Gisteren gekregen (pc) maar helaas is het niet te spelen door een heel slechte framerate. Blijkbaar een gekend probleem. Straks maar eens kijken of ik met de workarounds die al gepost zijn op steam het spel draaiende krijg.
Verwijderd
MyTeam lijkt me wel leuk vanavond. Of weer wat potjes MyPark.
Gisteren mijn eerste 2 badges gehaalt (joepie)
- Brick Wall
- Screen Outlet , super handig voor pick and pop. Ware het niet dat mijn PF een aardig shitty midranger heeft. Dus opzich heb ik er (nog) niet heel veel aan.
- Brick Wall
- Screen Outlet , super handig voor pick and pop. Ware het niet dat mijn PF een aardig shitty midranger heeft. Dus opzich heb ik er (nog) niet heel veel aan.
Hoe komen jullie aan die badges? Ik ben nog niet zo bekend met nba vandaar.
we kunnen vanavond wel my park doen , squad aanmaken en winnen uiteraard
party chat er bij aan ?
psn: taker-mart
Vanavond(eind van de middag al
) ga ik MyPark in.. je kan me vinden op een 3vs3 veld.. met een winning streak van 10+
automation fanboy
Verwijderd
Ik ben rond 1730 ook van de partijPunkbuster schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:41:
Vanavond(eind van de middag al) ga ik MyPark in.. je kan me vinden op een 3vs3 veld.. met een winning streak van 10+
Ik heb die twee ook plus de Bruiser. Bruiser is ook relatief waardeloos. Als mensen tegen je aanlopen, kost dat extra energie. Leuk voor in MyCarreer. Je hebt er alleen niets aan online want dan heb je redelijk onbeperkt energie. Brick Wall is wel een goede want dat maakt je screens gewoon beter.Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:28:
MyTeam lijkt me wel leuk vanavond. Of weer wat potjes MyPark.
- Brick Wall
Screen Outlet is inderdaad een beetje een waardeloze badge. Ik ben zelf een Center met inside scoring. Zonder skills die ik geupgrade heb, komt dat neer op de volgende ratings:
70 voor close range
30 voor mid range
20 voor long range
50 voor free throws
Zet je een screen neer rond de free throw line, dan kun je weglopen. Heb je twee opties. Of een mid range jump maken. Maar met 30 is dat niet echt aan te raden. Ga je dichter bij de basket staan dan kom je close range maar dan is ie altijd wel contested en mis je ook. Wat ik wel merk is dat je eerder een "green"/excelent release hebt. Maar laat 1 op de 3 green zijn, dan mis je nog steeds 2 ballen finaal.
Ik vind het goed dat ze alles wat meer in balans hebben gemaakt en dat centers nu niet meer super handling hebben en drie punters kunnen schieten. Maar het werkt soms niet echt handig. Waar ik zelf nogal van baal is mijn free throws. Ik heb de "jumpshoot" skill al wel 5x geupgrade en dan kom je met ratings:
80 voor close
40 voor mid
30 voor long
60 voor free throws
Nu ben ik redelijk tevreden over mijn close rang. Maar mijn free throws is nog steeds niet je van het. Maar om die op 70 te krijgen, moet ik wel 7x investeren in mijn jumpshoot dan wordt mijn close range nog beter (leuk, maar vind hem nu al goed). Maar mijn mid en long range zijn nog steeds waardeloos. En dat vind ik zonde. Ik had liever gezien dat ze ze zoals NBA 2K14 gewoon individuele stats konden verhogen.
Ben zelf overigens de hele dag wel een beetje online te vinden.
eind van de middag wil ik ook wel mee doen
Verwijderd
Gisteren weer een portje MyTeam gedaan (domination)
Ik had in MyCareer Al Jefferson behaald door middel van de connections. Nu bestaat mijn frontcourt uit Marcin Gortat en Al Jefferson en heb ik in de backcourt Coutney Lee en Marcus Thornton (aardige schutters). Dus ik dacht ik maak Orlando wel even in.
Het verliep allemaal spoedig, Stond met 4min te gaan in het 4de kwart nog 10 punten voor. Helaas begon mijn team daarna alles te missen , layups / schoten / dunks. Daar werd ik stiekem toch wel een beetje chagerijnig van. Helaas uiteindelijk verloren met 65-67 .Vanavond nog een poging wagen.
Ik had in MyCareer Al Jefferson behaald door middel van de connections. Nu bestaat mijn frontcourt uit Marcin Gortat en Al Jefferson en heb ik in de backcourt Coutney Lee en Marcus Thornton (aardige schutters). Dus ik dacht ik maak Orlando wel even in.
Het verliep allemaal spoedig, Stond met 4min te gaan in het 4de kwart nog 10 punten voor. Helaas begon mijn team daarna alles te missen , layups / schoten / dunks. Daar werd ik stiekem toch wel een beetje chagerijnig van. Helaas uiteindelijk verloren met 65-67 .Vanavond nog een poging wagen.
geen idee waarom ik uit de party werd gegooid , heb dit nooit eerder gehad maar zal het na het eten weer proberen .. vaag dat ik na afloop ook een connection error had in my park .
