Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-06 21:45
Anoniem: 569388 schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 22:54:
Een vraagje, over een Redmi Note 1 weliswaar, maar er is geen echt bloeiend topic over dus vraag het maar hier.

Mijn USB poort doet het niet goed meer, ik kan (bijna) niet meer opladen. Alleen met 1 bepaalde oplader en kabel lukt het. Wat moet ik doen, zijn het contactpuntjes die verbogen zijn? Of moet ik zoiets bestellen? Of zoiets?
Ik heb dit probleem maar bij 1 lader, volgens mij de originele lader. Gewoon een andere lader gebruiken en het probleem is weg.

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burner13
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10-2024
Kan iemand even met mij meedenken?

Is dit een goede prijs voor de redmi note 2? FDD versie staat er. Elders zie ik prijzen rond de 190 dollar.

Als iemand een betere aanbieding weet, laat je horen. Bvd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 569388

Burner13 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 00:13:
Kan iemand even met mij meedenken?

Is dit een goede prijs voor de redmi note 2? FDD versie staat er. Elders zie ik prijzen rond de 190 dollar.

Als iemand een betere aanbieding weet, laat je horen. Bvd :)
Wil je uitdrukkelijk de FDD versie? Je weet dat de TDD versie van de Note 2 ook FDD LTE functionaliteit heeft? Je kunt dus bij dezelfde aanbieder voor zo'n 25 euro minder de FDD versie kopen.

Voor de beste deal kun je trouwens Kimovil meestal goed gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

John Rambo schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 23:30:
[...]

Ik heb dit probleem maar bij 1 lader, volgens mij de originele lader. Gewoon een andere lader gebruiken en het probleem is weg.
Nee, de USB poort deed het eerst met elke lader en kabel, nu alleen met een Action lader en een specifieke kabel. Er is iets niet goed meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burner13
Anoniem: 569388 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 00:33:
[...]

Wil je uitdrukkelijk de FDD versie? Je weet dat de TDD versie van de Note 2 ook FDD LTE functionaliteit heeft? Je kunt dus bij dezelfde aanbieder voor zo'n 25 euro minder de FDD versie kopen.

Voor de beste deal kun je trouwens Kimovil meestal goed gebruiken.
Zolang die het hier doet. In de OP staat dat de TD-versie hier niet werkt maar TTD was ik nog niet bekend mee. Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubiks
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-04 23:57
Anoniem: 569388 schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 22:54:
Een vraagje, over een Redmi Note 1 weliswaar, maar er is geen echt bloeiend topic over dus vraag het maar hier.

Mijn USB poort doet het niet goed meer, ik kan (bijna) niet meer opladen. Alleen met 1 bepaalde oplader en kabel lukt het. Wat moet ik doen, zijn het contactpuntjes die verbogen zijn? Of moet ik zoiets bestellen? Of zoiets?

Als ik dan toch bezig ben, mijn camera doet het ook niet goed meer, allemaal blauwe puntjes in beeld. Kan ik zoiets bestellen en dan de originele module vervangen?

Haha, ook een scheurtje in m'n scherm, zoiets bestellen? Is dat zelf te vervangen?

Ik weet niet of het de moeite is om de camera en het scherm te vervangen, maar die USB poort moet echt gerepareerd worden anders is de telefoon praktisch onbruikbaar.
Ik zou zeggen: tijd voor een nieuwe telefoon. ;w
Voor ongeveer €135 heb je al een Redmi Note 2.

Ps
De TD versie werkt hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mees789
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20-01-2024
Nijntje12 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 20:42:
[...]

Je moet gewoon de achterkant eraf halen en dan heb je een bumper en dan de achterkant er weer op schuiven.

Wat heb je er trouwens veel voor betaald! Ik heb er maar 4 euro voor betaald haha

Hier een uitleg:

http://nl.aliexpress.com/...666972&shopNumber=1186911
Hij zit er inmiddels al op, bedankt! Ik moet de volgende keer beter letten op de prijsverschillen haha
Daytona schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 20:39:
[...]

Geen idee wat er aan de hand is, maar de versie die je nu hebt idd die brakke rom van o.a. Geekbuying.

Die van mij had dezelfde rom, en heb ik gewoon met de updater app bijgewerkt naar de laatste xiaomi.eu developer rom. Zie methode 1 op en.miui;
http://en.miui.com/a-232.html

Daarna een factory reset gedaan. Heb niet uitgebreid kunnen testen, maar geen gekke dingen tegen gekomen.
Bedankt, het is gelukt en ik heb tot nu toe ook nergens last van gekregen!
dirkhimself schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 19:35:
[...]

Werkt SMS-en ook in SIM slot 1?
Net getest en dat werkt ook ja!
Rubiks schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:35:
[...]

