en bij mobileshop wordt ook niet aangegeven om welk model het gaat...
Verwijderd
Ja alleen nog een goede reden verzinnen om die kant op te vliegen en hopen dat als je niet naar Dubai gaat dat Emirates ook daadwerkelijk de goedkoopste is/ beste overstaptijden heeft.Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 11:05:
Zo lanzamerhand komen we er wel uit...
Je loopt iedereen zo te overtuigen Peter, maar wanneer ga jij eigenlijk?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2015 11:23 ]
Verwijderd
Deze Chat zojuist met Mobileshop.aeAggressor schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 11:12:
en bij mobileshop wordt ook niet aangegeven om welk model het gaat...
Rolf Schreiner
I am looking for the Note 5 64GB, Model SM-N920C. Do you have it in stock, and for what price?
Chat started
Tahir joined the chat
Tahir
yes
http://mobileshop.ae/note-5
Rolf Schreiner
Thanks Tahir. The website does not show the exact model. Can you confirm that it is the SM-N920C?
Tahir
yes
man dont worry
its 920C
Rolf Schreiner
Thank you, Have a good day
Tahir
My pleasure, anytime =)
Pls place an order
Rolf Schreiner
I plan to travel to Dubai. Will contact you before. Txs
Verwijderd
Ik wacht tot eind 2015 of de Note 5 64GB, wel of niet naar NL komt. Als niet, dan wordt het Dubai op weg naar China, met Emirates, of met Transavia voor €300.00 op en neer vanuit NL.Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 11:18:
[...]
Ja alleen nog een goede reden verzinnen om die kant op te vliegen en hopen dat als je niet naar Dubai gaat dat Emirates ook daadwerkelijk de goedkoopste is/ beste overstaptijden heeft.
Je loopt iedereen zo te overtuigen Peter, maar wanneer ga jij eigenlijk?
waarom zoveel moeite doen?
waarom bestel je hem dan gewoon niet en kiezen voor verzenden?
Verwijderd
Dan is de kans dat die belasting/invoerrechten hoeft te betalen natuurlijk een stuk kleiner... doh!!!!Aggressor schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 11:34:
Kost hem alleen maar een paar 100 euro aan een ticket en een paar dagen op en neer reizen

ja dat snap ik ook niet echt...
Als ik op zomervakantie ga vind ik het al een ramp op bij schiphol in te checken, wachten enz enz...
dan betaal ik liever iets meer geld aan invoerrechten enz
-edit-
bij mobileshop moet je wel de volle tax betalen.
Fake invoices doen ze niet aan
dus reken maar uit ... hoeveel komt er dan bij?
Als ik op zomervakantie ga vind ik het al een ramp op bij schiphol in te checken, wachten enz enz...
dan betaal ik liever iets meer geld aan invoerrechten enz
-edit-
bij mobileshop moet je wel de volle tax betalen.
Fake invoices doen ze niet aan
dus reken maar uit ... hoeveel komt er dan bij?
[ Voor 33% gewijzigd door Aggressor op 25-10-2015 11:42 ]
Verwijderd
Twee redenen:Aggressor schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 11:34:
1. Ik ben nog wat ouderwets, en wil graag "zien" wat ik koop, voordat ik betaal.
2, Als zij het verzenden vanuit Dubai, heb ik zeker met de douane te maken.... Met eGlobal zou dat waarschijnlijk niet zo zijn maar: a) die maken toestellen soms open, of worden geroot. En b) die verkopen geen Note 5 64GB.
Nou om helemaal naar Dubai te vliegen noem ik niet ouderwets ... eerder iets anders :x
Verwijderd
1. Ok, maarja voor een telefoon ga je toch niet de halve wereld rond?Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 11:41:
[...]
Twee redenen:
1. Ik ben nog wat ouderwets, en wil graag "zien" wat ik koop, voordat ik betaal.
2, Als zij het verzenden vanuit Dubai, heb ik zeker met de douane te maken.... Met eGlobal zou dat waarschijnlijk niet zo zijn maar: a) die maken toestellen soms open, of worden geroot. En b) die verkopen geen Note 5 64GB.
2. De kosten die je bij de douane krijgt staan echt niet in verhouding tot de kosten van je ticket en de moeite die je er in moet steken. Laat staan alle zooi ernaast zoals hotels e.d. Of denk jij dat transavia elke dag vliegt vanuit Dubai?
En geen idee of dat uitmaakt, maar de ene dag heen en de andere dag terug. Zou dat argwaan opwekken bij de douane? Geen idee of ze daar uberhaupt achter komen.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2015 11:45 ]
idd, als je hem uit dubai laat verzenden,, dan komt er max 160 euro bij aan douane kosten?
want aan fake invoices doen ze niet. Dus reken maar op de volle mep.
want aan fake invoices doen ze niet. Dus reken maar op de volle mep.
Verwijderd
Daarom ga ik liever zelf met vakantie/shoppen. Waarschijnlijk ga ik van de winter zowiezo naar China via Dubai. Als niet, dan vliegt Transavia 3x per week naar Dubai.
Als jullie het constant over levering en Prijzen willen hebben (waar het de laatste aantal pagina's alleen maar over gaat) maak dan aub even een topic "[Samsung Galaxy Note 5] Levertijden & Prijzen" aan in > Telecomproviders en Leveringen waar het thuis hoort.
Zodat we het in deze topic gewoon weer over de ervaringen met de Note 5 kunnen hebben...
Alvast bedankt
Zodat we het in deze topic gewoon weer over de ervaringen met de Note 5 kunnen hebben...
Alvast bedankt
[ Voor 48% gewijzigd door DON PAPA op 25-10-2015 18:03 ]
EJSEJS in "[Samsung Galaxy Note 5] Ervaringen en Discussie"
blijft er weinig van het topic over. aangezien het toestel niet in NL leverbaar is.
maak jij het topic aan?
blijft er weinig van het topic over. aangezien het toestel niet in NL leverbaar is.
maak jij het topic aan?
[ Voor 31% gewijzigd door Aggressor op 25-10-2015 18:32 ]
Ik ben het wel eens met EJSEJS. Zo af en toe een bericht over levertijden enz is prima, maar de hele (douane / invoeren / enz) discussies van de afgelopen dagen kunnen wat mij betreft achterwegen gelaten.
Aggressor schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 16:43:
komt spuit elf ook aan....

Klopt ik heb hier ook wel eens iets gepost wat over levering en prijzen ging, maar de laatste tijd gaat het alleen nog maar hierover en daar is dit topic gewoon niet voor bedoeld...
Er zijn al een aantal mensen die de Note 5 inmiddels in hun bezit hebben, dus die kunnen hier hun ervaringen delen en misschien vragen beantwoorden van mensen die overwegen een Note 5 te gaan nemen (waar dit topic dus voor bedoeld is).Aggressor schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 16:43:
Ik heb deze topic al aangemaakt, dus als jij graag verder wilt praat over levering en prijzen dan mag je het wat mij betreft zelf even gaan doenAggressor schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 16:43:
maak jij het topic aan?

[ Voor 19% gewijzigd door DON PAPA op 25-10-2015 23:34 ]
Off topicEJSEJS schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 17:18:
Er zijn al een aantal mensen die de Note 5 inmiddels in hun bezit hebben, dus die kunnen hier hun ervaringen delen (waar deze topic voor bedoeld is).
Heb die van mij alweer opgeruimd.
Ben nu in het bezit van een Motorola X Style.
Ook leuk.
Blijkbaar is dagen lang in deze topic posten over prijzen en levertijden geen probleem voor sommige maar even een nieuwe topic aanmaken die daar voor bedoelt is te veel werk.
Dus ik heb er maar even één aangemaakt: [Samsung Galaxy Note 5] Levertijden & Prijzen
Dus ik heb er maar even één aangemaakt: [Samsung Galaxy Note 5] Levertijden & Prijzen
Mooi werk en bedankt voor de genomen moeite. Blijft dit topic mooi schoonEJSEJS schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:25:
Blijkbaar is dagen lang in deze topic posten over prijzen en levertijden geen probleem voor sommige maar even een nieuwe topic aanmaken die daar voor bedoelt is te veel werk.
Dus ik heb er maar even voor één aangemaakt: [Samsung Galaxy Note 5] Levertijden & Prijzen

Als je die in het buitenland koopt hoe zit het dan met garantie ? Kan je dan Gwn bij Samsung Benelux terecht of moet je naar Samsung het land waar je het hebt gekocht ?
dit is ook wel handig.
http://1drv.ms/1L0LImY
kan je precies zien welke banden door welk type model ondersteunt wordt.
http://1drv.ms/1L0LImY
kan je precies zien welke banden door welk type model ondersteunt wordt.
Verwijderd
Dit antwoord direct van Samsung Benelux op 05 Oktober 2015:frozenflame_ schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 06:48:
Als je die in het buitenland koopt hoe zit het dan met garantie ? Kan je dan Gwn bij Samsung Benelux terecht of moet je naar Samsung het land waar je het hebt gekocht ?
Geachte heer .......,
Dank u wel voor uw email met betrekking tot de Samsung Galaxy Note 5.
U geeft aan dat u het toestel in Singapore wilt aanschaffen en u wilt weten of u
in Nederland garantie heeft.
De Samsung Galaxy Note 5 wordt in Europa niet uitgebracht door Samsung.
En wel in o.a. Amerika en Azië.
Dit houdt in dat u op deze continenten garantie heeft.
Helaas heeft u in Nederland geen garantie en ook geen ondersteuning.
Wij hebben als alternatief de Samsung Galaxy S6 Edge+
Dit toestel is een zeer goede vervanger voor de Note 5.
En heeft heel veel functies die vergelijkbaar zijn.
Met als enige minpunt het missen van de S-pen.
Heeft u nog vragen, dan kunt u altijd contact opnemen via ons Contact Center.
Dit kan telefonisch, via email, via live chat, via Facebook of via Twitter.
Met vriendelijke groet,
Suzanne van Leeuwen
Customer Care Representative
Samsung Electronics Benelux B.V.
T: 0900- SAMSUNG (7267864)
Bij eglobal heb je 1 jaar garantie. (indien je garantie nodig hebt kun je hem naar de UK sturen)
Maar rik ga ervanuit dat garantie niet nodig is... (nog nooit gehad)
-edit-
Ik heb nu ook een S6 Edge plus uitvoering.