Twee keer MyPark gespeeld vandaag. Twee keer ben ik de grootste speler van mijn squad. Twee keer zit er een PF of C in mijn tegenstanders team. Twee keer word ik op een level 90 Point Guard gezet. FIX DIT DOMME SYSTEEM 2K! Ik wil een fatsoenlijke matchup hebben. Ik ben er wel weer klaar mee...
[ Voor 13% gewijzigd door Robkazoe op 04-10-2015 18:12 ]
als ik met mijn standaard 2 teamgenoten speel, pakken wij altijd op lengte onze man.. boeie wie je man is.
Maar het is wel een lelijk bug
Maar het is wel een lelijk bug
automation fanboy
er zit ook een enorme bug in my team .. soms als je geen contracten meer hebt en je koopt dan contracten en start daarna de match dan duurt het soms vrij lang voordat er een tegenstander is gevonden , als het te lang duurd druk dan vooral niet op de back toets ( rondje ps4 ) want als je daarna weer een wilt zoeken naar een match moet je weer contracten kopen .. het ligt er wel aan wat voor contract je geeft , als je ze 1 wedstrijd contract geeft komt dit voor , bij meerdere niet maar ben je wel 1 contract dag kwijt .. dit kost je dus mt of vc ... ook baal ik nog steeds van mijn nummer 23 micheal jordan bulls shirt die ik op dag 1 gekocht heb met verdiende vc , dit shirt is gewoon foetsie uit mijn store ....
Op welke console spelen jullie?
Ik ben er niet zo'n ster in geloof ik, maar zou best op de xbone mee willen doen.
Ben een SG.
Ik ben er niet zo'n ster in geloof ik, maar zou best op de xbone mee willen doen.
Ben een SG.
PSN: Wauzer010
Merendeel in deze topic speelt op de ps4. Er zijn er wel een paar die op de XBONE spelen.wauzer schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 07:38:
Op welke console spelen jullie?
Ben een SG.
Hmm gisteren potjes gespeeld tegen curry, lebron etc. Nou mijn poppetje die was niet echt bepaald een sterspeler.. Jammer dat als je college speel dat je sommige ballen makkelijk inschiet en dan in een gewone wedstrijd mis je alles...
Kan iemand mij uitleggen hoezo er bij college maar 2 helften zijn en geen 4 kwarten?
[ Voor 32% gewijzigd door n2theb op 05-10-2015 08:10 ]
Verwijderd
NCAA speelt 2x20min helften. Dat is nou eenmaal zon2theb schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 08:02:
[...]
Kan iemand mij uitleggen hoezo er bij college maar 2 helften zijn en geen 4 kwarten?
Van het weekend beetje MyCareer en MyTeam gedaan. Vooral domination gespeeld en zo wat leuke kaartjes kunnen halen. Starting 5 bestaat nu uit:
PG - Jeff Teague
SG - Courtney Lee
SF - Kobe Bryant
PF - Marcin Gortat
C - Al Jefferson
Begint ergens op te lijken.
Dit weekend erg veel MyCareer gespeeld: resultaat Overall Rating 95
Mijn pop is een beest
automation fanboy
In welk seizoen zit je nu? Want heb je nog tips hoe je het beste kan 'lvlen'. Ik heb tot op heden ook nog geen badges, speel je die vrij of als je paar goede wedstrijden hebt krijg je dat vanzelf?Punkbuster schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:59:
Dit weekend erg veel MyCareer gespeeld: resultaat Overall Rating 95Mijn pop is een beest
ik sim sommige wedstrijden: Wanneer er 2 wedstrijden achter elkaar gepland staan, sim ik altijd de eerste wedstrijd. Zodat ik altijd een offday heb na een wedstrijd.
Je levelt alleen op je offday in de Gym. (Overall rating) Badges haal je door: http://www.operationsport...rning-badges-in-nba-2k15/
Seizoen 3 Febr. ben ik nu
Je levelt alleen op je offday in de Gym. (Overall rating) Badges haal je door: http://www.operationsport...rning-badges-in-nba-2k15/
Seizoen 3 Febr. ben ik nu
[ Voor 5% gewijzigd door Punkbuster op 05-10-2015 11:11 ]
automation fanboy
Hoe bedoel je deze?? Je levelt toch ook gewoon door upgrades te kopen met je vc?
Ik dacht dat die trainingen in the gym alleen tijdelijke boosts waren? Ik kom daar echt nooit. Alleen maar endorsements en connections doe ik.
Maar goed, ben ook pas 67.
Door de gym unlock je de upgrades.( die je dan toe kan voegen door te kopen )
Standaard heb je 75 upgrades, de laatste 25 moet je unlocken in de Gym.
Standaard heb je 75 upgrades, de laatste 25 moet je unlocken in de Gym.
automation fanboy
Oh zo, ja eerst die 75 maar eens opmaken ;-)
thnx
thnx
Door 5 x de gym in te gaan op je off-day unlock 1 upgrade. Dus na 125 offdays in de gym ben je aan je max. Je overall rating zal dan 98 of 99 zijn.
automation fanboy
Duurt nog ff dus.
Nog tips om VC te verdienen? Gebruik nu alleen de app
Nog tips om VC te verdienen? Gebruik nu alleen de app
Heb daar geen tips voor, ik heb vc gekocht in het begin. (200K) En alles unlocked qua upgrades.
automation fanboy
Hhahaha vandaar zo snel ;-)
Ja doe ik mss ook nog wel, ben nu nog wel erg slecht.
