Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-05 00:24
dafmay schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 13:26:
[...]

Exact.

*rant on*

Ik begrijp echt niet waarom tegenwoordig mensen alles voorgekauwd moeten krijgen, en als het even kan niet zelf hun gezond verstand hoeven te gebruiken (mits men dat heeft uiteraard). Kleine lettertjes voor de kleine lettertjes. Het is toch te gek voor woorden dat zoiets zelfs wordt gezien als een 'domper', een 'blunder', of een 'issue' 8)7 :? :X

*rant off*
Het is gewoon een opeenstapeling van dingen. Ik keek echt uit naar de Note 5 tot bleek dat het een halve iPhone werd met dito beperkingen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:04
Ik keek echt uit naar de Note 5 tot bleek dat het een halve iPhone werd met dito beperkingen.
Wat een onzin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-05 12:02
Señor Sjon schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 19:54:
[...]

Het is gewoon een opeenstapeling van dingen. Ik keek echt uit naar de Note 5 tot bleek dat het een halve iPhone werd met dito beperkingen.
Begrijp ik helemaal. Ps voor alle duidelijkheid mijn reactie was niet zozeer bedoeld als reactie op eerdere posts hier, maar meer in reactie op de nieuwsberichten en de manier waarop het gebracht wordt...

Het blijft een pracht-phone, maar met beperkingen zullen we maar zeggen...

[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 25-08-2015 20:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• painterceessies
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-03 15:34
Señor Sjon schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 19:54:
[...]

Jammer dat je er zo over denkt.
Als je hem een keer in het echt ziet en gebruikt dan zal je je mening wel bijstellen.
Ik had hiervoor de s6 edge en de note edge.
Ook allebei geweldig.
Maar sinds ik vrijdag die note 5 kreeg heb ik geen moment getwijfeld om misschien de note edge te houden.
Maar buiten dat om de note 5 met een halve iphone te vergelijken,gaat nergens om.
Vind het wel jammer dat er een hoop mensen opeens samsung niets meer vinden,vooral op xda.
;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Bedankt voor je mening... :w

Ik heb gladde telefoons als de S4 gehad en daar begin ik echt niet meer aan. Dingen glippen snel uit je handen en die hou je daarom maar krampachtig vast. Verder vind ik het weglaten van IR, verwisselbare accu en SD onbegrijpelijk. Ik ga geen premium betalen voor minder functies dan ervoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
Ik heb gladde telefoons als de S4 gehad en daar begin ik echt niet meer aan. Dingen glippen snel uit je handen en die hou je daarom maar krampachtig vast. Verder vind ik het weglaten van IR, verwisselbare accu en SD onbegrijpelijk. Ik ga geen premium betalen voor minder functies dan ervoor.
S4 glad? Suc6 met het vinden van een betere telefoon dan de S6/Note5-reeks |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
painterceessies schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 20:46:
[...]Vind het wel jammer dat er een hoop mensen opeens Samsung niets meer vinden,vooral op xda.
;w
Je kan het ook omdraaien, Samsung vind de Europese Note klanten opeens niks meer door te besluiten voorlopig geen Note5 naar Europa te brengen. Ja en dat dan een hoop mensen Samsung niks meer vinden is daar weer een gevolg van lijkt mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:53

sjaool

Every life should have 9 cats

Het is jammer dat Samsung er bij de Note 5 voor gekozen heeft om voor mij belangrijke USP's zoals verwisselbare accu en het micro-SD geheugenslot te laten vervallen. Mocht mijn Note 2 ermee ophouden wordt het dus zoeken naar een Note 4. Of Samsung moet tot inkeer komen en deze bij de Note 6 terug te laten keren.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
sjaool schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:57:
Het is jammer dat Samsung er bij de Note 5 voor gekozen heeft om voor mij belangrijke USP's zoals verwisselbare accu en het micro-SD geheugenslot te laten vervallen. Mocht mijn Note 2 ermee ophouden wordt het dus zoeken naar een Note 4. Of Samsung moet tot inkeer komen en deze bij de Note 6 terug te laten keren.
Koop dan de 128Gb versie heb je ruimte zat! Voor de zevenhonderste keer een micro-SD vertraagt het toestel, dus logische keuze om dit achterwege te laten.
Verwisselbare batterijen... ALS (als) je niet kunt opladen neem dan een goedkoop Powerpack mee en kan je tussentijds bijladen. Ik had in NYC een 10k Mha quickcharge bij en op een uurtje zat de S6 terug op 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
RigolleM schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 20:15:
Voor de zevenhonderste keer een micro-SD vertraagt het toestel
Uhm nee, dat is wat een fabrikant je probeert wijs te maken, een filmpje afspelen werkt prima ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik was bij mijn vorige post ook vergeten te vermelden dat een glazen achterkant voor mij een echte nogo is. Het mag dan mooi zijn maar doe mij maar gewoon kunststof dat vervangbaar is. En dat is nou weer het mooie van een verwisselbare achterkant. :)

P.S. dat een micro-SD de telefoon zou vertragen is alleen leuk voor mensen die graag op de milliseconde werken dat geneuzel heb ik na al die jaren wel gehad. Voor opslag maakt het mij geen moer uit hoe snel dat ding is. Zolang de telefoon intern 32GB of 64GB heeft kun je daar prima mee werken. Voor opslag van foto's/video's, muziek en dergelijke maak ik dan toch graag gebruik van een verwisselbare geheugenkaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
Mij een zorg, koop julie maar 'oude' technologie. Ik amuseer me wel op mijn S6 :)

• sjaool

sjaool

RigolleM schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 20:37:
Mij een zorg, koop julie maar 'oude' technologie. Ik amuseer me wel op mijn S6 :)
Heeft niks met "oude" technologie te maken maar alles met keuze en uitbreidingsmogelijkheden.

• Señor Sjon
RigolleM schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 20:15:
[...]

Koop dan de 128Gb versie heb je ruimte zat! Voor de zevenhonderste keer een micro-SD vertraagt het toestel, dus logische keuze om dit achterwege te laten.
Verwisselbare batterijen... ALS (als) je niet kunt opladen neem dan een goedkoop Powerpack mee en kan je tussentijds bijladen. Ik had in NYC een 10k Mha quickcharge bij en op een uurtje zat de S6 terug op 100%.
Er is geen 128 GB Note 5...

64GB verwisselen op Note 4: klepje open, SD eruit, andere SD erin en weer door.
64GB verwisselen op Note 5: aan computer hangen, data eraf kopiëren, data erop kopiëren en je kan een paar uur later weer door.

Nee, al die miliseconden winst weegt daar niet tegenop. Als Touchwizz optimaal zou werken dan heb je UFS helemaal niet nodig om een snelle telefoon te hebben.

Formaat batterij vs powerpack met losse stekker aan je telefoon begin ik maar niet over.

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
OTG werkt toch ook met deze telefoon. Ik zou dan data meenemen in zo'n micro ding en als het moet bestanden overzetten en later op de computer uitzoeken :) dan ben je in theorie ook van het opslag issue af.

• Señor Sjon
Dus sleep ik losse powerbanks en OTG stekkers mee? :+ Not-so-smartphone dan als het een soort bouwpakket wordt.

• RigolleM
Mrjraider schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:28:
OTG werkt toch ook met deze telefoon. Ik zou dan data meenemen in zo'n micro ding en als het moet bestanden overzetten en later op de computer uitzoeken :) dan ben je in theorie ook van het opslag issue af.
Ik heb zoiets:
Afbeeldingslocatie: http://www.meenova.com/st/pimg/mrg2/Reader_Phone_cards-r3-1440x960.jpg

met een 32Gb microSD erin kan ik snel wat plaats vrijmaken indien nodig.

Voordeel powerbank: na 2x batterij vervangen zit je zonder, ik kan met en 10k mHa mijn phone 4x opladen.

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik mis een SD-kaartje niet echt, heb zelfs de 32GB Note 5 besteld. Als het vol is, verwijder ik gewoon alles weer. Alles wat van belang is wordt toch automagisch naar OneDrive gestuurd.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• RigolleM
OTG hangt aan sleutelbos en powerbank enkel mee bij lange trips waar ik gans dag op 3G/4G netwerk en ligt meestal in de wagen als backup!

• Mrjraider
  • Niet online
Foto's gaan bij mij naar dropbox en die zijn voor mij het belangrijkste. Eenmaal alles naar dropbox wis ik alle foto's en begin ik opnieuw. Powerbank altijd mee voor het geval dat.

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-05 22:04
Señor Sjon schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:39:
Dus sleep ik losse powerbanks en OTG stekkers mee? :+ Not-so-smartphone dan als het een soort bouwpakket wordt.
Mee eens! Ik hou het wel bij de note 4 en 3

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:02
Nou mensen, als we dit artikel dus mochten geloven dan komt de note 5 morgen uit! (What a joke).

• dafmay
mprkooij schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 15:11:
Nou mensen, als we dit artikel dus mochten geloven dan komt de note 5 morgen uit! (What a joke).
Ach dat is niet zo vreemd hoor...ik ga mijn Note5 morgen ophalen bij Belsimpel.

• mprkooij
dafmay schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 15:20:
[...]

Ach dat is niet zo vreemd hoor...ik ga mijn Note5 morgen ophalen bij Belsimpel.
Was het maar zo'n feest. :+

• dafmay
;) Indeed.

• WhySoSerious?
  • Laatst online: 15:54
Bij de phoneshop al te bestellen voor €959 los :F Minder kan ook met abonnement :+

http://www.phoneshop.nl/samsung-galaxy-note-5-n920i-import/

[ Voor 55% gewijzigd door WhySoSerious? op 27-08-2015 18:33 ]

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
WhySoSerious? schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 18:28:
Bij de phoneshop al te bestellen voor €959 los :F Minder kan ook met abonnement :+

http://www.phoneshop.nl/samsung-galaxy-note-5-n920i-import/
Samsung Galaxy Note 5 N920i Import Black
Import toestelletje met engelse taal, wel duur voor €959 8)7 8)7

• WhySoSerious?
  • Laatst online: 15:54
Ja dan kun je beter deze los importen via Ebay (nog veel geld).

http://www.ebay.nl/sch/i....=3&_trksid=p2045573.m1684

[ Voor 3% gewijzigd door WhySoSerious? op 27-08-2015 18:40 ]

• Chester
  • Niet online
Ik heb em hier besteld.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Anoniem: 692591

Hier een goed artikel waarom een s-pen een Note een Note maakt.....

http://www.xda-developers.com/?p=124116

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Klinkt wel errug goedkoop. Te vertrouwen? Hou ons op de hoogte...

• lucky58
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-05 12:49
Levering vanuit eu of?

• Mrjraider
  • Niet online
rolandos582 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 18:35:
[...]

Samsung Galaxy Note 5 N920i Import Black
Import toestelletje met engelse taal, wel duur voor €959 8)7 8)7
Meeste kosten zullen wel gemaakt worden met de import.
Gewoon geduld hebben lijkt mij het verstandigste. Er is geen gegronde reden waarom het toestel niet hier komt :)

• rolandos582
  • Nu online
Mrjraider schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:43:
[...]

Meeste kosten zullen wel gemaakt worden met de import.
Gewoon geduld hebben lijkt mij het verstandigste. Er is geen gegronde reden waarom het toestel niet hier komt :)
Tja import blijft duur met al die douane kosten. Tja geen gegronde is niet alles, ik denk dat hij pas volgend jaar gaat komen. En ik wil altijd in september een nieuwe 8)7 En niet afwachten en hopen dat hij gaat komen.

• Mrjraider
  • Niet online
Ik mag in oktober een nieuwe maar de N5 is dan niet hier ben ik bang :( ga wel voor de N4 of S6

• rolandos582
  • Nu online
Mrjraider schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 20:03:
Ik mag in oktober een nieuwe maar de N5 is dan niet hier ben ik bang :( ga wel voor de N4 of S6
Ik vind de note serie gewoon geweldig, heb een Note 1, 2 en 3. Note 4 wou ik niet ivb teweinig upgrade dus wou ik n5. Maarja zal nu wss een note 4 worden |:(

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:36

Bullet NL

Eigen Wijs

Mrjraider schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 20:03:
Ik zou nog even een maandje wachten, het schijnt dat Samsung wel met een Note variant voor de Europese markt gaat komen. Daarbij, ik moet heel eerlijk zeggen dat de Note 5 wel een heel beperkte upgrade van een Note 4 is.....

Kortom, ik zou even wachten wanneer je nu in de markt bent ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

• Mrjraider
  • Niet online
Oké. bedankt :) 2 oktober mag ik volgens mij weer verlengen dus dat komt mooi uit :) daarnaast kan ik altijd later verlengen als ik daar zin in heb haha

• Chester
  • Niet online
heutsm schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:33:
[...]

Klinkt wel errug goedkoop. Te vertrouwen? Hou ons op de hoogte...
Mijn broertje had er eerder al wat besteld. We hebben nu 2 Note 5's besteld, ik neem aan dat ze gewoon aankomen.
Volgens mij vanuit Singapore.

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:56
ja niks mis met die site.
ik heb er ook wel eens een toestel besteld voor mijn broertje.

ook geen douane kosten.

-edit-

deze note 5 heeft wel alle 4g netwerken?
en waarom gaan jullie voor de note 5 ipv de s6+ edge?

[ Voor 31% gewijzigd door Aggressor op 27-08-2015 22:09 ]

Anoniem: 692591

rolandos582 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 20:04:
[...]