Maar dat edge vind ik echt waardeloos... 3 x niks voor mij
Maar rik ga ervanuit dat garantie niet nodig is... (nog nooit gehad)
-edit-
Ik heb nu ook een S6 Edge plus uitvoering.
Maar dat edge vind ik echt waardeloos... 3 x niks voor mij
[ Voor 25% gewijzigd door Aggressor op 28-10-2015 17:20 ]
Ja snap ik, en volgens mij wil jij de 64gb uitvoering heel graag.
Persoonlijk is 32gb voor mij ook genoeg.
Laatst toen ik de lg g4 4 maanden ik gebruik had, toen heb ik gegekekeken hoeveel gb ik in gebruik had.
in totaal was het iets van 8gb ...
Muziek/videos zet ik nooit op mijn telefoon
Persoonlijk is 32gb voor mij ook genoeg.
Laatst toen ik de lg g4 4 maanden ik gebruik had, toen heb ik gegekekeken hoeveel gb ik in gebruik had.
in totaal was het iets van 8gb ...
Muziek/videos zet ik nooit op mijn telefoon
Helaas geen emirates voor mij. Ik ga voor 295 euro heen en terug van Amsterdam naar Osaka met een tussenstop in Xiamen China en nee ik hoef niet mee in de kofferruimte. 
Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 18:30:
Ja, maar als sawtomyer toch naar Tokyo gaat, dan zou hij bv. voor €746.00 met Emirates op en neer kunnen vliegen, en dan voor €630.00 een Note 5 64GB SM-620C, in Dubai oppikken.... Als het 32GB model genoeg is, dan is de Note 5 32GB SM-N920C, in Dubai voor €530.00 te koop. Beide met 1 jaar garantie van MyGSM.
nu gaat het weer over vliegen ...
je gaat toch niet Peter.
Maar weer ontopic?
-edit-
voor de mensen die de note 5 willen bestellen van eglobal
Kortignscode: EarlyB12 geeft 12 euro korting op 550+ euro.
Meer is er echt niet uit te halen.
je gaat toch niet Peter.
Maar weer ontopic?
-edit-
voor de mensen die de note 5 willen bestellen van eglobal
Kortignscode: EarlyB12 geeft 12 euro korting op 550+ euro.
Meer is er echt niet uit te halen.
[ Voor 51% gewijzigd door Aggressor op 29-10-2015 13:12 ]
Voor de liefhebber is er wellicht nog net iets meer uit te halen 
V&A aangeboden: Samsung Galaxy Note5 Wit
geen 920c helaas 
alleen 4g met het krappe tmobile netwerk
Yup...maar dat was jou al bekend (zie onze PM wisseling eerder deze week)
(ps is ook aangegeven in de advertentie)

[ Voor 21% gewijzigd door dafmay op 29-10-2015 19:43 ]
Even nieuwsgierig doen hoor! Vanwaar de overstap naar de 6P?dafmay schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 18:17:
Voor de liefhebber is er wellicht nog net iets meer uit te halen
Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15
Verwijderd
Android Note 5 Quad-Core MT6582 Smartphone Blue - €169.95 - www.geeektech.com/ in Venlo.
Heeft iemand dit al gezien. Lijkt mij geen product van Samsung?? Kan geen specs vinden...
Heeft iemand dit al gezien. Lijkt mij geen product van Samsung?? Kan geen specs vinden...
...en de Note 5 is inmiddels verkocht...met dank aan mede-tweaker HCKU!
nee is een clone.Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 20:28:
Android Note 5 Quad-Core MT6582 Smartphone Blue - €169.95 - www.geeektech.com/ in Venlo.
...en ook al was het 'geen 920c helaas en alleen 4g met het krappe tmobile netwerk' ....is mijn N9208 Note 5 wel ff binnen 10 minuten verkochtAggressor schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 19:41:
geen 920c helaas
peter. ik begin me soms wel een beetje te irriteren.Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 21:08:
Dan maar oppassen wat je bij Global koopt....

Eglobal verkoopt echt geen clones hoor.
Je hebt ook wel een programma dat je kan zien of een Samsung telefoon echt is.
Eglobal staat goed aangeschreven, ook hier op tweakers..
en zelf heb ik ook goeie ervaringen met hun.
En als je met paypal betaald heb je toch ook paypal bescherming?
Uhm...waarom dan precies???Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 21:08:
Dan maar oppassen wat je bij Global koopt....

Verwijderd
Alhoewel veel mensen tevreden zijn met eGlobal, kunnen jullie in de volgende posts van dit Forum zien dat het er niet altijd alles netjes toe gaat bij hun.
kuyichi: zaterdag 10 oktober 2015 08:34
SgtStrider: dinsdag 13 oktober 2015 18:52
GoeniGoeGoe: donderdag 15 oktober 2015 23:42
GoeniGoeGoe: dinsdag 20 oktober 2015 22:07
david.y: woensdag 21 oktober 2015 11:15
Maxie: donderdag 22 oktober 2015 22:25
Daarom koop ik liever niet bij eGlobal.
kuyichi: zaterdag 10 oktober 2015 08:34
SgtStrider: dinsdag 13 oktober 2015 18:52
GoeniGoeGoe: donderdag 15 oktober 2015 23:42
GoeniGoeGoe: dinsdag 20 oktober 2015 22:07
david.y: woensdag 21 oktober 2015 11:15
Maxie: donderdag 22 oktober 2015 22:25
Daarom koop ik liever niet bij eGlobal.
lekkere shop ook, heeft geen retourrecht/bedenktijd. Koopt zn meuk ook in china in. Wel leuk om mee te stunten zn ding.Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 20:28:
no comment
Ja, en eglobal heeft mij bevestigd dat de 920c gewoon origineel geleverd wordt, zonder root en andere kernels
Verwijderd
Ga je er dan weer 1 bestellen dan?Aggressor schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 22:48:
Ja, en eglobal heeft mij bevestigd dat de 920c gewoon origineel geleverd wordt, zonder root en andere kernels
Ahem.. That´s me!dafmay schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 20:30:
...en de Note 5 is inmiddels verkocht...met dank aan mede-tweaker HCKU!
