[Multi] NBA 2k15 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMac93
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-12-2024

iMac93

PSN & Steam: mcmeerbeek

Ik mis wel echt een tutorial in dit spel, heb dit gekocht door de vele positieve reacties die ik las maar ken absoluut niets van de NBA en heb maar een zeer beperkte kennis van basketbal.

Ben om het spel te leren kennen een MyPlayer-spel (MyCareer?) begonnen als Center, maar dit loopt echt totaal niet (krijg altijd rating C+,C,D+,D...). Verdedigen is echt een ramp, vooral wanneer de tegenstander naar onze ring gooit en de bal terug in het spel kaatst (hier is zeker een term voor, die ik niet ken gezien mijn beperkte kennis :)), hiervan raap ik echt geen enkele bal op en wordt er in de 'rebound' bijna altijd op gescoord waardoor ik deze slechte ratings krijg en niet vooruit raak in het spel (krijg zelfs nergens een contract aangeboden). Iemand een oplossing voor dit specifieke probleem?

Uiteraard zal ik nog heel veel moeten oefenen op de mechanics en vooral mijn 'spelintelligentie', maar ik heb echt geen enkel idee hoe ik kan anticiperen op mijn bovenstaand probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:50
iMac93 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:18:

Ben om het spel te leren kennen een MyPlayer-spel (MyCareer?) begonnen als Center, maar dit loopt echt totaal niet (krijg altijd rating C+,C,D+,D...). Verdedigen is echt een ramp, vooral wanneer de tegenstander naar onze ring gooit en de bal terug in het spel kaatst (hier is zeker een term voor, die ik niet ken gezien mijn beperkte kennis :)), hiervan raap ik echt geen enkele bal op en wordt er in de 'rebound' bijna altijd op gescoord waardoor ik deze slechte ratings krijg en niet vooruit raak in het spel (krijg zelfs nergens een contract aangeboden). Iemand een oplossing voor dit specifieke probleem?
Als de tegenstander een schot mist (daar is geen specifieke term voor) dan gaan beide partijen voor de rebound (die had je goed :)). In jouw voorbeeld gaat jouw team voor de verdedigende rebound en je tegenstander voor de aanvallende rebound. Rebounden is alleen meer dan simpelweg de bal proberen te vangen, Je moet proberen vóór je directe tegenstander te komen om vervolgens iets te doen dat 'boxing out' heet.

Boxing out is jezelf breed maken zodat je tegenstander achter je geen ruimte krijgt om alsnog voor je te komen. Zo kies je dus positie om jezelf een goeie kans te geven op de rebound en/of je teamgenoten de rebound te gunnen. Ik zelf speel op de PC met xbox controller, boxing out is daar LT, op de PS3/4 is 't L2 (zolang je de knop ingedrukt houdt). Als je dit gaat gebruiken zal je wel meer tegen fouten aan gaan lopen . Boxing out mag alleen als je voeten al 'gezet' zijn, d.w.z. je voeten moeten beiden op de grond staan alvorens je je breed maakt anders loop je tegen een fout aan en hem actief wegduwen mag ook al niet. Ook moet je oppassen met 't gebruik hiervan als je tegenstander voor jou staat, zo loop je snel tegen een 'over the back' fout aan; je mag alleen om je tegenstander heen, niet erover heen.

Gebruik LT/L2 zo vaak mogelijk met verdedigen (als je niet voor de rebound gaat is 't ook de 'intense defense' modifier, zo blijft je speler beter tussen je man en de basket). Zeker met een center is boxing out erg belangrijk, een goed uitgevoerde box out telt mee voor je rating namelijk maar 't is ook één van de belangrijkste rollen van een center aangezien ze groot, zwaar en sterk zijn..

Deze link is misschien interessant voor je:

http://www.videogamer.com...r_s_guide_to_defence.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMac93

iMac93

Geleihoofd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 15:14:
[...]

