zit, er staat namelijk wel "EU Ver".
Iemand die daar iets van weet? Anders is 300 bij een Belgische shop misschien een beter idee ;)
Jassy schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 19:40:
Jammer dat de camera geen OIS heeft anders was ik hier direct voor gegaan... Twijfel twijfel Dub dub
Geen OIS was me ook opgevallen, maar als je de foto's vergelijkt in reviews met bijvoorbeeld een S6, lijkt de kwaliteit alsnog best wel goed (ook bij weinig licht). Alleen bij video heb je er wellicht meer last van...

[ Voor 29% gewijzigd door -Eraser- op 30-03-2016 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:00
"EU ver" zal voor Europese versie staan, ofwel de LG-H791 wat eigenlijk het internationale model is (er bestaat nog een US versie met CDMA en nog een Hong Kong model die minder banden heeft (waarom is dat eigenlijk, waarom verkopen ze niet de gewone internationale versie in HK?)

Garantie ben ik ook huiverig voor, vandaar dat ik liever een gebruikt toestel met NL garantie kocht.
Op ebay staat dat het "Artikelstandort" weliswaar Nederland is maar dat de verkoper in Hong Kong zit. Ik zou er niet gerust op zijn dat dat goed gaat als je garantie nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark213
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-07 15:18
Vanuit duitsland nu 285 voor 32gb zwart, nieuw.

http://www.ebay.de/itm/NE...3902d6:g:ouAAAOSwX~dWiq5c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
mark213 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 15:07:
Vanuit duitsland nu 285 voor 32gb zwart, nieuw.
Ja dat stond 2 posts boven je ook al.
Sterker nog daar ging de discussie over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bij iBood ook te krijgen voor 286 incl. verzenden, lijkt op alleen vandaag :)

[ Voor 9% gewijzigd door J0YR1D3R op 01-04-2016 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StatQ
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-06 21:49
Bij ibood inderdaad 279 + verzend heb hem vandaag besteld is de witte versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:23
Kak!!! Uitverkocht!!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigf00t
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:19
Balen, ook hier te lang getwijfeld ivm specs :*) Heb nog niet zo lang een Honor 7 maar mis stock Android toch wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nova163
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 20:17
Op de Pricewatch staat deze aanbieding:
pricewatch: LG Nexus 5X 32GB Wit

€ 248 voor het toestel, € 15 aansluitkosten en € 31 voor een abonnement van een maand. Ik neem aan dat abonnementsduur van 1 maand betekent dat je er ook na een maand weer vanaf kunt. Dat zou betekenen dat de kosten in totaal € 298.94 zijn, inclusief verzendkosten en een abonnement van een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Leuk gevonden.
Go for it zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
En weer een prijsdrop, ditmaal bij het 32GB model. De prijs daarvan nadert bij diverse Nederlandse aanbieders nu de 300 euro grens.
Het 16GB model is niet of nauwelijks gezakt, het prijsverschil tussen beide modellen is nu nog maar klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nova163
http://www.ebay.com/itm/272191333204

$229 voor de 16GB-versie, maar met verzendkosten en import komt dat toch nog op €267

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Nova163 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 23:26:
http://www.ebay.com/itm/272191333204

$229 voor de 16GB-versie, maar met verzendkosten en import komt dat toch nog op €267
Dan heb je toch maar mooi 20 euro bespaard in ruil voor het afzien van 2 jaar garantie + WKA. Ik denk dat het dat de verkoper wel waard is.

Met de huidige prijzen zou ik sowieso voor de 32 GB versie gaan, die twee tientjes extra zijn het wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
@32GB versie

Het is gisteren hard gegaan met de Nexus 5X. Had hem besteld bij Afuture wil vandaag overmaken hele voorraad bij leverancier weg (77 stuks op voorraad), helaas maar annuleren

In de ochtend Belsimpel 306 euro, kom half 1 terug van pauze wil ik bestellen hop 327 euro. Even gebeld ja we werken met dag prijzen. Niet waar! Jullie werken met uur prijzen dag begint om 00:00 niet om 12:30

Even rond gezocht heb hem voor 294 bij amazon besteld. Dinsdag in huis ik ben benieuwd!

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
RobbyTown schreef op donderdag 07 april 2016 @ 20:10:
@32GB versie

Even rond gezocht heb hem voor 294 bij amazon besteld. Maandag/Disndag in huis ik ben benieuwd!
Over Amazon, is dit via een reseller op Amazon.de? Aangezien via Amazon zelf niet naar Nederland lijkt te worden verzonden in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online
-Eraser- schreef op donderdag 07 april 2016 @ 20:17:
[...]
Over Amazon, is dit via een reseller op Amazon.de? Aangezien via Amazon zelf niet naar Nederland lijkt te worden verzonden in dit geval.
Klopt. Als je de eerste pakt vanuit amazon is het 294 + 1 euro vervolgens kun je niet verzenden

Klik je op andere partijen ala bol systeem

Bij Smart Tech Electronics heb ik hem besteld.
https://i.imgur.com/TMPitWi.png

Die verzend wel naar NL via Amazon.de }:O

Had hem ook nog bij The Phone Store besteld, echter 10x gebeld pakken niet op. Blijken die op donderdag dicht te zijn, best knap hoe men voor 22uur besteld morgen in huis kan waarmaken.

[ Voor 15% gewijzigd door RobbyTown op 07-04-2016 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
RobbyTown schreef op donderdag 07 april 2016 @ 20:24:
[...]

