Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02:09
En hij draait hier. Ik moest net als de vorige keer Comodo Internet Security herinstalleren omdat inkomend verkeer voor eMule niet werd doorgelaten en dit keer moest ik ook CCleaner herinstalleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikje1979
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:08

Ikje1979

Never argue with an idiot.

Hier ook probleem met build 14267, na koude start hangen op logo.
Met een harde reset (geen reset knop aangesloten, dus even de stroom eraf).
Hij start daarna wel gewoon door.

Don't judge me on my creatifity, my genie is mentaly challenged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe builds voor Desktop en Mobile.

https://blogs.windows.com...-mobile-build-14267-1004/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Ikje1979 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 07:55:
Hier ook probleem met build 14267, na koude start hangen op logo.
Met een harde reset (geen reset knop aangesloten, dus even de stroom eraf).
Hij start daarna wel gewoon door.
Zelfde als hier, gebeurt wel niet altijd!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Vorige build bleef de laptop hangen als hij uit hybernate kwam.
Dat lijkt met de nieuwe build van gister weer opgelost.

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Lekkere build. Hele pc onklaar gemaakt. Hoop dat ie na een reset wel verder gaat. Krijg alleen maar het blauwe herstel scherm zonder dat er iets te herstellen valt....

• EricJH
Ik heb vannacht 14271 geïnstalleerd. Enkel Comodo Internet Security moest ik net als bij de vorige twee builds opnieuw installeren.

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Herstel doet niks. Safe mode start niet. Er is geen optie om oude versie te herstellen. Waardeloze update. Ik snap dat het instabiel kan zijn maar de hele computer onklaar maken is wel een grote fail.

• Dragunov
Windows laadt terug van de eerste keer, maar systeemvak ligt wel overhoop nu....

Gans het systeemvak is stuk naar links opgeschoven:

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/15hzzm1.png

[ Voor 4% gewijzigd door Dragunov op 25-02-2016 18:11 ]

Dragunov schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 18:10:
Windows laadt terug van de eerste keer, maar systeemvak ligt wel overhoop nu....

Gans het systeemvak is stuk naar links opgeschoven:
Is bekende bug in deze build, staat in de known issues. Deze eigenlijk altijd even doorlezen voordat je een nieuwe insider build installeert.
Turning on the “always show all icons in the notification area” setting disrupts the layout of the notification area (“systray”).

[ Voor 12% gewijzigd door FREAKJAM op 25-02-2016 18:28 ]

is everything cool?

• Dragunov
Had ik gelezen, maar na het uitzetten van het altijd tonen ervan, dan blijft bug bestaan...
Dragunov schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 18:40:
Had ik gelezen, maar na het uitzetten van het altijd tonen ervan, dan blijft bug bestaan...
Weird, maar dat kon ik niet opmaken uit je post natuurlijk. PS. Je hebt 1.337 posts 8)

is everything cool?

• Dragunov
Ook schijnen sommige zaken terug naar het Engels zijn te vertaal waar voorheen ze in het Nederlands stonden.

Aan/Uit is terug Power, terug Action Center en erin terug Expand en Collapse...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04:49
Klopt, ik heb ook die gekke bug bij het systeemvak en sommige dingen Engels. Ligt dus niet aan mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Inderdaad niet!

Me vrouw heeft geen probleem met het systeemvak en ze draait zelfde build of ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dragunov schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 19:28:
Inderdaad niet!

Me vrouw heeft geen probleem met het systeemvak en ze draait zelfde build of ik
Zucht. Het ligt aan niemand. Het ligt aan de build en dat is ook gemeld door Microsoft. Had je vrouw de setting always show all icons in the notification area enabled staan, alvorens ze ging upgraden naar deze laatste build?

[ Voor 23% gewijzigd door FREAKJAM op 26-02-2016 19:42 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Staat hetzelfde ingesteld als op mijn PC.

Is soms gewoon raar, bugs die voorkomen op mijn PC en niet op haar laptop en vica versa

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dragunov schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 19:42:
Staat hetzelfde ingesteld als op mijn PC.

Is soms gewoon raar, bugs die voorkomen op mijn PC en niet op haar laptop en vica versa
Vreemd is het zeker, maar dat is nou eenmaal het risico van het draaien van een insider build. We gotta live with it.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
En toch zou men denken dat code overal hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
De code is hetzelfde maar hardware en geinstalleerde software zijn verschillend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dragunov schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 18:47:
Ook schijnen sommige zaken terug naar het Engels zijn te vertaal waar voorheen ze in het Nederlands stonden.

Aan/Uit is terug Power, terug Action Center en erin terug Expand en Collapse...
Prima toch? Nederlands is toch ruk qua taal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cb2009
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-09 19:43
Nu we het toch over taal hebben, is er al een Nederlandse stem aanwezig? Ik bedoel dus bij narrator settings. Cortama ondersteuning van Nederlands zal nog wel even op zich laten wachten, anders had ik het wel ergens gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik heb net maar weer eens Windows 10 op mijn PC gezet in de hoop dat er in een kleine zes maanden wat simpele dingen zijn aangepakt. Dingen als Edge die z'n window positie niet kan onthouden en elke nieuwe sessie weer ergens anders staat enzo...

