Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
haha het filmpje duurde lang inderdaad maar het gaat ook om het einde ;) nu moet het me nog lukken in 2k16. welke spelers raden jullie aan als starting 5. ik moet bronze spelers hebben op dit moment

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

taker1987 schreef op maandag 28 september 2015 @ 15:39:
haha het filmpje duurde lang inderdaad maar het gaat ook om het einde ;) nu moet het me nog lukken in 2k16. welke spelers raden jullie aan als starting 5. ik moet bronze spelers hebben op dit moment
http://2kmtcentral.com/16/players/position/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:44
Ik had in NBA2K14 een aantal spelers die wel goed waren. Waaronder Canaan (toen van de Rockets). Die had toen destijds een 71 of 72 rating maar is tegenwoordig tot zilver gepromoveerd. Goed voor hem, slecht voor een brons team dus.

En nog een mooie bronzen speler (maar ik weet niet of hij er dit jaar weer in zit) is Jon Barry. SG van de Lakers en zat in het historisch team 1997–1998 Los Angeles Lakers. Had een goede 3 punter, goed in steals en was behoorlijk snel. Had een rating van 69.

Voor de rest moet ik nog goede bronzen diamantjes vinden maar als ik ze heb, dan meld ik ze nog wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen hier die SF spelen, hebben jullie tips om je man voorbij te komen? Wil me maar niet lukken, en het moet toch mogelijk zijn dunkt me :o, ook raak ik zowat altijd de bal kwijt bij een lay-up, hier nog tips voor?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2015 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Tweakers IDPSN
N2theBN2theB
PunkbusterPosterHero
RobkazoeRobkazoe
SemperFidelisHennyGingerale
taker1987taker-mart
Farpointstefzandstra
LabsTipJrLabsTipJr

NBA 2K is dit jaar weer erg tof. Helaas willen andere (random) spelers in MyPark graag MJ uithangen en veel zelf doen. Als PF sta je dan netjes in positie of loop je mooi vrij, maar krijg je geen bal. Zo gaat de lol er snel vanaf.

[ Voor 19% gewijzigd door LabsTipJr op 28-09-2015 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakers IDPSN
N2theBN2theB
PunkbusterPosterHero
RobkazoeRobkazoe
taker1987taker-mart
Farpointstefzandstra
LabsTipJrLabsTipJr
mariikvtBarriie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandpatt
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13:33
Hmm die 10k VC heb ik niet ontvangen. De 35k VC voor 2k15 wel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
10k heeft elke preorder gehad , kijk maar bij my career

PS: dit was wel een van de zwaarste matches die ik gespeeld heb tot nu toe in 2k16 . maar damn wat voelde dit lekker _/-\o_

[ Voor 63% gewijzigd door taker1987 op 28-09-2015 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
iemand een online match doen straks ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-09 15:44

n2theb

Tweakers Abonnee

taker1987 schreef op maandag 28 september 2015 @ 19:47:
10k heeft elke preorder gehad , kijk maar bij my career

PS: dit was wel een van de zwaarste matches die ik gespeeld heb tot nu toe in 2k16 . maar damn wat voelde dit lekker _/-\o_
Hoe krijg je die 10k dan? Want ik heb nog geen my career of iets. Heb ik ergens een code gekregen?

Ps. Ik heb iedereen uit de lijst toegevoegd! Dus als je een uitnodiging op psn hebt van n2theb, dat ben ik . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
n2theb schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:27:
[...]

Hoe krijg je die 10k dan? Want ik heb nog geen my career of iets. Heb ik ergens een code gekregen?

Ps. Ik heb iedereen uit de lijst toegevoegd! Dus als je een uitnodiging op psn hebt van n2theb, dat ben ik . :)
als je my career opstart heb je je 10k ga maar naar je player upgrades , daar had ik een totaal van 10k om uit te geven , weet niet of dit de 10k is die alleen de preorders hebben , of dat dit standaard 10k is , zou raar zijn als de niet pre orders ook 10k hier hebben staan ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandpatt
Heb hem gisteren gekocht, maar geen 10k gekregen. Mss telt gisteren niet meer als pre order?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
sandpatt schreef op maandag 28 september 2015 @ 22:02:
Heb hem gisteren gekocht, maar geen 10k gekregen. Mss telt gisteren niet meer als pre order?
ik denk dat bij de disc versie een code had moeten zitten als je hem had besteld in je winkel , digitaal zit dit er al in verwerkt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandpatt
taker1987 schreef op maandag 28 september 2015 @ 22:24:
[...]

ik denk dat bij de disc versie een code had moeten zitten als je hem had besteld in je winkel , digitaal zit dit er al in verwerkt,
Heb 'm via steam gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
heb je hem tijdens een pre order gekocht of heb je hem later gekocht . dit heeft er mee te maken namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
over my team gesproken , je kan nu micheal jordan kopen met een buy now , de goedkoopste die ik ben tegen gekomen was 12000 de duurste zit over een miljoen . weet iemand een legale site waar je mt kan kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandpatt
taker1987 schreef op maandag 28 september 2015 @ 22:39:
[...]

heb je hem tijdens een pre order gekocht of heb je hem later gekocht . dit heeft er mee te maken namelijk :)
Ik heb hem op 27/09 gekocht. Ik denk ook dat dit de reden zal zijn. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

taker1987 schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:30:
[...]

als je my career opstart heb je je 10k ga maar naar je player upgrades , daar had ik een totaal van 10k om uit te geven , weet niet of dit de 10k is die alleen de preorders hebben , of dat dit standaard 10k is , zou raar zijn als de niet pre orders ook 10k hier hebben staan ..
Wel raar dat dit dan er nog op moet zitten ipv een code die bij je disc zit! Ik ga hopelijk komende woensdag al anders komende vrijdag voor het eerst 2k16 spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
n2theb schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:12:
[...]

Wel raar dat dit dan er nog op moet zitten ipv een code die bij je disc zit! Ik ga hopelijk komende woensdag al anders komende vrijdag voor het eerst 2k16 spelen!
nee dit is niet raar . als je het spel de 29ste koopt is het geen pre order meer , dan had je het spel de 28ste moeten bestellen , dan was het wel een pre order , maar de pre orders konden vrijdag al spelen ivm een pre order actie .

PS de stream staat weer aan ;) http://www.twitch.tv/takermart

[ Voor 6% gewijzigd door taker1987 op 29-09-2015 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

taker1987 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:14:
[...]

nee dit is niet raar . als je het spel de 29ste koopt is het geen pre order meer , dan had je het spel de 28ste moeten bestellen , dan was het wel een pre order , maar de pre orders konden vrijdag al spelen ivm een pre order actie .

PS de stream staat weer aan ;) http://www.twitch.tv/takermart
Dus dit betekend waarschijnlijk dat mijn pre-order niet meer geldig is, omdat ik er geen tijd voor had om deze te spelen en dus geen munten krijg?

Hij staat aan hoor! :) En waar haal jij je tijd vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
n2theb schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:16:
[...]

Dus dit betekend waarschijnlijk dat mijn pre-order niet meer geldig is, omdat ik er geen tijd voor had om deze te spelen en dus geen munten krijg?

Hij staat aan hoor! :) En waar haal jij je tijd vandaan?
wanneer had je hem gekocht /besteld ?

waar ik de tijd vandaan haal ... goeie vraag :P gewoon de tijd nemen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

taker1987 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:18:
[...]

wanneer had je hem gekocht /besteld ?

waar ik de tijd vandaan haal ... goeie vraag :P gewoon de tijd nemen 8)
3 of 4 weken geleden bij Bol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
LabsTipJr schreef op maandag 28 september 2015 @ 19:04:
Tweakers IDPSN
N2theBN2theB
PunkbusterPosterHero
RobkazoeRobkazoe
taker1987taker-mart
Farpointstefzandstra
LabsTipJrLabsTipJr

NBA 2K is dit jaar weer erg tof. Helaas willen andere (random) spelers in MyPark graag MJ uithangen en veel zelf doen. Als PF sta je dan netjes in positie of loop je mooi vrij, maar krijg je geen bal. Zo gaat de lol er snel vanaf.
Euhm, tja, what else is new? Spel wordt altijd opgebouwd door een 1, een 2 of in een hele bijzondere situatie, een 3 en zelden door een bigmen. Daarom is spelen in een squad ook veel leuker omdat je dan wat meer een band kan opbouwen en met elkaar kan communiceren.

Overigens haal ik als center meer plezier aan het goed verdedigen en het veiligstellen van rebounds. Maar dat komt vooral omdat mijn schietcapaciteiten nu heel beroerd zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robkazoe schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:26:
[...]
Overigens haal ik als center meer plezier aan het goed verdedigen en het veiligstellen van rebounds. Maar dat komt vooral omdat mijn schietcapaciteiten nu heel beroerd zijn. :P
Haha inderdaad. Ik heb als PF hetzelfde. Beetje rebounden , beetje blocken. En als ik geluk heb vrijlopen en een layup of dunk krijgen. Schieten zit er nog neit in :P

Lijk me wel tof om met zn allen een squad te maken met normale positie verdeling en echt als een team spelen. Online met mensen die ik niet ken / die maar aankloten en egoën haal ik vrij weinig plezier uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ik ben zelf waarschijnlijk woensdag pas weer online te vinden. Gisteravond was ik nog wel online maar heb toen voornamelijk MyCarreer gespeeld. Ben nu starter bij de Jazz (dik pech voor jou, Gobert!). Gemiddeld sta ik nu op iets meer dan 10PPG, 8,5 RPG en 2,4 BPG. Tegen de 76ers mijn eerst double double gehaald. OK, het blijft de 76ers maar toch. 24 punten, 16 rebounds en 5 blocks is geen slechte wedstrijd ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 16:17
Klinkt goed Rob, ik ben nu ook starter.. bij de HEAT. (ben SF) gemiddeld sta ik op: 23PPG 3RPG 6Assist.
Het speelt in MyCareer echt heel anders dan in 15, de ball handles zijn ook lastiger vind ik.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Punkbuster schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:39:
Klinkt goed Rob, ik ben nu ook starter.. bij de HEAT. (ben SF) gemiddeld sta ik op: 23PPG 3RPG 6Assist.
Het speelt in MyCareer echt heel anders dan in 15, de ball handles zijn ook lastiger vind ik.
Even gekke vraag, maar wat is SF? (ben noob in positions) Zelf wil ik voor de PG of SG positie gaan! Als ik mijn 1 meter 84 mee neem in de game is PG wel logische positie hehe.
Robkazoe schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:15:
Ik ben zelf waarschijnlijk woensdag pas weer online te vinden. Gisteravond was ik nog wel online maar heb toen voornamelijk MyCarreer gespeeld. Ben nu starter bij de Jazz (dik pech voor jou, Gobert!). Gemiddeld sta ik nu op iets meer dan 10PPG, 8,5 RPG en 2,4 BPG. Tegen de 76ers mijn eerst double double gehaald. OK, het blijft de 76ers maar toch. 24 punten, 16 rebounds en 5 blocks is geen slechte wedstrijd ofzo.
Wanneer starten we de trainingen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
SF = Small Forward.. Lebron James is bijv ook SF. ( allround player )

Haha trainingen, beginnen woensdag dan :P

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
n2theb schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:53:
[...]

Even gekke vraag, maar wat is SF? (ben noob in positions) Zelf wil ik voor de PG of SG positie gaan! Als ik mijn 1 meter 84 mee neem in de game is PG wel logische positie hehe.
Wikipedia: Basketball positions
Je hebt ruwweg:
Point Guard (one)
Shooting Guard (two)
Small Forward (three)
Power Forward (four)
Center (five)

En dan heb je nog combinatie's tussen de verschillende posities:
Combi tussen 1 en 2 wordt een combo guard genoemd: Wikipedia: Combo guard
Combi tussen 2 en 3 wordt een swingman genoemd: Wikipedia: Swingman
Combi tussen 3 en 4 wordt een stretch 4 genoemd: Wikipedia: Stretch four (is vaak een power forward met een goede driepunter waardoor je small ball kunt spelen).
Combi tussen 4 en 5 wordt een bigman genoemd: Wikipedia: Forward-center
[...]

Wanneer starten we de trainingen ??
Woensdag? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Robkazoe schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:00:
[...]

Wikipedia: Basketball positions
Je hebt ruwweg:
Point Guard (one)
Shooting Guard (two)
Small Forward (three)
Power Forward (four)
Center (five)

[...]

Woensdag? :P
Nice uitleg!

Woensdag kan op zich wel, maar moet wel eerst werken tot ongeveer half 10, misschien wel later.. (website moet af!) Weet niet hoe het met jullie dagen zitten. Ik kan in ieder geval op werkdagen niet overdag! In de vakanties wel!

Dinsdag- & donderdagavond zijn mijn sportavonden over 3 a 4 weken is dit maandag- en woensdagavond voor 4 a 5 maanden.

[ Voor 9% gewijzigd door n2theb op 29-09-2015 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Ik kan ook alleen in de avond uren door de weeks. (Maandag en Woensdag)

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook alleen de avonduren. Geen vaste dagen verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
vandaag 3 pakketjes gekocht , eerste pakketje , dwayne wade .. het leuke hier aan is dat ik vamidag tegen iemand speelde die wade ook in zijn team had , kort hierna pakketje gekocht en ik had hem ook .
mijn 2de pakketje had ik jennings, en mijn 3de heb ik net gekocht , tony parker !
mijn starters zijn nu :

Tony Parker
Dwayne Wade
Nicolas Batum
Taj Gibson
Brandon Jennings

• Punkbuster
Gister heerlijk MyPark gespeeld, weer winning streaks van 10+. Ben zo blij dat ze die neppe 3punters continu hebben generfd :P heerlijk. Teamplay is het belangrijkst, goede open schoten. :D

automation fanboy

• Robkazoe
taker1987 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 21:11:
vandaag 3 pakketjes gekocht , eerste pakketje , dwayne wade .. het leuke hier aan is dat ik vamidag tegen iemand speelde die wade ook in zijn team had , kort hierna pakketje gekocht en ik had hem ook .
mijn 2de pakketje had ik jennings, en mijn 3de heb ik net gekocht , tony parker !
mijn starters zijn nu :

Tony Parker
Dwayne Wade
Nicolas Batum
Taj Gibson
Brandon Jennings
Dan heb je echt wel een degelijke lineup. Mijn lineup bestaat uit alleen maar brons + 2 zilvers. Beste kaart die heb ik (en zat bij het starters pakket) was Marcin Gortat.

• taker1987
Robkazoe schreef op woensdag 30 september 2015 @ 10:04:
[...]

Dan heb je echt wel een degelijke lineup. Mijn lineup bestaat uit alleen maar brons + 2 zilvers. Beste kaart die heb ik (en zat bij het starters pakket) was Marcin Gortat.
ik snap alleen de markt nog niet zo , hoe je het beste spelers kan verkopen en voor welke prijs , alle prijzen die er nu voor staan zijn soms te lage bedragen en soms te hoge bedragen . zo heb ik kevin durant gezien met 80 duizend en lebron james met 2 ton , beide dynamic kaartjes paars . ook mis ik Michael jordan uit 1998 }:O

• Robkazoe
Ik heb de hele markt nog niet gezien. Ik speel voornamelijk MyCarreer, MyPark en heel af en toe een domination wedstrijd.

• Punkbuster
Vanavond MyPark ;) ROB!

automation fanboy

• Maiky1001
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-05 21:51
Toch nog maar eens op dit forum gekeken of iemand NBA2k16 speelt op de ps4. Wat schetst mijn verbazing... het is BIG business!

Zelf 2k14 en 2k15 doorlopen, maar wat speelt deze lekker zeg! Moet toegeven dat de game erg pittig is en je in het begin van MyCareer je nog niet echt uit de verf komt.
Ben zelf met een SF begonnen, maar deze ga ik laten vallen aangezien ik hier nog niet aan kan wennen. Iemand suggesties welke positie nog nodig is voor Pro-Am? Ik zou graag Pro-Am willen spelen namelijk!

Kan iemand mij toevoegen aan die lijst ,want ik heb het gevecht met de tabel verloren 8)7

Verder zal ik vanavond even wat mensen toevoegen op de PS4! Mijn eigen PSN: Maiky1001.

P.s. Iemand online vanavond? >:)

PSN: Maiky1001

• Punkbuster
Ben er vanavond en heb je toegevoegd
Misschien handig om de positie er bij te vermelden. ( dan pas ik het aan voor iedereen )

Tweakers IDPSNPosition
N2theBN2theB
PunkbusterPosterHeroSF
RobkazoeRobkazoeC
SemperFidelisHennyGingeralePG
taker1987taker-martSF
FarpointstefzandstraPF
LabsTipJrLabsTipJr
Maiky1001Maiky1001

[ Voor 8% gewijzigd door Punkbuster op 30-09-2015 11:01 ]

automation fanboy

• taker1987
die van mij is een SF .

• Punkbuster
Ik ben nu 89 overall en heb 7 badges. gaat niet echt heel snel in mycareer

automation fanboy

• taker1987
Punkbuster schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:03:
Ik ben nu 89 overall en heb 7 badges. gaat niet echt heel snel in mycareer
al wat meer cutscenes gehad ?

• Punkbuster
Nee, alleen interviews na de wedstrijd. Wat ik ook zo raar vond, is dat ik zonder filmpje starter werd. Dit was in 15 heel anders.

automation fanboy

• taker1987
Punkbuster schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:06:
Nee, alleen interviews na de wedstrijd. Wat ik ook zo raar vond, is dat ik zonder filmpje starter werd. Dit was in 15 heel anders.
das dan wel heel erg spijtig dat het alleen bij spike lee blijft en niks meer erin zit zoals in 14 en 15 .

• Punkbuster
ja, vind ik ook erg jammer. Valt me wel een beetje tegen. Moet zeggen dat ik de practice GYM wel erg vet vind. Boston Drill enzo, echt leuk

automation fanboy

• taker1987
Punkbuster schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:08:
ja, vind ik ook erg jammer. Valt me wel een beetje tegen. Moet zeggen dat ik de practice GYM wel erg vet vind. Boston Drill enzo, echt leuk
dat is ook tof inderdaad , maar hoe 2k het had aangekondigt zou je echt keuzes krijgen , maar het is een beetje een standaard my carreer geworden zoals we kennen van fifa , twitter interactie is er ook niet meer en gesprekken met de coach of de spelers ook niet ... dit vind ik echt een groot gemis in deze game
verder ben ik echt dik tevreden over 2k16 .

ik zat trouwens de power unlimited review te lezen van JJ (gamekings) die gast zeurt elk jaar dat de nba online servers niet goed werken , maar ik heb er echt nooit last van gehad , tuurlijk ontstaat er soms een beetje lag maar niet zo erg dat het de gameplay bederft .

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Ik ga vanavond na het werken voor het eerst NBA opstarten, ben benieuwd! Mij werd aangeraden om te beginnen met my career dus dat ga ik maar doen. Ik ga eerst even sowieso wennen aan het spel en dan jullie helpen online. Maar ik merk dat we al een compleet team hebben? :P

Mijn voorkeur gaat uit naar spelverdeler (PG).
taker1987 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:10:
[...]

ik zat trouwens de power unlimited review te lezen van JJ (gamekings) die gast zeurt elk jaar dat de nba online servers niet goed werken , maar ik heb er echt nooit last van gehad , tuurlijk ontstaat er soms een beetje lag maar niet zo erg dat het de gameplay bederft .
Ik vond zijn review ook totaal niet kloppen. NBA had een lagere cijfer dan Fifa terwijl Fifa haar servers niet eens in de review waren meegenomen.. Net als die van PES. NBA had hoger moet scoren sowieso op PU.

[ Voor 76% gewijzigd door n2theb op 30-09-2015 11:12 ]

• Punkbuster
n2theb schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:11:
Ik ga vanavond na het werken voor het eerst NBA opstarten, ben benieuwd! Mij werd aangeraden om te beginnen met my career dus dat ga ik maar doen. Ik ga eerst even sowieso wennen aan het spel en dan jullie helpen online. Maar ik merk dat we al een compleet team hebben? :P

Mijn voorkeur gaat uit naar spelverdeler (PG).

[...]

Ik vond zijn review ook totaal niet kloppen. NBA had een lagere cijfer dan Fifa terwijl Fifa haar servers niet eens in de review waren meegenomen.. Net als die van PES. NBA had hoger moet scoren sowieso op PU.
(PG) is een mooie position, maar ook de meest belangrijke plek. Als PG moet ruimte zien en zoeken, vertragen, of juiste fast-break. Een PG zorgt er online voor dat je de wedstrijd wint. :9~ ..
het is dus wel een position met druk :P

automation fanboy

• Robkazoe
Om even terug te komen op de Spike Lee verhaal. Je ziet het ook aan de trophies. Je hebt in totaal iets van 12 cutscenes. En daarna pak je eigenlijk je MyCarreer op zoals dat vroeger ook ging. Een paar dingen zijn eruit gehaald inderdaad of aangepast maar het lijkt voor 90% nog steeds hetzelfde.

Ik vind de toevoeging van de connections en de training nuttige toevoegingen. Connections geven je wat perks (zoals moves, stadion geluiden aanpassen of my team cards). Trainingen kunnen je stats tijdelijk boosten of je gewoon laten oefenen. Wat betreft beginnen als starter. Ik denk dat daar nog wel een klein bugje in zit. Want er zit namelijk ook nog een trophie in dat als je in MyCarreer start, dat je die moet krijgen. Ik ben nu starter maar heb de trophie niet gehad. Misschien dat er dus ook nog wel een cutscene bij hoort.

@N2theb en Punkbuster: Eigenlijk missen we alleen nog een SG hier op Tweakers. Maar goed, we hebben twee SF's en één PG. Dus als je ook voor PG gaat, zou dat niet heel rampzalig zijn. Hoe vaak ik in NBA2K14 wel niet Wall of CP3 op de SG heb zien staan omdat Sessions of Collison erin gezet werden. Maar een extra PG of een SG zou wel welkom zijn.

• taker1987
nu neem ik persoonlijk gamekings en pu niet echt meer serieus omdat ze wel een fifa en een nba reviewen maar een nba live of een pes zal er nooit komen , zelfde als football manager die zullen ze nooit reviewen , hun rede is omdat hun dat niets vinden spelen ze het niet of reviewen het niet ! een JJ die zegt dat hij nog niet eens online nba kan winnen omdat hij word ingemaakt , sorry dan neem ik je niet serieus met een game als nba !

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Ik stel voor om een wisselende SG / PG te gebruiken. 2 mensen die eigenlijk hun posities continue omwisselen. Of werkt dat niet bij basketbal zoals bij voetbal wel werkt hehe ! :P Ik ga in ieder geval vanavond oefenen als PG in career.

Verwijderd

Robkazoe schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:21:
@N2theb en Punkbuster: Eigenlijk missen we alleen nog een SG hier op Tweakers. Maar goed, we hebben twee SF's en één PG. Dus als je ook voor PG gaat, zou dat niet heel rampzalig zijn. Hoe vaak ik in NBA2K14 wel niet Wall of CP3 op de SG heb zien staan omdat Sessions of Collison erin gezet werden. Maar een extra PG of een SG zou wel welkom zijn.
Vanavond potje MyPark met de mede Tweakers doen dan? :)
Of een Team maken met zijn allen. Lijkt me wel leuk

• taker1987
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:25:
[...]

ik heb al een team gemaakt maar nog niemand gehad die wil joinen :P

• Robkazoe
taker1987 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:23:
nu neem ik persoonlijk gamekings en pu niet echt meer serieus omdat ze wel een fifa en een nba reviewen maar een nba live of een pes zal er nooit komen , zelfde als football manager die zullen ze nooit reviewen , hun rede is omdat hun dat niets vinden spelen ze het niet of reviewen het niet ! een JJ die zegt dat hij nog niet eens online nba kan winnen omdat hij word ingemaakt , sorry dan neem ik je niet serieus met een game als nba !
Dat slaat nergens op. ik heb de afgelopen twee jaar ook niet online gespeeld. Ik speel het eerste potje online op MyPark en die win ik meteen. OK, het was wel een verschrikkelijke n00bsquad waar ik tegen zat te spelen maar toch. Ene PosterHero zat er ook in. :P
taker1987 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:25:
[...]

ik heb al een team gemaakt maar nog niemand gehad die wil joinen :P
Ja, wie wil er nou in Groningen basketballen? :P
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:25:
[...]

Ik ben voorstander van. Moeten even kijken wat dan handig is. Als we met 3 of 4 man zijn, MyPark in. Met 5 moeten we anders maar Pro Am in? Heb dat zelf nog niet gedaan dus kan er niet over oordelen.

• Punkbuster
Het is misschien ook wel handig om dan allemaal Sunset ballers te kiezen als MyPark, want daar zitten Rob en ik al in..

anders kan je alleen Pro-Am met elkaar doen ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Punkbuster op 30-09-2015 11:28 ]

automation fanboy

• taker1987
[quote]Robkazoe schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:27:
[...]

Dat slaat nergens op. ik heb de afgelopen twee jaar ook niet online gespeeld. Ik speel het eerste potje online op MyPark en die win ik meteen. OK, het was wel een verschrikkelijke n00bsquad waar ik tegen zat te spelen maar toch. Ene PosterHero zat er ook in. :P

[...]

Ja, wie wil er nou in Groningen basketballen? :P

het is gewoon het beste team in nederland en de basketbal stad is nou eenmaal groningen _/-\o_ geloof me , ik ben in heel nederland wel geweest kwa eredivise wedstrijden , maar de sfeer is nergens zo goed als in de martiniplaza .

• Robkazoe
Waarom had je niet gewoon Tweakers Hall in Groningen kunnen maken? :P Daarmee kan iedereen zich wel een beetje mee kunnen identificeren. Met Henk op de voorkant van het shirt natuurlijk. :P

• taker1987
Robkazoe schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:31:
Waarom had je niet gewoon Tweakers Hall in Groningen kunnen maken? :P Daarmee kan iedereen zich wel een beetje mee kunnen identificeren. Met Henk op de voorkant van het shirt natuurlijk. :P
ik kan het altijd aanpassen natuurlijk ;)

Verwijderd

Robkazoe schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:31:
Inderdaad. Ik word ook niet perse warm van Groningen. :p

• Robkazoe
Misschien handig dat als we een Tweakers Pro Am gaan vormen dat we hier eens over na gaan denken. Bedoel, het zou zonde zijn als taker zijn hele gym overhoop moet gooien ondanks zijn voorliefde voor Groningen. Maar zou wel mooi zijn als we iets hebben waar we allemaal een beetje warm van worden.

Maar goed, ik heb zelf de hele menuoptie voor Pro Am nog niet aangeraakt dus kan ook niet zo goed vertellen wat wel en wat niet mogelijk is.

• taker1987
het is geen probleem als ik wat kleine aanpassingen maak in de kleuren en het logo dan is het tweakers team gemaakt ;) ik kan hier morgen wel mee aan de slag gaan eventueel , vanavond moet ik zelf fluiten .

• Robkazoe
Is het niet mogelijk om twee hallen te hebben? Of is een team verplicht bij één hal te blijven?

• taker1987
Robkazoe schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:40:
Is het niet mogelijk om twee hallen te hebben? Of is een team verplicht bij één hal te blijven?
volgens mij is dit niet mogelijk .

• taker1987
hoe ver zijn jullie in my team domination dan ? ik heb nu net 76ers verslagen en de orlando magic .. nog 2 pakketjes en ik zit op de 50 pakketjes in totaal :D dan krijg je 10000 mt

Verwijderd

taker1987 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:56:
hoe ver zijn jullie in my team domination dan ? ik heb nu net 76ers verslagen en de orlando magic .. nog 2 pakketjes en ik zit op de 50 pakketjes in totaal :D dan krijg je 10000 mt
Zo veel tijd heb ik niet haha. Hoef je niet te werken ;).

Ik speel voornamelijk MyCareer. Maandag avond 1 potje MyTeam gedaan (verloren trouwens) en toen was ik er wel weer even klaar mee. ;)

• Robkazoe
taker1987 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:56:
Ik heb geloof ik drie teams verslagen. Moet nu volgens mij tegen de lakers. Hopelijk krijg ik Kobé in de packs. Mijn team kan wel wat goede spelers gebruiken. Mijn team heet overigens de Berlin Popup Toasters.

[ Voor 5% gewijzigd door Robkazoe op 30-09-2015 12:07 ]

Verwijderd

Robkazoe schreef op woensdag 30 september 2015 @ 12:07:
[...]

Ik heb geloof ik drie teams verslagen. Moet nu volgens mij tegen de lakers. Hopelijk krijg ik Kobé in de packs. Mijn team kan wel wat goede spelers gebruiken. Mijn team heet overigens de Berlin Popup Toasters.
Wel Kobe uit 2008-2009 dan ;). of 05/06 :D

• Robkazoe
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2015 @ 12:25:
[...]

Wel Kobe uit 2008-2009 dan ;). of 05/06 :D
Elke Kobe ben ik al tevreden mee.

• Maiky1001
Ik heb toch mijn keuze gemaakt en zal vanavond een SG beginnen. Mede doordat de meeste posities al bezet zijn, maar ook omdat ik het vanuit 2k15 gewend ben ;).

Wat gaat in jullie optiek sneller voor het upgraden van je pro; MyCareer of MyGM? Wat ik in 2k15 deed was voornamelijk MyGM spelen om in het begin sneller VC te verdienen. Ik heb me nog niet genoeg in beide game modes verdiept om de vergelijking te maken.

• Punkbuster
Haha, snelste manier van upgrade voor je Pop is sowieso MyCareer, hiermee unlock je ook extra upgrades. Standaard krijg je er 75. de overige 25 kun je unlocken door in je offdays in Gym door te brengen. Het verschil qua VC ken ik niet.

automation fanboy

• Robkazoe
Ik zou ook voor MyCarreer gaan. Je kunt overigens nog een beetje "cheaten" met VC uit MyCarreer naar het schijnt. Je kunt namelijk een wedstrijd beginnen, pauzeren en simuleren tot het einde. Daarmee krijg je wel de volledige VC van de wedstrijd.

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 08:39
Bol.com mag zich wel haasten. Ik zou hem vandaag ontvangen, maar hoor er niet veel van.

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Ik merk dat er toch weer meer spelers bij komen! :) Hoeveel xbox, pc en psn zitten hier nu? Misschien lijstje van alle 3 maken ?

• Robkazoe
Ik ben al online. Voeg me maar toe aan een party en dan kom ik MyPark wel in hobbelen. Nu nog even snel een MyCarreer wedstrijd afraffelen. Trailblazers moet je toch kunnen winnen nu.

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Wordt er nog geen uitgezonden door iemand van jullie? Dan kijk ik mee terwijl ik nog even snel code ga klappen! Rond half 9 a 9 uur klaar!!

• Maiky1001
Ik ben pas laat online. Mag namelijk nog even aan de hobby voor het werk...

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Eerst pot NBA na 2 jaar, ik weet gewoon even niet meer wat ik moet doen.. Moet meteen met een potje beginnen etc. Weet de instellingen niet meer haha! Maar ik zie dat de game eerst moet kopieren.. jammer dat dit niet eerder bij installatie gebeurt.

Hebben in jullie ook last van laadtijden enz. Tijdens vrij schieten heeft die continue lag..

[ Voor 16% gewijzigd door n2theb op 30-09-2015 22:57 ]

• Punkbuster
is die al helemaal geinstalleerd? ik heb de digitale versie, maar heb geen lag.

automation fanboy

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Punkbuster schreef op woensdag 30 september 2015 @ 23:05:
is die al helemaal geinstalleerd? ik heb de digitale versie, maar heb geen lag.
Ja, geinstalleerd en wel. Ik ben nu gewoon wedstrijden aan het spelen dat werkt goed. Maar ik merkte bij het vrij schieten enz gewoon heel veel lag. Misschien was dit eenmalig. Ik Zal het zo is checken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robkazoe schreef op woensdag 30 september 2015 @ 18:51:
Ik ben al online. Voeg me maar toe aan een party en dan kom ik MyPark wel in hobbelen. Nu nog even snel een MyCarreer wedstrijd afraffelen. Trailblazers moet je toch kunnen winnen nu.
@Rob @Punkbuster @onbekende3depersoondieikevennietmeerweetMeneerFunkyBuckets.

Was leuk gisteren in MyPark ;). Moeten we vaker doen. Misschien suck ik dan wat minder haha.

Vanavond maar eens even verder met MyCareer , kijken of ik wat badges kan verdienen en wat atrribute upgrades halen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2015 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Ja, was wel lache he. Ik moet wel zeggen dat ik 3vs3 leuker vind dan de 4vs4 op het park. Volgende x misschien maar 5vs5 Pro-AM. Maar @farpoint je hebt wel lekker veel gewonnen en punten gemaakt ;)

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Persoonlijk blijft 3 vs 3 ook mijn favoriet. Maar voor de afwisseling is 4 vs 4 ook wel leuk. Heb mij gisteren ook erg vermaakt en was weer leerzaam. Hopelijk gaat ProAm snel werken want dat wil ik ook nog wel een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Ja, MyPark is echt heel anders dan in 15. Wat ik erg leuk vind, is dat je met alleen guards in je team nooit meer kan winnen. Balans in je team is echt belangrijk.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:13:
[...]

@Rob @Punkbuster @onbekende3depersoondieikevennietmeerweetMeneerFunkyBuckets.
MrFunkyBuckets is 'nog' geen tweaker.. :o is een maatje van mij, met erg veel tijd. Ken geen betere PG ;)

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Punkbuster schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:12:
[...]

MrFunkyBuckets is 'nog' geen tweaker.. :o is een maatje van mij, met erg veel tijd. Ken geen betere PG ;)
Dan ken je mij nog niet! ;) hehe.

Ben druk bezig met carriere als PG, moet alleen nog verdedigen echt leren. Iemand slim vrij spelen aanvallend of scoren lukt wel, maar verdedigen en bal veroveren.. Heeft iemand daar tips voor? Want ik wacht af, maar soms duurt het wel lang voordat de bal weer gespeeld wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Verdedigen is een kwestie van de tegenstander het leven zuur maken en dat 24 seconden lang. Zolang jij 1 op 1 blijft spelen en elk shot contested maakt, dan gaat er geen bal in. Meer hoef je eigenlijk niet te doen. En steals zijn leuk om mee te nemen maar wel verschrikkelijk moeilijk en maakt je verdedigend ook kwestbaar. Want als jij een steal probeert uit te voeren bij een pass en je grijpt mis, dan staat er ergens op het veld iemand helemaal open en die kan dan scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

You reach I teach ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Robkazoe schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:21:
Verdedigen is een kwestie van de tegenstander het leven zuur maken en dat 24 seconden lang. Zolang jij 1 op 1 blijft spelen en elk shot contested maakt, dan gaat er geen bal in. Meer hoef je eigenlijk niet te doen. En steals zijn leuk om mee te nemen maar wel verschrikkelijk moeilijk en maakt je verdedigend ook kwestbaar. Want als jij een steal probeert uit te voeren bij een pass en je grijpt mis, dan staat er ergens op het veld iemand helemaal open en die kan dan scoren.
Ja daar kwam ik een paar keer achter en dan krijg je commentaar van wat doe je nou haha. Maar oké het is dus ook wel een beetje een geduld spelletje waar ik even aan moet wennen. Dus het is juist goed dat ik gefocust blijft op een mannetje en hem moeilijk maakt met scoren. Thanks iig voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n2theb schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:26:
[...]

