Aangenaam ik ben Jordi
, nieuw hier. Ik ben sinds een aantal de trotse bezitter van NBA 2k16, maar erg geschrokken van de hoge instapdrempel. Dit is geen spel om makkelijk op te pakken (gezien het moeras aan opties/moves/etc.). Ik kon behalve een aantal filmpjes geen duidelijke tutorial ontdekken. Heeft iemand tips om dit spel onder de knie te krijgen?
Welkom Jordi!DhrvanB schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:27:
Aangenaam ik ben Jordi, nieuw hier. Ik ben sinds een aantal de trotse bezitter van NBA 2k16, maar erg geschrokken van de hoge instapdrempel. Dit is geen spel om makkelijk op te pakken (gezien het moeras aan opties/moves/etc.). Ik kon behalve een aantal filmpjes geen duidelijke tutorial ontdekken. Heeft iemand tips om dit spel onder de knie te krijgen?
Uiteindelijk speel ik minder met een team dan alleen je poppetje. Maar ik snap nu wel de controls en ik weet wel wat je moet doen op welke positie.
82-0 challenge. Intro gaat over dat Iverson ooit geroepen heeft dat hij in één seizoen 82 kon winnen als hij samen in een team met Shaq en MJ zou zitten. Geen restrictions op je lineup, je moet er zeven op rij winnen: Cavs - GSW - Grizzlies - Hawks - Wizards - Rockets - Clippers. Je zou verwachten dat het begin het lastigste is maar dat viel dus tegen.Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:03:
Ja is ook aardig zuur. Welke challenge is het eigenlijk? Je moet 7 games op een rij winnen? Misschien dat ik daar vanavond ook eens naar ga kijken. Is wel "makkelijk" 7500MT verdienen + 800 / 900 per game..
Weet je al wie er in de TBT packs zitten vandaag? Ik heb nog niets gezien.
Het rottige is dat er gewoon geen goede tutorial in zit. Die zat er altijd wel in maar hebben ze dit jaar vervangen met drie video's maar je kunt niets oefenen... De enige optie om vrij te spelen zit in MyTeam en daar kun je dan bij Play > Freestyle kiezen. Maar daar kun je enkel je schoten oefenen maar niet leren verdedigen bv.DhrvanB schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:27:
Aangenaam ik ben Jordi, nieuw hier. Ik ben sinds een aantal de trotse bezitter van NBA 2k16, maar erg geschrokken van de hoge instapdrempel. Dit is geen spel om makkelijk op te pakken (gezien het moeras aan opties/moves/etc.). Ik kon behalve een aantal filmpjes geen duidelijke tutorial ontdekken. Heeft iemand tips om dit spel onder de knie te krijgen?
Ow en je kunt natuurlijk oefeneen in MyCarreer tijdens de trainingen.
Bedankt voor de tips
, ik ga hard oefenen en dit topic in de gaten houden. Veel gameplezier!
Had iemand gisteren nog de box gezien voor TBT? een 10 pack TBT kostte maar iets van 38K MT terwijl je normaal iets van 42K MT kwijt zou zijn dus das op zich wel een interessante deal.
Zelf nog een aantal packs geopend (TBT). TBT Nash + TBT David Lee + een lading zilveren spelers. Viel eigenlijk een beetje tegen.
Zelf nog een aantal packs geopend (TBT). TBT Nash + TBT David Lee + een lading zilveren spelers. Viel eigenlijk een beetje tegen.
Ik zit nog een beetje met twee challenges waar ik niet zo goed uit kom. Beide mag je alleen zilveren spelers in je starting 5 hebben, en op de bank alleen maar brons. Eerste challenge is de '14-'15 Award Winners. Die is op zich nog wel te doen en daar verlies ik keer op keer minimaal van. Turn of the Century moet je tegen allemaal All Stars en daar heb je zo 5 punten per kwart aan je broek. Iemand nog goede tips?
Normaal pak ik heel veel op snelheid maar zilveren spelers zijn zelden snel dus daar heb je weinig aan. Daarnaast doe ik veel plays uitvoeren maar de spelers zijn te slecht om die goed uit te kunnen voeren. En post cheese werkt ook amper. Heb zelf Williams met 80 fade en 80 post hook. Maar als je tegenover Shaq staat leg je dat natuurlijk alsnog af. Dus ben benieuwd of jullie nog strategieën hebben.
Normaal pak ik heel veel op snelheid maar zilveren spelers zijn zelden snel dus daar heb je weinig aan. Daarnaast doe ik veel plays uitvoeren maar de spelers zijn te slecht om die goed uit te kunnen voeren. En post cheese werkt ook amper. Heb zelf Williams met 80 fade en 80 post hook. Maar als je tegenover Shaq staat leg je dat natuurlijk alsnog af. Dus ben benieuwd of jullie nog strategieën hebben.
En zat ook nog een andere challenge te spelen op Hall of Fame niveau. Maar dat is ook echt standje onmogelijk. Lees: Dwight Howard tegenstander FT's: 4/4. Westbrook uit mijn team: FT's: 2/4. Ewing die 5 ballen erin legt die allemaal maximaal contested waren (groen balkje was helemaal gevuld). Blake Griffin van mijn team die een ally oop krijgt, vangt en vervolgens de dunk mist. Nog 15 seconden op de klok, gelijk spel, Westbrook heeft de bal maar wordt gestolen, Nique rent de andere helft snel op en maakt met nog een halve seconden op klok de winnende.
Nu weet ik ook weer waarom ik niet Hall of Fame speelde in NBA2K14 destijds want kan daar zo slecht tegen. Als mijn Boogie of Aldrigde een contested schot hebben gaat ie er niet maar bij de computer vliegt ie er wel in. Ik vind het niet erg als de computer wint doordat zij een beter spel voeren. Maar winnen omdat hun contested schoten erin gaan en de mijne niet vind ik gewoon verkapt valsspelen.
Nu weet ik ook weer waarom ik niet Hall of Fame speelde in NBA2K14 destijds want kan daar zo slecht tegen. Als mijn Boogie of Aldrigde een contested schot hebben gaat ie er niet maar bij de computer vliegt ie er wel in. Ik vind het niet erg als de computer wint doordat zij een beter spel voeren. Maar winnen omdat hun contested schoten erin gaan en de mijne niet vind ik gewoon verkapt valsspelen.
Verwijderd
Zo'n momentje had ik ook gisteren. Kostte me bijna een controller.Robkazoe schreef op zondag 15 november 2015 @ 23:02:
Pick and Roll werkt altijd goed. Ik gebruik het normaal niet te vaak, omdat het soms voelt als valsspelen zo simpel is het om te scoren, maar tegen een overmacht vind ik het geoorloofd.Robkazoe schreef op zondag 15 november 2015 @ 13:16:
Ik zit nog een beetje met twee challenges waar ik niet zo goed uit kom. Beide mag je alleen zilveren spelers in je starting 5 hebben, en op de bank alleen maar brons. Eerste challenge is de '14-'15 Award Winners. Die is op zich nog wel te doen en daar verlies ik keer op keer minimaal van. Turn of the Century moet je tegen allemaal All Stars en daar heb je zo 5 punten per kwart aan je broek. Iemand nog goede tips?
Gisteren eindelijk weer een match gevonden in Road to the Playoffs. Nu stond ik tegen een team met Curry, LeBron, Harden en Durant (en verder alle goede golds, Westbrook, DMC etc. Vraag me af hoeveel die gast aan dit spel heeft uitgegeven, want zeker op de PC kosten al die Amethyst spelers rond de 200 tot 500k per stuk). Uiteindelijk met twee punten weten te winnen door strakke defense en ROTY Jordan. Jordan is echt fantastisch: alle layups/dunks gaan erin, en anders kan je altijd nog post-fade doen of een mid-range jumper. Verder goede verdediger. Hij kan alleen geen drietjes schieten, maar daar heb je dan andere spelers voor. Mijn starting line-up voor RTTP is nu: Westbrook, ROTY Jordan, '91 Chris Mullin, Griffin en DeAndre Jordan. Op de bank dan nog: Jason Kidd, '01 Ray Allen (95 Standing en Moving shot 3!), Kahwi Leonard, DeMarcus Cousins en Klay Thompson.
Ik heb al aardig dezelfde spelers. TBT Allen, Antetokounmpo, Gobert heb ik gisteren gekocht. Heb dan zelfs Williams voor de post cheese maar dat effect wordt echt compleet teniet gedaan door de goede defense van Shaq/KG. Daarnaast op PG heb ik Bibby staan. Kan goed schieten vanaf overal (3pt, mid, short), heeft een goede pass en is snel. Nadeel van Gobert is toch wel zijn aanval. Hij kan goed rebounden, verdedigen en blocken. Maar zijn offense is minimaal. Maar ga het met deze samenstelling nog maar eens proberen.
In welke seed zit je? Die Jason Kidd kaart is echt super. Gast is megasnel en zijn defense is echt gigantisch. Ik laat de computer altijd het werk doen en pak altijd een andere speler. Maar niemand komt voorbij Kidd. Zelfs met Pick en Rolls is ie bijna niet weg te krijgen. Ik had zelf de Scottie Pippen reward een schoen gegeven met +9 speed. Dan is die kerel ook machtig goed. Fast Breaks is ie niet meer bij te houden, hij kan er bijna niet meer uitgerend worden. Gooi daar zijn goede defense, mid range en dunks nog bij en je hebt een prachtkaart.
Overigens hebben ze met patch 1.3 nog wat zaken aangepast. Als je nu in MyCarreer jezelf eruit laat foulen, krijg je aan het einde van je rit geen VC meer.
