Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:29
Ik heb via domination ook nog wat leuke spelers gehad. Mijn huidige lineup:
PG: Wall (backup Lillard)
SG: Oladepo (backup Butler)
SF: Hayward (backup Butler)
PF: Duncan (backup Gibson)
C: Cousins (backup Gortat)

Dan heb ik nog 4 man op de bank zitten die één minuut per wedstrijd krijgen:
Isaiah Thomas
Andre Drummond
Wes Matthews
En nog één willekeurige zilver.

Er mag nog wel iets qua diepte bij komen op de SF en PF maar voor de rest ben ik dik tevreden.

Owja, en nog één extra gratis tip voor MyTeam. Zorg dat je minimaal 10 free throws krijgt in één potje en schiet ze ook een beetje leuk. Het FT% krijg je één op één als MT. Afhankelijk van je schutters moet je dan wel 70 tot 90 MT extra weten te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljanvdb
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:45
Hetzelfde geldt voor je 3 pt %. Zorg dat je er minimaal 5 schiet en je percentage wordt 1:1 naar MT omgezet. Met beetje goede schutters, en zeker vanuit de aanvallende rebound, kan je vaak wel rond de 60% schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Je hebt daar deels gelijk. Ik denk namelijk dat het 3pt% namelijk een beetje bugged is. Ik schiet zelf niet al te best op de 3 punters. En de keren dat ik het controleerde klopt er geen hout van. 2/6 schieten en dan maar 25 MT krijgen. Of 2/5 en maar 30 MT krijgen. Heb het driepuntschot erg slecht onder de knie. Spelers die vaak nog teveel bewegen waardoor het een moving 3 wordt, tegenstander die dan ineens voor mijn gezicht sta waardoor ie contested wordt. Of gewoon wide open 3 punters die mis gaan met een speler die 80+ rating heeft. Ik mag echt in mijn handjes wrijven als ik de 40% haal. Aan de ene kant wel blij mee dat de driepunter wat generfd is. Maar aan de andere kant mogen wide open driepunters er wel iets vaker invallen.

Maar goed alle beetje helpen natuurlijk. Zit nu met domination bij de GSW. Lekker opgeschoten dus. Alleen de spelers die in de packs zitten van de teams zijn erg matig. Ik heb zo'n beetje het hele bejaardenhuis gekregen of hele jonge onervaren spelers de laatste paar beurten:
- Drew Gooden III (Washington)
- Manu Ginobli (Spurs)
- Vince Carter (Memphis)
- Krik Hinrich (Bulls)
- Pablo Prigioni (LAC)
- Charlie Villaeuva (Mavs)
- Bruno Caboclo (Toronto)

Maar goed, met de huidige lineup mag ik nog steeds niet klagen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, een paar dagen verder met deze game. Blijft erg vet _/-\o_

Toch wel een paar nieuwe noobvragen nu O-)

- Als ik een tweede My Career start, kan ik niet opnieuw de "looks" van mijn player kiezen, klopt dit?

- Kun je in bv My park alleen met de spelers spelen uit je My Career?

- Ik zit nu in seizoen 2 van My Career en de kleding die je kunt kopen valt me erg tegen, kom in My Park etc mensen tegen met veel gavere outfits, hoe unlock of krijg ik die?

- Moet je met elke speler opnieuw die kleding etc unlocken of is dat eenmalig?

- Ik heb een PG en SF nu, 1.96 en 2.05 beide dunken echter niet? Ligt dit aan mij of hoe groot moet je in deze game zijn om te dunken? Lijkt me dat iedere getalenteerde basketballer langer dan 1.9 dit moet kunnen?

- Ik snap dat alles uitproberen het best is. Maar wat is een leuke gebalanceerde positie en bijbehorende lengte om te spelen? Dat je aardig kunt schieten en dribbelen maar ook inside je mannetje staat? Of bestaat dit niet?

- Plays uit een playbook spelen, dit kan niet in My Career en alleen als je een bepaald team met een bepaald playbook speelt of heb ik dit over het hoofd gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 19:32:
Zo, een paar dagen verder met deze game. Blijft erg vet _/-\o_

Toch wel een paar nieuwe noobvragen nu O-)

- Als ik een tweede My Career start, kan ik niet opnieuw de "looks" van mijn player kiezen, klopt dit?

- Kun je in bv My park alleen met de spelers spelen uit je My Career?

- Ik zit nu in seizoen 2 van My Career en de kleding die je kunt kopen valt me erg tegen, kom in My Park etc mensen tegen met veel gavere outfits, hoe unlock of krijg ik die?

- Moet je met elke speler opnieuw die kleding etc unlocken of is dat eenmalig?

- Ik heb een PG en SF nu, 1.96 en 2.05 beide dunken echter niet? Ligt dit aan mij of hoe groot moet je in deze game zijn om te dunken? Lijkt me dat iedere getalenteerde basketballer langer dan 1.9 dit moet kunnen?

- Ik snap dat alles uitproberen het best is. Maar wat is een leuke gebalanceerde positie en bijbehorende lengte om te spelen? Dat je aardig kunt schieten en dribbelen maar ook inside je mannetje staat? Of bestaat dit niet?

- Plays uit een playbook spelen, dit kan niet in My Career en alleen als je een bepaald team met een bepaald playbook speelt of heb ik dit over het hoofd gezien?
1. Je kunt alleen vanuit MyPlayer bij de opties jouw personage veranderen. En die look is idd geldig voor al je mannetjes.
2. Ja
3. Geen idee, ik heb 0 VC gespendeerd aan mijn kleding en ik kan er wel mee leven :P
4. Geen idee, ik heb maar één mannetje.
5. Je moet een dunk package toevoegen aan je mannetje. Dat kun je bij moves doen.
6. Gebalanceerd bestaat eigenlijk niet echt meer in 2K16. Als je voor 50% inside scorer gaat en voor 50% outside scorer dan ben je een waardeloze inside scorer en een waardeloze outside scorer. Dat komt dan echt naar buiten in MyPark want daar lopen alleen maar mensen rond die maximaal op één categorie hebben gericht.

Ga je niet MyPark in en wil je toch een heel gebalanceerd mannetje hebben, dan zou ik voor een SF gaan met gemiddelde lengte en dan kun je eigenlijk wel alle kanten op gaan. Ik zou dan de "defender" cateogrie dan achterwegen laten zodat je atheltisch kan worden (dunken), inside scorer (postplay), outsite scorer (mid range/3 punter). Dan kun je qua aanval alle kanten op. Alleen verdedigend wordt het ruk. Maar tegen de computer kun je er misschien nog wel mee weg komen. Online wordt het een andere verhaal en is verdedigen misschien nog wel belangrijker dan aanvallen.

In het vorige spel kon je nog een 7'3" Center worden met een goede 3 punter en ball handling skills. Dat kan nu gewoon echt niet meer. Mijn center is 7'1" en bijna maxed out. Hij kan nog geen bal van 3 meter in de basket leggen tenzij het een dunk is. Het is realistisch maar wel jammer. Je zal keuzes moeten maken.
7. Playbooks worden volgens mij alleen bij MyTeam en regeuliere wedstrijden gebruikt om plays uit te kunnen voeren. In myCarrier kun je uberhaupt geen plays uitvoeren. Maar goed, ik ben eigenlijk niet zo van plays uitvoeren.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vandaag GSW en de East All Stars verslagen. Had voor beide wel twee wedstrijden nodig. Bij GSW kwam ik op 805 MT uit, net te kort. Bij East All Stars was ik bang dat ik niet genoeg MT had en wilde ik aansturen op overtime. En toen gooide de tegenstander er een 3 punter in en had ik met één punt verloren. En bleek ik achteraf 895 MT verzameld te hebben dus overtime was niet eens nodig geweest. Ik had een voorsprong van 8 punten ofzo dus echt totaal overbodig.

Bij GSW weer Iggy gekregen. Daar heb ik 4950 MT aan overgehouden (was het bedrag voor een instant buy, dus ik denk dat iemand dat heeft gedaan). Vrij prima. Ik had van de Bulls ook nog een dubbele Butler liggen. Die is slechts verkocht voor 6000 MT. Koopje voor de tegenpartij. Ik had daar wel van verwacht dat die minimaal 8K zou opleveren. Bij de East All Stars heb ik Westbrook gekregen. Erg mooi maar met Wall, Westbrook en Lillard weet ik even niet zo goed meer welke point guard ik nou op moet stellen. :P

Via wat packs ook nog ROTY Damon Stoudamire gekregen. Leuke kaart met 82 rating maar hij is een beetje overbodig op die positie. :P

Overigens, wat is dat basketballen tegen de All Star Teams in domination toch rottig. Je mag blij zijn als je twee fastbreak points maakt. Ze spelen duidelijk op limit on transition. Daarnaast duurt het opbouwen echt uren. Ze halen regelmatig de 24 seconden. En dan moet je hopen dat je geen offensive rebound tegen krijgt want dan duurt het weer 24 seconden. Echt lastig om MT te maken.

[ Voor 4% gewijzigd door Robkazoe op 19-10-2015 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozbro89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-01 09:24
[b][message=45106056,noline]

Vandaag GSW en de East All Stars verslagen. Had voor beide wel twee wedstrijden nodig. Bij GSW kwam ik op 805 MT uit, net te kort. Bij East All Stars was ik bang dat ik niet genoeg MT had en wilde ik aansturen op overtime. En toen gooide de tegenstander er een 3 punter in en had ik met één punt verloren. En bleek ik achteraf 895 MT verzameld te hebben dus overtime was niet eens nodig geweest. Ik had een voorsprong van 8 punten ofzo dus echt totaal overbodig.

