Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:52

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AruypZSdhpwSHWNqnEqqxIl6/full.jpg

De Galaxy Note 5 is op allerlei manieren een mijlpaal voor Samsung en haar Note serie. Niet alleen is het de eerste Note waarbij zoveel aandacht aan de looks werd besteed - glas en aluminium zorgen voor een uiterst premium uitstraling.

Maar de Note 5 blijft vooralsnog een toestel exclusief voorbehouden aan een handjevol markten.
Daar hoort de Europese - Nederland incluis - vooralsnog niet bij.

Volgens hardware.info komt de Note 5 in januari 2016 naar Europa

Dat neemt niet weg dat de Galaxy Note 5 via verschillende webshops in het buitenland voor zeer aantrekkelijke prijzen te bestellen valt.

Hieronder een aantal van die webshops:

http://mobileshop.ae
http://www.mygsm.me
http://www.awok.com/
http://www.eglobalcentral.eu/

In de topic [Samsung Galaxy Note 5] Ervaringen en Discussie zijn al verschillende mensen die er via deze weg één hebben gekocht...

[ Voor 10% gewijzigd door DON PAPA op 10-11-2015 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 13:32
Geruchten zijn eind van het jaar, begin 2016 eindelijk levering naar Europa, maar ik moet dat eerst nog maar zien.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bikkeltje1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 13:19
Bedankt voor het mooie en nu nog schone topic EJSEJS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar heb je die N-920C 64GB vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dancol
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-07 12:05
Via MyGSM uit Dubai. Duurde wel 1.5 week maar verder prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dancol schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:13:
En deze ondersteunt dus ook gewoon de 800 mhz band? En trouwens mooie prijs die 650 euro. 8)
En de invoerrechten? En kon je met paypall betalen?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2015 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste 64Gb is verschenen bij eGlobal. Helaas wel een dualsim variant. Maar denk dat de rest de komende tijd ook wel zal volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:19:
[...]

En deze ondersteunt dus ook gewoon de 800 mhz band? En trouwens mooie prijs die 650 euro. 8)
Betreft Note 5 64GB - Dit net ontvangen van Nash Ba.... - Invoerrechten: niet bekend..

Dear Sir

Note 5-64gb we have no stock of black color

-We ship to NL through www.dhl.com
-3 to 5 days delivery time
-We take payment online using paytabs.com
-Paypal is not accepted now

Thanks you and best regards

Nash Ba
Mygsm customer support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dancol schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:13:
Dat ziet er goed uit. Ook een goede prijs. Gefeliciteerd.
Heb je nog invoerrechten en btw. moeten betalen?

Ik heb het nog eens uitgerekend:
Invoerrechten: 3% van de koopprijs+verzendkosten
btw: 21% van de koopprijs+verzendkosten+invoerrechten
Dus ongeveer: ((€650.00+DHL:€37.50)*1.03)*1.21=€833.24. Toch nog redelijk.

Het grote verschil is natuurlijk dat Samsung NL (nog steeds) geen Note 5 verkoopt, en vooral geen 64GB model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:08
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 21:23:
[...]

Dat ziet er goed uit. Ook een goede prijs. Gefeliciteerd.
Heb je nog invoerrechten en btw. moeten betalen?

Ik heb het nog eens uitgerekend:
Invoerrechten: 3% van de koopprijs+verzendkosten
btw: 21% van de koopprijs+verzendkosten+invoerrechten
Dus ongeveer: ((€650.00+DHL:€37.50)*1.03)*1.21=€833.24. Toch nog redelijk.

Het grote verschil is natuurlijk dat Samsung NL (nog steeds) geen Note 5 verkoopt, en vooral geen 64GB model.
Jij vliegt er binnenkort naar toe toch? _/-\o_ _/-\o_ 8)7
Dus maak je niet druk om de btw enz ;)

En ik vind het best wel veen groot prijsverschil met de 32gb dan voor 600. (van eglobal)
En bij eglobal heb je ook een reperatiepunt in de UK.

Via mygsm/dubai gaat dat weer moeilijk worden

[ Voor 7% gewijzigd door Aggressor op 06-11-2015 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:19:
[...]

Bij Mobileshop.ae kan je wel met PayPal betalen. Ze hebben de Note 5 N-920C 32GB voor 2,034 AED - €515, en de 64GB voor 2,395 AED - €607.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 10:18:
[...]

Bij Mobileshop.ae kan je wel met PayPal betalen. Ze hebben de Note 5 N-920C 32GB voor 2,034 AED - €515, en de 64GB voor 2,395 AED - €607.
Ik vind de site niet zo overzichtelijk en er staat niet bij welke band enz enz.. een telefoon ondersteund.
Bij global vind ik het wel duidelijker je weet precies wat voor specificaties een type telefoon ondersteund. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben met zowel eGlobal, en de winkels in Dubai in contact geweest.

Maar eGlobal verkoopt de 64GB niet, alleen de 32GB van de N-920C.

En ook volgens Maxie op 22 Oktober, 2015: "Doos was nog wel dicht met een officiële Samsung sticker maar leek al wel eerder open te zijn geweest... aan de zijkant zaten nog resten van een andere sticker. Daarnaast had de accu nog maar 1% toen ik hem voor het eerst aanzette. Ik zie zo 1 2 3 niet dat hij geroot is, dus dat lijkt mij iig niet. In het toestel info menu staat wat extra informatie onder de titel "United Arad Emirates", wat bij het internationale model niet terug is te vinden."

Dus zo te zien komt de N-920C van eGlobal waarschijnlijk zowiezo uit Dubai?? En heeft eGlobal met deze N-920C "gerommeld".

Alle hebben bevestigt dat de SM-N-920C de NL banden ondersteunt, Dit kan je ook zien op de site van Samsung Dubai. Bij Samsung.com/ae Dubai staat het model aangegeven als: SM-N920CZDAXSG met 32/64GB en met de volgende banden:

SIM card size
Nano-SIM (4FF)
Network
2G GSM, 3G WCDMA, 4G LTE FDD
2G GSM GSM850, GSM900, DCS1800, PCS1900
3G UMTS B1(2100), B2(1900), B5(850), B8(900)
4G FDD LTE B1(2100), B2(1900), B3(1800), B4(AWS), B5(850), B7(2600), B8(900), B12(700), B17(700), B18(800), B19(800), B20(800), B26(800)
Dus ook de B20(800) van KPN.

