Dus als ze die van jou eert.... is ze de mijne weert?Tiestor schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:33:
Wie het klein niet eert.....
Zeg ik overigens ook wel eens tegen mijn vriendin
"Be brave, don't shave"
Het word zo erg dat als ik iemand Federer hoor zeggen dat ik gewoon weet dat het om die rode 6 racket tas gaat...Tiestor schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:34:
Roger Federer!!
Signature
Hahaha ja inderdaad.. dit heb je als amateur toch helemaal niet nodig johSteveWoz schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:34:
Yes, nu kan ik mn 6 rackets eindelijk meenemen.
Nee, van Federer geweest!roycerolls schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:36:
hey tennis tas is nieuw
vice versa en weer terug
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Wel handig als je na het tennissen doorgaat naar de squash en badminton.Richard89 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:36:
[...]
Hahaha ja inderdaad.. dit heb je als amateur toch helemaal niet nodig joh
ah, dan is deze ideaal jaSteveWoz schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:37:
[...]
Wel handig als je na het tennissen doorgaat naar de squash en badminton.
"Be brave, don't shave"
je krijgt er denk ik een bon bij voor een mri scan oid...Tiestor schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:42:
lichaamsanalyse weegschaal.. Een van de grootste onzin producten van de laatste tijd..
4 maal sjezus..nice! Toen waren ze ook nog geen 99.95! Als ik vragen mag wat waren de hoge wow-gehalte item(s) van de 4 ?Powder Toastman schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:06:
[...]
Klopt, daarom ga ik niet onderweg steeds op m'n telefoon zitten loeren. En het berust idd op toeval, maar het toeval wil wel dat ik in het verleden al vier maal een box heb weten te scoren.
Ik las eerst je konthaar meten.eggda schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:42:
als nu mijn haar kon meten, dan kocht ik 'm gelijk
Je leest gewoon wat je wil lezen
Catch a smile out there!
Aaaah dan is het een koopjeVorkie schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:43:
[...]
je krijgt er denk ik een bon bij voor een mri scan oid...
"Be brave, don't shave"
Ja dat weten al die zakkenrollers ook•Middenvak met een ritssluiting, ideaal voor waardevolle spullen
Misschien iets voor die wc/bidet van de ibood extra van gistereneggda schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:45:
[...]
dan moet ie ook nog mijn anus kunnen bleken, dan kocht ik de hele partij
Je kent de flessen WC eend vast wel he? Die kun je daar prima voor gebruikeneggda schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:45:
[...]
dan moet ie ook nog mijn anus kunnen bleken, dan kocht ik de hele partij
"Be brave, don't shave"
Verwijderd
Klopt maar soms is de korting toch wat groter, die AEE MD1 minicam en de Head boxers om maar een paar voorbeelden te noemenroycerolls schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:36:
echte stunts waren er zeer weinig. Kijk maar in de history van de '12, '13, 2014 hunts of iboods in algemeen. Deze hunt lijkt wmb te veel op standaard ibood aanbod. een voorbeeld is dat de bestek zets (wmf, villeroy) gedurende het jaar op ibood ook worden aangeboden voor precies dezelfde korting.
Soort weegtwister?Richard89 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:43:
Geheugenplek voor 10 gebruikers - dat gaat nooit passen joh
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik weeg vandaag... 80KG, oke ietsje minder deze keer.. *klik**klik**iklik*
Restpartijen van incourante merken? Zo heb ik ook nog die 'Pierre Cardin' sokken gekocht ooit, wat een troep. Kost nix = nix.Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:47:
[...]
Klopt maar soms is de korting toch wat groter, die AEE MD1 minicam en de Head boxers om maar een paar voorbeelden te noemen
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!
Heb ze nog aan nu, van een Hunt van twee jaar terug.NiGeLaToR schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:51:
[...]
Restpartijen van incourante merken? Zo heb ik ook nog die 'Pierre Cardin' sokken gekocht ooit, wat een troep. Kost nix = nix.
Na drie maanden pluizen afgeven waren ze best prima, allemaal nog heel en dat voor 1 euro nog wat per paar.
"Be brave, don't shave"
grijp je kans hahasambalbaj schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:55:
[...]
Heb ze nog aan nu, van een Hunt van twee jaar terug.
Na drie maanden pluizen afgeven waren ze best prima, allemaal nog heel en dat voor 1 euro nog wat per paar.
Nu krijg je zowaar de kans het nog eens te proberen!NiGeLaToR schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:51:
[...]
Restpartijen van incourante merken? Zo heb ik ook nog die 'Pierre Cardin' sokken gekocht ooit, wat een troep. Kost nix = nix.
Nederlands is makkelijker als je denkt
Verwijderd
daar ging het toch niet over, wel dat op sommige producten wel meer korting was dan bij de reguliere dagaanbieding, bovendien koop ik al jaren Head boxers bij amazon.de, zitten erg lekker en nu bij de hunt was iBood wel voordeliger, bij de reguliere aanbieding niet.NiGeLaToR schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:51:
[...]
ben ik met je eens, er zitten zeker een paar goede hunt waardige tussen, ben ik niet op ingegaan. Ik heb zelf ook zeker wat leuke deals gedaan. Maar je wordt met diezelfde artikelen continue, al bijna 3 dagen, doodgegooid zeer lange lupé!Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:47:
[...]
Klopt maar soms is de korting toch wat groter, die AEE MD1 minicam en de Head boxers om maar een paar voorbeelden te noemen
Ik zou zeggen hunt mag spannender, ook beter voor 't aantrekkelijke'-koopjes jagende effect. en graag iig minder herhaling.
Ik heb tijdens de hunt 2 leuke dingen voorbij zien komen, allebij gemistroycerolls schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:57:
[...]
ben ik met je eens, er zitten zeker een paar goede hunt waardige tussen, ben ik niet op ingegaan. Ik heb zelf ook zeker wat leuke deals gedaan. Maar je wordt met diezelfde artikelen continue, al bijna 3 dagen, doodgegooid zeer lange lupé!
Ik zou zeggen hunt mag spannender, ook beter voor 't aantrekkelijke'-koopjes jagende effect. en graag iig minder herhaling.
What you see is always what you get.
Als je het over de zooi hebt - daar zijn ze weer.sambalbaj schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:55:
[...]
Serieus, voor het weekend is het prima, maar kon ze na 1 keer wassen al niet meer naar m'n werk aan. Zelden zulke slechte kwaliteit gezien
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!
van 15 paar sokken? dan heb je een kutleven zeg
Als je geen kutleven had zat je niet op de 'aanbieding van je leven' tijdens een commercieel feestje van een webwinkel te wachtenRichard89 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:03:
"Vandaag is de dag dat jouw leven een positieve wending krijgt"
van 15 paar sokken? dan heb je een kutleven zeg
Damn, da's ook weer waar..NiGeLaToR schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:04:
[...]
Als je geen kutleven had zat je niet op de 'aanbieding van je leven' tijdens een commercieel feestje van een webwinkel te wachtenwe zijn wel degelijk de doelgroep
Dan zijn de recensies toch erg wisselend, heb ze nog als vaste sokken in gebruik en ze zien er nog prima uit ook onder een pak. Voor die prijs voor mij echt geen miskoop.NiGeLaToR schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:02:
[...]
Als je het over de zooi hebt - daar zijn ze weer.
Serieus, voor het weekend is het prima, maar kon ze na 1 keer wassen al niet meer naar m'n werk aan. Zelden zulke slechte kwaliteit gezienMaar, prima, als het niet boeit dat ze er niet uit zien - ze doen het inderdaad nog wel..
Geen pluisjes/vilt na de eerste wasbeurt? Misschien ligt m'n standaard wat hoger of de kwaliteit van mijn batch sokken wat lager - maargoed, ze zijn de euro per stuk waard. Overigens liggen ze ook in de eurobak bij de Kijkshop als je meer zoekt en er geen hunt is. Geloof per 10 voor 10,-.sambalbaj schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:06:
[...]
Dan zijn de recensies toch erg wisselend, heb ze nog als vaste sokken in gebruik en ze zien er nog prima uit ook onder een pak. Voor die prijs voor mij echt geen miskoop.
Een van de weinige "echte" aanbiedingen denk ik?
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Ja, tuurlijk, net als voor al m'n sokken - die wel netjes blijven en blevenrookie no. 1 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:10:
Of gebruik je een droger?
Zo dat zal wel behoorlijk ruiken na twee jaar.sambalbaj schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:55:
[...]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD
_██_
(ಠ_ృ)
Nice. Nog gelijk hebben ook.Atomsk schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:19:
Dirtdevil... Straks de mediaspelert weer
hoe wist je dat?eggda schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:22:
ja, hierna komt een box
4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD
Leugenaar.eggda schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:22:
ja, hierna komt een box
(Maar even serieus; hoe ging het in afgelopen jaren?)
Er komt geen box meer, daar is geen enkele reden voor (behalve de wens van de kopers, maar daar zit iBood echt niet mee). Deze hunt is bedoeld als peiling voor Mediamarkt om te bepalen wat ze verder met iBood gaan doen.Mad Maniak schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:21:
Hrm... weet iemand met meer ervaring hoe de boxen verdeeld worden? Is het feest al voorbij of is de kans groot dat er nog wat komt?
Als ze nu geen box meer doen, zijn de volgende hunt de bezoekersaantallen een stuk lager nadat er 's middags een box is geweest. Als ze slim zijn hebben ze er nog een paar bewaard voor tegen het einde van de hunt, anders blijft niemand de volgende keer meer kijken.DonkMatt schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:25:
[...]
Er komt geen box meer, daar is geen enkele reden voor (behalve de wens van de kopers, maar daar zit iBood echt niet mee). Deze hunt is bedoeld als peiling voor Mediamarkt om te bepalen wat ze verder met iBood gaan doen.
wat heb je gemist dan? hier kunnen mensen je helpen wellicht..ITsEZ schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:00:
[...]
Ik heb tijdens de hunt 2 leuke dingen voorbij zien komen, allebij gemist
Het verleden zegt weinig, in het verleden waren er ook echte aanbiedingen in plaats van deze troep met hooguit 10 euro verschil. Zal me benieuwen of er nog wat nuttigs in de boxen zit ook..Mad Maniak schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:31:
Misschien dat iemand met meer ervaring de afgelopen jaren hier meer over kan zeggen - hoe ging dit in het verleden?
Leef je uit:Mad Maniak schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:31:
Misschien dat iemand met meer ervaring de afgelopen jaren hier meer over kan zeggen - hoe ging dit in het verleden?
http://producthistory.eu/zoek/ibood+box/
Ik verwacht wel een gedetailleerde analyse
Het verleden heeft bewezen dat je verhaal gewoonweg niet waar is. Men komt altijd terug en de meesten blijven tot het einde.juptache schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:29:
[...]
Als ze nu geen box meer doen, zijn de volgende hunt de bezoekersaantallen een stuk lager nadat er 's middags een box is geweest. Als ze slim zijn hebben ze er nog een paar bewaard voor tegen het einde van de hunt, anders blijft niemand de volgende keer meer kijken.
Je hebt niets gemist hoorViper® schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:37:
Ik zal al 2 uur naar die scheit sporttas te kijken.
Blijkt dat soms de auto refresh niet goed werkt
Het verleden heeft helemaal niks bewezen, laat maar zien dan.DonkMatt schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:35:
[...]
Het verleden heeft bewezen dat je verhaal gewoonweg niet waar is. Men komt altijd terug en de meesten blijven tot het einde.
Mijn opmerking was meer gewoon logisch nadenken dan iets bewijzen.
Deze, maar 1 keer langs gekomen helaasroycerolls schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:34:
[...]
wat heb je gemist dan? hier kunnen mensen je helpen wellicht..
http://www.ibood.com/nl/n...il-nate-herenhorloge.html
Kan je ze beter bij de Hema halen, scheelt 5.95 verzendkostendennisk. schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:38:
Volgend jaar ga ik cadeautjes inslaan tijdens de hunt. Wie is nou niet blij met een paar nieuwe sokken?
[ Voor 35% gewijzigd door ITsEZ op 28-08-2015 20:44 ]
Dat heb ik deze reis ook gedaan met de kussensdennisk. schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:38:
Volgend jaar ga ik cadeautjes inslaan tijdens de hunt. Wie is nou niet blij met een paar nieuwe sokken?
Volgende hunt kopen we gewoon alles op, en annuleren we alles na de hunt als wraak
Ik zit al 6 jaar op iBood en heb de eerste hunt en box meegemaakt. Ieder jaar kijk ik weer, ieder jaar doe ik weer mee. En met mij vele anderen, dat kun je teruglezen in dit topic.juptache schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:38:
[...]
Het verleden heeft helemaal niks bewezen, laat maar zien dan.![]()
Mijn opmerking was meer gewoon logisch nadenken dan iets bewijzen.
Ook jij komt de volgende hunt gewoon weer kijken, want woorden als "korting", "hunt", "box", "goedkoop" enz. doen iets met je. Dat is logisch nadenken en is al meerdere malen bewezen.
Allemaal met creditcard betalendennisk. schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:43:
Ik doe mee! Heb nog wel een buffer waar ik flink wat mee in kan slaan
Edit: O wacht, daar begon je mee
[ Voor 44% gewijzigd door spokje op 28-08-2015 20:46 ]
OkDonkMatt schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:43:
[...]
Dat is logisch nadenken en is al meerdere malen bewezen.
Ik vind het wel mooi zo. Succes met hunten en/of klagen iedereen.
_██_
(ಠ_ృ)
Oh en iedere gast een elektrische tandenborstel
heb geduld tot na de hunt ze komen ooit wel weerITsEZ schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:39:
[...]
Deze, maar 1 keer langs gekomen helaas
http://www.ibood.com/nl/n...il-nate-herenhorloge.html
http://producthistory.eu/zoek/fossil/#
trueSeñor Sjon schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:47:
En pannen in alle maten, bestek in alle maten, maar geen servies...
..we zouden een lijstje moeten maken van hetgeen we graag hadden gezien, geen merk, model of type nummer maar gewoon welk product(en) had je graag gezien?
Ja.spokje schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:48:
Zijn de Boston's A25 nog langs geweest?
Sinds wanneer trouwens?
[ Voor 7% gewijzigd door juptache op 28-08-2015 20:50 ]
Bij deze mijn gedetailleerde analyse:Tronic schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:35:
[...]
Leef je uit:
http://producthistory.eu/zoek/ibood+box/
Ik verwacht wel een gedetailleerde analyse
er valt geen pijl op te trekken.
Balen.
Verwijderd
Wacom Cintiq.roycerolls schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:49:
[...]
true
..we zouden een lijstje moeten maken van hetgeen we graag hadden gezien, geen merk, model of type nummer maar gewoon welk product(en) had je graag gezien?
Kleine boxen voor een slaapkamer (50/100 euro, met subwoofer natuurlijk)
Nieuwe/betere SSD's met een goede korting.
Goede USB-sticks met een mooie korting.
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]