Heb je ook 4G van simyo?
En waarom gebruik je slot 2 als ik vragen mag?
Simyo heeft volgensmij wel 4G, maar ik weet niet waar ik het moet instellen. Momenteel gebruik ik 3G (als het nodig is).
Ik las dat mensen problemen hadden met slot 1 dus heb ik uit voorzorg voor slot 2 gekozen, maar ik heb hem net getest met slot 1 en dat gaat ook prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burner13
Nou, redmi note 2 besteld bij ali express. Ben beniewd hoe lang het gaat duren met dhl. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isshogai
  • Laatst online: 28-03-2016
Bij mijn 8 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubiks
Bij mij 2 weken met Singapore Post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:56
Anoniem: 611892 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:22:
Mijn bestelling toch maar geannuleerd nav de slechte camera reviews echt niemand is daar positief over... heb inplaats daarvan maar de MI4 besteld bij Dhgate.com voor 2 tientjes extra dit is tenminste een echte premium telefoon met onderdelen die ook wat waard zijn zoals Gorilla glass 3, 13mpix sony imx214, 8mpix front, SD801, 3GB mi4 echter geen 4g maar heb ik niks aan de komende 2 jaar gezien ik vast zit aan een 3g abonnement.
Welke mi4 heb je besteld en ben je tevreden over de camera?
Ik begin me ook steeds meer te storen aan de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedboot
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14-07-2024
Heb nog een vraagje over TD en FD.
Model 2015051 = 16GB internationale versie met FDD
Model 2015052 = 16GB China versie met TD, maar met custom rom voor EU FDD, de goedkoopste in euro's
Model 2015712 = 32GB internationale versie met FDD

Hoe zeker is het dat ik updates kan blijven plaatsen voor het CHINA model 2015052 en hem werkend kan houden voor NL? Waar kan ik deze custom roms dan halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubiks
Speedboot schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:20:
Heb nog een vraagje over TD en FD.
Model 2015051 = 16GB internationale versie met FDD
Model 2015052 = 16GB China versie met TD, maar met custom rom voor EU FDD, de goedkoopste in euro's
Model 2015712 = 32GB internationale versie met FDD

Hoe zeker is het dat ik updates kan blijven plaatsen voor het CHINA model 2015052 en hem werkend kan houden voor NL? Waar kan ik deze custom roms dan halen?
Ik heb zelf model 2015052 met de laatste xiaomi.EU ROM (5.10.8) en alles werkt gewoon goed. Geen enkel probleem.
Deze custom roms haal je hier http://xiaomi.eu/community/#

[ Voor 5% gewijzigd door Rubiks op 12-10-2015 14:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mees789
Ik gebruik hem nu een paar dagen en ik kan niks anders dan positief zijn over dit apparaat. Ook al heb ik er iets teveel voor betaald (167 incl. verzenden), is hij het nog steeds waard! Ik gebruik hem niet extreem veel, gewoon matig, ik zit nu op de 2e dag van de batterij en hij hoeft vanavond pas opgeladen te worden. De MIUI 7 is veel fijner dan ik verwacht had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansieb112
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:17
Veel vrienden lopen te pronken met de Redmi Note 2 prime. Ik begin nu stiekem ook wel een beetje gek te worden en denk na over de aanschaf van een Redmi Note 2 16GB kopen voor 127 euro.

Ik heb echter nog weinig gelezen of gezien over het verschil tussen de 16 GB en de 32 GB prime. Heeft iemand hier ervaring mee?

Dat de processor 200MHz lager is geclockt is volgens mij nog niet z'on probleem. Echter is de grafische chip Power VR G6200 i.p.v. 700MHz in de Prime, maar op 550MHz geclockt. Ga je dat echt merken in de dagelijkse praktijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01-2021
Er zijn minimale verschillen, indien je veel grafische toepassingen gebruikt zul je wel marginale verschillen onvervinden.
https://www.youtube.com/watch?v=s3yzJUi4Gls

Money isn't rellevant..... who you are is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Laatst online: 10-06 08:15

Salmon

.NET developer

Maar is de grijze besteld via AliExpress voor 145 Euro tezamen met een glazen screen protector en "Seller's Shipping Method" voor 7.5 Euro extra. Er wordt verteld dat er dan geen duty wordt verwacht, wat de seller via een PM bevestigd.

Ook gelijk maar even een dunne transparante case besteld voor ~1 Euro.

We zullen de telefoon binnenkort is even vergelijken met mijn huidige Mi Note Pro (is wel heel wat duurder, maar het gaat om het idee). >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-02-2024
(Hoe) Kan je de Google Launcher installeren? Ik heb het geprobeerd, maar het lukt niet. Ik zou de "standaarden wissen"bij "instellingen" moeten aanraken en dan op de knop Startpagina. Maar die zegt "geen standaardwaarden ingesteld". Ik kan nergens de google launcher als standaard instellen, de NOVA lanuncher weer wel. Weet iemand wat er misgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon

Salmon

.NET developer

Deze thread gelezen? Is voor MIUI 6, maar zou vast nog wel kunnen helpen. (Eerste link van Google).

Of een vid:

[ Voor 16% gewijzigd door Salmon op 13-10-2015 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedboot
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14-07-2024
Rubiks schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:48:
[...]

Ik heb zelf model 2015052 met de laatste xiaomi.EU ROM (5.10.8) en alles werkt gewoon goed. Geen enkel probleem.
Deze custom roms haal je hier http://xiaomi.eu/community/#
Dankje.Heb er nu ook een besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01-2021
gisteren een chinese variant binnen gehad, eu rom erop en gaan. Het enigste wat niet werkt is de ir afstandsbediening. Voor de rest ziet het er top uit.

Money isn't rellevant..... who you are is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley1980
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 20:21
Een maand geleden besteld bij Gearbest en eindelijk gearriveerd in NL.
Helaas ook nog eens een inklaringbrief van postnl.
ff geen Gearbest meer voor mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob-B190
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-06 11:14
Ik installeerde de stable versie voor Miui 6 (moet wel ivm werk apps, mag geen root zijn), maar hij herkende meteen beide sim kaarten niet meer... Nu maar de dev er weer op zetten (en duimen dat alles weer werkt) en hopelijk komt er voor de hermes een stable aan binnenkort.

