[Multi] NBA 2k15 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozbro89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-01 09:24

Afbeeldingslocatie: http://img.bleacherreport.net/img/images/photos/003/009/578/047daa79b043ea5a72dc0f1dcc43ec9e_crop_north.jpg?w=570&h=380&q=75

Deze week komt 2K games weer met een nieuwe NBA game. Ik zag nog geen topic over dit spel en vroeg mij af of er mensen enthousiast zijn over dit spel.

De eerste review is al te lezen op CBS sports.

Hier te lezen:http://www.cbssports.com/...a-story-like-never-before

Vandaag is het spel in Amerika uitgekomen en aanstaande vrijdag zijn wij aan de beurt. Een mooie trailer die vandaag is verschenen kan je bekijken op YouTube:

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
NBA 2K15 - #YourTimeHasCome

Gameplay filmpjes zijn ook in overvloed te vinden de laatste dagen. Ook is er een leuke gameplay film te zien van de developers:

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
NBA 2K15 PS4 Bulls vs. Lakers - Full Game 4 Quarters Gameplay

Er zijn vele verbeteringen aangebracht en het spel ziet er bloedmooi uit, net zoals vorig jaar. Ik heb zelf al drie jaar geen NBA 2k spel aangeraakt en kijk uit naar het volgende deel.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin40
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-07 23:37
Kijk er weer naar uit. Laatste die ik heb gespeeld was NBA2K13 op de 360 dus ben benieuwd hoe deze is op de ps4 met alle verbeteringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozbro89
Leuk om te horen Robin! Ik heb zelf ook een PS4. Ben ook erg benieuwd. Welke game mode speel je vooral?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin40
2K13 voornamelijk career mode gespeeld. Leuk om jezelf op te werken vanaf de draft naar de betere teams. Toen weinig online gespeeld omdat ik zo weinig met het hele team speelde dat ik kansloos werd afgemaakt online :+ Wil nu wel vanaf het begin ook online spelen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:27
Wat ik op NeoGAF allemaal lees is niet erg positief. Wilde deze game gisteren eigenlijk direct aanschaffen, maar ik twijfel nu een beetje.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411893

De impressies die ik heb gelezen verschillen nogal. De een zegt dat de game precies hetzelfde is als 2K14, de ander zegt dat de gameplay echt stukken beter is. Verder lopen de servers nog niet lekker waardoor de game al snel wordt afgebrand.

2K14 werd geroemd, onder andere om de graphics. Player models in 2K15 zijn ook verbeterd en er zullen vast genoeg nieuwe animaties bij zijn gekomen. Graphics zijn natuurlijk niet het belangrijkst, maar als ik op youtube filmpjes vergelijk van 2K14 met 2K15, vind ik de belichting er in 2K14 stukken beter en anders uitzien. Ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin40
Zag inderdaad wat verschillen met 2K14 en die zag er toch vaak net even wat beter uit. Ondanks die wisselende verhalen ga ik hem morgen gewoon halen. Dag vrij dus die gaan we maar even goed besteden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozbro89
Er zijn wat vernieuwingen inderdaad. Heel erg veel nieuwe animaties, en collisions zijn ook verbeterd. Het is natuurlijk ook marketing praat, maar ik denk dat al met al het wel een betere ervaring zal zijn vergeleken met NBA 2k14.

Ik kan ieder geval niet wachten om hem uit te proberen!

Ik snap trouwens wel wat je bedoelt met de lightning. Het is inderdaad stukken minder op het veld.

[ Voor 14% gewijzigd door Ozbro89 op 09-10-2014 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben niet echt een NBA-fan/volger, maar heb de afgelopen jaren meestal wel de NBA2K-game gehaald als sportgame voor erbij (naast FIFA). Normaal doe ik bij games wat meer research en de NBA-games heb ik steeds gekocht als ze iets goedkoper waren, maar heb gisteren toch maar de knoop doorgehakt en 2K14 ingeruild en 2K15 aangeschaft. Overigens heb ik de game nog niet gespeeld, onder andere door andere games en omdat ik nog ff afwacht totdat de servers fatsoenlijk lopen, want heb natuurlijk geen zin om MyCareer te beginnen en dan m'n progress kwijt te raken.

Wat betreft de belichting, misschien was het vorig jaar iets TE wat betreft de reflectie etc. dat het nu wat minder en wellicht realistischer is gemaakt. Het was gewoon iets wat me erg opviel toen ik dus voor het eerst gameplay ging opzoeken van 2K15, maar waarschijnlijk pikte ik ook net de verkeerde filmpjes eruit die dus een verkeerd beeld gaven.

In 2K14 heb ik genoeg plezier gehad met MyCareer en dit jaar lijkt het nog wat uitgebreider te zijn, dus dat is alleen maar goed. Heb helaas geen PS4 camera om de facescan te proberen, maar die blijkt ook niet zo geweldig te werken zag ik :P. Op Metacritic zijn de scores verder gewoon erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:40
Ik heb nog nooit een NBA game gespeeld maar wil er echt heel graag aan beginnen.
Ben echt geen liefhebber van FIFA games (en andere voetbalgames) en ben ergens bang dat dit een beetje dezelfde ervaring gaat geven. Ben wel echt een NBA fan en dat maakt ook dat ik nu zeg ja.
Het plan is zelfs om er speciaal een PS4 voor te kopen. Of is de PS3 versie niet veel minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozbro89
Goed om te horen qmt. Ik ben benieuwd wat je ervan gaat vinden als je eenmaal begint. Ik ontvang hem morgen.

@MB23, het spel ziet er geweldig uit op de PS4. Ik hoor vaak, overigens ook over NBA 2k14, dat het een spel is om mee te pronken als je net een PS4 hebt.

De meningen verschillen vaak over de reviews van Gametrailers, maar zij behandelen wel elk aspect uit het spel. Voor de geïnteresseerden:

http://www.gametrailers.com/reviews/0b9ixn/nba-2k15-review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Unbreukable schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 22:01:
Ik heb nog nooit een NBA game gespeeld maar wil er echt heel graag aan beginnen.
Ben echt geen liefhebber van FIFA games (en andere voetbalgames) en ben ergens bang dat dit een beetje dezelfde ervaring gaat geven. Ben wel echt een NBA fan en dat maakt ook dat ik nu zeg ja.
Het plan is zelfs om er speciaal een PS4 voor te kopen. Of is de PS3 versie niet veel minder?
Het is inderdaad jammer dat er zo weinig demo's uitkomen tegenwoordig en ook van 2K15 is er dus geen te vinden. Als je van basketball houdt denk ik dat je ook zeker wel van de game zult genieten, maar dit zul je toch zelf moeten ontdekken. De modi zijn over het algemeen beter uitgewerkt dan in een game als FIFA en er zijn er genoeg. Wellicht dat je in een winkel de game kan uitproberen? Geen idee of winkels dat tegenwoordig nog doen.

De game ziet er op de PS4 natuurlijk stukken beter uit, dat merkte ik vorig jaar wel toen ik van 2K13 op PS3 naar 2K14 naar PS4 ging. Verder denk ik, maar weet ik niet zeker, dat er weinig in de last-gen versie is veranderd. Als je van plan bent meerdere games te kopen, zou ik voor de PS4 gaan. 400 Euro neerleggen om alleen NBA te spelen lijkt me een beetje duur.
monkeyfntstc schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 23:05:
Goed om te horen qmt. Ik ben benieuwd wat je ervan gaat vinden als je eenmaal begint. Ik ontvang hem morgen.
Ik ben ook benieuwd haha. Ik lees wel wat jij er van vindt. Als je 3 jaar lang geen NBA-game hebt gespeeld zal het wel geweldig zijn om weer eens in te stappen in een game die heerlijk schijnt te spelen. Zolang de servers maar bereikbaar zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:46

Phydomir

Dennis

Sinds 13 voor mij vaste prik. Dus viel vandaag ook 15 op de mat. Alleen is hij nog steeds aan het in installeren wat altijd een eeuwigheid moet duren bij deze games :(

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozbro89
Tot nu toe vind ik hem super goed! Ziet er geweldig uit en de MyPlayer mode is erg verbetert. Al vergelijk ik het wel met een paar jaar geleden! Totaal geen spijt van mijn aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:52
Ik weet nog niet of ik hem aan ga schaffen. Heb vorig jaar dat wel gedaan en het beviel mij goed. Maar op een gegeven moment wordt het saai qua carrier en de computer is redelijk divers qua AI. Maar het liefst wil je toch online spelen. Maar dan speel je vaak tegen Amerikanen met teveel lag.