Die verzend wel naar NL via Amazon.de
Hoe gaat dat dan als je garantie nodig zou hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online
ASW1 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 20:38:
[...]

Hoe gaat dat dan als je garantie nodig zou hebben?
Totaal offtopic maar goed. Maar garantie hebben en krijgen zijn 2 werelden. Dus garantie neem ik met korreltje zout. Via CC betaald dus is al verzekerd voor x dagen, dacht 120 dagen.

Garantie ervaringen met aankoop uit Nederland:

Galaxy S6 spontaan barst in scherm (onder de touch laag dus zeker niet laten vallen) winkel als Samsung zeggen alle 2 gebruikers fout dus fluiten naar je garantie.

HTC (model weet ik niet meer), viel spontaan uit, af en toe enorm warm. Bleek telefoon waterschade te hebben wtf? Dus ook geen garantie.

Nexus is van LG. Ik had een LG TV 1 jaar oud. Winkel stuurt mij door naar LG wat niet mag maar goed. Contact met LG vlekken in beeld (als je naar links en rechts gaat vooral bij voetbal) enorme strepen. FF google meer mensen hadden die klacht. Reactie LG: zit in paneel kunnen we niets aan doen (als dat zo was had ik die TV nooit gekocht!). Ook geen garantie.

Update! Als het goed is dinsdag in huis.

[ Voor 20% gewijzigd door RobbyTown op 16-04-2016 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
RobbyTown schreef op donderdag 07 april 2016 @ 20:57:
[...]

Totaal offtopic maar goed. Maar garantie hebben en krijgen zijn 2 werelden. Dus garantie neem ik met korreltje zout. Via CC betaald dus is al verzekerd voor x dagen, dacht 120 dagen.

Garantie ervaringen met aankoop uit Nederland:

Galaxy S6 spontaan barst in scherm (onder de touch laag dus zeker niet laten vallen) winkel als Samsung zeggen alle 2 gebruikers fout dus fluiten naar je garantie.

HTC (model weet ik niet meer), viel spontaan uit, af en toe enorm warm. Bleek telefoon waterschade te hebben wtf? Dus ook geen garantie.

Nexus is van LG. Ik had een LG TV 1 jaar oud. Winkel stuurt mij door naar LG wat niet mag maar goed. Contact met LG vlekken in beeld (als je naar links en rechts gaat vooral bij voetbal) enorme strepen. FF google meer mensen hadden die klacht. Reactie LG: zit in paneel kunnen we niets aan doen (als dat zo was had ik die TV nooit gekocht!). Ook geen garantie.

Update! Als het goed is dinsdag in huis. https://robbytown.stackst...dex.php/s/f16bM8Iw4IRjBhN
Inderdaad off topic maar dude liet je het daarbij zitten? Vooral dat van die tv!!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raanoniem
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 30-07 11:58
Bij eBay.de verkoper pricequard verkoopt de Nexus 5x 32gb, vanuit Duitsland voor €279

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbitter
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:41
RobbyTown schreef op donderdag 07 april 2016 @ 20:24:
[...]

https://i.imgur.com/TMPitWi.png

Die verzend wel naar NL via Amazon.de }:O
Ik hoor graag wat je ervaringen zijn. Moest je nog verzendkosten of douane-fees betalen? Of was het gewoon €289? Wat is de verwachte leveringsdatum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online
mbitter schreef op maandag 11 april 2016 @ 19:33:
[...]

Ik hoor graag wat je ervaringen zijn. Moest je nog verzendkosten of douane-fees betalen? Of was het gewoon €289? Wat is de verwachte leveringsdatum?
Als het goed is morgen binnen. Waar haal je 289 vandaan? 294 staat op de screenshots dat is incl verzend. Douane is dat nodig binnen de EU? We zullen morgen zien...

Heb verder afgelopen weekend bij google een originele case gekocht. Die zou over 1 - 3 werkdagen worden afgeleverd (verzending vanuit Dublin)

Update: 11:46 vanuit thuis front een bericht: hij is binnen!

[ Voor 19% gewijzigd door RobbyTown op 12-04-2016 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbitter
RobbyTown schreef op maandag 11 april 2016 @ 20:32:
[...]

Als het goed is morgen binnen. Waar haal je 289 vandaan? 294 staat op de screenshots dat is incl verzend. Douane is dat nodig binnen de EU? We zullen morgen zien...
Douane is nogal wisselend, volgens mij heb ik die fees wel eens betaald bij een order uit de UK (maar pin me er niet op vast) - fijn dat het bij deze order niet nodig was iig. €289 haal ik van Amazon.de, bij dezelfde verkoper die jij noemt; http://www.amazon.de/Smar...?ie=UTF8&m=A258QGPT63126Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nova163
mbitter schreef op maandag 11 april 2016 @ 20:54:
[...]

Douane is nogal wisselend, volgens mij heb ik die fees wel eens betaald bij een order uit de UK (maar pin me er niet op vast) - fijn dat het bij deze order niet nodig was iig. €289 haal ik van Amazon.de, bij dezelfde verkoper die jij noemt; http://www.amazon.de/Smar...?ie=UTF8&m=A258QGPT63126Z
Binnen de EU bestaan zeker geen invoerrechten en btw. Je betaalt btw van het land waar je koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online
mbitter schreef op maandag 11 april 2016 @ 20:54:
[...]

