Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:31
10 uur ben ik er wel.. PosterHero is mijn PSN voor NBA2K

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:02
Ik ben er na het avondeten wel weer bij. Uurtje of half 8/8 ofzo tot later op de avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Beest!

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ik vind wel dat jullie wat beter je best moeten doen om de bal, die ik telkens als een expert aan het inbounden ben, te vangen. :P

Voor de rest erg veel lol gehad gisteravond. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-05 08:04

n2theb

Tweakers Abonnee

Robkazoe schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:45:
Ik vind wel dat jullie wat beter je best moeten doen om de bal, die ik telkens als een expert aan het inbounden ben, te vangen. :P

Voor de rest erg veel lol gehad gisteravond. :)
Die belachelijke ballen die je steeds gooiden waarvoor we moesten duiken? haha! Ik vond het tof om even lekker zo te spelen. Wanneer weer? En wanneer regel je een mic rob?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
n2theb schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 12:51:
[...]

Die belachelijke ballen die je steeds gooiden waarvoor we moesten duiken? haha! Ik vond het tof om even lekker zo te spelen. Wanneer weer? En wanneer regel je een mic rob?
Ik heb een koptelefoon met mogelijk een mic erop. Maar tis even de vraag of ie ook op de PS4 werkt. Dat ga ik vanavond even testen. Ik ben zelf denk ik vanavond en morgenavond vermoedelijk wel online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Avond, heb net de game gekocht en nu 2 dagen mee aan het kloten, maar de leer curve valt me goed tegen.. Ik kijk een paar jaar NBA dus ken de regels en de plays aardig. Heb nu (2e character, eerste ging goed mis..) een 5'10 outside PG, met jump shooter, athlete, defender en playmaker ongeveer op de helf. 71 overall. Kan in de career games aardig mee komen, meestal rond de 15-20 punten, 5 assist en A+ rating (standaard moeilijkheid, pro volgens mij). Dat levert rond de 660 VC op per game dus prima.

Maaaaaarr..... Nu wilde ik myteam eens proberen, dus game gestart en Spurs starterpack gekozen. Chernobly als zilver gekregen en voor de rest brons spelers. Eerste game tegen de 76ers en ik ga gelijk keihard onderuit. 3x opnieuw gestart maar wordt elke keer met een dikke marge verslagen. Als ik zelf alle spelers probeer te besturen wordt het nogal hectisch en raak ik het overzicht kwijt. Als ik 1 speler bestuur net als in de mycareer mode gaat de cpu lomp doen en gaat het sowieso mis.

Is de moeilijkheid tussen mycareer en myteam zo groot of ligt dat aan mij? En switchen jullie continue tussen spelers of laat je de cpu ook wat doen?

(verder echt een prachtgame, zeker op 4K, super veel opties en goeie presentatie. Buiten het spike lee gebeuren, wat een cliche gezeik was dat, kreeg echt jeuk van die cutscenes. Kom ik aan met mn dikke blanke kop incl snor, maar mn hele familie is zwart en uit de 'hood' :) )

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ik denk dat het een kwestie van gewenning is. Ik speelde hiervoor vooral reguliere wedstrijden en dan is de switch naar MyCarreer juist lastig omdat je dan in eens gebonden bent aan één speler. In jouw geval: Kwestie van veel op de "pass" knop drukken als je aan het verdedigen bent. Dan verander je automatisch naar het mannetje toe wat het dichts bij de bal staat.

Je zou (als je wat VC of MT over hebt) een aantal packs kunnen kopen en hopen dat je een goede speler erbij krijgt. Om MT te krijgen kun je een aantal spelmodussen spelen in MyTeam:
- Gauntlet (10 minuten per potje: gemiddeld 200 tot 250 mt): Dan speel je 3 vs 3 basketbal met 1 eigen kaart en 2 random kaarten. Als je rotkaarten toegedeeld krijgt, reset dan de Gauntlet en begin opnieuw.
- Domination: Domination speel je volledige wedstrijden (40 minuten per potje: gemiddeld 700 tot 1000 mt). Als je zo'n team verslaat krijg je een speler van dat team die je kunt toevoegen + extra MT.

Als ik packs moest openen zou ik voor de Playoffs packs gaan. Daar zit redelijk vaak gouden spelers bij. Soms zilver, soms paars/diamond.

En op de market moet je dan even hopen op wat goede spelers. Hier wat favorieten van mij:
Zilver: (max 1,5K MT voor betalen)
Markieff Morris (strech 4)
Josh Smith (stretch 4)
Robert Covington (goede 3 & D speler)
Tobias Harris (goede allround SF)
Karl A. Towns (goede allround Center)
Anthony Morrow (erg goede 3 puntschieter)

Goud: (onder 2K MT)
Gordon Hayward
Chris Bosh
Victor Oladipo

Goud+: (voor gemiddeld 2 tot 2,5K MT)
Damian Lillard of John Wall
Jimmy Butler

Daarnaast: Probeer connecties te leggen in MyCarreer met pro's. Als je dat doet met één van de volgende spelers dan zullen ze na 3 (of 4?) keer een reward card geven. Maar goed, dat kost ook tijd want dat kan alleen tussen de wedstrijden door in MyCarreer.
http://2kmtcentral.com/16.../372/career-connections-1
http://2kmtcentral.com/16.../373/career-connections-2

Ik zou gezien die collecties gaan voor:
Wall (PG)
Klay Thompson of Jimmy Butler (SG)
Rudy Gay of Gordon Hayward (of eventueel Butler) (SF)
Chris Bosh of Tim Duncan (PF)
DeAndre Jordan of Andre Drummond (C)

[ Voor 3% gewijzigd door Robkazoe op 29-06-2016 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Robkazoe schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:06:
[...]

Ik heb een koptelefoon met mogelijk een mic erop. Maar tis even de vraag of ie ook op de PS4 werkt. Dat ga ik vanavond even testen. Ik ben zelf denk ik vanavond en morgenavond vermoedelijk wel online.
En werkt het? Gisterenavond kon ik jammer genoeg niet, was iets te laat thuis. Vanavond ga ik eerst klussen bij mijn zwager, daarna probeer ik wel nog te komen gamen. Dus weet niet tot hoe laat jullie vanavond nog online zijn? Ik was er gisteren om 11 uur alleen toen waren jullie er niet haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
n2theb schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:01:
[...]

En werkt het? Gisterenavond kon ik jammer genoeg niet, was iets te laat thuis. Vanavond ga ik eerst klussen bij mijn zwager, daarna probeer ik wel nog te komen gamen. Dus weet niet tot hoe laat jullie vanavond nog online zijn? Ik was er gisteren om 11 uur alleen toen waren jullie er niet haha.
Nope, hij werkte niet. Nu stond de microfoon van die koptelefoon al aangeschreven als "werkt 100% met Apple, al het andere moet je een beetje geluk mee hebben" en dat kwam dus helaas uit. Ga nu na het werken nog even kijken hoe en wat. Punkbuster/Posterhero was gisteren nog wel online maar niet mee samen gespeeld. Ben er vanavond waarschijnlijk ook nog wel weer te vinden in MyPark. Ben waarschijnlijk vanavond nog wel even online te vinden afhankelijk van hoe laat ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
11 uur ben ik meestal net offline. Maar gister speelde ik met mijn 2 standaard medespelers.. En denk ik een win streak van 35 gehaald. Was weer easy :P

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Punkbuster schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 14:29:
11 uur ben ik meestal net offline. Maar gister speelde ik met mijn 2 standaard medespelers.. En denk ik een win streak van 35 gehaald. Was weer easy :P
Met een timeout van 3 minuten voordat er nieuwe tegenstanders kwamen? haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
ja was een middag avond lekker door spelen.. vanavond ben ik trouwens wel weer online.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maiky1001
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-05 21:51
Ik ben vanavond laat ook weer eens online, als het toegestaan is om nog eens old skool MyPark mee te spelen? :9

PSN: Maiky1001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Robkazoe schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:32:
Ik denk dat het ee.....
DeAndre Jordan of Andre Drummond (C)
Wow top man! Tnx voor de uitgebreide reply. Ik heb wat mt gespaard, mede door de mobile app, dus zal eens kijken of ik wat extra spelers kan krijgen.

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Ben ik trouwens de enige die last heeft van ctd's? Om de zoveel tijd crashed de game zonder error of log, gewoon ineens terug op de desktop. Gebeurt soms ook aan het einde van een game, heb je net een half uur ren wedstrijd gespeeld met goed resultaat, crashed hij bij de end game show en ben je alles kwijt.. Heb nu eigenlijk geen zin meer om te spelen want gebeurt elke 2 a 3 wedstrijden. Aan het systeem kan het niet liggen, alles draaid verder superstabiel en Is up to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Punkbuster schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 14:32:
ja was een middag avond lekker door spelen.. vanavond ben ik trouwens wel weer online.
Blijven jullie nog lang actief? Ik ben net thuis van het klussen, nu even snel douchen vandaar!
intuliegend schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 21:50:
Ben ik trouwens de enige die last heeft van ctd's? Om de zoveel tijd crashed de game zonder error of log, gewoon ineens terug op de desktop. Gebeurt soms ook aan het einde van een game, heb je net een half uur ren wedstrijd gespeeld met goed resultaat, crashed hij bij de end game show en ben je alles kwijt.. Heb nu eigenlijk geen zin meer om te spelen want gebeurt elke 2 a 3 wedstrijden. Aan het systeem kan het niet liggen, alles draaid verder superstabiel en Is up to date.
Ik herken niet wat jij heb, maar ik speel dan ook op de ps4.

[ Voor 52% gewijzigd door n2theb op 29-06-2016 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
intuliegend schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 21:50:
Ik speel ook op de PS4, ook geen last van. Overigens zou het mij niets verbazen als dat met de trager servers van 2K te maken heeft. Gisteren was echt een drama. Traag laden, sommige zaken werden helemaal niet ingeladen. Mogelijk dat die ook met jouw fouten te maken hebben. (aan het einde van de wedstrijd wordt er verbinding gemaakt met de server om MT of VC op te slaan).
Blijven jullie nog lang actief? Ik ben net thuis van het klussen, nu even snel douchen vandaar!
We hadden gisteren, omdat we met vier man waren Pro Am gespeeld dus waren niet op MyPark te vinden. We hadden 2 guards en 2 big en niemand wilde 4 vs 4 spelen in MyPark. Overigens wel goede resultaten (tegen complete n00bs): 4-0 geloof ik.

[ Voor 15% gewijzigd door Robkazoe op 30-06-2016 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ik lag al op één oor. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Robkazoe schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 09:02:
[...]

Ik lag al op één oor. :z
Ik zeg vanavond potjes doen? Ik probeer voor vanavond wat tijd te maken, maar dan wil ik wel weten of jullie kunnen haha.
Ps. regel is een mic haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
n2theb schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 09:04:
[...]

[...]

Ik zeg vanavond potjes doen? Ik probeer voor vanavond wat tijd te maken, maar dan wil ik wel weten of jullie kunnen haha.
Ps. regel is een mic haha
Ik heb al een donders mooie headset gekocht. Maar ik kan vanavond wel een potje of wat doen. Zal er rond 7/half 8 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Kom je nog ff Punkbuster?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Die 22-20 lose |:(

Voor de rest wat rare potjes gehad maar was weer fun! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Pff en dan zullen we het niet hebben over mijn enorme lag die met een nieuw potje steeds weer toenam. Ik vond het overigens heerlijk, dat we die 2 van boven de 90, aardig hebben ingemaakt! Over 1,5 weken weer?! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Prima. Owja en mijn eerste driepunter gescoord gisteren in MyPark :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maiky1001
Is er vanavond iemand online?
Ben pas rond half 11 online, maar wil wel weer eens een comeback maken in MyPark >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Dat wordt een beetje laat voor mij.

[ Voor 4% gewijzigd door Robkazoe op 12-07-2016 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
3 potjes Gauntlet gespeeld en weer helemaal klaar met het klotespel.

1. Randomness: Overal die verschrikkelijke randomness. In één potje 2x A+ en 1x A- driepunter: Allemaal uncontested en alle drie mis. Flikker toch een eind op met dit soort hoerenpraktijken. Als er ééntje niet in was gegaan nog tot daar aan toe, maar 3x zo missen en vervolgens "spelers die koud worden", kom op man.
2. Curry moet dood. Op de Curry current kaart na, zijn het allemaal driepuntschutters die vanaf half court raak kunnen schieten. Leuk en realistisch enzo maar de half court cheese is echt te bout voor woorden. Probeer je deze shit met Ray Allen dan gaat er overigens echt niets in terwijl die net zulke goede rating heeft...

Ik heb het spel eraf gegooid. Het was leuk dit jaar maar ik ben weer even helemaal genezen. En regulier NBA hoef je ook al niet meer te kijken met OP GSW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-04 17:11
Curry is idd overpowered, maar dan wordt 2k17 al helemaal een hel next year :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
iemand de prelude al gespeeld ?

gaan we dit jaar een pro am tweakers team maken ? :)

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maiky1001
Heb The Prelude gespeeld en moet zeggen dat ik hierdoor niet kan wachten tot de release van 2k17!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-05 19:55
Ook gespeeld! Vond 'm wel grappig! Je kan hem maar 1x spelen trouwens, waarschijnlijk i.v.m. voorkomen van VC farmen.

ook even gespeeld met facescannen, maar werkt bij mij (galaxy s4/ps4) voor geen meter. Uiteindelijk maar weer een donkere speler gemaakt :)

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
heb zojuist de game gepreorderd en kan ook niet wachten tot de 16de :D (donderdag nacht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-05 19:55
Kwam er gisteren pas achter dat er een early tipoff is... toch maar gepreordered bij Bol, kan 'm vrijdag ophalen!

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
beetje offtopic maar iemand bekend met deze site ? http://www.nbavipjerseys.com/

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:24
Hmmm bol.com heeft nog niet verstuurd... heb 6 maanden geleden al gepreordered. Zal niet de eerste keer zijn dat ze niet op tijd leveren.

Hoop dat het wel morgen geleverd gaat worden.

• taker1987
Unbreukable schreef op donderdag 15 september 2016 @ 23:25:
Hmmm bol.com heeft nog niet verstuurd... heb 6 maanden geleden al gepreordered. Zal niet de eerste keer zijn dat ze niet op tijd leveren.

Hoop dat het wel morgen geleverd gaat worden.
ik bestel het daarom meestal bij een winkel als nedgame of een gamemania , altijd gegarandeerd op release in huis .

iemand die het spel al wel heeft ? wie wil op de ps4 mee doen met pro am en my park ?

ik wil wel een tweakers team bouwen op pro am voor de liefhebbers 8)

[ Voor 16% gewijzigd door taker1987 op 16-09-2016 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
wie van jullie speelt dit op ps4 en heeft zin om een keer te ownen in my park ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Hoe bevalt NBA 2K17 eigenlijk dit jaar? Ik heb het zelf niet gekocht maar ik volg een aantal spelers op YouTube en ik hoor best veel mensen klagen. Het dubbelteamen bij MyCarreer schijnt een doorn in het oog te zijn. En als je online gaat, dan lijken de verschillende soorten spelers totaal niet uit de verf te komen. Wat zijn jullie ervaringen daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PresidentSkroob
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-03 16:58
dubbelteamen is juist wel leuk.... gisterenavond ook MyPark gedaan (PC)...vermaak me prima! 2K17 loopt veel beter van 2K16 in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 443708

Ik ben sinds gisteren maar weer eens begonnen aan MyTeam. Kijken hoe lang dat leuk blijft ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar69vin
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-06-2024
Nba 2k17 is gratis te spelen dit weekend voor Xbox live gold members.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 816539

Op verschillende youtube-kanalen zie ik vooral mensen klagen over het spel.
Ook op het NBA2K17-facebook account na de relase vd behoorlijk grote patch...zijn mensen nog ontevreden.

Oude fouten welke ook in 2K16 zitten bevinden zich ook in deze versie.
Ze zien dit als een 2K16.a versie...aanschaf niet waard.😡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Anoniem: 816539 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 20:33:
Op verschillende youtube-kanalen zie ik vooral mensen klagen over het spel.
Ook op het NBA2K17-facebook account na de relase vd behoorlijk grote patch...zijn mensen nog ontevreden.

Oude fouten welke ook in 2K16 zitten bevinden zich ook in deze versie.
Ze zien dit als een 2K16.a versie...aanschaf niet waard.😡
ben ik het niet mee eens , 2k17 speelt super weg en beter dan 2k16 .. tuurlijk is het nog niet helemaal perfect maar tot nu toe is het echt beter dan 16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
ben opzoek naar 1 of 2 spelers voor my park nba 2k17 op de ps4 ,
ik merk dat het met een vaste groep gewoon zoveel beter is dan tegen random gasten die er niks van bakken of te ego zijn .

gister avond was dan ook de eerste park after dark met snoop dog

[ Voor 9% gewijzigd door taker1987 op 28-11-2016 10:22 ]

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste