Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07:42

n2theb

Tweakers Abonnee

taker1987 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:34:
[...]

geen idee dat zie ik dan wel weer .. ik wil nu gewoon zoveel mogelijk vc sparen en dan daarna lekker los op my team en my park ... misschien maak ik inderdaad een 2de char aan en die dan volledig upgraden en als ik dan mn eerste char kwijt ben dan is dat gewoon jammer maar deal with it .. zolang de glitch of bug nog werkt moet je er gebruik van maken .. 2 ton vc is gewoon 50 euro waard he ;) paar dagen door simmen en dan ermee stoppen en dan my team onveilig maken met duurdere kaarten _/-\o_
Dus hoeveel heb je al gespaard? haha! 2 ton aan vc? Je krijgt 800 per potje ipv 300 of wordt het al meer per seizoen etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 13:33
hall of fame 12 min quarter, is 800 vc per pot als je simt ingame. ;)

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 09:10
Punkbuster schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:46:
,
ik zit nu op max 1000 vc per game als ik sim doe .. mijn salaris is nu 405 . net de finale gewonnen met de bulls en daarna kreeg ik een free agency melding , dus kon 3 teams kiezen en heb de caveliers en de bulls gekozen , de bulls bood me meer geld terwijl de cavs me meer minuten gaf ,

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Punkbuster schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:46:
Verdien je niet meer VC hoe meer seizoenen je draait..? Beetje raar als je seizoen 5 zit en maar 300 verdiend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
ja je kan onderhandelen als je free agent bent, maar op hall of fame is het mulitplier 2.0

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Valt mij overigens op dat ik via de app echt makkelijk aan het winnen ben. Inmiddels 3 uncommon en 2 rares in de basis boven de 85+. Je pakt gewoon alle poppetjes met weinig wins en loses en je wint elk potje in quick game.

Is seizoen moeilijk? Ik moet een volledig deck hebben voordat ik daar aan begin, maar heb echter al wat mannetjes gebruikt om te trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robkazoe schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 22:59:
Ik word echt oprecht verdrietig van MyTeam. Vanavond twee potjes gespeeld. Tegen de Celtics loop je zo overeen en niets aan het handje. Bij de Jazz weer mijn handen vol aan en in dubbel OT verloren. En nu vind ik verliezen niet zo heel erg (naja, wel een beetje). Maar ik heb gewoon het gevoel dat de computer onterecht voordeel heeft ten opzichte van mij.
....
Ik ervaar dit helemaal niet zo. Ik heb nu 12 teams verslagen met vrij weinig moeite. Heb alleen 3x in het begin verloren. Voor de rest gaat het allemaal wel redelijk. Het is ook wel zaak dat je door middel van je coaching / defensive settings je aanpast aan het team waar je tegen speelt natuurlijk. Alles op "auto" laten staan gaat het niet makkelijker maken voor je.

Laat je de computer alleen? Dan schieten ze raak. Of het nou een drie of een tweepunter is, hij ligt er 95% van de tijd in. Sta ik wagenwijd open? Dan mis ik echt veel te veel. Het aantal schoten dat Butler heeft gemist nadat hij helemaal open stond, is niet meer op twee handen te tellen. En ik heb hem pas 4 wedstrijden gebruikt.

Ik merk hier niet zo veel van. Zal er ook aan liggen wie je vrij laat staan natuurlijk. Geen idee wat je hier aan kan doen. Kobe mistte ook vaker dan dat hij raakt bij mij. Maar zal ook aan het type schoten liggen wat ik hem gaf. Probeer nu vooral te wachten op een close-out - Pump fake - drive te maken. Wachten tot er wordt geroteerd in de defense en te passen naar een andere open man of makkelijk score inside.

Pick en rolls werken gewoon NIET. Telkens als ik een pick aanvraag (ongeacht of het Boogie of Gortat is), smeert de tegenstander en zo langs heen waardoor het schot wat volgt contested is en er dus niet in gaat.
Vervolgens voert de computer pick en rolls uit en al mijn teamgenoten blijven er achter hangen. Gevolg: Drive naar de basket of een 3 punter om je oren.
.

Pick en Roll werkt echt prima bij mij. Niet 100% van de tijd natuurlijk , maar ik heb er niet zo veel moeite mee als hoe jij het beschrijft. Probeer je verdediger met een dribble move in de screen te lopen. Begin deze move al voordat de screen staat zodat hij (als jij eenmaal in beweging bent) er ook vol in loopt. Ik heb zeker 6 / 7 easy buckets per wedstrijd op deze manier. Of mooi open jumpers.

L2 voor pressure defense werkt gewoon niet. Bijna iedereen loopt er omheen. En niet alleen de snelle spelers zoals een I. Thomas maar ook poeptrage centers zoals Gobert lopen je zo voorbij.

Geen problemen mee. Tuurlijk komt iemand er wel eens langs. Maar ik heb vaker dat ik prima kan bewegen dan dat ik opeens "de weg kwijt ben" op defense. Practise makes perfect?

Ik word daarnaast gewoon erg moe van mijn computer medespelers. Als er "iso" gespeeld wordt, dan gebeurt het gewoon regelmatig dat er tegenstanders beginnen te lopen en dat de verdediger hem gewoon "opeens" kwijt is.
Het lijkt net alsof je Shaqtin a Fool zit te kijken met allemaal Otto Porter Jr's in jouw manschappen rondlopen.
.

Eens. Sommige plays worden gewoon niet gelopen. Spelers blijven stil staan , of staan hopeloos in de weg. Enige plays die wel werken zijn die quick plays (post up / cut to basket). Een nuttig playbook hebben heeft bijna geen zin want je gebruikt het toch niet echt..

Heb gisteren ook zelf weer wat potje gedaan. Ik speel zelf steeds meer met bouncepasses / lob passjes en merk dat als je ze op het juiste moment gebruikt je de defense (vooral op een fast break) makkelijk kan verslaan.

Gisteren weer 2 packs gekocht en daaruit heb ikkkkkk: LaMarcus Aldrige en Paul Millsap gehaald. Zeker niet slecht dus :D.

Starting 5 is nu:

- Teague
- Bryant
- Millsap
- Aldridge
- Jefferson

Milldsap kan de meeste SF wel overpoweren. Als de SF van de tegenpartij te snel is zet ik Kobe op SF en Courney Lee van de bank op SG. Als ik een relatief kleine Center heb als tegenstander heb ik ook Brooke Lopez nog op de bank zitten. Het begint dus ergens op te lijken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aantal jaar geleden voor het eerst een NBA-spel gekocht (2k14 voor PS3). Destijds niet heel erg veel gespeeld, maar vond het destijds al een erg mooi en leuk spel. Inmiddels ben ik na het zien van de beelden van 2k16 even langs de winkel geweest, had tenslotte nog een waardebon liggen... Dit keer NBA 2k16 op de PS4. Wat een prachtig spel, grafisch en qua sfeer echt mijlenver vooruit op andere sportgames (lees: PES/FIFA).

Het enige wat ik wel mis is een training-modus. Er zitten wel een paar tutorial-filmpjes bij, maar daar red ik het niet mee. Bij PES heb je een redelijk uitgebreide training-modus waar alles aan bod komt. Waar ik vooral problemen mee heb is het verdedigen, ze lopen me zelfs op Rookie continu aan alle kanten voorbij. Aan andere kant blijven ze er wel mooi voor staan. :9

Iemand hier tips voor? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 10:53:
Het enige wat ik wel mis is een training-modus. Er zitten wel een paar tutorial-filmpjes bij, maar daar red ik het niet mee. Bij PES heb je een redelijk uitgebreide training-modus waar alles aan bod komt.
Training modus komt als je in 2de seizoen in career raakt. Wanneer je je college & rookie season gehad hebt ben je vrij om te doen wat je wil. Een dagje vrij om te trainen of een dagje voor conferenties of dagje met fans etc.

Als je een stukje terug lees dan zie je nog tips betreft verdedigen.

[ Voor 42% gewijzigd door n2theb op 08-10-2015 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n2theb schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 11:12:
[...]

Training modus komt als je in 2de seizoen in career raakt. Wanneer je je college & rookie season gehad hebt ben je vrij om te doen wat je wil. Een dagje vrij om te trainen of een dagje voor conferenties of dagje met fans etc.

Als je een stukje terug lees dan zie je nog tips betreft verdedigen.
Bedankt, daar ga ik vanavond maar even aan beginnen dus! En ook even teruglezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:47
Kijk, daar kan ik wat mee. Over Pick en Roll: Als je eerder loopt, heb je dan geen kans dat het een illegal screen wordt (screen staat nog niet en speler loopt er al in)?

En misschien moet ik ook maar betere schutters kopen en meer op mijn timing letten. Hopelijk gaat het vanavond beter.

Het trainingsverhaal mis ik overigens ook wel. Je hebt alleen de video's die niet heel duidelijk zijn. Training heb je wel in MyCarreer maar daar leer je niet alle combinaties. Het zijn enkel plays die je moet uitvoeren en niet hoe doe ik een step back jumpshot.

[ Voor 24% gewijzigd door Robkazoe op 08-10-2015 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Rob : Illegal screen heb ik nog geen 1x gekregen bij MyTeam. Al wel 100x met MyCareer als ik met mn PF te laat was met screenen :P

Er zijn wel een aantal chille schutters (silver cards) die je zou kunnen proberen van auction house te halen. Bijvoorbeeld JJ Reddick / Courtney Lee / Jodie Meeks / Kevin Martin / Rasua Butler. Geen idee hoe duur ze zullen zijn op de AH. Maar altijd leuk om even te kijken of je je team kan verbeteren natuurlijk :)

Heb je niet zoals in voorgaande jaren in training /"Freestyle" zo'n optie waar je alle moves kan kijken en kan oefenen in je ééntje? Dit zat er namelijk altijd wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Daar moet Beal natuurlijk komen. Je bent Wizard fan of je bent het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robkazoe schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 15:25:
Daar moet Beal natuurlijk komen. Je bent Wizard fan of je bent het niet ;)
http://2kmtcentral.com/16/players/2456/bradley-beal

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
dubbel

[ Voor 95% gewijzigd door taker1987 op 08-10-2015 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Iemand die vanavond tot laat online is en my park of my team wil doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
MyPark zit ik al op.. ;)

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Ik ben er rond half 12 pas denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
net in my team domination de new york knicks verslagen , had de 3 kaartjes geopend en in het laatste kaartje zit carmelo anthony! ik had 7500 mt en daar van het ik een pakketje gekocht , en wat zit er in!! LEBRON JAMES !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

taker1987 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 08:55:
net in my team domination de new york knicks verslagen , had de 3 kaartjes geopend en in het laatste kaartje zit carmelo anthony! ik had 7500 mt en daar van het ik een pakketje gekocht , en wat zit er in!! LEBRON JAMES !
Haha zo! Dat schiet lekker op inderdaad! :). Wat is je starting 5?

Ik heb gisteren Dallas en Toronto verslagen. Heb Chandler Parsons (van Dallas) er bij en uit de kaartjes tegen Toronto zat niet veel nuttigs. Kwam net wat punten tekort om een pack te kopen van 4250. Dus vanavond weer ff een potje doen en dan kijken of ik mijn team weer wat kan uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-09 23:15
Wat raden jullie aan om met MyTeam te beginnen, om snel even normale line up te krijgen?

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Domination spelen. Krijg je al standaard snel wat zilveren kaartjes mee binnen. En met de MT die je scoort kun je of bieden op de market of nieuwe packs kopen.
taker1987 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 08:55:
Dat is kut voor. Nu heb je twee spelers die op de 3 kunnen spelen. :P Het is maar goed dat beide spelers ook op de 4 kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Robkazoe schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:17:
Domination spelen. Krijg je al standaard snel wat zilveren kaartjes mee binnen. En met de MT die je scoort kun je of bieden op de market of nieuwe packs kopen.

[...]

Dat is kut voor. Nu heb je twee spelers die op de 3 kunnen spelen. :P Het is maar goed dat beide spelers ook op de 4 kunnen spelen.
haha jah inderdaad. maar nu is het wachten hoe het in de nba gaat met de spelers en dan proberen om voor de hoogste prijs te verkopen .

[ Voor 11% gewijzigd door taker1987 op 09-10-2015 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robkazoe schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:17:
LeBron kan je overal kwijt joh. ;). 1 2 3 en 4. Dus mogelijkheden zat.

Heb jij nog een beetje kunnen spelen gisteren Rob?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
0. Was laat uit mijn werk en ben praktisch meteen mijn bed in gedoken toen ik thuis was. Maar het is bijna weekend :D

Heeft iemand gisteren nog throwback thursday packs gescoord?

[ Voor 21% gewijzigd door Robkazoe op 09-10-2015 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robkazoe schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:18:
0. Was laat uit mijn werk en ben praktisch meteen mijn bed in gedoken toen ik thuis was. Maar het is bijna weekend :D

Heeft iemand gisteren nog throwback thursday packs gescoord?
Ik heb er 1 gekocht. Zat Joe Johnson in uit '05 ofzo. Maar die heeft zon rete trage release dat iedereen al een closeout op hem kan maken en ieder schot contested is. Dus die heb ik op auction house gegooid haha.

http://2kmtcentral.com/16/players/4570/joe-johnson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Hoeveel kostte zo'n pakketje? Denk dat je er wel minimaal 3000 MT voor moet krijgen dus heb je er al een groot deel weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Ik zit echt zwaar te twijfelen of ik James moet verkopen . Ik wil er sws 2 ton mt voor hebben en hopelijk kan ik dan de speler weer kopen naar dan goedkoper en die ook zsm verkopen . Risico waard of denken jullie dat James meer op kan leveren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
als ik nu mijn volledige team op het beste van het beste zet dan is dit mijn team als volgt ....

PG Chris Paul
SG Dwayne Wade
SF Lebron James
PF Chris Bosh
C Dwight Howard

op de bank
Carmelo Anthony
Connie Hawkins
Tony Parker
Gordon Hayward
Al Horford
Hassan Whiteside
Isaiah Thomas
Brandon Jennings

2 paarse kaartjes en de rest allemaal goud

LIVE STREAM STAAT WEER AAN !

http://www.twitch.tv/takermart

[ Voor 8% gewijzigd door taker1987 op 09-10-2015 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Ik krijg geen vc meer , niet voor gespeelde matches maar ook niet van simmen . Meer hier last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Ik niet. Ik merk wel dat de servers heel traag zijn. Liep net al 2 keer vast in de store

Weet iemand al hoe je alle badges unlockt? Ik heb er pas 1 die je kan upgraden

[ Voor 30% gewijzigd door wauzer op 11-10-2015 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
wauzer schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 11:12:
Ik niet. Ik merk wel dat de servers heel traag zijn. Liep net al 2 keer vast in de store

Weet iemand al hoe je alle badges unlockt? Ik heb er pas 1 die je kan upgraden
Het zijn eigenlijk alle zelfde badges als in 15, maatje van mij heeft al 52 badges... :o

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Zo dan, doet ie snel.
Verdien je ze ook t zelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Ja bij de meeste wel

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
taker1987 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 20:50:
als ik nu mijn volledige team op het beste van het beste zet dan is dit mijn team als volgt ....

PG Chris Paul
SG Dwayne Wade
SF Lebron James
PF Chris Bosh
C Dwight Howard

op de bank
Carmelo Anthony
Connie Hawkins
Tony Parker
Gordon Hayward
Al Horford
Hassan Whiteside
Isaiah Thomas
Brandon Jennings

2 paarse kaartjes en de rest allemaal goud

LIVE STREAM STAAT WEER AAN !

http://www.twitch.tv/takermart
Als je hier even naar het overzicht kijkt:
http://2kmtcentral.com/16/players/theme/current/position/3
Dan heb je de #1, #3 en gedeelde #6. Als je James verkoopt hou je dus de #3 en (gedeelde) #6 over. Melo kan punten produceren en is net als James gewoon een hele goede op de 3 en op de 4. Dan hou je Hayward over als backup en die is qua MT waarde zwaar ondergewaardeerd. Veel betere 3 point shooter dan Melo en LeBron, alleen het driven naar de hoop is ie gewoon beduidend minder in.

Ik vraag mij alleen af of je echt 200K MT voor LeBron kunt krijgen. Op 2K MT Central zie je bedragen van rond de 80K voorbij komen.

Zelf dit weekend MVP en kampioen met de Jazz geworden + Finals MVP. Had in de eerste ronde van de playoffs de eerste vier wedstrijden gesimt en toen werd er ééntje krap gewonnen en de andere drie dik verloren. Vanaf dat moment maar alle wedstrijden stelselmatig zelf gespeeld: 35 punten, 14 rebounds en 4 blocks gemiddeld per game gehaald. Afijn, hebben we dat ook weer gehad. Ik zit al maxed qua reguliere stats. Moet alleen mijn trainingstats nog allemaal behalen + ik wil alle connections nog "afgewerkt" hebben ivm de MyTeam cards en VC.

Maar dat laatste gaat nog niet echt superfijn. Als je wedstrijden simt vanuit de kalender dan kun je enkel eindigen op een dag dat een wedstrijd is (en dus niet op een offday). Als je een wedstrijd start en simt tot het einde, dan skipt hij de offday's en eindigt hij op de kalander dus weer op een dag dat je een wedstrijd moet spelen. Enige manier waardoor je een beetje snel kan doorspelen is door jezelf 6 fouls te geven. Maar dat kost meestal ook wel een minuut of 5 om dat te realiseren. Met andere woorden, dit kan nog wel eens lang gaan duren.

In Domination heb ik de Nets volgens mij recent verslagen. Had ik ook weer eens twee wedstrijden voor nodig. Contested layups en jumpshots gingen er aan hun kant weer wel in. Vrije jumpers van mijn kant raakt meer rim dan het netje. Tweede wedstrijd vervolgens weer met 25 punten verschil winnen. Er is af en toe echt geen peil op te trekken.

[ Voor 38% gewijzigd door Robkazoe op 12-10-2015 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Ik heb 120 games op de manier gespeeld, met 6 fouten per game ;) alleen dan word je 99 overall

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Punkbuster schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:26:
Ik heb 120 games op de manier gespeeld, met 6 fouten per game ;) alleen dan word je 99 overall
Het schijnt dat je voor de gym upgrades ook helemaal de workouts niet hoeft te doen. Enkel de gym inlopen en hem meteen weer afsluiten schijnt voldoende te zijn. Kun je dat bevestigen Punk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Als je die workouts doet, zie je erna toch je voortgang voor die gym rat badge?
Of heb jij t alleen over de upgrades zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ik wist dit zelf ook in eerste instantie niet. Maar als je niet de gym in gaat, kan je mannetje maar maximaal level 87 of 88 worden. De laatste paar punten om tot 99 te komen, moet je behalen door de workouts in de gym te doen. Daarmee verbeter je tijdelijk je stats maar krijg je er op den duur ook nieuwe permanente bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Ja klopt, dat wist ik. Maar ik doe heel braaf die suffe oefeningen. Maar dat hoeft dus niet (hoop ik).

Weet jij toevallig na hoeveel trainingen je weer upgrade krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Nee hoeft niet, erin lopen en dan gelijk quit.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
wauzer schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:59:
Ja klopt, dat wist ik. Maar ik doe heel braaf die suffe oefeningen. Maar dat hoeft dus niet (hoop ik).

Weet jij toevallig na hoeveel trainingen je weer upgrade krijgt?
Geen idee, heb ze tot nu toe allemaal overgeslagen dus moet er nog aan beginnen.

@Punk: Bedankt. Snel maar even doen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Doen jullie overigens die meetings voor geld en kaarten? Want ik zit altijd te denken ik moet die meetings doen maar eigenlijk ook wel trainen en dan meestal kies ik dan toch voor meeting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
n2theb schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 12:30:
Doen jullie overigens die meetings voor geld en kaarten? Want ik zit altijd te denken ik moet die meetings doen maar eigenlijk ook wel trainen en dan meestal kies ik dan toch voor meeting...
Probeer t af te wisselen, die kaartjes wil ik wel hebben voor ik met MyTeam echt ga beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ik heb voornamelijk mijn tijd in de connections gestopt en een heel klein beetje in de reclames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds deze week ook NBA2K16. Wat een gave game zeg!

Ik heb in een vaag verleden (10 jaar ofzo) al een game uit deze serie gespeeld en het valt me op dat deze toch beduidend moeilijker is.

In de mycareer mode kon ik de high school games vrij makkenlijk winnen. De college games wordt ik afgemaakt.

In myleague is het helemaal erg, daar staat het na 2 kwarten gerust 3 - 30 of iets dergelijks.

Wat is de handigste manier om deze game te leren en beter te worden? Ik heb het idee dat de game zelf niet echt noob friendly is, en behalve wat kort filmpjes is er niet veel uitleg.

Ik wordt op deze manier niet echt beter heb ik het idee.

Iemand tips?

Ook erg simpele dingen snap ik niet, als ik bijvoorbeeld gewoon drive krijg ik enorm veel steals om mijn oren, als ik probeer te stealen krijg ik reach in fouls om mijn oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 21:29:
Sinds deze week ook NBA2K16. Wat een gave game zeg!

Ik heb in een vaag verleden (10 jaar ofzo) al een game uit deze serie gespeeld en het valt me op dat deze toch beduidend moeilijker is.

In de mycareer mode kon ik de high school games vrij makkenlijk winnen. De college games wordt ik afgemaakt.

In myleague is het helemaal erg, daar staat het na 2 kwarten gerust 3 - 30 of iets dergelijks.

Wat is de handigste manier om deze game te leren en beter te worden? Ik heb het idee dat de game zelf niet echt noob friendly is, en behalve wat kort filmpjes is er niet veel uitleg.

Ik wordt op deze manier niet echt beter heb ik het idee.

Iemand tips?

Ook erg simpele dingen snap ik niet, als ik bijvoorbeeld gewoon drive krijg ik enorm veel steals om mijn oren, als ik probeer te stealen krijg ik reach in fouls om mijn oren.
check yt video,s en probeer alles wat je ziet zelf ook te proberen , dan zul je zien dat je er uiteindelijk beter in word . ik denk dat dit de beste manier is in het begin om het door te krijgen .. de laatste 10 jaar is de serie enorm beter en inderdaad moeilijker geworden ..

zeker als je 10 jaar dit niet meer gespeeld hebt dan raad ik je dat zeker aan .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
hahaha ik zit nu in 2020 nog steeds bij de bulls .. maar waar ik enorm om moest lachen is de enorm extreem kleine coach tegenover de bulls spelers ! het is een aziaat van misschien 1m50 of 60 ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

taker1987 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 23:36:
hahaha ik zit nu in 2020 nog steeds bij de bulls .. maar waar ik enorm om moest lachen is de enorm extreem kleine coach tegenover de bulls spelers ! het is een aziaat van misschien 1m50 of 60 ....
Haha teminste nog iets te lachen dan tijdens een potje? ;) hahaha.

Ik was gisteren ook aan het simuleren door in potje te eindigen en geld te vangen.. kwam ik er achter dat mijn vrije dag dus weg was.. dus volgende keer speel ik het potje voor de vrije dag gewoon wel en als er 2 achter elkaar zijn dan speel ik alleen het begin van 1ste van de 2 potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
@N2theb: Lees Robkazoe in "[Multi] NBA 2K16" eventjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Ja ik had het wel gelezen, maar kwam er pas gisterenavond achter. Dus was niet zo slim haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Gisteravond weer wat MT en VC bij elkaar gespeeld. Dus een pack of 6 open gemaakt met de hoogste winkans. Helaas alleen maar niet noemenswaardige zilvers erbij gekreen. Toen had ik nog 5K MT over en maar besloten om Gordon Hayward van de Jazz te kopen. Lineup nu:

PG: Wall (backup: Isaiah Thomas)
SG: Oladepo (backup: Butler, sleept voor bijna 30 minuten dus ook op SF backup)
SF: Hayward (backup: Covington al krijgt ie weinig minuten en zal dat voornamelijk Butler zijn)
PF: Randle (backup: Gibson)
C: Cousins (backup: Gortat)

Vervolgens twee wedstrijden gespeeld. Eerst tegen Charlotte en die won ik vrij eenvoudig. Vervolgens de Bucks. Ook die versloeg ik vrij makkelijk. Maar daar bleef ik steken op 580 MT en dat was toen niet meer voldoende om uberhaupt één pack te krijgen. Beetje jammer dus. Moet even kijken wat ik nu ga doen. Heb denk ik drie opties:

- Run And Gun spelen.
- Moeilijkheidsgraad omhoog.
- Meer minuten gaan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

De MT die je spaart in de app die is dus ook voor in het spel? Ik dacht dat het alleen met de app te maken had. Welke gamemode kan je het gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
MT = MyTeam currency.
VC = Virutal Currency en kun je overal gebruiken (Carreer, MyTeam).

Als je alleen gaat kijken bij MyTeam, dan kun je daar packs kopen. Alleen kost een pack in MT altijd veel minder dan VC. En aangezien je MT alleen in MyTeam kunt gebruiken zou ik MT dus vooral gebruiken voor MyTeam kaartjes en VC voor de overige onderdelen in het spel. Mocht je VC over hebben, kan dat altijd nog wel naar MyTeam toe gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Ik ga dan nu maar zoveel mogelijk MT verzamelen via de app en dan kijk ik binnenkort wel naar my team in het spel.

Speelt iemand hier dat season in de nba app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Heb Windows Phone dus helaas niet :( Maar volgens mij speelt Taker-Mart het wel.

reviews: Najaarsgames: vijf recent verschenen titels besproken
Review van Tweakers staat online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Robkazoe schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 13:43:
Heb Windows Phone dus helaas niet :( Maar volgens mij speelt Taker-Mart het wel.

reviews: Najaarsgames: vijf recent verschenen titels besproken
Review van Tweakers staat online.
ik speel het inderdaad maar heb me er nog niet echt in verdiept als ik eerlijk ben .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
is er iemand in voor my league ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Euhm, wat doet MyLeague?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
ik heb even gekeken wat my team precies is .
dit is gewoon een seizoen wat je speelt tegen andere mensen inclusief trades en finals .
keuze uit 14 tot 82 games , 6 tot 12 minuten per match .

trades werken uiteraard net als in my gm met de salary cap .

lijkt me tof om met jullie dit te doen en uiteraard de beste nba 2k speler van tweakers te worden _/-\o_

weer een edit ! het is gewoon MY GM maar dan online _/-\o_ _/-\o_

er missen dan wel een paar dingen wat in my gm wel zit , zoals stadion upgrades en manager upgrades maar je kan wel team relocation doen , scouten en trainen .

[ Voor 74% gewijzigd door taker1987 op 13-10-2015 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
mensen die interesse hebben in een goeie Nederlandse basketbal pot ,

http://www.rtvnoord.nl/live2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maiky1001
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-10 21:46
Iemand nu online?

PSN: Maiky1001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
ik zit met rob in my park , je mag joinen als je wilt . voeg me maar toe op psn , taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maiky1001
Je staat nog steeds in mijn lijst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Maiky1001 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 22:08:
Je staat nog steeds in mijn lijst ;)
jah inderdaad :P je mag ons joinen als je wlt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

taker1987 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:21:
mensen die interesse hebben in een goeie Nederlandse basketbal pot ,

http://www.rtvnoord.nl/live2
Moest jij niet daar in de zaal zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Op reddit staat dat die Sim glitch is verholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robkazoe schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:45:
Gisteravond weer wat MT en VC bij elkaar gespeeld. Dus een pack of 6 open gemaakt met de hoogste winkans. Helaas alleen maar niet noemenswaardige zilvers erbij gekreen. Toen had ik nog 5K MT over en maar besloten om Gordon Hayward van de Jazz te kopen. Lineup nu:

PG: Wall (backup: Isaiah Thomas)
SG: Oladepo (backup: Butler, sleept voor bijna 30 minuten dus ook op SF backup)
SF: Hayward (backup: Covington al krijgt ie weinig minuten en zal dat voornamelijk Butler zijn)
PF: Randle (backup: Gibson)
C: Cousins (backup: Gortat)

Heb denk ik drie opties:

- Run And Gun spelen.
- Moeilijkheidsgraad omhoog.
- Meer minuten gaan spelen?
Ziet er uit als een leuk team. Ik wissel vaak af met Run in Transition (Wall / Oladipo / Hayward moet dat mee kunnen). Of je speelt feed the post / pick and roll offense. Zodra je door hebt hoe je de screen kan lezen is het gegarandeerd makkelijk assist en scoren. Dan heb je zo +12 MT per bucket. Meer minuten gaan spelen kan helaas niet. MyTeam games zijn gebonden aan de 6 minuten per kwart. Moeilijkheidsgraad verhogen is wel een optie. Maar als je dan maar de helft minder scoort schiet dat natuurlijk ook niet op. Maar dat is het proberen wel waard ;).

Ik zag op de vorige pagina een discussie over of je 120k zou kunnen halen voor Lebron James. Dat ligt er dan aan welke kaart je trekt. Je hebt "current player" cards en "dynamic rating" cards. De dynamic rating cards zijn een stuk meer waard op het Auction house omdat die mee schalen met de prestatie van de speler over het NBA seizoen. Natuurlijk zijn de dynamic rating cards op dit moment nog gelijk aan de "normale" kaarten. Maar over een weekje begint het NBA seizoen en kunnen deze dus erg veel MT waard worden.

http://2kmtcentral.com/16/players/8646/lebron-james (dynamic)
http://2kmtcentral.com/16/players/1013/lebron-james (current)

Ik had het geluk dat ik Anthony Davis uit een pack haalde. Die heb ik verkocht op Auction House en 80.000 MT voor gevangen O-) . Daar heb ik dus mooi wat kaartjes voor kunnen halen.

Mijn team ziet er nu as volgt uit:

PG - Westbrook (backup Jeff Teague / Kyle Lowry)
SG - Bryant (backup 98 Eddie Jones / '00 Tracy Mcgrady)
SF - Hayward (backup Paul Millsap / 70' Connie Hawkins)
PF - Aldridge (backup Griffin)
C - Jefferson (backup Brooke Lopez)

Ik heb net de Wizards verslagen. En ben nu bij de Grizzlies. Vanavond maar eens proberen of ik die kan verslaan. Ik kom tot nu toe maximaal aan de 770 / 790MT per wedstijd. Helaas is dat als ik eenmaal bij de Warriors ben aangekomen niet meer genoeg. Dan moet ik 800+ halen... Geen idee nog hoe ik dat ga doen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2015 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
n2theb schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:14:
[...]

Moest jij niet daar in de zaal zitten?
zat ik wel aan te denken inderdaad . maar moest ook eten dus was wat krapjes , uiteindelijk mooi thuis gekeken en ze hebben gewonnen :D ze doen het beter dan heel Nederlandse voetbal bij elkaar en oranje was dikke troep !

gister avond nog met rob en maiky op my park gezeten _/-\o_ 10 potjes ongeslagen op veld 7 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
wauzer schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:45:
Op reddit staat dat die Sim glitch is verholpen
Klopt, had Mart ook al ontdekt. Vraag is of bv de Gym glitch nog wel bestaat. Want daar moet ik mijn laatste stats nog mee verdienen.
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 10:54:
[...]

Ziet er uit als een leuk team. Ik wissel vaak af met Run in Transition (Wall / Oladipo / Hayward moet dat mee kunnen). Of je speelt feed the post / pick and roll offense. Zodra je door hebt hoe je de screen kan lezen is het gegarandeerd makkelijk assist en scoren. Dan heb je zo +12 MT per bucket. Meer minuten gaan spelen kan helaas niet. MyTeam games zijn gebonden aan de 6 minuten per kwart. Moeilijkheidsgraad verhogen is wel een optie. Maar als je dan maar de helft minder scoort schiet dat natuurlijk ook niet op. Maar dat is het proberen wel waard ;).

Ik had het geluk dat ik Anthony Davis uit een pack haalde. Die heb ik verkocht op Auction House en 80.000 MT voor gevangen O-) . Daar heb ik dus mooi wat kaartjes voor kunnen halen.

Mijn team ziet er nu as volgt uit:

PG - Westbrook (backup Jeff Teague / Kyle Lowry)
SG - Bryant (backup 98 Eddie Jones / '00 Tracy Mcgrady)
SF - Hayward (backup Paul Millsap / 70' Connie Hawkins)
PF - Aldridge (backup Griffin)
C - Jefferson (backup Brooke Lopez)

Ik heb net de Wizards verslagen. En ben nu bij de Grizzlies. Vanavond maar eens proberen of ik die kan verslaan. Ik kom tot nu toe maximaal aan de 770 / 790MT per wedstijd. Helaas is dat als ik eenmaal bij de Warriors ben aangekomen niet meer genoeg. Dan moet ik 800+ halen... Geen idee nog hoe ik dat ga doen.
Had zelf gisteren nog geprobeerd om de moeilijkheidsgraad op te schroeven. Maar dat kun je dus voor domination niet instellen. Dus je multiplier blijft dus op 1.0 staan ondanks dat je hem op in het hoofdmenu één standje moeilijker zet. Dan ga ik inderdaad maar Run in Transition toepassen en sneller voor een schot gaan. Zit nu zelf rond de 650 MT per wedstrijd.

Maar als je de Wizards hebt verslagen dan zit je nu al bij de top 10? Goed bezig _/-\o_
taker1987 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:22:
[...]

zat ik wel aan te denken inderdaad . maar moest ook eten dus was wat krapjes , uiteindelijk mooi thuis gekeken en ze hebben gewonnen :D ze doen het beter dan heel Nederlandse voetbal bij elkaar en oranje was dikke troep !

gister avond nog met rob en maiky op my park gezeten _/-\o_ 10 potjes ongeslagen op veld 7 _/-\o_
Hij ging echt lekker gisteren. Zowel n00bs als pro's ingemaakt en Maik speelde ook goed mee. Had echt niets te klagen. Team zat goed in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

taker1987 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:22:
[...]

Beter dan groot deel van Nederlandse voetbal geloof ik wel en oranje was om te lachen. Ik had ook niet verwacht dat ze het gingen halen.

