komt vast nog wel eens langs..Avinator88 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 11:50:
Iemand een Kitchenaid besteld waar die vanaf wil? Heb hem gewoon weer gemist
betrapt... zo lelijk zijn ze toch niet? Als ik een gemiddelde schoenenzaak inloop is het een stuk ergerumbrellavs schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 11:46:
omg wie loopt er nou op die lelijke schoenen
Ja, mijn vriendin. Gratis af te halen.Avinator88 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 11:50:
Iemand een Kitchenaid besteld waar die vanaf wil? Heb hem gewoon weer gemist
Alleen de gouden box op de iBOOD insiders site.
_██_
(ಠ_ృ)
Is een flinke Box!
Saying "um" is the human equivalent of buffering...
heb je daar fotos vanMooDyBLueS schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 11:50:
[...]
Ja, mijn vriendin. Gratis af te halen.
Je vriendin of de kitchenaid?MooDyBLueS schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 11:50:
[...]
ik hoop dat de Denon AVR-X3100W nog een keer langskomt
Mee eens. Ze zien er prima uit en ook goed merk (kwaliteit).YoeY schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 11:50:
[...]
betrapt... zo lelijk zijn ze toch niet? Als ik een gemiddelde schoenenzaak inloop is het een stuk erger
http://www.staples.nl/bus...AaAlSJ8P8HAQ&gclsrc=aw.ds bijna net zo duur € 337,59 stuk
hoe werkt dat dan op facebook en twitter?mcp1990 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 11:49:
[...]
op de site 12:50 gisteren op Facebook rond 17;00 en twitter 19;00
wordt er 1 verloot dan of?
serieus ja hahawalliewal schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 11:47:
[...]
vond ze al bekend voorkomen...
kijk ik aan mn voet en wat zit daar???
denk wel dat je er dikke zweetpoten in krijgtArmo schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 11:52:
[...]
Mee eens. Ze zien er prima uit en ook goed merk (kwaliteit).
Hoeveel kamelen is ze waard?MooDyBLueS schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 11:50:
[...]
Kijk op hun twitter/facebook account. Dan zie je het zelf.Aggressor schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 11:52:
[...]
hoe werkt dat dan op facebook en twitter?
wordt er 1 verloot dan of?
_██_
(ಠ_ృ)
meervoud van nas is nasi?
die zijn er al zoveel langs gekomen.
offtopic: een bord nasi zou er wel ingaan nu.
die zijn er al zoveel langs gekomen.
offtopic: een bord nasi zou er wel ingaan nu.
Verwijderd
dat is een 2bay en dit 4Raaa010 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 11:52:
http://www.staples.nl/bus...AaAlSJ8P8HAQ&gclsrc=aw.ds bijna net zo duur € 337,59 stuk
Dat is 2 bay die op iBOOD 4 bayRaaa010 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 11:52:
Ervaring met 2modellen, beide zo onbetrouwbaar_als_het_maar_kan. Bestanden worden zowel via cifs,nfs,ftp en webdav niet correct weggeschreven. Alles groter dan 1gb kon ik zelfs niet meer teruglezen. Zeer gebrekkige ondersteuning qua documentatie en features (drie verschillende factory-reset opties gevonden, waarvan 1tje maar half werkte). Een usb-schijf aan je router werkt beter.
gister hebben we dat met zn allen even bekeken, ik weet neit meer wie er had gewonnen...
Ja precies, die bedoelde ik
Your girlfriend ist worth 86 camels.
Certified Google Teacher.
Hoe krijg je het als fabrikant voor elkaar om zo'n gemankeerd product op de markt te zetten.
M'n vriendin vond het niet leuk toen ik zei dat ze 90 kamelen waard was
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
max geheugentrainer kaartjes
De wijzen komen uit het Oosten!
ik heb geen facebook/twitterAtomsk schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 11:53:
[...]
Kijk op hun twitter/facebook account. Dan zie je het zelf.
pff, das anders best een nette prijs als je 't gemiddeld bekijkt. Dat klagen kost je toch zeker 3-4 stuks...
lekkere vriendin heb je dan...Richh schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 11:57:
[...]
M'n vriendin vond het niet leuk toen ik zei dat ze 90 kamelen waard was
kan je hun facebook / twitter nog wel zien
voor 2 geheugenkaartjes rippen ze je nog 2,95 verzendkosten af. die krengen kunnen gestapeld per 10 nog door de brievenbus.
En brievenbus post is gratis natuurlijk.arjoderoon schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 11:59:
voor 2 geheugenkaartjes rippen ze je nog 2,95 verzendkosten af. die krengen kunnen gestapeld per 10 nog door de brievenbus.
Nee. ik zeg niet dat ze niks moeten rekenen....(liever wel uiteraard)
net 2 bestelt, 2 keer verzendkosten a 2,95....wtf
oh jij was diegene waardoor balkje iets minder vol werd..
Mijne maar 35arjoderoon schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:01:
[...]
die van mij levert slechts 61 kamelen op..
Ja, dat slaat natuurlijk nergens op!netvista schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:01:
net 2 bestelt, 2 keer verzendkosten a 2,95....wtf
Voor niks gaat de zon op, maar 2x verzendkosten betalen is onzin. Als je ze straks in 1 envelop krijgt, zou ik serieus een klacht indienen.
aw man, wtf hoe doe je dat..?
de mijne komt uit op 89 en daar ben ik zelf een beetje verteld van
Samsung 55 inch
Daar is ie weer! 2e hands tv-tje iemand?
NU BESLISSEN, ANDERS IS HIJ UITVERKOCHT!
35 jaar, 1.53m, zwart haar, kleine cup en dunKek schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:03:
[...]
aw man, wtf hoe doe je dat..?
de mijne komt uit op 89 en daar ben ik zelf een beetje verteld van
BELANGRIJK: deze tv's zijn 2 dagen gebruikt op de Gamescon 2015 conventie in Keulen, augustus 2015. Hierna zijn ze gewiped, schoongemaakt en in nieuwstaat gebracht. Ze zijn dus zo goed als nieuw.
1,53 is best wel klein...krietjur schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:04:
[...]
35 jaar, 1.53m, zwart haar, kleine cup en dun
Slechts 2 dagen gebruikt op Gamescon, veel interessanter dan de 'normale' demo-modellen uit de winkels!!
Dafuq? Het is dat je 35 i.p.v. 36 jaar zegt, de rest klopt volledig met die van mij. A bit scary...krietjur schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:04:
[...]
35 jaar, 1.53m, zwart haar, kleine cup en dun
Uiteraard niet, maar er wordt gewoon winst gemaakt met de verzendkosten. Allemaal prima - ik kijk toch standaard naar de prijs incl. verzendkosten-, maar heel netjes is het niet.MooDyBLueS schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:00:
[...]
En brievenbus post is gratis natuurlijk.
Echt jammer dat ik al een nieuwe TV heb, 10" erbij is net niet te verantwoorden binnen een jaar
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ja, da's best klein inderdaad. Haar zus is overigens nog wat kleiner
Haha, en ik maakte net nog een typfout en zei eerst 36 ook. Van jou ook aziatische?MooDyBLueS schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:05:
[...]
Dafuq? Het is dat je 35 i.p.v. 36 jaar zegt, de rest klopt volledig met die van mij. A bit scary...
Die ene centimeter is een meetafwijkingMooDyBLueS schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:05:
[...]
Dafuq? Het is dat je 35 i.p.v. 36 jaar zegt, de rest klopt volledig met die van mij. A bit scary...
Pssst: nieuws: Aanvallers zetten data miljoenen Ashley Madison-gebruikers online
Tja, het is maar hoe je het bekijkt. Elke winkel die gratis verzending aanbiedt, verrekent het gewoon in de prijzen. Zo zie je dat juist dergelijke winkels vrij duur zijn in kleine dingen zoals geheugenkaartjes en kabels.tearitup schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:05:
[...]
Uiteraard niet, maar er wordt gewoon winst gemaakt met de verzendkosten. Allemaal prima - ik kijk toch standaard naar de prijs incl. verzendkosten-, maar heel netjes is het niet.
Maar ik vind het ook wel fijn als de prijs all-in is, scheelt je weer rekenen.
struikel je daar niet af en toe over? zou ik wel hebben met mijn 1,90...krietjur schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:06:
[...]
Nog in de groei, bedoel je?krietjur schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:06:
[...]
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Neehoor, geen probleemKek schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:07:
[...]
struikel je daar niet af en toe over? zou ik wel hebben met mijn 1,90...
Haha, dat zou helemaal erg zijn geweest. Ja, klopt. Was te verwachten met die combi he (klein/dun/zwart haar)?krietjur schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:06:
[...]
Haha, en ik maakte net nog een typfout en zei eerst 36 ook. Van jou ook aziatische?
Daar ben ik ook over na aan het denken.ayahuasca1986 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 11:52:
Of een goede Yahama receiver zou ook niet gek zijn.
Euh nee, haar zus is een flink stuk ouder. Die is eerder weer aan het krimpen
10" eraf al helemaal niet.franssie schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:06:
Echt jammer dat ik al een nieuwe TV heb, 10" erbij is net niet te verantwoorden binnen een jaar
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Deze voucher nemen we mee 
gister deze gemist
gister deze gemist
of dat mensen denken dat je met je dochter op pad bentkrietjur schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:07:
[...]
Neehoor, geen probleemIk ben ook 1.90m trouwens
voor welke prijs is die langsgekomen?
ayahuasca1986 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 11:52:
Zijn de basisscholen nog niet begonnen trouwens?
kleine dames (wel 18+ anders mag niks) zijn altijd wel relaxed.krietjur schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:06:
[...]
kun je gewoon optillen en wegzetten als ze vervelend zijn
ik ga ook voor all-in. Ook in het geval van retourneren. Dan krijg je ook de all-in prijs terug. Anders ben je vaak de verzendkosten gewoon kwijt.MooDyBLueS schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:07:
[...]
Tja, het is maar hoe je het bekijkt. Elke winkel die gratis verzending aanbiedt, verrekent het gewoon in de prijzen. Zo zie je dat juist dergelijke winkels vrij duur zijn in kleine dingen zoals geheugenkaartjes en kabels.
Maar ik vind het ook wel fijn als de prijs all-in is, scheelt je weer rekenen.
kan ook wel als ze wat minder klein zijn, maar daar moet je wel een echte man voor zijn.walliewal schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:09:
[...]
kleine dames (wel 18+ anders mag niks) zijn altijd wel relaxed.
kun je gewoon optillen en wegzetten als ze vervelend zijn
Audiowaste schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:08:
[...]
Zijn de basisscholen nog niet begonnen trouwens?
walliewal schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:09:
(wel 18+ anders mag niks)
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
echte man?? gewoon sterk zijn (enikbendatnietecht)Kek schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:10:
[...]
kan ook wel als ze wat minder klein zijn, maar daar moet je wel een echte man voor zijn.
en het heeft ook wel iets schattigs
Verwijderd
Volgens mij was de vorige partij waarvan iBood vouchers verkoopte failliet gegaan (?). Misschien rekening mee houden bij het kopen van deze vouchers...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2015 12:11 ]
ik heb er 2 besteld.. me zus is net getrouwd ... dus altijd leuk voor een foto
Neehoor, ook dat nietKek schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:08:
[...]
of dat mensen denken dat je met je dochter op pad bent
Da is een goeie! Zo had ik het nog niet bekeken, maar is zeker waar.arjoderoon schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:09:
[...]
ik ga ook voor all-in. Ook in het geval van retourneren. Dan krijg je ook de all-in prijs terug. Anders ben je vaak de verzendkosten gewoon kwijt.
Kleine correctie, slechts 1 x verzendkosten op de factuur....maar wel 5,95 i.p.v. 2,95....MooDyBLueS schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:02:
[...]
Ja, dat slaat natuurlijk nergens op!
Voor niks gaat de zon op, maar 2x verzendkosten betalen is onzin. Als je ze straks in 1 envelop krijgt, zou ik serieus een klacht indienen.
Net het canvas besteld, wel een paypal mail gekregen maar geen ibood mail ofzo
dat is gewoon diefstal. klopt niet met wat ze aangeboden hebben dus laat maar mooi refundennetvista schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:11:
[...]
Kleine correctie, slechts 1 x verzendkosten op de factuur....maar wel 5,95 i.p.v. 2,95....
die komt nog wel..flipkipse schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:12:
Ga maar uit voor de reguliere iBood prijs. Ik heb veel Hunt artikelen langs zien komen die tegen dezelfde prijs zijn verkocht als eerdere iBood deals.
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Waarschijnlijk krijg je de SD kaartjes in een doos van 1 x 1 x 1m. Vol geladen met piepschuim en handtekening aan de deur verplichtnetvista schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:11:
[...]
Kleine correctie, slechts 1 x verzendkosten op de factuur....maar wel 5,95 i.p.v. 2,95....
Als bij je ibood bestellingen deze erbij staat komt het goedflipkipse schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:12:
Welcome to the club.flipkipse schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:12:
Zolang ze in je " mijn ibood" staan hoef je je geen zorgen te maken. Denk ik.
staat ie bij mij ook niet.. maar ik heb wel afgerekend via idealJeshua9 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:12:
[...]
Als bij je ibood bestellingen deze erbij staat komt het goed
-edit-
nu wel
[ Voor 3% gewijzigd door Aggressor op 27-08-2015 12:14 ]
ah kijk. de volgende nas. Graag met sate, ketjpap en kroepoek.
Let op:
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]