Prachtigdafmay schreef op zondag 20 september 2015 @ 12:03:
Hierbij een paar foto's van mijn Note 5 :
Foto's Note 5
Thanks...ja ben ook zeer in m'n sas met de N5Casturan schreef op zondag 20 september 2015 @ 19:43:
[...]
PrachtigEcht heel mooi de witte versie!
Btw na een aantal dagen en (uiteraard
Maar kan je dan niet beter de originele fast charging lader gebruiken en daar een verloopstukje opzetten? Deze zijn volgens mij bij de Blokker voor 2 euro te koopdafmay schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 20:46:
Thanks allenHet is volop genieten...
ps kom er zojuist achter dat de lader (uiteraard) een ander maatje heeft dan in ons stopcontact past...dus die heb ik apart moeten bestellen.
[ Voor 54% gewijzigd door fwawer op 21-09-2015 12:07 ]
Dat wordt lastig als je de fast charging lader niet hebt ontvangen...begrijp eerlijk gezegd niet wat je bedoeldfwawer schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:02:
Maar kan je dan niet beter de originele fast charging lader gebruiken en daar een verloopstukje opzetten? Deze zijn volgens mij bij de Blokker voor 2 euro te koop

Ps pas je quote nog even aan...
[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 21-09-2015 10:23 ]
Bij mij zat er een originele fast-charge stekker in de doos van de Note5, alleen dat was er een met UK stekker. Je kunt dan een UK->EU adapter nemen van een paar euro, en kun je gewoon gebruik maken van fast-charge.dafmay schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:09:
[...]
Dat wordt lastig als je de fast charging lader niet hebt ontvangen...begrijp eerlijk gezegd niet wat je bedoeld
Zo een ding dus (die kreeg ik er gratis bij van eglobal):

[ Voor 3% gewijzigd door Casturan op 21-09-2015 11:13 ]
Klopt...die zat dus inderdaad (toch) bij mijn pakket. Ik ga eens testen of deze goed fast-chargen doet...Casturan schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:12:
[...]
Bij mij zat er een originele fast-charge stekker in de doos van de Note5, alleen dat was er een met UK stekker. Je kunt dan een UK->EU adapter nemen van een paar euro, en kun je gewoon gebruik maken van fast-charge.
Zo een ding dus (die kreeg ik er gratis bij van eglobal):
[afbeelding]
Is nu 630 bij eGlobal. Als die richting kerst onder de 600 komt (wat in deze tempo best mogelijk is), dan denk ik dat ik mijzelf eens ga belonen met een nieuwe Note 5.
De prijzen fluctueren inderdaad behoorlijk rap op die website, dus in de smiezen houden is aan te raden. Ik heb zelf van de nette prijs van eur 609 gebruik kunnen maken (wit N9208). Prijzen daarvoor lagen stukje hoger, rond 640-670.BPP schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 22:06:
Is nu 630 bij eGlobal. Als die richting kerst onder de 600 komt (wat in deze tempo best mogelijk is), dan denk ik dat ik mijzelf eens ga belonen met een nieuwe Note 5.
Ik kan de Note 5 nog steeds van harte aanbevelen (zie ook mijn eerdere post met bevindingen). Het is een prachtig ontwerp (imo), ligt erg fijn in de hand, is supersnel en soepel (ja zelfs TW multitasking en scrollen), het scherm is geweldig mooi, en de batterijduur is uitstekend. Verder de welbekende voordelen zoals de uitstekende camera. Een heerlijk toestel!
Ps aan de huidige gebruikers...zet in Developer Menu eens de 'force GPU rendering' optie aan. Dit helpt aanzienlijk voor soepel scrollen.
600-630€ is gewoon een heel goede prijs voor dat toestel, moest ik iets zoeken in die prijscategorie dan wist ik het wel.dafmay schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:17:
[...]
De prijzen fluctueren inderdaad behoorlijk rap op die website, dus in de smiezen houden is aan te raden. Ik heb zelf van de nette prijs van eur 609 gebruik kunnen maken (wit N9208). Prijzen daarvoor lagen stukje hoger, rond 640-670.
Ik kan de Note 5 nog steeds van harte aanbevelen (zie ook mijn eerdere post met bevindingen). Het is een prachtig ontwerp (imo), ligt erg fijn in de hand, is supersnel en soepel (ja zelfs TW multitasking en scrollen), het scherm is geweldig mooi, en de batterijduur is uitstekend. Verder de welbekende voordelen zoals de uitstekende camera. Een heerlijk toestel!![]()
Ps aan de huidige gebruikers...zet in Developer Menu eens de 'force GPU rendering' optie aan. Dit helpt aanzienlijk voor soepel scrollen.
Dat is inderdaad een nette prijs. Ik denk niet dat hij onder de 600 gaat komen bij eglobal.
Ik merkte niet dat het niet-soepel was, maar ik zal het eens proberen, kijken of ik een verschil zie.dafmay schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:17:
[...]
Het scheelt in mijn ervaring best wel...maar zoals je zegt soepelheid van scrollen was al prima te noemen.Casturan schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:29:
Dat is inderdaad een nette prijs. Ik denk niet dat hij onder de 600 gaat komen bij eglobal.
[...]
Ik merkte niet dat het niet-soepel was, maar ik zal het eens proberen, kijken of ik een verschil zie.
Nu 620. Ik ben zeer benieuwd.Casturan schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:29:
[...]
Ik merkte niet dat het niet-soepel was, maar ik zal het eens proberen, kijken of ik een verschil zie.
[ Voor 7% gewijzigd door BPP op 24-09-2015 13:35 ]
ik wil best een rib opofferen en kijk regelmatig bij eglobal, maar ben ik de enige die op de Silver wacht?Casturan schreef op zondag 20 september 2015 @ 19:43:
[...]
PrachtigEcht heel mooi de witte versie!
heb alleen niet het idee dat die snel gaat komen....
Zou er graag één willen, maar dat die enkel in het engels te instaleren is stoort me een beetje.
Ook om die naderhand te verkopen, als je die nog niet eens in het nederlands kan zetten.
Moet ik dan toch een iPhone 6s plus of de s6 edge plus gaan kopen.(pffff).
Ook om die naderhand te verkopen, als je die nog niet eens in het nederlands kan zetten.
