Goodnight.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
JaFleximex schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:42:
Heeft Philips navigatie?
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Ja, zie de iBood hunt, daar komt er toevallig eentje langsFleximex schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:42:
Heeft Philips navigatie?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
wie heeft de lat zo (sound)bar laag gelegd qua woordgrappen?navlim schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:43:
Philips is duidelijk de weg kwijt...
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Jaja, like!navlim schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:43:
Philips is duidelijk de weg kwijt...
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Philips is (voor cosumenten) het nieuwe {was ooit goed merk maar nu een label} geworden.Fleximex schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:42:
Heeft Philips navigatie?
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Dan begrijp ik eindelijk waarom ze dat zo graag doen. Lekker hunten. Maar papa blijft thuis achter de pc haha!
Maar wel een 64gb iphone 5. geen retard 16gbPalm schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:45:
Refurbished
Algemeen antwoord: daar zal nooit iemand je antwoord op kunnen geven.Tinus111 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:45:
Algemene vraag; is wat dit voor ons (hoofdzakelijk mannen) is hetzelfde als wat voor vrouwen een zaterdagsmiddags dagje shoppen in de stad is?
Dan begrijp ik eindelijk waarom ze dat zo graag doen. Lekker hunten. Maar papa blijft thuis achter de pc haha!
Een vrouw zal namelijk nooit weten hoe het is om te hunten. Een man zal nooit weten hoe het is om te shoppen, een vergelijking zal dus nooit gemaakt kunnen worden.
Nou. Die TomToms van tegenwoordig hebben een mooie niet reflecterend scherm en lifetime kaarten updates van de hele wereld. Traffic alerts en flitspaaltjes meldingen. Het zijn echt veel betere dingen dan Google Maps op je smartphone. En dat voor 150 euro ofzo.
of je download tomtom voor je telefoonFleximex schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:47:
[...]
Nou. Die TomToms van tegenwoordig hebben een mooie niet reflecterend scherm en lifetime kaarten updates van de hele wereld. Traffic alerts en flitspaaltjes meldingen. Het zijn echt veel betere dingen dan Google Maps op je smartphone. En dat voor 150 euro ofzo.
True, maar Sygic+Flitsmeister werkt toch een stuk fijner.. vind ik dan.Fleximex schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:47:
[...]
Geef er lifetime flitsers bij en ik ben verkochtFleximex schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:47:
[...]
niets tegen jouw, maar in het algemeen: waarom wil iedereen meldingen van flitspaaltjes enzo?Fleximex schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:47:
[...]
Je hebt je gewoon aan de snelheid te houden.... dan hoef je toch ook niet bang te zijn geflitst te worden?
en overal ter wereld gratis parkeren op invalide plekkenIkpakacties schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:48:
[...]
Geef er lifetime flitsers bij en ik ben verkocht
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
voor de onbewuste momentendiefightdie schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:48:
[...]
niets tegen jouw, maar in het algemeen: waarom wil iedereen meldingen van flitspaaltjes enzo?
Je hebt je gewoon aan de snelheid te houden.... dan hoef je toch ook niet bang te zijn geflitst te worden?
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Vul het formulier helemaal in, tevens kies IDEAL en je bank. Ook accepteren alle voorwaarden.
Bij extra > Bewaar alle ingevulde gegevens > opslaan.
Nu hoef je niks meer in te vullen bij je aankoop.
Het is best moeilijk (en saai) om altijd precies 50 te rijden..diefightdie schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:48:
[...]
niets tegen jouw, maar in het algemeen: waarom wil iedereen meldingen van flitspaaltjes enzo?
En je mag ook niet vloeken en geen seks voor het huwelijk.diefightdie schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:48:
[...]
In de praktijk doe ik het zo:diefightdie schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:48:
[...]
ik rij overal consequent een km of 10 te hard (behalve binnen de bebouwde kom).
Waarom? Omdat het kan.
Doorstroming van het verkeer.
Regels zijn er om gebroken te worden (sommig)
Jamier Oliver? Wtf
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Je moet eens voor de lol vanuit Zeeland via Antwerpen naar Eindhoven rijden. In België heb je dan wegen waar je 120 mag en dan opeens hele korte stukje er tussen waar je 90 mag met flitspaaltjes. Slaat nergens op.diefightdie schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:48:
[...]
+1miicker schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:49:
[...]
In de praktijk doe ik het zo:
ik rij overal consequent een km of 10 te hard (behalve binnen de bebouwde kom).
Waarom? Omdat het kan.
Doorstroming van het verkeer.
miicker schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:49:
[...]
Ik houd niet zo van deze reacties.. Dan denk ik "kut, gemist!"
maar toch niet..
Jamie's oost-europese broer. JamierQuad schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:50:
Bij iBOOD is iemand niet wakker: http://www.ibood.com/home...les/3170/tefal-toppannen/
Jamier Oliver? Wtf
oostblok versieQuad schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:50:
Bij iBOOD is iemand niet wakker: http://www.ibood.com/home...les/3170/tefal-toppannen/
Jamier Oliver? Wtf
[ Voor 39% gewijzigd door AkkelDeFakkel op 26-08-2015 00:53 ]
[ Voor 92% gewijzigd door CyberJohn op 26-08-2015 00:55 ]
Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra
| Losing my religion |
(Achja, diepe krochten van MediaMarkt magazijn natuurlijk...)
Verwijderd
Ik weet het niet, ik hoop wel dat myspace er op kan want ik heb er dus 3 gekocht zojuistR0y. schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 01:01:
Kan hier ook hyves op?
Jazekers!R0y. schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 01:01:
Kan hier ook hyves op?
Wil je dan ook gelijk een glitterplaatje posten?R0y. schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 01:02:
[...]
Mooi. Als dank zal ik een krabbel achterlaten op je hyvespagina.
Messchien is het tijd voor betere woordgrappen
AdmiralSnipe schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 01:03:
[...]
Wil je dan ook gelijk een glitterplaatje posten?

OT:
Het is dat ik geen mes nodig heb... anders
ora et labora
Wauwie, die is mooi! Dankjewel! R&R = backR0y. schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 01:05:
[...]
[afbeelding]
OT:
Het is dat ik geen mes nodig heb... anders
| Losing my religion |
| Losing my religion |
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]