automation fanboy
Voor de rest erg veel lol gehad gisteravond.
Die belachelijke ballen die je steeds gooiden waarvoor we moesten duiken? haha! Ik vond het tof om even lekker zo te spelen. Wanneer weer? En wanneer regel je een mic rob?Robkazoe schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:45:
Ik vind wel dat jullie wat beter je best moeten doen om de bal, die ik telkens als een expert aan het inbounden ben, te vangen.
Voor de rest erg veel lol gehad gisteravond.
Ik heb een koptelefoon met mogelijk een mic erop. Maar tis even de vraag of ie ook op de PS4 werkt. Dat ga ik vanavond even testen. Ik ben zelf denk ik vanavond en morgenavond vermoedelijk wel online.n2theb schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 12:51:
[...]
Die belachelijke ballen die je steeds gooiden waarvoor we moesten duiken? haha! Ik vond het tof om even lekker zo te spelen. Wanneer weer? En wanneer regel je een mic rob?
Maaaaaarr..... Nu wilde ik myteam eens proberen, dus game gestart en Spurs starterpack gekozen. Chernobly als zilver gekregen en voor de rest brons spelers. Eerste game tegen de 76ers en ik ga gelijk keihard onderuit. 3x opnieuw gestart maar wordt elke keer met een dikke marge verslagen. Als ik zelf alle spelers probeer te besturen wordt het nogal hectisch en raak ik het overzicht kwijt. Als ik 1 speler bestuur net als in de mycareer mode gaat de cpu lomp doen en gaat het sowieso mis.
Is de moeilijkheid tussen mycareer en myteam zo groot of ligt dat aan mij? En switchen jullie continue tussen spelers of laat je de cpu ook wat doen?
(verder echt een prachtgame, zeker op 4K, super veel opties en goeie presentatie. Buiten het spike lee gebeuren, wat een cliche gezeik was dat, kreeg echt jeuk van die cutscenes. Kom ik aan met mn dikke blanke kop incl snor, maar mn hele familie is zwart en uit de 'hood'
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
Je zou (als je wat VC of MT over hebt) een aantal packs kunnen kopen en hopen dat je een goede speler erbij krijgt. Om MT te krijgen kun je een aantal spelmodussen spelen in MyTeam:
- Gauntlet (10 minuten per potje: gemiddeld 200 tot 250 mt): Dan speel je 3 vs 3 basketbal met 1 eigen kaart en 2 random kaarten. Als je rotkaarten toegedeeld krijgt, reset dan de Gauntlet en begin opnieuw.
- Domination: Domination speel je volledige wedstrijden (40 minuten per potje: gemiddeld 700 tot 1000 mt). Als je zo'n team verslaat krijg je een speler van dat team die je kunt toevoegen + extra MT.
Als ik packs moest openen zou ik voor de Playoffs packs gaan. Daar zit redelijk vaak gouden spelers bij. Soms zilver, soms paars/diamond.
En op de market moet je dan even hopen op wat goede spelers. Hier wat favorieten van mij:
Zilver: (max 1,5K MT voor betalen)
Markieff Morris (strech 4)
Josh Smith (stretch 4)
Robert Covington (goede 3 & D speler)
Tobias Harris (goede allround SF)
Karl A. Towns (goede allround Center)
Anthony Morrow (erg goede 3 puntschieter)
Goud: (onder 2K MT)
Gordon Hayward
Chris Bosh
Victor Oladipo
Goud+: (voor gemiddeld 2 tot 2,5K MT)
Damian Lillard of John Wall
Jimmy Butler
Daarnaast: Probeer connecties te leggen in MyCarreer met pro's. Als je dat doet met één van de volgende spelers dan zullen ze na 3 (of 4?) keer een reward card geven. Maar goed, dat kost ook tijd want dat kan alleen tussen de wedstrijden door in MyCarreer.
http://2kmtcentral.com/16.../372/career-connections-1
http://2kmtcentral.com/16.../373/career-connections-2
Ik zou gezien die collecties gaan voor:
Wall (PG)
Klay Thompson of Jimmy Butler (SG)
Rudy Gay of Gordon Hayward (of eventueel Butler) (SF)
Chris Bosh of Tim Duncan (PF)
DeAndre Jordan of Andre Drummond (C)
[ Voor 3% gewijzigd door Robkazoe op 29-06-2016 12:37 ]
En werkt het? Gisterenavond kon ik jammer genoeg niet, was iets te laat thuis. Vanavond ga ik eerst klussen bij mijn zwager, daarna probeer ik wel nog te komen gamen. Dus weet niet tot hoe laat jullie vanavond nog online zijn? Ik was er gisteren om 11 uur alleen toen waren jullie er niet haha.Robkazoe schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:06:
[...]
Ik heb een koptelefoon met mogelijk een mic erop. Maar tis even de vraag of ie ook op de PS4 werkt. Dat ga ik vanavond even testen. Ik ben zelf denk ik vanavond en morgenavond vermoedelijk wel online.
Nope, hij werkte niet. Nu stond de microfoon van die koptelefoon al aangeschreven als "werkt 100% met Apple, al het andere moet je een beetje geluk mee hebben" en dat kwam dus helaas uit. Ga nu na het werken nog even kijken hoe en wat. Punkbuster/Posterhero was gisteren nog wel online maar niet mee samen gespeeld. Ben er vanavond waarschijnlijk ook nog wel weer te vinden in MyPark. Ben waarschijnlijk vanavond nog wel even online te vinden afhankelijk van hoe laat ik thuis ben.n2theb schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:01:
[...]
En werkt het? Gisterenavond kon ik jammer genoeg niet, was iets te laat thuis. Vanavond ga ik eerst klussen bij mijn zwager, daarna probeer ik wel nog te komen gamen. Dus weet niet tot hoe laat jullie vanavond nog online zijn? Ik was er gisteren om 11 uur alleen toen waren jullie er niet haha.
automation fanboy
Met een timeout van 3 minuten voordat er nieuwe tegenstanders kwamen? hahaPunkbuster schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 14:29:
11 uur ben ik meestal net offline. Maar gister speelde ik met mijn 2 standaard medespelers.. En denk ik een win streak van 35 gehaald. Was weer easy
automation fanboy
PSN: Maiky1001
Wow top man! Tnx voor de uitgebreide reply. Ik heb wat mt gespaard, mede door de mobile app, dus zal eens kijken of ik wat extra spelers kan krijgen.Robkazoe schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:32:
Ik denk dat het ee.....
DeAndre Jordan of Andre Drummond (C)
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
Blijven jullie nog lang actief? Ik ben net thuis van het klussen, nu even snel douchen vandaar!Punkbuster schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 14:32:
ja was een middag avond lekker door spelen.. vanavond ben ik trouwens wel weer online.
Ik herken niet wat jij heb, maar ik speel dan ook op de ps4.intuliegend schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 21:50:
Ben ik trouwens de enige die last heeft van ctd's? Om de zoveel tijd crashed de game zonder error of log, gewoon ineens terug op de desktop. Gebeurt soms ook aan het einde van een game, heb je net een half uur ren wedstrijd gespeeld met goed resultaat, crashed hij bij de end game show en ben je alles kwijt.. Heb nu eigenlijk geen zin meer om te spelen want gebeurt elke 2 a 3 wedstrijden. Aan het systeem kan het niet liggen, alles draaid verder superstabiel en Is up to date.
[ Voor 52% gewijzigd door n2theb op 29-06-2016 22:26 ]
Ik speel ook op de PS4, ook geen last van. Overigens zou het mij niets verbazen als dat met de trager servers van 2K te maken heeft. Gisteren was echt een drama. Traag laden, sommige zaken werden helemaal niet ingeladen. Mogelijk dat die ook met jouw fouten te maken hebben. (aan het einde van de wedstrijd wordt er verbinding gemaakt met de server om MT of VC op te slaan).intuliegend schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 21:50:
Ben ik trouwens de enige die last heeft van ctd's? Om de zoveel tijd crashed de game zonder error of log, gewoon ineens terug op de desktop. Gebeurt soms ook aan het einde van een game, heb je net een half uur ren wedstrijd gespeeld met goed resultaat, crashed hij bij de end game show en ben je alles kwijt.. Heb nu eigenlijk geen zin meer om te spelen want gebeurt elke 2 a 3 wedstrijden. Aan het systeem kan het niet liggen, alles draaid verder superstabiel en Is up to date.
We hadden gisteren, omdat we met vier man waren Pro Am gespeeld dus waren niet op MyPark te vinden. We hadden 2 guards en 2 big en niemand wilde 4 vs 4 spelen in MyPark. Overigens wel goede resultaten (tegen complete n00bs): 4-0 geloof ik.Blijven jullie nog lang actief? Ik ben net thuis van het klussen, nu even snel douchen vandaar!
[ Voor 15% gewijzigd door Robkazoe op 30-06-2016 08:20 ]
Ik zeg vanavond potjes doen? Ik probeer voor vanavond wat tijd te maken, maar dan wil ik wel weten of jullie kunnen haha.
Ps. regel is een mic haha
Ik heb al een donders mooie headset gekocht. Maar ik kan vanavond wel een potje of wat doen. Zal er rond 7/half 8 zijn.n2theb schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 09:04:
[...]
[...]
Ik zeg vanavond potjes doen? Ik probeer voor vanavond wat tijd te maken, maar dan wil ik wel weten of jullie kunnen haha.
Ps. regel is een mic haha
Kom je nog ff Punkbuster?

Voor de rest wat rare potjes gehad maar was weer fun!
Ben pas rond half 11 online, maar wil wel weer eens een comeback maken in MyPark
[ Voor 4% gewijzigd door Robkazoe op 12-07-2016 13:25 ]
1. Randomness: Overal die verschrikkelijke randomness. In één potje 2x A+ en 1x A- driepunter: Allemaal uncontested en alle drie mis. Flikker toch een eind op met dit soort hoerenpraktijken. Als er ééntje niet in was gegaan nog tot daar aan toe, maar 3x zo missen en vervolgens "spelers die koud worden", kom op man.
2. Curry moet dood. Op de Curry current kaart na, zijn het allemaal driepuntschutters die vanaf half court raak kunnen schieten. Leuk en realistisch enzo maar de half court cheese is echt te bout voor woorden. Probeer je deze shit met Ray Allen dan gaat er overigens echt niets in terwijl die net zulke goede rating heeft...
Ik heb het spel eraf gegooid. Het was leuk dit jaar maar ik ben weer even helemaal genezen. En regulier NBA hoef je ook al niet meer te kijken met OP GSW.
gaan we dit jaar een pro am tweakers team maken ?
psn: taker-mart
ook even gespeeld met facescannen, maar werkt bij mij (galaxy s4/ps4) voor geen meter. Uiteindelijk maar weer een donkere speler gemaakt
3ds fc: 4270-0926-7440
3ds fc: 4270-0926-7440
Hoop dat het wel morgen geleverd gaat worden.
ik bestel het daarom meestal bij een winkel als nedgame of een gamemania , altijd gegarandeerd op release in huis .Unbreukable schreef op donderdag 15 september 2016 @ 23:25:
Hmmm bol.com heeft nog niet verstuurd... heb 6 maanden geleden al gepreordered. Zal niet de eerste keer zijn dat ze niet op tijd leveren.
Hoop dat het wel morgen geleverd gaat worden.
iemand die het spel al wel heeft ? wie wil op de ps4 mee doen met pro am en my park ?
ik wil wel een tweakers team bouwen op pro am voor de liefhebbers
[ Voor 16% gewijzigd door taker1987 op 16-09-2016 11:23 ]
Anoniem: 443708
Anoniem: 816539
Ook op het NBA2K17-facebook account na de relase vd behoorlijk grote patch...zijn mensen nog ontevreden.
Oude fouten welke ook in 2K16 zitten bevinden zich ook in deze versie.
Ze zien dit als een 2K16.a versie...aanschaf niet waard.😡
ben ik het niet mee eens , 2k17 speelt super weg en beter dan 2k16 .. tuurlijk is het nog niet helemaal perfect maar tot nu toe is het echt beter dan 16Anoniem: 816539 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 20:33:
Op verschillende youtube-kanalen zie ik vooral mensen klagen over het spel.
Ook op het NBA2K17-facebook account na de relase vd behoorlijk grote patch...zijn mensen nog ontevreden.
Oude fouten welke ook in 2K16 zitten bevinden zich ook in deze versie.
Ze zien dit als een 2K16.a versie...aanschaf niet waard.😡
ik merk dat het met een vaste groep gewoon zoveel beter is dan tegen random gasten die er niks van bakken of te ego zijn .
gister avond was dan ook de eerste park after dark met snoop dog
[ Voor 9% gewijzigd door taker1987 op 28-11-2016 10:22 ]