Bij GSW weer Iggy gekregen. Daar heb ik 4950 MT aan overgehouden (was het bedrag voor een instant buy, dus ik denk dat iemand dat heeft gedaan). Vrij prima. Ik had van de Bulls ook nog een dubbele Butler liggen. Die is slechts verkocht voor 6000 MT. Koopje voor de tegenpartij. Ik had daar wel van verwacht dat die minimaal 8K zou opleveren. Bij de East All Stars heb ik Westbrook gekregen. Erg mooi maar met Wall, Westbrook en Lillard weet ik even niet zo goed meer welke point guard ik nou op moet stellen. :P

Via wat packs ook nog ROTY Damon Stoudamire gekregen. Leuke kaart met 82 rating maar hij is een beetje overbodig op die positie. :P

Overigens, wat is dat basketballen tegen de All Star Teams in domination toch rottig. Je mag blij zijn als je twee fastbreak points maakt. Ze spelen duidelijk op limit on transition. Daarnaast duurt het opbouwen echt uren. Ze halen regelmatig de 24 seconden. En dan moet je hopen dat je geen offensive rebound tegen krijgt want dan duurt het weer 24 seconden. Echt lastig om MT te maken.
Wow wat knap dat het je toch is gelukt. Ik ben net bij de Celtics, nog niet veel tijd in gestopt. Vorig jaar met NBA 2k15 ook niet veel tijd in gestopt en tot 24e team gekomen ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maiky1001
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-05 21:51
Is er vanavnd iemand online? Kunnen we weer een poging wagen op.MyPark

PSN: Maiky1001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ik wilde een keer een avond wat eerder naar bed gaan dus ik was wel online maar zat even in MyTeam te klooien. Ben toen iets na 10 uur naar bed toe gegaan. Ik had drie wedstrijden nodig maar ik heb dan eindelijk het All Star MT team verslagen in Domination. Eerste keer krap gewonnen (780 MT), tweede keer kon ik de tiende vrije worp niet forceren en bleef toen op 810 MT hangen, derde keer met 889 MT gewonnen en dus eindelijk de drie sterren binnen.

Klay Thompson uit de pack gekregen en voor het winnen ook mijn eerst Amethyst kaart. '99 Jason Kidd. Goede spelverdeler maar ondanks dat hij 6'4" is en redelijk kan rennen, kan ie niet dunken en dat heb ik toch wel nodig. Dus die blijft uit mijn Domination lineup. Voor online wel een goede want hij heeft wel goede defense stats + een goede driepunter.

Daarmee ook Domination History geunlockt. Weer 33 wedstrijden op het schema staan. MT begint bij de 650 voor de eerste wedstrijd. Bij de laatste wedstrijd (All Star MT history team) moet je 890 MT scoren. Dat gaat nog "interessant" worden. Ook mijn eerste wedstrijd gespeeld. Mavs uit 2003 geloof ik. Vrij makkelijk gewonnen. Ik kwam er alleen vrij snel achter dat Al Jefferson zijn post hook niet heel erg handig was tegen hun Center. De driepunter van Klay daarentegen is :9 Ik denk dat hij wel twee keer zo goed is dan een Hayward of een Butler.

Huidige lineup:
Westbrook (Wall)
Klay Thompson (Butler)
Hayward (Butler)
Duncan (Al Jefferson)
Cousins (Al Jefferson)

Misschien dat ik vanavond wel weer even in MyPark te vinden ben. Ben nu een beetje Domination moe.

Overigens nog één vraag voor MyTeam. Is het mogelijk om de Run In Transition de positionering aan te passen? Wat er nu vaak gebeurt is dat de PF/C de rebound pakken en dat de PG, SG en SF beginnen te rennen. Bal pass ik dan naar de PG. Maar dan schieten zowel de SG als SF door vanaf de flanken naar de hoop toe. Ik zou eigenlijk willen dat de SF wel een drive naar de hoop plaatst maar dat de SG op de flanken blijft hangen. Aan de ene kant voor de spacing (ruimte creëren voor de PG), aan de andere kant dat als de drive niet kan omdat het te druk is dat ik de bal naar buiten kan leggen voor een drie punter. Is dit in te stellen? Een beetje zoals de eerste drie plays uit onderstaande video:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozbro89
Voor MyTeam, gokken jullie constant op de packs? Of gaan jullie ook de Auction House op, voor bijvoorbeeld een goede center, Marc Gasol (~8000 MT points).

@Robkazoe, wat is de reward voor het completen van Domination History?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
monkeyfntstc schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:28:
Voor MyTeam, gokken jullie constant op de packs? Of gaan jullie ook de Auction House op, voor bijvoorbeeld een goede center, Marc Gasol (~8000 MT points).

@Robkazoe, wat is de reward voor het completen van Domination History?
De packs in Domination bieden vaak wel goede kaartjes. Je moet wat geluk hebben maar vaak kun je daar al wel een goede lineup mee maken. Voor de rest heb ik het meeste MT in packs zitten. Soms valt het goed en krijg je goede kaartjes (zo heb ik Duncan en Butler gekregen uit een pack). En soms valt het slecht. Laatste tijd niet veel soeps gehad. Beste was deze: http://2kmtcentral.com/16/players/9641/damon-stoudamire

Voor Historic Domination krijg je deze kaart:
http://2kmtcentral.com/16/players/9673/scottie-pippen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozbro89
Super vet! Scotty Pippen!

Oke, dat is dus ook niet veel soeps, kan je beter sparen voor Auction House, heb ik het idee dan.

Bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Kijk, dat is een mooie kaart. Meteen in je starting 5 zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljanvdb
Robkazoe schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:26:
[...]

De packs in Domination bieden vaak wel goede kaartjes. Je moet wat geluk hebben maar vaak kun je daar al wel een goede lineup mee maken. Voor de rest heb ik het meeste MT in packs zitten. Soms valt het goed en krijg je goede kaartjes (zo heb ik Duncan en Butler gekregen uit een pack). En soms valt het slecht. Laatste tijd niet veel soeps gehad. Beste was deze: http://2kmtcentral.com/16/players/9641/damon-stoudamire

Voor Historic Domination krijg je deze kaart:
http://2kmtcentral.com/16/players/9673/scottie-pippen
monkeyfntstc schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:58:
Super vet! Scotty Pippen!

Oke, dat is dus ook niet veel soeps, kan je beter sparen voor Auction House, heb ik het idee dan.

Bedankt voor je reactie!
Inderdaad, Ik koop eigenlijk zelden packs, omdat de kans dat je iets fatsoenlijks krijgt gewoon niet zo groot is. Goede gold players op de auction house kosten vaak niet eens zoveel (op de pc rond de 5.000 - 7.000 MT, maar als je goed zoekt en op wat minder drukke tijden kijkt soms nog minder), op een paar uitzonderingen na, zoals Cousins en Westbrook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljanvdb
Robkazoe schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:58:
Ik wilde een keer een avond wat eerder naar bed gaan dus ik was wel online maar zat even in MyTeam te klooien. Ben toen iets na 10 uur naar bed toe gegaan. Ik had drie wedstrijden nodig maar ik heb dan eindelijk het All Star MT team verslagen in Domination. Eerste keer krap gewonnen (780 MT), tweede keer kon ik de tiende vrije worp niet forceren en bleef toen op 810 MT hangen, derde keer met 889 MT gewonnen en dus eindelijk de drie sterren binnen.

Klay Thompson uit de pack gekregen en voor het winnen ook mijn eerst Amethyst kaart. '99 Jason Kidd. Goede spelverdeler maar ondanks dat hij 6'4" is en redelijk kan rennen, kan ie niet dunken en dat heb ik toch wel nodig. Dus die blijft uit mijn Domination lineup. Voor online wel een goede want hij heeft wel goede defense stats + een goede driepunter.

Daarmee ook Domination History geunlockt. Weer 33 wedstrijden op het schema staan. MT begint bij de 650 voor de eerste wedstrijd. Bij de laatste wedstrijd (All Star MT history team) moet je 890 MT scoren. Dat gaat nog "interessant" worden. Ook mijn eerste wedstrijd gespeeld. Mavs uit 2003 geloof ik. Vrij makkelijk gewonnen. Ik kwam er alleen vrij snel achter dat Al Jefferson zijn post hook niet heel erg handig was tegen hun Center. De driepunter van Klay daarentegen is :9 Ik denk dat hij wel twee keer zo goed is dan een Hayward of een Butler.

Huidige lineup:
Westbrook (Wall)
Klay Thompson (Butler)
Hayward (Butler)
Duncan (Al Jefferson)
Cousins (Al Jefferson)

Misschien dat ik vanavond wel weer even in MyPark te vinden ben. Ben nu een beetje Domination moe.

Overigens nog één vraag voor MyTeam. Is het mogelijk om de Run In Transition de positionering aan te passen? Wat er nu vaak gebeurt is dat de PF/C de rebound pakken en dat de PG, SG en SF beginnen te rennen. Bal pass ik dan naar de PG. Maar dan schieten zowel de SG als SF door vanaf de flanken naar de hoop toe. Ik zou eigenlijk willen dat de SF wel een drive naar de hoop plaatst maar dat de SG op de flanken blijft hangen. Aan de ene kant voor de spacing (ruimte creëren voor de PG), aan de andere kant dat als de drive niet kan omdat het te druk is dat ik de bal naar buiten kan leggen voor een drie punter. Is dit in te stellen? Een beetje zoals de eerste drie plays uit onderstaande video:

[video]
Netjes. Ik vind Kidd inderdaad voor de online game wel erg goed vanwege zijn verdedigende mogelijkheden. Maar ook offline gebruik ik hem nu in plaats van Lillard. Zijn inside scoring, hoewel hij niet dunkt, is heel goed. Hij legt er heel veel in waar veel andere point guards met wat contact al missen. En defense is offline ook belangrijk. Soms pak ik zo 3 - 4 steals met hem in een wedstrijd, en dat zijn dan ook weer fast breaks.

