grootte kans ja, ga ik net de vergadering inYpho schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:27:
Nog even wachten.... box #3 komt er zo vast aan
Licht er maar net aan...CaptJackSparrow schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:28:
Is dit nou objectief gezien een beetje een leuke camera?
kan makkelijk nog evenspokje schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:28:
Ik moet heel nodig maar durf niet
Zet een emmer naast je stoel...spokje schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:28:
... Je hébt soms van die dagen ...
voor zover bij mij bekend verschilt het zéér per receiver hoe bepaalda data verwerkt wordt en vervolgens naar de speaker gaat. Dit komt bij de duurdere speakers vaak duidelijk naar voren in de geluidskwaliteit (voor zover ik hier verstand van hebWaah schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:27:
[...]
want?zolang je het vermogen niet extreem hoog opvoert (standje dubbel doof) red een receiver dat prima.
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Verwijderd
je kan makkelijk gaan, telefoon of zelfs laptop mee de wc op hahaspokje schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:28:
Das niet per se waar - de 6ohm speakers die ik heb gaven met mijn vorige versterker gewoon 0 bas. De versterker - een 5 x 80 watt 5.1 ding van Onkyo - kon op 100% vermogen het geluid 'gewoontjes' spelen. De speakers vraten dat volledige ding op. Heb een 7.2 x 120watt bi amp versterker gekocht en de speakers bi-wired aangesloten om er geluid uit te krijgen. Geluid was in ene vol en kwalitatief goed.Waah schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:27:
[...]
want?zolang je het vermogen niet extreem hoog opvoert (standje dubbel doof) red een receiver dat prima.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!
^dat dusNiGeLaToR schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:29:
[...]
Das niet per se waar - de 6ohm speakers die ik heb gaven met mijn vorige versterker gewoon 0 bas. De versterker - een 5 x 80 watt 5.1 ding van Onkyo - kon op 100% vermogen het geluid 'gewoontjes' spelen. De speakers vraten dat volledige ding op. Heb een 7.2 x 120watt bi amp versterker gekocht en de speakers bi-wired aangesloten om er geluid uit te krijgen. Geluid was in ene vol en kwalitatief goed.
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Ik hield het niet meer en ben wel gegaan (nummer 1 en 2spokje schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:28:
Speakers, HDMI kabels en een SanDisk USB 3.0 stickrookie no. 1 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:31:
[...]
Ik hield het niet meer en ben wel gegaan (nummer 1 en 2). Heb ik wat gemist?
MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb
[ Voor 3% gewijzigd door Ypho op 28-08-2015 12:33 ]
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Zou ik wel mooi vinden! Ik kan nog wel 8TB gebruikenit0 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:33:
Deze nas komt dus in de box ik hem nu zo vaak gezien
"Soon is not as good as now"
Je kan er altijd gewoon de schijven uitslopen, toch?
Zou leuk zijn.it0 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:33:
Deze nas komt dus in de box ik hem nu zo vaak gezien
MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]
Ik heb ook twee mooie Canton stereo speakers bij iBood vandaan. Heb een Harman Kardon 5.1 receiver en het eerste wat ik dacht:"wat een een crap speakers, dit kan gewoon niet". Heel weinig bas. Toe via een tip een instelling gewijzigd die de bas niet over de sub-woofer kanaal/signaal stuurt, maar gewoon over het standaard kanaal/signaal. Wereld van verschil en die Canton speakers zijn echt top! Neemt alleen wat ruimte in.NiGeLaToR schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:29:[...]Das niet per se waar - de 6ohm speakers die ik heb gaven met mijn vorige versterker gewoon 0 bas. De versterker - een 5 x 80 watt 5.1 ding van Onkyo - kon op 100% vermogen het geluid 'gewoontjes' spelen. De speakers vraten dat volledige ding op. Heb een 7.2 x 120watt bi amp versterker gekocht en de speakers bi-wired aangesloten om er geluid uit te krijgen. Geluid was in ene vol en kwalitatief goed.
Je meent het?
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Zit er veel verschil in?Señor Sjon schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:30:
[...]
De 214+ is geregeld langsgekomen. De 215j is nog veel te nieuw.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
http://www.cnet.com/topics/av-receivers/buying-guide/NiGeLaToR schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:29:
[...]
Das niet per se waar - de 6ohm speakers die ik heb gaven met mijn vorige versterker gewoon 0 bas. De versterker - een 5 x 80 watt 5.1 ding van Onkyo - kon op 100% vermogen het geluid 'gewoontjes' spelen. De speakers vraten dat volledige ding op. Heb een 7.2 x 120watt bi amp versterker gekocht en de speakers bi-wired aangesloten om er geluid uit te krijgen. Geluid was in ene vol en kwalitatief goed.