Weet iemand toevallig ergens een leuke list voor alle moves?
Ja doe ik mss ook nog wel, ben nu nog wel erg slecht.
Weet iemand toevallig ergens een leuke list voor alle moves?

Check je signature moves .. dan kan je van alles checken
automation fanboy
Je foto staat in een beveiligde mapPunkbuster schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:30:
[afbeelding]
Maar bedankt iig
[ Voor 3% gewijzigd door wauzer op 05-10-2015 11:35 ]
Nu bij mn signature moves kijken vanavond.
Netjes man! Hoeveel kost 200k aan vc dan? Daarbij wat is het beste om eerst te upgraden als je als PG speelt?Punkbuster schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:30:
[afbeelding]
Dat ligt denk ik aan je eigen speelstijl. Ik hoor wel meer te scoren als SG, maar heb meer assists steeds.
Als PG zou ik Playmaker,JumpShooter,Athlete helemaal maxen sowieso. De rest kan je zelf invullen.n2theb schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:47:
[...]
Netjes man! Hoeveel kost 200k aan vc dan? Daarbij wat is het beste om eerst te upgraden als je als PG speelt?
200k VC kost 49,-
automation fanboy
Hoe is t niveau eigenlijk op MyPark?
Ik speel op t 2e niveau MyCareer, heb niet zo behoefte tussen allemaal pro's te gaan lopen. Hebben hun ook niks aan
Ik speel op t 2e niveau MyCareer, heb niet zo behoefte tussen allemaal pro's te gaan lopen. Hebben hun ook niks aan
Ik begin nu eindelijk het spelletje beetje te snappen en ik denk dat ik mijn niveau hoger ga zetten. Ben begonnen met rookie om het spelletje beetje te leren.
Was bij jullie je 2de seizoen ook echt veel beter dan rookie season? En zoveel heb ik niet geupgrade aan mijn poppetje.
Was bij jullie je 2de seizoen ook echt veel beter dan rookie season? En zoveel heb ik niet geupgrade aan mijn poppetje.
Thanks voor de tips. Ik heb dit gisteren wat verbeterd. Had daarbij ook defence meegenomen. Of is dat in het begin niet nodig?Punkbuster schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:10:
[...]
Als PG zou ik Playmaker,JumpShooter,Athlete helemaal maxen sowieso. De rest kan je zelf invullen.
200k VC kost 49,-
[ Voor 40% gewijzigd door n2theb op 06-10-2015 08:08 ]
Alles ging makkelijker ja. En bij je eerste NBA team was je ineens drama, ik althans.
Defense is ook goed, rebound heb je als pg niet nodig.n2theb schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:06:
Thanks voor de tips. Ik heb dit gisteren wat verbeterd. Had daarbij ook defence meegenomen. Of is dat in het begin niet nodig?
[ Voor 68% gewijzigd door Punkbuster op 06-10-2015 08:40 ]
automation fanboy
Wat vind jij allemaal belangrijk als SG?Punkbuster schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:40:
Defense is ook goed, rebound heb je als pg niet nodig.
SG is net als een PG erg snel en heeft een goede bal behandeling. Voorbeeld: James Harden van de Rockets. Dus Jumpshooter,Athlete,Playmaking
[ Voor 37% gewijzigd door Punkbuster op 06-10-2015 08:42 ]
automation fanboy
Ja dat had ik ook. College ben je te goed en dan je eerste echte seizoen ben je gewoon slecht. Ik merk ook dat hoe meer ik scoor of assists geef hoe meer minuten ik aan het maken ben. Alleen nog steeds geen starter..wauzer schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:39:
Alles ging makkelijker ja. En bij je eerste NBA team was je ineens drama, ik althans.
Ja ik zat al te twijfelen of ik rebound wel moest doen. En wat vind jij dan van inside shooter? Is dit handig of is dit meer voor de PF en SF?Punkbuster schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:40:
[...]
Defense is ook goed, rebound heb je als pg niet nodig.
Ja, inside shooter kan wel handig zijn als je veel drived naar de basket, maar in deze nba 2k kan je beter midrange schieten. Dit werkt erg goed
automation fanboy
Ik had door dat ik mid range snel 100% aan het schieten was. Had gister één pot tegen harden waar ik boven de 90% zat qua schoten. En had iets van 29 punten.Punkbuster schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:44:
Ja, inside shooter kan wel handig zijn als je veel drived naar de basket, maar in deze nba 2k kan je beter midrange schieten. Dit werkt erg goed
Maar ik zal inside shooter dan wel negeren. ;-)
Ok thnx! Moet ik alleen heel snel mn Athlete gaan verbeteren, de rest ging al aardig.Punkbuster schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:42:
[...]
SG is net als een PG erg snel en heeft een goede bal behandeling. Voorbeeld: James Harden van de Rockets. Dus Jumpshooter,Athlete,Playmaking
Ik zou hem als laatst upgraden, rebound leeg houden. Dan kan je de rest helemaal maxen.n2theb schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:05:
[...]
Ik had door dat ik mid range snel 100% aan het schieten was. Had gister één pot tegen harden waar ik boven de 90% zat qua schoten. En had iets van 29 punten.
Maar ik zal inside shooter dan wel negeren. ;-)
Ja midrange schiet je ook vaak perfect, 3punters zijn echt veel lastiger.
automation fanboy
Thanks! Ik weet dat ik iig op de juiste weg dan zit. Want heb alleen nog maar: Jumpshooter, Athlete, Playmaking en Defence gedaan. Waarvan de eerste 3 allemaal gelijk lopen op lvl 9 en defence level 6.Punkbuster schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:15:
[...]
Ik zou hem als laatst upgraden, rebound leeg houden. Dan kan je de rest helemaal maxen.
Ja midrange schiet je ook vaak perfect, 3punters zijn echt veel lastiger.
Goed bezign2theb schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:19:
[...]
Thanks! Ik weet dat ik iig op de juiste weg dan zit. Want heb alleen nog maar: Jumpshooter, Athlete, Playmaking en Defence gedaan. Waarvan de eerste 3 allemaal gelijk lopen op lvl 9 en defence level 6.
Ik heb gisteren mijn laatste upgrade unlocked. Ben nu 99
automation fanboy
Netjes hoor.. Kost een beetje, hebbie ook wat ;-)
Ja, 200K VC is ook een beetje overkill. Maar 75k VC is net te weinig, dus ja, dan maar ietsjes te veel.
En ik speel eigenlijk vooral MyPark en Pro-AM het hele jaar, dan is 50,- niet zo veel
En ik speel eigenlijk vooral MyPark en Pro-AM het hele jaar, dan is 50,- niet zo veel
automation fanboy
Haha ik veroordeel t ook niet hoor, doe dat soort dingen zelf ook vaak zat. te vaak.
Gebruiken jullie de 2k16 app? Google Play: MyNBA2K16
Ik zie hier het nut niet helemaal van in! Iemand van jullie die het kan uitleggen?
Ik zie hier het nut niet helemaal van in! Iemand van jullie die het kan uitleggen?
Kun je extra VC mee verdienen. 500 VC per dag door potjes MyCards te spelen. tussen de 250 en 1500VC Door dagelijks kaartjes om te draaien. En sinds dit jaar ook achievements in die app waar je volgens mij 500 VC per keer voor krijgt. Leuke extratjes dusn2theb schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:07:
Gebruiken jullie de 2k16 app? Google Play: MyNBA2K16
Hiermee verdien je sneller VC: YouTube: NBA 2K16 - UNLIMITED VC | VC GLITCH EXPLOIT #2 | TIPS | INFINITE MONEY | MY CAREER CHEAT
automation fanboy
Ja, dat werkt nog steeds. Ten minste gisteren geprobeerd en lukte. Kies wel voor hall of fame en voor 12 min quaters
automation fanboy
Hoe lang moet je spelen dan? Mij lukte t namelijk niet.
1 min ingame, dan simmen. (PS4) xbox weet ik niet
[ Voor 34% gewijzigd door Punkbuster op 06-10-2015 11:00 ]
automation fanboy
Aha, dat van die minuut wist ik niet. vandaar dat t niet lukte.
Het werkt nu nog steeds, maak 800vc +- per game met simmen
automation fanboy
ok thnx, vanavond maar eens simmen dan
Damn, heb echt moeite met verdedigen. Soms loopt zelfs de AI op Rookie me gewoon voorbij. 
En als ik wil stealen of blocken dan krijg ik 9/10 een fout..
Iemand tips voor deze NBA2K noob?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wat ik veel doe is kort verdedigen en l2 / lb ingedrukt en dan rustig afwachten wat de aanvaller met bal wil proberen en als hij dan een move maak naar bijv mijn sterke hand dan probeer ik hem weleens te stealen of als hij net een pass wil lossen. Maar niet teveel achter elkaar indrukken dan krijg je vaker een fout!Rivanov schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:04:
Damn, heb echt moeite met verdedigen. Soms loopt zelfs de AI op Rookie me gewoon voorbij.
Dit is overigens mijn ervaring, ben ook niet een expert hehe!
[ Voor 4% gewijzigd door n2theb op 06-10-2015 14:07 ]
Oke, dus L2 gebruiken bij verdedigen? Dat las ik ook op Reddit inderdaad.
Controls zijn sowieso wel overweldigend in het begin.. zoveel combinaties mogelijk.
Speel af en toe met het gevoel 'ik doe maar wat'.
Spel is ongelofelijk gaaf, maar wil meer in controle zijn in wat ik doe.
Controls zijn sowieso wel overweldigend in het begin.. zoveel combinaties mogelijk.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik ben bewust begonnen om in me 1tje te spelen als speler en niet als team. Dit scheelde voor mij ook veel om het spel te leren kennen qua combinaties etc.Rivanov schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:15:
Oke, dus L2 gebruiken bij verdedigen? Dat las ik ook op Reddit inderdaad.
hoe bedoel je dit?n2theb schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:26:
[...]
Ik ben bewust begonnen om in me 1tje te spelen als speler en niet als team. Dit scheelt voor mij ook veel om het spel te leren kennen qua combinaties etc.
Hij bedoelt mycareer, ipv myGM of MyTeam
automation fanboy
Ik bedoelde idd career waar ik als speler ben begonnen om te kijken hoe het spel nou werkt.
Dat zou ik ook nog kunnen proberen inderdaad. Al vind ik het wel leuker om als team te spelen.n2theb schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:26:
[...]
Ik ben bewust begonnen om in me 1tje te spelen als speler en niet als team. Dit scheelde voor mij ook veel om het spel te leren kennen qua combinaties etc.
Echt wat de fuck. Heb ik eindelijk een fatsoenlijk MyTeam en verlies ik tot twee keer aan toe van fucking de Knicks. Huidige lineup starting lineup: Wall, Butler, Oladepo, Randle en Gortat.
Wall is de enige die echt goed kan spelen. Gortat is echt zwaar in stats naar beneden gedaald en kan echt geen ene reet. Zowel Randle als Gortat kunnen geen fatsoenlijke pick neerzetten, iedereen loopt langs de pick heen. Butler heeft in twee wedstrijden toch wel twee hele driepunters gemaakt (van de 8 ) en in de laatste wedstrijd was hij 1/9 in totaal. Oladepo is zo'n beetje de meest één dimensionale speler van het hele spel. Die kan alleen maar dunken en dat is het wel. Gelukkig spamt New York 500 ballen via Melo dus Oladepo wordt telkens het bos in gestuurd door Melo en kan zo vreselijk makkelijk scoren.
Ik baal hier echt als een stekker van. De enige goede spelers lijken Wall en Anderson (een of andere bronzen kaart die in tegenstelling tot Butler WEL fatsoenlijk kan schieten). De rest is echt niet om aan te zien.
Poging 3 net gestart. Ik denk ik al ipv Oladepo, Taj Gibson erop zetten. Melo heeft 10 punten gemaakt in de eerste drie minuten. 6 punten kwamen uit de dunk. Gewoon een spinmove en hij is er vierkant voorbij. En New York blijft maar spammen via Melo en ik krijg echt geen enkele defense stop terwijl zij zo'n beetje al mijn schoten en plannen kraken. Ik snap er werkelijk waar niets van.
Heb al een tijdje niet meer "reguliere" wedstrijden gespeeld (voornamelijk MyCarreer en MyPark) maar wat een frustratie. Verdedigend lijkt mij team echt nergens op. Zoveel fouten, niemand neemt over. Iedereen blijft lekker iso spelen waardoor Melo er lekker doorheen kan banjeren. Als er een switch is, en je wilt terug switchen blijft John Wall lekker bij Robin Lopez staan. Ik kan hier echt helemaal niets mee.
Wall is de enige die echt goed kan spelen. Gortat is echt zwaar in stats naar beneden gedaald en kan echt geen ene reet. Zowel Randle als Gortat kunnen geen fatsoenlijke pick neerzetten, iedereen loopt langs de pick heen. Butler heeft in twee wedstrijden toch wel twee hele driepunters gemaakt (van de 8 ) en in de laatste wedstrijd was hij 1/9 in totaal. Oladepo is zo'n beetje de meest één dimensionale speler van het hele spel. Die kan alleen maar dunken en dat is het wel. Gelukkig spamt New York 500 ballen via Melo dus Oladepo wordt telkens het bos in gestuurd door Melo en kan zo vreselijk makkelijk scoren.
Ik baal hier echt als een stekker van. De enige goede spelers lijken Wall en Anderson (een of andere bronzen kaart die in tegenstelling tot Butler WEL fatsoenlijk kan schieten). De rest is echt niet om aan te zien.
Poging 3 net gestart. Ik denk ik al ipv Oladepo, Taj Gibson erop zetten. Melo heeft 10 punten gemaakt in de eerste drie minuten. 6 punten kwamen uit de dunk. Gewoon een spinmove en hij is er vierkant voorbij. En New York blijft maar spammen via Melo en ik krijg echt geen enkele defense stop terwijl zij zo'n beetje al mijn schoten en plannen kraken. Ik snap er werkelijk waar niets van.
Heb al een tijdje niet meer "reguliere" wedstrijden gespeeld (voornamelijk MyCarreer en MyPark) maar wat een frustratie. Verdedigend lijkt mij team echt nergens op. Zoveel fouten, niemand neemt over. Iedereen blijft lekker iso spelen waardoor Melo er lekker doorheen kan banjeren. Als er een switch is, en je wilt terug switchen blijft John Wall lekker bij Robin Lopez staan. Ik kan hier echt helemaal niets mee.
[ Voor 28% gewijzigd door Robkazoe op 06-10-2015 15:18 ]
Verwijderd
Rustig RobkeRobkazoe schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:56:
Echt wat de fuck. Heb ik eindelijk een fatsoenlijk MyTeam en verlies ik tot twee keer aan toe van fucking de Knicks. Huidige lineup starting lineup: Wall, Butler, Oladepo, Randle en Gortat.
...
Gortat doe het bij mij wel aardig hoor. Gebruiken voor pick and pop. Heeft een degelijke mid-range jumper. Zelfde geldt voor Butler en Oladipo.
NY speelt idd alles via Melo. Logisch ook..enige normale speler uit dat team. Anders beetje spelen met de defensive settings of gaan double teamen. Ik zet ook vaak de hedge uit. Als ze dat doen na een screen dan gaan ze bijna automatisch niet meer terug naar hun eigen man. Dat is mega irritant.