En dit zijn de zelfde banden als de Nederlandse Galaxy S6 Edge+ 32GB (SM-G928FZDAPHN)

Bij MyGSM is de man: Nash Ba
Bij Mobileshop.ae is de man: Tahir Sayed
Beide zijn erg behulpzaam, en antwoorden per omgaand...

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2015 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 10:18:
[...]

Maar ik zie op hun site dat ze ook 128GB hebben....maar daar hoor ik niemand over. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor 128GB hebben ze "geen stock". Maar ik zie ook niet dat Samsung ueberhaupt een 128GB Note 5 model maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Señor Sjon schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 14:14:
Geruchten zijn eind van het jaar, begin 2016 eindelijk levering naar Europa, maar ik moet dat eerst nog maar zien.
Ben toch benieuwd als de note 5 naar nederland zou komen wat dan de prijzen doen.... :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElArmaSecreta
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10-09 11:59
Hoop dat Dancol nog wat kan vertellen over de bijkomende invoerkosten mochten die er zijn geweest :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
hoe kom je erbij dat Eglobal er mee heeft gerommeld?
Misschien met de andere versies... (voor NL taal)

maar de 920c echt niet hoor. Hij was nog geseald en alles...
Het lijkt net of je eglobal probeert af te kraken ... omdat ze geen 64gb model hebben.

Terwijl eglobal heel erg behulpzaam is, en goeie support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik herhaal alleen maar wat Maxie op 22 Oktober heeft gezegd: "Doos was nog wel dicht met een officiële Samsung sticker maar leek al wel eerder open te zijn geweest... aan de zijkant zaten nog resten van een andere sticker. Daarnaast had de accu nog maar 1% toen ik hem voor het eerst aanzette. Ik zie zo 1 2 3 niet dat hij geroot is, dus dat lijkt mij iig niet. In het toestel info menu staat wat extra informatie onder de titel "United Arad Emirates", wat bij het internationale model niet terug is te vinden."

En ook GoeniGoeGoe: donderdag 15 oktober 2015 23:42: Thanks! Ik heb zojuist de app geinstalleerd en zie dat de Knox counter op 0x1 staat. Ik kan alleen niet meer achterhalen of het al getriggerd was toen ik de telefoon van eglobal kreeg, of dat het gebeurt is toen ik zelf geroot had. Ervan uitgaande dat er voor de Note5 geen root methode is zonder de Knox counter op 0x1 te zetten, is het dus inderdaad zo dat ik van eglobal een geroote Note 5 heb gekregen met Knox counter 0x1. Niet echt heel netjes w.m.b., maar voor mij geen reden om de telefoon terug te sturen, ook aangezien we van Samsung alleen maar garantie krijgen in het land van aankoop.

En zo zijn er nog meer. Ik heb gewoon geen vertrouwen in die jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Dan moet je misschien maar eens beter lezen. En niet alleen het negatieve.
Zijn ook genoeg goeie ervaringen.

En het kan zijn dat ze iets met het ouder model hebben gedaan voor de NL taal ofso.
En goenigoegoe heeft zelf met zijn telefoon geroot. (dus daar kan het ook door komen)

Ik heb ook contact gehad met eglobal. de 920c doen ze niks mee, ze blijft gewoon zoals die is.
Tevens was die van mijn origineel geseald, en de knox staat op 0....

[ Voor 4% gewijzigd door Aggressor op 07-11-2015 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf veel ervaring in Hong Kong, en ik weet wat ze daar allemaal wel of niet doen.
Daarom heb gewoon geen vertrouwen in die jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Nou mooi, vlieg jij maar lekker die kant op dan.
Zijn genoeg positieve ervaringen.

Maar jij wil alleen lezen wat je wilt geloven.

https://nl.trustpilot.com/review/eglobalcentral.eu

[ Voor 16% gewijzigd door Aggressor op 07-11-2015 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 18:44:
Ik heb zelf veel ervaring in Hong Kong, en ik weet wat ze daar allemaal wel of niet doen.
En wat voor ervaring is dat dan precies Peter? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 18:44:
Ik snap het niet helemaal, een paar postings hierboven schrijf je nog "Ik ben met zowel eGlobal, en de winkels in Dubai in contact geweest." als je die jongens niet vertrouwt waarom zoek je dan wel contact ??

Ik heb al verschillende spullen bij eGlobal gekocht en het grote voordeel vind ik dat ik nog nooit achteraf invoerrechten/BTW heb moeten betalen (ondanks dat het van buiten de EU kwam). Ook is de service en helpdesk zijn zeer goed en snel met reageren, wat mij betreft een aanrader deze webshop...

[ Voor 7% gewijzigd door DON PAPA op 07-11-2015 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Nee idd, en de service vind ik ook Prima.
Ze reageren altijd netjes en vlot op je emails.

Prima service, ik heb hier vaker besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aggressor schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 18:56:
Nee idd, en de service vind ik ook Prima.
Ze reageren altijd netjes en vlot op je emails.

Prima service, ik heb hier vaker besteld
Helemaal mee eens.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaan jullie daar zelf maar eens kijken, en dan hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Leg dan ook uit wat je bedoeld?

Sorry hoor Peter, maar vind ik je gewoon teveel bla bla gehalte.
Dan zeg je dat je naar toe gaat vliegen voor een telefoon...?
En dan zit je eglobal weer af te kraken, terwijl je wel contact met hun hebt gehad...

Ik snap er niks meer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EJSEJS schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 18:55:
[...]

Ik snap het niet helemaal, een paar postings hierboven schrijf je nog "Ik ben met zowel eGlobal, en de winkels in Dubai in contact geweest." als je die jongens niet vertrouwt waarom zoek je dan wel contact ??