Ik vind de note serie gewoon geweldig, heb een Note 1, 2 en 3. Note 4 wou ik niet ivb teweinig upgrade dus wou ik n5. Maarja zal nu wss een note 4 worden |:(
Als de prijs niet echt belangrijk is zou ik voor de Note 5 gaan.
Een aantal voordelen:
- Batterijduur is beter dan de Note 4 (en zeker als de Android 6.0 update er is)
- Het scherm is echt super gaaf.
- En de standaard wireless oplaad mogelijkheid.
- En als laatste ook de s-pen. Dit is voor mij de reden om weer voor een Note te kiezen.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 692591 op 27-08-2015 22:26 ]

• rolandos582
  • Nu online
Aggressor schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:08:
ja niks mis met die site.
ik heb er ook wel eens een toestel besteld voor mijn broertje.

ook geen douane kosten.

-edit-

deze note 5 heeft wel alle 4g netwerken?
en waarom gaan jullie voor de note 5 ipv de s6+ edge?
s pen vind ik echt wel een dingetje, gebruik dat ding zovaak. Note 5 heeft gewoon 4g + 4g plus. Alleen idk of deze import dat ook heeft.
Anoniem: 692591 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:22:
[...]

Als de prijs niet echt belangrijk is zou ik voor de Note 5 gaan.
Een aantal voordelen:
- Batterijduur is beter dan de Note 4 (en zeker als de Android 6.0 update er is)
- Het scherm is echt super gaaf.
- En de standaard wireless oplaad mogelijkheid.
- En als laatste ook de s-pen. Dit is voor mij de reden om weer voor een Note te kiezen.
Prijs maakt me niet uit, heb gewoon simonly met 10gb. Verkoop mijn note 3 voor 300, leg ik 750 voor een note 5 neer. Betaal ik er 450 voor. Vind ik dikke prima.
Wireless opladen lijkt me vet, ga ook zeker zo'n draadloos systeem erbij nemen.

Maarja ik kan nog geen goede note 5 vinden bij betrouwbare dealers.

• Aggressor
Nou geloof me... eglobal is een betrouwbare site hoor.

http://www.eglobalcentral...m-free-unlocked-gold.html

als bij spec kijken .. dan staan alle banden erbij die we nodig hebben? of missen er een paar?

• rolandos582
  • Nu online
Aggressor schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:31:

als bij spec kijken .. dan staan alle banden erbij die we nodig hebben? of missen er een paar?
Zou sowieso voor deze gaan : http://www.eglobalcentral...-free-unlocked-black.html

Moet niet zo'n gouden ding hebben, 1800Mhz is gewoon 4g+. Dus dikke prima, nog nooit van die site gehoord. Maar als het betrouwbaar is, prima prijs. Zit altijd alleen een beetje met garantie, als er een probleem is. Kan je dat ding weer helemaal naar hun terug sturen.

• Chester
  • Niet online
rolandos582 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:34:
[...]

Zou sowieso voor deze gaan : http://www.eglobalcentral...-free-unlocked-black.html

Moet niet zo'n gouden ding hebben, 1800Mhz is gewoon 4g+. Dus dikke prima, nog nooit van die site gehoord. Maar als het betrouwbaar is, prima prijs. Zit altijd alleen een beetje met garantie, als er een probleem is. Kan je dat ding weer helemaal naar hun terug sturen.
Juist nog een reden om bij hun te bestellen. Via eBay kun je waarschijnlijk helemaal geen garantie krijgen.

• Aggressor
inderdaad, ik heb net een lg g4 gehaald... maar zonet filmpjes bekeken van de note 5... wow.
Echt een mooi scherm...

komt de accu van note 5 wel goed uit de test?

twijfel twijfel ...

[ Voor 21% gewijzigd door Aggressor op 27-08-2015 22:38 ]

• rolandos582
  • Nu online
Chester schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:35:
[...]

Juist nog een reden om bij hun te bestellen. Via eBay kun je waarschijnlijk helemaal geen garantie krijgen.
Daarom koop ik ook nooit een telefoon bij ebay, heeft iemand al telefoons besteld bij die site dan? Hoe is de ervaring?

http://www.spigen.com/col...-armor?variant=4092361665

http://draadloos-laden.co...dloos-laden-premiumpakket

Prima accessoires :)

• painterceessies
Aggressor schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:31:

Ja de 800MHz.

• Aggressor
800 staat toch bij 4g?
3g is 900/2100 .. staan er ook tussen

• painterceessies
[...]

800MHz plus 1800MHz is 4g+.
800MHz werkt niet dus geen 4g+.

• painterceessies
Aggressor schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:45:
[...]

