7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
Verwijderd
Build 14946 incoming!
(Ik dacht al, wat draait het opeens zo traag hier

Verwijderd
Ik heb totaal geen problemen gehad met 14942.racinfo schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 07:49:
Het vreet wel data via wifi, maar hopelijk werkt deze 14946 beter betreffende wifi en kabel dan de vorige instabiele versie.
is everything cool?
Ja daar lijkt het wel op + dat opeens mijn laptops niet meer geactiveerd waren.blmp schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 19:03:
Heb zo'n gevoel dat een groot deel van de problemen komt door de nieuwe service host implementatie.
Andere grote issue is dat je geen 3rd party Antivirus of Antimalware mocht gebruiken en vastgeplakt zat aan Windows Defender 😑😑
Heb inmiddels mijn 2 laptops opnieuw geinstalleerd omdat ik met geen mogelijkheid 14946 er op kreeg.
Dan maar vastgeplakt aan de Anniversary Update.
Weet ik zeker dat mn laptops werken.
MS support gebeld maar die konden mij niet verder helpen omdat ze Insiders build niet ondersteunen komt die Indiase medewerker zeggen dat build 14942 1,5 jaar oud is 😪😪😑😑.
Moest echt even mijn lach inhouden.
Op mn PC draait nog 14932 en die laat ik daar op ik heb de updates met 7 dagen uitgesteld om de slechtste builds ever 14942 en 14946 voorbij te laten varen.
Hopelijk heeft MS het lek snel gedicht, want ze creeeren daarmee onveilige systemen.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Zowel op mijn desktop i5 als laptop T420 (ook i5 intel) geen problemen met zowel 942 als 946, alleen dan af en toe wegvallen van netwerk en- of wifi, overigens met een reset op te lossen.mrShady schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 22:53:
Build 14942 is echt 1 groot drama tot nu toe, imagesites werken voor geen meter meer (constante rare load issues) en ook blijft de 14946 download hangen op bepaalde percentages. Super frustrerend. Niemand anders deze problemen?
Valt het jullie ook op dat start weer eens een keer veranderd is? In de vorige build zag ik het al; voor de app's te kunnen zien moet je een apart friemeltje aanklikken,
Zover ik weet staat het aangepaste startmenu standaard uit (was bij mij wel). In de settings gewoon aan of uit te zetten naar voorkeur. Klik zelf toch bijna nooit door de all apps lijst, gewoon Windows toets, typen, enter en klaar. Dus nu lekker compact en informatief (naar mijn mening).racinfo schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 18:53:
Nog even en we krijgen elke dag een nieuwe build. Op de desktop heb ik hem nu toch even geweigerd, dus alleen nu op de laptop.
Valt het jullie ook op dat start weer eens een keer veranderd is? In de vorige build zag ik het al; voor de app's te kunnen zien moet je een apart friemeltje aanklikken,
Bedankt voor de tip. Gevonden en weer aangezetblmp schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 19:20:
[...]
Zover ik weet staat het aangepaste startmenu standaard uit (was bij mij wel). In de settings gewoon aan of uit te zetten naar voorkeur. Klik zelf toch bijna nooit door de all apps lijst, gewoon Windows toets, typen, enter en klaar. Dus nu lekker compact en informatief (naar mijn mening).
Mijn wilde van 942 direct naar 14951 (pc-prerelease stond erachter?), maar na de reboot weer vast op het windows logo, hele nacht zo laten liggen, tot vanochtend dat er een 'error was' en heb dus een rollback gekregen. Vervolgens updates zoeken, zegt hij weer uptodate, terwijl mijn system info nog 14942 zegt.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verdorie, ze hebben de link naar Control Panel uit het context menu van de startknop gehaald. Die gebruik ik graag dus heb ik van mijn rechten gebruik gemaakt er wat over te zeggen en een bestaande post te upvoten.
[ Voor 35% gewijzigd door EricJH op 27-10-2016 00:48 ]
In 14951 was het ook niet meer aanwezig zie ik nu.
Een apart app'je om de belangrijkste instellingen te doen:
https://translate.googleu...XBZpa8p-pv4b0cRfo6VWivUyA
[ Voor 69% gewijzigd door racinfo op 27-10-2016 08:51 ]
EricJH schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 16:19:
Announcing Windows 10 Insider Preview Build 14955 for Mobile and PC
Verdorie, ze hebben de link naar Control Panel uit het context menu van de startknop gehaald. Die gebruik ik graag dus heb ik van mijn rechten gebruik gemaakt er wat over te zeggen en een bestaande post te upvoten.