Maar wat ik dan weer niet begrijp is dat sommigen op MP beweren dat ze een Nederlands menu op de N920i hebben en de Phoneshop beweert ook dat hun Internationale versie N920i Nederlands ondersteund. Wat is nou waar?
Dit kreeg ik als antwoord van hun.
eGlobal Ce
eGlobal Central (eGlobaL Central (EU))
Sep 22, 22:46
Dear Customer ,
Thank you for your message.
With regard to your inquiry. Please be kindly informed, that Samsung Galaxy Note 5 N920I 4G LTE 32GB SIM FREE/ UNLOCKED - Black CODE: CMOBSAM00494 and Samsung Galaxy Note 5 Dual Sim N9208 4G LTE 32GB SIM FREE/ UNLOCKED have English language only.
And you could not install other languages on it.
Should you have any further inquiries, please feel free to contact us.
Best Regards,
eGlobal Central EU
eGlobal Ce
eGlobal Central (eGlobaL Central (EU))
Sep 22, 22:46
Dear Customer ,
Thank you for your message.
With regard to your inquiry. Please be kindly informed, that Samsung Galaxy Note 5 N920I 4G LTE 32GB SIM FREE/ UNLOCKED - Black CODE: CMOBSAM00494 and Samsung Galaxy Note 5 Dual Sim N9208 4G LTE 32GB SIM FREE/ UNLOCKED have English language only.
And you could not install other languages on it.
Should you have any further inquiries, please feel free to contact us.
Best Regards,
eGlobal Central EU
Vraag me af wat je argument nu is, dat de telefoon alleen engels is, of de doorverkoopwaarde. Als je zelf prima engels kan, lijkt er geen probleem. Heb jij een awesome foon. En dit is een business/tweakers foon, die verkoopt ook weer prima int engels.ronny69 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 18:24:
Zou er graag één willen, maar dat die enkel in het engels te instaleren is stoort me een beetje.
no comment
als ik naar de screenshots van ( Verwijderd in "[Samsung Galaxy Note 5] Ervaringen en Discussie" ) kijk, dan is hij wel naar NL te krijgen, heb alleen geen idee hoeveel werk dat is geweest...ronny69 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 18:24:
Het zit misschien gewoon tussen mijn oren? Heb gewoon het gevoel dat als het in het nederlands is toch iets lekkerder aanvoelt.Ook als je een faktuur van hier in de buurt kan voorleggen, makkelijker verkoopt.Martinus schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:30:
[...]
Vraag me af wat je argument nu is, dat de telefoon alleen engels is, of de doorverkoopwaarde. Als je zelf prima engels kan, lijkt er geen probleem. Heb jij een awesome foon. En dit is een business/tweakers foon, die verkoopt ook weer prima int engels.
ik begrijp je wel hoor.ronny69 schreef op zondag 27 september 2015 @ 12:08:
[...]
Het zit misschien gewoon tussen mijn oren? Heb gewoon het gevoel dat als het in het nederlands is toch iets lekkerder aanvoelt.Ook als je een faktuur van hier in de buurt kan voorleggen, makkelijker verkoopt.
En je zit eventueel ook met garantie .. en de banden (4g) .. en in het engels...
Als het telefoon was van 100-200 euro was.. oké...
Maar het is wel even 600 euro.
Ik ga misschien voor de nieuwe huawei kijken.
De mono sim is toch alle 4 g banden.Aggressor schreef op zondag 27 september 2015 @ 12:50:
[...]
ik begrijp je wel hoor.
En je zit eventueel ook met garantie .. en de banden (4g) .. en in het engels...
Als het telefoon was van 100-200 euro was.. oké...
Maar het is wel even 600 euro.
Ik ga misschien voor de nieuwe huawei kijken.
no comment
volgens mij heb je verschillende 800mhz banden, zoals b20 ? enz enz
en die zit er volgens mij niet op ... (wat ik hier lees)
en die zit er volgens mij niet op ... (wat ik hier lees)
Ik vermoed dat het de app MoreLocale 2 is die dit beschikbaar maakt (geen root nodig).EJSEJS schreef op zondag 27 september 2015 @ 10:05:
[...]
als ik naar de screenshots van ( Verwijderd in "[Samsung Galaxy Note 5] Ervaringen en Discussie" ) kijk, dan is hij wel naar NL te krijgen, heb alleen geen idee hoeveel werk dat is geweest...
Misschien dat iemand van de huidige Note 5 gebruikers deze uit de Playstore kan vissen ( het gaat om deze MoreLocale 2 )
en dan eens uit kan proberen of daar nl-NL tussen komt. Zo heeft het eerder op imports voor mij wel gewerkt (Nexus One, Nexus 4).
Op eerdere Samsungs, heb ik dit ook eens aan moeten passen na het flashen van internationale (stock) roms (S3/S4, Note 3/4) maar dat kan met het veranderen van de CSC code van Samsung (maar is tegenwoordig een erg omslachtig proces, met root)
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Deze app werkt in ieder geval prima op mijn Note 5. Nederlandse taal kun je in de app opzoeken en toevoegen waarna ook de taal van de telefoon is aangepast naar NL.
Google Play: Locale More - Language Setting
Ps deze app heeft wel root nodig.
MoreLocale 2 kan zonder root worden gebruikt, maar je moet wel mbv een ADB commando de NL taal instellen. Voor de gemiddelde gebruiker is dat niet handig.
Google Play: Locale More - Language Setting
Ps deze app heeft wel root nodig.
MoreLocale 2 kan zonder root worden gebruikt, maar je moet wel mbv een ADB commando de NL taal instellen. Voor de gemiddelde gebruiker is dat niet handig.
[ Voor 26% gewijzigd door dafmay op 28-09-2015 13:14 ]
Voor diegenen onder ons die een N9208 hebben aangeschaft zoals ik...er is nu eindelijk root beschikbaar via een custom kernel.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=3183877
Naar aanleiding van de goede ervaringen hier met eGlobal nu toch ook maar overstag gegaan voor de Note 5!
€620 voor de 32GB zwarte 920i variant gekozen. Totaal €640 kwijt voor de telefoon met priority shipping. Ben benieuwd! Dank voor de bruikbare info qua verkoopkanaal, het was/is voor wat ik heb terug kunnen vinden echt de meest aantrekkelijke optie.