Zijn toch genoeg experts die dat tegen spreken... Misschien te weinig watt voor je speakers? 6-ohm speakers zijn sowieso lastiger aan te sturen dacht ik. De meeste speakers die hier langskomen zijn gewoon 8 ohm volgens mij.
Gebrek aan bass is eerder een gebrek aan een sub denk ik... of verkeerde instellingen.
Ik heb een goedkoop setje, en geen extreem dure receiver.... maar er komt soms teveel bass uit mijn speakerset. Kwestie van afstellen lost dat op.
Een receiver geeft enkel een signaal door (analoog) naar de speakers. Dat doen ze allemaal, als het goed is, hetzelfde. Kleine verschillen daargelaten.
iig. dat is wat ik er altijd van begrepen en gelezen hebt. Tenzij je gelooft in zilveren kabels gesmeed bij maanlicht. Bi-amping en bi-wiring is ook een omstreden onderwerp. VOor de een werkt het... voor de ander maakt het niks uit.
[ Voor 15% gewijzigd door Waah op 28-08-2015 12:37 ]
Waarom dan?Jumpman schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:36:
Ik ben klaar met http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl, te onbetrouwbaar geworden.
Elke keer als je je speakers wijzigt / opstelling wijzigt moet je ook je instellingen wijzigen inderdaad. Als je de cutoff op je fronts op 120hz hebt staan en de rest naar het LFE kanaal stuurt dan heb je bij volwaardige fronts inderdaad geen bas meer. Bij mij is het zo dat zelfs m'n center voldoende laag heeft dat de cutoff volgens de meegeleverde microfooon pas op 40hz is. De fronts zijn echt fullrange (elke front met 2 24cm woofer voor laag, dus 4 in totaal, @ 6ohm), de surround speakers ook weer 40hz en dan een REL ingesteld om alles onder de 40Hz nog wat aan te vullen.rookie no. 1 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:35:
[...]
Ik heb ook twee mooie Canton stereo speakers bij iBood vandaan. Heb een Harman Kardon 5.1 receiver en het eerste wat ik dacht:"wat een een crap speakers, dit kan gewoon niet". Heel weinig bas. Toe via een tip een instelling gewijzigd die de bas niet over de sub-woofer kanaal/signaal stuurt, maar gewoon over het standaard kanaal/signaal. Wereld van verschil en die Canton speakers zijn echt top! Neemt alleen wat ruimte in.
Geluid is nu van zacht tot heel hard gewoon superstrak, vol en helder. Zo'n beleving bij films en een genot om vrijstaand te wonen - kan in theorie op THX-volume films kijken
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!
Voorheen was http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl altijd heel snel met de aanbieding tonen, sinds gisteren zijn ze behoorlijk veel trager geworden en liggen ze er regelmatig helemaal uit. iBood zelf is ook niet best met de nieuwe website natuurlijk.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Zodra ik uit huis ga wordt het een appartement in een appartementencomplex, dus dan is het wellicht ook niet zo handig. Maar zeker een idee voor later!
Ik heb de 5.1 speakers van HK de deur uit gedaan en heb nu alleen de twee Canton Stereo speakers aangesloten. Werkt dan net weer iets anders, maar zoals gezegd: briljant geluid.
Als het nou een speaker met ingebouwd sfeerlicht was....spokje schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:39:
Sfeerlamp met ingebouwde speaker, hoe verzin je het ook
Of een sfeer speakerCaptJackSparrow schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:41:
[...]Als het nou een speaker met ingebouwd sfeerlicht was....
Die komt nog wel een keer voorbij hoor, maak je geen zorgen.CaptJackSparrow schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:41:
[...]
Als het nou een speaker met ingebouwd sfeerlicht was....
deze, http://www.ibood.com/nl/n...etooth-speaker-licht.htmlCaptJackSparrow schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:41:
[...]
Als het nou een speaker met ingebouwd sfeerlicht was....
Ja, dat blijft toch een completer geluid geven, volwaardige speakers. M'n vrouw moest even wennen aan de Infinity Delta 70's, maar na een weekje hoorde ik haar er niet meer overrookie no. 1 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:40:
[...]
Ik heb de 5.1 speakers van HK de deur uit gedaan en heb nu alleen de twee Canton Stereo speakers aangesloten. Werkt dan net weer iets anders, maar zoals gezegd: briljant geluid.
Vond deze, ter illustratie over de omvang:
Check die megga flatscreen dan ff!!NiGeLaToR schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:44:
[...]
Ja, dat blijft toch een completer geluid geven, volwaardige speakers. M'n vrouw moest even wennen aan de Infinity Delta 70's, maar na een weekje hoorde ik haar er niet meer over![]()
[afbeelding]
Als daar nou Hunt-zwaailichten in zaten.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Haha, ik heb ze gewoon net gekocht voordat we gingen trouwen en daarna onder één dak kwamen te wonenNiGeLaToR schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:44:[...]M'n vrouw moest even wennen aan de Infinity Delta 70's, maar na een weekje hoorde ik haar er niet meer over
Behalve met de grote zwarte blokken (die speakers zijn helaas zwart en groot), is ze blij met het geluid.
Verwijderd
Je hoorde haar niet meer?NiGeLaToR schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:44:
[...]
maar na een weekje hoorde ik haar er niet meer over
Wow, compleet uit verhouding! Niet om gemeen te zijn, maar is dat niet heel erg scheef? Ik bedoel, je hebt nu echt super geluid, maar voor je TV moet je toch echt wel binnen 1 meter afstand gaan zitten om dat te kunnen zien? Of gebruik je de set vooral voor muziek?NiGeLaToR schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:44:
[...]
Ja, dat blijft toch een completer geluid geven, volwaardige speakers. M'n vrouw moest even wennen aan de Infinity Delta 70's, maar na een weekje hoorde ik haar er niet meer over![]()
[afbeelding]
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Die jongen is gewoon blind en jij steekt er de draak mee??Royeboi schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:46:
[...]
Wow, compleet uit verhouding! Niet om gemeen te zijn, maar is dat niet heel erg scheef? Ik bedoel, je hebt nu echt super geluid, maar voor je TV moet je toch echt wel binnen 1 meter afstand gaan zitten om dat te kunnen zien? Of gebruik je de set vooral voor muziek?
Handig joh. Dan kun je de ene met de andere opladen.keko12 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:46:
Prima deal die duopack, als je twee chargers nodig hebt. Volgens mij is er echter alleen niet ook maar 1 iemand die er zelfs maar 1 wil
"Soon is not as good as now"
21xDMEGC 440wp (9240) ||| Pana 9j
Ik 2 weken geledenMonneL schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:51:
Ja, wie koopt er in deze tijd nou nog een fullHD TV voor 750Euro .....
Door geen Sony X serie maar een W serie te kopen heb ik voorlopig dus gewoon geld bespaard
Die moet ik namelijk hebben!
Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15
Ging ineens heel hard.. dus wie weet
Bijna......
So close and yet so far....
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisMopshondje schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:59:
Weet iemand wanneer de laatste box is langs geweest?
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
Een per dag, telkens rond het middaguur. Dus iedereen zit al klaar in afwachtingMopshondje schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:59:
Weet iemand wanneer de laatste box is langs geweest?
Ik geniet nog steeds van mijn 8 jaar oude 47" Philips Full HD en full ambilight tv (47PFL9732). Toen maakte Philips nog tv's. Heb er toen bijna 3000 euro voor betaald en het was het meer dan waard achteraf gezien. 3D en 4K? Leuk om een keer te zien maar voorlopig niet meer dan dat.Bundin schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:55:
[...]
Ik 2 weken geleden4K heeft de komende jaren amper meerwaarde, er is weinig content op 4K. Nu een 50" full HD van degelijke kwaliteit in plaats van voor dat geld een instapper met 4K. Tegen de tijd dat 4K de norm wordt, zijn de prijzen gezakt, de standaarden helemaal vastgelegd en dan koop ik wel weer eens wat nieuws.
Door geen Sony X serie maar een W serie te kopen heb ik voorlopig dus gewoon geld bespaard
Haha, Ibood zorgt dat mensen afkicken!Audiowaste schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:01:
Ik wil gaan roken maar ik durf niet
Helaas te hoog voor mij, max 15cm
[ Voor 16% gewijzigd door nzxtquad op 28-08-2015 13:02 ]
BOX!!!!Audiowaste schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:02:
Ik ga toch even snel!
Neem je telefoon toch mee? Of heb je nog een 3310?Audiowaste schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:02:
Ik ga toch even snel!
Of moet ik dan een andere pagina hebben?
[ Voor 32% gewijzigd door Leader98 op 28-08-2015 13:04 ]
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]