Beetje ijdele hoop zo blijkt, in ieder geval voor de non-insider versie van Windows 10. Daarom hier even snel een vraagje of Edge in de insider build wél gewoon elke keer betrouwbaar op dezelfde positie op het scherm opstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
Voor de liefhebbers gepubliceerd op 4 maart jl.: Announcing Windows 10 Insider Preview Build 14279.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb begrepen dat als je Windows in een van de Insider builds zet deze een nieuwe licentie krijgt met korte levensduur omdat er (uiteraard) verwacht wordt dat je overstapt op nieuwe builds voor testdoeleinden. Nu lijkt de nieuwe release preview ring een aardige manier om Windows legaal gratis te kunnen gebruiken. Als je Windows zonder key installeert en deze in een Insider ring plaatst, is Windows dan meteen geactiveerd met een Insider key?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
Je activatie wordt dan voor Insider builds. Ik doe hetzelfde als jij; ik draai een Insider build om gratis Windows 10 te gebruiken.

Ik zit sinds vrijdag op 14279. Ik moest enkel weer de Comodo Internet Security suite installeren omdat inkomend verkeer niet wordt doorgelaten.

[ Voor 35% gewijzigd door EricJH op 15-03-2016 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 21:11:
Ik heb begrepen dat als je Windows in een van de Insider builds zet deze een nieuwe licentie krijgt met korte levensduur omdat er (uiteraard) verwacht wordt dat je overstapt op nieuwe builds voor testdoeleinden. Nu lijkt de nieuwe release preview ring een aardige manier om Windows legaal gratis te kunnen gebruiken. Als je Windows zonder key installeert en deze in een Insider ring plaatst, is Windows dan meteen geactiveerd met een Insider key?
Ik geloof dat sinds de grote november update de insider builds nu een geldige Windows 10 licentiecode vereisen. Je krijgt dus, zover ik weet, geen 'insider key' meer, maar alles is aan je eigen licentie (ofwel hardware id en microsoft account) gekoppeld. Dus als je inlogt met je Microsoft id op die PC wordt gewoon je retail licentie gebruikt.
Microsoft's Gabe Aul has stepped up to the plate to clear thing up, explaining that Insider builds can only be installed and activated on computers which have preciously activated the RTM build.
Bronnetje: http://betanews.com/2015/...previously-activated-pcs/

[ Voor 28% gewijzigd door blmp op 15-03-2016 23:14 ]

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is weer een nieuwe build. Build 14291.
Today we are releasing Windows 10 Insider Preview Build 14291 for both PC and Mobile to Windows Insiders in the Fast ring. There are some very cool new things in this build, including one of the top requested features by Windows Insiders –extensions for Microsoft Edge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blmp schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 23:09:
[...]

Ik geloof dat sinds de grote november update de insider builds nu een geldige Windows 10 licentiecode vereisen. Je krijgt dus, zover ik weet, geen 'insider key' meer, maar alles is aan je eigen licentie (ofwel hardware id en microsoft account) gekoppeld. Dus als je inlogt met je Microsoft id op die PC wordt gewoon je retail licentie gebruikt.

[...]

Bronnetje: http://betanews.com/2015/...previously-activated-pcs/
Thanks! Dat is wel een beetje jammer. Ik heb zelf gewoon een licentie bij mijn laptop maar het was leuk geweest om zo op oudere laptops en pc's van voor Vista makkelijk legaal te kunnen upgraden.
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 00:53:
Er is weer een nieuwe build. Build 14291.
Today we are releasing Windows 10 Insider Preview Build 14291 for both PC and Mobile to Windows Insiders in the Fast ring. There are some very cool new things in this build, including one of the top requested features by Windows Insiders –extensions for Microsoft Edge!
Op mijn laptop/tablet heb ik tot dusver nog geen Insider builds gedraaid. Hoe zijn de recente Redstone builds wat betreft stabiliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Met de laatste build (14291) crashed explorer continue. Na het crashen herstart hij weer, wat vaak meerdere pogingen vergt, maar als hij dan eenmaal weer herstart is (taakbalk weer volledig zichtbaar), dan werken nog niet alles naar behoren en rest eigenlijk alleen een herstart :(

Edit:

In de event viewer zie ik bij Windows Logs -> System "Information" met inhoud "This event triggers the TBS device identifier generation." (Source TMP-WMI) meerdere keren per seconde(!) staan.

Edit 2:

Ik kan de crash van Explorer reproduceren. Het lijkt vooralsnog alleen voor te komen als ik een remote desktop open...