Memento mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob-B190
Werkt weer, pfew...

Memento mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:15
Je kan toch ook MIUI7 zonder root flashen?

http://xiaomi.eu/community/threads/5-10-8.28692/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob-B190
nog geen Hermes bij de stable...

Memento mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButch
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-06 11:25
MadButch schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 07:59:
Ik heb ook de telefoon besteld bij ali express (deze)
Hij is gisteren binnen gekomen. Dus 1 okt gekocht, 14 okt binnen. En dat was met 3 feestdagen erin, dus hij werd pas 5 okt of zo verstuurd. Erg tevreden, had hem pas over een weekje verwacht.

Ik heb de rom die erop stond vervangen met de weekly van xiaomi.eu.
Het proces was simpel. Juiste zip downloaden (hermes). Zip renamen naar update zip en dan via recovery menu installeren. Hij hing wel best een tijd op 99% (paar minuten of zo, maar lang genoeg om scary te zijn voor een first timer). Heb nad de update meteen een wipe all data gedaan, omdat ik toch nog in het menu zat.

Nadat hij opstarte met de nieuwe rom kon ik als locale alleen chine kiezen... Maar volgens mij heeft ie dat later goed gezet, want alles lijkt goed (keyboard settings etc).

De sim kaart kreeg ik niet geactiveerd, maar dat lag aan ziggo, en aan dat hij schijnbaar al geactiveerd was ;) Ook moest ik een nieuw ziggo account aanmaken om mijn gebruikers instellingen te zien. Dus ziggo all-in-one staat onder een andere user als ziggo mobiel. Schijnbaar moet dat, maar dat hadden ze wat duidelijker mogen zeggen.

Kwam erachter dat ik al 40 cent kwijt was, omdat er schijnbaar een sms naar het buitenland is gegaan. Ik neem aan tijdens het instellen van zaken na de reboot. Ik had wel berichtjes gezien, maar wist ik veel... ik dacht "ik heb 75 smsjes, dus who cares".
Wel goed dat ik daardoor zag dat mijn max maand bedrag buiten bundel op 250 euro stond. Hallo...lol.. da's lekker :) Dus ik zet hem op 0... kan ik niet opslaan... hahaha... waarom is de optie er dan. Het laagste wat ik via de website kon instellen was 50 euro. Maar je kunt hem ook via een smsje instellen, dan dan kan hij gewoon op wat je wilt, dus nu staat mijn max bedrag op 1 euro :)

Ik heb nog geen rare dingen gemerkt aan de telefoon (ik vergelijk het met mijn ervaring met nexus 7 2013 en nexus 9). Alles draait snel, en ziet er smooth uit.

Ik hoefde ook niks in te stellen om sms aan het werken te krijgen. Komt dat door de ziggo settings?
Ik meld het even, vanwege de beschreven issues in deze thread.

Heb na de miui 5.10.8 installatie wel mijn theme aangepast (terug naar die, die er bij op stond toen ik hem kreeg). Taal op engels... Batterij op icon + % gezet.

Heb ook wat fotos en videos gemaakt, en alles ziet er toch echt heel goed uit. Ik begrijp niet helemaal waar de klachten op de camera vandaan komen. als ik sommige issues hier las, leek het wel of de camera zwaar crap was. Dat is dus nog al overdreven (naar mijn mening).

Groetjes,
Michael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isshogai
Ook ik vind dat de redmi note 2 prima foto's maakt. Bij de laatste Flyball wedstrijd van het seizoen, heb ik foto's en filmpjes staan maken van ons team en mijn hond. Thuis gekomen de foto's en filmpjes op een sticky gezet. Sticky in de tv, en kijken maar. Filmpjes VHD op scherm, zag er erg goed uit. Geluid trouwens ook, hahaha. De tv werd bijna aangevallen door mijn honden. De foto's zagen er op de tv ook gelikt uit. Dus deze jongen heeft ook geen klachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dirkhimself
Salmon schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:22:
Deze thread gelezen? Is voor MIUI 6, maar zou vast nog wel kunnen helpen. (Eerste link van Google).

Of een vid:
[video]
Thanks! Werkt prima!!!

d:)b

Nog even over de spiegel mode van de front camera:

Als ik de setting in SPIEGEL mode zet, zie ik zowel op het scherm als op de feitelijk genomen foto een spiegelbeeld, als ik de setting op NORMAAL zet, zie ik nog steeds een gespiegeld beeld op het scherm, maar de opgeslagen foto is niet in spiegelbeeld, uiteindelijk dus wat je wilt, maar het is wel inconsistent.....

[ Voor 33% gewijzigd door dirkhimself op 15-10-2015 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-04 13:55
Gearbest heeft de Redmi Note 2 Prime nu op voorraad in de EU voor $185 (pakweg €162).

Lijkt me geen onaardige deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprintkanon
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:25
Waarom zou je die Prime willen hebben voor 33 Euro meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-04 13:55
Voornamelijk voor de extra 16 Gb en 4G-support op beide simkaarten (in hoeverre dat interessant is hangt natuurlijk af van de gebruiker).

De GPU en CPU zijn allebei iets hoger geklokt, wat leidt tot een Antutu verschil van 2000 punten.

