Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:20

Klippy

Still Game

Ik denk ook zondag, tenmiste staat er nu bij mij als leverdatum. Alleen heb ik het op het werk laten bezorgen, dat lukt dus niet op zondag.

Wat een prutsers dan ook bij CB, valt me echt zwaar tegen, ze claimen altijd nummer één te zijn qua service en kennis en dan gaan ze wat schuiven met data elke keer. De 5X heeft nu dus al 4x een andere datum gehad Is ook niet de eerste keer dat me zoiets overkomt daar.

Denk dat ik hem dan maar weer annuleer, want van mij hoeft het niet zo nodig meer met CB. Had ik dan maar m'n Play Store order laten staan. Wat een tijdsverspilling.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:24
Zondag versturen, maandag leveren, precies op de 9de. Zou wel netjes zijn van CB! Jammer inderdaad alleen van de onduidelijkheid...
Hopelijk hoef ik ook niet te lang te wachten op de order van de Google Store :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:20

Klippy

Still Game

Mja ik zie het wel. Het zal inderdaad wel de 9e worden geleverd want standaard op zondag lijkt me ook niet handig, maar dan zijn ze nu weer onduidelijk met
Je bestelling wordt geleverd op 08-11-2015
En ik hoef dat ding niet eens perse als eerste te hebben, zit toch in Parijs dan dus als ik hem volgende week woensdag heb is 't ook goed.
In elk geval had 't me veel minder moeite gekost als ik niet in dit topic had gelezen dat ze op vooraad waren :p

[ Voor 14% gewijzigd door Klippy op 03-11-2015 22:55 ]

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:52
Serieus Mediamarkt? €643,26 voor een 32GB 5X? En €586,32 voor een 16GB 5X? Ik ben toch niet gek? 7(8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Laguna op 04-11-2015 00:42 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mono_
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-08 00:19
En €819 voor de Nexus 6P ... Neem aan dat hier iets niet klopt.

[ Voor 92% gewijzigd door Mono_ op 04-11-2015 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 16:22
Zou MediaMarkt de prijzen (semi-)automatisch aanpassen aan vraag en aanbod? Er is immers nu wel vraag, maar nog geen aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-09 21:59
Mediamarkt prijzen zijn nu weer normaal! 32gb voor 649 en leverbaar over 7 tot 8 dagen! Zit te twijfelen om mn coolblue order te annuleren en deze te nemen. Dan heb ik hem veel eerder! Als de info van mediamarkt klopt in ieder geval...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Annuleren en elders bestellen op basis van voorlopige gegevens heeft geen enkele zin en valt niet aan te raden. Voor hetzelfde geld is het morgen allemaal weer andersom.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 08:00

didio

didio.nl

superstephan1 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:38:
Mediamarkt prijzen zijn nu weer normaal! 32gb voor 649 en leverbaar over 7 tot 8 dagen! Zit te twijfelen om mn coolblue order te annuleren en deze te nemen. Dan heb ik hem veel eerder! Als de info van mediamarkt klopt in ieder geval...
die 7 tot 8 dagen staat er al dagen.. Veranderd vooralsnog niet..

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 09:30
En zoals ik eerder al aangaf zei de persoon in de winkel dat ze hem vanaf 17 november pas verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luapper
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:33
superstephan1 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:38:
Gewoon meteen doen.
Of beter nog; koop je er overal gewoon eentje, en dan laat je ons weten welke je als eerste hebt ontvangen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GunnardePunnar
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-04-2024
Hoe kan het toch dat prijzen zo erg uit elkaar kunnen liggen?
Neem bijvoorbeeld de volgende 2 opties (excl aansluitkosten);
- ThePhoneHouse:
Nexus 6P (32GB), KPN Vooral Internet (200 bel/sms + 5GB), 24mnd, €47,50 p/m + €393,25 eenmalige kosten
Totaal: €1533,25

- CoolBlue:
Nexus 6P (let op; 64GB zelfs!), KPN Vooral Internet (200 bel/sms + 5GB), 24mnd, €37,50 p/m + €172 eenmalige kosten
Totaal: €1072,-

EDIT:
is het verstandig om nu alvast te preorderen om het risico van prijsverandering bij coolblue te vermijden of kan ik nog gerust tot eind deze maand wachten met bestellen?