[ Voor 38% gewijzigd door Swerfer op 18-03-2016 12:14 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:18

WoutF

Hoofdredacteur
Voor mensen die de update niet succesvol geïnstalleerd krijgen: heb je toevallig een Xbox-controller aangesloten op je PC? Dan gaat de update niet werken :) even loshalen en de update gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashram
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-09 09:56
Ik heb vanochtend net de nieuwe build geïnstalleerd op m'n Surface Pro 2 en het valt me op dat deze build bij mij wat last heeft van stotteren om de 2-3 seconden. Scrollen van webpagina's of alleen maar de muis over m'n beeldscherm bewegen werkt niet vloeiend maar lijkt een klein hickupje te geven om daarna weer door te gaan. Heel erg irritant. Zijn er meer personen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Kan iemand kijken of Explorer ook crasht als er een remote desktop verbinding wordt gemaakt? Ik twijfel nu namelijk om een herinstallatie van W10 te doen vanwege de crashes. Ik wil eigenlijk eerst weten of het een build 14291 bug is of niet...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Swerfer schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 19:51:
Kan iemand kijken of Explorer ook crasht als er een remote desktop verbinding wordt gemaakt? Ik twijfel nu namelijk om een herinstallatie van W10 te doen vanwege de crashes. Ik wil eigenlijk eerst weten of het een build 14291 bug is of niet...
Yup. Confirmed :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Thanks! Dan hoop ik dat er snel een bugfix komt. Ik zal het in ieder geval melden in de feedback app...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Swerfer schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 19:51:
Daarom draai je geen insider builds op werkmachines? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

blmp schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 01:28:
[...]

Daarom draai je geen insider builds op werkmachines? :+
Dat is een gok die ik graag neem. Ik draai vanaf de allereerste W10 build al als insider en heb altijd mijn 'werk' gewoon kunnen doen. Mocht het een keer niet gaan, dan kan ik altijd terug naar de vorige build of een herinstallatie doen, al doe ik dat liever natuurlijk niet. Tot nu toe sinds een jaar of zo altijd alleen geupgrade en nooit een verse installatie hoeven doen.

Nu ik weet dat remote desktop mijn explorer verpest, kan ik daar rekening mee houden en weet ik dat ik na een remote desktop verbinding mijn PC moet herstarten, als ik weer een volledig functionele W10 wil hebben. Ik blijf dus gewoon bij deze build en wacht op een fix...

Edit:

Workaround:

Remote desktop verbinding minimaliseren (of sluiten) en dan via de taskmanager de defecte Windows Explorer taak herstarten.

Als de remote desktop weer op de voorgrond wordt gebracht, zal Windows Explorer opnieuw crashen, maar het scheelt in ieder geval een herstart...

[ Voor 15% gewijzigd door Swerfer op 19-03-2016 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
WoutF schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 14:33:
Voor mensen die de update niet succesvol geïnstalleerd krijgen: heb je toevallig een Xbox-controller aangesloten op je PC? Dan gaat de update niet werken :) even loshalen en de update gaat prima.
Maar plug je hem achteraf weer in, dan crasht de boel :/ Be warned.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Swerfer schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 08:27:
[...]

Dat is een gok die ik graag neem. Ik draai vanaf de allereerste W10 build al als insider en heb altijd mijn 'werk' gewoon kunnen doen. Mocht het een keer niet gaan, dan kan ik altijd terug naar de vorige build of een herinstallatie doen, al doe ik dat liever natuurlijk niet. Tot nu toe sinds een jaar of zo altijd alleen geupgrade en nooit een verse installatie hoeven doen.

Nu ik weet dat remote desktop mijn explorer verpest, kan ik daar rekening mee houden en weet ik dat ik na een remote desktop verbinding mijn PC moet herstarten, als ik weer een volledig functionele W10 wil hebben. Ik blijf dus gewoon bij deze build en wacht op een fix...

Edit:

Workaround:

Remote desktop verbinding minimaliseren (of sluiten) en dan via de taskmanager de defecte Windows Explorer taak herstarten.

Als de remote desktop weer op de voorgrond wordt gebracht, zal Windows Explorer opnieuw crashen, maar het scheelt in ieder geval een herstart...
Anders kan je misschien ook de 'Remote Desktop' app van MS uit de MS Store gebruiken. Geen idee of die precies hetzelfde crasht als de ingebouwde client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

blmp schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 12:42:
[...]

Anders kan je misschien ook de 'Remote Desktop' app van MS uit de MS Store gebruiken. Geen idee of die precies hetzelfde crasht als de ingebouwde client.
Thanks. Die laat de explorer inderdaad niet crashen. Alleen wat ik vaak gebruik is files kopiëren van en naar de remote desktop en dat werkt helaas niet met de app. Ach, zolang ik geen files hoef te kopiëren kan ik inderdaad de app gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
WoutF schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 10:58:
[...]

Maar plug je hem achteraf weer in, dan crasht de boel :/ Be warned.
Met de draadloze verbinding geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Laatst online: 09-09 13:40
Na dat ik naar de laatste release ben geupgrade, heb ik problemen met virtualisatie.

In de vorige release kon ik geen virtuele switch in hyper-v meer aanmaken, dus had ik virtual box geinstalleerd. Dit werkte wel, en kon ik mijn VM met internet verbinden.