Al met al geen hele grote verschillen, maar het schijnt de resell value ten goede te komen. ;)

Edit: daarnaast zou je via deze deal de telefoon relatief snel in huis moeten hebben, minus mogelijke importheffingen. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Chippu op 15-10-2015 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubiks
[bMadButch schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:57:[/b]
[...]

Kwam erachter dat ik al 40 cent kwijt was, omdat er schijnbaar een sms naar het buitenland is gegaan. Ik neem aan tijdens het instellen van zaken na de reboot. Ik had wel berichtjes gezien, maar wist ik veel... ik dacht "ik heb 75 smsjes, dus who cares
Dit berichtje is een bericht over verificatie van je telefoonnummer voor mi message als ik het goed heb. Dit verschijnt als je de telefoon opnieuw opstart en het meldt dat je simkaart niet is geactiveerd. Aangezien de meesten deze app niet gebruiken/ hebben kan je dit bericht negeren en op annuleren drukken. :N Als je wel op ok drukt wordt er dus een internationale sms verzonden met de daaraan gekoppelde kosten. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubiks
dirkhimself schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:10:
[...]

Thanks! Werkt prima!!!

d:)b

Nog even over de spiegel mode van de front camera:

Als ik de setting in SPIEGEL mode zet, zie ik zowel op het scherm als op de feitelijk genomen foto een spiegelbeeld, als ik de setting op NORMAAL zet, zie ik nog steeds een gespiegeld beeld op het scherm, maar de opgeslagen foto is niet in spiegelbeeld, uiteindelijk dus wat je wilt, maar het is wel inconsistent.....
Bedankt voor de mededeling. _/-\o_
Ik dacht namelijk ook al dat deze instelling niet werkte. Blijkt dus alleen te spiegelen tijdens opname. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButch
Kan iemand checken of het mic icontje werkt in google hangouts?
Bij doet ie niets, ik voel wel feedback dat mijn touch herkent is, maar ik krijg niet het recorder windowtje.
Dus ik kan alleen tikken :)

Als ik google opstart, dan werkt de mic trouwens wel (ik zeg het maar ter zekerheid). En dan can ik gewoon met "call mommy" mijn moeder bellen.

Bij wijze van spreken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isshogai
Er staat weer een nieuwe ROM klaar maar geen hermes erbij. Wel met de afkorting HM . Welke moet ik nu nemen, voor de redmi note 2.

Marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Isshogai schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:12:
Er staat weer een nieuwe ROM klaar maar geen hermes erbij. Wel met de afkorting HM . Welke moet ik nu nemen, voor de redmi note 2.

Marcel
Geen van allen. Afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isshogai
Oke, even afwachten dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burner13
Hm crap. Moet iets van 46 euro betalen aan dhl. Hopelijk komt ie maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Hermes staat er bij nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-06 09:53
Burner13 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 16:44:
Hm crap. Moet iets van 46 euro betalen aan dhl. Hopelijk komt ie maandag.
niet met dhl laten versturen, wacht je niet liever een weekje langer zonder extra kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
Nou, hij is al binnen maar wat een teleurstelling zeg, ziet er echt mooi uit hoor, maar het antislip achterkantje is gewoon super glad plastic.......

Weet iemand een hoesje die wel goede grip bied?

Oh ja, en heeft iemand zoiets al eens gebruikt voor draadloos Qi opladen?

http://www.aliexpress.com...Xiaomi-4/32415305129.html

[ Voor 24% gewijzigd door dirkhimself op 17-10-2015 11:32 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
Mees789 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:19:
[...]

Inmiddels heb ik het hoesje na veel gedoe eromheen gekregen. Mij lijkt die jij besteld had wel een handiger hoesje voor bijv. bij het vasthouden.

Erg sonde dat je nog steeds tegen het SMS probleem aan moet kijken, ik heb momenteel Simyo (van KPN) en daarmee ontvang en stuur ik zonder problemen SMSjes. Ik gebruik hiervoor de standaard app van Xiaomi en de simkaart zit in slot 2.
Over het hoesje: geeft ie goede grip, of glijdt deze zó uit je handen?

SMS: Spemall adviseert terugsturen voor check en evt repair/swap. Maar ik heb de indruk dat dat geen soulaas bied omdat SIM kaartjes van andere providers in mijn telefoon wèl SMSjes kunnen versturen.

Wat vinden jullie? Gewoon wachten op updates? Of opsturen voor 20 ballen?

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mees789
dirkhimself schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 11:43:
[...]

Over het hoesje: geeft ie goede grip, of glijdt deze zó uit je handen?
Ik heb prima grip ondanks het redelijk gladde materiaal op de achterkant. De zijkanten zijn wat minder glad dus ook beter vast te houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
Mees789 schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 11:58:
[...]

Ik heb prima grip ondanks het redelijk gladde materiaal op de achterkant. De zijkanten zijn wat minder glad dus ook beter vast te houden!
OK, zal dan misschien maar één van deze proberen.

Iemand interesse in mijn hoesje *O* (http://www.aliexpress.com...r-Xiaomi/32472415162.html) *O* ?

5 euri incl porto in NL.....

Trouwens als je nog eens een ander kleurtje wilt......

http://www.ebay.nl/itm/Fo...m:m6BSCsSt1DWCdOQ0AzjcnBA

8)

[ Voor 19% gewijzigd door dirkhimself op 17-10-2015 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isshogai
Nou ik heb het voor elkaar. Na twee keer succesvol updaten van de xiaomi.eu ROM Krijg ik bij het upgraden naar de nieuwste xiaomi.eu rom.

install update.zip failed
update.zip signature verification failed .