Als de tegenstander een schot mist (daar is geen specifieke term voor) dan gaan beide partijen voor de rebound (die had je goed :)). In jouw voorbeeld gaat jouw team voor de verdedigende rebound en je tegenstander voor de aanvallende rebound. Rebounden is alleen meer dan simpelweg de bal proberen te vangen, Je moet proberen vóór je directe tegenstander te komen om vervolgens iets te doen dat 'boxing out' heet.

Boxing out is jezelf breed maken zodat je tegenstander achter je geen ruimte krijgt om alsnog voor je te komen. Zo kies je dus positie om jezelf een goeie kans te geven op de rebound en/of je teamgenoten de rebound te gunnen. Ik zelf speel op de PC met xbox controller, boxing out is daar LT, op de PS3/4 is 't L2 (zolang je de knop ingedrukt houdt). Als je dit gaat gebruiken zal je wel meer tegen fouten aan gaan lopen . Boxing out mag alleen als je voeten al 'gezet' zijn, d.w.z. je voeten moeten beiden op de grond staan alvorens je je breed maakt anders loop je tegen een fout aan en hem actief wegduwen mag ook al niet. Ook moet je oppassen met 't gebruik hiervan als je tegenstander voor jou staat, zo loop je snel tegen een 'over the back' fout aan; je mag alleen om je tegenstander heen, niet erover heen.

Gebruik LT/L2 zo vaak mogelijk met verdedigen (als je niet voor de rebound gaat is 't ook de 'intense defense' modifier, zo blijft je speler beter tussen je man en de basket). Zeker met een center is boxing out erg belangrijk, een goed uitgevoerde box out telt mee voor je rating namelijk maar 't is ook één van de belangrijkste rollen van een center aangezien ze groot, zwaar en sterk zijn..

Deze link is misschien interessant voor je:

http://www.videogamer.com...r_s_guide_to_defence.html
Bedankt! :)
Ga deze straks eens lezen en meteen beginnen oefenen! Had inderdaad al iets van boxing out gelezen maar wist absoluut niet wat dat was, bedankt voor de verhelderende uitleg ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:32
iMac93 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:18:
Ik mis wel echt een tutorial in dit spel, heb dit gekocht door de vele positieve reacties die ik las maar ken absoluut niets van de NBA en heb maar een zeer beperkte kennis van basketbal.

Uiteraard zal ik nog heel veel moeten oefenen op de mechanics en vooral mijn 'spelintelligentie', maar ik heb echt geen enkel idee hoe ik kan anticiperen op mijn bovenstaand probleem.
Het is echt een hele moeilijke game om zo in te stappen. De MyCareer modus gaat mij inmiddels goed af omdat ik hier alleen maar om mijn eigen speler hoef te denken. Ik heb de moeilijkheid op rookie gezet maar inmiddels scoor ik zoveel punten per wedstrijd (82 als record) dat dat geen uitdaging meer is.

Ga ik echter de MyLeague spelmodus in (ik speel met de lakers) en moet ik een heel team bedienen dan verlies ik tot op heden 5 wedstrijden van 4x12 minuten op rij (wat wel realistisch is gezien de start van de lakers dit jaar), volgens mij ook op rookie. Ik heb mezelf maar gewoon voor gehouden dat veel spelen het enige is dat gaat helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMac93

iMac93

Unbreukable schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 21:38:
[...]

Het is echt een hele moeilijke game om zo in te stappen. De MyCareer modus gaat mij inmiddels goed af omdat ik hier alleen maar om mijn eigen speler hoef te denken. Ik heb de moeilijkheid op rookie gezet maar inmiddels scoor ik zoveel punten per wedstrijd (82 als record) dat dat geen uitdaging meer is.

Ga ik echter de MyLeague spelmodus in (ik speel met de lakers) en moet ik een heel team bedienen dan verlies ik tot op heden 5 wedstrijden van 4x12 minuten op rij (wat wel realistisch is gezien de start van de lakers dit jaar), volgens mij ook op rookie. Ik heb mezelf maar gewoon voor gehouden dat veel spelen het enige is dat gaat helpen.
Het is inderdaad echt een hele moeilijke game om in te stappen, maar met de uitleg die ik gisteren kreeg van Geleihoofd ging het toch al een stuk beter. Ik speel MyCareer voorlopig wel op het standaardniveau (ik denk dat dat Pro is als ik het goed voorheb), misschien dat ik dit ook wel nog ga aanpassen aan Rookie om de mechanics wat meer te leren. Myteam heb ik nog niet gespeeld, maar bij de matches waarbij ik heel het team bestuurde had ik ook veel moeite. Aanvallend geen enkel probleem, maar defensief lukt mij dat ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maiky1001
  • Laatst online: 01-05 21:51
Zijn er hier nog mensen om eens een paar potjes in MyPark te spelen?

PSN: Maiky1001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Vraagje, heb je in NBA 2k15 de mogelijkheid om samen met je vriend(en) in 1 club te spelen? Net zoals met FIFA pro clubs? En dan tegen anderen online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SC4RF4C3 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 18:45:
Vraagje, heb je in NBA 2k15 de mogelijkheid om samen met je vriend(en) in 1 club te spelen? Net zoals met FIFA pro clubs? En dan tegen anderen online?
Voor zover ik weet kun je wel ''squads'' aanmaken online. Maar een echte proclub durf ik niet te zeggenn.
Maiky1001 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 17:51:
Momenteel ligt mijn exemplaar nog bij mijn neef, krijg hem dit weekend terug en ga dan waarschijnlijk een nieuwe carriere beginnen. Als we nog iemand kunnen vinden kunnen we wel een squadje aanmaken.
iMac93 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 09:35:
[...]

Het is inderdaad echt een hele moeilijke game om in te stappen, maar met de uitleg die ik gisteren kreeg van Geleihoofd ging het toch al een stuk beter. Ik speel MyCareer voorlopig wel op het standaardniveau (ik denk dat dat Pro is als ik het goed voorheb), misschien dat ik dit ook wel nog ga aanpassen aan Rookie om de mechanics wat meer te leren. Myteam heb ik nog niet gespeeld, maar bij de matches waarbij ik heel het team bestuurde had ik ook veel moeite. Aanvallend geen enkel probleem, maar defensief lukt mij dat ook niet.
Standaard niveau is aan te raden om op te oefenen, gaat er niks van je punten af, en dan kun je er altijd wel op een manier door.

Probeer vooral niet te veel te willen doen, het is beter om niks te doen, en niks fout te doen, dan om zoveel mogelijk te willen doen en alles fout te doen.

Heb zelf alleen ervaring met PG en SF, maar voor andere posities kijk ik meestal youtube filmpjes. Zo zie je wat andere spelers doen, waar ze staan, hoe de transacties zijn enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Maiky1001 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 17:51:
Ik wil best een keer een potje spelen hoor :)

Voor mensen die het spel moeilijk vinden: er zijn wat training videos aanwezig in het spel zelf. Ik durf zo alleen de locatie even niet aan te geven. Deze videos gaan over alle aspecten van het spel—basketball—en hoe dat verwerkt is in 2k15. Zo zijn er videos voor defense, offence, dribbling en hoe te schieten met de pro stick. Zou het zeker aanraden om deze eens te bekijken :)

Verder is het natuurlijk wel handig om je even in te lezen in de spelregels en rollen van de verschillende posities. Een goed begin is de website van het NBB spelersbewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
iMac93 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 09:35:
Het is inderdaad echt een hele moeilijke game om in te stappen, maar met de uitleg die ik gisteren kreeg van Geleihoofd ging het toch al een stuk beter.
Leuk om te lezen dat 't je weer wat verder heeft gebracht. Hopelijk zijn er inmiddels wel clubs die interesse in je hebben, vanaf dan zal 't steeds makkelijker gaan.
Good Fella schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:26:
[...]
Voor mensen die het spel moeilijk vinden: er zijn wat training videos aanwezig in het spel zelf. Ik durf zo alleen de locatie even niet aan te geven.
Voor zover ik weet verschilt de old gen (PS3 & Xbox) versie behoorlijk van de current gen (PS4, XBOne & PC) dus het zou kunnen dat niet iedereen die tutorials heeft. Ikzelf ben ze in de current gen versie nog niet tegen gekomen, maar ben er ook niet naar op zoek geweest. :)
Verder is het natuurlijk wel handig om je even in te lezen in de spelregels en rollen van de verschillende posities. Een goed begin is de website van het NBB spelersbewijs.
Een duidelijke site met een nette uitleg over basketball, houdt wel in 't achterhoofd dat de regels binnen de NBB op meerdere punten flink verschilt van die in de NBA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Er zitten wat tutorials in de MyTeam functie die voor andere gamemodi ook van toepassing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 02:08
Maiky1001 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 12:43:
[...]

