Heeft Philips navigatie?
Tijd voor een powernap, The Avengers is afgelopen, en de hunt is dodelijk spanningsloos.
Goodnight.
Goodnight.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
JaFleximex schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:42:
Heeft Philips navigatie?
Philips is duidelijk de weg kwijt...
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Ja, zie de iBood hunt, daar komt er toevallig eentje langsFleximex schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:42:
Heeft Philips navigatie?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
wie heeft de lat zo (sound)bar laag gelegd qua woordgrappen?navlim schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:43:
Manmanmanmanman, de woordgrappen worden er niet beter op...
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Jaja, like!navlim schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:43:
Mijn reactievermogen daalt ook, ik wil slapen!
niveau van aanwezige Philips Navi's daalt ook, bijna een nieuw product dus
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Wie koopt er een nav tegenwoordig
Philips is (voor cosumenten) het nieuwe {was ooit goed merk maar nu een label} geworden.Fleximex schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:42:
Heeft Philips navigatie?
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
wat, iPhone 5 van 799, lol al was het een 128 gb versie (die niet bestaat) was die nog niet zoveel meer waard
Algemene vraag; is wat dit voor ons (hoofdzakelijk mannen) is hetzelfde als wat voor vrouwen een zaterdagsmiddags dagje shoppen in de stad is?
Dan begrijp ik eindelijk waarom ze dat zo graag doen. Lekker hunten. Maar papa blijft thuis achter de pc haha!
Dan begrijp ik eindelijk waarom ze dat zo graag doen. Lekker hunten. Maar papa blijft thuis achter de pc haha!
Maar wel een 64gb iphone 5. geen retard 16gbPalm schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:45:
Refurbished
Precies. If it's not an iphone, it's not an iphone.
Algemeen antwoord: daar zal nooit iemand je antwoord op kunnen geven.Tinus111 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:45:
Algemene vraag; is wat dit voor ons (hoofdzakelijk mannen) is hetzelfde als wat voor vrouwen een zaterdagsmiddags dagje shoppen in de stad is?
Een vrouw zal namelijk nooit weten hoe het is om te hunten. Een man zal nooit weten hoe het is om te shoppen, een vergelijking zal dus nooit gemaakt kunnen worden.
Nou. Die TomToms van tegenwoordig hebben een mooie niet reflecterend scherm en lifetime kaarten updates van de hele wereld. Traffic alerts en flitspaaltjes meldingen. Het zijn echt veel betere dingen dan Google Maps op je smartphone. En dat voor 150 euro ofzo.
of je download tomtom voor je telefoonFleximex schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:47:
[...]
Nou. Die TomToms van tegenwoordig hebben een mooie niet reflecterend scherm en lifetime kaarten updates van de hele wereld. Traffic alerts en flitspaaltjes meldingen. Het zijn echt veel betere dingen dan Google Maps op je smartphone. En dat voor 150 euro ofzo.
True, maar Sygic+Flitsmeister werkt toch een stuk fijner.. vind ik dan.Fleximex schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:47:
[...]
Geef er lifetime flitsers bij en ik ben verkochtFleximex schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:47:
[...]
niets tegen jouw, maar in het algemeen: waarom wil iedereen meldingen van flitspaaltjes enzo?Fleximex schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:47:
[...]
Je hebt je gewoon aan de snelheid te houden.... dan hoef je toch ook niet bang te zijn geflitst te worden?
en overal ter wereld gratis parkeren op invalide plekkenIkpakacties schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:48:
[...]
Geef er lifetime flitsers bij en ik ben verkocht
Navigon werkt anders ook prima en is cheaper dan tomtom.
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
voor de onbewuste momentendiefightdie schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:48:
[...]
niets tegen jouw, maar in het algemeen: waarom wil iedereen meldingen van flitspaaltjes enzo?
Je hebt je gewoon aan de snelheid te houden.... dan hoef je toch ook niet bang te zijn geflitst te worden?
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
TIP: voor mensen die lastpass gebruiken.
Vul het formulier helemaal in, tevens kies IDEAL en je bank. Ook accepteren alle voorwaarden.
Bij extra > Bewaar alle ingevulde gegevens > opslaan.
Nu hoef je niks meer in te vullen bij je aankoop.
Vul het formulier helemaal in, tevens kies IDEAL en je bank. Ook accepteren alle voorwaarden.
Bij extra > Bewaar alle ingevulde gegevens > opslaan.
Nu hoef je niks meer in te vullen bij je aankoop.
Het is best moeilijk (en saai) om altijd precies 50 te rijden..diefightdie schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:48:
[...]
niets tegen jouw, maar in het algemeen: waarom wil iedereen meldingen van flitspaaltjes enzo?
En je mag ook niet vloeken en geen seks voor het huwelijk.diefightdie schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:48:
[...]
In de praktijk doe ik het zo:diefightdie schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:48:
[...]
ik rij overal consequent een km of 10 te hard (behalve binnen de bebouwde kom).
Waarom? Omdat het kan.
Doorstroming van het verkeer.
Regels zijn er om gebroken te worden (sommig)
Bij iBOOD is iemand niet wakker: http://www.ibood.com/home...les/3170/tefal-toppannen/
Jamier Oliver? Wtf
Jamier Oliver? Wtf
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Je moet eens voor de lol vanuit Zeeland via Antwerpen naar Eindhoven rijden. In België heb je dan wegen waar je 120 mag en dan opeens hele korte stukje er tussen waar je 90 mag met flitspaaltjes. Slaat nergens op.diefightdie schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:48:
[...]
+1miicker schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:49:
[...]
In de praktijk doe ik het zo:
ik rij overal consequent een km of 10 te hard (behalve binnen de bebouwde kom).
Waarom? Omdat het kan.
Doorstroming van het verkeer.
miicker schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:49:
[...]

Ik houd niet zo van deze reacties.. Dan denk ik "kut, gemist!"
maar toch niet..
Jamie's oost-europese broer. JamierQuad schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:50:
Bij iBOOD is iemand niet wakker: http://www.ibood.com/home...les/3170/tefal-toppannen/
Jamier Oliver? Wtf
oostblok versieQuad schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:50:
Jamier Oliver? Wtf
pricewatch: Synology DiskStation DS214+
[ Voor 39% gewijzigd door AkkelDeFakkel op 26-08-2015 00:53 ]
Dr was iemand me weer voor
[ Voor 92% gewijzigd door CyberJohn op 26-08-2015 00:55 ]
Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra
zo fijn dit topic, ik hoef zelf niets op te zoeken
Haha.. inderdaad... kom nou maar op met een Harman Kardon, Mini Tesla of wat anders leuks.. een 2 bay nas... kansloos...
| Losing my religion |
Wow, een toetsenbord onder een telefoon, is dat iets nieuws?
Ook echt heel 'stylisch' lol
Een social communicatior nog wel!
Waar halen ze die oude meuk toch vandaan 
(Achja, diepe krochten van MediaMarkt magazijn natuurlijk...)

(Achja, diepe krochten van MediaMarkt magazijn natuurlijk...)
Anoniem: 483276
Wie gaat dit nou nog kopen.
kom op zeg ibood, kom eens met realistisch spul inplaats van een freaking Samsung chat.
SAMSUNG CHAT! Heb er meteen 5 meegepakt.
Dinosaurus zucht. Kan gebeuren natuurlijk
Waarschijnlijk had Mediamarkt een aantal weken geleden een inruilactie voor oude telefoons
Ik weet het niet, ik hoop wel dat myspace er op kan want ik heb er dus 3 gekocht zojuistR0y. schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 01:01:
Kan hier ook hyves op?

Jazekers!R0y. schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 01:01:
Kan hier ook hyves op?

iBood snijd de prijzen doormidden!
Deze scherpe aanbieding hangt aan een nylon draadje..
Wil je dan ook gelijk een glitterplaatje posten?R0y. schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 01:02:
[...]
Mooi. Als dank zal ik een krabbel achterlaten op je hyvespagina.
Messchien is het tijd voor betere woordgrappen
AdmiralSnipe schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 01:03:
[...]
Wil je dan ook gelijk een glitterplaatje posten?

OT:
Het is dat ik geen mes nodig heb... anders

insert grap over Messi
ora et labora
Wauwie, die is mooi! Dankjewel! R&R = backR0y. schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 01:05:
[...]
[afbeelding]
OT:
Het is dat ik geen mes nodig heb... anders
Die iBood bakt er nog niet veel van...
Ibood Bingo-kaart strikes again. Pannensetjuh!
Pannenset.. kun je je knijn dat je geveld hebt met je BG mes lekker in laten sudderen...
| Losing my religion |
Uitgekookte aanbieding..
Jongens niet zo aangebrand reageren
BIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
| Losing my religion |
Let op:
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]