Misschien lichte prijsdaling? Aangezien ik in 24 uur in NL een flinke stijging meemaakte.

Update: Had afgelopen zaterdag avond bij google de orginele cover besteld. Ook zojuist geleverd (erg rap vanuit Dublin). Vanavond aan de slag _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door RobbyTown op 12-04-2016 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark213
Heb m hier besteld

http://www.amazon.de/Smar...RF8PDMWA&ref_=aag_m_pw_dp

€285, geen verzendkosten. Zou vrijdag binnen moeten zijn, ik laat t weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Confusius-nl
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-03 12:35
mark213 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 13:07:
Heb m hier besteld

Dat is geen geld man. Mooie koop ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online
mark213 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 13:07:
Heb m hier besteld

Nette prijs weer 10tje goedkoper dan de mijne. Best grappig de prijzen in NL zijn met 21 euro omhoog gegaan . Verschil van 31 euro in 3 dagen 8)7.

Zojuist aan het spelen met de Nexus 5X (vrijdag besteld half 6 besteld, einde ochtend in huis vanuit DE) ! De cover is vanuit Tilburg verzonden, denk dat ze daar ergens een voorraadje in NL hebben liggen.

Echter fulltime in gebruik kan nog niet. Even een nano sim aanvragen |:(

[ Voor 22% gewijzigd door RobbyTown op 12-04-2016 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark213
De 5x is nu €282. Prijsdaling gaat rap.

http://www.amazon.de/Smar...rue&ref_=ya_st_dp_summary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
"Verkauf und Versand durch Amazon" _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:02
Hmm... interesting. Of is de inschatting dat de prijzen nog verder zullen dalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
ASW1 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:42:
[...]

"Verkauf und Versand durch Amazon" _/-\o_
Weet niet hoe het een paar uur geleden was, maar als ik nu kijk en klik op "Ohne Vertrag" (zonder abonnement):
"Verkauf durch LB INTL und Versand durch Amazon", 281 euro en niet te verzenden naar Nederland, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
https://www.amazon.de/gp/...psc=1&smid=A3GV1ERF8PDMWA
Verkauf durch SILVERLINETRADING und Versand durch Amazon.
€280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark213
Mn 5X is binnen. Amazon.de is perfect.

Afbeeldingslocatie: http://s30.postimg.org/u70h3qnyl/delivery.jpg

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-03 12:35
ASW1 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 20:12:
https://www.amazon.de/gp/...psc=1&smid=A3GV1ERF8PDMWA
Verkauf durch SILVERLINETRADING und Versand durch Amazon.
€280
Ik zie 300€ staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Ja dat gaat op en neer heh die prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbitter
Ik heb hem voor €283,99 besteld van HighEnd Electronics (gisteren besteld, verwachte leverdatum 22-4). Links die hier gepost worden verwijzen naar het device en een willekeurige (?) verkoper. Onder de shipping details staat iets als '42 neu ab €...'. Als je daarop klikt zie je alle prijzen. Het blijft lastig te zien welke naar NL shippen (Domines doet dit niet, Highend Electronics iig wel).

Prijzen wisselen veel, maar voor €284 kon ik hem niet laten liggen.

Update 22-4-2016
Telefoon is op 20-4 bij m'n buren bezorgd door DHL. Tracking werkte helaas niet, maar zolang je met een credit card betaalt (en dat moet bij Amazon geloof ik altijd) zou ik deze verkoper gewoon aanraden.

[ Voor 15% gewijzigd door mbitter op 22-04-2016 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkieDick
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-09 10:01
Op 28 april bij de Phoneshop de zwarte 32GB-uitvoering besteld voor 322. Levertijd 2-5 werkdagen, terwijl de 16GB-versies en de witte 32GB-versie de volgende dag geleverd kunnen worden. Maar 16GB is me te weinig en om voor de witte uitvoering 90 euro meer te gaan betalen vind ik ook zo wat.
Keuze voor de Phoneshop? Daar heeft onze werkgever een deal mee gesloten zodat je 1x per 18 maanden (of langer) een telefoon kan aanschaffen waarbij eerst je telefoonpotje (5 euro per maand) wordt gebruikt en de rest gaat dan van bruto salaris en krijg je netto terug en dan is zo'n telefoon niet zo gek duur meer.

Afgelopen vrijdag toen de 5 werkdagen om waren en ik nog geen bericht had dat ie onderweg was, maar eens gebeld. Er is idd wat vertraging. Ik kan de telefoon medio komende week verwachten. Nog maar even geduld dan en ook mijn dochter, want die mag mijn S4 straks. ;-)

aka pluim003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
De prijzen lijken sinds een maandje ofzo gestabiliseerd, ik denk dat de rek er nu wel uit is.

Jammer dat ze hem destijds niet voor de huidige prijzen hebben kunnen introduceren, prijs/kwaliteitsverhouding is gewoon heel goed nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkieDick
Ai. Nu staat er op de site van de Phoneshop 1-2 weken en mijn status verandert ook nog niet. Heb wat accessoires zoals hoesje en usb-kabels ed besteld in China waar een levertijd stond van pakweg 20-50 dagen en het eerste ding is al binnen. ;-)

aka pluim003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online
DikkieDick schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 22:33:
Ai. Nu staat er op de site van de Phoneshop 1-2 weken en mijn status verandert ook nog niet. Heb wat accessoires zoals hoesje en usb-kabels ed besteld in China waar een levertijd stond van pakweg 20-50 dagen en het eerste ding is al binnen. ;-)
Let wel op met usb-c kabels schijnt hoop Rommel tussen te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkieDick
RobbyTown schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 22:31:
[...]