Ik heb al verschillende spullen bij eGlobal gekocht en het grote voordeel vind ik dat ik nog nooit achteraf invoerrechten/BTW heb moeten betalen (ondanks dat het van buiten de EU kwam). Ook is de service en helpdesk zijn zeer goed en snel met reageren, wat mij betreft een aanrader deze webshop...
Ik denk dat, als een van de moderators van dit forum, het geen goed idee is om de belasting onduiking van eGlobal aan de grote boom te hangen! Het zou dus goed zijn als je het goede voorbeeld kunt geven.
Onze wetten zijn er niet voor niets, en als het kan moet iedereen er aan mee doen. Ook dan komt er wat meer geld binnen voor onze nieuwe "gasten"...
Zelf heb ook geen probleem als ik invoerrechten en btw zou moeten betalen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
dan bestel je hem toch lekker, maar jij bent nog zo ouderwets .. en je wilt zien wat je koopt.
Dus je vliegt er lekker liever naar toe voor 300 euro.

En stel ... je vliegt er wel naar toe. En je komt terug...
Ik durf te wedden dat je niet gaat aangeven dat je en telefoon voor 600/650 euro hebt gekocht, en dat je graag belasting erover wilt betalen.

Maar dat doet er allemaal niet toe .. Eglobal is voor de cosument gewoon een betrouwbaar bedrijf.
Klaar

[ Voor 28% gewijzigd door Aggressor op 07-11-2015 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 19:44:
[...]

Ik denk dat, als een van de moderators van dit forum, het geen goed idee is om de belasting onduiking van eGlobal aan de grote boom te hangen! Het zou dus goed zijn als je het goede voorbeeld kunt geven.
Onze wetten zijn er niet voor niets, en als het kan moet iedereen er aan mee doen. Ook dan komt er wat meer geld binnen voor onze nieuwe "gasten"...
Zelf heb ook geen probleem als ik invoerrechten en btw zou moeten betalen....
Geen vertrouwen hebben in eglobal (vanwege China), maar wel grenzeloze vertrouwen hebben in een paar onbekende arabieren... :')

Vertel eens, hoeveel positieve reviews hebben zij? https://nl.trustpilot.com/review/eglobalcentral.eu

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2015 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf in meerdere jaren in Hong Kong en ook in Dubai gewoont, dus ik heb er wel een beetje ervaring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Ik geloof niks meer van jou PeterXu.

Genoeg positieve ervaringen op internet over eglobal en hier op tweakers ook.
Hopelijk zijn we er nu klaar mee.

en de 920c is nu 609.99 € euro op eglobal.
Met 12 kortingscode kom je onder de 600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan koop je hem toch, als je daar gelukkig mee bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Ik ben al voorzien PeterXu.

[ Voor 43% gewijzigd door Aggressor op 07-11-2015 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 19:44:
[...]

Ik denk dat, als een van de moderators van dit forum, het geen goed idee is om de belasting ontduiking van eGlobal aan de grote boom te hangen! Het zou dus goed zijn als je het goede voorbeeld kunt geven.
Ten eerste ik ben geen moderator, en ten tweede wie zegt dat eGlobal de belasting ontduikt dat maak jij ervan. eGlobal stuurt het pakketje via Duitsland naar Nederland en daarom hoef ik hier als klant geen belasting te betalen. Maar hoe en wat Global doet bij het invoeren van het pakket naar de EU dat hoef ik niet te weten, controleer jij voor aankoop elke verkoper in de EU hoe hij zijn spullen heeft ingevoerd van buiten de EU ??

[ Voor 59% gewijzigd door DON PAPA op 09-11-2015 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:10

The Wizard

Moderator Mobile
En nu weer ontopic

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aggressor schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 19:03:
Leg dan ook uit wat je bedoeld?

Sorry hoor Peter, maar vind ik je gewoon teveel bla bla gehalte.
Dan zeg je dat je naar toe gaat vliegen voor een telefoon...?
En dan zit je eglobal weer af te kraken, terwijl je wel contact met hun hebt gehad...

Ik snap er niks meer van
Ik heb zelf een Note 3 32GB met een 64GB kaartje. In NL bij PhoneHouse gekocht, en erg tevreden. Wel was er bij aankoop een vuiltje in de lens, achter het glas, en moest ik dus het toestel omruilen bij PhoneHouse. Geen probleem.
Nu wil ik gaag een Note 5 64GB kopen, en ik ben er dus op zoek naar. Om alle frequencies in NL ook te kunnen gebruiken, heb ik zoveel mogenlijk onderzoek gedaan, bij Samsung en andere winkels. De conclusie is dat de SM-N920C, het beste toestel voor Nederland is, ook met de B20(800) voor KPN. Samsung levert dit toestel alleen in het Midden-Ooten, en Noord Afrika. Vandaar de winkels in Dubai, waar ook de 64GB versie beschikbaar is. Al deze info heb ik op dit forum gezet.
Het belangrijkste voor mij is dat ik een Note 5 64GB kan vinden, zonder dat ik het risiko loop dat er aan gerommeld is. Daarom koop ik liefst in een winkel. De prijs is minder belangrijk.
Ik woon zelf in China, en ben daar een deel van het jaar. Ik ga er twee maal per jaar naar toe. Dus betreft douane in NL, heb ik geen probleem. Ook kan ik in NL gewoon Tax Free kopen, en een deel van de btw. op Schiphol terugkrijgen. Zo is het mijn Note 3 en mijn Samsung Notebook gegaan.
Liefst zou ik natuurlijk een Note 5 64GB in NL kopen, ook vanwege de 2 jaar Samsung garantie, maar dat is helaas (nog) niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dancol
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-07 12:05
Wat een gemekker allemaal in dit topic. Vooral tussen EJSEJS en PeterXu. Kunnen we ook gewoon met elkaar om gaan? Merci.
eGlobal las ik op andere sites ook helaas wat dingen over telefoons die open of geroot komen. Meeste waren wel positief! Had ik ook liever gedaan persoonlijk.

Ik heb voor de 64GB N920C van MyGSM.me gekozen. Kon alleen betalen met creditcard helaas maar des te beter want dan ben je ook meteen gedekt vanuit je creditcard.
Ik heb 68 euro moeten betalen aan DHL voor het invoeren. Dit moet je al betalen voordat ie met het vliegtuig naar Nederland komt. Ik heb hem ongeveer met een weekje binnen gekregen.

Werd helaas niet dubble-boxed verstuurd dus doosje zat wel een deuk op de hoek maar telefoon was verder prima. Telefoon doet het perfect en ook met 4G+ van Vodafone. Echter mag het stand-by batterijgebruik wel omlaag nog. Screen On-Time is wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:Zoals mijn collega hier een paar berichten boven ook al heeft geschreven dient de discussie weer on-topic te worden. Ik heb een aantal berichten richtingen de prullenbak verwijderd die totaal niet relevant zijn voor de inhoud van dit topic.

We gaan dus vanaf nu niet meer persoonlijk op elkaar reageren.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
Edite: niet meer nodig

[ Voor 92% gewijzigd door DON PAPA op 09-11-2015 10:46 ]

Verwijderd

dancol schreef op zondag 08 november 2015 @ 23:48:
Wat een gemekker allemaal in dit topic. Vooral tussen EJSEJS en PeterXu. Kunnen we ook gewoon met elkaar om gaan? Merci.
eGlobal las ik op andere sites ook helaas wat dingen over telefoons die open of geroot komen. Meeste waren wel positief! Had ik ook liever gedaan persoonlijk.

Ik heb voor de 64GB N920C van MyGSM.me gekozen. Kon alleen betalen met creditcard helaas maar des te beter want dan ben je ook meteen gedekt vanuit je creditcard.
Ik heb 68 euro moeten betalen aan DHL voor het invoeren. Dit moet je al betalen voordat ie met het vliegtuig naar Nederland komt. Ik heb hem ongeveer met een weekje binnen gekregen.

Werd helaas niet dubble-boxed verstuurd dus doosje zat wel een deuk op de hoek maar telefoon was verder prima. Telefoon doet het perfect en ook met 4G+ van Vodafone. Echter mag het stand-by batterijgebruik wel omlaag nog. Screen On-Time is wel goed!
Ik heb nu een Note 5 N920C 64GB, Zwart, bij MyGSM gekocht voor €634.00, nieuw in originele doos, en niet geroot. Prima toestel. Werkt in NL zoals verwacht.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 20:16:
[...]

Ik heb nu een Note 5 N920C 64GB, Zwart, bij MyGSM gekocht voor €634.00, nieuw in originele doos, en niet geroot. Prima toestel. Werkt in NL zoals verwacht.
heb je het toestel al binnen?
taks?
ik sta op punt op bestellen te klikken bij eglobal :) (maar voor 32gb model)
edit: ik vermoed dat je nog moet bestellen, want voor verzending komt er not 150aed bij, wat het totaal op 672 maakt.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2015 21:32 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 21:29:
[...]

heb je het toestel al binnen?
taks?
ik sta op punt op bestellen te klikken bij eglobal :) (maar voor 32gb model)
edit: ik vermoed dat je nog moet bestellen, want voor verzending komt er not 150aed bij, wat het totaal op 672 maakt.
Het is binnen. Erg goed. Nog veel dank aan mijn goede vriend, die het voor mij uit Dubai heeft meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net een gold besteld bij eglobal met normale (insured) shipping - de express was met de extra 17€ niet waard.
32gb is mij genoeg.
totaalprijs incl shipping was +/- 650€
can hardly wait ;)

• Aggressor
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:48:
net een gold besteld bij eglobal met normale (insured) shipping - de express was met de extra 17€ niet waard.
32gb is mij genoeg.
totaalprijs incl shipping was +/- 650€
can hardly wait ;)
heb je hem al binnen?
en je hebt de C versie besteld denk ik?

Verwijderd

Aggressor schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:57:
[...]

heb je hem al binnen?
en je hebt de C versie besteld denk ik?
yes!
uiteindelijk nog maandag op de valreep verandert naar de zwarte versie. die (kleine) zwarte rand is minder opvallend dan bij de goude.
gisterenochtend uiteindeiljk verzonden, vanmorgen net voor de middag hier binnen.
was nog volledig geseald - wel maar 1% batterij meer, maar daarvoor is de quickcharge ideaal.
werd wel redelijk warm bij alles installeren maar is denk ik bij alle gsms zo (was toch zo bij de LG G4 van de mama als ik die opzette)

• Aggressor
ja klopt, had jij ook zo'n opzetstuk erbij voor het laden? (naar EU charger)
ik heb zelf een originele samsung eu adapter gekocht. (die bij de s6 edge+ zit)

en ik heb ook nog een daardloze fast charger gekocht (ook van samsung)
dan blijft het mini usb poortje ook in orde ;) geen geklooi daar mee

Verwijderd

Aggressor schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:46:
ja klopt, had jij ook zo'n opzetstuk erbij voor het laden? (naar EU charger)
ik heb zelf een originele samsung eu adapter gekocht. (die bij de s6 edge+ zit)

en ik heb ook nog een daardloze fast charger gekocht (ook van samsung)
dan blijft het mini usb poortje ook in orde ;) geen geklooi daar mee
Yes! Opzetstuk voor de uk lader die erbij kwam.
Heb net hetzelfde gedaan. De extra eu lader en wireless fast charger besteld bij amazon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:59
Bij mygsm is de 920C uitverkocht.
Mygsm is helaas uitverkocht: Price: AED 2499.00
Quantity:
Out Of Stock

Heeft iemand een tip waar deze nog verkrijgbaar is met 64 GB ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElArmaSecreta
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10-09 11:59
http://mobileshop.ae/samsung/galaxy-note/note-5/note-5-4g

Die hebben er nog een paar, iemand zei in een note 5 topic dat het ook de 920C modellen betreft bij deze site.

Ik heb net een witte 32Gb besteld bij eGlobal. Wordt vandaag verstuurd, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aloysxda schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 08:53:
Bij mygsm is de 920C uitverkocht.
Mygsm is helaas uitverkocht: Price: AED 2499.00
Quantity:
Out Of Stock

Heeft iemand een tip waar deze nog verkrijgbaar is met 64 GB ?
Samsung Note 5 SM-N920C 64GB te krijg bij:

1. http://mobileshop.ae/sams...ck?search=note%205%2064gb
Black: AED: 2,348
White: AED: 2,229
Silver: AED: 2,365
Gold: AED: 2,435
In stock (low stock)
Shipping to NL: AED: 150

2. http://www.mygsm.me/Samsu...e-5-64gb-price-dubai.html
Black/Silver/White: AED: 2,499
Gold: AED: 2,599
No Stock
Shipping to NL: AED: 150

Maar ik heb mijn Note 5 64GB Zwart bij MyGSM gekocht, en zij krijgen die toestellen van de EROS Group:
http://www.erosdigitalhom...nt_id=8344418-95433007766
Die hebben nog well stock maar de prijs is: AED: 2,999 (zwart 64GB).
Toch bij MyGSM voor AED: 2,499. Contact Nash. (enq@mygsm.me of sales@mygsm.me) Binnenkort waarschijnlijk weer in stock...