Dat wordt dus de godmode-optie gebruiken om alles te kunnen zien?
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
1. Klik met rechtmuisknop op start (of W-Key + X)
2. Kies geheel bovenaan voor Programma's en Onderdelen
3. Klik met rechter muisknop op "alle configuratie onderdelen" en kies adres kopieren
zie plaatje

4. Klik dan op je desktop (buroblad) met rechter muisknop en kies snelkoppeling plakken.
5. Je hebt nu een icoon met link naar het klassieke configuratiescherm.
ps.
Je kunt natuurlijk ook gewoon bovenaan op regel configuratie scherm klikken

[ Voor 12% gewijzigd door racinfo op 30-10-2016 10:18 . Reden: plaatje ]
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
is everything cool?
Gewoon modern met je tijd meegaan
Edit
De nieuwe build 14959 ook op mijn andere laptop geplaatst, maar dit gaat niet
geheel zoals het hoort. Feedback al verzonden aan Bill.
[ Voor 54% gewijzigd door racinfo op 04-11-2016 17:48 ]

Edit
De preview 14965 doet het nu ook goed op de Toshiba
Edit2
Ik bemerk wel vreemde zaken bij gebruik van browser Mozilla Firefox; alsof hij niet internet opgaat maar een bestand uit de cache (zie je aan de url) probeert op te halen; zo kan je bijv. ook geen Telegraaf of Teletext oproepen.
Explorer en Edge werken echter normaal.
Edit3
Instellingen is verdwenen uit start, is geen proleem. Rechtermuisknop en settings werkt nog.
[ Voor 148% gewijzigd door racinfo op 15-11-2016 19:19 ]
UPDATE 11/16: We have released Windows 10 Insider Preview Build 14965 for PC only to Windows Insiders in the Slow ring.
Edit: is geinstalleerd.
[ Voor 7% gewijzigd door EricJH op 18-11-2016 04:47 ]
Ook Edge had moeite om bepaalde sites weer te geven (maar wel minder moeite dan Firefox of IE).
Tevens werkte de Citrix Receiver niet meer (allerlei vage errors). Die heb ik toch echt nodig voor mijn werk...
Oo Kaspersky (Internet Security 2017) sprong regelmatig in een "Malfunction". Hij repareert zichzelf wel weer, maar toch... Malwarebytes crashede ook direcxt bij het starten.
Na een revert naar 14931 werkt alles weer als een zonnetje.
Die 14965 is imho wel een van de slechtse builds die ik gezien heb de laatste 2 jaar...
[ Voor 7% gewijzigd door wildhagen op 18-11-2016 20:33 ]
Virussen? Scan ze hier!
Nou niet meteen 14965 de schuld geven. Misschien dat bij jou de installatie niet goed is verlopen en heb je gewoon pech gehad.wildhagen schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 20:32:
Ik ben teruggegaan van build 14965 naar 14931 (in de Slow Ring). Met Build 14965 werkte Firefox totaal niet meer, meeste siten werden niet eens geladen, of compleet verkeerd. Ook Inrernet Explorer had moeite met bepaalde sites.
Ook Edge had moeite om bepaalde sites weer te geven (maar wel minder moeite dan Firefox of IE).
Tevens werkte de Citrix Receiver niet meer (allerlei vage errors). Die heb ik toch echt nodig voor mijn werk...
Oo Kaspersky (Internet Security 2017) sprong regelmatig in een "Malfunction". Hij repareert zichzelf wel weer, maar toch... Malwarebytes crashede ook direcxt bij het starten.
Die 14965 is imho wel een van de slechtse builds die ik gezien heb de laatste 2 jaar...
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Er zijn op Internet wel meer vergelijbare (met name op browsergebied) meldingen te vinden over die build. Die lijkt gewoon wat minder goed te zijn dan normaal.
Virussen? Scan ze hier!
Komt omdat ze vanaf 14942 een andere systeem voor services zijn gaan gebruiken en die is nog steeds brak.wildhagen schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 10:47:
De installatie is zoals bij elke insider-build hier probleemloos verlopen,daar zat het probleem dus niet. De log was ook behoorlijk clean op dat vlak.
Er zijn op Internet wel meer vergelijbare (met name op browsergebied) meldingen te vinden over die build. Die lijkt gewoon wat minder goed te zijn dan normaal.
3rd party AV programma's werken niet goed en dat is al sinds begin oktober.
Ik heb 1 systeem daarom op 14936 laten staan en de andere 2 opnieuw geinstalleerd en op de Annicersary uodate laten staan zonder insiders ring
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Builds zijn up-to-date. Known issues volgen zo snel mogelijk.'
Known issues zijn toegevoegd.
[ Voor 34% gewijzigd door Meg op 23-11-2016 12:48 . Reden: Known issues toegevoegd. ]
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Met dat laatste zinnetje ga ik volledig mee; ik kon niet eens NOS Teletekst op beeld krijgen, met Edge lukte het wel maar mijn Firefox raakte geheel van slag.wildhagen schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 20:32:
Ik ben teruggegaan van build 14965 naar 14931 (in de Slow Ring). Met Build 14965 werkte Firefox totaal niet meer, meeste siten werden niet eens geladen, of compleet verkeerd. Ook Inrernet Explorer had moeite met bepaalde sites.
Edit
Ik heb via http://winaero.com/blog/h...0-build-14971-iso-images/ een ESD gedownload en er een ISO van gemaakt. Deze 14971 ben ik nu op mijn Toshiba Satellite aan het installeren.
Edit
Dit ging goed, alles werkte meteen prima.
Met de 14971 build werkt Firefox weer normaal op mijn T420
[ Voor 11% gewijzigd door racinfo op 01-12-2016 10:59 ]
Misschien wisten jullie het al, misschien niet, maar sinds 2 december 2016 worden Insiderbuilds uitgerold via UUP wat staat voor Unified Update Platform.
Het vrijgeven van alle buils, zowel in de SLOW en FAST ring komt hiermee op pauze te staan. Nieuwe builds zullen nu worden geleverd door het UUP.
Dit geldt enkel voor de Windows Insiders van de computer, voor de Windows Phone zal er niets veranderen.
Meer informatie is beschikbaar in het Windows Insider Blog. Informatie over het UUP kun je vinden op deze pagina.
Fijn weekend allen!

"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
[ Voor 35% gewijzigd door FREAKJAM op 03-12-2016 15:29 ]
is everything cool?
Geen probleem. 'k moet jullie toch een beetje up-to-date houden aangezien de andere TS-ers het niet doen. #boosophunFREAKJAM schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 15:27:
Dank voor deze nuttige post. Vond het al zo bijzonder dat er al een paar weken geen nieuwe builds waren! Fijn dat ze hebben nagedacht over de downloadsize, en dat via UUP de downloadgrootte een stuk kleiner zal worden.
In P:\$WINDOWS.~BT\Sources\SafeOS is een bestand met naam winre.wim. Zou daar een DVD image van te maken zijn als een soort reddingsboot?
Bedankt voor het aangeven, ik heb de topicstart weer bijgewerkt.TheVMaster schreef op donderdag 8 december 2016 @ 00:12:
En het is weer tijd voor een nieuwe build in de Fast ring : Build 14986. En dit keer een heeeele boel Cortana features.
Verwijderd
Wat ik totaal niet gebruikTheVMaster schreef op donderdag 8 december 2016 @ 00:12:
En het is weer tijd voor een nieuwe build in de Fast ring : Build 14986. En dit keer een heeeele boel Cortana features.