Vond het vorige deel erg sterk op veel gebieden. Commentaar zit super sterk in elkaar en pas na honderden potjes begint de herhaling pas zichtbaar te worden. Dat is bij FIFA wel anders. Graphics is echt super. Enige wat verbeterd kan worden is de facial expressions tijdens vrije worpen. Als je dat in het vorige deel zag, snap je wat ik bedoel. Qua gameplay zit het ook erg goed. Veel diepgang maar je hoeft zo niet te spelen. Je moet alleen er wel even doorheen buiten. Begin is verschrikkelijk rottig en irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330860

Wat een horror ook om online te geraken (weeral ... ze leren echt niet bij blijkbaar :) )
1000 supporttickets later en nu een reinstall van 40GB op men pc later hoop ik dat het gefixed is.

Ik heb 5 vrienden die online zijn en ik kan niet spelen en toch zeggen ze dat het aan de servers ligt...
Vanavond nog maar eens proberen en anders wordt het een refund :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandOo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-07 13:03
Dit jaar de switch gemaakt naar ps4 en vind 2k15 in vergelijking met 2k14 op de ps3 echt zoveel lekkerder spelen. De gameplay is echt uitdagend, je moet het spelletje wel snappen wil je kunnen winnen.

Het online gedeelte is voor mij 'gelukkig' niet van toepassing, omdat ik voornamelijk de offline modes speel.
Op dit moment wel nog aan het pielen met de sliders en instellingen, maar dat maakt het ook weer leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyfritz
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-07 22:48
Als jullie nog iemand zoeken voor een potje versus online. Voeg me dan toe op PSN.
username: FreddyFrits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330860

ik ben echt van plan het te gaan halen voor PS4.... op PC draait het voor geen 1e moer...

Je myplayer wordt niet mee overgezet zeker ? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Inmiddels redelijk wat gespeeld in MyCarreer en dat voelt toch ouderwets goed aan. Ten opzichte van vorig jaar voelt alles net even wat vloeiender. Eindelijk de mogelijkheid om gewoon wedstrijden te simmen en alle kleine toevoegingen zijn leuk.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-07 21:01

Smoonshine

Feyenoord!!

Poeh, het spel is toch wel erg lastig als je alleen voetbalgames gewend bent. Ben net begonnen in MyCareer bij de Hornets, maar het is toch wel moeilijk. Zeker het verdedigen gaat nog voor geen meter. Iemand nog tips voor een beginner?

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deknegt
  • Laatst online: 25-06 12:54
Smoonshine schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:10:
Poeh, het spel is toch wel erg lastig als je alleen voetbalgames gewend bent. Ben net begonnen in MyCareer bij de Hornets, maar het is toch wel moeilijk. Zeker het verdedigen gaat nog voor geen meter. Iemand nog tips voor een beginner?
Klinkt simpel, maar het beste wat je kan doen is tussen de speler en de basket blijven. Als hij niet de bal heeft dan moet je hem schaduwen en iets meer afstand nemen zodat hij niet zomaar naar binnen kan rennen.

Als hij wel de bal heeft, dan moet je wat slimmer te pas gaan. Ongeveer een armlengte afstand nemen, en zeker als het Guards zijn moet je eerst denken dat hij naar de basket wil.
In de old-gen NBA kon je nog lekker dicht op de man spelen, en hem bijna vastplakken en forceren om te passen, maar in new-gen is dat toch net weer iets lastiger, en goede guards zijn van nature lastig weg te houden.

Maar het is altijd beter dat hij weg passed, of een lang schot probeert, dan naar de basket te komen.

Je moet ook niet voor steals gaan als hij dribbelt, je mist bijna altijd, en de aanvaller heeft dan een goede kans om langs je te komen. Gewoon focusen op het voorkomen van een drive, zorgen dat hij onder tijdsdruk komt en een fout maakt.

Als je als Guard bent begonnen in My Career, dan kan het begin knap lastig zijn, want je skills zijn pet en alle guards zijn beter dan jou. Dus je moet niet dingen forceren, en focusen op de basics. Je krijgt ook punten door een goede pass te maken, zelfs als er geen punt uit komt. Net zoals je punten krijgt door open te staan, screens te zetten, en verdedigers uit positie te trekken.

In het begin moet je het vooral hebben op de zoogenoemde ''hustle'', gewoon Dirk Kuyt-en en hard werken op aanval/verdediging, de dingen doen die niet op het scorebord komen, maar wel belangrijk zijn.

En het is ook altijd beter om geen assists/geen turnovers te hebben, dan 3 assists en 5 turnovers. Want turnovers ruineren je teammate score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-07 21:01

Smoonshine

Feyenoord!!

Thnx. Ik zal het vanavond eens proberen. Probeerde mezelf inderdaad al wel een beetje bij de basis te houden kwa defence, maar ook kwa knoppen en combinaties is het echt wel een flinke leercurve. De offence gaat me wel aardig af, kan al wel een beetje dribbels maken enz en pak mijn puntjes wel mee.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin40
Inmiddels ook aantal wedstrijden achter de rug met mycareer maar is wel weer ff inkomen. Teamgenoten worden niet vrolijk van een poor wedstrijd beoordeling 8)7. Heb nog wel even te gaan om er weer lekker in te komen maar voelt wel weer goed aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ik had net mijn eerste triple double van deze editie. Denk dat ik de moeilijkheidsgraad een omhoog moet schroeven.

Machtig spel, alleen die laadt tijden op de PS4....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin40
Dat van die laad tijden viel me inderdaad ook op die zijn echt belachelijk lang af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Hoe lang duurt het voordat je wat anders kan doen dan die Spurs - Heat game? Kan niet eens naar het hoofdmenu. 45 minuten lang al niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Unbreukable schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 00:20:
Hoe lang duurt het voordat je wat anders kan doen dan die Spurs - Heat game? Kan niet eens naar het hoofdmenu. 45 minuten lang al niet...
Duurt echt heel lang. Denk wel een uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necros
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-01 20:13
Afgaande op de reviews lijkt dit me echt een top game. Ik speel bij sport games (pes en fifa) met name offline carriere en offline multiplayer. Met name over de carriere mode lees ik zeer goede ervaringen. Heb nooit eerder een basketbal game gespeeld en zit eraan te denken om 2K15 een kans te geven.

Ik las ook het eea over een stijle leercurve.
Hoe ervaren jullie dat? Denken jullie dat de game toegankelijk is voor iemand die vrij onbekend met basketbal (games) is?

Edit: Herinner me net dat ik wél een basketball game in mijn collectie heb, NBA Street V3 voor de good old PS2. Was echt een heerlijke arcarde game maar lijkt me niet echt vergelijkbaar met 2K's game ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Necros op 16-10-2014 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deknegt
In mijn ordeel is het spel toegankelijk genoeg voor complete beginners.

De laagste moeilijkheidsgraad is daadwerkelijk makkelijk. En qua schieten is het puur timing (en goede posities). Onder de speler heb je zelfs een ''ritme'' indicator die laat zien hoe goed/slecht de timing van het schot is.

Het moeilijkste aspect is het leren van de verschillende regels in de sport. Bijvoorbeeld de 3 seconden regels.
Het beste wat ik kan aanraden is het kijken van een paar NBA wedstrijden. Zodat je ongeveer weet hoe alles zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necros
  • Laatst online: 30-01 20:13
deknegt schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:12:
In mijn ordeel is het spel toegankelijk genoeg voor complete beginners.

De laagste moeilijkheidsgraad is daadwerkelijk makkelijk. En qua schieten is het puur timing (en goede posities). Onder de speler heb je zelfs een ''ritme'' indicator die laat zien hoe goed/slecht de timing van het schot is.

Het moeilijkste aspect is het leren van de verschillende regels in de sport. Bijvoorbeeld de 3 seconden regels.
Het beste wat ik kan aanraden is het kijken van een paar NBA wedstrijden. Zodat je ongeveer weet hoe alles zit.
Bedankt voor je reactie.

Ik heb een paar jaar geleden een NBA playoff duel bijgewoond in de VS. Dat was heel erg gaaf en sindsdien volg ik de NBA een beetje via het internet. Ik kijk momenteel geen hele wedstrijden maar het is misschien wel een leuke manier om wat op te pikken qua tactiek, regels etc.