Let wel op met usb-c kabels schijnt hoop Rommel tussen te zitten.
Ook met andere usb-kabels. Maar heb dezelfde besteld als collega heeft en die ogen tenminste degelijk en bij hem werkt ie al een paar maanden zonder problemen. Dit was ook een 'duurdere' bij Aliexpress van maar liefst 2,50 euro. ;-)

aka pluim003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:51
DikkieDick schreef op maandag 16 mei 2016 @ 11:16:
[...]

Ook met andere usb-kabels. Maar heb dezelfde besteld als collega heeft en die ogen tenminste degelijk en bij hem werkt ie al een paar maanden zonder problemen. Dit was ook een 'duurdere' bij Aliexpress van maar liefst 2,50 euro. ;-)
http://www.trustedreviews...erything-you-need-to-know
http://www.trustedreviews...c-cable-damage-spec-phone

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Weer een flinke prijsverlaging de laatste dagen, helaas alleen voor het 16GB model.
Verkrijgbaar vanaf 260 euro nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabro
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 15-09 22:34
Ik zit eigenlijk te wachten tot die 32 GB versie rond de ~300 zit, maar ik krijg nu bijna zin om gewoon de 16GB versie te kopen... Bijna 60 euro verschil op dit moment.

Ik lees heel vaak dat mensen spijt hebben van hun 16GB aankoop, maar zijn er hier ook mensen die de 16GB versie hebben en er gewoon blij mee zijn? En hoeveel apps/foto's/muziek hebben jullie er op staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:45
Mijn ervaring is dat 16gb toch wel krap is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScorpionNL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:33
Ik zag in de pricewatch dat de 32GB variant bij Simyo te verkrijgen is voor 275 euro met een abbo van 1 maand. Als je dit abbonement gelijk opzegt toch een goeie deal lijkt me.

Niet de moeite waard om te vermelden ^__^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabro
ScorpionNL schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 08:44:
Ik zag in de pricewatch dat de 32GB variant bij Simyo te verkrijgen is voor 275 euro met een abbo van 1 maand. Als je dit abbonement gelijk opzegt toch een goeie deal lijkt me.
Oh nice, daar had ik nog niet aan gedacht!
Als ik dit abonnement dus voor 1 maandje afsluit (en aan het eind opzeg), kan ik dan gewoon mijn Ben simkaart (die ik nu heb) er in stoppen? Dus is de telefoon nog wel simlockvrij als je hem koopt in combinatie met een abonnement?

Edit: Hij is simlockvrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 11:39

Malarky

Wils voor wat ieder

ScorpionNL schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 08:44:
Met 1250 min/sms + 2000MB voor €229 is nu inderdaad de beste prijs-verhouding voor 1 maand. Je zit dan naast de €31 abbo kosten wel nog met €14,99 aansluitkosten. Totaal dus €274,99. Je moet voor de 25e van een maand opzeggen om de 1e van de volgende maand er vanaf te zijn.

Goedkoper dan Duitsland op dit moment, waar er ook nog eens 2% BTW bijkomt.

[ Voor 7% gewijzigd door Malarky op 01-07-2016 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabro
Ha mensen,

Ik heb de telefoon dus gekocht via belsimpel.nl met het Simyo abbonement zoals hierboven beschreven. Ik dacht, 275 euro, koopje.

Nou, het blijkt dus nog mooier te zijn dan gedacht! Ik heb de telefoon bij de belsimpel winkel afgehaald, dus geen verzendkosten betaald. In totaal dus 229 euro betaald voor de losse telefoon. Toen ik de simkaart binnen had, heb ik gelijk de bestelling geannuleerd via simyo.nl/annuleren. Ik had de simkaart nog niet geactiveerd, dus ik heb ook geen 15 euro servicekosten betaald.

Nu komt het mooiste. Ik heb ook niets hoeven betalen voor de eerste maand! Ik heb dus letterlijk de Nexus 5X voor 229 euro gekregen. Heb gewoon m'n oude simkaart er in gestopt en heb nu gewoon een 100% werkende telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o_f_course
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-09 17:43

o_f_course

Och...

https://www.carphonewareh...capacity=32GB&dealType=sf
32 GB voor £229.00

Ik heb nog niet gekeken of ze hem naar NL versturen.
Ook andere phones in de aanbieding.

Alleen vandaag nog, tot 24:00 uur

[ Voor 6% gewijzigd door o_f_course op 12-07-2016 21:21 ]

facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LvD-
  • Laatst online: 05-08 13:41

-LvD-

mét streepjes!

Heb ook het belsimpel/simyo trucje uitgehaald. Werkt perfect, het duurste maandabonnement genomen en dan is de 32GB versie nog maar €223. Het duurde twee dagen voor ik 'm op kon halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fopstra
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-07 13:44
Mijn zoon wil graag voor zijn verjaardag een nieuwe telefoon. De 'doorgeeftelefoon' is inmiddels 5 jaar oud en draait een oude android. Hij wil graag ook Pokemon Go spelen en daarom op zoek gegaan naar een telefoon. Nu kwam ik hier de belsimpel/simyo deal tegen. Ik heb de blauwe besteld met het duurste abbo, dan is de telefoon €206,-. Omdat we ver van de winkels wonen laat ik m wel thuis bezorgen voor €4,95. Ik heb al een abbo bij simyo en heb voor deze telefoon een nieuw nummer en abbo aangevraagd. Lukt het trucje dan heeft hij voordelig een nieuwe telefoon, die regelmatig van updates wordt voorzien. Zijn nexus 7 2013 is ook nog steeds up-to-date. Lukt het niet dan heeft hij een maand erg veel mb's te verstoken en hebben we de telefoon nog voordelig. Het is het proberen waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:18

filthy rich

löp wa los

Fopstra schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 18:44:
Mijn zoon wil graag voor zijn verjaardag een nieuwe telefoon. De 'doorgeeftelefoon' is inmiddels 5 jaar oud en draait een oude android. Hij wil graag ook Pokemon Go spelen en daarom op zoek gegaan naar een telefoon. Nu kwam ik hier de belsimpel/simyo deal tegen. Ik heb de blauwe besteld met het duurste abbo, dan is de telefoon €206,-. Omdat we ver van de winkels wonen laat ik m wel thuis bezorgen voor €4,95. Ik heb al een abbo bij simyo en heb voor deze telefoon een nieuw nummer en abbo aangevraagd. Lukt het trucje dan heeft hij voordelig een nieuwe telefoon, die regelmatig van updates wordt voorzien. Zijn nexus 7 2013 is ook nog steeds up-to-date. Lukt het niet dan heeft hij een maand erg veel mb's te verstoken en hebben we de telefoon nog voordelig. Het is het proberen waard!
Kan je terugkoppelen hoe het afloopt?

en aans löpt wa vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fopstra
filthy rich schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 19:51:
[...]

Kan je terugkoppelen hoe het afloopt?
Jazeker! Dat zal ik doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehaktstaaf
  • Laatst online: 18:33
Sabro schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 13:24:

Toen ik de simkaart binnen had, heb ik gelijk de bestelling geannuleerd via simyo.nl/annuleren. Ik had de simkaart nog niet geactiveerd, dus ik heb ook geen 15 euro servicekosten betaald.
Ik heb vandaag ook de Nexus 5x besteld, hoop dat ik hem morgen kan ophalen. Maar krijg je dan direct de symio simkaart mee, of ontvang je die later thuis? En als ik het goed begrijp heb je na ontvangst van de simkaart de bestelling van het abonnement geannuleerd?

Vrijstaande woning 1998, 212m², RD3,6. Geen na-isolatie, originele beglazing. 100m² VV, Adlar 6KW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Eraser-
gehaktstaaf schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 21:49:
[...]

Ik heb vandaag ook de Nexus 5x besteld, hoop dat ik hem morgen kan ophalen. Maar krijg je dan direct de symio simkaart mee, of ontvang je die later thuis? En als ik het goed begrijp heb je na ontvangst van de simkaart de bestelling van het abonnement geannuleerd?
https://www.belsimpel.nl/klantenservice/levertijd
Sim Only bij Simpel en/of Simyo
De provider Simyo kiest ervoor de simkaarten zelf naar je te versturen, ook al ben je bij Belsimpel klant geworden. Je ontvangt de simkaart binnen enkele werkdagen op het adres dat bij ons bekend is.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehaktstaaf
Dank! Weer wat geleerd.
Aangezien de 5X op voorraad was verwacht ik hem morgen wel te kunnen halen. Heb ik van het weekend wat te doen! Voor €217 overigens.

Vrijstaande woning 1998, 212m², RD3,6. Geen na-isolatie, originele beglazing. 100m² VV, Adlar 6KW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
gehaktstaaf schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 21:58:
[...]

Dank! Weer wat geleerd.
Aangezien de 5X op voorraad was verwacht ik hem morgen wel te kunnen halen. Heb ik van het weekend wat te doen! Voor €217 overigens.
Wat mij niet helemaal duidelijk is, over het opzeggen van het Simyo abbonnement: moet je hiervoor wel eerst bij het bestellen al je gegevens invullen voor abbonnement zoals ID en IDeal bevestiging? Zodat je daarna dus de simkaart krijgt en kan opzeggen?

edit: laat maar, zie dat zonder bevestiging het niet verzonden wordt ;)

[ Voor 6% gewijzigd door -Eraser- op 29-07-2016 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fopstra
Fopstra schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 18:44:
Nu kwam ik hier de belsimpel/simyo deal tegen. Ik heb de blauwe besteld met het duurste abbo, dan is de telefoon €206,-. Omdat we ver van de winkels wonen laat ik m wel thuis bezorgen voor €4,95. Ik heb al een abbo bij simyo en heb voor deze telefoon een nieuw nummer en abbo aangevraagd.
Vandaag van Simyo de bevestiging voor het annuleren van het abbo gekregen. Het is dus gelukt. Wanneer ik die ene maand wel had moeten betalen was ook geen ramp geweest, zelfs dan is het een voordelige deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xl3y
  • Laatst online: 17-05 18:35
Hoe kom je aan €217 als ik vragen mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehaktstaaf
Een klein stukje terug staat een linkje naar de Belsimpel website. Daar kan je de telefoon bestellen met een Simyo abonnement voor 1 maand. Kies je daar het duurste abo, dan betaal je nog €217 (aan Belsimpel). Simyo regelt zelf de afhandeling met de simkaart, de bestelling van het abonnement kan je annuleren zodra je die binnen hebt. Had 1 dag na het annuleren van mijn Simyo abo had ik al een bevestiging in de mailbox.