Ik had met New York na LA de minste moeite eigenlijk.
Anders moet je even een stream aanzetten. Dan kijk ik even mee
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2015 15:35 ]
OK, ik heb gewonnen. Ik hoop dat dit bij een eenmalig geblunder blijft tegen een team en ik hoop dat Boston beter is. Nadat ik gewonnen heb, heb ik Jose Calderon erbij gekregen. Leuke backup voor Wall. Daarna 10.000 MT gekregen en daar maar twee VIP packs voor gekocht. In de ene zat Boogie, de ander zat Isaiah Thomas in. Al met al leuke upgrades voor het team!
Even een gekke vraag en klinkt misschien lullig, maar is My Team simulatie of kon je het gewoon niet winnen ?
Verwijderd
MyTeam is geen simulatie. Speel je tegen "de computer".n2theb schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:58:
Even een gekke vraag en klinkt misschien lullig, maar is My Team simulatie of kon je het gewoon niet winnen ?
Rob had even een tijdelijke blackout en kon niet winnen
Ai dat is minder, kan gebeuren!!Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:01:
[...]
MyTeam is geen simulatie. Speel je tegen "de computer".
Rob had even een tijdelijke blackout en kon niet winnen
Verwijderd
Halloooooo
Gisteren weer mooi een paar potjes MyPark gedaan met Mart en Rob. Zowaar een paar keer dat Rob (center) en ik (power forward) vrij aardig 2 point guards verdedigde
. Ik ben trots op ons.
Heb ook nog een paar potjes MyTeam gedaan. Domination weer. Heb nu de Nuggets verslagen en mijn 100ste kaartje verzameld. Daar kreeg ik weer 15.000MT points voor. Heb op een paar auctions geboden (kan vanavond helaas pas kijken of ik gewonnen heb) en voor de rest packs gekocht. Brooke Lopez en Kenneth Faried waren de enige noemenswaardige spelers die er uit kwamen
.
@Thomas - voeg je vanavond ff toe
Gisteren weer mooi een paar potjes MyPark gedaan met Mart en Rob. Zowaar een paar keer dat Rob (center) en ik (power forward) vrij aardig 2 point guards verdedigde
Heb ook nog een paar potjes MyTeam gedaan. Domination weer. Heb nu de Nuggets verslagen en mijn 100ste kaartje verzameld. Daar kreeg ik weer 15.000MT points voor. Heb op een paar auctions geboden (kan vanavond helaas pas kijken of ik gewonnen heb) en voor de rest packs gekocht. Brooke Lopez en Kenneth Faried waren de enige noemenswaardige spelers die er uit kwamen
@Thomas - voeg je vanavond ff toe
Gister dus voor t eerst MyTeam gespeeld, 1 potje Domination. Is t normaal dat je gelijk helemaal zoek gespeeld wordt, of ben ik gewoon zo slecht??
Verwijderd
Ik heb de eerste pot ook 3x verloren. Het is even wennen, vooral op defense denk ik. Of maak je ook veel turnovers?wauzer schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:14:
Gister dus voor t eerst MyTeam gespeeld, 1 potje Domination. Is t normaal dat je gelijk helemaal zoek gespeeld wordt, of ben ik gewoon zo slecht??
Ja al kwam dat een beetje uit mn eigen frustratie
Verwijderd
Defense - L2 inhouden , proberen je man te blijven schaduwen en snel anticiperen op de screens , liefst zo vroeg mogelijk zodat jouw medespeler (verdediger van degene die de screen zet) niet gaat hedgen of wilt switchen. Want dat gebeurd nogal snel.. en dan heb je zo weer een simpele basket om de oren. Dit kan je trouwens ook uitzetten in defensive settings.
Offense - Check even de verschillende passes die je hebt , driehoekje is post entry pass (hoge slome bal) 2x rondje = bounce pass en kruisje is gewoon chestpass. Bouncepasses zijn handig als je een break loopt en er staat 1 tegenspeler tussen , die komt bijna altijd aan is me opgevallen. Als je dan gewoon een chestpass geeft wordt je vaak verslagen.
Probeer ook een keer de set plays te doen. Of buit je mismatch uit (kijk welke speler op welke positie sterker is en maak hier gebruik van).
Offense - Check even de verschillende passes die je hebt , driehoekje is post entry pass (hoge slome bal) 2x rondje = bounce pass en kruisje is gewoon chestpass. Bouncepasses zijn handig als je een break loopt en er staat 1 tegenspeler tussen , die komt bijna altijd aan is me opgevallen. Als je dan gewoon een chestpass geeft wordt je vaak verslagen.
Probeer ook een keer de set plays te doen. Of buit je mismatch uit (kijk welke speler op welke positie sterker is en maak hier gebruik van).
Ok thnx. Ga t eens proberen vanavond
Haha wat contact dunks op het park gisteren.
https://www.youtube.com/watch?v=oQY-xSFIhHc
automation fanboy
ik ben nu de tip aan het gebruiken om matches te simuleren ,, ik start de match wel op maar ga er na de tip off meteen eruit .. 800 vc per keer ongeveer ... maar wat jammer is dat je die trainingen pas kan doen als je een match speelt ,
ik heb de volgende vraag aan jullie , ik ben een small forward en heb nu nog 10 upgrades over ... waar kan ik dit het beste in gooien ?
op jump shooter kan ik nog 5 upgrades doen en dan is die max , dan is mn shot close beide op 80 : mn mid range is dan 79.
3 punters op 76 en free throw op 90 ..
inside heb ik er maar 4 inzitten ,dus ik denk niet dat dit de moeite waard is om hier alle 10 op te gooien ,
athlete kan 10 van de 11 upgraden .. dan is mn dunks 80 en max 82 .
playmaker kan ik 7 upgrades in doen , dan heb ik alles op 90 .
rebounder lijkt me ook de moeite niet waard omdat als ik alle 10 daar op gooi dan heb ik 72 op alle 3 ..
defender heb ik al helemaal vol nu .
ik heb de volgende vraag aan jullie , ik ben een small forward en heb nu nog 10 upgrades over ... waar kan ik dit het beste in gooien ?
op jump shooter kan ik nog 5 upgrades doen en dan is die max , dan is mn shot close beide op 80 : mn mid range is dan 79.
3 punters op 76 en free throw op 90 ..
inside heb ik er maar 4 inzitten ,dus ik denk niet dat dit de moeite waard is om hier alle 10 op te gooien ,
athlete kan 10 van de 11 upgraden .. dan is mn dunks 80 en max 82 .
playmaker kan ik 7 upgrades in doen , dan heb ik alles op 90 .
rebounder lijkt me ook de moeite niet waard omdat als ik alle 10 daar op gooi dan heb ik 72 op alle 3 ..
defender heb ik al helemaal vol nu .
playmaker alles 90? ook ballskill?
automation fanboy
nee die komt uit op 71
verkeerd gekeken XD
ik dacht al, zn SF wil ik ook wel
automation fanboy
wat raden jullie aan om te upgraden ? heb nu aardig wat vc , wat me wel opvalt nu ik de defender op max heb en 32 min per game speel (sim) dat ik geen scores maak ,, best raar dat ik niet meer scoor en daarvoor topscorer van het team was.
ik zit nu op de 30 duizend vc , alles door de glitch
op naar de 2 ton
ik zit nu op de 30 duizend vc , alles door de glitch
[ Voor 14% gewijzigd door taker1987 op 07-10-2015 16:49 ]
Mijn pro is goed onderweg! Rating van 84.
Dus nu ben ik tenminste niet bang om in MyPark mee te doen
Dus nu ben ik tenminste niet bang om in MyPark mee te doen
PSN: Maiky1001
Ik ben ook wel eens door level 54 centers verslagen dus dat zegt echt helemaal niets.
Daar gaat mijn hoop op overleven... 
Maar als er iemand online is vanavond ben ik van de partij
Maar als er iemand online is vanavond ben ik van de partij
ik ben vanavond wel online , denk rond 10 uur pas maar ik laat het online wel weten
ben op de vita bezig met de glitch
Zit op het moment op fifa, so let me know
Ik word echt oprecht verdrietig van MyTeam. Vanavond twee potjes gespeeld. Tegen de Celtics loop je zo overeen en niets aan het handje. Bij de Jazz weer mijn handen vol aan en in dubbel OT verloren. En nu vind ik verliezen niet zo heel erg (naja, wel een beetje). Maar ik heb gewoon het gevoel dat de computer onterecht voordeel heeft ten opzichte van mij.
- Laat je de computer alleen? Dan schieten ze raak. Of het nou een drie of een tweepunter is, hij ligt er 95% van de tijd in. Sta ik wagenwijd open? Dan mis ik echt veel te veel. Het aantal schoten dat Butler heeft gemist nadat hij helemaal open stond, is niet meer op twee handen te tellen. En ik heb hem pas 4 wedstrijden gebruikt. En tuurlijk, het zijn geen groene releases allemaal want die zijn heel lastig te halen tegenwoordig. Maar als je zo open staat, verwacht ik van een speler met een 80+ rating op 3 punters minimaal 75% erin te gaan. En niet <50%.
- Pick en rolls werken gewoon NIET. Telkens als ik een pick aanvraag (ongeacht of het Boogie of Gortat is), smeert de tegenstander en zo langs heen waardoor het schot wat volgt contested is en er dus niet in gaat. Vervolgens voert de computer pick en rolls uit en al mijn teamgenoten blijven er achter hangen. Gevolg: Drive naar de basket of een 3 punter om je oren.
- L2 voor pressure defense werkt gewoon niet. Bijna iedereen loopt er omheen. En niet alleen de snelle spelers zoals een I. Thomas maar ook poeptrage centers zoals Gobert lopen je zo voorbij.
- Ik heb nog geen enkele hookshot kunnen maken. In MyCarreer is mijn mannetje level 90 en dan begrijp ik dat 95% van alle hookshots erin gaan. Maar ik heb met diverse centers geprobeerd en niemand krijgt er een hookshot in. Kun je uberhaupt posten met normale centers als Boogie en Gortat in dit spel???
- Ik word daarnaast gewoon erg moe van mijn computer medespelers. Als er "iso" gespeeld wordt, dan gebeurt het gewoon regelmatig dat er tegenstanders beginnen te lopen en dat de verdediger hem gewoon "opeens" kwijt is. Het lijkt net alsof je Shaqtin a Fool zit te kijken met allemaal Otto Porter Jr's in jouw manschappen rondlopen.