De WIM -indelingEricJH schreef op donderdag 8 december 2016 @ 01:19:
Hmm, er is geen install.esd meer. Die kopieerde ik altijd naar een andere map om er een DVD image van te maken voor het geval een schone installatie nodig mocht zijn. Is dit de opstap naar UUP?
In P:\$WINDOWS.~BT\Sources\SafeOS is een bestand met naam winre.wim. Zou daar een DVD image van te maken zijn als een soort reddingsboot?
stelt een disk image te worden geopend op meerdere computers van verschillende platforms en kunnen bootable gemaakt worden . Het maakt het ook bestand componenten worden beheerd zonder het opstarten van de gehele afbeelding .
Tja...dat is ook niet verplicht natuurlijk.
Ik wist niet hoe gauw ik het uit moest zetten in build 14986 toen ik per ongeluk plots elke letter die ik intypte door de luidspreker (in keurig Nederlands!) te horen kreeg.
?racinfo schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 07:15:
[...]
Ik wist niet hoe gauw ik het uit moest zetten in build 14986 toen ik per ongeluk plots elke letter die ik intypte door de luidspreker (in keurig Nederlands!) te horen kreeg.
Cortana spreekt geen Nederlands. Waarschijnlijk heb je een narrator functie ingeschakeld gehad. Cortana leest nooit letter voor letter voor tijdens het typen...
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Ik weet wel zeker dat ik dit niet eerder meemaakte in een Build, dus waarom nu wel?Swerfer schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:01:
[...]
?
Cortana spreekt geen Nederlands. Waarschijnlijk heb je een narrator functie ingeschakeld gehad. Cortana leest nooit letter voor letter voor tijdens het typen...
Nou, dat is echt geen Cortana. Dat is de Narrator...die kun je activeren door (perongeluk) een toetsencombinatie in te drukken.racinfo schreef op Saturday 10 December 2016 @ 18:33:
[...]
Ik weet wel zeker dat ik dit niet eerder meemaakte in een Build, dus waarom nu wel?
Ik deel je mening, bij reset was het weer over.TheVMaster schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 19:14:
[...]
Nou, dat is echt geen Cortana. Dat is de Narrator...die kun je activeren door (perongeluk) een toetsencombinatie in te drukken.
Als ze Cortana in het Engels (keuze!) nu beschikbaar stellen voor alle landen en talen dan heb je in ieder geval de keuze of je het wilt gebruiken. Nu kan het niet. Ja tenzij je je Windows op Engels zet.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Ze zijn bang dat de ervaring dan niet goed genoeg is omdat Cortana niet op jouw land is ingesteld. Je krijgt dan minder goede resultaten terug dan je zou verwachten en dan zou Cortana een negatieve naam kunnen krijgen.Dragunov schreef op maandag 12 december 2016 @ 12:30:
Al genoeg mensen hebben inderdaad dit voorstel gedaan via de Insiders Hub, maar Microsoft blijft eigenzinnig bezig en doet wat het wilt doen
Dus dit schijnt niet echt het probleem te zijn...
Laatste update: https://blogs.windows.com...6-pc/#F6QpHx8qB1E7sQID.97
WTF? Geen BSOD's meer in de toekomst dus, maar GSOD's (iig voor Insiders)...
[ Voor 66% gewijzigd door wildhagen op 29-12-2016 12:01 ]
Virussen? Scan ze hier!
Ik probeer via Edge naar YouTube.com te gaan, maar krijg dan de melding dat de pagina niet bereikbaar is.
Zelfde geldt voor accounts.google.com.....
Maar als ik dan een InPrivate sessie open in Edge dan zijn de pagina's in een keer wel bereikbaar..... rara...
Wie heeft hier een oplossing voor?
Adblock en Firewall zijn het probleem niet....
Dan is er vast iets mis met je cache en/of temp files aangezien die niet gebruikt worden bij de inprivate modus. Edge al eens gereset?roches schreef op donderdag 29 december 2016 @ 17:30:
Hier een ander probleem wat ik niet op kan lossen.... (insider preview 14986)
Ik probeer via Edge naar YouTube.com te gaan, maar krijg dan de melding dat de pagina niet bereikbaar is.
Zelfde geldt voor accounts.google.com.....
Maar als ik dan een InPrivate sessie open in Edge dan zijn de pagina's in een keer wel bereikbaar..... rara...
Wie heeft hier een oplossing voor?
Adblock en Firewall zijn het probleem niet....
is everything cool?
heb jij toevallig startisback++ geinstalleerd, ik kom er zojuist achter dat edge bij verwijdering van dit programma het weer doet.
ik draai ook met insider preview 14986.
[ Voor 12% gewijzigd door Wildebeast op 29-12-2016 19:29 ]
Nadat ik ook alle geschiedenis in Egde geruimd had en een sfc /scannow had gedaan....
[ Voor 30% gewijzigd door roches op 29-12-2016 19:39 ]
hier het zelfde probleem. zowel op desktop als op phone.
Het probleem lijkt SSL gerelateerd te zijn. Echter op mijn telefoon kan ik op mijn werk google wel benaderen.
De telefoon van mijn vrouw heeft een reguliere build, en geen problemen.
Op internet word gesuggereerd dat er problemen kunnen zijn met de tijd sync.
Edit: Oke, zonet TLS 1.2 uitgeschakeld, en Google werkt weer op de desktop.
Todo: hoe doe ik dit op de telefoon?
[ Voor 15% gewijzigd door Fiander op 30-12-2016 21:31 . Reden: telefoon ipv werk geschreven. ]
Deze sig is een manueel virus!! Als je dit leest heb je het. Mail dit bericht naar iedereen die je kent, en verwijder alle bestanden van je computer.
Ik kon ook inderdaad geen Google meer bekijken op de PC en de Phone, Op de PC is opgelost (door router te resetten?) maar op de telefoon nog steeds geen Google, ook niet op een ander wifi netwerk...Fiander schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 19:32:
hoi roches,
hier het zelfde probleem. zowel op desktop als op phone.
Het probleem lijkt SSL gerelateerd te zijn. Echter op mijn telefoon kan ik op mijn telefoon google wel benaderen.
De telefoon van mijn vrouw heeft een reguliere build, en geen problemen.
Op internet word gesuggereerd dat er problemen kunnen zijn met de tijd sync.
Edit: Oke, zonet TLS 1.2 uitgeschakeld, en Google werkt weer op de desktop.
Todo: hoe doe ik dit op de telefoon?
Edit:
In-Private doet hij het wel...
[ Voor 29% gewijzigd door Swerfer op 31-12-2016 11:16 ]
ik heb hetzelfde probleem ook een paar dagen. weet het nog niet op te lossen.
@Fiander
tip opgevolgd , tls 1.2 uitgezet en google doet het weer.

