‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
automation fanboy
Sommige moeten gewoon netjes wachten tot ze echt vrij zijn, in de avond, overdag jammer genoeg afstudeerstage en 2 avonden in de week trainen en training geven...
Vrienden uit de USA?Punkbuster schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:56:
Zag gister al verschillende PSN friends 2k16 spelen, die hebben hem vast in een winkel zien liggen.. mooi op tijd
Verwijderd
OKC op 12 vind ik wel een beetje laag tbh.Robkazoe schreef op woensdag 23 september 2015 @ 21:05:
Grappig om het filmpje te zien. Daarin wordt o.a. ook onderscheid gemaakt tussen de verschillende teams online. Beste team volgens 2K? De Spurs. Overigens ook niet heel verwonderlijk, met LA erbij hebben ze ook wel een hele sterk PF erbij gehaald.
YouTube: NBA 2K16 Presents: Play Now Online
Wizards op 10 is ook niet slecht, maar IMO veel te hoog aangezien ze veel key spelers zijn kwijtgeraakt en alleen wat rookies erbij hebben gekregen.
En Heat op 9 verrast me dan ook wel weer (had ik lager verwacht)
Ik kreeg ook net een verzonden mailtje van bol.com.
Kom maar op met dat weeeekeeeeend
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2015 14:01 ]
Uhmm.. durf ik niet te zeggen, PSN vrienden.. Dus zou kunnen
automation fanboy
psn: taker-mart
automation fanboy
Verwijderd
Hopen dat ik gericht flagrant fouls kan uitdelen. Dan wordt er niet gedunktPunkbuster schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:40:
Morgen maar het Park in boys.. ff wat posterizers uitdelen![]()
automation fanboy
Vind MyCareer wel leuk, maar online blijft echt het allermooist.
[ Voor 25% gewijzigd door Punkbuster op 24-09-2015 15:01 ]
automation fanboy

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
preorders kunnen vanacht om 12 uur spelen tenzij de download al binnen isRivanov schreef op donderdag 24 september 2015 @ 16:34:
Staat bij iedereen de launchdate op 29 september i.p.v. 24 september?
[afbeelding]
[afbeelding]
Achja, geeft niet. Ben toch geen nachtspeler.
Heb FIFA 16 uit de Russische Store gekocht. Nog goedkoper.
[ Voor 9% gewijzigd door Robkazoe op 24-09-2015 17:10 ]
nog 20 minuten

hij is nu klaar met de installatie
[ Voor 45% gewijzigd door taker1987 op 24-09-2015 20:03 ]
nu de 3de poging en nu kom ik wel in game 2
[ Voor 255% gewijzigd door taker1987 op 25-09-2015 01:14 ]
Waar speel je op ? PS4?taker1987 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 00:42:
begint goed hier, ik heb net mn poppetje aangemaakt en mijn eerste college match gespeeld , elke keer als ik de 2de game wil starten dan crasht de game .
nu de 3de poging en nu kom ik wel in game 2
Ik weet nog niet welke positie ik ga spelen, maar ik denk dat ik voor de 3 punters ga!
Straks maar eens aan My Career beginnen!
Voel je vrij me toe te voegen op Xbox Live!
automation fanboy
Ik denk dat het gaat om een aspect ratio.taker1987 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:18:
ik probeer nu team foto,s te uploaden , maar de foto moet 1.1 zijn , maar hoe groot is 1.1 .. daarna moet het logo van de arena 2.1 zijn, en score board 4.1 . maar hoe krijg ik nu de perfecte foto,s ?
1.1 = vierkant, (bijv 25 : 25 )
2.1 = 2 x breed dan hoog, ( bijv 50 : 25 )
4.1 = rechthoek. ( 100 : 25 )
http://www.gasterra.nl/img/logo.png ?taker1987 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:53:
het is gelukt , heb de plaza niet helemaal na kunnen maken maar heb mn best gedaan . als iemand een rond logo kan maken van gasterra zou tof zijn
[ Voor 24% gewijzigd door n2theb op 25-09-2015 10:51 ]
i know maar ik zie die graag in het rond en ik kan dat niet makenn2theb schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:50:
[...]
Ik denk dat het gaat om een aspect ratio.