[ Voor 18% gewijzigd door GunnardePunnar op 04-11-2015 14:02 . Reden: concluderende vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
Net bij mediamarkt in alphen aan den rijn gevraagt. Die hebben er maar 2 in bestelling staan! En ze hd geen idee wanneer ze kwamen. Dus dat word hem in ieder geval niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therach
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:50
GunnardePunnar schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:37:
Hoe kan het toch dat prijzen zo erg uit elkaar kunnen liggen?
Neem bijvoorbeeld de volgende 2 opties (excl aansluitkosten);
- ThePhoneHouse:
Nexus 6P (32GB), KPN Vooral Internet (200 bel/sms + 5GB), 24mnd, €47,50 p/m + €393,25 eenmalige kosten
Totaal: €1533,25

- CoolBlue:
Nexus 6P (let op; 64GB zelfs!), KPN Vooral Internet (200 bel/sms + 5GB), 24mnd, €37,50 p/m + €172 eenmalige kosten
Totaal: €1072,-
Wat een verschil zeg, bij Studentmobiel zit ik er een beetje tussenin met de prijs (32,50 p/m + €200 zelfde abo). Ik heb Coolblue net een DM gestuurd op Twitter om te vragen of daar nog 5 euro korting bij komt kijken als je al KPN klant bent. Iets wat je bij studentmobiel kunt aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 16:22
superstephan1 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:51:
Net bij mediamarkt in alphen aan den rijn gevraagt. Die hebben er maar 2 in bestelling staan! En ze hd geen idee wanneer ze kwamen. Dus dat word hem in ieder geval niet!
Blijkbaar zijn er dus 2 mensen die naar een fysieke winkel toegaan om een telefoon te bestellen waarvan :
- er nauwelijks reclame voor wordt gemaakt (Nexus blijft toch een beetje een toestel voor geeks, niet voor het grote publiek) en b
- het nog niet bekend is wanneer hij precies uit komt.

Ik vind 2 best veel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GunnardePunnar
Therach schreef op woensdag 04 november 2015 @ 14:03:
[...]

Wat een verschil zeg, bij Studentmobiel zit ik er een beetje tussenin met de prijs (32,50 p/m + €200 zelfde abo). Ik heb Coolblue net een DM gestuurd op Twitter om te vragen of daar nog 5 euro korting bij komt kijken als je al KPN klant bent. Iets wat je bij studentmobiel kunt aangeven.
"Let op: Er moet een ander KPN mobiel abonnement of product voor thuis actief zijn op je huidige adres, anders betaal je maandelijks € 5,- extra t.o.v. bovenstaand maandbedrag"

Oftewel, ben je klant betaal je 32,50 anders 37,50
EDIT: en dan heb je t over de 32GB versie. Ik had het bij coolblue over de 64GB versie. dus in mijn geval (ik ben geen kpn lid) krijg ik bij coolblue voor 3 tientjes minder 2x zoveel intern geheugen.
Keuze makkelijk gemaakt lijkt me!

[ Voor 15% gewijzigd door GunnardePunnar op 04-11-2015 14:27 . Reden: verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
StephanVierkant schreef op woensdag 04 november 2015 @ 14:08:
[...]

Blijkbaar zijn er dus 2 mensen die naar een fysieke winkel toegaan om een telefoon te bestellen waarvan :
- er nauwelijks reclame voor wordt gemaakt (Nexus blijft toch een beetje een toestel voor geeks, niet voor het grote publiek) en b
- het nog niet bekend is wanneer hij precies uit komt.

Ik vind 2 best veel :)
2 was de totale bestelling 1 zwart 1 zilver. Zal me niks verbazen als het alleen maar demo modellen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:30
Zo, ook besteld bij CB, nu een paar weekjes wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runoo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07 23:52
Ook CB! Vraag mij af hoe zij zoveel goedkoper kunnen zijn dan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Unbelievabl
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 12:45
Therach schreef op woensdag 04 november 2015 @ 14:03:
[...]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, kan je mij/dit topic updaten als je antwoord hebt gekregen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Therach
The Unbelievabl schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:05:
[...]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, kan je mij/dit topic updaten als je antwoord hebt gekregen?
Ik heb zojuist reactie gehad van CoolBlue. Komt er op neer dat de per maand prijzen op hun website de €5 korting van KPN compleet niet mee rekenen. Dus heb je (of een familielid) al een mobiel abonnement bij KPN lopen kun je dus voor het volgende gaan: Nexus 6p 64GB, 200 bel/sms 5GB = €37,50 + €174,-
Met KPN Compleet geactiveerd waarbij er al een mobiel abonnement actief is op het adres:
  • €5 euro korting per maand op je factuur = €32,50 p/m
  • Dubbele data = 10GB(!)
Klinkt als de beste deal die ik tot nu toe tegen gekomen ben!
Link naar KPN compleet: https://www.kpn.com/prive/krijg-meer/kpn-compleet.htm

[ Voor 4% gewijzigd door Therach op 04-11-2015 15:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 09:30
Let op: kpn compleet mag alleen bij meerdere mobiele abonnementen op 1 adres, dus niet als je verlengt of iets dergelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Unbelievabl
Therach schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:13:
[...]

