Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:08
BM schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:24:
Heb die mail niet gehad terwijl ik toch op 2 accounts al een aardig tijdje insider ben. Jammer, dat zou een SP4 misschien toch aantrekkelijker maken :p

Ondertussen dacht ik mijn store probleem van hierboven op te lossen met de 'standaard' reset truc via PowerShell. Dat zorgt ervoor dat de store nu dus helemaal niet meer opstart. Al vanalles geprobeerd, maar zelfs op een leeg, nieuw aangemaakt profiel werkt het niet. Zelfs een update naar de laatste insider versie lostte het probleem niet op.

Edit: probleem lijkt ondertussen verspreid te zijn naar praktisch elke 'Store App' van Microsoft. Normaal zou ik ze uninstallen en weer opnieuw installeren, maar zonder Store word dat lastig :p

Nog even kijken naar een moment waarop ik m'n pc kan restoren, tenzij iemand nog een briljante oplossing weet.
Ik heb hetzelfde probleem, al van alles geprobeerd maar wil niet lukken.
Enige app die nog werkt is Edge alle overige openen en sluiten direct weer.

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

En weer een nieuwe build uit; nu build 14372. Fixed een paar bugs lijkt het en een nieuw known issue.
This build is just one build newer than the last one but has a handful of fixes to improvement overall performance and reliability.
When you enable Developer Mode in this build, you will receive an error message because the necessary package needs from Windows Update isn’t being published appropriately. This will prevent you from using Device Portal. We’re working to get this fixed as soon as possible. You can still F5 deploy apps from Visual Studio to your PC.
https://blogs.windows.com...-14372-for-pc-and-mobile/

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shadowman12 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 19:15:
Kreeg gisteren een mail, dat omdat je insider bent, je korting krijgt op een Surface Pro 4. Nette actie. Meer mensen die gehad?
Nope niet gehad..maar eh....hebben we het over 200-500 euro korting? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ik nog steeds de enige die regelmatig een heftige vastloper heeft waarbij het hele systeem echt hangt en alleen op te lossen is door de powerknop even in te houden (gezien reset niet werkt)?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:25:
Ben ik nog steeds de enige die regelmatig een heftige vastloper heeft waarbij het hele systeem echt hangt en alleen op te lossen is door de powerknop even in te houden (gezien reset niet werkt)?
Ik had dit bij build 14371 op mijn Surface Pro 3 ook. Build 14372 lijkt stabieler. Build 14372 is ook rommel. Steeds hoge memory en cpu :(

[ Voor 7% gewijzigd door FREAKJAM op 24-06-2016 13:04 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
TheVMaster schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 01:22:
[...]

Nope niet gehad..maar eh....hebben we het over 200-500 euro korting? O-)
199,80 dus bijna 200 (bij de 128GB variant van de Pro 4)

Bij de duurste Pro 4 (512GB /i7/ 16GB),krijg je 489,80 korting

[ Voor 18% gewijzigd door Turdie op 24-06-2016 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shadowman12 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:41:
[...]

199,80 dus bijna 200 (bij de 128GB variant van de Pro 4)

Bij de duurste Pro 4 (512GB /i7/ 16GB),krijg je 489,80 korting
En....ga je hem nu bestellen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
TheVMaster schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:22:
[...]

En....ga je hem nu bestellen? :P
Nee denk het niet, met korting vind ik hem nog te prijzig, en mijn Pro 2 werkt/is nog prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shadowman12 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 19:03:
[...]

Nee denk het niet, met korting vind ik hem nog te prijzig, en mijn Pro 2 werkt/is nog prima.
Op zich is die Pro 2 aardig...vind alleen de beeldschermverhouding erg ruk.....ach....ik zit weer achter een gewone laptop...moet die Pro 4 nog steeds 'regelen'....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:08
14372 geïnstalleerd en alle problemen met de apps en de store zijn verholpen. Build draait hier verder prima nog geen issues tegengekomen.

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 10:28
Build 14376 is hier nu rustig aan het binnendruppelen op zowel de phone als de Surface :)

https://blogs.windows.com...-14376-for-pc-and-mobile/

Zie ook dat er een explorer bug is opgelost waarbij hij crashed als WhatsApp een notification geeft. Daar ben ik heel blij mee aangezien die toch wel irritant was als je een spelletje aan het spelen was en ineens leek alles te hangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vond deze eigenlijk nog wel het meest bijzonder:
Known issues for PC

We don’t have any known issues to list at the moment for PC. If anything comes up, we’ll update this post and add them here.
De laatste 2 builds (14371/14372) zijn erg instabiel op mijn Surface Pro 3. Hopelijk is deze build stabieler :)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:17
Heb al sinds build 14366 dat mijn Kobo E-Reader niet meer herkend wordt door Windows. Hij ziet hem wel als schijfletter. maar kan hem helemaal niet benaderen. Ook Calibre ziet hem niet :/ Maar even een ticket aangemaakt hiervoor, en maar terug naar stable build (aangezien deze bug ook niet opgelost is in build 14372 welke ik net geinstalleerd heb)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:01
En 14379 zag het licht voor Desktop en Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij hebben ze haast daar _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13:44
Als het zo doorgaat ga ik naar de slow ring. Blijf updaten zo en merk zelf eigenlijk niet zo heel vaak verschillen tussen de builds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
EdwinB schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 12:02:
Als het zo doorgaat ga ik naar de slow ring. Blijf updaten zo en merk zelf eigenlijk niet zo heel vaak verschillen tussen de builds.
Zo vlak voor een grote (anniversary) release kan het even hard gaan inderdaad...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EricJH
Voor de liefhebbers: Announcing Windows 10 Insider Preview Build 14383 for PC and Mobile
[...]

On PC, you will notice a few things are different with this build. For example, the desktop watermark is now gone. This is because we’re beginning to check in final code in preparation for releasing the Windows 10 Anniversary Update to customers on August 2nd.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze hebben eindelijk deze bug gefixxed, die zat er al vrij lang in. Ik gebruik Windows 10 ook op mijn werk en ik RDP bijna heel de dag door naar servers en werd bijna gek van deze bug.
We fixed an issue where connecting to a PC using Remote Desktop when a maximized window is immediately behind the Remote Desktop dialog would result in the subsequent the Credential UI window being displayed behind the maximized window.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Insider build 14385 is inmiddels uit. Niet teveel fixes op de lijst, maar vond vooral eigenlijk deze wel interessant .. voornamelijk omdat ze specifiek zeggen 'Surface devices'.
We have improved battery life for Surface devices.
De complete fix lijst overigens:
•You should no longer see a notification pop-up once a day saying that your Windows evaluation copy expires on 7/15/2016. I know this has caused a lot of you some angst so thank you for being patient.
•We have improved battery life for Surface devices.
•We fixed an issue resulting in Spotify sometimes crashing while playing music.
•We fixed an issue resulting in the Google Chrome window being clipped on the top when maximized.
•We fixed an issue with Mobile Hotspot that could result the host device bug-checking (bluescreen) and rebooting if it was sharing on a 5GHz band and the connected device browsed to certain websites.
•We fixed an issue where the pin prompt shown when connecting to certain VPNs would display behind the other open windows.
•We fixed an issue resulting in LastPass and AdBlock extensions for Microsoft Edge not showing the expected context menu items or status information in subsequently opened Edge windows. We also fixed an issue where the current tab in Edge might hang after exiting Web Notes.
•Projecting to a PC auto-discoverability is off by default. To have your PC beacon so it can be discovered and you can project to it through the Connect quick action from a Continuum enabled phone or another PC, go to Settings > System > Projecting to this PC and set “Windows PCs and phones can project to this PC when you say it’s OK” to “Available everywhere” or “Available everywhere on secure networks”. You can also set other settings on this page to your preference.
bron https://blogs.windows.com...-14385-for-pc-and-mobile/

[ Voor 92% gewijzigd door blmp op 10-07-2016 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Net build 14388 in de slow-ring geinstalleerd, upgrade (vanaf 14372) verliep prima, merk eigenlijk weinig verschil. Watermark rechtsonder is nu wel weg :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
Ik 14385 clean geinstalleerd en zag eergister pas dat ik nog niet stond aangemeld als Insider.

Ik checkte net uit nieuwsgierigheid Feedback Hub omdat het zo lang stil was en zag dat 14388 gemist had en vandaag 14390 uit is gekomen: Announcing Windows 10 Insider Preview Build 14390 for PC and Mobile:
[...]

The Microsoft Edge Team has a new extension to tell you about that many of you have been waiting for:
Amazon Assistant: Amazon’s official browser extension is now available for Microsoft Edge! Amazon Assistant helps you make better decisions wherever you shop online by giving you access to Deal of the Day, Product Comparison, Wish List and Shortcuts to your favorite Amazon destinations. Check out all of the available extensions by launching Microsoft Edge, opening the “…”menu, selecting “Extensions” and then clicking “Get extensions from the Store”.”

Improvements and fixes for PC
You should no longer see the error code 0x80004005 when enabling Developer Mode on the “For Developers” Settings page if your PC is using a non-EN-US language.

[...]
Niet zo spannend dus.

En voor de volledigheid Announcing Windows 10 Insider Preview Build 14388 for PC and Mobile:
[...]