Kan je nergens op psn vinden?
PSN naam is gewoon bakakaizoku, als je mij toevoegt, zet er dan wel even bij dat je van GoT komt (ik verwijder altijd requests van mensen die ik niet ken).

Het lijkt me wel leuk om een serieus MyPark / Rec. center team te starten met een aantal mensen. Voorwaarde lijkt me dan wel dat je a: over een headset met mic beschikt, b: ook weet wat passing/assists geven is ;) en c: je man niet constant open laat (als ik mij aan een ding nog meer kan ergeren dan soloisten in MyPark, dan zijn dat figuren die of constant jouw man lopen te double teamen of totaal niet bezig zijn met defense)

Ik speel zelf een defensief ingestelde SG die veel vanuit playmaking perspectief speelt (type Bryant). Als we voor rec center gaan, lijkt het mij verstandig dat we niet met alleen maar PG's spelen.

[ Voor 12% gewijzigd door bakakaizoku op 11-01-2015 15:19 ]

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Im down, ben alleen niet zon super spreker via de headset.

Speel zelf SF maar zit er overna te denken om een nieuwe carrière te doen. Kijken of we eindelijk de face scan aan de praat krijgen. Zit te twijfelen of ik dan op de SF positie blijf of een keer iets anders probeer. Zit te twijfelen over SG en de PF positie. Maar kan ik dan nog wel mijn slashes inzetten? Ik focus op of 3 punters, of naar de basket.

Vind zelf dat team play in my park het vetste is. Vooral als je een goeie 3punt schieter hebt. Rec center is 5vs5 toch? Heb dit nog nooit gespeeld volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMac93

iMac93

Geleihoofd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 17:26:
[...]

Leuk om te lezen dat 't je weer wat verder heeft gebracht. Hopelijk zijn er inmiddels wel clubs die interesse in je hebben, vanaf dan zal 't steeds makkelijker gaan.

[...]

Voor zover ik weet verschilt de old gen (PS3 & Xbox) versie behoorlijk van de current gen (PS4, XBOne & PC) dus het zou kunnen dat niet iedereen die tutorials heeft. Ikzelf ben ze in de current gen versie nog niet tegen gekomen, maar ben er ook niet naar op zoek geweest. :)

[...]

Een duidelijke site met een nette uitleg over basketball, houdt wel in 't achterhoofd dat de regels binnen de NBB op meerdere punten flink verschilt van die in de NBA!
Het gaat al een pak beter, ben ondertussen basisspeler bij de Orlando Magics en maak ongeveer 20-25 punten per wedstrijd als center. Ook de assists gaan zeer vlot. Ik beheers ondertussen ook al redelijk goed om de tegenstander te 'box-outen' maar blijf wel problemen hebben met offensive en defensive rebounds, maar hier investeer ik wat meer in met de verdiende 'coins' dus ik hoop op beterschap hierin.

Offensief draait het wel lekker, maar met driepunters blijf ik nog veel last hebben dus ik heb nog heel wat te oefenen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:25
Voor de liefhebbers is NBA2K15 deze week bij de Mediamarkt in de aanbieding voor 39 euro (PS4 / XBOX ONE).

Na het lezen van jullie ervaringen ga ik hem deze week voor de Xbox One halen. Ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:13
Nyazzin schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:43:
Voor de liefhebbers is NBA2K15 deze week bij de Mediamarkt in de aanbieding voor 39 euro (PS4 / XBOX ONE).

Na het lezen van jullie ervaringen ga ik hem deze week voor de Xbox One halen. Ben benieuwd..
Ik zag deze toevallig net ook in de folder van de Media Markt. Hoewel ik er niet specifiek naar op zoek was heb ik al wel het nodige gelezen over 2k14 en 2k15 en gezien het enthousiasme van iedereen ga ik hier nog wel ff over nadenken :)

Ik zit alleen een beetje in dubio omdat ik ook nog redelijk veel FIFA 15 speel met wat vrienden, in pro clubs online. Ben een beetje bang dat dat dan weer gaat versloffen :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maiky1001
Even een lijstje met mensen voor een squadje te beginnen.
Tot nu toe voor de ps4:
-bakakaizoku
-good fella
-mariikvt
-maiky1001

Als er nog meer mensen zijn, vul de lijst gerust aan.
Ik zal straks iedereen even op psn toevoegen.

Heb zelf momenteel een SG, maar ben nog aan het twijfelen of ik deze gebruik of eventueel een PF of PG.

Wat zijn jullie posities btw? Zet deze anders even in de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Ik ben nu een PG met een rating van 87. Heb wel interesse om een team te vormen alleen ben niet super veel beschikbaar.
call_of_marty is mijn psn.

[ Voor 10% gewijzigd door Unbreukable op 12-01-2015 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
iMac93 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 08:01:
[...]

Het gaat al een pak beter, ben ondertussen basisspeler bij de Orlando Magics en maak ongeveer 20-25 punten per wedstrijd als center. Ook de assists gaan zeer vlot. Ik beheers ondertussen ook al redelijk goed om de tegenstander te 'box-outen' maar blijf wel problemen hebben met offensive en defensive rebounds, maar hier investeer ik wat meer in met de verdiende 'coins' dus ik hoop op beterschap hierin.

Offensief draait het wel lekker, maar met driepunters blijf ik nog veel last hebben dus ik heb nog heel wat te oefenen. :)
De Magic is een mooie club om voor te spelen, zeker als center zit je daar momenteel niet verkeerd, zoveel opties op die positie hebben ze niet (en ze missen Dwight Howard nog iedere dag). Zo kom je lekker veel aan spelen toe en vergaar je je upgrades een stukje sneller.
Wat me wel opvalt is je speelstijl zeg maar. Assists en driepunters zijn nou niet meteen wat je van een center verwacht, de traditionele center blinkt uit in rebounden, blocken, verdedigen in 't algemeen, aanspeelpunt onder de basket zijn en scoren uit close range. Nu zijn er in 't moderne basketball steeds meer hybride centers dus zo gek is 't niet, alleen voegt 't niet altijd lekker in een team. Als je als center bij de driepuntlijn staat heeft je team niks aan je met de rebound, dus misschien, omdat je meer een PG/SG achtige speelstijl hebt, vis je vaker achter 't net met rebounden dan eigenlijk zou moeten. Denk in die zin net als voetbal, een verdediger die constant mee naar voren loopt maakt zichzelf en 't team kwetsbaar. 't Kan wel werken, maar 't team moet 't wel op kunnen vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 02:08
Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 19:53:
Im down, ben alleen niet zon super spreker via de headset.
Het is niet zozeer om gezellig te ouwehoeren, maar wel super handig om te communiceren tijdens potjes. Het valt eerder op als iemand zegt dat hij vrij staat dan dat hij de pass button spammed ;)
Speel zelf SF maar zit er overna te denken om een nieuwe carrière te doen. Kijken of we eindelijk de face scan aan de praat krijgen. Zit te twijfelen of ik dan op de SF positie blijf of een keer iets anders probeer. Zit te twijfelen over SG en de PF positie. Maar kan ik dan nog wel mijn slashes inzetten? Ik focus op of 3 punters, of naar de basket.
(Small) Forwards moeten het juist hebben van hun penetratie skills en inside scoring/dunking (kijk bijv. naar Lebron), 3 pointers moet je eigenlijk over laten aan de guards aangezien die het meest rond de buitenlijn hangen.

Forwards: Focussen meer op inside scoring
Guards: Focussen meer op 3 pointers
Center: Post/Inside

Als ik het verkeerd heb, zeg het gerust ;)
Vind zelf dat team play in my park het vetste is. Vooral als je een goeie 3punt schieter hebt. Rec center is 5vs5 toch? Heb dit nog nooit gespeeld volgens mij.
Klopt, dat is wat we in FIFA kennen als pro clubs, alleen dan zonder dat je echt een club hebt.

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bakakaizoku schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:30:
[...]

Het is niet zozeer om gezellig te ouwehoeren, maar wel super handig om te communiceren tijdens potjes. Het valt eerder op als iemand zegt dat hij vrij staat dan dat hij de pass button spammed ;)

[...]

(Small) Forwards moeten het juist hebben van hun penetratie skills en inside scoring/dunking (kijk bijv. naar Lebron), 3 pointers moet je eigenlijk over laten aan de guards aangezien die het meest rond de buitenlijn hangen.

Forwards: Focussen meer op inside scoring
Guards: Focussen meer op 3 pointers
Center: Post/Inside

Als ik het verkeerd heb, zeg het gerust ;)

[...]

Klopt, dat is wat we in FIFA kennen als pro clubs, alleen dan zonder dat je echt een club hebt.
Je hebt hier gelijk in, nu speel ik ook SF, maar merkte toen dat je veel ruimte bij de 3 punters krijgt. Vandaar dat als ik open sta ik ze er ook ik knal ook, vraag me meer af wat het verschil tussen de Short en Power forward is. Effe wat filmpjes kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maiky1001
Als het goed is, heb ik bijna iedereen toegevoegd.

@goodfella, wat is je psn? Kan je gamertag op de mobiel niet zien.

Heb op dit moment een SG, maar ik neig naar een SF. Wat heeft de rest voor posities, dan pas ik me aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Maiky1001 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 17:25:
Als het goed is, heb ik bijna iedereen toegevoegd.

@goodfella, wat is je psn? Kan je gamertag op de mobiel niet zien.

Heb op dit moment een SG, maar ik neig naar een SF. Wat heeft de rest voor posities, dan pas ik me aan.
GoodxFella :) Ik speel overigens als PG, maar kan ook prima op de SG of SF spelen. Specialiteit is first and foremost assits, daarna athleticism en outside scorer. Kan wel eens wat stats posten als daar interesse naar is. Overall op dit moment een niet onaardige 82.

Heb overigens nog even gekeken waar die filmpjes nou staan: ze staan bij NBA Today in het menu onder 2kU.

[ Voor 20% gewijzigd door MoietyMe op 13-01-2015 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon omdat het kan:

https://www.youtube.com/p...-QoKErfgVaYOE5H18ayVsCacU
(Alle afleveringen van 2K University in een handige playlist.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:25
Gisteren NBA2K15 voor de Xbox One binnen gekregen. Natuurlijk gelijk uit de verpakking om te spelen. Helaas kwam het meerdere keren voor dat bij de 4% de installatie werd gestopt met de melding dat de schrijf vervuild of niet goed was. Gelukkig via onderstaande oplossing is het toch gelukt. Alleen moet er dan "even" 45 gb online worden overgehaald. Dit is vannacht wel goed gegaan. Toch wel slordig van Microsoft en 2K dat dit nog steeds niet is gefixt.

Afijn, de oplossing werkt als volgt:

1. boot the xbox one with internet connected

2. remove the bluray app ( if already installed)

3. install the bluray app

4. insert nba 2k15 disc

5. xbox one says there are updates available for nba2k15. accept these updates

6. install nba 2k15, it will error on 4%.

7. Remove nba 2k15 completely from your hard drive via My games and Apps

8. THIS IS THE MOST IMPORTANT PART, on your home screen press start on NBA 2K where it should say installation stopped, then click on manage game, you should be taken to a screen where it's just nba 2k, uninstall on this screen and on the same screen you can then click install and youre all set.

****NOTE**** This will take significantly longer than installing straight off the disk, what this will do is actually download the game to your xbox, so it could take a couple of hours or longer depending on your connection.

this will 100% work.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:49
Over het positieverhaal hierboven. Posities zijn ook maar een naampje. Je ziet in de echte NBA ook steeds meer wisselingen tussen de verschillende rollen en de daadwerkelijke posities. Om maar even wat voorbeelden op te noemen:
- Dirk Nowitzki is een Power Forward. Maar staat wel in de top 100 allertijden als het gaat om 3pt%. Hetzelfde geldt voor free throws. Staat hij met een carreer 88% op de 13e plaats van alle NBA spelers ooit. Dingen die een normale "big men" echt nooit kunnen halen.
- Dwayne Wade is een Shooting Guard, John Wall is een Point Guard. Voor beide posities moet je het vooral hebben van de jumpshot. Beide spelers zijn slecht in het schieten van driepunters. Mid Range komen ze nog aardig mee weg maar ze het moeten het vooral van layups, dunks, drives en inside penetration hebben.
- Matt Bonner is center. Maar met .4157 voor driepunters is hij wel #14 all time qua 3pt%.

En zo zijn er nog legio voorbeelden van spelers die andere dingen doen die totaal niet passen bij hun positie. Het gaat er vooral om hoe een team is opgebouwd en of de persoon maximaal benut wordt. Dirk is een PF. Maar dat is enkel vanwege zijn lengte. Als hij moet gaan verdedigen tegen een Zach Randolph dan legt hij het waarschijnlijk af puur omdat Zach veel sterker en zwaarder is. Dwayne Wade in het 2013-2014 rooster van de Heat werd niet gemist om zijn 3 punt schot. Daar had je LeBron, Ray Allen, Chalmers en Battier rondlopen. En van de bank had je nog Allen en Lewis.

Met andere woorden: Probeer gewoon een speler te maken die goed aansluit bij wat je nodig hebt. De regel is een beetje:
- Hoe kleiner de speler, hoe sneller en dynamischer hij is.
- Hoe meer spiermassa de speler heeft, des te slechter is hij als (midden)lange afstandsschutter. Maar wel weer handig voor post play, hookshots en verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Hoe werkt die dunk contest? Heb precies 0 punten behaald. Waarom staat er nergens wat de bedoeling is?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unbreukable schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 00:18:
Hoe werkt die dunk contest? Heb precies 0 punten behaald. Waarom staat er nergens wat de bedoeling is?!
Effe op youtube kijken, komt er op neer dat je met je je eerste druk de jump in zet, en daarna met de 2de druk de dunk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Op youtube heb ik niemand kunnen vinden die beschrijft wat de handelingen zijn die je moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je ziet toch gewoon een balkje onderaan? Dan moet je toch gewoon op de gevraagde knop drukken op het juiste moment?

Over welke versie heb je het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.youtube.com/watch?v=RFBmYZWs290

Op ongeveer 2.10 zie je hem zelf spelen. Ik heb het zelf nog niet gehad maar voor zo ver ik kan zien is het een kwestie van op het juiste moment drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Is dat het enige wat hij doet? 2x snel achter elkaar drukken? Of houdt hij hem ingedrukt en laat hem pas los bij het 2e vierkantje? verder doet hij niks met bijvoorbeeld het rechterpookje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet eerlijk zeggen ik heb geen idee, nog nooit een dunk contest gedaan. Alleen de 3 punter.

Gisteren mijn eerste seizoen met de Raptors afgemaakt, Thunders in de Finals verslagen, en MVP geworden.
Poppetje begint nu beetje fijn te worden, denk maar weer is MyPark opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:49
Missschien een rare vraag maar is het mogelijk om snel de bal in te bounden? Speel zelf nog de oude versie (NBA2K14) op de PlayStation 4 en speel vaak met de Wizards. Wizards moeten het echt van de snelle guards hebben. Maar het inbounden duurt zo verschrikkelijk lang:
- Of er komt weer een leuk schermpje met wat "real stats" voorbij zetten waardoor je vijf seconden moet wachten en de defense van de tegenstander alweer staat.
- Of de coach gooit er weer ff lekker een timeout tegenaan (gelukkig op handmatig te zetten). Want mij god, hoe vaak die wel niet een paar fastbreakpoints mijn neus heeft doorgeboord...
- Geen stats en coach die in de weg zit? De inbounder komt op zijn dooie gemak de bal even halen, sjokt naar de baseline toe en drie uur later gaat ie een keer op z'n gemak de bal inbounden.

Door al dat geklooi komt de snelheid van het team echt zelden uit de verf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 16:17
Gisteren Legend geworden in MyPark! MyPark is zo geweldig, spelen er hier meer mensen MyPark?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Heb vorige week voor het eerst in MyPark gespeeld. Was best vet. Wat ik wel jammer vind is dat iedereen de show probeert te stelen ipv effectief te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Ik vind MyPark eerlijk gezegd echt kut, zoals MB23 ook zegt doet iedereen het voor zichzelf; het hele team element raakt een beetje verloren, en dat is jammer. Dan vind ik de MyCareer modus een stuk leuker. Het lijk mij ook leuk om met een daadwerkelijk team online tegen elkaar te spelen (5v5 dus), weet alleen niet of dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Laatst online: 11-08 13:00
Nu op steam voor 16,49
Ga hem na mijn positieve ervaring tijden een gratis weekend (zie paar pagina's terug) nu halen

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Polbeer91 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 16:55:
Nu op steam voor 16,49
Ga hem na mijn positieve ervaring tijden een gratis weekend (zie paar pagina's terug) nu halen
En dan te bedenken dat ik er een paar maanden geleden nog 70 euro voor heb betaald op PSN :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maiky1001
Good Fella schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:02:
Ik vind MyPark eerlijk gezegd echt kut, zoals MB23 ook zegt doet iedereen het voor zichzelf; het hele team element raakt een beetje verloren, en dat is jammer. Dan vind ik de MyCareer modus een stuk leuker. Het lijk mij ook leuk om met een daadwerkelijk team online tegen elkaar te spelen (5v5 dus), weet alleen niet of dat kan.
Dit is mogelijk in het Jordan Rec center. Zaak is alleen om een squad bij elkaar te krijgen van 5...

Ik ben nog altijd in voor wat potjes online in MyPark. So let me know..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stenn
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-06 21:54
Iemand hier die de game op de Xbox One inmiddels zat is? Ik wil NBA 2k15 erg graag een keertje proberen, maar vind +/- 55 euro voor een 6 a 7 maanden oude game nogal prijzig. Tweedehands krijg ik nergens iets gevonden.

edit: Aankomend weekend is de game volgens Xbox Wire gratis te spelen op de Xbox One! Mocht je na dit weekend over willen gaan tot koop, dan wordt de digitale aankoopprijs verlaagd met 40%. Alle achievements en save-games die je in het aankomend weekend haalt en aanmaakt gaan mee naar je gekochte versie. De prijs van de digitale versie is 75 euro. Dit is de promotiebundel die je naast een digitale aankoop ook 15.000 VC coins oplevert. Wat je daar aan hebt weet ik niet, ik heb de game zelf nog nooit gespeeld.

bron: http://news.xbox.com/2015...-this-weekend-on-xbox-one

[ Voor 59% gewijzigd door Stenn op 22-04-2015 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ynnck1
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21-08 13:19
Sinds gisteren heel raar probleem opgedoken op PC, elke keer ik NBA opstart kan ik voorbij het splash screen / scherm met de teams en kan ik ongeveer 30 tal seconden het menu zien. Na die 30 seconden stopt de hele pc ermee ( simpele freeze ).

Ik heb al drivers geupdate, NBA opnieuw geïnstalleerd maar helaas was dat geen oplossing..

Ervoor werkte het spel perfect.
Er is ook geen nieuwe hardware of dergelijk geïnstalleerd..

Specs :
AMD FX4100
HD 6950 XFX 2GB
MSI 890FXA-GD70

Iemand hier misschien een oplossing voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Nvm opgelost :)

[ Voor 102% gewijzigd door SC4RF4C3 op 25-06-2015 01:28 ]

Pagina: 1 2 Laatste