Ik heb zojuist reactie gehad van CoolBlue. Komt er op neer dat de per maand prijzen op hun website de €5 korting van KPN compleet niet mee rekenen. Dus heb je (of een familielid) al een mobiel abonnement bij KPN lopen kun je dus voor het volgende gaan: Nexus 6p 64GB, 200 bel/sms 5GB = €37,50 + €174,-
Met KPN Compleet geactiveerd waarbij er al een mobiel abonnement actief is op het adres:
  • Dubbele data = 10GB(!)
Ik heb al dat abonnement besteld bij Coolblue maar als ik ze een mailtje stuur dat iemand anders op mijn adres ook KPN heeft dan krijg ik de korting? Of bedoel je dat ik bij KPN moet aankloppen? Sorry ik vat je verhaal niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therach
The Unbelievabl schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:39:
[...]

Ik heb al dat abonnement besteld bij Coolblue maar als ik ze een mailtje stuur dat iemand anders op mijn adres ook KPN heeft dan krijg ik de korting? Of bedoel je dat ik bij KPN moet aankloppen? Sorry ik vat je verhaal niet helemaal.
Sorry ik kreeg het ook niet makkelijker verwoord.

Simpel gezegd: als je je abonnement hebt afgesloten op een adres waar al een KPN mobiel abonnement actief is, dan kun je dit aangeven via de link die ik eerder plaatste en krijg je op beide abonnementen 5 euro korting per maand.
Het feit dat je dit abonnement via Coolblue afsluit maakt niet uit vertelde de medewerker mij.

[ Voor 14% gewijzigd door Therach op 04-11-2015 16:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Therach schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:13:
[...]

• Dubbele data = 10GB(!)
Let wel op dat je om in aanmerking te komen voor dubbel data in plaats van twee mobiele abonnementen op hetzelfde adres een (vast) internetabonnement van KPN moet hebben. Zie ook:

https://www.kpn.com/prive...pn-compleet/voordelen.htm

Onderin kun je in de "voordeelchecker" bekijken welke producten je voor welke voordeeltjes nodig hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Unbelievabl
Bedankt heren! Wel top om dit te weten, scheelt toch weer net die 10 euro in de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baris
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 15:57
http://www.allaboutphones...-makkelijk-te-buigen.html

Dit is wel heel erg. Waarschijnlijk is de batch afgekeurd vanwege dit, met een langere levertijd als gevolg.

Mijn pre order blijft overigens gewoon staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baris schreef op woensdag 04 november 2015 @ 20:21:

Dit is wel heel erg. Waarschijnlijk is de batch afgekeurd vanwege dit, met een langere levertijd als gevolg.

In het officiele 6P ervaringen topic is daar inderdaad ook al aandacht aan besteed, inclusief de nodige commentaren van tweakers en verschillende sites. Lijkt me niet dat het perse een slechte batch is, gewoon de juiste kracht op de juist plek zetten dan maak je alles kapot.

Vanaf hier:
regenjas in "[Huawei Nexus 6P] Ervaringen & Discussie"

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2015 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D'r is niks afgekeurd hoor. Dit is inharent aan aluminium en kracht zetten op de verkeerde/goede plek. Dit gaat in de praktijk nooit gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 17:14

spartacusNLD

This is Sparta!!

Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:48:
[...]
Let wel op dat je om in aanmerking te komen voor dubbel data in plaats van twee mobiele abonnementen op hetzelfde adres een (vast) internetabonnement van KPN moet hebben. Zie ook:

https://www.kpn.com/prive...pn-compleet/voordelen.htm

Onderin kun je in de "voordeelchecker" bekijken welke producten je voor welke voordeeltjes nodig hebt.
Wel leuk om te zien dat de abbonementen van CB voor de 64GB versie net zo duur zijn als de 32GB versie.. ik ga iig mijn aanvraag omzetten >:) de bijbetaling is alleen 40 euro meer.. heb ik er graag voor over :D Mocht ik het ooit weer doorverkopen haal je dat er makkelijk uit :)

[ Voor 9% gewijzigd door spartacusNLD op 04-11-2015 21:23 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spartacusNLD schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:21:
[...]

Wel leuk om te zien dat de abbonementen van CB voor de 64GB versie net zo duur zijn als de 32GB versie.. ik ga iig mijn aanvraag omzetten >:) de bijbetaling is alleen 40 euro meer.. heb ik er graag voor over :D Mocht ik het ooit weer doorverkopen haal je dat er makkelijk uit :)
In principe win je daar ook maar 10 euro mee, aangezien de losse toestelprijs 50 euro meer is voor de 64GB versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

In principe bestaat er geen negatieve publiciteit, maar als dit vuur verder aangewakkerd wordt (al is dat in mijn ogen nergens voor nodig) kunnen de verkopen toch wel een deuk oplopen.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• rudyhattem
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-03 21:28
Deze paar dagen/weken zijn toch wel de mooiste dagen/weken voor het kopen voor een nieuwe telefoon.. De spanning, forums in de gaten houden, webwinkels etc etc.. en als je hem eenmaal hebt..... Dan is het allemaal niet zo spannend meer... althans zo gaat het bij mij... Mooi hè :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therach
Gisteren avond mijn pre-order geplaatst bij Coolblue i.c.m. KPN abonnement, dus ik wacht met jullie mee! Overigens stond er tijdens mijn bestelling dat hij op 28 November geleverd zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 16:57
rudyhattem schreef op woensdag 04 november 2015 @ 23:40:
Deze paar dagen/weken zijn toch wel de mooiste dagen/weken voor het kopen voor een nieuwe telefoon.. De spanning, forums in de gaten houden, webwinkels etc etc.. en als je hem eenmaal hebt..... Dan is het allemaal niet zo spannend meer... althans zo gaat het bij mij... Mooi hè :)
Ja I know the feeling. :)
Tegenwoordig is de transitie te makkelijk. Je apps worden automatisch gedownload, je instellingen gaan automatisch, je wallpaper is automatisch dezelfde.

Vroeger moest je je telefoonnummers overtikken, je hele telefoon leren kennen omdat elke merk een andere interface had, alle beltoontjes luisteren.

Tegenwoordig is het een uurtje en dan ben je up and running. :)

*ontopic. :)

Maaruh 6p levertijd is bij mij aangepast naar 28-11 bij coolblue. Van de week was het nog 13 november. Waarschijnlijk zijn ze allemaal dwarsbalken er in aan het lassen. :+

[ Voor 10% gewijzigd door SeenD op 05-11-2015 08:48 ]

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
heb de 64gb variant besteld, verwacht 25/11 (CB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDutch
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:00
Ik baal echt als een stekker dat de witte variant van de 64gb Nexus 6p nog nergens te bekennen is. Hopelijk is deze binnenkort via de Play Store te bestellen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10:42
iDutch schreef op donderdag 05 november 2015 @ 10:00:
Ik baal echt als een stekker dat de witte variant van de 64gb Nexus 6p nog nergens te bekennen is. Hopelijk is deze binnenkort via de Play Store te bestellen...
Volgensmij is de Ice Blue variant van de Nexus 5X ook alleen via de Google Store te verkrijgen, dus grote kans dat dit hetzelfde is met de Frost variant van de 6P. Alleen nog even wachten tot de Google Store ook pre-orders voor de 6P gaat accepteren in Nederland. Gezien de 5X zal dat ergens komende weken wel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvinturbo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-09 00:35
Ben maand abonnement + Nexus 6P 64GB is nu ook te bestellen bij Coolblue met korting. Eerder kon alleen de 32GB versie icm Ben worden besteld, maar omdat ik ze heb getweet kunnen we nu dus ook die 64GB voor een betere prijs scoren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 12:20
calvinturbo schreef op donderdag 05 november 2015 @ 12:44:
Ben 1 maand abonnement + Nexus 6P 64GB is nu ook te bestellen bij Coolblue met fikse korting. Eerder kon alleen de 32GB versie icm Ben worden besteld, maar omdat ik ze heb getweet kunnen we nu dus ook die 64GB voor een betere prijs scoren!
ik had het gezien....gelijk alles weer omgezet naar de 64GB versie van de Nexus P....had een pre-order staan voor de 32GB versie....nu al twee keer een bestelling omgegooid hehe.

toch mooi dat je dik honderd euro korting krijgt voor een abo wat je gewoon gelijk weer op kan zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvinturbo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-09 00:35
Michel242186 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 12:48:
[...]

ik had het gezien....gelijk alles weer omgezet naar de 64GB versie van de Nexus P....had een pre-order staan voor de 32GB versie....nu al twee keer een bestelling omgegooid hehe.

toch mooi dat je dik honderd euro korting krijgt voor een abo wat je gewoon gelijk weer op kan zeggen.
Ja, ik heb dus ook gelijk die 64GB Zilver nu besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rai_rob
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:27
calvinturbo schreef op donderdag 05 november 2015 @ 12:44:
Ben maand abonnement + Nexus 6P 64GB is nu ook te bestellen bij Coolblue met korting. Eerder kon alleen de 32GB versie icm Ben worden besteld, maar omdat ik ze heb getweet kunnen we nu dus ook die 64GB voor een betere prijs scoren!
Thx calvinturbo ik heb mijn Pre Order 32 meteen omgezet naar 64 Gb dan maar even wat langer wachten.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GunnardePunnar
Zonet de 6P 64GB icm KPN 5GB + 200 bel/sms via CB besteld.
Het wachten is begonnen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 22:02

SerealKiller

Fas est et ab hoste doceri

Toevallig is mijn T-mobile abonnement afgelopen. Gekeken voor een Nexus 5x en met de huidige actie krijg ik een abbo, met onbeperkt bellen + 120min EU+ 6GB voor 20,-. Wanneer ik de nexus direct betaal is deze maar 350,-

Voor die 350 lijk het mij echt een koopje toch?

edit: Het betreft ook nog de 32GB variant

[ Voor 29% gewijzigd door SerealKiller op 05-11-2015 21:04 . Reden: onvolledigheid ]

War is the only proper school of the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Unbelievabl
Ja dat is echt een enorm goede aanbieding. Als ik een Nexus 5X had gewild had ik die zeker genomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-09 15:56
Net mijn pre-order aangepast, losse 6P afgezegd en nieuwe besteld icm met maandelijks opzegbaar abonnement. Zelfde abonnementskosten met hogere snelheid en meer belminuten als ik nu heb met mijn sim only, en toestel is 150 euro goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treris
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-05 11:12
Heb eerder vandaar te horen gekregen dat m'n order bij CB (64Gb graphite 6P) waarschijnlijk niet op 13-11, maar pas rond 28-11 afgeleverd gaat worden......en dat dat waarschijnlijk gaat gelden voor de meeste, zo niet, alle orders....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
treris schreef op donderdag 05 november 2015 @ 22:18:
Heb eerder vandaar te horen gekregen dat m'n order bij CB (64Gb graphite 6P) waarschijnlijk niet op 13-11, maar pas rond 28-11 afgeleverd gaat worden......en dat dat waarschijnlijk gaat gelden voor de meeste, zo niet, alle orders....
Dat geldt zeker weten voor alle orders, de leverdatum van de leverancier is gewoon veranderd. Dus de 20e voor de 32GB varianten, 25e voor 64GB Aluminium, en 28e voor 64GB Graphite.

Ik heb zelf een order voor beide aluminium versies, ik zie wel welke het eerste binnenkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

Wordt wel moe van dat verschuiven van die data steeds. Kan er prima mee leven om nog even te moeten wachten, maar zet de leverdatum dan gewoon op onbekend als ze nog niet weten wanneer je kan leveren...

Nu werd eerste de 9e genoemd, toen de 13ee, hierna de 20e en inmiddels de 25e en 28e. Zal vast een prima reden voor de uitstel zijn, maar het zou ze sieren indien daar over gecommuniceerd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
urf schreef op donderdag 05 november 2015 @ 22:43:
Wordt wel moe van dat verschuiven van die data steeds. Kan er prima mee leven om nog even te moeten wachten, maar zet de leverdatum dan gewoon op onbekend als ze nog niet weten wanneer je kan leveren...

Nu werd eerste de 9e genoemd, toen de 13ee, hierna de 20e en inmiddels de 25e en 28e. Zal vast een prima reden voor de uitstel zijn, maar het zou ze sieren indien daar over gecommuniceerd werd.
Aan de ene kant vind ik dat ook, maar aan de andere kant is dit ook wel prettig :) Als ik een maand geleden had gehoord dat ik 2 maanden moest wachten had ik het echt niet meer getrokken. Nu is het elke keer nog maar een paar weekjes verder :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luapper
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:33
Ik denk dat er niemand is die zeker weet hoe het zit. Dit gaat over zoveel lagen, leveranciers, landen, partijen, etc. Dat je hier CB de schuld van geeft vind ik niet terecht.
Ik denk dat zelfs Google geen duidelijke info heeft, of zelfs kan hebben.
Ik wacht gewoon nog even tot alles is geleverd. De pre order biedt mijns insziens weinig voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patesatemate
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik heb lekker gebruik gemaakt van dat Ben maandabbo, toch lekker die korting!
Overigens zei die vrouw van CB toen ik gebeld werd voor legitimatie, dat de laatste info van de koerier vanochtend was dat de datum op de site nog gewoon klopt (25-11 voor 64GB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urf
  • Niet online

urf

Luapper schreef op donderdag 05 november 2015 @ 23:23:
Ik denk dat er niemand is die zeker weet hoe het zit. Dit gaat over zoveel lagen, leveranciers, landen, partijen, etc. Dat je hier CB de schuld van geeft vind ik niet terecht.
Ik denk dat zelfs Google geen duidelijke info heeft, of zelfs kan hebben.
Ik wacht gewoon nog even tot alles is geleverd. De pre order biedt mijns insziens weinig voordelen.
Ik neem CB ook zeker niet kwalijk dat ze nu nog niet leveren en dat de data steeds verschuiven. Ben verder prima tevreden over CB nu en in het verleden, alleen de communicatie zou in dit geval beter kunnen wat mij betreft.

Zoveel werk is het toch niet om de klaten die de telefoon gepreorderd hebben een mailtje te sturen dat de verwachte leverdatum is aangepast en met de reden?

[ Voor 6% gewijzigd door urf op 06-11-2015 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Is het inderdaad zo dat je het Ben abonnement na de eerste maand weer op kunt zeggen? Geen kleine letters verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-09 18:47
Denk dat het toch gedeeltelijk bij CB ligt. Ze willen dat als eerste aanbieden zonder dat er al duidelijke info is. De 6P is zelfs nog niet beschikbaar op de play store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn pre order van de 6P op 23 oktober geplaatst via Belsimpel omdat mijn abbo bij T-Mobile toch afliep en er 2 weken aflevertijd stond. (Dat zou betekenen dat het rond dit weekend geleverd moest worden)

Na mijn bestelling stond er in de orderstatus geen 2 weken maar "Niet op voorraad. We weten niet wanneer het product op voorraad komt maar zodra het op voorraad is wordt u hierover geïnformeerd"(Zoiets).

Sinds gisteren is de status veranderd naar "Niet op voorraad. Wij verwachten dit product op 18-11-2015 weer op voorraad te hebben."

Helaas dus niet de 2 weken maar heb nu iig een datum waar ik me een beetje aan kan vasthouden.

Nu maar hopen dat er niet steeds uitstel komt zoals bij CB. Baal wel een beetje dat ik nu nog minimaal anderhalve week moet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 09:44
Ik heb ook bij CB besteld, icm een verlenging bij Vodafone. Maandelijkse kosten met een tientje omlaag t.o.v. nu, en toestel (N5x, 32Gb, zwart) voor €285.
Op dit moment geeft de website aan levering op 8!! november, vóór de NL release dus?

Anyhow... het is een kwestie van wachten op het telefoontje voor de afleverafspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
Voor de Belgen hier, de Nexus 5X 16 GB Zwart staat raar genoeg maar 432 euro bij vandenborre. Ook bij Fnac, vandaar de lage prijs bij VDB.

[ Voor 20% gewijzigd door springfield89 op 06-11-2015 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
belsimpel heeft hem op voorraad volgens de website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El_V schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:36:
Waar zie jij dat dan want ik zie op de site 2 weken staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Hij zal de 5x bedoelen waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BigF25 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:43:
Hij zal de 5x bedoelen waarschijnlijk
Ah kijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
El_V schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:36:
De 5X is op voorraad bij de winkels, maar mag nog niet verkocht worden. Pas vanaf 9 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnn
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-08-2023
Over (5x) voorraad: ik heb begin deze week de 5X besteld bij t-mobile via hun webshop aanbieding.

Houd er rekening mee dat je daar pas een bezorgdatum kunt inplannen wanneer hun koerier voorraad heeft. Ik hoop maandag een mail van hun koerier te hebben en dan hoop ik dinsdag geleverd te kunnen krijgen. Ik heb t-mobile gesproken en beide zaken kunnen ze helaas niet garanderen. In theorie zou het zo kunnen gaan maar het is afwachten…

EDIT: had sinds bestelling niets meer gehoord maar zojuist mail dat voorraad wordt verwacht per 9/11. Zodra er voorraad is ontvang je mail van koerier om levering in te plannen wat normaal gesproken volgende werkdag al kan (dinsdag dus).

[ Voor 18% gewijzigd door mrnn op 06-11-2015 17:00 . Reden: mail van tmobile ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobVeldman
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-07 18:45
Pffff KPN vraagt 54 euro voor voor 5 met een vergelijkbaar abbo bij tmobile voor 37. Jammer

PS4 BF3/BF4/BF1: Phunkeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

RobVeldman schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 17:02:
Pffff KPN vraagt 54 euro voor voor 5 met een vergelijkbaar abbo bij tmobile voor 37. Jammer
Al via coolblue geprobeerd? Dit is wel een goed aanbod: klik

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobVeldman
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-07 18:45
Toch komt coolblue ook niet veel verder. Ik heb mn zoektocht overigens nu beperkt tot KPN omdat ik meer dan tevreden ben. Er is eigenlijk geen provider in mijn beleving die kan tippen aan de aanbieding van T-mobile. Helaas is T-mobile voor mij geen optie door de dekking.

Vanavond eens even goed kijken naar Vodafone

[ Voor 25% gewijzigd door RobVeldman op 06-11-2015 17:37 ]

PS4 BF3/BF4/BF1: Phunkeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

Nexus 5x - Voor degene die zakelijk kunnen bestellen via Coolblue erg scherp aanbieding (prijzen ex BTW!):

Prijs toestel 84 euro - abo 22.79 euro: T-Mobile, onbeperkt bellen+300min EU, 6GB data, onbeperkt SMS. 2jr abo.

Lijkt te goed om waar te zijn? Via T-Mobile direct kom ik bij zelfde abo (en maandkosten) op 414 euro voor toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn1s
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-04-2024
Heeft er iemand een wilde gok wanneer de 6P Frost beschikbaar wordt in Nederland?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Denn1s schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 21:36:
Heeft er iemand een wilde gok wanneer de 6P Frost beschikbaar wordt in Nederland?
Ja, ik! 19 november.

En nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn1s
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-04-2024
Smultie schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 21:59:
[...]

Ja, ik! 19 november.

En nu?
Dan heb ik een idee wanneer ik hem kan bestellen :), heb je dit nog ergens op gebaseerd?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kiwi
Denn1s schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 22:04:
[...]

Dan heb ik een idee wanneer ik hem kan bestellen :), heb je dit nog ergens op gebaseerd?
Gewoon een wilde gok wilde je toch? ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Denn1s schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 22:04:
[...]

heb je dit nog ergens op gebaseerd?
Tuurlijk niet! Wilde gok is wilde gok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:01
De 5X wordt inderdaad vanaf maandag uitgeleverd. Mijn vriendin werd net gebeld door CB om een afspraak in te plannen, nu kon zij zelf pas op vrijdag, maar CB kon vanaf maandag langskomen.

Nu hoop ik dat ze mij ook snel gaan bellen voor de levering van de 6P...

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Slaapje schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 13:37:
De 5X wordt inderdaad vanaf maandag uitgeleverd. Mijn vriendin werd net gebeld door CB om een afspraak in te plannen, nu kon zij zelf pas op vrijdag, maar CB kon vanaf maandag langskomen.

Nu hoop ik dat ze mij ook snel gaan bellen voor de levering van de 6P...
CB heeft mij aangegeven dat ze voor de 6P gaan bellen in de week van de 16-11.. nog ff wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Verbazend dat er nog mensen zoveel geld neerleggen voor de 5X. Ik heb iig geen haast en die prijs gaat echt nog wel omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laguna schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 15:59:
Verbazend dat er nog mensen zoveel geld neerleggen voor de 5X. Ik heb iig geen haast en die prijs gaat echt nog wel omlaag.
Ik denk dat die mensen gewoon sneller een gsm nodig hebben dan jij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:26
spartacusNLD schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 17:10:
[...]

Al via coolblue geprobeerd? Dit is wel een goed aanbod: klik
Heb nu ongeveer hetzelfde. Betaal nu €34. Onbeperkt bellen en sms'en en 2GB met de Nexus 5 16GB. Ben trouwens niet van plan om over te stappen naar de 5X. Huidige bevalt nog uitstekend.

[ Voor 7% gewijzigd door desalniettemin op 07-11-2015 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc1510
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-09 16:52
spartacusNLD schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 14:15:
[...]

CB heeft mij aangegeven dat ze voor de 6P gaan bellen in de week van de 16-11.. nog ff wachten ;)
Over welke versie van de 6P heb je het over? En hoe heeft CB dat aangegeven? Kan zelf ook niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 09:42

bbc

Helaas staat op CB ondertussen 28-11 als datum voor de 6P :(

Bij Vandenborre staat de zwarte 5x inderdaad aan 431,92 en op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Marc1510 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 16:31:
[...]
Over welke versie van de 6P heb je het over? En hoe heeft CB dat aangegeven? Kan zelf ook niet wachten!
paar uurtjes na bestellen heeft CB me gebeld om het abbonement te bevestigen. Hier vroeg ik wanneer de afleverafspraak gemaakt zou worden. Toen werd aangegeven dat dit in de week van 16-11 zou gebeuren. (er vanuit gaande dat de leverdatum 20-11 blijft)

[ Voor 5% gewijzigd door spartacusNLD op 07-11-2015 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K3N8
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-09 12:24
Laguna schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 15:59:
Ik heb in mei 2013 de Nexus 4 gekocht voor € 393,00. Ik heb deze in juni 2015 verkocht voor € 100,00. Hij heeft me dus € 11,75 per maand gekost. Dat met mijn abonnement van € 18,90 per maand betekend dat ik in het totaal € 30,00 per maand heb betaald.

Aanschafprijs is maar een onderdeel van het totaal. Hoe lang je met een toestel kan doen is ook van belang, alsmede de eventuele verkoopprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:49
spartacusNLD schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 21:24:
[...]

paar uurtjes na bestellen heeft CB me gebeld om het abbonement te bevestigen. Hier vroeg ik wanneer de afleverafspraak gemaakt zou worden. Toen werd aangegeven dat dit in de week van 16-11 zou gebeuren. (er vanuit gaande dat de leverdatum 20-11 blijft)
Ik hoop heel erg dat de 6P voor de 23e binnen gaat komen, kan ie mooi mee en volop gebruikt worden voor foto's in Parijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
K3N8 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 21:38:
[...]

Ik heb in mei 2013 de Nexus 4 gekocht voor € 393,00. Ik heb deze in juni 2015 verkocht voor € 100,00. Hij heeft me dus € 11,75 per maand gekost. Dat met mijn abonnement van € 18,90 per maand betekend dat ik in het totaal € 30,00 per maand heb betaald.

Aanschafprijs is maar een onderdeel van het totaal. Hoe lang je met een toestel kan doen is ook van belang, alsmede de eventuele verkoopprijs.
Doelde meer op het feit dat de prijs te hoog is voor wat je ervoor krijgt tov de concurrentie (en met de Amerikaanse prijzen in het achterhoofd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minimum92
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-12-2023
Op reddit lees ik nu net dat Huawei de levering aan Media Markt in Duitsland vertraagd heeft naar 9 december.

Hoe groot is de kans dat de levering voor CoolBlue daardoor ook nog doorgeschoven zal worden volgens jullie? Ik kan best nog een maandje wachten, maar ik ben wel zeer benieuwd waardoor deze vertraging nu ontstaan is.

Zou Huawei aan een hardware revisie van de 6P werken op dit moment, of is de vraag gewoon veel hoger dan verwacht? Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K3N8
Doelde meer op het feit dat de prijs te hoog is voor wat je ervoor krijgt tov de concurrentie (en met de Amerikaanse prijzen in het achterhoofd).
Dat zijn twee verschillende zaken. De prijs ten opzichte van Amerika geldt ook voor de Motorola's. Ik ben bang dat we dat vaker gaan zien. Verder is de prijs kwaliteit verhouding prima. Ik heb nu een OnePlus One. Een telefoon met prima specs voor een lage prijs. Het enig wat hij niet heeft ... reguliere en snelle updates van Android. Daarom wil ik weer een Nexus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-03 21:28
Knip

[ Voor 95% gewijzigd door The Wizard op 08-11-2015 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-08 18:56
Heeft iemand al bevestiging gekregen van coolblue dat de 5X vandaag geleverd wordt? Mijn orderstatus is gewijzigd van 'wordt geleverd op 8-11' naar 'Je bestelling is in goede orde ontvangen'..

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salsajohn
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-08 16:29
Niekfct schreef op zondag 08 november 2015 @ 10:00:
Heeft iemand al bevestiging gekregen van coolblue dat de 5X vandaag geleverd wordt? Mijn orderstatus is gewijzigd van 'wordt geleverd op 8-11' naar 'Je bestelling is in goede orde ontvangen'..
Bericht gehad van CB: Vandaag (zondag) 8-11 wordt mijn 5X geleverd tusen 12:00 en 18:00, ben alleen niet thuis ;w. Status CB: je bestelling is verzonden.
Telefoon ligt nu bij het sorteercentrum van PostNL.

[ Voor 10% gewijzigd door salsajohn op 08-11-2015 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K3N8
Bericht gehad van CB: Vandaag (zondag) 8-11 wordt mijn 5X geleverd tusen 12:00 en 18:00, ben alleen niet thuis ;w. Status CB: je bestelling is verzonden.
Telefoon licht nu bij het sorteercentrum van PostNL.
PostNL levert toch niet op zondag en maandag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MNTN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-07 19:00
K3N8 schreef op zondag 08 november 2015 @ 10:35:
[...]

PostNL levert toch niet op zondag en maandag?
Ik heb vanuit coolblue al vaker iets geleverd gekregen op zondag door postnl. Reguliere post is niet op zondag en maandag. Dit wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 09:44
Ik heb een afleverafspraak voor de 5x voor morgen. Kon niet eerder omdat ik hem heb met abo verlenging, en dan moet je het contract aan de deur tekenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

beugeldop schreef op zondag 08 november 2015 @ 13:13:
Ik heb een afleverafspraak voor de 5x voor morgen. Kon niet eerder omdat ik hem heb met abo verlenging, en dan moet je het contract aan de deur tekenen...
Het is meer als alleen tekenen. Ze maken ter plekke ook een kopie van je ID en bankpas (zorg dus dat je die bij hebt). Ook moet je 1 cent kunnen pinnen met diezelfde bankpas. hou hier rekening mee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slurpgeit
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 21:33
Score!

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/ha42exvw6ysawb9/2015-11-08%2018.39.58.jpg?raw=1

Besteld op 3-11 bij CB :)

[ Voor 47% gewijzigd door Slurpgeit op 08-11-2015 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe even de publieke foto dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpgeit
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 21:33
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 18:50:
[...]

Doe even de publieke foto dan :p
Derp, dit zou beter moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 16:09
Review graag! :)

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie07
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-09 18:31
Mijn abonnement met de Nexus 5 loopt over een kleine drie maanden af. Zou er dan weer een vergelijkbare aanbieding zijn als die van T-mobile icm de Nexus 5x (350 euro voor het toestel en 17,50 per maand voor 120 minuten en 6GB)? Of zou ik hem echt vandaag moeten bestellen?

[ Voor 3% gewijzigd door Japie07 op 09-11-2015 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
* Laguna pakt zijn glazen bol

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste

Let op:
Levertijden en prijzen voor de Nexus 6P vind je hier: [Huawei Nexus 6P] Levertijden & Prijzen