800 staat toch bij 4g?
3g is 900/2100 .. staan er ook tussen
Je hebt 3 verschillende 800MHz banden,B18,B19,B20
Wij gebruiken B20,en die werkt dus niet op die van mij,singapore uitvoering.

• rolandos582
  • Nu online
painterceessies schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:46:
[...]

800MHz plus 1800MHz is 4g+.
800MHz werkt niet dus geen 4g+.
Ja gecombineerd is 4g+. Dat klopt, toestel heeft ondersteuning voor beide. Dus hoe bedoel je werkt niet?

• painterceessies
Op plekken waar je wel 4g ontvangt is de snelheid gewoon goed,kpn.
Anders heb je gewoon 3g,H+
Ik stap over van kpn naar T mobile,die heeft de 900MHz plus de 1800MHz.
Kan al verlengen.

• painterceessies
rolandos582 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:51:
[...]

Ja gecombineerd is 4g+. Dat klopt, toestel heeft ondersteuning voor beide. Dus hoe bedoel je werkt niet?
Bij mijn note edge en s6 edge gaf die 4g+ netjes in het scherm aan.
Dat leg ik net uit,de 800MHz werkt niet.
Heb 4g+ in het scherm van de note 5 nog niet gezien.

[ Voor 7% gewijzigd door painterceessies op 27-08-2015 22:55 ]

• rolandos582
  • Nu online
painterceessies schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:54:
[...]

Bij mijn note edge en s6 edge gaf die 4g+ netjes in het scherm aan.
Dat leg ik net uit,de 800MHz werkt niet.
Heb 4g+ in het scherm van de note 5 nog niet gezien.
Heb 4g+ abbo en kan het ontvangen via vodafone. Dus wil ik er ook gebruik van maken.
Wel bijzonder dat zo'n nieuw toestel niet overweg zou kunnen met 4g+.
Aangezien 4g+ de nieuwe standaard word. 4g heb ik sowieso overal.

• painterceessies
rolandos582 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:03:
[...]

Heb 4g+ abbo en kan het ontvangen via vodafone. Dus wil ik er ook gebruik van maken.
Wel bijzonder dat zo'n nieuw toestel niet overweg zou kunnen met 4g+.
Aangezien 4g+ de nieuwe standaard word. 4g heb ik sowieso overal.
Vodafone gebruikt ook de 800MHz.
T mobile is de enigste die geen gebruik maak van de 800MHz.
Hun 900MHz word nu 4g

• rolandos582
  • Nu online
painterceessies schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:06:
[...]

Vodafone gebruikt ook de 800MHz.
T mobile is de enigste die geen gebruik maak van de 800MHz.
Hun 900MHz word nu 4g
Dus 4g word geen probleem maar 4g+ werkt niet? Wil sowieso met Vodafone of KPN 4g+ hebben. Met oog op de toekomst.

• painterceessies
rolandos582 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:09:
[...]

Dus 4g word geen probleem maar 4g+ werkt niet? Wil sowieso met Vodafone of KPN 4g+ hebben. Met oog op de toekomst.
Precies.

• painterceessies
Ik had een paar reacties terug een screenshot geplaatst.
De snelheid is geen probleem.

• rolandos582
  • Nu online
En gaat dat nog veranderen of gaat dat compleet nooit niet werken?

• painterceessies
rolandos582 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:16:
[...]

En gaat dat nog veranderen of gaat dat compleet nooit niet werken?
Misschien als de note in europa uitkomt dat we andere firmware er op kunnen zetten,
dat moeten we dan afwachten.
Ik blijf liever ook bij kpn,maar voor een jaar zakelijk naar T mobile overstappen is voor mij geen probleem.
Kijken wat die doet met T mobile.
Of ik koop morgen een prepaid sim van T mobile en kijk wat die daar mee doet.

[ Voor 26% gewijzigd door painterceessies op 27-08-2015 23:23 ]

• rolandos582
  • Nu online
painterceessies schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:19:
[...]

Misschien als de note in europa uitkomt dat we andere firmware er op kunnen zetten,
dat moeten we dan afwachten.
Wat is eigenlijk het verschil tussen de N920I, N9200, N9208.Zie geen verschillen, behalve sommige duo sim en sommige niet.

• painterceessies
rolandos582 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:22:
[...]

Wat is eigenlijk het verschil tussen de N920I, N9200, N9208.Zie geen verschillen, behalve sommige duo sim en sommige niet.
N920I is internationaal,en die andere geloof ik koreaans.
Op xda had iemand een unlocked at&t toestel gekocht,en ik heb zoveel gelezen,maar volgens mij heeft die wel de juiste 800.
We horen het wel als die hem heeft. :)

• rolandos582
  • Nu online
painterceessies schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:26:
[...]

Op xda had iemand een unlocked at&t toestel gekocht,en ik heb zoveel gelezen,maar volgens mij heeft die wel de juiste 800.
Ja, de N920I is inderdaad ook het best verkrijgbaar.
Dit is mooi ding trouwens : http://www.samsung.com/nl...ess+charging&catid=PA0105

Wel jammer dat er niet zo'n actie als deze is : https://www.samsung.com/nl/galaxys6/preregistratie/

• painterceessies
rolandos582 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:30:
[...]

Ja, de N920I is inderdaad ook het best verkrijgbaar.
Dit is mooi ding trouwens : http://www.samsung.com/nl...ess+charging&catid=PA0105

Wel jammer dat er niet zo'n actie als deze is : https://www.samsung.com/nl/galaxys6/preregistratie/
Die kreeg ik bij die s6 edge.
Ik gebruik hem nooit.

• rolandos582
  • Nu online
painterceessies schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:34:
[...]

Die kreeg ik bij die s6 edge.
Ik gebruik hem nooit.
Haha, ik vind het wel handig voor op het werk. Daar heb ik niet stroom bij de hand.
En dan mooi hoesje erbij + screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casturan
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-04 20:20
[...]Zit altijd alleen een beetje met garantie, als er een probleem is. Kan je dat ding weer helemaal naar hun terug sturen.
Nog geen problemen met hun gehad, maar mocht je problemen hebben, hoef je het niet terug te sturen naar China. Ze hebben een service center in de U.K.: http://www.eglobalcentral...your-goods-to-uk-now.html
rolandos582 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:39:
[...]

Daarom koop ik ook nooit een telefoon bij ebay, heeft iemand al telefoons besteld bij die site dan? Hoe is de ervaring?
Ik heb er vorig jaar mijn Moto 360 besteld, geen problemen mee gehad. En ik heb nu 2x Note 5 in bestelling bij hun. Bij deze bestelling vroegen ze wel om een kopie van mijn ID en creditcard, dat doen ze blijkbaar bij dure CC bestellingen. Die heb ik opgestuurd (natuurlijk wel belangrijke informatie weggewerkt, en eropgeschreven dat het om een kopie gaat voor eGlobal, met vermelding van datum).

Nu is het een kwestie van wachten (tot volgende week)... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Nu online
Casturan schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 07:30:
[...]

Nog geen problemen met hun gehad, maar mocht je problemen hebben, hoef je het niet terug te sturen naar China. Ze hebben een service center in de U.K.: http://www.eglobalcentral...your-goods-to-uk-now.html
Oh beter, UK is nog wel te doen. Nou moet ik wel toegeven dat ik nog nooit problemen heb gehad met elektronische apparatuur, maar eens moet de eerste keer zijn.
Ik heb er vorig jaar mijn Moto 360 besteld, geen problemen mee gehad. En ik heb nu 2x Note 5 in bestelling bij hun. Bij deze bestelling vroegen ze wel om een kopie van mijn ID en creditcard, dat doen ze blijkbaar bij dure CC bestellingen. Die heb ik opgestuurd (natuurlijk wel belangrijke informatie weggewerkt, en eropgeschreven dat het om een kopie gaat voor eGlobal, met vermelding van datum).

Nu is het een kwestie van wachten (tot volgende week)... |:(
Ja ik schaf hem sowieso aan met mijn VISA in verband met aankoopverzekering/afleververzekering. Kun je nooit verkeerd mee gaan. Gaat natuurlijk wel om 700 euro :P
Laat me weten hoe en wat. Wil hem namelijk volgende week ook bestellen. :)

Hmm :Order Total €632.69 tenzij ik hem sneller geleverd wil, Betaal je €18 voor paar dagen eerder.
Valt nog goedkoper uit dan.

[ Voor 5% gewijzigd door rolandos582 op 28-08-2015 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casturan
rolandos582 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 07:42:
[...]
Ja ik schaf hem sowieso aan met mijn VISA in verband met aankoopverzekering/afleververzekering. Kun je nooit verkeerd mee gaan. Gaat natuurlijk wel om 700 euro :P
Dat was ook de reden waarom ik het met mijn credit card heb besteld. En ik zal hier even posten wanneer die binnen is ;)
[...]30
Hmm :Order Total €632.69 tenzij ik hem sneller geleverd wil, Betaal je €18 voor paar dagen eerder.
Ja inderdaad. Ik heb sneller + insured gedaan. €684,30 per stuk dus. Mijn Note 4 was duurder toen ik hem kocht in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painterceessies
[...]

Oh beter, UK is nog wel te doen. Nou moet ik wel toegeven dat ik nog nooit problemen heb gehad met elektronische apparatuur, maar eens moet de eerste keer zijn.

[...]

Is geen verkeerde deal.
Ik heb net nog even in het service menu van de note zitten kijken ivm band 20.
Je kan hem wel inschakelen,dan geeft die 4g aan,maar het nadeel is je kan niet bellen.
Op xda gaf iemand aan dat als volte ingeschakeld gaat worden door de providers dat die band dan gewoon wel compleet werkt,dus wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painterceessies
Ik heb vanmiddag voor de lol een sim van T mobile gekocht.
4g werkt nu binnen ook,
logisch omdat T mobile de 1800MHz band gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Nu online
Casturan schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 08:46:
[...]

Dat was ook de reden waarom ik het met mijn credit card heb besteld. En ik zal hier even posten wanneer die binnen is ;)

[...]

Ja inderdaad. Ik heb sneller + insured gedaan. €684,30 per stuk dus. Mijn Note 4 was duurder toen ik hem kocht in Nederland.
Ja precies, ik kocht mijn note 3 voor €625 tijdens release. Dus prijs is gelijk. Is er een voordeel van het insured versturen naast de aankoopverzekering?
painterceessies schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 08:47:
[...]

Is geen verkeerde deal.
Ik heb net nog even in het service menu van de note zitten kijken ivm band 20.
Je kan hem wel inschakelen,dan geeft die 4g aan,maar het nadeel is je kan niet bellen.
Op xda gaf iemand aan dat als volte ingeschakeld gaat worden door de providers dat die band dan gewoon wel compleet werkt,dus wie weet.
Hmm, hoe zit het nu precies dan? Je kunt 4G wel inschakelen maar niet bellen? Wat gebruik je normaal dan 3G? Ik bedoel ik heb landelijke 4g dekking dus wil hem ook gebruiken. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painterceessies
rolandos582 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:21:
[...]

Ja precies, ik kocht mijn note 3 voor €625 tijdens release. Dus prijs is gelijk. Is er een voordeel van het insured versturen naast de aankoopverzekering?

[...]

Hmm, hoe zit het nu precies dan? Je kunt 4G wel inschakelen maar niet bellen? Wat gebruik je normaal dan 3G? Ik bedoel ik heb landelijke 4g dekking dus wil hem ook gebruiken. 8)7
Goedemiddag,het topic dekking gaat weer verder :)
Gekkigheid.
In het service menu*#2263# kan je banden handmatig aanzetten.
Als je 20 aanzet geeft die in je bovenscherm 4g aan,maar de balkjes blijven leeg.
Als je dan wilt bellen,dan doet die niets.
Ik heb het nu op automatisch gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casturan
rolandos582 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:21:Is er een voordeel van het insured versturen naast de aankoopverzekering?
Waarschijnlijk niet, maar het geeft een 'veiliger gevoel' dat ze goed omgaan met mijn pakketje :9
En het is weer een extra laag zekerheid, dat heb ik er wel voor over bij zulke bedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Nu online
Casturan schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 18:21:
[...]

Waarschijnlijk niet, maar het geeft een 'veiliger gevoel' dat ze goed omgaan met mijn pakketje :9
En het is weer een extra laag zekerheid, dat heb ik er wel voor over bij zulke bedragen.
Hmm ja dat is natuurlijk wel zo. Voornamelijk omdat het uit het buitenland moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Heeft iemand een idee wat de inklaringskosten ongeveer zullen zijn bij het importeren van een Note 5 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midy922
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-05 16:19
Mocht je je pen er verkeerd om ingestopt hebben, hier is een makkelijke fix. Alleen niet er uit rukken 8)7
https://youtu.be/oEUaeGYhTlk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Ruffzz schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 08:45:
Heeft iemand een idee wat de inklaringskosten ongeveer zullen zijn bij het importeren van een Note 5 ?
Ongeveer 150-250 euro ? Die prijzen heb ik wel eens langs zien komen op Ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casturan
Ruffzz schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 08:45:
Volgens mij niets via eglobal. Ik zal het wel laten weten wanneer ik het binnen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Nu online
Casturan schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 15:16:
[...]

Volgens mij niets via eglobal. Ik zal het wel laten weten wanneer ik het binnen heb :)
Wanneer verwacht je ze binnen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:09

BPP

[...]

[...]

Hoe kom jij op 630? Ik kom uit op 660.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Nu online
BPP schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 17:52:
[...]

Hoe kom jij op 630? Ik kom uit op 660.
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2lj56cx.png

Op de pagina zelf lijkt het inderdaad 662 ofzo, als ik hem vervolgens in mijn winkelmandje knal, komt hij er voor 632 te staan. :) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

[...]

Deze link van jou had ik gepakt. Staat die voor 695 op en in het mandje wordt die 660.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Nu online
BPP schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 18:05:
[...]

Deze link van jou had ik gepakt. Staat die voor 695 op en in het mandje wordt die 660.
Ohh ze hebben de prijs verhoogd. Blijkbaar loopt hij erg goed 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casturan
rolandos582 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 16:23:
[...]

Wanneer verwacht je ze binnen? ;)
Volgende week. Status is nu 'Packing & Delivering soon' sinds gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

painterceessies schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:26:
[...]

Welke versie heb jij eigenlijk? Sinds jij hem van eBay hebt gehaald. Uit Singapore lees ik, maar ook een i versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casturan
Eindelijk verzonden. Blijkbaar werken ze niet in het weekend bij eGlobal. :(

Edit: Verwachte leverdatum is aanstaande woensdag.

[ Voor 26% gewijzigd door Casturan op 31-08-2015 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painterceessies
BPP schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 07:41:
[...]

Welke versie heb jij eigenlijk? Sinds jij hem van eBay hebt gehaald. Uit Singapore lees ik, maar ook een i versie?
Precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painterceessies
Casturan schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 12:40:
Eindelijk verzonden. Blijkbaar werken ze niet in het weekend bij eGlobal. :(

Edit: Verwachte leverdatum is aanstaande woensdag.
Goed man _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 693902

Hello,
Toen dat de Note 4 jaartje terug uit ging komen wou ik toen mijn Iphone 5 inruilen, want de functies van de S-pen sprak mij enorm aan, maar toen dat de levering telkens wordt uitgesteld had ik dan toch maar een Iphone 6 gekocht die toen op voorraad was in de winkel! en nu is de Note 5 er, het ziet er fantastisch uit, maar helaas niet verkrijgbaar in Nederland of Belgie, aangezien dat de iphone 5 van mijn vrouw niet meer optimaal werkt, heb ik toch besloten om toch een note 5 aan te schaffen! juist eentje gekocht via vrienden in Hong kong en krijg hem eind van de week!
ik heb eigelijk altijd met iphones gewerkt en de computers thuis zijn ook van apple, het was gemakkelijk langs ene kant omdat je alles kan synchroniseren met elkaar, dus nu met de note 5 zal het niet meer gaan en ben ook heel nieuwsgierig of de android mij wel zal bevallen!
Ik vraag me af of ik nieuwe software of google play moet installeren voor europees gebruik, iemand ervaring mee of mij raad kan geven?

grts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casturan
De Note 5 komt standaard met Google Play en Google Play Services. Je hoeft zelf niets te installeren om het in EU te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik had ervoor een Meizu mx4 pro gekocht in china en moest google play wel opnieuw downloaden omdat de originele die in de toestel stond was alleen voor chinese apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand of er verschil op zit tussen de N9200 hongkong versie en de andere versies? Buiten dat N9200 versie dual sim heeft!
Eigelijk ook wel schandalig dat sommig nederlandse webshops de note 5 zo duur aanbieden als je bij eGlobal maar voor 650€ kan aankopen!
http://www.2call.nl/telef...note-5-n920i-import-black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny69
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-07-2022
rolandos582 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 18:10:
[...]

Ohh ze hebben de prijs verhoogd. Blijkbaar loopt hij erg goed 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door ronny69 op 01-09-2015 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny69
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-07-2022
Casturan schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 15:16:
[...]

Ben ook eens benieuwd of er invoertaksen bijkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Nu online
ronny69 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 20:02:
[...]

Ben ook eens benieuwd of er invoertaksen bijkomen?
Gaan we morgen wel achterkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casturan
Ik hoop van niet uiteraard |:( Bij mijn Moto 360 hoefde ik niets extra te betalen (ook via eGlobal)

Pakje is nu in Duitsland

[ Voor 36% gewijzigd door Casturan op 01-09-2015 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painterceessies
Ik kreeg vandaag de rekening van Fedex.
€159,46.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

painterceessies schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 22:19:
Ik kreeg vandaag de rekening van Fedex.
€159,46.
voor de note 5 van eGlobal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Nee. Hij had em van eBay. Casturan en ik verwachten morgen 2 stuks van eGlobal, via DHL.

[ Voor 15% gewijzigd door Chester op 02-09-2015 00:18 ]

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste

Let op:
Levertijden en Prijzen: [Samsung Galaxy Note 5] Levertijden & Prijzen