Klopt de N920cd ondersteund 4G en de Nederlandse taal instelling gewoon
Nu wil ik het apparaat nóg meer hebben na dit filmpje! Ik hoop echt dat het waar is dat ie begin volgend jaar uitkomt hier.megapixel schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:39:
Ik heb zelf gisteren voornamelijk na het zien van dit ZEER indrukwekkende filmpje de Note 5 dual sim besteld.
YouTube: 100+ Reasons To Buy The Galaxy Note 5! (Tips, Tricks, Hidden Features)
Tot die tijd houd ik het wel vol met de Note 3.
Verwijderd
Hey,
Iemand al een antutu benchmark met de note 5 al gedaan?
Ik heb een sn9200 dual sim van hongkong, maar aan de benchmark score te zien is het veel lager dan de note5 op de rangschikking...
Ik heb een sn9200 dual sim van hongkong, maar aan de benchmark score te zien is het veel lager dan de note5 op de rangschikking...
Ik zal 'm straks even draaien. Zelf geef ik niet zo veel om benchmarks. Real life performance van de note5 is primaVerwijderd schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 00:56:
Hey,
Edit: Ik haal in Antutu v6 82190 punten
[ Voor 4% gewijzigd door ElArmaSecreta op 15-12-2015 09:46 ]
Verwijderd
Bij mij doet die nu 72189 en gisteren maar 67070,
Ik had de benchmark gedaan omdat ik me afvroeg of de sn9000 versie even snel is als de sn900i, maar blijkbaar scheelt het toch...
Ik had de benchmark gedaan omdat ik me afvroeg of de sn9000 versie even snel is als de sn900i, maar blijkbaar scheelt het toch...
Vreemd. Probeer eens wat bloatware uit te schakelen welke je niet gebruikt!Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:10:
Bij mij doet die nu 72189 en gisteren maar 67070,
Maar waarom ga je er vanuit dat ik dat niet gedaan heb dan ?dafmay schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:58:
[...]
Dat is een nogal kortzichtige aanname. Het is namelijk helemaal afhankelijk van jouw mobiele provider en of die band wordt ondersteund door de dual-sim Note 5. Ik heb zelf de G9208 gehad en kon gewoon overal van T-Mobile 4G gebruikmaken. Wel even goed nakijken dus...dat wel.
Voorgeïnstalleerde apps van Samsung & Google die je niet gebruikt. Ik heb bijvoorbeeld het Samsung Gear gedeelte uitgeschakeld omdat ik het niet gebruik.Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 12:10:
Hoe bedoel je met bloadware?
Neen...mijn laatste zin was niet aan jou gericht...maar aan alle toekomstige Note 5 kopers : '...dus wel even goed nakijken of het toestel de band heeft die jouw mobiele provider gebruikt/ondersteund'.megapixel schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 12:07:
[...]
Maar waarom ga je er vanuit dat ik dat niet gedaan heb dan ?
Verwijderd
Nu meeste apps en bluetooth en nfc gesloten nog keer benchmark gedaan, krijg ik 79266, vooral de Ram scoort slecht tegenover de normale note 5 score
Kijk dat lijkt er al meer op. In het applicatiebeheer in de instellingen kun je apps (niet alle) die je niet gebruikt permanent uitschakelen. Dan snoepen ze ook niet van je batterijVerwijderd schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 15:21:
Nu meeste apps en bluetooth en nfc gesloten nog keer benchmark gedaan, krijg ik 79266, vooral de Ram scoort slecht tegenover de normale note 5 score
Zelf toch ook maar de Note 5 besteld, mijn note 3 begint toch wel wat minder te worden.
Samsung Galaxy Note 5 N920C 4G LTE 32GB
Galaxy Note 5 Case Rugged Armor - Black
Galaxy Note 5 Screen Protector Crystal - Crystal
Nog ff kijken waar : pricewatch: Samsung Wireless Fast Charging Pad Zwart
Iemand nog advies hierover?
Samsung Galaxy Note 5 N920C 4G LTE 32GB
Galaxy Note 5 Case Rugged Armor - Black
Galaxy Note 5 Screen Protector Crystal - Crystal
Nog ff kijken waar : pricewatch: Samsung Wireless Fast Charging Pad Zwart
Iemand nog advies hierover?
Gewoon nieuwsgierig:metallicattim schreef op maandag 14 december 2015 @ 19:29:
Nu wil ik het apparaat nóg meer hebben na dit filmpje! Ik hoop echt dat het waar is dat ie begin volgend jaar uitkomt hier.
Tot die tijd houd ik het wel vol met de Note 3.
wat in het filmpje maakt dat je de note 5 nog meer wil hebben? Ik zie namelijk niets wat de note 4 niet kan (zelf off screen memo kan de note 4).
De looks zijn zeker beter dan de note 4 dat dan wel.
Ik heb hem vergeleken met mijn Note 3 
Grootste nadelen van de 5 zijn het vaste geheugen (oftewel geen SD) en vaste accu...
Maar de 4 kan dit ook allemaal? Dan is er dus alleen hardwarematig en qua looks een upgrade?
Grootste nadelen van de 5 zijn het vaste geheugen (oftewel geen SD) en vaste accu...
Maar de 4 kan dit ook allemaal? Dan is er dus alleen hardwarematig en qua looks een upgrade?
Ik zag later idd dat je van een 3 afkomt, die stap is best logisch dan als je accu en geheugen geen probleem vind.
Ikzelf heb een 4 en heb de 5 overwogen, alleen software matig kan de 4 bijna alles wat de 5 ook kan en daarvoor zal ik niet upgraden. Wel voor de looks en de vingerafdrukscanner, maar ja.
Techisode heeft trouwens ook een 100+ Note 4 filmpje gemaakt kan je vergelijken.
Ikzelf heb een 4 en heb de 5 overwogen, alleen software matig kan de 4 bijna alles wat de 5 ook kan en daarvoor zal ik niet upgraden. Wel voor de looks en de vingerafdrukscanner, maar ja.
Techisode heeft trouwens ook een 100+ Note 4 filmpje gemaakt kan je vergelijken.
Even een oude post betreffende de 920CD Dual Sim versie, deze zie ik nu pas (misschien heb ik niet opgelet) op eglobal staan:Aggressor schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 00:23:
[...]
Nou de C versie ondersteunt wel band20 800mhz
Maar nu kwam ik de volgende tegen ...
http://www.ebay.nl/itm/Sa...hoose-Color-/191679662168
deze heeft geen band 20 800mhz?
dit is het model "N920CD" .. hier kan ik niks over vinden op de samsung site zelf
-edit-
http://www.ebay.nl/itm/Sa...Silver-Gold-/201420539772
dit is wel een "N920C" versie .. en hier staat ook geen 800mhz band 20 tussen..
http://www.eglobalcentral...-free-unlocked-black.html
Is dit dus de dualsim versie die WEL 4G op 800Mhz ondersteunt? Zoja dan ben ik voornemens deze te halen, enige jammere vind ik wel het beperkte niet-uitbreidbare geheugen, maar dat neem ik voor lief
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
ik heb op XDA gelezen dat deze wel de 800mhz b20 heeft...
voor de zekerheid zou ik zelf ook ff googlelen
voor de zekerheid zou ik zelf ook ff googlelen
Zowel B20 als B26. Zie samsung website. En voor extra geheugen zijn handige cardreaders die je kan aansluiten.SgtStrider schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:47:
Is dit dus de dualsim versie die WEL 4G op 800Mhz ondersteunt? Zoja dan ben ik voornemens deze te halen, enige jammere vind ik wel het beperkte niet-uitbreidbare geheugen, maar dat neem ik voor lief
[ Voor 8% gewijzigd door TheBoneCollector op 28-12-2015 15:29 ]
beste allemaal, ik kan een Note 5 kopen maar ik wil zeker zijn dat het niet om een clone gaat. op de sticker staat dat hij gemaakt is in Vietnam by Samsung. Ik dacht dat ze allemaal in Korea gemaakt waren, maar weet het niet zeker. Kan iemand mij vertellen of dit wel te vertrouwen is of niet?
Alvast veel dank.
Alvast veel dank.
Verwijderd
Die van mij komt ook uit Vietnam.
Als je de 920C versie pakt zit je goed vwb 4g ontvangst.
Als je de 920C versie pakt zit je goed vwb 4g ontvangst.
dat klopt.. staat ook op de originele.leergierig schreef op maandag 28 december 2015 @ 16:37:
beste allemaal, ik kan een Note 5 kopen maar ik wil zeker zijn dat het niet om een clone gaat. op de sticker staat dat hij gemaakt is in Vietnam by Samsung. Ik dacht dat ze allemaal in Korea gemaakt waren, maar weet het niet zeker. Kan iemand mij vertellen of dit wel te vertrouwen is of niet?
Alvast veel dank.
dank voor de info. heb hem inmiddels en ben er erg blij mee.
Mijne is onderweg, ben benieuwd. 2 jaar geleden mijn note 3 in ontvangst genomen dus nu de upgrade naar de note 5. Begint toch allemaal wat langzamer te worden etc
is er al bekend wanneer android 6.0 komt voor de note 5?
Niks gehoord over de note 5 gister op samsung persconferentie... Gaat niet naar Europa komen vrees ik.
Kyo schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 00:05:
Niks gehoord over de note 5 gister op samsung persconferentie... Gaat niet naar Europa komen vrees ik.

Ze zullen wel die persconferentie wat gister geweest is bedoelen in dit FB bericht van 4 januari.
Gaat hem dus niet worden...

Achja gelukkig zijn er genoeg manieren om een werkende note 5 in Nederland te krijgen, of hij nog officieel hier uitkomt of niet.metallicattim schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 18:32:
[...]
[afbeelding]
Ze zullen wel die persconferentie wat gister geweest is bedoelen in dit FB bericht van 4 januari.
Gaat hem dus niet worden...
OT :
Had de bezorger hier opeens voor de deur staan vrijdag maar was niet thuis. Nieuwe afspraak staat maandag. Eindelijk mijn note 5 in gebruik nemen

Helaas kan niet iedereen zo´n toestel in een keer betalen
Ik had hem dus graag met een abonnement gehad... dat zit er nu dus niet in.
Tijd om te gaan sparen dus...!
Tijd om te gaan sparen dus...!
Even googelen metallicattim, hier is die wel met abo verkrijgbaar http://www.phoneshop.nl/A...0D24V1N1O11069O10923C379/
Hmmz.. eenmalig 239,95 euro ( 32GB Black ) en dan 44 euro per maand Vodafone Red 3GB ( betaal nu 46 voor Super Red dus dat vind ik mooie vergelijking ). Dat is het overwegen waard!
Ik denk dat ik mijn Note 3 wel voor 250-300 verkocht moet krijgen ( goede staat + S-view cover + extra accu ) dus dat compenseert mooi.
Thx voor de link, ik ga er eens over nadenken!
Ik denk dat ik mijn Note 3 wel voor 250-300 verkocht moet krijgen ( goede staat + S-view cover + extra accu ) dus dat compenseert mooi.
Thx voor de link, ik ga er eens over nadenken!
http://www.sammobile.com/...d-6-0-updates-in-q1-2016/Aggressor schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 23:27:
is er al bekend wanneer android 6.0 komt voor de note 5?
Q1 van dit jaar in ieder geval.
Dacht op GSMArena en Phonearena gelezen te hebben dat het wel eens deze of volgende maand kan gaan gebeuren.
Verwijderd
Ik heb jaren geleden een tablet van Samsung gekocht (7,7 inch met eerste super amoled scherm en in aluminium behuizing). Was er heel blij mee, maar dat sloeg snel om toen duidelijk werd dat Samsung in - ik meen - Nederland en Duitsland deze tablet niet meer mocht verkopen vanwege juridisch geschil met Apple. Ook de updates bleven uit. Een enorme teleurstelling voor mij.
Nu ben ik geen tweaker zoals de meesten van jullie en denk ik er serieus over na om de Note 5 van Samsung aan te schaffen. Gezien het beeldscherm ook ter vervanging van mijn tablet.
Ik zit met enkele vragen. ik hoop dat ik van een aantal van jullie een antwoord op mijn vragen kan krijgen. Al vast bedankt voor jullie hulp.
- In Nederland wordt deze Note 5 feitelijk niet officieel verkocht. Dus moet een aanschaf in het buitenland worden gedaan. Wat betekent dit voor toekomstige updates van deze smartphone?
- Gaat Samsung wereldwijd updates verstrekken; dus ook voor kopers in Nederland die deze smartphone in het buitenland hebben gekocht?
- Moet je over "tweakers-ervaring" beschikken om deze smartphone te kunnen upgraden? Ik las in dit topic iets over Android 6 Marshmellow. Kan ik die mogelijke upgrade als "niet-tweaker" zelf doen of vereist dit toch speciale kennis?
Ik heb op 27-01-2015 gebeld met Samsung Benelux. Mijn vraag was als ik een Note 5 koop, of wel in Nederland (bijv. Phoneshop Den Haag) of in het buitenland komen er dan voor mijn Note 5 updates beschikbaar (Android 6.0) en kan ik die installeren zodat mijn Note 5 op de meest recente software draait?
Reactie Samsung Benelux:
De Note 5 wordt niet uitgeleverd/verkocht in de Benelux. Deze smartphone wordt daarom niet ondersteund in de Benelux. Er komen dus ook geen updates voor dit toestel. Als de Note 5 in het buitenland gekocht is, dan krijg ik alleen een notificatie dat er een update is als ik in de regio/land ben waar ik de Note 5 heb gekocht.
Ik heb de Phoneshop gebeld en aan hen gevraagd hoe het zit. Hun reactie:
Als u de Note 5 bij ons koopt, dan start hij op in Nederlandse taal en dan kunt u ook zien dat het toestel nagaat/zoekt of er nieuwe updates zijn. Als die er zijn, dan kan/wordt de Note 5 ge-update. Geen probleem. De Note 5 kan zo op de nieuwste software blijven draaien.
Ik heb al aangegeven, dat ik geen tweaker ben. Ik hoop dat ik de uitleg van Samsung Benelux en van Phoneshop zo juist heb weergegeven. Waar het om gaat lijkt mij wel duidelijk.
Ik zou graag van mensen die hier in dit topic posten, willen horen hoe het nou precies zit met updates. En is het "veilig" om een Note 5 aan te schaffen waar ik de komende jaren plezier van kan hebben. Al vast bedankt voor jullie hulp.
Nu ben ik geen tweaker zoals de meesten van jullie en denk ik er serieus over na om de Note 5 van Samsung aan te schaffen. Gezien het beeldscherm ook ter vervanging van mijn tablet.
Ik zit met enkele vragen. ik hoop dat ik van een aantal van jullie een antwoord op mijn vragen kan krijgen. Al vast bedankt voor jullie hulp.
- In Nederland wordt deze Note 5 feitelijk niet officieel verkocht. Dus moet een aanschaf in het buitenland worden gedaan. Wat betekent dit voor toekomstige updates van deze smartphone?
- Gaat Samsung wereldwijd updates verstrekken; dus ook voor kopers in Nederland die deze smartphone in het buitenland hebben gekocht?
- Moet je over "tweakers-ervaring" beschikken om deze smartphone te kunnen upgraden? Ik las in dit topic iets over Android 6 Marshmellow. Kan ik die mogelijke upgrade als "niet-tweaker" zelf doen of vereist dit toch speciale kennis?
Ik heb op 27-01-2015 gebeld met Samsung Benelux. Mijn vraag was als ik een Note 5 koop, of wel in Nederland (bijv. Phoneshop Den Haag) of in het buitenland komen er dan voor mijn Note 5 updates beschikbaar (Android 6.0) en kan ik die installeren zodat mijn Note 5 op de meest recente software draait?
Reactie Samsung Benelux:
De Note 5 wordt niet uitgeleverd/verkocht in de Benelux. Deze smartphone wordt daarom niet ondersteund in de Benelux. Er komen dus ook geen updates voor dit toestel. Als de Note 5 in het buitenland gekocht is, dan krijg ik alleen een notificatie dat er een update is als ik in de regio/land ben waar ik de Note 5 heb gekocht.
Als u de Note 5 bij ons koopt, dan start hij op in Nederlandse taal en dan kunt u ook zien dat het toestel nagaat/zoekt of er nieuwe updates zijn. Als die er zijn, dan kan/wordt de Note 5 ge-update. Geen probleem. De Note 5 kan zo op de nieuwste software blijven draaien.
Ik heb al aangegeven, dat ik geen tweaker ben. Ik hoop dat ik de uitleg van Samsung Benelux en van Phoneshop zo juist heb weergegeven. Waar het om gaat lijkt mij wel duidelijk.
Ik zou graag van mensen die hier in dit topic posten, willen horen hoe het nou precies zit met updates. En is het "veilig" om een Note 5 aan te schaffen waar ik de komende jaren plezier van kan hebben. Al vast bedankt voor jullie hulp.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2016 17:51 ]
Wat denken jullie, zou een opvolger, de Note 6, wel weer beschikbaar komen of zou de Note definitief ten einde zijn in NL c.q. EU?
Ik overweeg om nog een jaar met de Note 3 te doen en dan voor de 6 te gaan ofzo. De beschikbare mogelijkheden om een Note 5 aan te schaffen bevallen me momenteel niet echt.
Ik overweeg om nog een jaar met de Note 3 te doen en dan voor de 6 te gaan ofzo. De beschikbare mogelijkheden om een Note 5 aan te schaffen bevallen me momenteel niet echt.
Ik help het je hopen maar ik vrees het ergste. Na mijn Note 2 heb ik dan ook een Note 4 heb aangeschaft. Ook in verband met de verwisselbare accu en micro-SD geheugenkaartsleuf. Bovendien vind ik de Note 4 ook mooier dan de Note 5 maar dat is persoonlijke smaak.metallicattim schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:46:
Wat denken jullie, zou een opvolger, de Note 6, wel weer beschikbaar komen of zou de Note definitief ten einde zijn in NL c.q. EU?
"When you grow up your heart dies"
Wat precies bevalt je niet of weerhoudt je? Zijn prima sites in NL waar je de Note 5 kan aanschaffen met garantie en top service.metallicattim schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:46:
De beschikbare mogelijkheden om een Note 5 aan te schaffen bevallen me momenteel niet echt.
De bijbehorende prijzen
Ik heb tot nu toe altijd een GSM gehad met abo waar ik niks bij hoefde te leggen en dat gaat met de Note 5 niet lukken 
Ik heb mijn Note 3 wel te koop staan, als die voor de juiste prijs verkocht wordt, wil ik dat gebruiken voor de aanschaf van de Note 5.
Ik heb mijn Note 3 wel te koop staan, als die voor de juiste prijs verkocht wordt, wil ik dat gebruiken voor de aanschaf van de Note 5.
Kan iemand mij helpen? Ik heb sinds een paar weken een Note 5. Super toestel, erg blij mee, maar... Als de telefoon op stand-by staat moet ik soms wel tot 7 of 8 keer op de homebutton of aan/uit knop drukken voordat het scherm aangaat. Het is ook heel sporadisch, soms reageert de telefoon meteen, maar vaker reageert hij pas na 3, 4, 5 tot wel 8 keer. Dit is echt belachelijk. Wanneer de telefoon gewoon unlocked is reageert de home-knop altijd, dus aan de knop zelf ligt het ook niet. De aan/uit knop reageert ook altijd wanneer ik hem indruk als de telefoon unlocked is.
Herkent iemand dit probleem? Weet iemand wat ik er tegen kan doen? Wat ik al geprobeerd heb:
1. Vingerprint scanner uitschakelen
2. Dubbelklik op homescreen voor camera uitzetten
3. Dubbele klok op vergredelingsscherm uit
4. Software updates zijn er niet
Dit alles heeft niet mogen baten. Als iemand een idee heeft hoor ik het heel graag!
Herkent iemand dit probleem? Weet iemand wat ik er tegen kan doen? Wat ik al geprobeerd heb:
Dit alles heeft niet mogen baten. Als iemand een idee heeft hoor ik het heel graag!
Ik ken dit, ik heb dit ook wel eens. Heel sporadisch inderdaad. Kan het niet zijn dat de helderheid van het scherm op dat moment zo laag is dat je niet kunt zien of het aan is?B00st3r schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 13:20:
Kan iemand mij helpen? Ik heb sinds een paar weken een Note 5. Super toestel, erg blij mee, maar... Als de telefoon op stand-by staat moet ik soms wel tot 7 of 8 keer op de homebutton of aan/uit knop drukken voordat het scherm aangaat. Het is ook heel sporadisch, soms reageert de telefoon meteen, maar vaker reageert hij pas na 3, 4, 5 tot wel 8 keer. Dit is echt belachelijk. Wanneer de telefoon gewoon unlocked is reageert de home-knop altijd, dus aan de knop zelf ligt het ook niet. De aan/uit knop reageert ook altijd wanneer ik hem indruk als de telefoon unlocked is.
Nee dat is het zeker niet. Toch bedankt voor je antwoord.ElArmaSecreta schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 15:44:
[...]
Ik ken dit, ik heb dit ook wel eens. Heel sporadisch inderdaad. Kan het niet zijn dat de helderheid van het scherm op dat moment zo laag is dat je niet kunt zien of het aan is?
Goede reden idd die prijs die weerhoudt mij idd ook (plus nog wat technische zaken)metallicattim schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:11:
De bijbehorende prijzenIk heb tot nu toe altijd een GSM gehad met abo waar ik niks bij hoefde te leggen en dat gaat met de Note 5 niet lukken
Besloten om de N4 te houden en wachten of er volgend jaar wat nieuws komt...

Ik volg dit topic ook met veel belangstelling, maar de hoge toestelprijzen schrokken mij ook een beetje af, tot ik de post van @GM-Firebird las...
Maar is dit werkelijk waar?
Klinkt te goed om waar te zijn... betaal nu EUR 65 voor een HTC One M8

Wat is hier zo bijzonder aan? Totaal ben je hier 1400 over 2 jaar aan kwijt. Het is gewoon een toestel in de prijsrange van de Edge+ en die is met dit abo ook gewoon gratis bij o.m. Studentmobiel.ambry schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:55:
[afbeelding]
Ik volg dit topic ook met veel belangstelling, maar de hoge toestelprijzen schrokken mij ook een beetje af, tot ik de post van @GM-Firebird las...
Maar is dit werkelijk waar?
Klinkt te goed om waar te zijn... betaal nu EUR 65 voor een HTC One M8
Omdat de toestelprijzen van dit model voor de Nederlandse markt (= via import) nogal variëren... met name of er importkosten bij zitten of niet...
2 jaarlijkse kosten lijken me duidelijk...
Nu alleen nog even uitzoeken welk toestel ik nu eigenlijk wil en of het compatibel is met T mobile.
Dual sim lijkt me zo heerlijk, werk en privé telefoon in een toestel... Maar werkt het allemaal echt zo lekker als het theoretisch is? Denk aan verschillende mailaccounts (outlook 365 voor werk, en gmail en outlook voor privé), telefoonboeken (gmail - work en gmail - privé)?
Heb wel enkele filmpjes gezien, maar zou graag van 'veelgebruikers' horen of jullie tegen issues aanlopen. Anders gewoon lekker de niet dual sim versie, en maar met twee telefoontjes lopen...
Hoe dan ook goed nieuws!
2 jaarlijkse kosten lijken me duidelijk...
Nu alleen nog even uitzoeken welk toestel ik nu eigenlijk wil en of het compatibel is met T mobile.
Dual sim lijkt me zo heerlijk, werk en privé telefoon in een toestel... Maar werkt het allemaal echt zo lekker als het theoretisch is? Denk aan verschillende mailaccounts (outlook 365 voor werk, en gmail en outlook voor privé), telefoonboeken (gmail - work en gmail - privé)?
Heb wel enkele filmpjes gezien, maar zou graag van 'veelgebruikers' horen of jullie tegen issues aanlopen. Anders gewoon lekker de niet dual sim versie, en maar met twee telefoontjes lopen...
Hoe dan ook goed nieuws!
http://www.galaxyclub.nl/...roid-6-marshmallow-update
Gisteren geüpdate en staat op Q1 atm
Gisteren geüpdate en staat op Q1 atm
Aggressor schreef op maandag 15 februari 2016 @ 10:43:
is er al iets bekend over android 6.0?
duurt wel erg lang... ik dacht dat de note 5 de eerste zou zijn.
eerst januari, toen februari ...en nu q1
eerst januari, toen februari ...en nu q1
Ik las dat enkele providers halverwege maart de update gaan uitrollen naar de N5. Dus nog even geduld. Ik zit er niet echt om verlegen, ik loop vrijwel nooit tegen problemen aan.
Android 6.0.1 Marshmallow comes to the Galaxy Note 5 (SM-N920C)!
http://www.sammobile.com/...e-galaxy-note-5-sm-n920c/
Model SM-N920C
Model name GALAXY Note 5
Country Cambodia
Version Android 6.0.1
Changelist 110166628
Build date Mon, 15 Feb 2016 06:40:05 +0000
Product code CAM
PDA N920CXXU2BPB6
CSC N920COLB2BPB6
http://www.sammobile.com/...U2BPB6_N920COLB2BPB6_CAM/
http://www.sammobile.com/...e-galaxy-note-5-sm-n920c/
Model SM-N920C
Model name GALAXY Note 5
Country Cambodia
Version Android 6.0.1
Changelist 110166628
Build date Mon, 15 Feb 2016 06:40:05 +0000
Product code CAM
PDA N920CXXU2BPB6
CSC N920COLB2BPB6
http://www.sammobile.com/...U2BPB6_N920COLB2BPB6_CAM/
[ Voor 45% gewijzigd door henklbr op 19-02-2016 17:19 ]
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Moet dat handmatig allemaal of komt dat via software update? Vind het toch altijd beetje fishy om zulke dingen te downloaden etc.Aggressor schreef op zondag 21 februari 2016 @ 13:00:
heeft iemand hem eral op? ik nog niet
Ik wacht wel mooi tot hij komt bij mijn software updates. Kan toch niet te lang meer duren.

Verwijderd
Kan je bij de note 5 ook de taal in het Nederlands instellen of zit je vast aan Engels ? Van erge import
Twijfel note edge of note 5 of toch maar een s6 edge plus....

Ik ga toch wachten op de Note 6, die komt vermoede/hopelijk in augustus. Samsung heeft zich het commentaar van de Note 5 toch aangetrokken en gelukkig is de Note nog niet ten einde opgeschreven!
De N920C is volledig in het Nederlands in te stellenVerwijderd schreef op maandag 22 februari 2016 @ 20:02:
Kan je bij de note 5 ook de taal in het Nederlands instellen of zit je vast aan Engels ? Van erge import
Verwijderd
Na wat nadenken. Ben ik tot de conclusie gekomen dat een telefoon mij de meer prijs van bijna 300 bij een maand bedrag van rond de 45 euro per maand inc de 5 euro korting (kpn)niet waard is valt de note 5 af voor mij
Ik kom zelf af en de s5
Optie is note 4
S6 edge
S6 edge plus.
Ik zie wel de voordelen van het pennetje maar ga ik er ten op zicht van de s5 wel op voorruit?
Ik kom zelf af en de s5
Optie is note 4
S6 edge
S6 edge plus.
Ik zie wel de voordelen van het pennetje maar ga ik er ten op zicht van de s5 wel op voorruit?
http://www.eglobalcentral...-free-unlocked-black.htmlVerwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 18:37:
Na wat nadenken. Ben ik tot de conclusie gekomen dat een telefoon mij de meer prijs van bijna 300 bij een maand bedrag van rond de 45 euro per maand inc de 5 euro korting (kpn)niet waard is valt de note 5 af voor mij
Ik kom zelf af en de s5
Optie is note 4
S6 edge
S6 edge plus.
€579 is toch een prima bedrag? Huidige telefoon verkopen en dan betaal je minimaal bij. Simonly erop en gaan.
Werkt prima voor mij

Verwijderd
Zeker alleen mijn s5 ziet er uit als of die een atoombom overleeft heeft dus dat gaat hem niet worden...rolandos582 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 22:20:
[...]
€579 is toch een prima bedrag? Huidige telefoon verkopen en dan betaal je minimaal bij. Simonly erop en gaan.
Werkt prima voor mij![]()
Hadden ze in de tweede wereldoorlog ook al?Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 22:24:
[...]
Zeker alleen mijn s5 ziet er uit als of die een atoombom overleeft heeft dus dat gaat hem niet worden...

heeft iemand van jullie 6.0 er al op
[ Voor 14% gewijzigd door Aggressor op 28-02-2016 19:19 ]
Nope nog geen OTA gehad. Irak is al wel aan de beurt geweest zie ik in de firmware database. Ik denk binnenkort voor diegenen met een toestel uit de Emiraten.Aggressor schreef op zondag 28 februari 2016 @ 13:39:
Hoe betrouwbaar is eglobalcentral?rolandos582 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 22:20:
[...]
Werkt prima voor mij![]()

Heel erg betrouwbaar. Nooit problwmen gehad en goeie service
Ja, ik heb http://forum.xda-develope...n920c-to-android-t3317984Aggressor schreef op zondag 28 februari 2016 @ 13:39:
gevolgd en N920CXXU2BPB6 op mijn SM-N920CD (dual-sim) geïnstalleerd.
Verwijderd
Iemand een tip voor een note 5 metkpn abo met een vriendelijke prijs ipv een paar 100 euro bij betalen.
Zonder root?extreme schreef op maandag 29 februari 2016 @ 22:25:
[...]
Ja, ik heb http://forum.xda-develope...n920c-to-android-t3317984
gevolgd en N920CXXU2BPB6 op mijn SM-N920CD (dual-sim) geïnstalleerd.
Klopt, zonder root. Geflasht met Odin 3.10.7
Oké nice. Loop je nog tegen bugs aan? Ik las veel klachten over batterydrain. Verspeel je op deze manier niet de mogelijkheid om OTA's binnen te halen?extreme schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 17:39:
[...]
Klopt, zonder root. Geflasht met Odin 3.10.7
Ik heb het idee dat de Doze functie van 6.0.1. wel goed werkt. Het is nu nog te vroeg om te zeggen of ik last heb van battery drain of niet. Ik heb gekozen voor direct flashen naar 6.0.1. na unboxen. Ik ga deze maand rustig de tijd nemen om mij verder te verdiepen in andere firmware varianten en rooten.ElArmaSecreta schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 21:46:
[...]
Oké nice. Loop je nog tegen bugs aan? Ik las veel klachten over batterydrain. Verspeel je op deze manier niet de mogelijkheid om OTA's binnen te halen?
Of je last hebt van battery drain merk je meteen wel. Loopt ie veel sneller leeg t.o.v. Lollipop?extreme schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:36:
[...]
Ik heb het idee dat de Doze functie van 6.0.1. wel goed werkt. Het is nu nog te vroeg om te zeggen of ik last heb van battery drain of niet. Ik heb gekozen voor direct flashen naar 6.0.1. na unboxen. Ik ga deze maand rustig de tijd nemen om mij verder te verdiepen in andere firmware varianten en rooten.
Ik heb Lollipop overgeslagen. Direct na uitpakken van mijn Note 5 heb ik het toestel 1x gestart. Daarna Odin-flash naar Marshmellow. Daarna al mijn apps, instellingen etc. ingesteld. Ik had geen zin om alles 2x te doen.ElArmaSecreta schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:43:
[...]
Of je last hebt van battery drain merk je meteen wel. Loopt ie veel sneller leeg t.o.v. Lollipop?
Ik neem aan dat je een klein beetje onderzoek hebt gedaan, alvorens te reageren op een forum?
Hier ook een toestel uit de Emiraten. Zou ik dan ook een OTA kunnen ontvangen eerdaags? Stomme vraag misschien, maar die OTA's komen van Samsung zelf toch? Dus ik hoef niets zelf te doen... Ben ook een beetje huiverig voor het zelf installeren van updates...ElArmaSecreta schreef op maandag 29 februari 2016 @ 07:48:
Nope nog geen OTA gehad. Irak is al wel aan de beurt geweest zie ik in de firmware database. Ik denk binnenkort voor diegenen met een toestel uit de Emiraten.
"Gebruikers van andere Android smartphones zullen naar verwachting nog enkele maanden moeten wachten op een update naar Android 6.0 Marshmallow. Daarbij is het de verwachting dat alleen de duurdere smartphones in de komende maanden door fabrikanten voorzien gaan worden van een Android 6.0 Marshmallow update."
Ja het moet vanzelf gaan... maar de vraag... wanneer?
Hier ook nog niks
Hier ook nog niks
Heb nog geen UAE firmware in de database zien staan. Maar goed ook misschien, lees meer slechte dan goede ervaringen!Aggressor schreef op maandag 07 maart 2016 @ 09:35:
Hier ook nog niks
Hij is erAggressor schreef op maandag 07 maart 2016 @ 09:35:
Hier ook nog niks
Download hem nu, maar weet niet of ik hem direct installeer. Eerst even nagaan of een en ander verholpen is.
Maar heb jij ook een toestel uit de Emiraten?ElArmaSecreta schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 09:28:
[...]
Hij is er![]()
Download hem nu, maar weet niet of ik hem direct installeer. Eerst even nagaan of een en ander verholpen is.
Jazeker.
ik ben tot nu toe geen bugs en dergelijke tegengekomen. Ontgrendelen middels vingerafdruk lijkt weer een pak sneller te gaan. Batterij is naar mijn idee hetzelfde gebleven.
Helaas nog geen upgrade hier, geen idee waar dit toestel wegkomt. Hij komt van eglobalcenter iig.
Download deze eens:rolandos582 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 19:24:
Helaas nog geen upgrade hier, geen idee waar dit toestel wegkomt. Hij komt van eglobalcenter iig.
Google Play: Phone INFO ★Samsung★
En post je CSC code
CSC code : EGYMrjraider schreef op zondag 13 maart 2016 @ 19:44:
[...]
Download deze eens:
Google Play: Phone INFO ★Samsung★
En post je CSC codedan weet je precies welke firmware erop staat en dus uit welk land die komt.
CSC country : Egypt
CSC version : N920COJP2AOJ5
Opzich prima dus, midden oosten en daar zijn ze nu toch bezig?

Geloof van wel, maar ook een firmware van een andere CSC kan je makkelijk installeren op je Note 5 hoor 
Gewoon met odin, fw downloaden, onder AP zetten en op start drukken.
Ben ik veel te lui voor, ik wacht altijd netjes op de officiele dingen. Ook omdat er vaak nog bugs etc zitten in de onofficiele.Mrjraider schreef op zondag 13 maart 2016 @ 19:49:
Geloof van wel, maar ook een firmware van een andere CSC kan je makkelijk installeren op je Note 5 hoor
wat mjraider bedoelt is niks onofficieels aan hoor.
is ook gewoon origineel
is ook gewoon origineel
YouTube: Install and Root Samsung Galaxy Note 5 Android 6.0 Marshmallow Firmware (Odin Flash)Aggressor schreef op zondag 13 maart 2016 @ 19:52:
wat mjraider bedoelt is niks onofficieels aan hoor.
is ook gewoon origineel
Dit?
Verwijderd
Ik heb sinds November 2015 een Note 5 SM-N920C, uit Dubai, van MyGSM. Allles loop prima, ook in het Nederlands. Ook band 20 van KPM. Zojuist via OTA van Samsung de update Android 6.01 ontvangen. De update loopt nu goed op mijn Note 5. Een van de verbeteringen: de vingerafdruk ontgrendeling is nu supersnel....Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 21:07:
Ik heb jaren geleden een tablet van Samsung gekocht (7,7 inch met eerste super amoled scherm en in aluminium behuizing). Was er heel blij mee, maar dat sloeg snel om toen duidelijk werd dat Samsung in - ik meen - Nederland en Duitsland deze tablet niet meer mocht verkopen vanwege juridisch geschil met Apple. Ook de updates bleven uit. Een enorme teleurstelling voor mij.
Reactie Samsung Benelux:
Good luck
nou ik was ook blij met mijn note 5...
maar hij werkt niet meer, is in de wc gevallen...
[ Voor 51% gewijzigd door Aggressor op 24-03-2016 18:22 ]
Verwijderd
Ik snap dat toch echt niet je Phone in de plee...Aggressor schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 22:41:
nou ik was ook blij met mijn note 5...
tsja uit de hand glijden, of uit de broekzak achter?Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 18:21:
[...]
Ik snap dat toch echt niet je Phone in de plee...
ongelukje zit in een klein hoekje
Verwijderd
Problemen met Dual-Sim SM-N9208 ZWUBRI
Ik gebruik al een aantal maanden de Note 5 Dual-Sim met twee simkaarten. Echter valt mijn 'ontvangst' heel vaak compleet weg. Telefoongesprekken die worden afgebroken, internet wat vaker niet dan wel werkt. Met Wi-Fi is het geen enkel probleem, en als ik 1 sim-kaart uitschakel dan functioneert het toestel wel normaal.
Google heft mij in ieder geval al geleerd dat internationaal dit probleem meer voorkomt. Ik heb twee KPN sim-kaarten, maar KPN geeft aan mij niet te kunnen helpen.
Samsung wil geen ondersteuning bieden omdat deze telefoon in NL niet wordt verkocht.
De organisatie waar ik hem heb gekocht (specialist voor dual-sim telefoon) heeft er naar eigen zeggen ongeveer 100 verkocht maar ik ben de enige met problemen, dus willen ze ook niet veel betekenen dan enkel een keer naar de antennes kijken van het toestel.
Komt dit probleem iemand bekend voor? Ik ben namelijk voornemens mijn Note 5 te verkopen en dan maar te kiezen voor de Elephone P9000 die zojuist is uitgekomen. Scheelt €300,- en die schijnt wel normaal te functioneren.
Ik hoor het graag als iemand weet hoe ik dit probleem kan verhelpen, word er gek van!
Ik gebruik al een aantal maanden de Note 5 Dual-Sim met twee simkaarten. Echter valt mijn 'ontvangst' heel vaak compleet weg. Telefoongesprekken die worden afgebroken, internet wat vaker niet dan wel werkt. Met Wi-Fi is het geen enkel probleem, en als ik 1 sim-kaart uitschakel dan functioneert het toestel wel normaal.
Google heft mij in ieder geval al geleerd dat internationaal dit probleem meer voorkomt. Ik heb twee KPN sim-kaarten, maar KPN geeft aan mij niet te kunnen helpen.
Samsung wil geen ondersteuning bieden omdat deze telefoon in NL niet wordt verkocht.
De organisatie waar ik hem heb gekocht (specialist voor dual-sim telefoon) heeft er naar eigen zeggen ongeveer 100 verkocht maar ik ben de enige met problemen, dus willen ze ook niet veel betekenen dan enkel een keer naar de antennes kijken van het toestel.
Komt dit probleem iemand bekend voor? Ik ben namelijk voornemens mijn Note 5 te verkopen en dan maar te kiezen voor de Elephone P9000 die zojuist is uitgekomen. Scheelt €300,- en die schijnt wel normaal te functioneren.
Ik hoor het graag als iemand weet hoe ik dit probleem kan verhelpen, word er gek van!

Verwijderd
Hallo allemaal,
ik zou heel graag de Samsung Galaxy Note 5 N920C 32GB 4G - Gold willen bestellen via eglobalcentral voor 555 euro. Heeft iemand anders deze telefoon en is de site betrouwbaar? Niet dat ik een product krijg wat niet werkt. Heb zelf nu een note edge ben er ook wel blij mee.
Alvast bedankt
ik zou heel graag de Samsung Galaxy Note 5 N920C 32GB 4G - Gold willen bestellen via eglobalcentral voor 555 euro. Heeft iemand anders deze telefoon en is de site betrouwbaar? Niet dat ik een product krijg wat niet werkt. Heb zelf nu een note edge ben er ook wel blij mee.
Alvast bedankt
Een N920C black besteld bij eglobalcentral en hij werkt nu toch al 4 maanden. Prima toestel en prima prijs. Zeker +1 voor eglobalcentral en toestelVerwijderd schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 22:24:
Hallo allemaal,
Alvast bedankt
Heren (en dames),
Mijn toestel is gevallen! Flinke duts op de rand, maar wat meer irriteert is het glas wat loslaat links bovenin. Het gaat om een grillig 'streepje' van 3 bij 10 mm... maar het zit zo in het zicht dat ik me er dagelijks aan erger.
Na een beetje onderzoek en rondbellen merk je dat reparaties in eerste instantie relatief goedkoop aangeboden wordt, maar als je dan doorvraagt komen ze erachter dat het toestel niet geleverd wordt in nederland, en dan is het ineens toch niet mogelijk, of betaal je de hoofdprijs van soms de helft van de toestelwaarde!
Hebben jullie misschien tips?
Alvast dank!
Mijn toestel is gevallen! Flinke duts op de rand, maar wat meer irriteert is het glas wat loslaat links bovenin. Het gaat om een grillig 'streepje' van 3 bij 10 mm... maar het zit zo in het zicht dat ik me er dagelijks aan erger.
Na een beetje onderzoek en rondbellen merk je dat reparaties in eerste instantie relatief goedkoop aangeboden wordt, maar als je dan doorvraagt komen ze erachter dat het toestel niet geleverd wordt in nederland, en dan is het ineens toch niet mogelijk, of betaal je de hoofdprijs van soms de helft van de toestelwaarde!
Hebben jullie misschien tips?
Alvast dank!
Nog steeds geen officiële upgrade naar Android 6.0 hier. Q1 is toch al voorbij? 😨😢
Upgrade Android 6.0 is gisteren binnen gekomen en uitgevoerd. Helemaal top
Upgrade Android 6.0 is gisteren binnen gekomen en uitgevoerd. Helemaal top

[ Voor 29% gewijzigd door rolandos582 op 08-04-2016 21:19 ]
Note 5 ftw imo.Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 19:17:
Lastig of de note 5 of de s7 edge keuzes
Erg fijn toestel nu met Android 6.0
Verwijderd
Alleen mis je de mogelijkheid tot een sd cardrolandos582 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 19:19:
[...]
Note 5 ftw imo.
Erg fijn toestel nu met Android 6.0
Let op:
Levertijden en Prijzen: [Samsung Galaxy Note 5] Levertijden & Prijzen
Levertijden en Prijzen: [Samsung Galaxy Note 5] Levertijden & Prijzen