padumm tsssss
want op internet zijn de standaard merk kogels echt een veelvoud goedkoper.. dus neit eens de china meuk, die gaan in je gun al kapot..Jeshua9 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:39:
[...]
Laatste keer dat ik in nijmegen was wel, moeten wel goedgekeurde kogels zijn. geen china troep
true that, misschien toch maar doen als die nog een keer komtTinus111 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:40:
[...]
Ach bij twijfel neem hem gewoon, het is niet dat hij megaduur is toch?
Weet ook niet zeker of ze moeilijk gaan doen omdat je zo'n bon hebt. heb hem gewoon gekocht. van te voren even bellen en anders maar 5 euro wegKek schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:41:
[...]
want op internet zijn de standaard merk kogels echt een veelvoud goedkoper.. dus neit eens de china meuk, die gaan in je gun al kapot..
Ja! Een telefoon die nu totaal niet meer zal werken. http://tweakers.net/product/317805/samsung-galaxy-s-iii/
[ Voor 35% gewijzigd door Ultimation op 27-08-2015 12:43 ]
MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]
trage telefoon voor veel geld, dit is je kans!
Is dit de Neo of niet? Op de Neo zit nog 20 euro cashback namelijk.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
ja, nou ik toch maar niet gedaan, ik woon in groningen en die 4 locaties zijn echt niet in de buurt hierJeshua9 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:42:
[...]
Weet ook niet zeker of ze moeilijk gaan doen omdat je zo'n bon hebt. heb hem gewoon gekocht. van te voren even bellen en anders maar 5 euro weg
Dat was (ooit) echt zotearitup schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:43:
Adviesprijs 399,95. Juist.
Hopen dat de Denon AVR-X3100W niet het komende half uur komt, ik ga pauzeren
toenie uit kwam, 3 jaar geleden ofzotearitup schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:43:
Adviesprijs 399,95. Juist.
mijn vrouw zoekt nog een leuke telefoon, maar ik vrees voor de updates
zal ik er eentje voor je kopen?ayahuasca1986 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:44:
Hopen dat de Denon AVR-X3100W niet het komende half uur komt, ik ga pauzeren
Voor die 150 euro is er wel wat anders te krijgen dan een S3
De wijzen komen uit het Oosten!
S3 is echt te oud, inderdaad weinig updates. Screencasten naar je Chromecast gaat niet werken bijvoorbeeld.Lanithro schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:44:
Bij de Mediamarkt Outlet staat een open box Motorola G, die zou ik halen.
[ Voor 11% gewijzigd door Richh op 27-08-2015 12:45 ]
Heb hem als back-up telefoon (en momenteel -helaas- in gebruik) wat een traag peeeeep dingUltimation schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:43:
Ja! Een telefoon die nu totaal niet meer zal werken. http://tweakers.net/product/317805/samsung-galaxy-s-iii/
Nogniet voor 50 euro
Kun je beter zoiets halen pricewatch: Motorola Moto G 4G Zwart
De wijzen komen uit het Oosten!
Nou komaan. Doe eens kopen. Op naar de volgende.
SNEL SNEL! Het zijn er maar 5, wie het eerst komt...
► http://bit.ly/5Boxjes
Net weer box via Facebook, dit is mijn laatste hunt, volgende keer zet ik gewoon een alert op de iBood Facebook, dan hoef ik al die troep niet te zien.
had jij er een?Raaa010 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:46:
SNEL SNEL! Het zijn er maar 5, wie het eerst komt...
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Volgens mij doen ze ook dozen via Twitter.
Screencasten werkt prima hoor. Verder volledig mee eens. Model is te achterhaald inmiddels.Richh schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:45:
[...]
S3 is echt te oud, inderdaad weinig updates. Screencasten naar je Chromecast gaat niet werken bijvoorbeeld.
Bij de Mediamarkt Outlet staat een open box Motorola G, die zou ik halen.
Zo, dat ging heel snel..
same here. ook als ik op hun page kijk zie ik hem nog niet staanSenui schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:47:
wtf ik heb gewoon helemaal niks op facebook gezien?
ik heb ook niks gezien op Facebook raar raarSenui schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:47:
wtf ik heb gewoon helemaal niks op facebook gezien?
Op de Neo lukt het wel, op de originele S3 krijg ik het niet voor elkaar.tearitup schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:47:
[...]
Screencasten werkt prima hoor. Verder volledig mee eens. Model is te achterhaald inmiddels.
ik zag hem wel op fb maar pas na dat alles weg was
godver.. wat een honden. Ik zit te f5en op die FB pagina
was op de belgische facebook sitemcp1990 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:48:
[...]
ik heb ook niks gezien op Facebook raar raar
ik heb hem hier staan. bovenaan haha
uiteraard was iknet wat eten pakken en heb ik hem gemist
uiteraard was iknet wat eten pakken en heb ik hem gemist
Bij mij staat het nu pas op de tijdlijn...
Was er toch echt op facebook. pauper ibood
toettoett
Terecht die vrees. Ik zou eerder voor een Moto G gaan in deze prijsklasse. Of een Lumia als dat je ding is.Lanithro schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:44:
Wat een suckers zeg, weer een social media box. Geef je trouwe fans eens een kans.
Als de site niet werkt, dan maar FB?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Slaat echt nergens op. In totaal dus maar 1 box langsgekomen op de website in 36 uur. knip
[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 27-08-2015 14:31 ]
toettoett
Ik zou dat ook bewust doen, al is het alleen maar om al die reacties..Thecola schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:51:
Slaat echt nergens op. In totaal dus maar 1 box langsgekomen op de website in 36 uur. penisapenlikkendeprutsers
Damn zeg, zo'n Box is echt zo'n hype waarvan je denkt....
Ik zie hem nu tussen de plaatjes, maar heb geen notificaties gekregen of wat dan ook. Ze hebben gewoon 3x zo vaak op social media boxen zitten te verkopen dan op hun eigen website lmao
ok dus wat is er mis met deze hunt:
-brakke servers, shit ligt er te vaak helemaal uit
-te veel dingen die niemand wil
-dingen die mensen wel willen zijn maar met marginale korting dat het neit interresant is
-de box komt overal behalve in de hunt zelf
nog meer..??
-dingen die mensen wel willen zijn maar met marginale korting dat het neit interresant is
nog meer..??
Man, gedraag je. Omdat je zo'n box mis kan je taalgebruik nog normaal blijven toch?
Ik weet niet maar er zijn hier ook veel mensen die gewoon leuk vinden om de hunt te volgen en niet perse zo'n box hoeven, jullie doen net alsof dat de heilige graal is maar lekker boeiend.
Wat mij betreft mag dit topic daar ook wel rekening mee houden.
Toevoeging: Als het allemaal mis en fout en niks aan is dan stop je toch met hunten? Ik vind het vervelend om al die reacties te lezen, mag best inhoudelijker van mij.
Ik weet niet maar er zijn hier ook veel mensen die gewoon leuk vinden om de hunt te volgen en niet perse zo'n box hoeven, jullie doen net alsof dat de heilige graal is maar lekker boeiend.
Wat mij betreft mag dit topic daar ook wel rekening mee houden.
Toevoeging: Als het allemaal mis en fout en niks aan is dan stop je toch met hunten? Ik vind het vervelend om al die reacties te lezen, mag best inhoudelijker van mij.
[ Voor 19% gewijzigd door KaiseRRuby op 27-08-2015 12:54 ]
Oftewel zoals ELKE hunt het geval isKek schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:53:
ok dus wat is er mis met deze hunt:
nog meer..??
nou de facebook/twitter terror was vorige hunts niet zo
zo word het wel steeds minder leuk
je moet de hunt in de gaten houden
facebook en twitter er nu ook bij
nauw lkkr dan
je moet de hunt in de gaten houden
facebook en twitter er nu ook bij
nauw lkkr dan
ik heb niet eens een Tv, wat moet ik met zo'n ding dan
Voor de verandering klopt de van-voor prijs eens.Jeshua9 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:55:
goeie korting deze mediaspeler
pricewatch: Mede8er MED600X3D
Het ging niet over mij maar ik vind wel dat er enige nuance nodig is: een box missen is heel normaal, dat gebeurt 9/10 mensen immers. Ik snap alleen heel goed dat het frustrerend is dat boxen op Facebook weggaan terwijl je braaf de hunt volgt.KaiseRRuby schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:53:
Man, gedraag je. Omdat je zo'n box mis kan je taalgebruik nog normaal blijven toch?
yup! eerste keer denk ikMooDyBLueS schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:55:
[...]
Voor de verandering klopt de van-voor prijs eens.
Heb een mede8er gehad, en ben blij dat ik van dat onding af ben.Jeshua9 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:55:
goeie korting deze mediaspeler
pricewatch: Mede8er MED600X3D
Catch a smile out there!
Maar dan nog, een paar weken geleden de Zeuss 4k mediaspeler gekocht voor hetzelfde geld.
Ik zou deze nooit kopen...
Wellicht is een remede8er een betere oplossing.Glenfiddich schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:57:
[...]
Heb een mede8er gehad, en ben blij dat ik van dat onding af ben.
die box komt eraan jongens, hoe laat was het gisteren ook alweer?
https://www.facebook.com/...930271/?type=1&permPage=1Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:57:
ik zie helemaal niks van een box op ibood facebook
https://www.facebook.com/...302930271/?type=1&theaterVerwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:57:
ik zie helemaal niks van een box op ibood facebook
_██_
(ಠ_ృ)
8 minuten geledenumbrellavs schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:57:
zijn op facebook net boxen voorbij gekomenumbrellavs schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:57:
12:50:53umbrellavs schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:57:
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
jongens houd een sop over die proletenbokssssss
En op Google+. Echt honderden boxen en niemand die ze wil..
_██_
(ಠ_ృ)
oraaallllllllllllllllllll bbbbbbbbbbbbbbbbbbb ik heb inmiddels 20 setjes!
En nog helpt het nietTinus111 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:00:
oraaallllllllllllllllllll bbbbbbbbbbbbbbbbbbb ik heb inmiddels 20 setjes!
Zonder gekkigheid, het is dat ik er 1 heb.
Oral-B is pauper, ik heb eentje van Phillips 
Sonische tandenborstels FTW!
Sonische tandenborstels FTW!
ora et labora
Oral-B heeft ook prima sonische tandenborstels. Alleen zijn de borsteltjes idioot duur.
eigelijk verwacht ik zo tegen het einde heel veel boxen, omdat dan alle rommel die we niet gekocht hebben in die boxen belandt...
Ze kunnen ook de boxen verkopen om pas later te bepalen welke rommel erin gaat.Kek schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:02:
eigelijk verwacht ik zo tegen het einde heel veel boxen, omdat dan alle rommel die we niet gekocht hebben in die boxen belandt...
Ik heb een Oral-B met bluetooth. mega-über, etc.
_██_
(ಠ_ృ)
Maar dat zijn die nu in de hunt staan niettearitup schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:02:
Oral-B heeft ook prima sonische tandenborstels
[ Voor 8% gewijzigd door mrc4nl op 27-08-2015 13:03 ]
ora et labora
3D poetstechnologie, in tegenstelling tot het 2D poetsen wat ik normaal doe.
ja maar pas tegen het einde zien ze wat er allemaal neit verkocht is...dukejan schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:03:
[...]
Ze kunnen ook de boxen verkopen om pas later te bepalen welke rommel erin gaat.
Ze hebben bevestigd dat alles van te voren wordt gevuld. tenzij ze liegen maar ik ga altijd uit van het bestedukejan schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:03:
[...]
Ze kunnen ook de boxen verkopen om pas later te bepalen welke rommel erin gaat.
Man man man, wat een acties. Vroeger kocht ik nog een TW Steel horloge met Olympus camera in 1 combinatie. Dat scheelde me toen veel..
Wát een geweldige deal toch weer......
Wordt helemaal lens van die camera's
volgende maan weer een hunt maar dan met alles goedkoper...
Let op:
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]