This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Goh, die hebben we nog niet vaker gehoordwortelsoft schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:36:
rerfurbished by ibood
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
damn je was me net voorwortelsoft schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:36:
rerfurbished by ibood
DEZE:Señor Sjon schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:34:
Met een bepaalde kop erop mix je dwars door je keukenblad.
Saying "um" is the human equivalent of buffering...
Je hebt zes minuten bij de meeste flutaanbiedingen.CaptJackSparrow schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:39:
Koffie... thee... koek... effe naar de keuken... tablet mee.
[ Voor 68% gewijzigd door Suli op 28-08-2015 10:43 ]
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Schijnt heel matig te zijn qua geluid.Jeshua9 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:42:
Is dit iets?
Wil je er over praten?miicker schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:36:
ik heb geen condooms meer nodig, anders was het wel een handige aanbieding, best goedkoop ook, alleen weer jammer van de verzendkosten
eigenlijk 120 want de eerste niet altijd de bestejimz93 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:43:
wat een grap weer, kost €105...
pricewatch: Philips HTL4110B
Alleen 's nachts.Sulaine schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:43:
8 minuten of was dit alleen 's avonds/'s nachts?
Wat doe je dan bij een 502? Refresh? 'Back'? ...?ariekanari schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:32:
[...]
Nee, klopt niet. Ik had zowel ibood als 1dk open. 1DK was vrij vaak zeker 10-15 seconden langzamer. Op andere momenten liep het min of meer gelijk of met een minimale vertraging. Een af en toe was de ibood site traag met refreshen en was 1DK duidelijk sneller.
Ik heb gisteren een box kunnen scoren via de reguliere ibood site. Ik zat al in het winkelmandje voordat de box aanbieding zichtbaar was op 1DK.
De bestelling afwikkelen was een drama: zeker 20-25x een 502 gateway error gehad en net zo vaak problemen met de captcha: deze toonde geen donker vlak waarop je moest klikken of meldde dat ik niet op het donkere vlak had geklikt terwijl ik dat zeker wel gedaan had. Frustrerend maar het is gelukt.
Ik zou beide sites tegelijkertijd/naast elkaar laten laden in verschillende tabbladen.
Ik wou net zeggen, daar moet een gigantische maar aanzitten.Viper® schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:50:
2.5 uur paintballen.
Krijg je zeker 10 balletjes voor 5 euro
mag je de rest bijkopen
Toch heb ik het maar even gekocht
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Mischien dat er zometeen nog tisseus voobij komen dan .... die zijn wel van toepassing als je een "handige" aanbeiding zoektmiicker schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:36:
ik heb geen condooms meer nodig, anders was het wel een handige aanbieding, best goedkoop ook, alleen weer jammer van de verzendkosten
[ Voor 9% gewijzigd door Fish op 28-08-2015 10:52 ]
Ja 50 ballen pp, dus dat is 10 minuten schieten. Probeer al te regelen dat je hele dozen kunt kopen want eigen ballen meenemen is uiteraard niet toegestaan.Viper® schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:50:
2.5 uur paintballen.
Krijg je zeker 10 balletjes voor 5 euro
mag je de rest bijkopen
Heb hem toch gekocht gisteren voor 5 eurie
[ Voor 6% gewijzigd door Jeshua9 op 28-08-2015 10:52 ]
en 32 man in een veld ipv 7~8 .. hele andere belevingJeshua9 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:52:
[...]
Ja 50 ballen pp, dus dat is 10 minuten schieten. Probeer al te regelen dat je hele dozen kunt kopen want eigen ballen meenemen is uiteraard niet toegestaan
hoewel met 8 man gebruik je ook minder kogels
Opzich is met 16 man in een team wel weer leuk samen te werken.Fish schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:53:
[...]
en 32 man in een veld ipv 7~8 .. hele andere beleving
hoewel met 8 man gebruik je ook minder kogels
Dat schort er nog wel eens aan als ik met vrienden ga namelijk
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nee 17% korting staat er tochaRegularUser schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:54:
Die gopro is niet eens een korting, gwn normale prijs
http://www.ibood.com/nl/n...6/9023/nas-behuizing.html
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
ik camp gewoon iedereen de moeder ....die renners zijn easy targetsDonstil schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:55:
[...]
Opzich is met 16 man in een team wel weer leuk samen te werken.
Dat schort er nog wel eens aan als ik met vrienden ga namelijk(Lees: Ik ken wat Call Of Duty spelers die er voor rennen als Rambo).
Ik heb er maar eentje gezien en dat is deze: http://producthistory.eu/product/22043/Krups-Espresso-Automatic-EA8000Jeshua9 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:54:
Is er toevallig iemand die de komende 2 uur gaat hunten die een espessomachine voor 200 euro kan meepakken voor mij?
Wel een prima apparaat overigens. Helaas kan ik je niet helpen, maar misschien iemand anders?
Jonguh .. rugtas voor in de trein natuurlijkspokje schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:58:
Oeh een mooie....wat is het? Rugzak?
Of iets om je trein mee te nemen.CaptJackSparrow schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:59:
Iets voor in de trein/
De X-Train is perfect om alles georganiseerd mee te nemen op allerlei soorten training.Fish schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:59:
[...]
Jonguh .. rugtas voor in de trein natuurlijk
Met een crush resistant pocket en geïntegreerde draagriem voor een helm en speciale riempjes voor je handdoek of mat. De speciale nat / droog schoenzak heeft een convertable divider en de gevoerde schouderbanden en ademende rugleuning zorgen voor maximaal comfort.
NietusUltimation schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:59:
[...]
