Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:25

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8fGQuEaENQAGfdyp0G5Aguto/full.jpg

De Galaxy Note 5 is op allerlei manieren een mijlpaal voor Samsung en haar Note serie. Niet alleen is het de eerste Note waarbij zoveel aandacht aan de looks werd besteed - glas en aluminium zorgen voor een uiterst premium uitstraling.

Maar de Note 5 blijft vooralsnog een toestel exclusief voorbehouden aan een handjevol markten.
Daar hoort de Europese - Nederland incluis - vooralsnog niet bij.

Dat neemt niet weg dat de Galaxy Note 5 een uitermate interessante smartphone is. Het toestel combineert het beste van Samsung's Galaxy S6 serie - supersnelle hardware in de vorm van de eigen 14nm 64 bit processor, maar ook het nieuwe LPDDR4 RAM en UFS 2.0 flashgeheugen, én de 16 megapixel f/1.9 camera inclusief verbeterde OIS - met de unieke S Pen stylus.

Daarnaast is het samen met de Galaxy S6 Edge+ Samsung's eerste smartphone met vier gigabyte werkgeheugen, zodat de vrij zware software die een Note toestel draait meer dan genoeg ruimte heeft om ongestoord haar ding te doen.

De Galaxy Note 5 is met zijn 7,6 millimeter wat dunner dan zijn voorganger, en de 3000 mAh accu herbergt net iets minder capaciteit. Daar tegenover staat dat Samsung haar schermen in het afgelopen jaar flink wat energiezuiniger heeft weten te maken, en ook de processor slurpt minder stroom dan voorgaande generaties. Hierdoor lijkt een goede batterijduur dus prima haalbaar.

Desalniettemin is het zo dat de Note 5 zoals verwachttwee belangrijke snufjes inlevert waar Samsung jarenlang juist trots op was: er is geen microSD slot meer te vinden in het toestel, en de batterij kun je niet meer zelf verwisselen. Hoe belangrijk deze puntjes zijn kan iederen voor zichzelf bepalen.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0KvlXDi0BZ7vtWZOz1AiwXaL/full.jpg

De S Pen kreeg een paar nieuwe snufjes, waaronder de mogelijkheid om direct PDF bestanden te beschrijven. De Air Command functie is vernieuwd, en het is nu mogelijk om - zonder het starten van één of andere app - direct op het scherm notities te maken, alsof de Galaxy Note 5 een kladblok is.

Verder is het de eerste keer dat de S Pen nagenoeg volledig in de behuizing verdwijnt. Hij komt tevoorschijn dankzij een veermechanisme - peuteren aan het uitstekende uiteinde van de stylus is er op de Galaxy Note 5 niet meer bij.

De vingerscanner in de Home toets van de Note 5 en de hartslagmonitor aan de achterzijde maken het pakket compleet, waarbij vooral de mogelijk om snel en soepel je vingerafdruk te gebruiken erg handig is gebleken.

De Galaxy Note 5 zal te koop zijn in het zwart, wit, goud en zilver, én met name in markten ver van huis. Vooralsnog heeft Samsung geen plannen het toestel op korte termijn in Europa te gaan verkopen. Of dit ook echt zo is moet nog blijken - wij hebben wel degelijk aanwijzingen dat er ook Europese modellen getest worden. Of dit nog dit jaar verkocht gaan worden? Dat is een vraag die we niet durven beantwoorden.

BRON: http://www.galaxyclub.nl/samsung-galaxy-note-5/

[ Voor 86% gewijzigd door DON PAPA op 10-11-2015 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
Poll: Wil jij dat de Samsung Galaxy Note 5 naar Europa komt ???

JA
NEE

Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=395156&layout=4&sort=prc

[ Voor 102% gewijzigd door DON PAPA op 15-08-2015 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-05 12:02
Nice...dank voor het openen van een apart topic voor de Note5.

Ik hoop nog steeds stuekum dat ie uiteindelijk wel naar NL komt...die kans is zeker aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146055

Ze zullen het waarschijnlijk veelst te laat in Nederland beschikbaar maken voor een te hoge prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-05 22:33
dafmay schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 11:00:
Nice...dank voor het openen van een apart topic voor de Note5.

Ik hoop nog steeds stuekum dat ie uiteindelijk wel naar NL komt...die kans is zeker aanwezig.
Ik acht die kans nihiel. Sowieso niet in 2015, maar misschien halverwege 2016 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online

Mrjraider

Snap sowieso niet waarom deze niet naar de Benelux zou moeten komen? De andere Note's zijn hier wel, wat maakt de Note 5 dan zo speciaal dat deze niet hierheen kan komen..

OFFLINE enkele berichten geedit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
mrjraider schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 17:37:
Snap sowieso niet waarom deze niet naar de Benelux zou moeten komen? De andere Note's zijn hier wel, wat maakt de Note 5 dan zo speciaal dat deze niet hierheen kan komen..
Dikke onzin is het 100%, note 3/4 prima toestellen die prima verkocht zijn. En nu zou de note 5 teveel concurrentie zijn met de s6 edge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online

Mrjraider

rolandos582 schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 17:40:
[...]

Dikke onzin is het 100%, note 3/4 prima toestellen die prima verkocht zijn. En nu zou de note 5 teveel concurrentie zijn met de s6 edge?
Is wel vrij logisch aangezien de S6 en de S6 Edge op het scherm na (volgens mij) identieke toestellen zijn en de S6 Edge daardoor wel een stuk duurder is. Geen idee eigenlijk.. Snap er niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
mrjraider schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 17:42:
[...]

Is wel vrij logisch aangezien de S6 en de S6 Edge op het scherm na (volgens mij) identieke toestellen zijn en de S6 Edge daardoor wel een stuk duurder is. Geen idee eigenlijk.. Snap er niets van.
Dat gebogen scherm is toch een kwestie van smaak, en ik vind dat 10x niks. Bovendien vind ik de s-pen helemaal top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sakurakilla
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-05 18:05
Ik vraag mij af of het een goed idee zou zijn om de de Note 5 te laten importeren

http://www.ebay.co.uk/itm...t%3D5%26sd%3D381362111817

Ik heb zelf ook op de note 5 gewacht maar helaas, gisteren heb ik dus een nieuwe abbo genomen met een Note 4.
Deze kan ik nog annuleren binnen 14 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
sakurakilla schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 17:52:
Ik vraag mij af of het een goed idee zou zijn om de de Note 5 te laten importeren

http://www.ebay.co.uk/itm...t%3D5%26sd%3D381362111817

Ik heb zelf ook op de note 5 gewacht maar helaas, gisteren heb ik dus een nieuwe abbo genomen met een Note 4.
Deze kan ik nog annuleren binnen 14 dagen.
Poehh, ik weet niet of ik daar op zou gokken. Als er problemen zijn ben je toch dik te sjaak. Dit soort producten bestel ik liever nooit online ivb regiolocks etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online

Mrjraider

Heeft SamsungNL een reactie gegeven hierop, wat de reden eigenlijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
Persoonlijk denk ik dat dit allemaal gevolgen zijn door dat ze de presentatie van de Note5 en S6 Edge+ kosten wat het kost vroegtijdig hebben willen laten plaats vinden om Apple voor te zijn.

Ik zou er dan ook niet echt van op kijken als er over een paar maanden toch gewoon een Note5 in de Nederlandse winkels komt te liggen, en de keus in de verschillende kleuren en opslag capaciteit een stuk ruimer zal zijn.

[ Voor 59% gewijzigd door DON PAPA op 17-08-2015 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05 12:29
Als ze nou gewoon de SD gehouden hadden.... Ik heb lang gewacht op de N5 en ben eigenlijk zwaar teleurgesteld in Samsung. Geef de N4 een goede firmware upgrade en 99% van de nieuwe features kunnen gewoon overgenomen worden. Dan blijft de N4 een betere telefoon met meer mogelijkheden. De reacties op o.a. Sammobile spreken boekdelen. Dus ik wacht wel op de Note 5 1. :p Het zal me benieuwen wat LG brengt met hun superduper telefoon in H2 dit jaar.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Mrjraider schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 18:10:
Heeft SamsungNL een reactie gegeven hierop, wat de reden eigenlijk is?
Te weinig gebruik van de stylus wordt er gezegd... Duitse Note-gebruikers is slechts 20%...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online

Mrjraider

CLB schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:36:
[...]

Te weinig gebruik van de stylus wordt er gezegd... Duitse Note-gebruikers is slechts 20%...
Vind dat wel een absurde argumentatie. Het is een toestel waar je als gebruiker toch zelf bij mag bepalen hoe je het gebruikt? Of worden de note's gewoon slecht verkocht binnen de Benelux?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
Mrjraider schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:53:
[...]Vind dat wel een absurde argumentatie. Het is een toestel waar je als gebruiker toch zelf bij mag bepalen hoe je het gebruikt? Of worden de note's gewoon slecht verkocht binnen de Benelux?
Is ook een absurde argumentatie, zelfs op de Amerikaanse Samsung site staat de Note 5 er tot nu toe alleen maar in het zwart en wit en in de variatie 32GB en 64GB. Dat geeft wel aan hoe Samsung momenteel in zijn voorraad zit. Dit is trouwens ook het geval bij de Edge+ die je in Amerika alleen kan bestellen in de variatie zwart 32/64GB & goud 32/64GB. Hier in Nederland wordt het straks nog gekker met alleen de Edge+ in het zwart 32GB & goud 32GB.

Het vroegtijdig presenteren (voor Apple) van deze twee toestellen was gewoon belangrijker voor Samsung dan eerst de voorraad op oorden te krijgen. En nu doen ze net of het aan de stylus of behoefte van de consument zou liggen waarom er maar een beperkte keuzen aan toestellen in de winkels komt te liggen. Dat vinden ze bij Samsung blijkbaar een betere optie dan gewoon te moeten zeggen "sorry we hebben ze gewoon nog niet"...

Gewoon een paar maanden wachten dan zal je zien dat er opeens veel meer keus is om te bestellen....

[ Voor 34% gewijzigd door DON PAPA op 17-08-2015 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online

Mrjraider

EJSEJS schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 15:01:
[...]

Is ook een absurde argumentatie, zelfs op de Amerikaanse Samsung site staat de Note 5 er tot nu toe alleen maar in het zwart en wit en in de variatie 32GB en 64GB. Dat geeft wel aan hoe Samsung momenteel in zijn voorraad zit. Dit is trouwens ook het geval bij de Edge+ die je in Amerika alleen kan bestellen in de variatie zwart 32/64GB & goud 32/64GB en hier in Nederland wordt het straks nog gekker met alleen de modellen zwart 32GB & goud 32GB.

Het vroegtijdig presenteren (voor Apple) van deze twee toestellen was gewoon belangrijker voor Samsung dan eerst de voorraad op oorden te krijgen. En nu doen ze net of het aan de stylus of behoefte van de consument zou liggen waarom er maar een beperkte keuzen aan toestellen in de winkels komt te liggen. Dat vinden ze bij Samsung blijkbaar een betere optie dan gewoon te moeten zeggen "sorry we hebben ze gewoon nog niet"...

Gewoon een paar maanden wachten dan zal je zien dat er opeens veel meer keus is om te bestellen....
Inderdaad, heb al eens zitten neuzen online en kwam bovenstaande ook tegen.
Abbo verloopt pas over een maand of 5 dus ik heb nog even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 477677

Zou het echt nog maanden duren of zullen bepaalde bedrijven de telefoon importeren om de note 5 toch aan consumenten in Nederland te kunnen aanbieden? Ben erg nieuwsgierig naar de Note 5 en vind de keuze dan ook opmerkelijk om de telefoon niet in Europa te gaan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Gezien de shitstorm die er momenteel op allerlei sites heerst over de Note 5, verwacht ik niet snel dat bedrijven ze gaan importeren. Ook schijnt er geen 128 GB versie te komen. Door ook dezelfde SoC als de S6 te gebruiken is dit meer paniekvoetbal. Ik snap ook niet waarom het onderscheidend vermogen t.o.v. de iPhone 6(s)+ wordt weggehaald. Je speelt nu alleen maar Apple in de kaart, als dat je echte concurrent is. Ze zouden zich drukker moeten maken over andere Android-fabrikanten.

Ben benieuwd welke percentage van de Note 4 een Edge heeft gekocht. Dat lijkt mij minder dan 20% van het totaal. De logica volgend van Samsung had dus de Edge+ in Korea moeten blijven. :P

Edit
Ook het aandeel zakte 3,2% na de aankondiging:
http://www.bloomberg.com/...pointment-with-new-phones

Poll: http://phandroid.com/2015...t-removable-battery-nope/
80+% zoekt alternatieven.

[ Voor 18% gewijzigd door Señor Sjon op 18-08-2015 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painterceessies
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-03 15:34
Ik wil er 1.
Heb een 32GB gold gekocht via ebay.
Totaal 712 euro.

[ Voor 11% gewijzigd door painterceessies op 18-08-2015 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09-05 20:27

Tammesp

Next is now

painterceessies schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 19:24:
Ik wil er 1.
Heb een 32GB gold gekocht via ebay.
Totaal 712 euro.
Netjes gedaan! Hoelang is de verzendtijd?

Benieuwd naar je ervaringen ;)

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painterceessies
Hij is vandaag verzonden.
Fedex express,zal twee dagen duren.
Meld me weer als ik hem binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:46
Ondertussen kan je al een petitie tekenen.

Samsung Galaxy Note 5 Europa

[ Voor 6% gewijzigd door mprkooij op 21-08-2015 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:50

migros

Nooit meer een Samsung

Als ik de specs bekijk is ie alleen maar qua design er op vooruit gegaan. Voor de rest heeft ie dezelfde specs als de Note 4. Daarbovenop zit er geen microSD in. Voor mij mag deze wegblijven. Ik blijf wel bij de Note 4. Volgend jaar of een ander merk als opvolger van de 4 dan maar.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
migros schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 09:58:
Als ik de specs bekijk is ie alleen maar qua design er op vooruit gegaan. Voor de rest heeft ie dezelfde specs als de Note 4. Daarbovenop zit er geen microSD in. Voor mij mag deze wegblijven. Ik blijf wel bij de Note 4. Volgend jaar of een ander merk als opvolger van de 4 dan maar.
Dat klopt niet. De CPU heeft een upgrade gekregen en ook het RAM is van 3GB naar 4GB gegaan. Er zijn vast nog wel een paar andere verschillen te vinden...

(maar ben met je eens dat het een minimale hardware upgrade is en vooral qua design een verandering)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:27
dafmay schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 10:10:
[...]

Dat klopt niet. De CPU heeft een upgrade gekregen en ook het RAM is van 3GB naar 4GB gegaan. Er zijn vast nog wel een paar andere verschillen te vinden...

(maar ben met je eens dat het een minimale hardware upgrade is en vooral qua design een verandering)
- Disk geheugen is pak sneller
- Vingerprint scanner is beter
- TouchWiz beter geoptimaliseerd (minder bloatware oa)

En eindelijk van die overbodige microSD en verwijderbare batterij vanaf 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

RigolleM schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:08:
[...]

Iphonelover speaking ?? :+ :+ :+ :+

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39993

rolandos582 schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 17:35:
[...]

Ik acht die kans nihiel. Sowieso niet in 2015, maar misschien halverwege 2016 ofzo.
En dan moet je hem niet meer kopen. Het is een Samsung, dus na 2016 krijg je - best case scenario - alleen nog wat security patches en geen upgrades naar nieuwe Android versies meer. Hij zal dan wel lekker "betaalbaar" zijn waarschijnlijk. M.a.w.: hier wordt de restvoorraad gedumpt, die ze in hun primaire afzetmarkten niet meer kwijtraken.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 39993 op 21-08-2015 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Nope S6 bezitter ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
RigolleM schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:08:
[...]