[ Voor 29% gewijzigd door Wildebeast op 01-01-2017 22:37 ]
Edit:
Grappig, na 10 seconden 100% download en daarna liep die stapsgewijs terug naar 19%

[ Voor 114% gewijzigd door Swerfer op 09-01-2017 19:46 ]
Verwijderd

Het advies is ook om het niet te draaien op een systeem dat je dagelijks gebruikt.Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:53:
Build 15002 zorgt ervoor dat de taskbar totaal niet meer reageert (als ie al tevoorschijn komt) en ik kwam erachter dat ik niet terug kan naar de vorige build. Moet dus de vorige build from scratch installeren. Ach ja, dat weet je als je betasoftware draait
Verwijderd
/me is eigenwijsMarkimoo schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:59:
[...]
Het advies is ook om het niet te draaien op een systeem dat je dagelijks gebruikt.
Ach maakt ook niet uit, ik heb toch overal backups van. Maar dit is de eerste keer in lange tijd dat een nieuwe build bij mij niet werkt.
Hier hetzelfde, ben gewend elke keer creative drivers opnieuw te moeten doen, maar nu crashed anticheat software ook voor bepaalde games. Dat kunnen we natuurlijk niet hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 16:08:
[...]
/me is eigenwijs
Ach maakt ook niet uit, ik heb toch overal backups van. Maar dit is de eerste keer in lange tijd dat een nieuwe build bij mij niet werkt.
Eerlijk te zijn, dit is eerste keer sinds insider dat ik een rollback doe.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd

Bij de vorige build is het me uiteindelijk gelukt alles gedownload te krijgen voor succesvolle installatie. Bij deze ga ik wachten tot een keer 's nachts. Ik heb huisgenoten om rekening mee te houden.
Ik heb dit ooit eerder gezien bij beta builds van Windows 7 als ik me niet vergis. Maar dat was met een Speedtouch ADSL 2 modem/router.
Het enige is dat mijn NL versie nu weer Engels is maar dat zet je zo weer terug.
Verwijderd
Hoe verander je dit? Bij mij staat ie op Slow Ring, maar het vakje is grijs. Ik kan het niet veranderen.
Klagen bij de Rabobank. (:Swerfer schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 18:03:
Ha, die 'blue light' setting zorgt ervoor dat mijn Rabobank scanner de code niet meer kan lezen...
Gewoon uitzetten dan.Swerfer schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 18:03:
Ha, die 'blue light' setting zorgt ervoor dat mijn Rabobank scanner de code niet meer kan lezen...
[ Voor 16% gewijzigd door Dragunov op 13-01-2017 12:15 ]
Het is geen kleine (Fast ring) upgrade; na downloading 0-100% een complete vernieuwde 0-100% update weer met de nodige reset's ertussen.ShitHappens schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 18:32:
Ik heb inmiddels al 2x "Update toepassen en afsluiten" gedaan, maar na het inloggen blijkt dan gewoon alsnog dat ik op build 14986 blijf zitten en dus niet upgrade
Change log: https://blogs.windows.com...ew-build-15007-pc-mobile/
Gamertag: YazNL
Had ik ook. Even opnieuw opstarten, kreeg ik settings niet open, nog een keer opnieuw opstarten, even gewacht, settings opende en de download ging van start...Yaz schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 16:05:
Het grootste probleem nu alleen is dat het downloaden van de update vaak niet start.
Hmm... Bij mij ook ja...Dragunov schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 18:17:
Wel heb ik nu het probleem dat Instellingen in Microsoft Edge niet opengaat, crasht browser
En Chrome daarentegen heeft altijd al goed gewerkt
Deze workaround help:Dragunov schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 21:39:
Heb ik reeds gemeld in Feedback Hub, ook is er een forum waar ik inlog, terug op een scherm kom waar ik niet meer ben ingelogd...
En Chrome daarentegen heeft altijd al goed gewerkt
- Open File Explorer
- Navigate to this folder: C:\ProgramData\Microsoft\Spectrum
- Select the “PersistedSpatialAnchors” folder > click Delete
- Reboot the PC.
Enkel nog het inloggen op een bepaald forum verloopt niet goed, daar blijf ik uitgelogd, nadat forum wel eerst zegt dat ik ben ingelogd en terug naar ander scherm springt met de verschillende subforums
ALLEEN ervaringen met en discussie over het gebruik van Windows 10 Insider Preview builds!. Lees altijd de Topic Start voordat je begint met posten.
De reguliere Windows 10 versies? Bespreek die in het gewone topic : [Windows 10] Ervaringen & Discussie - Deel 2
Voor Windows Server 2019 Insider Preview Ervaringen & Discussie kun je hier terecht.
Problemen met Upgraden / Installeren van Windows 10?
Om te voorkomen dat het ervaringen topic overstroomt, graag je uitdagingen hier bespreken. Posts die in het ervaringen topic worden geplaatst, worden zonder meer verwijderd (of verplaatst) zonder verdere mededeling.