Thompson is inderdaad zo'n beetje de beste shooting guard. Goede defense en één van de beste 3pt shooting. Met hem kom ik ook vaak wel aan die 60% 3pt% in Domination. ;)

Ik weet niet of je de fast breaks zo in kunt stellen, maar als je het kunt vinden houd ik me ook aanbevolen. :)

Spelen jullie weleens The Gauntlet? Ik heb het geprobeerd en het is eigenlijk best wel leuk. Je speelt 3-3 'straat' basketbal. Van te voren kies je 10 spelers van jezelf uit, maar je kunt er maar 1 per wedstrijd inzetten. De andere twee spelers worden random aangevuld uit de hele MyTeam collectie. Het kan dus zomaar gebeuren dat je met twee bronzen spelers zit, of dat je Kareem Abdul-Jabbar (al een paar keer gehad) en LeBron James erbij krijgt. Meestal krijg je gewoon 2 redelijk goede spelers, maar ik heb potjes gehad waar het nogal scheef verdeeld was.

Vervolgens ga je tot 21 (2 pnt verschil winnen), driepunters tellen voor 2 en gewone schoten voor 1. Als je wint, kan je picks doen van een board (beetje vergelijkbaar met de quick games in de MyNba2k app). Je begint op een bronzen board, en daar zit dus ergens 1 bronzen speler verstopt tussen contracten en andere meuk, maar als je meer wedstrijden wint ga je naar een zilveren, gold en uiteindelijk Amethyst board.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ik heb nog nooit The Gauntlet gedaan. Maar goed, er is ook zoveel te doen in het spel dat ik mij oprecht afvraag of ik alles gedaan kan hebben voor de volgende editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
ik heb door de vc glitch heel veel vc in packs gestopt , ik had de mazzel dat ik lebron james in een pakketje had zitten (purple) ook aardig wat goede goude spelers en nog een paarse speler van de heat . dus het is echt mazzel hebben maar ik heb wel het idee dat je hier sneller een goede kaart krijgt dan in fifa .

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Gisteren nog 4 TBT packs geopend. Drie zilveren playerkaarten gehad (waarvan ik er al eentje had). De vierde was Kyrie Irving. Zit nu een beetje in dubio want Kyrie is wel heel goed. Erg in dubio om deze in de lineup mee te nemen.

Kyrie vs Klay Thompson
+ Speed -
+ Layup -
+ Handling -
- Dunk +
- Defense +
- 3 punt + (al is die van Kyrie praktisch net zo goed)

En daarnaast ook nog Chauncey Billups (historic Pistons '04). Dat is eigenlijk de eerste goede kaart die ik gekregen heb in Historic Domination. De rest van de 9 kaartjes die ik gehad heb zitten qua ranking gemiddeld op 72 en zijn allemaal zilveren kaartjes. Maar goed, ik kom ondertussen een beetje om in hetzelfde type PG.
http://2kmtcentral.com/16...mpare/4544/9691/2328/9641

Als je naar onderen gaat en de grafiekjes bekijkt, dan snappen jullie wel wat ik bedoel. Ik kan nog steeds wel een goede SF of PF gebruiken. Maar dat gaat meteen serieus veel MT kosten. Had Blake Griffin (ROTY) gekocht voor 2800 MT. Is eigenlijk een Griffin met betere rebound + snelheid maar met slechte mid range en 3 pt. Maar voor dat laatste koop je Blake natuurlijk niet. Eerste wedstrijd, drie contact dunks met Blake en drie keer mis. Westbrook had twee contact dunks en die raakt ze allebei. :')

En om nog maar te zwijgen over de 5K VC die we gisteren kwijt zijn geraakt ondanks de green release :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
kent iemand dit filmpje nog ? kwam het net per toeval weer tegen op dumpert .. let vooral op het lachje in het publiek ...WTF

http://www.dumpert.nl/med...erwater_act_gaat_mis.html

[ Voor 3% gewijzigd door taker1987 op 24-10-2015 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09:08

n2theb

Tweakers Abonnee

taker1987 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 00:03:
kent iemand dit filmpje nog ? kwam het net per toeval weer tegen op dumpert .. let vooral op het lachje in het publiek ...WTF

http://www.dumpert.nl/med...erwater_act_gaat_mis.html
Het is dat je het deelde, heb deze nooit gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi lieve mensen. Ik ben weer terug van een paar dagen vakantie (LA / Las Vegas). Mooi ff pre-season wedstrijdtje van de Clippers tegen de Blazers meegepakt ook ;).

Gisteren GWS verslagen had 895mt , dus mooi de 3 sterren daarvan. Uit de player pack kreeg ik Klay Thompson. Dus daar ben ik wel tevreeeee mee. Vanavond proberen de All-Stars te verslaan. Dan ga ik Kanter en Mutombo eens gebruiken (allebei rond de 90 in Offensive Rebound) om eens te proberen of ik daar wat punten mee kan halen. Denk wel dat de offense er te veel onder gaat leiden.. :P

Team bestaat nu uit:

PG - Westbrook (backup Tim Hardaway (http://2kmtcentral.com/16/players/129/tim-hardaway) / Bledsoe)
SG - Bryant ( backup DeRozan of McGrady '00)
SF - Thompson (backup Hayward)
PF - Aldridge (backup Duncan of Millsap)
C - Brooke Lopez (backup Jefferson)

800+ is redelijk makkelijk te halen als je een paar spelers hebt die goed zijn met een post-fadeaway. Ik druk de ball gewoon naar Aldridge 1 backdown en fade. Krijg je +5 voor ast +5 voor post move en +2 voor made bucket. Dat tikt wel aardig aan.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2015 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ik ben zelf al bijna door de history domination heen. Moet nog 9 wedstrijden geloof ik (waaronder east historic, west historic, all star historic). De lat qua MT begint nu wel langzaam aan een serieus iets te worden. Ik geloof dat je bij #10 nu iets van 820 MT moet hebben. Had zelf een ongelukkige wedstrijd maar haalde alsnog de 840 MT. Alleen tegen de West/East/All Stars zal het wel pittig worden want dan zit je rond de 900. Ik ga er vanuit dat er een aantal dubbel gedaan moeten worden om alle sterren/packs binnen te krijgen.

Aan mijn lineup is nog weinig veranderd:
Huidige lineup:
Westbrook (Wall)
Klay Thompson (Butler)
Hayward (Butler)
Griffin ROTY (Ibaka)
Cousins (Duncan)

Voor de rest is winnen het probleem niet meer. Zorgen dat je voldoende MT binnen harkt is het enige waar je een beetje op moet letten. Ik heb zelf Crash Offensive Glass aanstaan. Biedt een hogere kans op Offensive Rebounds. Mocht de rebound toch niet lukken, dan kan de tegenstander met Run in Transition vaak makkelijk scoren. An sich niet erg want dan kost het ook weinig tijd van de klok en kun je zelf weer verder aanvallen.

Wat ik zelf overigens nog wel eens doe is intentional foulen. De offensive van de computer is vaak sloom en kost teveel tijd. Intentional foul erover heen, krijgt twee vrije worpen en ik kan meteen weer aanvallen. En heel soms een rebound als ze missen.

Hoe ben je aan Tim Hardaway gekomen btw? En hoe was de wedstrijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wedstrijd was echt mooi. Na 1 kwart staat Portland 40 - 15 voor en de Clippers winnen alsnog. Was maar pre-season dus gaat nergens om. Maar ik ga in februari weer 2 weekjes en dan pak ik wel een paar regular season games mee. :)

Ik heb Tim Hardaway gewoon uit een "normale" pack gekregen. Wel een aardige speler , alleen zit ik op de guard positie al redelijk diep. Heb ook ROTY Irving / Jeff Teague / Bledsoe en Kyle Lowry. Ik moet nog even bekijken welke guard het fijnste speelt en het beste past in de lineup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ik heb overigens vanavond wel weer zin een avondje MyPark. Nog andere mensen die daar ook zo over denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.2khead.com/16/...hidden-throwback-thursday

Hier zitten nog wel wat mooie kaartjes tussen. Dat wordt flink MT sparen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Robkazoe schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:36:
Ik heb overigens vanavond wel weer zin een avondje MyPark. Nog andere mensen die daar ook zo over denken?
Ik ben rond half 10 thuis daarna zou ik wel een potje mee kunnen doen. Ik laat het nog wel even weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:04:
http://www.2khead.com/16/...hidden-throwback-thursday

Hier zitten nog wel wat mooie kaartjes tussen. Dat wordt flink MT sparen ;).
#WhereIsMelo

Heb zelf iets van 14K MT al klaarstaan. Dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
ik doe ook wel mee vanavond . geen idee hoelaat ik thuis ben , vanavond richting de martiniplaza om de wedstrijd Donar - Asvel Lyon te zien .. de club van tony parker ! ik zal wat foto,s maken en die hier vanavond plaatsen !

mensen die de match willen zien kunnen altijd kijken op http://www.rtvnoord.nl/ni...e-te-volgen-bij-RTV-Noord _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Gaat mij niet meer lukken om te spelen. Ben net thuis.. Hoop wel één deze dagen tijd te hebben om nog even te spelen in my park!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Bijna klaar met de historische Domination. Begint nu wel telkens krap te worden. Tegen de East All Stars (historic) had ik 3 MT te kort om de eerste keer drie sterren te halen. En nu net tegen de Historic Stars haal ik 889 MT, terwijl je er 890 MT nodig hebt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljanvdb
Robkazoe schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:16:
Bijna klaar met de historische Domination. Begint nu wel telkens krap te worden. Tegen de East All Stars (historic) had ik 3 MT te kort om de eerste keer drie sterren te halen. En nu net tegen de Historic Stars haal ik 889 MT, terwijl je er 890 MT nodig hebt. :(
Haha ja dat ia frustrerend. Pak je wel een beetje fatsoenlijke spelers? Ik heb net Chris Mullin van de Warriors gekregen. Die heeft Paul George voorlopig vervangen in mijn starting lineup. Verder alleen maar matige zilveren spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ik heb bar weinig goede spelers te pakken gehad.