Nu ik echter naar de nieuwe build ben gegaan wilde virtual box niet meer starten (het leek er op dat deze direct crashte zonder de UI weer te geven).

Toen heb ik Virtual Box eraf gegooid en wilde ik Hyper-V weer installeren om te kijken of de problemen daar dan weg waren, maar tot mijn verbazing beweerde de feature installer dat mijn processor bepaalde features miste. Process manager zei dan wel weer dat virtualization enabled was.

Na het runnen van systeminfo kom ik er achter dat Windows er van overtuigd is dat er al een hypervisor draait...

Het WTF moment van de dag omdat virtual box weg is en hyper-v niet kan worden geïnstalleerd.

Iemand een vergelijkbare ervaring of tips hoe ik er achter kom welke hypervisor dit dan zou moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

14295 is uit op zowel pc als mobiel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

En de known issues lijst wordt groter en groter. Dacht dat we juist net aan het minderen waren :). Irritant is wel dat het pin inloggen een dikke bug heeft :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Inderdaad meer en meer bugs, al een geluk dat OS universeel is of ik kreeg volgende build ook al niet meer op mijn PC als ik ze allemaal meld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laibalion
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 12:51
Zijn er nog mensen die last hebben van kapotte symlinks en junctions sinds een paar builds geleden.
Voor details kan je kijken op mijn feedback -> feedback-hub:?contextid=395&feedbackid=4315bd81-130e-4ca1-90d5-987602285bf9&form=1&src=2

Gelieve te upvoten als je het kan reproduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

blmp schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 19:16:
En de known issues lijst wordt groter en groter. Dacht dat we juist net aan het minderen waren :).
Bugs herstellen heeft geen hoge prioriteit in insider builds. Pas bij de release voor de production ring zullen de bugs allemaal verdwenen zijn. Nu concentreren ze zich meer op nieuwe zaken en daarmee kunnen dus ook nieuwe bugs geïntroduceerd. Worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
blmp schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 19:16:
En de known issues lijst wordt groter en groter. Dacht dat we juist net aan het minderen waren :). Irritant is wel dat het pin inloggen een dikke bug heeft :(.
Met pin inloggen werkt hier nog wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Swerfer schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 20:48:
[...]

Bugs herstellen heeft geen hoge prioriteit in insider builds. Pas bij de release voor de production ring zullen de bugs allemaal verdwenen zijn. Nu concentreren ze zich meer op nieuwe zaken en daarmee kunnen dus ook nieuwe bugs geïntroduceerd. Worden...
True, het is ook niet dat het mij in de weg zit (ben niet voor niets insider). Gewoon een observatie :P
Dragunov schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 21:06:
[...]

Met pin inloggen werkt hier nog wel
Werkt ook nog wel gewoon, maar is een bug geintroduceerd.
PCs that use Windows Hello or a PIN to sign-in to the device will launch the Microsoft Passport service. When this happens, there is an issue in this build where Bluetooth will then repeatedly scan for devices. This causes a few issues on the PC including reduced battery life, audio glitches, responsiveness issues with Bluetooth keyboards and mice, a decrease in Wi-Fi throughput on Wi-Fi/Bluetooth combo chipsets, and a decrease in throughput for Bluetooth file transfers.
Met workaround overigens wel, maar als je die toepast verlies je je pin login dus :+

[ Voor 45% gewijzigd door blmp op 25-03-2016 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Vandaag wilde Edge niet meer reageren. Ook na het killen van de taak in de taskmanager en opnieuw opstarten van Edge zorgde niet voor verbetering. Ik moest een herstart uitvoeren om Edge weer werkend te krijgen.

Ik dacht later aan de zomertijd. Zal het een 'zomertijd bug' zijn? Ik vind het heel toevallig dat een altijd werkende Edge juist nu niet meer wilde reageren. Toevallig meer mensen dit gehad? (De pc moet wel aan hebben gestaan of in slaap-/sluimerstand denk ik)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Swerfer schreef op zondag 27 maart 2016 @ 10:31:
Vandaag wilde Edge niet meer reageren. Ook na het killen van de taak in de taskmanager en opnieuw opstarten van Edge zorgde niet voor verbetering. Ik moest een herstart uitvoeren om Edge weer werkend te krijgen.

Ik dacht later aan de zomertijd. Zal het een 'zomertijd bug' zijn? Ik vind het heel toevallig dat een altijd werkende Edge juist nu niet meer wilde reageren. Toevallig meer mensen dit gehad? (De pc moet wel aan hebben gestaan of in slaap-/sluimerstand denk ik)...
Werkt prima hier. PC stond gewoon de hele nacht aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

blmp schreef op zondag 27 maart 2016 @ 12:51:
[...]