Bedankt gozer! Nu zit ik met een Note 5 opgescheept!

Hier is o.a. ook nog een Note 4-C aanwezig, binnenkort eens kijken hoe zij zich tot elkaar verhouden..
Looks is niet alles; schoonheid is vergankelijk zullen we maar zeggen.
Verwijderd
Ik ben van plan om de note 5 bij eglobal te bestellen. Maar wil toch even weten, de mensen hier die al bij eglobal hebben besteld, welk verzendmethode hebben jullie gekozen?
Priority insured. Kost iets meer maar dan zit je goed...althans dat was mijn gedachtengangVerwijderd schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:10:
Ik ben van plan om de note 5 bij eglobal te bestellen. Maar wil toch even weten, de mensen hier die al bij eglobal hebben besteld, welk verzendmethode hebben jullie gekozen?
Verwijderd
Let er wel op dat je het juiste type neemt met de juiste frequentie!Verwijderd schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:10:
Top, veel plezier met je nieuwe aankoop...Aggressor schreef op maandag 02 november 2015 @ 17:52:
die van mij heb ik ook ontvangen via eglobal.
Black Sapphire.
Zat nog geseald in de doos. (2 stickers van Samsung)
echt keurig ..
standaard verzending, geen douane.
Ik zit te wachten tot eglobal de N920C silver binnen krijgt, maar het wordt steeds moeilijker om toch maar niet voor een andere kleur te gaan
Is dat van jouw trouwens ook de N920C ? en is die ook in het NL te zetten ?
Jeps en Jeps.EJSEJS schreef op maandag 02 november 2015 @ 18:19:
[...]
Top, veel plezier met je nieuwe aankoop...
Ik zit te wachten tot eglobal de N920C silver binnen krijgt, maar het wordt steeds moeilijker om toch maar niet voor een andere kleur te gaan
Is dat van jouw trouwens ook de N920C ? en is die ook in het NL te zetten ?

Ik kan niet vinden op welke frequentie Ziggo haar 4g netwerk uitzendt. Weet iemand of de N920C compatibel is met het netwerk van Ziggo?
Ziggo maakt gebruik van het Vodafone netwerk.ElArmaSecreta schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 15:02:
Ik kan niet vinden op welke frequentie Ziggo haar 4g netwerk uitzendt. Weet iemand of de N920C compatibel is met het netwerk van Ziggo?
Dus ik neem aan dezelfde frequenties als Vodafone.
Deze zijn hetzelfde als KPN.
Nederland:
KPN gebruikt in Nederland frequentiespectrum in de 800 MHz (band 20), 1800 MHz (band 3) en 2600 MHz (band 7) band.
Vodafone gebruikt in Nederland net als KPN de 800 MHz (band 20), 1800 MHz (band 3) en 2600 MHz (band 7) band.
T-Mobile gebruikt in Nederland spectrum in de 1800 MHz (band 3) en 2600 MHz (band 7) frequentieband voor haar 4G / LTE netwerk.
[ Voor 65% gewijzigd door Aggressor op 03-11-2015 15:18 ]
Top, daar zat ik ook al aan te denken. Maar heb te weinig verstand van zaken om aan te nemen dat ze van alle drie de frequenties gebruik zouden maken. Webcare van Ziggo heeft hier net eindelijk op geantwoord en kwam met hetzelfde antwoord.Aggressor schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 15:15:
[...]
Ziggo maakt gebruik van het Vodafone netwerk.
Dus ik neem aan dezelfde frequenties als Vodafone.
Deze zijn hetzelfde als KPN.
Nederland:
KPN gebruikt in Nederland frequentiespectrum in de 800 MHz (band 20), 1800 MHz (band 3) en 2600 MHz (band 7) band.
Vodafone gebruikt in Nederland net als KPN de 800 MHz (band 20), 1800 MHz (band 3) en 2600 MHz (band 7) band.
T-Mobile gebruikt in Nederland spectrum in de 1800 MHz (band 3) en 2600 MHz (band 7) frequentieband voor haar 4G / LTE netwerk.
volgens mij is er geen accessoires topic?
*knip*
*knip*
[ Voor 51% gewijzigd door Bullet NL op 03-11-2015 19:10 ]
Dan maak jij (of iemand anders) toch een accessoires topic aan? Het is nogmaals niet de bedoeling om dat berichten die off-topic zijn hier te plaatsen.Aggressor schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 18:01:
volgens mij is er geen accessoires topic?
*knip*
Cogitationis poenam nemo patitur
Nieuwe update 920I
Helaas geen 6.0
Helaas geen 6.0
voor de mensen die nog twijfelen .... doen!
ik heb het toestel nu een paar dagen in gebruik, en werkt echt fijn!
En 4g werkt gewoon prima,
Ik heb zelfs 4g +
- Mooi scherm
- Super batterij tijd. (gemiddeld 6a630 uur SoT)
- Vanaf het begin kun je hem gewoon in het Nederlands instellen ...
En echt alles is Nederlands.
Ik heb zelfs 4g +
- Mooi scherm
[ Voor 18% gewijzigd door Aggressor op 05-11-2015 12:42 ]
Ik denk dat ik m eind van de maand ga aanschaffen. Wellicht een leuke Black Friday-deal en ff wat coupons proberen op te scharrelen.Aggressor schreef op donderdag 05 november 2015 @ 12:41:
voor de mensen die nog twijfelen .... doen!
Ik heb zelfs 4g +
- Mooi scherm
Ik had laatst de Edge + in de hand en vond het scherm inderdaad erg mooi, ik neem aan dat ze enigszins vergelijkbaar zijn. Alleen voelde deze iets te licht en breekbaar (mocht hij eens komen te vallen) aan voor mijn smaak. Dan toch maar een goede case scoren voor de Note als het zover komt
de Note is iets dikker..
En ze breken echt niet zomaar hoor
Het zijn stevige telefoons.
En ze breken echt niet zomaar hoor
[ Voor 47% gewijzigd door Aggressor op 05-11-2015 13:44 ]
Ik bedoelde in de zin van barsten in het scherm of de achterkant, zou erg zonde zijn.
gewoon niet laten vallen 
en een goed hoesje wil ook wel helpen ja
en een goed hoesje wil ook wel helpen ja
[ Voor 68% gewijzigd door Aggressor op 05-11-2015 14:32 ]
Ik heb inmiddels nu een aantal dagen de Note 5 N920C met 64GB en hij bevalt erg. Heb de titanium silver genomen en hij is echt bloodmooi. Hij is wel een beetje glad maar doe er sowieso een skin met hoesje overheen.
Hij is echt niet normaal soepel en snel. Camera doet het ook perfect en ik ben er zeker tevreden mee.
Enige nadeel wat ik merk is dat ie soms nog wel eens in stand-by veel energie slurpt. Dit heeft waarschijnlijk te maken met Fast Dormancy aangezien dit bij Samsung altijd aan staat en bij de antenna's van Vodafone niet. Hopelijk komt er binnenkort een Root zonder kernel compleet aan te passen!
Hij is echt niet normaal soepel en snel. Camera doet het ook perfect en ik ben er zeker tevreden mee.
Enige nadeel wat ik merk is dat ie soms nog wel eens in stand-by veel energie slurpt. Dit heeft waarschijnlijk te maken met Fast Dormancy aangezien dit bij Samsung altijd aan staat en bij de antenna's van Vodafone niet. Hopelijk komt er binnenkort een Root zonder kernel compleet aan te passen!
Mensen kunnen we nu de postings over prijzen en levering aub in de juiste topic plaatsen.
Straks gaat de bezem weer door de topic (wat terecht is want deze postings horen hier niet) en is al deze informatie weer verloren.
[Samsung Galaxy Note 5] Levertijden & Prijzen
Dit houd het gewoon wat overzichtelijker voor iedereen....
Een aantal reacties is nu verplaatst naar het Levertijden topic, graag nu on topic, als er nu weer offtopic reacties verschijnen worden deze verstuurd naar /dev/null.
Straks gaat de bezem weer door de topic (wat terecht is want deze postings horen hier niet) en is al deze informatie weer verloren.
[Samsung Galaxy Note 5] Levertijden & Prijzen
Dit houd het gewoon wat overzichtelijker voor iedereen....
Een aantal reacties is nu verplaatst naar het Levertijden topic, graag nu on topic, als er nu weer offtopic reacties verschijnen worden deze verstuurd naar /dev/null.
[ Voor 51% gewijzigd door The Wizard op 07-11-2015 10:12 ]
Voor diegenen met een N9208...en op zoek naar een fijne debloated en lichtgewicht rom met NL taal :
http://forum.xda-develope...hp?p=63486419&postcount=1
(ps de dev gaat ergens de komende dagen een update uitbrengen obv de nieuwste OJ5 FW)
(ps de dev gaat ergens de komende dagen een update uitbrengen obv de nieuwste OJ5 FW)
[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 08-11-2015 10:28 ]
Ik heb een Accessoires topic gemaakt.
[Samsung Galaxy Note 5] Accessoires Topic
kan iemand deze toevoegen in de beginpost? en hier onderaan
[Samsung Galaxy Note 5] Accessoires Topic
kan iemand deze toevoegen in de beginpost? en hier onderaan
Werkt de N9208 in NL met KPN en Vodafone? Zo ja waarom koopt iedereen dan de single sim versie? In de N9208 kan je ipv de tweede sim een SD kaartje in doen toch?dafmay schreef op zondag 08 november 2015 @ 10:27:
Voor diegenen met een N9208...en op zoek naar een fijne debloated en lichtgewicht rom met NL taal :
[ Voor 12% gewijzigd door CHI530 op 16-11-2015 02:33 ]
Nee en NeeCHI530 schreef op maandag 16 november 2015 @ 02:25:
[...]