Maurice Cheeks ('85 76-ers) - 83
Tracy McGrady ('00 Raptors) - 82
Chauncey Billups ('04 Pistons) - 88
Detlef Schrempf ('96 Sonics) - 82
Dave Debuscchere ('72 Knicks) - 82
Larry Nance ('90 Cavs) - 82
Arvydas Sabonis ('00 Blazers) 82

Nance heb ik uit de laatste wedstrijd gekregen. Voelde mij toen wel genept. Normaal krijg je een speler uit het team en nu krijg je opeens een nietszeggende speler wat niet eens in het team zat. En begrijp mij niet verkeerd, het zijn op zich wel goede kaartjes maar als je 33 wedstrijden hebt gespeeld, dan heb ik nu 7 kaartjes goud gehad. De rest was zilver (en twee keer zelfs een brons kaartje gehad). Niet echt heel bevredigend.

Mijn gemiddelde rating van mijn starters zit nu op 88. De gemiddelde rating van de bank zit op 84. En dan krijg je een shitload aan PG's met een 82 rating. Terwijl ik op de Center positie nog steeds loop te klooien met Boogie (welke gewoon echt goed is) en Duncan (welke technisch gezien een PF is) + Al Jefferson (die te langzaam en te klein is). Het was leuker geweest als ik TBT Dirk, Malone of Wilt had gehad.

Maar goed, heb nu wel 30K MT klaar staan. Hopelijk morgen wat leuke packs. Nu nog even MyPark in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de normale domination afgemaakt. Toch even 975MT in 1 wedstrijd weten te halen. Was ik dan wel weer tevreden mee :P. Heb John Wall er bij gekregen , helaas had ik al 2 85+ PG's (Russel en Hardaway). Ik had liever Harden of Durant gehad ;).

Ik wacht mooi even tot 2khead.com een update heeft met welke spelers er in de TBT pack staan deze week. En dan even beslissen hoeveel MT ik er aan op ga maken :).

Heeft iemand hier al eens naar gekeken?

http://www.2khead.com/new...ack-market-runes-revealed

De prijzen op die black market zijn wel verschrikkelijk achterlijk haha , en vind de rewards nou niet echt super.

Exclusive Zebra basketball (limit 1) costs 100,000 MT.
Rookie of the Year Winners Box (pictured) costs 42,750 MT.
Diamond Air Jordan III shoe (limit 1) that can be applied to a single player and has unlimited uses costs 150,000 MT.
Diamond Contract Card (limit 4) that will add infinite contracts to any player costs 25,000 MT.

En een random linkje voor het vermaak: YouTube: Nba 2015 Open Court - Best of 00's Starting 5 & Shaq On Nash's 2 MVPS - (October 14 - 2015) :)

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2015 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Voordat ik Westbrook had, was John Wall mijn starting PG. Westbrook is beter dan Wall, daar is geen speld tussen te krijgen. Maar ik zou Wall persoonlijk wel verkiezen boven Hardaway. Midrange + 3 punter is van Hardaway wel beter. Maar de snelheid en dunkmogelijkheden vind ik zelf altijd wel erg handig. Lekker run and gunnen. Een defensive rebound (6) + Fast Break Points (4) + Assist (5) + Dunk (3) + Made Points (2) tikt altijd lekker aan.

Ik had al wel gehoord dat er een black market zou zijn en dat er runes te vinden moeten zijn. Maar zit nu op ruim 300 kaartjes en zit er niet zo op te wachten om al die runes op te gaan zoeken. :P En tenzij er in de 10 pack rookies ook daadwerkelijk 10 rookies zitten, vind ik het anders nogal een overpriced verhaal. :P

EDIT:
Je krijgt 10 rookie of the year packs. Wat is dan het voordeel van deze doos met 10 packs te kopen ipv handmatig 10 packs te kopen? Kost net zoveel.

[ Voor 9% gewijzigd door Robkazoe op 29-10-2015 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Vanavond wat TBT pakjes open gemaakt (6 stuks). De winst:
- Kemba Walker (Hornets, 81, PG)
- Iggy (GSW, 76, SG/SF) - deze heb ik ondertussen al drie keer "gewonnen".
- Brandon Knight (Suns, 80, PG)
- Eric Gordon (TBT Clippers '11, 82, SG)
- Raymond Felton (TBT Hornets '07, 76 PG)
- Ray Allen (TBT Heat '13, 78, SG)

Ik denk dat ik zo langzamerhand alle point guards met een rating tussen de 80 en 85 nu wel heb. Vanavond maar eens begonnen aan Road to the Playoffs. Wilde in eerste instantie het met Calderon doen maar de eerste wedstrijd liep voor geen meter. Ik ben toen maar met de pas verkregen Ray Allen begonnen. Als je de wedstrijd moet afsluiten met vrije worpen nemen (88) is dat erg lekker. Om nog maar te zwijgen over zijn Moving/Standing 3 (88 / 87) en dat hij met een speed van 71 nog niet eens zo heel langzaam is. Tot nu toe 3-0 en door naar de volgende ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
wat houd die black market / runes precies in dan ?? ik ken dat helemaal niet eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren begonnen met Historic Domination. De eerste 4 teams makkelijk verslagen (20+p verschil). Geen nuttige kaartjes uit gekregen helaas. Vind het al een beetje saai worden.. ;)

Vanavond misschien ook eens road to the playoffs beginnen. Alleen vrij weinig zin om weer met allemaal bronze players te moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
taker1987 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 21:47:
wat houd die black market / runes precies in dan ?? ik ken dat helemaal niet eigenlijk
Als je naar je collection toe gaat, dan kun je de kaart selecteren en vervolgens "view card" doen. Als je de kaart goed doorzoekt, kan er een "rune" op staan. Dat is een soort hiëroglief. Als je er vijf hebt, kun je ze in een bepaalde volgorde zetten en dan open je de "black market".

Op de black market staan op dit moment:
- Diamond Contract (onbeperkt contracts voor één speler)
- Paarse Scalabrini (500K MT) met rating 90.
- "10 rookie packs"-pack (42,5K MT)
- Diamond Air Jordan voor permanente stats boost (voor ook heel veel MT).

Op dit moment staat er dus nog niet zo heel verschrikkelijk veel op en de MT bedragen zijn bizar. Ik ben gisteren even bezig geweest tot ik bij de Hawks zo ongeveer aangekomen was en toen had ik één rune. Toen vond ik het wel weer best. Rot bezigheid is het.

@Farpoint: De bronzen kaartjes zijn inderdaad zwaar ruk. Beetje kennis van de kaartjes die je hebt, kan geen kwaad. Gelukkig zijn de shot meter wel een stuk vergevingsgezind. Shots die er bij domination er niet in gaan, gaan er nu wel. Vermoedelijk om de lag iets te compenseren. Want dat merk je namelijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
heb 2 rune kaartjes gevonden .. helaas net niet alle 5 maar aan de andere kant heb ik ook niet zoveel mt om iets te kopen op de black market ... krijg je ook mt als je alle 5 vind of krijg je er niks voor terug behalve dan toegang tot de black market voor een bepaalde tijd ... en die rune kaartjes , blijven die altijd of worden dat later weer andere kaarten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robkazoe schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:36:
[...]

Op de black market staan op dit moment:
- Diamond Contract (onbeperkt contracts voor één speler)
- Paarse Scalabrini (500K MT) met rating 90.
- "10 rookie packs"-pack (42,5K MT)
- Diamond Air Jordan voor permanente stats boost (voor ook heel veel MT).
Haha. Paarse Scalabrini. I need it! The White Mamba :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Heb vandaag NBA 2K16 binnen. Ben benieuwd hopelijk beter of net zo goed als 2k15.

[ Voor 74% gewijzigd door SC4RF4C3 op 31-10-2015 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelde tot nu toe altijd 2k15 (op pc) en al waren daar de schotpercentages soms wat onrealistisch de positieve kant om, 2k16 (op PS4) weet dat wel geheel om te draaien. Ik doe of iets totaal verkeerd of men heeft dit wel erg scherp afgesteld.

Heb een SG met redelijk een stuk of 7 of 8 blokjes in de shooting-column, maar het lijkt wel als of de game me vooral niks wilt laten raken. Heb even geturfd, maar na de storyline zijn dit de resultaten in de laatste 10/15 wedstrijden. 9 perfect releases, 7 mis. stuk of 25 "wide open shots" een bizarre 20 mis. (Het resultaat is dat ik een shot percentage heb dat rond de 20% hangt...en dat is toch wel wat vreemd met als specialisatie schieten. ;) )

Verdedigend is mijn speler overigens totaal nutteloos, maar dat komt omdat het spel zo langzaam reageert gemiddeld een halve seconde tussen mijn actie op de controller en de beweging van het poppetje op het scherm, met name als deze een animatie inrolt (en dat gebeurt godverdegodver om de haverklap).

Dat is ook overigens in de aanval het geval. De iso-moves hebben een vertraging, waardoor ik vaker dan niet de bal verlies omdat de acties getimed worden op een situatie die een halve seconde niet meer bestaat. De animaties zijn traag en irritant, en disrupten vaker dan niet een schot, block-poging, een breakaway (waar mijn mannetje volledig stil komt te staan om de pass op te vangen...en dus meteen break mislukt).

Het enige wat me wel lukt is een hele sloot rebounds pakken...dus denk ik er aan om maar een PW aan te maken, die hoeft wat minder rond te rennen in de offence en hangt wat meer rond de bucket.

Het is wel jammer...want ik snap gewoon niet zo goed hoe dit allemaal kan of beter hoe ik het allemaal kan voorkomen. Iemand nog tips?