Ben nu nog even zoet met FIFA 15, maar dat begin ik langzamerhand al een beetje beu te worden. Dan wordt mijn nieuwe PS4 game de nieuwe PES of 2K15 of beide :P

[ Voor 23% gewijzigd door Necros op 16-10-2014 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-07 22:47
Ik ben gisteren ook begonnen met 2k15 (pc), ziet er erg goed uit. Gelijk een MyCareer poppetje gemaakt (Shooting Guard) en ik moet zeggen dat het voor mij echt slecht begon, dus ik begon wat te lezen over posities, regeltjes, enz. Nu begint het wat beter te lopen, alleen moet ik wat handiger worden in het verdedigen.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Dat is ook gewoon heel erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Ik merkte dat je vooral je mindset moet veranderen als je voetbal games gewend bent. Daar is het uitzonderlijk als je een aanval bekroond met een goal. Binnen het basketbal is het juist een bekroning als je een goal tegenhoudt.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-07 22:47
Dat je niet op je tegenstander moet plakken (zoals hierboven is gepost) is lastig als je van voetbal games komt. Nu ik probeer te verdedigen zoals deknegt heeft uitgelegd gaat het beter, en zelfs als ze scoren(?) word mijn score niet slechter.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Defense is gewoon belangrijker dan offense. Tuurlijk moet je punten scoren om te winnen. Maar als jij 50% raakt en je tegenstander slechts 40% dan win je alsnog. En hoe zorg je dat de tegenstander geen punten maakt? Door vooral te storen. Blijf op je tegenstander zitten. Als ze schieten en je staat er naast moet je altijd:
- Of het rechter pookje gebruiken zodat jij je groot maakt.
- Of je R2 ingedrukt houden zodat jij dicht op hun blijft staan.

In beide gevallen krijgt de tegenstander te weinig ruimte en neemt zijn shot van A+ af naar maximaal een C+ en dan gaat er slechts 30% in ofzo en dan ben je al een heel eind. Dan langzaam aan leren blokken (dat gaat de eerst 100 keer namelijk ook fout en moet je niet willen vanaf het begin) en steels maken en dan ben je een paar maanden verder. :P

Wat ik mij trouwens nog af vroeg:
- Is de geluidsbug uit 2K15 gehaald? Af en toe viel het geluid weg in 2K14 sinds een bepaalde PS update.
- Ik had nog wel eens dat spelers bewust uit het veld gingen staan met één voet. Speel je de bal aan: Out of Bounds. Is dat nu ook zo goed als opgelost?

[ Voor 15% gewijzigd door Robkazoe op 17-10-2014 06:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ik hen beide nog niet mee gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsene
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13-07 15:07
Zijn er nog steeds server issues? Of hebben alleen Amerikanen hier last van? Ik speel het trouwens op de ps4.

[ Voor 17% gewijzigd door Arsene op 18-10-2014 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-07 23:01
Is de PC versie nog steeds de heel erg uitgeklede en weinig aandacht krijgende versie van NBA2K? Of is het dit keer wel de volwaardige nextgen editie?

Vorige editie was echt de druppel namelijk..

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljanvdb
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:19
bakakaizoku schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 12:41:
Is de PC versie nog steeds de heel erg uitgeklede en weinig aandacht krijgende versie van NBA2K? Of is het dit keer wel de volwaardige nextgen editie?

Vorige editie was echt de druppel namelijk..
De PC versie is nu wel de volwaardige editie. Veel meer opties en veel mooiere graphics. Vooral MyTeam vind ik erg leuk om te doen.

Zijn er nog meer mensen hier die dit op de PC spelen? Voeg me toe op
Steam, dan kunnen we eens een potje doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373684

Ik speel NBA 2k15 op PC met een rumblepad van logitech. Alles speelt geweldig behalve dat het scherm uitvalt na een tijdje.. Alsof er geen activiteit meer is. Nog iemand hier last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-07 08:42
NBA 2K dit jaar voor het eerst gekocht en ik moet zeggen WoWWW.. Gfx zijn echt geweldig, normaal speel ik Fifa maar dit ziet er 10 x beter uit. Maar ook de manier van dribbelen, zo uitgebreid en doordacht.
Ben begonnen met My Career, leuk dat ze offline met online laten overlopen.. Iemand trouwens tips voor snelle VC?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Punkbuster schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 08:19:
NBA 2K dit jaar voor het eerst gekocht en ik moet zeggen WoWWW.. Gfx zijn echt geweldig, normaal speel ik Fifa maar dit ziet er 10 x beter uit. Maar ook de manier van dribbelen, zo uitgebreid en doordacht.
Ben begonnen met My Career, leuk dat ze offline met online laten overlopen.. Iemand trouwens tips voor snelle VC?
De MyNBA2K15 app op je phone downloaden. Elke 24u kun je je daily VC bonus (max 1.500) ophalen, en verder kun je met een minigame per dag 500 VC binnenhalen. Ook worden er geregeld locker codes bekend gemaakt, die je kunt verzilveren in de game. Ik gebruik zelf deze site ervoor: http://nba2k4life.com/category/locker-codes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 411893 op 20-10-2014 10:27 . Reden: dubbelpost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
O die site kende ik nog niet! bedankt man

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-07 18:42
Connecten jullie via steam met die app? Want dat krijg ik niet voor elkaar.

Nvm probeerde het net thuis en toen lukte het meteen.

[ Voor 27% gewijzigd door yrew op 20-10-2014 19:54 ]

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
locker code: heyguys

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik zou deze game opzich wel heel graag willen proberen, maar ik vond de vorige NBA's zo lastig om te leren.

Ik heb wel wat ervaring met basketbal, kijk het soms etc. maar het daadwerkelijk onder de knie krijgen van de controls vergt volgens mij best wat tijd en moeite.

Hoe ervaren jullie dit?

edit: Zie dat iets soortgelijks hierboven ook al is gevraagd. Ik ga het maar weer eens proberen :9

[ Voor 14% gewijzigd door London op 21-10-2014 20:33 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Zit een beetje tegen hetzelfde aan te hikken... Heb de game nu al een week liggen maar geen idee waar ik mee moet beginnen. Heb zo'n player aangemaakt en werd in een oefen potje gegooid maar had geen benul van wat ik moet doen. Een tutorial of handleiding had handig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Ik had het zelfde, dit jaar voor het eerst de sprong in het diepe gewaagd, en heb zeker geen spijt. Ja de leer curve is lastig, maar door middel van de ingame tutorials en youtube pak je het snel op. Ik ben begonnen met MyCareer, soort van jongens droom binnen NBA. Basketbal is tactisch veel uitgebreider dan bijvoorbeeld voetbal, je moet goed weten welke taken je uit moet voeren per positie.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:13
Unbreukable schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:45:
Zit een beetje tegen hetzelfde aan te hikken... Heb de game nu al een week liggen maar geen idee waar ik mee moet beginnen. Heb zo'n player aangemaakt en werd in een oefen potje gegooid maar had geen benul van wat ik moet doen. Een tutorial of handleiding had handig geweest.
Ik heb inderdaad de vorige game ook gehad, en het grote probleem voor de meeste spelers is volgens mij dat je niet weet waaar je moet rennen of verdedigen, dat is ook het punt dat ik bij de vorige game afgehaakt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Dit is ook precies de reden dat ik me afvraag of ik voor 2k15 moet gaan. Ik ben met 2k14 niet echt heel ver gekomen omdat ik gewoon een hoop kennis van de sport mis. Wanneer ze je een screen, hoe werken die indicators boven je hoofd precies, welke plays zijn er allemaal? Het is nogal overweldigend allemaal. Ook ken ik echt geen enkele speler (op een paar na) en ken ik de teams alleen van naam. Wat een draft precies is heb ik dan meegekregen toen ik NY was, maar dat soort termen is toch wel handig om te weten.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deknegt
Als iemand vragen heeft, kan je die wel aan mij stellen. Ik ben goed bekend met de regels, en ik volg de wedstrijden van de NBA ook actief.

Ook qua gameplay van het spel weet ik genoeg, ik ben geen pro in het spel zelf, maar ik weet wel wat je wel en niet moet doen.

Misschien als er genoeg animo voor is, kan ik een kleine FAQ maken met de vragen die mensen niet (100%) weten.

één tip die ik al zeker kan geven is het aanzetten van de shot timer en de shot feedback. De shot timer staat onder je speler, en die geeft aan hoe dicht op de ''sweet spot'' je schot zat, en het geeft ook aan hoe goed/slecht de speler is in schoten van die positie. Hoe groter de area, de beter de speler is, dus ook meer kans dat een minder goed getimede schot erin gaat.
Shot feedback geeft je schot een score, afhankelijk van de positie en ook van de verdediging. Als een verdediger recht voor je staat en meespringt, is de kans een stuk kleiner dat je scoort dan dat je alleen staat.