- Disk geheugen is pak sneller
- Vingerprint scanner is beter
- TouchWiz beter geoptimaliseerd (minder bloatware oa)

Dank u...precies...er zijn wel meer verschillen te vinden >:)

Maar goed...ik blijf het lekker doen met de Note4...(en S6 :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

dafmay schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:32:
[...]

Dank u...precies...er zijn wel meer verschillen te vinden >:)

Maar goed...ik blijf het lekker doen met de Note4...(en S6 :))
De verschillen zijn naar mijn mening nog steeds te miniem of karig en een teruggang van zaken. De NOte 4 voldoet op dit moment ten opzichte van de Note 5 meer dan genoeg.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
migros schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:12:
[...]

De verschillen zijn naar mijn mening nog steeds te miniem of karig en een teruggang van zaken. De NOte 4 voldoet op dit moment ten opzichte van de Note 5 meer dan genoeg.
Yup...vandaar dat ik toch weer een N910C heb aangeschaft (naast m'n S6). Dit is een blijvertje...een pracht-toestel!

...en nu is het wachten op 5.1.1 voor onze N4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Wat hadden jullie dan verwacht op de Note 5?
Nieuwe processors zijn er niet
Nieuwe AMOLED schermen zijn er niet
Hogere resolutie dan QHD is er niet
etc.

Hedendaags hangt het af van kleine details, en de Note 5 heeft een design gekregen zoals de S6 (Edge(+)) en alle nieuwe techno snufjes van de S6 (Edge(+)) met daarenboven een nieuwe OS zoals S6 (Edge(+)) en nieuwe TW zoals S6 (Edge(+))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
4K scherm
16-core CPU
8GB Ram
32MP camera

...dat is het wel zo'n beetje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online

Mrjraider

Iemand die dit toestel heeft toevallig en eens kan kijken naar de opslag. Als je de berichten op XDA mag geloven is het niet bepaald lekker: http://forum.xda-develope...ng-screwing-look-t3182404

Weinig opslag ruimte voor de user :X Van de 32 GB maar 11 voor de gebruiker :X Dat is errug weinig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:34
En als je iets doorleest zie je dat dat komt omdat het demo telefoons zijn. Op de consumenten versie houdt je ongeveer 22GB over.

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
dafmay schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:42:
4K scherm
16-core CPU
8GB Ram
32MP camera

...dat is het wel zo'n beetje ;)
Mooie verwachtingen maar denk dat je bij de Note 6 nog op je honger blijft zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
RigolleM schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:04:
[...]

Mooie verwachtingen maar denk dat je bij de Note 6 nog op je honger blijft zitten ;)
Damn...Note7 dan wellicht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
RigolleM schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:41:
Wat hadden jullie dan verwacht op de Note 5?
Nieuwe processors zijn er niet
Nieuwe AMOLED schermen zijn er niet
Hogere resolutie dan QHD is er niet
etc.

Hedendaags hangt het af van kleine details, en de Note 5 heeft een design gekregen zoals de S6 (Edge(+)) en alle nieuwe techno snufjes van de S6 (Edge(+)) met daarenboven een nieuwe OS zoals S6 (Edge(+)) en nieuwe TW zoals S6 (Edge(+))
De S6 en ook de Note5 zijn downgrades op voorgaande modellen. Ik had in ieder geval anders verwacht.
- IR blaster (zit wel op S6).
- FM radio terug (chips schijnen op in ieder geval de Note 3 en 4 wel te zitten, maar niet ingeschakeld).
- 7422 processor i.p.v. dezelfde als de S6.
- SD-kaart.
- 3.500-4.000 mAh verwisselbare accu.
- verwijderbare achterkant met genoeg grip om een phablet vast te houden en geen vingerafdrukmagneet is, in ieder geval geen glas.
- 64 GB als basis, immers is de Note3 ook standaard met 32GB uitgerust
- USB-C aansluiting
- USB 3.1 snelheden (heb nooit de downgrade van de N3/S5 naar N4 begrepen qua USB snelheid).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
- IR blaster (zit wel op S6).
- FM radio terug (chips schijnen op in ieder geval de Note 3 en 4 wel te zitten, maar niet ingeschakeld).
Wow hi-tech stuff... back to the future...
- SD-kaart.
Downgrade: vertraagd de werking van het toestel zeker met het snelle intern geheugen
- 3.500-4.000 mAh verwisselbare accu.
Waarom? Als de autonomie idem of beter is met min mAh!
- verwijderbare achterkant met genoeg grip om een phablet vast te houden en geen vingerafdrukmagneet is, in ieder geval geen glas.
Lekker ouderwets... 8)7
- 64 GB als basis, immers is de Note3 ook standaard met 32GB uitgerust
iPhone 6 (plus) heeft maar 16Gb
- USB-C aansluiting
- USB 3.1 snelheden (heb nooit de downgrade van de N3/S5 naar N4 begrepen qua USB snelheid).
Waarom heb je uberhaupt hogere data transfersnelheid nodig via USB, enige waarvoor ik nog de USB gebruik is om op te laden als er geen QI lader in de buurt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painterceessies
Hmtsjmftsch schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:52:
En als je iets doorleest zie je dat dat komt omdat het demo telefoons zijn. Op de consumenten versie houdt je ongeveer 22GB over.
System memory is 6.95 Gb.
Zie ik nu op mijn note 5. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painterceessies
Heb de note 5 binnen.
Vandaag 12 uur kwam die aan,heeft twee dagen geduurd vanuit Houston.
Ziet er goed uit,ben er erg blij mee.
Wil wel een foto plaatsen,maar weet niet hoe.