1.1 = vierkant, (bijv 25 : 25 )
2.1 = 2 x breed dan hoog, ( bijv 50 : 25 )
4.1 = rechthoek. ( 100 : 25 )
[...]
http://www.gasterra.nl/img/logo.png ?

Verwijderd
Wat voor speler maakt iedereen aan in MyCareer!? Ik twijfel nog tussen een SG / SF of een PF.
Met het oog op gezamelijk online spelen wil ik me best aanpassen om een mooi team neer te zetten.
Let me know.
ik ben een 6.6 Balanced SFVerwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:56:
Nog even een paar uur werken en dan los!!
Wat voor speler maakt iedereen aan in MyCareer!? Ik twijfel nog tussen een SG / SF of een PF.
Met het oog op gezamelijk online spelen wil ik me best aanpassen om een mooi team neer te zetten.
Let me know.
heb zojuist het college gebeuren gehad , ik ben gedraft in de eerste ronde door de pacers !
[ Voor 10% gewijzigd door taker1987 op 25-09-2015 12:16 ]
Verwijderd
Nice. Lekker achter Paul George op je minuten wachtentaker1987 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:13:
[...]
ik ben een 6.6 Balanced SF
heb zojuist het college gebeuren gehad , ik ben gedraft in de eerste ronde door de pacers !
Ik kan echt niet wachten om te beginnen.
Geef. Mij. Weekend.
Verwijderd
Voeg me maar toe of anders voeg ik jullie wel toe vanavond
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2015 15:15 ]
hoe bedoel je ?Unbreukable schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 18:30:
Speel ook op de PS4, als licht gewicht PG van 75 kilo 175 hoog. Pffff kan nou al niet bij die schoenen in de myplayer store...
hoezo kom je daar niet bij dan ?Unbreukable schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 19:40:
Wilde schoenen kopen voor MyPlayer maar kom er niet bij.
aah ik zie het nu ook inderdaad , bedoel je deze melding ... there is a problem with youre connection to our online services , en dan een error code a9b8022b .. denk dat de servers offlline zijn van de store . geef dit een paar dagen , iedereen wil nu spelen , dat zie je met fifa ookUnbreukable schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 19:46:
Kreeg een kwartier lang alleen maar errors
Verwijderd
6.7 Inside Small Forward hier, ook naar de Pacers gedraft, maar godverdomme het is wel wennen.Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:30:
[...]
Nice. Lekker achter Paul George op je minuten wachten.
Ik kan echt niet wachten om te beginnen.
Geef. Mij. Weekend.
Speelde 15 op all-star maar kom er hier toch maar zelden langs.
In de High-School/Collega games merkte ik wel dat ik de ''beste'' was. Paar mooie dunks en zelfs een alley-oop kunnen afmaken. Maar in de NBA is het wel andere koek, merk dat vooral de skill-moves nog wel wat oefening nodig hebben. Vandaag misschien maar is MyPark bezoeken.
Het is inderdaad best een pittig spel. En dat is niet erg. Kun je er alleen maar verder in bijten. Speel nu voornamelijk MyCarreer. Heb zelf een Center van 7 foot en 1 inch gemaakt. Mocht er ooit een GoT team komen, dan hebben we iig elke positie gedekt. Er stond al bij dat als je een center groter maakt dat ie langzamer wordt. Nou, dat was nog zacht uitgedrukt. Als ik een defensieve rebound pak en ik gooi de bal naar de PG toe, dan hoef ik er al niet meer achteraan te lopen. Ik mag echt blij zijn als ik na 15 seconden eindelijk in positie ben. Vind er echter een steal plaats inclusief fastbreak de andere kant op, dan heb ik weer 15 seconden nodig om terug te komen. Vaak is het dan al veel te laat en hebben ze al gescoord want ja, er staat altijd wel een mannetje vrij als ik zo lang nodig heb om terug te komen. Heb mijn athletic skill al op level 7 staan maar mijn speed is nog steeds onder de 50 en nog steeds om te huilen.taker1987 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 21:19:
wat vinden jullie tot nu toe van de game ?
En de snelheid is ook op andere vlakken een probleem in het spel. Ik zie de computer met enige regelmaat een 3 second violation maken. Hoe vaak komt zoiets nu in het echt voor? En zelf heb ik er ook flink last van. Als je onder de basket staat en je tegenstander voert volledige defense pressure uit, dan moet ik mij echt bijna losslaan/vechten om uberhaupt op tijd er weer uit te komen. Dit kan volgens mij nooit de bedoeling zijn geweest.
Ben zelf overigens ook groot fan van de pump fake-side step-shoot play (totaal niet toepasbaar op de center maar wel in reguliere potjes). Tegenstander staat te ver weg, je doet een pump fake, verdediger schiet de lucht in, je dribbelt één keer om een stap opzij te zetten en je kunt vrij schieten. Dit is mij tot nu toe ook nog geen enkele keer gelukt simpelweg omdat het allemaal veel te veel tijd kost waardoor de verdediger die de blok inzet, al lang en breed jou weer in de weg staat.
Ik vind het zelf overigens niet erg dat het spel langzamer is. Maar het zit nu zichzelf wel aardig in de weg naar mijn mening. En dat vind ik niet fijn. Voor de rest speelt het overigens wel fijn. Controlls is natuurlijk weer even wennen maar dat gaat snel genoeg.
Zelf heb ik 2k15 overgeslagen, maar merkte dat dat in 2k14 best lastig was terwijl ik in 2k13 makkelijk iedere game een A+ haalde
Ik kon zelf met 2K14 redelijk makkelijk A+ ratings halen. Je speelde daar elke wedstrijd van het seizoen, kreeg daar ruwweg 1000 VC per game voor en je kon zo snel wat stats oppompen. Was zelf een SG en als je goed kan schieten, kom je ver. Heb je op een gegeven moment veel double teams op je omdat ze je proberen af te stoppen, dan kun je gaan driven of gaan passen. Assists leverde echt veel punten op waardoor je snel naar A+ kan gaan.Jasikevicius3 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 18:54:
Hoe zit het met het behalen van een A+ iedere game?
Zelf heb ik 2k15 overgeslagen, maar merkte dat dat in 2k14 best lastig was terwijl ik in 2k13 makkelijk iedere game een A+ haalde
Nu is het systeem van MyCarreer redelijk op z'n kop gezet. In het eerste seizoen speel je eerst 3x een highschool wedstrijd + 4x college wedstrijden. In die wedstrijden verdien je geen VC en zijn de wedstrijden redelijk beperkt qua speelduur. Daar krijg je nog geen beoordelingen. In je rookie seizoen speel je maar 8 wedstrijden. En dan kom je uit op gemiddeld acht minuten per wedstrijd uit. Ik heb daar één keer een A+ rating kunnen behalen maar meestal zit je op een B gemiddeld. Simpelweg omdat je maar een 60-65 rating hebt + een hele korte tijd.
In het seizoen daarop krijg je meer speeltijd en dan moet het wel makkelijker gaan denk ik maar zover ben ik nog niet. Moet mijn eerste wedstrijd van het tweede seizoen nog spelen. In dat seizoen stopt dan ook het Spike Lee verhaal volgens mij. Het verhaal is overigens wel leuk en aardig maar je hebt weinig te kiezen. En ik vond persoonlijk de cutscenes te lang. Was echt MGS praktijken zeg maar.
N.B. Ik heb zelf 2K15 niet gespeeld.
Ik las ook ergens dat de 2k15 VC bonus niet geldt voor EU, klopt dit?
Loop nu MyTeam te spelen. Maar je merkt nu echt dat je met waardeloze kaarten geen kont kan. Ik heb één speler die 3 punters kan schieten. Ik heb één zilveren kaart (Gortat) en dat is ook meteen de enige die nog een beetje kan postuppen. De rest is echt dikke poep. Ik heb zelfs een point guard die 47% schiet op free throws. Ik vraag mij echt serieus af of sommige wel zelfstandig naar de WC kunnen of dat ze daar ook hulp bij nodig hebben.
dat verhaal van spike had er niet ingehoeven wat mij betreft , het was te kort en echt indrukwekkend was het ook niet ...Robkazoe schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 20:44:
[...]
Ik kon zelf met 2K14 redelijk makkelijk A+ ratings halen. Je speelde daar elke wedstrijd van het seizoen, kreeg daar ruwweg 1000 VC per game voor en je kon zo snel wat stats oppompen. Was zelf een SG en als je goed kan schieten, kom je ver. Heb je op een gegeven moment veel double teams op je omdat ze je proberen af te stoppen, dan kun je gaan driven of gaan passen. Assists leverde echt veel punten op waardoor je snel naar A+ kan gaan.
Nu is het systeem van MyCarreer redelijk op z'n kop gezet. In het eerste seizoen speel je eerst 3x een highschool wedstrijd + 4x college wedstrijden. In die wedstrijden verdien je geen VC en zijn de wedstrijden redelijk beperkt qua speelduur. Daar krijg je nog geen beoordelingen. In je rookie seizoen speel je maar 8 wedstrijden. En dan kom je uit op gemiddeld acht minuten per wedstrijd uit. Ik heb daar één keer een A+ rating kunnen behalen maar meestal zit je op een B gemiddeld. Simpelweg omdat je maar een 60-65 rating hebt + een hele korte tijd.
In het seizoen daarop krijg je meer speeltijd en dan moet het wel makkelijker gaan denk ik maar zover ben ik nog niet. Moet mijn eerste wedstrijd van het tweede seizoen nog spelen. In dat seizoen stopt dan ook het Spike Lee verhaal volgens mij. Het verhaal is overigens wel leuk en aardig maar je hebt weinig te kiezen. En ik vond persoonlijk de cutscenes te lang. Was echt MGS praktijken zeg maar.
N.B. Ik heb zelf 2K15 niet gespeeld.
ik ben na de draft door de pacers uiteindelijk op de free agents gekomen , daar kreeg ik keuzes uit wat teams en verassend genoeg kon ik bijna elk team kiezen die ik wou , ik heb uiteindelijk gekozen om te onderhandelen met de bulls de suns en de lakers . mijn keuze is toch op de bulls gevallen , ook omdat dit mijn favoriete team is
ik hoop ook dat er na de spike lee nog wat cut scenes zijn , enige wat ik heb gehad in de nba is een persconferentie zoals we die kennen uit 2k15 met 2 antwoord keuzes , ik hoop dat er meer in zit en dat je er ook meer cutscenes volgens kwa gesprekken en keuzes rondom het team of de rest, het kan toch niet zo zijn dat we je familie niet meer terug zien en je zus ...
welk team hebben jullie gekozen in my park ?
[ Voor 50% gewijzigd door taker1987 op 27-09-2015 10:08 ]
Ik merk op dat taker1987 aardig actief bezig is.
Verwijderd
Zat te twijfelen om naar de bulls te gaan, toch maar voor de Grizzlies gekozen vanwege de minuten, hopen om ooit naar de Rockets te gaan zodat mijn main man James The Beard Harden mij mijn Alley-Oops mag gaan aangooien.taker1987 schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:05:
[...]
dat verhaal van spike had er niet ingehoeven wat mij betreft , het was te kort en echt indrukwekkend was het ook niet ...
ik ben na de draft door de pacers uiteindelijk op de free agents gekomen , daar kreeg ik keuzes uit wat teams en verassend genoeg kon ik bijna elk team kiezen die ik wou , ik heb uiteindelijk gekozen om te onderhandelen met de bulls de suns en de lakers . mijn keuze is toch op de bulls gevallen , ook omdat dit mijn favoriete team is
Begin er nu wel in te komen, merk dat het veel meer ''Take what they give you'' is. Ben zelf SF en sta veel rond de 3point line om naar binnen te komen, soms dekt je man je dan aan de verkeerde kant waardoor je vrij naar de basket kan gaan, ik merk dat dit effectiever is dan proberen hem voorbij te komen. Kan ook aan mijn skillz liggen.
Al en met al krijgt MyCareer dit jaar een 9 van mij, hoewel het verhaal wat aan de korte kant was, toont het wel ballen van 2k om deze kant op te gaan. Vooral de High-School en College games vond ik zeer vet, ben ook echt benieuwd of dit ook nog terug gaat komen in het spel, en of je idd je familie nog eens ziet.
Rivet City Babytaker1987 schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:57:
zijn bij jullie de stemmen ook zacht ? muziek is dan normaal nivo en dan de stemmen zijn dan zachter , dat had ik met spike lee ook en na de match ook als bijvoorbeeld iemand word geinterviewd door die meid .
ik hoop ook dat er na de spike lee nog wat cut scenes zijn , enige wat ik heb gehad in de nba is een persconferentie zoals we die kennen uit 2k15 met 2 antwoord keuzes , ik hoop dat er meer in zit en dat je er ook meer cutscenes volgens kwa gesprekken en keuzes rondom het team of de rest, het kan toch niet zo zijn dat we je familie niet meer terug zien en je zus ...
welk team hebben jullie gekozen in my park ?
bij de bulls gaat het prima , ik speel gemiddeld 14 minuten per wedstrijd , met name de laatste 3 minuten in elke kwart , mijn max score is 20 punten, 4 assist 5 rebounds , na de interview cutscene van de pers en de 2 vragen die je krijgt heb ik er nog niet meer van gezien , ik heb er nu 6 a 7 wedstrijden opzitten geloof ik in dienst van de bulls , de trainingen zijn tof gedaan tijdens offday . ik snap alleen niets van die communication , wat ik jammer vind is dat je niet meer kan twitteren , je kan tweets lezen maar daar houdt het op . de nickname freq kan je weghalen en daar je eigen nickname voor kiezenn2theb schreef op zondag 27 september 2015 @ 22:54:
Ik ga ergens deze week eindelijk beginnen met spelen. Ik heb mezelf voorgenomen om eerst The Witcher 3 uit te spelen, main + side + treasure en contract. Zijn er iig minder dan 20 totaal.
Ik merk op dat taker1987 aardig actief bezig is.Goed bezig! Hoe gaat het bij de bulls?
Verwijderd
Heb 5 wedstrijden gespeeld zit op een gemiddelde van 15ppg 8rpg ongeveer. Nu ben ik benieuwd wat het me allemaal gaat brengen. Beetje practise / beetje andere off day dingen doen en je skills opvullen. En als ik mn speler goed genoeg vind eens naar Park gaan.
Taker , ik voeg je vanavond als ik thuis ben ff toe. Lijkt me leuk om online beetje te ouwehoeren.
is goed , ik heb voor de flyers gekozen in my park , en heb een eigen pro am team , dus je kan joinen, heb er nog niks mee gespeeld omdat je 3 tot 5 spelers nodig hebt om met het team te spelen . dus iedereen is welkomVerwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 09:18:
Ik vind MyCareer tot nu toe erg vet. Ik heb een 6"10 PF gemaakt. Ik vond persoonlijk het hele Spike Lee verhaal wel tof (beetje voorspelbaar was het wel). Na high school en college werd ik ook gedraft door de Pacers en na het eerste seizoen heb ik voor de Kings gekozen.
Heb 5 wedstrijden gespeeld zit op een gemiddelde van 15ppg 8rpg ongeveer. Nu ben ik benieuwd wat het me allemaal gaat brengen. Beetje practise / beetje andere off day dingen doen en je skills opvullen. En als ik mn speler goed genoeg vind eens naar Park gaan.
Taker , ik voeg je vanavond als ik thuis ben ff toe. Lijkt me leuk om online beetje te ouwehoeren.
In MyCarreer ben ik zoals eerder geroepen een center van 7"1' met nu een gemiddelde van 70. Stats: 8 PPG, 8 RPG, 2 BPG over gemiddeld 18 minuten. In het eerste jaar voor de Jazz uitgekomen. In het tweede jaar wilde ik naar DC gaan maar daar kreeg ik te weinig VC en te weinig minuten. Twee keer onderhandeld maar toen kon het niet meer en was het onderhandelen gesloten. Toen bij de Jazz blijven hangen. PPG kan nog wel iets omhoog maar mijn layups en post moves zijn gewoon erg slecht nog op dit moment. Layups gaan met enige contest gewoon mis en zelfs post hooks raak ik maar voor 50%. Enkel de dunks lukken wel heel erg goed dus ik moet wachten tot ik de ruimte krijg en eventueel iemand posterizen.
Mijn maat (MrFunkyBuckets) heeft iets te veel tijd, en al 28 games Career gespeeld. Die heeft al 29 Badges unlocked.. Dat merk je in het Park echt heel erg goed.
automation fanboy
Verwijderd
Een mede post spelerRobkazoe schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:14:
In MyCarreer ben ik zoals eerder geroepen een center van 7"1' met nu een gemiddelde van 70. Stats: 8 PPG, 8 RPG, 2 BPG over gemiddeld 18 minuten. In het eerste jaar voor de Jazz uitgekomen. In het tweede jaar wilde ik naar DC gaan maar daar kreeg ik te weinig VC en te weinig minuten. Twee keer onderhandeld maar toen kon het niet meer en was het onderhandelen gesloten. Toen bij de Jazz blijven hangen. PPG kan nog wel iets omhoog maar mijn layups en post moves zijn gewoon erg slecht nog op dit moment. Layups gaan met enige contest gewoon mis en zelfs post hooks raak ik maar voor 50%. Enkel de dunks lukken wel heel erg goed dus ik moet wachten tot ik de ruimte krijg en eventueel iemand posterizen.
Heb je ook nog vaak dat je genegeerd wordt als je helemaal open staat? Vind soms de AI van mn medespelers wel erg tegenvaller. Kom ik vrij onder de basket krijg ik of de bal niet of ik krijg hem veel te laat.
Mijn PPG zit alleen maar op 15 omdat ik 1 goeie wedstrijd had tegen de Lakers (die hebben zelf shitty big men) en daar heb ik toen 24 punten gescoord. Daarna ben ik maar 2x boven de 10 gekomen haha...
Iemand enig idee waneer je een beetje Badges gaat krijgen? En krijg je die alleen door social events (interactie met andere spelers) of ook gewoon door games te spelen? Ik heb er nu nog 0 namelijk

Ik voeg jou vanavond ook even toe Robkazoe als je dat goed vind!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2015 10:19 ]
Nog heel even wachten tot de release op Steam, zijn er veel PC spelers hier?
Punkbuster: Ik zal wat vaker online komen. Maar moet wel even de stats via MyCarreer even boosten want met 70 is hij wel aardig maar nog steeds niet fantastisch. Vooral de layups moeten een heel stuk beter worden.
NibborSneffets: Ik denk dat het meeste volk op de PlayStation 4 speelt, daarna de Xbox One en daarna pas de PC. Er zullen wel mensen beschikbaar zijn voor de PC, daar hoef je niet bang voor te zijn. En wat mij betreft blijft NBA2K wel een van de beste spellen die verkrijgbaar zijn. Dus in dat opzicht wel een echte aanrader. Het is alleen wel erg pittig dus je moet er wel even wat tijd in stoppen.
Verwijderd
Hm. Dat vind ik wel aardig lame. Dan heb je dus een team vol 6"8 SF's straks die beetje online zitten te spelen. Zou veel leuker zijn als ze het positieafhankelijk maken. Dus dat je ook gewoon tegen een PF of C zit te spelen niet tegen een guard. That makes no sense.Robkazoe schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:31:
Farpoint: Dat is prima. Het aantal bigs is inderdaad niet zo heel groot. Bij Punkbuster zat er toevallig ook een center. Voor de rest veelal tegen SFs aan het spelen. Een enkele keer zelfs alleen tegen een point guard. Dat is echt hel. Die lui zijn zo bewegelijk als de klere.
Ik kan je vertellen dat NBa2k16 alles behalve cheese is, ik speel de gister online tegen de grootste cheeser van NBA2k15. (NBA-BIG heet die eppo) De gozer bakte er helemaal niks meer van.Verwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:45:
[...]
Hm. Dat vind ik wel aardig lame. Dan heb je dus een team vol 6"8 SF's straks die beetje online zitten te spelen. Zou veel leuker zijn als ze het positieafhankelijk maken. Dus dat je ook gewoon tegen een PF of C zit te spelen niet tegen een guard. That makes no sense.
En even over cheese, in 16 tot nu een goede balans. Alleen de PG en SG hebben snelheid, een SF heeft een max ballskill van 68.. dit was in 15 gewoon 95.
automation fanboy
kan wel in MyPark. Rechter druktoets D-padtaker1987 schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:46:
welke camera spelen jullie trouwens ? ik de 2k camera , jammer dat dit niet in my park kan , met de 2k camera heb je toch wat meer overzicht vind ik persoonlijk.
automation fanboy
ooh echt . thanxPunkbuster schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:49:
[...]
kan wel in MyPark. Rechter druktoets D-pad
automation fanboy
Dat is ook lame. Soms koppelt hij personen gewoon verkeerd. In één potje zat ik met 2 guards en ik als center tegenover twee guards en een SF. Ik word vervolgens gekoppeld aan één van die guards. Potje wel gewonnen maar is echt heel pittig. Dit neem ik de game wel kwalijk.Verwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:45:
[...]
Hm. Dat vind ik wel aardig lame. Dan heb je dus een team vol 6"8 SF's straks die beetje online zitten te spelen. Zou veel leuker zijn als ze het positieafhankelijk maken. Dus dat je ook gewoon tegen een PF of C zit te spelen niet tegen een guard. That makes no sense.
Daarnaast ook een keer tegen drie guards moeten spelen. Tja, dan kan het systeem je alleen maar koppelen aan een guard. Maar dat neem ik het spel niet kwalijk.
In het eerste geval is het overigens handig dat je dan gewoon met een squad speelt die je goed kent. Kun je alsnog wisselen van personen.
@Taker: Welke van de vijf (?) opties speel je met MyTeam? Ik ben zelf bezig met domination. Maar dat is vrij pittig. Trouwens, heeft iemand al MyTeam cards gehad in MyCarreer. Zou mogelijk moeten zijn als je tijd doorbrengt met andere pro's. Maar heb dat tot nu toe nog maar één keer gedaan en geen MyTeam card van die persoon gehad.
[ Voor 17% gewijzigd door Robkazoe op 28-09-2015 10:53 ]
En dat koppelen van spelers in MyPark is denk ik een bug. Want in 15 ging het perfect.
automation fanboy
ik speel online , road to the playoffs . de rest is tegen de cpu geloof ik .Robkazoe schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:53:
[...]
Dat is ook lame. Soms koppelt hij personen gewoon verkeerd. In één potje zat ik met 2 guards en ik als center tegenover twee guards en een SF. Ik word vervolgens gekoppeld aan één van die guards. Potje wel gewonnen maar is echt heel pittig. Dit neem ik de game wel kwalijk.
Daarnaast ook een keer tegen drie guards moeten spelen. Tja, dan kan het systeem je alleen maar koppelen aan een guard. Maar dat neem ik het spel niet kwalijk.
In het eerste geval is het overigens handig dat je dan gewoon met een squad speelt die je goed kent. Kun je alsnog wisselen van personen.
@Taker: Welke van de vijf (?) opties speel je met MyTeam? Ik ben zelf bezig met domination. Maar dat is vrij pittig. Trouwens, heeft iemand al MyTeam cards gehad in MyCarreer. Zou mogelijk moeten zijn als je tijd doorbrengt met andere pro's. Maar heb dat tot nu toe nog maar één keer gedaan en geen MyTeam card van die persoon gehad.
Verwijderd
Ik heb nog niet echt tijd gehad om andere game-modes te proberen. MyTeam vond ik altijd wel leuk maar nooit veel tijd in gestoken. Misschien dat ik daar vanavond eens naar ga kijken.Robkazoe schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:00:
De rest is inderdaad ook tegen de computer. Maar dan kun je wel veel kaartjes mee scoren.
@taker: Ben je stream aan het bekijken
gaat nog niet lekker, ik speel niet mn beste match helaas .Verwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:15:
[...]
Ik heb nog niet echt tijd gehad om andere game-modes te proberen. MyTeam vond ik altijd wel leuk maar nooit veel tijd in gestoken. Misschien dat ik daar vanavond eens naar ga kijken.
@taker: Ben je stream aan het bekijken
Verwijderd
Je neemt wel veel contested shots , of komt dat omdat je beetje in tijdnood komt nu.
Ik ga het vanavond ook eens proberen voordat ik (te) veel commentaar ga hebben op iemand anders
het waren inderdaad wanhoop pogingen om de stand terug te krijgen , maar helaas verloren maar ook verdient verloren , hij was beter in het afwerken en ik liet bijna elke grote kans liggen . dit is ook altijd het nadeel in myteam , dat je begint met namen die je wel kent maar waar je eigenlijk nooit mee speelt dus hun sterke kanten niet kent . gewoon cash sparen nu en snel betere spelers kopen .Verwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:36:
Haha Sim Bhullar er in. Mooi man.
Je neemt wel veel contested shots , of komt dat omdat je beetje in tijdnood komt nu.
Ik ga het vanavond ook eens proberen voordat ik (te) veel commentaar ga hebben op iemand anders.
[ Voor 16% gewijzigd door taker1987 op 28-09-2015 11:38 ]
Verwijderd
Dat klinkt als iets wat ik vanavond ga proberenRobkazoe schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:19:
Of domination spelen en betere MyTeam kaartjes krijgen
@Rob dit kunnen we binnenkort ook wel een x doen.
automation fanboy
Verwijderd
Easy Cheasy in Nba 15? Ja! Easy Cheasy in Nba 16? Hell No. Als ik een euro kreeg voor elke dunk die er in ging, heb ik, naja een paar euro.Verwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:17:
[...]
Een mede post speler. Zie je niet veel. Normaal kiest iedereen voor SG SF. For that easy cheeeeese..
Heb je ook nog vaak dat je genegeerd wordt als je helemaal open staat? Vind soms de AI van mn medespelers wel erg tegenvaller. Kom ik vrij onder de basket krijg ik of de bal niet of ik krijg hem veel te laat.
Mijn PPG zit alleen maar op 15 omdat ik 1 goeie wedstrijd had tegen de Lakers (die hebben zelf shitty big men) en daar heb ik toen 24 punten gescoord. Daarna ben ik maar 2x boven de 10 gekomen haha...
Iemand enig idee waneer je een beetje Badges gaat krijgen? En krijg je die alleen door social events (interactie met andere spelers) of ook gewoon door games te spelen? Ik heb er nu nog 0 namelijk![]()
Ik voeg jou vanavond ook even toe Robkazoe als je dat goed vind!
Vooral offline worden veel dunks geblocked, en veel lay-ups uit je handen gestript, echt wennen weer.
Sommige badges kun je inderdaad unlocken door de Connections, andere moet je vrij spelen net als in vorige delen, meer info :
http://www.operationsport...rning-badges-in-nba-2k15/
Edit: Is van 15, maar neem aan dat het ongeveer hetzelfde werkt.
Haha op je acc staat Fifa 16 dutch terwijl het nba 16 is...taker1987 schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:57:
http://www.twitch.tv/takermart ben nu aan het livestreamen
Hoeveel psn spelers hebben we hier nou in dit topic? Voeg elkaar anders even toe; Ik voeg vanavond de rest even toe die mij nog niet hadden toegevoegd.
Tweakers ID | PSN |
N2theB | N2theB |
Punkbuster | PosterHero |
Robkazoe | Robkazoe |
SemperFidelis | HennyGingerale |
taker1987 | taker-mart |
YouTube: Nba 2k15 my team win with epic buzzer beater
Verwijderd
n2theb schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:52:
[...]
Haha op je acc staat Fifa 16 dutch terwijl het nba 16 is...
Hoeveel psn spelers hebben we hier nou in dit topic? Voeg elkaar anders even toe; Ik voeg vanavond de rest even toe die mij nog niet hadden toegevoegd.
Tweakers ID | PSN |
N2theB | N2theB |
Punkbuster | PosterHero |
Robkazoe | Robkazoe |
SemperFidelis | HennyGingerale |
taker1987 | taker-mart |
Farpoint | stefzandstra |
Ik heb mezelf er even tussen gezet
Welkom in de lijst!
Super nice man, zo doe je dat gewoon hehe!! Ik heb alleen niet echt de moeite gedaan om heel het filmpje te kijken maar wel even gekeken hoe het qua punten verdeling in de wedstrijd ging.taker1987 schreef op maandag 28 september 2015 @ 15:00:
deze match was van nba2k15 in my team , let vooral op de toffe buzzer beater![]()
YouTube: Nba 2k15 my team win with epic buzzer beater
[ Voor 16% gewijzigd door n2theb op 28-09-2015 15:07 ]