Ja daar kwam ik een paar keer achter en dan krijg je commentaar van wat doe je nou haha. Maar oké het is dus ook wel een beetje een geduld spelletje waar ik even aan moet wennen. Dus het is juist goed dat ik gefocust blijft op een mannetje en hem moeilijk maakt met scoren. Thanks iig voor de tips!
Het is ook handig als je weet wat de speler die je verdedigd kan. Als hij niet kan schieten kan je beetje zakken en zijn drive opvangen. Als hij wel kan schieten maar niet zo snel is dan strak er op staan , want dan kom hij toch niet langs je. En als er een screen op je word gezet gewoon goed anticiperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:28:
[...]

Het is ook handig als je weet wat de speler die je verdedigd kan. Als hij niet kan schieten kan je beetje zakken en zijn drive opvangen. Als hij wel kan schieten maar niet zo snel is dan strak er op staan , want dan kom hij toch niet langs je. En als er een screen op je word gezet gewoon goed anticiperen.
Bedankt weer voor de tips. Hoe anticiperen jullie op screens? zak je dan juist in om er om heen te gaan of ga je er dan omheen via andere kant waardoor je tegenstander naar binnen kan rennen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robkazoe
Tja, dat is nou net de kunst. Goed inschatten en hopen dat je het goed doet en kwestie van ervaring. Even wat scenario's:
1. Center (Laker) zet een pick rechts neer voor de PG (Laker). Jij (Bull) gaat voorlangs. Nu heeft de de PG (Laker) geen kans om te schieten want dan kun jij hem nog een klein beetje contesten. Dus een drive is voor hem de meest logische optie. Enige wat je nu kan hopen is dat jouw Center (Bull) de PG (Laker) overneemt in de verdediging om te voorkomen dat hij kan scoren.
2. Center (Laker) zet een pick rechts neer voor de PG (Laker). Jij (Bull) besluit achterlangs te gaan. Driven heeft geen zin want dan loopt de PG (Laker) tegen jou aan. Een driepunter zou dan de meest logische optie zijn.
3. Center (Laker) is bezig om een pick rechts neer te zetten voor de PG (Laker). Jij (Bull) besluit hierop te anticiperen en al van te voren de pick te omzeilen aan de rechterkant. De PG (Laker) kan nu echter links vrij driven naar de basket toe omdat jij compleet op het verkeerde been staat.

Picks zijn dus heel dynamisch en er is niet iets wat goed en fout is. Er zijn veel opties en jij als verdediger en de PG als aanvaller hebben meerdere opties. Het is een kwestie van juist anticiperen. Als aanvaller moet je telkens verrassen waardoor je niet eentonig wordt en je dus niet te lezen bent voor de verdediger. Voor de verdediger moet je patronen proberen te ontdekken waardoor je de aanvaller telkens één stap voor bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit keer 10000. Vooral online. Wacht als je de bal hebt even of je defender iets doet. Zet hij een steal in kun je er met een spin move vaak zo voorbij.

Begin nu ook wat badges te krijgen, Brick Wall, Hesi Stunner, Rim Finisher en wat Pick Badges, vooral die Screen Outlet is echt een handige, zet de pick, ze lopen met hem mee, stapje opzij, bal vragen en schieten.

Heb alleen de nieuwe Sig Moves nog niet echt door, weet niet wanneer ik ze moet gebruiken en wanneer niet. En potjandorie nog geen putback dunk kunnen doen :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maiky1001
Ik ga vanavond weer mijn pro upgraden, dus als iemand wat wil spelen of casual nba-talk dan mag diegene me gerust toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
ik heb je toegevoegd ;) ik zit nu in my park , ik speel nu voor de ballers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
morgen avond my team doen ?? ik heb vanavond ook even my team gespeeld met een groep onbekende , we wonnen de eerste 3 wedstijden en de 4de verloren we op een lullige manier .. mijn speler heeft nu een rating van 71 en ben hem nog steeds langzaam aan het upgraden . iemand nog tips ?? het gaat erg langzaam vind ik vergeleken met 2k15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

taker1987 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 23:03:
morgen avond my team doen ?? ik heb vanavond ook even my team gespeeld met een groep onbekende , we wonnen de eerste 3 wedstijden en de 4de verloren we op een lullige manier .. mijn speler heeft nu een rating van 71 en ben hem nog steeds langzaam aan het upgraden . iemand nog tips ?? het gaat erg langzaam vind ik vergeleken met 2k15
Misschien dat ik vanavond mee doe, maar waarschijnlijk ga ik dan met een vriend van mij samen ff potjes doen.

Betreft rating. Tellen nu niet meerdere factoren mee? Zoals training in je arena na seizoen 1, upgraden van abilities etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Upgrades krijg je door in de gym je in je offdays te kiezen. Hiermee unlock extra upgrades die je toe kan kennen aan je attributen. Hierdoor stijgt je rating, maar alleen rating zeg weinig hoor. Badges zijn veel belangrijker.

automation fanboy

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste