Lage en hoge tonen worden bagger weergegeven?
Veel succes nog!
Om dat tijdstip zit ik iig in de auto.
Ik houd het voor gezien, ga pitten. Tot morgen.
[ Voor 13% gewijzigd door Powder Toastman op 26-08-2015 03:46 ]
Ik ben juist blij dat er geen is langskomen, was net lekker stappen en nu rustig huntenIkpakacties schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 04:01:
Balen dat er geen box is langsgekomen, had echt verwacht dat ie vannacht langs zou komen, dan hoefde ik mij daar de komende dagen niet mee bezig te houden
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Misschien dat ze hun aanbod meer en meer afstemmen op bezoekersaantallen en we tot nu toe het afvoerputje voorbij hebben zien komen.
Respectfully, TTB.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Verwijderd
Jammer dat ik met die Yamaha Soundbar ff weg was, had wel een ding geweest die ik zou willen hebben.
Gezien eerdere ervaringen met iBood en hun reputatie wellicht beter om ergens anders te shoppen :-)
Is dit niet de eerste Hunt sinds de overname?netvista schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 08:24:
Dit is tot nog toe zonder twijfel de meest matige hunt ooit.
[ Voor 15% gewijzigd door lubbertkramer op 26-08-2015 08:26 ]
Daar lijkt het op idd.... geen al te beste start in ieder geval.Jermaine schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 08:25:
[...]
Is dit niet de eerste Hunt sinds de overname?
?
Al gevonden enk de Bosch blauw is op zich interessant. Scheelt 3 tientjes.. Verder is het belabberd zeg
[ Voor 32% gewijzigd door Waah op 26-08-2015 08:34 . Reden: Bril opgezet ]
219Waah schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 08:32:
Hmm alleen de accuboormachines lijken me interessant. Vreemd genoeg kan ik de prijzen niet meer zien van de historie?
Mensen nog specifiek op jacht?
Zelf nog een receiver nodig en een accuboormachine is leuk meegenomen....
[ Voor 47% gewijzigd door Waah op 26-08-2015 08:39 ]
Misschien ook een acceboormachine.
Zit te twijfelen over een doos.
Ik begreep uit de vorige topics dat die boxen de laatste paar keren nou ook geen pareltjes meer waren?geldermalsen schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 08:34:
Er is ook nog geen box laangs gekomen.
Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra
Vast niet want op FB kun je boxen winnen door de actie te delenPalm schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 08:44:
Misschien is dit wel een gevreesde boxloze hunt
Iedereen moet er voor gaan... Maar mijn vorige doos was echt belabberd. Veel doa en zelfs vervanging daarvoor was doa inclusief Duits briefje dat die defect was. 3 boxen totaal gehad. Begin was leuk, maar de boxen werden steeds minder interessant.... Ik vind het nu de moeite absoluut niet meer waard.manii schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 08:43:
Soundbar zoek ik nog, net eentje gemist.
Misschien ook een acceboormachine.
Zit te twijfelen over een doos.
Maar dat ben ik
CyberJohn schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 08:47:
Zijn er mensen die belang hebben bij het posten van de pricewatch links? Zoals ik vannacht gedaan heb?
Als je dat in die snelheid blijft lukken zou ik zeggen doen maar bij de echte producten is het knipperen met je ogen en wegCyberJohn schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 08:47:
Zijn er mensen die belang hebben bij het posten van de pricewatch links? Zoals ik vannacht gedaan heb?
Bedankt superCyberJohn schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 08:47:
Dat klopt, maar ik beleef dr wel lol inlubbertkramer schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 08:49:
[...]
Als je dat in die snelheid blijft lukken zou ik zeggen doen maar bij de echte producten is het knipperen met je ogen en weg
Nice!CyberJohn schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 08:49:
[...]
Dat klopt, maar ik beleef dr wel lol in
ja, dat is zeker handig. Die geheugenkaarten van net waren volkgens mij aardig voordelig. Maar was niet op tijd met ze opzoeken in de pricewatchCyberJohn schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 08:47:
Edit: die kussens zijn wel goed en zijn normaal 19,95
[ Voor 7% gewijzigd door wmeester op 26-08-2015 08:57 ]
Kan helaas niet de juiste kussens vinden, en wil jullie vanzelfsprekend ook niet met onjuiste informatie voorzienKek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 08:56:
Zo waar is de pricewatch link van die kussens!
2x http://www.bed-mode.nl/ci...=cpc&utm_campaign=beslist
[ Voor 20% gewijzigd door CyberJohn op 26-08-2015 08:58 ]
Speciaal voor jou de kussensPalm schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 08:56:
Ik word er een beetje moe van
NSFWtreinentom schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 08:58:
iBood'en onder werktijd, mag dat?
Zolang je alles koopt, mag dat zeker!treinentom schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 08:58:
iBood'en onder werktijd, mag dat?
2x pricewatch: Sandisk Mobile Ultra microSDHC Class 10 UHS-I 30MB/s 32GB + SD-adapterwmeester schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 08:57:
[...]
ja, dat is zeker handig. Die geheugenkaarten van net waren volkgens mij aardig voordelig. Maar was niet op tijd met ze opzoeken in de pricewatch
Edit: die kussens zijn wel goed en zijn normaal 19,95
Kopen tijdens werktijd => declareerbaar?
toettoett
http://aeeactioncamera.nl/product/md10/
Ik zit toevallig thuis omdat ik vorige week geopereerd ben en thuis moet rusten
[ Voor 10% gewijzigd door Zaratrass op 26-08-2015 09:14 ]
Ik heb 1dagskoopjes maar aangezet in de hoop wat beter op de hoogte gehouden te kunnen worden...MaZZie-D schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 09:13:
Inderdaad geen tijd tussen de aanbiedingen. Mis zelfs aanbiedingen doordat de refresh niet lekker loopt.
Verwijderd
Nog vakantie hier.. anders zou ik er niet speciaal voor gaan zitten.manii schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 09:14:
Zijn er ook mensen die speciaal vrij hebben genomen voor de ibood hunt? eerlijk zijn![]()
Ik zit toevallig thuis omdat ik vorige week geopereerd ben en thuis moet rusten
Die wil niet altijd laden hier op mijn werk. Nu gelukkig wel :-)coyote1980 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 09:15:
[...]
Ik heb 1dagskoopjes maar aangezet in de hoop wat beter op de hoogte gehouden te kunnen worden...
[ Voor 6% gewijzigd door Senui op 26-08-2015 09:16 ]
dat idee heb ik ook dat je bij een box met de direct betalen knop geen box koopt maar iets andersSenui schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 09:16:
Ik denk dat die "Direct Afrekenen" knop straks niet bij de box gaat werken
toettoett
[ Voor 49% gewijzigd door Torrentus op 26-08-2015 09:21 ]
HierThecola schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 09:20:
Waar vind ik die direct betalen knop?
Dat, en waarschijnlijk komt er zo'n captcha scherm voor je door kan gaan naar betalen.hjvg schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 09:19:
[...]
dat idee heb ik ook dat je bij een box met de direct betalen knop geen box koopt maar iets anders
toettoett
En, toch nog wat geslapen?miicker schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:33:
ik wil eigenlijk wachten tot er 1 box langs is gekomen en dan gaan slapen
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]