Nu lees ik ergens(http://www.smiui.net/howto.php) dat je de signature check kan disable in je Custom recovery.

Nu ben ik totaal niet thuis in deze materie. Kan iemand in gewoon hollands, dit uitleggen.

Vgr: Marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley1980
  • Laatst online: 22-06 20:21
Vlizzjeffrey schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 06:47:
[...]

niet met dhl laten versturen, wacht je niet liever een weekje langer zonder extra kosten?
Of je wacht een maand op je telefoon vanuit Gearbest en moet nog 41 bijbetalen..

Misschien zijn er ineens aangescherpte controles of Gearbest ligt onder de loep bij de douane.
2 x achter elkaar bijbetalen is me nog niet eerder overkomen.

Maar goed vanavond eindelijk de note 2 afhalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubiks
dirkhimself schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 11:18:
[...]

Nou, hij is al binnen maar wat een teleurstelling zeg, ziet er echt mooi uit hoor, maar het antislip achterkantje is gewoon super glad plastic.......

Weet iemand een hoesje die wel goede grip bied?

Oh ja, en heeft iemand zoiets al eens gebruikt voor draadloos Qi opladen?

http://www.aliexpress.com...Xiaomi-4/32415305129.html
Ik heb deze vandaag binnen gekregen
http://m.aliexpress.com/item/32455514793.html
Ziet er prima uit past perfect en ligt lekker in de hand. Niet glad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Rubiks schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 16:35:
[...]

Ik heb deze vandaag binnen gekregen
http://m.aliexpress.com/item/32455514793.html
Ziet er prima uit past perfect en ligt lekker in de hand. Niet glad.
maakt deze jouw telefoon niet 3x zo dik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubiks
Nee hoor het is gewoon een vervangende batery cover. Is wel iets dikker dan de originele, maar oogt niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 611892

groggy schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 16:43:
[...]

maakt deze jouw telefoon niet 3x zo dik?
Xiaomi heeft voor deze redmi note 2 ook orginele cases en flipcovers gemaakt
Link:
http://www.aliexpress.com...lip-cover/1747471889.html

Zelf deze besteld van nillkin, kwaliteit is prima en heeft daarnaast plugjes voor de headset en micro usb poort tegen stof.

Link: http://www.aliexpress.com...3_74_75,searchweb201560_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubiks
Iemand ervaring met xiaomi. EU ROM
5.10.15/16 ?
Ik denk dat ie alleen met TWRP is te installeren. Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
Rubiks schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 13:43:
Iemand ervaring met xiaomi. EU ROM
5.10.15/16 ?
Ik denk dat ie alleen met TWRP is te installeren. Kan iemand dit bevestigen?
Ik heb 'm gewoon met de updater geflashed, vanaf 5.10.8 (rom downloaden en op de telefoon kopiëren, dan met de updater opzoeken en flashen) .... ging in één keer goed. Maar let op, éénmaal op 5.10.15/16 kun je niet meer downgraden. Schijnt wel te kunnen, maar niet met de updater app.

[ Voor 8% gewijzigd door dirkhimself op 18-10-2015 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubiks
Je schijnt deze ROM niet meer met de updater te kunnen installeren ivm signatuur.
Beetje jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
Rubiks schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 15:49:
Je schijnt deze ROM niet meer met de updater te kunnen installeren ivm signatuur.
Beetje jammer...
zie bericht boven jouw post.... kan dus wel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubiks
Nou voorlopig wacht ik nog maar even en blijf wel bij 5.10.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
install TWRP... Xiaomi f*** us and starts using private sign keys for hermes roms since this week..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:23

Daytona

Autoracen is voor watjes

Lekker... Is dit in een poging de TD versie ook daadwerkelijk TD-only te maken, of heeft dat er niks mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
groggy schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 14:15:
Hebben jullie ook dat de note 2 soms spontaan uitvalt of dat dat het scherm niet meer aangaat door te drukken op de aanknop? ik wel en dan moet ik de battery eruit halen en de telefoon opnieuw opstarten. EUrom

Ook heb ik op aliexpress een grijze battery cover besteld, maar deze is helaas te groot. Heeft iemand al een goed passende ontvangen?

koop niet hier: http://www.aliexpress.com...mi-Note2/32461740522.html
ik draai nu 8.10.8 en hij is vandaag al 3x vastgelopen... heel irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Daytona schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 21:11:
[...]

Lekker... Is dit in een poging de TD versie ook daadwerkelijk TD-only te maken, of heeft dat er niks mee te maken?
Ik denk dat ze willen dat je de officiële rom draait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubiks
Lang leve TWRP....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:23

Daytona

Autoracen is voor watjes

groggy schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 21:13:
[...]

ik draai nu 8.10.8 en hij is vandaag al 3x vastgelopen... heel irritant
Waar heb je die vandaan dan? Officiële en .eu versies hanteren toch jaar.maand.dag benaming?

En ik had zo'n zelfde battery cover. Paste ook niet lekker, één hoek was iets te rui , en het plastic bij de volume tuimelaar was vervormd. Wel netjes m'n geld terug gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Daytona schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 21:54:
[...]

