This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik zal wel ouderwets zijn, maar ik vind deze spullen voor 100 euro gewoon een goede deal. Daarnaast toevallig de kleding in mijn maat, dus dat helpt ook wel.Señor Sjon schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:21:
Wow een mediaplayer uit 2012? Die DAB is voor 7 tientjes bij Conrad te koop. Verder weer erg veel kleding.

- TMNT spel.
- Tas Head.
- Tas Brunotti,
- Touch gloves
- Sport t-shirt (wit)
- Polo Wilson
- Vest Jack & Jones
- 5 Bluerays
- Douchekop
- Thermosfles
- Fitnessrek voor de deurpost
- Zonnebril O'Neill
- Schoenen Australian
- Timex fitness horloge
- iPhone 5 32GB
De Iphone heeft lichte krasjes op de zijkant, maar al met al dik tevreden!
http://www.nu.nl/economie...l-geeft-diefstal-toe.html het gebeurt dus wel, snap ook niet waarom iBood er geen pakbon bij doet dan kan je in ieder geval zien als je wat mist.Frolow schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:53:
[..]
Doorgaans wordt er niets sneaky door het PostNL personeel uitgehaald(heb het in elk geval nooit iemand hard horen maken), maar dit zal vast wel óóít gebeuren.
[..]
Hmm, tijdens de hunt volgens mij niet.. anyway, het is nog steeds goedkoop ja.Honnes schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:55:
[...]
Ik ga dit eerst eens proberen. Maar via de download vanaf web kan ik toch gewoon vanaf m'n Spaanse editie de update starten met deze NL-Iso ? Bootable USB lijkt me dan niet meer nodig, toch?

Niet verkeerd, en zo'n iphone raak je ook zo weer kwijt mocht je hem niet willen.Bennykuh schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:31:
Ik had misschien wel de lichtste doos, van slechts 7,6kg maar met deze inhoud:
- TMNT spel.
- Tas Head.
- Tas Brunotti,
- Touch gloves
- Sport t-shirt (wit)
- Polo Wilson
- Vest Jack & Jones
- 5 Bluerays
- Douchekop
- Thermosfles
- Zonnebril O'Neill
- Schoenen Australian
- Timex fitness horloge
- iPhone 5 32GB
"A tale is never so good that ale won't make it better."
McGregor Schoenen Mt.46 (voor de liefhebber met die maat PM)
Bekende douchekop
Turtles spel
Monsters Inc. set
Overhemd Mt XL
2x DVD Final Destination (Ja echt waar, 2 dezelfde dvds)
Brunotti Rugzak
36-delige Bestekset
dekbedovertrek 160x200
tot zover de standaard inhoud, gelukkig daarnaast ook nog:
iphone 5 32GB White (retour onbekend, verpakt in een kartonnen doosje)
Soul by Ludacris SL 300 (ontbreekt een kabeltje)
Mijn scepsis begint iets af te nemen.

- Sennheiser momentum brown
- McGregor college league schoenen
- Columbia lodehauler 100L
- Mr.Safe outdoor IP camera
- Douchekop
- Onkyo SKSHT52B 5.1 Home theatre speaker package
Voor zover ik snel kon vinden al met al een waarde van ong. € 700,-
Ook reactie gehad nu, ze sturen een extra set achterna. Prima afgehandeld dus!juptache schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:04:
[...]
Ik heb al reactie op het ontbreken van de helft van het duopack:
[...]
Er is dus hoop dat ze het snel oplossen!
Beste iBOOD’er,
Tijdens de Hunt heeft u een AKG K376 in-ears duopack gekocht, waarvoor onze dank.
Helaas is er een fout gemaakt bij het distributiecentrum. U heeft slechts één paar AKG in-ears ontvangen in plaats van de twee stuks. Wij gaan u uiteraard de ontbrekende set in-ears nazenden.
Het distributiecentrum gaat deze week beginnen met het opnieuw verwerken van uw bestelling. Wij verwachten dat in de loop van volgende week de resterende set in-ears aan u worden nagezonden.
U hoeft geen melding te maken in uw persoonlijke iBOOD account. Alle klanten krijgen automatisch de ontbrekende set toegestuurd.
Onze excuses voor het ongemak. Desondanks hopen wij u voldoende en naar tevredenheid te hebben geïnformeerd.
Namens het hele iBOOD team wensen wij u een mooie dag toe!
"A tale is never so good that ale won't make it better."
Collega hier had ook een Surface.Honnes schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:55:
[...]
Ik ga dit eerst eens proberen. Maar via de download vanaf web kan ik toch gewoon vanaf m'n Spaanse editie de update starten met deze NL-Iso ? Bootable USB lijkt me dan niet meer nodig, toch?
We hebben hem opnieuw geinstalleerd met een 8.0 Pro Cd (OEM) want dan pakt hij de code "uit de bios".
Daarna drivers erop en direct naar 10 geudpate.
Doet het nu prima, was nog geen uurtje werk.
Leuke box wel, iPhone 5 modellen hebben na 3 minuten anders ook krasjes (zeker de donkere versie) dus daar zou ik niet zo mee zitten. Die kan je zo kwijt voor € 200/€250,-Bennykuh schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:31:
Ik had misschien wel de lichtste doos, van slechts 7,6kg maar met deze inhoud:
- TMNT spel.
- Tas Head.
- Tas Brunotti,
- Touch gloves
- Sport t-shirt (wit)
- Polo Wilson
- Vest Jack & Jones
- 5 Bluerays
- Douchekop
- Thermosfles
- Zonnebril O'Neill
- Schoenen Australian
- Timex fitness horloge
- iPhone 5 32GB
[Voor 39% gewijzigd door Donstil op 02-09-2015 15:16]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Een vriend van me heeft een van de Twitter-boxen en die is nog niet verzonden.Frolow schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:53:
Wat ik mij verders afvroeg: Is er nou echt nog niemand met een €50-box?
Ik hoop voor hem dan iBood meeleest en begrijpt dat deze dozen op social media viral kunnen gaan, en dat ze er dus mooie stuff voor 'm ingooien - mooier dan de huidige Zalando-dozen.
Ik zie af en toe wel leuke boxen voorbij komen. Die TV + DJ-set had ik ook wel tof gevonden