De X-Train is perfect om alles georganiseerd mee te nemen op allerlei soorten training.
Met een crush resistant pocket en geïntegreerde draagriem voor een helm en speciale riempjes voor je handdoek of mat. De speciale nat / droog schoenzak heeft een convertable divider en de gevoerde schouderbanden en ademende rugleuning zorgen voor maximaal comfort.
Oh ja dohFish schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:59:
[...]
Jonguh .. rugtas voor in de trein natuurlijk
De 250 vloerstaanders voor 129 p.s.: http://hificorner.nl/speakers/vloerstaand/a250-zwart
DonkMatt schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:09:
Bij de Action staan ze voor de prijs van de iBood verzendkosten.
Neuh ik heb al glazen ...Kwakkel schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:08:
Ter voorbereiding van de champagne die zal vloeien als je een box scoort?
Ik heb een biertje gepakt op de box
Dit zijn wel SCHOTT ZWIESEL Vina glazen.DonkMatt schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:09:
Bij de Action staan ze voor de prijs van de iBood verzendkosten.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Daar merkt jouw champagne niks van.Ultimation schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:10:
[...]
Dit zijn wel SCHOTT ZWIESEL Vina glazen.
Niet eens een hele slechte deal.
"Soon is not as good as now"
Maar deze is gehandicapt; hij mist twee poten en ligt op z'n rug.....Audiowaste schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:12:
Weer die radiografisch bestuurbare spin
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
Ben aan t twijfelen tussen een nieuwe router of een simpele switch (en alle wireless verbindingen via de modem van de provider te laten gaan) ^^
De modem van de provider zal niet zon goede wireless verbinding gevenKwakkel schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:14:
Toch nog prijzig
Ben aan t twijfelen tussen een nieuwe router of een simpele switch (en alle wireless verbindingen via de modem van de provider te laten gaan) ^^
Heb ik met KPN ook gedaan; wifi van de router uit en een accesspoint met wifi-AC in de woonkamer.MonneL schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:16:
[...]
De modem van de provider zal niet zon goede wireless verbinding geven.. Hang er anders een access point bij van ubiquiti of MikroTik
Zowiezo moet ik de modem laten vervangen: die heeft maar een A/B/G verbinding. Recent achter gekomen, toen ik eens een speedtest deed. Heb die ook al een 8-tal jaar (als t niet langer is).MonneL schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:16:
[...]
De modem van de provider zal niet zon goede wireless verbinding geven.. Hang er anders een access point bij van ubiquiti of MikroTik
Buiten dat, wel tevreden van het bereik: van vooraan in de garage beneden, tot in de slaapkamer vanachter op het tweede
NASi Goreng, voor al uw backup NASiSteyn_E schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:20:
HEY, daar is m'n NASi
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik zou rekening houden met eerder, want de site loopt nu lekker door. Eerste dag liep het ook wel prima en toen kwam ie rond 12:30. Maar eerder dan 12:00 hoef je echt niet klaar te zitten, het gaat ze immers om een groot aantal unieke bezoekers. Of het enorme aantal clicks eerlijk verloopt ("boehoe, ik zat al in het betaalscherm en toen error!") en of je überhaupt kunt klikken zal iBood schijt aan hebben.umbrellavs schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:20:
rond 1300 uur is er weer een box denk ik haha
zou indd kunnen, kwam niet verder op een barcodescherm waarin ik op een klein box moest klikken. Het gekke blijft dat in die box alleen sheize spul kan zitten....DonkMatt schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:22:
[...]
Ik zou rekening houden met eerder, want de site loopt nu lekker door. Eerste dag liep het ook wel prima en toen kwam ie rond 12:30. Maar eerder dan 12:00 hoef je echt niet klaar te zitten, het gaat ze immers om een groot aantal unieke bezoekers. Of het enorme aantal clicks eerlijk verloopt ("boehoe, ik zat al in het betaalscherm en toen error!") en of je überhaupt kunt klikken zal iBood schijt aan hebben.
Ik vrijwel de hele nacht tot 6 uur 's ochtends.. Was toch film aan het kijken dus niet full time aan het huntenspokje schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:25:
Is er iemand die de hele nacht heeft lopen hunten? Ik keek net even in de geschiedenis en daar word je toch niet vrolijk van. Om 1 uur 's nachts ben ik gister gekapt, toen trok ik het niet meerAlleen maar pannen ed
32 uur achter elkaar, tot 03.00 uur. Nu 4 uurtjes geslapen.spokje schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:25:
Is er iemand die de hele nacht heeft lopen hunten? Ik keek net even in de geschiedenis en daar word je toch niet vrolijk van. Om 1 uur 's nachts ben ik gister gekapt, toen trok ik het niet meerAlleen maar pannen ed
Hmm, ik voelde me opeens klaar wakker om 11 uur, dus ben eruit gegaan. Ben nog jong hè (19)
Tijden de hunt heb je 2 BA 360 voor 200....Señor Sjon schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:04:
Voor de BA liefhebbers:
De 250 vloerstaanders voor 129 p.s.: http://hificorner.nl/speakers/vloerstaand/a250-zwart
waarom dan 260 betalen voor de BA 250?
Ze hebben wel een Boston Acoustics subwoofer voor 200 euro, net zo duur als de Canton 8.2 subwoofer op iBOOD
[ Voor 15% gewijzigd door Waah op 28-08-2015 11:29 ]
O ja, ik ben al 31MonneL schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:28:
[...]
Hmm, ik voelde me opeens klaar wakker om 11 uur, dus ben eruit gegaan. Ben nog jong hè (19)
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]