Maar ik moet nog steeds is een keer mypark mee doen met jullie. Ik heb het alleen nog niet gespeeld dus verwacht dan wel een keer uitleg als we spelen haha! Vanaf volgende week train ik op maandag en woensdag dus dan heb ik dinsdagavond en donderdagavond vrij om te gamen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Eigenlijk is MyPark heel simpel.
1. Zet een koptelefoon + mic op. Dat scheelt al 80%.
2. Blijf ten alle tijde bij je man. Zorg ervoor dat ze contested moeten schieten, dan missen ze vaak al.
3. Gebruik nooit de block knop tenzij jij je man uit het oog bent verloren. En zelfs dan is het vaak nog beter om er gewoon op af te rennen en je rechter pookje te gebruiken. Want vaak anticiperen ze al op een wilde blok waardoor ze of vrij naar de hoop kunnen driven en/of één stap opzij zetten en vrij kunnen schieten.

Blocken heeft alleen zin bij postplay en bij dunks. Voor de rest, kun je beter contesten met L2 en/of de rechter pook. Steals en blocks zorgen ervoor dat je mannetje in een bepaalde beweging gaat waardoor je tegenstander er zo omheen kan lopen. Dus begin er eigenlijk niet aan.

En qua aanval: Schiet gewoon nooit contested want die gaan er (zoals je hierboven al leest) gewoon voor 95% van de tijd er niet in. En doe wat je mannetje is. Ben je een 4 of een 5? Dek de grootste man en pak de rebounds + dunk ballen erin als je vrij ruimte hebt. Heb je geen ruimte voor een aanval? Ga dan screens zetten of geef een goede assist naar een man die vrij staat. Ben je een 1, 2 of 3? Ren dan veel rond en probeer vrij te komen en te schieten. En dek altijd jouw man zodat ze contested moeten schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Robkazoe schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:52:
Eigenlijk is MyPark heel simpel.
1. Zet een koptelefoon + mic op. Dat scheelt al 80%.
2. Blijf ten alle tijde bij je man. Zorg ervoor dat ze contested moeten schieten, dan missen ze vaak al.
3. Gebruik nooit de block knop tenzij jij je man uit het oog bent verloren. En zelfs dan is het vaak nog beter om er gewoon op af te rennen en je rechter pookje te gebruiken. Want vaak anticiperen ze al op een wilde blok waardoor ze of vrij naar de hoop kunnen driven en/of één stap opzij zetten en vrij kunnen schieten.

Blocken heeft alleen zin bij postplay en bij dunks. Voor de rest, kun je beter contesten met L2 en/of de rechter pook. Steals en blocks zorgen ervoor dat je mannetje in een bepaalde beweging gaat waardoor je tegenstander er zo omheen kan lopen. Dus begin er eigenlijk niet aan.

En qua aanval: Schiet gewoon nooit contested want die gaan er (zoals je hierboven al leest) gewoon voor 95% van de tijd er niet in. En doe wat je mannetje is. Ben je een 4 of een 5? Dek de grootste man en pak de rebounds + dunk ballen erin als je vrij ruimte hebt. Heb je geen ruimte voor een aanval? Ga dan screens zetten of geef een goede assist naar een man die vrij staat. Ben je een 1, 2 of 3? Ren dan veel rond en probeer vrij te komen en te schieten. En dek altijd jouw man zodat ze contested moeten schieten.
Nice wanneer gaan we? haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond!? Ik heb ook wel weer zin in een portje MyPark :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:45:
Vanavond!? Ik heb ook wel weer zin in een portje MyPark :D
Ik moet wel eerst trainen van kwart over 8 tot kwart over 9 dus ben denk rond 10 uur pas thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ik ben in de loop van de week op wat avonden en overdag nog wel online te vinden. En als ik in MyTeam of MyCarrier zit, mag je me ook wel aanschieten. Dan maak ik of mijn potje af en kom ik naar MyPark toe of ik sluit mijn potje meteen af omdat ik dan toch niet meer kan winnen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geldt voor mij ook. Als in in MyTeam zit gewoon inviten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
vanavond kan ik wel . zeg maar hoelaat en ik zal er zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje tussendoor:

Ik heb via Demar Derozan(Connections) de Windmill Off One Dunk Package unlocked, er staat alleen nog wel dat ik 1000 VC moet betalen om hem te unlocken? Iemand hier meer info over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maiky1001
Ik ben vanavond ook wel even online!

Gister ging inderdaad vrij goed. Moet alleen zeggen dat ik in het begin was aan het struggelen met wanneer shots te nemen.... Maar ach, verdedigend zat het beter in elkaar bij mij als bij het Nederlands elftal gisteravond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:11:
Vraagje tussendoor:

Ik heb via Demar Derozan(Connections) de Windmill Off One Dunk Package unlocked, er staat alleen nog wel dat ik 1000 VC moet betalen om hem te unlocken? Iemand hier meer info over?
Als het goed is, zou er dan "earned" o f "owned" bij moeten staan en als je hem dan selecteert in MyPlayer zou uit dan equiped moeten staan. Dus ik denk dat je een bugje hebt. Heb je wel de juiste dunk geselecteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robkazoe schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:30:
[...]

Als het goed is, zou er dan "earned" o f "owned" bij moeten staan en als je hem dan selecteert in MyPlayer zou uit dan equiped moeten staan. Dus ik denk dat je een bugje hebt. Heb je wel de juiste dunk geselecteerd?
Nee staat gewoon 1000 VC, Windmills Off One Dunk Package. Heb zelf de Athletic Windmills gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Ik ben nu online, dus my park wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
n2theb schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:51:
Ik ben nu online, dus my park wie?
ik ga rond 6 uur eten , na het eten kan ik wel .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Ik was even de tijd vergeten... maar ik ga het nu niet meer redden om potje te spelen moet over 45 minuten weer weg.. Misschien vanavond, hoop dan wel op tijd terug te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
is goed , ik ben sws de hele avond wel online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maiky1001
Ben ook online en bezig in MyCareer dus ik zie wel een invite verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
11-1 gisteren was weer prima. Jammer dat we de laatste na 5 verlengingen hadden verloren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Nog even een vraag die ik aan jullie wil voorleggen. Ik heb een beetje een luxeprobleem op centers in MyTeam en ben een beetje onderbemand op Power Forward. Ik heb de volgende (goede) kaartjes:
- PF: Randle (Lakers, overall 74), Gibson (Bulls, overall 76)
- Center: Drummond (Pistons, overall 83), Gortat (Wizards, overall 78), Cousins (Kings, overall 87).
Ik heb eventueel ook nog Noel maar die is nog minder.

Ik heb nu Randle als starter 4 (30 min), Gibson als backup (18 min). Nu heb ik Cousins voor 35 minuten opgesteld en daarachter 13 minuten Gortat. Drummond heb ik er gisteren bij gekregen uit Domination.

Maar nu kan ik wel blind Drummond in mijn lineup gooien en Gortat eruit halen maar ik weet niet of dat heel veel helpt:
http://2kmtcentral.com/16/players/compare/2462/1585
Samenvatting: Layups, Short/Midrange shot, Post, Free Throws zijn beter bij Gortat. Rebound, Block en dunks zijn beter met Drummond. Eigenlijk is Gortat dus helemaal niet zo slecht als je zo naar de stats kijkt. Maar ik vind het eigenlijk zonde om helemaal geen gebruik te maken van Drummond. Dus hebben jullie nog tips?

Ik zat zelf aan zoiets te denken:
PF: Gibson, backup Gortat.
C: Cousins, backup Drummond.

Maar misschien moet ik gewoon een goede PF kopen met MT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakehh
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 19:27
Als ik bij Myteam de Road to the play-offs wil spelen staat er bij de eerste ronde een lineup restriction van restricted to 1 silver player.
Nu heb ik al van alles geprobeerd met 1 zilveren speler in mijn basis 5 of op de bank maar heb geen idee waarom ik alsnog niet voldoe aan de restriction, kan iemand me uitleggen wat ik verkeerd doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Jakehh schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 16:39:
Als ik bij Myteam de Road to the play-offs wil spelen staat er bij de eerste ronde een lineup restriction van restricted to 1 silver player.
Nu heb ik al van alles geprobeerd met 1 zilveren speler in mijn basis 5 of op de bank maar heb geen idee waarom ik alsnog niet voldoe aan de restriction, kan iemand me uitleggen wat ik verkeerd doe?
in je hele team ( starting 5 en je wissels) moet je allemaal bronze spelers zetten en je mag maar 1 zilveren mee nemen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakehh
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 19:27
taker1987 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 16:45:
[...]

in je hele team ( starting 5 en je wissels) moet je allemaal bronze spelers zetten en je mag maar 1 zilveren mee nemen .
Dacht dat ik dat ook al geprobeerd had maar zal het nog een keer proberen haha thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Succes met de uitdaging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
is de wel bekende update bug er weer ? zit je in my team en zegt die dat je terug moet naar het menu om een update te accepteren ofzo ..

is er trouwens ook een mogelijkheid om tegen vrienden teams te spelen in my team?

[ Voor 23% gewijzigd door taker1987 op 15-10-2015 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

over half uurtje my park?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
we zijn online dus je kan ons joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Gister nog twee potjes domination gedaan. Eerst tegen de Suns: 895 MT. Daarna de Kings: 865 MT. Nu zijn dit wel mindere goden. Maar 800+ MT is dus wel heel goed mogelijk.

Eigenlijk moet je een paar principes toepassen en dan kom je er wel. Tijdens het starten van een potje heb je een lineup en strategieën. En met een paar die heel handig zijn:
- Crash Offensive Glass: Dit is een hele belangrijke. Hiermee ga je voor de Offensive Rebounds. Eén rebound levert 6 MT op en als je alsnog weet te scoren krijg je second chance points. Dat levert ook 5 of 6 MT op. Dat tikt echt lekker aan. Enige wat je nodig hebt is goede rebounders op de 4 en op de 5 (let vooral op de offensive rebound stat!).
- Run in Transistion: Zodra je een defensive rebound pakt, spurten je manschappen naar voren toe. Als je snel genoeg bent en scoort direct, dan pak je 4 MT fast break points. Doe je dat snel genoeg dan vang je ook nog de assist (+5 MT). Kies voor de 1, 2 en 3 positie voor snelle spelers met hoge speed/acceleratie.

Als je deze twee strategieën toepast, probeer dan wel vanaf een pass (assist) te scoren en als dat niet lukt met een postmove. Je 4 en 5 moeten dus wel goede post spelers zijn (posthook, post fade enz). Als je een fastbreak hebt, maak hem dan altijd af met een assist met een voorkeur voor een dunk (+3 MT) of layup (+2 MT).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljanvdb
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 16:55
Leuk dat er hier zo actief Nba 2k16 wordt gespeeld. Zijn er ook mensen die op de PC spelen of spelen jullie allemaal via de XBONE of PS4?

MyTeam online op de PC lijkt wat uitgestorven, ik speel regelmatig tegen dezelfde spelers...

Tot nu toe alleen MyTeam gedaan, en daar zit ik inmiddels net voorbij de Raptors bij Historic Domination (helaas niet Vince Carter gekregen ;() en in seed 4 (of 5? In ieder geval op het punt waar je al je spelers mag gebruiken) bij Road to the Playoffs. Ik ben nu met wat Challenges begonnen, omdat Domination een beetje saai begint te worden met praktisch de verplichting om constant 'fast break of post-fade' aanvallen te spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door wiljanvdb op 16-10-2015 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maiky1001
Net een pakketje gekocht op MyTeam.. zit daar Westbrook in :D

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste