psn: taker-mart
Is dat een kwestie van voor de tegenstander lopen? Drukken jullie op vierkantje (ps4) waardoor de kans op een Foul groot is? Of drukken jullie L2?
Verder verdien ik eigenlijk geen VC buiten de my2k16 app om. Hoe verdienen jullie deze VC? Als ik wedstrijden speel krijg ik helaas geen "salaris" hiervoor. Wel als ik online speel met een potje. Maar daar verlies ik steeds keihard in omdat ik nog te slecht ben haha
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
VC haal ik ook alleen uit de app en uit Play Now online, maar je zou ook salaris moeten krijgen in MyCareer dacht ik.
Over 3 weken weer tijd! Nu druk met afstuderen (scriptie schrijven) waardoor ik nu ook korte potjes COD doe aangezien ik daar even meer ontspanning mee krijg dan NBAtaker1987 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 23:02:
alweer een tijd geleden dat er wat geplaatst is .. volgende week maar weer tijd voor nba 2k16 ??
Je moet je tegenstander lang volgen en kort blijven lopen. Als je ziet dat een speler van de tegenpartij een bal gaat gooien naar jouw directe tegenstander dan zou je dit kunnen onderscheppen, door het korte lopen.. of je moet kort blijven zodat je wel een steal kan proberen, dit lukt ook maar af en toe.Oxigeon schreef op zondag 27 december 2015 @ 16:53:
Is dat een kwestie van voor de tegenstander lopen? Drukken jullie op vierkantje (ps4) waardoor de kans op een Foul groot is? Of drukken jullie L2?
Verder verdien ik eigenlijk geen VC buiten de my2k16 app om. Hoe verdienen jullie deze VC? Als ik wedstrijden speel krijg ik helaas geen "salaris" hiervoor. Wel als ik online speel met een potje. Maar daar verlies ik steeds keihard in omdat ik nog te slecht ben haha
Als je My Career speel dan krijg je salaris alleen is dit wel iets van 250 a 350 per potje?
is toch mooi dit
[ Voor 5% gewijzigd door taker1987 op 02-01-2016 10:15 ]
Ik zal komende week weer wat vaker online te vinden zijn. Mocht ik een andere game aan het spelen zijn, kan ik zo switchen naar NBAtaker1987 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 23:02:
alweer een tijd geleden dat er wat geplaatst is .. volgende week maar weer tijd voor nba 2k16 ??
PSN: Maiky1001
topMaiky1001 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:49:
count me in!
geef even aan welk team je wilt .
ik wil wel de bulls zijn
seasons met alles er op en er aan lijkt me ? inclusief trades .
Ik zou dan graag de Cavaliers willen.. meteen een rivalenpot erbij
Ik speel het meestal op ps4 maar kon voor 20 eu op pc kopen (g2a).
Zoek wat mypark medespelers!
steam=delaitinho
Verwijderd
Ben zelf een SG 92 inside scorer.
Psn: RudyKneezie
edit: 94 sg inmiddels
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2016 08:42 ]
Ik speel de laatste tijd wel weer een paar potjes maar voornamelijk MyTeam. Ik zal je toevoegen. Ben zelf een 97 center. Maar wil online ook nog wel weer eens wat gaan doen.Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:37:
Hier dan ook nog maar een speler die squad members zoekt voor op de ps4.
Ben zelf een SG 92 inside scorer.
Psn: RudyKneezie
edit: 94 sg inmiddels
automation fanboy
Pack luck is echt te treurig. Ik heb nu met de MVP packs pas voor het eerst een paarse kaart te pakken gehad (op de kaarten die je kunt vrij spelen na dan). Ik heb tijdens de All Star packs mijn gehele collectie verkocht. In totaal bracht dat 300 tot 400K op (dus om die collectie te krijgen moet dat minstens 600K gekost hebben door alle MT die ik bij elkaar heb gespeeld). In die periode geen enkele paarse kaart gehad. Daarna dus iets van 8 All Stars boxen gekocht: Nog steeds geen enkele paarse kaart gehad.