Helemaal eerlijk is het niet, voordelig wel. De 32GB voor €217.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:26
gehaktstaaf schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 15:18:
Een klein stukje terug staat een linkje naar de Belsimpel website. Daar kan je de telefoon bestellen met een Simyo abonnement voor 1 maand. Kies je daar het duurste abo, dan betaal je nog €217 (aan Belsimpel). Simyo regelt zelf de afhandeling met de simkaart, de bestelling van het abonnement kan je annuleren zodra je die binnen hebt. Had 1 dag na het annuleren van mijn Simyo abo had ik al een bevestiging in de mailbox.

Helemaal eerlijk is het niet, voordelig wel. De 32GB voor €217.
Dit zou ook moeten werken met andere telefoons?
Mn dochter wil graag eem moto g kopen en op deze manier koop je die al voor goed 100 euro.
Klopt het dat je bij annulering ook geen aansluitkosten betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehaktstaaf
Ik heb verder geen annuleringskosten betaald.
Verder werkt het waarschijnlijk ook wel met andere toestellen, mits je het juiste abo kiest.

*Uiteraard wel op eigen risico* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Vraag me af of het zelfs met andere providers werkt?

Ondanks de aankoopbonus die je bij een abonnement krijgt lijkt het erop alsof aankoop toestel en afsluiten abonnement juridisch twee dingen zijn die niet automatisch aan elkaar gekoppeld zitten.

[ Voor 65% gewijzigd door ASW1 op 07-08-2016 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:24
werkt nu niet meer volgens mij...oh toch wel moest ff goed zoeken.

[ Voor 36% gewijzigd door Michel242186 op 07-08-2016 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het kwaad als ik voor het 1-jarige abonnement kies en dat ik het binnen twee weken opzeg? Ik wil natuurlijk nergens aan vast zitten maar wel een nexus5x voor rond de 200 euro :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Toch een interessante constructie.. In mijn geval misschien niet voor een nexus 5X, maar de Moto G3 is ook interessant goedkoper te krijgen zo.

Ik neem aan dat annuleren hier op de Simyo site voldoende is direct nadat je de sim hebt ontvangen?

[ Voor 8% gewijzigd door hars73 op 10-08-2016 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
hars73 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:18:
Toch een interessante constructie.. In mijn geval misschien niet voor een nexus 5X, maar de Moto G3 is ook interessant goedkoper te krijgen zo.

Ik neem aan dat annuleren hier op de Simyo site voldoende is direct nadat je de sim hebt ontvangen?
Je krijgt na 1 dag via de mail je 06 nummer. Dan kan je hem al gelijk annuleren.

Verwijderd

Werkt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Wat werkt er dan niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drpeer_holland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:46
Klopt, werkt nog prima, gisteren een telefoon besteld via dit principe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drpeer_holland schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:42:
Klopt, werkt nog prima, gisteren een telefoon besteld via dit principe :)
Nu weer wel. Misschien dat ik iets verkeerd heb gedaan. Welke telefoon heb je besteld drpeer_holland?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2016 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drpeer_holland
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 19:49:
[...]

Nu weer wel. Misschien dat ik iets verkeerd heb gedaan. Welke telefoon heb je besteld drpeer_holland?
Ik heb een Samsung a5 Gekocht voor 230 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand deze truc al aangedurfd met een 1 of 2 jaar abonnement? Scheelt toch weer een paar euro :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Ja, ik.
Geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt dit dan alleen met simyo? Bij andere providers zie je de beste modellen voor onder de 100 euro voor het toestel zelf. Ik kan me niet voorstellen dat er een juridisch addertje onder het gras zit.

Dan zou iedereen bij wijze van spreken een "Samsung Galaxy S6 32GB G920F Black" af kunnen nemen van telford via belsimpel voor slechts €92,-.

In de algemene voorwaarden van belsimpel vind ik in ieder geval geen tegenstrijdigheden.
https://www.belsimpel.nl/algemene_voorwaarden

Het lijkt erop dat het toestel, wat wordt gezien als 'het product', en het abonnement, gezien als 'de service' gezien wordt als 2 losse dingen waar dus ook weer een ander artikel in de voorwaarden voor geldt.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2016 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net contact gehad met KPN (moederbedrijf van Simyo) en die zegt dat de telefoon terug moet. Ik kan het zelf niet in de voorwaarden vinden. De klantenservicemedewerkster wist het verder ook niet. De situatie blijft mij onduidelijk. Heeft iemand hier (daadwerkelijk) verstand van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 23:37:
Ik heb net contact gehad met KPN (moederbedrijf van Simyo) en die zegt dat de telefoon terug moet. Ik kan het zelf niet in de voorwaarden vinden. De klantenservicemedewerkster wist het verder ook niet. De situatie blijft mij onduidelijk. Heeft iemand hier (daadwerkelijk) verstand van?
Serieus! Waarom bel je? Iets van slapende honden wakker maken???

DaveD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASW1
Dude...
Dat je het voor jezelf verprutst is tot daaraan toe, maar dit is zo onnodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drpeer_holland
ASW1 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 08:54:
Dude...
Dat je het voor jezelf verprutst is tot daaraan toe, maar dit is zo onnodig...
Ja.pfff...gelukkig heb ik net mijn bestelling van Simyo succesvol geannuleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaveD1109 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 06:56:
[...]

Serieus! Waarom bel je? Iets van slapende honden wakker maken???
Of je bekijkt het zo. Dadelijk stimuleer jij mensen om van deze methode gebruik te maken terwijl deze later in de problemen komen omdat ze dan ergens aan vast zitten.

Zoals ik eerder al zei. Ik kan me moeilijk voorstellen dat je bij andere providers op deze manier een flagship model voor onder de 100 euro kan krijgen.

Hoe dan ook. Ik heb alleen gevraagd of ik de telefoon moet terugsturen op het moment dat ik het abonnement annuleer waarop er gelijk 'ja' werd geantwoord. Het is dus niet zo dat ze het zijn gaan opzoeken en ik heb ook niet naar de voorwaarden gevraagd.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2016 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:30:
[...]

Of je bekijkt het zo. Dadelijk stimuleer jij mensen om van deze methode gebruik te maken terwijl deze later in de problemen komen omdat ze dan ergens aan vast zitten.

Zoals ik eerder al zei. Ik kan me moeilijk voorstellen dat je bij andere providers op deze manier een flagship model voor onder de 100 euro kan krijgen.
Dat is hun eigen keuze. Er wordt nu gewoon gebruik gemaakt van de beschreven voorwaarden. Mocht de leverancier na afloop het toestel terug vragen omdat zij een fout hebben in hun voorwaarden is dat hun probleem en mag je het toestel houden. Je hebt hem immers gekocht.
Het is een kwestie van tijd dat dit natuurlijk wordt aangepast. Dit wordt natuurlijk wel versneld als er mensen gaan bellen hierover! 8)7
Het betreft hier ook niets illegaals ofzo, gewoon mensen die gebruik maken van hun rechten.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaveD1109 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:40:
[...]

Dat is hun eigen keuze. Er wordt nu gewoon gebruik gemaakt van de beschreven voorwaarden. Mocht de leverancier na afloop het toestel terug vragen omdat zij een fout hebben in hun voorwaarden is dat hun probleem en mag je het toestel houden. Je hebt hem immers gekocht.
Het is een kwestie van tijd dat dit natuurlijk wordt aangepast. Dit wordt natuurlijk wel versneld als er mensen gaan bellen hierover! 8)7
Het betreft hier ook niets illegaals ofzo, gewoon mensen die gebruik maken van hun rechten.
Ik heb het al eerder gehad over de voorwaarden en vreemd genoeg was er toen niemand die antwoordde. Dan daarbij, zoals ik al eerder heb gezegd, kan ik mij niet voorstellen dat meerdere grote bedrijven deze fout maken. Ik heb de voorwaarden bekeken van kpn, simyo en tele2.

Ik heb trouwens nooit gezegd dat ik ze heb gebeld. Het was een chat.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2016 16:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fopstra
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:53:
[...]

Ik heb het al eerder gehad over de voorwaarden en vreemd genoeg was er toen niemand die antwoordde. Dan daarbij, zoals ik al eerder heb gezegd, kan ik mij niet voorstellen dat meerdere grote bedrijven deze fout maken. Ik heb de voorwaarden bekeken van kpn, simyo en tele2.

Ik heb trouwens nooit gezegd dat ik ze heb gebeld. Het was een chat.
Ik begrijp niet zo goed wat het probleem is. Diverse mensen hebben laten weten hoe ze het succesvol gedaan hebben. Ik had er bij ingecalculeerd dat ik alsnog het maandabonnement zou moeten betalen, zelfs dan was het een voordelige deal.
Wanneer je zeker wilt zijn dat je het toestel kunt houden dan wacht je tot een paar dagen na de annulering met het gebruiken van het toestel. Dan ben je zeker dat je het toestel niet terug hoeft te sturen.
Meer is er niet aan de hand.
Vanwaar het gezoek naar 100% zekerheid?
Laat het los en .... geniet ervan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fopstra schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 19:11:
[...]

Ik begrijp niet zo goed wat het probleem is. Diverse mensen hebben laten weten hoe ze het succesvol gedaan hebben. Ik had er bij ingecalculeerd dat ik alsnog het maandabonnement zou moeten betalen, zelfs dan was het een voordelige deal.
Wanneer je zeker wilt zijn dat je het toestel kunt houden dan wacht je tot een paar dagen na de annulering met het gebruiken van het toestel. Dan ben je zeker dat je het toestel niet terug hoeft te sturen.
Meer is er niet aan de hand.
Vanwaar het gezoek naar 100% zekerheid?
Laat het los en .... geniet ervan!
Ik ben student zonder inkomen en ben financieel flink genaaid dit jaar, vandaar mijn scepticisme. Maar goed, ik vertrouw bij deze op de tweakers community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:55
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 21:00:
[...]

Ik ben student zonder inkomen en ben financieel flink genaaid dit jaar, vandaar mijn scepticisme. Maar goed, ik vertrouw bij deze op de tweakers community.
Koop niet iets waar je de middelen niet voor hebt... Ga er dus voor de zekerheid vanuit dat als je het maandabo besteld je er ook in het ergste geval voor een maand aan vast zit. Kan je dit niet betalen, niet doen.