Werkt de N9208 in NL met KPN en Vodafone? Zo ja waarom koopt iedereen dan de single sim versie? In de N9208 kan je ipv de tweede sim een SD kaartje in doen toch?
Of nouja het werkt wel, maar niet op de belangrijkstr 4g band (20)
[ Voor 10% gewijzigd door BPP op 16-11-2015 05:30 ]
Nee dat laatste is niet mogelijk.CHI530 schreef op maandag 16 november 2015 @ 02:25:
[...]
Werkt de N9208 in NL met KPN en Vodafone? Zo ja waarom koopt iedereen dan de single sim versie? In de N9208 kan je ipv de tweede sim een SD kaartje in doen toch?
Jammer zeg, dus de N920C is voor de nederlandse KPN en Vodafone gebruikers de enige toestel met 4g gebruik?
Zag op eBay dat er aantal aanbieders de N920C met 64gb aanbieden voor rond de $680,-
Zag op eBay dat er aantal aanbieders de N920C met 64gb aanbieden voor rond de $680,-
Verwijderd
Ja iets wat zwaarder is komt natuurlijk ook harder op de grond neer.. Echter wilt dat niet heel veel zeggen en draait het voornamelijk om pech hebben zodra je telefoon valt.ElArmaSecreta schreef op donderdag 05 november 2015 @ 13:58:
Ik bedoelde in de zin van barsten in het scherm of de achterkant, zou erg zonde zijn.
De 1 laat hem wel 100x op de grond kletteren zonder barst, en de ander laat hem vallen terwijl die de broek naar beneden laat zakken op het toilet en het scherm is gelijk gebarsten.
Ik zou dat in ieder geval niet als reden nemen om de Note4 voorbij te laten gaan
Note 4 vind ik gewoon niet mooi, vind de 5 veel verfijnder uitzien. De edge modellen vind ik persoonlijk niet wat, curved gimmick en geen S-Pen. Dat weegt voor mij zwaarderVerwijderd schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 14:28:
[...]
Ja iets wat zwaarder is komt natuurlijk ook harder op de grond neer.. Echter wilt dat niet heel veel zeggen en draait het voornamelijk om pech hebben zodra je telefoon valt.
De 1 laat hem wel 100x op de grond kletteren zonder barst, en de ander laat hem vallen terwijl die de broek naar beneden laat zakken op het toilet en het scherm is gelijk gebarsten.
Ik zou dat in ieder geval niet als reden nemen om de Note4 voorbij te laten gaan. S6 edge is natuurlijk ook weer een ander toestel en draait uiteindelijk puur om jou persoonlijke mening denk ik, welke vind je mooier ?:D
Verwijderd
Haha ja het is altijd jammer he dat het kiezen zo moeilijk gaat, je kan niet gewoon een toestel hebben die aan al je eisen voldoet.. Zelfs na de 100e tot wel 1000e verschillende modellenElArmaSecreta schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 10:23:
[...]
Note 4 vind ik gewoon niet mooi, vind de 5 veel verfijnder uitzien. De edge modellen vind ik persoonlijk niet wat, curved gimmick en geen S-Pen. Dat weegt voor mij zwaarder
Verwijderd
Hallo allemaal. Ik ben erg geïnteresseerd in een Note 5 en heb weinig zin om te wachten totdat deze in europa uitkomt. Ik heb zelf een abonnement bij T-mobile. Welke Note5 kan ik het beste kopen? Ik lees iets over de n920i en de N920C
Op een ander site vond ik dit als verschil:
N920I LTE bands:
B1 (2100MHz), B2 (1900MHz), B3 (1800MHz), B4 (AWS), B5 (850MHz), B7 (2600MHz), B8 (900MHz), B12 (700MHz), B17 (700MHz), B18 (800 MHz), B19 (800 MHz), B26 (800 MHz), B28 (700MHz)
N920C LTE bands:
B1 (2100MHz), B2 (1900MHz), B3 (1800MHz), B4 (AWS) B5 (850MHz), B7 (2600MHz), B8 (900MHz), B12 (700MHz), B17 (700MHz), B18 (800MHz) B19 (800MHz), B20 (800MHz), B26 (800MHz)
Kan ik allebei de versies op het 4G netwerk van T-mobile gebruiken? Ik vond deze seller op e-bay:
http://www.ebay.com/itm/S...2GB-4GB-RAM-/201408877147
Iemand ervaring met deze seller? Moet ik trouwens ook 21% BTW betalen als ik via eBay koop? En wanneer moet ik die betalen? Hartelijk dank!
N920I LTE bands:
B1 (2100MHz), B2 (1900MHz), B3 (1800MHz), B4 (AWS), B5 (850MHz), B7 (2600MHz), B8 (900MHz), B12 (700MHz), B17 (700MHz), B18 (800 MHz), B19 (800 MHz), B26 (800 MHz), B28 (700MHz)
N920C LTE bands:
B1 (2100MHz), B2 (1900MHz), B3 (1800MHz), B4 (AWS) B5 (850MHz), B7 (2600MHz), B8 (900MHz), B12 (700MHz), B17 (700MHz), B18 (800MHz) B19 (800MHz), B20 (800MHz), B26 (800MHz)
Kan ik allebei de versies op het 4G netwerk van T-mobile gebruiken? Ik vond deze seller op e-bay:
Iemand ervaring met deze seller? Moet ik trouwens ook 21% BTW betalen als ik via eBay koop? En wanneer moet ik die betalen? Hartelijk dank!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2015 18:14 ]
Verwijderd
Verschil is ook dat de C versie op NL taal kan.Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 17:57:
Hallo allemaal. Ik ben erg geïnteresseerd in een Note 5 en heb weinig zin om te wachten totdat deze in europa uitkomt. Ik heb zelf een abonnement bij T-mobile. Welke Note5 kan ik het beste kopen? Ik lees iets over de n920i en de N920C
N920I LTE bands:
N920C LTE bands:
wellicht niet echt nodig voor je, maar meld het maar even
Mocht je ooit naar KPN gaan (Band 20/800mhz) dan zal de I versie het niet doen op 4G
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2015 18:57 ]
Verwijderd
Hi Edward,
Hartelijk dank. Krijg ik in Europa met de C versie wel alle toekomstige software updates van de Samsung software? Weten jullie ook hoe lang ik globale garantie hen. Stel ik koop op ebay en de eerste drie maanden gaat er wat kapot. Heb ik dan wel garantie?
Groeten,
Tom
Hartelijk dank. Krijg ik in Europa met de C versie wel alle toekomstige software updates van de Samsung software? Weten jullie ook hoe lang ik globale garantie hen. Stel ik koop op ebay en de eerste drie maanden gaat er wat kapot. Heb ik dan wel garantie?
Groeten,
Tom
Hallo Tom, sorry voor de wat latere reactie.Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 20:28:
Hi Edward,
Groeten,
Tom
Maar bij eglobal heb je standaard 1 jaar garantie.. en zover ik weet hebben ze ook een reparatiepunt in the UK. Dus mocht het nodig zijn dan kan je hem eventueel hier naar toe sturen.
en persoonlijk zou ik voor de C versie gaan.
Mocht je ooit je toestel weer verkopen... of overstappen naar KPN.
De C versie ondersteund alle banden die in NL gebruikt worden en je hebt gewoon de Nederlandse taal. En software updates krijg je ook gewoon binnen....
De note 4 heb ik pas bijna een jaar en veelste vroeg om te switchen. Voor een beetje niet achter te blijven hem ik simpelweg een note 5 rom erop gezet en voor batterijduur greenify. Datgene wat ik wilde van de N5 off screen memo , people edge en scroll capture heb ik al dusja alleen de looks en 1gb extra werkgeheugen upgrade?!Wireless opladen opties genoeg en verwisselbare batterij en sd.
Ik wacht wel op de note6.
Ik wacht wel op de note6.
[ Voor 33% gewijzigd door LaurensC80 op 26-11-2015 15:14 ]
Verwijderd
Dank je. Het enige waar ik nog een beetje mee zit is als de telefoon echt door mijn schuld kapot gaat. Je hebt genoeg reperatie shops in Nederland maar ik zie dat niet alle onderdelen van de verschillende modellen (N920I, N920C, N920F) uitwisselbaar zijn. Zie bijvoorbeeld deze site:
http://www.witrigs.com/oe...ng-galaxy-note-5-sm-n920i. Vooral dit board is niet uitwisselbaar...
Lastige keuze, maandje wachten tot de F release in europa (als die al komt) of toch doen..
http://www.witrigs.com/oe...ng-galaxy-note-5-sm-n920i. Vooral dit board is niet uitwisselbaar...
Lastige keuze, maandje wachten tot de F release in europa (als die al komt) of toch doen..
Hier heb ik veel gelezen over de note 5 en wil er zelf een aanschaffen. In mijn regio zend kpn op 800.
Bij het zoeken kan ik alleen een dual sim model vinden met 64 GB geheugen. Is deze 64 gb altijd met dual sim ?
Dit toestel heb ik gevonden:
New Unlocked Samsung Galaxy Note 5 N9208 64GB 4G LTE Dual Sim Silver - Free Ship
3G : B1(2100), B2(1900), B5(850), B8(900)
3G TD-SCDMA : B34(2010), B39(1880)
4G FDD LTE: B1(2100), B2(1900), B3(1800), B4(AWS), B5(850), B7(2600), B8(900), B12(700), B17(700), B18(800), B19(800), B25(1900), B26(800), B28(700)
4G TDD LTE: B38(2600), B39(1900), B40(2300), B41(2500)
Wie zou me even willen helpen. Kan ik met dit toestel 4G ontvangen met mijn kpn abonnement ?
Bij het zoeken kan ik alleen een dual sim model vinden met 64 GB geheugen. Is deze 64 gb altijd met dual sim ?
New Unlocked Samsung Galaxy Note 5 N9208 64GB 4G LTE Dual Sim Silver - Free Ship
4G FDD LTE: B1(2100), B2(1900), B3(1800), B4(AWS), B5(850), B7(2600), B8(900), B12(700), B17(700), B18(800), B19(800), B25(1900), B26(800), B28(700)
Wie zou me even willen helpen. Kan ik met dit toestel 4G ontvangen met mijn kpn abonnement ?
Als je nou even goed dit topic had gelezen had je het inmiddels al geweten. Maar goed. Nee hij zal niet werken omdat je de B20(800) band mist bij 4G! Je kan het beste voor de N920C gaan!Aloysxda schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:24:
Hier heb ik veel gelezen over de note 5 en wil er zelf een aanschaffen. In mijn regio zend kpn op 800.
Dank je dancol. De N920C kan ik nergens vinden met 64 GB. Heb je misschien nog een tip ?
Hier zie ik dat jij de N920c hebt met 64 GB. Zou je even willen aangeven waar je die hebt gekocht ?dancol schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 01:36:
Ik heb inmiddels nu een aantal dagen de Note 5 N920C met 64GB en hij bevalt erg. Heb de titanium silver genomen en hij is echt bloodmooi. Hij is wel een beetje glad maar doe er sowieso een skin met hoesje overheen.
Kijk even in het volgende topic: [Samsung Galaxy Note 5] Levertijden & Prijzen
Daar heb ik gekeken. Mygsm is helaas uitverkocht: Price: AED 2499.00dancol schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 00:38:
Kijk even in het volgende topic: [Samsung Galaxy Note 5] Levertijden & Prijzen
Quantity:
Out Of Stock
Verwijderd
Hallo allemaal. Wat ik me afvraag, stel je koopt een N920C of N920i model en het toestal gaat stuk (bijv het scherm of het gedeelte waar de lader in moet). Wat doe je dan? Alhoewel de Note5 naar Nederland zal komen zal het de N920F zijn en volgens diverse bronnen zijn de onderdelen niet uitwisselbaar. Je kunt dus niet zomaar naar een reparatieshop gaan om hem te laten maken. Heeft iemand hier ervaring mee?
Dank!
Dank!
Gister de Note 5 (32gb 920c) in het goud ontvangen. Prachttelefoon en goed rap.
Wel wat aan het stoeien met de fingerprint scanner en de batterij houdt het de eerste dag niet zo heel lang uit. Oja en ik ben lui geweest en de telefoon besteld via Phoneshop i.c.m een abbo.
Nu draai ik nog T-Mobile en het is de bedoeling eind jan over te gaan naar Vodafone.
Verder komt als het goed is nilkin tempered glass screenprotector en random 8 euro hoesje binnen om het device iets van berscherming te geven.
Wel wat aan het stoeien met de fingerprint scanner en de batterij houdt het de eerste dag niet zo heel lang uit. Oja en ik ben lui geweest en de telefoon besteld via Phoneshop i.c.m een abbo.
Nu draai ik nog T-Mobile en het is de bedoeling eind jan over te gaan naar Vodafone.
Verder komt als het goed is nilkin tempered glass screenprotector en random 8 euro hoesje binnen om het device iets van berscherming te geven.
http://www.sammobile.com/...-set-for-early-next-year/
Voorlopig nog geen Europese release. Firmwares zijn nog niet in ontwikkeling. Early next year kan dus ergens in Q1 zijn, een halfjaar voordat de Note 6 zou moeten komen en vlakbij de release van de S7.
Voorlopig nog geen Europese release. Firmwares zijn nog niet in ontwikkeling. Early next year kan dus ergens in Q1 zijn, een halfjaar voordat de Note 6 zou moeten komen en vlakbij de release van de S7.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
-
[ Voor 104% gewijzigd door Aggressor op 09-12-2015 11:47 ]
Dit is nadrukkelijk niet de bedoeling.
[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 10-12-2015 14:35 ]
*knip*
[ Voor 98% gewijzigd door RoD op 10-12-2015 14:35 ]
Ik heb zelf gisteren voornamelijk na het zien van dit ZEER indrukwekkende filmpje de Note 5 dual sim besteld.
YouTube: 100+ Reasons To Buy The Galaxy Note 5! (Tips, Tricks, Hidden Features)
Ter completering van bovenstaande deze ook nog even.
YouTube: Samsung's best kept secret on the Note 5 (S Note In Depth Review)
YouTube: Samsung's best kept secret on the Note 5 (S Note In Depth Review)
Heb mijn eerste weekend met de Note5 doorgebracht, bevalt uitstekend. Mooi scherm, uitstekende bouwkwaliteit, S-pen heeft toegevoegde waarde en de batterijduur is stukken beter ten opzichte van mijn HTC One (m7). Met Package Disabler Pro uit de Play Store heb ik de bloatware waar ik geen gebruik van maak uitgeschakeld, hiervoor was geen root benodigd! Voelt allemaal erg vlotjes aan op vlakken waar mijn HTC het toch wel eens liet liggen. Ik ben uiterst tevreden
Je gaat dus geen 4G gebruiken?megapixel schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:39:
Ik heb zelf gisteren voornamelijk na het zien van dit ZEER indrukwekkende filmpje de Note 5 dual sim besteld.
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Dat is een nogal kortzichtige aanname. Het is namelijk helemaal afhankelijk van jouw mobiele provider en of die band wordt ondersteund door de dual-sim Note 5. Ik heb zelf de G9208 gehad en kon gewoon overal van T-Mobile 4G gebruikmaken. Wel even goed nakijken dus...dat wel.
[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 14-12-2015 13:58 ]
Let op:
Levertijden en Prijzen: [Samsung Galaxy Note 5] Levertijden & Prijzen
Levertijden en Prijzen: [Samsung Galaxy Note 5] Levertijden & Prijzen