€620 voor de 32GB zwarte 920i variant gekozen. Totaal €640 kwijt voor de telefoon met priority shipping. Ben benieuwd! Dank voor de bruikbare info qua verkoopkanaal, het was/is voor wat ik heb terug kunnen vinden echt de meest aantrekkelijke optie.
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Ik heb hem zojuist ook aangeschaft bij eglobal. Ben benieuwd! Hopelijk snel binnen
Wat hebben jullie eigenlijk voor hoesjes/screen protectors besteld? Het aanbod degelijke cases/protectors is namelijk nog niet heel groot
Uiteraard geen, zonde van het mooie design
True that, maar ook geen protectors? Jij hebt lef..... Zat te kijken naar de clear case (alleen de achterkant) van Samsung... Misschien kan ik via het werk iets regelen
Ik laat mijn telefoon zelden vallen, dus ik wil de risico best nemen. Ik vind hoesjes of cases gewoon afschuwelijk, dus heb ze ook nooit gebruikt.
Ik probeer hem eerst wel in een pouch, ben alleen bang dat hij zo glad is. Kan ik hem bij eglobal verwachten na 3 werkdagen? Lees veel gemengde reacties op internet (wel overwegend positief)
Als je priority shipping hebt gekozen, dan waarschijnlijk wel. Anders zal het iets langer duren.
En de gladheid valt wel mee vind ik, nog niet uit mijn hand gegleden iig.
En de gladheid valt wel mee vind ik, nog niet uit mijn hand gegleden iig.
Ik gebruik ook nooit hoesjes/protectors, en heb al aardig wat smartphones gehad. Met m'n iPhone 6 Plus heb ik een tijdje een sleeve geprobeerd te gebruiken, maar het was erg onhandig. Ik reserver gewoon altijd een broekzak voor m'n telefoonMilan57 schreef op maandag 28 september 2015 @ 23:43:
True that, maar ook geen protectors? Jij hebt lef..... Zat te kijken naar de clear case (alleen de achterkant) van Samsung... Misschien kan ik via het werk iets regelen

[ Voor 6% gewijzigd door Chester op 29-09-2015 00:07 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Priority + insurance, die 30e mag er dan ook nog wel bij. Het is ook wel een prachtig toestel. Heeft er iemand eigenlijk al iets aan de software gedaan (root, custom kernel etc?). Wil namelijk graag de dpi op 480 maar wil samsung pay niet direct verliezen
Ik heb geen root, die behoefte heb ik al een lange tijd niet meer. DPI kun je ook veranderen via ADB, zonder root (dat kon bij de Note 4 tenminste, zie http://forum.xda-develope...nt-to-modify-dpi-t2960644 ). Alleen geen idee of dat ook werkt bij de Note5.
Jaa en nee, alle 3rd party apps werkte mee en schaalde mooi. Bij alle touchwiz apps ontstaan er gewoon zwarte balken.. Ik wacht af, hopelijk wordt het vannacht bij eglobal verwerkt en hoef ik geen kopie ed op te sturen (betaald met paypal)
Korte feedback na 2 dagen. Ik heb 3x een spontane reboot gehad met deze kernel. In het XDA draadje wordt er ook meer melding van gemaakt. Er zit duidelijk nog iets niet helemaal goed en ik ben dus in de tussentijd terug naar stock. De Note 5 loopt eigenlijk meer dan uitstekend op stock, dus waarom eigenlijk root (voor mij : adblock, titanium backup, aanpassen en verwijderen systeem bestanden).dafmay schreef op maandag 28 september 2015 @ 19:10:
Voor diegenen onder ons die een N9208 hebben aangeschaft zoals ik...er is nu eindelijk root beschikbaar via een custom kernel.
Enfin...wilde dit even melden voordat anderen ook aan de slag gaan
Verwijderd
Guys,
Ik heb ook besloten om bij eglobal een note 5 te bestellen.
Ik ben alleen in de war over de prijzen. Waarom is er een verschilf van 76 euros tussen n9200 en n9208?
Is het alleen omdat de tweede alleen in het Engles is, of heeft het ook te maken met het feit (of misverstand) dat n9208 niet met 4G zou werken?
Ik sta op het punt om de n9208 te bestellen maar ik word nogal zenewachting van de grote prijsverschil. Ik blijf denken "waarom ben je zo goedkoop? wat is er mis met jou??"
Ik heb ook besloten om bij eglobal een note 5 te bestellen.
Ik ben alleen in de war over de prijzen. Waarom is er een verschilf van 76 euros tussen n9200 en n9208?
Is het alleen omdat de tweede alleen in het Engles is, of heeft het ook te maken met het feit (of misverstand) dat n9208 niet met 4G zou werken?
Ik sta op het punt om de n9208 te bestellen maar ik word nogal zenewachting van de grote prijsverschil. Ik blijf denken "waarom ben je zo goedkoop? wat is er mis met jou??"
ja ik snap er ook niks meer van ...
welke hebben jullie allemaal besteld? en hebben jullie wel 4g welke provider enz?
welke hebben jullie allemaal besteld? en hebben jullie wel 4g welke provider enz?
Ik denk dat het gros hier gaat/is gegaan/wil gaan voor de SM-N920I (international, enkele SIM).Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:41:
Het enige verschil dat ik tussen de N9200 en de N9208 kan vinden is inderdaad de beschikbaarheid van netwerken en datalinks. Of dat een reden is, aangezien de rest identiek is, om een prijsverschil van 70 euro te hebben vraag ik mij af. Daarnaast kan het ook gewoon beschikbaarheid van de telefoon zijn die dat triggered. Zo zie je dat ook in de verschillende (kleur)modellen vaak.
SM-N9200:
Cellular Networks:
GSM850, GSM900, GSM1800, GSM1900, UMTS850 (B5), UMTS900 (B8), UMTS1900 (B2), UMTS2100 (B1), LTE2100 (B1), LTE700 (B17), TD-SCDMA2000, LTE850 (B5), TD-SCDMA1900, LTE1700/2100 (B4), LTE1800 (B3), LTE2600 (B7), LTE1900 (B2), LTE900 (B8), LTE1900 (B25), LTE700 (B12), LTE800 (B26), TD-LTE2600 (B38), LTE800 (B19), TD-LTE2500 (B41), TD-LTE2300 (B40), TD-LTE1900 (B39), LTE700 (B28), LTE2300 (B30)
Cellular Data Links:
GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA, HSUPA, HSPA+, TD-SCDMA, TD-HSDPA, LTE, LTE-A
SM-N9208:
Cellular Networks:
GSM850, GSM900, GSM1800, GSM1900, UMTS850 (B5), UMTS900 (B8), UMTS1900 (B2), UMTS2100 (B1), LTE2100 (B1), LTE700 (B17), LTE850 (B5), LTE1700/2100 (B4), LTE1800 (B3), LTE2600 (B7), LTE1900 (B2), LTE1900 (B25), LTE700 (B12), LTE800 (B26), TD-LTE2600 (B38), TD-LTE2500 (B41), TD-LTE2300 (B40), TD-LTE1900 (B39), LTE700 (B28)
Cellular Data Links:
GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA, HSUPA, HSPA+, LTE, LTE-A
[ Voor 7% gewijzigd door martincm op 29-09-2015 15:27 ]
Ik heb de N9208 en heb eur 609 betaald. Het is een duosim versie en op mijn T-mobile netwerk heb ik gewoon 4G. De telefoon is perfect, ik heb geen enkele klacht.
Afhandeling van Eglobal was uitstekend en supersnel. Ik heb wel gekozen voor priority insured shipping a eur 30,--. Ik had het toestel binnen 3 dagen in huis. Het toestel was uitstekend verpakt...zeer veel bubbeltjeswarp om beschadigingen gedurende transport te voorkomen. Ook heb ik geen btw of invoerrechten hoeven te betalen. Het laatste overigens zou voor binnen Europa sowieso niet worden berekend voor telefoons. De telefoons worden verzonden vanuit UK.
Waarom er zo'n prijsverschil zit tussen de duosim en andere single-sim versie...dat weet ik niet. Misschien heeft het iets te maken met waar de telefoon vandaar komt en omrekenkoers.
Indien twijfel om via Eglobal de Note 5 aan te schaffen...ik kan die twijfel wegnemen (samen met een aantal anderen in dit draadje).
Afhandeling van Eglobal was uitstekend en supersnel. Ik heb wel gekozen voor priority insured shipping a eur 30,--. Ik had het toestel binnen 3 dagen in huis. Het toestel was uitstekend verpakt...zeer veel bubbeltjeswarp om beschadigingen gedurende transport te voorkomen. Ook heb ik geen btw of invoerrechten hoeven te betalen. Het laatste overigens zou voor binnen Europa sowieso niet worden berekend voor telefoons. De telefoons worden verzonden vanuit UK.
Waarom er zo'n prijsverschil zit tussen de duosim en andere single-sim versie...dat weet ik niet. Misschien heeft het iets te maken met waar de telefoon vandaar komt en omrekenkoers.
Indien twijfel om via Eglobal de Note 5 aan te schaffen...ik kan die twijfel wegnemen (samen met een aantal anderen in dit draadje).
Een verzoek aan andere N9208 bezitters....zouden jullie willen nakijken en doorgeven wat de CSC en Country van jullie toestel is. Dat kan eenvoudig met deze app :
Google Play: Phone INFO ★Samsung★
Alvast veel dank voor de moeite en info!
Google Play: Phone INFO ★Samsung★
Alvast veel dank voor de moeite en info!
Ik heb hem gisteravond om 19:00 besteld bij Eglobal en betaald met paypal. Hij staat echter nog steeds op processing.. Hoop dat hij toch vandaag of morgen zonder issues worst verzonden (priority+insurance). Ben ook benieuwd naar de CSC van de N920i, iemand die deze heeft?
Ik denk dat het hier ging om het relatief grote verschil tussen de 9200 en 9208, en die zijn beide Duo Sim. Dat lijkt me ook een beetje onverklaarbaar, maar daarentegen als jij bevestigd dat de duo 9208 prima werkend is, dan is dat ook uit de wereld denk ik.dafmay schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:34:
Ben zelf voor de enkele sim gegaan 920i
Ik gebruik op alle Notes vanaf de Note 3 de originele Flip Cover van Samsung. Dat was de Flip Cover voor de 3, de S-View voor de 4 en later de LED Flip Wallet. Werkt top hoor. Toen even terug gegaan naar een 'regular' size phone, en dat is dan wel ff wennen. Dus denk dat het voor de 5 deze Flip S-View Cover Crystal Black wordt.Milan57 schreef op maandag 28 september 2015 @ 23:43:
[ Voor 36% gewijzigd door martincm op 29-09-2015 17:19 ]
Prijzen schommelen waarschijnlijk door vraag en aanbod. En waarom ze zo 'goedkoop' zijn: iets met belasting enzo.Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:41:
Ik heb een N920i, ik heb 4G, T-Mobile. Ik haal gewoon 100 mbit download in Eindhoven.Aggressor schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:15:
CSC is XSP, CSC Country is Singapore, en Country of Origin: Made in Vietnam.Milan57 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:43:
Ben ook benieuwd naar de CSC van de N920i, iemand die deze heeft?
Zijn de handleiding, doos etc wel in het engels? Aangezien ik dacht dat de i stond voor international?Casturan schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 19:07:
CSC is XSP, CSC Country is Singapore, en Country of Origin: Made in Vietnam.
Hoelang duurde het bij julie btw voordat de bestelling van "processing" naar verstuurd ging?
Alles is in het Engels ja. Uhh geen idee, een dag (of twee?).
Ik las zojuist op XDA developers dat de Nieuw Zeeland 5.1.1 N920i ook standaard Nederlands ondersteund. Die staat dus aan de download op Sammobile.
PDA N920IDVU1AOH2
CSC N920ITNZ1AOH2
PDA N920IDVU1AOH2
CSC N920ITNZ1AOH2
Verwijderd
Zoek een telefoon ter vervanging van mijn Nexus 5. De Note 5 via eGlobal is zeker een optie. Jammer dat ze maar 1 jaar garantie bieden op telefoons.
Heb je daar een linkje van, ik kan het namelijk nergens vinden, alvast bedankt...Milan57 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 22:24:
Ik las zojuist op XDA developers dat de Nieuw Zeeland 5.1.1 N920i ook standaard Nederlands ondersteund.
Verwijderd
Bedankt voor de reacties jongens.martincm schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 17:11:
[...]
Ben zelf voor de enkele sim gegaan 920i
Waarom zou je -in gods naam- voor enkel sim kiezen terwijl er dual sim beschikbaar is?
En het is nog eens goedkoper!!
Verwijderd
Die ondersteunt de 800mhz freq niet die Vodafone en KPN hoofdzakelijk gebruiken voor hun 4G.Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2015 @ 00:38:
[...]
Bedankt voor de reacties jongens.
Waarom zou je -in gods naam- voor enkel sim kiezen terwijl er dual sim beschikbaar is?
Ben zelf ook nog in afwachting van mij duel sim (via Eglobal).
Maar KPN heeft toch ook 4G op 2600 Mhz?
"Operators in Netherlands LTE Network Frequency
KPN 800, 1800, 2600
T-Mobile 1800
Vodaphone 800, 1800
UPC/Ziggo 2600"
KPN 800, 1800, 2600
T-Mobile 1800
Vodaphone 800, 1800
UPC/Ziggo 2600"
Verwijderd
800 landelijk. 1800 voornamelijk ter ondersteuning van de 1800 in de randstad. En de 2600 volgens mij alleen als het druk is. Maar dat laatste weet ik niet zeker.jeffoe schreef op woensdag 30 september 2015 @ 10:07:
Ben zelf ook nog in afwachting van mij duel sim (via Eglobal).
KPN 800, 1800, 2600
T-Mobile 1800
Vodaphone 800, 1800
UPC/Ziggo 2600"
oh bedankt voor de informatie. Nou laten we hopen dat hij gaat werken
1. De beschikbare en gebruikte cellular bandenVerwijderd schreef op woensdag 30 september 2015 @ 00:38:
[...]
Bedankt voor de reacties jongens.
2. Ik heb maar 1 SIM, ga nooit dual gebruiken
3. Als de 5 beschikbaar gaat worden in Europa, volgend jaar denk ik, gaat dit op zeker nooit de dual sim variant worden. Toekomstige firmwares, Europese dan, zullen te flashen zijn op de 920 international modellen en niet op de 920x aziatische. (Dit is een aanname, gebasseerd op Samsung modellen uit het verleden)
4. Volgens mij is de 9200 of de 9208 niet in Black (alleen White en Gold) beschikbaar bij eGlobal ?!
[ Voor 6% gewijzigd door martincm op 30-09-2015 11:36 ]
Misschien geld dit ook voor de andere Note 5 wachtende, als je besteld heb bij Eglobal en je status staat nog op : Processing heb ik slecht nieuws.
Net bericht gehad van Eglobal, mijn telefoon zal pas vrijdag verstuurd worden.
Zijn wat feest dagen nu (National Day onder andere in Hong kong ) waardoor het warehouse dicht is. Moet dus nog even wachten helaas.
Zijn wat feest dagen nu (National Day onder andere in Hong kong ) waardoor het warehouse dicht is. Moet dus nog even wachten helaas.
Ai...dat komt dan ff lullig uit, maar goed nog een paar daagjes geduldjeffoe schreef op woensdag 30 september 2015 @ 12:45:
Misschien geld dit ook voor de andere Note 5 wachtende, als je besteld heb bij Eglobal en je status staat nog op : Processing heb ik slecht nieuws.
Ik kreeg helaas net hetzelfde bericht. Volgens de klantenservice moet hij halverwege volgende week aankomen.
jeffoe schreef op woensdag 30 september 2015 @ 12:45:
Verwijderd
Ik denk dat ik toch voor de dual ga.martincm schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:32:
[...]
1. De beschikbare en gebruikte cellular banden
2. Ik heb maar 1 SIM, ga nooit dual gebruiken
3. Als de 5 beschikbaar gaat worden in Europa, volgend jaar denk ik, gaat dit op zeker nooit de dual sim variant worden. Toekomstige firmwares, Europese dan, zullen te flashen zijn op de 920 international modellen en niet op de 920x aziatische. (Dit is een aanname, gebasseerd op Samsung modellen uit het verleden)
4. Volgens mij is de 9200 of de 9208 niet in Black (alleen White en Gold) beschikbaar bij eGlobal ?!
1. Ik doe nooit veel met buiten huis inernetten behalve appen etc. 4G is niet een must.
2. Ik gebruik 2 gsms. Werk en prive. Dus straks heb ik 2 in 1.
3. Zal het geen officiele updates krijgen? Of zullen er geen custom roms voor gmaakt worden? Wat bedoel je?
4. Ik wil een witte!
Geen idee of je er last van krijgt, maar als ze straks EU andere updates gaan geven, dan zul je ze niet ontvangen, en kunt ze dan ook niet zomaar flashen. Ik denk niet dat het zoveel gaat uitmaken iig.Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2015 @ 20:07:
[...]
3. Zal het geen officiele updates krijgen? Of zullen er geen custom roms voor gmaakt worden? Wat bedoel je?
Verwijderd
Ik dacht dat de toestellen uit HK kwamen?dafmay schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:34:
Ik heb de N9208 en heb eur 609 betaald. Het is een duosim versie en op mijn T-mobile netwerk heb ik gewoon 4G. De telefoon is perfect, ik heb geen enkele klacht.
Ze komen inderdaad uit HK, tenminste de mijne wel.
Ze hebben een UK service center voor eventuele garantie claims, dan hoef je niet naar HK te sturen maar naar UK (gaat wat makkelijker).
Ze hebben een UK service center voor eventuele garantie claims, dan hoef je niet naar HK te sturen maar naar UK (gaat wat makkelijker).
Dat is inderdaad correct. Wat ik verder nog heb begrepen is dat alle verzendingen vanuit UK worden gedaan en vandaar dat wij in NL geen invoerrechten of BTW erbovenop krijgen. Ik weet dit echter niet 100% zeker, maar zo is het in ieder geval in mijn geval verlopen.Casturan schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:20:
Ze komen inderdaad uit HK, tenminste de mijne wel.
Weet je het zeker dat het uit de UK komt? Kijk eens bij je track & trace. Zou toch echt uit HK moeten komen. De reden dat je geen invoerrechten/btw betaald is omdat ze op de factuur een ander bedrag zetten.
Hmm ik dacht dat mijn Note 5 wel uit UK was verzonden, maar wellicht verschilt het per toestel (type) ? Ik heb mijn toestel al een tijdje en track&trace heeft verder geen info over deze zending.Casturan schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 12:37:
Weet je het zeker dat het uit de UK komt? Kijk eens bij je track & trace. Zou toch echt uit HK moeten komen. De reden dat je geen invoerrechten/btw betaald is omdat ze op de factuur een ander bedrag zetten.
Inderdaad. Je zou bij een europese release de europese firmware kunnen flashen in de international versie. Updates ga je natuurlijk wel krijgen zoals ze in de release cyclus krijgen, echter dus wel degene specifiek voor de 9200 of 08. Na het flashen van de standaard europese firmware van Samsung zou je dus mee gaan lopen in de europese update cyclus.Casturan schreef op woensdag 30 september 2015 @ 23:02:
[...]
Geen idee of je er last van krijgt, maar als ze straks EU andere updates gaan geven, dan zul je ze niet ontvangen, en kunt ze dan ook niet zomaar flashen. Ik denk niet dat het zoveel gaat uitmaken iig.
Maar goed eerst maar eens bevestigd krijgen of die n5 uberhaupt europa bereikt in een europese versie, en zo ja wanneer. Ik ben in afwachting van de 920i in ieder geval.
Iemand die toevallig al mijn NZ firmware voor de N920i heeft geflashed en kan bevestigen of hierin de standaard Nederlandse taal aanwezig is? Indien het downloaden van sammobile te lang duurt kan ik hem wel uploaden.
[ Voor 28% gewijzigd door Milan57 op 01-10-2015 23:06 ]
Mijn Note 5 is zojuist verstuurd via Eglobal Hong Kong. Estamated time of arrival is Maandag in de namiddag! Moet zeggen dat daar veel nederlandse webshops nog wat van kunnen leren.
Ben jaloersMilan57 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 17:03:
Mijn Note 5 is zojuist verstuurd via Eglobal Hong Kong. Estamated time of arrival is Maandag in de namiddag! Moet zeggen dat daar veel nederlandse webshops nog wat van kunnen leren.
Heb je dan 30 euro extra voor betaald om hem binnen 2 tot 5 dagen te krijgen. Eglobal beroept zich hier op "werkdagen" dus zaterdag & zondag vallen af maar ook de feestdagen van vorige week.... (zit misschien wel wat van waarheid in maar wil me telefoon
Oehh shit dat is zuur, ik heb hem wel afgelopen maandag al besteld..
Ook heb ik gekozen voor priority +insurance voor 25e geloof ik. De status van het pakketje wordt op het moment druk bijgewerkt door DHL en ik vermoed dat hij vannacht ergens naar europa (Duitsland of Brussel) vliegt.
ps. Iemand die een wireless charging pad gebruikt met zijn Note 5? Overweeg om er een aan te schaffen
Ook heb ik gekozen voor priority +insurance voor 25e geloof ik. De status van het pakketje wordt op het moment druk bijgewerkt door DHL en ik vermoed dat hij vannacht ergens naar europa (Duitsland of Brussel) vliegt.
ps. Iemand die een wireless charging pad gebruikt met zijn Note 5? Overweeg om er een aan te schaffen
Ik heb 'm net besteld bij Bol.com...daar is de fast wireless charger op voorraad (zowel wit als zwart, eur 49). Morgen in huis.Milan57 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 22:03:
http://www.bol.com/nl/p/s...s-zwart/9200000046903572/
[ Voor 14% gewijzigd door dafmay op 02-10-2015 22:59 ]
Ben daar ook heel benieuwd na, voor als ik straks een N920I ga bestellen.Milan57 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 23:05:
Iemand die toevallig al mijn NZ firmware voor de N920i heeft geflashed en kan bevestigen of hierin de standaard Nederlandse taal aanwezig is?
Het is voor mij alleen nog even wachten tot de juiste kleur en opslag variant beschikbaar komt...
http://www.aliexpress.com...7_4_48_71_72_73_74_75,0_0dafmay schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 22:36:
[...]
Ik heb 'm net besteld bij Bol.com...daar is de fast wireless charger op voorraad (zowel wit als zwart, eur 49). Morgen in huis.
http://www.bol.com/nl/p/s...s-zwart/9200000046903572/
Oke dandafmay schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 10:38:
[...]
Dat is niet de nieuwe FAST wireless charger.

http://www.aliexpress.com...7_4_48_71_72_73_74_75,0_0
Aha...goed zo, dat lijkt er meer op

De nieuwe fast wireless charger voor mijn Note 5 is binnen.
Uiteraard meteen de proef op de som genomen. Van 5% tot 100% in 1u45m. Dat is zeer netjes, zeker tov wired fast charging a 1u20min.
Verder nog een voordeel tov de standaard (non-fast) wireless charger is dat de telefoon op de nieuwe fast wireless charger tenminste op z'n plek blijft liggen en er niet van afglijdt
De bovenkant is namelijk mooi stroef gemaakt deze keer en de telefoon ligt daarom zeer stevig en volledig zonder beweging op de charger.
http://phandroid.com/2015...less-charging-comparison/
Uiteraard meteen de proef op de som genomen. Van 5% tot 100% in 1u45m. Dat is zeer netjes, zeker tov wired fast charging a 1u20min.
Verder nog een voordeel tov de standaard (non-fast) wireless charger is dat de telefoon op de nieuwe fast wireless charger tenminste op z'n plek blijft liggen en er niet van afglijdt
[ Voor 58% gewijzigd door dafmay op 03-10-2015 19:05 ]
Dat klinkt goed! Ik ben even marktplaats in de gaten aan het houden omdat veel personen hem bij een pre order hebben gekregen maar niet gaan gebruiken. Mocht dit niet lukken dan maar gewoon bestellen.dafmay schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 17:51:
De nieuwe fast wireless charger voor mijn Note 5 is binnen.
Verder nog een voordeel tov de standaard (non-fast) wireless charger is dat de telefoon op de nieuwe fast wireless charger tenminste op z'n plek blijft liggen en er niet van afglijdtDe bovenkant is namelijk mooi stroef gemaakt deze keer en de telefoon ligt daarom zeer stevig en volledig zonder beweging op de charger.
Lees net dat gebruikers van Samsung pay in de US hem gratis krijgen voor het testen

Krijg hier spontaan rillingen over me hele lijf vandafmay schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:03:
Ik zeg...lock m up and throw away the key!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
YouTube: Samsung Galaxy Note 5 Hammer & Knife Test!

Wel, heb mijn S6 Edge te koop staan, nu nog een keuze maken of ik voor de Note 5 of de S6 Edge plus moet gaan. Bevalt de Noten nog wat?
Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15
Hey Tammesp. Ik had hetzelfde...alsof je naar een of andere real-life moord zit te kijken (nou ja...bijna dan)Tammesp schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:31:
[...]
Krijg hier spontaan rillingen over me hele lijf van![]()
![]()
![]()
Wel, heb mijn S6 Edge te koop staan, nu nog een keuze maken of ik voor de Note 5 of de S6 Edge plus moet gaan. Bevalt de Noten nog wat?

Ja de Note 5 bevalt super-geweldig. Je weet hoe hard het is gegaan bij mij de afgelopen tijd met veel verschillende toestellen en ik kan eerlijk zijn...de Note 5 is een blijvertje!
Krijg je hier dan ook updates als je hem daar koopt (eglobal)????
Ben er nog altijd niet uit welke?
Of de note 5, via global dan. Of de s6 edge plus, of de iPhone 6s plus
[ Voor 45% gewijzigd door ronny69 op 04-10-2015 17:26 ]
Wat is voor jullie dan DE reden om een Note 5 uit het buitenland te bestellen en niet een Edge+ haalt gewoon hier in de winkel om de hoek 
Het pennetje of het rechte scherm of?...
En als het toestel niet goed is moet je het dan terug sturen naar het buitenland of kan je terecht hier bij Samsung? Daarnaast zit er maar 1 jaar garantie op?
En als het toestel niet goed is moet je het dan terug sturen naar het buitenland of kan je terecht hier bij Samsung? Daarnaast zit er maar 1 jaar garantie op?
[ Voor 30% gewijzigd door DM89 op 04-10-2015 17:56 ]
Vind de iPhone 6s plus wel een mooi toestel maar te lomp.. maak eerst maar eens de keuze als ke een Samsung wilt of een Apple.. twee heel verschillende toestellen.ronny69 schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 17:20:
Krijg je hier dan ook updates als je hem daar koopt (eglobal)????
Voor mij was het :Meulendijks89 schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 17:55:
Wat is voor jullie dan DE reden om een Note 5 uit het buitenland te bestellen en niet een Edge+ haalt gewoon hier in de winkel om de hoek
- vlak scherm...een krom scherm vind ik vreselijk storend omdat het beeld vertekend.
- het ontwerp van de Note 5 vind ik persoonlijk heel erg mooi.
@Ronny69...updates ontvang je gewoon net zoals bij ieder toestel.
[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 04-10-2015 18:36 ]
Voor mij was de reden voornamelijk de pen die naar mijn idee echt toegevoegde waarde heeft.Meulendijks89 schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 17:55:
Indien het toestel niet goed is, verloopt de garantie in eerste instantie via Eglobal UK. Ik ben zelf werkzaam bij het Samsung service centre in den Bosch en buiten Europese toestellen vallen bij ons niet binnen garantie. Er zijn echter servicecentra in Nederland die dit wel doen en door middel van het serienummer kunnen zien tot wanneer het toestel fabrieksgarantie heeft.
Rechte scherm, en ronde achterkant. Dat ligt erg fijn in de hand.Meulendijks89 schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 17:55:
En voornamelijk ook het pennetje, ik gebruik geen pen en papier meer op werk.
Ben er ook over na aan het denken bij eGlobal te bestellen, maar ik heb nog twee vraagjes / twijfelpuntjes.
1. Is de 64 GB al beschikbaar geweest bij eGlobal? Zou die graag hebben.
2. Ik heb het hele topic gelezen maar geen eenduidige uitspraak gezien over de 2G/3G en 4G banden die wel en niet ondersteund worden op het toestel en welke in NL gebruikt worden. Iemand hier een eenduidig overzicht van? (en welke gebreken het oplevert als je het i model in NL gaat gebruiken).
2. Ik heb het hele topic gelezen maar geen eenduidige uitspraak gezien over de 2G/3G en 4G banden die wel en niet ondersteund worden op het toestel en welke in NL gebruikt worden. Iemand hier een eenduidig overzicht van? (en welke gebreken het oplevert als je het i model in NL gaat gebruiken).
Heb je de modelnummers die je op Eglobal kan kopen al wel eens door Google gehaald...? Zou je normaal de verschillen in frequenties moeten kunnen zien.IKON schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:00:
Ben er ook over na aan het denken bij eGlobal te bestellen, maar ik heb nog twee vraagjes / twijfelpuntjes.
Als ik het goed heb moet je de "i" uitvoering hebben om ook over band 20 (800mhz freq) te beschikken, in BE/NL een nog gebruikte band. De "n" uitvoering heeft deze bijvoorbeeld niet.
Zeg ik effe uit mijn hoofd, geen tijd om te googlen.
Edit: ik zat verkeerd blijkt uit onderstaande posts.
[ Voor 3% gewijzigd door Drwho1 op 05-10-2015 11:31 ]
Ik snap niet waar mensen iets vinden over ondersteuning van de B20 800mhz freq... Ik zie overal alleen maar 850mhz ondersteuning terug komen bij die toestellen.Drwho1 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:05:
[...]
Heb je de modelnummers die je op Eglobal kan kopen al wel eens door Google gehaald...? Zou je normaal de verschillen in frequenties moeten kunnen zien.
Als ik het goed heb moet je de "i" uitvoering hebben om ook over band 20 (800mhz freq) te beschikken, in BE/NL een nog gebruikte band. De "n" uitvoering heeft deze bijvoorbeeld niet.
Zeg ik effe uit mijn hoofd, geen tijd om te googlen.
Verwijderd
Niet bij de 920i toestellen. Beter kijken.IKON schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:36:
[...]
Ik snap niet waar mensen iets vinden over ondersteuning van de B20 800mhz freq... Ik zie overal alleen maar 850mhz ondersteuning terug komen bij die toestellen.
Quote:Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:39:
[...]
Niet bij de 920i toestellen. Beter kijken.
Originally Posted by painterceessie
I have also the singapore one.
The band 20 is not working.
No you can't enable it in the service mode.
I have tried that allready.
But the big cities have the 800,1800,2600 bands.
So when you are outside then he picks up 4G.
op XDA... Painterceessie is NL en heeft een N920i.... Ondersteund dus geen B20 800 mhz
Ik vind de volgende quote op XDA
Alleen de N920C, N920T en N920A lijken de B20 800 mhz band te ondersteunenSo I thought I'd come in and put my experience with the 920i here. I'm a tech journo who picked one up and I can confirm that although it is listed as an option in the hidden service menu, LTE Band 20 (aka 800MHz) does not work.
Having tested with EE, Vodafone and O2, I can say that EE picks up 4G on Band 3 (aka 1800MHz) but Vodafone doesn't pick up 4G at all as its Band 7 (2600MHz) coverage is spotty and it doesn't pick up Band 20. If you're looking to use an N920i on Vodafone or O2, LTE will be very limited on the former and it won't work at all on the latter.
If you want LTE on EE or Three, it'll work on Band 3 or Band 7 and while EE is pretty good for both of these (I don't think it's started rolling out Band 20 widely), Three LTE will be limited to just Band 3 and it doesn't have a lot of this spectrum.
The 2 cents version:
EE : Good coverage, very good speeds
Vodafone: very very very limited LTE
Three: very limited LTE
O2: No LTE at all.
Hope this helps clear this up - I've tested this with multiple Sims etc for over an hour to come to the findings above and my knowledge level is sufficient enough to understand the inner workings of a network and the frequency bands (having worked as a technical advisor for three networks).
This was sent from my Note 5 SM-N920i running EE LTE on Band 3 at 60Mbps down, 12Mbps up in West London btw. Yet to pick up 4G+ but this is something I'll test soon and report back.
Volgens deze site wordt de B20 ondersteunt door de SM-N920F & SM-N920T modellen...
Network Note 5
SM-N920F
2G: GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 MHz
3G: UMTS 850 MHz (B5) / 900 MHz (B8) / 1900 MHz (B2) / 2100 MHz (B1)
4G: LTE 2100 MHz (B1) / 700 MHz (B17) / 850 MHz (B5) / 1700/2100 MHz (B4) / 1800 MHz (B3) / 2600 MHz (B7) / 1900 MHz (B2) / 800 MHz (B18) / 900 MHz (B8) / 800 MHz (B20) / 700 MHz (B12) / 800 MHz (B26) / 800 MHz (B19)
SM-N920I
4G: LTE 2100 MHz (B1) / 700 MHz (B17) / 850 MHz (B5) / 1700/2100 MHz (B4) / 1800 MHz (B3) / 2600 MHz (B7) / 1900 MHz (B2) / 900 MHz (B8) / 700 MHz (B12) / 800 MHz (B26) / 800 MHz (B19) / 700 MHz (B28)
SM-N920A
4G: LTE 700 MHz (B17) / 850 MHz (B5) / 1700/2100 MHz (B4) / 1900 MHz (B2) / 700 MHz (B12) / 2300 MHz (B30)
SM-N920T
3G: UMTS 850 MHz (B5) / 1700/2100 MHz (B4) / 1900 MHz (B2) / 2100 MHz (B1)
4G: LTE 2100 MHz (B1) / 700 MHz (B17) / 850 MHz (B5) / 1700/2100 MHz (B4) / 1800 MHz (B3) / 2600 MHz (B7) / 1900 MHz (B2) / 800 MHz (B20) / 700 MHz (B12)
SM-N920V
2G: GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 MHz, CDMA 800 MHz (BC0) / 1900 MHz (BC14)
3G: UMTS 850 MHz (B5) / 900 MHz (B8) / 1900 (B2) / 2100 MHz (B1)
4G: LTE 850 MHz (B5) / 700 MHz (B13) / 1700/2100 MHz (B4) / 1800 MHz (B3) / 2600 MHz (B7) / 1900 MHz (B2)
Network Note 5
SM-N920F
4G: LTE 2100 MHz (B1) / 700 MHz (B17) / 850 MHz (B5) / 1700/2100 MHz (B4) / 1800 MHz (B3) / 2600 MHz (B7) / 1900 MHz (B2) / 800 MHz (B18) / 900 MHz (B8) / 800 MHz (B20) / 700 MHz (B12) / 800 MHz (B26) / 800 MHz (B19)
SM-N920I
4G: LTE 2100 MHz (B1) / 700 MHz (B17) / 850 MHz (B5) / 1700/2100 MHz (B4) / 1800 MHz (B3) / 2600 MHz (B7) / 1900 MHz (B2) / 900 MHz (B8) / 700 MHz (B12) / 800 MHz (B26) / 800 MHz (B19) / 700 MHz (B28)
SM-N920A
4G: LTE 700 MHz (B17) / 850 MHz (B5) / 1700/2100 MHz (B4) / 1900 MHz (B2) / 700 MHz (B12) / 2300 MHz (B30)
SM-N920T
3G: UMTS 850 MHz (B5) / 1700/2100 MHz (B4) / 1900 MHz (B2) / 2100 MHz (B1)
4G: LTE 2100 MHz (B1) / 700 MHz (B17) / 850 MHz (B5) / 1700/2100 MHz (B4) / 1800 MHz (B3) / 2600 MHz (B7) / 1900 MHz (B2) / 800 MHz (B20) / 700 MHz (B12)
SM-N920V
2G: GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 MHz, CDMA 800 MHz (BC0) / 1900 MHz (BC14)
3G: UMTS 850 MHz (B5) / 900 MHz (B8) / 1900 (B2) / 2100 MHz (B1)
4G: LTE 850 MHz (B5) / 700 MHz (B13) / 1700/2100 MHz (B4) / 1800 MHz (B3) / 2600 MHz (B7) / 1900 MHz (B2)
[ Voor 77% gewijzigd door DON PAPA op 05-10-2015 11:18 ]
Let op:
Levertijden en Prijzen: [Samsung Galaxy Note 5] Levertijden & Prijzen
Levertijden en Prijzen: [Samsung Galaxy Note 5] Levertijden & Prijzen