Zou een game-setting als Simulation (i.p.v. casual of default, weet ff niet hoe ze genoemd worden) het wat verbeteren, zijn er andere opties die ik absoluut niet moet gebruiken of juist wel?

ik speel overigens op Pro-niveau, meer om de 1.5 multiplier voor je vc dan een andere reden eigenlijk. ;) Wellicht toch maar Rookie niveau? (Liever niet natuurlijk, want een beetje uitdaging is wel leuk, maar dan wel met een beetje realistische schot percentages)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 november 2015 @ 11:59:
Speelde tot nu toe altijd 2k15 (op pc) en al waren daar de schotpercentages soms wat onrealistisch de positieve kant om, 2k16 (op PS4) weet dat wel geheel om te draaien. Ik doe of iets totaal verkeerd of men heeft dit wel erg scherp afgesteld.

....
Ik heb hier totaal geen last van op de ps4. Geen input lag zoals jij beschrijft. Geen rare gemiste schoten. Echter is 2k16 vergeleken met 2k15 wel een stuk moelijker geworden. Contested schoten gaan 99% van de tijd niet raak dus je moet echt een goed open schot hebben wil je een redelijke kans hebben op een score

Geen idee wat je verder "verkeerd" doet. Speel zelf PF in MyCareer dus over midrangers kan ik neit meepraten. Maar speel wel aardig wat MyTeam en meeste schutters schieten wel raak met een goeie release en open jumpers. Ook heb ik daar met iso moves geen lag / last van langzaam reageren van moves die ik wil maken.

Ik zou eerst je schot meer upgraden en het verder proberen op pro dan nu al de difficulty omlaag schalen. In het begin schiet je natuurlijk ook wat meer mis dan dat je raakt maar het is natuurlijk wel erg frustrerend op deze manier. Maar 7 / 8 blokjes is niet echt een goed schot te noemen. Je zou er een stuk meer in moeten drukken om er profijt van te hebben.

TL;DR: Upgrade je speler wat meer. In het begin gaat het moeizaam (op iedere positie) , daarna wordt het beter ;).

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2015 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Verwijderd schreef op zondag 01 november 2015 @ 11:59:

Heb een SG met redelijk een stuk of 7 of 8 blokjes in de shooting-column, maar het lijkt wel als of de game me vooral niks wilt laten raken. Heb even geturfd, maar na de storyline zijn dit de resultaten in de laatste 10/15 wedstrijden. 9 perfect releases, 7 mis. stuk of 25 "wide open shots" een bizarre 20 mis. (Het resultaat is dat ik een shot percentage heb dat rond de 20% hangt...en dat is toch wel wat vreemd met als specialisatie schieten. ;) )

Verdedigend is mijn speler overigens totaal nutteloos, maar dat komt omdat het spel zo langzaam reageert gemiddeld een halve seconde tussen mijn actie op de controller en de beweging van het poppetje op het scherm, met name als deze een animatie inrolt (en dat gebeurt godverdegodver om de haverklap).

Dat is ook overigens in de aanval het geval. De iso-moves hebben een vertraging, waardoor ik vaker dan niet de bal verlies omdat de acties getimed worden op een situatie die een halve seconde niet meer bestaat. De animaties zijn traag en irritant, en disrupten vaker dan niet een schot, block-poging, een breakaway (waar mijn mannetje volledig stil komt te staan om de pass op te vangen...en dus meteen break mislukt).

Het enige wat me wel lukt is een hele sloot rebounds pakken...dus denk ik er aan om maar een PW aan te maken, die hoeft wat minder rond te rennen in de offence en hangt wat meer rond de bucket.

Het is wel jammer...want ik snap gewoon niet zo goed hoe dit allemaal kan of beter hoe ik het allemaal kan voorkomen. Iemand nog tips?

Zou een game-setting als Simulation (i.p.v. casual of default, weet ff niet hoe ze genoemd worden) het wat verbeteren, zijn er andere opties die ik absoluut niet moet gebruiken of juist wel?

ik speel overigens op Pro-niveau, meer om de 1.5 multiplier voor je vc dan een andere reden eigenlijk. ;) Wellicht toch maar Rookie niveau? (Liever niet natuurlijk, want een beetje uitdaging is wel leuk, maar dan wel met een beetje realistische schot percentages)
De driepunter is gewoon keihard generfd qua effectiviteit. En dacht mocht ook wel want in 2K15 was hij gewoon een heel stuk beter en te overpowered. Dit zijn zelf mijn bevindingen met de driepunter, hopelijk heb je er wat aan.

- Wanneer iemand aan komt lopen en de bal in zijn handen krijgt of hij komt zelf aanlopen dribbelend en gaat schieten, heb ik het idee dat je een "moving 3" doet ipv een "standing 3". Ik heb het idee dat je namelijk beduidend slechter schiet dan wanneer een speler al een tijdje stil staat op één plek en dan gaat schieten.
- Zodra er ook maar een speler in de buurt is (en dan praat je soms zelf al binnen 1,5 meter), dan is het al minimaal contested en dan vliegt hij er al niet meer in.
- Je moet verschrikkelijk goed je schot timen. Green release is natuurlijk het mooiste. Lukt dat niet, dan moet er praktisch geen ruimte tussen de gele release en het middelste streepje zitten. Zit dat er wel in, dan is het schot ook al beduidend minder goed.
- Je schutter moet ook gewoon echt goed zijn, wil hij de driepunter betrouwbaar maken. Ik heb zowel Hayward en Butler in mijn team zitten. Hayward zit op 83 standing 3pt en 79 moving 3pt. Butler zit om 83 standing 3tp en 81 moving 3pt. Als je de tip van hierboven qua release uitvoert (dus nagenoeg in het midden), dan schieten ze er misschien 40 tot 50% in. Het is redelijk realistisch maar wel gewoon frustrerend. Als je dat soort wide open ballen erin wilt leggen, zal standing minimaal 85% moeten zijn. Ik heb Klay Thompson en Ray Allen beide ook nog in MyTeam zitten en die leggen er denk ik 60-70% van dat soort ballen in als ze wide open zijn. Ray Allen vs Butler verschilt op standing 3pt maar iets van 4 punten. Maar het is een wereld van verschil slagingspercentage.

Dan nog even een aantal andere praktijkvormen. Als je echt een goede driepunter wilt hebben, zul je ook gewoon goede stats moeten hebben. Taker-mart speelt een SF en heeft een 78 3pt rating. En die schiet in MyPark ook maar iets van 50% raak. Dus veel VC verzamelen en zorgen dat je schot snel beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robkazoe schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:07:
[...]

Ray Allen vs Butler verschilt op standing 3pt maar iets van 4 punten. Maar het is een wereld van verschil slagingspercentage.
Ligt er aan welke Ray Allen je hebt. Als je degene hebt die je krijgt als je 400 kaartjes hebt verzameld (Ray Allen '01) heb je er 1 met 95 standing en 95 moving. Zeker de moeite waard! Schiet echt heerlijk. ;). Sinds ik hem in mn lineup heb scoor ik logischerrrrwijze een stuk meer vanaf de 3pt lijn.

http://2kmtcentral.com/16/players/9686/ray-allen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ik heb de zilveren. Is beduidend minder dan de goud versie maar nogal tijd beter dan Bulter en Hayward. Overigens zelf niet zo heel veel kunnen doen de afgelopen tijd. Hoop het in de avonden weer wat MyPark te kunnen doen. In het weekend maar telkens een half uurtje kunnen spelen. Stats nog een beetje kunnen boosten van mijn center. Zit nu op een 92 rating. Alle kolommen zitten vol. Outside shooting staat op 4 blokjes en heb nog 5 blokjes over die ik kan spenderen. Zit nu de blokjes een beetje op te sparen.

Moet echt drie stats verbeteren:
- Ball Handling (voor 2 vs 2 op MyPark hard nodig want anders ben je hem zo kwijt).
- Passing (voor 3 vs 3 op MyPark. Als ik rebound en de twee andere spelers hard weglopen gooi ik de bal veel te vaak mis)
- Free throws (staat nu op 60, is echt te laag en bijna niet werkbaar).

Ik denk dat ik de Free throw op 70 wil krijgen, dan moet je met een goede timing wel op 75/80% kunnen komen. Dan gaat de rest van de stats naar ball handling/passing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 16:17
- Ball Handling (gelijk je rug erin zorgt er voor dat die minder gebeurd)
- Passing (De PG hoort zich aan te bieden, en hij moet die pass geven)
- Free throws (Ja, dat is lelijk met de PF en C he.. ).

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
Ik heb voor mycareer een PG van 6.5 gemaakt, wat me opvalt is dat ik nog redelijk veel shots mis, vooral 3pts. Ik heb wel vaak de shotmeter net op de helft dus dat is het niet en let ook op open shots..wie o wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

SC4RF4C3 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:49:
Ik heb voor mycareer een PG van 6.5 gemaakt, wat me opvalt is dat ik nog redelijk veel shots mis, vooral 3pts. Ik heb wel vaak de shotmeter net op de helft dus dat is het niet en let ook op open shots..wie o wat?
Wat mij opvalt, ik heb mijn PG bijna als shooter helemaal af, is dat je uit een uitbraak de bal op moet eisen in een hoekje en dan bijna altijd raak schiet.. Ook als je al een tijdje staat en je tegenstander staat ver en je eist de bal op dan schiet je ook 90% raak mits je natuurlijk op tijd los laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
Wat ik begrijp is dat je dus echt eerst stil moet staan, zal daar is op letten, bedankt voor tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Punkbuster schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:47:
- Ball Handling (gelijk je rug erin zorgt er voor dat die minder gebeurd)
Maar dat kan niet als je de bal moet passen in MyPark bij het begin.
- Passing (De PG hoort zich aan te bieden, en hij moet die pass geven)
Ook dit is een beetje jammer van online. Je ziet ze als een speer wegrennen voor de fastbreak. Alleen met mijn 35 passing skill gaat er echt heel vaak wat mis. Ik heb de gekste dingen voorbij zien komen.