Waar heb je die vandaan dan? Officiële en .eu versies hanteren toch jaar.maand.dag benaming?
Hij bedoeld 5.10.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
Ja excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Ik heb hem een uur geleden via de standaard MI-recovery geflasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubiks
Momus schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 22:12:
[...]

Ik heb hem een uur geleden via de standaard MI-recovery geflasht.
En welke versie telefoon heb je?
Heb je het ook met de updater geprobeerd?

[ Voor 8% gewijzigd door Rubiks op 18-10-2015 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Rubiks schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 23:12:
[...]

En welke versie telefoon heb je?
Heb je het ook met de updater geprobeerd?
TD-versie 16GB.

Stond 1 of andere versie vanuit de AliExpress shop op, vanuit de updater app deed hij niks, ook geen foutmeldingen. Dus denk eerder dat dat aan de versie die erop stond lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
dirkhimself schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 16:26:
[...]

zie bericht boven jouw post.... kan dus wel!!
Ik heb wel de Prime versie met 32gb opslag. Zou dat verschil maken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sadni
  • Laatst online: 22-04 14:01
Hi All,

Ik ben super tevreden met mijn telefoon behalve met het feit dat hij ontzettend langzaam laadt in de auto. Ik heb verschillende kabels en verschillende 21 volt kopjes gebruikt. hebben anderen hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sadni
  • Laatst online: 22-04 14:01
*dat moet natuurlijk 12volt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• connos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:54
De TD versie na anderhalve week binnen via Singapore Post. http://nl.aliexpress.com/...291.html?isOrigTitle=true
Geen invoerrechten hoeven te betalen. Versie 5.10.8 erop en draaien maar. 3G werkt perfect, 4G moet ik nog checken met een T-mobile sim. Accu laadt met max. 500mA op. Zou volgens mij toch wel richting de 1A moeten kunnen halen. Verschillende laders en kabels geprobeerd.Voor de rest erg happy ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:06
Even een tipje voor wie nog op zoek is naar een nieuwe redmi note 2; staat er een te koop in V&A. En inderdaad prima telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burner13
Ik heb ook de TD versie binnen vandaag. Versie 5.0.2
Ding is wel groter dan ik had gedacht. Hopen dat ik er aan kan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
Burner13 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 23:24:
Ik heb ook de TD versie binnen vandaag. Versie 5.0.2
Ding is wel groter dan ik had gedacht. Hopen dat ik er aan kan wennen.
Had ik ook, maar je went er snel heel. Als je over 2 weken jouw oude telefoon pakt, dan vind je het een klein pleurisdingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burner13
Hopen dat ie niet kapot gaat in m'n broekzak. :P
Vooral met werk extra opletten (zware dingen sjouwen en zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButch
Weet iemand wat ik moet instellen om whatsapp en google hangouts berichten te ontvangen zonder dat ik die apps open moet hebben in de achtergrond?

Ik heb al van alles zitten checken (zoals background data) en alles lijkt goed...

Maar als ik whatsapp of hangouts afsluit, en stuur dan een berichtje (van een ander device), dan krijg ik niks binnen.

Als ik whatsapp en hangouts gewoon open laat staan en minimize (dus in de background), dan werkt het wel. Maakt niet super veel uit, maar ik denk ik vraag het even... Als ik nu met X alles close, moet ik hangouts en whatsapp weer open zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon

Salmon

.NET developer

MadButch schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:47:
Weet iemand wat ik moet instellen om whatsapp en google hangouts berichten te ontvangen zonder dat ik die apps open moet hebben in de achtergrond?

Ik heb al van alles zitten checken (zoals background data) en alles lijkt goed...

Maar als ik whatsapp of hangouts afsluit, en stuur dan een berichtje (van een ander device), dan krijg ik niks binnen.

Als ik whatsapp en hangouts gewoon open laat staan en minimize (dus in de background), dan werkt het wel. Maakt niet super veel uit, maar ik denk ik vraag het even... Als ik nu met X alles close, moet ik hangouts en whatsapp weer open zetten :)
Waarom zou je alles willen sluiten? Dat is nergens voor nodig en met Android is 't ook gewenst dat alles in memory gewoon blijft. Dus als je kan gewoon niet bij "recente apps" op de X drukken of apps zelf via daar sluiten. Als je niets uit memory haalt blijft het altijd mogelijk om berichten te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButch
Dan laat ik ze gewoon open staan...

Ik zit nog te twijfelen tussen de volgende hoesjes... heeft iemand toevallig ervaring met een van deze, of tips waar ik op moet letten?

http://www.aliexpress.com...Original/32452348438.html

http://www.aliexpress.com...se-sabic/32438894027.html

http://www.aliexpress.com...i-note-2/32455610858.html

Ik heb nu alleen een hardcover op de achterkant zitten, maar ik wil eigenlijk het scherm ook beschermd hebben...

Groetjes,
Mich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Laatst online: 19:24
Ben van plan een redmi note 2 te bestellen.
Nou heb ik het bij honorbuy gezien, maar daar betaal ik 210 euro voor de 16 gb versie doordat er 35 euro verzendkosten bij zitten.

Is er een andere betrouwbare site waar de prijs lager is?
Een eu warehouse heeft wel mijn voorkeur, want door importkosten kan het duurder worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
champion16 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:40:
Ben van plan een redmi note 2 te bestellen.
Nou heb ik het bij honorbuy gezien, maar daar betaal ik 210 euro voor de 16 gb versie doordat er 35 euro verzendkosten bij zitten.