In welke seed zit je? Die Jason Kidd kaart is echt super. Gast is megasnel en zijn defense is echt gigantisch. Ik laat de computer altijd het werk doen en pak altijd een andere speler. Maar niemand komt voorbij Kidd. Zelfs met Pick en Rolls is ie bijna niet weg te krijgen. Ik had zelf de Scottie Pippen reward een schoen gegeven met +9 speed. Dan is die kerel ook machtig goed. Fast Breaks is ie niet meer bij te houden, hij kan er bijna niet meer uitgerend worden. Gooi daar zijn goede defense, mid range en dunks nog bij en je hebt een prachtkaart.
Overigens hebben ze met patch 1.3 nog wat zaken aangepast. Als je nu in MyCarreer jezelf eruit laat foulen, krijg je aan het einde van je rit geen VC meer.
[ Voor 35% gewijzigd door Robkazoe op 16-11-2015 14:56 ]
Verwijderd
Je zegt zelf dat de defense van KG / Shaq te goed is voor post-play. Dan maakt een speler als Gobert toch niet zo veel uit? @offense heb je sowieso al weinig profijt van een goeie aanvallende speler. Dan kan je beter 2 verdedigende big men er in zetten en voor blocks / def rebounds / off rebs. (bijvoorbeeld Tyson Chandler als je die hebt)Robkazoe schreef op maandag 16 november 2015 @ 14:49:
Ik heb al aardig dezelfde spelers. TBT Allen, Antetokounmpo, Gobert heb ik gisteren gekocht. Heb dan zelfs Williams voor de post cheese maar dat effect wordt echt compleet teniet gedaan door de goede defense van Shaq/KG. Daarnaast op PG heb ik Bibby staan. Kan goed schieten vanaf overal (3pt, mid, short), heeft een goede pass en is snel. Nadeel van Gobert is toch wel zijn aanval. Hij kan goed rebounden, verdedigen en blocken. Maar zijn offense is minimaal. Maar ga het met deze samenstelling nog maar eens proberen.
In de aanval lekker voor pick en roll gaan. Wat wiljanvdb zegt... Zijn echt easy buckets. Even door hebben hoe je de verdediger moet lezen en dan heb je of iedere keer een layup of een open jumper.
Ik ondervind gewoon teveel nadeel van mijn zilveren team.
1. Ze zijn zo verschrikkelijk langzaam. Je krijgt echt minimaal 15 fastbreak punten tegen. De enige die een beetje snel is, is Antetokounmpo. Maar tegen een Dwade, Nash en LeBron leg je het echt vierkant af met Allen, Gianis en Bibby.
2. Vrije worpen zijn echt een drama. Ik heb nu Sulinger, Gobert en Antetokounmpo op de 3-4-5 staan. Gobert schiet 55%, de andere twee 69%. Ik speel zelf geen basketbal maar gooi af en toe wel eens vrije worpen in mijn vrije tijd. Ik haal ongeoefend al 60 tot 70%. Iemand die een miljoen dollar of meer verdient, zou toch echt minimaal 70% moeten gooien. En als ik een basketbal coach zou zijn, zou ik van de bigs minimaal 75% verwachten en van de rest minimaal 80%.
3. De pick en roll lukt gewoon echt heel slecht bij mij. Screens worden wel aardig neergezet. Maar als je de bal naar de center speelt, dan steelt Shaq hem. Wil je er omheen dan zijn je spelers te langzaam. En schiet je, dan missen Allen en Bibby echt alles omdat er nog teveel contact is.
4. Defense is gewoon ruk. Je kunt maar één mannetje tegelijk bedienen. En dan leg je het gewoon super hard af. Laat je Shaq alleen, dan wringt hij zich overal tussendoor en heeft hij een vrije baan naar de basket. Laat je Iverson of Wade alleen, dan breken ze je enkels. Laat je Dirk alleen, dan krijg je driepunters om je oren.
Owja, en waarom schiet Shaq 75% van zijn vrije worpen erin? Dat is gewoon zo'n dikke BS.
1. Ze zijn zo verschrikkelijk langzaam. Je krijgt echt minimaal 15 fastbreak punten tegen. De enige die een beetje snel is, is Antetokounmpo. Maar tegen een Dwade, Nash en LeBron leg je het echt vierkant af met Allen, Gianis en Bibby.
2. Vrije worpen zijn echt een drama. Ik heb nu Sulinger, Gobert en Antetokounmpo op de 3-4-5 staan. Gobert schiet 55%, de andere twee 69%. Ik speel zelf geen basketbal maar gooi af en toe wel eens vrije worpen in mijn vrije tijd. Ik haal ongeoefend al 60 tot 70%. Iemand die een miljoen dollar of meer verdient, zou toch echt minimaal 70% moeten gooien. En als ik een basketbal coach zou zijn, zou ik van de bigs minimaal 75% verwachten en van de rest minimaal 80%.
3. De pick en roll lukt gewoon echt heel slecht bij mij. Screens worden wel aardig neergezet. Maar als je de bal naar de center speelt, dan steelt Shaq hem. Wil je er omheen dan zijn je spelers te langzaam. En schiet je, dan missen Allen en Bibby echt alles omdat er nog teveel contact is.
4. Defense is gewoon ruk. Je kunt maar één mannetje tegelijk bedienen. En dan leg je het gewoon super hard af. Laat je Shaq alleen, dan wringt hij zich overal tussendoor en heeft hij een vrije baan naar de basket. Laat je Iverson of Wade alleen, dan breken ze je enkels. Laat je Dirk alleen, dan krijg je driepunters om je oren.
Owja, en waarom schiet Shaq 75% van zijn vrije worpen erin? Dat is gewoon zo'n dikke BS.
[ Voor 3% gewijzigd door Robkazoe op 16-11-2015 21:02 ]
Of wat dachten jullie van Dwade die een offensive rebound pakt tussen Tristan Thompson en Gobert? Of de verschrikkelijke balhandling van sommige spelers. Sommige tegenstanders hoeven al naar de bal te kijken en de bal is weer weg. Of Ray Allen die "on the top of the key" een compleet vrije jumper mist. En zo sta je van 7 punten voor naar 10 punten achterstand te kijken. Ik word er zo moe van.
En godver weer verloren. Ik vraag mij echt oprecht af of iemand the "Turn of the Century" gehaald heeft. Ik acht mijzelf als een best goede NBA2K16 speler. Maar na 10 keer ben ik echt helemaal klaar met deze uitdaging.
Mogen jullie er een oordeel over geven. Qua defense vond ik het wel vrij goed gaan op de drie steels die The Truth achter elkaar pleegde (Stockton is overrated...). Maar mijn offense komt totaal niet uit de voeten en de pick en roll loopt ook voor geen meter. Tips?
En godver weer verloren. Ik vraag mij echt oprecht af of iemand the "Turn of the Century" gehaald heeft. Ik acht mijzelf als een best goede NBA2K16 speler. Maar na 10 keer ben ik echt helemaal klaar met deze uitdaging.
Mogen jullie er een oordeel over geven. Qua defense vond ik het wel vrij goed gaan op de drie steels die The Truth achter elkaar pleegde (Stockton is overrated...). Maar mijn offense komt totaal niet uit de voeten en de pick en roll loopt ook voor geen meter. Tips?
[ Voor 43% gewijzigd door Robkazoe op 17-11-2015 00:34 ]
Paar tips: speel je "1 in, 4 Out"? Dat creëert meer ruimte voor je pick & roll. Dat kan je instellen in hetzelfde menu als de quick plays. Verder: probeer al in beweging te zijn met je guard voordat het screen staat, de defender loopt er dan veel vaker op vast. Neem daarnaast de tijd, als je eerste pick & roll niet werkt, doe er gewoon nog 1, en dan nog 1. Je kunt er makkelijk een paar in 1 aanval doen, en er kom er vast 1 waar je wel ruimte hebt. Tenslotte, forceer geen layups met guards die daar niet goed in zijn (en zelfs met guards die wel goed zijn (Westbrook etc.) mis ik geforceerde layups veel te vaak).
Ik zit nu in seed 4, maar begin het een beetje zat te worden. De laatste paar keer alleen tegen teams gespeeld met zo'n beetje alle Amethyst kaarten (ook de goede historische, zoals Olajuwon en Sampson). Daarnaast zijn er ook veel mensen die het nodig vinden om hun veld, bal en shirts idiote kleuren te geven . Zo speelde ik laatst op een zwart veld met een felgekleurde bal tegen iemand met een zwart-wit geblokt tenue. Beetje kinderachtig allemaal.
Gisteren heb ik nog even Play Now Online geprobeerd, waar ze blijkbaar tegenwoordig een league systeem van hebben gemaakt. Als je met slechte teams wint van goede teams (e.g. NY vs GS) krijg je meer punten en stijg je sneller in rang. Je wint er ook VC mee. Aan het begin speel je tegen echte noobs, dus daar wilde ik zsm doorheen. Een paar keer met NY gewonnen van GSW en LAC, maar vervolgens was mijn voortgang weg...
Ik zit nu in seed 4, maar begin het een beetje zat te worden. De laatste paar keer alleen tegen teams gespeeld met zo'n beetje alle Amethyst kaarten (ook de goede historische, zoals Olajuwon en Sampson). Daarnaast zijn er ook veel mensen die het nodig vinden om hun veld, bal en shirts idiote kleuren te geven . Zo speelde ik laatst op een zwart veld met een felgekleurde bal tegen iemand met een zwart-wit geblokt tenue. Beetje kinderachtig allemaal.
Gisteren heb ik nog even Play Now Online geprobeerd, waar ze blijkbaar tegenwoordig een league systeem van hebben gemaakt. Als je met slechte teams wint van goede teams (e.g. NY vs GS) krijg je meer punten en stijg je sneller in rang. Je wint er ook VC mee. Aan het begin speel je tegen echte noobs, dus daar wilde ik zsm doorheen. Een paar keer met NY gewonnen van GSW en LAC, maar vervolgens was mijn voortgang weg...
Verwijderd
Had je toevallig ook dat je geen connectie kon maken met de 2k server? Ik was Historic Domination aan het spelen. Gewonnen , genoeg MT en vervolgens kon hij geen connection maken met de server waardoor mn progress dus niet werd opgeslagen... Kan ik die wedstrijd dus mooi opnieuw doen.wiljanvdb schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 08:07:
Een paar keer met NY gewonnen van GSW en LAC, maar vervolgens was mijn voortgang weg...

Bedankt voor de tips. Ga er vanavond eens naar kijken.wiljanvdb schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 08:07:
Paar tips: speel je "1 in, 4 Out"? Dat creëert meer ruimte voor je pick & roll. Dat kan je instellen in hetzelfde menu als de quick plays. Verder: probeer al in beweging te zijn met je guard voordat het screen staat, de defender loopt er dan veel vaker op vast. Neem daarnaast de tijd, als je eerste pick & roll niet werkt, doe er gewoon nog 1, en dan nog 1. Je kunt er makkelijk een paar in 1 aanval doen, en er kom er vast 1 waar je wel ruimte hebt. Tenslotte, forceer geen layups met guards die daar niet goed in zijn (en zelfs met guards die wel goed zijn (Westbrook etc.) mis ik geforceerde layups veel te vaak).
Server leg er gisteren half op z'n gat. Ik had in MyPark dat ik level 1 was. En mijn VC van die wedstrijden werd ook niet opgeslagen. Beetje jammer. Maar goed, dit is pas de eerste keer dat het zo mis gaat dus hopelijk vandaag weer opgelost.Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:02:
[...]
Had je toevallig ook dat je geen connectie kon maken met de 2k server? Ik was Historic Domination aan het spelen. Gewonnen , genoeg MT en vervolgens kon hij geen connection maken met de server waardoor mn progress dus niet werd opgeslagen... Kan ik die wedstrijd dus mooi opnieuw doen.
Verwijderd
Als je een beetje goed speelt met je Time Outs kan je ook eigenlijk de hele wedstrijd je starters wel laten spelen. Misschien dat dit je kan helpen. Scheelt toch wel als je niet hoeft te wisselen voor mindere spelers.
Dat had ik al. Bedankt voor het meedenken. Eerste potje net gespeeld. Verloren met 52 - 60. Ik schoot 54% wat al een heel stuk beter is. Ik had alleen 12 steals aan mijn broek wat mij weer de das om doet. Overigens schiet Shaq ook nog steeds astronomisch hoge FT%. Dat mag echt wel keihard generfd worden. Poging 2.Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:21:
Als je een beetje goed speelt met je Time Outs kan je ook eigenlijk de hele wedstrijd je starters wel laten spelen. Misschien dat dit je kan helpen. Scheelt toch wel als je niet hoeft te wisselen voor mindere spelers.
Poging 2: Great success!
Timberwolves (CPU) vs Philadelphia (ik)
FG%: 48 vs 64%
3PT%: 17% vs 56%
Steals: 6 vs 3
O-Rebounds: 5 vs 3
D-Rebounds: 13 vs 26
Oftewel, helemaal mijn eigen spel kunnen spelen en goede kansen kunnen creeren met de pick en roll. Jongens, bedankt voor de tips!
[ Voor 18% gewijzigd door Robkazoe op 17-11-2015 22:31 ]
Ik blijf sommige dingen van amethyst kaarten gewoon heel vervelend vinden. Ze stealen de bal als je er alleen al naar kijkt. Net ook weer pot verloren. Weer 11 steals waar (hou je vast) 25 punten uit voortvloeien (ik kreeg zelfs een flagrant foul icm and one en uit het volgende balbezit wisten ze ook weer te scoren...). Maar ook het feit dat hookshots van onder de basket er niet in gaan omdat er een Malone of Robinson naast staat, slaat ook echt nergens op. Tuurlijk zijn het goede verdedigers maar als een Duncan of andere goede posthooker naast staat, moet hij er gewoon in het netje verdwijnen en niet dat hij gewoon altijd mis gaat.
Verwijderd
Ik heb gisteren ook weer een paar leuke potjes gehad. Ben er wel even klaar mee.. Op een gegeven moment is de lol er wel af als je aan de ene kant steeds layups en easy post shots gaat missen , en aan de andere kant contested shots er 7 / 10x gewoon in gaan.
Net maar even gebruik gemaakt van het gratis weekend wat trouwens wel slim is nu hij ook in blackfriday sale zit. Moet wel zeggen dat het weer even wennen is na een tijd geen NBA game gespeeld te hebben. Misschien toch maar aanschaffen nu hij wat goedkoper is.
Heb afgelopen week nog wel wat potjes gespeeld. Ben zelf even gestopt met de Hall of Fame potjes want heb net als Farpoint een beetje gehad met veel missen aan mijn kant en alles erin bij de computer. Heb zelf vooral tijd gestopt in the Gauntlet en de Weekly Games challenges.
Je speelt playoffs na van een bepaald team. Eerste drie wedstrijdserie (best of 7) krijg je een zilveren speler als reward. De laatste serie krijg je uiteindelijk de volgende kaart terug:
http://2kmtcentral.com/16...nals-championship-rewards
In geval van de GSW dus een gouden Iggy. Houston IV zal deze week online komen en dat zal dan Otis Thorpe als reward worden. Voordeel van deze series is dat ze met twee vingers in je neus te halen zijn en het nog wat oplevert. Nadeel is dat de rewards niet super zijn.
Overigens wel een grappig feit. In de Houston II challange moesten de '94 Rockets het opnemen tegen de Suns. De Rockets hadden o.a. Hakeem Olajuwon en Robert Horry. De Suns hebben welgeteld één gouden speler rondlopen. De rest is zilver en als er subs inkomen zitten daar zelfs een aantal bronzen spelers bij. Ze hadden zeven games nodig om door te dringen naar de volgende ronde wat mij nogal verwonderde. Als je zelf met acht rockets + wat willekeurige gouden kaartjes gaat spelen dan moet je makkelijk uitslagen van minimaal 20 punten verschil weten te maken.
Je speelt playoffs na van een bepaald team. Eerste drie wedstrijdserie (best of 7) krijg je een zilveren speler als reward. De laatste serie krijg je uiteindelijk de volgende kaart terug:
http://2kmtcentral.com/16...nals-championship-rewards
In geval van de GSW dus een gouden Iggy. Houston IV zal deze week online komen en dat zal dan Otis Thorpe als reward worden. Voordeel van deze series is dat ze met twee vingers in je neus te halen zijn en het nog wat oplevert. Nadeel is dat de rewards niet super zijn.
Overigens wel een grappig feit. In de Houston II challange moesten de '94 Rockets het opnemen tegen de Suns. De Rockets hadden o.a. Hakeem Olajuwon en Robert Horry. De Suns hebben welgeteld één gouden speler rondlopen. De rest is zilver en als er subs inkomen zitten daar zelfs een aantal bronzen spelers bij. Ze hadden zeven games nodig om door te dringen naar de volgende ronde wat mij nogal verwonderde. Als je zelf met acht rockets + wat willekeurige gouden kaartjes gaat spelen dan moet je makkelijk uitslagen van minimaal 20 punten verschil weten te maken.
Ow en nog één ding: Heb met deze kaart in de Gauntlet mogen spelen. http://2kmtcentral.com/16/players/8768/demarcus-cousins
Het wordt niet heel veel beter dan dit. Zou leuk zijn als zijn defensive stats nog iets opgeleukt worden, dan is het gewoon een must have. Maar damnz wat kan ie niet?
+ Goede vrije worpen
+ Killing mid range
+ Een fatsoenlijke driepunter
+ Post Hook, Post Control, Post Fade
+ Dunken op praktisch alle mogelijke manieren
+ Blocken, rebounden
+ Goede post defense
- Alleen zijn reguliere defense is iets minder als je het vergelijkt met bv Wilt of Sampson.
Het wordt niet heel veel beter dan dit. Zou leuk zijn als zijn defensive stats nog iets opgeleukt worden, dan is het gewoon een must have. Maar damnz wat kan ie niet?
+ Goede vrije worpen
+ Killing mid range
+ Een fatsoenlijke driepunter
+ Post Hook, Post Control, Post Fade
+ Dunken op praktisch alle mogelijke manieren
+ Blocken, rebounden
+ Goede post defense
- Alleen zijn reguliere defense is iets minder als je het vergelijkt met bv Wilt of Sampson.
Verwijderd
Cousins is echt een baas inderdaad. Dat is 1 van de betere Dynamic Ratings kaarten die je kan hebben. Beetje jammer dat je er 200k voor neer moet leggen haha..
De "moments" editie van Hassan Whiteside is ook wel lekker om te hebben:
http://2kmtcentral.com/16/players/10062/hassan-whiteside
Ik heb nu een weekje niet meer gespeeld en denk dat ik vanavond (om weer rustig in te komen..
) aan de weekly games ga beginnen.
De "moments" editie van Hassan Whiteside is ook wel lekker om te hebben:
http://2kmtcentral.com/16/players/10062/hassan-whiteside
Ik heb nu een weekje niet meer gespeeld en denk dat ik vanavond (om weer rustig in te komen..
Ik zit de laatste weken eigenlijk alleen nog maar in COD BO3 en NFS. Via de 2k16 app ben ik wel bezig met het sparen van VC om straks N2theB (my player) verder te skillen. Jump shooter is op het moment al max, en Athelete ook bijna. Daarna gaat mijn focus naar playmaker en defence (beetje gelijk op en dan trainen).
Binnenkort weer is my park??
ik zit eigenlijk net zo .. fallout 4 en cod black ops 3 en tussen door nog fifa 16 ... nba speel ik soms even 1 potje online .. maar binnenkort kan je mij ook weer vinden in my parkn2theb schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 10:13:
Ik zit de laatste weken eigenlijk alleen nog maar in COD BO3 en NFS. Via de 2k16 app ben ik wel bezig met het sparen van VC om straks N2theB (my player) verder te skillen. Jump shooter is op het moment al max, en Athelete ook bijna. Daarna gaat mijn focus naar playmaker en defence (beetje gelijk op en dan trainen).
psn: taker-mart
BO3 ook dan maar een keer als party doen dan?taker1987 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:32:
[...]
ik zit eigenlijk net zo .. fallout 4 en cod black ops 3 en tussen door nog fifa 16 ... nba speel ik soms even 1 potje online .. maar binnenkort kan je mij ook weer vinden in my park
Wat is overigens slimmer athelete of defence of playmaker eerst upgraden?
jah is goed , kunnen wel een keer party doen ..n2theb schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:38:
[...]
BO3 ook dan maar een keer als party doen dan?
Wat is overigens slimmer athelete of defence of playmaker eerst upgraden?
lijkt me ook tof om een seizoen nba online te doen .. eigen seizoen aanmaken en met mensen van het forum online spelen
Ik ben zelf vanavond en morgenavond waarschijnlijk wel online te vinden. Vermoedelijk vrijdag ook nog wel wat uurtjes maar weet nog niet of dat overdag of 's avonds is.
Heb de game ook sinds eergisteren, heb al een aantal keren hard gelachen om de MyCareer story, Spike Lee houdt wel van clichés geloof ik he? 
En verder verbaasde ik mij weer over de prachtige presentatie in deze game, daar kan een FIFA of PES nog een puntje aan zuigen.
edit: Oh ja, als ik het goed begrijp is het mogelijk om een MyGM mode te starten, een club uit de NBA te knikkeren en mijn eigen gemaakte club toe te voegen, fantasy draft doen en dan beginnen?
Heb al wat logo's naar de 2k website geupload dus ik ga vanavond eens kijken of ik een tof team incl court kan maken!
Hopelijk kan ik dan ook nog classic players in die draft mee laten doen, ik was nml. vooral NBA fan in de jaren 90.
En verder verbaasde ik mij weer over de prachtige presentatie in deze game, daar kan een FIFA of PES nog een puntje aan zuigen.
edit: Oh ja, als ik het goed begrijp is het mogelijk om een MyGM mode te starten, een club uit de NBA te knikkeren en mijn eigen gemaakte club toe te voegen, fantasy draft doen en dan beginnen?
Heb al wat logo's naar de 2k website geupload dus ik ga vanavond eens kijken of ik een tof team incl court kan maken!
Hopelijk kan ik dan ook nog classic players in die draft mee laten doen, ik was nml. vooral NBA fan in de jaren 90.
[ Voor 45% gewijzigd door On_E op 26-11-2015 10:06 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
TBT is terug! Dit keer met Frobo '98 (en slechts een 81 rating, kun je net zo goed dynamic kobe kopen
) en The Truth '08 met 91 rating. Pierce met een 92 "standing 3" en 89 "moving 3" en best goede on ball defense stats de beste TBT kaart tot nu toe verkrijgbaar. Zit zelf op een kleine 30K MT op dit moment. Vind packs kopen veel te leuk dus ik vrees dat ik mij er wel aan ga wagen ook al heb ik nooit een Amethyst gehad uit de packs.
Mochten mensen zin hebben in MyPark, geef even een gil online en ik join meteen!
EDIT: God wat gierig is 2K ook weer. 7 TBT packs geopend. De score:
- Breadly Beal (80, enige gold!)
- Luis Scola (75, TBT, zilver)
- Corey Brewer (76, zilver)
- Kosta Koufos (72, zilver)
- Rooney Stuckey (76, zilver)
- Andrei Kirilenko (71, zilver, free agent)
- Jeff Ayres (70, zilver, free agent)
En daar betaal je dan 4,2K MT voor per pack. Shame on you 2K!
En in de gauntlet is het ook gezellig vanavond. Ik lijk een abonnement op free agents en midelmatige PF/Centers te hebben. Eerste twee potjes speel je leuk (team 1: Ray Allen, Gobert en Dynamic Harden die overigens echt barslecht is. team 2: Payton + Irving + nog een random kaart). Rest van de avond krijg je de grootste bagger. Ik ben in MyPark te vinden.
Mochten mensen zin hebben in MyPark, geef even een gil online en ik join meteen!
EDIT: God wat gierig is 2K ook weer. 7 TBT packs geopend. De score:
- Breadly Beal (80, enige gold!)
- Luis Scola (75, TBT, zilver)
- Corey Brewer (76, zilver)
- Kosta Koufos (72, zilver)
- Rooney Stuckey (76, zilver)
- Andrei Kirilenko (71, zilver, free agent)
- Jeff Ayres (70, zilver, free agent)
En daar betaal je dan 4,2K MT voor per pack. Shame on you 2K!
En in de gauntlet is het ook gezellig vanavond. Ik lijk een abonnement op free agents en midelmatige PF/Centers te hebben. Eerste twee potjes speel je leuk (team 1: Ray Allen, Gobert en Dynamic Harden die overigens echt barslecht is. team 2: Payton + Irving + nog een random kaart). Rest van de avond krijg je de grootste bagger. Ik ben in MyPark te vinden.
[ Voor 50% gewijzigd door Robkazoe op 26-11-2015 21:03 . Reden: EDIT: Nog één pack geopend, nu alweer spijt van ]
Verwijderd
Ik had zon 10 pack TBT gekocht voor 32k vc. Enige nuttige spelers waen Dwight Howard (helaas de current versie) en Chris Bosh. Helaas heb ik al 6 goeie PF's , dus Bosh doet me neit zo veel. Howard gebruik ik wel op de Center, kan mooi afwisselen met Cousins / TBT '01 Mutombo (awesome defense)
Nu maar weer een weekje sparen..
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2015 10:32 ]
ik ben vanavond wel online te vinden .. niet met mic dit keer ivm tandarts bezoek ...
Heb zelf Howard op de PF positie staan als vervanger van ROTY Griffin. Qua rebounden is Howard iets beter, qua dunken is ROTY Griffin iets beter. Maar Howard heeft een veel betere defense + is veel sneller. Aangezien de meeste rebounds door mijn centers gepakt worden, kan Howard met zijn 80 speed mooi meerennen voor de fastbreak dunk.Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:23:
Ik had zon 10 pack TBT gekocht voor 32k vc. Enige nuttige spelers waen Dwight Howard (helaas de current versie) en Chris Bosh. Helaas heb ik al 6 goeie PF's , dus Bosh doet me neit zo veel. Howard gebruik ik wel op de Center, kan mooi afwisselen met Cousins / TBT '01 Mutombo (awesome defense)
Mijn bigs zijn nu Howard (PF) Cousins (C) L. Aldridge (Sixth Man) elke met 32 minuten speeltijd. Alleen met Anthony Davis zou de lineup nog mooier worden maar met de current kaartjes is dit denk ik wel het maximaal haalbare.
Maar echt best zijn de packs op dit moment niet als ik dit zo lees. Had vorige week nog twee Youtubers sixth man packs en moment packs zitten opmaken. Was toen ook al drie keer niets. Zat zelfs één box van 10 packs bij waar tien zilveren spelers in zaten, allemaal current.
@Mart: ik denk dat ik vanavond ook wel weer online ben.
[ Voor 14% gewijzigd door Robkazoe op 27-11-2015 12:54 ]
Gisteravond even goed rondgekeken in de opties en al mijn vragen zijn beantwoord.
Ben direct een MyLeague begonnen, de Oklahoma Thunder gekozen en herplaatst naar Las Vegas en hernoemd naar de Doges.

Daarna zo'n custom data file gedownload met veel classic players erin, fantasy draft en gaan met die banaan!
Mooi team wel bij elkaar gedraft, Michael Jordan, Dikembe Mutombo, Grant Hill, Rajon Rondo en nog iemand van wie ik de naam even kwijt ben. Op de bank nog mannen als Chris Webber en Goran Dragic.
Echt tof dat je alles aan kan passen, die geluiden in het stadion bij 2 of 3-punters bijvoorbeeld.
Dit weekend maar eens wat wedstrijden spelen.
Ben direct een MyLeague begonnen, de Oklahoma Thunder gekozen en herplaatst naar Las Vegas en hernoemd naar de Doges.

Daarna zo'n custom data file gedownload met veel classic players erin, fantasy draft en gaan met die banaan!
Mooi team wel bij elkaar gedraft, Michael Jordan, Dikembe Mutombo, Grant Hill, Rajon Rondo en nog iemand van wie ik de naam even kwijt ben. Op de bank nog mannen als Chris Webber en Goran Dragic.
Echt tof dat je alles aan kan passen, die geluiden in het stadion bij 2 of 3-punters bijvoorbeeld.
Dit weekend maar eens wat wedstrijden spelen.
Ziet er nog mooi uit ingame ook.Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:05:
Dat logo haha. Much wow! Such awesome.
Goed, ik denk dat ik officieel stop met spelen van NBA2K16. Ik ben er echt helemaal klaar mee.
- In de Gauntlet zitten zoveel rare dingen. Zo dekt de computer 2 meter van de persoon af. Gevolg. Als iemand drivet en naar buiten passt, kan die persoon als hij kan schieten gewoon standaard 2 punten schieten. WTF kun je daar tegen doen. Als je switched naar de computer die te lame staat te verdedigen dan drivet hij door en schiet hij een éénpunter erin. Blijf je bij de driver, dan kickt ie naar buiten en heb je twee punten aan je broek.
- Iedereen loopt in de Gauntlet alleen maar de 2 punt hoeren. En nu kun je dat met defense nog best aardig afvangen maar als ze dan ook nog nonstop gaan pick en rollen met een grote center en een goede schutter dan ben je gewoon kansloos.
- De achterlijke mismatches. Ik krijg alleen maar PF/C die de 70 rating niet ver overstijgen, free agents of andere één dimensionale kaarten. WTF kan ik met een J.J. Barea en een Enis Cunter? J.J. kan niet fatsoenlijk schieten en niet fatsoenlijk verdedigen. Door zijn lengte is hij kansloos om te driven. En Enis kan alleen maar rebounden maar tegen Millsap heb je daar ook geen reet aan want die schiet ook 3 punters.
- Ik blijf zuigen in 3 punters. Net een team gehad met 3 mensen met een rating van boven de 80 bij zowel moving als standing 3pt. En nog gaat er geen flikker in. Exact timen lukt niet vanwege de lag die je altijd hebt maar bij tegenstanders vliegt alles erin. En als ik wagenwijd open sta dan gaat er nog niet de helft in. En lukt dat niet, dan moet je gaan driven met je drie guards. En natuurlijk heeft je tegenstander dan net Shaq "kado" gekregen.
Dat icm de twee TBT packs die ik nog gekocht heb (whoop whoop) en ik ben er wel klaar mee. Fuck de randomness. Ik ga wel wat anders doen ipv mijn tijd hieraan verkloten.
- In de Gauntlet zitten zoveel rare dingen. Zo dekt de computer 2 meter van de persoon af. Gevolg. Als iemand drivet en naar buiten passt, kan die persoon als hij kan schieten gewoon standaard 2 punten schieten. WTF kun je daar tegen doen. Als je switched naar de computer die te lame staat te verdedigen dan drivet hij door en schiet hij een éénpunter erin. Blijf je bij de driver, dan kickt ie naar buiten en heb je twee punten aan je broek.
- Iedereen loopt in de Gauntlet alleen maar de 2 punt hoeren. En nu kun je dat met defense nog best aardig afvangen maar als ze dan ook nog nonstop gaan pick en rollen met een grote center en een goede schutter dan ben je gewoon kansloos.
- De achterlijke mismatches. Ik krijg alleen maar PF/C die de 70 rating niet ver overstijgen, free agents of andere één dimensionale kaarten. WTF kan ik met een J.J. Barea en een Enis Cunter? J.J. kan niet fatsoenlijk schieten en niet fatsoenlijk verdedigen. Door zijn lengte is hij kansloos om te driven. En Enis kan alleen maar rebounden maar tegen Millsap heb je daar ook geen reet aan want die schiet ook 3 punters.
- Ik blijf zuigen in 3 punters. Net een team gehad met 3 mensen met een rating van boven de 80 bij zowel moving als standing 3pt. En nog gaat er geen flikker in. Exact timen lukt niet vanwege de lag die je altijd hebt maar bij tegenstanders vliegt alles erin. En als ik wagenwijd open sta dan gaat er nog niet de helft in. En lukt dat niet, dan moet je gaan driven met je drie guards. En natuurlijk heeft je tegenstander dan net Shaq "kado" gekregen.
Dat icm de twee TBT packs die ik nog gekocht heb (whoop whoop) en ik ben er wel klaar mee. Fuck de randomness. Ik ga wel wat anders doen ipv mijn tijd hieraan verkloten.
Gauntlet kan frustrerend zijn inderdaad
Laatste tijd speel ik wat meer Play now online, best leuk eigenlijk. Geen over the top teams met alleen maar spelers met 85+ ratings, maar echte teams. En je wordt beloond als je met een zwak team tegen een goede wint. Ik speel nu steeds met de Kings, en de updates hebben Cousins echt fantastisch gemaakt.
Laatste tijd speel ik wat meer Play now online, best leuk eigenlijk. Geen over the top teams met alleen maar spelers met 85+ ratings, maar echte teams. En je wordt beloond als je met een zwak team tegen een goede wint. Ik speel nu steeds met de Kings, en de updates hebben Cousins echt fantastisch gemaakt.
Verwijderd
Ik ben nieuw hier, ik lees aandachtig jullie comments en kan mij in het meeste wel vinden. Misschien post ik nog wel een keer mijn PSN, als ik een beetje up to par ben. Zit nu in mijn 3e MyCareer seizoen, speel op allstar niveau en zit op .600 ongeveer halverwege seizoen 3.
Van het weekend toch overstag gegaan en NBA2K16 gekocht alleen al omdat het een stuk beter speelt dan 2K14, maar zijn er mensen die tips hebben om beter te leren spelen. Ben nu mycarreer gestart als pg weet niet welk niveau denk pro (als dat de standaard is). Binnen kort ook eens kijken naar mypark is hier een tweakers Squad voor btw ?
Gauntlet mode. Steve Nash, Jarrett Jack en nog een of andere waardeloze SG (kleur brons) tegenover een snelle SF, Lamarcus Aldridge en Varajao. Samengevat: Zij hebben dus snelheid, driepunt mogelijkheden en goede twee puntschieters tegenover een lilliputerteam waar enkel Nash kan driepunteren. Well played 2K, well played.
Ik ben er nu officieel klaar mee. Het spel gaat eraf. Het is leuk geweest maar de frustratie van de randomness weegt gewoon niet op tegen het plezier wat je er af en toe aan kunt hebben.
Ik ben er nu officieel klaar mee. Het spel gaat eraf. Het is leuk geweest maar de frustratie van de randomness weegt gewoon niet op tegen het plezier wat je er af en toe aan kunt hebben.
Een tijdje speel ik nu MyLeague met de Timberwolves. Erg leuk team en speelt erg lekker, veel potentie. Vooral als je het eerste seizoen nog even een lottery pick krijgt. Alleen heb ik de instellingen staan op 82 wedstrijden per seizoen en 12 minuten per kwart. Ik wil dus nog wel eens een wedstrijd simuleren. Punt is, als ik een wedstrijd simuleer dan krijgt bv top talent Wiggins een downgrade (85 naar 84). Niet altijd maar soms. Dan moet ik weer mijn laatste save ophalen. Hoe kan dit? Is het gewoon een kwestie van alles spelen? Of valt dat onder het kopje: een paar wedstrijden niet goed gespeeld, maar je player rating krijg je wel weer terug?
Ik ben nu een beetje bang om te simuleren omdat dat ten kosten kan gaan van mijn potentiële ring-team.
Ik ben nu een beetje bang om te simuleren omdat dat ten kosten kan gaan van mijn potentiële ring-team.
Heb het al gefixed.
Heb btw net een uur gespeeld, een wedstrijd. Denk 30 lead changes tegen de Rockets, had met een seconde op de klok een mooie driepunter gemaakt waardoor we gelijk kwamen en wss naar overtime gingen. Ik was aan de winnende hand, kwam van 25 punten achter terug. Maar wat denk je? Harden gooit hem, met 0,8 op de klok, bijna vanaf de baseline met een 7 footer tegenover hem (!!) erin. Game over, weg overtime. Heel zuur.
Heb btw net een uur gespeeld, een wedstrijd. Denk 30 lead changes tegen de Rockets, had met een seconde op de klok een mooie driepunter gemaakt waardoor we gelijk kwamen en wss naar overtime gingen. Ik was aan de winnende hand, kwam van 25 punten achter terug. Maar wat denk je? Harden gooit hem, met 0,8 op de klok, bijna vanaf de baseline met een 7 footer tegenover hem (!!) erin. Game over, weg overtime. Heel zuur.
alweer een tijd geleden dat er wat geplaatst is .. volgende week maar weer tijd voor nba 2k16 ??
Heb me deze game afgelopen donderdag ook aangeschaft. Als Basketbal leek is het een redelijk lastig in het begin. Maar merk dat ik er steeds iets beter in word. Het stealen van een bal vind ik nog het lastigste. Hoe doen jullie het verdedigen precies?
Is dat een kwestie van voor de tegenstander lopen? Drukken jullie op vierkantje (ps4) waardoor de kans op een Foul groot is? Of drukken jullie L2?
Verder verdien ik eigenlijk geen VC buiten de my2k16 app om. Hoe verdienen jullie deze VC? Als ik wedstrijden speel krijg ik helaas geen "salaris" hiervoor. Wel als ik online speel met een potje. Maar daar verlies ik steeds keihard in omdat ik nog te slecht ben haha
Is dat een kwestie van voor de tegenstander lopen? Drukken jullie op vierkantje (ps4) waardoor de kans op een Foul groot is? Of drukken jullie L2?
Verder verdien ik eigenlijk geen VC buiten de my2k16 app om. Hoe verdienen jullie deze VC? Als ik wedstrijden speel krijg ik helaas geen "salaris" hiervoor. Wel als ik online speel met een potje. Maar daar verlies ik steeds keihard in omdat ik nog te slecht ben haha
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Je kunt er niet vanuit gaan dat je steeds een bal kunt stealen. Gewoon strak verdedigen tussen je man en de basket en (met de xbox 360 controller) L2 geloof ik gebruiken om intensief te verdedigen. Bij iedere mislukte steal poging sta je uit positie en is het een makkelijke score voor je tegenstander.
VC haal ik ook alleen uit de app en uit Play Now online, maar je zou ook salaris moeten krijgen in MyCareer dacht ik.
VC haal ik ook alleen uit de app en uit Play Now online, maar je zou ook salaris moeten krijgen in MyCareer dacht ik.
Over 3 weken weer tijd! Nu druk met afstuderen (scriptie schrijven) waardoor ik nu ook korte potjes COD doe aangezien ik daar even meer ontspanning mee krijg dan NBAtaker1987 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 23:02:
alweer een tijd geleden dat er wat geplaatst is .. volgende week maar weer tijd voor nba 2k16 ??
Je moet je tegenstander lang volgen en kort blijven lopen. Als je ziet dat een speler van de tegenpartij een bal gaat gooien naar jouw directe tegenstander dan zou je dit kunnen onderscheppen, door het korte lopen.. of je moet kort blijven zodat je wel een steal kan proberen, dit lukt ook maar af en toe.Oxigeon schreef op zondag 27 december 2015 @ 16:53:
Als je My Career speel dan krijg je salaris alleen is dit wel iets van 250 a 350 per potje?
http://www.dumpert.nl/med...alfan_maakt_comeback.html
is toch mooi dit
is toch mooi dit
[ Voor 5% gewijzigd door taker1987 op 02-01-2016 10:15 ]
Ik zal komende week weer wat vaker online te vinden zijn. Mocht ik een andere game aan het spelen zijn, kan ik zo switchen naar NBAtaker1987 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 23:02:
PSN: Maiky1001
iemand interesse in online seasons ?
topMaiky1001 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:49:
count me in!
geef even aan welk team je wilt .
ik wil wel de bulls zijn
seasons met alles er op en er aan lijkt me ? inclusief trades .
Inclusief trades lijkt me wel tof!
Ik zou dan graag de Cavaliers willen.. meteen een rivalenpot erbij
Ik zou dan graag de Cavaliers willen.. meteen een rivalenpot erbij
Iemand toevallig de game op steam gekocht??
Ik speel het meestal op ps4 maar kon voor 20 eu op pc kopen (g2a).
Zoek wat mypark medespelers!
steam=delaitinho
Ik speel het meestal op ps4 maar kon voor 20 eu op pc kopen (g2a).
Zoek wat mypark medespelers!
steam=delaitinho
Als er nog mensen zijn die MyPark etc op de XboxOne spelen. Voeg mij toe; HetIsDeBers.
Verwijderd
Hier dan ook nog maar een speler die squad members zoekt voor op de ps4.
Ben zelf een SG 92 inside scorer.
Psn: RudyKneezie
edit: 94 sg inmiddels
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2016 08:42 ]
Ik speel de laatste tijd wel weer een paar potjes maar voornamelijk MyTeam. Ik zal je toevoegen. Ben zelf een 97 center. Maar wil online ook nog wel weer eens wat gaan doen.Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:37:
Hier dan ook nog maar een speler die squad members zoekt voor op de ps4.
Rob speel je deze NBA nog steeds? mij is 16 wel een beetje tegen gevallen.. vooral MyPark is verpest..
automation fanboy
Ik speel vooral Gauntlet (en dan telkens opnieuw starten zodat je wel fatsoenlijke spelers hebt), Challenges (dus offline tegen de computer) en dat is het eigenlijk wel. MyPark moet je een leuk team hebben, anders is er niets aan. MyTeam in zijn algemeenheid ben ik teleurgesteld over.
Pack luck is echt te treurig. Ik heb nu met de MVP packs pas voor het eerst een paarse kaart te pakken gehad (op de kaarten die je kunt vrij spelen na dan). Ik heb tijdens de All Star packs mijn gehele collectie verkocht. In totaal bracht dat 300 tot 400K op (dus om die collectie te krijgen moet dat minstens 600K gekost hebben door alle MT die ik bij elkaar heb gespeeld). In die periode geen enkele paarse kaart gehad. Daarna dus iets van 8 All Stars boxen gekocht: Nog steeds geen enkele paarse kaart gehad.
Nu met de MVP backs heb ik weer mijn hele collectie verkocht wat toen goed was voor ruim 100K. Toen uit die boxen 3 paarse kaarten gehad. Dus na ruim een half jaar spelen je eerste paarse kaart krijgen vanuit een pack. 2x Moses Malone en 1x Walton (beide centers). Over vier weken komt Diamond Kareem beschikbaar door de weekly games allemaal uit te spelen. Dus die kaarten zijn praktisch waardeloos. En je kan ze nu voor 20K MT verkopen want iedereen krijgt dit soort kaarten uit die packs.
Het was leuk geweest als MVP Rose, Curry, LeBron of Erving erbij zat. Heb je dus ruim een miljoen MT uitgegeven en dan krijg je tot vorige week geen ene reet voor terug. Nu snap ik best dat ze niet diamond en paars bij een pakje boter weggeven maar dit slaat echt alles...
Pack luck is echt te treurig. Ik heb nu met de MVP packs pas voor het eerst een paarse kaart te pakken gehad (op de kaarten die je kunt vrij spelen na dan). Ik heb tijdens de All Star packs mijn gehele collectie verkocht. In totaal bracht dat 300 tot 400K op (dus om die collectie te krijgen moet dat minstens 600K gekost hebben door alle MT die ik bij elkaar heb gespeeld). In die periode geen enkele paarse kaart gehad. Daarna dus iets van 8 All Stars boxen gekocht: Nog steeds geen enkele paarse kaart gehad.
Nu met de MVP backs heb ik weer mijn hele collectie verkocht wat toen goed was voor ruim 100K. Toen uit die boxen 3 paarse kaarten gehad. Dus na ruim een half jaar spelen je eerste paarse kaart krijgen vanuit een pack. 2x Moses Malone en 1x Walton (beide centers). Over vier weken komt Diamond Kareem beschikbaar door de weekly games allemaal uit te spelen. Dus die kaarten zijn praktisch waardeloos. En je kan ze nu voor 20K MT verkopen want iedereen krijgt dit soort kaarten uit die packs.
Het was leuk geweest als MVP Rose, Curry, LeBron of Erving erbij zat. Heb je dus ruim een miljoen MT uitgegeven en dan krijg je tot vorige week geen ene reet voor terug. Nu snap ik best dat ze niet diamond en paars bij een pakje boter weggeven maar dit slaat echt alles...
Verwijderd
97 center, nice one! Heb je alle wedstrijden in career uitgespeeld of foul out?Robkazoe schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:17:
[...]
Ik speel de laatste tijd wel weer een paar potjes maar voornamelijk MyTeam. Ik zal je toevoegen. Ben zelf een 97 center. Maar wil online ook nog wel weer eens wat gaan doen.
Afgelopen dagen was ik skien dus niet online geweest maar als ik thuis ben accept ik je verzoekje ^^
Ok, ik ben weer officieel helemaal klaar met 2K. Wat een verschrikkelijke kutgame kan het toch ook zijn. Speel je Road to the Playoffs. En werkelijk waar alles schiet ik mis. Oncontested, contested, 3 punters, layups, alles. Had op een gegeven moment zelfs een streak van 5 schoten achter elkaar mis met diverse spelers, minstens A- shots, oncontested en alle spelers waren normaal (dus niet met blauwe of rode ring).Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:35:
[...]
97 center, nice one! Heb je alle wedstrijden in career uitgespeeld of foul out?
Afgelopen dagen was ik skien dus niet online geweest maar als ik thuis ben accept ik je verzoekje ^^
En gisteren hetzelfde met The Gauntlet. Zat ik tegen een kerel die TBT David Lee had. Ik had één of andere PF met een 82 rating die hem telkens 1-op-1 dekte. Elke contested shot van David Lee ging erin. Of het nu onder de basket of 4 meter van de basket was, hij raakte alles. En dan heb ik Paul George aan de andere kant van achter de driepuntlijn: 3-8 waarvan er misschien 2 contested waren en de rest B+ of beter qua rating.
Ik vind het niet erg om te verliezen van iemand die veel beter speelt. Maar in de eerste scenario sta je op een gegeven moment 14 punten achter en dan kom je op een gegeven moment niet meer van terug. En in het tweede scenario verlies je gewoon dik in de Gauntlet terwijl ik goed verdedig en goede schoten schiet.
Komende tijd nog wat challenges afmaken zodat ik Diamond Kareem kan scoren en dan ga ik voor de rest alleen maar offline spelen. Ik vind het wel best. Als 2K wilt dat ik online altijd van dit soort kutpotjes verlies dan stikken ze maar in hun online functionaliteit. Maar ik waag mij er niet aan. Ik ben redelijk perfectionistisch ingesteld en als ik dit soort potjes verlies ondanks goede defense en offense, dan frustreert mij dit gigantisch. Dit haalt echt het bloed onder mijn nagels...
Verwijderd
Ik speel eigenlijk alleen career en MyPark. In MyPark valt het mij op dat ogenschijnlijk slechte spelers (rating in de 70) alles raak schieten..
Komt dit door eventuele MyPark cards die ze aan hebben staan of?
Komt dit door eventuele MyPark cards die ze aan hebben staan of?
In MyPark zijn het vooral de point guards die goed kunnen schieten. Het is een kwestie van timing. Als ze wagenwijd open staan en ze hebben outside shot goed geupgrade dan gaat 95% erin. De cards zijn wel aardig maar ik denk dat ze iets van 10% toevoegen aan de stats.
Wilt er iemand met mij misschien een squad maken voor pro-am of mypark. Ik speel vooral mycareer en myteam en af en toe mypark. Ik ben een pg van 89 en speel op ps4. Gt: FTM98
Ik hoor wel als iemand interesse heeft :-)
Ps. Wel het liefst een headset
Verwijderd
Psn: RudykneezieGleurel schreef op donderdag 07 april 2016 @ 22:10:
Wilt er iemand met mij misschien een squad maken voor pro-am of mypark. Ik speel vooral mycareer en myteam en af en toe mypark. Ik ben een pg van 89 en speel op ps4. Gt: FTM98
Ik heb een 94 SG en speel career en mypark. Idealiter met een center of PF erbij kunnen we een prima squad maken.
PSN: Maiky1001Gleurel schreef op donderdag 07 april 2016 @ 22:10:
Heb volgens mij een PG, SG of een PF.
Is goed ik ga je toevoegenMaiky1001 schreef op maandag 11 april 2016 @ 14:18:
[...]
Heb volgens mij een PG, SG of een PF.
iemand bekend met error code : EFEAB30C ik kan dit hele spel dus niet meer online spelen omdat ik elke keer deze melding krijg
heb al mn save data al verwijderd van nba maar nog steeds kan ik niet online .. andere spellen kan ik wel online doen dus het ligt niet aan mijn internet .
het werkt weer
moest een paar corupted files verwijderen , gelukkig heb ik my career en my team weer terug
het werkt weer
[ Voor 17% gewijzigd door taker1987 op 30-04-2016 10:31 ]
Ik heb het spel officieel afgesloten en al mijn spelers verkocht en MT vervolgens aan Goldah.com verkocht. Uiteindelijk ruim 275K MT verkocht en er 30 USD voor terug gekregen. Dat ga ik dan vervolgens weer gebruiken voor Uncharted collection om die te kopen.
Naast dat mijn pack luck gewoon echt zwaar trash zijn, bevalt het schiet systeem mij gewoon totaal niet. De druppel was een potje gauntlet gisteravond.
1x A+ green release shot (reward Bob Cousy midrange van de baseline)
1x A+ shot
2x A- shot
2x B+ shot
Allemaal in één en dezelfde pot en allemaal gemist terwijl de speler in kwestie gewoon helemaal open stond. En vervolgens verlies je een pot terwijl de tegenpartij ballen raakt die gewoon contested zijn met een of andere middelmatige speler. Hoe kun je goed worden in het spel, als er zo'n willekeur in zit? In dat opzicht was NBA 2K14 gewoon echt een heel veel beter spel. Als je daar een A- schot schoot, ging hij er in 95% van de gevallen erin. Een A+ ging er gewoon altijd in.
En ik snap dat het huidige NBA 2K16 realistischer is maar het deugt gewoon niet. Nu winnen mensen potjes die ze niet horen te winnen. En daar ben ik wel klaar mee. Dus op naar iets nieuws
Naast dat mijn pack luck gewoon echt zwaar trash zijn, bevalt het schiet systeem mij gewoon totaal niet. De druppel was een potje gauntlet gisteravond.
1x A+ green release shot (reward Bob Cousy midrange van de baseline)
1x A+ shot
2x A- shot
2x B+ shot
Allemaal in één en dezelfde pot en allemaal gemist terwijl de speler in kwestie gewoon helemaal open stond. En vervolgens verlies je een pot terwijl de tegenpartij ballen raakt die gewoon contested zijn met een of andere middelmatige speler. Hoe kun je goed worden in het spel, als er zo'n willekeur in zit? In dat opzicht was NBA 2K14 gewoon echt een heel veel beter spel. Als je daar een A- schot schoot, ging hij er in 95% van de gevallen erin. Een A+ ging er gewoon altijd in.
En ik snap dat het huidige NBA 2K16 realistischer is maar het deugt gewoon niet. Nu winnen mensen potjes die ze niet horen te winnen. En daar ben ik wel klaar mee. Dus op naar iets nieuws
Ik zit laatste tijd wel weer lekker in MyCareer hoor. Ga de playoffs in als #3 seeded met de Pacers, ben PG en samen met Paul George aan het bazen.
Alleen support team is wel triest. Miles en Ellis zijn heerlijk om naast te spelen om ze drietjes te gunnen, maar ik merk dat het in MyCareer vooral handig is als je een center heb met een beetje range, zodat je goed een pick en roll kan spelen. Met Mahini is dat kansloos
.
Hopelijk word ik kampioen! Ik was trouwens voor de Dunk Contest én 3pt Challenge gekozen, blijkt dat je moet kiezen tussen 1 van de 2. Wist ik niet, heb ik 3pt challenge gedaan. Eeuwig zonde. Heb inmiddels als PG 75+ op driving dunk
Alleen support team is wel triest. Miles en Ellis zijn heerlijk om naast te spelen om ze drietjes te gunnen, maar ik merk dat het in MyCareer vooral handig is als je een center heb met een beetje range, zodat je goed een pick en roll kan spelen. Met Mahini is dat kansloos
Hopelijk word ik kampioen! Ik was trouwens voor de Dunk Contest én 3pt Challenge gekozen, blijkt dat je moet kiezen tussen 1 van de 2. Wist ik niet, heb ik 3pt challenge gedaan. Eeuwig zonde. Heb inmiddels als PG 75+ op driving dunk
Hoe lang duurt bij jullie gemiddeld een seizoen? Ik heb echt het gevoel, omdat ik elke wedstrijd speel.. dat het ontzettend lang duurt voordat het seizoen over is. Ik heb overigens nog niet gekeken hoever ik zit. Maar sta wel ruim bovenaan en maak gemiddeld 25 punten per wedstrijd met meestal 3 pts en een paar 2 pts.
Een seizoen duurt ook lang. Ik speel wedstrijden van 48 minuten (waarvan ik er gemiddeld 40 on court ben) x 82 regular season wedstrijden en dan nog minimaal 16 post season playoff games. Dus reken maar uit.
Seizoenen duren ook veel te lang. En simuleren schiet je ook weinig mee op. Als center zit ik op 30 punten, 15 rebounds en iets van 5+ assists per wedstrijd als ik zelf speel (6 minuten per kwart). Simuleer ik, dan haal ik amper 10 punten en 10 rebounds. Ondanks mijn 97 rating. En mijn ploeg (Portland) halen de playoffs ook gewoon niet als ik niet speel.
Ben zelf nog wel eens te vinden in MyPark, dat speel ik af en toe nog wel eens. Moet zeggen dat het daar nog wel goed te doen is. Alleen een team waaruit de tegenstanders uit 3 point guards bestaan, is soms lastig te verdedigen. Maar zelfs die kan ik vaak nog wel in toom houden. Er zijn in MyPark alleen twee dingen waar ik heel slecht mee kan leven:
1. Guards die driven. Naast dat het gewoon verschrikkelijk dom is omdat er dan twee man gaan contesten (tegenstander center en de tegenstander guard), wordt het dan zo druk onder de basket dat ik veel lastiger rebounds kan pakken.
2. Verdedigen. Je ziet zoveel domme dingen gebeuren. Spelers die zich laten vallen na een basket. Leuk, maar vervolgens rent de tegenstander er hard langs heen en maken ze een open basket. Als center sta ik altijd op de top van de key mijn center op te vangen (om geen 3 seconds defense aan mijn broek te krijgen). Vervolgens voelen veel point guards dan ineens de behoefte om in plaats van de opkomende PG met de bal te verdedigen om dan mijn center die ver buiten de driepuntslijn staat, te verdedigen. "Omdat ik mijn man niet verdedig..." Dan mag ik achter een sprintende PG aan gaan wat dan al veel te laat is.
Ben zelf nog wel eens te vinden in MyPark, dat speel ik af en toe nog wel eens. Moet zeggen dat het daar nog wel goed te doen is. Alleen een team waaruit de tegenstanders uit 3 point guards bestaan, is soms lastig te verdedigen. Maar zelfs die kan ik vaak nog wel in toom houden. Er zijn in MyPark alleen twee dingen waar ik heel slecht mee kan leven:
1. Guards die driven. Naast dat het gewoon verschrikkelijk dom is omdat er dan twee man gaan contesten (tegenstander center en de tegenstander guard), wordt het dan zo druk onder de basket dat ik veel lastiger rebounds kan pakken.
2. Verdedigen. Je ziet zoveel domme dingen gebeuren. Spelers die zich laten vallen na een basket. Leuk, maar vervolgens rent de tegenstander er hard langs heen en maken ze een open basket. Als center sta ik altijd op de top van de key mijn center op te vangen (om geen 3 seconds defense aan mijn broek te krijgen). Vervolgens voelen veel point guards dan ineens de behoefte om in plaats van de opkomende PG met de bal te verdedigen om dan mijn center die ver buiten de driepuntslijn staat, te verdedigen. "Omdat ik mijn man niet verdedig..." Dan mag ik achter een sprintende PG aan gaan wat dan al veel te laat is.
Gisteren begonnen met NBA2K16 omdat deze gratis in de PS+ zit deze maand. Ben begonnen met een 6'11" PF en dat bevalt me tot nu toe prima. Inmiddels als 12e gedraft door de Jazz.
Moet nog wel enorm wennen aan de besturing, maar dat komt vanzelf wel.
https://untappd.com/user/OzzBier
Ik weet niet of je eerdere NBA2K spellen wel eens gespeeld hebt, maar het went snel. Succes in ieder geval.OzzieMann schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 12:12:
Gisteren begonnen met NBA2K16 omdat deze gratis in de PS+ zit deze maand. Ben begonnen met een 6'11" PF en dat bevalt me tot nu toe prima. Inmiddels als 12e gedraft door de Jazz.
Zelfde verhaal als hierboven. Door ps+ ook beginnen te spelen. Hebben jullie nog tips voor een beginner. Vooral het verdedigen vind ik lastig. Het positioneren snap ik nog wel maar welke acties doen jullie echt tijdens het verdedigen? En wat is voor een beginner de makkelijkste positie om een myplayer te maken en met welke stats qua lengte enzo?
Psn: stone-face-lock
Niet proberen elke bal te stealen en ook alleen steals proberen met spelers die een goede rating daarvoor hebben. Daarnaast verdedigen met L2 (intense D), tussen de man en de basket proberen te blijven en schoten proberen te contesten door mee te springen.
IG: @festenfotografie | Sony a7III + Tamron 28-75mm F/2.8
Eén basistip is voldoende: Blijf altijd bij je man! Eventueel in combinatie met L2 (intense D). Niets is zo vervelend als er ineens een speler vrij staat die gewoon door iemand gedekt had moeten worden.
Waar gaat je voorkeur naar uit? Welke positie lijkt je leuk?tommiboy96 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 01:42:
Zelfde verhaal als hierboven. Door ps+ ook beginnen te spelen. Hebben jullie nog tips voor een beginner. Vooral het verdedigen vind ik lastig. Het positioneren snap ik nog wel maar welke acties doen jullie echt tijdens het verdedigen? En wat is voor een beginner de makkelijkste positie om een myplayer te maken en met welke stats qua lengte enzo?
Wat OzzieMann zegt, ook ik heb 'm via PS+ gedownload...
Ben een casual basketball fan en dit is mijn eerste basketball-game ooit.
Is er ook een practice mode waar je wat bewegingen kan oefenen?
Overigens: qua presentatie en verschillende game modes is het heel uitgebreid zeg.
Ben een casual basketball fan en dit is mijn eerste basketball-game ooit.
Is er ook een practice mode waar je wat bewegingen kan oefenen?
Overigens: qua presentatie en verschillende game modes is het heel uitgebreid zeg.
PSN: jannvsdvinvs
"Under the Options menu there are Practice options: Freestyle, Scrimmage, and Practice Plays..." aldus Reddit. Qua positie. Ik zou voor een Point Guard of een Center gaan. Eventueel als derde keuze Small Forward. SG en PF zijn relatief waardeloze posities in mijn ogen.
Ik heb de game ook gedownload via PS+, ondanks dat ik niet echt een basketbal-fan ben. Het gaat echter prima, maar alleen met verdedigen heb ik heel veel moeite. Vaak verlies ik gewoon wedstrijden door waardeloos verdedigen (ik speel MyGM). Heeft iemand tips voor goed verdedigen met je team?
Ja ik heb een center aangemaakt, dat leek me niet al te moeilijk. Welke stats raden jullie aan om eerst up te graden en wat zijn die badges?n2theb schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:13:
[...]
Waar gaat je voorkeur naar uit? Welke positie lijkt je leuk?
Psn: stone-face-lock
Inside scooter en rebound is voor center wel nuttig! Daarnaast weet ik niet wat nog meer handig is, geen ervaring met center. Zelf vind ik het bijvoorbeeld leuker om als spelverdeler rond te lopen en ballen raak te schieten.
Atletisch en inside scoring. Daarna zou ik gaan voor Defense, ik merk op dat ik met mijn 6ft11 PF al heel veel rebounds met gemak uit de lucht pak. En nu ik Atletisch en Inside scoring tot bijna max heb score ik ook nog eens heel makkelijk. Ben nu Defense aan het upgraden en merk dat ik moeilijker te passeren ben en als je goed timed ook heel makkelijk blocks maakt.tommiboy96 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 22:07:
[...]
Ja ik heb een center aangemaakt, dat leek me niet al te moeilijk. Welke stats raden jullie aan om eerst up te graden en wat zijn die badges?
Gisterenavond met Vuileharrie van Rookie level 1 naar Pro level 1 gegaan door 2vs2 wedstrijdjes in MyPark. Erg leuk!!!
Court #2 is on fire! stond op het grote scherm nadat we 4 potjes op rij gewonnen hadden.

[ Voor 3% gewijzigd door OzzieMann op 10-06-2016 11:12 ]
Mijn eerste wedstrijd in de NBA zit erop. Maar ik heb nog steeds geen enkele training ofzo gedaan. Is dit normaal? Of kan je van in het begin al trainen? Ben nog steeds 55.
Ik heb ook niks van trainingen gedaan. Alle muntjes die ik heb verdient meteen in de player attributes gestopt. Vergeet ook niet de nba2k16 app op android/iphone te gebruiken voor een 500-2000 muntjes extra per dag.Drossie schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:04:
Mijn eerste wedstrijd in de NBA zit erop. Maar ik heb nog steeds geen enkele training ofzo gedaan. Is dit normaal? Of kan je van in het begin al trainen? Ben nog steeds 55.
Pas na je rookie season kan je echt gaan verdienen met sponsordeals en connecties rijdens offdays.
Wat moet je doen voor die muntjes via de app?OzzieMann schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 14:00:
[...]
Ik heb ook niks van trainingen gedaan. Alle muntjes die ik heb verdient meteen in de player attributes gestopt. Vergeet ook niet de nba2k16 app op android/iphone te gebruiken voor een 500-2000 muntjes extra per dag.
Pas na je rookie season kan je echt gaan verdienen met sponsordeals en connecties rijdens offdays.
In elk geval inloggen met dezelfde mail als in het spel en met je psn account. Dan kan je dagelijks 3 kaarten kiezen voor de daily bonus en je kan 10 quick games spelen in de app voor 50 vc per stuk. Totaal denk een 10 minuten werk ofzo.
MyPark is het beste ook wel vanaf. De vele nieuwe mensen die via PSN gratis het spel hebben gedownload, zijn een beetje een vloek geworden voor het spel. Op een gemiddelde MyPark zit nu 80%-90% die "rookie" zijn met een lage rating. Het is lastig om een squad te vormen met "veteranen" want die zijn er bijna niet. En als je zo'n squad hebt met een paar all stars erin, dan wil niemand met je spelen omdat ze bang zijn om ingemaakt te worden. En speel je in een squad met 2 rookies dan verlies je om de haverklap omdat ze hele basale fouten maken (altijd achter de bal aan gaan ipv 1-on-1 verdedigen, alles proberen te stealen, voor elke pumpfake springen, offball spelen enz).
Ik had geen weet van dit topic. Ik speel redelijk veel MyPark, op de X1, heb een PG en een C, waarbij het spelen als C mij beter afgaat. Wel jammer dat bepaalde manieren van spelen online ietwat ongebalanceerd/overpowered zijn, zoals het spammen van de iso's, driepunters die bij de 'Amerikanen' makkelijker schijnen te zijn, maar desondanks blijft op z'n tijd een potje erg vermakelijk.
Ik kon gister vliegen:
Space Jam
Ik kon gister vliegen:
Space Jam
Gaude et aude
Het wordt dus weer is tijd om een keer online te spelen in een squad! Even wat rookies inmaken. ;-)Robkazoe schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:37:
MyPark is het beste ook wel vanaf. De vele nieuwe mensen die via PSN gratis het spel hebben gedownload, zijn een beetje een vloek geworden voor het spel. Op een gemiddelde MyPark zit nu 80%-90% die "rookie" zijn met een lage rating. Het is lastig om een squad te vormen met "veteranen" want die zijn er bijna niet. En als je zo'n squad hebt met een paar all stars erin, dan wil niemand met je spelen omdat ze bang zijn om ingemaakt te worden. En speel je in een squad met 2 rookies dan verlies je om de haverklap omdat ze hele basale fouten maken (altijd achter de bal aan gaan ipv 1-on-1 verdedigen, alles proberen te stealen, voor elke pumpfake springen, offball spelen enz).
Gisteren was Punkbuster/Posterhero ook nog even online maar net uitgerekend dat ik moest gaan eten. Was het nog een beetje gelukt met die 2 uit mijn squad?
Heey,, mhaww.. verder veel domme fouten gemaakt.. geforceerd naar de ring enzo. Maar was wel weer ff leuk in het park. Vanavond nog online?Robkazoe schreef op maandag 27 juni 2016 @ 11:34:
[...]
Gisteren was Punkbuster/Posterhero ook nog even online maar net uitgerekend dat ik moest gaan eten. Was het nog een beetje gelukt met die 2 uit mijn squad?
automation fanboy
En die andere twee pipos waar ik eerst mee in de squad zat? Deden die het nog goed?Punkbuster schreef op maandag 27 juni 2016 @ 12:49:
[...]
Heey,, mhaww.. verder veel domme fouten gemaakt.. geforceerd naar de ring enzo. Maar was wel weer ff leuk in het park. Vanavond nog online?
Ik zal eens vanavond kijken of ik online ben. Denk het wel.
Ik zeg, tot vanavond?n2theb schreef op maandag 27 juni 2016 @ 11:24:
[...]
Het wordt dus weer is tijd om een keer online te spelen in een squad! Even wat rookies inmaken. ;-)
[ Voor 22% gewijzigd door Robkazoe op 27-06-2016 13:17 ]
Ik probeer rond een uur of 9 wel thuis te zijn anders ben ik er rond 10! Tot hoe laat spelen jullie?Robkazoe schreef op maandag 27 juni 2016 @ 13:17:
[...]
En die andere twee pipos waar ik eerst mee in de squad zat? Deden die het nog goed?
Ik zal eens vanavond kijken of ik online ben. Denk het wel.
[...]
Ik zeg, tot vanavond?