- Bal tijdens het inbouwen de onderkant van de basket geraakt.
- Tijdens een start van een potje, moest ik in het begin de bal inbrengen. Medespeler drivet meteen naar de hoop, ik wil passen, bal komt iets te hoog, raakt de zijkant van de backboard en schiet uit.
- Fastbreak passes die echt ver over vliegen (zo het andere court op :+ )

Maar goed, hopelijk is mijn mannetje snel level 99. VC ligt er al. Nu alleen die saaie trainingen nog doen. Dat kost gewoon verschrikkelijk veel tijd. Zelfs met het meteen verlaten van de gym.

@SC4RF4C3: kijk even een paar post boven mij. Daar heb ik nog een aantal zaken opgenoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Robkazoe schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:30:
Maar goed, hopelijk is mijn mannetje snel level 99. VC ligt er al. Nu alleen die saaie trainingen nog doen. Dat kost gewoon verschrikkelijk veel tijd. Zelfs met het meteen verlaten van de gym.
Hoef je de trainingen niet te doen om beter te worden? Ik heb altijd het idee dat als jij een goede training laat zien dat je sneller levelt .. maar als je dus meteen verlaat heb je dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Het balkje wat je in het menu hebt (dus voordat je de zaal in gaat), laat de voortgang zien. Je hebt precies vijf trainingen nodig om dat balkje vol te krijgen. Zodra je de vijfde keer de gym inloopt, krijg je ook meteen een accolade te zien met "you got a new training stats, go to player attributes blablabla".

Enige waar de trainingen tijdens de gym zinvol voor zijn:
- VC: Als je een aantal dingen goed uitvoert, krijg je wat VC. Geen idee overigens hoeveel. Ik doe meestal vijf dunks (voor de aanvang van de training). Levert je twee keer wat VC op (5 hits in a row, 5 dunks). Kun je ook met de layups doen. Levert je weer wat VC op. En als je dat zonder een fout doet, krijg je ook nog de 10 hits in a row VC bonus. Maar goed, zet niet zo heel veel zoden aan de dijk volgens mij.
- Daarna heb je de twee trainingen. De trainingen leveren mits ze goed uitgevoerd zijn tijdelijke boost op van stats + je gym badge wordt ietsje gevuld. De bonus van je stats hangt af van hoe goed de oefening is uitgevoerd. Faal je, krijg je niets. Bronze krijg je een aantal stats +5, Silver aantal stats +10 en Gold aantal stats + 15. Daarnaast stijgt je gym badge ook vaak harder als je gold haalt, maar dat is niet altijd zo ben ik achter gekomen. De logica ontgaat mij daarvan een beetje.

Ik loop zelf nog af en toe een paar gym oefeningen te doen voor de gym badge. Zou die wel op gold hebben voor de trophy. Maar voor je permanente stats te boosten hoef je het dus niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maiky1001
Iemand nog MyPark ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ik was de hele avond (uurtje of 8 tot nu) online in MyPark. Maar ga nu naar bed. Ben het ook zat. Van de 10 potjes die ik gespeeld heb, heb ik er misschien één gewonnen. Alleen maar met randdebielen gezeten die basisprincipes als 1-op-1 verdedigen niet snappen of alleen maar contested shots nemen. Pfff, ik ben er wel weer klaar mee. Zonder fatsoenlijke mensen in je team is er ook geen houden meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maiky1001
Sorry was wat later in verband met mijn training. Daarom doe ik alleen met bekende MyPark. Ik ben zelf al geen Lebron James, dus speel ik liever met mensen die communiceren en samen spelen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet van mezelf eerst Historic Domination afmaken voordat ik ergens anders mee verder mag :P. Maar heb de laatste dagen vrij weinig tijd gehad dus dit gaat nog wel ff duren ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
my park moet je inderdaad met mic spelen en met bekende , anders is er haast geen beginnen aan . iemand vanavond online ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ik denk dat ik vanavond wel weer in MyPark ben. Vanaf een uurtje of 7 gok ik. Hopelijk dan All Star level 2 eindelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:41:
[...]

Ik heb hier totaal geen last van op de ps4. Geen input lag zoals jij beschrijft. Geen rare gemiste schoten. Echter is 2k16 vergeleken met 2k15 wel een stuk moelijker geworden. Contested schoten gaan 99% van de tijd niet raak dus je moet echt een goed open schot hebben wil je een redelijke kans hebben op een score

Geen idee wat je verder "verkeerd" doet. Speel zelf PF in MyCareer dus over midrangers kan ik neit meepraten. Maar speel wel aardig wat MyTeam en meeste schutters schieten wel raak met een goeie release en open jumpers. Ook heb ik daar met iso moves geen lag / last van langzaam reageren van moves die ik wil maken.

Ik zou eerst je schot meer upgraden en het verder proberen op pro dan nu al de difficulty omlaag schalen.
De input lag bij iso moves heb ik nog steeds een beetje last van, maar een heel stuk minder nu ik de iso-stick (rechts) op enkel dribbelen heb gezet (stond op schieten, zal wel standaard zijn). Eerst een seconde of twee tussen wat ik op de controller deed en wat er op het scherm gebeurde, maar nu een halve seconde...dus dat is beter in te schatten, maar vreemd vind ik het wel.

Mid-range schoten gaan nu een stuk beter (eigenlijk heel goed zelfs), wat inderdaad kwestie van upgraden was , maar nu mis ik dus alle 3-punters (geen enkele raak in de laatste wedstrijden na het upgraden :') ) dus die schiet ik niet meer tot dat ik daar op de 99 zit. :D

De difficulty heb ik maar laten staan, ik heb me er bij neergelegd dat mijn charactertje het eerste volledige seizoen er niet zoveel van gaat bakken. Hoewel het dan toch wel een flink gevalletje van " :') " is dat de commentatoren je telkens de hemel in prijzen, aangeven dat je de smaakmaker van de NBA bent, je vergelijken met LeBron terwijl ik nauwelijks een deuk in een pakje boter beuk (nou ja overdreven natuurlijk, doe het best goed maar zeker niet op LeBron niveau of zoiets). :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robkazoe schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:07:
[...]

De driepunter is gewoon keihard generfd qua effectiviteit. En dacht mocht ook wel want in 2K15 was hij gewoon een heel stuk beter en te overpowered. Dit zijn zelf mijn bevindingen met de driepunter, hopelijk heb je er wat aan.
*knip*
Bedankt voor de tips, maar 3 punters schiet ik niet meer want die gaan de laatste wedstrijden zo dramatisch dat ik er geen enkele meer in schiet. :o

Ik wacht wel tot dat ik daar alle upgrades van heb of zo...nou ja ach ik pas mijn speelstijl al flink aan, ik snijd meer naar binnen zonder bal om daar de bal te ontvangen...wellicht gaat dat er weer toe leiden dat ze me rond de perimeter wat meer ruimte gaan geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Als je stats voor de driepunter boven de 80 staan, zou ik gewoon lekker beginnen met 3 punters schieten. Mis je nog steeds wel de helft, maar dat is gebruikelijk. Dus veel VC sparen en alles op outside scoring zetten. En als je nog VC bonus wil hebben, download de MyNBA2K16 app. Kun je zo 1000 VC per dag mee pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
ik ben online en kan alle hulp gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
En ik ben er alweer klaar mee. 0-3 met alweer allemaal kutn00bs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
Is er al een my pro club zo niet waarom maken we er niet 1 aan? Of is dat minder leuk dan my park?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maiky1001
Ik ben zometeen online, mocht je een poging willen wagen. Volgens mij was mart ook online vanavond, of beeld ik me in dat ik dat gelezen heb?

En volgens mij is die club ProAm, maar weet niet precies hoe dat werkt. Zal er straks eens naar kijken

[ Voor 27% gewijzigd door Maiky1001 op 04-11-2015 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
ik probeer in de game te komen , maar de game crasht steeds als ik hem wil opstarten ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
ik ben blijkbaar niet de enige die nba 2k niet meer kan starten

http://www.operationsport...-code-ce-34878-0-a-4.html

http://forums.2k.com/show...-error-%96-game-is-broken

[ Voor 19% gewijzigd door taker1987 op 04-11-2015 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, dat had ik ook ja. Heb de game gedelete en opnieuw geïnstalleerd en daarna deed het het weer en ik de game op de console kopen omdat het dan wat stabieler zou zijn, dacht ik dus. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Vanavond my park??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljanvdb
Ik had eergisteren een dynamic ratings pakje geopend, en daar zat dynamic Karl Anthony Towns in. Verkocht op de auction house voor 120.000MT (pc). :) Helaas nog lang niet genoeg voor zo'n mooie Curry..