Is er een andere betrouwbare site waar de prijs lager is?
Een eu warehouse heeft wel mijn voorkeur, want door importkosten kan het duurder worden.
http://eud.dx.com/product...ue-844406472#.ViXy5_nhBhE

156 euro uit een EU warehouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
Dank voor je snelle reactie.
Waar kan je eigenlijk zien dat het uit een eu warehouse komt?
Want ik ben dit al eens eerder tegengekomen en volgens mij is EU direct een soort service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon

Salmon

.NET developer

champion16 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:55:
[...]

Want ik ben dit al eens eerder tegengekomen en volgens mij is EU direct een soort service.
Op DX is te lezen staat dat deze inderdaad uit China komen, dus er nog een kans is op extra Douane kosten. Alhoewel je wel de VAT/TAX insurance kan nemen voor <1 Euro, is al vaker besproken in dit topic. De shipping gaat via PostNL. :)
Free Expedited Delivery by Post NL:Delivery Time:5 - 7 business days
Free On Time Tracking from China to EU (27 countries)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/S0slTPI.png

[ Voor 10% gewijzigd door Salmon op 20-10-2015 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
champion16 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:55:
[...]

Klopt inderdaad. Zou hem dan gewoon via DX.com kopen en een Import tax & VAT insurance nemen voor 1,32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Ik heb laatst de Meizu M2 besteld bij DX EU maar dat komt gewoon uit China. Het lijkt net alsof het uit de EU komt of dat het razendsnel met PostNL verstuurd wordt maar dit is niet zo. Het pakketje gaat gewoon met een Chinees postbedrijf mee en het wordt pas bij de Nederlandse grens door PostNL overgenomen. Eigenlijk zoals het altijd gaat wanneer je het op de normale manier verstuurd. Niet de moeite waard dus.
Als je het snel wilt hebben zou ik verder zoeken naar een echt EU warehouse. Ik heb toen uit mijn hoofd zeker 2 weken moeten wachten. Plus dat de tracking informatie niet accuraat is en erg laat online verschijnt.

Edit: ik zou gewoon de goedkoopste shop uitzoeken en dan of vanuit de EU of vanuit China met DHL en een insurance.
Coolicool is ook niet duur. Vanuit de EU is altijd duurder ~210, vanuit China ~160 ex verzenden.

[ Voor 14% gewijzigd door John Rambo op 20-10-2015 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob-B190
Heeft iemand toevallig ergens gelezen of en wanneer er een stable Miui 7 uit komt? Of weet iemand een goede stable rom voor de telefoon, door de root werken een aantal apps niet die ik zakelijk nodig heb, dus wil graag van de developer rom af.

Memento mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertp
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-03-2023
Hmm mijn prime is niet geroot? Heb laatste developer van xiaomi.eu (16.10)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
robbertp schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:25:
Hmm mijn prime is niet geroot? Heb laatste developer van xiaomi.eu (16.10)
Een weekly? Of een stable?
In de weekly kun je root aanzetten in de security app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:15
Even voor de zekerheid. Als je de xiaomi.eu rom hebt en je wilt een nieuwe update hebben dan check je toch gewoon via Updater | Check for update? Ik draai de 5.10.8 Weekly, maar vind geen OTA.

Overigens wel als ik via drie puntjes en dan Download Update klik, maar dat is volgens mij de huidige versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
pelt schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:26:
Even voor de zekerheid. Als je de xiaomi.eu rom hebt en je wilt een nieuwe update hebben dan check je toch gewoon via Updater | Check for update? Ik draai de 5.10.8 Weekly, maar vind geen OTA.

Overigens wel als ik via drie puntjes en dan Download Update klik, maar dat is volgens mij de huidige versie.
Mijn Redmi Note 4G ziet de 5.10.8 ook als meest recente. Je kunt ook gewoon van de site downloaden en dan op je telefoon zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubiks
MadButch schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:09:
Dan laat ik ze gewoon open staan...

Ik zit nog te twijfelen tussen de volgende hoesjes... heeft iemand toevallig ervaring met een van deze, of tips waar ik op moet letten?

http://www.aliexpress.com...Original/32452348438.html

http://www.aliexpress.com...se-sabic/32438894027.html

http://www.aliexpress.com...i-note-2/32455610858.html

Ik heb nu alleen een hardcover op de achterkant zitten, maar ik wil eigenlijk het scherm ook beschermd hebben...

Groetjes,
Mich
Je kunt ook een screen protector nemen om je scherm te beschermen. (Temperde glass)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
John Rambo schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:46:
[...]

Mijn Redmi Note 4G ziet de 5.10.8 ook als meest recente. Je kunt ook gewoon van de site downloaden en dan op je telefoon zetten.
Betekent dit dat het automatisch updaten in zijn geheel niet werkt? Zit er ook niet helemaal op te wachten om wekelijk steeds handmatig een update te moeten downloaden.

5.10.8 loopt overigens prima, op een google partner setup error bij het opstarten na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Salmon schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:17:
Maar is de grijze besteld via AliExpress voor 145 Euro tezamen met een glazen screen protector en "Seller's Shipping Method" voor 7.5 Euro extra. Er wordt verteld dat er dan geen duty wordt verwacht, wat de seller via een PM bevestigd.

Ook gelijk maar even een dunne transparante case besteld voor ~1 Euro.