Als je MyPlayer begint, kan ik ook vooral aanraden om met een Point Guard te beginnen. Deze spelers zijn de spelverdelers van het team, en die hebben ook het vaakst de bal. Als 'PG' moet je dus vooral de bal doorspelen naar andere spelers, en zodanig hun openzetten voor een goed schot/dunk/layup.

Voor screens hanteer ik een redelijk ''simpel'' systeem. Als je niet de bal hebt, dan wil je een screen zetten naast de man die de balspeler dekt. Als je zelf de bal hebt, kan je door de B/O knop in te houden een screen vragen.
Er zijn twee soorten screens in NBA 2k15. Je hebt de meestgebruikte ''Roll'', de man die de screen zet gaat dan zelf naar de basket toe om druk te zetten. Bij een goede screen komt er verwarring en lopen er of twee verdedigers mee met de balspeler, of met de ''roller''.
De tweede screen is de ''Fade'', dit is een screen waar je zelf graag de ''paint'' zo leeg mogelijk houd voor een individuele kans op scoren. De man die de screen zet gaat dan niet naar de basket toe, maar die loopt dan een open gedeelte buiten de ''paint''. Als de screener een goede schutter is, kan dat heel effectief zijn. Want als jij niet zelf kan gaan, kan je nog terugpassen naar de gene die de ''fade'' doet.

Nog een tip die ik zeer kan aanraden, en heel veel turnovers voorkomt. Ga in training mode en leer ''icon passing''. Icon Passing is een alternatieve vorm van passes maken die (veel) accurater is dan normaal passen. Met de RB/R1 knop kan je dit doen. Als je de knop indrukt krijgen alle spelers zonder de bal een icoon boven hun hoofd. Zo kan je makkelijk en gericht de speler aanspelen die je ook echt wil dat de bal krijgt.
Icon passing Legenda:
A/X: Point Guard (Aanvoerder van het team)
B/O: Shooting Guard
X/□: Small Forward
Y/▲: Power Forward
LB/L1: Center

In het begin is het lastig om Icon Passing te gebruiken, omdat je extra handelingen moet doen en dat gaat niet al te snel. Maar als je het eenmaal gewend bent, dan kan je ook tijdens rennen zo passen en dan ben je er simpelweg een betere speler van, het maakt een groot verschil, want het normal passen kan heel verwarrend zijn en meestal gooi je de bal naar een hele andere speler.

En als tip aan Sluuz, als je niet in NBA 2k14 kan komen denk ik ook niet dat NBA 2k15 je verder gaat helpen. Het spel is prachtig, en de gameplay is ijzersterk, maar het blijft toch Basketbal, en als je niet weet wat je aan het doen bent, dan lukt een nieuwe versie ook niet. Kan je beter geld besparen en met 2k14 aanklooien totdat je het wel snapt, en dan pas overstappen.

Maar het is net als andere sporten. Als je nooit voetbal gezien hebt of gespeeld heb, dan is FIFA ook extreem lastig om in te komen. Net zoals ik zelf geen snars wist toen ik NHL en MLB ging spelen, maar door een beetje te zoeken, op te letten, en misschien een wedstrijdje of twee te kijken weet je al een stuk meer van.

Anyways, als mensen nog vragen hebben. En misschien wat meer uitleg willen over het spel of over de sport zelf, vraag het gerust aan mij. Je mag me best een berichtje sturen, of het in deze thread vragen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 396639

Ik ben vorig jaar met NBA 2k14 begonnen, en wat deknegt zegt kan ik beamen. Begin als PG (Point Guard).

Hierdoor ben je steeds in controle over het spel, als je net als mij geen verstand hebt van de plays, dan kun je die op Auto zetten en door je Coach laten roepen. Zet Play Vision op Full en je ziet op het veld de posities komen. Zo weet je een beetje waar je moet staan, en welke spelers waar heen lopen.

Verder kan het ook helpen om filmpjes op youtube te kijken. Er zijn talloze filmpjes over hoe je een Pick&Roll zet, makkelijker dan je denkt. Hoe je dribble moves combineerd enz, enz.

Persoonlijk vind ik de My Career van 15 een stuk fijner, zit nu bij de Atlanta Hawks (wat een #%&@ team) en speel als SF (Short Forward), hierdoor heb je minder vaak de bal en kan je je meer focussen op de plays, ook wil ik graag dunken :+ .

De manier hoe je nu je attributes koopt is een stuk fijner, let op hoe je speelt. Schiet je veel vanaf afstand, of ben je meer een speler die naar binnen gaat voor de lay-up of dunk? Pas hier aan hoe je je VC uitgeeft.

Leer wel de regels, zo kwam ik pas na een tijdje achter de betekenis van de 3-sec foul. Of paste ik de bal terug over de middenlijn.

P.S. Niet non-stop rennen. Dit werkt niet.

2K Rookie trailer:http://www.gametrailers.c...-2k15-for-rookies-trailer
Pick and Roll: https://www.youtube.com/watch?v=VL2JvTYHuFQ

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 396639 op 22-10-2014 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Leuke info heren, ik heb gelijk een vraag.. ik speel ook sinds dit seizoen NBA2k en ik moet zeggen dat het echt heerlijk speelt. Maar nu de vraag: Hot zones.. hoe zorg ik er voor (PG) dat ik hot word voor 3 punters.. Ik maak in my career 8/10 3 punters en allemaal schuin voor de basket.. en die zone word maar niet HOT! tips?

En in mycareer kan je ook wedstrijden simmen, wat is het effect met simmen?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deknegt
Punkbuster schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:45:
Leuke info heren, ik heb gelijk een vraag.. ik speel ook sinds dit seizoen NBA2k en ik moet zeggen dat het echt heerlijk speelt. Maar nu de vraag: Hot zones.. hoe zorg ik er voor (PG) dat ik hot word voor 3 punters.. Ik maak in my career 8/10 3 punters en allemaal schuin voor de basket.. en die zone word maar niet HOT! tips?

En in mycareer kan je ook wedstrijden simmen, wat is het effect met simmen?
Ik heb nog niet veel gedaan met MyPlayer in NBA 2k15. Maar wat ik van 2K14 weet is dat hot-zones een tijdje nodig heeft om er te komen. Je hebt een grote baseline nodig van schoten en pas naar een flink aantal wedstrijden beginnen er ze te komen. Ik denk ongeveer 20 of zo wedstrijden heb je wel nodig.

Wedstrijd simmen denk ik dat het ook net als 2k14 is. Je krijgt een vast bedrag aan VC afhankelijk van het team dat je speelt, en je speler speelt afhankelijk van zijn skills. Dus in het begin denk ik dat je maar bar weinig VC krijgt door te simmen, en dat als je (veel) sneller beter wilt worden je beter af bent om alles maar te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ik sim ongeveer de helft van de wedstrijden en daarbij doe ik de wedstrijden die me leuk lijken wel zelf. Probeer op die manier ook in ieder geval tegen iedere clubs wel 1x per seizoen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
en level je dan een beetje op? hoeveel badges heb jij bijv. al unlocked? ik heb 7 badges in 10 westrijden un
locked..

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

pfft, ik heb geen idee. Ben nu overall lvl 72 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
patch voor next-gen is binnenkort online: http://steamcommunity.com...ons/0/619569341012047644/

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-06 06:13
Voor de twijfelaars:

Ik heb begin deze week NBA 2k14 kunnen oppikken voor 20 euro. Vond het vroeger al mooi (vooral die video's met dunk contests van jordan, wilkins, webb etc) en heb ook wel op pleintjes gespeeld, maar heb me er later nooit echt meer in verdiept. Van screens, defense etc. weet ik dan ook nada.

Ik merk dat de leercurve idd pittig is, maar met met youtube tutorials en de uitstekende tips hier (dank deknegt en anderen!) ga ik langzaam vooruit. Het is dus even doorbijten, maar oh zo belonend! Het spelletje zelf, de sfeer die wordt neergezet, de grafische pracht en praal, dat heb ik lang niet gehad bij een sportgame. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ik merkte dat ik zelfs nog met een glimlach op mijn gezicht zat toen ik in laatste seconde verloor door een buzzershot van Kobe Bryant. Dat zegt wel wat voor iemand die normaal gesproken moeite heeft om z'n controller niet door de TV te rammen als hij een tegengoal krijgt bij Fifa...

[ Voor 9% gewijzigd door TTHEEBO1 op 23-10-2014 15:03 ]

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phydomir schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:07:
Ik sim ongeveer de helft van de wedstrijden en daarbij doe ik de wedstrijden die me leuk lijken wel zelf. Probeer op die manier ook in ieder geval tegen iedere clubs wel 1x per seizoen te spelen.
Dit doe ik ook een beetje. Heb nu eerste seizoen er op zitten. Toch bij de Hawks gebleven en voor 2 jaar getekend. Hierdoor is mijn salary aardig omhoog gegaan naar minimaal 240 en maximaal 520. Die van 240 sim ik. De andere speel ik, zo krijg ik nog 800 tot 1000 vc per game.
Punkbuster schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:10:
en level je dan een beetje op? hoeveel badges heb jij bijv. al unlocked? ik heb 7 badges in 10 westrijden un
locked..
Tsja badges is afhankelijk van hoevaak je het doet. Als je 2 wedstrijden veel picks gebruikt heb je die badge zo. Ligt denk meer aan je speel stijl.
TTHEEBO1 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:00:
Voor de twijfelaars:

Ik heb begin deze week NBA 2k14 kunnen oppikken voor 20 euro. Vond het vroeger al mooi (vooral die video's met dunk contests van jordan, wilkins, webb etc) en heb ook wel op pleintjes gespeeld, maar heb me er later nooit echt meer in verdiept. Van screens, defense etc. weet ik dan ook nada.

Ik merk dat de leercurve idd pittig is, maar met met youtube tutorials en de uitstekende tips hier (dank deknegt en anderen!) ga ik langzaam vooruit. Het is dus even doorbijten, maar oh zo belonend! Het spelletje zelf, de sfeer die wordt neergezet, de grafische pracht en praal, dat heb ik lang niet gehad bij een sportgame. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ik merkte dat ik zelfs nog met een glimlach op mijn gezicht zat toen ik in laatste seconde verloor door een buzzershot van Kobe Bryant. Dat zegt wel wat voor iemand die normaal gesproken moeite heeft om z'n controller niet door de TV te rammen als hij een tegengoal krijgt bij Fifa...
Haha ik kan me helemaal vinden in je verhaal. Als we de laatste wedstrijd zouden winnen hadden we nog kans op een Play Off plaats. Maar we werden echt gekilld met 3 punters. Buzzer beater, Bam weg kans op Play off, and I aint even mad.

Ik speel een beetje rustig in deze carrière. Beetje kijken hoe het loopt en wat voor keuzes je krijgt. Dan ff sparen en nieuwe carrière beginnen of GM. Zoveel keus :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom kunnen ze de muziek niet gewoon door laten spelen als ie aan het laden is :'( De laadtijden zijn al behoorlijk en door het ontbreken van de muziek voelt het alleen maar langer aan..

Gameplay en graphics zijn weer top zoals gewoonlijk. In MyCareer lijk je wat sneller progressie te boeken dan vorig jaar, en de vernieuwingen in MyCareer zijn best cool gedaan. Voice-acting is een beetje awkward, maar het blijven natuurlijk NBA-spelers en geen acteurs. Verder nog niet echt andere modi uitgeprobeerd.

Nog een vraagje aan de PS4-owners. Mijn PS4 begint bij bepaalde filmpjes (zoals na de wedstrijd in de gangen) en in menu's (upgraden van de player attributes) behoorlijk te blazen. Dit lijkt me nou niet zoveel kracht te kosten dat de PS4 juist dan moet gaan blazen. In-game hoor ik 'm bijna niet. Herkennen jullie dit toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411893 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 11:09:
Waarom kunnen ze de muziek niet gewoon door laten spelen als ie aan het laden is :'( De laadtijden zijn al behoorlijk en door het ontbreken van de muziek voelt het alleen maar langer aan..

Gameplay en graphics zijn weer top zoals gewoonlijk. In MyCareer lijk je wat sneller progressie te boeken dan vorig jaar, en de vernieuwingen in MyCareer zijn best cool gedaan. Voice-acting is een beetje awkward, maar het blijven natuurlijk NBA-spelers en geen acteurs. Verder nog niet echt andere modi uitgeprobeerd.

Nog een vraagje aan de PS4-owners. Mijn PS4 begint bij bepaalde filmpjes (zoals na de wedstrijd in de gangen) en in menu's (upgraden van de player attributes) behoorlijk te blazen. Dit lijkt me nou niet zoveel kracht te kosten dat de PS4 juist dan moet gaan blazen. In-game hoor ik 'm bijna niet. Herkennen jullie dit toevallig?
Ik hoor zelden mijn PS boven mij TV uit, maar dat ligt denk eerder aan het volume van de TV :+ .

Laad tijden zijn inderdaad weer tergend langzaam, gelukkig hoeft hij tijdens de game niks te laden. Dus dat scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
TTHEEBO1 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:00:
Voor de twijfelaars:

Ik heb er af en toe wel eens een wedstrijd bij zitten dat ik sommige spelers wel eens wat toe wenst. Speel nog 2K14 met de Heat.

Battier mist een vrije driepunter (A- perfect timing). Ok, dit kan nog gebeuren. James mist een vrije tweepunter vanaf shotline (A+ perfecte timing). Nu wordt het al vervelender. Bosh krijgt een penalty (offense interference) tegen omdat hij een bal niet goed erin dunkt die op de ring rondhobbelde. En dan verlies je met zes punten tegen de Clippers.

En ik vind Bosh al zo'n verschrikkelijke pannenkoek (zowel real life als ingame). Laatst tegen de Pacers. Hill (de startende Point Guard) scoort terwijl Bosh tegen hem aan staat en hindert. Vervolgens de andere kant op, weer dezelfde matchup. En nu scoort Bosh zijn hookshot niet omdat Hill hem goed bewaakt. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben nu al 2dagen aan het kloten met die FaceScan en krijg echt misbaksels er uit dat willen jullie niet weten.
Iemand het al wel gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
1e seizoen niet de playoffs gehaald met de Pistons.. Nu eindelijk bij de rockets als PG.. Harden is een beest! 5 games gespeeld nu in Seizoen 2 en alles nog gewonnen, en DIK! Wat een verschil qua kracht en spelinzicht per team :)

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Punkbuster schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:49:
1e seizoen niet de playoffs gehaald met de Pistons.. Nu eindelijk bij de rockets als PG.. Harden is een beest! 5 games gespeeld nu in Seizoen 2 en alles nog gewonnen, en DIK! Wat een verschil qua kracht en spelinzicht per team :)
Ik ben ook naar de Rockets gegaan maar dan als SF, Harden is idd echt een beest. Ik wil ook graag nog een keer met Dwight Howard spelen, Lebronn is zoo 2014 :o

P.S. Nieuwe Lockercode: PARKSWAG

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 396639 op 27-10-2014 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ23
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-07 15:13
Krijgen jullie het voor elkaar om consistent excellent releases te krijgen? Het lijkt alsof dit mij niet gegund is. Zelfs als m'n shotmeter precies op dat streepje stopt is het vaak nog geen excellent release, waardoor ik wide open shots mis. Als de tegenstander dan wel alle drietjes makkelijk raak schiet word ik best wel gefrustreerd..

IG: @festenfotografie | Sony a7III + Tamron 28-75mm F/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deknegt
MJ23 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:34:
Krijgen jullie het voor elkaar om consistent excellent releases te krijgen? Het lijkt alsof dit mij niet gegund is. Zelfs als m'n shotmeter precies op dat streepje stopt is het vaak nog geen excellent release, waardoor ik wide open shots mis. Als de tegenstander dan wel alle drietjes makkelijk raak schiet word ik best wel gefrustreerd..
Ik weet hoe het voelt man. Het beste wat je kan doen is gewoon nog een keer proberen.
Wat me opvalt, is hoe beter de speler is van die positie te schieten, hoe vaker je een ''perfect'' release krijgt en de bal er dus gewoon ingaat.

Ik speel MyGM met de Jazz, en sommige spelers zijn nou eenmaal beter dan de ander. Dus ik zie dat ik consistent met bepaalde spelers meer scoor dan de ander. Maar niet per se afhankelijk van overall. Zo scoor ik aan de lopende band met Gordon Hayward, Alec Burks, en Marco Belinelli(geruild van de Spurs).

Terwijl ik met andere ''topspelers'' zoals Derrick Favors, Trey Burke, en Dante Exum toch moeite heb.
Hangt vooral af van me speelstijl, Point Guards zijn nooit topscorers bij mij omdat ik toch liever hun gebruik voor de mooie assists. En bij big-men weet ik nooit echt consistent te scoren, en zelfs bij een top schot onder de basket weten ze zielig te missen. Dus het meeste komt van de mid-range en 3pt voor mij.

NBA is niet perfect, en het heeft van die irritante ''quirks''. Eentje die al sinds jaar en dag bestaat is het missen van goede open shots. En ook vooral het missen van inside-close layups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Na de goaltendings van 14 is dat bij mij dit jaar je team genoten die tegen de zijkant van het boord schieten. Zit in mijn 2e seizoen bij de Mavs en heb Dirk het al veel te vaak zien doen.
Ook lijken sommige dingen erg scripted. Dirk en Chandler die aan de lopende band open shots missen en de tegenstander die vervolgens 5 drie punters achter elkaar maakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:23
Phydomir schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:07:
Dirk en Chandler die aan de lopende band open shots missen en de tegenstander die vervolgens 5 drie punters achter elkaar maakt...
Dat is meteen mijn grootste probleem met de NBA 2K series. 't Is een geweldige gamereeks, fantastisch gepresenteerd en speelt lekker weg. Alleen lijkt je team compleet afhankelijk van jou als speler (MyPlayer/MyCareer). Als ik (center) lekker in de wedstrijd zit loopt alles aardig, totdat ik een pass geef die onderschept wordt, dan besluit de PG om de komende aanvallen de bal bij zich te houden en pas te schieten als de shotclock afloopt. Haast maken voor de buzzer-beater als mijn team 2 punten achter staat met nog 10 seconden op de klok is er ook niet bij. Als ik vraag om een pass dan bepaalt 't moment waarop ik om de bal vraag wanneer de PG de bal speelt, niet de kwaliteit van de passer. Ik ben dus ook nog eens verantwoordelijk voor wat de rest van 't team doet. Dit wordt steeds meer duidelijk naar mate je de moeilijkheidsgraad omhoog gooit.

Dit alles is denk ik een gevolg van de kromme ratings. Als je in MyCareer een paar wedstrijden gedaan hebt sta je al snel in de basis. Zo kreeg ik al snel de voorkeur boven de andere startende center (mijn rating 71 en zijn rating 89). Als ik zelf speel versla ik mijn mede-center op alle fronten, presteer dus veel hoger dan mijn rating doet vermoeden. Toch ziet de game vooral mijn rating, hoe goed ik 't ook doe. Overigens sta je na een paar wedstrijden sowieso altijd in de basis, ook al weet je nog geen bal te raken en maak je 20 turnovers per wedstrijd.

Deze klacht heb ik al jaren alleen in voorgaande jaren was je nog een top 15 pick in de draft, nu ben je een undrafted nobody. Des te duidelijker wordt 't dat de game ook met een enorme bak Amerikaanse bralsaus is overgoten die jou 't gevoel wil geven een enorme superstar te zijn zonder er ook maar iets voor te hoeven doen (mits je 't spelletje basketball kent uiteraard). Persoonlijk wil ik liever mezelf echt opwerken en misschien wel een aantal seizoenen nodig heb om uberhaupt aan een basisplaats te mogen denken.

Voor mijn doen een flinke rant, maar da's omdat ik deze game, ondanks dat, echt geweldig vind. Ik hoop in de toekomst misschien wat meer startopties te zien, op welk instapniveau wil je beginnen. Een groot talent, instaprating >80 of een nobody van <70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Kan het niet anders dat helemaal met je eens zijn. Ik zou het niet meer dan logisch vinden als ik het eerste seizoen gemiddeld een minuut of 10, hooguit zou spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geleihoofd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:04:
[...]

Dat is meteen mijn grootste probleem met de NBA 2K series. 't Is een geweldige gamereeks, fantastisch gepresenteerd en speelt lekker weg. Alleen lijkt je team compleet afhankelijk van jou als speler (MyPlayer/MyCareer). Als ik (center) lekker in de wedstrijd zit loopt alles aardig, totdat ik een pass geef die onderschept wordt, dan besluit de PG om de komende aanvallen de bal bij zich te houden en pas te schieten als de shotclock afloopt. Haast maken voor de buzzer-beater als mijn team 2 punten achter staat met nog 10 seconden op de klok is er ook niet bij. Als ik vraag om een pass dan bepaalt 't moment waarop ik om de bal vraag wanneer de PG de bal speelt, niet de kwaliteit van de passer. Ik ben dus ook nog eens verantwoordelijk voor wat de rest van 't team doet. Dit wordt steeds meer duidelijk naar mate je de moeilijkheidsgraad omhoog gooit.

Dit alles is denk ik een gevolg van de kromme ratings. Als je in MyCareer een paar wedstrijden gedaan hebt sta je al snel in de basis. Zo kreeg ik al snel de voorkeur boven de andere startende center (mijn rating 71 en zijn rating 89). Als ik zelf speel versla ik mijn mede-center op alle fronten, presteer dus veel hoger dan mijn rating doet vermoeden. Toch ziet de game vooral mijn rating, hoe goed ik 't ook doe. Overigens sta je na een paar wedstrijden sowieso altijd in de basis, ook al weet je nog geen bal te raken en maak je 20 turnovers per wedstrijd.

Deze klacht heb ik al jaren alleen in voorgaande jaren was je nog een top 15 pick in de draft, nu ben je een undrafted nobody. Des te duidelijker wordt 't dat de game ook met een enorme bak Amerikaanse bralsaus is overgoten die jou 't gevoel wil geven een enorme superstar te zijn zonder er ook maar iets voor te hoeven doen (mits je 't spelletje basketball kent uiteraard). Persoonlijk wil ik liever mezelf echt opwerken en misschien wel een aantal seizoenen nodig heb om uberhaupt aan een basisplaats te mogen denken.

Voor mijn doen een flinke rant, maar da's omdat ik deze game, ondanks dat, echt geweldig vind. Ik hoop in de toekomst misschien wat meer startopties te zien, op welk instapniveau wil je beginnen. Een groot talent, instaprating >80 of een nobody van <70.
toon volledige bericht
Zo ervaar ik het niet, ik ben wel met je eens dat je aardig snel een vaste waarde word. Maar opzich is dit ook niet zo gek.

Ik had een goed eerste seizoen bij de Atlanta Hawks, daarna getraded naar de Houston Rockets. Moet toch wel zeggen dat het team nu begint te draaien met Howard en Harden. Onze PG doet eigenlijk niet zo veel, bal naar voren dribbelen en afgeven aan mij of aan Harden. Die ook rond de 25PPG zit. We hebben wel eens een mindere periode, maar een Slam Dunk of een paar 3 punters kunnen het tij altijd wel keren:D

Enigste waar ik echt van baal is dat als wij het veld dan moeten ruimen voor de backup-boys we echt gekilled worden. Vaak gehad dat we 70-65 voor stonden. En dan ineens tegen een 75-85 achterstand aan keken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
Anoniem: 396639 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:26:
[...]
Zo ervaar ik het niet, ik ben wel met je eens dat je aardig snel een vaste waarde word. Maar opzich is dit ook niet zo gek.
Ik heb 't getest, alle wedstrijden opzettelijk belabberd gespeeld Average van 15 turnovers, shot% <10, bijna elke wedstrijd fouled out en toch binnen 10 games in de basis vind ik vrij raar hoor. :P

Overigens heb ik er op een lage difficulty rating amper last van dat de rest van het team slecht speelt. Probleem is dan wel dat ik al vrij snel all time NBA records ga breken. Nou snap ik ook dat op de moeilijkste setting moeilijk is :+ alleen zou ik graag zien dat ik 't moeilijker krijg, niet 't hele team in kwaliteit omlaag gaat.

Ander aspect wat 't lastiger maakt is dat ik als C speel. De meesten zullen als PG, SG, of SF spelen, die hebben veel meer vrijheid op 't veld, meer mogelijkheden dan een center. Die zijn aanvallend gezien zeer afhankelijk van de aanvoer van de bal, die staan er doorgaans niet voor de fancy passes, slams en 3 punters.

Toch blijft de game trekken, 't zit verder zo goed in elkaar dat 't op korte termijn niet uitmaakt. Enkel in langere career games gaat 't me tegenstaan, maar misschien moet ik mijn verlangen naar een echte NBA sim wat op de achtergrond schuiven. ;)
Anoniem: 396639 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:26:
[...]
Enigste waar ik echt van baal is dat als wij het veld dan moeten ruimen voor de backup-boys we echt gekilled worden. Vaak gehad dat we 70-65 voor stonden. En dan ineens tegen een 75-85 achterstand aan keken.
Op HoF difficulty is dat dus 9 v/d 10 keer andersom,. -O-

[ Voor 12% gewijzigd door Geleihoofd op 29-10-2014 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Laatst online: 12:21
Hey luitjes, hij is dit weekend gratis te spelen op steam, dus daar ben ik gister aan begonnen.

Ik snap nu dat deze game vaak de beste sportgame genoemd word, wat een beleving.
Zojuist na 2 10-dagen-contracten aangenomen bij de Hawks na een zenuwslopende pot tegen de Celtics. Heb de hele overtime vanaf de bank zitten kijken hoe we verloren door een rebound op het randje van de tijd die na overleg door de scheidrechters alsnog werd goedgekeurd.

Heb zelf vrij weinig verstand van basketball, maar begin ondetussen wel een beetje door te krijgen wat er van me verlangt wordt (vooral door de duidelijke feedback over bijvoorbeeld shotselection, screening etc.)

Heb wel één flink probleem: Als de tegenstander aan het counteren is (voetbalterm, weet ik) dan wisselt constant de speler die ik moet dekken. Het komt regelmatig voor dat ik achter een man aan ren waar de blauwe pijltjes naar wijzen, waarna die dan ineens naar iemand anders wijzen die compleet vrij staat en vervolgens scoort. Vervolgens geeft de game mij op m'n kop omdat ik mn man laat scoren. Hoe zit dit?
Ik ben er al achter dat als ik onthoud wie mn man is, hij daar bijna nooit vandaan switcht, maar voor dat dat het geval is ben ik soms al drie wissels verder.

En nog een klein vraagje: wat betekend een rood/roze cirkel onder je voeten? Ik heb het idee dat die er staat als het nogal lekker gaat, maar maakt dit voor de gameplay nog uit?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Polbeer91 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 10:53:
Heb wel één flink probleem: Als de tegenstander aan het counteren is (voetbalterm, weet ik) dan wisselt constant de speler die ik moet dekken. Het komt regelmatig voor dat ik achter een man aan ren waar de blauwe pijltjes naar wijzen, waarna die dan ineens naar iemand anders wijzen die compleet vrij staat en vervolgens scoort. Vervolgens geeft de game mij op m'n kop omdat ik mn man laat scoren. Hoe zit dit?
Ik ben er al achter dat als ik onthoud wie mn man is, hij daar bijna nooit vandaan switcht, maar voor dat dat het geval is ben ik soms al drie wissels verder.
In basketbal heet een counter een fast break. Wat er dan gebeurd is dat het verdedigende team in eerste instantie iemand gaat verdedigen om de fast break eruit te halen. Echter zie je dan vrij snel dat er mis matches ontstaan. Iemand van 1.90m die iemand van 2.10m moet dekken. Vaak wordt er dan geswitches als het goed uitkomt alleen gaat dit heel erg snel. Het overkomt mij ook regelmatig dat ik te laat reageer en dus de man waarna ik moet switchen ineens helemaal vrij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phydomir schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 11:07:
[...]

In basketbal heet een counter een fast break. Wat er dan gebeurd is dat het verdedigende team in eerste instantie iemand gaat verdedigen om de fast break eruit te halen. Echter zie je dan vrij snel dat er mis matches ontstaan. Iemand van 1.90m die iemand van 2.10m moet dekken. Vaak wordt er dan geswitches als het goed uitkomt alleen gaat dit heel erg snel. Het overkomt mij ook regelmatig dat ik te laat reageer en dus de man waarna ik moet switchen ineens helemaal vrij staat.
Zo zijn er hier ook aardig wat dunks gevallen op deze manier. Ik ren in de Fast Break meestal naar mijn eigen basket toe, poging tot een blok. En anders dek ik de speler die ik ''moest'' dekken, hiermee bedoel ik je natuurlijke tegenstander, die je ook in de tussen screens ziet.
Polbeer91 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 10:53:
Hey luitjes, hij is dit weekend gratis te spelen op steam, dus daar ben ik gister aan begonnen.

Ik snap nu dat deze game vaak de beste sportgame genoemd word, wat een beleving.
Zojuist na 2 10-dagen-contracten aangenomen bij de Hawks na een zenuwslopende pot tegen de Celtics. Heb de hele overtime vanaf de bank zitten kijken hoe we verloren door een rebound op het randje van de tijd die na overleg door de scheidrechters alsnog werd goedgekeurd.

Heb zelf vrij weinig verstand van basketball, maar begin ondetussen wel een beetje door te krijgen wat er van me verlangt wordt (vooral door de duidelijke feedback over bijvoorbeeld shotselection, screening etc.)

En nog een klein vraagje: wat betekend een rood/roze cirkel onder je voeten? Ik heb het idee dat die er staat als het nogal lekker gaat, maar maakt dit voor de gameplay nog uit?
toon volledige bericht
Nice, de Hawks zat ik ook. Met een beetje geluk hadden we de Play-Offs wel kunnen halen.
Dat rode rondje betekent iets als ''on fire''. Hierdoor zal je PG meer plays zetten die om jou heen draaien. Of ze geven je de bal gewoon en maken ruimte (Isolation, Iso).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brandsrus
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:48
Ik speel sinds kort NBA2k15 op mijn pc maar hoe kan ik alley oppen en slam dunken? Als ik de shooting control pak dan gaat alles via het bord. Ik zie mijn tegenstanders wel allemaal dunks maken.

Zonder computer? Kan eigenlijk niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Je hebt waarschijnlijk geen dunk animatie gekozen. Weet zo even niet onder welk kopje het zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

brandsrus schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 13:54:
Ik speel sinds kort NBA2k15 op mijn pc maar hoe kan ik alley oppen en slam dunken? Als ik de shooting control pak dan gaat alles via het bord. Ik zie mijn tegenstanders wel allemaal dunks maken.
Als je een Lay-Up (denk dat je dit bedoeld met via het bord) doet ipv een dunk kan dat aan meerder dingen liggen:
  • Te lage dunk
  • Geen stamina meer
  • In de animatie aangeraakt worden
https://www.youtube.com/watch?v=Pp7wK9XLcig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Laatst online: 12:21
Ondertussen weer paar dagen na het gratis weekend. Ben nog niet tot aanschaf overgegaan maar hij staat wel op mn wishlist. Ben zeer onder de indruk van de kwaliteit van de game, kan fifa nog wat van leren. Misschien in de sale straks, hoewel het geen haast heeft aangezien ik de nba niet volg er dus niet mee zal zitten om een jaar oude game te spelen. Thanks nog voor jullie hulp

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Ik ben eindelijk een beetje begonnen met spelen (PS4) en ondanks dat het niet super goed gaat vind ik het wel leuk.Tot op heden gebruik ik eigenlijk alleen nog de basisbesturing.
Ben een volledig MyLeague seizoen aan het doen en begon te spelen zonder iets aan de instellingen te veranderen, behalve de speeltijd naar 4x 12 minuten te zetten. De eerste wedstrijd verloor ik met de Lakers van de Rockets met 190-120!! Toen heb ik de moeilijkheid naar Rookie gezet en verloor ik van de Suns met 149-14 en daarna van de Clippers met 153-140.
Dat is wel zuur na steeds bijna een uur spelen.

Waar ik tegenaanloop zijn de volgende dingen:
- Ik ken nog niet alle regels. Dat komt vanzelf wel.
- Verdedigen lukt bijna niet, ben laat terug op mijn eigen helft en heb moeten met het terug pakken van de bal.
- Ik loop constant tegen Reach In Fouls aan

En in de MyCareer mode speel ik als PG en krijg steeds als taak mee de PG van de tegenstander te bespelen maar ik kan niet in de buurt van gasten zoals Westbrook en Parker blijven.
Ik ben ingestapt bij de Orlando Magic en heb wel net mijn 2e 10-Day contract gekregen. Scoren met mijn eigen speler lukt wel aardig (tussen de 10 en 30 punten per game).

Wat voor tips hebben jullie nog voor de miljoenen instellingen (Gameplay, Coach en MyLeague settings en User/CPU sliders) die je nog kan doen?

En mbt camera?
Als ik het hele team bestuur (MyLeague) dan speel ik vanuit broadcasting, dat is best ok. Wanneer ik echter alleen mijn speler gebruik dan gebruik ik de 2K view waarbij ik als ik aanval in naar de basket van de tegenstander kijken en als ik verdedig (wat dus slecht lukt) kijk ik richting mijn eigen basket. Het irritante is dat de camera niet switched wanneer de 2e helft begint en ik elke keer handmatig dat moet aanpassen.

Wat is een goede manier om geld te verdienen voor oa schoenen?
Ik heb eigen schoenen ontworpen maar die kosten 7500 en ik krijg 300 per wedstrijd...

Verder moet ik zeggen: hele vette game!!!

[ Voor 3% gewijzigd door Unbreukable op 12-11-2014 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
Unbreukable schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:40:
- Verdedigen lukt bijna niet, ben laat terug op mijn eigen helft
Het kan zijn dat je nog niet de L2 knop gebruikt met verdedigen. Daarmee activeer je 'intense defense', waarmee je speler dicht op de man gaat staan, en actief mee gaat verdedigen.
Verder speel je PG in MyCareer en dat zijn doorgaans zeer snelle spelers. Investeer veel in snelheid, dan kan je in ieder geval beter het tempo van de wedstrijd volgen.
Ook helpt 't om mee te komen met de aanval van de tegenpartij door de rebounds over te laten aan de grotere spelers in je team. Zeker als PG kan je beter rond de driepuntlijn blijven staan, zodat je ook eerder terug kunt zijn om te verdedigen (óf voor de fast-break in de aanval).
en heb moeten met het terug pakken van de bal.
- Ik loop constant tegen Reach In Fouls aan
Dit doet vermoeden dat je actief naar de steal op zoek bent, dat is enkel een optie met nog 10 seconden op de klok, 1 punt achter. Probeer dus niet zo maar de bal van je tegenstander af te pakken, maar wacht het moment af. Maak het je de tegenstander moeilijk door met je handen (rechterpook uit m'n hoofd) zijn mogelijke pass-opties te belemmeren. Probeer de steal dus te forceren door druk uit te oefenen.

Héél belangrijk in basketbal is dat je wat basiskennis hebt m.b.t. de rollen op het veld: PG-SG-SF-PF-C.
zo is het met voetbal prettig is als de verdediger in de verdediging blijft, zo wil je dus met basketbal de PG niet elke keer onder de basket zien tijdens het rebounden.
Voor het team ook heel belangrijk om in je rol te kunnen blijven, aangezien er maar 4 anderen op 't veld staan. Positiefouten in basketbal worden keihard afgestraft!

Wikipedia: Basketball positions

Met deze info als kennis zal je spel vanzelf omhoog gaan denk ik.
Succes ermee! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 15:52
Vet spel, wel jammer dat voor de 3e keer in 4 dagen mijn account "expired" is.

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-07 14:12
In het begin zag ik ook niet veel hoop dat ik ooit beter zou worden, maar in MyCareer als je eenmaal wat meer punten hebt in een aantal attributes loopt het al een stuk beter. En oefening baart kunst.

Met camera ben ik zelf ook benieuwd wat nou het beste is. Ik gebruikte eerst de standaard camera. Echter kon ik toen (als PG) niet zien hoeveer mijn tegenstander van mij af was als de tegenstander aan het aanvallen ging. Meestal rende hij me dan straal voorbij omdat ik geen idee had hoe snel hij op me af kwam. Nu gebruik in 2K camera wat iets beter is, maar tijdens een steal kan ik nooit een fastbreak doen omdat me camera eerst weer moet draaien. Dus tijdens het rennen draait de camera opeens en dan draait mijn poppetje opeens de andere kant op. Ben benieuwd wat andere mensen gebruiken? Ik kan nu nooit mijn over de top flashy dunks doen :(

Zelf speel ik bij Cleveland Cavaliers in MyCareer. Snap niet hoe dat precies werkt met trade interests, maar die hadden het meeste interesse in mij als PG na mijn seizoen bij de Magics. Erg raar dat ze iemand met 65 skill average willen hebben ipv Kyrie Irving met 88 skill average. Echter helpt het wel om jezelf te verbeteren als je medespelers ook wat meer kunnen. Nu is mijn skill average 81 en is LeBron 4 maanden geblesseerd en ben ik degene die mijn team naar de overwinning helpt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsene
NBA2k15 is al ruim een maand oud. Zijn er nog steeds server problemen(PS4)? Zo niet dan haal ik hem waarschijnlijk deze week nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-07 14:22
Arsene schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:12:
NBA2k15 is al ruim een maand oud. Zijn er nog steeds server problemen(PS4)? Zo niet dan haal ik hem waarschijnlijk deze week nog.
Daar ben ik ook benieuwd naar.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mars18 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 07:45:
[...]

Daar ben ik ook benieuwd naar.
Nergens last van hier? Weet niet wat je precies bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsene
Ik lees op veel (Amerikaanse) forums dat lag nog steeds een groot probleem is, en dat de game ook vaak disconnect tijdens potjes online. Maar misschien is dit meer een Amerikaans probleem aangezien niemand dit spel bijna speelt in Europa. Dus misschien is er voor Europese gamers minder tot geen online issues?

Hoor verder lovende verhalen over de gameplay en graphics maar je wil natuurlijk wel dat deze game het gewoon doet online.

Ik ga hem waarschijnlijk bestellen bestellen online. Ik ben bereid om het risico te nemen.

• Unbreukable
Heeft iemand ook last van het feit dat af en toe tijdens een wedstrijd er periodes zijn dat de shot meter niet helemaal lijkt te werken? Ik stop dan heel dicht in het midden met als resultaat D en soms zelfs F shots. Dit houdt dan enkele minuten aan en daarna lijkt het weer ok.

EDIT: Het schijnt de shot fatigue te zijn... wel raar dat ik omdat ik zoveel schiet in de eerst 3/4 van de game ik het laatste kwart niks meer kan...

[ Voor 21% gewijzigd door Unbreukable op 27-11-2014 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Is er iemand met de PS4 versie die tijd wil/kan vrij maken om eens te kijken wat ik allemaal verkeerd doe (en mij daarbij ook vertellen hoe ik beter kan worden)?

Ik heb hem onlangs gekocht voor de PS4, en met online merk ik eigenlijk pas hoe slecht ik ben. Ik kan voor geen meter verdedigen en mijn tegenstander staat als de berlijnse muur om de paint heen, begint een beetje te frustreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maiky1001
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-05 21:51
Zijn er hier ook mensen die wel eens een potje online willen spelen of eventueel tips willen uitwisselen? Vind de MyPlayer namelijk echt te gek om online te doen.

bakakaizoku; eventueel een idee om samen eens wat te proberen?

PSN: Maiky1001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Ik vind het prima, squadje beginnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Blijft toch een vaag verhaal met die 3e patch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kungfukip
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-06 18:07
bakakaizoku schreef op woensdag 10 december 2014 @ 21:42:
Is er iemand met de PS4 versie die tijd wil/kan vrij maken om eens te kijken wat ik allemaal verkeerd doe (en mij daarbij ook vertellen hoe ik beter kan worden)?

Ik heb hem onlangs gekocht voor de PS4, en met online merk ik eigenlijk pas hoe slecht ik ben. Ik kan voor geen meter verdedigen en mijn tegenstander staat als de berlijnse muur om de paint heen, begint een beetje te frustreren.
Wat je dan moet doen is om een andere speler te selecteren, die niet de man met de bal verdedigd. De CPU neemt dan automatisch de verdediging over. Jijzelf moet je dan goed positioneren voor eventuele onderscheppingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Deze week eindelijk een PS4 gekocht en natuurlijk NBA 2k15 erbij gehaald. Die graphics :9~

Het is echt een enorm verschil als je vanaf NBA 2k13 op een PS3 komt. Vind het ook erg lekker spelen :) Ik speel eigenlijk uitsluitend de MyCareer modus met m'n eigen poppetje. Af en toe een potje tegen een maat van mij wil ook wel. Het helpt uiteraard wel als je zo af toe ook eens een NBA—of überhaupt een basketbal—wedstrijd kijkt.

• Maiky1001
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-05 21:51
bakakaizoku schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 22:52:
Ik vind het prima, squadje beginnen :+
Kan je nergens op psn vinden?

PSN: Maiky1001

Unbreukable schreef op maandag 15 december 2014 @ 20:00:
Blijft toch een vaag verhaal met die 3e patch...
Kun je hier wat over uitbreidden?
bakakaizoku schreef op woensdag 10 december 2014 @ 21:42:

Veel ''trucjes'' combineren. Vooral de hesitations (rechter pookje naar voren duwen) zijn zeer fijn om te gebruiken.
Als je deze combineert met elkaar ben je zo door de verdediging heen. Ook het gebruik maken van picks (met rondje op de PS, off ball pick met driehoekje) werkt zeer goed.

Met mijn SF heb ik gemiddeld 30punten en 12rebounds. Nu even geen ps maar anders wil ik ook wel wat potjes online doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Heeft iemand een idee waarom ik op de ps4 geen geluid heb bij de cutscenes waarin de coach aan de hand van video materiaal spelsituaties uitlegt en ook niet bijvoorbeeld bij de commercial na het verkrijgen van mijn eigen nike signature shoe?
Pagina: 1 2 Laatste