Nu met de MVP backs heb ik weer mijn hele collectie verkocht wat toen goed was voor ruim 100K. Toen uit die boxen 3 paarse kaarten gehad. Dus na ruim een half jaar spelen je eerste paarse kaart krijgen vanuit een pack. 2x Moses Malone en 1x Walton (beide centers). Over vier weken komt Diamond Kareem beschikbaar door de weekly games allemaal uit te spelen. Dus die kaarten zijn praktisch waardeloos. En je kan ze nu voor 20K MT verkopen want iedereen krijgt dit soort kaarten uit die packs.
Het was leuk geweest als MVP Rose, Curry, LeBron of Erving erbij zat. Heb je dus ruim een miljoen MT uitgegeven en dan krijg je tot vorige week geen ene reet voor terug. Nu snap ik best dat ze niet diamond en paars bij een pakje boter weggeven maar dit slaat echt alles...
Verwijderd
97 center, nice one! Heb je alle wedstrijden in career uitgespeeld of foul out?Robkazoe schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:17:
[...]
Ik speel de laatste tijd wel weer een paar potjes maar voornamelijk MyTeam. Ik zal je toevoegen. Ben zelf een 97 center. Maar wil online ook nog wel weer eens wat gaan doen.
Afgelopen dagen was ik skien dus niet online geweest maar als ik thuis ben accept ik je verzoekje ^^
Ok, ik ben weer officieel helemaal klaar met 2K. Wat een verschrikkelijke kutgame kan het toch ook zijn. Speel je Road to the Playoffs. En werkelijk waar alles schiet ik mis. Oncontested, contested, 3 punters, layups, alles. Had op een gegeven moment zelfs een streak van 5 schoten achter elkaar mis met diverse spelers, minstens A- shots, oncontested en alle spelers waren normaal (dus niet met blauwe of rode ring).Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:35:
[...]
97 center, nice one! Heb je alle wedstrijden in career uitgespeeld of foul out?
Afgelopen dagen was ik skien dus niet online geweest maar als ik thuis ben accept ik je verzoekje ^^
En gisteren hetzelfde met The Gauntlet. Zat ik tegen een kerel die TBT David Lee had. Ik had één of andere PF met een 82 rating die hem telkens 1-op-1 dekte. Elke contested shot van David Lee ging erin. Of het nu onder de basket of 4 meter van de basket was, hij raakte alles. En dan heb ik Paul George aan de andere kant van achter de driepuntlijn: 3-8 waarvan er misschien 2 contested waren en de rest B+ of beter qua rating.
Ik vind het niet erg om te verliezen van iemand die veel beter speelt. Maar in de eerste scenario sta je op een gegeven moment 14 punten achter en dan kom je op een gegeven moment niet meer van terug. En in het tweede scenario verlies je gewoon dik in de Gauntlet terwijl ik goed verdedig en goede schoten schiet.
Komende tijd nog wat challenges afmaken zodat ik Diamond Kareem kan scoren en dan ga ik voor de rest alleen maar offline spelen. Ik vind het wel best. Als 2K wilt dat ik online altijd van dit soort kutpotjes verlies dan stikken ze maar in hun online functionaliteit. Maar ik waag mij er niet aan. Ik ben redelijk perfectionistisch ingesteld en als ik dit soort potjes verlies ondanks goede defense en offense, dan frustreert mij dit gigantisch. Dit haalt echt het bloed onder mijn nagels...
Verwijderd
Komt dit door eventuele MyPark cards die ze aan hebben staan of?
Ik hoor wel als iemand interesse heeft :-)
Ps. Wel het liefst een headset
Verwijderd
Psn: RudykneezieGleurel schreef op donderdag 07 april 2016 @ 22:10:
Wilt er iemand met mij misschien een squad maken voor pro-am of mypark. Ik speel vooral mycareer en myteam en af en toe mypark. Ik ben een pg van 89 en speel op ps4. Gt: FTM98
Ik heb een 94 SG en speel career en mypark. Idealiter met een center of PF erbij kunnen we een prima squad maken.
PSN: Maiky1001Gleurel schreef op donderdag 07 april 2016 @ 22:10:
Wilt er iemand met mij misschien een squad maken voor pro-am of mypark. Ik speel vooral mycareer en myteam en af en toe mypark. Ik ben een pg van 89 en speel op ps4. Gt: FTM98
Heb volgens mij een PG, SG of een PF.
Is goed ik ga je toevoegenMaiky1001 schreef op maandag 11 april 2016 @ 14:18:
[...]
Heb volgens mij een PG, SG of een PF.
het werkt weer
[ Voor 17% gewijzigd door taker1987 op 30-04-2016 10:31 ]
Naast dat mijn pack luck gewoon echt zwaar trash zijn, bevalt het schiet systeem mij gewoon totaal niet. De druppel was een potje gauntlet gisteravond.
1x A+ green release shot (reward Bob Cousy midrange van de baseline)
1x A+ shot
2x A- shot
2x B+ shot
Allemaal in één en dezelfde pot en allemaal gemist terwijl de speler in kwestie gewoon helemaal open stond. En vervolgens verlies je een pot terwijl de tegenpartij ballen raakt die gewoon contested zijn met een of andere middelmatige speler. Hoe kun je goed worden in het spel, als er zo'n willekeur in zit? In dat opzicht was NBA 2K14 gewoon echt een heel veel beter spel. Als je daar een A- schot schoot, ging hij er in 95% van de gevallen erin. Een A+ ging er gewoon altijd in.
En ik snap dat het huidige NBA 2K16 realistischer is maar het deugt gewoon niet. Nu winnen mensen potjes die ze niet horen te winnen. En daar ben ik wel klaar mee. Dus op naar iets nieuws
Alleen support team is wel triest. Miles en Ellis zijn heerlijk om naast te spelen om ze drietjes te gunnen, maar ik merk dat het in MyCareer vooral handig is als je een center heb met een beetje range, zodat je goed een pick en roll kan spelen. Met Mahini is dat kansloos
Hopelijk word ik kampioen! Ik was trouwens voor de Dunk Contest én 3pt Challenge gekozen, blijkt dat je moet kiezen tussen 1 van de 2. Wist ik niet, heb ik 3pt challenge gedaan. Eeuwig zonde. Heb inmiddels als PG 75+ op driving dunk
Ben zelf nog wel eens te vinden in MyPark, dat speel ik af en toe nog wel eens. Moet zeggen dat het daar nog wel goed te doen is. Alleen een team waaruit de tegenstanders uit 3 point guards bestaan, is soms lastig te verdedigen. Maar zelfs die kan ik vaak nog wel in toom houden. Er zijn in MyPark alleen twee dingen waar ik heel slecht mee kan leven:
1. Guards die driven. Naast dat het gewoon verschrikkelijk dom is omdat er dan twee man gaan contesten (tegenstander center en de tegenstander guard), wordt het dan zo druk onder de basket dat ik veel lastiger rebounds kan pakken.
2. Verdedigen. Je ziet zoveel domme dingen gebeuren. Spelers die zich laten vallen na een basket. Leuk, maar vervolgens rent de tegenstander er hard langs heen en maken ze een open basket. Als center sta ik altijd op de top van de key mijn center op te vangen (om geen 3 seconds defense aan mijn broek te krijgen). Vervolgens voelen veel point guards dan ineens de behoefte om in plaats van de opkomende PG met de bal te verdedigen om dan mijn center die ver buiten de driepuntslijn staat, te verdedigen. "Omdat ik mijn man niet verdedig..." Dan mag ik achter een sprintende PG aan gaan wat dan al veel te laat is.