En ik vind het niet erg als het allemaal lastig en pittig is. Aan het begin was MyCarreer ook lastig. Maar ik kan gewoon hier heel weinig mee. Het is niet zo van, o ik maak deze fout dus de volgende keer moet ik dat anders doen. Ervaren jullie dat ook zo?
- Laat je de computer alleen? Dan schieten ze raak. Of het nou een drie of een tweepunter is, hij ligt er 95% van de tijd in. Sta ik wagenwijd open? Dan mis ik echt veel te veel. Het aantal schoten dat Butler heeft gemist nadat hij helemaal open stond, is niet meer op twee handen te tellen. En ik heb hem pas 4 wedstrijden gebruikt. En tuurlijk, het zijn geen groene releases allemaal want die zijn heel lastig te halen tegenwoordig. Maar als je zo open staat, verwacht ik van een speler met een 80+ rating op 3 punters minimaal 75% erin te gaan. En niet <50%.
- Pick en rolls werken gewoon NIET. Telkens als ik een pick aanvraag (ongeacht of het Boogie of Gortat is), smeert de tegenstander en zo langs heen waardoor het schot wat volgt contested is en er dus niet in gaat. Vervolgens voert de computer pick en rolls uit en al mijn teamgenoten blijven er achter hangen. Gevolg: Drive naar de basket of een 3 punter om je oren.
- L2 voor pressure defense werkt gewoon niet. Bijna iedereen loopt er omheen. En niet alleen de snelle spelers zoals een I. Thomas maar ook poeptrage centers zoals Gobert lopen je zo voorbij.
- Ik heb nog geen enkele hookshot kunnen maken. In MyCarreer is mijn mannetje level 90 en dan begrijp ik dat 95% van alle hookshots erin gaan. Maar ik heb met diverse centers geprobeerd en niemand krijgt er een hookshot in. Kun je uberhaupt posten met normale centers als Boogie en Gortat in dit spel???
- Ik word daarnaast gewoon erg moe van mijn computer medespelers. Als er "iso" gespeeld wordt, dan gebeurt het gewoon regelmatig dat er tegenstanders beginnen te lopen en dat de verdediger hem gewoon "opeens" kwijt is. Het lijkt net alsof je Shaqtin a Fool zit te kijken met allemaal Otto Porter Jr's in jouw manschappen rondlopen.
En ik vind het niet erg als het allemaal lastig en pittig is. Aan het begin was MyCarreer ook lastig. Maar ik kan gewoon hier heel weinig mee. Het is niet zo van, o ik maak deze fout dus de volgende keer moet ik dat anders doen. Ervaren jullie dat ook zo?
Het wordt ook steeds mooier.
John Wall schiet volledig vrije jumper uit stilstand mis (5 meter afstand, green release). Rebound wordt door de tegenstander opgepakt. Vervolgens loopt Goran Dragic mijn Small Forward omver waarmee ik een pick had gezet (geen charge, gewoon doorspelen). Vervolgens loopt Dragic door en maakt een contested layup terwijl Boogie hem probeert te verdedigen en die vliegt erin.
Of wat dacht je van een Boogie die volle vaart op de rim aanvliegt en Nick Young staat in de weg. Wat gebeurt erdan? Young naar het ziekenhuis toe? Boogie die even een mooie poster maakt? Nee, Boogie verliest controle over de dunk en de bal vliegt de andere kant op.
John Wall schiet volledig vrije jumper uit stilstand mis (5 meter afstand, green release). Rebound wordt door de tegenstander opgepakt. Vervolgens loopt Goran Dragic mijn Small Forward omver waarmee ik een pick had gezet (geen charge, gewoon doorspelen). Vervolgens loopt Dragic door en maakt een contested layup terwijl Boogie hem probeert te verdedigen en die vliegt erin.
Of wat dacht je van een Boogie die volle vaart op de rim aanvliegt en Nick Young staat in de weg. Wat gebeurt erdan? Young naar het ziekenhuis toe? Boogie die even een mooie poster maakt? Nee, Boogie verliest controle over de dunk en de bal vliegt de andere kant op.
ik zit nu door te simmen in 2018 en sta nu met de bulls in de finale tegen de clippers , kan toch haast niet met de namen die er nog rondlopen in de nba
Leuk dat simuleren, maar dan is het straks toch ook geen zak meer aan? Of begin je dan nieuwe career? En wat gebeurt er dan met je poppetje?taker1987 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:29:
ik zit nu door te simmen in 2018 en sta nu met de bulls in de finale tegen de clippers , kan toch haast niet met de namen die er nog rondlopen in de nba
geen idee dat zie ik dan wel weer .. ik wil nu gewoon zoveel mogelijk vc sparen en dan daarna lekker los op my team en my park ... misschien maak ik inderdaad een 2de char aan en die dan volledig upgraden en als ik dan mn eerste char kwijt ben dan is dat gewoon jammer maar deal with it .. zolang de glitch of bug nog werkt moet je er gebruik van maken .. 2 ton vc is gewoon 50 euro waard hen2theb schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:31:
[...]
Leuk dat simuleren, maar dan is het straks toch ook geen zak meer aan? Of begin je dan nieuwe career? En wat gebeurt er dan met je poppetje?