A few of the most notable fixes are listed below.
We have updated the Store to version 11606.1001.39 with bug fixes.
We fixed an issue where Narrator keyboard shortcuts would not work after locking your PC and then logging back in and going to your desktop.
We fixed an issue where Narrator would not read the date and time under Settings > Time & language > Date & time.
We fixed a TPM driver crash that could result in the device bug-checking (bluescreen) and rebooting.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
zie dat t al gepost is nml :)

[ Voor 87% gewijzigd door Dutch2007 op 16-07-2016 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

390? Ik heb net 388 erop :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Nou ja er kan best veel gefixt zijn natuurlijk (kleine dingen). Ze beweede van 14376 -> 14379 ook 1600 'issues' gefixt te hebben (zullen wel commits zijn maar ach). Dus er kunnen nu ook maar zo 1000 'fixes' geweest zijn van 14388 -> 14390.
Ja bah ... we krijgen nou teveel builds hoor nou is het niet meer leuk :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blmp schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:21:
[...]

...
Ja bah ... we krijgen nou teveel builds hoor nou is het niet meer leuk :+ :P
Allemaal van die minor fixes die problemen oplossen waar ik (en waarschijnlijk een hoop andere users) geen last van hebben? Gooi de boel op 1 grote hoop en be done with it. Gooi anders een nieuwe build ring open :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:27:
[...]
Gooi anders een nieuwe build ring open :P
Dat is dus de slow-ring...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swerfer schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:34:
[...]

Dat is dus de slow-ring...
Meh die is te traag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:27:
[...]

Allemaal van die minor fixes die problemen oplossen waar ik (en waarschijnlijk een hoop andere users) geen last van hebben? Gooi de boel op 1 grote hoop en be done with it. Gooi anders een nieuwe build ring open :P
Maar dat is wel het doel van de slow ring ja, minder builds en meer veranderingen 'op 1 grote hoop' tov de voorgaande.
In het begin inderdaad wel, maar het valt de laatste weken toch wel mee, . In +/- een maand tijd 14367, 14372 en 14388.

[ Voor 51% gewijzigd door blmp op 16-07-2016 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw1light
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:09

tw1light

I'm alive

Ik ervaar bij de nieuwere builds in toenemende mate dat er momenten van 'vasthangen' optreden in mijn syteem (lenovo y500). Disk usage in de taskmanager schiet naar 100%, programma's reageren even niet meer, maar de muis kan ik nog wel bewegen. Dit duurt vaak 1 tot 2 minuten. Meer mensen hier last van? Mensen tips hoe ik het probleem verder kan uitzoeken? Een schone installatie heeft het probleem ook niet opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey #WindowsInsiders we released a Cumulative Update (KB3176925) for 14393 PC+Mobile devices for Fast Ring. List of fixes will be in FB Hub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las dat build 14393.3 waarschijnlijk de RTM versie is. Kan iemand mij vertellen of je met deze build uit het insider programma kunt stappen? Ik installeer vandaag windows 10 voor iemand en wil dan meteen Redstone erop zetten. Dan moet de laptop dus tijdelijk naar de fast ring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2016 @ 07:18:
Ik las dat build 14393.3 waarschijnlijk de RTM versie is. Kan iemand mij vertellen of je met deze build uit het insider programma kunt stappen? Ik installeer vandaag windows 10 voor iemand en wil dan meteen Redstone erop zetten. Dan moet de laptop dus tijdelijk naar de fast ring.
Durf niet zeker te zeggen of je er al helemaal uit kan stappen, maar je kan al wel schakelen naar Release Preview zodat je dus alleen maar cumulatieve updates krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:15

Saven

Administrator

Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2016 @ 07:18:
Is die build nergens als iso via een fatsoenlijke manier te downloaden? Geen zin in gerommel met fast ring; wil een clean install doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13:44
Saven schreef op maandag 25 juli 2016 @ 22:40:
[...]

[...]

Is die build nergens als iso via een fatsoenlijke manier te downloaden? Geen zin in gerommel met fast ring; wil een clean install doen.
Even een weekje wachten en dan kun je direct aan de slag met de Anniversary Update (http://news.microsoft.com...06urbips7ea7109ihfcqmehsb). Zodra die op mijn PC staat stop ik ook even met Insider builds. Moet toch iets te vaak lang wachten omdat er weer een nieuwe build met 2,5 fix in zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blmp schreef op maandag 25 juli 2016 @ 16:07:
Durf niet zeker te zeggen of je er al helemaal uit kan stappen, maar je kan al wel schakelen naar Release Preview zodat je dus alleen maar cumulatieve updates krijgt.
Saven schreef op maandag 25 juli 2016 @ 22:40:
Ik vond gisteren zelfgemaakte ISO's maar daar begin ik niet aan. Mij te onbetrouwbaar. Dan maar met een kleine maar officiële omweg. De laptop draait inmiddels op een heel cleane installatie. Je kunt met build 14393.3 dus inderdaad terug naar de productiering. Ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 10:44
Pfff... Mijn virtual desktop met build 14393.5 wil maar niet fatsoenlijk opstarten...
Blijft met een zwart scherm zitten, zonder dat ik verder wat kan, maar pakt wel 100% CPU.

Dat wordt ws een reset, maar daar heb ik eigenlijk geen zin, tot de anniversary update uit is, want dan kan ik gewoon een clean install doen...

Iemand nog tips?

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
Er wordt hard gewerkt aan last minute verbeteringen: Cumulative Update Build 14393.5 for PC and Mobile now available
We have released a Cumulative Update (KB3176927) to Windows 10 Insider Preview Build 14393 on PCs and Mobile devices which will bring the build number to 14393.5. This Cumulative Update includes a handful of fixes:
  • We have improved reliability and performance of Microsoft Edge with AdBlock and LastPass extensions enabled. These extensions should continue to work after installing other extension updates from the Store.
  • We fixed an issue causing battery to drain due to runaway CPU processes while a device is idle.
  • We also fixed a battery life issue due to the proximity sensor always running on some devices.
  • We fixed an issue causing Store apps to stop launching due to a licensing issue.
  • We have fixed an issue that results in Windows Updates being delayed on systems with Connected Standby.
  • We fixed an issue where the Korean IME would not have the correct composition on some custom TSF3 edit controls on PC.
  • We fixed an issue where you might not be able to type in text into Search or some Store apps without having to restart the process.
  • We have fixed an issue where keyboard input on some Windows tablet devices would not rotate to landscape normally.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:19

icecreamfarmer

en het is

Is er een manier om het startmenu van win8 terug te krijgen op win10 inc horizontaal scrollen?
De huidige interface is voor mijn surface wel een achteruitgang.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

icecreamfarmer schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:58:
Is er een manier om het startmenu van win8 terug te krijgen op win10 inc horizontaal scrollen?
Teruggaan naar Windows 8 of een oude Windows 10 build :+

Geloof niet dat er een andere oplossing is: dit is de manier hoe het nu eenmaal is. Je kan natuurlijk feedback geven in de feedback hub voor verbeteringen.

[ Voor 24% gewijzigd door blmp op 28-07-2016 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

blmp schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:45:
[...]

Teruggaan naar Windows 8 of een oude Windows 10 build :+

Geloof niet dat er een andere oplossing is: dit is de manier hoe het nu eenmaal is. Je kan natuurlijk feedback geven in de feedback hub voor verbeteringen.
Er is dus geen 3th party app die het kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

icecreamfarmer schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 18:22:
[...]

Er is dus geen 3th party app die het kan?
Wellicht zijn er apps die iets soortgelijks kunnen fixen maar het is nooit hetzelfde natuurlijk. Zoals Start 10 en Classic Shell om er twee te noemen, maar daar heb ik 0,0 ervaring mee gezien het startmenu mij wel bevalt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Die geven allemaal de mogelijkheid om naar win7 maar niet win8 terug te gaan.
Overigens heb ik op mijn desktop een programma gedownload wat de privacy settings van win10 aanpast. NU wilde ik dat ook doen voor mijn tablet maar ik ben de naam vergeten en krijg het ook niet terug gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
icecreamfarmer schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:58:
Is Tablet Mode ingeschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

EricJH schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 20:55:
[...]
Is Tablet Mode ingeschakeld?
Maakt niet uit scrollen blijft verticaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Nee, voor zover ik weet is er niets aan te doen. Microsoft heeft de touch user experience een beetje vernaggeld met Windows 10 en komt pas straks met de update van 2 augustus met een aantal dingen die er al lang en breed in hadden moeten zitten.

Waar je in 8.1 door het OS kon vliegen met bepaalde swipes is het allemaal flink minder voor de Surfaces in Windows 10 helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:22

afterburn

No more...

Build 14393 zit inmiddels in de release preview ring.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Ik heb mijn laptop weer ff in de insider ring gezet zodat ik alvast kan genieten van de anniversary update :P
Echter als ik hem laat zoeken, ook na herstart, ongeacht welke ring, hij vindt geen updates? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

CAP-Team schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:35:
Ik heb mijn laptop weer ff in de insider ring gezet zodat ik alvast kan genieten van de anniversary update :P
Echter als ik hem laat zoeken, ook na herstart, ongeacht welke ring, hij vindt geen updates? :?
Kan een paar uur duren voor je in de queue zit. Waarschijnlijk als je morgen vroeg checked krijg je de update gewoon binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
blmp schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:53:
[...]

Kan een paar uur duren voor je in de queue zit. Waarschijnlijk als je morgen vroeg checked krijg je de update gewoon binnen.
Ik heb inderdaad hetzelfde. Moet je hem daarvoor aan laten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

koelkast schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:54:
[...]

Ik heb inderdaad hetzelfde. Moet je hem daarvoor aan laten staan?
Zover ik weet niet. Zou als het goed is server-side verder moeten gaan na je aanmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Nou ja dan zien we het morgen wel d:)b

[update]
Volgende ochtend werd 14393 netjes geïnstalleerd
[/update]

[ Voor 49% gewijzigd door CAP-Team op 01-08-2016 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
Inmiddels heeft cumulatieve update KB3176929 het licht gezien die het versienummer verhoogt naar 14393.10:
This update includes quality improvements. No new operating system features are being introduced in this update. Key changes include:
  • Improved reliability of background tasks and extensions for Microsoft Edge.
  • Addressed licensing issue that prevents apps from activating.
  • li]Addressed issue that prevents changing display orientation after attaching a keyboard dock.[/li]
  • Addressed issue with scheduled update scans that are delayed during Connected Standby.
  • Addressed issue that sometimes prevent Extensible Application Markup Language (XAML) apps from receiving keyboard input.
  • Addressed issue with event logging that creates very large virtual allocations.
  • Addressed issues that cause high battery drain when a Windows 10 Mobile device is idle or the screen is off.
  • Addressed additional issues with Cortana, Microsoft Query and Microsoft Excel compatibility, and the Korean Input Method Editor (IME).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Zo, build 14901 is beschikbaar. We zijn weer van start gegaan in de Fast-ring...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swerfer schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:26:
Zo, build 14901 is beschikbaar. We zijn weer van start gegaan in de Fast-ring...
Loopt nu binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roches
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-09 17:31
14901 is geinstalleerd, maar nu heb ik ineens rechtsonder in beeld Evaluatieversie enz. staan.... WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Euh, dat is toch normaal? Is bij vrijwel elke insider-versie zo, behalve de allerlaatste paar builds voor een grote major release (Threshold 2, Redstone 1 etc).

Niks nieuws verder.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:15
Net de update gedaan *Fast Ring* blijkbaar is er een bug met de cam, moet via code inloggen, gezicht wordt niet meer herkent ook na reboot niet.

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roches
wildhagen schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 20:29:
Euh, dat is toch normaal? Is bij vrijwel elke insider-versie zo, behalve de allerlaatste paar builds voor een grote major release (Threshold 2, Redstone 1 etc).

Niks nieuws verder.
Was ff een tijd uit de fast-ring gegaan, en dat had ik nog niet eerder opgemerkt... Kan ik het ook uitzetten? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

roches schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 20:58:
[...]

Was ff een tijd uit de fast-ring gegaan, en dat had ik nog niet eerder opgemerkt... Kan ik het ook uitzetten? :F
Er zijn geloof ik wel watermerk hacks maar of je je daar mee wilt bezighouden :+. Overigens is dat watermerk bij non-final builds altijd al het geval geweest sinds de start van het insider programma volgensmij.

Je had ook gewoon uit het insider programma kunnen stappen op 14393 dan was er niks aan de hand geweest :P.

[ Voor 13% gewijzigd door blmp op 13-08-2016 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Desktop zie ik haast toch niet aangezien ik alle programma's full screen draai :P

Geen bugs te merken met de nieuwe build verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roches
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 10:54:
Desktop zie ik haast toch niet aangezien ik alle programma's full screen draai :P

Geen bugs te merken met de nieuwe build verder.
Jawel hoor, de meeste schermen van Instellingen werken bij mij niet, die crashen allemaal wanneer je ze aan klikt. ;(

@hxk-clan: ik was juist weer ingestapt, nadat ik een tijdje een stabiele build nodig had maar nu niet meer.... dan ga ik er niet zomaar weer uit... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Wanneer gaan ze nou eigenlijk eens de num lock boot status aanpakken?
Feedback forum staat er vol mee dat num lock altijd bij booten uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

Inmiddels (fast) build 14905 binnen, alleen de powerknop werkt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

racinfo schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 20:31:
Inmiddels (fast) build 14905 binnen, alleen de powerknop werkt niet meer.
Goh, komt hij nu pas binnen bij jou? Build 14905 is al meer dan een week uit, en de bug in de powerknop is ook al meteen in de changelog gemeld...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Rechtermuisknop op Windows logo en zo kiezen om systeem af te sluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
Dragunov schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 22:20:
Rechtermuisknop op Windows logo en zo kiezen om systeem af te sluiten
Ik gebruik Alt+F4 uit de oude doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

Swerfer schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 21:17:
[...]

Goh, komt hij nu pas binnen bij jou? Build 14905 is al meer dan een week uit, en de bug in de powerknop is ook al meteen in de changelog gemeld...
Klopt, 23 aug om 7.51 uur

[ Voor 3% gewijzigd door racinfo op 29-08-2016 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pres_lincoln
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 12:39
En dat ze maar gauw weer met een volgende mogen komen, wat een brakke versie is dit in mijn geval.

Start menu ontzettend traag in opkomen, duurt soms wel 15 sec. voor ik het zie, en reageert dan ontzettend langzaam. Geldt eigenlijk voor de hele "taakbalk". In het geval wanneer het startmenu "hangt" mag ik ook wachten totdat ik de kalender krijg als ik op de tijd rechtsonder klik.

Mail, feedback-hub (en er zullen er vast nog wel meer zijn) die voor een tiental seconden het splash-screen laten zien en dan er zomaar weer uitklappen zonder enige melding, opvallend is daarbij dat ik onder in het taakmenu wel zie dat er een icoontje zou moeten komen van de applicatie, maar dit is een "leeg" icoontje.

En ik heb geen enkel idee waar het door komt, ik heb er alle 'bekende' tooltjes op los gelaten, maar geen enkele melding dat er ook maar iets op de achtergrond meedraait wat m'n systeem zou kunnen vertragen / verzieken. (hitman pro, search & destroy, MBAM, enzovoorts)

En met surfen, spelletje spelen geen enkele moeite. Wanneer de applicatie die ik geopend heb eenmaal loopt, nergens geen problemen mee, het is puur en alleen het startmenu, of wat dat aanstuurt zo lijkt het wel..

Next! :)

Installeer ik net de update van Nvidia naar versie 372.70, álle bovenstaande problemen in één keer opgelost. Alleen de apps die je opent en zichzelf meteen mysterieus weer sluiten blijft bestaan, maar daar ben ik na drie kwart jaar inmiddels wel aan gewend, het heet niet voor niets de fast ring :)

[ Voor 10% gewijzigd door pres_lincoln op 31-08-2016 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
En eerste.... :9 14915 wordt nu gedownload. Naast Improving app and update downloads in Windows 10 with Delivery Optimization zijn er de volgende veranderingen te melden:
  • We fixed the issue with being unable to use the power button on the Start menu.
  • We fixed the issue causing Cortana’s text to speech capabilities to not work. Cortana should be able to read text messages out loud for you, tell jokes, sing, or give verbal prompts as expected.[/li]
  • We fixed the issue causing the Settings app to crash on certain editions of Windows 10 when navigating to different settings pages due to a missing .dll file.
  • We made a number of improvements to translations, including fixing an issue in Windows Update where it would say “your phone is up to date” in French when confirming that your PC was up to date.
  • Changing functionality via Settings > Update & security > Windows Insider Program such as your ring settings should now work again on this build. For more information – see this forum post.
  • We fixed a compatibility issue from a recent platform change that causes apps such as Yahoo Mail, Trivia Crack, Google and the Skype Translator Preview app to crash.
  • We fixed an issue resulting in some Insiders experiencing a delay in Mail notification toasts appearing.
  • We fixed an issue where the “Open with” dialog’s “Look for another app on this PC” link wasn’t working if the dialog appeared after using the “Run” dialog to open a file with an unassociated file type.
  • We have updated the Connect flyout so that the clickable area for each device listed now spans across the full width of the flyout.
  • We fixed an issue where if a Chinese Input Method Editor is active it could result in logging in to not succeed after device goes into and is woken up from Connected Standby.
  • We fixed an issue where for certain websites in Microsoft Edge, using CTRL + A to select all text and then copying it and trying to paste it into Notepad wouldn’t paste anything.
  • We fixed an issue where importing favorites into Microsoft Edge from Internet Explorer would fail if the Favorites folder had been redirected to another folder, for example “C:\Users\<user>\Documents\Favorites”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:43
EricJH schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 19:35:
En eerste.... :9 14915 wordt nu gedownload. Naast Improving app and update downloads in Windows 10 with Delivery Optimization zijn er de volgende veranderingen te melden:
[...]
Net geïnstalleerd, maar krijg nu allemaal witte blokken waar normaal tekst te zien zou moeten zijn...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/e4BjYb4BMvivUWWwdwiXoBZw/thumb.jpg

Andere ook last van?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

Ik heb nu ook 14915 (160826-1902) net binnen gekregen maar van witte blokken geen last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Lijkt erop dat de grafische kaart niet meer goed wordt weergegeven. Veilige modus geeft wel goed beeld en als ik binnen device manager de grafische kaart uninstalleer en daarna reboot heb ik eerder heel even normaal beeld, totdat Windows automatisch de driver update. Is dat te stoppen? Dan zet ik hem bij de volgende build wel weer aan...

• racinfo

racinfo

E-MTB

Met dat weer appje in W10 is iets geks; het onthoudt de locatie niet meer. Dat is na de laatste upgrade. Zijn er meer die dat hebben?

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Nieuwe insider build is uit namelijk 14926 :).
Snooze in Microsoft Edge: We know you all love when we get creative with you, so we have added an experimental “Snooze” action on a tab in Microsoft Edge which provides you with a way to set a Cortana reminder on the website you are viewing.

Improving your PC upgrade experience: One of the ongoing feedback items we’ve heard is how the apps that come preinstalled with Windows will reinstall after each upgrade – particularly noticeable for our Insiders that receive multiple flights per month. We’ve heard your feedback, and starting with Build 14926, when your PC updates it will check for apps that have been uninstalled, and it will preserve that state once the update has completed. This means if you uninstall any of the apps included in Windows 10 such as the Mail app or Maps app, they will not get reinstalled after you update to a newer build going forward.

Making pin login easier: Ever tried to enter your pin, only to discover the numbers you’ve been typing are nowhere to be seen because Num Lock was off? We’re happy to announce that that will no longer happen! With this build, regardless of your Num Lock state, numbers will be input if you’re typing into the pin password field. Let us know what you think!
En natuurlijk een aantal bugfixes.

https://blogs.windows.com...d-14926-for-pc-and-mobile

[ Voor 23% gewijzigd door blmp op 14-09-2016 19:32 ]

• racinfo

racinfo

E-MTB

Gisteravond hem ook binnen gehaald, nu was mijn desktop de 1ste die hem had.
Even vlug de updatelijst doorgenomen, mij viel gelijk op dat gewiste windows 'apps nu niet meer teruggezet worden na een upgrade; die ergenis is dus voorbij.

Ze hebben wel de gebruikersovereenkomst aangepast die gaat in werking na vandaag :(

https://www.microsoft.com/nl-nl/servicesagreement/faq.aspx

[ Voor 75% gewijzigd door racinfo op 15-09-2016 09:07 . Reden: gebruikersovereenkomst en privacy ]

• Jester-NL
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Ben de nieuwe build nu aan het binnenhengelen.
Ik hoop dat het issue dat ik na de vorige build had daarin is opgelost. Ik draai al vanaf het allereerste moment insiderbuilds op mijn HP-laptopje. Na de laatste update wilde mijn wifi niet meer werken... De Ralink RT3290 gaf een error 37 in de device manager, en geen enkele actie van mij kon daar verandering in brengen.
* Jester-NL wacht het even af...

edit:
* Jester-NL editten doet...
Deze update heeft inderdaad het error 37 probleem verholpen.... godzijdank.

[ Voor 13% gewijzigd door Jester-NL op 15-09-2016 16:14 . Reden: Toevoeging... geen enkele reden tot dubbelposten ;) ]

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• racinfo

racinfo

E-MTB

Geupgraded zojuist, Build 14931 (160916-1700)
Hoera, de calculator werkt weer _/-\o_
Opstart is 4 sec sneller (volgens IObit app)

Edit/
Na upgraden nieuwe build heb je nog maar 10 dagen de gelegenheid de upgrade terug te draaien (was dat al?) zo las ik bij updates in instellingen menu.

[ Voor 89% gewijzigd door racinfo op 24-09-2016 10:00 ]

• tonber
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-09-2021
KB3194496 update w 10 preview gehad vandaag 28-9-2016 .
Installatie wordt afgebroken.

Voor onze Genealogie zie www.tonberendsen.com

• Ewivis
niemand hier last van het volgende probleem bij oude intel grafische kaarten?

http://answers.microsoft....=1&rtAction=1473883568908

• racinfo

racinfo

E-MTB

Ewivis schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:21:
niemand hier last van het volgende probleem bij oude intel grafische kaarten?

http://answers.microsoft....=1&rtAction=1473883568908
Bij deze intel kaart geen probleem

Intel HD Graphics 3000
Fabrikant Intel
Model HD Graphics 3000
Apparaat-ID 8086-0126
Herziening A
Subfabrikant Lenovo (17AA)
Huidig prestatieniveau Level 0
Technologie 32 nm
Versie stuurprogramma 9.17.10.4459
Aantal prestatieniveaus: 1
Level 1 - "Perf Level 0"
GPU-klok 647 MHZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

Build 14936 binnen
Updated September 28, 2016 10:04 am

[ Voor 50% gewijzigd door racinfo op 30-09-2016 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
tonber schreef op woensdag 28 september 2016 @ 07:48:
KB3194496 update w 10 preview gehad vandaag 28-9-2016 .
Installatie wordt afgebroken.
Klopt, die patch geeft wel meer problemenen. Zie ook de FP: nieuws: Windows 10-update zorgt in sommige gevallen voor een bootloop

Zelf heb ik 3 PC's, allen met dezelfde Win10 editie. Een daarvan doet het prima met die nieuwe patch (ook geen installatie-problemen), de andere 2 willen hem absoluut niet installeren.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonber
wildhagen schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 12:39:
[...]

Klopt, die patch geeft wel meer problemenen. Zie ook de FP: nieuws: Windows 10-update zorgt in sommige gevallen voor een bootloop

Zelf heb ik 3 PC's, allen met dezelfde Win10 editie. Een daarvan doet het prima met die nieuwe patch (ook geen installatie-problemen), de andere 2 willen hem absoluut niet installeren.
bij mij werkt de volgende oplossing:

delete folder C:\Windows\System32\Tasks\Microsoft\XblGameSave
delete registry key:HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\WindowsNT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\XblGameSave
Re-run the update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 11:22
tonber schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:49:
[...]

delete registry key:HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\WindowsNT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\XblGameSave
Re-run the update
Thanks, dit was inderdaad de oplossing bij mij :)
http://techdows.com/2016/...-10-fails-to-install.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Slow ring gebruikers horen er inmiddels ook weer bij :). Build 14931 is beland in de slow ring vandaag.
UPDATE 10/5: We have released Build 14931 for PC to Windows Insiders in the Slow ring.
-- https://blogs.windows.com...eview-build-14931-for-pc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonber
tonber schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:49:
[...]

Re-run the update
Script van Microsoft: dd 6-10-2016
https://www.microsoft.com...oad/details.aspx?id=53942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://blogs.windows.com...r-pc/#oi6TDgmyzcyHdW2s.97

Nieuwe build 14942 met nogal wat verbeteringen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Erg goed nieuws idd! Vooral dat met die servicehosts vind ik een grote vooruitgang.

Vroeger, met minder RAM, waren die svchosts.exe's idd zeer nuttig om RAM te besparen, maar tegenwoordig is het een beetje overbodig als je genoeg RAM hebt. En 4 GB heeft zelfs een instap-PC tegenwoordig al wel.

Die svchosts.exe maakte het troubleshooten van problemen soms wel heel erg lastig, omdat je zeer diep moest graven met procmon enzo. Hoop dat dat nu een stuk makkelijker wordt :)

Ook dat je de workhours nu op 18 uur kunt instellen (voor Pro/Enterprise) vind ik erg positief, die 12 uur tot nu toe vond ik (met Pro) wel iets aan de korte kant.

Hoop dat deze build (of een volgende, waar dit ook allemaal in zit) snel in de Slow Ring komt :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

Welke verbeteringen zijn in build 14942 aan de orde gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Net de 14942 gekregen, nu loopt mijn Edge nagenoeg meteen vast en sluit zichzelf als ik iets probeer te typen. Adblock (en plus) extenties al uitgeschakeld, dacht eerst dat het daardoor zou komen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolbvrobin
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-05 15:06
Iemand ook het probleem met build 14942 dat internet verbinding slecht verloop.? veel https pagina.s laden niet. en andere dingen zoals store of apps werken ook niet meer. met de vorige build heb ik nergens last van . dus light echt niet aan mijn provider/ bekabeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Laatst online: 18-09 12:54

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

De nieuwste build 13492 loopt bij heel veel mensen vast op 81% instaling.
Eerste build waarmee ik problemen heb met installeren dat ik mijn andere laptops de update uitste

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen centje pijn hier (met geen enkele build trouwens) maar ik heb ook geen exotische hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

Ik test hem grondig maar bemerk geen van de hierboven beschreven problemen! Edge werkt zoals voorheen en ook internet, zowel via kabel of wifi werkt feilloos op mijn Lenovo T420.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

SinergyX schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 13:22:
Net de 14942 gekregen, nu loopt mijn Edge nagenoeg meteen vast en sluit zichzelf als ik iets probeer te typen. Adblock (en plus) extenties al uitgeschakeld, dacht eerst dat het daardoor zou komen.
http://www.windowscentral...ue-windows-10-build-14942

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Wie ervaart nog meer issues met Build 14942?

- Laptops (zelfs 1 gloednieuwe met NVME SSD) start of traag op of na het inloggen starten (alle) apps niet op.
Hierbij helpt een herstart niet eens. Kan je dus niks met je laptop.
- TeamViewer start niet op vanaf het begin terwijl dit wel zo staat ingesteld om met Windows op te starten.
Gelukkig kan ik met RDP 1 van de 2 laptops wel bereiken, maar dit is soms niet overzichtelijk voor mij aangezien ik 3 machines tegelijkertijd aan heb staan.
- RDP verbinding worden afgebroken.

1e Build waar ik dit soort serieuze problemen ben tegengekomen.
Gelukkig voor mij dat mijn PC niet wilde updaten naar 14942 en ik nu nog gedwongen op 14936 ben.

Mijn PC is nu mijn main managementsystem.
Anders was ik f***** en en alleen ik lokaal 3 machines beheren.
Bij 14936 was er niks aan de hand en kon ik 3 systemen remote benaderen en beheren.

Hoop dat ze dit snel gefixed hebben met een volgende build.

Update
Feedback Hub staat vol met de problemen die ik ervaar.
Velen zijn het eens dat dit de slechtste build is die ze uitgebracht hebben. :-( :(

[ Voor 7% gewijzigd door crzyhiphopazn op 12-10-2016 15:13 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste

Let op:
ALLEEN ervaringen met en discussie over het gebruik van Windows 10 Insider Preview builds!. Lees altijd de Topic Start voordat je begint met posten.

De reguliere Windows 10 versies? Bespreek die in het gewone topic : [Windows 10] Ervaringen & Discussie - Deel 2

Voor Windows Server 2019 Insider Preview Ervaringen & Discussie kun je hier terecht.

Problemen met Upgraden / Installeren van Windows 10?
Om te voorkomen dat het ervaringen topic overstroomt, graag je uitdagingen hier bespreken. Posts die in het ervaringen topic worden geplaatst, worden zonder meer verwijderd (of verplaatst) zonder verdere mededeling.