Doe je het dan toch en pakt het voor jou anders uit dan de 10 tweakers hierboven... tjah.. risico van de deal.
Het gaat goed zolang het goed gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fopstra
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 21:00:
[...]
Vertrouw niet op de Tweakers community maar lees goed en maak je eigen afwegingen. Jij kent je eigen financiële situatie en beslist hierover. Er zat wel een zeker risico in. Maar omdat het om een abbo voor 1 maand ging durfde ik het risico wel te nemen.
Binnenkort wil een familielid van me ook een telefoon. Voor haar durf ik geen jaarabbo af te sluiten, want dat zijn hele dure abonnementen. Gaat het mis dat heeft ze iets wat ze niet kan betalen.
Met een 1 maandabbo is het risico overzichtelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luapper
  • Nu online
Toen de Nexus 6p net uitkwam heb ik dit trucje ook toegepast bij Ben. Scheelde ongeveer 100€ geloof ik. Ook uitgebreid besproken toentertijd in het 6p topic. Is allemaal gewoon prima gegaan. Ik zie het een beetje als de welkomstbonus bij energieleverancier. Bizarre bedragen, maar blijkbaar doen zo weinig mensen het dat ze dit kunnen aanbieden. En blijkbaar willen ze investeren in een grotere klantendatabase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banballa
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-09 15:51

Banballa

(>'_')>

Werkt het ook wanneer je de telefoon op deze manier online besteld? Of moet je hiervoor langs een belsimpel-winkel?

• Fopstra
Banballa schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 08:23:
Werkt het ook wanneer je de telefoon op deze manier online besteld? Of moet je hiervoor langs een belsimpel-winkel?
Ik heb alles online afgehandeld. Degene die in de winkel zijn geweest hebben dat gedaan om de bestelde telefoon af te halen en dan de verzendkosten te besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:30

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Dit is een topic over de levertijden en prijzen van de 5x, niet een algemeen topic over leveren en annuleren van telefoons. Discussie daaromtrent stopt dan ook bij deze.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jens684
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-04 09:37
Heeft iemand toevallig een leuke Black Friday actie gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik zit al een tijdje op deze aanbieding te loeren:

https://www.eglobalcentra...PSDuLmZ1NICFRG3Gwodjp4OFA

275 euro, heb hem nergens goedkoper gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:54

pinda powerrr

Slow down...

Booth schreef op maandag 13 maart 2017 @ 20:23:
Ik zit al een tijdje op deze aanbieding te loeren:

https://www.eglobalcentra...PSDuLmZ1NICFRG3Gwodjp4OFA

275 euro, heb hem nergens goedkoper gezien.
Heb er daar ook een vandaan, tenminste, mijn vader had het besteld als verrassing voor mijn dochter. Ik kende de site niet en ben hier even gaan zoeken. Ik schrok me wezenloos, want de webshop heeft veel slechte reviews, je besteld namelijk gewoon in Hong Kong, met de bijbehorende rechten (geen dus).

Tot mijn verbazing kreeg ik al snel een T&T code en was de telefoon precies binnen een week in huis. Met de telefoon zelf is niks mis, is gewoon nieuw, alleen garantie tot aan de deur zeg maar.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Laatst online: 13-09 11:22
Voor hen die er nog een zoeken, bij ibood staat er vandaag een 32gb versie in de aanbieding, € 40,goedkoper dan in de pricewatch...
http://www.ibood.com/nl/n...-gb-ram-32-gb-opslag.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:26
Tovenaar schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 08:09:
Voor hen die er nog een zoeken, bij ibood staat er vandaag een 32gb versie in de aanbieding, € 40,goedkoper dan in de pricewatch...
http://www.ibood.com/nl/n...-gb-ram-32-gb-opslag.html
Heb nu nog een Nexus 5, waarvan de accu minder wordt en 16Gb aan de krappe kant is.

Is deze Nexus 5X een goede opvolger voor dit geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Laatst online: 13-09 11:22
wezep schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 08:38:
[...]

Heb nu nog een Nexus 5, waarvan de accu minder wordt en 16Gb aan de krappe kant is.

Is deze Nexus 5X een goede opvolger voor dit geld?
Ik heb hem ook als opvolger van de 5 en ben daar meer dan tevreden over, anderhalf jaar geleden ook via IBood gekocht en bevalt nog steeds... Enige minpunt tot op heden vind ik de accu, ik red het vaak geen dag meer zonder tussentijds laden... (laatste jaar wel steeds meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-08 23:32

DarkKnight

Narf

Tovenaar schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:38:
[...]

Ik heb hem ook als opvolger van de 5 en ben daar meer dan tevreden over, anderhalf jaar geleden ook via IBood gekocht en bevalt nog steeds... Enige minpunt tot op heden vind ik de accu, ik red het vaak geen dag meer zonder tussentijds laden... (laatste jaar wel steeds meer)
Grappig genoeg is mijn ervaring (na switchen van 5 naar 5X) juist dat de accu makkelijk een dag meegaat.
Terwijl ik juist de accu van de 5 het zwakste punt vond, is de accu van de 5X een pluspunt.
Oftewel: 5X is zeker een mooie opvolging voor de 5... normaal gesproken.

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philtjens
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 15-09 14:15
Tovenaar schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:38:
[...]

hoeveel screen on time haal je dan en gebruik je ook de doze app ?
dit kan de telefoon wel ten goede komen nog !
hoe is deze smartphone trouwens nog in anno 2017 met zijn maar 2GB intern ram geheugen ?? :?
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Let op:
Levertijden en prijzen voor de Nexus 6P vind je hier: [Huawei Nexus 6P] Levertijden & Prijzen