"Be brave, don't shave"
Moet je je deze keer ook weer door zon onmogelijke capcha heenwerken? Of hebben ze nu een normale?j3r schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:06:
vanmiddag met veel pijn en moeite een box binnen weten te slepen!!!voor het eerst sinds tijden dat dit gelukt is:) nu wachten en hopen op een flink gevulde box!
"Be brave, don't shave"
Onmogelijk. Ik zou er mee stoppenTiestor schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:07:
[...]
Moet je je deze keer ook weer door zon onmogelijke capcha heenwerken? Of hebben ze nu een normale?
@Krilo_89 jajajajaja
[ Voor 34% gewijzigd door Tiestor op 27-08-2015 19:09 ]
"Be brave, don't shave"
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Catch a smile out there!
plop... mailtje; bedankt voor uw bestelling
Via de hunt zelf maar 2Ttje schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:14:
Hoeveel boxen (op de Ibood site) zijn er nu geweest dan?
Twee afaikTtje schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:14:
Hoeveel boxen (op de Ibood site) zijn er nu geweest dan?
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Mooi!j3r schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:13:
inderdaad... na veel "internal server errors", vernieuwen, nog een capcha, BAM betaal met IDEAL, snel gedaan.... ibood pagina plat... weer vernieuwen... weer een internal server error.
plop... mailtje; bedankt voor uw bestelling
Ik heb alles behalve de betaalpagina gehaald, tot mijn enorme frustratie!
Was zo dichtbij.. Hij zat in mijn winkelmand
Catch a smile out there!
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Is extra breed 2 persoons toch?Jaap-Jan schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:20:
Moet je wel een lits-jumeaux hebben.
"Soon is not as good as now"
Twee losse bedden. Maar voor brede bedden past 'ie natuurlijk ook.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Catch a smile out there!
Oeh, dit is gewoon eng...Glenfiddich schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:28:
Iedereen is poepen.
1984 zeg ik je. Dat is mijn geboortejaar.
Wanneer zijn deze vragen beantwoord, als ze nu pas door de helft van de boxen heen zijn, dan is er dus nog hoop!!Frozen schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 18:53:Ibood beantwoordt vragen
Hoeveel boxen zijn er al uit?
Ongeveer de helft.
Hoeveel boxen gaan er uit per hunt
Normaal een paar honderd, deze hunt wat meer.
Gaan jullie in de toekomst mediamarktproducten verkopen?
iBOOD: We zullen in de toekomst waarschijnlijk wel producten uit Mediamarkten kunnen verkopen
helaas zitten we nu nog een beetje in een te vroeg stadium daarvoor, maar daar gaan we zeker aan werken!
Zit er een verschil tussen de 50 euro en 100 euro boxen?
In de 50 euro boxen zit veel minder.
Zijn er boxen met een hogere waarde dan 100 euro?
iBOOD: Er zijn geen boxen met een hogere waarde dan 100 euro
Waarom hapert de technologie zo?
iBOOD: de technologie hapert omdat we redelijk onder vuur liggen deze paar dagen
Hoe zit het met de service?
iBOOD: Zeker wordt er daar in geinvesteerd @Naruto Uzumaki
iBOOD: We zijn qua beantwoorden bezig om binnen 24 uur te kunnen reageren.
iBOOD: en ook qua RMA kunnen we kennis in huis halen om processen te versnellen.
iBOOD: Een half jaar geleden zaten we op onze "low" en sindsdien is er keihard gewerkt om het iig weer op "oud" nivieau te krijgen
iBOOD: en nu willen we dat "oude" niveau opkrikken naar huidige standaarden
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Dus boxen geven geen waar voor je geld, of?
Tik em aanJaap-Jan schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:30:
[...]
1984 zeg ik je. Dat is mijn geboortejaar.
Kun je beter voor de Samsung 850 gaan, ietsje duurder welHomePlayer schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:30:
Die SanDisk SSD Extreme PRO met 240GB van daar net, is dat wat of is het maar goed dat ik te laat was?
Jawel, geen boxen die meer dan 100eur kostenMonneL schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:31:
Zijn er boxen met een hogere waarde dan 100 euro?
Dus boxen geven geen waar voor je geld, of?
DankAudiowaste schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:32:
[...]
Kun je beter voor de Samsung 850 gaan, ietsje duurder wel
En geen maand wachten voordat het geleverd wordtHomePlayer schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:34:
[...]
Dankmet de prijs valt het wel mee (verschil dan)
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
MonneL schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:36:
Soort van wil ik deze lantaarn paal wel eigenlijk wel kopen O.o, voor bij opa en oma in de te grootte achtertuin
ik vind em te laag, maar op zich een goede deal.MonneL schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:36:
Soort van wil ik deze lantaarn paal wel eigenlijk wel kopen O.o, voor bij opa en oma in de te grootte achtertuin
Als ik echt centen had zou ik de Vento 890.2s die nu in mijn beeld staan wel hebben besteld, maar helaas zit mijn geld elders
pricewatch unsorted: Canton Vento 890.2 Zwart hoogglans
De eerdere link is de 890 - dit is de verbeterde 890.2!
ZwartBundin schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:40:
Met al het geklaag is deze hunt toch best aardig verlopen voor me. Heb de speakers die ik hebben wil (al is het nog de vraag welke kleur het wordt...) en ook nog kussens opgepikt.
Als ik echt centen had zou ik de Vento 890.2s die nu in mijn beeld staan wel hebben besteld, maar helaas zit mijn geld elders
De A360 had je toch?
NP! Moest er zelf ook ff induiken toen iBood ze een paar maanden terug aanbood.
Nee, er is echt verschil tussen de 890 en de 890.2Fleximex schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:41:
Betekent 890.2 niet gewoon dat je 2x een 890 krijgt?
Er zijn ook centerspeakers met een .2 aanduiding, puur omdat het de verbeterde versie is.
Heb gevraagd aan @IBOOD op 1dk.... Die zei dat ze zwart warenBundin schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:41:
Ja de A360, maar ze stonden op site als 'zwart of cherry' en beide in het plaatje. Dus dan ben ik er niet zo zeker van dat ze de (door mij gewilde) zwarte zomaar opsturen. Het blijft iBOOD
Yay! You've made my dayWaah schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:42:
[...]
Heb gevraagd aan @IBOOD op 1dk.... Die zei dat ze zwart waren
Iemand al gekeken naar de verschillende modellen die langsgekomen zijn?
Cherry BA's zijn al tijden overal uitverkocht. Had een paar jaar terug de A250 in die kleur. Denk dat het dus wel zwart zal worden voor je.Bundin schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:41:
Ja de A360, maar ze stonden op site als 'zwart of cherry' en beide in het plaatje. Dus dan ben ik er niet zo zeker van dat ze de (door mij gewilde) zwarte zomaar opsturen. Het blijft iBOOD
_██_
(ಠ_ృ)
Catch a smile out there!
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Nu nog SD kaartjes en een box.
Dan moet je even op het "duimpje" klikken!miicker schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:30:
[...]
Wanneer zijn deze vragen beantwoord, als ze nu pas door de helft van de boxen heen zijn, dan is er dus nog hoop!!
En op het zelfde moment als toen ik het postte
Zijn zoals ik zie op het net best goede messen hoor!Glenfiddich schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:46:
Zat vanmiddag te twijfelen, nu toch de keramische messen besteld.
Alleen de Denon X3100 voor 399. Goede receiver heb zelf de x2000 en erg blij mee.Bundin schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:44:
[...]
Yay! You've made my dayDan kan ik van daaruit eens nadenken of ik mijn ouwe Sony stereo amp ga laten staan of toch een receiver ga proberen mee te pakken.
Iemand al gekeken naar de verschillende modellen die langsgekomen zijn?
-edit-
Nvm, is weer up.
[ Voor 48% gewijzigd door WhatsappHack op 27-08-2015 19:53 ]
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]