Werkt prima hier. PC stond gewoon de hele nacht aan.
Dan was het dus puur toeval dat Edge bij mij crashte en had het niets met zomertijd te maken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Een dikke update vandaag:
https://blogs.windows.com...ider-preview-build-14316/

According to Windows Insider head Gabriel Aul, here's the list of what's fixed in the build:

“ We fixed the issue where on some PCs with TPM chips, such as the ASUS Zenbook UX31, you may have experienced glitchy audio and jumpy movement when using the trackpad due to the "tpm-maintenance" task running constantly in the background instead of once per boot-up like it should.
We fixed the issue where if you use Hyper-V and have a Virtual Switch configured for your network adapter, you might see an error indicator (red-colored "X") for your network adapter in the notification area of your taskbar.
We polished the Wi-Fi flyout UI and fixed an issue where text entry into a Wi-Fi password field was noticeably top-aligned rather than centered.
We fixed an issue for where when using multiple monitors and full-screen apps like PowerPoint or Remote Desktop would crash Windows Explorer.
We fixed an issue where Cortana wasn't showing Settings pages in the search results.
We have updated the Windows Update notification after updates have been installed so now clicking on the notification will take you straight to your update history.
We fixed an issue where desktop (Win32) apps pinned to the Start menu would sometimes move after updating to a new build.
We fixed an issue where "Update and Restart" and "Update and Shut Down" wouldn't start an update.

The list of known issues in this build include:

“ The Visual Studio emulator for Windows 10 Mobile and Hololens will fail with "An authentication error has occurred. The Local Security Authority cannot be contacted". If you are a developer and require the emulator for building apps, we suggesting moving to the Slow ring and skipping this build until we can fix this issue.
We continue to investigate issues with Narrator and other screen reader apps that make them unable to read selected text in the Feedback Hub, Cortana, and other apps.
In Microsoft Edge, some large downloads may appear to get stuck at 99% completion. You can work around this issue by renaming the file in your downloads after closing Microsoft Edge. This workaround skips security checks on the file, so it should be used only with files from a trusted source.
In some cases, attempting to turn on Developer Mode on may crash the Settings app. If this happens, the workaround is to use these steps here to enable Developer Mode.
Some apps notifications may only show the icon – however the full text of the notification will be visible within Action Center.

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2016 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We gaan het meemaken, het is wel een mooie update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Is bij jullie Edge stabiel in de nieuwe build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wagenveld schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:13:
Ja hoor...geen issues zover....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Laatst online: 23:08
heeft iemand al een torrent van 14316 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

boyette schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:40:
heeft iemand al een torrent van 14316 ?
De ISO lijkt er nog niet te zijn. Helaas komt hij hier ook nog niet binnen via WU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
via WU heb ik hem al maar ik wil hem op een stickje schrijven voor een andere pc

de Russische versie heb ik wel al gevonden maar daar begin ik niet aan omdat ik niet weet of ik door de installatie heen kom en bij de language settings kom

http://nnmclub.to/forum/viewtopic.php?t=1004751

[ Voor 62% gewijzigd door boyette op 07-04-2016 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Ja, alle instabiliteit die ik op 14295 had is nu zo'n beetje weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Hmm, ik had voor deze build juist nergens last van, nu crashed Edge om de 10 minuten zo ongeveer. Cache al leeggegooid (ook een crash trouwens) en net toegevoegde extensies weer verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mclegodude
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-06 20:31
Na een aantal keren opnieuw opgestart te hebben lijkt het toch echt niet te werken, ik mag nog steeds geen nieuwe build installeren, ik sta in de fast ring (draai nu nog een gewone versie, geen insider build, heb me eergister ingeschreven) is er nog iets wat ik over het hoofd zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Niet echt, maar nu net bij het opstarten was er blijkbaar een update waarvoor de PC moest restarten, misschien dat Edge nu wel stabiel blijft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Is precies allemaal trager geworden, Store bleef ook een update tonen waar er geen download knop bij stond, gefixt door de cache te wissen van Store in het register.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yK8eMboimV6Akr5ywNoXo8ok/full.jpg

Ik moest het toch proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
bash
'bash' is not recognized as an internal or external command,
operable program or batch file.

ah windows subsystem for linux niet geinstalleerd O-)

[ Voor 23% gewijzigd door boyette op 08-04-2016 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Dan zal het wel afgehaald worde in Store.

Persoonlijk nooit met Linux gewerkt, dus commando's ken ik niet.

Mar toch maar geïnstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Ik ben geïnteresseerd in het linux subsystem. Ik heb al jaren niet meer met windows gewerkt, dus ik krijg het niet allemaal werkend helaas.

Waar het mis gaat is dat de fast ring updates niet binnen komen.
Het Update menu zegt dat het even kan duren voordat de fast ring updates komen, maar ik zit nu al 2 dagen te wachten.

Wat ik heb gedaan:
1) win10pro gedownload van insider.windows.com
2) deze iso geinstalleerd op VMware fusion 8 pro (met 50GB disk, 8gb mem, 2 CPU) --> versie 10586
3) in het "Windows Update" menu heb ik onder "Advanced options" de insider builds aangezet en het schuifje op 'fast' gezet (en ingelogd met mijn account die ik geregisteerd heb op insider.windows.com).
4) in het "For Developers" menu heb ik de "developer mode" ingeschakeld

Ik zit nu te wachten.

Ik denk zelf dat het probleem in twee hoeken kan zitten:
1) ik heb deze windows versie niet geactiveerd (aangezien ik hiervoor geen key heb)
2) misschien is mijn account op insider.windows.com niet entitled voor fast ring updates ofzo?

Ik zit nu in ieder geval dus vast.
Iemand die mij een tip kan geven om verder te troubleshooten?

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

JackBol schreef op zondag 10 april 2016 @ 09:55:
Ik ben geïnteresseerd in het linux subsystem. Ik heb al jaren niet meer met windows gewerkt, dus ik krijg het niet allemaal werkend helaas.

Waar het mis gaat is dat de fast ring updates niet binnen komen.
Het Update menu zegt dat het even kan duren voordat de fast ring updates komen, maar ik zit nu al 2 dagen te wachten.

Wat ik heb gedaan:
1) win10pro gedownload van insider.windows.com
2) deze iso geinstalleerd op VMware fusion 8 pro (met 50GB disk, 8gb mem, 2 CPU) --> versie 10586
3) in het "Windows Update" menu heb ik onder "Advanced options" de insider builds aangezet en het schuifje op 'fast' gezet (en ingelogd met mijn account die ik geregisteerd heb op insider.windows.com).
4) in het "For Developers" menu heb ik de "developer mode" ingeschakeld

Ik zit nu te wachten.

Ik denk zelf dat het probleem in twee hoeken kan zitten:
1) ik heb deze windows versie niet geactiveerd (aangezien ik hiervoor geen key heb)
2) misschien is mijn account op insider.windows.com niet entitled voor fast ring updates ofzo?

Ik zit nu in ieder geval dus vast.
Iemand die mij een tip kan geven om verder te troubleshooten?
Je kan wachten op de ISO of zelf een ISO maken op een PC die wel de update krijgt via de ESD file. Des ondanks mis je niks.

De meeste tooling die gebruik maakt van socket.c (ping,traceroute,nmap etc) werkt nog niet. Veel terminal applicaties verversen niet goed (irssi bijvoorbeeld). Mijn /etc/resolv.conf word telkens overschreven met DHCP settings van mijn werk terwijl ik allang thuis ben. Dit is wel read only te maken maar zodra ik op werk ben heb ik weer het omgekeerde probleem.

Des ondanks is het een stap in de juistte richting. Ik maak naar volle tevredenheid gebruik van een aantal eenvoudige shell scripts, git en ssh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Jay-v schreef op zondag 10 april 2016 @ 11:11:
[...]

Je kan wachten op de ISO of zelf een ISO maken op een PC die wel de update krijgt via de ESD file. Des ondanks mis je niks.

De meeste tooling die gebruik maakt van socket.c (ping,traceroute,nmap etc) werkt nog niet. Veel terminal applicaties verversen niet goed (irssi bijvoorbeeld). Mijn /etc/resolv.conf word telkens overschreven met DHCP settings van mijn werk terwijl ik allang thuis ben. Dit is wel read only te maken maar zodra ik op werk ben heb ik weer het omgekeerde probleem.

Des ondanks is het een stap in de juistte richting. Ik maak naar volle tevredenheid gebruik van een aantal eenvoudige shell scripts, git en ssh.
Thanks! O.a. dit wilde ik uitproberen. Als socket.c nog niet werkt heeft het voor mij niet veel nut. Het is duidelijk dat ze in eerste instantie focussen op de developer toolchains.

Ik denk dat ik het maar eens op de voet ga volgen, en nogmaals proberen als het voor mij interresant wordt.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het begin is er zeg maar, kwestie van de Xming X server for windows downloaden en installeren, bash starten en het volgende intypen:

Bash:
1
export DISPLAY=localhost:0.0

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8dTuA0D4RR5aLxAylNWWDzZE/thumb.jpg

Hoezo één grote verwarring :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008

ikt

Ik zit op Windows 10 Education, maar de Insider Builds willen maar niet verschijnen in Windows Update. Volgens deze post hoort Education sinds een paar maanden geleden dit al te moeten ondersteunen. Ik sta normaal aangemeld, Insider Preview builds staan aan en Fast Ring staat ook gewoon aan. Moet ik nog langer wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikt schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 15:53:
Ik zit op Windows 10 Education, maar de Insider Builds willen maar niet verschijnen in Windows Update. Volgens deze post hoort Education sinds een paar maanden geleden dit al te moeten ondersteunen. Ik sta normaal aangemeld, Insider Preview builds staan aan en Fast Ring staat ook gewoon aan. Moet ik nog langer wachten?
Schakel tussen Slow Ring en Fast ring als je die mogelijkheid hebt en anders Tweet Gabe Aul over deze issue. Je link gaat ook over een oude build verder.

Nieuwe build voor desktop komt volgende week iig.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2016 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt

ikt

Ah, dan wacht ik tot de volgende week, misschien komt die dan meteen langs. Wisselen tussen slow/fast ring helpt niet, overigens.

Edit - Ondertussen zit ik op de nieuwe build en werkt alles! Geduld hebben dus :o

[ Voor 25% gewijzigd door ikt op 20-04-2016 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Iemand nog problemen met Edge in laatste build?

- Sommige sites gaan niet meer open (gamer.nl)
- Soms ziet Edge niet dat er een internetverbinding is en opent geen enkel pagina meer
- Bij sommige sites worden de mobiele versies ervan geladen (waaronder tweakers.net)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Dragunov schreef op maandag 18 april 2016 @ 18:51:
Iemand nog problemen met Edge in laatste build?

- Sommige sites gaan niet meer open (gamer.nl)
- Soms ziet Edge niet dat er een internetverbinding is en opent geen enkel pagina meer
- Bij sommige sites worden de mobiele versies ervan geladen (waaronder tweakers.net)
Heb ik ook. Tweakers kan je forceren (Weergaveopties onderaan). Ik heb na een langere sleep periode helemaal geen Wifi meer. Switch ik van 5Ghz naar 2.4Ghz of andersom en de Wifi doet het weer prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 08:51

@r!k

It is I, Leclerq

Met de laatste 3 builds heb ik al verschillende problemen ervaren, voornamelijk met mijn displaydriver.

Echter met de laatste build is het een stuk erger geworden, wifi die continu wegvalt, systeem dat blijft hangen als je een reboot wilt doen. Explorer die regelmatig lijkt te crashen. Ik weet dat insider builds beta builds zijn maar dit soort problemen had ik toch niet verwacht.

Het gaat overigens om een lenovo t550 laptop waarop dit allemaal gebeurt.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

En alweer een nieuwe insider preview uit voor desktop, ditmaal build 14328

https://blogs.windows.com...-14328-for-pc-and-mobile/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Draait reeds op PC.

Wat vinden jullie van nieuw Startmenu?

En gekeken maar volgende bug niet gevonden tussen known issues:

Als ik een website open (neowin.net) en klik daar met rechtermuisknop op een link, dan crasht Edge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Dragunov schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 20:15:
Draait reeds op PC.

Wat vinden jullie van nieuw Startmenu?

Als ik een website open (neowin.net) en klik daar met rechtermuisknop op een link, dan crasht Edge
Nieuwe startmenu bevalt mij eigenlijk wel. Heb het idee dat ik hier wat sneller/beter mee uit de voeten kan. Op de tablet is het in elk geval ook een verbetering, mag nog wel wat aan gesleuteld worden maar good enough.

En denk dat ik weet waarom het geen known issue is: Ik heb er geen last van, dus wellicht ben je de enige? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Vrouw net getest en heeft er ook last van op haar laptop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Dragunov schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 00:24:
Raar. Geen last van op mijn Surface 3, zowel touch als met muis niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashram
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-09 09:56
Dragunov schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 20:15:

Net geupdate naar de nieuwste build en ik heb m ook. Erg vervelend want zo kan ik geen meerdere tabs openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het geen known bug was bij release dan was het blijkbaar een unknown bug. En daar zijn de insider builds ook voor bedoeld lijkt me. :+

Ik volg dit topic wel met grote interesse en ik overweeg om de slow ring te proberen zodra een recente build daarin terecht komt. Idem op mobiel overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 15:47
Er zijn regelmatig nieuwe previews.
Zoals MS dit tegenwoordig aanpakt bevalt niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 10:26:
Als het geen known bug was bij release dan was het blijkbaar een unknown bug. En daar zijn de insider builds ook voor bedoeld lijkt me. :+

Ik volg dit topic wel met grote interesse en ik overweeg om de slow ring te proberen zodra een recente build daarin terecht komt. Idem op mobiel overigens.
Kan het zeker aanraden om insider zijn. Blijft leuk om regelmatig (als in sneller) nieuwe features te zien, al vind ik het in de slow ring wat saai (duurt lang tussen nieuwe builds/features) dus zit ik in de fast ring.

als tweaker is het natuurlijk 'living on the edge' :9

[ Voor 10% gewijzigd door blmp op 23-04-2016 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blmp schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 13:29:
[...]

Kan het zeker aanraden om insider zijn. Blijft leuk om regelmatig (als in sneller) nieuwe features te zien, al vind ik het in de slow ring wat saai (duurt lang tussen nieuwe builds/features) dus zit ik in de fast ring.

als tweaker is het natuurlijk 'living on the edge' :9
Ik heb jaren custom roms gedraaid op mijn Android telefoons. Daar ben ik inmiddels wel een beetje overheen. Bleeding edge is niet meer zo mijn ding maar als de stabiliteit in de recente builds aanhoudt dan ga ik het zeker proberen. Ik heb alleen geen zin om ineens een auto update binnen te hengelen die ineens weer van alles breekt. Dan ga ik me alleen maar ergeren aan de bugs. Het wordt dus hoe dan ook de slow ring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dragunov schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 00:24:
Ik had het net ook toen ik met regio instellingen aan het spelen was.
Onder de rechts klik op tekst zit ook Ask Cortana.
Nu alles goed staat wat betreft regio, land, taal en speech, werkt rechtsklikken prima.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2016 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Hmm, zojuist mijn eerste BSOD ever in Windows 10 gehad (build 14295.1005, zit in de slow ring).

PAGEFAULT_IN_NONPAGED_AREA op mwac.sys

Is echt de eerste BSOD die ik ooit gezien heb in Win10, en werkt er al mee sinds de RTM... :P

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wildhagen schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 16:03:
Hmm, zojuist mijn eerste BSOD ever in Windows 10 gehad (build 14295.1005, zit in de slow ring).

PAGEFAULT_IN_NONPAGED_AREA op mwac.sys

Is echt de eerste BSOD die ik ooit gezien heb in Win10, en werkt er al mee sinds de RTM... :P
Netjes, en is niet eens van Windows zelf maar van Malwarebytes Anti-Malwar :X

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Ja, had het ook al gezien idd... heb wel gewoon de meest actuele versie (2.2.1.1043), dus dat zit wel goed.

Ach, als het hierbij blijft kan ik er wel mee leven verder :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 14:47:
[...]

Nu alles goed staat wat betreft regio, land, taal en speech, werkt rechtsklikken prima.
Spraak staat bij mij in het grijs, ik draai dan ook een Nederlandstalige versie van Windows.

Ik vind dit voor MIJ persoonlijk nog altijd het best, games daarentegen verkies ik in het Engels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weer een gare verplichte Realdrek audiodriver :(

Rollback naar een Windows/Microsoft driver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:58

Nakebod

Nope.

Nieuwe startmenu van build 14328: -1
Ik wil niet standaard de 'all apps' lijst zien. De compactere weergave met alleen de icoontjes van power / settings etc kan ik dan weer wel waarderen.
Hoop dat daar nog een optie voor komt, kon ik nu nog niets voor vinden iig.

En ik snap het volgende ook niet helemaal:
We have also moved important functionality such as Power, Settings, and File Explorer so that they are always visible in the left rail in the Start menu
Maar.. dat is in non-insider build 10586 aka november update (En misschien zelfs al eerder) toch ook al lang het geval?

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 april 2016 @ 08:08:
En weer een gare verplichte Realdrek audiodriver :(

Rollback naar een Windows/Microsoft driver.
En daarom heb ik bij de W10 install op mijn laptop de meest belangrijke device-ID's geblacklist voor driverupdates, m.b.v. gpedit. Die stomme updater van Windows probeert telkens meest recente drivers rechtstreeks van fabrikanten bij te werken 8)7

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zijn niet de updates, maar de builds waar ze steeds weer terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
- Sommige sites starten nog altijd in hun mobiele variant
- Xbox One Controller valt terug uit (met dongle)
Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 14:47:
[...]

Hier staat dat grijs en dus nog steeds niet werkend, wel doorgegeven via Feedback HUB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt

ikt

Is het iemand gelukt om naar een nieuwere release te gaan voor het subsysteem? Ik wil naar Xenial, maar als ik dat gewoon in de sources.list wijzig gaat alles hard kapot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
ikt schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:52:
Is het iemand gelukt om naar een nieuwere release te gaan voor het subsysteem? Ik wil naar Xenial, maar als ik dat gewoon in de sources.list wijzig gaat alles hard kapot :+
Ik weet niet hoe het in Windows 10 zit, maar doet sudo do-release-upgrade -d het niet? :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt

ikt

Raven schreef op maandag 25 april 2016 @ 11:15:
[...]

Ik weet niet hoe het in Windows 10 zit, maar doet sudo do-release-upgrade -d het niet? :P
Die ga ik nu proberen! De sources.list aanpassen en dan apt-get update && apt-get dist-upgrade zorgt in ieder geval voor dat apt kapot gaat.

Oh, bij het uitvoeren klaagt de installer dat /var/run/screen niet op permission 777 staat. Als ik dat aanpas klaagt de installer over iets anders:
"open fifo /var/run/screen/S-root/743.ubuntu-release-upgrade-screen-window: No such file or directory"

Jammer :p

Edit - apt-get upgrade werkt wel prima, maar je krijgt dan 200+ packages die niet mee zijn geüpgradet.

[ Voor 7% gewijzigd door ikt op 25-04-2016 13:26 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste

Let op:
ALLEEN ervaringen met en discussie over het gebruik van Windows 10 Insider Preview builds!. Lees altijd de Topic Start voordat je begint met posten.

De reguliere Windows 10 versies? Bespreek die in het gewone topic : [Windows 10] Ervaringen & Discussie - Deel 2

Voor Windows Server 2019 Insider Preview Ervaringen & Discussie kun je hier terecht.

Problemen met Upgraden / Installeren van Windows 10?
Om te voorkomen dat het ervaringen topic overstroomt, graag je uitdagingen hier bespreken. Posts die in het ervaringen topic worden geplaatst, worden zonder meer verwijderd (of verplaatst) zonder verdere mededeling.