De laatste games van Historic Domination zijn echt frustrerend. Vooral de All Stars vind ik erg lastig om te verdedigen. Ik speel nu met Westbrook, Thompson, Anthony, Aldridge en Boogie. Westbrook mist wel veel contact layups/dunks. Valt me beetje tegen eigenlijk. Vanavond nog maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ik had de update gisteren ook gekregen maar zat toen al ingame. Toen naar het hoofdmenu gegaan en kon meteen doorgaan. En gisteravond ben ik na de 0-3 maar even overgestapt op Netflix. Ik vind het niet erg om een keer een potje te verliezen. Maar het is gewoon waardeloos als:
- Een SG van jouw team een center toegewezen krijgt en ook stug de center blijft verdedigen terwijl ik achter een PG aan mag gaan.
- Spelers niet eens hun man dekken maar gewoon achter de bal aan rennen of proberen te rebounden.
- Dat als ik een screen aanbiedt in een 2 vs 2 wedstrijd, ik de bal krijg ipv dat hij mijn screen probeert te gebruiken. Ik ben een fucking center. Wat verwacht je dat ik doe met de bal bij de driepunterlijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
die update melding is een bug geloof ik ... regelmatig als ik de game opstart en net in my career of my team zit dan komt er een melding links onder in beeld dat er een update is en dat je dan terug moet naar het hoofdmenu ... dit was in 2k15 ook al het geval . maar volgens mij komen de updates alleen via psn en niet van de game zelf .. want hij installeert niks extra,s ofzo volgens mij ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Vaak komt er content bij en wordt er qua software weinig/niets toegevoegd. Als je namelijk naar het hoofdmenu gaat, krijg je wel een "loading" scherm te zien die je voor de rest nergens anders tegen komt. Bij de laatste "updates" zijn er vooral stretch jerseys bijgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
mijn save files zijn corrupt .. had dus gister zoals vele dat je de game niet meer kon opstarten ... nu heb ik gister de game verwijderd en opnieuw gedownload (hdd versie ) na de download wil ik hem opstarten , maar dan krijg je een scherm met , retrvieving data from 2k sports server ... duurt een tijdje en dan krijg je de melding dat de save files corupt zijn en dat het word overschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

taker1987 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:55:
mijn save files zijn corrupt .. had dus gister zoals vele dat je de game niet meer kon opstarten ... nu heb ik gister de game verwijderd en opnieuw gedownload (hdd versie ) na de download wil ik hem opstarten , maar dan krijg je een scherm met , retrvieving data from 2k sports server ... duurt een tijdje en dan krijg je de melding dat de save files corupt zijn en dat het word overschreven
Ben je nu alles kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
taker1987 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:55:
Kun je niet je savegame terug downloaden uit de Sony cloud? En ik vermoed dat de meeste zaken (zoals MT, VC) gewoon bij 2K opgeslagen worden dus die kun je wel terug krijgen. Net als je mannetje uit MyCarreer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Robkazoe schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:34:
[...]

Kun je niet je savegame terug downloaden uit de Sony cloud? En ik vermoed dat de meeste zaken (zoals MT, VC) gewoon bij 2K opgeslagen worden dus die kun je wel terug krijgen. Net als je mannetje uit MyCarreer.
heb gelukkig alles terug kunnen krijgen door de cloud functie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Dat is goed om te horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
nu nog proberen online te komen .. krijg de melding dat ik geen conectie kan maken met de 2k servers .. terwijl op de website de servers online staan ... deze melding krijg ik als ik op connect druk

there is a problem with youre connection to our online service . please visit nba2k.com/status for up to date information .. en dan deze error code 4b548e50

deze net ook in beeld gehad .. error code efeab30c

weer iemand met het zelfde probleem .. zie onderaan het topic http://forums.2k.com/show...576&posted=1#post13223576

[ Voor 63% gewijzigd door taker1987 op 05-11-2015 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Als we nog met een groepje my park gaan doen, nodig me maar uit! Dan ga ik nu NFS spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
ik zit weer in de game _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 72% gewijzigd door taker1987 op 05-11-2015 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ik kreeg die foutmelding ook. Nu ook maar opnieuw installeren. Gelukkig duurt het niet zo heel lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is "opnieuw installeren" nu echt de enige oplossing voor dit probleem? Ik kon gisteren ook niet spelen maar heb er verder ook nog niet naar gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
als je de game crash hebt wel .. dat houdt in dat je het hele spel niet eens meer in komt ... je krijgt het schermpje te zien van nba2k16 en daarna een blauw scherm met een error melding ... als je deze krijgt dan is het momenteel de enige oplossing om opnieuw te installeren .. na de installatie moet je je savegames uit de cloud downloaden naar je hardeschijf en dan kan je weer spelen .. als je de internet error krijgt in de game moet je de game afsluiten en de console ook .. later moet dit gefixt zijn en kan je weer online spelen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok. Thanks voor de uitleg :). Zal vanavond eens kijken of ik weer kan spelen en anders maar even opnieuw installeren hè... Zal ook niet zo'n ramp zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Vandaag voor het eerst wat potjes Gaunlet zitten spelen. Het principe is leuk alleen het random spelers principe is echt waardeloos. Zo speelde ik net met Scotty Pippen (92) met Tarik Black en Raul Neto tegen TBT Dwight Howard, Wiggens en nog een zilveren kaart. Black wordt echt volledig het bos in gestuurd door een 90 ranking van Howard. Ik heb de bal twee keer kunnen blokken en Howard drie keer kunnen foulen. Howard was uiteindelijk 12-17 keer raak. En dan Raul Neto. Die heeft 3-8 geschoten. Dat is op zich best een prima resultaat ware het niet dat hij alle 8 keer wagenwijd open stond. Die kerel kan gewoon echt niet schieten. Uiteindelijk nipt verloren maar als je ook maar één zilveren kaart er extra bij had gehad, dan had je nog iets gekund.

En potje daarvoor was ook weer bizar. Kerel had Westbrook Dynamic (91 rating) en kreeg er een Durant Dynamic (ook 91 rating) plus nog een random gouden kaart. Kom ik dan aanzetten met Kyrie Irving (86), Markief Morris (75) en Koufos (72). Ook nipt verloren. Als het kwaliteitsverschil een beetje tegen zit, dan red ik het wel. Maar als ik overpowered wordt, wordt het lastig.

EDIT: God en nu weer. Jan Wall (86), samen met Biyombo (72, lage zilver) en E. Clark (65, poepkaart) vs Klay Thompson (86), Jrue Holiday en D. Carroll (beide 79, praktisch tegen goud aan).

EDIT2: En weer iemand die amnesty KD + Westbrook had. Kunnen ze er niet iets in doen waardoor het meer middelt ofzo want dit lijkt echt nergens op. En dan ook een poeptrage en superslechte PF krijgen die KD dan moet gaan dekken. Je wordt er of uitgelopen of hij legt er een tweepunter in.

EDIT3: * Robkazoe kiest Lillard, krijgt een SF en een SG erbij. Tegenstander had Butler uitgekozen. Komt de derde matchup naar voren. Heeft ie Kareem met level 97. Leuk en aardig maar hoe moet een SF de beste center ever ooit dekken die 7'2" groot is? Ik ben maar gestopt want dat gaat hem toch niet worden.

[ Voor 24% gewijzigd door Robkazoe op 07-11-2015 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robkazoe schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 17:25:

EDIT3: * Robkazoe kiest Lillard, krijgt een SF en een SG erbij. Tegenstander had Butler uitgekozen. Komt de derde matchup naar voren. Heeft ie Kareem met level 97. Leuk en aardig maar hoe moet een SF de beste center ever ooit dekken die 7'2" groot is? Ik ben maar gestopt want dat gaat hem toch niet worden.
Tja. Random is random hè. You win some you lose some ;).
Vind het idee ook wel leuk. Heb een paar potjes gedaan. Maar de games duren me te lang en de rewards zijn sowieso de eerste 3 boards veel te laag. Farm liever MT en maak packs open.

Sowieso iedere dag een Moments pack. Want ik wil Andre Drummond hebben. Die gek is aan het speeeeeeelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2015 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Gauntlet is alleen interessant omdat je er twee diamond players mee kunt hebben. Nadeel is wel dat je er zo'n 250 wins voor moet hebben om ze te krijgen en als je pech hebt, meer. Rewards op het bronzen board is idd teleurstellend. Of 25 MT per kaartje of een +3 contract. Moet zeggen dat ik de contracts wel kan gebruiken nu.

Ik speel best vaak nog de challenges maar ben daar bijna doorheen.
- Multiplayer challenges (nog nooit iemand kunnen pakken daarmee, dus misschien dat iemand daar ooit eens samen een paar uurtjes voor wilt gaan zitten? Levert namelijk wel dik MT op).
- Challenges waar je een bepaalde speler voor nodig hebt. Zijn er vier van geloof ik. PG13, LeBron, Curry en Leonard. Ik heb ze alle vier niet en ze zijn alle vier duur of verschrikkelijk duur.
- Challenges waar je er 3 of meer wedstrijden achter elkaar moet winnen. Dat vreet echt contracts op.

Qua packs ben ik "hooked" aan de dynamic packs. De eerste twee packs die ik daarmee opende kreeg ik dynamic J.J. Redick (79) en dynamic Ibaka (80). Ik geloof zelf persoonlijk niet zo in de "dynamic" hype. De kaarten gaan voor een beetje speler (75+ rating) voor 5 tot soms wel 10 keer over de kop. In geval van Redick kost de reguliere kaart ergens tussen de 2000 en 3000 MT. De dynamic variant gaat tussen de 5000 en 7000 MT weg. OK, de dynamic kaart van Redick kan in theorie beter worden. Maar ziet iemand ooit Redick een rating van 85 of hoger krijgen? Dan kun je net zo goed een Butler kopen die voor dezelfde prijs als een dynamic Redick te koop is maar die wel gewoon vast een 86 rating heeft?

J.J. Redick heb ik ondertussen verkocht gekregen voor 5550 MT. Heeft drie dagen geduurd. Ibaka staat verrassend genoeg nog steeds te koop na drie dagen. Eerst voor 7500 MT, toen voor 6500 MT en heb hem nu voor 24 uur online staan met een minimum van 5500 MT. En als je nagaat dat je met 3500 MT al zo'n pack hebt, dan is het gewoon instant winst die je maakt. Dus ik heb nog 4 packs geopend en daar zat alleen maar rommel in (2 dynamic bronze en 2 random zilvers). Dus daar ben ik mee gestopt.

Toen gisteravond nog twee Curry packs geopend en daar zat o.a. weer een gouden PG bij (ben even vergeten wie heb er ondertussen zoveel) en http://2kmtcentral.com/16/players/4502/tracy-mcgrady. Die had ik al dus de tweede staat ook in de auction house. Het is echt een hele middelmatige SG shooter maar kan wel dunken en layuppen als een gek. Maar die schijnt voor best grote bedragen verkocht te worden. Ben met 12K MT begonnen. Maar in de Auction House staan de kaartjes voor 15K MT en op het internet heb ik zelfs mensen gelezen die er 20K MT voor betaald hebben.

@Farpoint: Die Drummond is wel een aardige kaart. Maar ben gewoon niet heel groot fan van hem. Ik heb de standaard kaart. Goede rebounder en als hij vrij staat een hele goede dunker. Maar Post Control/Hook/Fade is slecht net als zijn free throws en dat is toch wel hetgeen wat je nodig hebt als een wedstrijd niet loopt. Ik zou zelf Kevin McHale nog wel willen hebben. Laat een keer in de Gauntlet had ik weer een pipo met een TBT Howard (91 rating). Ik kreeg random deze kaart http://2kmtcentral.com/16/players/compare/9684/9654. God wat is dat een beest van een kaart zeg. Speel je met een reguliere center (ik noem maar wat, Koufus, Gortat noem maar wat) dan wordt je aan alle kanten gepasseerd. Dunks, post hooks, layups. Heb je McHale er tegenover staan, dan mist Howard ineens alles. Zelfs Post Hooks van 1 feet van de basket af.

Zou zelf nog wel een goede SF willen hebben. TBT Melo ofzo. :P
Overigens nog één tip. Als je dubbele bronzen spelers hebt (of zilveren spelers), zet ze gewoon in je Auction House neer. Heb nu al regelmatig dat waardeloze spelers tussen de 500 en 1000 MT opleveren terwijl ze bij een quicksell maar iets van 250 of 500 MT opleveren. Probeer het voor een dag, zet ze niet te hoog weg en soms krijg je er wat leuks voor. En soms niet en dan kun je ze alsnog quicksellen.

Sorry voor de lange post. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil wel een keer de Multiplayer challenges met je doen. Lijkt me grappig ;).

Ondetussen heb ik wel 6+ spelers van de Warriors. Dus ik kan eens beginnen aan die Road to the Finals challenges. Zjin helaas allemaarl best of 7 series en de rewards zijn tot nu toe redelijk kak. Maar het schijnt dat als je ze allemaal complete je een diamond Kareem krijgt. En ik moet mezelf toch een beetje bezig houden he ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Nog even van Reddit over Gauntlet:

What each board contains:
☼ Bronze [trash]
☼ Silver [trash]
☼ Gold [badges, jerseys, silver players, bronze players, & 1 gold player] -- No arenas or coaches included.
☼ 5,000 MT Board [trash]--extremely terrible pulls, bronze players, arenas, jerseys and coaches
☼ 1st Amethyst Board [Contains Clyde Drexler] -- Mostly trash items, 50mt & 100mt pulls, not worth unless you really want Clyde the glide.
☼ 10,000 MT Board [trash] -- same as 5,000 mt board
☼ 2nd Amethyst Board [GOD MODE BOARD & Bob Cousy] -- Had about a good 3 boards before pulling cousy--However! there are a ton of rare badges such as limitless, posterizer, microwave, etc. GOLD PLAYERS, I pulled 4 gold players on one board before having to reset. Additionally, the MT you get from this board ranges from 1,000-5,000 MT, nothing below.

Dit is dus te verwachten bij de Gaunlet.

Over de 2 player challenges: Volgens mij zijn het een stuk of 7 challenges. De eerste paar zijn maar één wedstrijd per keer. Als we de wedstrijden gewoon vol spelen alleen dan zonder defense dan kunnen we er zo'n 800-1000 MT per wedstrijd halen. Als we dan één persoon eerst laten winnen en daarna de ander persoon laten winnen zijn we beide een berg MT rijker en hebben we de challenges ook afgevinkt :) Owja en timeouts van de coaches uitzetten. Die zijn toch zo irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben vanavond rond 1930 online. Ik zie wel een invite komen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:14:
Ben vanavond rond 1930 online. Ik zie wel een invite komen ;).
Dat is goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Net even gekeken wat mijn kaartjes gedaan hebben. McGready verkocht voor 19K MT. Ibaka zoekt nog steeds een nieuwe eigenaar :')

Van het geld maar 5 Curry packs gekocht. Jordan Hill (zilver), Brandon Knight (80, dubbel), Bradley Beal (80, dubbel), Butler (86, dubbel) en Alexey Shved (70, dubbel) gehad. SCORE!

EDIT: OK ik snap niets van de Auction House. Zojuist Ibaka weer voor 24 uur online gezet met een minimum bedrag van 7500 MT en een buy out van 9050 MT en iemand heeft een buy out gedaan. Dagenlang voor 5500 en 6500 en 7500 MT online gestaan en nu opeens wilt iemand hem hebben voor 9K MT. Ik klaag niet hoor maar bizar!

[ Voor 34% gewijzigd door Robkazoe op 09-11-2015 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robkazoe schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:28:
Net even gekeken wat mijn kaartjes gedaan hebben. McGready verkocht voor 19K MT. Ibaka zoekt nog steeds een nieuwe eigenaar :')

Van het geld maar 5 Curry packs gekocht. Jordan Hill (zilver), Brandon Knight (80, dubbel), Bradley Beal (80, dubbel), Butler (86, dubbel) en Alexey Shved (70, dubbel) gehad. SCORE!

EDIT: OK ik snap niets van de Auction House. Zojuist Ibaka weer voor 24 uur online gezet met een minimum bedrag van 7500 MT en een buy out van 9050 MT en iemand heeft een buy out gedaan. Dagenlang voor 5500 en 6500 en 7500 MT online gestaan en nu opeens wilt iemand hem hebben voor 9K MT. Ik klaag niet hoor maar bizar!
De McGrady '00 of McGrady '08. Ik snap echt neit dat iemand voor de 2000versie 19,000MT gaat neerleggen namelijk. Zo goed is hij ook weer niet.. Voor de 2008 versie zou ik er nog over na denken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:43:
[...]

De McGrady '00 of McGrady '08. Ik snap echt neit dat iemand voor de 2000versie 19,000MT gaat neerleggen namelijk. Zo goed is hij ook weer niet.. Voor de 2008 versie zou ik er nog over na denken..
Het was echt de '00 versie. Ben er in ieder geval blij mee. Heb alle dubbele spelers van gisteren maar op de Auction House gezet. Vanavond maar weer eens kijken wat het opgeleverd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robkazoe schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:12:
[...]

Het was echt de '00 versie. Ben er in ieder geval blij mee. Heb alle dubbele spelers van gisteren maar op de Auction House gezet. Vanavond maar weer eens kijken wat het opgeleverd heeft.
Haha het is je ook zeker gegund! ;). Maar toch blijft dat AH een raadsel voor mij. Laatste weken niets meer verkocht. Blijkbaar trekt het nu weer aan. Dus ga het er vanavond ook even op wagen. Heb nog 40k staan om packs van te kopen. Dan heb ik vast weer wat dubbele kaartjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Wat is NBA2K16 af en toe ook gewoon een verschrikkelijke kutgame. Loop ik een challenge te doen waar je zeven wedstrijden op rij moet winnen. Zit ik bij de zesde game en je voelt gewoon in het eerste kwartier al aan dat het alleen maar tegen gaat zitten. Layups die er niet in gaan, driepunters van Golden Ray Allen die misgaan terwijl hij open staat.

Vervolgens is het Q4 met nog 2 minuten op de klok. Ik sta één punt achter. Boogie staat 2,5 meter van de basket vrij, green release en mist. Rockets gaan aanvallen. Pick en Roll van Lawson en Motiejunas. Griffin gaat achter Lawson aan, Motiejunas helemaal vrij en die maakt natuurlijk de driepunter. En in de laatste twee minuten teveel forceren met turnsovers tot gevolg en dan win je hem helemaal niet meer.

Vijf wedstrijden gewonnen, zesde verloren, challenge de prullenbak in. Zes wedstrijden x 13 spelers = 78 contracts de pisbak in.

[ Voor 6% gewijzigd door Robkazoe op 11-11-2015 23:48 ]

Verwijderd

Robkazoe schreef op woensdag 11 november 2015 @ 23:47:
Griffin gaat achter Lawson aan, Motiejunas helemaal vrij en die maakt natuurlijk de driepunter. En in de laatste twee minuten teveel forceren met turnsovers tot gevolg en dan win je hem helemaal niet meer.
Dat is precies de reden dat ik aan het begin van de wedstrijd altijd iedereen op No Hedge zet. AI is veel te dom in screen situaties. Als ze hedgen gaan ze ook bijna altijd switchen..

Zelf kom ik in 99% van de gevallen makkelijk optijd onder of over de screen heen om zo handmatig de bal te verdedigen. Scheelt een hoop gratis punten die je weggeeft in pick & roll situaties.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2015 10:31 ]

• Robkazoe
Bedankt voor de goede tip. Het zal je misschien niet verbazen, maar ik laat het verdedigen vaak over aan de computer. Ik pak meestal de center om de rebounds op te pakken, de second chance points te voorkomen en om eventueel in te grijpen als er een point guard langs mijn point guard glipt om zo alsnog een blok te kunnen zetten.

Baal er nog steeds wel een beetje van. Had ik vandaag de laatste wedstrijd kunnen spelen, was ik 7500 MT rijker geweest en had ik iets van 15 a 20K MT om aan TBT pakjes uit te kunnen geven.

Verwijderd

Ja is ook aardig zuur. Welke challenge is het eigenlijk? Je moet 7 games op een rij winnen? Misschien dat ik daar vanavond ook eens naar ga kijken. Is wel "makkelijk" 7500MT verdienen + 800 / 900 per game..

Weet je al wie er in de TBT packs zitten vandaag? Ik heb nog niets gezien.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2015 12:03 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste