Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenergy
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-10 09:19
Ik vind het geluid. zelf voldoende hard als ik netflix kijk, ik gebruik nooit geluid in luide omgevingen dus daar kan ik geen oordeel over geven.

Wat is de beste manier om een backup te maken van mijn apps en instellingen e.d. is een mi backup daarvoor voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:16

PK

Bij Everbuying is de 32GB nu 160$ of 144€. Heb 'm ook daar gekocht, binnen twee weken in huis.
Wel rom met bloatware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Verwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 22:17:
Hoe zit het met het geluid/volume bij deze telefoon? Als je een video kijkt, is het geluid dan (redelijk) hard?
Na een Umi Zero en Viewsonic V500 wil ik deze eens proberen. Bij vorig genoemde telefoons versta je het niet al te best in een lawaaierige omgeving zoals gewoon buiten op straat.
Ik heb senheiser oortjes dan is het wel te doen i.c.m. dolby atmos. Wel even spelen met de settings om fatsoenlijk geluid te krijgen.. echt een van de minpunten.
De speaker zelf op de telefoon is erg matig en zacht.

Ik heb altijd mn lumia 920 als muziek speler bij in de gym, nou tegen dat geluid kan deze telefoon helaas niet echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iNFiNiTY- schreef op maandag 30 november 2015 @ 21:10:
[...]

Is dat die miui messenger ding? Ook een van de redenen dat ik gewoon een android rom erop heb. Wat een gedoe en al die meuk van Mi de een vind het top ik vind het helemaal niks.
Eens....waar haal ik een gewoon kale Android vandaan? Linkje ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:43:
[...]

Eens....waar haal ik een gewoon kale Android vandaan? Linkje ????
http://forum.xda-developers.com/redmi-note-2

Hier kan je van alles vinden op rom gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tnkx!!! Ga we eens bekijken. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mees789
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20-01-2024
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 22:17:
Hoe zit het met het geluid/volume bij deze telefoon? Als je een video kijkt, is het geluid dan (redelijk) hard?
Na een Umi Zero en Viewsonic V500 wil ik deze eens proberen. Bij vorig genoemde telefoons versta je het niet al te best in een lawaaierige omgeving zoals gewoon buiten op straat.
Het geluid is bij mij erg hard, alleen de speaker zit op de achterkant waardoor het geluid harder klinkt bij anderen dan bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

http://www.aliexpress.com...2114.01020208.8.24.XTkufg

Seller Guarantees:
ships out within 3 business days
On-time Delivery 39 days

2015.11.26 17:53 (GMT-7): In transit (shipped by air)
2015.11.26 17:33 (GMT-7): Departure from Warehouse
2015.11.26 17:30 (GMT-7): Arrival at Warehouse

Vandaag binnen, erg snel dus. Alleen mijn hoesjes nog niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fenergy schreef op maandag 30 november 2015 @ 22:55:
Ik vind het geluid. zelf voldoende hard als ik netflix kijk, ik gebruik nooit geluid in luide omgevingen dus daar kan ik geen oordeel over geven.
Mees789 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 16:50:
[...]

Het geluid is bij mij erg hard, alleen de speaker zit op de achterkant waardoor het geluid harder klinkt bij anderen dan bij mij
Oké bedankt. d:)b
iNFiNiTY- schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:33:
[...]
Ik heb senheiser oortjes dan is het wel te doen i.c.m. dolby atmos. Wel even spelen met de settings om fatsoenlijk geluid te krijgen.. echt een van de minpunten.
Ja maar het gaat me echt om het geluid uit de speaker zelf.
Breng veel tijd door in mn bedrijfswagen en kijk met een collega vaak video's. Wel stilstaand uiteraard.
Bij m`n huidige telefoon moet je echt aandachtig luisteren om het een beetje te kunnen verstaan.
hij heeft een LG G3 en een S6 Edge en dat hoor je erg goed. Snap dat het geen vergelijking is. Maar mijn volume is dan weer bijna het andere uiterste :P Dus voor m`n nieuwe telefoon is het gewenst als het volume ook goed is.
Maar nadat ik m`n bericht had geplaatst kwam ik er achter dat de Note 3 ook uit is en zit eraan te denken daarvoor te kiezen. ff uitvogelen of ik daar iets over kan vinden.

iig bedankt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-09 06:22
Heb gisteren ook een Redmi Note 2 besteld (in het grijs).. 2 vraagjes:

- Op forums wordt gesproken van een battery drain bug die nog niet is opgelost. Klopt het dat de screen on time maar 4 uur is?
- Is de verlichting op de knoppen aan te passen bij additional options of ergens anders? Ben niet zo'n fan van de rode knoppen. De Redmi Note 3 heeft gek genoeg witte knoppen ipv rood.

[ Voor 8% gewijzigd door Cooler_King op 01-12-2015 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fenergy schreef op maandag 30 november 2015 @ 19:17:
De redmi Note 3 is een net uitgekomen splinternieuw toestel? Hoe kom je bij oud toestel?

Ik heb een vraag; hebben meer mensen last of last gehad van het constante bericht "kan niet activeren" iets met de mi SMS gateway? Ik ben wel ingrlogd in mijn email mi account... Maar krijg constant deze melding als ik mijn telefoon aan zet..
Foutje,ik dacht Samsung Note 3 ,ben me nog aan het inleven in het Xiaomi gebeuren, ik heb mijn RedMi Note 2 Prime nog niet eens. :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbass
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-06 13:25
Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 19:31:
[...]

[...]

[...]

Ja maar het gaat me echt om het geluid uit de speaker zelf.
Breng veel tijd door in mn bedrijfswagen en kijk met een collega vaak video's. Wel stilstaand uiteraard.
Bij m`n huidige telefoon moet je echt aandachtig luisteren om het een beetje te kunnen verstaan.
hij heeft een LG G3 en een S6 Edge en dat hoor je erg goed. Snap dat het geen vergelijking is. Maar mijn volume is dan weer bijna het andere uiterste :P Dus voor m`n nieuwe telefoon is het gewenst als het volume ook goed is.
Maar nadat ik m`n bericht had geplaatst kwam ik er achter dat de Note 3 ook uit is en zit eraan te denken daarvoor te kiezen. ff uitvogelen of ik daar iets over kan vinden.

Is een simpel bluetooth speakertje erbij dan geen idee? Die zijn voor een paar tientjes uit China te halen en dan heb je sowieso beter geluid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bigbass schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 20:01:
[...]

Is een simpel bluetooth speakertje erbij dan geen idee? Die zijn voor een paar tientjes uit China te halen en dan heb je sowieso beter geluid :)
Paar tientjes China? Ik heb zo'n ding vd Action voor €19,95. Komt voor het geld echt een bak herrie uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbass
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-06 13:25
Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 21:30:
[...]

Paar tientjes China? Ik heb zo'n ding vd Action voor €19,95. Komt voor het geld echt een bak herrie uit.
Deze kan ik je sowieso van harte aanbevelen. Hij is/was met enige regelmaat voor <20 euro op te pikken in de aanbieding. Heb hem nu een tijdje, dat ding is niet stuk te krijgen, gaat ~6 uur mee op een lading en geeft verrassend goed geluid. Iig aanzienlijk beter dan de telefoons die ik heb gehoord.

Staan 2 user reviews van op Tweakers zie ik ook pricewatch: Earson ER151 - Zwart

[ Voor 11% gewijzigd door bigbass op 01-12-2015 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubiks
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13-09 23:35
Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 19:31:
[...]

[...]

[...

Die Redmi Note 3 is naar mijn idee niet echt een upgrade van de Redmi Note 2. Meer een note2 in een nieuw jasje met en nieuw snufje.
Eigenlijk had Redmi Note 2 Pro een betere naam geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
Rubiks schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 21:55:
[...]

Die Redmi Note 3 is naar mijn idee niet echt een upgrade van de Redmi Note 2. Meer een note2 in een nieuw jasje met en nieuw snufje.
Eigenlijk had Redmi Note 2 Pro een betere naam geweest.
De Prime is al gebruikt, en dat is ook een hoge term (vaak ook bij amazon gebruikt)
Zelf heeft me moeder de Redmi Note 2 Prime, en ik vindt het ook maar een matige upgrade.

Fingerprint sensor is leuk maar niet vernieuwend. Had liever gezien dat ze een Mi5 hadden gepresenteerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
bigbass schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 21:36:
[...]

Deze kan ik je sowieso van harte aanbevelen. Hij is/was met enige regelmaat voor <20 euro op te pikken in de aanbieding. Heb hem nu een tijdje, dat ding is niet stuk te krijgen, gaat ~6 uur mee op een lading en geeft verrassend goed geluid. Iig aanzienlijk beter dan de telefoons die ik heb gehoord.

Staan 2 user reviews van op Tweakers zie ik ook pricewatch: Earson ER151 - Zwart
Caution:
This product was design for waterproof and you can use it in the rain without any problem,but please don’t put it into the water.

vindt dit wel een aparte zin xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burner13
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik heb vandaag een tweede redmi note 2 binnen gekregen maar ik kan deze niet updaten via de updater app zoals ik met de eerste wel kon. Hij zegt dan dat de update.zip corrupt is.

TWRP ziet er nogal ingewikkeld uit. Is daar ergens een guide voor op tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bigbass schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 21:36:
[...]

Is nu $26,69. Kun je beter voor $2 meer de grote broer, de ER-160 kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Burner13 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 01:14:
Ik heb vandaag een tweede redmi note 2 binnen gekregen maar ik kan deze niet updaten via de updater app zoals ik met de eerste wel kon. Hij zegt dan dat de update.zip corrupt is.

TWRP ziet er nogal ingewikkeld uit. Is daar ergens een guide voor op tweakers?
Zoiets? http://www.gizdev.com/roo...p-on-xiaomi-redmi-note-2/

Maar het zou op de normale manier toch gewoon moeten lukken lijkt me....dat updaten. File misschien beschadigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burner13
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:00:
[...]

Zoiets? http://www.gizdev.com/roo...p-on-xiaomi-redmi-note-2/

Maar het zou op de normale manier toch gewoon moeten lukken lijkt me....dat updaten. File misschien beschadigd?
Bedankt voor de link. Dat ga ik dan maar proberen.

Aan de file ligt het niet daar het met de andere note 2 wel gelukt is, ook een nieuwere versie gaf hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Burner13 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:14:
[...]

Aan de file ligt het niet daar het met de andere note 2 wel gelukt is, ook een nieuwere versie gaf hetzelfde probleem.
En als je eerst voor het updaten eens een factory reset en cache clearing doet? Proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burner13
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:04:
[...]

En als je eerst voor het updaten eens een factory reset en cache clearing doet? Proberen waard.
Zojuist gedaan. Heeft helaas niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antimos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:36
Burner13 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:14:
[...]

Hier zelfde verhaal, ontvangen van Geekbuying met V7.00.66.00 LHMCNCI erop, op zich wel een schone versie, zag geen chinese apps en ook geen rare popup's e.d.

Rom installeren via de Updater app en recovery lukte niet, krijg je de foutmelding verification bla bla
De TWRP recovery.img flashen via de fastboot manier werkt wel....

Nog maar ff het stappenplan:

Benodigdheden:

1.Xiaomi usb drivers
2.Adb drivers
3.TWRP recovery
4. Xiaomi Redmi Note 2

Bovenstaande drivers/proggy's zijn te vinden op de miui site (http://en.miui.com/forum.php)

Recovery flashen:
1. Installeer xiaomi usb drivers
2. adb drivers uitpakken ergens op je PC
3. Kopieer recovery.img ( even hernoemen hiernaar, heeft standaard een andere naam) in de adb tools map.
4. Boot je phone in fastboot mode door volume laag knop en power knop gelijktijdig in te drukken en daarna de power knop loslaten zodra je fastbootlogo ziet..
5. Verbind je Redmi Note 2 nu met je PC dmv de USB/DATA kabel.
6. Ga met explorer naar de adb tools map => terwijl je de shift toets inhoud => rechter muisklik => en selecteer open cmd hier ! (staat de cursor meteen al in de juiste map)
7. Type "fastboot flash recovery recovery.img" (zonder aanhalingstekens) en druk op de Enter toets
8. Herstart je phone door de powerknop even lang in te drukken en installeer je nieuwe ROM. (wel een factory reset uitvoeren in TWRP bij een wisseling van ander type ROM, niet bij een hoger versienummer van zelfde type) daarna wipe cache/dalvik, reboot en klaar!)

Formuler Z8 Pro, Z10 Pro Max, Epson TW5650 beamer, Logitech Z-5500 Digital speakers | Oculus Quest 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubiks
@Burner13.
Als je het recovery image bestand hebt, kan je ook die ook met de app Flashify of Rashr
flashen. Dan heb je geen PC nodig!
Met deze app's kan je ook een backup maken van je huidige recovery. Wel zo handig.
Moet je natuurlijk wel roottoegang hebben.
Image bestand van TWRP is op pagina 1 van dit topic te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burner13
Op 1 of andere manier krijg ik het niet voor elkaar om TWRP te flashen. Krijg telkens dat recovery menu van miu

Ik ben nu miui_HMNote2Global_5.11.12_3eeec798f4_5.0 aan het installeren en dat lijkt te werken. Fingers crossed. Misschien kan ik daar vandaan wel de hermes er op gooien.

Edit:/

Helaas. Heb nu wel de global er op maar daarna nog steeds install update.zip failed! update.zip signature verification failed! :/

[ Voor 63% gewijzigd door Burner13 op 02-12-2015 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antimos
Die gedachte had ik ook maar werkte bij mij ook niet, gewoon de fastboot methode volgen, komt het goed....

Staat nu de Miui eu 5.11.26 op, met een Antutu score van 46191 (balanced) niet slecht tegen de 35166 van de Global V7.00.66.00 ROM

Heb trouwens nog wel een paar vreemde dingen, heb Nova launcher erop gezet, zodra je het telefoon/bel icoon aantikt zegt hij (met de Nova launcher actief) toegang geweigert. Met Miui gaat het gewoon goed.
Oplossing: icoon van dock verwijderen, icoon uit appdrawer naar dock slepen :/ :/

Tussen de pogingen door om een andere ROM te flashen ook geregeld de melding gehad dat de Simcard niet geactiveerd kon worden, beetje vaag....

De app KPN iTV Online geeft geen beeld, op een andere smartphone hier in huis werkt het prima.
Iemand hier ook problemen mee?

[ Voor 5% gewijzigd door antimos op 02-12-2015 22:43 . Reden: oplossing voor bel icoon ]

Formuler Z8 Pro, Z10 Pro Max, Epson TW5650 beamer, Logitech Z-5500 Digital speakers | Oculus Quest 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burner13
Crap volgens mij begrijp ik nu wel waarom het telkens niet werk. Als ik intyp "adb devices" dan komt er niets te staan. Toch als ik de usb drivers update met die uit de OP staat er dan de beste drivers al geinstalleerd zijn.

Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antimos
probeer eens een andere USB kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burner13
antimos schreef op woensdag 02 december 2015 @ 23:13:
probeer eens een andere USB kabel
Geen verschil.

Wel opmerkelijk is dat de telefoon wel zichtbaar is als ik hem normaal boot (ik kan hem dan ook rebooten naar recovery via command 'adb reboot recovery" ) maar in fastboot is hij niet te zien door adb.

Edit:/

Na 20 keer opnieuw proberen kom ik eindelijk in TWRP recovery!

Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
-aldus dhr A. Einstein :)

Edit 2:/ het is gelukt. Draait nu Hermes 5.11.26 Beta

[ Voor 24% gewijzigd door Burner13 op 03-12-2015 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

antimos schreef op woensdag 02 december 2015 @ 22:30:
Heb trouwens nog wel een paar vreemde dingen, heb Nova launcher erop gezet, zodra je het telefoon/bel icoon aantikt zegt hij (met de Nova launcher actief) toegang geweigert. Met Miui gaat het gewoon goed.
Oplossing: icoon van dock verwijderen, icoon uit appdrawer naar dock slepen :/ :/
Dat is normaal, dat heb ik met een andere telefoon ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Zijn er ook metalen achterkantjes die er geen baksteen van maakt. Dus een batterijcover in dezelfde vorm/omvang als de originele plastic maar dan van metaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-10 16:22
Mijn Note 2 heb ik sinds een klein maandje. Helaas heb ik nu wel een probleem dat steeds optreedt.

Sinds gisteren valt hij na een aantal uren gewoon uit. Hij is opgeladen, dus daar kan het niet aan liggen.
Nadat hij uitvalt, maak ik hem weer aan en na een aantal uren valt die weer uit.
Weet iemand wat er aan de hand kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubiks
Er is weer een nieuw thema van Xiaomi.
Snow Fairy.
Te vinden in de thema app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

groggy schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:27:
Zijn er ook metalen achterkantjes die er geen baksteen van maakt. Dus een batterijcover in dezelfde vorm/omvang als de originele plastic maar dan van metaal?
Ik weet niet of jij dit http://www.aliexpress.com...ml?orderId=71219318039552 een baksteen vind....

Ik heb hem in bestelling staan. Vind hem wel netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:43:
[...]

Ik weet niet of jij dit http://www.aliexpress.com...ml?orderId=71219318039552 een baksteen vind....

Bedankt, die heb ik ook, maar ik ben er niet blij mee. Ik heb het gevoel dat mijn telefoon 2x zo groot wordt van de case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mees789
Weet iemand of er ergens in de instellingen een sound balancer of iets dergelijks te vinden is?
Door (ik denk) waterschade klinkt de linkerkant van mijn oortje iets zachter dan de rechterkant (Xiaomi Piston 3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

groggy schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:00:
[...]

Bedankt, die heb ik ook, maar ik ben er niet blij mee. Ik heb het gevoel dat mijn telefoon 2x zo groot wordt van de case
Ik weet niet welke jij hebt maar kreeg dat ding toevallig vanmiddag binnen voor mij vrouw. Deze vervangt de originele en past naadloos eromheen. Echt top!

Ik overwoog een Note 3 maar met deze eromheen ga ik ook voor de 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joatg
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 12:00
Bij Aliexpress is deze nu 121euro via HKG

http://goo.gl/j2gcB1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubiks
Dank u Sinterklaasje.
_/-\o_ <+:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Rubiks schreef op maandag 30 november 2015 @ 20:33:
Wat betreft Note 4:
Is cynisch bedoeld neem ik aan. :+ :+ 8)7
Ik vind de note 3 ook wel erg snel na de Note 2.
Zal wel weer een marketing technische zet van Xiaomi zijn.
Grappig dat die marketing blijkbaar wel erg goed werkt, want als je het een Note 2 Plus had genoemd had je er niemand over gehoord _O-
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 16:06:
Nog nooit last van gehad en ik doe alles wat volgens jullie slecht is voor een batterij en doe er jaren mee.
Moet je voorstellen hoe lang je ermee zou doen als je het wel op de goede manier zou doen :Y)

Als je het niet van ons wilt aannemen kan je het overigens ook zelf lezen. Het eerste het beste artikel dat Google uitspuugt zegt eigenlijk exact wat ik eerder postte :)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2015 05:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joatg
Geen probleem, wil hem zelf ook daar halen. Zie alleen geen seller's shipping method meer :'( .

[ Voor 7% gewijzigd door Joatg op 05-12-2015 06:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joatg schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 06:02:
[...]

Geen probleem, wil hem zelf ook daar halen. Zie alleen geen seller's shipping method meer :'( .
Inderdaad, dat is/was de voornaamste reden voor mij om daar te bestellen (voor $8,42 toestel snel binnen en minieme kans op extra kosten). Ik heb ze een bericht gestuurd of SSM nog mogelijk is.

Ik wil namelijk de Note 3 bestellen, slechts $175,99 / $209,99 daar (2GB/3GB) en op voorraad.

Bij Geekbuying $169,99 / $199,99 maar met verwachte leadtime van 18-12 tot 31-12... Ook andere shops als Banggood en Gearbest hebben pas over een paar weken voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn RedMi Note 2 Prime is in aantocht.

Ik vraag me af met welke toestellen hij werkelijk mee kan concureren,ik heb ontelbare toestellen gehad en heb me nu eens aan de Note 2 gewaagd.
Waarmee kan hij concueren en waarom
Is hij het geld waard ? (ik krijg hem via een Belgische site met 2 jaar garantie met de nodige service) en betaal 259 euro.
Dus graag jullie ervaringen over het toestel,zou je het wéér doen of nét niet en plus en min punten .
Ik lees het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Beide hoesjes binnen passen perfect! Top. En best snel binnen gelukkig! Ligt lekker in de hand nu. Zeker als ze wat groter zijn.

Afbeeldingslocatie: http://oi64.tinypic.com/6ef12q.jpg

Afbeeldingslocatie: http://oi66.tinypic.com/66ydrp.jpg

Afbeeldingslocatie: http://oi63.tinypic.com/290zwya.jpg

http://www.aliexpress.com/item/subject/32444346305.html

Nog even wachten op m'n nieuwe tempered glass alleen nog. :-)
Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 16:33:
Mijn RedMi Note 2 Prime is in aantocht.

Ik vraag me af met welke toestellen hij werkelijk mee kan concureren,ik heb ontelbare toestellen gehad en heb me nu eens aan de Note 2 gewaagd.
Waarmee kan hij concueren en waarom
Is hij het geld waard ? (ik krijg hem via een Belgische site met 2 jaar garantie met de nodige service) en betaal 259 euro.
Dus graag jullie ervaringen over het toestel,zou je het wéér doen of nét niet en plus en min punten .
Ik lees het graag
Heb de mijne voor 198€ via Gearbest. Ook de Prime. Hiervoor een S6 gehad en deze kan daar echt wel mee de strijd aan (zeker met een android rom, ben zeer tevreden. Presteert ook super(snel) op gebied van 3d gaming en in normaal gebruik / browsen etc.

[ Voor 76% gewijzigd door iNFiNiTY- op 05-12-2015 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die weet hoe je NL Alert erop krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubiks
Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 19:54:
Ik heb ook al zitten kijken, maar volgens mij kan je het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 19:54:
Google Play: Cell Broadcast Display

Of via de instellingen van je standaard sms app ergens bij "meer,"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
  • Laatst online: 28-01-2021
Zijn er meer mensen die de thema's niet kunnen laden bij de laatste xiaomi.EU roms?

Money isn't rellevant..... who you are is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:43:
[...]

Die is echt mooi wordt ie geen baksteen van imo. Zelfs niet van die stoot cover die ik er nu overheen heb. Vind zowel de replacement cover als de stoot cover top.

[ Voor 13% gewijzigd door iNFiNiTY- op 05-12-2015 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubiks
iNFiNiTY- schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 21:25:
[...]

De vraag is hoe kun je Cell broadcast activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rubiks schreef op zondag 06 december 2015 @ 00:12:
[...]

De vraag is hoe kun je Cell broadcast activeren?
In de berichten App menu kiezen, geavanceerde instellingen en dan WAP push toestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubiks
Verwijderd schreef op zondag 06 december 2015 @ 00:32:
[...]

In de berichten App menu kiezen, geavanceerde instellingen en dan WAP push toestaan?
Is dit een feit of een vraag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rubiks schreef op zondag 06 december 2015 @ 03:49:
[...]

Is dit een feit of een vraag :?
Het is een vraag of mijn feit klopt!

Ik weet het nl niet. Bij Lollipop 'normaal' werkt het zo. Er staan ook apps in de Playstore zoals Broadcast Cell Display.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb daar gekeken maar zie geen echte kale Android. Allemaal volgens mij gebaseerd op de een of andere a Rom of toegevoegd spul zoals Xpearia toestanden etc. Of kijk ik verkeerd? Mooiste zou zoiets zijn wat je bijvoorbeeld vind op een Nexus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Verwijderd schreef op zondag 06 december 2015 @ 13:21:
[...]

Heb daar gekeken maar zie geen echte kale Android. Allemaal volgens mij gebaseerd op de een of andere a Rom of toegevoegd spul zoals Xpearia toestanden etc. Of kijk ik verkeerd? Mooiste zou zoiets zijn wat je bijvoorbeeld vind op een Nexus.
Klopt, maar er is een afdeling ''original android development'' daar zijn ze redelijk kaal. Die xperia troep kan je gewoon verwijderen, ik heb Hybrid 2.0. draaien en zelf kaler gemaakt. (camera, film en muziek app kan je gewoon verwijderen) er zit niet echt meuk verder op en de rom is super snel. Beter dan miui iig.

http://www.aliexpress.com...le-phone/32504169648.html

Deze ook binnen, de zwarte zit er nu op, echt mooi strak en luxe uitstraling die cover, jammer dat de bezel geen ALU is!! dan was hij echt perfect. Alhoewel dat niet altijd een plus is.. denk ik..

[ Voor 13% gewijzigd door iNFiNiTY- op 06-12-2015 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
Eerder zijn er problemen geweest met smsen met Hollands nieuwe.... Is dat inmiddels opgelost? Want ik ken inmiddels iemand met hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fvandenreek schreef op zondag 06 december 2015 @ 14:15:
Eerder zijn er problemen geweest met smsen met Hollands nieuwe.... Is dat inmiddels opgelost? Want ik ken inmiddels iemand met hetzelfde probleem.
Op zich vreemd. Wij hebben Ziggo, ook Vodafone netwerk, geen centje pijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mees789
Heeft iemand toevallig nog een hoesje te koop voor de Redmi Note 2? Anders haal ik hem uit China...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-10 23:57

Daytona

Autoracen is voor watjes

Ik heb nog wel een paar siliconen hoesjes liggen die ik niet gebruik (net een Nillkin hoes gehad van de Sint).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
@musicmasters
Ik heb bij meerdere toestellen een nieuwe ROM erop gezet, Telfort, tmobile, geen centje pijn, nu een met Hollands nieuwe een hetzelfde probleem als wat eerder besproken is hier in deze thread. Centrale nummer opnieuw ingevoerd enzovoort, maar het probleem blijft aan. Kan niets bij de instellingen vinden. Ontvangen gaat wel maar zenden van SMS niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burner13
fvandenreek schreef op zondag 06 december 2015 @ 20:47:
@musicmasters
Ik heb bij meerdere toestellen een nieuwe ROM erop gezet, Telfort, tmobile, geen centje pijn, nu een met Hollands nieuwe een hetzelfde probleem als wat eerder besproken is hier in deze thread. Centrale nummer opnieuw ingevoerd enzovoort, maar het probleem blijft aan. Kan niets bij de instellingen vinden. Ontvangen gaat wel maar zenden van SMS niet.
Dat had ik ook, maar nu met xiaomi.eu_multi_hermes_5.11.26_v7-5.0 er op geen problemen meer nadat ik de sim in slot #2 heb geduwd. Ik heb ook Hollandsnieuwe dus heb een tijdje geen sms kunnen versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Rubiks schreef op maandag 30 november 2015 @ 20:54:
[...]

Grappig. :P
De meeste mensen vinden de Note 2 juist aan de zware kant.
Btw, ik kom niet veel verder dan Bubble Blast en Flappy Bird. Ook leuk. :+
Even terug te komen op gewicht 160 gram op m'n weegschaaltje.. Zware kant -.- sorry maar als je dat aan de zware kant vind.. Maar goed gelukkig wat zwaarder met m'n silicone hoesje nu ik hou wel van een beetje robuust gevoel/gewicht.

[ Voor 10% gewijzigd door iNFiNiTY- op 06-12-2015 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubiks
iNFiNiTY- schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 21:25:
[...]

Weet niet of Cell Broadcast werkt op de RN2.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idylle
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-10-2022
Zaterdag m'n toestel (prime) ontvangen.
Had hem besteld bij Everbuying voor 166 dolar
Kreeg een brief van de douane met de vraag wat het ding waard was.
Had iets lager opgegeven maar mocht toch nog 40 eur bijlappen.
Balen!! :( :-( :(
Volgens mij sta ik genoteerd want ieder pakket van mij gaat langs de controle 8)7

Maar wat een verbetering tov mijn oude Newman N2!
Dat doet de tegenslag snel vergeten! :)

De xiaomi.eu krijg ik er met geen mogelijkheid op: Error Executing Updater Binary In Zip |:(
Uiteindelijk de miui_HMNote2Global_5.11.12 erop gezet.

Wat is nu de beste Rom? :S

[ Voor 3% gewijzigd door idylle op 07-12-2015 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
Xiaomi ROM vanuit de update app installeren... Dan werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-10 11:42
fvandenreek schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 21:48:
Zijn er meer mensen die de thema's niet kunnen laden bij de laatste xiaomi.EU roms?
Bij mij werkt het gewoon.
Had de Time theme geprobeerd. Helaas kun je de lockscreen foto niet vervangen en toont ie geen muziek menu in de lockscreen.
Jammer, ik vind time wel leuke iconen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlevi01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 16:22:
[...]

Inderdaad, dat is/was de voornaamste reden voor mij om daar te bestellen (voor $8,42 toestel snel binnen en minieme kans op extra kosten). Ik heb ze een bericht gestuurd of SSM nog mogelijk is.

Ik wil namelijk de Note 3 bestellen, slechts $175,99 / $209,99 daar (2GB/3GB) en op voorraad.

Bij Geekbuying $169,99 / $199,99 maar met verwachte leadtime van 18-12 tot 31-12... Ook andere shops als Banggood en Gearbest hebben pas over een paar weken voorraad.
Eerder had ik volgens mij gezien dat Seller's shipment method van Goldway via Aliexpress shipping was. Alhoewel ik nu begin te twijfelen. Op de shipping pagina van Goldway, staat nu Europe Express, goede kans dat ik eerder niet goed heb opgelet.

http://nl.aliexpress.com/...21125.html?storeId=311331

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sugarlevi01 schreef op maandag 07 december 2015 @ 09:44:
[...]

Eerder had ik volgens mij gezien dat Seller's shipment method van Goldway via Aliexpress shipping was. Alhoewel ik nu begin te twijfelen. Op de shipping pagina van Goldway, staat nu Europe Express, goede kans dat ik eerder niet goed heb opgelet.

http://nl.aliexpress.com/...21125.html?storeId=311331
Ik denk dat je gelijk hebt. Antwoord van Goldway op mijn vraag :

Hi friend,
For seller shipping method, we usually send by aliexpress standard shipping. Please don't worry, it is safe.
Thanks
S

De vorige keren werd het bij mij geleverd via Singapore Post / DPD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubiks
Jammer, geen NL- alert testbericht. :(
Het blijft natuurlijk een Chinaphone.

[ Voor 15% gewijzigd door Rubiks op 07-12-2015 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 21:07
Rubiks schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:49:
Misschien kan je je wel opgeven voor Peking-alert *O*

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
John Rambo schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:03:
[...]

Misschien kan je je wel opgeven voor Peking-alert *O*
Dan gaat ie momenteel onophoudelijk... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op het Mi4 forum had iemand wel de NL alert ontvangen:

cerietke schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:21:
Heeft iemand het voor elkaar gekregen om de berichten van de NL-Alert test te ontvangen op een Mi4c? Zo ja, hoe doe je dat? Ik vond in Network -> More -> Emergency broadcasts 2 sets met settings, beide leken ingesteld om de belangrijkste berichten te ontvangen, maar ik heb geen bericht gezien. Ik vermoed dat ergens ingesteld zou moeten worden waar hij naar moet "luisteren", maar ik kan dit niet vinden.

Ik heb hem ontvangen zonder iets in te stellen.
Ter info: mijn provider is Vodafone, zit nu in Utrecht en ik had mijn 4g aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja, als de Derde Wereldoorlog begint of hier om de hoek de kerncentrale ontploft is het toch te laat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-02-2024
fvandenreek schreef op zondag 06 december 2015 @ 14:15:
heb m'n HN card in sim slot 2, in sim slot 1 werkt sms versturen niet. Bij sommigen is het precies andersom....

Héél vreemd.....

Maar ik heb m'n laatste HN abo, zodra ik eraf kan ben ik daar WEG....!! Wat een prutsers zeg.

;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
iNFiNiTY- schreef op zondag 06 december 2015 @ 14:09:
[...]

Deze ook binnen, de zwarte zit er nu op, echt mooi strak en luxe uitstraling die cover, jammer dat de bezel geen ALU is!! dan was hij echt perfect. Alhoewel dat niet altijd een plus is.. denk ik..
Zoiets heb ik ook gehad, weet niet helemaal zeker of 't exact dezelfde was, maar ik vond 'm erg glad, weinig grip. Hoe is deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

dirkhimself schreef op maandag 07 december 2015 @ 23:33:
[...]

Zoiets heb ik ook gehad, weet niet helemaal zeker of 't exact dezelfde was, maar ik vond 'm erg glad, weinig grip. Hoe is deze?
Vind hem echt luxe uitstralen. Heb de zwarte en de zilveren (zwarte gebruik ik nu) ben er zeer over te spreken. Sluit erg mooi en goed af en de tel voelt een stuk robuuster meteen, qua gladheid vind ik het best meevallen.. prima grip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
iNFiNiTY- schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 13:12:
[...]

Vind hem echt luxe uitstralen. Heb de zwarte en de zilveren (zwarte gebruik ik nu) ben er zeer over te spreken. Sluit erg mooi en goed af en de tel voelt een stuk robuuster meteen, qua gladheid vind ik het best meevallen.. prima grip.
Ik zoek echt iets met goede grip., en heb tot nu toe niets fatsoenlijks gevonden qua grip..... ziet er allemaal mooi uit hoor, maar glijden vaak toch nog gewoon uit je hand, en dat kan ik echt niet hebben.

Ik heb ook wel eens gedacht aan anti slip tape, gewoon op de achterkant vh hoesje plakken en klaar.

Heeft iemand dat al wel eens geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
@dirkhimself thx voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dirkhimself schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 13:57:
[...]

Ik zoek echt iets met goede grip., en heb tot nu toe niets fatsoenlijks gevonden qua grip..... ziet er allemaal mooi uit hoor, maar glijden vaak toch nog gewoon uit je hand, en dat kan ik echt niet hebben.

Ik heb ook wel eens gedacht aan anti slip tape, gewoon op de achterkant vh hoesje plakken en klaar.

http://www.aliexpress.com...hone-Bag/32451373394.html

Topper en niet glad door kleine ribbels achterop. Letop: bij de zwarte de brushed nemen! De matte is wel glad. Echt aanrader!!!

Edit: en geen kraakjes etc. Vriendin van mij vrouw zag de telefoon en dacht dat ze nieuw toestel had van €600,- _O-

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2015 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

dirkhimself schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 13:57:
[...]

http://www.aliexpress.com...ic-Cover/32455184944.html

deze vind ik degene met de meeste grip (stug) zeg maar van alle cases die ik heb, alleen is het een soort shell, je klikt je hem erin en het is niet helemaal afgesloten.(onderkant en boven kant het randje is helemaal vrij. (heb de biohazard en de batman versie)

Deze vind ik echt de mooiste van allemaal(van die ik heb) de zwart/zwart variant.

[ Voor 11% gewijzigd door iNFiNiTY- op 08-12-2015 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:42:
[...]

http://www.aliexpress.com...hone-Bag/32451373394.html

Topper en niet glad door kleine ribbels achterop. Letop: bij de zwarte de brushed nemen! De matte is wel glad. Echt aanrader!!!

Edit: en geen kraakjes etc. Vriendin van mij vrouw zag de telefoon en dacht dat ze nieuw toestel had van €600,- _O-
Ja lachen man, en neem maar van mij aan dat ALLE flagship eigenaren stinkend jaloers zijn hoor! Maar toegeven zullen ze het niet..... d:)b

Anyway, back to topic, deze zijn toch een vervanging van de originele achterkant, of gaat de XRN2 er HELEMAAL in? Oh ja, en heeft ie een extra opstaand randje voor het scherm?

Zo ja, dan vind ik de Silver wel het overwegen waard, effe over nadenken. Bedankt!
iNFiNiTY- schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 16:08:
[...]

http://www.aliexpress.com...ic-Cover/32455184944.html

deze vind ik degene met de meeste grip (stug) zeg maar van alle cases die ik heb, alleen is het een soort shell, je klikt je hem erin en het is niet helemaal afgesloten.(onderkant en boven kant het randje is helemaal vrij. (heb de biohazard en de batman versie)

Deze vind ik echt de mooiste van allemaal(van die ik heb) de zwart/zwart variant.
Ik houd niet zo van open boven en onderkanten..... lijkt me net niet protective genoeg zal ik maar zeggen.

De laatste is inderdaad erg mooi, maar die grip moet toch echt beter in mijn ogen.

Nog even doorvragen, heeft iemand wel eens zoiets met anti slip tape geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
Voor wie voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten:

http://www.dealsmachine.c...3aWptZXJAaG9tZS5ubHw0NTQx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:31
Komt nog wel verzendkosten bij, maar blijft een prima prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dirkhimself schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 17:15:
[...]

Ja lachen man, en neem maar van mij aan dat ALLE flagship eigenaren stinkend jaloers zijn hoor! Maar toegeven zullen ze het niet..... d:)b

Anyway, back to topic, deze zijn toch een vervanging van de originele achterkant, of gaat de XRN2 er HELEMAAL in? Oh ja, en heeft ie een extra opstaand randje voor het scherm?

Zo ja, dan vind ik de Silver wel het overwegen waard, effe over nadenken. Bedankt!
Yep, de hele oude achterkant gaat ervan af en je krijgt een strakke en stevige aluminium ervoor terug. Ik heb vandaag voor mezelf ook een Note 2 en een zwarte achterkant besteld want mijn vrouw heeft al een zilveren en is niet handig allebei dezelfde. Zilver staat wel chique. Tesamen met temperedd glass is hij nu volgens mij onverwoestbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elinx schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 18:37:
[...]

Komt nog wel verzendkosten bij, maar blijft een prima prijs
Top One, gegarandeerd geen belastingen....nog beter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er Vodafone gebruikers die de Prime hebben?
Wil weten hoe goed 4g het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 18:41:
[...]

Yep, de hele oude achterkant gaat ervan af en je krijgt een strakke en stevige aluminium ervoor terug. Ik heb vandaag voor mezelf ook een Note 2 en een zwarte achterkant besteld want mijn vrouw heeft al een zilveren en is niet handig allebei dezelfde. Zilver staat wel chique. Tesamen met temperedd glass is hij nu volgens mij onverwoestbaar.
Right, maaruh, dus geen opstaand randje om het scherm?

Tips voor temperd glass? (Zowel koop als aanbrengen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Ik heb al een tempered glass weg gegooid, wat een gekloot ;x ben nog even wachten op de nieuwe!

http://www.aliexpress.com...New-High/32543439082.html

heb persoonlijk deze besteld, paste perfect, ik deed het alleen verkeerd :+

[ Voor 52% gewijzigd door iNFiNiTY- op 08-12-2015 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joatg
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 18:42:
[...]

Top One, gegarandeerd geen belastingen....nog beter. ;)
Huh waar zie je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.aliexpress.com...01644_0,searchweb201560_9

We guarantee there is no Custom Duty for the EU by our "European Union Express"!

Lees ff European Union Express. ;) Ik had hem vlot binnen zonder kosten.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2015 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dirkhimself schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 19:04:
[...]

Nee. Maar je moet ook niet gooien met je toestel. :+

Aanbrengen. Stofvrij en vetvrij maken en gewoon erop laten "vallen". Ik vind het simpeler dan zo'n plastic geval. Geen bubbels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joatg
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 19:57:
[...]

http://www.aliexpress.com...01644_0,searchweb201560_9

We guarantee there is no Custom Duty for the EU by our "European Union Express"!

Lees ff European Union Express. ;) Ik had hem vlot binnen zonder kosten.
Dus bestellen via de link die je stuurde en klik bij verzending via DHL en meer hoef je niet te doen? Want ik zie geen keuze voor "European Union Express". Bedankt voor de gedane moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joatg schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 20:12:
[...]

Dus bestellen via de link die je stuurde en klik bij verzending via DHL en meer hoef je niet te doen? Want ik zie geen keuze voor "European Union Express". Bedankt voor de gedane moeite.
Yep

http://www.aliexpress.com...cta-Core/32436852859.html

Deze nemen...heb je gelijk tempered glass en een hoesje.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2015 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:31
dirkhimself schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 19:04:.........
Ik koop deze altijd zo goedkoop mogelijk op Aliexpress.
De meeste moeite heb ik om hem in één keer helemaal uitgelijnd te krijgen.
De soepele kunststof exemplaren bracht ik altijd vochtig aan zodat je nog kon schuiven, maar dat lukt niet zo met glas, omdat het vocht zich niet zo makkelijk meer eronder vandaan laat schuiven.
Met geduld is het me wel elke keer gelukt om een tempered glass protector aan te brengen, maar lastig blijft het uitlijnen wel. Volgende keer probeer ik deze methode met scharnieren van tape

[ Voor 3% gewijzigd door elinx op 08-12-2015 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubiks
elinx schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 20:30:
[...]
De meeste moeite heb ik om hem in één keer helemaal uitgelijnd te krijgen.
De soepele kunststof exemplaren bracht ik altijd vochtig aan zodat je nog kon schuiven, maar dat lukt niet zo met glas, omdat het vocht zich niet zo makkelijk meer eronder vandaan laat schuiven.
Met geduld is het me wel elke keer gelukt om een tempered glass protector aan te brengen, maar lastig blijft het uitlijnen wel. Volgende keer probeer ik deze methode met scharnieren van tape
Aanbrengen in de badkamer na het douchen.
Gegarandeerd stofvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 20:00:
[...]

Aanbrengen. Stofvrij en vetvrij maken en gewoon erop laten "vallen". Ik vind het simpeler dan zo'n plastic geval. Geen bubbels.
Gooien?!?!??! Vallen..... ben nogal onhandig.... -O-

Maar klinkt goed, ga ik zeker proberen!
elinx schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 20:30:
[...]

Volgende keer probeer ik deze methode met scharnieren van tape
Goeie tip, thanks!
Rubiks schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 23:34:
[...]

Aanbrengen in de badkamer na het douchen.
Gegarandeerd stofvrij.
En alweer zo'n goeie tip, bedankt! *O*

d:)b d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 20:00:
[...]

[/quote

Van hoe hoog moet die dan vallen ? >:) >:) Als jij die perfect uitgelijnd kan laten vallen ben je een wonder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubiks
dirkhimself schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 19:04:
[...]

Deze hebben wel een opstaand randje.
Ik heb de doorzichtige. Misschien niet het mooiste hoesje maar wel goede bescherming en grip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:37:
[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 20:00:
[...]

[/quote

Van hoe hoog moet die dan vallen ? >:) >:) Als jij die perfect uitgelijnd kan laten vallen ben je een wonder :)
Dank je! >:) Vallen bedoelde ik natuurlijk overdreven. Ik krijg ze zeker perfect uitgelijnd. Ik gebruik als referentiepunt de frontcamera, hooringang en bovenkant telefoon. Bij goed daglicht doen en niet gehaast doen. Voordeel van dat glas is dat er gelijk geen bubbels onder zitten maar met de folie lukt me ook altijd.

Ik zie een bijbaan mogelijkheid..... :+
Pagina: 1 ... 14 ... 28 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Bestellen, levertijd en prijzen: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
- Rooten & Custom ROM's: Het grote MIUI custom-ROM-topic
- Unlocken van de Bootloader: [Centrale topic] Xiaomi Bootloader unlocken