Anoniem: 694368
Ik heb niet de moeite genomen om de waarde van alle spullen op te zoeken.
Ik heb wel de moeite genomen om de complete inhoud op Marktplaats te zetten.
[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 694368 op 02-09-2015 16:24]
prachtig
It's dogged that does it
[Voor 5% gewijzigd door Richard89 op 02-09-2015 16:39]
Leukste wat er van waarde is dat je eruit kon halen sprong er zelf inAnoniem: 694368 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 16:22:
Ik heb niet de moeite genomen om de waarde van alle spullen op te zoeken.
Ik heb wel de moeite genomen om de complete inhoud op Marktplaats te zetten.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Was voor de video mooi geweest als die over de handel heen had gaan staan zeiken... Zo van: dit is allemaal maar troep (ipad1?)weszz schreef op woensdag 02 september 2015 @ 16:55:
[...]
Leukste wat er van waarde is dat je eruit kon halen sprong er zelf in
Mcgregor Flint 40
Cafe Moda 40
3 x t-shirt 10
iRiver wowtab. 120
TFW Zonnenbril 80
Handschoenen 5
Stereobomm 500 35
Wielrenshirt 35
Douchekop 5
Kyboe! Horloge 120
Ninja turtjes 5
Helly hansen fleece 10
10 Blu-ray discs. 25
Brunotti rugzak. 10
Helly Hansen fleece 10
En nog wat andere zooi van weinig waarde. Gelukkig wel alles nieuw. Geen refurbished meuk.
Asus transformer Book (versie ?), hoe weet je wanneer hij oplaad? (anders doet hij het niet, refurbished)
Brunotti rugzak
Oregon Ambient Wakeup Light
McGregor Florida Navy (maat 44, iemand ruilen met maat 42, pm maar)
Bloesje maat L (iemand ruilen met een M, pm maar)
Boxershorts maat S (iemand ruilen met M, pm maar)
Ninja turtle ding spel
Mok van de Monsters University
Bluray van een onbekende film
Douchekop
Dekbedovertrek (niet in de smaak van vriendin)
Hmm, als ik die tablet niet aan de praat krijg, dan gaat hij misschien wel terug. Voor mij niets bruikbaars in ieder geval.
Of een medewerker heeft voorrang gehad, of er is gefaald tijdens het aanbieden. Mijn klacht is onderweg. Dit zou meer dan schandalig zijn. Hoewel de klantenservice reactietijd prima is nu, is de service blijkbaar nog steeds matig.
Als iBOOD meeleest: schrijf eens wat klantvriendelijkere standaardmails. De huidige annuleringsmail heeft de empathie van een dood vogeltje. Beter nog: schaf de standaardmails af.
[Voor 31% gewijzigd door Bundin op 02-09-2015 18:17]
Volgens mij moet je met een micro usb kabel + 2.1A charger (bijv. van iPad of ander relatief high power apparaat) hem wel kunnen laten laden.Krilo_89 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 18:01:
Asus transformer Book (versie ?), hoe weet je wanneer hij oplaad? (anders doet hij het niet, refurbished)
- B52 Summershoes - Brown - Size 43 Art# 522X24860A48Y3SU00.43 ?
- Kangourak anorak jacket XXL Rose Pink Productnummer 432087 € 40
- Brunotti rugzak Backpack Multi Pocket BB3227-201 € 38
- Herrenhemd Styleover - Modern Fit Artikel Nr. SO-3503-04-L € 25
- Dusche-Brause mit Peeling-Aufsätze http://www.bambali.net/al...it-peeling-aufs%C3%A4tzen € 12
- Blu Ray La Jeune Fille De L'Eau VF Version Francaise IMDB 5.7 € 7
- Energenie GENIE IN CHARGE powerbank 12000 mAh € 29
- iBike® GPS+ Bike Computer (iPhone 5/4S) € 60
- Steel Series Spectrum 7xB Headset for Xbox 360 (Black) € 59
- Greenpan Bali wok 28 cm met deksel € 30
- Nickelodeon teenage mutant ninja turtles ninja battle IMC Toys € 18
- HNL refined satin uni set dekbedovertrekset aurora red 140/200-220+(1)60/70 hotelsluiting € 40
- Ontbijtset Disney Monsters University TOTAL € 6
- Western Digital RE4-GP WD2003FYPS 2TB 7200RPM 64MB Cache SATA 3.0Gb/s 3.5" (Enterprise Grade) Internal Hard Drive (open verpakking, 0 uur gebruikt) € 80
[Voor 6% gewijzigd door marcoblom op 02-09-2015 18:52]
LOL dat zou echt vaag zijn. waarom items aanbieden in een hunt die helemaal niet hebt. en volgens mij zijn deze speakers toch ook meerdere keren langs gekomen. dus zou je toch zeggen dat ze ergens moeten zijnBundin schreef op woensdag 02 september 2015 @ 18:12:
Ik had mijn Boston Acoustics A360's nog niet aangeboden gekregen, dus gemaild. En nu willen ze ze annuleren want 'niet leverbaar'. Terwijl ze met de hunt vanuit een bekende voorraad werken.
FS19 server info http://des-clan.nl
DVD Peur Bleue (FR)
Michael Kors dameszonnebril -> aan mijn dochter gegeven
Trui/Sweater maat L -> naar mijn zoon
G-Brand sportschoenen, grijs, maat 41
Braadpan van 7,7kg (!)
Bandridge Stroomverdeler met extra bureau-unit inclusief twee USB-laderpoortjes
Logitech Solar Wireless Keyboard
Onkyo 5.1 luidsprekerset
En last but not least... een superzuinige douchekop met peeling-toebehoren *)
Misschien ben ik nog iets vergeten, maar de box is leuk genoeg om te houden

-edit: Ik heb dus niet de felbegeerde Turtleset gekregen

[Voor 5% gewijzigd door Arjan A op 02-09-2015 18:38]
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
It's dogged that does it
Ik ben bereid eventueel te ruilen tegen je onkyo set :-)Arjan A schreef op woensdag 02 september 2015 @ 18:36:
Mijn box is zojuist bezorgd, dit zat erin:
DVD Peur Bleue (FR)
Michael Kors dameszonnebril -> aan mijn dochter gegeven
Trui/Sweater maat L -> naar mijn zoon
G-Brand sportschoenen, grijs, maat 41
Braadpan van 7,7kg (!)
Bandridge Stroomverdeler met extra bureau-unit inclusief twee USB-laderpoortjes
Logitech Solar Wireless Keyboard
Onkyo 5.1 luidsprekerset
En last but not least... een superzuinige douchekop met peeling-toebehoren *)
Misschien ben ik nog iets vergeten, maar de box is leuk genoeg om te houden
-edit: Ik heb dus niet de felbegeerde Turtleset gekregen
Try not to become a man of success but a man of value.
Ik heb deze ok in de box gekregen. Jouw adapter was zeker ook voor een stopcontact uit noor amerika? Het probleem is datd eze adapter anders is dan je doorsnee mobiele opladers, ben ik na googlen achtergekomen. Hij trekt 15v via usb 3.0 kabel, normaal maar 5v. Hij laadt dan ook heel langzaam op als je een normale telefoon adapter gebruikt, maar het werkt wel (duut 12 uur om 100% op te laden). Ik ben er nog niet achter waar ik een dergelijke adapter voor nederlandse stopcontacten kan krijgen. Ik heb binnenkort wel een wereldstekker uit de VS tot mijn beschikking, dus dan kan ik de bijgeleverde adapter gebruiken.Krilo_89 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 18:01:
Hmm, moet de prijzen nog even zoeken, maar had deze spullen in mijn doos:
Brunotti rugzak
Ninja turtle ding spel
Douchekop
Hmm, als ik die tablet niet aan de praat krijg, dan gaat hij misschien wel terug. Voor mij niets bruikbaars in ieder geval.
weet niet of ik er nou blij mee moet zijn of niet.
was 19,44 kg, en besteld op 28aug (vr) laatste dag vd hunt.
kwam vandaag aan.
€100 archos 80 platinum tablet
€38,50 brunotti tas
€19 converse classic reporter
€65 travelin bergschoenen maat 39 (€150 nieuw, 65 op ibood)(past niet)
€? Sabatier st-germain steak messenset (6)
€10 Polo ralph lauren crew strecht cotton XL (past)
€50 ibike gps+ (iphone 5/4s)
€35 mcgreggor schoenen (nieuwprijs aanbieding)
€10 agloves (touchscreen gloves)
€0 trui
€0 douchekop
€30 time for wood zonnebril (nieuw 70)
€30 8 x 3,75€ bluerays
€25 ninja turtles spel
€24 destellos swarovski elements armbad (goudkleur)
€70 overhemd arrow (s) (teklein)
-------
€+- 500,-
nog anderen met deze archos tablet?
had ook wel zon surface pro in mn box willen hebben

[Voor 12% gewijzigd door mr dragon op 02-09-2015 20:08]

Ja idd, ik ben er ook achter dat hij wel oplaad, maar mega traag. Heb zelf helaas niets anders om op te laden, dus dat wordt gewoon even wachten. Ik wil wel weten hoeveel GB het is etc. Of weet jij de waarde van dat ding?Kaeden schreef op woensdag 02 september 2015 @ 18:46:
[...]
Ik heb deze ok in de box gekregen. Jouw adapter was zeker ook voor een stopcontact uit noor amerika? Het probleem is datd eze adapter anders is dan je doorsnee mobiele opladers, ben ik na googlen achtergekomen. Hij trekt 15v via usb 3.0 kabel, normaal maar 5v. Hij laadt dan ook heel langzaam op als je een normale telefoon adapter gebruikt, maar het werkt wel (duut 12 uur om 100% op te laden). Ik ben er nog niet achter waar ik een dergelijke adapter voor nederlandse stopcontacten kan krijgen. Ik heb binnenkort wel een wereldstekker uit de VS tot mijn beschikking, dus dan kan ik de bijgeleverde adapter gebruiken.

Ik heb vandaag ook een grote iBood doos gekregen, zij het met mijn zware squash racket. Bij nader inzien zelfs 50gram zwaarder dan toch al zware oude racket, maar ik hou hem. Ik squash niet vaak, maar wel goedkoper dan af geragte rackets huren.
Nu wachten op de Dell 27" en Sandisk 240GB SSD en dan is mijn hunt levering compleet.
Moet zeggen dat de service en communicatie van iBood zeker is verbeterd de laatste tijd. Ga zo door!
Is de book niet met Windows erop en de pad met Android? Dan kan je het daaraan herkennen. Maar dan moet hij wel opladen voordat je hem aan kunt zetten 😀Krilo_89 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 18:01:
Hmm, moet de prijzen nog even zoeken, maar had deze spullen in mijn doos:
Brunotti rugzak
Ninja turtle ding spel
Douchekop
450 dollar, dus iets meer dan 300 euro. 32 GB. Ik zou de adapter meenemen naar een winkel en kijken of het personeel iets vergelijkbaars weet als je hem wilt houden. Verder prima dingetje.Krilo_89 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 18:59:
[...]
Ja idd, ik ben er ook achter dat hij wel oplaad, maar mega traag. Heb zelf helaas niets anders om op te laden, dus dat wordt gewoon even wachten. Ik wil wel weten hoeveel GB het is etc. Of weet jij de waarde van dat ding?
Dit is m: https://www.asus.com/us/T...rmer_Pad_Infinity_TF700T/
Een gietijzeren Le Beaussette, ø28cm a €79,- wat ik zo snel kon vindenSavageBrother schreef op woensdag 02 september 2015 @ 18:42:
dat moet me daar toch wel een flinke braadpan zijn, is het niet?
De andere items die ik nog even heb uitgezocht:
Onkyo-set: €249,-
Logitech Keyboard: €80,- volgens pricewatch: Logitech K750 Wireless Solar Keyboard qwerty maar ik zag hem bij CentralPoint voor €48,-
Michael Kors zonnebril was ooit over de €100,- maar geen actuele prijzen meer van
Schoenen idem, op de doos staat €119,- maar in de winkel zit er ook altijd korting
De Bandridge dual surge protector had ik zelf nog nooit gezien, maar hij is al eens op iBood geweest. In de UK voor £33.63
Bij elkaar toch nog iets van 600 euro in de Box. De trui en de zonnebril zijn al naar mijn kinderen en die schoenen zal ik ook wel in de familie kwijt kunnen. De rest houden we lekker of komt t.z.t. wel op V&A

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Zeker, wet koop op afstand.Joseph4820 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 20:18:
Verschillende keren heeft hier iemand het over de doos terugsturen? Is dit mogelijk ja? Of begrijp ik het fout. Niet dat ik dat ga doen, maar wel handig om te weten in de toekomst
Je mag alles in dezelfde staat gewoon terugsturen.
Ik hou van strakke boxershorts.Krilo_89 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 18:01:

Die had ik best willen krijgen.. Leuk apparaat!Kaeden schreef op woensdag 02 september 2015 @ 19:30:
[...]
450 dollar, dus iets meer dan 300 euro. 32 GB. Ik zou de adapter meenemen naar een winkel en kijken of het personeel iets vergelijkbaars weet als je hem wilt houden. Verder prima dingetje.
Dit is m: https://www.asus.com/us/T...rmer_Pad_Infinity_TF700T/
Ik heb de bestanden van de Windows installatie op een USB drive geplaatst via de tool van Microsoft.
https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10 (zelfde link als eerder gepost).
Deze heb ik in USB poort van de surface pro gedaan en via de verkenner de setup gestart en gekozen voor een schone installatie. Je krijgt dan nog wel een controle lijstje met punten die je gaat missen welke je met ok even moet bevestigen. Hier staat uiteraard maar een optie bij, en dat is dat je de Spaanse taal "helaas" moet gaan missen.
Paar keer next en et voilà, je hebt NL Windows 10 met je huidige legale key.

Monsters Inc kinder eetsetje (kom, eierdop, mok) €6
Brunotti Backpack multi pocket van €35
Jeanshemd NZA mtXL (was ooit €100,-) € 35
Eminent myisharing nas WM4172 (model uit 2013) € 189
Ninja battle game €18
LED bal oplaadbaar €50
Le coq sportif Darcel mid schoen mt41 €90
Jabra Revo headphone €98
Blue Ray la jeune fille de l'eau (Franstalig) €7
Walra 1 persoons hoeslaken 90x200 €17,50
douchekop met peeling set €12
Huidige winkelwaarde ff uit hoofd €547,50
Ooit 400 meer...
Schoenen en jeanshemd in verkeerde maat. Wel jammer. Daarnaast nog wat onbruikbare zaken maar wil het geen miskoop (van mn vrouw 😉) noemen

[Voor 15% gewijzigd door BPi op 02-09-2015 22:59. Reden: Pica]
Gedeeltelijke inhoud zover ik heb kunnen zien:
- winterjas nomad grove Large (mijn maat!)
- Philips navigatie 12 landen
- Ninja Turtles guns
- Zonnebrand
- Monsters Inc bestekset
- Mascara 2000 cal Max factor
- 3x bluray
- Superdry eau de cologne
- schoenen maat 44 quick (niet op de foto)
- L'oreal Revalift (twv 22,95 volgens de doos)
- Handschoenen voor telefoon in de winter
- Paar sokken
- 2x rugzak
- douchekop.
Nja, zoiets ongeveer dus. Morgen/vrijdag zien of het nog wat waard is, maar ik denk dat ik de box terug ga sturen..
http://specs.tweak.to/5253
Ondanks dat ik van gister al een T&T code heb, maar deze staat nog steeds niet aangemeld bij POSTnl, zou iBood al een code kunnen aanvragen en het pakket er later aan kunnen koppelen ?manii schreef op woensdag 02 september 2015 @ 18:51:
Gister wel verzend bevestiging gehad en T&T code.. maar vandaag was pakket nog niet aangemeld. Net wel PostNL langs geweest met de philipssound bar. Nog maar een dagje wachten
Zul je straks zien dat ik een box krijg van iemand anders

Zo'n box wordt naar mijn mening veel te veel gezien als een soort prijs die gewonnen is. Het is een bestelling, een groot verrassingsei...
[Voor 4% gewijzigd door Tenz op 02-09-2015 22:53]
Je hebt een punt, maar het is en blijft een koop op afstand welke je binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden retour mag doen.Tenz schreef op woensdag 02 september 2015 @ 22:52:
Als ik ibood was dan had ik de naam van de retourzender op de box gezet en hem bewaard voor een volgende hunt als de box weer besteld wordt door dezelfde persoon.
Zo'n box wordt naar mijn mening veel te veel gezien als een soort prijs die gewonnen is. Het is een bestelling, een groot verrassingsei...
Ibood had dan beter met de boxes expliciet aan kunnen geven dat je je geld retour krijgt in de vorm van een tegoedbon. (Of mag dat wettelijk niet? ) dan zijn ze iig zeker dat ze 100 euro hebben verdiend.
[Voor 3% gewijzigd door Honnes op 02-09-2015 22:59]
Dat mogen ze niet.Honnes schreef op woensdag 02 september 2015 @ 22:58:
[...]
Je hebt een punt, maar het is en blijft een koop op afstand welke je binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden retour mag doen.
Ibood had dan beter met de boxes expliciet aan kunnen geven dat je je geld retour krijgt in de vorm van een tegoedbon. (Of mag dat wettelijk niet? ) dan zijn ze iig zeker dat ze 100 euro hebben verdiend.
De Box is de afgelopen jaren (en ook dit jaar) juist weggezet als prijs.Tenz schreef op woensdag 02 september 2015 @ 22:52:
Als ik ibood was dan had ik de naam van de retourzender op de box gezet en hem bewaard voor een volgende hunt als de box weer besteld wordt door dezelfde persoon.
Je kan hele mooie dingen winnen en moet er heel snel bij zijn.
Bekijk de berichtgeving ook maar eens.
En ook al koop je een verrassingsbox, terugsturen mag gewoon en zeker als je aan 90% niets hebt.
De boxen zijn in het verleden nou eenmaal leuker gevuld geweest. Daar mogen mensen die na jaren misgrijpen mee te maken krijgen best even hun ongenoegen over uiten.
Mijn campingaz bbq is binnen!

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Haha, nee helemaal niet zuurpruimend, hopelijk leert ibood hier juist wat van! Ik zeg ook niet dat je dat niet zou moeten retourneren, maar ibood krijgt zo niet een betere naam en zal zo veel troep terug krijgen, maar ja...wie troep zaait, zal ook troep oogsten ;-)coyote1980 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 23:22:
Tenz en Honnes: wat een merkwaardige reacties... IBood heeft de boxen zélf gehyped en verkoopt ze als goeie deal etc. Als je hem dan volstouwt met random geretourneerde kleding met een theoretische waarde van 100 euro, dan heeft iBood het in jullie ogen goed gedaan? En daarnaast moet het wettelijke retourrecht ook nog ingeperkt worden? Zijn jullie de box soms misgelopen dat jullie dit soort zuurpruimerige reacties posten?
De boxen zijn in het verleden nou eenmaal leuker gevuld geweest. Daar mogen mensen die na jaren misgrijpen mee te maken krijgen best even hun ongenoegen over uiten.
Mijn campingaz bbq is binnen!Nu nog nazomer!
En nee, ik heb de box niet misgelopen (gelukkig), m'n vrouw haar eerste reactie was ook "Terug met dat ding!", totdat ze zich wat verdiepte in de microsoft surface pro 2 die erbij zat...
Morgen even wat foto's maken van m'n spullen, en marktplaats even volgooien zodat ik straks weer iets leuks kan halen wat ik graag zou willen hebben, en dan ook nog wat aan de box overhoud.
Hopelijk gaat het nazomeren nog wat worden, wat mooi weer is altijd welkom

[Voor 5% gewijzigd door Honnes op 02-09-2015 23:41]
Mijn box van vorig jaar had misschien een waarde van 150-175 euro en niet meer. Soms heb je prijs en soms heb je de prijs niet. Boxen zijn over het algemeen altijd wel een goede deal. Soms een héle goede maar soms ook nét een goede.
Kan moeilijk elke doos een waarde van 1000+ meegeven hé.
Laat ibood nu asjeblieft snel mijn hdmi kabels, jamo s606, mr handsfree oplader en de cinderella kussentjes afleveren..
De receiver staat er al.. Nu die boxjes nog.
Merkwaardige reacties ookcoyote1980 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 23:22:
Tenz en Honnes: wat een merkwaardige reacties... IBood heeft de boxen zélf gehyped en verkoopt ze als goeie deal etc. Als je hem dan volstouwt met random geretourneerde kleding met een theoretische waarde van 100 euro, dan heeft iBood het in jullie ogen goed gedaan? En daarnaast moet het wettelijke retourrecht ook nog ingeperkt worden? Zijn jullie de box soms misgelopen dat jullie dit soort zuurpruimerige reacties posten?
Mijn campingaz bbq is binnen!Nu nog nazomer!

Ik heb nog geen box gezien met een feitelijke waarde van 100 euro. Wel van minimaal 400 euro.
Mijn box (niet mis gegrepen dus) was 6 a 700 waard. Dit waren prijzen zoals ze nu waren, niet eens de advies verkoopprijzen van een tijd terug.
Ze zullen best minder zijn dan voorgaande jaren, maar als ik het zo bekijk zijn er ook wel heel veel verstuurd. Dan kun je boxen niet standaard vullen met 1000+ aan waarde.
De inhoud zal misschien niet ieders smaak zijn, maar waarde heeft het zeker wel.
Het ligt denk ook aan wie hem krijgt. 10 jaar geleden had ik dit ook waarschijnlijk een mindere box gevonden, nu heb ik al de hele middag geen kind aan m'n zoontje door Turtle Ninja Battle.

2 paar schoenen - maat 46 ...

3 t-shirts
1 fleece trui
1 wielrenshirtje
1 ondergoed...
1 handschoenen
1 spuuglelijke rugzak
Uiteraard is bijna alles niet mijn maat of niet mijn smaak en dus waardeloos.
Als ik een doos met kleding wil bestel ik wel bij Zalando o.i.d...

Besteld op vrijdag (de 28ste), met een gewicht van 12,24 kg en de volgende inhoud:
• Microsoft Surface Pro 2 256GB
• Huawei MediaPad 10 FHD
• Brunotti Backpack Multi Pocket BB3227
• McGregor schoenen MG1510.07651110-01 maat 41
• Herenhemd Styleover - Slim Fit Artikel Nr. SO-5020-01-S
• HNL refined satin uni set dekbedovertrekset Mecca Orange
• New Zealand Auckland Trui Navy
• Burkely schoudertas Westernbag small vintage bruin
• Nickelodeon teenage mutant ninja turtles ninja battle
• Ontbijtset Disney Monsters University
• Douchekop
Naast het feit dat er twee tablets in zitten lijkt de kleding ook nog eens voornamelijk in de juiste maten te zijn

Wow...GmR schreef op donderdag 03 september 2015 @ 07:36:
Mijn €100,- box is gisteren gearriveerd.
Besteld op vrijdag (de 28ste), met een gewicht van 12,24 kg en de volgende inhoud:
• Microsoft Surface Pro 2 256GB
• Huawei MediaPad 10 FHD
• Brunotti Backpack Multi Pocket BB3227
• McGregor schoenen MG1510.07651110-01 maat 41
• Herenhemd Styleover - Slim Fit Artikel Nr. SO-5020-01-S
• HNL refined satin uni set dekbedovertrekset Mecca Orange
• New Zealand Auckland Trui Navy
• Burkely schoudertas Westernbag small vintage bruin
• Nickelodeon teenage mutant ninja turtles ninja battle
• Ontbijtset Disney Monsters University
• Douchekop
Naast het feit dat er twee tablets in zitten lijkt de kleding ook nog eens voornamelijk in de juiste maten te zijn. Ik ben dus zeer tevreden
.
Het is net de wereld: het is weer nou eerlijk verdeeld 😊 mocht je toch een tablet willen doneren dan hou ik me aanbevolen😛
Makkelijk praten natuurlijk, met een DAB radio en een mediaspeler in je doosTenz schreef op woensdag 02 september 2015 @ 22:52:

Dat was voorgaande jaren toch echt wel anders, en daar kopen de meeste ook geen ibood box voor.

Pentaxiaan
Klopt. Maar in het gros zit toch wel minimaal iets van waarde. Dan nog is het niet goed en wil men de box terugsturen.SirNobax schreef op donderdag 03 september 2015 @ 08:54:
[...]
Er zijn al een aantal boxen voorbijgekomen waarbij bij lange na geen 100E aan consumenten electronica in zit, en de doos voor de rest aangevuld is met 100 Euro aan rommel en niet passende kleren.
Er wordt toch ook nergens vermeld dat er €100 aan consumenten elektronica in zit?SirNobax schreef op donderdag 03 september 2015 @ 08:54:
[...]
Makkelijk praten natuurlijk, met een DAB radio en een mediaspeler in je doos. Er zijn al een aantal boxen voorbijgekomen waarbij bij lange na geen 100E aan consumenten electronica in zit, en de doos voor de rest aangevuld is met 100 Euro aan rommel en niet passende kleren.
Dat was voorgaande jaren toch echt wel anders, en daar kopen de meeste ook geen ibood box voor.
Ik vind het altijd maar jammer, een verassingsbox kopen, en dan als de inhoud tegenvalt (want geen surface pro) dan maar terug sturen.
Mijn mening is dan ook:
Als je het geld niet kan missen, koop dan geen box, kun je het wel missen neem je verlies.
Nu komt ibood alleen van de goeie gadgets af en de "troep in jullie ogen" krijgen ze terug.
En volgende hunt is het weer huilen hier, want dan hebben jullie weer 2 dagen zitten hunten, maar er waren geen boxen *piediepiediepie

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Het kan ook zo zijn dat je spullen hebt van waarde waar je niets aan hebt, dat is het risico van de box.
Maar het terugsturen mag gewoon, dus we kunnen er van alles van vinden, maar het kost je een tientje om terug te sturen en als je écht niets hebt waar je blij mee bent en je kan het ook niet verkopen (of hebt daar geen zin in) wie zijn wij dan om daar 'boos' over te zijn.
Ik heb geluk gehad met mijn box vorig jaar, Xbox 360, Intel SSD 265 GB, BB tablet dus ik ben vooralsnog enthousiast over de box.
Andere facetten van de hunt zijn me wel tegen gaan staan de afgelopen hunts. Sowieso de slechte service van iBood, bestellingen die gewoon worden geannuleerd, verschrikkelijke troep die al 10 jaar wordt aangeboden op de hunt etc. Met name de eerste nacht was het echt diep triest volgens mij. Er zijn mensen die heel de nacht opblijven om een leuke aanbieding te scoren, en dan krijg je 4 verschillende besteksets en 20 zaklampen.
Volgens mij was het deze hunt beter om gewoon de Social media 24/7 in de gaten te houden dan constant de 'aanbiedingen' op de website te bekijken.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Er zat volgens mij nog genoeg leuks bij de laatste uren hoor http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisSeñor Sjon schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:37:
Na de eerste dag kwam er ook weinig nieuws meer. Door de weggevallen producten werd de cyclus steeds korter en bleef de zooi een beetje over.
Wel vond ik de aanbiedingen zelf niet zo scherp. Een SSD voor 3 euro goedkoper dan Mediamarkt, maar 4 euro duurder omdat er verzendkosten bijkomen bijvoorbeeld.
Waarom je verlies nemen als het niet hoeft?MaD_co schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:27:
[...]
Mijn mening is dan ook:
Als je het geld niet kan missen, koop dan geen box, kun je het wel missen neem je verlies.

Een hunt zonder boxen is toch ook gewoon geen hunt te noemen?En volgende hunt is het weer huilen hier, want dan hebben jullie weer 2 dagen zitten hunten, maar er waren geen boxen *piediepiediepie![]()

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Klopt, maar als je al 5 jaar geretourneerde ibood-gadgets met relatief hoge waarde in die boxen douw, word die verwachting wel gewekt.MaD_co schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:27:
Er wordt toch ook nergens vermeld dat er €100 aan consumenten elektronica in zit?
[..]
Mijn mening is dan ook:
Maargoed, er had ook 11 Kilo aan strooizout in kunnen zitten, had je die dan ook gehouden ?
Overigens betaald iBood geen kans-spel belasting, en hoef je geen 18 jaar te zijn om een doos te bestellen. Daarom dus maar goed dat jouw mening betreft retourzendingen geen waarde heeft en het wettelijk geregeld is dat zulke meuk terug kan sturen.

[Voor 6% gewijzigd door SirNobax op 03-09-2015 09:54]
Pentaxiaan
de meeste aanbiedingen van de laatste paar uren waren de 2dagen daar voor ook al een paar keer langs gekomen.Tenz schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:41:
[...]
Er zat volgens mij nog genoeg leuks bij de laatste uren hoor http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Wel vond ik de aanbiedingen zelf niet zo scherp. Een SSD voor 3 euro goedkoper dan Mediamarkt, maar 4 euro duurder omdat er verzendkosten bijkomen bijvoorbeeld.
en van die aanbiedingen de laatste paar uur zijn er een aantal ook al weer normaal op de site geweest met de zelfde prijs hier: http://www.ibood.com/nl/nl/flash-sales/4056/opruiming/
het lijkt er dus gewoon op dat de hunt door gaat op de normale site alleen dan met 10 aanbiedingen per dag en voor de zelfde prijs. en daarvoor hoef je niet eens de hele dag op te letten
FS19 server info http://des-clan.nl
Naast de gebruikelijke douchekop, Brunotti rugzak etc zijn de volgende items zeker de moeite waard:
- HP 255 laptop
- Regetta Survivor II 85 Liter rugzak
Dus wat mij betreft een hele leuke box!
Nou snap ik dat niet alle dozen gelijk zijn maar ze kunnen toch wel beter hun best doen!Tenz schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:24:
[...]
Klopt. Maar in het gros zit toch wel minimaal iets van waarde. Dan nog is het niet goed en wil men de box terugsturen.
Ik kan zo 10 dozen aanwijzen die ik geen 100 euro waard vind en ik vind bijna alles leuk!
Maar ze hebben in de afgelopen jaren duidelijk niets geleerd!
Paar jaar geleden een box gehad, daar zat toen wel 1 zonnebril en een 7 inch tablet in (dus 2 items) met waarde van 200+ euro. Waar anderen 8+ items en/of boven de 800 euro aan spullen hadden.
En toen was het ook nog zo dat de prijzen uit elkaar lagen van de boxen, die waren 30/60/90 euro.
Er waren toen mensen die 60 euro boxen hadden met een waarde van 500+ euro waar ik een 90 euro box had met 200+ euro.
Nu is alles 100 euro, dan verwacht je meer dan toen toch?
En waar ze wel netjes bv. de Turtles items over alle boxen kunnen verdelen lukt het niet de "dure" items te verdelen?
Zet een doos op een kar en pak 1 item van de "dure" tafel, 2 van de normale tafel en vul op met 5 van tafel 3. Dichtplakken en verder gaan. En eventueel een -1 normaal als het een Surface of versterker is of zo.
Kan je toch in 5 minuten bedenken?
Hoe moeilijk is dat nou?

Dan mag je achteraf het wel jammer vinden dat je voorkeur niet overeen komt met de items van jouw box maar je voelt je in ieder geval niet bekocht/belazerd!
Maar dat is toch het risico wat je neemt?RangerBoB schreef op donderdag 03 september 2015 @ 10:15:
[...]
Nou snap ik dat niet alle dozen gelijk zijn maar ze kunnen toch wel beter hun best doen!
Ik kan zo 10 dozen aanwijzen die ik geen 100 euro waard vind en ik vind bijna alles leuk!
Maar ze hebben in de afgelopen jaren duidelijk niets geleerd!
Paar jaar geleden een box gehad, daar zat toen wel 1 zonnebril en een 7 inch tablet in (dus 2 items) met waarde van 200+ euro. Waar anderen 8+ items en/of boven de 800 euro aan spullen hadden.
En toen was het ook nog zo dat de prijzen uit elkaar lagen van de boxen, die waren 30/60/90 euro.
Er waren toen mensen die 60 euro boxen hadden met een waarde van 500+ euro waar ik een 90 euro box had met 200+ euro.
Nu is alles 100 euro, dan verwacht je meer dan toen toch?
En waar ze wel netjes bv. de Turtles items over alle boxen kunnen verdelen lukt het niet de "dure" items te verdelen?
Zet een doos op een kar en pak 1 item van de "dure" tafel, 2 van de normale tafel en vul op met 5 van tafel 3. Dichtplakken en verder gaan. En eventueel een -1 normaal als het een Surface of versterker is of zo.
Kan je toch in 5 minuten bedenken?
Hoe moeilijk is dat nou?![]()
Dan mag je achteraf het wel jammer vinden dat je voorkeur niet overeen komt met de items van jouw box maar je voelt je in ieder geval niet bekocht/belazerd!

Had de vraag gesteld waarom mijn pakket al 2 dagen op We kunnen helaas geen zending vinden met de barcode op de site van PostNL.
Vrouwtje ging dat wel voor me uitzoeken ofzo en vandaag voor 5 uur zou ik terug gemaild worden.
Nog een dag wachten op me Box, ik heb een vaag vermoeden dat ik zomenteen een Box krijg van iemand die hem al retour heeft gestuurd.
Wat, dat je het jammer vind?Mopshondje schreef op donderdag 03 september 2015 @ 10:31:
[...]
Maar dat is toch het risico wat je neemt?
Dat dan juist wel ja. En is ook de "lol" van het dozen jagen.
Maar hoe het nu nog steeds gaat is soms echt schandalig vind ik.
Na de vorige zoveelste teleurstellende hunt had ik het gelukkig deze keer al opgegeven maar ik kan begrijpen dat mensen die er echt voor zijn gaan zitten (de fans

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Nu ben ik dus benieuwd of;
A) Ik die doos ga ontvangen.

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

Tangent EVO BT-30 | 149,00 |
D-Link DHP-1565 | 42,50 |
Vogels EFW 8125 | 34,95 |
energenie power bank 12000 mAh | 20,00 |
Mc Gregor Denim 37 | 49,00 |
Cinderella Verona Wit | 30,00 |
Brunotti Back pack Mangistan | 35,00 |
TMNT Ninja Battle | 25,00 |
Bluray La Fillempjes De Leau | 7,00 |
Lacoste Roze Polo | 80,00 |
Douchekop Deutsch | 10,00 |
Monster University Ontbijt | 6,00 |
Totaal | 488,45 |
Nooit een box gehad en volg iBood al sinds ze net begonnen zijn(via een ander forum erop aangewezen omdat hij er toen werkte en mee deed met de opbouw). Maar voor mijn gevoel waren de boxen altijd al 'take it or leave it' dus tja...Snap wel de teleurstelling hoor, iBood wordt gepromoot als electronica webshop met de 'beste deals' en vervolgens krijg je de complete inboedel van C&A.RangerBoB schreef op donderdag 03 september 2015 @ 10:45:
[...]
Wat, dat je het jammer vind?
Dat dan juist wel ja. En is ook de "lol" van het dozen jagen.
Maar hoe het nu nog steeds gaat is soms echt schandalig vind ik.
Na de vorige zoveelste teleurstellende hunt had ik het gelukkig deze keer al opgegeven maar ik kan begrijpen dat mensen die er echt voor zijn gaan zitten (de fans) boos zijn.
Alsnog is de waarde bij de meeste ruim over de 100, terwijl in het begin je echt van geluk mocht spreken als het over de 150 ging

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
exact. deze had ik ook heel graag gewild! bijna hele hunt meegemaakt, behalve het begin. jammer jammerLi1quid schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:51:
Ik ga er nog 1 afwachten, daarna ben ik weg.
Had graag nog een stereoboomm 700 gehad, is maar 1x voorbij gekomen
Anoniem: 493844

Je kan mazzel hebben, je kan iets minder mazzel hebben. Kan je daar niet tegen, dan bestel je die doos toch niet en ga je gewoon gericht spullen kopen waar je wél je zekerheid over kan krijgen.
De ibood box hunt is juist nu wel grappig

Ben ik niet helemaal mee eens, ibood is vaak vooral een site met gadgets/electronica spul.rookie no. 1 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:40:
Beetje bijzondere reacties over de inhoud van de doos. Je weet dat het een 'blackbox' is waar je geld voor betaald, een soort van 'fantasie van de kok' en dan eigenlijk met de opmerking bij dat het bereid wordt met rest(partijt)jes.
Je kan mazzel hebben, je kan iets minder mazzel hebben. Kan je daar niet tegen, dan bestel je die doos toch niet en ga je gewoon gericht spullen kopen waar je wél je zekerheid over kan krijgen.
De ibood box hunt is juist nu wel grappig
als je dan vervolgens een box koopt, en alleen maar kleren in hebt zitten, is dat toch een beetje een domper?
Tuurlijk, je weet niet wat je krijgt, maar toch mag het niveau soms best omhoog wat mij betreft.
Ben ik het weer niet helemaal mee eens. Ik koop zo'n beetje al mijn kleding daarRichard89 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:52:
[...]
Ben ik niet helemaal mee eens, ibood is vaak vooral een site met gadgets/electronica spul.
als je dan vervolgens een box koopt, en alleen maar kleren in hebt zitten, is dat toch een beetje een domper?
Tuurlijk, je weet niet wat je krijgt, maar toch mag het niveau soms best omhoog wat mij betreft.

Maar mag jij dan je maat uitkiezen of krijg je zomaar een willekeurige maat en stijl?rookie no. 1 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:53:
[...]
Ben ik het weer niet helemaal mee eens. Ik koop zo'n beetje al mijn kleding daar
Daar heb jij weer een puntNowayIndustries schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:54:
[...]
Maar mag jij dan je maat uitkiezen of krijg je zomaar een willekeurige maat en stijl?

Als ze dan toch kleding erin willen stoppen, moet je eerst je maten invullen voordat je een box kan afnemen. Scheelt ook weer voor de via script kopers

Iedereen heeft gelijk. Als er in de doos niet zit wat je gehoopt had, heb je gewoon de mogelijkheid om hem terug te sturen.
Dan is een ieder vrij om daar wel of niet gebruik van te maken. Los van wat iedereen daar weer van vindt.
Het blijft ook nu een grote verrassing wat je zult ontvangen. Alleen zou ikzelf het anders doen als ik ibood was, om te voorkomen dat de dozen die wat minder interessant lijken te zijn, gewoon weer terug komen.
Dus zorg er inderdaad voor dat er in iedere doos iets zit wat echt de moeite waard is.
Kleding is te specifiek qua maat en smaak.
Als je in iedere doos iets echt waardevols/interessants stopt, dan hou je toch de hebberigheid en neemt men wellicht op de koop toe dat er ook "zooi " in zit. Ibood is er dan in ieder geval vanaf.
En ibood houdt op die manier toch de mythe van de ibood box in stand.

Sony Xperia ZL (niet in de PW?) - volgens GSM arena van maart 2013
en 'rommel'
Deux Ex Machina pull (XL)
Brugotti rugzak
Senator thermos
A Fish Named Fred hemd (M)
BT Wireless Speaker
aantal BR (Star Wars - The Clone Wars, Matrix Revolutions, Operation Swordfish (Franse BR), Sammy's avonturen, 2001 A Space Oddysee (Franse BR), Happy Feet)
3in1 charger pack voor IPhone 3/4 iPad 2/3
Tenson jas (S)
Ranex led badkamerlamp
Karlsson wandklok
AGU fietshelm
Monsters Inc ontbijtset
G-Star Raw schoenen (42)
Axe Dark Temptation douchegel
Turtles laserguns
iCade Mobile (iPhone/iPod Touch)
Peelende douchekop
Ben hard aan t twijfelen om m terug te sturen

Is toch prima box? Die 100 euro krijg je makkelijk voor die Xperia op MP. De rest heb je dan voor 'niets'.Kwakkel schreef op donderdag 03 september 2015 @ 14:01:
Mijn doos
en 'rommel'
Denk dat veel mensen jaloers zijn..
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Wat had je dan graag gewild? Wellicht de volgende keer een verlanglijstje meesturen bij het bestellen? Ik zou in dit geval die experia (en andere goederen) inderdaad ook gaan verhandelen via mp.Kwakkel schreef op donderdag 03 september 2015 @ 14:01:
Mijn doos
en 'rommel'
Deux Ex Machina pull (XL)
Brugotti rugzak
Senator thermos
A Fish Named Fred hemd (M)
BT Wireless Speaker
aantal BR (Star Wars - The Clone Wars, Matrix Revolutions, Operation Swordfish (Franse BR), Sammy's avonturen, 2001 A Space Oddysee (Franse BR), Happy Feet)
3in1 charger pack voor IPhone 3/4 iPad 2/3
Tenson jas (S)
Ranex led badkamerlamp
Karlsson wandklok
AGU fietshelm
Monsters Inc ontbijtset
G-Star Raw schoenen (42)
Axe Dark Temptation douchegel
Turtles laserguns
iCade Mobile (iPhone/iPod Touch)
Peelende douchekop
Beste heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw melding.
We hebben een onderzoek voor u opgestart.
Zodra wij meer horen hierover zullen wij dit direct aan u berichten.
Met vriendelijke groet,
Dolly
iBOOD Customer Service
De doos is eigenlijk een soort handeltje? Net zo iets als Chinese prullaria hier duurder doorverkopen?arjoderoon schreef op donderdag 03 september 2015 @ 14:48:
[...]
Wat had je dan graag gewild? Wellicht de volgende keer een verlanglijstje meesturen bij het bestellen? Ik zou in dit geval die experia (en andere goederen) inderdaad ook gaan verhandelen via mp.
Je doet een gok, krijg vervolgens (soms) best aardige artikelen maar verkoopt ze toch weer..

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Wat moet je anders als je zelf niks aan het item hebt?LordSinclair schreef op donderdag 03 september 2015 @ 14:52:
[...]
De doos is eigenlijk een soort handeltje? Net zo iets als Chinese prullaria hier duurder doorverkopen?
Je doet een gok, krijg vervolgens (soms) best aardige artikelen maar verkoopt ze toch weer..
Ik had een DJ paneel/mix ding maar ik ben zelf zo muzikaal als mayonaise, die gaat hier echt niet in een hoekje liggen verstoffen...
Denk je? Heb er nog niet naar gekeken, maar een smartphone van begin 2013?Robo1975 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 14:30:
[...]
Is toch prima box? Die 100 euro krijg je makkelijk voor die Xperia op MP. De rest heb je dan voor 'niets'.
Denk dat veel mensen jaloers zijn..
Thanks!
Vreemd, ik vond m niet tussen de vele Sony smartphones. Zal er over hebben gekeken. (Het is trouwens de witte versie en hij komt uit Duitsland te oordelen aan de handleidingen

Een Surface Pro 2 bvb?arjoderoon schreef op donderdag 03 september 2015 @ 14:48:
[...]
Wat had je dan graag gewild? Wellicht de volgende keer een verlanglijstje meesturen bij het bestellen? Ik zou in dit geval die experia (en andere goederen) inderdaad ook gaan verhandelen via mp.

Maar goed, misschien moet ik inderdaad tevreden zijn met wat ik heb. Alleen, dat is niet mijn sterkste kant

.. Is het iets minder. Je kunt er vast nog wel winst op maken. (Als je terug stuurt ben je sowieso geld kwijt :-))
En inderdaad. Een handeltje. Niet iedereen heeft een agu fietshelm nodig.. Maar er zijn vast mensen die wel een racefiets hebben en (voordelig) een helm willen kopen :-)
En de kleren zou ik in mijn geval gewoon doneren aan vluchtelingen werk. Of andere organisaties die hulp behoevenden in binnen- of buitenland helpen
[Voor 51% gewijzigd door DeRooney op 03-09-2015 15:35]

Moet ik dat ding eerst nog wel aankrijgen natuurlijk. Heb m nu aan de lader gehangen (en laden doet hij volgens mij, want ik zie een rood lampje branden), maar aan wilt die nog niet.
Edit: ok, nu gaat hij wel aan. Staat op 6%. Niet echt snel te noemen ^^
Even verder laten laden, en dan maar eens kijken of er updates zijn

[Voor 21% gewijzigd door Kwakkel op 03-09-2015 16:25]
~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~[/html]