[ Voor 15% gewijzigd door painterceessies op 21-08-2015 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
painterceessies schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 17:48:
Heb de note 5 binnen.
Vandaag 12 uur kwam die aan,heeft twee dagen geduurd vanuit Houston.
Ziet er goed uit,ben er erg blij mee.
Wil wel een foto plaatsen,maar weet niet hoe.
Wow dat was wel heel snel! _/-\o_

Ja foto's heel graag...ben zeer benieuwd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painterceessies
dafmay schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 18:12:
[...]

Wow dat was wel heel snel! _/-\o_

Ja foto's heel graag...ben zeer benieuwd >:)
Vertel mij even hoe ik ze hier plaats.
Ben niet zo bijdehand hiermee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
painterceessies schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 18:28:
[...]

Vertel mij even hoe ik ze hier plaats.
Ben niet zo bijdehand hiermee. :)
Je kan ze uploaden via tinypic. Dan kun je ze uploaden zodat je een IMG code krijgt voor (forums & berichtenforums). Daarna kun je ze hier in een bericht zetten en versturen. Gewoon even het linkje kopiëren.

[ Voor 5% gewijzigd door mprkooij op 21-08-2015 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painterceessies
mprkooij schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 18:55:
[...]

Je kan ze uploaden via tinypic. Dan kun je ze uploaden zodat je een IMG code krijgt voor (forums & berichtenforums). Daarna kun je ze hier in een bericht zetten en versturen. Gewoon even het linkje kopiëren.
Kan ik ze niet jouw toesturen,dat jij ze er op zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painterceessies
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/wryw01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
RigolleM schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 16:01:
[...]
Wow hi-tech stuff... back to the future...

[...]
IR heeft 99,99% van de apparatuur in huis en FM radio is gewoon handig als er geen verbinding of data voorhanden is of als men gewoon een lage databundel wil. Buiten dat, de chip zit er vaak op, het is alleen in de kernel vaak uitgeschakeld.
Downgrade: vertraagd de werking van het toestel zeker met het snelle intern geheugen
Nee, dan een 32GB telefoon waar je constant kan swappen of je te kleine accu verbranden op uploaden en downloaden naar de cloud. Allemaal nutteloze netwerkbelasting. Een 4k video vreet geheugen en die kan je er wel mee filmen.

Dat snelle interne geheugen is helemaal niet nodig als er fatsoenlijk software wordt geschreven. Ik neem gewoon mijn SD mee van telefoon naar telefoon en hoef geen uren te wachten op file transfers. Het weglaten van veelgebruikte features is een downgrade. Alleen maar om 100 euro voor 32 GB te kunnen vangen. Gezien de S6 (64=32 en 128=64 GB bij diverse winkels) is dat toch niet zo'n succes.
[...]

Waarom? Als de autonomie idem of beter is met min mAh!
The more the merrier. Ik zit niet te wachten op de dikte van een scheermes waar je net het einde van de dag mee haalt. Een paar slecht geoptimaliseerde apps en je fakkelt zo door je kleine accu heen, die je ook niet kan vervangen. Handig met meer loadcycles. Ik wil gewoon met gemak 2-3 dagen zonder lader kunnen; als in die ouderwetse tijd dat je eens per week je telefoon een keer in de lader deed. De klachten bij de S6 zijn niet van de lucht met die 'geoptimaliseerde' software.
[...]

Lekker ouderwets... 8)7
Hoezo? Alles dichtplakken omdat het makkelijker is, is modern?
[...]
iPhone 6 (plus) heeft maar 16Gb
Neemt iOS ook 10-12 GB in?
[...]

Waarom heb je uberhaupt hogere data transfersnelheid nodig via USB, enige waarvoor ik nog de USB gebruik is om op te laden als er geen QI lader in de buurt is.
Een stoel is ook ouderwets, toch vindt men die al eeuwen prettig. Hoe kan je in 1 post nou klagen over ouderwetse dingen en vervolgens USB-c niet nuttig vinden. :? Geen geprut bij laden door de omkeerbare stekker en grote bestanden makkelijk overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painterceessies
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/534t44.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painterceessies
Sorry voor de grote foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ziet er puik uit! Meer foto's mag hoor ;)

(dafmay is toch stiekem wel enigzins jaloers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painterceessies
dafmay schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 19:18:
Ziet er puik uit! Meer foto's mag hoor ;)

(dafmay is toch stiekem wel enigzins jaloers)
De foto's zijn een probleem voor mij om ze kleiner te maken.
Ja het is echt een superfoon.
Tuurlijk ben ik gek om hem te kopen,maar ja telefoongek he.
Hij koste mij 712 euro,ik zal zeker nog een rekening krijgen voor het invoeren.
Ach je leeft maar 1 keer he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

Wat een super mooie telefoon is het ook. 712 euro is nog niet eens zo gek duur als je het met de S6 Edge begin prijs vergelijkt. Veel plezier ermee en we hopen op een klein reviewtje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Quick look at the Note 5 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BazerK
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:01
De telefoons uit de Note series zijn bedoeld als werkpaard en vervangt bij mij een heleboel zaken die ik vroeger op de desktop deed.
Voor mij is deze Note5 (alhoewel hij erg mooi is) een vette no-go, simpelweg omdat:
1) er geen extern geheugen meer in kan (nu 64GB of liever 128GB needed)
2) geen batterij vervangen kan worden (planning is 3 tot 4 jaar ermee te doen), hoe je het went of keert, de batterij gaat in verloop van tijd achteruit, en dan is vervanging gewoonweg noodzakelijk. Er gaat nu een streep door de 2de volgeladen reserve batterij optie.
3) Is nu niet echt onderscheidend van de S6 series.
Ik hoop dat Samsung voor deze serie nog bijdraait maar hou mijn hart vast. Ook de andere foons hebben deze trend en is mijn inziens alleen maar geldklopperij, jammer....
Alternatieven? met een scherm van maximaal 6inch (pocketsize) zijn er nog niet met deze opties. Ja een Note4 maar ja, werk nog met een TWRP geroote Note2 _/-\o_ met 4.4.2 daarop, ik wacht wel ff....

Slechts de onwetende wordt kwaad, de wetende verstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Heb je mischien een linkje naar jouw ebayseller?

Doet de N5 gewoon alle nederlandse netwerken 4g en 4g plus?

Tnx alot

Beter 1 hand in de lucht, dan geen hand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik vind het nieuwe thema wat samsung heeft toegepast nogal.... cheap ogen alsof het een goedkope china phone is. Is de theme van de galaxy s6 beschikbaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painterceessies
Centropy schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 01:08:
Heb je mischien een linkje naar jouw ebayseller?

Doet de N5 gewoon alle nederlandse netwerken 4g en 4g plus?

Tnx alot
Ebay.com
Note 5
Seller is never-msrp

Had duidelijk aan seller gevraagd of hij ook B20,800MHz heeft.
Kreeg als antwoord ja hij ondersteund de 800MHz.
Nu ben ik er achter dat hij wel de 800 ondersteund,B26,en geen B20
Nu je vraag werkt die met 4g,ja als ik buiten ben werkt die,binnen pakt die H+
Mijn werk omgeving is Den haag Voorburg en Leiden,dus voor mij geen probleem,4g+ pakt die ook.
Dus ik neem aan dat die gewoon de 1800MHz pakt,ik heb kpn

[ Voor 4% gewijzigd door painterceessies op 23-08-2015 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painterceessies
Ruffzz schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 13:13:
[...]

Ik vind het nieuwe thema wat samsung heeft toegepast nogal.... cheap ogen alsof het een goedkope china phone is. Is de theme van de galaxy s6 beschikbaar ?
Weet ik niet.
Misschien dat je hem kan downloaden.
Ik vind het prima zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-05 11:05
prachtige telefoon, waarom moeten de phones die ik wil altijd zo moeilijk te krijgen zijn? vorig jaar de OnePlus, nu weer de Note 5.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ik had gedacht dat het slechte multitasking binnen TouchWiz met Android 5.1.1 wel zou zijn opgelost (zoals op de S6 namelijk wél het geval is!), maar blijkbaar nog steeds niet. Diverse berichten laten zien dat de Note5 en S6 Edge+ het probleem nog steeds (in nogal erge mate) hebben.

Btw mijn Note4 heeft het probleem ook (android 5.0.2) en is helaas ook niet op te lossen met DHA (of FHA) settings.

Echt ongelofelijk dat Samsung dit niet weet op te lossen / verbeteren 8)7

http://www.digitaltrends....sking-despite-4gb-of-ram/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painterceessies
habermas schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:52:
prachtige telefoon, waarom moeten de phones die ik wil altijd zo moeilijk te krijgen zijn? vorig jaar de OnePlus, nu weer de Note 5.....
Je kan hem toch via ebay kopen.
Ik had hem verleden week woensdag besteld en had hem vrijdag binnen.
:)
Heb trouwens al 2 software updates gehad.

[ Voor 5% gewijzigd door painterceessies op 24-08-2015 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
@painterceessies

Wat is jouw ervaring met multitasken op jouw Note5? Worden recent apps te snel afgesloten (al bij 3-4 apps geopend/recent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painterceessies
dafmay schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 11:10:
@painterceessies

Wat is jouw ervaring met multitasken op jouw Note5? Worden recent apps te snel afgesloten (al bij 3-4 apps geopend/recent)
Hier geen problemen.
Heb er 8 open,geen 1 word afgesloten.
Ik denk dat het echt weer samsung iets is,de 1 heeft het wel en de ander niet.
Ik heb persoonlijk nooit problemen met een foon.
En ik heb er al heel wat gehad.
Of mensen installeren iets wat dit veroorzaakt,dat kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
painterceessies schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 11:20:
[...]

Hier geen problemen.
Heb er 8 open,geen 1 word afgesloten.
Ik denk dat het echt weer samsung iets is,de 1 heeft het wel en de ander niet.
Ik heb persoonlijk nooit problemen met een foon.
En ik heb er al heel wat gehad.
Of mensen installeren iets wat dit veroorzaakt,dat kan ook.
Ah mooi om te horen dat het probleem lijkt mee te vallen, of zelfs is opgelost (had ik wel verwacht omdat op de S6 binnen Android 5.1.1 rom de issue wel is verholpen).

Het heeft niets te maken met hoe iemand het toestel gebruikt of wat men installeert. Dit is een zeer bekende issue op Samsung toestellen met TouchWiz en Android 5.0 rom. Zoals gezegd met Android 5.1.1 is de issue opgelost.

Mooi om de bevestiging van jou te hebben 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:30
dafmay schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 11:31:
[...]

Ah mooi om te horen dat het probleem lijkt mee te vallen, of zelfs is opgelost (had ik wel verwacht omdat op de S6 binnen Android 5.1.1 rom de issue wel is verholpen).

Het heeft niets te maken met hoe iemand het toestel gebruikt of wat men installeert. Dit is een zeer bekende issue op Samsung toestellen met TouchWiz en Android 5.0 rom. Zoals gezegd met Android 5.1.1 is de issue opgelost.

Nvm. Iets met lezen en kunst.

[ Voor 16% gewijzigd door chengbondkwok op 24-08-2015 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Misschien eerst eens het topic een beetje doorlezen voordat je onzinnige zaken post...ik meld namelijk exact dit een aantal posts terug 8)7 (nav waarvan de verdere berichten)

dafmay in "[Samsung Galaxy Note 5] Ervaringen en Discussie"

En deze link :

http://www.digitaltrends....sking-despite-4gb-of-ram/

Nav jouw post edit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-05 11:05
painterceessies schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 11:00:
[...]

Je kan hem toch via ebay kopen.
Ik had hem verleden week woensdag besteld en had hem vrijdag binnen.
:)
Heb trouwens al 2 software updates gehad.
thanks voor de tip, mooi dat dat iig kan... zou em voor de verandering wel es eerst in mn handen willen houden voordat ik em aanschaf, dan kon met de Nexus en OnePlus ook al nooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painterceessies
dafmay schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 11:31:
[...]

Wil graag alle vragen die jullie hebben beantwoorden.
habermas schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 11:39:
[...]

thanks voor de tip, mooi dat dat iig kan... zou em voor de verandering wel es eerst in mn handen willen houden voordat ik em aanschaf, dan kon met de Nexus en OnePlus ook al nooit :)
Als je in de buurt van mij woont mag je hem best even vasthouden hoor,geen probleem. :)

Op da hadden ze het over de audiochip.
Dat die helemaal geweldig klonk.
En dat is ook zo,je hebt nu UHQ Upscaler wat je kan inschakelen.
En heb trouwens ook voor het eerst(gebruik ze nooit)de headset gebruikt.
Moet zeggen dat het mij niet tegen valt.

Geen meerdere reacties achter elkaar plaatsen, gebruik de wijzig knop.

[ Voor 38% gewijzigd door The Wizard op 24-08-2015 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

De Note 5 komt toch waarschijnlijk naar Europa. Voor een prijs vanaf 450 euro, spanneeunnd!

Linkje: http://www.allaboutphones...ien-toch-naar-europa.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Dank voor de info painterceessies! De Note4 had ook al een erg goede audiochip (Wolfson)...de Note5 lijkt er weer een schepje bovenop te hebben gedaan met de UHQ upscaler.

Nog even kort terugkomend op het RAM management van de Note 5. Lijkt in ieder geval een stuk beter te zijn dan op de S6. Waarschijnlijk voor een groot deel dankzij de 4GB RAM tov 3GB op de S6.

Net een nieuwe unboxing zitten kijken van Youtube Erica en zij doet (rond minuut 8 ) een RAM management test tussen de Note 5 en de S6...

YouTube: Galaxy Note 5: Unboxing & RAM Management Test

...en de Note 5 komt prima uit de test :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Tammesp schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 12:09:
De Note 5 komt toch waarschijnlijk naar Europa. Voor een prijs vanaf 450 euro, spanneeunnd!

Mooi nieuws! (ik had het overigens wel verwacht)

En eur 450 is een prachtige prijs!!!

Inderdaad dit lijkt te mooi om waar te zijn...ik gok rond eur 650,--.

[ Voor 13% gewijzigd door dafmay op 24-08-2015 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painterceessies

Dat zal niet verkeerd zijn,goed nieuws.
Alleen de prijs zal niet kloppen,want hij is over de hele wereld rond de 900.
Zeker voor diegene die hem echt willen hebben.
Het is echt een superding.

[ Voor 8% gewijzigd door painterceessies op 24-08-2015 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
De 920F versie is dacht ik voor Nieuw-Zeeland/Australië. Gebruiken hetzelfde typenummer als Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146055

De Samsung Galaxy note 5 in titanium silver ziet er echt indrukwekkend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Senor Sjon...zie ook de eerdere info van vandaag in dit draadje over het RAM management van de Note 5.

Jammer dat er toch weer veel conflicterende informatie is...wel zullen het moeten afwachten. En persoonlijk zal ik de Note 5 meteen rooten + custom rom, en daarmee zal dit probleem zeker voor het grootste deel zijn opgelost! (ik neem dan even als uitgangspunt een Android 5.1.1 rom waarbij vanuit Android dit probleem is getackeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online

Mrjraider

450 euro? Volgens mij mist daar een euro of 400. Kan me niet voorstellen dat het toestel voor zo weinig over de toonbank gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Mrjraider schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 16:16:
[...]