Moet nog wel enorm wennen aan de besturing, maar dat komt vanzelf wel.
https://untappd.com/user/OzzBier
Ik weet niet of je eerdere NBA2K spellen wel eens gespeeld hebt, maar het went snel. Succes in ieder geval.OzzieMann schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 12:12:
Gisteren begonnen met NBA2K16 omdat deze gratis in de PS+ zit deze maand. Ben begonnen met een 6'11" PF en dat bevalt me tot nu toe prima. Inmiddels als 12e gedraft door de Jazz.
Moet nog wel enorm wennen aan de besturing, maar dat komt vanzelf wel.
Psn: stone-face-lock
IG: @festenfotografie | Sony a7III + Tamron 28-75mm F/2.8
Waar gaat je voorkeur naar uit? Welke positie lijkt je leuk?tommiboy96 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 01:42:
Zelfde verhaal als hierboven. Door ps+ ook beginnen te spelen. Hebben jullie nog tips voor een beginner. Vooral het verdedigen vind ik lastig. Het positioneren snap ik nog wel maar welke acties doen jullie echt tijdens het verdedigen? En wat is voor een beginner de makkelijkste positie om een myplayer te maken en met welke stats qua lengte enzo?
Ben een casual basketball fan en dit is mijn eerste basketball-game ooit.
Is er ook een practice mode waar je wat bewegingen kan oefenen?
Overigens: qua presentatie en verschillende game modes is het heel uitgebreid zeg.
PSN: jannvsdvinvs
Ja ik heb een center aangemaakt, dat leek me niet al te moeilijk. Welke stats raden jullie aan om eerst up te graden en wat zijn die badges?n2theb schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:13:
[...]
Waar gaat je voorkeur naar uit? Welke positie lijkt je leuk?
Psn: stone-face-lock
Atletisch en inside scoring. Daarna zou ik gaan voor Defense, ik merk op dat ik met mijn 6ft11 PF al heel veel rebounds met gemak uit de lucht pak. En nu ik Atletisch en Inside scoring tot bijna max heb score ik ook nog eens heel makkelijk. Ben nu Defense aan het upgraden en merk dat ik moeilijker te passeren ben en als je goed timed ook heel makkelijk blocks maakt.tommiboy96 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 22:07:
[...]
Ja ik heb een center aangemaakt, dat leek me niet al te moeilijk. Welke stats raden jullie aan om eerst up te graden en wat zijn die badges?
Gisterenavond met Vuileharrie van Rookie level 1 naar Pro level 1 gegaan door 2vs2 wedstrijdjes in MyPark. Erg leuk!!!
Court #2 is on fire! stond op het grote scherm nadat we 4 potjes op rij gewonnen hadden.

[ Voor 3% gewijzigd door OzzieMann op 10-06-2016 11:12 ]
Ik heb ook niks van trainingen gedaan. Alle muntjes die ik heb verdient meteen in de player attributes gestopt. Vergeet ook niet de nba2k16 app op android/iphone te gebruiken voor een 500-2000 muntjes extra per dag.Drossie schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:04:
Mijn eerste wedstrijd in de NBA zit erop. Maar ik heb nog steeds geen enkele training ofzo gedaan. Is dit normaal? Of kan je van in het begin al trainen? Ben nog steeds 55.
Pas na je rookie season kan je echt gaan verdienen met sponsordeals en connecties rijdens offdays.
Wat moet je doen voor die muntjes via de app?OzzieMann schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 14:00:
[...]
Ik heb ook niks van trainingen gedaan. Alle muntjes die ik heb verdient meteen in de player attributes gestopt. Vergeet ook niet de nba2k16 app op android/iphone te gebruiken voor een 500-2000 muntjes extra per dag.
Pas na je rookie season kan je echt gaan verdienen met sponsordeals en connecties rijdens offdays.
Ik kon gister vliegen:
Space Jam
Gaude et aude
Het wordt dus weer is tijd om een keer online te spelen in een squad! Even wat rookies inmaken. ;-)Robkazoe schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:37:
MyPark is het beste ook wel vanaf. De vele nieuwe mensen die via PSN gratis het spel hebben gedownload, zijn een beetje een vloek geworden voor het spel. Op een gemiddelde MyPark zit nu 80%-90% die "rookie" zijn met een lage rating. Het is lastig om een squad te vormen met "veteranen" want die zijn er bijna niet. En als je zo'n squad hebt met een paar all stars erin, dan wil niemand met je spelen omdat ze bang zijn om ingemaakt te worden. En speel je in een squad met 2 rookies dan verlies je om de haverklap omdat ze hele basale fouten maken (altijd achter de bal aan gaan ipv 1-on-1 verdedigen, alles proberen te stealen, voor elke pumpfake springen, offball spelen enz).
Gisteren was Punkbuster/Posterhero ook nog even online maar net uitgerekend dat ik moest gaan eten. Was het nog een beetje gelukt met die 2 uit mijn squad?
Heey,, mhaww.. verder veel domme fouten gemaakt.. geforceerd naar de ring enzo. Maar was wel weer ff leuk in het park. Vanavond nog online?Robkazoe schreef op maandag 27 juni 2016 @ 11:34:
[...]
Gisteren was Punkbuster/Posterhero ook nog even online maar net uitgerekend dat ik moest gaan eten. Was het nog een beetje gelukt met die 2 uit mijn squad?
automation fanboy
En die andere twee pipos waar ik eerst mee in de squad zat? Deden die het nog goed?Punkbuster schreef op maandag 27 juni 2016 @ 12:49:
[...]
Heey,, mhaww.. verder veel domme fouten gemaakt.. geforceerd naar de ring enzo. Maar was wel weer ff leuk in het park. Vanavond nog online?
Ik zal eens vanavond kijken of ik online ben. Denk het wel.
Ik zeg, tot vanavond?n2theb schreef op maandag 27 juni 2016 @ 11:24:
[...]
Het wordt dus weer is tijd om een keer online te spelen in een squad! Even wat rookies inmaken. ;-)
[ Voor 22% gewijzigd door Robkazoe op 27-06-2016 13:17 ]
Ik probeer rond een uur of 9 wel thuis te zijn anders ben ik er rond 10! Tot hoe laat spelen jullie?Robkazoe schreef op maandag 27 juni 2016 @ 13:17:
[...]
En die andere twee pipos waar ik eerst mee in de squad zat? Deden die het nog goed?
Ik zal eens vanavond kijken of ik online ben. Denk het wel.
[...]
Ik zeg, tot vanavond?
automation fanboy
Voor de rest erg veel lol gehad gisteravond.
Die belachelijke ballen die je steeds gooiden waarvoor we moesten duiken? haha! Ik vond het tof om even lekker zo te spelen. Wanneer weer? En wanneer regel je een mic rob?Robkazoe schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:45:
Ik vind wel dat jullie wat beter je best moeten doen om de bal, die ik telkens als een expert aan het inbounden ben, te vangen.
Voor de rest erg veel lol gehad gisteravond.
Ik heb een koptelefoon met mogelijk een mic erop. Maar tis even de vraag of ie ook op de PS4 werkt. Dat ga ik vanavond even testen. Ik ben zelf denk ik vanavond en morgenavond vermoedelijk wel online.n2theb schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 12:51:
[...]
Die belachelijke ballen die je steeds gooiden waarvoor we moesten duiken? haha! Ik vond het tof om even lekker zo te spelen. Wanneer weer? En wanneer regel je een mic rob?
Maaaaaarr..... Nu wilde ik myteam eens proberen, dus game gestart en Spurs starterpack gekozen. Chernobly als zilver gekregen en voor de rest brons spelers. Eerste game tegen de 76ers en ik ga gelijk keihard onderuit. 3x opnieuw gestart maar wordt elke keer met een dikke marge verslagen. Als ik zelf alle spelers probeer te besturen wordt het nogal hectisch en raak ik het overzicht kwijt. Als ik 1 speler bestuur net als in de mycareer mode gaat de cpu lomp doen en gaat het sowieso mis.
Is de moeilijkheid tussen mycareer en myteam zo groot of ligt dat aan mij? En switchen jullie continue tussen spelers of laat je de cpu ook wat doen?
(verder echt een prachtgame, zeker op 4K, super veel opties en goeie presentatie. Buiten het spike lee gebeuren, wat een cliche gezeik was dat, kreeg echt jeuk van die cutscenes. Kom ik aan met mn dikke blanke kop incl snor, maar mn hele familie is zwart en uit de 'hood'
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
Je zou (als je wat VC of MT over hebt) een aantal packs kunnen kopen en hopen dat je een goede speler erbij krijgt. Om MT te krijgen kun je een aantal spelmodussen spelen in MyTeam:
- Gauntlet (10 minuten per potje: gemiddeld 200 tot 250 mt): Dan speel je 3 vs 3 basketbal met 1 eigen kaart en 2 random kaarten. Als je rotkaarten toegedeeld krijgt, reset dan de Gauntlet en begin opnieuw.
- Domination: Domination speel je volledige wedstrijden (40 minuten per potje: gemiddeld 700 tot 1000 mt). Als je zo'n team verslaat krijg je een speler van dat team die je kunt toevoegen + extra MT.
Als ik packs moest openen zou ik voor de Playoffs packs gaan. Daar zit redelijk vaak gouden spelers bij. Soms zilver, soms paars/diamond.
En op de market moet je dan even hopen op wat goede spelers. Hier wat favorieten van mij:
Zilver: (max 1,5K MT voor betalen)
Markieff Morris (strech 4)
Josh Smith (stretch 4)
Robert Covington (goede 3 & D speler)
Tobias Harris (goede allround SF)
Karl A. Towns (goede allround Center)
Anthony Morrow (erg goede 3 puntschieter)
Goud: (onder 2K MT)
Gordon Hayward
Chris Bosh
Victor Oladipo
Goud+: (voor gemiddeld 2 tot 2,5K MT)
Damian Lillard of John Wall
Jimmy Butler
Daarnaast: Probeer connecties te leggen in MyCarreer met pro's. Als je dat doet met één van de volgende spelers dan zullen ze na 3 (of 4?) keer een reward card geven. Maar goed, dat kost ook tijd want dat kan alleen tussen de wedstrijden door in MyCarreer.
http://2kmtcentral.com/16.../372/career-connections-1
http://2kmtcentral.com/16.../373/career-connections-2
Ik zou gezien die collecties gaan voor:
Wall (PG)
Klay Thompson of Jimmy Butler (SG)
Rudy Gay of Gordon Hayward (of eventueel Butler) (SF)
Chris Bosh of Tim Duncan (PF)
DeAndre Jordan of Andre Drummond (C)
[ Voor 3% gewijzigd door Robkazoe op 29-06-2016 12:37 ]
En werkt het? Gisterenavond kon ik jammer genoeg niet, was iets te laat thuis. Vanavond ga ik eerst klussen bij mijn zwager, daarna probeer ik wel nog te komen gamen. Dus weet niet tot hoe laat jullie vanavond nog online zijn? Ik was er gisteren om 11 uur alleen toen waren jullie er niet haha.Robkazoe schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:06:
[...]
Ik heb een koptelefoon met mogelijk een mic erop. Maar tis even de vraag of ie ook op de PS4 werkt. Dat ga ik vanavond even testen. Ik ben zelf denk ik vanavond en morgenavond vermoedelijk wel online.
Nope, hij werkte niet. Nu stond de microfoon van die koptelefoon al aangeschreven als "werkt 100% met Apple, al het andere moet je een beetje geluk mee hebben" en dat kwam dus helaas uit. Ga nu na het werken nog even kijken hoe en wat. Punkbuster/Posterhero was gisteren nog wel online maar niet mee samen gespeeld. Ben er vanavond waarschijnlijk ook nog wel weer te vinden in MyPark. Ben waarschijnlijk vanavond nog wel even online te vinden afhankelijk van hoe laat ik thuis ben.n2theb schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:01:
[...]
En werkt het? Gisterenavond kon ik jammer genoeg niet, was iets te laat thuis. Vanavond ga ik eerst klussen bij mijn zwager, daarna probeer ik wel nog te komen gamen. Dus weet niet tot hoe laat jullie vanavond nog online zijn? Ik was er gisteren om 11 uur alleen toen waren jullie er niet haha.
automation fanboy
Met een timeout van 3 minuten voordat er nieuwe tegenstanders kwamen? hahaPunkbuster schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 14:29:
11 uur ben ik meestal net offline. Maar gister speelde ik met mijn 2 standaard medespelers.. En denk ik een win streak van 35 gehaald. Was weer easy
automation fanboy
Wow top man! Tnx voor de uitgebreide reply. Ik heb wat mt gespaard, mede door de mobile app, dus zal eens kijken of ik wat extra spelers kan krijgen.Robkazoe schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:32:
Ik denk dat het ee.....
DeAndre Jordan of Andre Drummond (C)
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
Blijven jullie nog lang actief? Ik ben net thuis van het klussen, nu even snel douchen vandaar!Punkbuster schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 14:32:
ja was een middag avond lekker door spelen.. vanavond ben ik trouwens wel weer online.
Ik herken niet wat jij heb, maar ik speel dan ook op de ps4.intuliegend schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 21:50:
Ben ik trouwens de enige die last heeft van ctd's? Om de zoveel tijd crashed de game zonder error of log, gewoon ineens terug op de desktop. Gebeurt soms ook aan het einde van een game, heb je net een half uur ren wedstrijd gespeeld met goed resultaat, crashed hij bij de end game show en ben je alles kwijt.. Heb nu eigenlijk geen zin meer om te spelen want gebeurt elke 2 a 3 wedstrijden. Aan het systeem kan het niet liggen, alles draaid verder superstabiel en Is up to date.
[ Voor 52% gewijzigd door n2theb op 29-06-2016 22:26 ]
Ik speel ook op de PS4, ook geen last van. Overigens zou het mij niets verbazen als dat met de trager servers van 2K te maken heeft. Gisteren was echt een drama. Traag laden, sommige zaken werden helemaal niet ingeladen. Mogelijk dat die ook met jouw fouten te maken hebben. (aan het einde van de wedstrijd wordt er verbinding gemaakt met de server om MT of VC op te slaan).intuliegend schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 21:50:
Ben ik trouwens de enige die last heeft van ctd's? Om de zoveel tijd crashed de game zonder error of log, gewoon ineens terug op de desktop. Gebeurt soms ook aan het einde van een game, heb je net een half uur ren wedstrijd gespeeld met goed resultaat, crashed hij bij de end game show en ben je alles kwijt.. Heb nu eigenlijk geen zin meer om te spelen want gebeurt elke 2 a 3 wedstrijden. Aan het systeem kan het niet liggen, alles draaid verder superstabiel en Is up to date.
We hadden gisteren, omdat we met vier man waren Pro Am gespeeld dus waren niet op MyPark te vinden. We hadden 2 guards en 2 big en niemand wilde 4 vs 4 spelen in MyPark. Overigens wel goede resultaten (tegen complete n00bs): 4-0 geloof ik.Blijven jullie nog lang actief? Ik ben net thuis van het klussen, nu even snel douchen vandaar!
[ Voor 15% gewijzigd door Robkazoe op 30-06-2016 08:20 ]
Kom je nog ff Rob?
automation fanboy
Ik zeg vanavond potjes doen? Ik probeer voor vanavond wat tijd te maken, maar dan wil ik wel weten of jullie kunnen haha.
Ps. regel is een mic haha
Ik heb al een donders mooie headset gekocht. Maar ik kan vanavond wel een potje of wat doen. Zal er rond 7/half 8 zijn.n2theb schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 09:04:
[...]
[...]
Ik zeg vanavond potjes doen? Ik probeer voor vanavond wat tijd te maken, maar dan wil ik wel weten of jullie kunnen haha.
Ps. regel is een mic haha
Kom je nog ff Punkbuster?

Voor de rest wat rare potjes gehad maar was weer fun!
Ben pas rond half 11 online, maar wil wel weer eens een comeback maken in MyPark
[ Voor 4% gewijzigd door Robkazoe op 12-07-2016 13:25 ]
1. Randomness: Overal die verschrikkelijke randomness. In één potje 2x A+ en 1x A- driepunter: Allemaal uncontested en alle drie mis. Flikker toch een eind op met dit soort hoerenpraktijken. Als er ééntje niet in was gegaan nog tot daar aan toe, maar 3x zo missen en vervolgens "spelers die koud worden", kom op man.
2. Curry moet dood. Op de Curry current kaart na, zijn het allemaal driepuntschutters die vanaf half court raak kunnen schieten. Leuk en realistisch enzo maar de half court cheese is echt te bout voor woorden. Probeer je deze shit met Ray Allen dan gaat er overigens echt niets in terwijl die net zulke goede rating heeft...
Ik heb het spel eraf gegooid. Het was leuk dit jaar maar ik ben weer even helemaal genezen. En regulier NBA hoef je ook al niet meer te kijken met OP GSW.
gaan we dit jaar een pro am tweakers team maken ?
ook even gespeeld met facescannen, maar werkt bij mij (galaxy s4/ps4) voor geen meter. Uiteindelijk maar weer een donkere speler gemaakt
3ds fc: 4270-0926-7440
3ds fc: 4270-0926-7440
Hoop dat het wel morgen geleverd gaat worden.
ik bestel het daarom meestal bij een winkel als nedgame of een gamemania , altijd gegarandeerd op release in huis .Unbreukable schreef op donderdag 15 september 2016 @ 23:25:
Hmmm bol.com heeft nog niet verstuurd... heb 6 maanden geleden al gepreordered. Zal niet de eerste keer zijn dat ze niet op tijd leveren.
Hoop dat het wel morgen geleverd gaat worden.
iemand die het spel al wel heeft ? wie wil op de ps4 mee doen met pro am en my park ?
ik wil wel een tweakers team bouwen op pro am voor de liefhebbers
[ Voor 16% gewijzigd door taker1987 op 16-09-2016 11:23 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ook op het NBA2K17-facebook account na de relase vd behoorlijk grote patch...zijn mensen nog ontevreden.
Oude fouten welke ook in 2K16 zitten bevinden zich ook in deze versie.
Ze zien dit als een 2K16.a versie...aanschaf niet waard.😡
ben ik het niet mee eens , 2k17 speelt super weg en beter dan 2k16 .. tuurlijk is het nog niet helemaal perfect maar tot nu toe is het echt beter dan 16Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 20:33:
Op verschillende youtube-kanalen zie ik vooral mensen klagen over het spel.
Ook op het NBA2K17-facebook account na de relase vd behoorlijk grote patch...zijn mensen nog ontevreden.
Oude fouten welke ook in 2K16 zitten bevinden zich ook in deze versie.
Ze zien dit als een 2K16.a versie...aanschaf niet waard.😡
ik merk dat het met een vaste groep gewoon zoveel beter is dan tegen random gasten die er niks van bakken of te ego zijn .
gister avond was dan ook de eerste park after dark met snoop dog
[ Voor 9% gewijzigd door taker1987 op 28-11-2016 10:22 ]