Dan nog maar even een eerste korte impressie van de Note 5 want daar is dit topic immers voor bedoeld
Wat een beest van een telefoon! Ik heb de S6 ook en deze is hardwarmatig nagenoeg gelijk, maar het grotere scherm is gewoonweg zo veel fijner werken (mij bekend van de Note4). De 4GB ram is dan nog een belangrijk verschil tov de S6. De telefoon vliegt overal doorheen, ondanks dat we hier nog steeds hebben over een volledig stock toestel, dus zonder (lichtgewicht) custom rom en kernel.
Look&feel...onovertroffen. Prachtig ontwerp...wat mij betreft momenteel by far de mooiste phone (smaken verschillen uiteraard). Tov de Note 4 is ie iets smaller en minder lang en de afgeronde randen aan de achterkant maken de phone erg prettig in de hand. Ook vind ik 'm niet slippery...maar ik ben dan al de S6 gewend, dus weet met het toestel om te gaan
Tja wat valt er verder nog te zeggen wat je niet in de vele online reviews kunt lezen...als je de middelen hebt en niet schroomt 'm uit Hong Kong te willen bestellen dan zou ik zeggen...ga er voor!
Nog heel kort over Eglobal...dat loopt werkelijk ongelofelijk smooth, ik kan niet anders zeggen. Binnen 3 dagen in huis (priority insured).
Ik ga verder pielen maar ben in ieder geval zeer happy en tevreden met deze aankoop