MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]
_██_
(ಠ_ృ)
Yup had hetzelfde Ideal, bank kiezen verder en hij klapt eruit.Joosie200 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:20:
Ik probeer vijf keer achter elkaar te betalen met creditcard, ideal en anders, wordt telkens teruggeworpen naar de kies je betaalmethode. Ach ja, dan niet.
"Soon is not as good as now"
Derde keer op rij nu dat ik hem wel voorbij zie komen maar misgrijp!
Catch a smile out there!
Had ik ook... Maakt niet uit... Hierna een 502 en toen was m'n mandje leeg.
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Ik was al ingelogd. Klik op m'n winkelwagentje om te gaan betalen. (Nog steeds blij)
Kom ik in m'n wagentje, WAGENTJE LEEG..! (Diep teleurgesteld)
Dus weer niks.
... Je hébt soms van die dagen ...
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Bedankt voor je bestelling!
Bedankt voor het vertrouwen in iBOOD en de gekozen producten. Wij gaan direct aan de slag om jouw order te verwerken.
Ik wil graag een oud product retour laten nemen tijdens de bezorging van mijn bestelling
Samenvatting van jouw bestelling
Koop deze mooie grote doos!
1x Koop deze mooie grote doos!
Verwachte verzenddatum 31 augustus 2015
MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
mailen.. dan maken ze er een voor je aan.. betaalbewijs = boxKrilo_89 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:21:
Whut ze fuck, het geld is afgeschreven, maar in mijn bestellingen staat niets?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Staatin FAQ inderdaad 1 per hunt/per adres/per gebruikerUltimation schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:21:
Mag je meerdere dozen kopen? Hoorde iemand zeggen dat het niet mag?
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Tacticsrikadoo schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:21:
3 dagen lang ingelogd, en nu ineens uitgelogd net op het moment dat die in de winkelwagen zit...
Daf is helemaal erg. Tenzij ze je nu een box moeten geven.Krilo_89 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:21:
Whut ze fuck, het geld is afgeschreven, maar in mijn bestellingen staat niets?
same problemMoi_in_actie schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:21:
Meh, bij mij wilde de iDeal pagina niet openen...
Jup, ik ook ineens.
Ja ik wacht het heel even af, maar anders mail ik ze wel even jaspartacusNLD schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:22:
[...]
mailen.. dan maken ze er een voor je aan.. betaalbewijs = box
Mazzel! Terug naar relax modus!
Ik heb ook een leuke computer..
Verwijderd
Gewoon 108 euro overmaken naar hun, hier met die box..spartacusNLD schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:22:
[...]
mailen.. dan maken ze er een voor je aan.. betaalbewijs = box
Ik zou blij zijn.. dit betekende in afgelopen hunt altijd een boxKrilo_89 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:23:
[...]
Ja ik wacht het heel even af, maar anders mail ik ze wel even ja
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Maarja 500 en 502 error. En gerefresht zoals mensen zeiden, maar weer niet.
Waarom was er nu trouwens geen Captcha?
Wel vreemd: vandaag/nu was er geen 'donker vakje' aan te klikken?
Vooral: verzenddatum 31/8
Ben benieuwd wat erin gaat zitten
Open voor de gein eens 5 tabbladen naast elkaar en bekijk dan het verschil in updaten van de status.miicker schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:21:
snap echt niet hoe het mensen gelukt kan zijn, zodra ik hem toevoegde aan winkelwagen kreeg ik gateway errors, een keer kwam ik in mijn winkelmandje, was hij leeg, en de keer daarop "er is iets misgegaan"..
Tussen de snelste en de traagste zitten bij bij 5 a 10 seconden.
In 10 seconden zijn mensen al aan het betalen en kun jij pas net klikken.
Conclusie: Je moet gewoon geluk hebben.
Kunnen ze wel, willen ze niet (betalen).....MonneL schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:23:
Nu kom je er weer achter hoe kut het is dat ze dat beetje traffic niet aankunnen voor die enkele minuut. Waarom kunnen ze daar dan niet op voorbereiden ....
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Is dan helaas gefailed. Had ik ook. Kreeg toen er alleen error achteraan.Tales schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:24:
Ik zit nog steeds op de pagina met "Een moment, we verwerken je bestelling. Hold on!", what to do , what to do?
Zou het wel voor de zekerheid open laten staan
Wachten op 502, of afsluitenTales schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:24:
Ik zit nog steeds op de pagina met "Een moment, we verwerken je bestelling. Hold on!", what to do , what to do?
F5je? Geen idee, ik ging vanaf die pagina naar een 502
Wachten!!! Zo heb ik na een kwartier oid een box gehad vorige hunt.dennisk. schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:25:
[...]
Is dan helaas gefailed. Had ik ook. Kreeg toen er alleen error achteraan.
Zou het wel voor de zekerheid open laten staan
Die afvalstoffenheffing hoeft dus ook niet omhoog volgend jaar!
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
Gewoon wachten tot het wat rustiger is op de site.Tales schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:24:
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Hoeveel waarheid hier in zit is echt geweldigBundin schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:25:
Zie het als een besparing van 100 euro, waarbij je geen 3 EU stekkers, een 2 pack brakke oortjes, een defecte refurbished iPad 4 en een wel werkende dualcore foon met android 4.0 uit 2013 hoeft weg te brengen naar het milieupark. Oh en een ray-ban met kras op het linkerglas.
Ja ja, hij staat er nu tussen. Duurde een paar minuten voordat hij in mijn bestellingen kwam te staan.spartacusNLD schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:24:
[...]
Ik zou blij zijn.. dit betekende in afgelopen hunt altijd een box
Inderdaad wachten! Ik had hem de vorige hunt na 3 kwartier wachten..mystiqu schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:25:
[...]
Wachten!!! Zo heb ik na een kwartier oid een box gehad vorige hunt.
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Een tijdje wachten, en als er niets gebeurd over een paar minuten pagina terug. Zo heb ik vorig jaar een box kunnen krijgen. Was ook blijven hangen maar kon na pagina terug mijn bestelling gewoon rustig afmaken.Tales schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:24:
Maargoed iets met garanties en toekomst.. alles op eigen risico
Jij hebt dan zeker niet geprobeerd om die doos te kopen?Bundin schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:25:
Zie het als een besparing van 100 euro, waarbij je geen 3 EU stekkers, een 2 pack brakke oortjes, een defecte refurbished iPad 4 en een wel werkende dualcore foon met android 4.0 uit 2013 hoeft weg te brengen naar het milieupark. Oh en een ray-ban met kras op het linkerglas.
Verwijderd
unboxing video?wortelsoft schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:27:
Status: bevestigd, benieuwd wat erin zit.
Jij kreeg geen gateway errors?wortelsoft schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:27:
Sokken.wortelsoft schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:27:
_██_
(ಠ_ృ)
Nu deze hunt al twee keer hetzelfde, spontaan uitgelogd terwijl een Box in m'n winkelwagentje zit en vervolgens dus ook géén Box. Volksverlakkerij heet dat toch..? Is dat niet strafbaar..?
En de twee hunts hiervoor ook al geen mazzel. Ik baal wel een beetje.
Ja, ga werkenJoosie200 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:29:
Goed half uurtje, poging gewaagd. Tijd voor wat anders
Zal eens kijken wat wat mijn camera skils zijn
[ Voor 26% gewijzigd door wortelsoft op 28-08-2015 13:30 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Of een refurb headphones uiteraard
[ Voor 21% gewijzigd door NoepZor op 28-08-2015 13:31 ]
De wijzen komen uit het Oosten!
wacht nog een uurtje en t is weer weg.. zo gaat dit altijdsleezball schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:29:
Eerlijk is eerlijk, echt vrolijk word ik hier niet van.
Nu deze hunt al twee keer hetzelfde, spontaan uitgelogd terwijl een Box in m'n winkelwagentje zit en vervolgens dus ook géén Box. Volksverlakkerij heet dat toch..? Is dat niet strafbaar..?
En de twee hunts hiervoor ook al geen mazzel. Ik baal wel een beetje.
Ik hoef die graf dingen nietNoepZor schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:31:
Om iedereen te troosten een mooi 2pack Handige Philips Flexstandaard opladers
Of een refurb headphones uiteraard
Beans by dr DreJustFogMaxi schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:33:
AnalBeats by Dre.
[ Voor 91% gewijzigd door Frozen op 28-08-2015 13:34 ]
Nu enkel demotoestellen en telkens dezelfde...
Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
Ik verwacht dat er miss nog een social media box komt, maar een gewone betwijfel ik (hoop het wel natuurlijk).
Man man man, nog nooit zo dichtbij geweest, zat in m'n winkelwagen en dan alleen nog maar 502 errors..
Nope. Ik heb de buit binnen voor deze hunt en zit hier vooral omdat dit een gezellig topic ismarcelggb schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:27:
[...]
Jij hebt dan zeker niet geprobeerd om die doos te kopen?
Denk dat het een beetje uitverkocht begint te raken met de interessante dingen.Nutellaah schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:34:
Manmanman, ik ben op zoek naar een TV. Elke hunt komen er 10 verschillende soorten tv's voorbij in alle formaten enz.
Nu enkel demotoestellen en telkens dezelfde...
hier t zelfde.. of er nog een box komt weten ze alleen bij ibood zelf natuurlijk.. ik hoop t ook maar dan zal de 502 error toch wel weer komen verwacht ikmiicker schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:35:
Verwachten jullie dat er nog een box komt?
Ik verwacht dat er miss nog een social media box komt, maar een gewone betwijfel ik (hoop het wel natuurlijk).
Man man man, nog nooit zo dichtbij geweest, zat in m'n winkelwagen en dan alleen nog maar 502 errors..
Mja, als het tegenvalt retourneer je hem gewoon in zijn geheel.Bundin schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:35:
[...]
100 euro is me net teveel voor een gokje ook.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]