Muahh ja ik heb de 32GB variant en heb er nooit problemen mee. Mochten er veel foto's op staan ,dan backup ik deze gewoon online op de cloud. Voor de rest is hij gewoon perfect.Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 21:40:
[...]
Alleen mis je de mogelijkheid tot een sd card
Dan is de keuze dus heel makkelijk.Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 21:40:
Alleen mis je de mogelijkheid tot een sd card
Solved, next!
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Dat is wel een idee jarolandos582 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 21:43:
[...]
Muahh ja ik heb de 32GB variant en heb er nooit problemen mee. Mochten er veel foto's op staan ,dan backup ik deze gewoon online op de cloud. Voor de rest is hij gewoon perfect.
nu de 7 en straks de note 6, lees op de duitse sites dat hij nu wel weer naar europa komt.Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 19:17:
Lastig of de note 5 of de s7 edge keuzes
Ben benieuwd, zal om 5,8 " gaan. Dan gaat mn ip6+ er mooi uit.
no comment
Verwijderd
En gerucht ? Of gebaseerd op feiten ? Linkje ?Martinus schreef op zondag 10 april 2016 @ 11:59:
[...]
nu de 7 en straks de note 6, lees op de duitse sites dat hij nu wel weer naar europa komt.
Ben benieuwd, zal om 5,8 " gaan. Dan gaat mn ip6+ er mooi uit.
nee levensgroot in de Saturn.de , waarin gerept wordt over de F achter de verschillende types en dat die normaal gesproken op een Europe editie staan.Verwijderd schreef op zondag 10 april 2016 @ 22:32:
[...]
En gerucht ? Of gebaseerd op feiten ? Linkje ?
no comment
ff een vraagje, laatst is de telefoon (note 5) in de wc pot gevallen tijdens het spoelen.. dus allemaal water eroverheen, en tevens zit er een grote barst in de achterkant van het toestel.
Nu moest ik een bewijsje voor de verzekering hebben dat de telefoon wel of niet te maken is..
Dus ik heb hem bij belcompany gebracht en deze sturen hem op. (dynafix)
Maar hoe groot is de kans dat deze nog te maken is? waterschade .. en barst...
De jongen achter de balie vertelde mij dat ze misschien wel onderdelen uit het buitenland halen.. maar lijkt me sterk?
Nu moest ik een bewijsje voor de verzekering hebben dat de telefoon wel of niet te maken is..
De jongen achter de balie vertelde mij dat ze misschien wel onderdelen uit het buitenland halen.. maar lijkt me sterk?
Verwijderd
dynafix is zowie zo ruk maar dat terzijdeAggressor schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 15:49:
ff een vraagje, laatst is de telefoon (note 5) in de wc pot gevallen tijdens het spoelen.. dus allemaal water eroverheen, en tevens zit er een grote barst in de achterkant van het toestel.
ze moeten de onderdelen uit het buitenland halen lijkt me aangezien de Note 5 niet geleverd is in NL
Ja en het toestel heeft waterschade gehad.. En achterkant zit een hele scheur in.. Dus eigenlijk moet alles vervangen worden.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 20:36:
[...]
dynafix is zowie zo ruk maar dat terzijde
ze moeten de onderdelen uit het buitenland halen lijkt me aangezien de Note 5 niet geleverd is in NL
Verwijderd
is het niet goedkoper een om een andere 2de hands te regelen. of ben je verzekert ?Aggressor schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 22:11:
[...]
Ja en het toestel heeft waterschade gehad.. En achterkant zit een hele scheur in.. Dus eigenlijk moet alles vervangen worden.
nou het gaat via de verzekering inboedel/aansprakelijkheid.Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2016 @ 08:31:
[...]
is het niet goedkoper een om een andere 2de hands te regelen. of ben je verzekert ?
ik moest het aankoopbewijs opsturen en een bewijs dat de telefoon wel of niet te maken is.. en hoeveel...
vandaar...
Van de week deze update OTA gedownload en geinstalleerd.henklbr schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 16:26:
Android 6.0.1 Marshmallow comes to the Galaxy Note 5 (SM-N920C)!
http://www.sammobile.com/...e-galaxy-note-5-sm-n920c/
Model SM-N920C
Model name GALAXY Note 5
Country Cambodia
Version Android 6.0.1
Changelist 110166628
Build date Mon, 15 Feb 2016 06:40:05 +0000
Product code CAM
PDA N920CXXU2BPB6
CSC N920COLB2BPB6
http://www.sammobile.com/...U2BPB6_N920COLB2BPB6_CAM/
Sinds de installatie gaat m'n batterij ineens een stuk sneller leeg. Als ik kijk bij batterijverbruik zie ik dat 'Android OS' het meeste verbruikt (60%+), en daarna pas het scherm (20%). Voor zover ik me kan herinneren was het eerder juist andersom... Herkent iemand dit probleem?
Ik heb al zitten zoeken op internet maar daar vind ik geen bruikbare tips.
Late quote, ben ik mij terdege bewust van!rolandos582 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 05:38:
[...]
Een N920C black besteld bij eglobalcentral en hij werkt nu toch al 4 maanden. Prima toestel en prima prijs. Zeker +1 voor eglobalcentral en toestel
Ik zie deze "C" nu onder de 500.
http://www.eglobalcentral...m-free-unlocked-gold.html
Goede deal lijkt mij? Of kijk ik ergens overheen? Ik zie er ook een op V&A hier voor net iets minder maar mijn voorkeur gaat uit naar nieuw.
Correct of zwart voor 507 :Pierre Sec schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:23:
[...]
Late quote, ben ik mij terdege bewust van!
Ik zie deze "C" nu onder de 500.
http://www.eglobalcentral...m-free-unlocked-gold.html
Goede deal lijkt mij? Of kijk ik ergens overheen? Ik zie er ook een op V&A hier voor net iets minder maar mijn voorkeur gaat uit naar nieuw.
http://www.eglobalcentral...-free-unlocked-black.html
Goud is nu net een sick kleurtje ofzo

Ben altijd wel gevoelig voor een beetje fout. Ik zie alleen wel dat goud in geval van de note wel erg goud is. Thanks voor de herinneringrolandos582 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:32:
[...]
Correct of zwart voor 507 :
http://www.eglobalcentral...-free-unlocked-black.html
Goud is nu net een sick kleurtje ofzo
Hooi,
Ik heb nog nooit internationaal iets gekocht dus ik vind het nogal spannend. Is het betrouwbaar om b.v. via ebay de samsung galaxy note 5 te kopen? Ik had deze op het oog: http://www.ebay.nl/itm/SA...100151:g:oTkAAOSwnFZXXNvr
Of anders dacht ik er aan om hem te kopen via http://www.eglobalcentral...b4fRUDstWqUUCYaAq-G8P8HAQ
Alvast bedankt ^_^
Ik heb nog nooit internationaal iets gekocht dus ik vind het nogal spannend. Is het betrouwbaar om b.v. via ebay de samsung galaxy note 5 te kopen? Ik had deze op het oog: http://www.ebay.nl/itm/SA...100151:g:oTkAAOSwnFZXXNvr
Of anders dacht ik er aan om hem te kopen via http://www.eglobalcentral...b4fRUDstWqUUCYaAq-G8P8HAQ
Alvast bedankt ^_^
Iemand ervaring of de N920C met 4G+ van KPN werkt?
Iemand al de "hack" 2 sims en een SD card in de Note 5 Dual Sim geprobeerd?
Gaat lastig, de Note 5 heeft geen SD kaartlezer..jefjef schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 18:30:
Iemand al de "hack" 2 sims en een SD card in de Note 5 Dual Sim geprobeerd?
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
oo oke de dual sim heeft geen hybride simtray dus
ff lekker bumpje, zojuist mijn Note 5 geupdate naar Android 7 
1294,79MB

1294,79MB

[ Voor 41% gewijzigd door rolandos582 op 31-03-2017 04:01 ]
Gaaf. Ik heb de mijne geroot for the sole purpose of Adaway. Ik wil hem graag updaten, maar ik weet niet zeker of ik hem straks nog kan rooten.rolandos582 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 02:33:
ff lekker bumpje, zojuist mijn Note 5 geupdate naar Android 7
1294,79MB
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn je al dingen opgevallen? Ging het updaten vlekkeloos?
Alles werkt eigenlijk wel smooth, de icoontjes vind ik persoonlijk wat minder maar daar is wel wat aan te doen. De rest werkt heerlijkbikkeltje1 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 20:03:
[...]
Gaaf. Ik heb de mijne geroot for the sole purpose of Adaway. Ik wil hem graag updaten, maar ik weet niet zeker of ik hem straks nog kan rooten.
Zijn je al dingen opgevallen? Ging het updaten vlekkeloos?
Ik heb hem nu ook op Nougat draaien. Update gedownload via sammobile.com. Zoek je juiste land en specifieke codes uit. Duurt twee uur, maar betalen vind ik ook weer zo wat.
Netjes de uitleg gevolgd die aldaar staat.
Na de succesvolle installatie heb ik de root toegepast zoals deze hier beschreven staat. Vergeet niet TWRP manager te installeren aan het einde vd procedure (vraagt deze zelf om).
Let op de link in stap 2 van het stappenplan is gekopieerd en werkt niet. Gebruik die uit de quote.
Root ging ook als een zonnetje, maar.... Adaway werkte niet. De hostfile mocht niet worden beschreven. Of je KNOX nu uitzet of niet.
Google bied soelaas. Ik snap het niet exact, maar het scriptje roept busybox aan, welke 'iets' doet. Dus download het bestand, start je Note 5 opnieuw op met volume up, home en power alle drie ingedrukt, installeer het zip bestand (waarschijnlijk staat deze in je download map). Daarna werkt mijn gekoesterde Note 5 net zoals altijd. Wat fijn dat al je gegevens niet weg zijn zoals je vroegah altijd was met die gerootte updates installeren.
Wel vreemd als ik hem opnieuw opstart staan alle programma's nog in het geheugen als ik 'alt-tab' zeg maar. Of was dit al langer?
Netjes de uitleg gevolgd die aldaar staat.
Na de succesvolle installatie heb ik de root toegepast zoals deze hier beschreven staat. Vergeet niet TWRP manager te installeren aan het einde vd procedure (vraagt deze zelf om).
Let op de link in stap 2 van het stappenplan is gekopieerd en werkt niet. Gebruik die uit de quote.
Root ging ook als een zonnetje, maar.... Adaway werkte niet. De hostfile mocht niet worden beschreven. Of je KNOX nu uitzet of niet.
Google bied soelaas. Ik snap het niet exact, maar het scriptje roept busybox aan, welke 'iets' doet. Dus download het bestand, start je Note 5 opnieuw op met volume up, home en power alle drie ingedrukt, installeer het zip bestand (waarschijnlijk staat deze in je download map). Daarna werkt mijn gekoesterde Note 5 net zoals altijd. Wat fijn dat al je gegevens niet weg zijn zoals je vroegah altijd was met die gerootte updates installeren.
Wel vreemd als ik hem opnieuw opstart staan alle programma's nog in het geheugen als ik 'alt-tab' zeg maar. Of was dit al langer?
Verwijderd
Vraagje!
Is het mogelijk om het toestel via Samsung Nederland te laten repareren , zo ja heeft iemand hier ervaring mee? (prijs). Het gaat om een kapot scherm.
Is het mogelijk om het toestel via Samsung Nederland te laten repareren , zo ja heeft iemand hier ervaring mee? (prijs). Het gaat om een kapot scherm.
Weet iemand waar ik in Europa tegen een redelijke prijsen redelijke verzendkosten een nieuwe originele S-Pen kan krijgen? Het klikmechanisme werkt niet meer zoals het hoort waardoor het uren duurt voordat hij uit de uitsparing klikt. Ik loop nu dus permanent met de pen half uit de uitsparing
Samsung Galaxy S23 ultra 512gb phantom black
Thanks, vergeten te googlen na mijn vaste lijstje suppliers te hebben geraadpleegd
Let op:
Levertijden en Prijzen: [Samsung Galaxy Note 5] Levertijden & Prijzen
Levertijden en Prijzen: [Samsung Galaxy Note 5] Levertijden & Prijzen