Good luck...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Bedankt voor jullie tips. Bij een paar, heb ik ondertussen aanvraag gedaan, om zeker te weten dat de juiste frequentie wordt gestuurd.
Ik houd jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aloysxda schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 23:58:
Bedankt voor jullie tips. Bij een paar, heb ik ondertussen aanvraag gedaan, om zeker te weten dat de juiste frequentie wordt gestuurd.
Ik houd jullie op de hoogte.
De Note 5 SM-N920C 64GB, die in Dubai te koop is, ondersteund precies dezelfde frequencies als de NL Galaxy S6 Edge+ 32GB, ook de B20(800) van KPN. (Het 64GB model van de S6 Edge+ is echter in NL niet te koop, (Samsung.com/nl), wel in UK, DK, SE, NO, FI, CH, IT, en ES). Zie voor de N-920C details bij Samsung.ae (United Arab Emirates, Dubai).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Het wil nog niet echt lukken om ergens een note 5, N920c 64 gb te bemachtigen. Vóór dat ik er een online koop, zou ik toch graag van de verkoper vernemen of die hem op voorraad heeft. Van alle gekregen tips, nergens. Alleen de 32 GB. Sommigen reageren niet eens. Die vallen bij mij af.
We blijven zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aloysxda schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 13:32:
Het wil nog niet echt lukken om ergens een note 5, N920c 64 gb te bemachtigen. Vóór dat ik er een online koop, zou ik toch graag van de verkoper vernemen of die hem op voorraad heeft. Van alle gekregen tips, nergens. Alleen de 32 GB. Sommigen reageren niet eens. Die vallen bij mij af.
We blijven zoeken
Tahla, at mobileshop.ae is expecting the 64GB black in a few days.
From Nash, at MyGSM, I am waiting for an answer to my email.
I'll keep you posted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyGSM, Nash Ba, +971 273 5136, heeft de Note 5 64GB Wit, nu in stock.
Note 5 64GB, in Zwart, over 4 tot 5 dagen verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 12:02
Maandag besteld via eGlobal ter vervanging van mijn iPhone 6, sindsdien staat mijn order op "Processing".. Iemand enig idee hoe lang dit gaat duren? Betaald via mijn geverifieerde PayPal account omdat ik dacht dat het hierdoor sneller zou gaan. :/

Ik kan ook nergens de "Live Chat"-knop vinden op hun website..

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Verwijderd

Update voor Note 5 64GB N-920C in Dubai.

Hier nog wat suppliers, die de Note 5 64GB, in stock hebben. Toch zou ik ze eerst even bellen of emailen of zij wel een nieuwe N-920C verkopen, en wat de kosten zijn voor het naar NL te verzenden.

http://uae.souq.com/ae-en...b-4g-lte-black-8846054/i/ - (+971)-4-437 0900

https://www.klick-on.com/...ram-black/?ref=pricena_ae - +971 4 3867666

Pas op: "White": https://dealshabibi.com/p...ite-pearl/?ref=pricena_ae - +971 4 255 2393

http://www.crazydeals.com...-lte-black-sapphire/66293 - +971-4-2664244

http://www.landmarkshops..../158020921?ref=pricena_ae - +971 4 3410523

http://www.jumbo.ae/samsu...m=referral&ref=pricena_ae - +971-4-3523555

https://www.sharafdg.com/...cle/181344?ref=pricena_ae - +971-4-800 344357 ??

http://uae.danubedirect.c...5-64gb?variant=6043262017 - +971 4 808 5060

http://itshop.ae/mobiles-...phire.html?ref=pricena_ae +971 4 3592252

Op dit moment hebben MyGSM en Mobileshop geen stock van de Note 5 64GB Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
de meesten verzenden niet naar Nederland hoor.

Mijn tip is, bestel hem op from.ae
Hele goeie support, hebben 100% feedback op ebay.
Verzenden naar Nederland, betalen kan met paypal.

Hebben de black 64gb en goud op voorraad. En ze hebben goeie prijzen.
Ook verkopen ze de N920CD 32gb,, dit is een dual sim, en als ik het goed heb ondersteund deze ook b20 800mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ftenkate
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-04-2016
Misschien een stomme vraag, maar hoe werkt dat met invoerkosten en BTW, moet je die gelijk betalen als de Note geleverd word of krijg je achteraf een rekening??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Meestal moet je die meteen betalen, bij from.ae kun je kiezen welke shipping methode.
Persoonlijk heb ik liever DHL.
Dan heb je hem vrij vlot binnen.

En bij de webshop from.ae krijg je hem zelfs in gesealede verpakking.
Stickers van samsung als seal, en nog folie eromheen.

dus 100% ongebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ftenkate
Aggressor schreef op woensdag 23 december 2015 @ 15:08:
Meestal moet je die meteen betalen, bij from.ae kun je kiezen welke shipping methode.
Persoonlijk heb ik liever DHL.
Dan heb je hem vrij vlot binnen.

En bij de webshop from.ae krijg je hem zelfs in gesealede verpakking.
Stickers van samsung als seal, en nog folie eromheen.

dus 100% ongebruikt
Bedankt, als ik het goed begrepen heb betaal je 21% over het totaal bedrag en ongeveer 13 euro inklaringskosten,
dus als ik een Note koop van 600 euro komt er nog zo ongeveer 140 euro bij of vergeet ik nog iets??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
note is wel meer dan 600 euro hoor.
ik weet niet of je de 32gb of 64 gb wilt... ? check anders pm

laten we uitgaan van 650 euro

Bestelbedrag in euro’s € 648,84
Invoerrechten bedrag € 27,25
BTW bedrag € 141,98
Totale bijkomende kosten € 182,23
Totaalbedrag € 831,07 (+28,09%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 12:02
Knip, geen V&A

En om toch nog een beetje on topic te blijven, de mijne is exact 2 weken na mijn bestelling geleverd (met GLS) en is ongeveer een week onderweg geweest.

[ Voor 38% gewijzigd door The Wizard op 24-12-2015 06:05 ]

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 07:12
http://www.amazon.com/Sam...ry-Unlocked/dp/B013WACF4S

Omgerekend €550,-
Dat is toch niet duur voor een Note 5 hoor...
Zwarte versie + unlocked. Helemaal top lijkt me?

Of zie ik nog dingen over het hoofd? 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door rolandos582 op 24-12-2015 17:09 ]

• Aggressor
rolandos582 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 17:00:
http://www.amazon.com/Sam...ry-Unlocked/dp/B013WACF4S

Omgerekend €550,-
Dat is toch niet duur voor een Note 5 hoor...
Zwarte versie + unlocked. Helemaal top lijkt me?

Of zie ik nog dingen over het hoofd? 8)7
ja de extra invoerkosten.
Kan je hem net zo goed bij eglobalcenter.eu bestellen, 589,99 euro. (en als je aanmeld voor mail krijg je nog 5 euro extra kortingscode meen ik)

en eglobal verkoopt ook de N920CD .. deze kan dual sim? volgens mij ondersteund deze ook b20 800mhz

• rolandos582
Aggressor schreef op donderdag 24 december 2015 @ 18:09:
[...]

ja de extra invoerkosten.
Kan je hem net zo goed bij eglobalcenter.eu bestellen, 589,99 euro. (en als je aanmeld voor mail krijg je nog 5 euro extra kortingscode meen ik)

en eglobal verkoopt ook de N920CD .. deze kan dual sim? volgens mij ondersteund deze ook b20 800mhz
Wat is het verschil tussen al die serie nummers?
Ik zie een :
N920I
N920CD
N920C
N9200

Vond deze zelf wel interressant : https://from.ae/en/samsun...g-lte-64gb-black-sapphire
Zwart ( met sapphire? ) en 64gb voor €594

Is dit ook degene die gaat werken in Nederland?

[ Voor 3% gewijzigd door rolandos582 op 24-12-2015 18:49 ]

• Aggressor
rolandos582 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 18:22:
[...]

Wat is het verschil tussen al die serie nummers?
Ik zie een :
N920I
N920CD
N920C
N9200

Vond deze zelf wel interressant : https://from.ae/en/samsun...g-lte-64gb-black-sapphire

Zwart ( met sapphire? ) en 64gb voor €594
andere frequenties...
als je bij kpn/vodafone zit dan heb je de B20 800mhz band nodig...
staat veel informatie in het topic.

als je 2 simkaarten makkelijk vind zou ik kijken voor de N920CD
en als je 1 simkaart gebruikt zou ik voor de N920C gaan

• rolandos582
Aggressor schreef op donderdag 24 december 2015 @ 18:50:
[...]

andere frequenties...
als je bij kpn/vodafone zit dan heb je de B20 800mhz band nodig...
staat veel informatie in het topic.

als je 2 simkaarten makkelijk vind zou ik kijken voor de N920CD
en als je 1 simkaart gebruikt zou ik voor de N920C gaan
2 simkaarten vind ik maar onzin, heb aan 1 voldoende.
Dan moet ik dus deze hebben : https://from.ae/en/samsun...g-lte-64gb-black-sapphire

• Aggressor
rolandos582 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 18:51:
[...]

2 simkaarten vind ik maar onzin, heb aan 1 voldoende.
Dan moet ik dus deze hebben : https://from.ae/en/samsun...g-lte-64gb-black-sapphire
ja klopt, en komen nog wel 20 dollar dhl verzendkosten bij.
dus als je met paypal betaald zit je rond de 640 euro.

en douane kosten kunnen hoog worden, hou daar wel rekening mee.

• rolandos582
Aggressor schreef op donderdag 24 december 2015 @ 18:53:
[...]

ja klopt, en komen nog wel 20 dollar dhl verzendkosten bij.
dus als je met paypal betaald zit je rond de 640 euro.

en douane kosten kunnen hoog worden, hou daar wel rekening mee.
Hmmmm, verzenden ze dat niet als cadeautje oid dan? Zodat er geen douanakosten komen? Want daar heb ik geen zin :P

• Aggressor
nee en daar trapt de douane ook niet in ...
ik stuur je ff een privébericht met wat informatie en sites

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
en zijn er al meer mensen die de note 5 hebben besteld?
blijft echt een top telefoon.

-edit-

kwam net deze aanbieding tegen :O echt goedkoop

+- 408 euro?

http://mobileshop.ae/sams...laxy-note-5-4g-32gb-black

[ Voor 50% gewijzigd door Aggressor op 02-01-2016 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:58
Welk model is dat dan?

-edit-

+- 408 euro?

Aggressor wijzigde deze reactie 02-01-2016 19:22 (50%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobaltos
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 12:40
Aggressor schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 17:34:

-edit-

+- 408 euro?

Klinkt wel als een goede deal, als het de N920C is tenminste. Zijn er nog nadelen aan het hebben van een toestel uit de VAE ten opzichte van Nederland zo ver het gaat om de functionaliteit van de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
als je de 920c hebt dan maakt het niks uit.
en volgens mij verkopen hun alleen maar de n920c .. dus het goeie model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Is er eigenlijk een reden dat de Note 5 zo moeilijk te krijgen is in Europa? Als in, waarom skipt Samsung de Europese markt met zo'n vlaggenschip?

Vind het wel een top toestel (in verschillende benchmarks worden zowel de 6S als de 6P ook verslagen), dus vind het oprecht verrassend dat je zoveel moeite moet doen om 'm hier te krijgen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Aggressor schreef op maandag 21 december 2015 @ 22:24:
de meesten verzenden niet naar Nederland hoor.

Mijn tip is, bestel hem op from.ae
Hele goeie support, hebben 100% feedback op ebay.
Verzenden naar Nederland, betalen kan met paypal.

Hebben de black 64gb en goud op voorraad. En ze hebben goeie prijzen.
Ook verkopen ze de N920CD 32gb,, dit is een dual sim, en als ik het goed heb ondersteund deze ook b20 800mhz
Heb jij 'm hier ook gekocht? Zie dat je 1 jaar garantie moet bijkopen, maar heb je niet sowieso standaard fabrieksgarantie?