450 euro? Volgens mij mist daar een euro of 400. Kan me niet voorstellen dat het toestel voor zo weinig over de toonbank gaat ;)
Of ze zijn van plan het hier zo laat uit te brengen dat 450,- weer wel kan ;)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Als dit toestel echt 450,- gaat kosten dan verkoop ik gelijk mijn iPhone 6 wanneer de Note 5 uitkomt.. Maar het lijkt me te mooi om waar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Volgens mij lult "all about phones" gewoon. Ze linken naar het originele gsmarena artikel, en daar staat niks over een prijs in. Alleen dat het mogelijk 28 augustus al uit is.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Maar je kan toch niet zomaar een telefoon op 28 augustus hier in Nederland releasen zonder aankondiging? Dat lijkt me toch enigszins raar. Niemand weet er van af en boem we lanceren nu de Note 5 in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online

Mrjraider

mprkooij schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 17:03:
Als dit toestel echt 450,- gaat kosten dan verkoop ik gelijk mijn iPhone 6 wanneer de Note 5 uitkomt.. Maar het lijkt me te mooi om waar te zijn.
Inderdaad, ik weet dan exact welk toestel ik ga aanschaffen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
mprkooij schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 17:23:
Maar je kan toch niet zomaar een telefoon op 28 augustus hier in Nederland releasen zonder aankondiging? Dat lijkt me toch enigszins raar. Niemand weet er van af en boem we lanceren nu de Note 5 in Europa.
Ga er maar gewoon vanuit dat het fake is, waarom zou je hem in Amerika releasen voor $800-900 dollar en dan hier voor €450?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painterceessies
Had vanmiddag nog even speedtest gedraaid.Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/dph8a9.png

[ Voor 12% gewijzigd door painterceessies op 24-08-2015 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat is fors onder de N4. Dat is gewoon een hoax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painterceessies
Señor Sjon schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 19:26:
Dat is fors onder de N4. Dat is gewoon een hoax.
Oke.
Ik vond dit al heel wat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
lol, ik heb het over de prijs die geroepen wordt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painterceessies
Señor Sjon schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 19:29:
lol, ik heb het over de prijs die geroepen wordt. ;)
Ja,ik denk wat is een hoax :)
Bedrog.
Ik neem niemand in de maling.
Misverstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:41

sjaool

Every life should have 9 cats

Die €450,- komt waarschijnlijk door een verkeerde vertaling van het volgende stukje dat op de Koreaanse website staat. Als je voor minimaal circa €72,- per maand verbelt krijg je circa €179,- tot circa 260,- korting op de aanschaf van een Note 5 wat de aankoopprijs op circa €450,- brengt.
quote: Korea Joongang Daily
All three Korean mobile service providers - SK Telecom, KT and LG U+ - promised to offer 248,000 won to 285,000 won in subsidies for new subscribers who purchase the phablet, on the condition they’re monthly phone bill is over 100,000 won.

The subsidy range is higher than the amount currently granted to owners of the Galaxy S6, released in April. When the maximum subsidy is taken into account, the Note 5 gets as cheap as 610,000 won.
Bron

[ Voor 10% gewijzigd door sjaool op 24-08-2015 23:14 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 692591

Dit is ook iets om rekening mee te houden als je de Note 5 aanschaft....

http://9to5google.com/201...sung-s-pen-detection-bug/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:36

BPP

Señor Sjon schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 12:26:
De 920F versie is dacht ik voor Nieuw-Zeeland/Australië. Gebruiken hetzelfde typenummer als Europa.
Volgens internet gebruikt AU/NZ G of U?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Anoniem: 692591 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 08:18:

Oei, da's wel een blunder. Net even bij mijn Note 3 geprobeerd, maar ik kom nog geen paar millimeter ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Anoniem: 692591 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 08:18:

Ik vraag mij hardop af wie er dom genoeg is om de pen er andersom in te doen? Dat zou bij mij never-nooit-niet gebeuren. Dat is uiteraard vragen om problemen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Señor Sjon schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 09:01:
[...]

Oei, da's wel een blunder. Net even bij mijn Note 3 geprobeerd, maar ik kom nog geen paar millimeter ver.
Bij mijn Note 4 kun je de pen wel andersom erin doen. Durf niet te ver te gaan, straks zit 'ie vast... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online

Mrjraider

Dat is inderdaad een domper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 692591

dafmay schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 09:15:
[...]

Ik vraag mij hardop af wie er dom genoeg is om de pen er andersom in te doen? Dat zou bij mij never-nooit-niet gebeuren. Dat is uiteraard vragen om problemen 8)7
Ja, dan moet je of dronken zijn of ergens anders met je gedachten(edit: of amerikaan). Maar als je aan een van deze twee(edit: drie) voorwaardes voldoet en je voert de handeling uit dan heb je enorme pech.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 692591 op 25-08-2015 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Anoniem: 692591 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 13:11:
[...]

Ja, dan moet je of dronken zijn of ergens anders met je gedachten. Maar als je aan een van deze twee voorwaardes voldoet en je voert de handeling uit dan heb je enorme pech.
Exact.

*rant on*

Ik begrijp echt niet waarom tegenwoordig mensen alles voorgekauwd moeten krijgen, en als het even kan niet zelf hun gezond verstand hoeven te gebruiken (mits men dat heeft uiteraard). Kleine lettertjes voor de kleine lettertjes. Het is toch te gek voor woorden dat zoiets zelfs wordt gezien als een 'domper', een 'blunder', of een 'issue' 8)7 :? :X

*rant off*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painterceessies
Vandaag voor mijn werk een paar uur in de auto gereden.
Heb al die tijd muziek beluisterd via bluetooth.
Ik moet zeggen door die UHQ upscaler helemaal geweldig.
Wat een verschil met die s6 edge.
Had wel begrepen dat er een update voor de s6 en edge komt met die instelling.
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste

Let op:
Levertijden en Prijzen: [Samsung Galaxy Note 5] Levertijden & Prijzen