We zullen de telefoon binnenkort is even vergelijken met mijn huidige Mi Note Pro (is wel heel wat duurder, maar het gaat om het idee). >:)
Hoi Salmon,

Heb je de telefoon al binnen, of weet je waar het pakketje zich bevindt via tracking? Ben echt benieuwd of er geen douanekosten op komen, geeft HK Goldway echt een verzekering daarvoor of zeggen ze dat de kans klein is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon

Salmon

.NET developer

Anoniem: 569388 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 19:59:
[...]

Hoi Salmon,

Heb je de telefoon al binnen, of weet je waar het pakketje zich bevindt via tracking? Ben echt benieuwd of er geen douanekosten op komen, geeft HK Goldway echt een verzekering daarvoor of zeggen ze dat de kans klein is?
Het pakketje Is nog onderweg, zal wel deze week er zijn. Hij ligt in Frankrijk op een vliegveld, en komt trouwens met DPD. Zij zeggen dat er inderdaad geen extra kosten zullen zijn, maar draaien er een beetje om heen per PM. Ze raden dus gewoon "sellers shipment" manier aan, wat ik ook heb gedaan ipv free shipping(postNL) of met DHL.

Maar volgens mij las ik iets terug in dit topic al iemand die via dezelfde store had besteld en ook geen extra kosten had.

[ Voor 8% gewijzigd door Salmon op 20-10-2015 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
Sta op het punt een redmi note 2 te bestellen via dealextreme. Echter lees ik in een ander topic hier dat de telefoon 3G WCDMA moet ondersteunen, terwijl de telefoon die ik op dx heb gezien dit niet heeft.

2GGSM B2/3/89 (850/900/1800/1900MHZ); 3GTD-SCDMA B34/39 (1880-1920/2010-2025MHZ); 4GTD-LTE B38/39/40/41(1900/2300/2600MHZ).

Kan ik hier gewoon ermee bellen?

[ Voor 27% gewijzigd door champion16 op 20-10-2015 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertp
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-03-2023
Een weekly? Of een stable?
In de weekly kun je root aanzetten in de security app.
Weekly, zie de optie root toegang wel staan maar zie verder geen appartement doe toestemming heeft. Ook niet als ik supersu installeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Salmon schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 22:10:
[...]

Het pakketje Is nog onderweg, zal wel deze week er zijn. Hij ligt in Frankrijk op een vliegveld, en komt trouwens met DPD. Zij zeggen dat er inderdaad geen extra kosten zullen zijn, maar draaien er een beetje om heen per PM. Ze raden dus gewoon "sellers shipment" manier aan, wat ik ook heb gedaan ipv free shipping(postNL) of met DHL.

Maar volgens mij las ik iets terug in dit topic al iemand die via dezelfde store had besteld en ook geen extra kosten had.
Kan het zijn dat ze eerst naar een warenhuis/ander adres in de EU leveren en dan van daaruit naar NL? Ik heb ze zelf expliciet gevraagd of er een "insurance" tegen TAX/VAT kosten is bij verzending volgens de seller's shipment method, ik ben benieuwd naar hun antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButch
MadButch schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 07:38:
Kan iemand checken of het mic icontje werkt in google hangouts?
Bij doet ie niets, ik voel wel feedback dat mijn touch herkent is, maar ik krijg niet het recorder windowtje.
Onder Additional settings -> Language & input -> Current Keyboard -> Choose Keyboards -> Google voice typing aanzetten. Daarna werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButch
Weet iemand hoe je nu de taal uitkiest voor auto correctie? Een collega zei dat je dan de spatie balk op het toetsenbord ingedrukt moet houden, maar dat doet bij mij niks.
Mijn toestel staat op Engels en ik heb Nederlands geinstalleerd bij Text correction -> Add-on dictionaries.
Maar bij whatsapp blijft hij bv vrolijk werk veranderen in week, en ik zie nergens waar ik een taal kan kiezen...

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButch
Om mijn eigen vraag weer te beantwoorden, volgens mij auto detect is alle dictionaries.
Nu lijkt het te werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
champion16 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 23:10:
Sta op het punt een redmi note 2 te bestellen via dealextreme. Echter lees ik in een ander topic hier dat de telefoon 3G WCDMA moet ondersteunen, terwijl de telefoon die ik op dx heb gezien dit niet heeft.

2GGSM B2/3/89 (850/900/1800/1900MHZ); 3GTD-SCDMA B34/39 (1880-1920/2010-2025MHZ); 4GTD-LTE B38/39/40/41(1900/2300/2600MHZ).

Kan ik hier gewoon ermee bellen?
Heb je een link? Dat maakt het wat makkelijker. Het kan zijn dat je een Chinese versie op het oog hebt.

Als je kijkt naar een FDD versie zit je goed: http://www.dx.com/p/xiaom...b-rom-406813#.VidhwG6uqJQ
http://www.dx.com/p/xiaom...white-405304#.Vidh-W6uqJQ

Het is eigenlijk gewoon een kwestie van de frequenties van je telefoon vergelijken met die van je provider. Ik had op je post in het algemene topic je al een lijst met alle frequenties aangeboden.

http://www.4g.nl/4g-netwerk/4g-frequenties/

Pagina: 1 ... 7 ... 28 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Bestellen, levertijd en prijzen: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
- Rooten & Custom ROM's: Het grote MIUI custom-ROM-topic
- Unlocken van de Bootloader: [Centrale topic] Xiaomi Bootloader unlocken