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
nee een andere.
eglobalcenter

volgens mij heb je in het buitenland 1 jaar garantie standaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Aggressor schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 19:09:
nee een andere.
eglobalcenter

volgens mij heb je in het buitenland 1 jaar garantie standaard
Okay. Denk dat ik ook maar gewoon bij Eglobal haal. Daar heb ik al eerder (dure) dingen gehaald, en die komen altijd door de douane.

Bij die zaken uit Dubai weet ik het zo net nog niet, hoewel die wel goedkoper zijn. Daarnaast staat er bij Mobileshop.ae ook nergens of het gaat om het 920C model.

[ Voor 8% gewijzigd door London op 05-01-2016 19:11 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
nee klopt eglbal center is ook betrouwbaar.. en ze hebben ook wel 5 euro kortingscode.. (aanmelden via de nieuwsbrief)

tevens verkopen hun ook de dual sim versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc prutser
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-10-2021
Hallo allemaal, ik volg dit forum al een tijdje incognito omdat ik toch erg graag de Note 5 wil.
Had gehoopt dat deze toch nog in NL op de markt zou komen maar daar is zover ik weet nog altijd niks over duidelijk? Terwijl de S7 alweer bijna klaar ligt. |:(
Aggressor schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 17:34:

-edit-

+- 408 euro?

Ik zag deze post van Aggressor en dat lijkt me spot goedkoop, incl invoer etc amper meer dan 500,-
Nu heb ik een paar dagen terug een mail gestuurd naar ze maar geen reactie nog om welk type dit gaat (ik heb KPN). Kan iemand van jullie hier uitsluitsel over geven?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc prutser
Eindelijk de bevestiging

Is the N902C

Mijn handen jeuken om te bestellen, wat zal ik doen.... nog wachten op waar Samsung mee gaat komen m.b.t. S7 lijn of bestellen...

-edit-

Zie nu pas dat ik dit beter even in mijn oude berichtje had kunnen zetten, excuus daarvoor.

[ Voor 18% gewijzigd door pc prutser op 17-01-2016 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pc prutser schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 21:43:
Hallo allemaal, ik volg dit forum al een tijdje incognito omdat ik toch erg graag de Note 5 wil.
In mijn geval hetzelfde, totdat ik ergens las dat deze ook op Eglobal te verkrijgen was en heb hem vorige week woensdag toch maar besteld! (misschien is Eglobal wel iets duurder dan andere webshops maar heb in het verleden al eens een telefoon besteld op deze site en was zeer tevreden hierover.) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc prutser
Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2016 @ 22:59:
[...]

In mijn geval hetzelfde, totdat ik ergens las dat deze ook op Eglobal te verkrijgen was en heb hem vorige week woensdag toch maar besteld! (misschien is Eglobal wel iets duurder dan andere webshops maar heb in het verleden al eens een telefoon besteld op deze site en was zeer tevreden hierover.) _/-\o_
Hallo mede ex-incognito volger :+ Welke heb je besteld op Eglobal? Als je voor dual sim bent gegaan of andere kleur dan zwart (32GB) dan valt het prijs verschil wel mee. Tenminste als je geen extra kosten krijgt voor het invoeren, iets wat ik nog steeds niet begrijp dat je dat bij hun in de meeste(?) gevallen niet kwijt bent. Wil ook wel graag horen of jij dat straks kwijt bent en uiteraard hoe je aanschaf bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi!
Deze heb ik besteld: 'Samsung Galaxy Note 5 N920C 4G LTE 32GB SIM FREE/ UNLOCKED - Black'.
Bij mij vorige bestelling hoefde ik geen extra kosten te betalen dus hoop ik dat dit weer zo zal zijn.
Ik verwacht dat hij dinsdag of woensdag binnen zal komen dus dan laat ik weten of hij bevalt!
De Note 5 zal mijn OnePlus One gaan vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Mijn note 5 besteld bij eglobalcenter voor €583,-
Besteld op 25-12, geleverd op Monday, January 11, 2016 at 14:28. Was 1e keer, niet thuis. En met al die feestdagen dikke prima.

Erg fijn toestel, heb overigens deze : https://www.eglobalcentra...-free-unlocked-black.html , wel iets duurder nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn toestel is gister binnen gekomen, hoefde geen extra kosten te betalen :)
Hij bevalt erg goed en ben bezig met alle functies te ontdekken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 21:58:
Besteld bij eglobal neem ik aan? Die lui zijn inderdaad erg goed. 1e keer telefoon in buitenland besteld, goede ervaring O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rolandos582 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 06:06:
[...]

Besteld bij eglobal neem ik aan? Die lui zijn inderdaad erg goed. 1e keer telefoon in buitenland besteld, goede ervaring O-)
Ik heb hem inderdaad bij Eglobal besteld, het is voor mij de 2de keer en ben ook zeker tevreden met mijn 2de bestelling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg ook al heel lang de topics over de Note 5. Na alle berichten tot nu toe gelezen te hebben, besloot ik om zelf ook eens een e-mail met vragen naar eglobal te sturen. Zie hieronder de reactie van eglobal. Ik krijg er een beetje een raar gevoel bij. Ben benieuwd naar jullie reactie.
Voor alle duidelijkheid: ik ben geen tweaker (in de zin van zelf kunnen aanpassen van computers, telefoons etc.) Als ik een voorkeur heb voor een bepaald product, dan kijk ik altijd wat er over op de site van Tweakers wordt gezet. Vaak goede tips enz.

Mijn e-mail (van 24-01-16):

I would like to buy a Samsung Galaxy Note 5 N920C 4G LTE 32GB SIM FREE/ UNLOCKED - Silver titan.
I don't see it anymore on your website. Will you be selling it again? If possible I would prefer the 64GB N920C. Are you going to sell that model to?
If I buy this phone via your website will you garantee me that the phone will be totaly new; sealed in factory; never been opened or used before? I read a few disturbing posts that your shop is delivering Note 5 models that have been openend or something has been done with the root.

Please, will you answer my questions? Thank you very much.
Kind regards,

De reactie van eglobal:

Dear Customer,

Thank you for your message.

With regard to your inquiry. Please be kindly informed, that we have Samsung Galaxy Note 5 Dual Sim N920CD 4G LTE 32GB SIM FREE/ UNLOCKED - Silver Titanium is in stock.

http://www.eglobalcentral...cked-silver-titanium.html

Please be kindly informed, that we do not have this item in 64GB.

Often, we do open the box of the item for QA purposes such as to ensure that all accessories are included and correct charger will be provided in order for your to be able to use the item at the destination country.

All items sold or listed or our site are 100% new and genuine and usable in the EU, we do not sell any refurbished item. We source our products from reputable and worthy supplier worldwide. Please do not worry about it.

Should you have any further inquiries, please feel free to contact us.

Best Regards,
eglobal central (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ftenkate
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 19:11:
Ik volg ook al heel lang de topics over de Note 5. Na alle berichten tot nu toe gelezen te hebben, besloot ik om zelf ook eens een e-mail met vragen naar eglobal te sturen. Zie hieronder de reactie van eglobal. Ik krijg er een beetje een raar gevoel bij. Ben benieuwd naar jullie reactie.
Voor alle duidelijkheid: ik ben geen tweaker (in de zin van zelf kunnen aanpassen van computers, telefoons etc.) Als ik een voorkeur heb voor een bepaald product, dan kijk ik altijd wat er over op de site van Tweakers wordt gezet. Vaak goede tips enz.

Mijn e-mail (van 24-01-16):

I would like to buy a Samsung Galaxy Note 5 N920C 4G LTE 32GB SIM FREE/ UNLOCKED - Silver titan.
I don't see it anymore on your website. Will you be selling it again? If possible I would prefer the 64GB N920C. Are you going to sell that model to?
If I buy this phone via your website will you garantee me that the phone will be totaly new; sealed in factory; never been opened or used before? I read a few disturbing posts that your shop is delivering Note 5 models that have been openend or something has been done with the root.

Please, will you answer my questions? Thank you very much.
Kind regards,

De reactie van eglobal:

Dear Customer,

Thank you for your message.

With regard to your inquiry. Please be kindly informed, that we have Samsung Galaxy Note 5 Dual Sim N920CD 4G LTE 32GB SIM FREE/ UNLOCKED - Silver Titanium is in stock.

http://www.eglobalcentral...cked-silver-titanium.html

Please be kindly informed, that we do not have this item in 64GB.

Often, we do open the box of the item for QA purposes such as to ensure that all accessories are included and correct charger will be provided in order for your to be able to use the item at the destination country.

All items sold or listed or our site are 100% new and genuine and usable in the EU, we do not sell any refurbished item. We source our products from reputable and worthy supplier worldwide. Please do not worry about it.

Should you have any further inquiries, please feel free to contact us.

Best Regards,
eglobal central (EU)
Hoezo krijg je er een raar gevoel bij als ik vragen mag?? kijk naar de posts boven jou die hebben bij hun besteld en geen problemen gehad.
Ik zelf heb mijn Note 5 hier in Nederland gekocht in Vianen ook die doos was open geweest om te checken volgens hun, maar je kan de Note 5 daar gewoon testen dus voor mij was het geen probleem, is hier wel iets duurder maar dan hoef je er ook niet op te wachten, ik ben er heel erg blij mee vind het een geweldig toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ftenkate
Mag ik vragen bij wie je hem in Vianen gekocht hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ftenkate
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 16:45:
@ftenkate
Mag ik vragen bij wie je hem in Vianen gekocht hebt?
Heb je een berichtje gestuurd.

Heb net gekeken en de Note is daar nu 599 euro dus niet echt veel duurder dan eglobal

[ Voor 17% gewijzigd door ftenkate op 27-01-2016 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ftenkate
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc prutser
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 21:58:
Nog helemaal naar tevredenheid? Was die van jou geseald? Denk dat ik die van mij toch ook maar bij eglobal ga bestellen maar nog een maandje wacht, zal met de komst van S7 lijn nog wel een prijs drop komen vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update over Note 5 - N920C - 64GB

1. Heb een Note 5 - 64GB van MyGsm in Dubai gekocht, in November 2015 (www.mygsm.me)
Goede service, het toestel doet het prima in NL, ook band 20 van KPN, 4G
Op het ogenblik zijn alleen de N920C - 64GB in Gold en Pink Gold (€679.20) in stock.
2. Bij mobileshop.ae staat de SAMSUNG GALAXY NOTE 5 4G 64GB BLACK voor €578.29 aangeboden. Siver: €602.69, White, Gold: €678.94 (www.mobileshop.ae)
Wel van te voren bevestigen (email, chat, bellen) dat het model in stock is, en of het de N920C - 64GB is.
3. Zo te zien verkoopt EGlobal, geen N920C - 64GB, alleen de 32GB versie.

Mijn Note 5 was door een vriend meegebracht, Anders kunnen de bovengenoemde zaken een verzending aanbevelen, waarmee zo weinig mogelijk douane betaald hoeft te worden. (ik schat in de buurt van €80.00 + verzendkosten: €37.50)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2016 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanwege de laatste post van PeterXu op internet naar reviews over mobileshop.ae gezocht:

https://nl.trustpilot.com/review/mobileshop.ae

Een gemiddelde score van Goed 8,1. OK, laten we eens kijken naar de beoordelingen.
De laatste drie beoordelingen zijn niet zo best.. En als ik dan ook nog lees dat één van de drie opmerkt:
"I finally go to the SAMSUNG service center, only to be told that my IMEI code and Serial No do not match. This makes my phone either a fake or a refurbished phone."

Ik ben inmiddels ook al dit soort beoordelingen over eglobalcentral.eu tegen gekomen.
Iedereen moet maar zijn eigen afwegingen maken of hij/zij deze smartphone bij deze internetsites wil kopen, maar ik ben klaar met te onderzoeken hoe en waar ik via het buitenland een Note 5 kan kopen.
Ik hou mijn geld nog een paar maanden in mijn zak en wacht de release van de S7 af. Kijken wat die smartphone brengt en of Samsung als nog de Note 5 in Europa uitbrengt (zal wel niet, maar hij blijft desondanks mijn favoriete smartphone).
Hoe luidt het gezegde ook al weer? Een gewaarschuwd mens telt voor twee!
Pagina: 1 2 Laatste